Nintendo blokkeert online wel degelijk voor verouderde firmwares, maar er is een grace period van paar weken waarbij de online nog werkt, maar deze zal waarschijnlijk dus met een paar dagen verlopen, waarna de friends list en het online spelen zal worden geblokkeerd.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:04:
[...]
Dat klopt niet. Ik heb al een tijdje een system update pending en ben toch echt momenteel online in Pokemon Sunvolgens mij kun je enkel niet online als je game niet up-to-date is, niet specifiek je systeem.
Screenies4proof:
http://imgur.com/a/V4czK
Vet! kan je wat vertellen over de kwaliteit van het apparaat en ziet zelda er zo goed uit als in de trailers?Fuwor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:28:
Vanavond op de Switch mogen spelen en wow, toch wel overtuigd hoor! Die HD rumble in de joycons is echt geweldig (beetje vergelijkbaar met Haptic feedback op een iPhone 7) en toen ik Zelda BotW speelde en de medewerker van Nintendo op een gegeven moment de console uit de dock haalde om in handheld mode te spelen, was dat echt wel even een 'wow' momentje!![]()
[afbeelding]
Waar heb je het mogen spelen?Fuwor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:28:
Vanavond op de Switch mogen spelen en wow, toch wel overtuigd hoor! Die HD rumble in de joycons is echt geweldig (beetje vergelijkbaar met Haptic feedback op een iPhone 7) en toen ik Zelda BotW speelde en de medewerker van Nintendo op een gegeven moment de console uit de dock haalde om in handheld mode te spelen, was dat echt wel even een 'wow' momentje!![]()
K.W.
Verwijderd
Foto's?Fuwor schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:28:
[afbeelding]
Sony implementeerd het idee van de Switch op een andere manier, aldus een nieuwe patent.
http://www.psx-sense.nl/2...n-bij-de-nintendo-switch/
Nog een videotje:
http://www.psx-sense.nl/2...n-bij-de-nintendo-switch/
Nog een videotje:
[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 18-02-2017 09:47 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
amazon.co.uk heeft Switches die leverbaar zijn in Nederland!
Dat was nadat de geruchten van de NX/Switch toen op het internet verschenen geloof ik.hcQd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 08:15:
Nieuw? Dat patent is in augustus 2015 aangevraagd.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Helaas niet!KaiTak schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 08:54:
amazon.co.uk heeft Switches die leverbaar zijn in Nederland!
Verwijderd
Ik heb net mijn LoZ BotW pre order gecancelled. Ik wil de game dolgraag spelen maar kan niet ingaan tegen m'n eigen principes.
Nu maar hopen dat ik de game snel 2e hands tegen ga komen want een nieuw exemplaar ga ik niet kopen.
Ik moet en zal de game hebben maar tegelijkertijd krijgt Nintendo er van mij 0,0 euro voor.
DLC is best, maar een hard mode achter een pay wall gaat mij veel te ver en mag en zal ik als gamer zijnde niet supporten.
Nu maar hopen dat ik de game snel 2e hands tegen ga komen want een nieuw exemplaar ga ik niet kopen.
Ik moet en zal de game hebben maar tegelijkertijd krijgt Nintendo er van mij 0,0 euro voor.
DLC is best, maar een hard mode achter een pay wall gaat mij veel te ver en mag en zal ik als gamer zijnde niet supporten.
OoT Master Quest zat achter een pay wall. Heb je OoT ooit gekocht?Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 09:40:
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Die zat niet achter een paywall maar kwam uit als 'on disc' bonus bij Windwaker en dat vind ik heel iets anders.RayNbow schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 09:45:
[...]
OoT Master Quest zat achter een pay wall. Heb je OoT ooit gekocht?
Heb alle home console Zelda games zelfs BS LoZ en LoZ ancient stone tablets
Ik ben ook tegen DLC maar ik ga echt niet mijn BoTW pre-order cancellen. Dat is net zoiets als een nieuwe auto kopen en je on-board navigatie mediasystem vervangen door een cassette speler. (Grapje)
Wat ga je dan spelen?
Wat ga je dan spelen?
Beetje een raar verhaal, als de DLC (nog) niet aangekondigd was dan was de game op de gamecard hetzelfde geweest als nu en had je je pre-order dus wel laten staan?Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 09:40:
Ik heb net mijn LoZ BotW pre order gecancelled. Ik wil de game dolgraag spelen maar kan niet ingaan tegen m'n eigen principes.
Verwijderd
Ga eerst mn WiiU collectie verder afmaken en Xenoblade eerst halen en uitspelen. Ben net klaar met Tokyo Mirage Sessions dus wel behoefte aan (voor mij) nieuwe Nintendo content.AlexR schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 09:50:
Ik ben ook tegen DLC maar ik ga echt niet mijn BoTW pre-order cancellen. Dat is net zoiets als een nieuwe auto kopen en je on-board navigatie mediasystem vervangen door een cassette speler. (Grapje)
Wat ga je dan spelen?
*Mijn LoZ BotW was trouwens een WiiU pre order, had ik 'em voor de Switch gehaald dan zou de WiiU mijn eerste Nintendo home console zijn geworden zonder een eigen Zelda game (TP en WW zijn GC games en HW een hack & Slash)
Al mijn Nintendo consoles hebben hun eigen Zelda game(s) en dat wil ik zo houden.
@CRoNiXX; klopt, door die aankondiging kan ik idd handelen uit voorkennis.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2017 10:03 ]
Nintendo meldt zojuist op hun twitter pagina dat The Legend of Zelda Botw de eerste Zelda is die in het Nederlands wordt uitgebracht, zal mijn vader blij mee zijn die gebrekkig Engels spreekt.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Optioneel in het Nederlands of is Engels in de Nederlandse versie geeneens beschikbaar?Gynnad schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:34:
Nintendo meldt zojuist op hun twitter pagina dat The Legend of Zelda Botw de eerste Zelda is die in het Nederlands wordt uitgebracht, zal mijn vader blij mee zijn die gebrekkig Engels spreekt.
Als goed is wordt de taal van het systeem gebruikt om de in-game taal te bepalen. Je kan het alleen veranderen door de taal van het systeem aan te passen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:39:
[...]
Optioneel in het Nederlands of is Engels in de Nederlandse versie geeneens beschikbaar?
Je noemt nu net twee Wii U games die óók gewoon DLC hebben. Beetje onzin om dan extra content voor Zelda (die pas over enkele maanden beschikbaar wordt) dan onacceptabel te vinden.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:00:
[...]
Ga eerst mn WiiU collectie verder afmaken en Xenoblade eerst halen en uitspelen. Ben net klaar met Tokyo Mirage Sessions dus wel behoefte aan (voor mij) nieuwe Nintendo content.
*Mijn LoZ BotW was trouwens een WiiU pre order, had ik 'em voor de Switch gehaald dan zou de WiiU mijn eerste Nintendo home console zijn geworden zonder een eigen Zelda game (TP en WW zijn GC games en HW een hack & Slash)
Al mijn Nintendo consoles hebben hun eigen Zelda game(s) en dat wil ik zo houden.
@CRoNiXX; klopt, door die aankondiging kan ik idd handelen uit voorkennis.
Maar ja, iedereen doet zo overtrokken moeilijk over DLC, zonder enige reden, en dan de Witcher 3 uitbreidingen wel weer geweldig vinden... Zucht.

Edit: kijk maar eens https://www.nintendo.com/...true|-|-|-|featured|des|-
[ Voor 6% gewijzigd door Bilderbeek op 18-02-2017 10:46 ]
YouTube: The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Aankondiging Nederlandse v... hahah dat begin, die man doet het gewoon!

[ Voor 6% gewijzigd door OttomaansKind op 18-02-2017 10:55 ]
Verwijderd
Ik doe niet moeilijk over "oprechte DLC" ik doe moeilijk over een "hard mode" (aka basic feature) als zijnde DLC.Bilderbeek schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:44:
[...]
Je noemt nu net twee Wii U games die óók gewoon DLC hebben. Beetje onzin om dan extra content voor Zelda (die pas over enkele maanden beschikbaar wordt) dan onacceptabel te vinden.
Maar ja, iedereen doet zo overtrokken moeilijk over DLC, zonder enige reden, en dan de Witcher 3 uitbreidingen wel weer geweldig vinden... Zucht.
Edit: kijk maar eens https://www.nintendo.com/...true|-|-|-|featured|des|-
Tokyo Mirage sessions #FE en Xenoblade X heb ik ook niet ge pre ordered.
Pre orders probeer ik altijd te mijden, doe het alleen als ik de game perse day 1 wil spelen of als ik van te voren de kennis heb dat een game uitkomt in een zeer beperkte oplage.
Je hebt zeker al veel spellen niet gekocht omdat er geen hard mode is ingebouwd. Maar nintendo zal echt niet veranderen omdat jij zo denkt.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:52:
[...]
Ik doe niet moeilijk over "oprechte DLC" ik doe moeilijk over een "hard mode" (aka basic feature) als zijnde DLC.
Tokyo Mirage sessions #FE en Xenoblade X heb ik ook niet ge pre ordered.
Pre orders probeer ik altijd te mijden, doe het alleen als ik de game perse day 1 wil spelen of als ik van te voren de kennis heb dat een game uitkomt in een zeer beperkte oplage.
Ik denk heel anders, met zelda ben ik ongeveer 60 uur mee bezig, het spel kost ongeveer 60 euro. Dan kost het me in feite 1 euro per uur vermaak en wow ze komen erna met een hard mode, dan ben ik misschien 70 uur ermee bezig, dan kost het me een paar cent per uur vermaak erna. De andere dlc is dan nog een mooi extraatje waardoor ik er nog langer mee kan spelen.
OOT Master Quest heb je anders ook voor betaald, alleen weet je dat misschien niet. Ik zal het je verklappen: Nintendo is een winstgevend bedrijf en geen liefdadigheidsinstelling. Je hebt betaald voor master quest omdat nintendo daardoor the wind waker duurder kon maken dan wat ze eigenlijk wilde doen.
Voor OOT 3D Master Quest, de ontwikkeling van dat spel was een fractie van het origineel. Dus ze maken er vette winst op.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Verwijderd
Heb idd veel games gemist door DLC milking praktijken: Mk XL nog niet gehaald omdat ik er eerst 100% zeker van moet zijn dat MK XXL niet uitkomt en het zelfde geldt voor Street Fighter V.
Ik loop meestal een jaartje achter om te voorkomen dat er nadat ik een game aanschaf ineens een complete edition van diezelfde game in de winkels ligt.
Wind Waker inclusief OoT Master quest heb ik toen der tijd gewoon 60 euro voor neergelegd wat de normale full price van GC games was.
Ik loop meestal een jaartje achter om te voorkomen dat er nadat ik een game aanschaf ineens een complete edition van diezelfde game in de winkels ligt.
Wind Waker inclusief OoT Master quest heb ik toen der tijd gewoon 60 euro voor neergelegd wat de normale full price van GC games was.
[ Voor 16% gewijzigd door OttomaansKind op 18-02-2017 11:26 ]
Oeps, ik heb best een hekel aan Nederlandstalige spellen. Is het aan te raden om de Switch dan vanaf het begin op Engels te configureren?kaizoku94 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:44:
[...]
Als goed is wordt de taal van het systeem gebruikt om de in-game taal te bepalen. Je kan het alleen veranderen door de taal van het systeem aan te passen.
En is dit bijv. op de Wii U ook makkelijk en snel te wijzigen?
>New Hard ModeVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 09:40:
>New
Deze bewoording geeft mij de indruk dat het niet puur een Hard Mode is waarbij de enemies 2x zo veel damage doen.
Denk meer aan een Master Quest waar dungeons etc significant veranderen.
Maar goed, ieder zn ding.
Het gaat om de ondertiteling, niet om de gesproken teksten.Steven030 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 11:35:
[...]
Oeps, ik heb best een hekel aan Nederlandstalige spellen. Is het aan te raden om de Switch dan vanaf het begin op Engels te configureren?
En is dit bijv. op de Wii U ook makkelijk en snel te wijzigen?
Ik begrijp dat je dit principieel doet, en 'vote with the wallet" is soms de enige manier waarop je een bedrijf iets duidelijk kan maken... Maar je kan ook gewoon de DLC niet kopenVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 09:40:
Random vraag, maar welke case/bag kopen jullie voor de Switch? Ben er zelf nog niet uit namelijk, gezien ik vrij frequent reis en nog niet beslist heb of ik iets wil waar de dock ook in past of niet.
Inderdaad maar als je een volledig Engelse game wil zul je de taal van het systeem moeten aanpassen.AlexR schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 11:48:
[...]
Het gaat om de ondertiteling, niet om de gesproken teksten.
Ik had het liefst Japanse voice actors met Engelse ondertiteling maar dat kan dan weer niet

Verwijderd
Het 'vote with your wallet' principe hanteer ik al vanaf het begin maar het heeft opzich geen enkele zin en is dan ook puur voor mijn eigen gevoel.JackAvery schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:16:
[...]
Ik begrijp dat je dit principieel doet, en 'vote with the wallet" is soms de enige manier waarop je een bedrijf iets duidelijk kan maken... Maar je kan ook gewoon de DLC niet kopenZelf wacht ik met de DLC kopen tot er meer informatie is dan een vaag lijstje. We weten nog niks over die hard mode, en uiteindelijk betaal je in dit geval voor toegevoegde content, niet voor Day1-stijl DLC, en betaal je voor een heel pakket. Nintendo moet imo niet 'gestraft' worden omdat ze de grootste Zelda game ooit uitbrengen. Als de DLC niet op niveau is, koop ik die wel gewoon niet. Het mooie is dat je nog maanden tijd hebt om over die DLC te beslissen.
Random vraag, maar welke case/bag kopen jullie voor de Switch? Ben er zelf nog niet uit namelijk, gezien ik vrij frequent reis en nog niet beslist heb of ik iets wil waar de dock ook in past of niet.
Om van deze stelling een feit te maken hoef je alleen maar te kijken naar hoeveel geld bv EA binnen harkt met DLC.
Moet toegeven dat ik erg extreem ben in het boycotten van DLC, ik heb dan ook nog nooit een euro uitgegeven aan DLC, zelfs niet aan goede "waar voor hun geld" DLC of downloadable games.
Aan de andere kant probeer ik wel altijd voor complete versions en goty's te gaan, installeer ik meegeleverde vouchers en support ik ter compensatie van mijn anti DLC houding fysiek verschenen DLC zoals de Borderslands 1 en 2 add on packs, GTA Gay Tony, Red Dead Redemption Nightmare, Saints Row Gat out of hell, Shovel knight etc.
Weet dat ik er vrij uniek in ben en dat m'n mening alles behalve breed gedeeld wordt maar ik wil al mijn content perse op een fysieke drager hebben staan.
Zie mij maar als een zeurende gaming opa die al veel te lang meegaat qua gaming en daardoor weigert over te stappen op digitaal
Die tijd dat je een nieuwe game kocht en onderweg naar huis alleen maar oog had voor het meegeleverde boekje waarmee je jezelf verder hypte al voordat je de mogelijkheid had om je nieuwe game voor het allereerst te spelen.
The good old days*
*Heb een case/bag van LoZ BotW gezien met erg vette artwork.
Leuk, dan kan ik ook met mijn 7 jarige dochter spelen. Meevaller.Gynnad schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 10:34:
NL-subtitles, niet NL-gesproken, dus een goede leesoefening én Engelse les in één...
boefje79 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:01:
NL-subtitles, niet NL-gesproken, dus een goede leesoefening én Engelse les in één...
Haha, ik ken iemand die vroeger ook zo extreem anti-DLC was. Zelf bekijk ik ze als vervangers van de vroegere expansion packs. En ja, je kan natuurlijk enkel voor jezelf zoiets volhouden.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:48:
[...]
Het 'vote with your wallet' principe hanteer ik al vanaf het begin maar het heeft opzich geen enkele zin en is dan ook puur voor mijn eigen gevoel.
Om van deze stelling een feit te maken hoef je alleen maar te kijken naar hoeveel geld bv EA binnen harkt met DLC.
Moet toegeven dat ik erg extreem ben in het boycotten van DLC, ik heb dan ook nog nooit een euro uitgegeven aan DLC, zelfs niet aan goede "waar voor hun geld" DLC of downloadable games.
[...]
Mbt fysiek <-> digital: ik prefereer zelf ook fysieke games wanneer ik kan - en apprecieer de game cards van Switch daarom best wel. Ik ga me hierdoor echter nooit laten tegenhouden - als een game enkel digitaal verschijnt, no problem, en als een DLC een goed voorbeeld geeft van hoe het wel moet, geef ik er zonder problemen geld aan uit. Maar de old-school verpakkingen met uitgebreide handleidingen en wereldkaarten etc. hadden zeker wel een charme die ik soms mis...
Tot zover de offtopic
Nederlandse ondertiteling geef ik zelf niet om, maar het is fijn voor jongere spelers en mensen die Engels niet volledig beheersen. Goed gedaan dus, Nintendo... nu nog Japanse dubs met Engelse subs implementeren.
En ze zeggen in het filmpje wel dat je ook de keuze hebt om in het Engels te spelen...AlexR schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 11:48:
[...]
Het gaat om de ondertiteling, niet om de gesproken teksten.
(als staat daaronder vervolgens wel weer dat dit een systeemisntelling is)

Ik vraag me af hoeveel audio tracks er op een cartridge worden opgeslagen. Persoonlijk speel ik liever met Japanse audio. Als er maar één audio track op een cartridge staat (en vanwege de beperkte ruimte gok ik dat dat het geval is), loont het misschien om Zelda (en andere games) te importeren. Al had ik de Nederlandse versie al gepre-ordered. Cover van de Japanse versie ziet er ook een stuk beter uit..
Make lovecraft not warcraft.
Iemand ervaring met Hori? Hori Gaming Controller Pad - Nintendo Switch, lijkt gewoon een pro-controller alleen dan vele male goedkoper..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Geen persoonlijke ervaringen, maar Hori gaat echt al jaren mee, en sommige zweren erbij.
Make lovecraft not warcraft.
Volgensmij zover ik specs kan vinden mist die dan ook gyro, hd rumble en amiibo support vandaar. In de meeste gevallen dus geen probleem, maar misschien voor sommige games dus.Gynnad schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 14:26:
Iemand ervaring met Hori? Hori Gaming Controller Pad - Nintendo Switch, lijkt gewoon een pro-controller alleen dan vele male goedkoper..
[ Voor 14% gewijzigd door blmp op 18-02-2017 14:55 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Verwijderd
Dat zijn geen principes, maar voor een dubbeltje op de voorste rij willen zitten. Ook is de nieuwe hard mode een modus die bovenop de bestaande modi komt. Dus eerst lezen, dan gaan schoppen. Daarbij is deze DLC volledig optioneel en komen deze pas maanden later in het spel, dus wat het probleem hier is ontgaat mij eigenlijk eventjes. Je mist immers niets als je deze in maart koopt en in de volgende weken uitspeelt. De DLC is bedoelt om mensen een reden te geven het spel weer op te pakken/door te spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 09:40:
Outraged doen werkt alleen als er ook daadwerkelijk iets is om boos over te zijn. Je noemde daarna nog dat je sowieso nooit DLC koopt, of dit het nu waard is of niet. Dat zijn geen principes, maar blinde haat tegenover het woordje DLC. Je kunt mij er in ieder geval niet van overtuigen dat developers maanden/jaren (zie Fallout) wachten met extra content die gehele maps beslaat of de huidige wereld erg uitbreid die al werkend in de base game hadden kunnen zitten.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2017 15:07 ]
@ consoles4life on DLC
I respect a man of principles. Good for you. Maar, gaat het helpen? Je hebt er alleen je zelf mee. Met sf4 noem je een mooi voorbeeld. Ik ben misschien/waarschijnlijk meer fan van deze game dan de gemiddelde gamer, maar net zoals iemand net uitkwam op een euro per uur voor zelda, zo is dat met mij een streetfighter ook. Ondanks dat ik dus een base game en 4 uitbreidingen heb gekocht? En dan geef ik zelf niets om ' pakjes' want anders kan je daar ook nog tientallen euro's in droppen.
Verder had je imho mk x kunnen kopen, en dan kunnen verkopen op het momet dat mk xl uitkwam, of beter nog, wanneer xl in de reclame was. En dan rinse repeat wanneer xxl uitkomt.
@non physical
Zelda kan ook als download komen toch? Of uitsluitend als cart? aan de ene kant jammer dat ik gelijk al veel opslag kwijt ben, maar aan de andere kant ik hou van digital games, ik mis het carts wisselen niet en al helemaal bij een portable systeem vind ik het lekker dat ik al of iig de meest games bij me heb.
I respect a man of principles. Good for you. Maar, gaat het helpen? Je hebt er alleen je zelf mee. Met sf4 noem je een mooi voorbeeld. Ik ben misschien/waarschijnlijk meer fan van deze game dan de gemiddelde gamer, maar net zoals iemand net uitkwam op een euro per uur voor zelda, zo is dat met mij een streetfighter ook. Ondanks dat ik dus een base game en 4 uitbreidingen heb gekocht? En dan geef ik zelf niets om ' pakjes' want anders kan je daar ook nog tientallen euro's in droppen.
Verder had je imho mk x kunnen kopen, en dan kunnen verkopen op het momet dat mk xl uitkwam, of beter nog, wanneer xl in de reclame was. En dan rinse repeat wanneer xxl uitkomt.
@non physical
Zelda kan ook als download komen toch? Of uitsluitend als cart? aan de ene kant jammer dat ik gelijk al veel opslag kwijt ben, maar aan de andere kant ik hou van digital games, ik mis het carts wisselen niet en al helemaal bij een portable systeem vind ik het lekker dat ik al of iig de meest games bij me heb.
10 second ninja DONE
DLC wil ik best voor betalen als het enigszins in balans is, a.k.a. geen tientallen euro's voor marginale content betalen zoals dat nu toch vaak gebeurt.
Verwijderd
Zo zou je overal naar moeten kijken. Games in het algemeen.Thomas schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 15:20:
DLC wil ik best voor betalen als het enigszins in balans is, a.k.a. geen tientallen euro's voor marginale content betalen zoals dat nu toch vaak gebeurt.
Die DLC is nu bvb. 20 euro. Weeg af of een extra hard mode (ik denk sterk dat het a la Survival mode gaat zijn zoals fo4) extra area en story, extra items, extra cosmetics en optionele side quests dat waard zijn (bekijk anders eerst een review) en wordt dan eventueel boos als je voor 20 euro slechts een ingame t-shirt en een quest van 10 minuten krijgt.
Als het goed is zitten alle audio tracks erin en krijg je er vervolgens een op basis van de taal/regio instellingen van je Switch zelf. In het Japans spelen kan dus wel (zonder Engelse ondertiteling dan), als het goed is... door je systeemtaal op Japans te zetten.Sméagol schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 14:25:
Ik vraag me af hoeveel audio tracks er op een cartridge worden opgeslagen. Persoonlijk speel ik liever met Japanse audio. Als er maar één audio track op een cartridge staat (en vanwege de beperkte ruimte gok ik dat dat het geval is), loont het misschien om Zelda (en andere games) te importeren. Al had ik de Nederlandse versie al gepre-ordered. Cover van de Japanse versie ziet er ook een stuk beter uit..
Gaat het nou nog lang over die dlc?
Koop het, koop het niet, of koop het en kijk er boos bij.
Het is zoals het is, is het al 3 maart?
Koop het, koop het niet, of koop het en kijk er boos bij.
Het is zoals het is, is het al 3 maart?
Prima toch. Zetten we het systeem wel op engels.CRoNiXX schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 14:16:
[...]
En ze zeggen in het filmpje wel dat je ook de keuze hebt om in het Engels te spelen...
(als staat daaronder vervolgens wel weer dat dit een systeemisntelling is)
[afbeelding]
Verwijderd
Dat doe ik standaard op alle consoles.Zeror schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 16:34:
[...]
Prima toch. Zetten we het systeem wel op engels.
Verwijderd
Dat is goedkoop voor een Devkit! 50.000 yen is volgens Google ongeveer 420 euro. Misschien moet ik zelf maar een Switch game gaan maken
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2017 17:38 ]
Dat is zeker goedkoop voor een devkitVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:29:
[...]
Dat is goedkoop voor een Devkit! 50.000 yen is volgens Google ongeveer 420 euro. Misschien moet ik zelf maar een Switch game gaan maken
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Verwijderd
Nog niet op de Switch, wel op de 3DSKadardar schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:16:
[...]
Dat is zeker goedkoop voor een devkitNu kan iedereen games gaan maken ^_^ Tenzij de persoon gewoon totaal geen verstand heeft hoe die een game maakt, dan wordt het moeilijk. Hebben ze de RPGMAker engine al ondersteund:?
)
Zie: http://www.nintendolife.c..._a_quest_in_rpg_maker_fes
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2017 18:38 ]
Verwijderd
Principes die niet matchen met die van jou 'geen principes' noemen is total bs en nogal arrogant, daar kan ik verder niets mee.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 15:06:
[...]
Dat zijn geen principes, maar voor een dubbeltje op de voorste rij willen zitten. Ook is de nieuwe hard mode een modus die bovenop de bestaande modi komt. Dus eerst lezen, dan gaan schoppen. Daarbij is deze DLC volledig optioneel en komen deze pas maanden later in het spel, dus wat het probleem hier is ontgaat mij eigenlijk eventjes. Je mist immers niets als je deze in maart koopt en in de volgende weken uitspeelt. De DLC is bedoelt om mensen een reden te geven het spel weer op te pakken/door te spelen.
Outraged doen werkt alleen als er ook daadwerkelijk iets is om boos over te zijn. Je noemde daarna nog dat je sowieso nooit DLC koopt, of dit het nu waard is of niet. Dat zijn geen principes, maar blinde haat tegenover het woordje DLC. Je kunt mij er in ieder geval niet van overtuigen dat developers maanden/jaren (zie Fallout) wachten met extra content die gehele maps beslaat of de huidige wereld erg uitbreid die al werkend in de base game hadden kunnen zitten.
IMO hoort een hard mode standaard in een game te zitten en het woordje 'new' veranderd daar niets aan. Met die logica is Nieuw Zeeland een nieuw land en New Super Mario bros de nieuwste Mario game
Waarom moet ik DLC kopen en ben ik gierig als ik het niet doe?
Extra Fallout DLC geef ik geen ruk om. Weet je hoe lang de main game al duurt?
Voor mij is Fallout DLC niet nodig. Ben ik met met Fallout klaar dan speel ik bvs Skyrim, Dragon's dogma, Dragon age, Witcher 3, Kingdom of Amalur of een van de vele andere games die ik op de planken heb staan. Bovendien vind ik games vaak onnodig lang duren door saaie missies en side quest die alleen maar zijn toegevoegd om de speelduur te verlengen en IMO de spanning en de flow van de game schaden.
Voor mij is het dood en dood zonde om een half jaar lang achter elkaar een en dezelfde game te spelen, daar heb ik veel te veel leuke games voor.
Al tel ik alleen mijn Wii, Xbox 360 en PS3 games bij elkaar op dan kom ik al aan de 750 games en dan moet ik maanden lang dezelfde game spelen als ik bijna alle games heb staan die er toe doen?
Beetje kortzichtig..
..ben een gamer/game collector die fysieke games hoog in het vaandel heeft staan en als ik voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten dan zou ik er in mijn game collectie geen games tussen hebben staan die meer dan €300,- waard zijn.
Het is geeneens het haten van DLC maar nog eerder het houden van- en zweren bij fysieke complete games.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2017 19:01 ]
Nice, kids minder vragen stellen als ze Zelda spelen. En ik lekker aan melken ben op me eigen Switch.
Verwijderd
Ergens is het ook wel jammer, ik kan uit mijn kinderjaren herinneren dat geen enkele game vertaald was. Dit heeft mij geholpen de Engelse taal (beter) te leren lezen / verstaan. Waar het "handje vasthouden" en alles maar vertalen, van tegenwoordig dit voordeel bij veel kinderen minder zal zijn.KaiTak schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 19:08:
Nice, kids minder vragen stellen als ze Zelda spelen. En ik lekker aan melken ben op me eigen Switch.
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 21:08:
[...]
Ergens is het ook wel jammer, ik kan uit mijn kinderjaren herinneren dat geen enkele game vertaald was. Dit heeft mij geholpen de Engelse taal (beter) te leren lezen / verstaan. Waar het "handje vasthouden" en alles maar vertalen, van tegenwoordig dit voordeel bij veel kinderen minder zal zijn.
[/quote
Precies dit ^
Mijn Engels was ruk op school, maar dmv films kijken zonder subs, het internet en uiteraard gaming heb ik mijn Engels later alsnog naar een acceptabel niveau weten te brengen.
Heb m'n neefje (die op school moeite heeft met Engels) voor zijn verjaardag tientallen Naruto DVD's gegeven (De hele serie uit Naruto's kinder jaren) die alleen Engelse subs en dubs hebben.
Gaming kun je IMO prima gebruiken om kinderen spelenderwijs Engels te leren.
Trouwens wel een plus voor Nintendo dat ze de Engelse text voor Nederland wel beschikbaar houden.
[...]
Ergens is het ook wel jammer, ik kan uit mijn kinderjaren herinneren dat geen enkele game vertaald was. Dit heeft mij geholpen de Engelse taal (beter) te leren lezen / verstaan. Waar het "handje vasthouden" en alles maar vertalen, van tegenwoordig dit voordeel bij veel kinderen minder zal zijn.
[/quote
Precies dit ^
Mijn Engels was ruk op school, maar dmv films kijken zonder subs, het internet en uiteraard gaming heb ik mijn Engels later alsnog naar een acceptabel niveau weten te brengen.
Heb m'n neefje (die op school moeite heeft met Engels) voor zijn verjaardag tientallen Naruto DVD's gegeven (De hele serie uit Naruto's kinder jaren) die alleen Engelse subs en dubs hebben.
Gaming kun je IMO prima gebruiken om kinderen spelenderwijs Engels te leren.
Trouwens wel een plus voor Nintendo dat ze de Engelse text voor Nederland wel beschikbaar houden.
Verwijderd
@Verwijderd De game die je koopt is wereldwijd gelijk. (regiovrij
) en de Switch kan je op elke gewenste taal zetten die op de console staan.
Dus systeem op Engels: Zelda in het Engels (stem + tekst)
Systeem op Duits: Zelda in het Duits (stem + tekst)
Systeem op Japans: Zelda in het Japans (stem + tekst)
Systeem op Nederlands, Zelda in het Nederlands (tekst) met Engelse stemmen.
Uit de leak van donderdag:
Hier kies je de systeemtaal dit heeft effect op alle spellen die je gaat spelen
Dus systeem op Engels: Zelda in het Engels (stem + tekst)
Systeem op Duits: Zelda in het Duits (stem + tekst)
Systeem op Japans: Zelda in het Japans (stem + tekst)
Systeem op Nederlands, Zelda in het Nederlands (tekst) met Engelse stemmen.
Uit de leak van donderdag:

Hier kies je de systeemtaal dit heeft effect op alle spellen die je gaat spelen
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2017 22:10 ]
Verwijderd
@Sander: Ik heb Infamous 1 op de PS3, en die is (zelfs de gesproken dialogen) in het Nederlands.
Toen zette ik m'n PS3 in het Engels en was de game ineens Franstalig.
Dan doet Nintendo dat een stuk beter dan Sony deed.
On topic: Dus dat betekend dat als je, je systeem op Japans zet dat je LoZ BotW in het Japans kan spelen zoals de game eigenlijk bedoeld is!?
Denk dat menig gamer die fan is van Japanse games daar wel erg blij mee gaat zijn
De eerste keer uitspelen in het Engels en als je dan toch de story en game al kent kun je 'em dus opnieuw uitspelen met de originele Japanse voice overs.
Dat klinkt toch wel erg vet eigenlijk
Dan doet Nintendo dat een stuk beter dan Sony deed.
On topic: Dus dat betekend dat als je, je systeem op Japans zet dat je LoZ BotW in het Japans kan spelen zoals de game eigenlijk bedoeld is!?
Denk dat menig gamer die fan is van Japanse games daar wel erg blij mee gaat zijn
De eerste keer uitspelen in het Engels en als je dan toch de story en game al kent kun je 'em dus opnieuw uitspelen met de originele Japanse voice overs.
Dat klinkt toch wel erg vet eigenlijk
Er is een unboxing video van de Switch uitgebracht
Verwijderd
Op de Wii U als je bv MarioKart 8 speelt kan je de taal naar Nederlands of Engels (of één van de andere) zetten door de systeemtaal te wijzigen. Dit geldt ook voor veel 3DS games. Met als uitzonderingen: Professor Layton (in Nederland volledig Nederlands) en Pokémon (taal is per spel).Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:18:
@Sander: Ik heb Infamous 1 op de PS3, en die is (zelfs de gesproken dialogen) in het Nederlands.
Dat Infamous verhaal doet me een beetje denken aan Beyond Good and Evil op de GameCube. Die was (in Nederland) alleen Nederlands en Frans
Die was gister al gepost.Kadardar schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 22:21:
Er is een unboxing video van de Switch uitgebracht
Hier: Phuuz in "Het Nintendo Switch-topic"
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2017 22:30 ]
Verwijderd
And the plot thickens.. nu lijkt het er op dat die eerste Switch gestolen was...
https://mynintendonews.co...he-leaked-switch-console/
https://mynintendonews.co...he-leaked-switch-console/
Verwijderd
Het gaat niet om het matchen met het mijne, maar je koopt het spel uit principe niet, omdat je het kut vind dat ze 9 maanden later DLC-content beschikbaar stellen. Oke, prima. Maar dan vervolgens roepen dat je voor een paar dubbeltjes of gratis dan wel het spel wil spelen is dan ook geen principes meer, dat is gewoon het geld er niet voor neer willen leggen of hebben en daar niet eerlijk over zijn. Dat dus.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:48:
[...]
Principes die niet matchen met die van jou 'geen principes' noemen is total bs en nogal arrogant, daar kan ik verder niets mee.
Er zit dus klaarblijkelijk al een hard mode in, dit gaat dan weer een stap verder. Wellicht mechanics die net als bij Fallout 4 dingen toevoegen zoals moeten slapen, op bepaalde plekken kunnen saven, impact op je stamina als je niet eet, etc. Dat hebben ze ook allemaal extra moeten programmeren in FO4 en dat kwam dus maanden later. Ook niet de main selling point van de DLC, want 9/10 speelt zoiets toch niet met plezier.IMO hoort een hard mode standaard in een game te zitten en het woordje 'new' veranderd daar niets aan. Met die logica is Nieuw Zeeland een nieuw land en New Super Mario bros de nieuwste Mario game
Niemand zegt dat je DLC moet kopen, kun je me daar alsjeblieft op quoten dat ik zeg dat iedereen dat moet doen? Maar het spel niet meer kopen onder het mom van "ik doe hier niet aan mee want fuck Nintendo geldklopperij", zodat je deze op een later moment gratis of voor weinig toch nog kan spelen, dat is ronduit hypocriet. Maak dat soort argumenten vooral niet.Waarom moet ik DLC kopen en ben ik gierig als ik het niet doe?
Ja. En de nieuwe DLC is over de span van een jaar gereleased, zodat mensen die het wel in een jaar hebben kunnen uitspelen weer dingen te doen hebben en met de nieuwe hard mode (ayyy) een uitdagende playthrough kunnen doen.Extra Fallout DLC geef ik geen ruk om. Weet je hoe lang de main game al duurt?
Dat is mooi, voor jou. Alleen zien miljoenen anderen (aan de verkopen te zien) toch graag uitbreidingen van Witcher 3 en Fallout 4.Voor mij is Fallout DLC niet nodig. Ben ik met met Fallout klaar dan speel ik bvs Skyrim, Dragon's dogma, Dragon age, Witcher 3, Kingdom of Amalur of een van de vele andere games die ik op de planken heb staan.
Hoe je aan 750 games komt op die drie platformen is mij eigenlijk een raadsel (overdrijving?)... Als er uberhaupt al zoveel titels zijn, dan zeg je dus dat je meer dan 20.000 euro (als ik alle games op een absoluut lage waarde van 30 euro per stuk reken) hebt uitgegeven... en dan moeilijk doen over 20 euroAl tel ik alleen mijn Wii, Xbox 360 en PS3 games bij elkaar op dan kom ik al aan de 750 games en dan moet ik maanden lang dezelfde game spelen als ik bijna alle games heb staan die er toe doen?
En again, niet iedereen is zoals jij en heeft een backlog van 750 games staan (godzijdank zeg, ik zou wel kunnen janken als ik tienduizenden euro's aan ongespeelde games heb staan) en geniet dus wel van uitbreidingen. De verkopen van hoogwaardige pakketten voor goede games liegen er immers niet om.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2017 00:24 ]
Mensen... kom op. Negeer elkaar even.
Nog maar 12 dagen en dan kunnen we een nieuw topic openen zonder speculaties, gezeur enz. Werkt er al iemand aan een nieuwe TS?
Nog maar 12 dagen en dan kunnen we een nieuw topic openen zonder speculaties, gezeur enz. Werkt er al iemand aan een nieuwe TS?
Verwijderd
@ItsNotRudy
Over de 1400 games op disc alleen al voor de PS3.
Wikipedia: List of PlayStation 3 games released on disc
Alle Wii games on disc (bizar filmpje)
YouTube: Complete Nintendo Wii Collection - Are You CRAZY?!
Ja, er zijn dus velen malen meer games uutgebracht de vorige gen dan de 750 die ik in de kasten heb staan.
Ik moet er nog zo'n 250 hebben en dan is de collectie wat mij betreft klaar, ga ik verder dan dat kom je met 10 fifa delen en dubbele ports te zitten en daar begin ik niet aan. De meeste games zijn voor tussen de 2 en 15 euro aangeschaft met hier en daar wat duurdere uitschieters. Heb bv nog nooit meer dan 10 euro voor een CoD game neergelegd.
PS3 en Wii/WiiU games daar heb ik 2 weken terug al een foto van geplaatst en Xbox 360 games is te veel werk om op de foto te zetten omdat het helemaal achter in een kast staat waar weer SEGA en PS1 games voor staan.
De PS2 heeft trouwens zelfs rond de 4000 games.
Voor mij is het ook helemaal niet zonde omdat ik mijn hele leven lang altijd wel iets te spelen heb.
DLC is voor mij tevens ook iets dat (net als die irritante patches) veel te veel ruimte inneemt. Voor mijn PS3 heb ik nu al een 1 TB hdd nodig om puur en alleen al mijn games geinstalleerd en gesaved te kunnen hebben staan op 1 PS3 Console. Inweze doen HDD's van mijn consoles dus alleen dienst als memory card.
Dat ik LoZ BotW niet ga halen heb ik niet gezegd, ik heb alleen mijn pre order gecancelled en zodra ik zeker weet of die new hard mode, echt een "new" hard mode is of dat het weggesneden content is die je maanden later terug kunt kopen (Je kunt er nu over zeggen wat je wilt, op dit moment blijven het hoe dan ook speculaties/verwachtingen) besluit ik of ik de game nieuw of 2e hands zal gaan aanschaffen.
Over de 1400 games op disc alleen al voor de PS3.
Wikipedia: List of PlayStation 3 games released on disc
Alle Wii games on disc (bizar filmpje)
YouTube: Complete Nintendo Wii Collection - Are You CRAZY?!
Ja, er zijn dus velen malen meer games uutgebracht de vorige gen dan de 750 die ik in de kasten heb staan.
Ik moet er nog zo'n 250 hebben en dan is de collectie wat mij betreft klaar, ga ik verder dan dat kom je met 10 fifa delen en dubbele ports te zitten en daar begin ik niet aan. De meeste games zijn voor tussen de 2 en 15 euro aangeschaft met hier en daar wat duurdere uitschieters. Heb bv nog nooit meer dan 10 euro voor een CoD game neergelegd.
PS3 en Wii/WiiU games daar heb ik 2 weken terug al een foto van geplaatst en Xbox 360 games is te veel werk om op de foto te zetten omdat het helemaal achter in een kast staat waar weer SEGA en PS1 games voor staan.
De PS2 heeft trouwens zelfs rond de 4000 games.
Voor mij is het ook helemaal niet zonde omdat ik mijn hele leven lang altijd wel iets te spelen heb.
DLC is voor mij tevens ook iets dat (net als die irritante patches) veel te veel ruimte inneemt. Voor mijn PS3 heb ik nu al een 1 TB hdd nodig om puur en alleen al mijn games geinstalleerd en gesaved te kunnen hebben staan op 1 PS3 Console. Inweze doen HDD's van mijn consoles dus alleen dienst als memory card.
Dat ik LoZ BotW niet ga halen heb ik niet gezegd, ik heb alleen mijn pre order gecancelled en zodra ik zeker weet of die new hard mode, echt een "new" hard mode is of dat het weggesneden content is die je maanden later terug kunt kopen (Je kunt er nu over zeggen wat je wilt, op dit moment blijven het hoe dan ook speculaties/verwachtingen) besluit ik of ik de game nieuw of 2e hands zal gaan aanschaffen.
Hoe ga je überhaupt bepalen dat iets weggesneden content is?Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:48:
of dat het weggesneden content is
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Een simple hard mode zie ik als weggesneden en een soort van BotW master quest zie ik als een extra rechtvaardige toevoeging.RayNbow schreef op zondag 19 februari 2017 @ 10:01:
[...]
Hoe ga je überhaupt bepalen dat iets weggesneden content is?
Wordt de DLC echt een BotW Master quest vind ik het rechtvaardig dat dat dan paid DLC is en dan koop ik de game alsnog nieuw voor €60,-
Dit topic gaat niet over DLC en of het goed of slecht is, maar specifiek over de Switch. Graag offtopic discussies zoals deze of welke games je hebt via DM als jullie behoefte hebben om er op door te gaan.
Onder deze post weer ontopic
Onder deze post weer ontopic
Verwijderd
@Grotman Hoe is het discussiëren over een game op de Switch niet on topic in het Switch topic? Wat mag je dan wel bespreken over de Switch in dit topic?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2017 12:42 ]
Ik denk dat het hier meer gaat over het discussiëren over de DLC van een bepaalde game. Het werd een welles/nietes verhaal.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 12:39:
@Grotman Hoe is het discussiëren over een game op de Switch niet on topic in het Switch topic? Wat mag je dan wel bespreken over de Switch in dit topic?
Discussiëren over games an sich is geen probleem.
Het bespreken van de DLC kan ook goed plaatsvinden in het Zelda topic.
PSN: Redrafted
Verwijderd
Oké, daar kan ik in komen. Maar het is nog steeds gerelateerd aan de Switch. Dan zou er een topicwarning moeten zijn met "Het bespreken van de Nintendo Switch en games op de Nintendo Switch is oké. Voor besprekingen over DLC voor Games op de Nintendo Switch open je een ander topic".Xerox schreef op zondag 19 februari 2017 @ 12:44:
[...]
Ik denk dat het hier meer gaat over het discussiëren over de DLC van een bepaalde game. Het werd een welles/nietes verhaal.
Discussiëren over games an sich is geen probleem.
Het bespreken van de DLC kan ook goed plaatsvinden in het Zelda topic.
Daarom mijn vraag aan @Grotman, wat is er wel en wat is er niet toegestaan om te bespreken adv. de Switch?
En voordat je mijn vraag niet ontopic vindt, het is gebaseerd op games of dlc voor games op de Switch. Ik denk dat niemand een topic wil waar je alleen de kleuren van de JoyCon controllers mag bespreken.
Het bespreken van games en DLC is geen probleem. Ik irriteer mijzelf de laatste weken echter aan de ellendig lange discussies die ontstaan, wat vaak resulteert in het bashen van elkaar.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 12:53:
[...]
Oké, daar kan ik in komen. Maar het is nog steeds gerelateerd aan de Switch. Dan zou er een topicwarning moeten zijn met "Het bespreken van de Nintendo Switch en games op de Nintendo Switch is oké. Voor besprekingen over DLC voor Games op de Nintendo Switch open je een ander topic".
Daarom mijn vraag aan @Grotman, wat is er wel en wat is er niet toegestaan om te bespreken adv. de Switch?
En voordat je mijn vraag niet ontopic vindt, het is gebaseerd op games of dlc voor games op de Switch. Ik denk dat niemand een topic wil waar je alleen de kleuren van de JoyCon controllers mag bespreken.
Het bespreken van de DLC qua inhoud, wat je ervan verwacht, hoe dit geïmplementeerd kan/gaat/zou moeten worden vind ik een aanvulling op dit topic. Het "dat jij ..." of "ik vind dat jij ..." verpest voor mij de inhoud van dit topic.
On-topic:
Om mijn eigen mening over de DLC te geven: Ik vraag mij af wat de precieze inhoud is qua 'New Hard Mode'. Een soort Master Quest lijkt mij gaaf. Echter kan ik mij ook goed vinden in effecten dat je minder hout/voedsel etc vind per deel. Waar je 'normaal' drie items krijgt, krijg je er daarna maar één of twee. Het craften zou duurder kunnen zijn, je wapens breken sneller bij gevechten, er zijn minder bommen/pijlen in de wereld te vinden waardoor je alternatieve gevechtswijzes moet vinden.
Verwijderd
Het zou voor mijn part niet eens een wijziging aan dungeons hoeven te zijn. Enkel kunnen saven in tenten/campfires/steden/dorpen, meer damage, minder effect van healing, gereduceerde damage/stamina als je niet eet/slaapt/rust, weapon/shield decay, geen map markers/enemy indicators, geen enemy lock-on, dat soort dingen maakt bestaande situaties al lastig genoeg. Ook moeten ze dan 100? dungeons revampen als ze MQ implementeren? Ik kreeg het idee dat er veel kleine tempels zijn, ipv een handjevol hele grote. Verder veranderde MQ jammerlijk niets in de game behalve de dungeons.Xerox schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:04:
[...]
On-topic:
Om mijn eigen mening over de DLC te geven: Ik vraag mij af wat de precieze inhoud is qua 'New Hard Mode'. Een soort Master Quest lijkt mij gaaf. Echter kan ik mij ook goed vinden in effecten dat je minder hout/voedsel etc vind per deel. Waar je 'normaal' drie items krijgt, krijg je er daarna maar één of twee. Het craften zou duurder kunnen zijn, je wapens breken sneller bij gevechten, er zijn minder bommen/pijlen in de wereld te vinden waardoor je alternatieve gevechtswijzes moet vinden.
Ik heb bewust weinig gameplay gekeken van BotW. De effecten die jij noemt lijken mij wel heel gaaf! Dat maakt een tweede gameplay zeker mogelijk!Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 13:46:
[...]
Het zou voor mijn part niet eens een wijziging aan dungeons hoeven te zijn. Enkel kunnen saven in tenten/campfires/steden/dorpen, meer damage, minder effect van healing, gereduceerde damage/stamina als je niet eet/slaapt/rust, weapon/shield decay, geen map markers/enemy indicators, geen enemy lock-on, dat soort dingen maakt bestaande situaties al lastig genoeg. Ook moeten ze dan 100? dungeons revampen als ze MQ implementeren? Ik kreeg het idee dat er veel kleine tempels zijn, ipv een handjevol hele grote. Verder veranderde MQ jammerlijk niets in de game behalve de dungeons.
Verwijderd
Heel veel dingetjes zitten al in de game, ik kijk ook expres niet heel veel footage, maar zag dat je kampjes van enemies kunt clearen en dat daar dan bepaalde dingen aanwezig zijn zoals een vuurtje met vlees erboven, die je dan in je inventory kunt plaatsen. Ook zit er crafting/cooking in de game. Dus het zou op bestaande elementen in de game gebouwd kunnen worden
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2017 14:21 ]
Is snipperclippers bij launch beschikbaar of later?
In de illustratie stond het op "spring 2017", maar anderen noemen het weer een launchgame...
In de illustratie stond het op "spring 2017", maar anderen noemen het weer een launchgame...
Niet meteen met Launch inderdaad, maar als het goed is nog wel in maart.boefje79 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:35:
Is snipperclippers bij launch beschikbaar of later?
Bam pre order staat! Zin in Zelda man damnnn!!
PSN: Geengrenzuh
Cool, snipperclips lijkt mij er leuk!
Wat anders,
Wat is nou de fun met Bomberman?
Ik speel al 30 jaar nintendo, maar die game is altijd aan mij voorbij gegaan. Heb uiteraard wat filmpjes bekeken, maar dat oogt wel erg old-skool, mis ik iets?
Wat anders,
Ik speel al 30 jaar nintendo, maar die game is altijd aan mij voorbij gegaan. Heb uiteraard wat filmpjes bekeken, maar dat oogt wel erg old-skool, mis ik iets?
Haha, dat heb ik dus ook... spreekt me absoluut niet aan.boefje79 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:42:
Wat anders,
Bomberman is wat het lijkt, je legt een bom neer en je probeert je tegenstander te vermoordenboefje79 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:42:
Wat anders,
Ik wil hem zeker erbij halen naast Zelda iig
Bomberman is een leuke game met vrienden op de bank (althans dat was Bomberman 64). Deze game speelt nu gewoon in op nostalgie volgensmijboefje79 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:42:
Wat anders,
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Check, die nostalgie heb ik dus met veel series, maar niet met Bomberman.
Vind 1 game (BotW) bij launch wat karig, snipperclips komt er zeker.
Beetje twijfel over Bomberman in afwachting van Mario Kart (dat is voor ons de game met vrienden...nostalgie 😍)
Vind 1 game (BotW) bij launch wat karig, snipperclips komt er zeker.
Beetje twijfel over Bomberman in afwachting van Mario Kart (dat is voor ons de game met vrienden...nostalgie 😍)
Tweakers Mario Kart Deluxe league.. Ik zeg... waar kan ik me inschrijven?
Vooral op de nostalgie van Bomberman op de snes denk ik. Merk dat er veel generatie genoten van mij zijn die inmiddels ook kinderen hebben die gespeeld hebben op de nes, snes en n64 en de rest erna zowat overgeslagen en nu weer de switch willen hebben.blmp schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:48:
[...]
Bomberman is een leuke game met vrienden op de bank (althans dat was Bomberman 64). Deze game speelt nu gewoon in op nostalgie volgensmij.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Verwachten jullie nog een direct op korte termijn? Ik denk niet dat Nintendo stil blijft tot de E3 namelijk. Een pikmin 4 aankondiging lijkt me wel een leuke verrassing namelijk.
De switch is nu ook uitgekleed http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1345524
De switch is nu ook uitgekleed http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1345524
[ Voor 19% gewijzigd door Nieuwevolger op 19-02-2017 17:04 ]
Zag 'm net langskomen ja op NeoGAF, ziet er zelfs aan de binnenkant allemaal sexy uitNieuwevolger schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:01:
Verwachten jullie nog een direct op korte termijn? Ik denk niet dat Nintendo stil blijft tot de E3 namelijk. Een pikmin 4 aankondiging lijkt me wel een leuke verrassing namelijk.
verkeerde forum
[ Voor 89% gewijzigd door KaiTak op 19-02-2017 17:30 ]
Ik denk dat er geen directs komen in feb en maart. Ik denk dat er een kleine kans is dat we wat horen in april en mei.Nieuwevolger schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:01:
Rond e3 (juni) gaat het nieuws los
De DLC inhoudelijk bespreken is geen probleem, maar een hele discussie met walls of text over het fenomeen DLC heeft niks met de Switch te maken. Dit sfeer in dit topic is vaker negatief geweest, laten we discussies over randzaken als hoe slecht/goed DLC is niet hier gaan voeren.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2017 @ 12:39:
Las ergens dat Nintendo de naam Eternal Darkness heeft verlengt als eigendom. Stond iets in over digitaal. Dus lijkt me dat ze dan deel 1 als VC spel uit gaan brengen misschien? Moet hem zelfs nog op de GC uit gaan spelen.
Hmm... aantal dungeons, dus niet de shrines, voor Zelda BotW is blijkbaar uitgelekt...
spoiler:
6 stuks dus!
Dungeon spoilers apparently leaked through the guide
Amount: There are 6
Details
Greatwing Dungeon - Sky of Hyrule - Wind Blight Ganon - Breath of Wind - Piloted by Ribaru
Charscale Dungeon - Death Mountain Summit - Fire Blight Ganon - Breath of Fire - Piloted by Darukera
Dunepaw Dungeon - South Dragon's Exile - Dust Blight Ganon - Breath of Dust - Piloted by Niira
Stormhoof Dungeon - Lake Altun Shore - Water Blight Ganon - Breath of Water - Piloted by Mifa
Temple of the Goddess - Necluda Spire - Malice
Hyrule Castle - Hyrule Castle - Calamity Ganon - Breath of Renewal
Details
Greatwing Dungeon - Sky of Hyrule - Wind Blight Ganon - Breath of Wind - Piloted by Ribaru
Charscale Dungeon - Death Mountain Summit - Fire Blight Ganon - Breath of Fire - Piloted by Darukera
Dunepaw Dungeon - South Dragon's Exile - Dust Blight Ganon - Breath of Dust - Piloted by Niira
Stormhoof Dungeon - Lake Altun Shore - Water Blight Ganon - Breath of Water - Piloted by Mifa
Ik had er meer verwacht. Ondanks alles blijft Hyrule voor mij tot nu toe heel erg leeg. Ik hoop dat ik me vergis!CRoNiXX schreef op zondag 19 februari 2017 @ 19:22:
Hmm... aantal dungeons, dus niet de shrines, voor Zelda BotW is blijkbaar uitgelekt...
spoiler:6 stuks dus!
Details
Mwaa, waren al een beetje geruchten toch? Denk dat het ook te maken heeft met de eventuele sidequests en het hoge aantal shrines:KaiTak schreef op zondag 19 februari 2017 @ 20:15:
[...]
Ik had er meer verwacht. Ondanks alles blijft Hyrule voor mij tot nu toe heel erg leeg. Ik hoop dat ik me vergis!
spoiler:
120 stuks
Verwijderd
Er was een paar jaar geleden ook een (mislukte) Kickstarter voor een vervolg. Misschien heeft Nintendo in het geheim dat project overgenomen? (Laten we het hopenArunia schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:56:
Las ergens dat Nintendo de naam Eternal Darkness heeft verlengt als eigendom. Stond iets in over digitaal. Dus lijkt me dat ze dan deel 1 als VC spel uit gaan brengen misschien? Moet hem zelfs nog op de GC uit gaan spelen.
Wat hebben jullie op het oog als 2e game naast zelda? Bomberman is classic multiplayer heaven, maar impressies tot nu toe zijn so-so.. (30fps, beetje sluggish) dus kijk even de kat uit de boom.
PSN: Geengrenzuh
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic