Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Geengrenzuh schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:34:
Wat hebben jullie op het oog als 2e game naast zelda? Bomberman is classic multiplayer heaven, maar impressies tot nu toe zijn so-so.. (30fps, beetje sluggish) dus kijk even de kat uit de boom.
Ik denk dat ik Mario Kart 8 wel koop als hij er is. Ik heb hem overgeslagen op de WiiU dus voor mij is dit dan een geheel nieuwe game, maar ik denk wel dat ik rond de release van Mario Kart nog wel met Zelda bezig ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Interessante visie op de launch lineup van de Switch: YouTube: Switch: The Soft(ish) Launch

Erg doordacht, klinkt erg plausibel. Sowieso een leuk channel, die Arlo.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

CRoNiXX schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:36:
[...]

Ik denk dat ik Mario Kart 8 wel koop als hij er is. Ik heb hem overgeslagen op de WiiU dus voor mij is dit dan een geheel nieuwe game, maar ik denk wel dat ik rond de release van Mario Kart nog wel met Zelda bezig ben.
Als je mk8 nog niet hebt is dat echt een no-brainer. Beste mk qua racen imho. Dik 170 uur in de wiiU versie + dlc zitten.
Enige minpunt was het gemis van arena's in battlemode. Die zitten wel in de switch versie dus dan kan mk64 (blockfort!) wellicht definitief de kast in. :)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Wat hebben jullie op het oog als 2e game naast zelda? Bomberman is classic multiplayer heaven, maar impressies tot nu toe zijn so-so.. (30fps, beetje sluggish) dus kijk even de kat uit de boom.
Zit eigenlijk zelf meer te denken om een paar indie's erbij te kopen: I am Setsuna, Binding of Isaac, Fast RMX en Shovel Knight. Allen nog niet op een ander platform gespeeld dus lijken mij wel leuke games om mij naast Zelda even mee te vermaken.

En zoals gezegd natuurlijk Mario Kart 8 Deluxe in April :9.

[ Voor 8% gewijzigd door blmp op 19-02-2017 23:35 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hetzelfde hier. Ga helaas pas in juni kunnen spelen, dus ik heb nog wat tijd om te beslissen, maar indies zoals Shovel Knight en Stardew Valley staan hoog op de lijst. MK8 en ARMS (afhankelijk van de reviews) haal ik waarschijnlijk ook wel, Splatoon verwacht ik eigenlijk niet voor augustus. I am Setsuna ben ik nog niet uit, misschien pak ik de fysieke versie mee uit Japan.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 19-02-2017 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ikzelf zal zeker I am Tetsuna gaan kopen en wellicht Bomberman en/of Shovel Knight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Games die ik zeker wil zijn mario 3d, spelunker en tetris.

Zelda... ik weet het niet, vind de wereld maar leeg eruit zien. Heb sowieso niks met open werelden. Mario kart wil ik best wel, maar niet als dat mijn enige online game wordt.

Aangezien er nog geen 2d mario is aangekondigd, en dat gaat nog wel even gaat duren vrees ik, is het voor mij een must dat ik, met VC, oude 2d marios kan gaan spelen. Als dat niet kan, wacht ik er op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Turfschipper Zodra de VC lanceert* zul je er minimaal 1 2D Mario game op krijgen.

*) Ik vermoed dat dit gewoon 3 maart is, maar Nintendo is er nog erg geheimzinnig over.

Verder: ik ga of Bomberman R of Skylanders bij Zelda halen. Dit laat ik afhangen van reviews van beide. Later in maart haal ik Shovel Knight: Treasure Trove.

In april: Puyo Puyo Tetris en Mario Kart.

Mei (als hij dan uit komt): Arms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Various eShop software download sizes for Nintendo Switch games:
[list]
• The Legend of Zelda: Breath of the Wild 13.4 GB
• Puyo Puyo Tetris 1.09 GB
• I Am Setsuna 1.40 GB
• Nobunaga’s Ambition 5 GB
• Mario Kart 8 Deluxe 7 GB
• Snipperclips 1.60 GB
• Dragon Quest Heroes I·II 32 GB (SD card required)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, Dragon Quest Heroes wordt geen download :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Ik ga sowieso Shovel Knight (ook) voor de Switch halen.

[ Voor 74% gewijzigd door Bilderbeek op 20-02-2017 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:48
Ik nog niets, bomberman lijkt me leuk, maar dan moet de prijs wel rond de 20 euro liggen, dus die haal ik nog wel een keer 2e hands.

Mario Kart heb ik al voor de Wii U, dus eigenlijk zonde om deze ook voor de switch te halen, maar waarschijnlijk ga ik dat toch wel doen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

RayNbow schreef op maandag 20 februari 2017 @ 05:50:
Various eShop software download sizes for Nintendo Switch games:
[list]
• The Legend of Zelda: Breath of the Wild 13.4 GB
• Puyo Puyo Tetris 1.09 GB
• I Am Setsuna 1.40 GB
• Nobunaga’s Ambition 5 GB
• Mario Kart 8 Deluxe 7 GB
• Snipperclips 1.60 GB
• Dragon Quest Heroes I·II 32 GB (SD card required)
En daarom hadden ze er beter 64 of zelfs 128 GB geheugen in de Switch gestopt..

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Mario Kart komt er bij mij sowieso. Ik twijfel nog over PuyoPuyo Tetris, dat lijkt me stiekem best leuk. Het is nog heel vriendelijk geprijsd ook. Gezien de voor mij magere rest van 2017 geef ik het wel een grote kans :)

Daarnaast ben ik openminded over Arms, maar wel erg sceptisch. Voor mijn casual competitieve multiplayer behoeftes ben ik al ruim voorzien en zie Arms niet echt zn geld waard zijn als ik het maar een paar keer speel. Splatoon 2 komt sowieso niet om de zelfde reden.

Super Mario Odyssey is natuurlijk instabuy.

Xenoblade Chronicles 2 ook instabuy, maar verwacht deze niet in het Engels in 2017.
KoensSocialL schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:43:
[...]

En daarom hebben ze er een microsd cardslot in gestopt.

We moeten van geluk spreken dat er uberhaubt een (voor games/saves te gebruiken) onboard geheugen op zit. Ze waren er ook wel mee weg gekomen als ze gewoon een 16gb kaartje mee zouden leveren ipv de 32gb onboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Voor mij de aankopen in de komende maanden:
- Zelda
- MK8 (ik heb geen WiiU)
- Mario Odessy
- wat verder hier in het topic hoog wordt aangeprezen.

-> ik zoek nog een spel voor de (jonge) kids. Tot die tijd blijft de Wii nog aangesloten voor bv Disney princess of Dance spelletjes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KoensSocialL schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:43:
[...]

Was je bereid om er meer voor te betalen?

Edit: en belangrijker, hoeveel zou je bereid zijn om neer te leggen?

[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 20-02-2017 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Dit is een best leuk detail :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Zeror Typisch Nintendo extreem oog voor details. Erg gaaf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet is dit wat we in maart kunnen krijgen:

March 2017
03-03-2017 1-2-Switch
03-03-2017 The Binding of Isaac: Afterbirth
03-03-2017 Just Dance 2017
03-03-2017 I am Setsuna
03-03-2017 Little Inferno
03-03-2017 World of Goo
03-03-2017 Human Resource Machine
03-03-2017 Super Bomberman R
03-03-2017 Skylanders Imaginators
03-03-2017 The Legend of Zelda: Breath of the Wild
03-03-2017 Nintendo Switch Console
03-03-2017 The Legend of Zelda: BotW - Special Edition
03-03-2017 The Legend of Zelda: BotW - Master Edition
03-03-2017 The Legend of Zelda: BotW Expansion Pass
MARCH Fast RMX
MARCH Shovel Knight
MARCH Snipperclips - Cut it out, together!
MARCH Has Been Heroes
MARCH Waku Waku 7

---

Ik ga zelf enkel voor Zelda en wellicht I am Setsuna bij release. In april komen er voor mij twee must-have releases:

11-04-2017 Yooka-Laylee
28-04-2017 Mario Kart 8 Deluxe

Dus dat moet allemaal goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Wil je die op de Switch spelen?.. De releasedatum voor de Switch staat nog niet vast helaas.
We’d like to apologise to those affected by this development and offer all Wii U backers the opportunity to move their pledge free-of-charge to any of the versions launching on April 11th (PS4, Xbox One, PC, Mac or Linux) or upgrade to the Nintendo Switch version when we announce further details in 2017.
Laten we dan in ieder geval hopen op een digitale release rond die tijd :9

Edit: in bold.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AstralizeR schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:06:
[...]

Wil je die op de Switch spelen?.. De release voor de Switch staat nog niet vast helaas.

[...]

Laten we dan in ieder geval hopen op een digitale release rond die tijd :9
https://www.kickstarter.c...-rare-vival/posts/1798044

Switch versie bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Dat ie komt wist ik wel, bedoelde de release datum... maar is hiermee dan bevestigd dat ie 11 april digitaal te downloaden is?

...waarschijnlijk geen physical copy dus ;w

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AstralizeR schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:15:
[...]

Dat ie komt wist ik wel, bedoelde de release datum... maar is hiermee dan bevestigd dat ie 11 april digitaal te downloaden is?

...waarschijnlijk geen physical copy dus ;w
Nope :( "A Wii U version was also in development but cancelled in December 2016, with a Nintendo Switch version taking its place. Playtonic announced that there would be no physical release for Yooka-Laylee on the Nintendo Switch."

http://wwg.com/2017/02/05...-release-on-the-nintendo/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen Zelda koop ik bij de Switch, ga geen games kopen om maar te kopen.

Ik wil must haves, geen opvulling. Anders krijg ik weer een hoop so so games zoals bij de Wii U die ik koop, maar uiteindelijk liggen te verpieteren in de kast. En die Must Haves zijn er (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Enige nadeel van downloads is dat je ze niet kunt verhandelen / onderling ruilen mocht je er op uit gekeken zijn.
Ook de krappe storage (32GB?) is niet handig als je meerdere titels download-only hebt. Dan moet je wellicht steeds lang downloaden als je wilt Switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:04
haha, ik dacht eerst dat het echt het geluid van de fysieke klik was, maar het is gewoon een soundeffect, jammer, maar toch een aardig detail

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:44:
[...]

Nope :( "A Wii U version was also in development but cancelled in December 2016, with a Nintendo Switch version taking its place. Playtonic announced that there would be no physical release for Yooka-Laylee on the Nintendo Switch."

http://wwg.com/2017/02/05...-release-on-the-nintendo/
ja, jammer... maar de game is gelukkig niet zo groot (als de informatie klopt) volgens de Steam pagina voor Yooka Laylee dan is de game rond de 9 GB

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:54:
[...]

haha, ik dacht eerst dat het echt het geluid van de fysieke klik was, maar het is gewoon een soundeffect, jammer, maar toch een aardig detail
Hij klikt ook echt, maar dat geluid is wat minder luid dan het effect.
Je kan het goed in deze video (de bron van de Gamexplain video) horen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

AstralizeR schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:15:
[...]

When will you share more details on Yooka-Laylee for Nintendo Switch?

We continue to work closely with Nintendo on plans for a Nintendo Switch version of Yooka-Laylee and more details will be revealed in the future. We’re working as hard and fast as we can and are looking forward to giving you the answers you’re looking for on many topics including release timing. As soon we’re 100% certain of our plans, we’ll share them with you straight away – promise! We’d like to thank our many Nintendo fans for their continued patience and understanding.
Nog niet bekend dus, zal wel niet 11 april al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puyo Puyo Tetris comes to #NintendoSwitch on 28/04!

https://www.nintendo.de/S...utm_content=switchtrailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik al gepost :p
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:18:
De release datum van Puyo Puyo Tetris is vrijgegeven: 28 april.

[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:04
Wat zou de prijs daarvan zijn? Tetris blijft altijd leuk, zeker met battle modes, maar om nou 50 euro uit te geven aan een minimaal opgeleukt spel van 30 jaar oud...

/edit never mind:
pricewatch: Puyo Puyo Tetris, Nintendo Switch

[ Voor 32% gewijzigd door Prulleman op 20-02-2017 11:20 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:19:
Wat zou de prijs daarvan zijn? Tetris blijft altijd leuk, zeker met battle modes, maar om nou 50 euro uit te geven aan een minimaal opgeleukt spel van 30 jaar oud...
Hmm dat is wel erg kort-door-de-bocht. Het is wel erg anders dan het GameBoy-spelletje. De prijzen worden $40 physical en $30 digital, volgens IGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei en al een hele tijd geleden.

Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:19:

/edit never mind:
pricewatch: Puyo Puyo Tetris, Nintendo Switch
Het is meer dan alleen Tetris ;) Het is ook Puyo Puyo wat weer meer een story based puzzlegame is. Er zit duidelijk meer diepgang in dan in gewoon een Tetrisgame. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
Ik hoop dat VC meteen goed gevuld wordt. Ik heb wel zin in Super Mario World on the go in wide screen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaiTak schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:38:
Ik hoop dat VC meteen goed gevuld wordt. Ik heb wel zin in Super Mario World on the go in wide screen!
Haal een new 3DS :p Verder denk ik dat je die wel vrij snel op de Switch zal zien.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2017 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Maar het punt blijft wel dat Puyo Puyo Tetris amper complexere gameplay heeft dan 90% van de freemium titels uit de App/Play store. Ik kan me wel voorstellen dat daarom de prijs wat afschrikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:39:
Maar het punt blijft wel dat Puyo Puyo Tetris amper complexere gameplay heeft dan 90% van de freemium titels uit de App/Play store. Ik kan me wel voorstellen dat daarom de prijs wat afschrikt.
Maar ook 0% van de van alle cashgrap "in app" purchaes. En op welke App / Play Store game kan je zowel met 4 spelers lokaal of online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 21:58
Super Bomberman R lijkt mij wel wat. Het ziet er qua gamplay een beetje uit zoals Bomberman 64. Daar had je ook een story mode en een battle mode. Bomberman 64 vond ik een onwijs leuk spel.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Sir_Hendro schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:48:
Super Bomberman R lijkt mij wel wat. Het ziet er qua gamplay een beetje uit zoals Bomberman 64. Daar had je ook een story mode en een battle mode. Bomberman 64 vond ik een onwijs leuk spel.
Ik ken de N64 versie niet, alleen Super Bomberman en dat was wel leuk om co-op te spelen of de multiplayer.
maar de game had in mijn ogen net als Snipper clips ook 19.99 moeten zijn. 49.99 is just asking too much imo.

Ik kan trouwens nergens informatie vinden over Snipperclips met betrekking tot het aantal puzzels.
Er is ontzettend veel mogelijk kwa puzzels, dus hoop toch wel op iets meer dan 5 uur speelplezier voor die 19.99.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:40:
[...]

Maar ook 0% van de van alle cashgrap "in app" purchaes. En op welke App / Play Store game kan je zowel met 4 spelers lokaal of online spelen?
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor :P Ik beschouw mobile games en bijbehorende businessmodel als een van de dieptepunten van ons als mensheid. Als ik overweeg een game te kopen dan kan je er wel vanuit gaan dat ik die titel flink wat hoger in schat als dat.

Maar het blijft wel dat de gameplay en graphics zo eenvoudig zijn dat je (als je je niet ergert aan ads/microtransactie aanmoediging) iets vergelijkbaars hebt voor 0 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:56:
Maar het blijft wel dat de gameplay en graphics zo eenvoudig zijn dat je (als je je niet ergert aan ads/microtransactie aanmoediging) iets vergelijkbaars hebt voor 0 euro.
Maar voor 0 euro heb je niet de iconische "SEEEEGAAA" jingle wanneer je het spel opstart. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
RayNbow schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:59:
[...]

Maar voor 0 euro heb je niet de iconische "SEEEEGAAA" jingle wanneer je het spel opstart. :p
Die kan je wel als ringtone voor ontvangen berichtjes instellen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:39:
Anderzijds... met die app store games mag je 3 levels spelen en 30 minuten wachten (zie <anything> Heroes Saga) of $5 aftikken. Mobiele (puzzle) games zijn echt de cancer van gaming. Ik zou liever up front betalen voor een volledige puzzle game dan zoiets. Heb overigens vroeger met Puzzle Bobble op de SNES enorm veel multiplayer fun gehad.

PP Tetris is overigens niet alleen Tetris, er zitten ook andere varianten in, zoals je die bvb. van Bejeweled kent.

Having that said, voor 20-25 euro wil ik 'em wel kopen, dus ik wacht wel tot een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat gaan eigenlijk de eShop aankopen van de WiiU doen, gaan die ook over naar de Switch bijvoorbeeld? Ik heb namelijk een paar flipperkasten voor Zen Pinball 2 aangeschaft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 21:58
Van mij mag er trouwens wel een nieuwe Pilotwings game verschijnen. Die zijn altijd zo heerlijk ontspannend. De SNES versie was geweldig en later heb ik de 3DS versie gespeeld die was ook erg fijn.
AstralizeR schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:55:
[...]

Ik ken de N64 versie niet, alleen Super Bomberman en dat was wel leuk om co-op te spelen of de multiplayer.
maar de game had in mijn ogen net als Snipper clips ook 19.99 moeten zijn. 49.99 is just asking too much imo.

Ik kan trouwens nergens informatie vinden over Snipperclips met betrekking tot het aantal puzzels.
Er is ontzettend veel mogelijk kwa puzzels, dus hoop toch wel op iets meer dan 5 uur speelplezier voor die 19.99.
Zelf wacht ik soms tot de prijs mij een beetje bevalt. Over het algemeen is dit mijn prijsoverzicht:

- 1. Must have topper: 60 euro (Bijvoorbeeld Zelda en Mario)
- 2. Goede leuke games: 30 - 40 euro (Bijvoorbeeld Bomberman)
- 3. Eenvoudige maar toch leuke games: 20 - 30 euro (Bijvoorbeeld Tetris)

Bomberman valt een categorie 2 voor mij. Dus misschien even wachten tot de prijs zakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Sir_Hendro op 20-02-2017 12:10 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Was dit al geplaatst? (possible spoilers) :P
ESRB rating summary voor Breath of The Wild

spoiler:
The game contains some mildly suggestive material: fairies with moderate cleavage and/or exaggerated-size breasts; dialogue such as "I get to see a young hunk draw a bow again?" and "If I have to have something pounce on me, why couldn't it be a lady?" During the course of the game, a shop owner tells Link that she only serves "...drinks that are definitely just for adults..."; players can also encounter a drunken character that occasionally hiccups.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CH40S schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:03:
Wat gaan eigenlijk de eShop aankopen van de WiiU doen, gaan die ook over naar de Switch bijvoorbeeld? Ik heb namelijk een paar flipperkasten voor Zen Pinball 2 aangeschaft. ;)
Zen Pinball is een Wii U game, en Wii U games draaien niet op de Switch. Dus tenzij de uitgever van deze games een Switch versie maakt en het mogelijk maakt de DLC opnieuw te downloaden (dit kan de dev. zelf bepalen): Nee.
AstralizeR schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:22:
Was dit al geplaatst?

[...]
spoiler:
Spoilerwaarschuwing!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Lijkt me meer voor Het 'Legend of Zelda' topic, waar de laatste tijd alleen maar gesproken wordt over BotW.

EDIT:
LOL, @sanderev66, het is niet dat die paar zinnetjes een heel plot of verhaallijn vertellen, dus spoilen? Neuh.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 20-02-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

CH40S schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:25:
[...]
Lijkt me meer voor Het 'Legend of Zelda' topic, waar de laatste tijd alleen maar gesproken wordt over BotW.

LOL, het is niet dat die paar zinnetjes een heel plot of verhaallijn vertellen, dus spoilen? Neuh.
Dat klopt, en dat kwam al duidelijk in de trailer naar voren toch? _O-
maar goed, just to be safe :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:00:
[...]

Anderzijds... met die app store games mag je 3 levels spelen en 30 minuten wachten (zie <anything> Heroes Saga) of $5 aftikken. Mobiele (puzzle) games zijn echt de cancer van gaming. Ik zou liever up front betalen voor een volledige puzzle game dan zoiets. Heb overigens vroeger met Puzzle Bobble op de SNES enorm veel multiplayer fun gehad.

PP Tetris is overigens niet alleen Tetris, er zitten ook andere varianten in, zoals je die bvb. van Bejeweled kent.

Having that said, voor 20-25 euro wil ik 'em wel kopen, dus ik wacht wel tot een aanbieding.
Het probleem zit hem nog niet eens bij de ontwikkelaar, zelf vind ik het best fijn dat die games gratis zijn. Probleem is dat sommige mensen niet begrijpen hoe de wereld werkt en een fortuin aan microtransactions kopen. Waar je hoopt dat het verdiende geld weer goed wordt geïnvesteerd, maakt de ontwikkelaar nog meer van die f2p games terwijl van het geld wat verdient wordt bij sommige f2p games, gta 5, 6 en 7 konden worden gefinancierd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Haal een new 3DS :p Verder denk ik dat je die wel vrij snel op de Switch zal zien.
Ik heb er 4... maar ik wil 720p widescreen.

Mario Kart N64 in 720p...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
KaiTak schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:40:
[...]

Ik heb er 4... maar ik wil 720p widescreen.

Mario Kart N64 in 720p...
Je snapt hoop ik dat die games in originele resolutie gerenderd gaan worden (met upscaling natuurlijk)..... Dus geen widescreen en geen 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:22:
Was dit al geplaatst? (possible spoilers) :P

spoiler:
The game contains some mildly suggestive material: fairies with moderate cleavage and/or exaggerated-size breasts;
Het eerste punt was al overduidelijk aanwezig in de Switch presentatietrailer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

RayNbow schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:59:
[...]

Het eerste punt was al overduidelijk aanwezig in de Switch presentatietrailer.
Compleet met hun eigen physics _O-
Afbeeldingslocatie: https://68.media.tumblr.com/7e0217904c868f68b6c68014fb97b697/tumblr_ojplerS88S1un7uhro1_r1_540.gif

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mario heeft ook jiggle physics:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PMkn4wN.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Afgelopen vrijdag de Switch mogen playtesten in mijn eerste pers-event, zeer bijzonder. Als iemand vragen heeft, laat het even weten :)

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Redneckerz schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:20:
Afgelopen vrijdag de Switch mogen playtesten in mijn eerste pers-event, zeer bijzonder. Als iemand vragen heeft, laat het even weten :)
Heb je gespeeld met de Joy-con grip? Was in jou beleving de rechter thumb-stick makkelijk te bereiken, ik hoor soms wat ervaringen dat het wennen is en na lang spelen wat krampachtig is als je steeds de camera gaat aanpassen.

Pro controller FTW? :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

RayNbow schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:17:
[...]

Mario heeft ook jiggle physics:
[afbeelding]
Haha lijkt wel een compilatie van het Mario 64 titelscherm waarin zijn gezicht is uitgerekt.
Dat mag er ook wel weer in zitten _/-\o_

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

AstralizeR schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:29:
[...]
Heb je gespeeld met de Joy-con grip?
Yep :) Alles, inclusief Pro controller was beschikbaar.
AstralizeR schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:29:
[...]
Was in jou beleving de rechter thumb-stick makkelijk te bereiken, ik hoor soms wat ervaringen dat het wennen is en na lang spelen wat krampachtig is als je steeds de camera gaat aanpassen.
Was alleen inzetbaar volgens mij tijdens Splatoon 2 en Zelda, maar als eerste ervaring had ik er geen problemen mee. Na 20 minuten liep ik nog gewoon vrolijk rond. De draaisnelheid van Zelda was wat laag, maar dat zal wel aan te passen zijn.

''Even wennen'' is wel het algemene stramien bij de Switch, bij veel games moet je echt even onder de knie hebben hoe het werkt. Er zijn zoveel variabelen door die Joy-Cons.
Alleen beschikbaar bij Zelda, consequent ook het enige stuk hardware waar ik het minst mee heb gespeeld. Voelde aan als een X360 controller. Zelda is sowieso makkelijk op te pakken qua controls.

Thanks voor het vragen trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
@Redneckerz Hoe is het ingebouwde scherm? Ik vind het moeilijk dit te beoordelen van filmpjes. Op het eerste gezicht lijken de kijkhoeken en de kleurweergave meer dan OK maar dat kan iemand die 'm echt vastgehad heeft natuurlijk het beste beoordelen.

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Heb je nog Mario Kart gespeeld met een enkele Joy-con,
wat was je ervaring daar mee?.. zijn dan de R/L en ZR/ZL knoppen uitgeschakeld als je de joy-con horizontaal houd?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AstralizeR schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:40:
[...]

wat was je ervaring daar mee?.. zijn dan de R en ZR knoppen uitgeschakeld als je de joy-con horizontaal houd?
Ook gelijk mijn vraag, hoe ligt de single Joy-con in de hand voor een Nederlandse man? (aangezien wij toch wel aardige bomen zijn in vergelijking met Amerika/Azie :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Redneckerz schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:20:
Ben echt benieuwd wanneer alle reviews komen en of er een review embargo is.
Daarnaast hoe speelt snipperclips en heb je het idee dat er genoeg content is om het lang te blijven spelen?
Iemand met hands-on experience vragen is altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moddie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:42:
[...]

Ben echt benieuwd wanneer alle reviews komen en of er een review embargo is.
Daarnaast hoe speelt snipperclips en heb je het idee dat er genoeg content is om het lang te blijven spelen?
YouTube staat al redelijk vol met hands-on en coverage van evenementen. Of iedereen negeert strak de regels, of het is juist de bedoeling van Nintendo dat iedereen het kapot hyped op internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 11:56
YouTube: Yooka-Laylee Multiplayer Let's Play: Kartos Karting

Dit is er ook wel eentje om naar uit te kijken, 4 spelers local multiplayer mini games 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:48:
[...]

YouTube staat al redelijk vol met hands-on en coverage van evenementen. Of iedereen negeert strak de regels, of het is juist de bedoeling van Nintendo dat iedereen het kapot hyped op internet :P
Haha, Nintendo en het internet hand in hand, dat zou groter nieuws dan de Switch zijn.
Bedoelde eigenlijk meer, dat ik hoop(te) dat er wat reviews pre-launch uitkomen van games (of Zelda na 30 uur nog steeds leuk is en of andere games de prijs waard zijn). Maar weet niet of de pers al eerder hun Switches ontvangen en genoeg tijd hebben voor een goede review.
Merkte het vandaag op bij een review van Horizon Dawn dat de reviewer een bepaald element nog niet mocht bespreken vanwege een embergo. Was daarom beetje nieuwsgierig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Foodie88 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:40:
@Redneckerz Hoe is het ingebouwde scherm? Ik vind het moeilijk dit te beoordelen van filmpjes. Op het eerste gezicht lijken de kijkhoeken en de kleurweergave meer dan OK maar dat kan iemand die 'm echt vastgehad heeft natuurlijk het beste beoordelen.
Bijzonder scherp. Ik was verbaasd door de scherpte hiervan en het deed mij denken aan het OLED van de eerste generatie Vita :)
[...]
wat was je ervaring daar mee?..
Yep, in tabletop modus. Een wat aparte ervaring. Het speelt zeker adequaat, maar de boost knop, de rechter bovenknop als je deze horizontaal houdt (Kom even niet zo op de naam EDIT: S/L knoppen) heeft behoorlijk wat druk nodig om te ''activeren''. Hoorde niemand anders hierover dus kan aan de gebruikte Joy-Con liggen, maar het zorgde er wel voor dat de bochten niet altijd lekker werden aangesneden, dat terwijl ik zelf niet veel ervaring met Mario Kart heb, maar dat was opvallend.
zijn dan de R/L en ZR/ZL knoppen uitgeschakeld als je de joy-con horizontaal houd?
De R/L sowieso niet, volgens mij de ZR wel om powerups te gebruiken. Ik doe dit even uit het geheugen, want het zijn zoveel indrukken die je opdoet. Je gebruikt de kleine S/L knoppen om te boosten.
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:41:
[...]

Ook gelijk mijn vraag, hoe ligt de single Joy-con in de hand voor een Nederlandse man? (aangezien wij toch wel aardige bomen zijn in vergelijking met Amerika/Azie :P )
Ik heb relatief kleine handen en het was te doen voor de intentie waarvoor het bedoeld is (Tabletop). Horizontaal dan he. Verticaal is het meer een mini-afstandsbediening. Ze zijn groter dan je denkt!
Moddie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:42:
[...]
Goed, als laatste gespeeld maar desondanks een zeer grappige game. Ook hier geldt weer, het is even wennen, zeker met de Joy-Con hoe je de karakters moet bewegen en hoe je hun lichaam moet draaien om te kunnen knippen. Gevraagd ook of het alleen maar co-op is omdat er wel singleplayer wordt vermeld, maar het is wel bevestigd dat SP erin zit. Alleen niet vertoond.

Ik was nog zo bijdehand om te vragen of er in de SP ook vijanden zitten die ook kunnen knippen. Ik bedoel, met een titel die om knippen draait zou ik het niet raar vinden dat sommige vijanden dat ook kunnen. De reactie was ontkennend, maar ze vonden het wel een goede vraag. Oftewel: :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Redneckerz schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:14:
Je gebruikt de kleine S/L knoppen om te boosten.
- Neem dan aan dat er geen Joy-con strap was bevestigd?
...lijkt me vele malen comfortabeler spelen daarmee :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

@AstralizeR was volgens mij de enige instantie dat de strap niet werd gebruikt inderdaad. In Tabletop modus that is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lijkt erop dat 1 maart de reviews van de switch online komen en op de 2e die van zelda. http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1345812

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:34:
Lijkt erop dat 1 maart de reviews van de switch online komen en op de 2e die van zelda. http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1345812
Zijn er maar twee dagen dat ik geen internet bezoek :p mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had de reviews liever deze week gehad, had ik ze rustig kunnen door nemen in de vakantie. En ik zit dat net horizon te spelen. : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik denk dat Tetris echt DE partygame gaat worden. Iedereen kan meteen mee spelen, met zijn 4-en tegelijk. Dat wordt echt lachen.

Het klopt wel, er zijn duizenden, veelal gratis Tetris varianten. Maar het is maar een handjevol, die echt goed zijn. Vind de oude arcade game, samen met de gameboy, de eerste, nog steeds de beste versies.

Op de gameboy kon je met een link kabel, 1 tegen 1 spelen. Kan me dat nog goed herinneren, echt zo vaak in een deuk gelegen met die game. Geniaale mode was dat.

En.... laat ik nu net het idee hebben dat dit met deze Tetris weer terug komt. En nu met 4 man!!

Denk echt dat dit de best verkochte game gaat worden van alle (bijna) launge titels.

En dan heb ik het alleen nog over Tetris... puyo puyo zit er ook bij. Ken ik zelf niet, maar dat zal ook weer kopers aantrekken. En je hebt modes met alleen tetris, alleen puyo, of door elkaar heen.

Ff kort samengevat; Tetris zie ik erg zitten haha :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Nieuwevolger schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:34:
In de "unbox the box" video van GameXplain wordt gesproken over een embargodatum van 23 februari. Maar misschien is dat alleen van toepassing op unboxings en niet op reviews, al zou dat wel een beetje raar zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door BlackMage op 20-02-2017 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:06:
[...]

In de "unbox the box" video van GameXplain wordt gesproken over een embargodatum van 23 februari. Maar misschien is dat alleen van toepassing op unboxings en niet op reviews, al zou dat wel een beetje raar zijn.
Ik lees dat dat gaat over previews (geen idee wat ze willen previewen), maar de switch of zelda kan je ook niet echt in 2 dagen spelen en reviewen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Nieuwevolger schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:08:
[...]

Ik lees dat dat gaat over previews (geen idee wat ze willen previewen), maar de switch of zelda kan je ook niet echt in 2 dagen spelen en reviewen.
Een week langer de tijd is ook te kort voor een goede review van het spel. En dan ligt het ding toch in de winkel dus krijg je hoe dan ook de matige clickbait reviews als er nog geen 'echte' zijn.

Ik denk dat ze Zelda al lang hebben, maar voor de Wii U. Daar zullen de reviews in de eerste instantie voor zijn. Dan kunnen ze eventuele verschillen tussen de versies vrij snel coveren in die paar dagen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5EDeK-WEAQhIhw.jpg

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:25:
[...]

Een week langer de tijd is ook te kort voor een goede review van het spel.
Isn't it, though? Stel reviewen is je werk en je knalt er een werkdag * 5 in. Dat is 30-40 uur. De helft daarvan is al genoeg om het spel te reviewen. Als zoiets je werk is ga je niet slechts 1-2 uurtjes per dag zo'n spel spelen.

Daarbuiten zijn er al allerlei vormen van media die Zelda over de afgelopen 3 maanden hebben mogen aanraken. Wellicht zijn de eerdere versies niet volledig polished, maar waarschijnlijk genoeg om een degelijke review te schrijven over het verhaal, gameplay, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:07:
[...]

Isn't it, though? Stel reviewen is je werk en je knalt er een werkdag * 5 in. Dat is 30-40 uur. De helft daarvan is al genoeg om het spel te reviewen. Als zoiets je werk is ga je niet slechts 1-2 uurtjes per dag zo'n spel spelen.

Daarbuiten zijn er al allerlei vormen van media die Zelda over de afgelopen 3 maanden hebben mogen aanraken. Wellicht zijn de eerdere versies niet volledig polished, maar waarschijnlijk genoeg om een degelijke review te schrijven over het verhaal, gameplay, etc.
Er komt veel meer kijken bij een review maken als alleen het spel uitspelen en een mening vormen. Denk aan script schrijven, laten checken door anderen, verbeteren, inspreken, relevant/leuk/interessant videomateriaal verzamelen, aan elkaar editen, weer laten checken door anderen, eventueel verbeteren.

Iemand die dat voornamelijk alleen doet is daar echt wel 2 week mee bezig. Niet fulltime natuurlijk, want die 4-7 video's/artikelen per week die je lezers/subs van je verwachten moeten ook blijven komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
2 maart lijkt me sterk. Reviews komen normaal niet voor de release en volgens mij is juist Nintendo hier erg strikt in.

Als het wel zo is heb je mooi nog net tijd genoeg om te annuleren mocht het tegenvallen. Geen 95 score voor Zelda is uiteraard al tegenvallend.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Turfschipper schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:38:
Denk echt dat dit de best verkochte game gaat worden van alle (bijna) launge titels.
Totaal niet om lullig te doen ofzo, maar ik denk dat je er lichtelijk naast zit en 1 van de weinigen bent die hier op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Z'n apparaat en zelda 1 week reviewen moet makkelijk kunnen. Je reviewed de kwaliteit van het scherm, je joy cons en de batterij duur en je bent een heel eind. En zelda spelen na werk tijd is ook geen straf. Het is ook niet zo dat een game 100% moet zijn uitgespeeld om een review te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Nieuwevolger schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:53:
Z'n apparaat en zelda 1 week reviewen moet makkelijk kunnen. Je reviewed de kwaliteit van het scherm, je joy cons en de batterij duur en je bent een heel eind. En zelda spelen na werk tijd is ook geen straf. Het is ook niet zo dat een game 100% moet zijn uitgespeeld om een review te schrijven.
Je moet rekenen dat die reviewers de hele dag games spelen en er over schrijven. Na werktijd is extra werk altijd een straf, ook al is het Zelda :+ En je moet natuurlijk wel het spel uitspelen, maar je hoeft niet voor je 'platinum trophy' te gaan.

En natuurlijk kan je in een week een review maken, maar dan gaat dat echt ten koste van je andere video's. Het blijft een business en je klanten lopen weg (of youtube naait je) als je niet meerdere video's per week uitbrengt. Niet iedere reviewsite is zo groot als IGN of Gamespot.

Dus dan gaan ze de review haasten en daar is niemand gebaat bij. Daarom bestaan die review embargo's juist. Dat heeft weinig zin als reviewers dan nog steeds moeten haasten.

Daarom denk ik dat de reviewversies van Zelda al enige tijd verspreid zijn. Van de Wii U versie.

De review van de Switch zelf is een ander verhaal, dat doe je wel makkelijk er even bij denk ik. Even door het menu heen bladeren en uitleggen wat alles doet, spelletje spelen, vergelijking maken met de Wii U, accutestje (vereist geen interactie, gewoon aanzetten en wat anders doen (slapen)) en je bent klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Get a grip.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qyy6j4UxWi3pBoV0wqj5nsT2/full.jpg

:+

Ik ga uiteindelijk ook twee reviews schrijven, één over het systeem in mijn opinie en één over Zelda. Maar die volgen in de week/weken na 3 maart gezien ik geen erkende reviewer ben :p Maar je zult ze wel zien verschijnen op Tweakers onder de userreviews :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2017 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:07:
[...]

Je moet rekenen dat die reviewers de hele dag games spelen en er over schrijven. Na werktijd is extra werk altijd een straf, ook al is het Zelda :+ En je moet natuurlijk wel het spel uitspelen, maar je hoeft niet voor je 'platinum trophy' te gaan.

En natuurlijk kan je in een week een review maken, maar dan gaat dat echt ten koste van je andere video's. Het blijft een business en je klanten lopen weg (of youtube naait je) als je niet meerdere video's per week uitbrengt. Niet iedere reviewsite is zo groot als IGN of Gamespot.

Dus dan gaan ze de review haasten en daar is niemand gebaat bij. Daarom bestaan die review embargo's juist. Dat heeft weinig zin als reviewers dan nog steeds moeten haasten.

Daarom denk ik dat de reviewversies van Zelda al enige tijd verspreid zijn. Van de Wii U versie.

De review van de Switch zelf is een ander verhaal, dat doe je wel makkelijk er even bij denk ik. Even door het menu heen bladeren en uitleggen wat alles doet, spelletje spelen, vergelijking maken met de Wii U, accutestje (vereist geen interactie, gewoon aanzetten en wat anders doen (slapen)) en je bent klaar.
De review van de switch en zelda zijn nou net de artikelen die de clicks scoren hoor. Dan maar een nutteloos artikel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

joblamie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:50:
[...]

Totaal niet om lullig te doen ofzo, maar ik denk dat je er lichtelijk naast zit en 1 van de weinigen bent die hier op zit te wachten.
We zullen zien, ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petermetroid
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-08 21:10
Onlangs zijn er beelden opgedoken van een Teardown van de Switch. Ziet er strak uit allemaal: https://nl.hardware.info/...-nintendo-switch-duikt-op

Op velen sites is de speculatie over de Nvidia Soc weer overnieuw begonnen. Het lijkt om een 2e revisie van Maxwell te gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door petermetroid op 21-02-2017 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zag net wat gameplay van Shovel knight. Denk dat ik die ook wel wil hebben. Lekker old school. Moet die wel heel veel uur duren voordat je dat uit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:51
Kan mijn Switch hier in Dubai ergens deze week waarschijnlijk ophalen. Twijfel alleen of het me omgerekend wel 580 euro waard is om 'm een week eerder te hebben :P Officiële prijs is hier echter sowieso hoog (450 euro ongeveer) 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door MelvinW op 21-02-2017 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 01:10:
Zag net wat gameplay van Shovel knight. Denk dat ik die ook wel wil hebben. Lekker old school. Moet die wel heel veel uur duren voordat je dat uit hebt.
Het mooie van Shovel Knight is dat je straks Shovel Knight Treasure Trove hebt, welke alle campaigns van Shovel Knight heeft. Shovel Knight Shovel of Hope (het originele spel), Plaque of Shadows (1e uitbreiding), Specter of Torment (nieuwe uitbreiding) en dit jaar komt er een King Knight uitbreiding en een 4 speler battle mode. Op de battle mode na zijn dit allemaal volledige spellen. Je zult alle versies ook los kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

MelvinW schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 06:03:
Kan mijn Switch hier in Dubai ergens deze week waarschijnlijk ophalen. Twijfel alleen of het me omgerekend wel 580 euro waard is om 'm een week eerder te hebben :P Officiële prijs is hier echter sowieso hoog (450 euro ongeveer) 8)7
Wat wil je er mee doen dan? Of kun je ook aan games komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:42:
[...]

Dat is wel nice, xb1 heeft dat ook, usb kabeltje op de controller en bam, werkt :)
Naast dat JoyCons te syncen zijn door ze aan te sluiten, weten we nu ook dat dit werkt voor de Pro Controller:
Switch Pro controller auto-syncs with Switch when plugged in via USB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 01:10:
Tenzij je een speedrunning pro bent, heb je aan Shovel Knight inderdaad best wel wat uurtjes gameplay.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Geen idee of het al is aangegeven, maar op my.nintendo.com bij je accountinstellingen kun je al een gamertag registreren. Deze moeten uniek zijn! Dus wees er snel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Arunia schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:24:
Geen idee of het al is aangegeven, maar op my.nintendo.com bij je accountinstellingen kun je al een gamertag registreren. Deze moeten uniek zijn! Dus wees er snel bij.
Ik had die blijkbaar al? Maar ik heb geen 3DS en mijn Wii U al meer dan een jaar niet meer aan gehad...

Ow wacht, waarschijnlijk door Super Mario Run?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rechtstreekse link: https://accounts.nintendo.com/

Het registreren van een uniek ID kon trouwens al in december.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Dat had ik ook een tijdje terug al gedaan. Gelukkig maar, want ik was veels te laat ten tijde van 3ds / WiiU. Nu heb ik m'n Grumpmeister weer :)

(DonaldGrump was meestal m'n alternatief, maar die is me iets te relevant geworden :') )

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Pagina: 1 ... 82 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic