Kadardar schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:56:
[...]
Ga ik met je eens dat ze het duidelijk mogen gaan maken... Denk dat het wel goed afgekeken is alleen wat ik zo jammer vind is dat je een gratis oude retro game krijgt... die je na een maand weer mag inleveren

Hoop toch dat ze daar snel van terugkomen en gewoon permanent games uitgeven... begrijp heel goed dat ze nog geen gratis switch games kunnen weggeven want anders koopt niemand bij release switch games meer.
Voice coms zullen er vast wel inzitten, hoe ga je anders splatoon 2 spelen? Snel een Teamspeak ip adres posten zodat iedereen kan joinen
De grootste vraag is wat gaat het kosten, een te dure online expierence voor te weinig zou heel goed voor mij een reden zijn om de online mogelijkheden te skippen, heb tevens al xbox live

.
Die gratis game is idd iets dat ze moeten oppakken, die maand proef slaat nergens op maar Anno 2017 met Nes of Snes games komen van tenminste 25 jaar oud gaat ook nergens over.
Gewoon Gc of Wii games !
Voice comms zal er in zitten maar is die nou Native of niet ? Heel belangerijk punt. Oftewel krijg je dat zielige gekloot met een app op je smartphone of gewoon native via de console zelf zoals het hoort ?
Men zei eerst via de app maar nu brengen ze al headsets naar buiten voor online gaming die gewoon in de unit geprikt gaan worden ...
voxxel schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:55:
[...]
Aangezien het pas vanaf de herfst een betaalde dienst gaat zijn hebben ze ook nog wel even om eea aan te kondigen. Reggie had in een interview ook gezegd dat er in de maand richting launch en de maanden er na ook nog meer info vrij zal komen. Waarom doen ze het niet allemaal in 1 keer? Spreiden van info om de aandacht vast te houden, maar ook kijken hoe de markt reageert zodat ze eventueel nog strategieën kunnen aanpassen.
Het vasthouden van attentie is leuk maar dan moeten mensen wel het idee hebben dat Nintendo weet waar ze mee bezig zijn. Als je goed rondkijkt zijn er maar bar weinig reviewers, gamers en critici die veel vertrouwen hebben in het online systeem, zeker nu het allemaal vrij kortdag is.
Dat het tot de herfst gratis is is leuk, maar als Mk8 uitkomt over een 2 tal maanden dan wil je toch wel dat het allemaal lekker loopt en niet zo van 'nou ja het netwerk moet nog vorm krijgen en niet zeuren want het is gratis'
Het moet gewoon vanaf het moment dat die games er zijn (en dat is snel) gewoon kloppen. Lijkt mij dat je dan nu de boel al op de rit hebt.
Velen denken dat Couch MP het helemaal is en dat is ook wel zo maar een goede online MP ervaring is minstens zo belangerijk.
Het zal veel vaker voorkomen dat je met anderen kan rijden en middels de comms en de nodige opmerkingen ook veel fun kan hebben.
Je kan na de launch met mensen hier op het forum wat afspreken en samen racen, helemaal top.
Ik zie niet snel mensen naar elkaar toe komen om op een 1 scherm te spelen met zijn vieren.
De voorwaarde is dat het netwerk grotendeels moet kloppen, vanaf de launch eigenlijk al en niet Beta zijn tot aan de herfst.
[
Voor 20% gewijzigd door
Bomberman71 op 01-02-2017 10:19
]