Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:13
Bomberman71 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:23:
MK lijkt me onnodig als je MK8 al hebt.
Laatst nog MK op de Snes gedaan voor de fuck of it maar het was niet om aan te zien en niet echt leuk meer na alle versies die erna kwamen.
Paar jaar terug mk snes op een beamer gedaan, ik vond het geniaal! speelt nog heerlijk, mijn mede spelers
werden echter misselijk door de combinatie groot scherm en de grote pixels van snes mk :P

zelf geen ervaring met mk8 (want nog geen wii u), maar wel vrijwel alle mk's daarvoor. Ik vind het allemaal leuke spellen, maar bij mk snes voelde het voor mij als arcade racing met wapens. terwijl de nieuwere meer oorlogje met steeds meer OTT wapens, waar je toevallig ook moet rijden.

En sowieso kan je je dan afvragen wat het nu is van VC, want veel ninty games hebben een moderne versie.
Double dragon wat iemand noemde als (s)nes klassieker is deze week op steam en ps4 als deel 4 uitgekomen dacht ik.

[ Voor 35% gewijzigd door Sagat op 03-02-2017 15:59 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:01:
[...]

Is dit reputabel genoeg?

Van Nintendo.com:
Subscribers will get to download and play a Nintendo Entertainment System™ (NES) or Super Nintendo Entertainment System™ (Super NES) game (with newly-added online play) for free for a month.
Ze zeggen ook (expres?) niet dat dit multiplayer over internet is. Het is gaaf als ze ermee komen, maar ik vraag me af of dit wel echt zo simpel is als SNES game aantrappen en met een vriend Battletoads spelen. SNES games zijn natuurlijk ook helemaal niet geoptimaliseerd voor dingen zoals lag (andere games hebben daar compensatie of acties voor). Wat doet de game als persoon 2 even lag of een disconnect heeft. Staat z'n poppetje daar dan gewoon stil en is het verder afgelopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Sagat schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:08:
[...]

Haha ik hoorde iemand al 'contra online' roepen hier. Toen dacht ik bij mezelf 'dan kan allang op de 360'
(hard corps dan en er zijn dacht ik ook meerdere legacy contra's waarbij ik het verwacht).

Maar legaal mk online, dat zou erg leuk zijn. helemaal met leaderboards (wel graag gescheiden op locaal/friends en dan verder ala trackmania graag (daar kun je zoemen vanaf wereld naar land en zelfs naar provincie)) )
Dat was ik, maar ik bedoelde de echte eerste Contra van de NES :P

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Kadardar schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:59:
[...]

Dat was ik, maar ik bedoelde de echte eerste Contra van de NES :P
Wikipedia: Contra (series)
Je ziet het niet in de link, maar dit gaat specifiek om de rereleases, org contra volgens mij ook op 360, wel mogelijk arcade versie niet nes, weet niet of die verschillen....

Desalniettemin, cant have enough contra!

[ Voor 20% gewijzigd door Sagat op 03-02-2017 16:02 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Sagat schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:02:
[...]

Wikipedia: Contra (series)
Je ziet het niet in de link, maar dit gaat specifiek om de rereleases, org contra volgens mij ook op 360, wel mogelijk arcade versie niet nes, weet niet of die verschillen....

Desalniettemin, cant have enough contra!
Nooit :) Wil Contra 4 voor Ds nog een keer halen ^_^

Contra NES op switch is een must! Met online functie dan... anders hebben we hem al namelijk :P Die moet er gewoon komen :D
↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → B A START
want anders wordt het misschien wel iets te moeilijk 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 03-02-2017 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Kadardar schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:06:
[...]

Nooit :) Wil Contra 4 voor Ds nog een keer halen ^_^

Contra NES op switch is een must! Die moet er gewoon komen :D
↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → B A START
want anders wordt het misschien wel iets te moeilijk 8)7
Uitgespeeld! 8)
Wel alleen easy :X
Dammit nou wil ik die spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Sagat schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:09:
[...]

Uitgespeeld! 8)
Wel alleen easy :X
Dammit nou wil ik die spelen.
Ah kijken eens aan, dit zijn alleen de org contra ports

Later releases
  • A PlayStation 2 port of the arcade version of Contra was released in Japan on May 25, 2006 as part of the Oretachi Geasen Zoku Sono-series of retro game ports by Hamster.[10]
  • A second rerelease was made for the Xbox Live Arcade on November 8 of the same year, with Digital Eclipse handling the conversion.[11]
  • The arcade version was also included in Konami's classic game compilation Konami Classics Series: Arcade Hits for the Nintendo DS.
  • During Konami Mobile's tenure, several variations of Contra were released for different mobile phones, based off the arcade version.
  • The NES version of Contra is included in the video game compilation Konami Collector's Series: Castlevania & Contra for Microsoft Windows, released in North America in 2002, which also includes Super C and the three Castlevania games released for the NES.
  • The NES Contra and Super C are included in the Nintendo DS game Contra 4 as hidden bonuses.
  • The MSX2 version of Contra was released for the Virtual Console in Japan on February 2, 2010 for the Wii[12][13] and on October 15, 2014 for the Wii U.
Er is dus een org contra rerelease op de Xbox, eens kijken of die online ondersteund, want die ga ik dan eens bekijken.

Full Game - Contra™
13,917

Release date: 11/8/2006
Size: 32.46 MB

Description | Share this
Single Player, Live Multiplayer 1-2, HD (High Definition). Relive the fun of this arcade classic! Help Lance and Bill rid the world of Red Falcon and all its alien minions! The full version includes access to all levels, Co-op multiplayer modes, a range of challenging achievements, and the ability to see how your scores compare to others! There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts.

JAZEKER!

On-topic, nu de switch nog, dan hebben we Online Contra on the go :D

[ Voor 26% gewijzigd door Kadardar op 03-02-2017 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]voxxel schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:20:
[...]

Sorry dat ik het zeg, maar wat een onzin zeg. Alsof de hele Bethesda studio bezig is geweest met de skyrim ports. Dat zijn maar een paar man geweest. Ondertussen hebben ze net Fallout 4 met de laatste DLC afgerond, het is dus niet alsof ze niks doen. Dit soort spellen kosten gewoon 5 (misschien wel meer) jaar om te maken. Daarnaast kost elke game uit de TES/Fallout serie significant meer tijd (lees: man uren) om te maken dan de vorige. De werelden worden steeds groter en uitgebreider, maar ook ingewikkelder.

Morrowind kwam uit in 2002
Oblivion in 2006
Fallout 3 in 2008
Skyrim in 2011
Fallout 4 in 2015
TES VI zal dus waarschijnlijk in 2018/9 komen.
[/quote

Dit soort spellen kost idd een jaar of 5 om te ontwikken en daarom vind ik je reactie ook zo raar!?

Hoe kun je er nu van uitgaan dat tES VI in 2018 of 2019 uit zal komen als de ontwikkeling minimaal 5 jaar duurt en de game in 2017 nog geeneens is aangekondigd? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Verwijderd schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 20:38:
[quote]voxxel schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 14:20:
[...]

Hoe kun je er nu van uitgaan dat tES VI in 2018 of 2019 uit zal komen als de ontwikkeling minimaal 5 jaar duurt en de game in 2017 nog geeneens is aangekondigd? |:(
Games worden doorgaans pas in de laatste fase aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2023
Nog heel even en dan nog minder dan 4 weken oOo. Zullen er Nacht openingen zijn? Iemand ervaring hoe het voor heen is gegaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
kaizoku94 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 23:19:
Nog heel even en dan nog minder dan 4 weken oOo. Zullen er Nacht openingen zijn? Iemand ervaring hoe het voor heen is gegaan ?
Ik denk dat alle, of in ieder geval bijna alle switches die op 3 maart beschikbaar zijn, naar de mensen gaan die een pre-order hebben gedaan. Dan heeft een nachtopening niet heel veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
BlackMage schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 23:27:
[...]

Ik denk dat alle, of in ieder geval bijna alle switches die op 3 maart beschikbaar zijn, naar de mensen gaan die een pre-order hebben gedaan. Dan heeft een nachtopening niet heel veel zin.
Natuurlijk alleen voor de mensen die een pre-order hebben waaronder ik.

Edit: Hoezo geen zin? bij een game als GTA V wel een nachtopening maar voor minimaal een console + game van €370 niet ?

[ Voor 13% gewijzigd door kaizoku94 op 03-02-2017 23:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMage
kaizoku94 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 23:33:
[...]

Natuurlijk alleen voor de mensen die een pre-order hebben waaronder ik.

Edit: Hoezo geen zin? bij een game als GTA V wel een nachtopening maar voor minimaal een console + game van €370 niet ?
Ze zijn op....

Heeft weinig zin om een winkel open te doen en je personeel te betalen als je er geen extra verkopen van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 19:23
Vaak genoeg gebeurd dat met eeen nachtopening mensen hun preorder op mochten komen halen. Heb zo al vaker expansions van WoW gehaald.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
BlackMage schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:03:
[...]

Ze zijn op....

Heeft weinig zin om een winkel open te doen en je personeel te betalen als je er geen extra verkopen van krijgt.
De Playstation 4 was bij Game Mania destijds bij launch ook uitverkocht en toch waren er een aantal nacht openingen.

Uitverkocht:(http://www.nu.nl/tech/354...ederlandse-retailers.html)
Nachtopening:(YouTube: PlayStation 4 Midnight Launch Game Mania Roosendaal)
Nachtopening:(YouTube: Nachtopening Game Mania: Playstation 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Ach, met beetje mazzel gaat op koopavond het verkoopembargo er al af...

Mediamarkt zal wel weer beginnen en de rest volgt wel zodra een van jullie, zijn of haar eerste bonnetje post 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Eerst maar hopen dat Nintendo's netwerkdiensten het doen op de 3e. Ik kan me herinneren dat ik mijn Wii U de eerste 1,5 dag niet kon gebruiken vanwege de extreem lage downloadsnelheid van de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Das weer een voordeel van niet op dag 1 instappen. Afhankelijk van de hype hier (en wat verplictingen......... ^) ) zal het voor mij hopelijk binnen een aantal weken of maanden na lauch zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Op dag 1 instappen heeft nooit voordelen.

Het is gewoon leuk om naar een datum toe te leven. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:16:
Eerst maar hopen dat Nintendo's netwerkdiensten het doen op de 3e. Ik kan me herinneren dat ik mijn Wii U de eerste 1,5 dag niet kon gebruiken vanwege de extreem lage downloadsnelheid van de patch.
Goed punt. Die van mij wordt op kantoor bezorgd, zal hem daar maar even aansluiten om de patch the downloaden zodat ik thuis meteen aan de gang kan. :D
BlackMage schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 00:03:
[...]

Ze zijn op....

Hoeveel van die preorders bestellen nou juist bij die winkel omdat ze een nachtopening doen? :P

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 04-02-2017 14:01 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
Voor zelda hoeft die onlinedienst vast nog niet te werken... 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Nu online

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Sagat schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:32:
Das weer een voordeel van niet op dag 1 instappen. Afhankelijk van de hype hier (en wat verplictingen......... ^) ) zal het voor mij hopelijk binnen een aantal weken of maanden na lauch zijn.
Haha, van harte alvast! *O*
Als ik jou was, zal ik nu wel preorderen, als je eenmaal getrouwd bent, is dat stukken lastiger })

[ Voor 13% gewijzigd door Thrace Grumble op 04-02-2017 14:11 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

BlackMage schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:37:
Op dag 1 instappen heeft nooit voordelen.

Het is gewoon leuk om naar een datum toe te leven. O-)
Jawel hoor, dan geniet je extra lang van het systeem, ook als ze eerder de stekker eruit trekken... voelt het niet als weg gegooid geld.

Zo heb ik jaren gewacht tot ik een Xbox kocht, kwam 1 - 1,5 jaar later de Xbox 360... En dat zag er allemaal veel beter uit.. de hele ervaring eigenlijk.. dat voelde wel als weg gegooid geld..

Vanaf dat moment koop ik op launch dag consoles. :o

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 04-02-2017 14:31 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Het voordeel van op de eerste dag instappen dat je samen met andere meteen kunt genieten van Zelda. Kun je andere mensen hier die geen per order hebben gedaan jaloers maken 😀

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S2S schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:30:
[...]

Jawel hoor, dan geniet je extra lang van het systeem, ook als ze eerder de stekker eruit trekken... voelt het niet als weg gegooid geld.

Zo heb ik jaren gewacht tot ik een Xbox kocht, kwam 1 - 1,5 jaar later de Xbox 360... En dat zag er allemaal veel beter uit.. de hele ervaring eigenlijk.. dat voelde wel als weg gegooid geld..

Vanaf dat moment koop ik op launch dag consoles. :o
Ik juist andersom en nog nooit spijt gehad.
Met de X360 was dat absoluut de beste keuze want de eerste series met hun RROD issues waren niet cool.
Zelfde met de PS4, met de 1200 serie niet meer die herrie en wat andere verbeteringen.

Alleen met de PS4pro ben ik meteen ingestapt omdat ik mijn PS4 goed kon verkopen en hij grotendeels hetzelfde was.

WiiU hetzelfde verhaal, na 2 jaar pas aanboord en geen spijt.

Laatste keer dat ik meteen instapte was met de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
Bomberman71 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:54:
[...]

Ik juist andersom en nog nooit spijt gehad.
Met de X360 was dat absoluut de beste keuze want de eerste series met hun RROD issues waren niet cool.
Zelfde met de PS4, met de 1200 serie niet meer die herrie en wat andere verbeteringen.

Alleen met de PS4pro ben ik meteen ingestapt omdat ik mijn PS4 goed kon verkopen en hij grotendeels hetzelfde was.

WiiU hetzelfde verhaal, na 2 jaar pas aanboord en geen spijt.

Laatste keer dat ik meteen instapte was met de Wii.
ik heb een launch day ps4 staan en die maakt totaal geen herrie. Wel helaas het thumbstick probleem met de controllers gehad. De verbeteringen die er zijn gekomen na die hardware update zijn mooi meegenomen maar het is nou echt niet een wereld van verschil of het 3 jaar wachten waard voor een console.(http://ps4daily.com/2015/08/ps4-cuh-1200/) 6dB verschil qua geluid met het nieuwe model. Als dat de "herrie" is waar naar je verwijst, dat is nog minder dan wat je produceert door te ademen. Dus dat verschil is echt niet merkbaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 13:16:
Ik had de Wii U ook op launch dag en bij mij kwam de patch gewoon heel snel binnen. Je kon deze trouwens ook gewoon op de achtergrond laten downloaden. Waardoor ik gewoon die dag best wel veel New Super Mario Bros U heb kunnen spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steven030
Ik heb ook zelden zo'n naar, negatief topic gevolgd. Bij andere grote releases waar ik in geïnteresseerd ben (andere consoles, telefoons, games, gadgets etc) volg ik met veel plezier de topics op Tweakers voorafgaand aan de release. Maar dit topic valt regelmatig weinig plezier uit te halen.
Gelukkig ook wel veel constructieve berichten en tips!!

Maar nevermind, behoorlijk of topic dit en ook niet bepaald een nuttige bijdrage. Laat het maar snel 3 maart zijn :)

[ Voor 27% gewijzigd door Steven030 op 04-02-2017 16:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Steven030 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:19:
Ik heb ook zelden zo'n naar, negatief topic gevolgd. Bij andere grote releases waar ik in geïnteresseerd ben (andere consoles, telefoons, games, gadgets etc) volg ik met veel plezier de topics op Tweakers voorafgaand aan de release. Maar dit topic valt regelmatig weinig plezier uit te halen.
dit.........

Ik weet niet waarom ik hier nog aan het lurken ben naar nieuwigheidjes rondom de Switch. Als er iets bekend wordt en het hier gepost wordt kan je eigenlijk het beste de twee opvolgende dagen wegblijven want dan wordt het betreffende nieuwsfeit alleen maar weer eindeloos naar beneden gepraat.

Ik houd het wel bij de Switch pagina op de IGN.com vanaf nu. Bespaart me een opkomende depressie vanwege de aankomende launch van één of ander brak apparaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Ik zie het wel zitten met de Switch. Leuk apparaat, fijn voor onderweg of om mee te nemen naar vrienden/familie. Leuke games in alle categorieën. Innovatief in mijn ogen. IK ga hier in ieder geval veel plezier mee hebben. PUNT!

Wat de Switch en Nintendo in de toekomst gaan doen/brengen zal mij benieuwen, ik kijk er naar uit! :*)

[ Voor 41% gewijzigd door Dagg op 04-02-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Spaans filmpje, 12 minuten:

[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 04-02-2017 17:02 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Thrace Grumble schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:10:
[...]

Haha, van harte alvast! *O*
Als ik jou was, zal ik nu wel preorderen, als je eenmaal getrouwd bent, is dat stukken lastiger })
Lol thanks maar ik heb vorig jaar mijn 10jarig jubileum al gevierd O+ .
Het gaat om een 'klusje' dat is blijven liggen. Als ik die afrond staat er wat tegenover.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Hahaha ja ok. Of je gedraagt je volwassen, zegt tegen jezelf 'ik ben het niet eens met deze persoon' en ga verder. Als ik ooit een dikke lambo of ferrari zou kopen, en een fan van het andere kamp zou zeggen, dat tesla/corvetter of lelijke eend veel beter was, dan zou ik dan niet bepaald erg vinden. En er niet minder plezier van hebben, en er zeker niet depressief van worden.

Het is nog vroeg, dus er is simpelweg nog weinig nieuws. Dan kan je toch de goede maar ook slechte dingen bespreken, of iig wat je verwacht? De mods hebben ook ingegegrepen en ik zie ook geen adviezen meer terugkomen, dus het lijkt me dat er binnen de regels gebleven word?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaizoku94
Ik ben nog een leuk Commerical edit gezien op reddit. Een oude commercial van The Legend of Zelda gecombineerd met de nieuwe en de switch. Ik vind hem echt hilarisch :+.

https://www.reddit.com/r/..._commercial_remixed_with/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Nu online

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Sagat schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 17:05:
[...]

Lol thanks maar ik heb vorig jaar mijn 10jarig jubileum al gevierd O+ .
Het gaat om een 'klusje' dat is blijven liggen. Als ik die afrond staat er wat tegenover.
Woops, succes dan maar! :P

En voor de rest: kunnen we nu weer liev voor elkaar zijn en lekker over de Switch babbelen? Ik kijk iig erg uit naar de derde van maart! :Y)
Kom maar op met die neon Switch icm Zelda!

[ Voor 23% gewijzigd door Thrace Grumble op 04-02-2017 18:56 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dagg
Is het al 3 maart 2017?! *O*

[ Voor 85% gewijzigd door Dagg op 04-02-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
kaizoku94 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 17:26:
[...]

Dat vind ik niet dat baseer ik op de gemeten dB's dat is iets vast, iets exact, iets wat te meten is. Daar kan geen mening aan torren die van mij niet, die van andere niet, en die van jouw niet. Dit is wat een decibel is want het lijkt er op als of je niet weet wat een decibel is(https://www.alpine.nl/wiki/5-geluidsniveaus-in-decibel/). je ziet daar ook mooi wat 10 decibel voor effect heeft en dat is bijna niets. Dus als je het geluid tijdens het gamen aanzet hoor je het verschil van de prestatie winst van het nieuwe model al niet meer.
[...]
Was iedere 3 dB extra niet een verdubbeling van de geluidsdruk? En +10 dB ervaart de gemiddelde mens als "2x zo luid"?
Verder kan een even hard maar ander geluid als minder of meer vervelend worden ervaren. Niet iedere ventilator klinkt hetzelfde: het constante blazen van de xbox 360-ventilators werd voor mij gewoon achtergrondruis, het gebrom van de sneller en langzamer draaiende PS3-ventilator was veel hinderlijker.

En de GameCube had een vrij luide disc-drive waardoor je wist dat er iets te gebeuren stond in Resident Evil 4 of Eternal Darkness...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Ik heb even zitten bezemen en alle offtopic posts verwijderd. Als je iets ziet wat niet door de beugel kan, dan plaats je een topic report in plaats van hier op de man te spelen. Dat loopt altijd uit de hand. Normaal verder nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:27
lego worlds nu ook bij bol te pre-orderen lijkt me wel een grappige game in co-op kost maar 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
MartijnS72 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:05:
[...]

Was iedere 3 dB extra niet een verdubbeling van de geluidsdruk? En +10 dB ervaart de gemiddelde mens als "2x zo luid"?
Verder kan een even hard maar ander geluid als minder of meer vervelend worden ervaren. Niet iedere ventilator klinkt hetzelfde: het constante blazen van de xbox 360-ventilators werd voor mij gewoon achtergrondruis, het gebrom van de sneller en langzamer draaiende PS3-ventilator was veel hinderlijker.

En de GameCube had een vrij luide disc-drive waardoor je wist dat er iets te gebeuren stond in Resident Evil 4 of Eternal Darkness...
Klopt wel zo'n beetje geloof ik. Dat een bepaald geluid meer of minder vervelend ervaren wordt verschild inderdaad(verschilt ook per persoon). Maar als je hier van de "normalen" omstandigheden uitgaat met alle achtergrond geluiden van dien + nog de afstand die je van de console af zit waardoor het geluidsdruk ook weer afneemt + het feit dat je je nog aan het concentreren ben op iets. zal je het niet echt merken. De testen die zijn uitgevoerd zijn ook echt bij de exhaust van de console uitgevoerd. Dus onder "Extreme" omstandigheden.

Edit: ik heb trouwens beide versies van de console in huis en met beide versies op dezelfde locatie gespeeld

[ Voor 4% gewijzigd door kaizoku94 op 04-02-2017 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 16:21
Michel242186 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:26:
lego worlds nu ook bij bol te pre-orderen lijkt me wel een grappige game in co-op kost maar 30 euro.
Dat lijkt inderdaad een leuke prijs voor een game (wel alsnog twee keer zo duur als voor de pc, maarja, dat blijf je houden met dit soort dingen). Weet je toevallig of er ook iets bekend is over de release datum? Ik ben ook erg benieuwd wat ik moet verwachten van dit spel. Is het alleen blokjes bouwen, of zou er ook nog een campaign achtig iets in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Emmavdv schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:30:
[...]

Dat lijkt inderdaad een leuke prijs voor een game (wel alsnog twee keer zo duur als voor de pc, maarja, dat blijf je houden met dit soort dingen). Weet je toevallig of er ook iets bekend is over de release datum? Ik ben ook erg benieuwd wat ik moet verwachten van dit spel. Is het alleen blokjes bouwen, of zou er ook nog een campaign achtig iets in zitten?
de release dat op de pc is 7 maart...het is wel leuk wat rond te lopen en volgens mij zit er geen campaign in. Ben zelf niet zo van het blokjes bouwen maar de kids vinden het vast leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De huidige pc game is vooral een sandbox game met rondlopen en dingen bouwen en ontdekken. Een beetje een simpele variant van minecraft.

En de prijs van de PC game gaat ook omhoog wanneer hij gereleased wordt. Tot die tijd is hij op Steam in early access 15 euro.
http://store.steampowered.com/app/332310

En had ergens gelezen dat de andere versies (XBOX ONE, PC, PS4) vertraagd waren om hem gelijktijdig op de Switch uit te brengen.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Minecraft heb ik nooit gespeeld. Ik ben benieuwd of er dan eventueel nog aanpassingen komen. Over het algemeen vind ik de lego games echt leuk om te spelen (zeker ook co-op), maar als het gewoon blokjes bouwen is, dan maak ik toch liever een doos echte lego open denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
Emmavdv schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:36:
Minecraft heb ik nooit gespeeld. Ik ben benieuwd of er dan eventueel nog aanpassingen komen. Over het algemeen vind ik de lego games echt leuk om te spelen (zeker ook co-op), maar als het gewoon blokjes bouwen is, dan maak ik toch liever een doos echte lego open denk ik :)
Er is al een Lego game aangekondigd de trailer ziet er best gaaf uit.

