Geen idee of het al genoemd is, maar Disgaea 5 Complete komt op 26 mei uit en RiME ook in mei (dag nog onbekend)
Verwijderd
Bedankt voor het melden! Was het vergeten te doen. Iig mijn Gamer-Id is gelijk aan mijn NNID (zie sig)Arunia schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:24:
Geen idee of het al is aangegeven, maar op my.nintendo.com bij je accountinstellingen kun je al een gamertag registreren. Deze moeten uniek zijn! Dus wees er snel bij.
The binding of isaac is uitgesteld. http://m.ign.com/articles...-binding-of-isaac-delayed
Ook ff mn gamer id instellen. Jammer dat je minimaal 6 tekens moet hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 10:00:
[...]
Bedankt voor het melden! Was het vergeten te doen. Iig mijn Gamer-Id is gelijk aan mijn NNID (zie sig)
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Bij mij roept ie password change als ik voor gamer id kies?
Je moet voor de gamer id een extra password instellen.Megalodon86 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:13:
Bij mij roept ie password change als ik voor gamer id kies?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik hoop dat Nintendo wel de save data van je games in the Cloud voor je opslaat. Er kan geen data naar de spelletjes geschreven worden... raak je je switch kwijt of de kat plast er over... ben je al je data van al je spelletjes kwijt!
[ Voor 6% gewijzigd door KaiTak op 21-02-2017 12:34 ]
Wellicht gekoppeld aan je account op je sd kaart? Dat zou al schelen. Regelmatig en backup maken.
Of in de cloud wanneer je betaald voor het abonnement. Dat ga ik sowieso wel doen.
Of in de cloud wanneer je betaald voor het abonnement. Dat ga ik sowieso wel doen.
Gezien de Switch ook bruikbaar moet zijn zonder dataverbinding (geen bereik/vliegtuig etc) lijkt het mij logisch dat hij lokale opslag gebruikt voor save games. Wel zou het leuk zijn dat wanneer er een verbinding is er een synchronisatie aanwezig is als back-up.KaiTak schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:33:
Ik hoop dat Nintendo wel de save data van je games in the Cloud voor je opslaat. Er kan geen data naar de spelletjes geschreven worden... raak je je switch kwijt of de kat plast er over... ben je al je data van al je spelletjes kwijt!
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ah zo. Thanks.Zeror schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 12:15:
[...]
Je moet voor de gamer id een extra password instellen.
Wat ik trouwens ook wel graag zou zien op de switch is iets van een Torchlight of een Diablo achtige game! Wellicht in stijl van nintendo!! Een hack, slash and loot um all game! die genoeg replay vallue kan bevatten zoals bij diablo of zo!
dat zou wel super zijn jamfreriks schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:41:
Wat ik trouwens ook wel graag zou zien op de switch is iets van een Torchlight of een Diablo achtige game! Wellicht in stijl van nintendo!! Een hack, slash and loot um all game! die genoeg replay vallue kan bevatten zoals bij diablo of zo!
Skylanders ?mfreriks schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:41:
You dont need pants for the victory dance
Verwijderd
Zelf hoop ik een beetje op een Yu-Gi-Oh!, Pokémon TCG of HearthStone game voor de Switch, natuurlijk incl touch controls.
Zou voor mij en instabuy zijn.mfreriks schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:41:
Ik denk dat mijn sociale leven volgende week vrijdag echt stopt. Als TL of D3 uitkomt (of look-a-like) is het nu al een feit.mfreriks schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 13:41:
Trouwens:
http://nl.ign.com/nintend...naam-voordat-deze-bezet-i
Ik ben "battlestargalactica"
http://nl.ign.com/nintend...naam-voordat-deze-bezet-i
Ik ben "battlestargalactica"
[ Voor 9% gewijzigd door KaiTak op 21-02-2017 14:43 ]
Alsof jouw leven nu al zo sociaal is.-Morris- schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:32:
[...]
Ik denk dat mijn sociale leven volgende week vrijdag echt stopt. Als TL of D3 uitkomt (of look-a-like) is het nu al een feit.
Is al eerder aangegeven in dit topic, maar ik heb hem ook maar snel geclaimed. Lanithro kon ik vroeger overal gebruiken, maar tot mijn grote schrik is mijn nick over genomen door andere mensen. En als je mijn nick googled op afbeeldingen is al helemaal huilen met de pet op....

