Heerlijke film. Eén van mijn favorieten, aangezien ik van films houd met culinaire aspecten. Feelgood movie tot en met.kzin schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:21:
Genereer je eigen UBB code review
The Hundred-Foot Journey (2014) [Afbeelding: The Hundred-Foot Journey (2014)] Tweakers: N/A | IMDb: 7.3 | Genre: Comedy, Drama | Runtime: 122 min | MPAA: PG Vrolijke film over de familie Kadam dat India verlaat om in Frankrijk een restaurant te openen. De zoon Hassan is een getalenteerde kok. Hun auto begeeft het vlak bij een plek waar een oud gebouw voor een restaurant staat, en ze besluiten daar te blijven om een Indiaas restaurant te openen. Dat valt in slechte aarde bij Madamme Mallory die aan de overkant een haute cuisine restaurant heeft. Hassan kan het goed vinden met Marguerite, de sous-chef van het andere restaurant.
Leuke film om te kijken die ook leuk blijft door de ontwikkelingen gedurende de film.[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]7 / 10
Overigens door deze film stond op mijn bucketlist dat ik zee-egel wilde eten. Afgelopen dinsdag gedaan. Bijzondere ervaring.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.