OT maar:Twhomp schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:04:
[...]
Nou quote ik jou, maar ik zie dit argument best vaak in dit topic langskomen.
Ik ben toch niet de enige die alleen hele goede films wellicht nog een keer kijkt?
Of anders gezegd: 99% van de films die ik kijk, hoef ik niet nog een keer te zien. Dus als waardeoordeel is dat dan toch niet handig?
Of kijkt men juist wel altijd films minstens 2x?
(en hoe zit het met guilty pleasures? "Slechte" films die je toch vaker kijkt. Of films die je door omstandigheden nogmaals ziet, maakt dat de film dan automatisch goed?)
Ik kijk sommige films 2 of meerdere keren. Maar dan moeten dat echt films zijn die ik echt leuk vind en dat kunnen echt uiteenlopende titels zijn......van The Big Lebowski, Papilon, I am Legend, The Bourne-films tot aan American Psycho.
Zelfde gaat op voor series.......Band of Brothers zo'n 4 x gekeken inmiddels en The Punisher gaat binnenkort voor de 3de keer aan.
Er kunnen gerust jaren tussen re-runs zitten en de redenen zijn zeer divers waarom ik iets weer aanzet, van genieten van cinegraphische hoogstandjes, mijn stemming of genieten van het optelsommetje van redenen waarom uberhaupt mensen een film kijken.
[ Voor 10% gewijzigd door Fraggert op 07-12-2022 10:46 ]
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison