Venom: The Last Dance (2024) | ![]() |
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: 109 min | MPAA: PG-13 De zoon wou deze film graag zien dus zijn we deze vorige week reeds gaan kijken. De titel en de tagline laten weinig aan de verbeelding over, dit derde deel zou de laatste film moeten zijn. Laat ik dan maar meteen met de deur in huis vallen; het is geen afscheid met een 'bang'. Aan de cast zal het niet liggen met onder andere Tom Hardy, Chiwetel Ejiofor en Juno Temple. Maar op geen enkel vlak wijkt de film af van de geijkte standaardformule. En de humor en de 'emo-momentjes' voelen wat geforceerd aan. Al kan ik niet ontkennen misschien eens hier en daar lichtjes mijn mondhoeken omhoog te hebben getrokken. Een onopvallend afscheid dus, een 'Last Dance' in Logan-style was leuker geweest. Alhoewel het zeer waarschijnlijk geen allerlaatste dans zal zijn binnen dit universum... To be continued... | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Godzilla Minus One (2023) | ![]() |
Tweakers: 8.2 | IMDb: 7.7 | Genre: Action, Adventure, Drama | Runtime: 124 min | MPAA: PG-13 Ondanks de positieve reviews is deze mij niet bevallen. Bij een monsterfilm wil ik een beetje spanning en een monster zien. Niet noodzakelijk continu frontaal in beeld, al kan dat bij Godzilla waarschijnlijk weinig anders. Alhoewel... Cloverfield anyone? Echter gaat de helft van Godzilla Minus One niet over het monster. Dat doet mij wat herinneren aan de Amerikaanse 2014 film en die heb ik ook geen hoge score gegeven. In zijn geheel is de film redelijk cliché en weinig spannend. Ook de effecten waren niet altijd om naar huis te schrijven maar gezien het beperkte budget is dat ruimschoots vergeven. Ik kan begrijpen dat anderen hier wel fan van zijn, op zich is het geen slecht gemaakte film. Het is duidelijk niet mijn type film. Bijvoorbeeld de overacting kon ik ook niet aan wennen. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
[ Voor 5% gewijzigd door D-Three op 07-11-2024 14:30 ]