Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:40
Wahloh schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:36:
[...]

Geen idee of het zo ook wordt uitgegeven in de EU door Nintendo maar als alternatief zou je deze set Joy-Cons (https://www.gamemania.nl/...ontrollers-neon-red--blue) kunnen kopen en dan de Switch met de twee verschillende kleuren Joy-Cons. Dat maakt samen ook twee blauwe en twee rode.
Thanks voor de tip! Dat lost het probleem op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Wahloh schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:36:
[...]

Geen idee of het zo ook wordt uitgegeven in de EU door Nintendo maar als alternatief zou je deze set Joy-Cons (https://www.gamemania.nl/...ontrollers-neon-red--blue) kunnen kopen en dan de Switch met de twee verschillende kleuren Joy-Cons. Dat maakt samen ook twee blauwe en twee rode.
Niet helemaal. De controllers zijn links en rechts niet identiek (+/- toets, screenshot knop).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
De Switch wordt met een rode rechter controller en een blauwe linker controller geleverd (als je de Neon versie hebt) en de losse joy-con neon set is een blauwe rechter controller en een rode linker controller. Dus het klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Señor Sjon schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:52:
[...]

Niet helemaal. De controllers zijn links en rechts niet identiek (+/- toets, screenshot knop).
Bilderbeek schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:58:
De Switch wordt met een rode rechter controller en een blauwe linker controller geleverd (als je de Neon versie hebt) en de losse joy-con neon set is een blauwe rechter controller en een rode linker controller. Dus het klopt wel.
^ Dit dus.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
VirinR schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:47:
[...]

Thanks voor de tip! Dat lost het probleem op :)
Probleem 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 15-09 10:31
Maar als je de grijze hebt ben je de klos? Wat een onhandig gedoe. :+
Mag toch aannemen dat de uni-rood of blauw ook hier wel langs gaat komen, danwel via amazon.co.uk/de.

Ik had in de N64-tijd (opa vertelt) ook 3 verschillende kleuren controllers erbij gekocht overigens, toen had je nog meer keuze. :P.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Je kunt de Switch hebben met rood blauwe controllers en dan los de blauwe rode kopen. Yup, daar zit verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
En voor het geval dat, je kunt de Joy-Con Strap ook nog in het rood of blauw krijgen buiten de gangbare grijze om:

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Even als deze Thumbsticks mocht je extra kleur willen aanbrengen in je leven:

Lekker er op los costumizen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Iemand heeft een erg mooie mock-up bedacht hoe Nintendo Switch VR eruit zou kunnen zien.

Check dit: http://abduzeedo.com/node/83363

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zeror schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:58:
Iemand heeft een erg mooie mock-up bedacht hoe Nintendo Switch VR eruit zou kunnen zien.

Leuk voor minecraft, i.v.m. het 720p schermpje enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:05:
Maar als je de grijze hebt ben je de klos? Wat een onhandig gedoe. :+
Mag toch aannemen dat de uni-rood of blauw ook hier wel langs gaat komen, danwel via amazon.co.uk/de.
Anders importeren... Daar zit ik naar te kijken als optie (maar niet gelijk @ launch, ik kan voorlopig wel vooruit met 2 grijze).
Donstil schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:04:
[...]

Leuk voor minecraft, i.v.m. het 720p schermpje enz.
Daar kan in theorie omheen gewerkt worden: RayNbow in "Het Nintendo Switch-topic"

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Het grootste voordeel van zo'n passieve bril waar je iets in kan schuiven is dat ze goedkoop genoeg zijn om er geen verwachtingen van te hoeven hebben. Dan maakt de resolutie ook niet veel meer uit. Als dat ding een paar tientjes kost en je een verzameling kleinere games erbij krijgt dan kan je vele uren lol hebben.

Maar de switch heeft zelf geen gyro sensor voor head tracking. Dat zou dus in de headset gebouwd moeten worden wat de prijs teveel omhoog stuwt. Voor 100+ euro ga je er wel meer van verwachten dan wat 'lol', en dan ga je je vast ook irriteren aan dingen zoals de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 18:42:
Maar de switch heeft zelf geen gyro sensor voor head tracking.
In het patent wordt wel gesproken van een gyrosensor in de main unit. De vraag is of dit ook in de daadwerkelijke hardware zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
In het specificatie overzicht van Nintendo zelf staat dat er een gyroscoop in zit.
http://www.nintendo.nl/Ni...cificaties-1176277.html#1

Dus lijkt me duidelijk.
RayNbow schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 19:27:
[...]

Dank, ik had wat haast tijdens het tikken van m'n vorige post, dus kon niet zo snel de daadwerkelijke specs opzoeken. :)
De specs + link naar de Switch specspagina staan ook in de startpost! :)

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 11-02-2017 09:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 19:12:
[...]

In het specificatie overzicht van Nintendo zelf staat dat er een gyroscoop in zit.
http://www.nintendo.nl/Ni...cificaties-1176277.html#1

Dus lijkt me duidelijk.
Dank, ik had wat haast tijdens het tikken van m'n vorige post, dus kon niet zo snel de daadwerkelijke specs opzoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Hmm ja... Ik ging er vanuit dat de genoemde sensors incl. die van Joycons waren. Andere punten zoals het formaat en TV output gaan ook uit van de accessoires.

Maar als dat zo was dan had de IR sensor er ook wel bij gestaan en die noemen ze wel bij de specs van de Joycons :)

Mooi toch, hoop dat ze er wat mee gaan doen. Nintendo heeft genoeg opties voor leuke simpele VR experiences. En zelfs iets als MK8 zou prima in VR met het Switch schermpje kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:33
Ik verwacht echt 0,0 VR opties vanuit Nintendo met de komende Switch tbh.

Evenals een 4K dock upgrade...

Ik verwacht overigens ook dat VR het nieuwe 3D zal worden. Trekt me persoonlijk ook niet echt en buiten Tweakers/HWI hoor ik niemand erover...

Nog 3 weken en dan hoop ik dat de postbode NA mijn werk pas langskomt!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Zeror schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 17:58:

Handig dat je de Switch er via de onderzijde in schuift :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
Thalaron schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 20:03:

Ik verwacht overigens ook dat VR het nieuwe 3D zal worden. Trekt me persoonlijk ook niet echt en buiten Tweakers/HWI hoor ik niemand erover...
Verschil is dat er voor VR ook heel veel andere toepassingen zijn naast gaming en het wel degelijk booming is. Qua console gaming kan het inderdaad gaan om een hype. Maar sowieso heb je op de PC de Oculus en Rift die dus ook voor heel veel andere dingen gebruikt kunnen worden. Dus die drempel is niet zo hoog.

Ik heb meerdere keren een Oculus op gehad en dat is toch een speciale ervaring. En de ging het meestal alleen om tech demo's met matige of geen gameplay.

Verschil is ook dat de 3D waar jij het over hebt alleen beperkt is tot films. En bij veel films voegt het weinig toe. En het is ook lastig om een content te komen. Of je moet het van internet download (grote groep haakt nu al af) of je moet Blurays kopen (en dat is ook maar een kleine groep).

Daarbij komt ook dat als Nintendo zijn OS op orde brengt dat je straks met Youtube en misschien ook wel Netflix 3D content op je Switch kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Thalaron schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 20:03:
Ik verwacht echt 0,0 VR opties vanuit Nintendo met de komende Switch tbh.

Evenals een 4K dock upgrade...

Nog 3 weken en dan hoop ik dat de postbode NA mijn werk pas langskomt!
Nintendo heeft wel recent een patent op een VR-implementatie gekregen (of in ieder geval aangevraagd). Nu zegt dat niet zo veel, maar laat wel zien dat ze er aan denken. En de Virtualboy krijgt zn 25-jarige verjaardag binnen de lifecycle van de Switch (in 2020), dus wie weet :+

Die "4k" dock upgrade inderdaad 0,0 kans. Die hardware upgrade komt vast, de ontwikkelingen van mobiele ARM chips gaat hard. De sprongen die de flagschip chips maken elk jaar zijn enorm. En de komst van HDR zie ik ook nog wel gebeuren in de nabije toekomst. Maar dat is dan de hele Switch, niet alleen een dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor nut zou een 4K dock uberhaupt hebben ?

[ Voor 21% gewijzigd door Bomberman71 op 10-02-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Bomberman71 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 21:59:
Niets, want dat gaat de Switch nooit trekken in spellen. Hooguit als mediaspeler.
Wellicht dat er ooit een 4k model switch uit gaat komen, maar denk niet dat er op dat gebied een upgraden komt. Dan eerder een nieuwe console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Bomberman71 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 21:59:
Dan is het de beste van de beste en koopt iedereen een Switch!

:+
Arunia schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:06:
[...]

Niets, want dat gaat de Switch nooit trekken in spellen. Hooguit als mediaspeler.
Wellicht dat er ooit een 4k model switch uit gaat komen, maar denk niet dat er op dat gebied een upgraden komt. Dan eerder een nieuwe console.
Je kan prima een GTX1080 in het dock stoppen :P Of twee.

Daar gaat het immers om bij het idee, er iets sterks in bouwen wat niet in de handheld kan ivm ruimte, energie en warmteafvoer.

Dat het dock dan 1000+ euro gaat kosten vergeet men echter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met toekomstige upgrades van switch modellen is Nintendo compleet afhankelijk van de arm/tegra tak van Nvidia. Probleem is nou net dat het erop lijkt dat Nvidia die tegra chips alleen nog maar gaat maken voor auto's en andere professionele toepassingen
spoiler:
en Nintendo
ipv de consumenten markt zoals de tablet markt. De prestaties van de gpu van de Iphones stijgen ongeveer 50 procent per jaar. In 3 jaar zou je dus een 3x zo sterke gpu kunnen hebben ongeveer. Ben benieuwd of Nvidia nog de moeite gaat doen om zoveel te investeren in hun tegra chips om mee te komen met Apple en qualcomm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwevolger schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:18:
Met toekomstige upgrades van switch modellen is Nintendo compleet afhankelijk van de arm/tegra tak van Nvidia. Probleem is nou net dat het erop lijkt dat Nvidia die tegra chips alleen nog maar gaat maken voor auto's en andere professionele toepassingen ipv de consumenten markt zoals de tablet markt. De prestaties van de gpu van de Iphones stijgen ongeveer 50 procent per jaar. In 3 jaar zou je dus een 3x zo sterke gpu kunnen hebben ongeveer. Ben benieuwd of Nvidia nog de moeite gaat doen om zoveel te investeren in hun tegra chips om mee te komen met Apple en qualcomm.
Je kan Nintendo wel onder professionele toepassingen plaatsen, denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Nieuwevolger schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:18:
Met toekomstige upgrades van switch modellen is Nintendo compleet afhankelijk van de arm/tegra tak van Nvidia. Probleem is nou net dat het erop lijkt dat Nvidia die tegra chips alleen nog maar gaat maken voor auto's en andere professionele toepassingen ipv de consumenten markt zoals de tablet markt. De prestaties van de gpu van de Iphones stijgen ongeveer 50 procent per jaar. In 3 jaar zou je dus een 3x zo sterke gpu kunnen hebben ongeveer. Ben benieuwd of Nvidia nog de moeite gaat doen om zoveel te investeren in hun tegra chips om mee te komen met Apple en qualcomm.
Met de focus op zelfrijdende auto's (en machine learning) zal daar nog veel meer druk op zitten om te innoveren dan bij chipbakkers die voornamelijk geld verdienen dankzij het feit dat men graag elke twee jaar een nieuw mobieltje wil :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat qualcomm de komende tijd nog wel in een betere positie zit als Nvidia met hun soc's voor smartphones. Maar vergeet niet dat een SoC voor een zelf rijdende auto waarschijnlijk veel meer ruimte krijgt voor warmte afvoer ipv een centimeter dikke behuizing. De huidige switch gebruikt een chip die wel heel veel lijkt op de tegra X1, als de SoC van een geupgrade switch gebaseerd wordt op eentje uit een rijdende auto zal denk ik veel meer moeten worden aangepast. Ben benieuwd hoe de situatie er uit ziet over 3/4 jaar.

@Zeror, Nintendo mag ik natuurlijk nooit vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Nieuwevolger schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:35:
Ik denk dat qualcomm de komende tijd nog wel in een betere positie zit als Nvidia met hun soc's voor smartphones. Maar vergeet niet dat een SoC voor een zelf rijdende auto waarschijnlijk veel meer ruimte krijgt voor warmte afvoer ipv een centimeter dikke behuizing. De huidige switch gebruikt een chip die wel heel veel lijkt op de tegra X1, als de SoC van een geupgrade switch gebaseerd wordt op eentje uit een rijdende auto zal denk ik veel meer moeten worden aangepast. Ben benieuwd hoe de situatie er uit ziet over 3/4 jaar.
Als je kijkt naar het GPU deel van de X1 (voor gameconsoles toch wel het onderdeel dat het meeste bijdraagt aan "grafische pracht") dan is dat gewoon op basis van Maxwell. De zelfde architectuur als wat ze gebruik(t)en voor desktop graphics en compute kaarten. Ontwikkelingen die ze hebben gedaan voor een chip die vorig jaar nog alleen in lompe stroomvreters zat zit nu al in mobiele apparaten van 300 gram. Natuurlijk niet met vergelijkbare performance, maar hun R&D is op meer dan alleen stroomvreters van toepassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:06:
[...]

Mediaplayer, tja weinig zinvol want je kan er geen kont op kwijt, en ik zie Nintendo apps zoal Plex niet endorsen.
Netflix 4K is bullshit want dat heeft alleen zin als je een 4K tv hebt en 99% zijn smart tvs en die hebben echt wel een Netflix app.

Ik denk dat er te gemakkelijk wordt gedacht over een evt externe gfx card.
Je hebt best wel wat data die je heen en weer moet gooien tussen cpu, het geheugen en de gfx card en met video out via die USBC en dan ook al die data via die poort zie ik niet gebeuren.
Op de PC zie je niet voor niks dedicated bussen voor gfx.

Idd, sluit me aan bij de rest, vergeet een power dock. Er zal best een Switch Gti komen terzijnertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Bomberman71 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 22:48:
[...]

Mediaplayer, tja weinig zinvol want je kan er geen kont op kwijt, en ik zie Nintendo apps zoal Plex niet endorsen.
Netflix 4K is bullshit want dat heeft alleen zin als je een 4K tv hebt en 99% zijn smart tvs en die hebben echt wel een Netflix app.

Ik denk dat er te gemakkelijk wordt gedacht over een evt externe gfx card.
Je hebt best wel wat data die je heen en weer moet gooien tussen cpu, het geheugen en de gfx card en met video out via die USBC en dan ook al die data via die poort zie ik niet gebeuren.
Op de PC zie je niet voor niks dedicated bussen voor gfx.

Idd, sluit me aan bij de rest, vergeet een power dock. Er zal best een Switch Gti komen terzijnertijd.
De USB-C connectie tussen het dock en de Swich heeft meer dan genoeg bandbreedte daarvoor.

Thunderbolt 3 maakt gebruik van de zelfde connector en heeft voldoende bandbreedte om een GPU aan te sturen alsof ie direct op het moederbord zit. Je kan gewoon behuizingen kopen waar je een grafische kaart in kan drukken en vervolgens met zo'n miniplugje in een laptop met thunderbolt 3 stoppen. De bandbreedte is zelfs voldoende dat ie de gegeneerde beelden weer terug kan sturen.

De techniek is er wel. Maar het is veel te duur voor een gameconsole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nintendo vraagt al 90 euro voor een dock zonder gpu, nou laat staan met. De cpu kan het waarschijnlijk ook niet aan. Je houd jezelf voor de gek als je echt een dock met een extra gpu verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Nieuwevolger schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:07:
Nintendo vraagt al 90 euro voor een dock zonder gpu, nou laat staan met. De cpu kan het waarschijnlijk ook niet aan. Je houd jezelf voor de gek als je echt een dock met een extra gpu verwacht.
Is de usb c-aansluiting (usb 3.0) daar überhaupt snel genoeg voor? Ik denk van niet, onmogelijk lijkt het mezelf.

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 10-02-2017 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
NotSoSteady schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:14:
[...]

Is de usb c-aansluiting (usb 3.0) daar überhaupt snel genoeg voor? Ik denk van niet, onmogelijk lijkt het mezelf.
USB-C is iets heel anders dan "USB3". USB-C is alleen de connector en het elektrisch signaal wat er overheen gaat. Er zijn heel veel 'protocollen' die de USB-C stekker gebruiken. Een daarvan is inderdaad USB3 en ja, dat protocol is lang niet snel genoeg. Maar Thunderbolt3 wel (gebruikt ook de USB-C connector), die kan 40gigabit per seconde en dat is voldoende om gewoon PCI-e 3.0 x4 er overheen te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BlackMage schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:28:
[...]

USB-C is iets heel anders dan "USB3". USB-C is alleen de connector en het elektrisch signaal wat er overheen gaat. Er zijn heel veel 'protocollen' die de USB-C stekker gebruiken. Een daarvan is inderdaad USB3 en ja, dat protocol is lang niet snel genoeg. Maar Thunderbolt3 wel (gebruikt ook de USB-C connector), die kan 40gigabit per seconde en dat is voldoende om gewoon PCI-e 3.0 x4 er overheen te sturen.
Maar er zit toch helemaal geen Thunderbolt3 in de Switch?
Het is toch "Gewoon" Usb3.0 maar dan met de usb-c stekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
BlackMage schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:28:
[...]

Daarom zet ik het ook tussen haakjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Donstil schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:32:
[...]

Het is "Gewoon" Usb met de usb-c stekker.
Er zit vast geen Thunderbolt3 controller in de Switch, maar het ging om de USB-C connectie. Die is geen belemmering voor "een sterke GPU in de dock".

De lijst met wel-belemmeringen is groot genoeg, maar dat is er niet 1 van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:32:
[...]

Het is toch "Gewoon" Usb3.0 maar dan met de usb-c stekker?
Dat weten we niet, het kan Thunderbolt zijn ;) Maar vermoedelijk is het USB 3.0 of USB 3.1 (Dus 5 of 10 Gb/s)

Gb/s ipv Mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BlackMage schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:37:
[...]

Er zit vast geen Thunderbolt3 controller in de Switch, maar het ging om de USB-C connectie. Die is geen belemmering voor "een sterke GPU in de dock".

De lijst met wel-belemmeringen is groot genoeg, maar dat is er niet 1 van :P
Ooh zo, maar goed dat is dan ook maar Potado Potado natuurlijk. Alleen de stekker heb je immers niets aan.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:38:
[...]

Dat weten we niet, het kan Thunderbolt zijn ;) Maar vermoedelijk is het USB 3.0 of USB 3.1 (Dus 5 of 10 Gb/s)

Gb/s ipv Mb/s
Nou dat weten we eigenlijk wel want Thunderbolt zit volgens mij niet in de Tegra chip.
Is ook (mede) ontwikkeld door Intel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Natuurlijk zit daar geen Thunderbolt in, dat hadden we dat inmiddels wel geweten.
Zoals ik dus zei, afgezien van de te hoge prijs is het technisch niet echt uitvoerbaar en heeft zoiets dus ook toekomst.
Het zal echt van een Switch Pro moeten komen of hoe de supercharged versie ook gaat heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Fleximex schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 20:29:
[...]

Verschil is dat er voor VR ook heel veel andere toepassingen zijn naast gaming en het wel degelijk booming is. Qua console gaming kan het inderdaad gaan om een hype. Maar sowieso heb je op de PC de Oculus en Rift die dus ook voor heel veel andere dingen gebruikt kunnen worden. Dus die drempel is niet zo hoog.

Ik heb meerdere keren een Oculus op gehad en dat is toch een speciale ervaring. En de ging het meestal alleen om tech demo's met matige of geen gameplay.

Verschil is ook dat de 3D waar jij het over hebt alleen beperkt is tot films. En bij veel films voegt het weinig toe. En het is ook lastig om een content te komen. Of je moet het van internet download (grote groep haakt nu al af) of je moet Blurays kopen (en dat is ook maar een kleine groep).

Daarbij komt ook dat als Nintendo zijn OS op orde brengt dat je straks met Youtube en misschien ook wel Netflix 3D content op je Switch kan kijken.
Drempel ligt mijn inziens weldegelijk hoog... men loopt te klagen over de prijs van de Switch... mijn (game) PC van 1800€ is volgens de benchmarks al niet optimaal voor VR en dan zou ik er nog eventueel een GTX 1080 bij kunnen nemen + een VR set van 700-900€?

Maar goed ik doelde op VR voor consoles wat ik niet echt zie gebeuren op lange termijn. De Switch in zijn huidige vorm is daar mijn inziens ongeschikt voor. De opvolger wellicht maar laten we eerst maar zien of dit ding de hype waar gaat maken en niet de WiiU 2 gaat worden.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:18
Is het niet al tijd voor een deeltje 2van dit topic? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Er!k op 11-02-2017 06:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Spectator Mode 100% confirmed for Splatoon 2 en 4vs4 lokale (W)LAN parties mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Er!k schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 06:42:
Is het niet al tijd voor een deeltje 2van dit topic? :)
Ik denk dat we dat met de launch moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 08:53:
[...]

Ik denk dat we dat met de launch moeten doen :)
Inderdaad. Of wanneer de 10.000 posts bereikt zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich wel leuk, maar voordat je 8 Switches bij elkaar hebt :p

Doet me een beetje denken aan de tijd van MarioKart DoubleDash en 4 gamecubes om met zijn achten te spelen :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:34:
[...]

Opzich wel leuk, maar voordat je 8 Switches bij elkaar hebt :p
* RayNbow kijkt naar dit topic. Moet toch wel lukken, 8 Switches bij elkaar? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
RayNbow schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:20:
[...]

Die Switches zijn er wel hoor :P Maar om ze bij elkaar te brengen moet je wel naar buiten en andere mensen tegenkomen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:38:
[...]

Die Switches zijn er wel hoor :P Maar om ze bij elkaar te brengen moet je wel naar buiten en andere mensen tegenkomen enzo.
Jup, of je moet je vriendenkring overtuigen ook een Switch te kopen..

Maar ja, dat was nou juist het doel van Nintendo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een GoT Meet organiseren. :+

Tevens lees ik dat Splatoon 2 zelfs 10 Switches in een LAN ondersteunt. Switch 9 en 10 zijn dan spectators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:44

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:34:
Doet me een beetje denken aan de tijd van MarioKart DoubleDash en 4 gamecubes om met zijn achten te spelen :p
Doe het nog ieder jaar, alleen 4 tegen 4 (ieder zijn eigen gc). Heb er zelf 2 staan om 1 tegen 1 te spelen, mijn tv doet dan splitscreen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
RayNbow schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 11:20:
[...]

Binnen dit topic wel inderdaad... verder gaat niemand in mijn omgeving een Switch halen. Wel willen ze hier Mario Kart komen spelen dus koop ik wel 2 Pro Controllers erbij (1 extra dus... 1 "nodig" voor Zelda).

Gasten krijgen dan mooi die Joy-Con's op zijn kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
http://www.gamespot.com/a...e-today-to-p/1100-6447768

Whut the fuck!? Een loterij om de Switch te mogen pre-orderen. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 12:54:
Gewoon een GoT Meet organiseren. :+

Tevens lees ik dat Splatoon 2 zelfs 10 Switches in een LAN ondersteunt. Switch 9 en 10 zijn dan spectators.
Zou leuk zijn als er een aantal Tweakers zijn die een Splatoon 2 tournooi op wil zetten zo rond de launch van Splatoon 2 :)
Gamestop is 1 van de meest gierige gamewinkels in de VS. Nu gaan natuurlijk duizenden mensen naar hun winkels toe om de kans te krijgen een Switch te pre-orderen. Met de hoop, van Gamestop, dat ze ook gelijk wat geld uitgeven.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2017 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 08:15
Ik heb de neon en grijze switch in pre order, ben er nog steeds niet over uit welke ik ga ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefanKelevra schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:18:
Ik heb de neon en grijze switch in pre order, ben er nog steeds niet over uit welke ik ga ophalen.
Haal beide , kan je wisselen met de JoyCon kleuren. Of haal de gekleurde en haal er grijze JoyCon bij :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

StefanKelevra schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:18:
De neon uiteraard! 😃😎

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 08:15
Voordeel van de neon is, voor mijn gevoel, de echte Nintendo uitstraling maar als dat ding in zijn Dock staat met joycons eraan vast dan is het in het grijs een stuk minder opvallend op het tv meubel.

Daarbij denk ik ook wel dat als je gewoon gaat gamen als handheld dat de neon wat af kunnen leiden van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de Neon te veel op speelgoed lijken. Leuk voor (kleine) kinderen, maar ouder dan dat wil je toch wel voor de grijze gaan.

Ik hoop dat ze JoyCon in de stijl van oude Nintendo controllers gaan doen (qua kleur).

Zoals deze concepten:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CvPvy5VXYAEbloZ.jpg:large

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2017 20:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:38
Heuh!

Met die grijze versier je geen chickies in de bus natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik hoop dat ze nog eens andere joycon layout versies introduceren.

De linker joycon zou wel een versie kunnen gebruiken waar er in plaats van de thumbstick een d-pad zit. Daarnaast de facebuttons lager, zodat je wellicht wat beter erbij kan als je met een enkele joycon werkt. Waarom: een d-pad is voor veel games (vooral 2D) superieur. Maar alleen als deze op een natuurlijke positie zit, zoals de plek van de thumstick.

De rechter joycon kan wel een versie gebruiken waarbij de thumbstick helemaal onderaan zit. Dat zorgt voor een wat relaxtere positie voor je duim, en maakt deze joycon ook beter voor enkelvoudig gebruik. Waarom: Nu moet je je duim zo houden dat ie niet de thumbstick raakt. Mensen met wat grotere handen moeten dus een 'klauw' positie aannemen en dat levert kramp op. Daarnaast zijn er veel games die de rechter thumbstick gewoon niet nodig hebben, dus vandaar leuk als er een optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk hoop ik dat Nintendo hier nog wat mee gaat doen:
http://nintendotoday.com/...interchangeable-controls/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 03:56
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 20:20:
Ik vind de Neon te veel op speelgoed lijken. Leuk voor (kleine) kinderen, maar ouder dan dat wil je toch wel voor de grijze gaan.

Ik hoop dat ze JoyCon in de stijl van oude Nintendo controllers gaan doen (qua kleur).

Zoals deze concepten:
[afbeelding]
Zou wel heel tof zijn, maar dan zie ik toch wel liever de PAL/NTSC versie van de NES. Aan de Famicon heb ik geen herinneringen, die ken ik pas sinds het bestaan van het internet.

Enneh, bij de Gamecube versie moet natuurlijk wel de rechter analoge stick geel zijn.

Ik twijfel zelf ook nog over de versie die ik ga halen. Heb zowel de Neon als grijs in pre-order staan en zowel een Neon als een grijs setje extra Joycons. Maar om nu 2 extra setjes én een pro controller aan te schaffen is ook weer zo wat. First world problems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petermetroid
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-08 21:10
Ik ben benieuwd of er ook demo's aanwezig zijn bij de lauch van de Switch. Ooit heb ik een week lang een Medal of Honor demo gespeeld op de psp omdat ik nog geen geld had voor een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadDogMcCree schreef op zondag 12 februari 2017 @ 00:18:
[...]

Zou wel heel tof zijn, maar dan zie ik toch wel liever de PAL/NTSC versie van de NES. Aan de Famicon heb ik geen herinneringen, die ken ik pas sinds het bestaan van het internet.

Enneh, bij de Gamecube versie moet natuurlijk wel de rechter analoge stick geel zijn.
Het is natuurlijk maar een concept :) Nintendo kan het zelf beter. Zo zie ik ook graag een setje JoyCon in de stijl van de GameBoy Color:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sBaxccv7PoQRddKw2H35dCw3/full.png
(Ja ik weet dat er meerdere versies waren)
petermetroid schreef op zondag 12 februari 2017 @ 00:49:
Ik ben benieuwd of er ook demo's aanwezig zijn bij de lauch van de Switch. Ooit heb ik een week lang een Medal of Honor demo gespeeld op de psp omdat ik nog geen geld had voor een game.
Ik hoop het ook, maar Nintendo kennende.. ga er maar niet van uit. iig niet met de launch.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2017 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
petermetroid schreef op zondag 12 februari 2017 @ 00:49:
Nog nooit een demo gezien bij Nintendo.
Vergeet dat maar gerust ......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 18:37
Bomberman71 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 01:19:
[...]

Nog nooit een demo gezien bij Nintendo.
Vergeet dat maar gerust ......
Genoeg demo's gezien bij Nintendo, qua online Zelda Triforce Heroes en offline vele andere, waarvan Poochy & Yoshi's Wooly World een actueel voorbeeld is! Jammer dat je er niet zo van op de hoogte bent en zomaar wat roept, niet zoals het hoort.

[ Voor 12% gewijzigd door Koldur op 12-02-2017 01:29 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja sorry ik heb ze nog nooit gezien ... en toch echt regelmatig met de WiiU online geweest.
Waren ze voor iedereen beschikbaar of kwamen ze vrij bij aanschaf van bepaalde games ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• petermetroid
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-08 21:10
Bomberman71 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 01:45:
Ja sorry ik heb ze nog nooit gezien ... en toch echt regelmatig met de WiiU online geweest.
Waren ze voor iedereen beschikbaar of kwamen ze vrij bij aanschaf van bepaalde games ?
Voor de Wii U weet ik niet. Op mijn 3ds staan in ieder geval meer dan 20 demo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
bij de originele DS kreeg je rond de release nog een metroid prime: hunters demo(first hunt)
demos bij de 3DS lieten even op zich wachten, maar er zaten wel meteen wat AR minigames op.

bij de switch verwacht ik geen minigames (12 switch was hier perfect voor geweest), maar wel demos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Laatst online: 13-09 20:27
Bij de 3DS waren er ook gewoon demo's bij de launch. Deze kun je dan een beperkt aantal keer spelen (een keer of 30~40). Niet alleen typische handheld games, maar ook van titels als Metal Gear 3 en Resident evil waren/zijn demo's te downloaden. Deze zijn gewoon voor een ieder beschikbaar.

Als je het niet weet ga dan ook niet dingen roepen.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nogmaals, ik heb ze op de homeconsoles nog nooit voorbij zien komen in de eshop.

3DS zal best maar daar zit ik nooit mee online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
De enige keeper zou voor mij GCN titels zijn. Hopelijk kondigen ze dat binnen 3 maanden aan anders is het Zelda uitspelen en op marktplaats zetten (Switch + Zelda).

Daarom koop ik ook geen accessoires of extra controllers erbij. Die pro controller voor alleen Zelda zie ik niet zitten.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:21
Phusebox schreef op zondag 12 februari 2017 @ 07:23:
De enige keeper zou voor mij GCN titels zijn. Hopelijk kondigen ze dat binnen 3 maanden aan anders is het Zelda uitspelen en op marktplaats zetten (Switch + Zelda).

Daarom koop ik ook geen accessoires of extra controllers erbij. Die pro controller voor alleen Zelda zie ik niet zitten.
Ik zou dit ook graag zien (al zou het geen reden tot verkopen zijn), maar ik ben er een beetje bang voor. Het is in de geruchten vaak voorbij gekomen, maar er is door Nintendo nog niks over gezegd, terwijl de meeste andere geruchten ondertussen wel bevestigd of ontkracht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 06:52:
Nogmaals, ik heb ze op de homeconsoles nog nooit voorbij zien komen in de eshop.
https://www.nintendo.nl/Aankopen-doen/Aankoopmogelijkheden-op-de-Nintendo-website-1114919.html#demos

Verder op de zoekpagina:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FD0jWcu.png

En tenslotte in de eShop op de Wii U zelf:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/D1nkD40.jpg

Over uitproberen gesproken... SPLATOON 2 GLOBAL TESTFIRE *O*
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZDdddL2Brcg]

[ Voor 8% gewijzigd door RayNbow op 12-02-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emmavdv schreef op zondag 12 februari 2017 @ 08:12:
[...]

Ik zou dit ook graag zien (al zou het geen reden tot verkopen zijn), maar ik ben er een beetje bang voor. Het is in de geruchten vaak voorbij gekomen, maar er is door Nintendo nog niks over gezegd, terwijl de meeste andere geruchten ondertussen wel bevestigd of ontkracht zijn.
Nintendo heeft nog weinig over VC gezegd. Behalve dan de 1 maand gratis NES / SNES Multiplayer VC game bij het onlinepakket.

Ik denk ook wel dat ik het snap waarom Nintendo terughoudend is om GameCube of Wii games op de VC te zetten. Deze games zijn namelijk amper anders dan de games die ze nu uitbrengen. Bv. gooien ze MarioKart Double Dash voor 10 euro in de eShop, dan gaan er minder mensen 60 euro voor MarioKart 8 Deluxe betalen.

En een Global Testfire (Demo) van Splatoon 2? Dat viel in de verwachting. Leuk dat die al in maart komt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2017 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja okay ... 2 C klasse demo's die men normaliter niet eens wilt installeren, zonde van de ruimte, zelfs op de WiiU.

Ik geloof dat men meer bedoeld de premium AAA games waar dan een demo van te downloaden is.
Ik heb dat nog niet gezien.

We weten denk ik allemaal wel wat daar mee bedoeld wordt.
Op andere platformen zie je dat veelvuldig met AAA games, niks bijzonders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 09:22:
Ja okay ... 2 C klasse demo's die men normaliter niet eens wilt installeren, zonde van de ruimte, zelfs op de WiiU.

Ik geloof dat men meer bedoeld de premium AAA games waar dan een demo van te downloaden is.
Ik heb dat nog niet gezien.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ddv36dO.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar kan ik die downloaden dan ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Moving the goalposts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koldur
Bomberman71 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 06:52:

3DS zal best maar daar zit ik nooit mee online.
http://nintendotoday.com/...o-now-available-on-wii-u/

Dus ook demo's voor de Wii U.

Je noemt op dat Nintendo nooit demo's heeft gedaan, je wordt erop gewezen dat ze er wel zijn, dan zeg je ineens dat je het voor de Wii U bedoelde en nu blijkt dat die er ook zijn, is dat ineens niet relevant, want het zijn geen AAA titels. Iedere gamemaker mag een demo uitgeven, als een uitgever de demo niet maakt, moet je op die uitgever je frustratie uiten.

Toegeven kan je niet en dit geeft duidelijk aan dat je alleen maar op zoek bent naar negatieve punten om te zeuren. Kap daar alsjeblieft mee en wees eerlijk genoeg om je eigen verkeerde opmerkingen toe te geven.

[ Voor 44% gewijzigd door Koldur op 12-02-2017 09:48 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was 2013 ... Toen had ik mijn WiiU niet.
Sindsdien regelmatig online geweest en in de Eshop maar dat soort zaken niet tegen gekomen.

Maar goed, schijnbaar waren er wel demo's en het feit dat ik ze niet gezien hebt doet daar niks aan af.

Wellicht is er dan hoop voor de Switch eigenaren die de tijd willen vullen met dit soort zaken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koldur
Bomberman71 schreef op zondag 12 februari 2017 @ 09:45:
[...]

Dat was 2013 ... Toen had ik mijn WiiU niet.
Sindsdien regelmatig online geweest en in de Eshop maar dat soort zaken niet tegen gekomen.

Maar goed, schijnbaar waren er wel demo's en het feit dat ik ze niet gezien hebt doet daar niks aan af.

Wellicht is er dan hoop voor de Switch eigenaren die de tijd willen vullen met dit soort zaken.
Dit is één voorbeeld, komen af en toe nog steeds demo's uit en ook voor de 3DS, Nintendo doet dit dus gewoon wel en regelmatig. Lees alsjeblieft ook even mijn edit en stop dit draaikonten.

[ Voor 3% gewijzigd door Koldur op 12-02-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben lego games ook demos op Nintendo platformen? Aangezien op de ps/xbox wel demo's komen van elk deel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 12 februari 2017 @ 10:43:
Hebben lego games ook demos op Nintendo platformen? Aangezien op de ps/xbox wel demo's komen van elk deel.
Niet van alles:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ydVn6Vd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pokken, Bayonetta, Monster Hunter, Pikmin, Fifa... Allemaal demos die ik zo even zie staan. Maar goed, helemaal geen AAA games tussen deze titels dus. De lat is tegenwoordig hoog gelegd voor die stempel merk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Is het aan te raden om een Nintendo Network ID aan te maken ? Of kan dat pas als je de Switch in handen hebt ?

Volgensmij is het nodig voor online play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Was deze al langs gekomen?

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/qheMrBZE8zE4Fb5XtcX6SgNbnY4cxLlYWkItFWxESltnSAXbpMac5tt5xWPLcdSqxChDA0K0PXcJW1eobhvAAcJllnsus3QneWui

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er uitgebreider uit dan dat ik dacht. Wat betreft die HD rumble.... ik moet het eerst maar eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:21
Ik ben ook benieuwd of er iets van een een microfoontje in komt (ik heb het nog niet gezien, dus het zal wel niet), want dat zou leuk zijn voor bijvoorbeeld een singstar achtige game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rylo schreef op zondag 12 februari 2017 @ 13:31:
Is het aan te raden om een Nintendo Network ID aan te maken ? Of kan dat pas als je de Switch in handen hebt ?

Volgensmij is het nodig voor online play.
Als je al een Wii/WiiU/3DS hebt, is de kans groot dat je al een NNID hebt. Voor Switch lijkt het erop dat men met de nieuwere MyNintendo account gaat werken - die kan je al aanmaken zonder dat je een toestel nodig hebt denk ik, omdat deze ook gebruikt wordt voor de mobile apps van Nintendo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JackAvery schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:33:
[...]

Als je al een Wii/WiiU/3DS hebt, is de kans groot dat je al een NNID hebt. Voor Switch lijkt het erop dat men met de nieuwere MyNintendo account gaat werken - die kan je al aanmaken zonder dat je een toestel nodig hebt denk ik, omdat deze ook gebruikt wordt voor de mobile apps van Nintendo.
My Nintendo is het online reward / punten systeem van Nintendo ;)

Nee, online op de Switch werkt met een Nintendo-account, My Nintendo en Nintendo Network ID zijn daar onderdelen van. Je hebt geen NNID nodig om een Nintendo-account aan te maken (kan ook met facebook, twitter, google of gewoon een e-mail adres). Je kan hier een account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch gewoon dezelfde account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackAvery schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:56:
Dat is toch gewoon dezelfde account :P
My Nintendo is een website, Nintendo Account is een account ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt je NNID/Nintendo account linken op

https://my.nintendo.com

en daar punten verzamelen. Je kunt er kortingen mee krijgen, in-game dingen unlocken en themes voor 3DS kopen voor de muntjes. Het is inderdaad allemaal geneuzel, Nintendo bakt er niet veel van. Ze wisselen om de zoveel jaar weer van account-systeem, hangen overal weer nieuwe namen aan etc. i.p.v. dat ze gewoon 1 portal gebruiken voor alles en daar alles onder hangen.

Ik zou inderdaad een account aanmaken als je deze nog niet hebt. Stel dat er bij de release van de Switch ineens storm wordt gelopen op de registratie-site, dan hoef je in ieder geval niet met vertraagde emails of timeouts te dealen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2017 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:00:
Je kunt je NNID/Nintendo account linken op

https://my.nintendo.com

en daar punten verzamelen. Je kunt er kortingen mee krijgen, in-game dingen unlocken en themes voor 3DS kopen voor de muntjes. Het is inderdaad allemaal geneuzel, Nintendo bakt er niet veel van. Ze wisselen om de zoveel jaar weer van account-systeem, hangen overal weer nieuwe namen aan etc. i.p.v. dat ze gewoon 1 portal gebruiken voor alles en daar alles onder hangen.
Dat hebben ze dus ook. En dat is dan Nintendo Account, en die zie je wanneer je inlogt op http://www.nintendo.nl. Heel simpel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, daarmee zijn dingen zoals eShop e.d. nog wel apart. Ook linkt die site door naar my.nintendo, wat weer niet onderdeel is van de site die je linkt. Ik heb nu moeite om mijn aankopen terug te vinden en te beheren. Volgens mij ben ik dan verplicht om op mijn Wii U in te loggen. Het voelt niet erg coherent aan om alles decentraal te moeten beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 16:31:
Hmm, daarmee zijn dingen zoals eShop e.d. nog wel apart. Ook linkt die site door naar my.nintendo, wat weer niet onderdeel is van de site die je linkt. Ik heb nu moeite om mijn aankopen terug te vinden en te beheren. Volgens mij ben ik dan verplicht om op mijn Wii U in te loggen. Het voelt niet erg coherent aan om alles decentraal te moeten beheren.
Kan wel: https://ec.nintendo.com/my/transactions#/transactions

eShop valt gewoon onder je Nintendo account.

Nintendo Account bestaat uit: Nintendo Network (Miiverse, online gamen), eShop (3DS, Wii U, Switch), My Nintendo (reward programma) en natuurlijk het basis Nintendo account voor de Switch en Mobile games (Miitomo, Super Mario Run en Fire Emblem).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, nice. Hoe kom je uiteindelijk op deze pagina?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo.nl, inloggen, rechtsboven in op "Instellingen" klikken. Je komt dan op de pagina waar je alles uit je Nintendo Account kan zien. Links kies je dan voor "Account overzicht".
Pagina: 1 ... 75 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic