Je moet je niet direct zo aangevallen voelen, ik bekijk het product puur rationeel en heb dan ook geen Nintendo bril op.Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:43:
[...]
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
Sorry, maar dit is in geen geval competitie voor de originele controller, qua uiterlijk of functies.
[...]
Of NFC, of motion control.
Ik denk dat dit ding na 10 minuten spelen uit elkaar valt. Nee, zelfs al zouden ze me geld toegeven zal ik ze niet willen. Sowieso koop ik toch nooit onofficiële controllers.
[...]
Maar ja een extra set JoyCon zijn ook twee controllers.
Uiterlijk ga ik niet over in, tuurlijk dat het er goedkoper uitziet, daar betaal je dan ook naar. Verder is dit puur subjectief, ik vind een Xbox One S controller 10x mooier dan de Switch Pro controller. Mijn mening, wat anderen er van vinden respecteer ik net zo zeer.
Verder, logisch dat het minder functies heeft, daar betaal je dan ook naar.
Het is gewoon een goedkoop alternatief voor de wat kleinere portemonnee, die in veel gevallen voldoende zal zijn voor kids en couch co-op zoals ik aangeef.
De wat serieuzere gamer waaronder jij en ik zullen toch wel de officiële Pro controller uiteindelijk aanschaffen, voor eigen gebruik. Betekent niet dat dit product direct waardeloos is zoals jij hem wegzet.