Zo nog geen Switch besteld, maar wel alvast me accountnaam geclaimed
Is sta geregistreerd onder "narada"
Wel lelijk dat ze geen Hoofdletters gebruiken... "Narada" zou, gezien het je "naam" online is logischer zijn IMHO.
MK8 Deluxe avonden... soon! Whuwhaha!!!
Wel lelijk dat ze geen Hoofdletters gebruiken... "Narada" zou, gezien het je "naam" online is logischer zijn IMHO.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
emmmma?Emmavdv schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:27:
Jammer dat het ID minstens 6 tekens moet zijn. Ik had graag mijn voornaam geclaimd
Heb gelukkig al op xbox/psn/NNID alle 3 dezelfde naam gereserveerd.
Maar ben ook wel bang dat ik niet de switch ga halen met release.
Maar gezien in de Wiiu gemist heb gaat hij er wel uiteindelijk komen, denk dat de verleiding van MK8 te groot wordt.
Maar ben ook wel bang dat ik niet de switch ga halen met release.
Maar gezien in de Wiiu gemist heb gaat hij er wel uiteindelijk komen, denk dat de verleiding van MK8 te groot wordt.
PSN & XBL: Denkoyugo
Dat ze geen hoofdletters toestaan is eigenlijk een vrij logische keuze. Op deze manier is een gebruikersnaam niet hoofdletter afhankelijk. Je krijgt op die manier ook geen duplicaten. Dus geen ProGamer, proGAMER, PROgamer, ProGAMER, etc.... Dat schept iig geen verwarring op dat vlak.Thalaron schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:06:
Is sta geregistreerd onder "narada"
Dat je hoofdletter opslaat betekend niet dat er dit soort duplicaten moeten komen hoor. Als je zo automatisch vertaald naar een kleine letter variant kan dat ook vrij makkelijk bij het maken van een vergelijking op het moment dat je namen vergelijkt.Zeror schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:43:
[...]
Dat ze geen hoofdletters toestaan is eigenlijk een vrij logische keuze. Op deze manier is een gebruikersnaam niet hoofdletter afhankelijk. Je krijgt op die manier ook geen duplicaten. Dus geen ProGamer, proGAMER, PROgamer, ProGAMER, etc.... Dat schept iig geen verwarring op dat vlak.
Maar ze zouden, zoals bij bijna elke username implementatie, wel hoofdletters kunnen weergeven, maar ze wel negeren bij het checken voor een unieke naam.Zeror schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:43:
[...]
Dat ze geen hoofdletters toestaan is eigenlijk een vrij logische keuze. Op deze manier is een gebruikersnaam niet hoofdletter afhankelijk. Je krijgt op die manier ook geen duplicaten. Dus geen ProGamer, proGAMER, PROgamer, ProGAMER, etc.... Dat schept iig geen verwarring op dat vlak.
Jij bent Zeror. Maar er bestaat geen ZEROR, zeror, ZeroR of whatever
Moeten niet nee. Maar als de mogelijkheid bestaat, wordt dat automatisch wel gedaan. Nu wordt dat uitgesloten en eigenlijk is dat prima.Emmavdv schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:45:
[...]
Dat je hoofdletter opslaat betekend niet dat er dit soort duplicaten moeten komen hoor. Als je zo automatisch vertaald naar een kleine letter variant kan dat ook vrij makkelijk bij het maken van een vergelijking op het moment dat je namen vergelijkt.
Ik vermoed in het najaar richting de sinterklaas-/kerstperiode. Dat is zou iig wel logisch zijn om te doen.Prulleman schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:45:
wanneer verwachten jullie de eerste bundels, bv met mariokart of splatoon included?
[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 21-02-2017 15:49 ]
Ik denk dat dat heel erg afhankelijk is van hoe hard de switch gaat verkopen. Zolang het in deze box goed verkoopt zie ik het niet gebeuren. Pas als de verkopen afnemen verwacht ik dat, omdat je dan ook een nieuwe markt aanboort. Wanneer of dat zal zijn is lastig te zeggen op dit moment, aangezien het ding nog niet eens in de winkel ligt!Prulleman schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:45:
wanneer verwachten jullie de eerste bundels, bv met mariokart of splatoon included?
Ik geef het een grote kans om rond de kerst bundels te krijgenPrulleman schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:45:
Maar welke, weet ik niet. Als ik zou moeten gokken dan zei ik Mario Odyssey. Dat is rond die tijd een "hot" titel die flink wat Switches kan verkopen. Maar ik vraag me wel af waarom mensen graag een bundel willen? Die bundel gaat vast niet meer dan twee tientjes goedkoper zijn dan de adviesprijs van een losse Switch en losse game.
Verwacht de eerste bundels misschien pas na de zomer en misschien pas met kerst ...leuk voor onder de boom
SW-1682-5926-5204
Ik zag vandaag een filmpje waarin iemand een Switch, Zelda en een hoop accessoires kreeg om te reviewen. Hij mocht alleen de doos laten zien en er stond een embargo op de 23ste. Wat ik wel heel tof vind, wat dus aangeeft dat Nintendo genoeg vertrouwen heeft in de Switch dat de doos vanaf de 23ste open mag op YouTube. Of er dan gelijk reviews komen is mij onbekend, maar er zal ongetwijfeld wat getoond worden.
Niet zoals je tegenwoordig vaak ziet dat een game pas een review krijgt op de dag zelf. Als al een hoop pre-orders betaald zijn. (Horizon Zero Dawn uitgesloten
)
Niet zoals je tegenwoordig vaak ziet dat een game pas een review krijgt op de dag zelf. Als al een hoop pre-orders betaald zijn. (Horizon Zero Dawn uitgesloten
Ik vermoed van wel (neem aan dat je het filmpje van gamexplain bedoeld?). Dat ze het nog niet mogen laten zien betekend natuurlijk niet dat het nog niet gebruikt mag worden. Grote kans dat de unboxings enzo allemaal al gefilmd zijn op dit momentDubrillion schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:58:
Ik zag vandaag een filmpje waarin iemand een Switch, Zelda en een hoop accessoires kreeg om te reviewen. Hij mocht alleen de doos laten zien en er stond een embargo op de 23ste. Wat ik wel heel tof vind, wat dus aangeeft dat Nintendo genoeg vertrouwen heeft in de Switch dat de doos vanaf de 23ste open mag op YouTube. Of er dan gelijk reviews komen is mij onbekend, maar er zal ongetwijfeld wat getoond worden.
Niet zoals je tegenwoordig vaak ziet dat een game pas een review krijgt op de dag zelf. Als al een hoop pre-orders betaald zijn. (Horizon Zero Dawn uitgesloten)
Het review embargo van de switch eindigd op 1 maart en zelda op 2 maart.Dubrillion schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:58:
Niet zoals je tegenwoordig vaak ziet dat een game pas een review krijgt op de dag zelf. Als al een hoop pre-orders betaald zijn. (Horizon Zero Dawn uitgesloten)
Zag op twitter ook al meerdere foto's voorbij komen van meerdere sites (Tweakers ook onder andere) die de switch + Zelda vandaag ontvangen hebben. Reviews lijken dus te moeten lukken bij uitkomen van de switch.Emmavdv schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:00:
[...]
Ik vermoed van wel (neem aan dat je het filmpje van gamexplain bedoeld?). Dat ze het nog niet mogen laten zien betekend natuurlijk niet dat het nog niet gebruikt mag worden. Grote kans dat de unboxings enzo allemaal al gefilmd zijn op dit moment
Die accountnaam (User-ID), is dat enkel om in te loggen of wordt dat ook getoond aan andere spelers als je online gaat?
Wat is dan 'Nickname' precies?
Er is niet zoveel meer wat we nog niet weten over de Switch. En het grootste deel daarvan is persoonlijke voorkeur (te zwaar of niet, lekker in de hand of niet, etc) dat niet echt in een review objectief genoemd kan worden.Dubrillion schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:58:
Ik denk niet dat mensen hun preorder nu nog cancellen omdat ze in de laatste week iets horen wat ze nog niet wisten. Het tegenovergestelde zie ik wel gebeuren, dat mensen die twijfelen of ze hun preorder zullen houden weer voldoende gehyped worden om hem toch te houden.
User-ID is jou unieke Naam / ID (identifier). je nickname kan je best aanpassen in een spel, lijkt me voor Splatoon ook wel handig als je een clan-tag wilt gebruiken.. maar onderhuids verwijst die naam altijd naar je IDCyBeRSPiN schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:03:
Die accountnaam (User-ID), is dat enkel om in te loggen of wordt dat ook getoond aan andere spelers als je online gaat?
SW-1682-5926-5204
Dat kan lijkt mij ook opgelost worden via instellingen. Maargoed, mijn meest gebruikte nickname was gelukkig nog vrijZeror schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:43:
[...]
Niemand weet nog hoe dat zal gaan op de switch met online inloggen/friends etc.AstralizeR schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:11:
[...]
User-ID is jou unieke Naam / ID (identifier). je nickname kan je best aanpassen in een spel, lijkt me voor Splatoon ook wel handig als je een clan-tag wilt gebruiken.. maar onderhuids verwijst die naam altijd naar je ID
Maar je Nintendo Account is/was op basis van je e-mail adres. Als iemand jou als friend wil toevoegen (bijv.) dan is het niet handig dat dat met je e-mail moet want die willen veel liever geheim houden (bijv. omdat je echte naam er in staat). Ik verwacht dat die user-id daarvoor bedoeld is. En vermoedelijk zal er wel een optie zijn om je weergavenaam (nickname) aan te passen zonder dat die uniek hoeft te zijn.
Ja, een nickname hoeft misschien niet uniek te zijn, en waarschijnlijk hangt die aan je Mii character, maar de ID moet inderdaad uniek zijn om -zoals je al aangeeft- misschien mensen toe te voegen aan een friendlist oid.BlackMage schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:19:
[...]
Niemand weet nog hoe dat zal gaan op de switch met online inloggen/friends etc.
Maar je Nintendo Account is/was op basis van je e-mail adres. Als iemand jou als friend wil toevoegen (bijv.) dan is het niet handig dat dat met je e-mail moet want die willen veel liever geheim houden (bijv. omdat je echte naam er in staat). Ik verwacht dat die user-id daarvoor bedoeld is. En vermoedelijk zal er wel een optie zijn om je weergavenaam (nickname) aan te passen zonder dat die uniek hoeft te zijn.
SW-1682-5926-5204
Zie net op de Nintendo.com site dat de Joy-Cons naast de grijze en 'rood en blauw' ook in 'rood en rood' en in 'blauw en blauw' te krijgen is.
http://www.nintendo.com/switch/buy-now/
Ik ga in ieder geval voor de 'rood en blauw' gecombineerd met de 'blauw en rood' die ik bij mijn Switch krijg.
Ik ga in ieder geval voor de 'rood en blauw' gecombineerd met de 'blauw en rood' die ik bij mijn Switch krijg.
[ Voor 54% gewijzigd door Dagg op 21-02-2017 19:59 ]
Die combi wil ik ook, kan je alle kanten mee op 2x mix of volledig rood en volledig blauwDagg schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:57:
Zie net op de Nintendo.com site dat de Joy-Cons naast de grijze en 'rood en blauw' ook in 'rood en rood' en in 'blauw en blauw' te krijgen is.
Verwijderd
In de VS en Japan. Idd. Maar als je de set gekleurde Joy-Con los bij een Switch met gekleurde Joy-Con koopt zul je zien dat je 2 volledige sets hebtDagg schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 19:57:
https://www.sfbags.com/pages/waterfield-nintendo-switch-case
Geinig, hebben jullie nog andere suggesties?
Op Etsy komen denk ik nog wel wat custom cases en pouches na launchboefje79 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:54:
Staat er nu toevallig één op
[ Voor 3% gewijzigd door AstralizeR op 21-02-2017 21:01 ]
SW-1682-5926-5204
Verwijderd
Ziet er meer mooi dan praktisch uit.
Zelf ga ik deze halen:
https://www.gamemania.nl/...vel-case--nintendo-switch
Ziet er minder mooi uit maar wel heel stevig.
Zelf ga ik deze halen:
https://www.gamemania.nl/...vel-case--nintendo-switch
Ziet er minder mooi uit maar wel heel stevig.
Dit zijn wel echt intens sexy cases. Heel erg over gaan twijfelen wanneer ik het apparaat in huis heb...boefje79 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:54:
Sowieso een beetje kwalitatief goede stoffen of lederen case waar fatsoenlijk over is gedacht en ook dat proces is terug te zien in het eindproduct of in bijvoorbeeld dit soort filmpjes is mij al zoveel waard.
Ik ben nog steeds heel erg tevreden met mijn lederen hoes voor mijn iPad
Mooi lederen producten zijn
[ Voor 23% gewijzigd door Touchdomex op 21-02-2017 21:15 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ah, Tweakers en leer.
Lelijke cases
Official travel case lijkt me het beste passen.
Lelijke cases
Official travel case lijkt me het beste passen.
[ Voor 39% gewijzigd door matthijst op 21-02-2017 21:15 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Nintendo heeft een eigen case voor de Switch.
Zie bijv MediaMarkt
Ziet er degelijk uit, eerlijke prijs en is een officieel Nintendo product. (i.t.t. vele webshops die licensed zooi van Bigben e.d. als "officieel" aanprijzen)
Zie bijv MediaMarkt
Ziet er degelijk uit, eerlijke prijs en is een officieel Nintendo product. (i.t.t. vele webshops die licensed zooi van Bigben e.d. als "officieel" aanprijzen)
Bij de officiele heeft de potentiele tasjesdief zoiets van " Oh, het is maar een Switch"...
Bij de lederen versie heeft ie meer zoiets van "Kijk, mooi tassie, dikke portemonnaie, telefoontje...24 karaats lippestiffie..."
Bij de lederen versie heeft ie meer zoiets van "Kijk, mooi tassie, dikke portemonnaie, telefoontje...24 karaats lippestiffie..."
Zeker maar niet echt een sexy dingBlackMage schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 21:17:
Nintendo heeft een eigen case voor de Switch.
Zie bijv MediaMarkt
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dikke portemonnaie met plastic geldmercapto schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 21:20:
Bij de officiele heeft de potentiele tasjesdief zoiets van " Oh, het is maar een Switch"...
Telefoon met factory reset blokkade die geen 10 cent op de euro oplevert voor onderdelen.
Die switch daarintegen
Klopt het dat je kwa kleur joycons eigenlijk maar 2 keuzes hebt: je gaat voor grijs of blauw/rood?
Ik wil graag een Switch met zwarte joycons. Zijn die alleen los te koop straks en niet bij een Switch?
Ik wil graag een Switch met zwarte joycons. Zijn die alleen los te koop straks en niet bij een Switch?
Ja, ik hield Etsy al in de gaten, maar die cognac kleurige lederen sleeve nog niet gevonden 😉
Zwart is überhaupt niet beschikbaar. Misschien later, maar dat wordt afwachten.Turfschipper schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:02:
Klopt het dat je kwa kleur joycons eigenlijk maar 2 keuzes hebt: je gaat voor grijs of blauw/rood?
Ik ga zelf pas extra joy-cons kopen wanneer ik daadwerkelijk 4-player games heb en wanneer er andere kleuren beschikbaar zijn.
Met de Wii ben ik echt all-in gegaan met 4 wii remote + nunchuck combos, nu alleen een extra pro-controller.
Make lovecraft not warcraft.
Die zijn helemaal nog niet te krijgen zover ik weetTurfschipper schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:02:
PSN & XBL: Denkoyugo
Om eerlijk te zijn vind ik die case juist foeilelijk. Zo zie je maar weer, smaken verschillenboefje79 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 20:54:
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Oerlelijk, vind ik. Doe mij maar gewoon de officiële van 19,95.Zeror schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 23:32:
Wat een mooi opbergtasje voor de Switch!!![]()
![]()
[video]
De review embargo datums:
- Preview for the Nintendo Switch; February 23rd
- Previews for The Legend of Zelda: Breath of the Wild; February 24th
- Reviews for the Nintendo Switch; March 1st
- Reviews for The Legend of Zelda: Breath of the Wild; March 2nd
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
De Zwarte Joy-Con zijn voor zover ik weet enkel bij de devkits.Turfschipper schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:02:
Maar geef Nintendo +/- een jaar voordat ze JoyCon in alle kleuren van de regenboog + verschillende met een thema (games; consoles; etc) verkopen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2017 06:15 ]
Ok, duidelijk heren. 👍
Grijs zal moeten voldoen dan. Op zich geen big issue.
--
Ik zat te denken. Die Linker en Rechter Joycons zijn net wat anders. Grote kans dat 1 van de 2 fijner is. Houden jullie daar rekening mee? Dus als je 2 joycons extra gaat bestellen, voor de multiplayer/bier avondjes, dat je dan of 2 linker of 2 rechter joycons besteld?
Of ga je dan toch voor een rechter en een linker?
Grijs zal moeten voldoen dan. Op zich geen big issue.
--
Ik zat te denken. Die Linker en Rechter Joycons zijn net wat anders. Grote kans dat 1 van de 2 fijner is. Houden jullie daar rekening mee? Dus als je 2 joycons extra gaat bestellen, voor de multiplayer/bier avondjes, dat je dan of 2 linker of 2 rechter joycons besteld?
Of ga je dan toch voor een rechter en een linker?
[ Voor 113% gewijzigd door Turfschipper op 22-02-2017 06:33 ]
Verwijderd
Als ik ze koop dan koop ik ze per twee, zo kunnen ze ook samen één controller vormen. (Met een extra grip)
Maar voorlopig houd ik het bij de grijze die bij de console komen.
Maar voorlopig houd ik het bij de grijze die bij de console komen.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2017 06:44 ]
Ik vraag me af of er voor Mario Kart 8 Deluxe nog een ruilactie/kortingsactie komt wanneer je nu al Mario Kart 8 voor de Wii U hebt, iemand enig idee of dat zo is en anders waar je dat na zou kunnen vragen?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Als iemand het zou doen dan is het GameMania. Maar verwacht geen hele dikke kortingGynnad schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:08:
Ik vraag me af of er voor Mario Kart 8 Deluxe nog een ruilactie/kortingsactie komt wanneer je nu al Mario Kart 8 voor de Wii U hebt, iemand enig idee of dat zo is en anders waar je dat na zou kunnen vragen?
Misschien doet Nintendo het zelf ook wel voor de eShop. Maar denk het niet.
Flimpje van Nintendolife is van de EU box van de SwitchVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:17:
Zijn er eigenlijk al EU boxart foto's van games / de Switch?
Verwijderd
Ah thxBlackMage schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:18:
[...]
Flimpje van Nintendolife is van de EU box van de Switch
Reken maar niet op een dergelijke actie van Nintendo, ik zou het trouwens ook niet logisch vinden. Het is een andere game, op een ander platform. Waarom zouden ze?Gynnad schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:08:
[ Voor 3% gewijzigd door Thrace Grumble op 22-02-2017 08:30 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik vind het ook een mooi tasje, maar ik vrees dat het niet goed is voor je thumbsticks. Hij zit er zo strak in dat je thumsticks binnen no-time kapot zijn.Zeror schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 23:32:
Wat een mooi opbergtasje voor de Switch!!![]()
![]()
[video]
Verwijderd
Bij winkels als GameMania kan je games inruilen voor cash of cadeaubonnen. Daarmee kan je weer nieuwe games kopen.Gynnad schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:08:
Verwijderd
Lijkt me niet. Denk niet dat ze gratis miljoenen gaan weggeven in ruil voor onbruikbare DVDs die ze dan ook weer tegen betaling moeten afvoeren.Gynnad schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:08:
Dat heb ik ook, maar ze zeggen wel in het filmpje dat er nog het een en ander getweakt moet worden aan het design. Dus dat wordt wellicht nog opgelost.Lanithro schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:39:
[...]
Ik vind het ook een mooi tasje, maar ik vrees dat het niet goed is voor je thumbsticks. Hij zit er zo strak in dat je thumsticks binnen no-time kapot zijn.
Verwachten jullie een Worms game op de Switch? Lijkt mij erg geschikt voor deze console en zal voor mij een instabuy zijn

Vast welDagg schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:31:
Verwachten jullie een Worms game op de Switch? Lijkt mij erg geschikt voor deze console en zal voor mij een instabuy zijn
Rocket League, dat zou pas een instabuy zijn
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hoop zelf dat je 8 bit fiesta overzetten, dat is een grappig spel met vrienden (zeker de drinking mode)
You will like this game if you:Moddie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:45:
Hoop zelf dat je 8 bit fiesta overzetten, dat is een grappig spel met vrienden (zeker de drinking mode)
1. You have friends - NOPE
2. Ever played beer pong - NOPE
3 Think mario is cool - JUP
4. Think you are better then the people sitting next to you - NOPE
5. Believe that pole position is more then a dirty term - JUP
6. Beat someone at Duckhunt and felt like a marksman - NOPE
7. Spent time guiding a little bird between sets of sewer pipes - NOPE
8. Heard of Snafu - NOPE
9. Like to kill zombies even if they are not that scary - JUP
10. Think an animated plastic trophy is worth more than gold - NOPE
3 uit de 10, niks voor mij dus. Doe mij maar RL!
Das wel erg geforceerde marketing van hun kant, hadden gewoon moeten zeggen Mario Party in 8 bit. Rest is allemaal overdreven en edgy-Morris- schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:48:
[...]
You will like this game if you:
1. You have friends - NOPE
2. Ever played beer pong - NOPE
3 Think mario is cool - JUP
4. Think you are better then the people sitting next to you - NOPE
5. Believe that pole position is more then a dirty term - JUP
6. Beat someone at Duckhunt and felt like a marksman - NOPE
7. Spent time guiding a little bird between sets of sewer pipes - NOPE
8. Heard of Snafu - NOPE
9. Like to kill zombies even if they are not that scary - JUP
10. Think an animated plastic trophy is worth more than gold - NOPE
3 uit de 10, niks voor mij dus. Doe mij maar RL!
Really? Ik snap de hele hype van dat spel niet. Hier op kantoor gekocht en geprobeerd met 4 personen splitscreen maar is echt geen zak aan IMHO. Niemand hier die het ook leuk vindt.
Dat maakt jullie een minderheidPhusebox schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:19:
[...]
Really? Ik snap de hele hype van dat spel niet. Hier op kantoor gekocht en geprobeerd met 4 personen splitscreen maar is echt geen zak aan IMHO. Niemand hier die het ook leuk vindt.
Het is grappig om even snel een potje te doen als je niet veel tijd hebt. Meer niet. Ik kan het ook niet een hele avond spelen.Phusebox schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:19:
[...]
Daar was het juist voor bedoelt, even in de pauze. Maar zelfs dan. Tja smaken verschillen gelukkig.Lanithro schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:22:
[...]
Het is grappig om even snel een potje te doen als je niet veel tijd hebt. Meer niet. Ik kan het ook niet een hele avond spelen.
Rocket League zou ideaal zijn voor de Switch. Grafisch niet te zwaar, multiplayer focussed en eenvoudige controls zodat je het met een enkele joycon ook zou kunnen spelen.
Natuurlijk geen full price game, maar dat is ie voor de andere consoles ook niet.
En grote kans dat ze zelfs cross play met PC toestaan (PS4 en X1 hebben dat ook, maar niet met elkaar), dan heb je direct een hele grote groep spelers om mee te spelen.
Natuurlijk geen full price game, maar dat is ie voor de andere consoles ook niet.
En grote kans dat ze zelfs cross play met PC toestaan (PS4 en X1 hebben dat ook, maar niet met elkaar), dan heb je direct een hele grote groep spelers om mee te spelen.
Ik heb rocket league gratis gekeken op de pc maar eigenlijk nauwelijks aangeraakt prut game.
Ja daarom spelen miljoenen het... beetje kort door de bocht he jongens..Michel242186 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:39:
Ik heb rocket league gratis gekeken op de pc maar eigenlijk nauwelijks aangeraakt prut game.
Dat de game niet voor jullie is.. dat is wat anders..
(Ik speel het zelf ook niet, niet mijn game genre)
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Alhoewel ik het nooit heb aangeraakt zou het vast een mooie toevoeging zijn onder het mom van Rocket Leagu on the go... meer dan dat zie ik er ook niet in. Alle videos die ik zover heb bekeken zijn het allemaal maar een beetje flippende gasten die een 420 no roof maken.
PS. Wellicht vind het zelf ook niet boeiend genoeg
[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 22-02-2017 11:49 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Rocket league is net zoals minecraft ondanks z'n simpele concept hartstikke populair. Het is wel een game waar mee je veel gamers blij mee maakt, waarschijnlijk nog wel meer dan games als steep of iets dergelijks.
Ik denk inderdaad dat dsaar de kracht in zit. Veel wat jongere gamers spelen dit. Je hebt geen grafische krachtpatser nodig en het is lekker simpel. Je ziet dit ook bij bijvoorbeeld Counter Strike en Minecraft en League of legends enzo. Populair door zijn eenvoud in spelen.Nieuwevolger schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:02:
Rocket league is net zoals minecraft ondanks z'n simpele concept hartstikke populair. Het is wel een game waar mee je veel gamers blij mee maakt, waarschijnlijk nog wel meer dan games als steep of iets dergelijks.
Denk dat het dan gewoon niet je type spel is nee. Heb er zelf al 900+ uur inzitten en het is letterlijk een van de meest gespeelde games in heel mijn steam library (zeker van de laatste jaren). Het lijkt zo'n simpele game als je er oppervlakkig naar kijkt, maar er zit echt veel meer skill achter dan het lijkt (ja ook dat flippende 420 no roof vergt veel oefeningKadardar schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:45:
Alhoewel ik het nooit heb aangeraakt zou het vast een mooie toevoeging zijn onder het mom van Rocket Leagu on the go... meer dan dat zie ik er ook niet in. Alle videos die ik zover heb bekeken zijn het allemaal maar een beetje flippende gasten die een 420 no roof maken.
Rocket League is inderdaad echt zo'n 'easy to learn, hard to master' game. Je stapt er zo in, maar die auto onder controle houden is toch wat moeilijker dan het lijktLanithro schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:10:
[...]
Ik denk inderdaad dat dsaar de kracht in zit. Veel wat jongere gamers spelen dit. Je hebt geen grafische krachtpatser nodig en het is lekker simpel. Je ziet dit ook bij bijvoorbeeld Counter Strike en Minecraft en League of legends enzo. Populair door zijn eenvoud in spelen.
[ Voor 36% gewijzigd door blmp op 22-02-2017 12:27 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Over steep gesproken, het waarschijnlijk wel naast Zelda de game met het grootste budget wat de komende tijd naar de switch komt. Terwijl je er niemand over hoort. Het is ook nog niet bekend of ze de always online functie eruit hebben gehaald. Het is ook meteen de game waar mee je het kracht verschil tussen de andere consoles kan vergelijken.
Ehh... Rocket League, LoL en CS zijn simpel? Ik denk dat je je hier flink in vergist, alledrie de games die je noemt vereisen namelijk zeer veel tijd om maar enigszins op niveau mee te komen.Lanithro schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:10:
[...]
Ik denk inderdaad dat dsaar de kracht in zit. Veel wat jongere gamers spelen dit. Je hebt geen grafische krachtpatser nodig en het is lekker simpel. Je ziet dit ook bij bijvoorbeeld Counter Strike en Minecraft en League of legends enzo. Populair door zijn eenvoud in spelen.
Ik kijk zelf erg uit naar deze game. Heb een klein draadje proberen op te zetten hier over maar de community is vrij stil, ook op hun eigen forum zijn er een paar vaste klanten die posten. Ik ben wel benieuwd of de game überhaupt goed verkoopt omdat je er weinig tot niets over hoort. En inderdaad, het maakt mij weinig uit maar straks kunnen we zien wat de Switch doet tegenover de concurrenten dankzij deze game.Nieuwevolger schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:48:
Over steep gesproken, het waarschijnlijk wel naast Zelda de game met het grootste budget wat de komende tijd naar de switch komt. Terwijl je er niemand over hoort. Het is ook nog niet bekend of ze de always online functie eruit hebben gehaald. Het is ook meteen de game waar mee je het kracht verschil tussen de andere consoles kan vergelijken.
Bij snowboard games wil ik toch ook altijd vaste parcoursen, zoals in SSX Tricky, free roaming wordt mij toch te snel saai.
Is dat niet met elk competitief spel? Ik bedoel dat het spel in de basis makkelijk is en de instap dus makkelijker. Dat is dan vaak de reden dat dit soort spellen zo populair zijn. Het is wat @blmp ook al zei. Easy to Learn, Hard to master.Thrace Grumble schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:00:
[...]
Ehh... Rocket League, LoL en CS zijn simpel? Ik denk dat je je hier flink in vergist, alledrie de games die je noemt vereisen namelijk zeer veel tijd om maar enigszins op niveau mee te komen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic