- heuveltje
- Registratie: Februari 2000
-
Laatst online: 12-05 18:27
kzin schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:58:
| Moon (2009) | [Afbeelding: Moon (2009)] |
Tweakers: N/A | IMDb: 7.8 | Genre: Drama, Mystery, Sci-Fi | Runtime: 97 min | MPAA: R
Aan het eind van een drie-jarige periode van HELIUM3 oogsten op de maan krijgt Sam Bell last van hallucinaties, en krijgt hij een ongeluk bij een van de automatische oogst machines. Als hij weer bijkomt in de ziekenboeg kan hij zich niets van het ongeluk herinneren, maar moet hij aannemen dat zijn robot-assistent GERTY hem heeft gered. Het roept teveel vragen op, en hij besluit een kijkje te nemen bij de gecrashte oogstmachine. Dit roept echter nog meer vragen op.
Leuke Sci-Fi film. ....
Geen snelle acties of gevechten in de film, het gaat meer om de vraag: wat is hier aan de hand? |
| [Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]7.5 / 10 |
Genereer je eigen UBB code review
Leuke film idd. 1 van die vergeten/genegeerde juweeltjes.
En ik kan hem inderdaa absoluut aanraden.
Echter Dit is wel 1 van die films die IMHO beter word hoe minder je er van te voren van af weet.
Dus ik zou die 2e paragraaf je van je review liever in een spoiler zien. (maar wie ben ik

)
[
Voor 6% gewijzigd door
heuveltje op 12-01-2022 12:20
]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
- Dr. Strangelove
- Registratie: Februari 2001
-
Laatst online: 11:03
John Cusack is toch een beetje een ondergewaardeerde acteur vind ik. Maar of dat nou terecht is? Gezien zijn filmography heeft hij ook een hoop zooi gemaakt.
Soms heb je van die acteurs die met één rol in je herinnering een markante plek veroveren maar die eigenlijk, stiekem, gewoon one-hit wonders zijn. Cusack is er zo eentje bij mij denk ik, op basis van Grosse Pointe Blank. Zo ook Liam Neeson, realiseerde ik me nog niet zo lang geleden, op basis van Schindler's List. Beiden hebben ze één keer echt gepiekt en daarna nooit meer dat niveau gehaald. En toch staan ze in mijn lijstje van topacteurs. Misschien niet geheel verdiend.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Let op:
Gebruik bij het schrijven van een review de nieuwe
UBB-generator (zoeken op basis van IMDB-nummer) van Webgnome, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
Dit topic is voor het delen van (grotendeels) spoilerloze recensies. Een post met enkele regeltjes tussen spoiler tags is acceptabel. Een post die voor de helft (of meer) "zwart" is, niet. Alles ertussen is een grijs gebied dat men het liefst vermijdt dus hou "enkele regeltjes in spoilertags" als sociaal maximum aan. Als je
in-depth over een film wil discussiëren waarbij spoilers onvermijdelijk zijn, open dan een apart topic specifiek voor die film.