YouTube: LEGO City Undercover - Official Trailer - Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Is dit niet een heruitgave van het Wii U spel? Ik heb die niet gespeeld, dus die gaat er vast en zeker komen! (nu nog hopen dat de prijs ook vergelijkbaar is met de nintendo selects versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emmavdv schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:40:
[...]

Is dit niet een heruitgave van het Wii U spel? Ik heb die niet gespeeld, dus die gaat er vast en zeker komen! (nu nog hopen dat de prijs ook vergelijkbaar is met de nintendo selects versie)
Ja dat is idd een heruitgave van het Wii U spel, die was eerder eveneens aangekondigd voor de XBO, PS4 en PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Lego city undercover komt later dit jaar, als je die nog niet gespeeld hebt, ga je daar geen spijt van krijgen, erg leuk!

Lego world komt ook naar de switch, gerucht is dat deze idd crossplatform wordt uitgebracht en wellicht dus best snel voor de switch, maar heb nog geen feitelijk datum gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
boefje79 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:42:
Lego city undercover komt later dit jaar, als je die nog niet gespeeld hebt, ga je daar geen spijt van krijgen, erg leuk!

Lego world komt ook naar de switch, gerucht is dat deze idd crossplatform wordt uitgebracht en wellicht dus best snel voor de switch, maar heb nog geen feitelijk datum gevonden...
is deze ook multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Lego City Undercover is wat mij betreft een aanrader. Heb de game al op de Wii U gespeeld dus ik ga 'm niet voor de Switch halen.
Lego Worlds komt er denk ik wel, wat ik gezien heb op youtube is een jaar oud maar ziet er wel leuk uit en voor 3 tientjes loop je weinig risico.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk het niet, de Wii U versie iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Nee denk ik ook niet, maar meekijken is ivm de humor ook geen straf, echt een leuke game! En groot en open, dus je hebt er lang plezier van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alhoewel, hier staat dat het spel 1-2 spelers is:
http://www.nintendo.nl/Ga...-1177194.html#gameDetails

Dan is het toch meer dan alleen een port van de Wii U versie, als ze er multiplayer aan toegevoegd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik had visite en die waren in Lego City alleen maar bezig om zoveel mogelijk te slopen om zo veel steentjes te kunnen verzamelen. Geweldige game met veel (subtiele) humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:51:
Alhoewel, hier staat dat het spel 1-2 spelers is:
http://www.nintendo.nl/Ga...-1177194.html#gameDetails

Dan is het toch meer dan alleen een port van de Wii U versie, als ze er multiplayer aan toegevoegd hebben.
dan neem ik die ook maar mee...hehe...kost me klauwen vol met geld die switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
YouTube: LEGO CITY: Undercover - Two Player Co-Op Confirmed!

Nog veel vragen maar er lijkt multiplayer op komst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Dat zou echt vet zijn. En ook extra makkelijk als je het dan nog met de joy-cons zou kunnen spelen, zodat je niet een extra controller hoeft aan te schaffen voor eventuele gasten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Ivm MK8 hang je toch al voor een extra controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 20:18
Dat zou inderdaad gaaf zijn. Split screen bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Ik verwacht eerder coöp, game leent zich niet echt voor splitscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boefje79 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 20:28:
Ivm MK8 hang je toch al voor een extra controller ;)
Je kan in principe 2 joy-con in MarioKart als 2 controllers gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Tuurlijk, maar met drie of vier spelen is toch nog leuker 😉

Ik vermoed dat er al velen iig voor een pro controller gaan omdat dit bv voor Zelda toch wel lekker speelt op het bankie, dan ben je er al.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Valt me tegen dat dit hier nog niet gepost is? :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typisch Gamexplain weer, anderhalf uur voor een trailer van nog geen vijf minuten :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dagg
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2017 @ 01:07:
...

En er komt toch een Switch event naar Nederland. Op 18 feb. in Amsterdam.
Je kan je hier inschrijven (Nintendo account is verplicht)
https://www.nintendo.nl/N...re-wedstrijd-1177390.html

...
Voor wie het nog niet wist of vergeten was, schrijf je in tot vanavond 2359h.

En voor wie wint, wij zijn natuurlijk heel benieuwd naar je bevindingen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

RayNbow schreef op zondag 5 februari 2017 @ 09:51:
Valt me tegen dat dit hier nog niet gepost is? :p

[video]
Over de loop van de dag gekeken en net als bij de eerste trailer van Super Mario Oddyssey: dit is geniaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tijd voor wat nieuws:

ARMS producer confirms more characters/modes, single Joy-Con controls, and more:
[...]So, what kind of concept did Arms originate as?[...]

[...] it was not originally a concept for a boxing game. [...] My idea was to have the game’s tactics revolve less around whether your attack would hit or not, and more around the timing and delay between your attacks connecting.

[...]Will there be more characters in the retail version?

There will be more characters, with more arm types.[...]

Can they play without any problems, using only one Joy-Con?

Yes. But their available actions might be a little limited. [...]
Breath of the Wild: "Pro" HUD mode removes minimap, d-pad mapping, gauges

Cool Nintendo Switch ads in Tokyo Station

SE trademarked 'Octopath Traveler'. Guess this will be the final name after all:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C3xXJ_rUEAAHcsh.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Steven030 schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:19:

Maar nevermind, behoorlijk of topic dit en ook niet bepaald een nuttige bijdrage. Laat het maar snel 3 maart zijn :)
Weet je wat ik altijd doe, ik pak lekker een bakje popcorn en ga lekker lezen. Af en toe geeft ik ook wat aan de troll, want je moet wat te kijken hebben.

Ik snap helemaal wat je bedoeld. Soms heb ik het gevoel dat sommige mensen er op uit zijn om de Switch onderuit te halen. Maar verder over de switch.

Leuk dat die Lego Co-op krijgt. Ik ben fan van Co-Op games.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Lanithro schreef op maandag 6 februari 2017 @ 09:55:
[...]
Ik snap helemaal wat je bedoeld. Soms heb ik het gevoel dat sommige mensen er op uit zijn om de Switch onderuit te halen. Maar verder over de switch.
Jammer dat sommigen dat gevoel krijgen, ik heb dat idee helemaal niet eigenlijk (of heb die posts gemist). Volgens mij draagt iedereen hier Nintendo een warm hart toe en wil iedereen de Switch zien slagen. Dat wil niet zeggen dat iedereen alleen maar hallelujah zingt en mag men best kritisch zijn. Ik vind het eerder jammer dat sommigen elke vorm van kritiek als een aanval beschouwen of als kritiek zonder enige vorm van onderbouwing komt. Maar beide gevallen zijn hier vrij zeldzaam in mij optiek. Kijk gerust eens op andere sites zou ik zeggen :p

Zonnepanelen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Er lopen al genoeg mensen over de Switch te klagen, wat extreem onzinnig is gezien de hoeveelheid mensen er daadwerkelijk één vast gehad heeft echt minimaal is. En dan voornamelijk op grote events waar honderden mensen tegelijkertijd op verschillende Switches spelen. Op die events zitten de Switches vast en kan je vrij weinig (niets) zien wat er niet officieel door Nintendo vrijgegeven is.

Maar goed, ik zal eens wat van het boegeroep tegengaan...

De prijs
De Switch komt voor 300-330 euro uit in Europa. De Switch komt standaard met 2 JoyCon controllers, een JoyCon grip, een TV dock, HDMI kabel en een oplader. Je bent direct klaar voor 2 spelers.

De PS4 kwam in 2013 uit voor een adviesprijs van 400 euro. Dit was met 1 controller, dus voor 2 spelers moest je er een controller van 60 euro bij kopen.

De XBOX ONE had een launchprijs van 500 euro, en ook daar moest je 60 euro neertellen om met 2 spelers te kunnen spelen.

Met de Switch ben je voor 330 euro klaar voor 2 spelers.

Maar dan heb je nog geen game! 1 2 Switch moet GRATIS BIJ DE CONSOLE!!!!!
Onzin. De XBOX ONE, PS4 en elke game PC die je zelf bouwt heeft geen gratis games. Ook is er een grote groep mensen die niet zit te wachten op een voorgeïnstalleerde game die vermoedelijk niet te verwijderen is.

De controllers zijn te duur!!!!
Oké, de controllers zijn duur. Maar ze zitten wel vol technologie. Verder is eigenlijk alleen de Pro controller duur, maar als je die vergelijkt met "Pro" controllers voor de XBOX ONE dan valt dat ook wel mee. (Er is geen pro controller voor de PS4 van Sony zelf). Plus de Pro controller van MS vreet batterijen, waar de Switch pro controller standaard met een accu komt die +20 uur meegaat.

Ik haat de D-PAD op de joycon!!!!!!
Ondanks dat het idd geen handige D-pad is en ik hoop dat Nintendo met een JoyCon (L) komt met een D-pad gelijk aan de Pro controller. Heb je ook nog deze:
Afbeeldingslocatie: https://c.slashgear.com/wp-content/uploads/2014/09/white04-820x420.png
Hier hoor ik nooit iemand over de D-pad.

De launch lineup is slecht!!!!
nieuws: Nintendo reageert op kritiek dat de Switch zwakke launch-line-up heeft

De Switch is underpowered!!!!!!
Wii U+ graphics op een handheld. Oké, als docked console wint hij het niet van de PS4 / XBOX ONE. So what? De PS4 / XBOX ONE kan je niet overal mee naartoe nemen en overal spelen.

Ik wil gewoon een console die ik aan mijn TV hang en dan op de bank zitten te gamen!!!
Dat kan. De Switch komt standaard met een TV dock en JoyCon grip.

De accuduur is vreselijk!!!
Oké, 2.5-6 uur is niet bepaald lang. Maar vergelijkbaar met de PSVita en originele 3DS. Verder heeft de Switch een standaard USB-C poort waar je zonder probleem een powerbank aan kan hangen.

Bottom line: elk commentaar is te weerleggen met reacties van Nintendo, logisch nadenken, vergelijking met andere consoles, etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2017 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:06:
Er lopen al genoeg mensen over de Switch te klagen, wat extreem onzinnig is gezien de hoeveelheid mensen er daadwerkelijk één vast gehad heeft echt minimaal is. En dan voornamelijk op grote events waar honderden mensen tegelijkertijd op verschillende Switches spelen. Op die events zitten de Switches vast en kan je vrij weinig (niets) zien wat er niet officieel door Nintendo vrijgegeven is.

De prijs
De Switch komt voor 300-330 euro uit in Europa. De Switch komt standaard met 2 JoyCon controllers, een JoyCon grip, een TV dock, HDMI kabel en een oplader. Je bent direct klaar voor 2 spelers.

De PS4 kwam in 2013 uit voor een adviesprijs van 400 euro. Dit was met 1 controller, dus voor 2 spelers moest je er een controller van 60 euro bij kopen.

De XBOX ONE had een launchprijs van 500 euro, en ook daar moest je 60 euro neertellen om met 2 spelers te kunnen spelen.

Onzin. De XBOX ONE, PS4 en elke game PC die je zelf bouwt heeft geen gratis games. Ook is er een grote groep mensen die niet zit te wachten op een voorgeïnstalleerde game die vermoedelijk niet te verwijderen is.

Oké, de controllers zijn duur. Maar ze zitten wel vol technologie. Verder is eigenlijk alleen de Pro controller duur, maar als je die vergelijkt met "Pro" controllers voor de XBOX ONE dan valt dat ook wel mee. (Er is geen pro controller voor de PS4 van Sony zelf). Plus de Pro controller van MS vreet batterijen, waar de Switch pro controller standaard met een accu komt die +20 uur meegaat.

Ondanks dat het idd geen handige D-pad is en ik hoop dat Nintendo met een JoyCon (L) komt met een D-pad gelijk aan de Pro controller. Heb je ook nog deze:
[afbeelding]

Wii U+ graphics op een handheld. Oké, als docked console wint hij het niet van de PS4 / XBOX ONE. So what? De PS4 / XBOX ONE kan je niet overal mee naartoe nemen en overal spelen.

Ik wil gewoon een console die ik aan mijn TV hang en dan op de bank zitten te gamen!!!

Oké, 2.5-6 uur is niet bepaald lang. Maar vergelijkbaar met de PSVita en originele 3DS. Verder heeft de Switch een standaard USB-C poort waar je zonder probleem een powerbank aan kan hangen.

Bottom line: elk commentaar is te weerleggen met reacties van Nintendo, logisch nadenken, vergelijking met andere consoles, etc.
Tuurlijk is alles te weerleggen, dan wel objectief, dan wel subjectief.

Feit is dat de Switch een goede hype heeft weten te creëren, iets was de Wii U in een veel mindere mate lukte. Laten we hopen dat deze hype zich doorzet en dat de Switch een succes wordt.

Edit: moet wel even zeggen dat ik het met veel dingen met je eens ben, maar een Pro controller van de Switch kan je niet vergelijken met de Xbox One Elite controller :P T.o.v. van de standaard Xbox One controller en Dual Shock 4 blijft ie duur.

[ Voor 3% gewijzigd door R4m0n_46 op 06-02-2017 11:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
Ik denk dat de meeste pijnpunten komen van het feit dat veel mensen het niet als "convertible" kunnen zien, omdat ze vanuit hun eigen situatie geen behoefte hebben aan de overige features. En dat vind ik best begrijpelijk. Je moet immers wel betalen voor alles.

De prijs, de relatief lage power, de accuduur en zelfs de 'd-pad' zijn prima te verantwoorden als je naar het geheel kijkt met alle opties, maar als je ook maar 1 van de configuraties niet denkt te gebruiken dan zie je wel gaten die je keuze moeilijker kunnen maken.

Maar dit is het probleem met alle situaties waar iets een "jack of all trades, master of none" is.

Vergelijk het met een Zwitsers zakmes. Ja, voor minder geld heb je een setje schroevendraaiers waarmee schroeven draaien in je garage veel beter gaat. Maar als dat het enige is wat je er mee wil doen dan hoef je ook helemaal niet te kijken naar zo'n ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De Switch komt voor 300-330 euro uit in Europa.
~380 in Zweden. ;)
De Switch komt standaard met 2 JoyCon controllers, een JoyCon grip, een TV dock, HDMI kabel en een oplader. Je bent direct klaar voor 2 spelers.
Ho. Ik wil het best eens met je zijn wat betreft het grootste deel van je post maar dit laatste is onzin. Je bent niet klaar voor twee spelers. Je bent klaar voor twee spelers die mini-games willen spelen op een controller die niet geschikt is voor langdurig gebruik. Als je daadwerkelijk wil spelen met twee man dan ben je voor die 330 euro echt nog niet klaar.

Maar goed, dan leg je 70 euro voor een Pro-controller neer en dan ben je inderdaad niet duurder uit dan bij de PS4 of XBO tijdens de launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@BlackMage: Dat doe ik ook. Echter ik zie de Switch als een portable. Van mij had de dock weg mogen blijven, ik denk niet dat ik vaak op de TV zal Switchen :p En vanuit mijn standpunt zijn er dan ook alleen maar voordelen. Ik zie de Switch als een opvolger voor de 3DS of PSVita.

@NMe: MarioKart is volledig met 2 JoyCon voor 2 spelers te spelen, ook ARMS, Shovel Knight en nog een groot aantal andere multiplayer games. Verder weet je niet dat de controllers niet geschikt zijn voor langdurig gebruik. Want je hebt ze nog niet langdurig gebruikt.

Verder staat Zweden er bekent om dat het een duur land is. Ik keek meer naar Nederland, Duitsland, België en Frankrijk. Je kan natuurlijk altijd extremen op gaan zoeken.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2017 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:35:
[...]

~380 in Zweden. ;)

[...]

Ho. Ik wil het best eens met je zijn wat betreft het grootste deel van je post maar dit laatste is onzin. Je bent niet klaar voor twee spelers. Je bent klaar voor twee spelers die mini-games willen spelen op een controller die niet geschikt is voor langdurig gebruik. Als je daadwerkelijk wil spelen met twee man dan ben je voor die 330 euro echt nog niet klaar.

Maar goed, dan leg je 70 euro voor een Pro-controller neer en dan ben je inderdaad niet duurder uit dan bij de PS4 of XBO tijdens de launch.
Maar dit zijn persoonlijke eisen die je aan je game-ervaring stelt. Je bent letterlijk wel klaar voor 2-player gameplay, enkel niet in de meest comfortabele manier mogelijk (presumably)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
BlackMage schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:32:
[...]

Ik denk dat de meeste pijnpunten komen van het feit dat veel mensen het niet als "convertible" kunnen zien, omdat ze vanuit hun eigen situatie geen behoefte hebben aan de overige features. En dat vind ik best begrijpelijk. Je moet immers wel betalen voor alles.

De prijs, de relatief lage power, de accuduur en zelfs de 'd-pad' zijn prima te verantwoorden als je naar het geheel kijkt met alle opties, maar als je ook maar 1 van de configuraties niet denkt te gebruiken dan zie je wel gaten die je keuze moeilijker kunnen maken.

Maar dit is het probleem met alle situaties waar iets een "jack of all trades, master of none" is.

Vergelijk het met een Zwitsers zakmes. Ja, voor minder geld heb je een setje schroevendraaiers waarmee schroeven draaien in je garage veel beter gaat. Maar als dat het enige is wat je er mee wil doen dan hoef je ook helemaal niet te kijken naar zo'n ding.
Ik snap je punten, maar het is een portable console, als je hem liever thuis gebruikt kan dat, maar dat is niet de main selling point. Is een beetje klagen over een functie die fundamenteel verbonden is aan de console, als dat je niet ligt dan zou ik de Switch niet kopen. Zeker als je 2/3 post verder ziet dat sanderev66 hem juist alleen als portable wilt gebruiken.
Nu is het zeker mogelijk dat het een "jack of all trades, master of none" wordt, maar als handheld laat het natuurlijk prima prestaties zien, veruit beter dan de 3DS of Vita en op TV spelen is gewoon ala Nintendo, ze mikken op mooie kleurrijke beelden en niet op fotorealisme (wat ook betere hardware vraagt).

Wil je foto-realisme dan ben je beter uit met een PS4 Pro of Scorpio, wil je vrolijke kleuren en couch co-op (of onderweg) dan zijn er veel pluspunten aan de Switch. Voor ieder wat wils.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:37:
@NMe: MarioKart is volledig met 2 JoyCon voor 2 spelers te spelen, ook ARMS, Shovel Knight en nog een groot aantal andere multiplayer games. Verder weet je niet dat de controllers niet geschikt zijn voor langdurig gebruik. Want je hebt ze nog niet langdurig gebruikt.
Ik hoef ze niet langdurig te gebruiken om te weten dat ze ergonomisch gezien vergelijkbaar zijn met een aardappel. Ze zijn rechthoekig, hebben geen grips, zijn zo klein dat ze niet fatsoenlijk in je handen passen. Best leuk dat het kan hoor, en ook leuk voor een paar kleine spelletjes tussendoor... maar het gaat sowieso niet geschikt zijn voor langdurige speelsessies.

Ik wil er best in meegaan dat je sommige kritieken niet kan hebben tot je iets in je handen hebt gehad maar voor een controllertje van zo'n 10 centimeter breed en 3 centimeter hoog is het onmogelijk dat dat urenlang comfortabel is. Er is een reden dat we sinds de NES geen vierkante controllers meer gezien hebben en dat er voor de handhelds die wel vierkant waren grips uitgebracht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Ik hoor verschillende berichten over het comfort van een enkele Joycon maar de negatieve berichten overschaduwen de positieve wel in aantal. En als ik naar het design en formaat kijk dan sluit ik me in eerste instantie ook bij de negatieve groep aan. Zelfs met een grip zitten de knoppen nog niet op een fijne positie voor langdurig gebruik.

Maar langdurig gebruik... leuk in theorie... maar hoe veel doe je dat nou in multiplayer? Ik vind de huidige oplossing, hoe oncomfortabel ze ook zijn, het beste. Als ik ooit zoveel multiplayer ga doen dat het een probleem wordt dan koop ik wel een extra ding hoor. Maar ben wel blij dat ik niet extra hoef te betalen voor het incidentele gebruik van een half uurtje per sessie (=99% van hoe ik multiplayer speel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
NMe schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:46:
[...]

Ik wil er best in meegaan dat je sommige kritieken niet kan hebben tot je iets in je handen hebt gehad maar voor een controllertje van zo'n 10 centimeter breed en 3 centimeter hoog is het onmogelijk dat dat urenlang comfortabel is. Er is een reden dat we sinds de NES geen vierkante controllers meer gezien hebben en dat er voor de handhelds die wel vierkant waren grips uitgebracht zijn.
En zo ook voor de joy-cons. Mócht je de joy-cons uiteindelijk persoonlijk niet comfortabel vinden: http://www.mediamarkt.nl/...t-thumbgrips-1487418.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:46:
[...]

Ik hoef ze niet langdurig te gebruiken om te weten dat ze ergonomisch gezien vergelijkbaar zijn met een aardappel. Ze zijn rechthoekig, hebben geen grips, zijn zo klein dat ze niet fatsoenlijk in je handen passen. Best leuk dat het kan hoor, en ook leuk voor een paar kleine spelletjes tussendoor... maar het gaat sowieso niet geschikt zijn voor langdurige speelsessies.
Dan moet je nog eens héél goed naar de JoyCon kijken gezien ze alles behalve rechthoekig zijn. En daarbij gaat niemand uren achterelkaar multiplayer spelen. Want dat is meer pro-scene en dan heb je een pro controller nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:37:
@BlackMage: Dat doe ik ook. Echter ik zie de Switch als een portable. Van mij had de dock weg mogen blijven, ik denk niet dat ik vaak op de TV zal Switchen :p En vanuit mijn standpunt zijn er dan ook alleen maar voordelen. Ik zie de Switch als een opvolger voor de 3DS of PSVita.
Zo zie ik 'm ook. Leuk dat er een dock bij zit om 'm op te laden, maar het mooie lijkt mij vooral dat je zonder TV en onderweg kunt gamen.

Geen idee hoe het in de praktijk zal zijn, want 3DS/3DS XL en Vita zijn hier ook in- en uitgegaan, maar goed. Sowieso een leuk apparaat om iig te hebben en Zelda op te spelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

De prijs

[afbeelding]

Snijd dan de juiste punten aan.

PRIJS

Niemand heeft het meer over de prijs hier.
Ik heb nog nooit geklaagd over de prijs, ik was zelfs degene die ver voor de release al zei dat het simpelweg niet lukt om zoiets te maken voor 199-249 usd. Terwijl vele zeiden dat het wel kon en het vergeleken met dure premium phones die minder dan 200 usd kosten om te fabriceren.
Uiteindelijk weten we waar de prijs ligt en je hoort er niemand meer over.

Daarbij gaat de prijs vergelijking van een release met XB1 en PS4 niet op.
Toen de PS4 kwam was er helemaal geen concurentie, het was de eerste next gen console.
Nu is het een ander verhaal dus het vergelijken slaat nergens op.

12 GAME PACK IN

Het is ook zo dat een game als 12 game maar heel weinig trekt die daar de volle pond voor wilt betalen.
Zelfs Tweakers vond het een leuke tech demo maar niet meer dan dat. Perfect als pack in.
Wederom, NU in 2017 koop je voor het bedrag van de Switch een andere console met game erbij.
Het is iets wat bij velen leeft dus niet iets wat onzinnig is.

CONTROLLER DUUR

Klopt, en bij release zijn die dingen nooit goedkoop, ook niet bij Sony en MS.
Wederom, de gevestigde orde is er al jaren en dat zijn ze in verhouding duur.
De funnies in de joycons zijn dan hightech maar lang niet iedereen vraagt daarom.
De meesten willen een comfortabele controller om een game te spelen, Punt.
Dit gecombineerd met een evt latere toevoeging van de WiiU pro controller en de behoefte van veel mensen voor een pro controller (zie de verkopen) geeft de behoefte wel degelijk aan en dan is de Pro idd te duur.

Om maar te zwijgen over het ontbreken van een audio port op alle controllers bij de Switch.

LAUNCH UP SLECHT

Is ook slecht, klaar. Sure was bij anderen wellicht ook het geval maar daar heb je het weer.
Het is 2017 en er is genoeg op console gebied te krijgen, een betere line up had wel wat vertrouwen gewekt.
Iedere reviewer heeft het erover en is wel degelijk een valide punt.
Vertrouwen of niet, niemand weet waar het heen gaat en hoelang het nog duurt, echt niemand.
Na Zelda zijn de meesten over 8 weken wel een beetje uit gespeeld en krijg je het freewheelen naar de eerst volgende topper. Voor velen (zoals je over kunt lezen) is dat Mario O.

UNDERPOWERED

Vreemd genoeg zie je hier helemaal geen Pascal tech praat meer. Alhoewel de specs nog onduidelijk zijn is het duidelijk dat het systeem underpowered is in vergelijking met 3 jaar oude consoles. Kunnen hier dag en nacht over praten maar dat is de realiteit.
Het is wel de krachtigste handheld, dat weer wel.
Maar voor de mensen die puur home console gamen (de meesten) is dat een tegenvaller.
De verhalen van dat cpu en gfx power niks uitmaakt en het alleen om de Nintendo exclusives gaat is pure onzin.
Als dat namelijk waar was dan had iedereen hier een WiiU (gehad) en dat is bij lange na niet het geval terwijl er echt goede games voor waren, dus waarom dan niet ?
Juist ja, het vertrouwen was er voor de meesten niet en het ontbreken van bepaalde games, en daar ik niks mis mee maar kom dan niet aan met smoesjes ...

ACCUDUUR

Laten we eerst maar eens zien hoe dat uitpakt. Er is een verschil tussen fabrieks specs en reallife specs.
De meesten maken zich hier niet echt druk om, zelfs ik niet maar eerst zien dan geloven.

Grappig dat een belangerijk detail steeds over het hoofd gezien wordt en niemand het over heeft.
Voice chat via de app, en hoe doe je dat met de game sounds terwijl je oortje in hebt voor de comms ..
Duidelijk dat de meesten hier niet veel MG ervaring hebben ogenschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
matthijst schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:51:
[...]

Zo zie ik 'm ook. Leuk dat er een dock bij zit om 'm op te laden, maar het mooie lijkt mij vooral dat je zonder TV en onderweg kunt gamen.

Geen idee hoe het in de praktijk zal zijn, want 3DS/3DS XL en Vita zijn hier ook in- en uitgegaan, maar goed. Sowieso een leuk apparaat om iig te hebben en Zelda op te spelen :+
Het is natuurlijk prima om het ding te zien zoals je hem graag wilt gebruiken. Maar je moet niet vergeten (of klagen) dat je betaald voor alles wat hij kan. En dat is niet alleen geld, maar ook keuzes in design die bij enkelvoudig gebruik niet handig zijn.

In de theoretische situatie waarbij de Switch een pure handheld was dan:
- Hoefde er geen dock bij (=kostenbesparing)
- Konden de joycons vast blijven zitten (=kostenbesparing, meer ergonomie, potentieel grotere accu mogelijk)
- Kon er een echte D-Pad op de joycon (=betere besturing 2d games)
- Kon er een zwakkere chip in (=kostenbesparing)

Andersom ook, met andere punten waarop kosten bespaard konden worden en je gebruikscomfort verbeterd kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
<knip>

[ Voor 78% gewijzigd door Grotman op 06-02-2017 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:53:
[...]

Grappig dat een belangerijk detail steeds over het hoofd gezien wordt en niemand het over heeft.
Voice chat via de app, en hoe doe je dat met de game sounds terwijl je oortje in hebt voor de comms ..
Duidelijk dat de meesten hier niet veel MG ervaring hebben ogenschijnlijk.
Omdat het wellicht dan toch niet zo'n belangrijk detail is voor iedereen als jij beweert. Ik heb in de huidige iteraties van Smash (zat er overigens wel in, via gamepad speaker/mic) en Splatoon voice absoluut niet gemist (ik kan toch geen Japans, en de helft van de Splatooners zijn Jp). De PC games die wel voice hebben, speel ik ook weinig voice met randoms, want dat zijn erg vaak kiddo's die dan lopen te ragen of lopen te kutten. Dat, en het feit dat ze willekeurige lui zijn waar je 5 min mee speelt... ik vraag me echt af of voice chat dan de reddende engel is die je de overwinning gaat geven. Met ervaring in Overwatch; ik heb verloren met teams die perfect met elkaar spraken, maar de individuele skill gewoon bar slecht was en dikke overwinningen gehaald met mensen die enkel chat gebruikten of elkaar niet eens konden verstaan. Tenzij je leet pro top-tier MLG-Splatoon-speler bent, maakt het denk ik weinig verschil.

Ik denk dat je eerst een aantal kritische vragen moet stellen:

1. Heb ik in-game voice chat nodig om succesvol te zijn?
2. Haal ik meer genot uit een in-game voice chat?
3. Heb ik genoeg Switch-spelende vrienden die op hetzelfde moment mijn multiplayer spelen, waar ik ook nog mee wil spreken tijdens de game?

Voor mij:

1. Nee.
2. Meestal niet.
3. Meestal niet, net als bij de Wii / Wii U heb ik maar een enkeling in mijn cirkel die tegelijkertijd games wilde spelen. Wanneer we dit wel deden, was dit meestal getriggert door een Whatsapp-audio gesprek die we al hadden. Ik pleurde de telefoon op de bankleuning of hield gewoon m'n oordopjes in en luisterde naar de audio van de game. Ik zie niet waarom dat een probleem zou zijn. Tenzij je een dikke headset op je telefoon gebruikt met noise-cancelling hoor je de TV gewoon nog. Je telefoon cancelt de game sounds van je partner. Feitelijk gebruikte ik m'n telefoon al voor comm.

Dus wanneer ik dan weer gezwam (vooral van jou) lees over die voice chat app...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2017 12:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dagg
Hoe moeilijk is het om het apparaat te zien als een handheld dat aan te sluiten is op je teevee? Is dat niet waar Nintendo het op gooit?
Ik snap de design keuzes die gemaakt zijn. Alle argumentatie voor én tegen vind ik daarom altijd een beetje doelloos, als bestaat in deze niet.
Dat er een nieuwe versie komt over een jaar kan ik begrijpen omdat de techniek zich ook ontwikkeld. Als Nintendo was blijven zoeken dan was de Switch nooit op de markt gekomen. En met alles is het zo, take it or leave it. Geen ja maar..

Waar blijft die? Ik word een beetje hebberig 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Dagg op 06-02-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Huh, ik was nog een het tikken?

Ik klaag niet?
Dock is wel handig, om op te laden. Zou ik anders ook gekocht hebben (al zat er dan geen HDMI etc op ws).
Joycons hadden van mij idd wel vast mogen zitten, maar ik snap dat Nintendo het in de markt probeert te zetten als een alleskunner, dus dan is het een makkelijke keus om ze los te maken.

Voicechat boeit mij niks.
Ken niemand met een switch en speel ook nooit MP games op PS4/XB1 :)

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 06-02-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:18:
[...]

Omdat het wellicht dan toch niet zo'n belangrijk detail is voor iedereen als jij beweert. Ik heb in de huidige iteraties van Smash (zat er overigens wel in, via gamepad speaker/mic) en Splatoon voice absoluut niet gemist. De PC games die wel voice hebben, speel ik ook weinig voice met randoms, want dat zijn erg vaak kiddo's die dan lopen te ragen of lopen te kutten. Dat, en het feit dat ze willekeurige lui zijn waar je 5 min mee speelt... ik vraag me echt af of voice chat dan de reddende engel is die je de overwinning gaat geven. Met ervaring in Overwatch; ik heb verloren met teams die perfect met elkaar spraken, maar de individuele skill gewoon bar slecht was en dikke overwinningen gehaald met mensen die enkel chat gebruikten of elkaar niet eens konden verstaan. Tenzij je leet pro top-tier MLG-Splatoon-speler bent, maakt het denk ik weinig verschil.

Ik denk dat je eerst een aantal kritische vragen moet stellen:

1. Heb ik in-game voice chat nodig om succesvol te zijn?
2. Haal ik meer genot uit een in-game voice chat?
3. Heb ik genoeg Switch-spelende vrienden die op hetzelfde moment mijn multiplayer spelen, waar ik ook nog mee wil spreken tijdens de game?

Voor mij:

1. Nee.
2. Vaak niet.
3. Nee, net als bij de Wii / Wii U heb ik maar een enkeling in mijn cirkel die tegelijkertijd games wilde spelen. Wanneer we dit wel deden, was dit meestal getriggert door een Whatsapp-audio gesprek die we al hadden. Ik pleurde de telefoon op de bankleuning of hield gewoon m'n oordopjes in en luisterde naar de audio van de game. Ik zie niet waarom dat een probleem zou zijn. Tenzij je een dikke headset op je telefoon gebruikt met noise-cancelling hoor je de TV gewoon nog. Je telefoon cancelt de game sounds van je partner. Feitelijk gebruikte ik m'n telefoon al voor comm.

Dus wanneer ik dan weer gezwam (vooral van jou) lees over die voice chat app...

[video]
Ja, dat vind jij.
Kijkende naar de geschiedenis van MG op andre platformen en de verkoop van comms artikelen en de software aanpassingen in de loop der tijd voor Parties en Teams denk ik dat het meer leeft dan bij jou.

Ik denk dat jij het punt een beetje mist. Het gaat erom dat je de mogelijkheid moet kunnen hebben als je er wel behoefte aan hebt.
Voor veel nintendo freaks is het wellicht niet een issue omdat het meestal loners zijn en couch coop gamers, maar als het MG netwerk echt aanslaat dan zal de interesse ook aak kunnen wakkeren.
matthijst schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:21:
[...]
Voicechat boeit mij niks.
Ken niemand met een switch en speel ook nooit MP games op PS4/XB1 :)
Lekkere slimme opmerking.
Er is nog niemand met een Switch dus je kent idd niemand, dat kan over 4 maanden totaal anders zijn.
En je hoeft ook niet op PS4 enzo te hoeven gamen om straks wel de behoefte te hebben om MP te doen.

Nintendo is vrij goed in MP game (local) en met een goed netwerk kan dat wellicht een vlucht nemen.

Beetje simpel om dat nu al uit te sluiten. Zeker met games zoals Splatoon, Mk8 en nog vele ander MG titels.

[ Voor 11% gewijzigd door Bomberman71 op 06-02-2017 12:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Bomberman71 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:27:
Voor veel nintendo freaks is het wellicht niet een issue omdat het meestal loners zijn en couch coop gamers, maar als het MG netwerk echt aanslaat dan zal de interesse ook aak kunnen wakkeren.
Sjongejonge :X

Laten we eerst eens afwachten waar Nintendo mee komt :)
Ik mag hopen dat ze een idee hebben wat ze aan het doen zijn daar in Japan.

[ Voor 11% gewijzigd door matthijst op 06-02-2017 12:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bomberman71 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:53:
Maar voor de mensen die puur home console gamen (de meesten) is dat een tegenvaller.
De meesten? Heb je de verkoopcijfers van de 3DS gezien? :?

Je maakt in de hele post trouwens echt enorm veel aannames over wat "de meesten" willen. Tenzij je daar cijfers voor hebt voegt dat echt enorm weinig toe en is het gewoon een stijlfout...

[ Voor 26% gewijzigd door NMe op 06-02-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
NMe schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:31:
[...]

Allemaal loners.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
[...]

...

Ik denk dat jij het punt een beetje mist. Het gaat erom dat je de mogelijkheid moet kunnen hebben als je er wel behoefte aan hebt.

...
Was het plaatje over de Voice chat van Nintendo zelf of een goede moc-up van een fan? Ik kan er weinig over vinden en vraag mij af of het waar is wat er in dit topic wordt beweerd. Ik snap je concerns, er zit toch BT4.1 op de Switch? Wie zegt ons niet dat er met BT gecommuniceerd wordt? Ik weet niet wat waarheid is in deze en zie verschillende mogelijkheden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, dat vind jij.
Kijkende naar de geschiedenis van MG op andre platformen en de verkoop van comms artikelen en de software aanpassingen in de loop der tijd voor Parties en Teams denk ik dat het meer leeft dan bij jou.

Ik mis het punt niet, en de mogelijkheid heb je dus al via je telefoon. Oordopjes + TV audio werkt op zich dikke prima. Juist omdat Nintendo misschien doorheeft dat het geen hot feature is waar hun playerbase op zit te wachten is waarom ze het een app maken. Vooral met modulaire controllers lijkt het me lastig/overbodig om overal maar een audio-chip en een 3.5mm jack in te drukken. Juist met een telefoon garandeer je dat zo' beetje elke bestaande 3.5mm of bluetooth doppen ermee werken of dat je een speaker-functie met audio-cancelling heeft van hoge kwaliteit.

@Dagg

http://www.forbes.com/sit...-voice-chat/#7b684c541d46

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2017 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:31:
[...]

Je maakt in de hele post trouwens echt enorm veel aannames over wat "de meesten" willen. Tenzij je daar cijfers voor hebt voegt dat echt enorm weinig toe en is het gewoon een stijlfout...
Leuk die 3ds maar dat is vaak de handheld erbij van de gamers bij gebrek aan serieuze alternatieven.
Als home console hebben ze vaak wat anders staan of een PC.

Ik denk dat je kunt stellen dat de meesten hem kopen voor thuis en niet in de trein.
Maar omdat ik het zeg is het opeens niet meer zo dat mensen uitkijken naar het gamen met de kids op de bank, mensen spelen waarschijnlijk liever Zelda op de WC en spelen basketbal op een tafel in het park.

Sterker nog, als de prijs van het dock goedkoper was kochten sommigen hier een 2e voor boven.
Ook het meenemen en aansluiten bij anderen op een tv (gebruik USB C hdmi) herinner ik me ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
Een telefoon moeten gebruiken voor voice-chat, hoe verzinnen ze het. :+

Er zit toch gewoon een 3,5mm-aansluiting op dat ding en ik ga er ook vanuit dat er normale lobbies zijn, dus die app mogen ze van mij houden. Mochten ze die app verplicht stellen, dan huur ik 4x4 en maak ik een filmpje voor YouTube.

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 06-02-2017 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, welkom in 2017.
Een term die vaak gebruikt wordt voor single players.
Je geeft er meteen een negatieve lading aan omdat ik het gebruik.

Stoer joh ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Dank je!
Er is nog niemand met een Switch dus je kent idd niemand, dat kan over 4 maanden totaal anders zijn.
En je hoeft ook niet op PS4 enzo te hoeven gamen om straks wel de behoefte te hebben om MP te doen.
Dit is pas een domme opmerking: ik weet toch nu al wel wie in mijn omgeving er een Switch zal kopen?
Inderdaad: niemand |:(
Nintendo is vrij goed in MP game (local) en met een goed netwerk kan dat wellicht een vlucht nemen.
Beetje simpel om dat nu al uit te sluiten. Zeker met games zoals Splatoon, Mk8 en nog vele ander MG titels.
Waarom? Dan heb je mensen die ook een switch hebben nodig. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:42:
Een telefoon moeten gebruiken voor voice-chat. :+

Er zit toch gewoon een 3,5mm-aansluiting op dat ding en ik ga er ook vanuit dat er normale lobbies zijn, dus die app mogen ze van mij houden. Mochten ze die app verplicht stellen, dan huur ik 4x4 en maak ik een filmpje voor YouTube.
Als hij in het dock zit moet je tegen de Tv aan gaan zitten of een 3 meter kabel door de kamer hebben liggen.
Vandaar dat ze al jaren in sommige controllers zitten, dan maakt het niet uit waar je zit.

Als je handheld speelt dan heb je dat probleem duidelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
Bomberman71 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:45:
[...]

Als hij in het dock zit moet je tegen de Tv aan gaan zitten of een 3 meter kabel door de kamer hebben liggen.
Vandaar dat ze al jaren in sommige controllers zitten, dan maakt het niet uit waar je zit.

Als je handheld speelt dan heb je dat probleem duidelijk niet.
Ze hadden die aansluiting toch gewoon kunnen verwerking in die houder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Thnks!

Zeker is het nog niet, het wijst die richting op. Zo lees ik het, het zal mij benieuwen.
Pagina: 1 ... 70 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic