Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:43:
[...]

[afbeelding]

vs

[afbeelding]

Sorry, maar dit is in geen geval competitie voor de originele controller, qua uiterlijk of functies.

[...]

Of NFC, of motion control.

Ik denk dat dit ding na 10 minuten spelen uit elkaar valt. Nee, zelfs al zouden ze me geld toegeven zal ik ze niet willen. Sowieso koop ik toch nooit onofficiële controllers.

[...]

Maar ja een extra set JoyCon zijn ook twee controllers.
Je moet je niet direct zo aangevallen voelen, ik bekijk het product puur rationeel en heb dan ook geen Nintendo bril op.

Uiterlijk ga ik niet over in, tuurlijk dat het er goedkoper uitziet, daar betaal je dan ook naar. Verder is dit puur subjectief, ik vind een Xbox One S controller 10x mooier dan de Switch Pro controller. Mijn mening, wat anderen er van vinden respecteer ik net zo zeer.
Verder, logisch dat het minder functies heeft, daar betaal je dan ook naar.

Het is gewoon een goedkoop alternatief voor de wat kleinere portemonnee, die in veel gevallen voldoende zal zijn voor kids en couch co-op zoals ik aangeef.

De wat serieuzere gamer waaronder jij en ik zullen toch wel de officiële Pro controller uiteindelijk aanschaffen, voor eigen gebruik. Betekent niet dat dit product direct waardeloos is zoals jij hem wegzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
BlackMage schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:23:
[...]

Ze bestaan wel, maar er is geen officiële interface daarvoor. De toetsen die je gebruikt voor analoog worden dan als een gamepad met analog stick gezien voor je pc.

Het is volgens mij een Nederlands bedrijf die ze maakt. Ben de naam kwijt.
Yep, dat is Wooting. Heel interessant concept. Zie https://wooting.nl/

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44
Alcmaria schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:22:
[...]

Ja jeetje.haha.. ik was even in de bonen..

Dank je voor je opmerkzaamheid :-)
Graag gedaan. Ook niet lullig bedoeld hoor, alleen klein beetje pesten O-)
Foodie88 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:47:
[...]

Gezien ik nauwelijks nog fps en rts speel heb ik weinig behoeft aan tobo/muis gaming, als ik op pc speel is het 9/10 met een joypad. Zelfs diablo vind ik net zo fijn, zo niet beter spelen met controller. Dit had ik 5 jaar geleden niet gezegd.

Maar wel gaaf dat het kan via 'wooting' had er nog nooit van gehoord.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foodie88 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:47:
[...]

offtopic:
Ziet er leuk uit, alleen ontbreekt het numpad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Laatst online: 15-09 12:22
Wow, wat een haat voor de Hori controller. Functies daargelaten, het ziet er uit als een xbox 360 controller.
Net als vele third party controllers.
Niks mis mee ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Het enige jammer is het draad wat er aan zit. Anders had ik hem waarschijnlijk wel gekoht voor de kinderen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kashika schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:20:
Wow, wat een haat voor de Hori controller. Functies daargelaten, het ziet er uit als een xbox 360 controller.
Net als vele third party controllers.
Niks mis mee ook...
Voor het geld (minder dan de helft van de Pro !) niks mis mee, zeker niet voor de gasten maar met kabel ?
Dat wil je toch niet meer anno 2017 tenzij je 1 meter bij de switch vandaan zit vlak voor de TV.
De meeste spelen couch coop voor de Tv en die staat dan toch echt wel minstens 2 meter verder doorgaans.
Dan loop je al snel te kloten met verleng usb kabels enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
Bomberman71 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:36:
[...]

Voor het geld (minder dan de helft van de Pro !) niks mis mee, zeker niet voor de gasten maar met kabel ?
Dat wil je toch niet meer anno 2017 tenzij je 1 meter bij de switch vandaan zit vlak voor de TV.
De meeste spelen couch coop voor de Tv en die staat dan toch echt wel minstens 2 meter verder doorgaans.
ik koop juist voor de kids/gasten controllers met kabels, nooit gezeur met pairen of batterijen en accu's. Verder zijn er sommige mensen die hebben ook het gevoel dat er zoiets is als lag bij draadloos gamen en daarom draden prefereren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Laatst online: 15-09 12:22
[...]

Is de kabel maar 1 meter? Ja dat is niet heel handig met een apparaat wat juist de mobiliteit als feature heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
[...]

Helaas zit je er naast, de kabel is 3meter lang of dat wel of niet genoeg is is afhankelijk van je kamer maar klinkt mij meer dan redelijk

link

Houd er rekening mee dat fabrikanten wel op de hoogte zijn hoe en waar dit apparaat zich bevind in een huiskamer. Het lijkt mij sterk dat ze controllers en headsets gaan maken met 1 meter kabel max wegens de portable aspect. Mochten ze dat wel doen dan mag ik hopen dat ze er wel een label op plakken met Best gebruikt in portable mode.
Kashika schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:39:
[...]

Is de kabel maar 1 meter? Ja dat is niet heel handig met een apparaat wat juist de mobiliteit als feature heeft.
^ FYI

[ Voor 20% gewijzigd door Kadardar op 09-02-2017 14:51 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:44:
[...]

Helaas zit je er naast, de kabel is 3meter lang of dat wel of niet genoeg is is afhankelijk van je kamer maar klinkt mij meer dan redelijk

link

Houd er rekening mee dat fabrikanten wel op de hoogte zijn hoe en waar dit apparaat zich bevind in een huiskamer. Het lijkt mij sterk dat ze controllers en headsets gaan maken met 1 meter kabel max wegens de portable aspect. Mochten ze dat wel doen dan mag ik hopen dat ze er wel een label op plakken met Best gebruikt in portable mode.

[...]

^ FYI
3 meter is prima te doen inderdaad. Ik neem aan dat niemand 4 meter van zijn/haar TV af zit. Ik ga denk ik voor de Hori als extra controllers voor bezoekers, en een Pro voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok 3m kom je idd een heel eind mee.
Voor het eerst dat ik die lengte zie bij de. Controller.

Lag bij draadloos is een fabeltje, dat is niet aanwezig, tenminste niet merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Bomberman71 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:01:
Ok 3m kom je idd een heel eind mee.
Voor het eerst dat ik die lengte zie bij de. Controller.

Lag bij draadloos is een fabeltje, dat is niet aanwezig, tenminste niet merkbaar.
Als de plaats interventie vrij is... ja anders kan je toch echt input lag krijgen.

Ik begrijp dat jij en ik ongetwijfeld onze apparatuur door en door kennen en alles optimaal plaatsen maar Kees met 2 kinderen en 16 draadloze apparaten op 1 plek kan dit toch even anders uitpakken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:57:
[...]

3 meter is prima te doen inderdaad. Ik neem aan dat niemand 4 meter van zijn/haar TV af zit. Ik ga denk ik voor de Hori als extra controllers voor bezoekers, en een Pro voor mij.
nou mijn woonkamer is 5 meter breed en de TV staat tegen de muur en de bank tegen de andere muur. Het zou voor mij denk ik toch wel een issue worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Lanithro schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:10:
[...]

nou mijn woonkamer is 5 meter breed en de TV staat tegen de muur en de bank tegen de andere muur. Het zou voor mij denk ik toch wel een issue worden.
Ligt eraan, 2-3 meter verleng kabeltje is niet bijzonder duur. Mocht je dat niet willen dan wordt het toch je bijgeleverde joycons of pro controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turanmegil
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-07 09:40
Sinds ik de NES classic heb merk ik pas weer hoe irritant een kabel kan zijn. Mensen die er over struikelen, de kabel over of onder de tafel zetten. Maar als ze via USB aangesloten worden zijn ze niet meer te gebruiken als je de switch in tafel modus gebruikt (al zal je dan eerder de joy-cons gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Kadardar schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:13:
[...]

Ligt eraan, 2-3 meter verleng kabeltje is niet bijzonder duur. Mocht je dat niet willen dan wordt het toch je bijgeleverde joycons of pro controller :)
Nee een bekabelde controller komt er bij mij niet meer in. Alleen maar wireless. Twee kinderen die er over kunnen struikelen.hoppa switch over de grond/ Nee geen kabeltjes voor mij. Dan maar een extra setje controllers

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
29 November 2013: Echt kak dat er geen 3de partij hardware is de controller is zo duur! Huillie Huilie! De Xbox controller is 5 euro goedkoper. Waarom maakt sony alles zo duur!

Zitten mensen nou echt te huilen dat de Pro controller 5 euro duurder is dan andere op de markt? Waar zijn we beland. Wees blij dat je keuze hebt.. Please Vote me down! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
-Morris- schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:41:
29 November 2013: Echt kak dat er geen 3de partij hardware is de controller is zo duur! Huillie Huilie! De Xbox controller is 5 euro goedkoper. Waarom maakt sony alles zo duur!

Zitten mensen nou echt te huilen dat de Pro controller 5 euro duurder is dan andere op de markt? Waar zijn we beland. Wees blij dat je keuze hebt.. Please Vote me down! :P
Ja ik ben een Nederlander!!! Ik wil voor een dubbeltje op de eerste rang!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -Morris-
Lanithro schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:46:
[...]

Ja ik ben een Nederlander!!! Ik wil voor een dubbeltje op de eerste rang!!!
Zie de prijs van de Switch:

300 Euro, Waarom is hij zo duur? Hij had 250 moeten zijn.
250 Euro, Waarom is hij zo duur? Hij had 200 moeten zijn.

Het zal nooit goed zijn. Haters gonna hate. De echte liefhebbers kopen toch wel. Te duur volgens jou? Koop je het toch niet? Niemand die je er op zal veroordelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
-Morris- schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:50:
[...]

Het zal nooit goed zijn. Haters gonna hate. De echte liefhebbers kopen toch wel. Te duur volgens jou? Koop je het toch niet? Niemand die je er op zal veroordelen ;)
Hey... Ik heb nooit gezegd dat het apparaat te duur is. Dit apparaatje ga ik kopen omdat het precies is wat ik zoek. Het is op drie na de goedkoopste console bij launch. Het enige wat ik overpriced vind is die dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Lanithro schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:52:
[...]

Hey... Ik heb nooit gezegd dat het apparaat te duur is. Dit apparaatje ga ik kopen omdat het precies is wat ik zoek. Het is op drie na de goedkoopste console bij launch. Het enige wat ik overpriced vind is die dock.
People in General ;). Iets met een kam....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
-Morris- schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:50:
[...]

Ach al was hij gratis dan hadden er nog mensen gezegd dat ze 50 euro toe willen... aard van het beestje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
-Morris- schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:55:
[...]

People in General ;). Iets met een kam....
Ik kan iig niet wachten op 3 maart. Ik hoop alleen dat ik BotW ergens op kan pikken. Ik heb deze namelijk er niet bij besteld.... Vrijdagmiddag in ieder geval vrij genomen om hem op te kunnen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
Lanithro schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:02:
[...]

Ik kan iig niet wachten op 3 maart. Ik hoop alleen dat ik BotW ergens op kan pikken. Ik heb deze namelijk er niet bij besteld.... Vrijdagmiddag in ieder geval vrij genomen om hem op te kunnen halen.
Gewoon beide ge-preordered puur om het probleem van geen Zelda te vermijden :) Had al zo voor vermoeden dat het moeilijk zou worden want Zelda is toch wel DE launchtitel van de Switch en had je wel kunnen verwachten dat dit een probleempje had kunnen worden. wil achteraf ook nog Bomberman R hebben maar denk niet dat die hard zou gaan, doet die dat toch dan heb ik in ieder geval Zelda tot die weer in stock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Kadardar schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:09:
[...]

Gewoon beide ge-preordered puur om het probleem van geen Zelda te vermijden :) Had al zo voor vermoeden dat het moeilijk zou worden want Zelda is toch wel DE launchtitel van de Switch en had je wel kunnen verwachten dat dit een probleempje had kunnen worden. wil achteraf ook nog Bomberman R hebben maar denk niet dat die hard zou gaan, doet die dat toch dan heb ik in ieder geval Zelda tot die weer in stock is.
Och we wullen zien. Ik kijk anders wel hier lokaal in de winkel daar zullen ze hem vast wel hebben liggen. Is wel fijn als je in een plattelands omgeving woont :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Morris- schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 15:41:

Wel de juiste feiten opnoemen ... 15 euro goedkoper en dat niet eens bij shady bedrijfjes ofzo.
En ja dat scheelt.
Wereldramp ? Nee, maar de Pro is gewoon duur vergeleken met de competitie, zeker omdat hij niks meer bied.

Kortom, niet zeuren dat men zeggen dat hij te duur is. Het is een vrij land.

Vwb de kabel qua lengte, houd er rekening mee dat je maar 2 meter effectief overhoud, je bent zo 50cm kwijt van de switch naar de grond (zal op een meubel oid staan neem ik aan) en hetzelfde als de kabel de bank omhoog op loopt richting je schoot.
Ergo, je houd maximaal 2 meter over en dat zal denk ik in de meeste woonkamers net te krap zijn tenzij je kabels strak wilt houden en met 1 beweging de switch naar je toe trekt met alle mogelijke gevolgen vandien.

[ Voor 23% gewijzigd door Bomberman71 op 09-02-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lanithro schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:02:
[...]

Wellicht kun je em nog ergens bestellen? Nedgame, Mediamarkt oid. Anders is digitaal wellicht een optie..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 18:37
Bomberman71 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:57:
[...]

Wel de juiste feiten opnoemen ... 15 euro goedkoper en dat niet eens bij shady bedrijfjes ofzo.
En ja dat scheelt.
Wereldramp ? Nee, maar de Pro is gewoon duur vergeleken met de competitie, zeker omdat hij niks meer bied.

Vwb de kabel qua lengte, houd er rekening mee dat je maar 2 meter effectief overhoud, je bent zo 50cm kwijt van de switch naar de grond (zal op een meubel oid staan neem ik aan) en hetzelfde als de kabel de bank omhoog op loopt richting je schoot.
Ergo, je houd maximaal 2 meter over en dat zal denk ik in de meeste woonkamers net te krap zijn tenzij je kabels strak wilt houden en met 1 beweging de switch naar je toe trekt met alle mogelijke gevolgen vandien.
Wel de juiste feiten openoemen ... Niks extra's biedt? Hij heeft ondersteuning voor NFC en HD rumble, heeft geen een ander merk.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Bomberman71 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:57:
[...]

En ja dat scheelt.

Sorry maar bied niets meer dan de concurrentie is maar net hoe je het wilt zien en wilt gebruiken.
Heeft jouw PS4/XB1 controller gyroscope? Ik geloof het niet namelijk, we kunnen een heel lang mooi verhaal maken over de PS4 en zijn led lampje en camera die je nodig hebt om zo effect na te bootsen... maarja camera is ook niet gratis.

De kabel kan je 10 meter maken en dan zijn er nog mensen die gaan lopen zaniken over dat de kabel te kort is in hun dikke villa van 25x25 meter, 3 meter is meer dan schappelijk alles wat je erbij moet nemen is een mooie usb extender van een paar euro bij de action... wil je een licensed intendo extender kabeltje ben je wat mij betreft vrij er extra voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:13:
[...]

Sorry maar bied niets meer dan de concurrentie is maar net hoe je het wilt zien en wilt gebruiken.
Heeft jouw PS4/XB1 controller gyroscope? Ik geloof het niet namelijk, we kunnen een heel lang mooi verhaal maken over de PS4 en zijn led lampje en camera die je nodig hebt om zo effect na te bootsen... maarja camera is ook niet gratis.

De kabel kan je 10 meter maken en dan zijn er nog mensen die gaan lopen zaniken over dat de kabel te kort is in hun dikke villa van 25x25 meter, 3 meter is meer dan schappelijk alles wat je erbij moet nemen is een mooie usb extender van een paar euro bij de action... wil je een licensed intendo extender kabeltje ben je wat mij betreft vrij er extra voor te betalen.
Klopt, die lampjes heb je geen ruk aan op de PS4 controller, maar dat geld ook voor NFC want het hele Ambio gedoe doen de meesten ook echt niks mee.
En gyroscope en HD rumble mischien leuk voor het melken van de koe maar verder ook niet.
Ik had er liever gewoon een comms/audio port op gezien en analoge triggers, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:12
Lanithro schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:13:
[...]

Och we wullen zien. Ik kijk anders wel hier lokaal in de winkel daar zullen ze hem vast wel hebben liggen. Is wel fijn als je in een plattelands omgeving woont :P
https://www.wehkamp.nl/Zo...rpp=96&Blocks=0&View=Grid

nog gewoon te pre-orderen bij de wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Bomberman71 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:23:
[...]

Klopt, die lampjes heb je geen ruk aan op de PS4 controller, maar dat geld ook voor NFC want het hele Ambio gedoe doen de meesten ook echt niks mee.
En gyroscope en HD rumble mischien leuk voor het melken van de koe maar verder ook niet.
Ik had er liever gewoon een comms/audio port op gezien en analoge triggers, maar goed.
Beetje voorbarig om nu al te zeggen dat HD rumble geen toegevoegde warde biedt, vind je niet? Het lijkt mij juist ontzettend vet en ik zo best veel toepassingen er voor.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:33
Ik weet nog wel dat ik voor gek versleten werd toen ik hyped/enthousiast was over de Rumble Pack voor de N64! Ik had er direct 2 gekocht en was er zeer content mee!

Inmiddels weten we niet beter dus ik ben zelf erg nieuwsgierig naar de verbeterde HD Rumble :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Bomberman71 schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:23:
[...]

Fijn dat je jouw verkeerde terechtwijzing hiermee toegeeft en rechtzet. Feit is dat je natuurlijk niet kunt oordelen over HD Rumble of het wel of niet nuttig is, je hebt het nog niet eens ervaren! Feit is, er zit meer in de controllers, wat een hogere prijs logisch maakt.

Vind hem zelf te duur, maar dat is altijd met de launch, prijs zal, net als bij de PS4/XB1 gaan zakken.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:45
2 trailers van 2 mini games in 1-2 Switch:
YouTube: 【1-2-Switch】赤ちゃん
YouTube: 【1-2-Switch】電話番

Redelijk bizar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Whahaha, dat is inderdaad te bizar, vooral dat met die baby. Gelukkig is er ook gewoon Zelda.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
ik heb geen idee wat ik van 1-2 switch moet denken haha. echt zo'n game die je speelt als je met vrienden in een dronken toestand bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Hierzo heb je 18 minigames achterelkaar van de totaal 28 minigames :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 10:37
Zeror schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 18:37:
[...]

[video]
Zal je zien dat deze game in Japan beter verkoopt dan BotW 8)7

Maar gebruikt de pro controller USB C voor opladen?

[ Voor 8% gewijzigd door KaiTak op 09-02-2017 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Zeror schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 18:37:
[...]

[video]
Die soda is zo vunzig :>

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 22:01
Ik verwacht dat die 1-2 switch geen succes gaat worden in Nederland/Europa, vrij bizarre game met vreemde mini-games.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaiTak schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 18:46:
[...]

Zal je zien dat deze game in Japan beter verkoopt dan BotW 8)7

Maar gebruikt de pro controller USB C voor opladen?
Ja. Zie de nintendo website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:12:
Ik verwacht dat die 1-2 switch geen succes gaat worden in Nederland/Europa, vrij bizarre game met vreemde mini-games.
Je moet die 1, 2 Switch een beetje zien als de Wii Play van de Switch.

Allebij low budget 1st party shovelware die laat zien wat je met de controls kunt doen.

Het grote verschil is dat Wii Play geleverd werd met een Wii mote waardoor de game zelf maar op €5,- uitkwam.

Bij 1, 2 Switch zit geen Joy-con, het is geen packed in title en de game is ook nog eens full price, denk dat, dat de echte reden gaat zijn waardoor de game zal gaan floppen en niet omdat het rare mini games zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
Maar het zijn wel degelijk hele bizarre games... Zo bizar dat het misschien nog wel geinig is ook, naast bever nooit voor 60 euro.. 15 euro max.

Ben benieuwd of het op korte termijn (2ehands) gaat lukken

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Tjemig.... oke dat wordt geen 1-2-Switch voor ondergetekende. Wat een wazig spel voor 59 eurotjes. De kids moeten maar even wachten op Mario Kart voor ze op papa's Switch mogen (en BOTW is uitgespeeld...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:38
Bomberman71 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:33:
[...]

Waardeloze movie op die manier .... Het delen van die experience doen anderen toch echt beter ipv amateuristische beelden van iemand die zit te spelen. Sowieso veel van hetzelfde (zelda footage afgelopen weken).
Ik vond het leuk, fijne avond ouwe Bomber! 😘

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

1-2 Switch is leuk als je met een groepje mensen bent en dan samen bv een drink spelletje wil doen. Het is niet echt een spel om alleen te spelen. Ik ga het daarom ook gewoon links laten liggen, gezien ik toch niet naar feestjes ga waar ik 1-2 Switch in wil gaan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prulleman schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:44:
Maar het zijn wel degelijk hele bizarre games... Zo bizar dat het misschien nog wel geinig is ook, naast bever nooit voor 60 euro.. 15 euro max.

Ben benieuwd of het op korte termijn (2ehands) gaat lukken
Ik denk dat velen er zo over denken en dat hij in NL wel omlaag gaat qua prijs omdat het anders maar weinig (relatief) verkocht gaat worden en games die niet verkopen leveren helemaal niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Zelda Spoiler = Zelda Spoiler
spoiler:
Beedle is back :)
Afbeeldingslocatie: https://www.gameinformer.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer-Components-SiteFiles/imagefeed-featured-nintendo2017-zelda-breathofthewild-screen_2D00_gallery-posted/switch_5F00_zeldabotw_5F00_gi_5F00_jan2017_5F00_scrn_5F00_beetle.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door cronixx op 09-02-2017 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SVP plaatjes / filmpjes / info van Zelda in een [spoiler] tag plaatsen. Bedankt.

De komende drie weken gaan moeilijk worden om alle spoilers van Zelda te ontlopen, vrees ik. Ik houd me dan ook al een beetje afzijdig van "Nintendo specifieke" websites tot dan. Zo had Nintendolife vandaag een best wel grote spoiler op de FP staan.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2017 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 23:18:
SVP plaatjes / filmpjes / info van Zelda in een [spoiler] tag plaatsen. Bedankt.

De komende drie weken gaan moeilijk worden om alle spoilers van Zelda te ontlopen, vrees ik. Ik houd me dan ook al een beetje afzijdig van "Nintendo specifieke" websites tot dan. Zo had Nintendolife vandaag een best wel grote spoiler op de FP staan.
Even vergeten dat wat ik (nog) niet als spoiler zie voor een ander misschien wel een spoiler is...

Maarrrrr: fixed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thx :)

Een spoiler is simpel dat; het verklappen van belangrijke verhaal elementen. Bv waar het spel in de tijdlijn thuishoort. Dit geeft al heel veel over de mogelijke setting van de game. Of hoeveel eindes het heeft geeft ook aan hoe de tijdlijn erna verder gaat (zie OoT (ook al had dat spel 1 einde; er waren drie uitkomsten)). Dit heeft ook weer een beetje effect op wie er in de game voorkomt.

Niet direct een spoiler eerder een observatie:
spoiler:
Nu kunnen we, denk ik, zeggen dat het spel tussen Ocarina of Time en The Wind Waker valt, omdat Beedle alleen in the Wind Waker voorkwam en Breath of the Wild ná OoT komt.

En dit verklapt dan ook mogelijk één van de eindes van het spel.
Namenlijk: YouTube: The Legend of Zelda: The Wind Waker HD - Intro / Opening

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2017 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Geen idee of het hier bekend is, maar ik las net een detail over de online service. En daar staat: "After the free-trial period, most games will require a paid online service subscription from Nintendo in order to play online."

Dus zoals het hier staat heb je best kans dat je bv voor Arms geen online service nodig hebt om online te gamen. Of wie weet Bomberman, of Hearthstone, ik noem maar iets.

Wie weet alle first party games gratis online gamen, of is het maar een enkele game die hier van profiteert? We zullen zien. Maar dat ene woordje 'most' biedt hoop, want dat betekent sowieso dat er games zijn die dat niet nodig hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 10-02-2017 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CRoNiXX schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 23:11:
Zelda Spoiler = Zelda Spoiler
spoiler:
Beedle is back :)
[afbeelding]
Niet echt een spoiler eigenlijk, was al begin dit jaar (4 januari) bekend. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:15
Hmmmm, bij de launch moet ik waarschijnlijk ook nog een extra oplader kopen of een kabel van de powerbank naar de Switch om hem buitenshuis op te laden.....zeker omdat ie meegaat op een trip naar het buitenland.

Is de oplader voor de DS ook usb-C?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Buddha_ schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 07:07:

Is de oplader voor de DS ook usb-C?
Nope. Nintendo gebruikte voor de DS de oplader van de GBASP. De DSLite had weer een andere oplader en de DSi heeft dezelfde oplader als alle 3DS modellen. Geen van alle waren USB-C. (Gezien USB-C toen nog niet bestond ;))

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2017 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam dit daarnet in het 'wild' tegen - niet de beste foto sorry :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FoEyi5WvupEJE1qH1JTvsqF3/thumb.jpg

Het valt op hoe klein de Switch eigenlijk is wanneer je m in het echt ziet. Docked is dit kleiner dan een Wii. Zal mooi staan bij de TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:33
ricyosma schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:51:
ik heb geen idee wat ik van 1-2 switch moet denken haha. echt zo'n game die je speelt als je met vrienden in een dronken toestand bent.
Gezien de filmpjes hier inmiddels boven moet ik toch wel dronken als een piraat met een minderwaardigheidscomplex voor wezen...

Dat ze er 50 euro voor vragen is mij echt een raadsel. Ik zou hem gratis geeneens installeren... Zonde van de ruimte IMHO. Ik zie hem in Japan wel flinke potentie hebben zoals eerder al opgemerkt.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

RayNbow schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 05:52:
[...]

Niet echt een spoiler eigenlijk, was al begin dit jaar (4 januari) bekend. :p
Toen was het nog een gerucht toch, althans op dat plaatje van toen leek het erheel erg op, maar was nog een beetje onduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CRoNiXX schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:02:
[...]

Toen was het nog een gerucht toch, althans op dat plaatje van toen leek het erheel erg op, maar was nog een beetje onduidelijk.
Ja, het gezicht was niet te zien, maar de persoon droeg zo veel kenmerkende zaken, dat het de persoon haast wel moest zijn. :p
Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 23:35:

Niet direct een spoiler eerder een observatie:
spoiler:
Nu kunnen we, denk ik, zeggen dat het spel tussen Ocarina of Time en The Wind Waker valt, omdat Beedle alleen in the Wind Waker voorkwam en Breath of the Wild ná OoT komt.

En dit verklapt dan ook mogelijk één van de eindes van het spel.
Namenlijk: YouTube: The Legend of Zelda: The Wind Waker HD - Intro / Opening
Behalve dat de persoon in kwestie ook in Skyward Sword voorkomt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:58:
Bij deze, als jij (Sagat) op release day tussen 08:00-23:59 met een internetpakket van minstens 50mbps en volle streepjes wifi (wel even filmpje van schieten begin en einde met tijdsmarker!) de hele dag Zelda door problemen bij Nintendo niet kunt downloaden of dit duurt langer dan 2 uur wanneer deze gestart is, dan mag je op mijn kosten hier een kratje < 20 euro uitzoeken voor bezorging ;)

https://www.ah.nl/producten/bier/pilsener-bier-krat
Mogelijk is onze bet toch nog on, een GoTter heeft me aangeboden dat ik zijn 'reserve' pre order mag gebruiken als zijn andere pre order wel goed gaat. Ik vind dit toch wel interresant dus ik heb dit voorstel geaccpeteerd. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik geen switch heb tot het tegendeel bewezen is, maar als ik de kans heb zal ik met launch day zeker gaan 'testen' ;)

Ik weet overigens niet meer wie het zei, maar mocht ik winnen dan inderdaad een kratje HJ :9~

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:22:
[...]

Behalve dat de persoon in kwestie ook in Skyward Sword voorkomt? ;)
Oké, maar dan nog, Skyward Sword ligt helemaal bovenaan de timeline :) En het is niet de enige reden voor waarom ik zeg waar ik denk dat de game thuishoort :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:01:
[...]

Oké, maar dan nog, Skyward Sword ligt helemaal bovenaan de timeline :)
Dat de persoon niet voorkomt in een bepaalde timeline-vertakking wil natuurlijk niet zeggen dat BotW in die vertakking hoort. De persoon zelf komt bijv. niet voor in OoT. Wat zegt dat dan over OoT? ;)

Verder is er een bepaald ras dat tot niet zo lang geleden alleen in TWW voorkwam. Via een recente bekendmaking weten we dat dit ras ook in BotW zit. Echter, we weten ook dat afbeeldingen van dit ras zijn toegevoegd aan ZTP HD... wat zegt dit dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Iemand hier die mij kan vertellen wat het verschil is tussen 'regular' zelda en limited? Behalve zo goed als 40 euro? (zal ook even een poging te doen om terug te zoeken hier, maar topic gaat best hard...)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57
Sagat schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:00:
Iemand hier die mij kan vertellen wat het verschil is tussen 'regular' zelda en limited? Behalve zo goed als 40 euro? (zal ook even een poging te doen om terug te zoeken hier, maar topic gaat best hard...)
EU editie : Sword beeldje + soundtrack
US editie: Sword beeldje + soundtrack + map/poster + carry case voor switch + collectible coin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Sagat schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 10:00:
dit is de inhoud van de Limited Edition:

Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.io/products/670106

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Thanks guys! Vind het cool, maar denk dat ik voor de vanilla versie ga. Ons bin zuunig enzo :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
JackAvery schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 07:36:
Kwam dit daarnet in het 'wild' tegen - niet de beste foto sorry :)

[afbeelding]

Het valt op hoe klein de Switch eigenlijk is wanneer je m in het echt ziet. Docked is dit kleiner dan een Wii. Zal mooi staan bij de TV.
Kleiner dan de Wii? Really, met de joycons attached? Kan ik me bijna niet voorstellen. Als dat zo is dan zijn die joycons al helemaal priegelig.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:18
heb een beetje het gevoel dat mensen in gedachte hebben dat het scherm groter is dan werkelijk waar. is maar 6,2 inch. Neem de grote telefoons en die zijn al 5,5 inch. Gevoelsmatig als ik de beelden zie had ik het scherm verwacht met zo een 10" maar dat is dus niet zo.

Is dus mobiel niet veel groter dan je telefoon (gemiddeld gezien) alleen de controllers maken het dan groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:05:
heb een beetje het gevoel dat mensen in gedachte hebben dat het scherm groter is dan werkelijk waar. is maar 6,2 inch. Neem de grote telefoons en die zijn al 5,5 inch. Gevoelsmatig als ik de beelden zie had ik het scherm verwacht met zo een 10" maar dat is dus niet zo.

Is dus mobiel niet veel groter dan je telefoon (gemiddeld gezien) alleen de controllers maken het dan groter.
Je kan het het beste vergelijken met de Wii U gamepad, de Switch is iets kleiner en een stuk dunner. Het scherm is hetzelfde formaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Kleiner dan de Wii? Really, met de joycons attached? Kan ik me bijna niet voorstellen. Als dat zo is dan zijn die joycons al helemaal priegelig.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lvbYc27.jpg

Wii U Gamepad:
13.5 cm × 2.3 cm × 25.9 cm

Wii:
15.7 cm × 4.4 cm × 21.54 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:21:
[...]

[afbeelding]

Wii U Gamepad:
13.5 cm × 2.3 cm × 25.9 cm

Wii:
15.7 cm × 4.4 cm × 21.54 cm
Niet vergeten het scherm van de Wii U gamepad is ook 6.2" net als die van de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe ARMS video's (JP):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 08:15
[b][message=50194595,noline]RayNbow schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:28
In het begin leek het me voornamelijk wild zwaaien en hopen dat je won.. Als je dit ziet lijkt er toch wel diepgang en tactiek in te zitten. Ben benieuwd hoe Arms het gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er echt leuk uit.
StefanKelevra schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:33:
[...]

In het begin leek het me voornamelijk wild zwaaien en hopen dat je won.. Als je dit ziet lijkt er toch wel diepgang en tactiek in te zitten. Ben benieuwd hoe Arms het gaat doen.
Je kan het ook zonde rmotion spelen, maar dat lijkt me in dit geval minder leuk.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Het ziet er inderdaad leuk uit, maar ik vraag me af hoe snel dit spel stof staat te happen. Ik denk dat de replay waarde heel laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
Lanithro schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:42:
Het ziet er inderdaad leuk uit, maar ik vraag me af hoe snel dit spel stof staat te happen. Ik denk dat de replay waarde heel laag is.
denk dat het eerdere een leuke local multiplayer is

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:21:
[...]

Je kan het het beste vergelijken met de Wii U gamepad, de Switch is iets kleiner en een stuk dunner. Het scherm is hetzelfde formaat.
Denk dat het scherm exclusief joy cons net zo groot is als een iphone 7 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silversin schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:00:
[...]

Denk dat het scherm exclusief joy cons net zo groot is als een iphone 7 plus.
iPhone 7 plus is 5,5", Switch is 6,2". ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Zonder de Joycons attached :) Het scherm zelf is eigenlijk iets groter dan een volledige iPhone 7+, had daar een goede foto van gezien die ik nu even niet terugvind...

Edit: foto's gevonden: zie hier.

[ Voor 12% gewijzigd door JackAvery op 10-02-2017 12:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Third party developer praat over het gemak van het porten naar de Switch

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Ja dat weet ik, maar ik bedoelde gehele voorkant van de iphone inc. bezels. Dan zit je ongeveer op 6.1 denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Silversin op 10-02-2017 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Nou het Porten binnen een week is echt niet verkeerd als je mij vraagt. Doet mij hoopvol uitkijken naar de toekomst. Ben trouwens wel benieuwd hoeveel geld Ninty er tegenaan heeft gesmeten bij Epic om dit allemaal mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
AstralizeR schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:35:
Third party developer praat over het gemak van het porten naar de Switch
[video]
1 Week om het draaiend te krijgen is echt MADNESS! Dit zal er voor zorgen dat het ook betaalbaar blijft voor de indie developers! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Silversin schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:47:
[...]

Ja dat weet ik, maar ik bedoelde gehele voorkant van de iphone inc. bezels. Dan zit je ongeveer op 6.1 denk ik.
De bezels op de Switch zijn een stuk groter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:56:
[...]

De bezels op de Switch zijn een stuk groter :p
Je dus het scherm zelf van een switch (6.2 inch) is maar ietsje groter dan een volledige iPhone 7+ (6.1 inch)

EDIT (die 6.1 inch is trouwens geen feit ofzo hoor, die haal ik uit een van de vorige posts hier, geen idee wat de echte grootte van een iPhone7+ is, hier trouwens wel een comparison:

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/nintendotimes.com/wp-content/uploads/2016/10/iPhonevsSwitch.jpg?fit=300%2C228

[ Voor 38% gewijzigd door cronixx op 10-02-2017 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
CRoNiXX schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:08:
[...]

Je dus het scherm zelf van een switch (6.2 inch) is maar ietsje groter dan een volledige iPhone 7+ (6.1 inch)

EDIT (die 6.1 inch is trouwens geen feit ofzo hoor, die haal ik uit een van de vorige posts hier, geen idee wat de echte grootte van een iPhone7+ is, hier trouwens wel een comparison:

[afbeelding]
De iPhone 7 Plus is 5,5-inch groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

NotSoSteady schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:32:
[...]

De iPhone 7 Plus is 5,5-inch groot.
het scherm wel ja, maar de volledige iPhone is groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
CRoNiXX schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:34:
[...]

het scherm wel ja, maar de volledige iPhone is groter.
  • Hoogte / Diepte 7,3mm
  • Breedte 77,9mm
  • Lengte 158,2mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

NotSoSteady schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 13:36:
[...]
  • Hoogte / Diepte 7,3mm
  • Breedte 77,9mm
  • Lengte 158,2mm
ahww, oke... 6,2 inch hoog dan, dan is 'ie iets groter dan het schermpje van de switch, die is 6,2 inch diagonaal.

edit:
Diagonaal van de iPhone zou dan op 6.9 inch komen.

[ Voor 8% gewijzigd door cronixx op 10-02-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Geen Project Cars 2 voor Nintendo Switch'

http://www.insidegamer.nl...rs-2-voor-nintendo-switch

Gemiste kans in my opinion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:05:

Hoezo ?

Dat soort games vragen om veel realisme, met name grafisch. En een dergelijke game zonder analoge trigger voor het gas en remmen zuigt ... Je zult dan met een thumbstick gas moeten geven en remmen oid en dat wil je liever niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:05:

Ik denk project cars een stuk meer nodig heeft dan dat de Switch kan bieden. Dit is een game dat gemaakt is voor de graphics en realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja Project Cars 1 zou ook op de Wii U uitkomen, maar we weten allemaal hoe dat gelopen is. De game heb ik daarom ook geheel genegeerd en dat houd ik zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
iPhone 6/6s/7:
Afbeeldingslocatie: https://www.gamereactor.eu/media/08/comparativa_2000883.jpg

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:29:
Ach ja Project Cars 1 zou ook op de Wii U uitkomen, maar we weten allemaal hoe dat gelopen is. De game heb ik daarom ook geheel genegeerd en dat houd ik zo.
Waarom ?
Het halve forum hier heeft de WiiU genegeerd, waarom is het zo gek dat hun de stekker eruit trokken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:40
Weet iemand of de blauwe Joy Con ook komen naar Nederland?

Ik zie ze alleen op de site van de VS. Vind ze veel mooier uitzien :)

Afbeeldingslocatie: http://media.nintendo.com/nintendo/cocoon/switch-static-pages/switch/etRgxnAu0zRX4bmWnt9K628wG7YQUI6t/images/switch/buy-now/joy-con_pair_blue.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

VirinR schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 15:11:
Weet iemand of de blauwe Joy Con ook komen naar Nederland?

Ik zie ze alleen op de site van de VS. Vind ze veel mooier uitzien :)

[afbeelding]
Geen idee of het zo ook wordt uitgegeven in de EU door Nintendo maar als alternatief zou je deze set Joy-Cons (https://www.gamemania.nl/...ontrollers-neon-red--blue) kunnen kopen en dan de Switch met de twee verschillende kleuren Joy-Cons. Dat maakt samen ook twee blauwe en twee rode.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Pagina: 1 ... 74 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic