Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuuz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 21:41
Nu ook een unboxing met nog meer Switch OS.

http://www.floko.tv/video...tch-unboxing#.WKZH7zsrKUl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Mijn wishlist aan games:

WaveRace (ideaal voor de multiplayer op de Switch)
F-Zero
StarFox
MarioParty (hallo joy-cons)
Fire Emblem
Animal Crossing

Verder kijk ik zo min mogelijk video's. Wil zelf genieten van die eerste uurtjes alles ontdekken en het uitpakken.

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 17-02-2017 05:46 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Nog twee weken...

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bij nader inzien zou Sega's Samba de Amigo ook ideaal zijn voor de Switch. Ze hoeven er in ieder geval geen accessoires bij te doen.

Wel jammer dat de Joy-Cons geen speakertjes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:31
De automatisme @2:50 om de USB kabel te draaien wanneer die niet past.. 8)7
Thrace Grumble schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:12:
[...]

Supersmooth en strak, totaal niet Nintendo (positief bedoeld)!
Ik ben benieuwd hoe de Friendlist eruit ziet. Nog twee weken wachten hoe dat eruit komt te zien.. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Xerox op 17-02-2017 07:43 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:26:
@KopjeThee: Mijn bewering is dat de Wii buiten gamers om (dankzij Wii Sports en Wii Fit) ook bij mensen in de woonkamer belandde die helemaal niets met gamen hebben (huisvrouwen/tienermeisjes).
Dat zou kunnen.
Dat die specifieke doelgroep er weinig tot geen games bij kocht waardoor in het totale plaatje Wii bezitters gemiddeld minder games bij hun Wii hadden dan Xbox 360 en PS3 bezitters.
Zou kunnen
Verder beweer ik dat kale cijfers vertekenend zijn omdat je naar mijn mening het verkochtte aantal games moet delen door het aantal verkochtte Wii Units. Ook de levensduur van de Wii was korter dan van de Xbox 360 en PS3 wat naar mijn mening ook een vertekenend beeld geeft in de verkoopcijfers.
Welke stelling probeer je hiermee te onderbouwen?
ImNotRudy heeft gelijk met de verkoopcijfers maar naar mijn mening zijn er dus een aantal zaken (verkochtte aantal units/levensduur van de unit) die je mee moet nemen in een berekening om een beter helder beeld te krijgen.
Ik begrijp dus nog niet goed wat je wilt onderbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Ik moet zeggen dat het me er verbazingwekkend vloeiend uit vind zien :)
Ik ben geen day-one koper. Ik wacht het nog heel even af. Hij gaat er sowieso wel komen.

Ik ben altijd een fan geweest van handhelds. Ik zie het namelijk als een vervanger voor me 3DS. Daar speel ik altijd even een uurtje / anderhalf op en dan leg ik hem weer weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
Ik zeg

GOLDENEYE remake voor de Switch! Puur zoals de N64 versie met betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KaiTak schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:31:
Ik zeg

GOLDENEYE remake voor de Switch! Puur zoals de N64 versie met betere graphics.
Schakel maar alvast een leger juristen in om het juridisch allemaal geregeld te krijgen. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

RayNbow schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:53:
[...]

Schakel maar alvast een leger juristen in om het juridisch allemaal geregeld te krijgen. :p
Helaas is dat de realiteit, ja... wel zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Hey Hallo!

Na veel lezen weinig posten toch maar eens aan beginnen! Heb de Switch uiteraard op preorder staan incl. de pro controller op preorder staan bij MM (switch 309,- en pro controll 70,-) daarnaast bij Gamemania Zelda Breath of the Wild in bestelling staan incl. opberghoes en screenprotector.

Nu ben ik wel aardig blij met de USB c aansluiting, heb namelijk een usb c aansluiting op mijn telefoon zitten dus zal die kabels/adapters kunnen sharen onderling (lijkt mij!).

Nu ga ik in september ook een tripje maken door de states (switch gaat uiteraard mee) dus vroeg ik mij af wat dan handig is om er bij te hebben... Ik heb zelf een usb autolader maar is dat voldoende? Of ontkom ik er niet aan om een "Switch official" te halen?

Even voor het gemakt een opsomming:

- Switch bundel
- Pro Controller
- Screen protector
- Travelcase
- Zelda Breath of the Wild
- 32gb SD kaartje

EDIT: Ook een vraagje wat het SD kaartje betreft... Is er weer een systemtransfer nodig als je van SD kaartje wisselt? of is dat niet/nooit nodig geweest?:)

Zijn er nog andere dingen die handig zijn om er bij te hebben?:)

b.v.d!

[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 17-02-2017 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=50271763,noline]KopjeThee schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 07:38[/message

[...]

Ik begrijp dus nog niet goed wat je wilt onderbouwen.
Laat ik van extremen uitgaan om het uit te leggen. De Dreamcast vs de PS2.

De Dreamcast was maar 2 jaar op de markt en is daardoor een van de kortst lopende consoles allertijden geweest terwijl de ps2 een van de langst lopende consoles is geweest waarop in 2009 zelfs nog een Jak en Daxter game verscheen die gek genoeg nooit op de PS3 is uitgekomen.

De Dreamcast had dus maar 2 jaar de tijd om units en games te verkopen en de PS2 had daar bijna 7 jaar de tijd voor.

Meer tijd, betekend dus ook meer tijd om de verkoopcijfers omhoog te brengen. In 7 jaar tijd kun je meer verkopen dan in 2 jaar tijd.

Vergelijk je puur de verkoopcijfers van de Dreamcast met de PS2 dan vergelijk je dus 2 jaar met bijna 7 jaar en dat is in mijn ogen dus niet helemaal eerlijk.

Al pas je extra berekeningen toe op de verkoop van Wii games dan kom je nog steeds uit op ongeveer 8 games per verkochtte Wii-unit, wat nog steeds erg nette cijfers zijn.

De Wii-hype van Wii Sports en Wii fit die casual niet gamers aantrok heeft een veel minder negatief Wii game verkoop effect gehad dan dat ik in eerste instantie had gedacht.

Om er ook nog even een Swich game wish list uit te gooien*

1. Pokemon Stars
2. Advance Wars
3. Fire Emblem
4. Eternal Darkness 2
5. Pilot Wings Switch
6. Mother 4
7. Kid Icarus
8. Luigi Mansion 2 remastered
9. 1080°c snowboarding 3
10. Geist 2

*Wat blijft dit toch een prachtig topic voor een gamer als ik; bijna iedereen hier kijkt uit naar mijn verjaardag omdat dat de dag is dat ze voor het eerst op de Switch kunnen spelen. Voor een gamer als ik is dat het leukste verjaardagscadeau dat Nintendo mij had kunnen geven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Jammer dat de Eternal Darkness kickstarter toen gefaald heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
CRoNiXX schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:54:
[...]

Helaas is dat de realiteit, ja... wel zonde!
Waarom mag dat niet?
Ze kunnen toch zoiets doen bij een nieuwe Bond film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
mfreriks schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:02:
Nu ben ik wel aardig blij met de USB c aansluiting, heb namelijk een usb c aansluiting op mijn telefoon zitten dus zal die kabels/adapters kunnen sharen onderling (lijkt mij!).
Kijk wel goed naar het voltage/ampere wat je lader levert. Als deze te laag is, zal je Switch niet (snel genoeg) opladen.
Wil je 'm opladen met een normale oplader, dan zal je een transformator moeten kopen om je Europese stekker te kunnen gebruiken (110v vs 220/240v). De adapter van de 3DS is bijvoorbeeld in Europa alleen geschikt voor 220/240v. De Amerikaanse alleen voor 110v. Als de Switch een adapter heeft die beiden aan kan, dan is een simpele adapter voldoende.
Je kan ook een Amerikaanse oplader kopen, zorg dan wel voor voldoende kracht! (Die kan je dan ook gelijk voor je telefoon gebruiken)
Nu ga ik in september ook een tripje maken door de states (switch gaat uiteraard mee) dus vroeg ik mij af wat dan handig is om er bij te hebben... Ik heb zelf een usb autolader maar is dat voldoende? Of ontkom ik er niet aan om een "Switch official" te halen?
Alleen een autolader zal waarschijnlijk te weinig stroom geven om 'm op te laden wanneer je 'm gebruikt. Als ie uit staat, kan je 'm denk ik wel opladen.
Zijn er nog andere dingen die handig zijn om er bij te hebben?:)
Meer spellen? Je kan ook spellen in Amerika kopen en gebruiken op je eigen Switch.

[ Voor 9% gewijzigd door Xerox op 17-02-2017 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:52
mijn nexus 6p oplader laad op 3A zal ik deze dan ook kunnen gebruiken voor de switch of is dat link?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Phusebox schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:12:
Idd erg jammer. Maar het is niet gek dat er wat scepsis is richting Denis Dyack. Ook hebben ze erg wel een bende van gemaakt met het afzeggen en opnieuw starten etc.

Ik hoop ook nog steeds op een ED2 maar dan wel met een class A team en goede funding (liefst van Nintendo natuurlijk ;) )

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
Michel242186 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:17:
mijn nexus 6p oplader laad op 3A zal ik deze dan ook kunnen gebruiken voor de switch of is dat link?
Volgens mij kan dit wel. Dacht gelezen te hebben dat de Switch 2.4 of 2.6A heeft..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:04
Geen probleem, je device pakt wat ie aankan, als dat minder is dan 3A, dan pakt ie minder, meer is uiteraard niet mogelijk

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:12:
Ik wist geeneens dat er voor Eternal Darkness een kickstarter is geweest.

Kickstarter zou ideal moeten gaan ondersteunen, er zijn genoeg gamers die willen steunen maar om wat reden dan ook geen creditcard willen hebben of kunnen krijgen. Meer betaal ooties resulteert in meer support.

Eternal Darkness heeft mij vroeger trouwens goed in de maling genomen met die insanity meter.

Ineens verscheen in mijn beeld "Your save file will be deleted". Ik geloofde het meteen en werd helemaal gek. Kudos voor een game die mij op zo'n brute manier in de maling weet te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Xerox schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:14:
[...]

Kijk wel goed naar het voltage/ampere wat je lader levert. Als deze te laag is, zal je Switch niet (snel genoeg) opladen.
Wil je 'm opladen met een normale oplader, dan zal je een transformator moeten kopen om je Europese stekker te kunnen gebruiken (110v vs 220/240v). De adapter van de 3DS is bijvoorbeeld in Europa alleen geschikt voor 220/240v. De Amerikaanse alleen voor 110v. Als de Switch een adapter heeft die beiden aan kan, dan is een simpele adapter voldoende.
Je kan ook een Amerikaanse oplader kopen, zorg dan wel voor voldoende kracht! (Die kan je dan ook gelijk voor je telefoon gebruiken)

[...]

Alleen een autolader zal waarschijnlijk te weinig stroom geven om 'm op te laden wanneer je 'm gebruikt. Als ie uit staat, kan je 'm denk ik wel opladen.

[...]

Meer spellen? Je kan ook spellen in Amerika kopen en gebruiken op je eigen Switch.
Thanks! Meer spellen komen er sowieso aan! Hoop eigenlijk ook op wat Remasters/remakes.... Wii U overgeslagen maar daar zitten volgens mij wel wat pareltjes op!

Yoshi
Mario
Donkey kong
Zelda reeks
Toad

En mijn idee was inderdaad ook, wellicht ergens in san francisco een winkeltje binnen te stappen om even te gluren na wat pareltjes!

Om ook maar even een lijstje er in te gooien wat ik wel zie zitten...

Golden sun
Pokemon
F-Zero
Star Fox
Fire emblem
Advance wars
Battletoads
Lost Vikings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:20:
[...]

Kickstarter zou ideal moeten gaan ondersteunen, er zijn genoeg gamers die willen steunen maar om wat reden dan ook geen creditcard willen hebben of kunnen krijgen. Meer betaal ooties resulteert in meer support.
Dat zou te veel administratieve kosten met zich mee gaan brengen. Aangezien Kickstarter het pas int als het project het doel heeft opgehaald. Met iDeal kan dit niet. Mocht een doel niet gehaald worden, moet alles weer terug gestort worden.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Lanithro schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:34:
[...]

Dat zou te veel administratieve kosten met zich mee gaan brengen. Aangezien Kickstarter het pas int als het project het doel heeft opgehaald. Met iDeal kan dit niet. Mocht een doel niet gehaald worden, moet alles weer terug gestort worden.
Er zijn wel diensten die éénmalige machtingen ondersteunen.

Je zou het ook kunnen laten incasseren en dan op een escrow rekening laten zetten..

maar goed.. dit is het Nintendo Switch topic..

Ik zit nog steeds te kwijlen naar die unboxing video en de eerste aanblik van het "OS" en menustructuur van de Switch.. kan niet wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@mrfreriks: Lost Vikings is van Blizzard entertainment, denk dat het een moeilijk verhaal wordt om die game naar de Switch te brengen. Het zelfde geldt voor Battletoads dat in handen is van Rare.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
knallen jullie er ook een screen protector op?...zit te twijfelen...kids hebben hier ook een tablet en daarmee gaat het prima zonder.

en ik denk dat het ook lastig wordt om er eentje op te krijgen zonder luchtbellen...(heb wel een tempered glass in de pre-order staan.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lanithro
Michel242186 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:41:
knallen jullie er ook een screen protector op?...zit te twijfelen...kids hebben hier ook een tablet en daarmee gaat het prima zonder.

en ik denk dat het ook lastig wordt om er eentje op te krijgen zonder luchtbellen...(heb wel een tempered glass in de pre-order staan.)
Bij mij komt hij er sowieso op. Niet zozeer vanwege de kinderen, maar meer vanwege de portabiliteit. Als ik bijvoorbeel naar het buitenland ga en hij gaat in een travelcase hoeft er maar 1 zandkorrel op het scherm te liggen om een nasty kras te veroorzaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:10:
*snip*

9. 1080°c snowboarding 3

*snap*
Die brengt even herinneringen binnen zeg, dank!! De N64 met 1080°, wat een heerlijke tijd. Daarom kijk ik erg uit naar Steep.

1080° is ook te spelen op de Wii en WiiU als VC. Nu nog de N64 controllers met rumble pack op de Switch en de trip back to memory lane is compleet.

De N64 heb ik al lang niet meer en was tevens mijn laatste Nintendo Console waar binnenkort verandering in komt. Wat ik graag op de Switch zie verschijnen is een F1 spel en toch de oude (S)NES spellen van Mario op de VC. We gaan het meemaken of die er komen. Voor dit jaar zie ik in ieder geval genoeg leuke spellen voorbijkomen.

Was de vraag al gesteld? Is het al 3 maart 2017?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:20:
[...]

Eternal Darkness heeft mij vroeger trouwens goed in de maling genomen met die insanity meter.

Ineens verscheen in mijn beeld "Your save file will be deleted". Ik geloofde het meteen en werd helemaal gek. Kudos voor een game die mij op zo'n brute manier in de maling weet te nemen.
Tja, het was ook niet voor ED2. Het trademark daarvoor ligt bij Nintendo. De titel was Shadow of the eternals.
Een deel van dat team had ook aan de originele ED gewerkt, waaronder de director Denis Dyack. Helaas was zijn reputatie redelijk beschadigd door het beloven van goude bergen met Too Human (wat een matige games was), het afleveren van slechte games en de domme rechtzaak tegen epic games die ze verloren waardoor ze een lading games moesten vernietigen.

In eerste instantie vroegen ze een astronomisch bedrag in de kickstarter. Die hebben ze toen gestopt en ze zijn op een ander platform verder gegaan met een realistischer doel. Helaas waren een hoop mensen al afgehaakt. Ook wilde ze de game in episodes uit brengen en dat viel ook niet bij iedereen goed.

De trailer ziet er dan wel weer vet uit:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mdgEksdFNZs]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Alcmaria schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:38:
[...]

Er zijn wel diensten die éénmalige machtingen ondersteunen.

Je zou het ook kunnen laten incasseren en dan op een escrow rekening laten zetten..

maar goed.. dit is het Nintendo Switch topic..

Ik zit nog steeds te kwijlen naar die unboxing video en de eerste aanblik van het "OS" en menustructuur van de Switch.. kan niet wachten!
Dan zou het alsnog te veel administratieve rompslomp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:10:
Meer tijd, betekend dus ook meer tijd om de verkoopcijfers omhoog te brengen. In 7 jaar tijd kun je meer verkopen dan in 2 jaar tijd.
No shit. Sherlock hier hoor 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Amperage mag altijd hoger zijn. Een product gebruikt dan gewoon wat het nodig heeft.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Informatie uit het unboxfilmpje:
Big news at the 3-minute mark: resetting the Switch automatically unlinks your Nintendo Account, disabling access to purchases on your SD card. Re-linking a Switch to the Nintendo Account restores access to those purchases.

No confirmation yet on whether multiple Switches can be linked to one account, but now we know that unlike the 3DS or Wii U, no contact with customer service is required to unlink a system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:32
Michel242186 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:41:

Hier gaat er ook een op... ivm portabiliteit en het apparaat in- en uit de dock halen lijkt me ook een kansmaker voor krassen. Gebruiksvoorwerpen blijven helaas vaak lastig krasvrij en we weten geen van alle hoe stevig het scherm van de Switch is. Buiten dat is het enige waarbij ik geen protector zou gebruiken is waar er saffierglas op zit zoals mijn horloge gezien dat het enige ding is wat na 10 jaar geen enkele kras heeft (waar ik me over verbaas wanneer je de kast zelf ziet haha)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een plek vrij gemaakt voor de Switch dock in mijn gameroom.
Ik ga de Switch alleen als handheld gebruiken in het begin.

Hebben jullie al plek gemaakt voor de Switch?
Hoe gaan jullie de Switch neerzetten en gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:02:

Yes, ik heb ook al een mooi plekje ingericht. Via een matrixschakelaar gaat het signaal van de Switch (en de Xbox One) naar de TV, de beamer en de HEOS HomeCinema. Ik hoef op 3 maart alleen nog maar de HDMI kabel van de Switch in de schakelaar te knallen en alles zal (hopelijk) werken.
Ik zal de Switch in het eerste weekend voornamelijk docked gebruiken. Zin in 3 maart!
Ik twijfel alleen nog of ik een LAN adapter zal kopen omdat dit misschien stabieler internet zal bieden dan WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de dock op mijn monitor aansluiten zodat ik van achter de PC kan Switchen. Ik zal voornamelijk handheld spelen. Mijn Wii U gaat naar mijn slaapkamer, en de PS4 en XBOX ONE blijven op de TV aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:02:

Ja, eigenlijk is de manier waarop de Switch gebruikt wordt met zijn dock een hele onhandige voor mijn kamer. Hij komt bij mij in de huiskamer onder tv in een kastje, die niet hoog is... maar wel heel lang, daarin staan mijn ps3, ps4, versterker, router, modem.. maar die switchdock.. die past daar wel in.. alleen kan ik dan niet meer de switch erin schuiven.
Dus dan moet ik eerst Dock uit het kastje halen, switch erin.. dock weer terugzetten. Of het dock gebruiken in de brievenbus positie (horizontaal dus)..

Dat is iets minder handig..

Switch OP het kastje zetten is geen optie aangezien alle draden weggewerkt zijn in de muur en ik geen draden het kastje IN kan leiden naar de versterker bijv. en sowieso zou mijn vriendin het daar niet mee eens zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Scherm lijkt van goede kwaliteit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik heb een "flex" plek voor consoles naast mn tv, met een stopcontact, netwerk en hdmi in het meubel verwerkt. Ik zal daar de Switch dock gaan gebruiken, want ik verwacht het niet vaak nodig te hebben. Maar mocht dat veranderen dan kijk ik wel of er een permanent plekje ergens anders gevonden kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf wacht ik met de aankoop van de Switch die ik na verloop van tijd toch ga aanschaffen.

Plaats maken in een gameroom is voor mij altijd een groot probleem en consoles wisselen dan ook voortdurend.

Mijn droom is dat ik ooit de ruimte kan verwezenlijken om mijn nu 18 verschillende consoles met in totaal ruim 2500 games tegelijkertijd permanent uit te stallen in een dijk van een Gameroom.

Maar zoals het nu is staan er 3 consoles tegelijkertijd opgesteld, houdt ik de SNES en Mega Drive altijd binnen handbereik, en moet ik flink moeite doen als ik een keertje iets anders wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Alcmaria schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:13:
[...]

Jij eigenlijk is de manier waarop de Switch gebruikt wordt met zijn dock een hele onhandige voor mijn kamer. Hij komt bij mij in de huiskamer onder tv in een kastje, die niet hoog is... maar wel heel lang, daarin staan mijn ps3, ps4, versterker, router, modem.. maar die switchdock.. die past daar wel in.. alleen kan ik dan niet meer de switch erin schuiven.
Dus dan moet ik eerst Dock uit het kastje halen, switch erin.. dock weer terugzetten. Of het dock gebruiken in de brievenbus positie (horizontaal dus)..

Dat is iets minder handig..

Switch OP het kastje zetten is geen optie aangezien alle draden weggewerkt zijn in de muur en ik geen draden het kastje IN kan leiden naar de versterker bijv. en sowieso zou mijn vriendin het daar niet mee eens zijn :-)
Ik heb ook het probleem dat ik liever niet de switch op mijn kast zet. De kabels zijn net allemaal mooi weggewerkt hierin. Niet echt onderzoek gedaan of je de switch eventueel op z'n rug kan leggen qua aansluitingen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:25
Ik heb een vraagje m.b.t. de Wii U / Nintendo Switch, ik ga mijn Wii U verkopen en heb daar enkele gedownloaden spellen opstaan, kan ik deze overzetten naar de Switch of kan ik deze meeverkopen met mijn Nintendo Wii U zonder dat ik mijn Nintendo Account ook kwijt ben?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 22-08 09:59
NastyNickNL schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:27:
[...]
Ik heb ook het probleem dat ik liever niet de switch op mijn kast zet. De kabels zijn net allemaal mooi weggewerkt hierin. Niet echt onderzoek gedaan of je de switch eventueel op z'n rug kan leggen qua aansluitingen.
Ik zet de dock op de grond naast mijn kast. Misschien niet de mooiste oplossing, maar ik verwacht niet dat het een groot lomp voorwerp is en zet hem er strak tegenaan. Aan de andere kant van de kast staat ook al een subwoofer die niet in de kast past..
NotSoSteady schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:13:
Scherm lijkt van goede kwaliteit te zijn.
Bedoel je dat je er geen screen protector op doet? Ik ga het in ieder geval ook zonder proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:34:
Ik heb een vraagje m.b.t. de Wii U / Nintendo Switch, ik ga mijn Wii U verkopen en heb daar enkele gedownloaden spellen opstaan, kan ik deze overzetten naar de Switch of kan ik deze meeverkopen met mijn Nintendo Wii U zonder dat ik mijn Nintendo Account ook kwijt ben?
Mee verkopen iig niet, de games staan gelinkt aan je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik heb mijn nintendo 3ds met alleen digitale pokemon x incl. account verkocht en het account mee laten overnemen. Maak ik wel weer een nieuwe account aan zodra ik de switch heb.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cas90
  • Laatst online: 30-08 17:13
Even heel iets anders en vraag me af wat jullie denken over, hoe lang zal het duren voordat er een Switch + of switch HD komt. Ik denk dat de kans best reeel is dat er na 2 of 3 jaar een verbeterde versie van de switch uit komt. net zoals bij de GBA/GBA SP, DS/DS Lite, 3DS/NEW 3DS.

Zelf hoop ik op een switch met betere accu duur en een beter en hoger resolutie scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
cas90 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:49:
Even heel iets anders en vraag me af wat jullie denken over, hoe lang zal het duren voordat er een Switch + of switch HD komt. Ik denk dat de kans best reeel is dat er na 2 of 3 jaar een verbeterde versie van de switch uit komt. net zoals bij de GBA/GBA SP, DS/DS Lite, 3DS/NEW 3DS.

Zelf hoop ik op een switch met betere accu duur en een beter en hoger resolutie scherm.
ik hoop meer over 2 jaar een nieuw dock met 4k optie.

snap wel dat de hardware van de switch dit niet aankan maar dan maar extra hardware in het dock om de boel te ondersteunen.

[ Voor 10% gewijzigd door Michel242186 op 17-02-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Michel242186 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:51:
[...]

Reken daar maar niet op. Daar is de hardware niet voor in het apparaat.
De kans is wel reëel dat er na verloop van tijd een verbeterde versie uitkomt die net wat meer Power heeft. een Soort Switch Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hopelijk kun je dan alleen het scherm + hardware vervangen, joy-cons en al die zooi heb je dan toch al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Michel242186 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:51:
[...]

snap wel dat de hardware van de switch dit niet aankan maar dan maar extra hardware in het dock om de boel te ondersteunen.
Er gaan nog steeds geruchten rond over een 'devkit' met GTX1060-ish GPU. Dus zou mij niet verbazen als we in de toekomst een dock upgrade gaan zien voor 4K.

bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1334753

[ Voor 11% gewijzigd door blmp op 17-02-2017 14:32 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:13:
Ik ga de dock op mijn monitor aansluiten zodat ik van achter de PC kan Switchen.
Heeft je monitor speakers?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:34:
[...]

Heeft je monitor speakers?
Ja, maar die gebruik ik niet. Ik heb ook nog een 3.5mm kabel die ik op de Switch aansluit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Ja, maar die gebruik ik niet. Ik heb ook nog een 3.5mm kabel die ik op de Switch aansluit :)
Zelfde ga ik doen, ook mijn Switch op mijn monitor aansluiten en dan met een 3,5mm kabel op mijn speakers aansluiten (aux in).

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 21:58
Ik hoop dat het verbinden van bluetooth speakers ook probleemloos gaat.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-2 Switch is op amazon.co.uk voor 2 pond te kopen (download versie).
https://www.amazon.co.uk/...&ref_=nav_custrec_signin&

Wel helaas alleen voor als je een UK adres hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:40:

Unavailable ook |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol dat ging snel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

AlexR schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:13:
[...]

Waarom mag dat niet?
Ze kunnen toch zoiets doen bij een nieuwe Bond film?
Ja, hoe het met een eventuele nieuwe bond film zit weet ik niet precies, zal inderdaad best wel een partij zijn die de rechten daarvoor heeft die een game kan ontwikkelen voor de Switch. EDIT: (blijkbaar is dat Activision nu)

Met Goldeneye is het wat lastiger omdat Microsoft eigenaar is van Rare (de ontwikkelaar van Goldeneye).

Wat meer info over het geheel:
https://www.reddit.com/r/...hy_wiiu_will_never_offer/

[ Voor 3% gewijzigd door cronixx op 17-02-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Zolang je er maar over nagedacht hebt. :P Ik ben trouwens wel benieuwd of het geluid wel over de jack gaat als er een HDMI-kabel in zit.

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 17-02-2017 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Ik heb een mooi plekje op in mijn kastje vrij gemaakt, als ik hem dan handheld wil gaan gebruiken trek ik hem eerst uit de kast en dan tablet eruit en weer terug. Dit moet ik dan ook doen om een cartridge te verwiseelen. Wellicht een beetje omslachtig maar zoveel plek is er niet meer in mijn game kamer omdat alle cartridge based consoles zoals de SNES/Megadrive en N64 wat hogere cartridges hebben die dan weer niet in een vakje passen en dus al boven op het kastje staan:+

Daarnaast heb ik dan nog een wat ingewikkelder setup omdat alles via mijn framemeister verloopt zdat ik dan weer 1 hdmi kabeltje in mijn tv heb maar tegelijktijdig via een splitter naar mijn tv en capturecard/tv lopen :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Hmm.. trouwens, was vandaag dat Switch Event niet in Nederland...? En was er nou nog een Tweaker naartoe gegaan? Ben wel benieuwd eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

NMe schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:48:
[...]

Zolang je er maar over nagedacht hebt. :P Ik ben trouwens wel benieuwd of het geluid wel over de jack gaat als er een HDMI-kabel in zit.
Is door Nintendo zelf bevestigd dat dit het geval is, kan het zo 1, 2, 3 even niet terug vinden.

EDIT:

Aaah.. Gevonden!
http://www.tweaktown.com/...tooth-headsets/index.html
"It is possible to use a headphone through the jack when the console is on its dock." Koizumi said in a recent interview with Gaming Stories.

[ Voor 29% gewijzigd door cronixx op 17-02-2017 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRoNiXX schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:49:
Hmm.. trouwens, was vandaag dat Switch Event niet in Nederland...?
Morgen.
En was er nou nog een Tweaker naartoe gegaan? Ben wel benieuwd eigenlijk!
Een Tweaker heeft een uitnodiging gehad maar gegeven aan een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:48:
[...]

Als we de leak van laatst mogen geloven wel, anders doe ik het met een HDMI audio splitter. (speakers zijn stereo, dus dat maakt niet uit)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

RayNbow schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:50:
[...]

Morgen.

[...]

Een Tweaker heeft een uitnodiging gehad maar gegeven aan een vriend.
Aww ja dat was Bomberman inderdaad, herinner me nog dat hij zelf niet ging.
Hopelijk meld iemand anders zich nog met een hands on review(tje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 14:59:
Ik heb al erg veel zin om de Switch te checken 3 maart.
Mijn preorder van 13 januari bij bol.com komt hopelijk op tijd binnen.

De graphics van de Switch lijken me mooi zat, Wii U graphics zijn ook mooi.

Ik hoop ook dat de Virtual Console zsm komt op de Switch met Super Mario 64.
Jij had beter een n64 kunnen kopen ;) Als dit het spel is dat je en het leukste op de Wii u vind, en het liefste voor de switch wil zien...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sagat schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:59:
[...]

Jij had beter een n64 kunnen kopen ;) Als dit het spel is dat je en het leukste op de Wii u vind, en het liefste voor de switch wil zien...
Hij zegt toch nergens "leukste" en "liefste"? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
[...]

Ik heb er nog wel eentje in een doos op zolder liggen. Incl Goldeneye, Maria64 en uiteraard Zelda (OoT).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil Super Mario 64 straks in de handheld mode van de Switch gaan doen.

Kan je dat met een N64: Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OttomaansKind
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-09-2023
ik zou misschien fout kunnen zitten, maar volgens mij zitten een paar tonen van het opstartgeluid( je weet wel, dat uit die gelekte video vandaag) van de switch ook in de presentatie van een maand geleden verwerkt, in de achtergrond muziek(waar die gast die joycons liet zien). die hoge toontjes lijken erg op elkaar

[ Voor 16% gewijzigd door OttomaansKind op 17-02-2017 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 16:03

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:06:
[...]

Ja: http://www.instructables.com/id/Portable-Nintendo-64/ . Niet zo kortzichtig Dennis :+

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo handig omdat zelf te maken, dus geef mij maar een kant en klare Switch.

Ik wil natuurlijk ook meer gaan doen met de Switch dan alleen Mario 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:40:

Hopen dat het nog komt, voor dat geld is het het waard

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:32
blmp schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:23:
[...]

Er gaan nog steeds geruchten rond over een 'devkit' met GTX1060-ish GPU. Dus zou mij niet verbazen als we in de toekomst een dock upgrade gaan zien voor 4K.

bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1334753
GTX1060 klinkt niet logisch, zie ik niet zo snel gebeuren.

Wat ik wel verwacht is een 'New' Nintendo Switch met meer ram en hoger geklokte GPU gebasseerd op Pascal. Met 4k output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Silversin schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:15:
[...]

GTX1060 klinkt niet logisch, zie ik niet zo snel gebeuren.

Wat ik wel verwacht is een 'New' Nintendo Switch met meer ram en hoger geklokte GPU gebasseerd op Pascal. Met 4k output.
Ik zou er niet echt op rekenen, net zoals de New 3DS geen extra resolutie of een capacitief scherm kreeg ondanks het feit dat je op het oude resistieve scherm de pixels kon tellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/12/Super_Mario_64_DS_Coverart.png

? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Ik verwacht dat over 2 week precies de postbode wel is geweest en dat mijn Switch met de mooie nieuwe UI laat zien dat de update nog 34 uur, 21 min duurt nodig heeft voordat die gedownload is :)

Zin aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
[...]

Bijna wel!

YouTube: Ben Heck's Portable N64 Part 1

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 11:12
Je eShop aankopen voortaan gekoppeld aan je account ipv hardware. :)

https://nintendoswitchkop...-aan-je-nintendo-account/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoensSocialL schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:40:
[...]

Hopen dat het nog komt, voor dat geld is het het waard
Helaas worden orders gecanceled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:30
Denken jullie dat de switch nog gewoon in de winkel ligt op launchday?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:49:
Denken jullie dat de switch nog gewoon in de winkel ligt op launchday?
Met héél veel geluk bij een MediaMarkt maar anders, nope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 16:39:
[...]
Ik ben niet zo handig omdat zelf te maken, dus geef mij maar een kant en klare Switch.

Ik wil natuurlijk ook meer gaan doen met de Switch dan alleen Mario 64.
Snap ik, vond het opvallend en ook wat komisch dat je mario64 zowel bij de wii u als bij nu bij de switch noemde. Daarom grapte ik mijn opmerking met knipoog. Ik wens je veel plezier met je purchase gozert! (Deze zonder knipoog).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:52:
[...]

Met héél veel geluk bij een MediaMarkt maar anders, nope.
Ok Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online
BlackMage schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:37:
Ik verwacht dat over 2 week precies de postbode wel is geweest en dat mijn Switch met de mooie nieuwe UI laat zien dat de update nog 34 uur, 21 min duurt nodig heeft voordat die gedownload is :)

Ik verwacht het ook! Vandaar dat ik er een krat bier op heb gezet. Had normaal ook geen early adoptor willen zijn, maar nu 'moet' ik wel :D
Mits mijn deal doorgang vind natuurlijk.

Heb al meerdere malen gezegd dat ik een ouwe ninty fanboy ben dus heel erg vind ik het niet! Sowieso is nieuwe tech/consome leuk. Mijn zoon was ook hyped voor zelda en straks ook mario oddessy.

Zelf hoop ik op pokken. En een moderne mario collectie (want galaxy overgeslagen omdat ik de controls irritant vond) verder eigenlijk de meeste wii u toppers. Maar nieuwe versies is ook goed. Lost vikings zou ook ideaal zijn voor onderweg. Spel had ik op amiga (nog steeds als mijn disks en of amiga zelf niet verrot zijn) maar had irritante loading times. Anders is via emu spelen om in de stemming te komen.

Die slang game heeft me ook positief verrast.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:37:
Sounds about right. :D Maar toch:
QFT. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 08:32
NMe schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:20:
[...]

Ik zou er niet echt op rekenen, net zoals de New 3DS geen extra resolutie of een capacitief scherm kreeg ondanks het feit dat je op het oude resistieve scherm de pixels kon tellen.
Bedoel je 4k output? Dat is een twijfelgeval ja, en als ze het doen verwacht ik een variant op PS4 Pro checkerboarding.

Maar een Pascal upgrade (met of zonder hogere clocks of ram) lijkt me onvermijdelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Silversin op 17-02-2017 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 18:29:
[...]

Sounds about right. :D Maar toch:

[...]

QFT. :P
Ik begin die vrijdag rond een uur of negen lekker bij de Gamemania naar binnen te lopen en mijn pre-order af te halen. Naar huis toe, uitpakken en gamen maar. Die UI update komt wel op de achtergrond binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 18:47:
[...]

Ik begin die vrijdag rond een uur of negen lekker bij de Gamemania naar binnen te lopen en mijn pre-order af te halen. Naar huis toe, uitpakken en gamen maar. Die UI update komt wel op de achtergrond binnen.
Hangt ervanaf hoe ze het geïmplementeerd hebben. Op de 3DS mag je geen enkele game online spelen als je systeem niet up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 18:57:
[...]

Hangt ervanaf hoe ze het geïmplementeerd hebben. Op de 3DS mag je geen enkele game online spelen als je systeem niet up to date is.
Dat ga ik met de launch ook niet doen, Zelda is single player :)

Het kan zijn dat de update op de Zelda cartridge staat, dat hebben ze wel eens vaker gedaan bij Nintendo, dan installeer ik die natuurlijk vanaf de cartridge. Of als de update niet al te groot is, dan download ik 'm gewoon.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2017 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 11:12
Gamespot is momenteel 1 2 Switch aan het livestreamen op Facebook Live. Toch best een grappige party game hoor. :D

https://www.facebook.com/GameSpot/videos/

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 17-02-2017 19:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:42

DukeBox

loves wheat smoothies

Zeror schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 17:40:
Je eShop aankopen voortaan gekoppeld aan je account ipv hardware. :)
Das idd goed nieuws. Hopelijk kan je dan eindelijk op 2 (of meer) devices gebruik maken van dezelfde DLC zonder het meer dan 1 keer aan te moeten schaffen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hangt er van af of je je account aan meerdere apparaten kan koppelen. Zo niet, is het feitelijk exact hetzelfde als bij de Wii U of 3DS, waar je ook het systeem kan formatteren en daarna je account opnieuw koppelen. Want ja, ook op de 3DS (met NNID gekoppeld) en Wii U zijn je downloads gekoppeld aan je Nintendo Network ID.

Alleen is op de 3DS en Wii U het niet mogelijk één account op meerdere apparaten tegelijkertijd te gebruiken. Enkel door een system transfer kan je je account op een ander apparaat krijgen. (Of door met Nintendo contact op te nemen) Hierbij wordt het account van het "bron"systeem verwijderd.

Misschien doen ze het zoals bij Sony, je kan daar bv vijf Playstations aan één PSN account koppelen. Je kan dit ééns per zes maanden resetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2017 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:03:
Het hangt er van af of je je account aan meerdere apparaten kan koppelen. Zo niet, is het feitelijk exact hetzelfde als bij de Wii U of 3DS, waar je ook het systeem kan formatteren en daarna je account opnieuw koppelen. Want ja, ook op de 3DS (met NNID gekoppeld) en Wii U zijn je downloads gekoppeld aan je Nintendo Network ID.

Alleen is op de 3DS en Wii U het niet mogelijk één account op meerdere apparaten tegelijkertijd te gebruiken. Enkel door een system transfer kan je je account op een ander apparaat krijgen. (Of door met Nintendo contact op te nemen) Hierbij wordt het account van het "bron"systeem verwijderd.

Misschien doen ze het zoals bij Sony, je kan daar bv vijf Playstations aan één PSN account koppelen. Je kan dit ééns per zes maanden resetten.
Bij Sony kan je maar 1 "primaire" PS4 hebben (gekoppeld dus) waarmee je offline je gekochte games kan spelen (en andere users op die primaire PS4 ook). Je kan wel op meerdere inloggen (weet niet wat de limiet is en of die er uberhaubt is) en daar je games spelen, maar dan moet je online zijn om die games te spelen. En je kan maar op 1 PS4 tegelijk ingelogd zijn, dus je zou op twee PS4's tegelijk je digitale aankopen kunnen spelen (je primaire offline, een ander online).

Dit vind ik persoonlijk eerlijk en klantvriendelijk. Als Nintendo dit ook zo doet dan ben ik dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Maar als ik thuis met 2 switches undocked wil spelen zal ik twee keer het spel moeten kopen of download play moet beschikbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Nou ook maar 1 besteld dan maar via Intertoys, hoop dat het goed gaat ivm mijn eigen bericht in het andere topic.

Toch WEER op de hypetrain gesprongen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 18:57:
[...]

Dat klopt niet. Ik heb al een tijdje een system update pending en ben toch echt momenteel online in Pokemon Sun :D volgens mij kun je enkel niet online als je game niet up-to-date is, niet specifiek je systeem.

Screenies4proof:
http://imgur.com/a/V4czK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:04:
[...]

Dat klopt niet. Ik heb al een tijdje een system update pending en ben toch echt momenteel online in Pokemon Sun :D volgens mij kun je enkel niet online als je game niet up-to-date is, niet specifiek je systeem.

Screenies4proof:
http://imgur.com/a/V4czK
Jup het hangt een beetje van de game af, en verder kan je niet in de eShop als je systeem niet up to date is.
BlackMage schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:53:
[...]

Bij Sony kan je maar 1 "primaire" PS4 hebben (gekoppeld dus) waarmee je offline je gekochte games kan spelen (en andere users op die primaire PS4 ook). Je kan wel op meerdere inloggen (weet niet wat de limiet is en of die er uberhaubt is) en daar je games spelen, maar dan moet je online zijn om die games te spelen. En je kan maar op 1 PS4 tegelijk ingelogd zijn, dus je zou op twee PS4's tegelijk je digitale aankopen kunnen spelen (je primaire offline, een ander online).

Dit vind ik persoonlijk eerlijk en klantvriendelijk. Als Nintendo dit ook zo doet dan ben ik dik tevreden.
Ik denk idd dat je een account op één console tegelijkertijd kan zetten, maar dat het wel makkelijker is om een account te ontkoppelen (reformat / op de website? / nintendo support?) waarna je deze op een een 2e Switch kan koppelen. Waarbij je dus met internet verbonden moet zijn om te formatteren. Hierbij moet het makkelijk zijn om bv je savegames op een PC te zetten en later terug naar je (nieuwe) Switch te verplaatsen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2017 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 22:04:
[...]

Mja, klopte inderdaad niet helemaal. Je kan je game niet updaten als je systeem niet up to date is. En je kan inderdaad niet online met je game als die niet up to date is. :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 15:46
Vanavond op de Switch mogen spelen en wow, toch wel overtuigd hoor! Die HD rumble in de joycons is echt geweldig (beetje vergelijkbaar met Haptic feedback op een iPhone 7) en toen ik Zelda BotW speelde en de medewerker van Nintendo op een gegeven moment de console uit de dock haalde om in handheld mode te spelen, was dat echt wel even een 'wow' momentje! :D :9~

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/m0EdQ5Y.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Fuwor op 17-02-2017 22:30 ]

Pagina: 1 ... 80 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic