Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:27:
[...]

Dat gedeelte begrijp ik wel, alleen het gedeelte waarom Nintendo het mogelijk zou maken dat je een gamecard kunt installeren en vervolgens zonder cart zou kunnen spelen vat ik niet.
Waarom zou je een spel van een gamekaart installeren om het interne geheugen / sd kaart wanneer dit niet sneller (even snel) is dan het laden vanaf de gamekaart als je niet zonder de gamekaart kan spelen? Beetje zinloos.
Kadardar schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:27:
Weet niet of deze al eens voorbij was gekomen maar lijkt erop dat de mensen die lan(bedraad netwerk kabeltje) op hun switch willen toch voorzien worden.

Lan adapter
Je kan ook gewoon een Wii lan adapter gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
Kadardar schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:27:
Weet niet of deze al eens voorbij was gekomen maar lijkt erop dat de mensen die lan(bedraad netwerk kabeltje) op hun switch willen toch voorzien worden.

Lan adapter

En nog wat leuke extras:
Tempered glass
Gaming headset
Hmm benieuwd wat voor aansluiting die headset zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:37:
[...]

Waarom zou je een spel van een gamekaart installeren om het interne geheugen / sd kaart wanneer dit niet sneller (even snel) is dan het laden vanaf de gamekaart als je niet zonder de gamekaart kan spelen? Beetje zinloos.

[...]

Je kan ook gewoon een Wii lan adapter gebruiken ;)
Stel je gaat ergens heen/bent een luie donder en wilt niet met diverse cardridges zeulen?

Vooral met vakantie is het ideaal lijkt mij. Maar ik verwacht dat het niet kan omdat: game installeren en doorverkopen.

Verder is het inderdaad vrij zinloos

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Thalaron schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:01:
[...]

Stel je gaat ergens heen/bent een luie donder en wilt niet met diverse cardridges zeulen?

Vooral met vakantie is het ideaal lijkt mij. Maar ik verwacht dat het niet kan omdat: game installeren en doorverkopen.

Je kan tegenwoordig alle games ook digitaal kopen ;)

Als je fysiek koopt, ongeacht wat ze bedenken voor installeren of wat dan ook... de kaart/disk moet er altijd in zitten tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:01:
[...]

De cartridges zijn echt super klein:

Afbeeldingslocatie: https://1d31c772ec21a65b0a71-0707aae3004193da193e1ad4a942592d.ssl.cf2.rackcdn.com/37403/switchsizegamnesia__large.jpeg
Plus zijn er cases voor meerdere cartidges ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Bij release van de switch is er voor mij nog niet echt iets wat ik interessant vind. Verder heb ik op mijn lijstje staan:

Mario Kart
Constructor HD
ARMS
Fire emblem (gewone en warriors)
FIFA
Steep
Octopath traveler
Splatoon 2
Skyrim
Disgaea
FAST RMX
Mario Odyssee

Maar die ga ik dus nooit allemaal kopen op de datum dat ze uitkomen :p

[ Voor 7% gewijzigd door --_-- op 31-01-2017 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:10:
[...]

De cartridges zijn echt super klein:

[afbeelding]
Plus zijn er cases voor meerdere cartidges ;)
Heb ook een dergelijke case besteld.
Mij boeit het niet, geef alleen als reactie dat het wel degelijk nuttig KAN zijn. Ik ben allang blij dat ze van die kwetsbare optische en veelal luidruchtige meuk zijn afgestapt :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb, serieus, een etui thuis met "Pokémon Platinum Version" er op waar ik al mijn DS en 3DS games in bewaar. Alhoewel ik tegenwoordig meestal de games in de eShop haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 00:40
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:22:
Ik heb, serieus, een etui thuis met "Pokémon Platinum Version" er op waar ik al mijn DS en 3DS games in bewaar. Alhoewel ik tegenwoordig meestal de games in de eShop haal.
Gevonden, er is een gelijk headset in de kleuren van de Xbox One, die heeft 3,5mm hier is een linkje
Die ken ik, die heb ik ook met zelfde gebruik (want in het hoesje laten en in de kast was to mainstream op dat moment en ik heb geen zin om alles bij elkaar te moeten gaan zoeken) :D
Alhoewel ik wel nog steeds me games fysiek probeer te halen zodat ze weer leuk me kast opvullen :)
Enige game die ik digitaal heb is Zelda Four Swords want die stond er namelijk op toen ik hem kocht :)
Ryatzu schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:00:
[...]

Hmm benieuwd wat voor aansluiting die headset zal hebben.
Gevonden, er is een gelijk headset in de kleuren van de Xbox One, die heeft 3,5mm hier is een linkje

[ Voor 42% gewijzigd door Kadardar op 31-01-2017 22:16 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://cdn1.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/7312813/Nintendo_Switch_12.0.jpg

Voor alle koptelefoons, headsets, etc.

Zie Nintendo.nl :)
http://www.nintendo.nl/Ni...cificaties-1176277.html#1

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2017 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, en daar zit je dan met 5 meter snoer door de kamer want je Switch is docked.
BT ondersteuning zou er moeten zijn of audio out op de controller.
Niet aankomen met 'audio lag' want andere console krijgen het ook voor elkaar.

Lijkt erop dat comms via een app dan niet persee nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, we wisten het eigenlijk al meer als een jaar, nu is het officieel.
Het einde van een kort tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Bomberman71 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 00:14:
[...]

Ja, en daar zit je dan met 5 meter snoer door de kamer want je Switch is docked.
BT ondersteuning zou er moeten zijn of audio out op de controller.
Niet aankomen met 'audio lag' want andere console krijgen het ook voor elkaar.

Lijkt erop dat comms via een app dan niet persee nodig is.
Er zit dan wel bluetooth in de console, maar of ie ook voor bluetooth headsets gebruikt kan worden is niet duidelijk nog.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Bomberman71 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 00:38:
[...]

Ach, we wisten het eigenlijk al meer als een jaar, nu is het officieel.
Het einde van een kort tijdperk.
Ja was erzelf ook al van op de hoogte, maarja zo kan Nintendo wel direct de focus totaal op de switch leggen waardoor we een grote kans hebben dat deze wel een stuk beter van de grond afkomt vergeleken met de WiiU. Helemaal mooi voor mij met koningsdag, lekker wiiu games hunten tegen spot prijzen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 00:43:
[...]

Er zit dan wel bluetooth in de console, maar of ie ook voor bluetooth headsets gebruikt kan worden is niet duidelijk nog.
Als dat wel zo zou zijn is het mischien de hoogste tijd om dat nu al te ventileren.
Valt mij op dat ze best wel veel info schuldig blijven waar mensen toch wel om vragen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Voor nu is mijn Nintendo lijst beperkt met Breath of the wild, Xenoblade chronicles 2, Dragon quest heroes 1&2, Mario odyssey, Fire emblem warriors.

De lijst wordt over tijd aangevuld met Mario kart 8 Deluxe, Splatoon 2, Rime, ARMs, Shin megami tensei, Disgaea 5, I am Setsuna en mogelijk Seasons of heaven, Fast RMX, Dragon ball Xenoverse 2, Skyrim, Project sonic 2017, Octopath.

Maar als ik eerlijk zou zijn (en een beetje offtopic) dan ziet mijn lijst er zo uit van Breath of the wild, Horizon zero dawn, Ni no kuni 1&2 special edition, Xenoblade chronicles 2, Gravity rush 1&2 special edition, Dragon quest heroes 1&2, Fire emblem warriors, Mario odyssey.

Misschien is het voor mij weer tijd om Nintendo en Sony naast elkaar te hebben want dat zorgde vanaf 1995 tot 2006 voor Plezier en Synergie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 19:27:
[...]

Dat gedeelte begrijp ik wel, alleen het gedeelte waarom Nintendo het mogelijk zou maken dat je een gamecard kunt installeren en vervolgens zonder cart zou kunnen spelen vat ik niet.
Qua snelheid mag het niet meer nodig zijn maar puur voor het gemak is het wel fijn, zeker voor een portable. Je hoeft niet meer uit de bank om die kaartjes te wisselen, als je het apparaat meeneemt hoef je geen dozijn losse games mee te nemen. Maar de enige manier om dat mogelijk te maken én de controle te behouden is het gebruik van een account-systeem met online activatie, zoals Steam dat doet. Ik zou het niet erg meer vinden, maar Nintendo is altijd erg terughoudend met dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seal64 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 05:53:
Maar de enige manier om dat mogelijk te maken én de controle te behouden is het gebruik van een account-systeem met online activatie, zoals Steam dat doet. Ik zou het niet erg meer vinden, maar Nintendo is altijd erg terughoudend met dat soort zaken.
Online activatie? Dus als je op een plek zit zonder Internet kun je de games niet spelen? :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:38

S2S

Opgeruimt staat netjes.!!

Eruit met het oude, erin met het nieuwe! Hello Switch.

Persoonlijk de minst gespeelde Nintendo console in mijn 30 jaar gaming.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
RayNbow schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 07:09:
[...]

Online activatie? Dus als je op een plek zit zonder Internet kun je de games niet spelen? :+
Een online licentiecheck na download is niets mis mee toch? Met de update weer enz...

En waar op bijvoorbeeld vakantie is geen wifi meer dan? En waar kunnje geen gebruik maken van een persoonlijke hotspot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 07:09:
[...]

Dat wilde MS met de XBOX ONE ook gaan doen, daar zijn ze nog voor de launch op teruggekomen :)

Bij de Switch zou het helemaal een hel zijn, het is een portable console, je hebt dus niet altijd internet op je console. Dus je kan niet zeg maar een spel in de winkel kopen en in de oude sprinter naar huis het spel spelen.

Verder is het heel gevoelig voor hackers. Waardoor mensen alsnog illegaal hun spellen kunnen houden.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2017 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
kbloem schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:01:
[...]

Een online licentiecheck na download is niets mis mee toch? Met de update weer enz...

En waar op bijvoorbeeld vakantie is geen wifi meer dan? En waar kunnje geen gebruik maken van een persoonlijke hotspot?
Nou als ik op vakantie ben, ga ik het liefst naar een camping zonder internet. Lekker helemaal offline. Mochten ze mij nodig hebben, bellen ze maar. Daar komt bij dat als ik ga kamperen de Switch lekker thuis blijft.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Uiteindelijk is het allemaal persoonlijke voorkeur wat je meeneemt op vakantie of niet. Maar een vaste console zoals de xbox kun je natuurlijk niet vergelijken met de switch die perfect is om mee te nemen natuurlijk. Ik had het graag gezien. In spanje of turkije of waar dan ook is het lastiger een game te vinden in de winkel. Een online impulsieve aankoop moet altijd kunnen imo...

Maar wat zijn de online diensten van de switch dan? Toch geen youtube en netflix mag ik hopen? Daar leg ik mn iphone of ipad niet voor aan de kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:21
Ik volg dit topic al een tijdje, maar heb toch nog de volgende vraag na het zien van de specificaties:

Hoe zit het met de Switch verbinden met je Wifi? Moet er een losse adapter voor gekocht worden?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:57
Buddha_ schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:46:
Ik volg dit topic al een tijdje, maar heb toch nog de volgende vraag na het zien van de specificaties:

Hoe zit het met de Switch verbinden met je Wifi? Moet er een losse adapter voor gekocht worden?

De switch kan dit gewoon zonder adapter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMage
Buddha_ schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:46:

Dan heb je de specificaties toch niet zo goed gelezen ben ik bang ;)

Er zit wifi (AC standaard) ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
kbloem schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 08:24:
Uiteindelijk is het allemaal persoonlijke voorkeur wat je meeneemt op vakantie of niet. Maar een vaste console zoals de xbox kun je natuurlijk niet vergelijken met de switch die perfect is om mee te nemen natuurlijk. Ik had het graag gezien. In spanje of turkije of waar dan ook is het lastiger een game te vinden in de winkel. Een online impulsieve aankoop moet altijd kunnen imo...

Maar wat zijn de online diensten van de switch dan? Toch geen youtube en netflix mag ik hopen? Daar leg ik mn iphone of ipad niet voor aan de kant.
Ik denk dat de nadruk zal liggen op de Online Multiplayer qua online diensten. Meer moet je imho niet willen. Netflix en YouTube gebruik ik toch niet onderwag. Ik hou trouwens mijn hart vast met de Online MP van Nintentendo. Ik heb nog steeds nachtmerries van de Friend codes die je bij de Wii had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Lanithro schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:11:
[...]

Ik denk dat de nadruk zal liggen op de Online Multiplayer qua online diensten. Meer moet je imho niet willen. Netflix en YouTube gebruik ik toch niet onderwag. Ik hou trouwens mijn hart vast met de Online MP van Nintentendo. Ik heb nog steeds nachtmerries van de Friend codes die je bij de Wii had.
Neem aan dat dat allemaal vervangen gaat worden door NNID of MyNintendo aangezien dit ook al lekker aan het pushen zijn bij de mobile games :). Je krijgt dan gewoon een accountsnaam waar andere je op kunnen toevoegen... dan hoop ik niet dat je dit ooit hebt ingevuld als lkdfjoifmdnve19754 want die gaat natuurlijk helemaal niemand onthouden zonder het op te schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:31:
[...]

Neem aan dat dat allemaal vervangen gaat worden door NNID of MyNintendo aangezien dit ook al lekker aan het pushen zijn bij de mobile games :). Je krijgt dan gewoon een accountsnaam waar andere je op kunnen toevoegen... dan hoop ik niet dat je dit ooit hebt ingevuld als lkdfjoifmdnve19754 want die gaat natuurlijk helemaal niemand onthouden zonder het op te schrijven :)
Laat ze vooral goed afkijken bij de rest, die snappen al jaren hoe online MP werkt !
Beter goed gejat dan slecht verzonnen.

Het is triest dat er tot op de dag van vandaag nog eigenlijk niks duidelijk is mbt het online gebeuren, heel triest.

Wat zijn de kosten ? Hoe zit het in elkaar ? Wel of geen native voice comms ? Wat zijn de online perks ? En ga zo maar door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Bomberman71 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:50:
[...]

Laat ze vooral goed afkijken bij de rest, die snappen al jaren hoe online MP werkt !

Het is triest dat er tot op de dag van vandaag nog eigenlijk niks duidelijk is mbt het online gebeuren, heel triest.

Wat zijn de kosten ? Hoe zit het in elkaar ? Wel of geen native voice comms ? Wat zijn de online perks ? En ga zo maar door.
Aangezien het pas vanaf de herfst een betaalde dienst gaat zijn hebben ze ook nog wel even om eea aan te kondigen. Reggie had in een interview ook gezegd dat er in de maand richting launch en de maanden er na ook nog meer info vrij zal komen. Waarom doen ze het niet allemaal in 1 keer? Spreiden van info om de aandacht vast te houden, maar ook kijken hoe de markt reageert zodat ze eventueel nog strategieën kunnen aanpassen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Bomberman71 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:50:
[...]

Ga ik met je eens dat ze het duidelijk mogen gaan maken... Denk dat het wel goed afgekeken is alleen wat ik zo jammer vind is dat je een gratis oude retro game krijgt... die je na een maand weer mag inleveren :+ Hoop toch dat ze daar snel van terugkomen en gewoon permanent games uitgeven... begrijp heel goed dat ze nog geen gratis switch games kunnen weggeven want anders koopt niemand bij release switch games meer.

Voice coms zullen er vast wel inzitten, hoe ga je anders splatoon 2 spelen? Snel een Teamspeak ip adres posten zodat iedereen kan joinen 8)7

De grootste vraag is wat gaat het kosten, een te dure online expierence voor te weinig zou heel goed voor mij een reden zijn om de online mogelijkheden te skippen, heb tevens al xbox live :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Wii U werkte het al niet meer met friend codes maar met NNID (Nintendo Network ID), NNID is toegevoegd samen met Google, Facebook en Twitter om in te loggen op een Nintendo Account waar dan weer My Nintendo aan vast zit (en ook de mobiele games).

Op de Switch vermoed ik dat je gewoon met een Nintendo Account werkt, net als op de mobiel, Wii U en 3DS. Op de laatste twee zijn die gekoppeld aan je NNID.

Zie hier: https://accounts.nintendo.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:56:
[...]

Ga ik met je eens dat ze het duidelijk mogen gaan maken... Denk dat het wel goed afgekeken is alleen wat ik zo jammer vind is dat je een gratis oude retro game krijgt... die je na een maand weer mag inleveren :+ Hoop toch dat ze daar snel van terugkomen en gewoon permanent games uitgeven... begrijp heel goed dat ze nog geen gratis switch games kunnen weggeven want anders koopt niemand bij release switch games meer.

Voice coms zullen er vast wel inzitten, hoe ga je anders splatoon 2 spelen? Snel een Teamspeak ip adres posten zodat iedereen kan joinen 8)7

De grootste vraag is wat gaat het kosten, een te dure online expierence voor te weinig zou heel goed voor mij een reden zijn om de online mogelijkheden te skippen, heb tevens al xbox live :).
Die gratis game is idd iets dat ze moeten oppakken, die maand proef slaat nergens op maar Anno 2017 met Nes of Snes games komen van tenminste 25 jaar oud gaat ook nergens over.
Gewoon Gc of Wii games !

Voice comms zal er in zitten maar is die nou Native of niet ? Heel belangerijk punt. Oftewel krijg je dat zielige gekloot met een app op je smartphone of gewoon native via de console zelf zoals het hoort ?
Men zei eerst via de app maar nu brengen ze al headsets naar buiten voor online gaming die gewoon in de unit geprikt gaan worden ...
voxxel schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:55:
[...]

Aangezien het pas vanaf de herfst een betaalde dienst gaat zijn hebben ze ook nog wel even om eea aan te kondigen. Reggie had in een interview ook gezegd dat er in de maand richting launch en de maanden er na ook nog meer info vrij zal komen. Waarom doen ze het niet allemaal in 1 keer? Spreiden van info om de aandacht vast te houden, maar ook kijken hoe de markt reageert zodat ze eventueel nog strategieën kunnen aanpassen.
Het vasthouden van attentie is leuk maar dan moeten mensen wel het idee hebben dat Nintendo weet waar ze mee bezig zijn. Als je goed rondkijkt zijn er maar bar weinig reviewers, gamers en critici die veel vertrouwen hebben in het online systeem, zeker nu het allemaal vrij kortdag is.
Dat het tot de herfst gratis is is leuk, maar als Mk8 uitkomt over een 2 tal maanden dan wil je toch wel dat het allemaal lekker loopt en niet zo van 'nou ja het netwerk moet nog vorm krijgen en niet zeuren want het is gratis'
Het moet gewoon vanaf het moment dat die games er zijn (en dat is snel) gewoon kloppen. Lijkt mij dat je dan nu de boel al op de rit hebt.

Velen denken dat Couch MP het helemaal is en dat is ook wel zo maar een goede online MP ervaring is minstens zo belangerijk.
Het zal veel vaker voorkomen dat je met anderen kan rijden en middels de comms en de nodige opmerkingen ook veel fun kan hebben.
Je kan na de launch met mensen hier op het forum wat afspreken en samen racen, helemaal top.
Ik zie niet snel mensen naar elkaar toe komen om op een 1 scherm te spelen met zijn vieren.

De voorwaarde is dat het netwerk grotendeels moet kloppen, vanaf de launch eigenlijk al en niet Beta zijn tot aan de herfst.

[ Voor 20% gewijzigd door Bomberman71 op 01-02-2017 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Als je ziet wat al gratis langskomt via Origin, Steam, Humble Bundle, GOG, etc, dan is het eigenlijk bizar dat Nintendo het niet doet. Hun library is vele malen groter en met 1 game/maand (die je wel zou moeten claimen) heb je pas 120 games over 10 jaar. Intussen hebben ze er alweer een stuk of 30-40 zelf gemaakt. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:06:
Als je ziet wat al gratis langskomt via Origin, Steam, Humble Bundle, GOG, etc, dan is het eigenlijk bizar dat Nintendo het niet doet. Hun library is vele malen groter en met 1 game/maand (die je wel zou moeten claimen) heb je pas 120 games over 10 jaar. Intussen hebben ze er alweer een stuk of 30-40 zelf gemaakt. ;)
Ja, en kom gewoon met wat games die meer passen bij de Switch.
Nes en Snes games zijn dik 25 jaar oud en alhoewel het leuk is voor sommigen voor een half uurtje spelen de meesten toch liever wat meer recentere games.
GC of Wii games en zelfs op de N64 was er al flink wat verschil. Dit zijn games die al jaren niet meer verkocht worden, makkelijk zouden moeten kunnen draaien op een Switch en toch wat meer een kwaliteits gevoel geven van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Bomberman71 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:10:
[...]

Ja, en kom gewoon met wat games die meer passen bij de Switch.
Nes en Snes games zijn dik 25 jaar oud en alhoewel het leuk is voor sommigen voor een half uurtje spelen de meesten toch liever wat meer recentere games.
GC of Wii games en zelfs op de N64 was er al flink wat verschil. Dit zijn games die al jaren niet meer verkocht worden, makkelijk zouden moeten kunnen draaien op een Switch en toch wat meer een kwaliteits gevoel geven van deze tijd.
Ik denk dat je in de toekomst ook wel andere spellen gaat krijgen zodra er wat meer spellen zijn. Het mes snijd aan twee kanten in dit geval. Als ze meteen al games gaan weg geven gooien ze hun eigen ruiten in want minder verkoop van games. Zeker als het wat nieuwere games zijn.
Gamecube en Wii games zie ik voorlopig niet verschijnen op de Switch. Hoe graag ik dat ook zou willen het emuleren gaat hem denk ik niet worden voorlopig bij Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Bomberman71 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:03:
[...]

Die gratis game is idd iets dat ze moeten oppakken, die maand proef slaat nergens op maar Anno 2017 met Nes of Snes games komen van tenminste 25 jaar oud gaat ook nergens over.
Gewoon Gc of Wii games !

Voice comms zal er in zitten maar is die nou Native of niet ? Heel belangerijk punt. Oftewel krijg je dat zielige gekloot met een app op je smartphone of gewoon native via de console zelf zoals het hoort ?
Men zei eerst via de app maar nu brengen ze al headsets naar buiten voor online gaming die gewoon in de unit geprikt gaan worden ...

[...]

Het vasthouden van attentie is leuk maar dan moeten mensen wel het idee hebben dat Nintendo weet waar ze mee bezig zijn. Als je goed rondkijkt zijn er maar bar weinig reviewers, gamers en critici die veel vertrouwen hebben in het online systeem, zeker nu het allemaal vrij kortdag is.
Dat het tot de herfst gratis is is leuk, maar als Mk8 uitkomt over een 2 tal maanden dan wil je toch wel dat het allemaal lekker loopt en niet zo van 'nou ja het netwerk moet nog vorm krijgen en niet zeuren want het is gratis'
Het moet gewoon vanaf het moment dat die games er zijn (en dat is snel) gewoon kloppen. Lijkt mij dat je dan nu de boel al op de rit hebt.

Velen denken dat Couch MP het helemaal is en dat is ook wel zo maar een goede online MP ervaring is minstens zo belangerijk.
Het zal veel vaker voorkomen dat je met anderen kan rijden en middels de comms en de nodige opmerkingen ook veel fun kan hebben.
Je kan na de launch met mensen hier op het forum wat afspreken en samen racen, helemaal top.
Ik zie niet snel mensen naar elkaar toe komen om op een 1 scherm te spelen met zijn vieren.

De voorwaarde is dat het netwerk grotendeels moet kloppen, vanaf de launch eigenlijk al en niet Beta zijn tot aan de herfst.
Ik weet niet hoeveel ze moeten veranderen voor de Switch online te brengen maar ik neem aan dat het grootse deel via de oude online service blijft werken die naar mijn idee goed en stabiel is. Het zou heel goed kunnen dat het bij release was onstabiel is door de grote drukte omdat iedereen met ze Switch online wilt maar bij de release van Mario Kart 8 mag ik toch hopen dat ze het meeste er al hebben kunnen uitvissen en fixxen (er zou vast heel goed wat overblijven wat nog niet optimaal is). we hebben het hier over Nintendo die toch al aardig wat ervaring heeft kunnen obouwen, niet een bedrijfje ala OUYA waar alles nieuw is voor ze. :+

Mijn voornamen is dat het een Native support gaat worden als je het via de console zelf doet. De APP zou er vast ook wel komen maar meer om wellicht al van te voren af te spreken met je vrienden? Waarom zou je anders een 3.5mm jack inbouwen met geluid en microfoon ondersteuning, maar ook dit is nog speculatie voor iedereen aangezien er geen officieel woord naar buiten is gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:26
Waren de volgende 'details' al bekend:

- Online Play wordt betaald en komt na de release van 3 maart 2017 en zal tot de herfst van 2017 gratis zijn.
- De smartphone app voor Online Lobby en Chat wordt in de herfst van 2017 gereleased. In de zomer van 2017 is een uitgeklede versie van de smartphone app beschikbaar.
- Als je de betaalde Online Play versie hebt kan je maandelijks NES en SNES games spelen (volgens mij was deze al bekend). Na iedere/betreffende maand lijken de spellen niet meer onderdeel uit te maken van je bibliotheek.
- Kortingen op Nintendo 'services'

Van sommige termen weet ik de precieze definitie niet (zoals services), maar de bron voor bovenstaande is de Japanse Nintendo Switch site:

https://www.nintendo.co.j.../onlineservice/index.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:32

Lagune

Its time for warp

meh, ik zit erg te wachten op backwards compatibility (heb alle spellen digitaal) zodat ik m'n n3DS & WiiU de deur uit kan doen zodra de switch binnen is

hopelijk komt het nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Lagune schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:37:
meh, ik zit erg te wachten op backwards compatibility (heb alle spellen digitaal) zodat ik m'n n3DS & WiiU de deur uit kan doen zodra de switch binnen is

hopelijk komt het nog
Daar zou ik maar niet vanuit gaan, daar ze het gehele design van de switch zullen moeten aanpassen. Disks en 3ds game cards passen er fysiek gewoon niet in, los van alle software aanpassingen die nodig zullen zijn omdat de architectuur van de apparaten verschilt. Dat ze het digitaal gaan aanbieden lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Al is het maar omdat de switch geen twee schermen (met één 3d) heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar

hopelijk komt het nog
Vraag me eigen af of dat wel komt met de Switch, Kijkend naar de WiiU is er ook een ondersteuning voor de Gamecube, een console 2 generaties ervoor. Als het komt dan zou de 3DS echt EOL moeten zijn anders verkopen ze niks meer voor de 3DS qua lokale gamestores. De WiiU is in feite officieel EOL maar of de emulatie goed genoeg gaat werken voor een Switch hebben heel veel mensen een hard hoofd in eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk komt het nog
Nintendo heeft al meerdere keren aangegeven dat er GEEN backwards compatibility voor de Switch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:46:
[...]

Nintendo heeft al meerdere keren aangegeven dat er GEEN backwards compatibility voor de Switch komt.
Ook zou ik n3DS->Switch niet eens "backwards compatible" willen noemen, ookal zou je 3DS games op de Switch kunnen afspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:49:
[...]

Ook zou ik n3DS->Switch niet eens "backwards compatible" willen noemen, ookal zou je 3DS games op de Switch kunnen afspelen...
Zelfs dat niet:

http://kotaku.com/nintend...ter&utm_medium=Socialflow
Is Switch backwards compatible in any way? Will you be able to download or play Wii, Wii U, or 3DS games?

The Nintendo Switch system is not backward compatible with games designed for other systems, and is not currently compatible with controllers designed for other systems. Support for certain controllers may be considered for a future update.
Eén van de weinige duidelijke "nee"s in het interview.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2017 10:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik hoop gewoon dat de basis gaat kloppen:

- 3rd party support !
- Functioneel en snappy OS
- goede online MP
- voldoende Nintendo exclusives

Als die kloppen dan komt het wel goed.
BC en Virtual console enzo is voor mij allemaal bijzaak, net zoals Netflix en Youtube enzo.
Heb goede herinneringen aan oudere games hoor maar ik houd mijn console en games dus kan altijd terug grijpen en er zijn ook emulatoren en softmods voor allerlei hardware dus genoeg opties om die oude meuk her te beleven op de originele hardware of een ander platform.

Het is ongelovelijk wat je kunt doen op een 10 inch tablet en een Wiimote met arcade controller eraan.
Daar zou geen Switch tegen aan kunnen waar en wanneer dan ook ter wereld als het gaat om die ouwe meuk van de NES en Snes.

[ Voor 46% gewijzigd door Bomberman71 op 01-02-2017 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:51

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:51:
[...]

Zelfs dat niet:

[...]

Niet backwards compatibel wil uiteraard nog niet uitsluiten dat de Switch geen Virtual Console ondersteuning gaat bieden voor bv WiiU games. *wishful thinking, i know*

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op zondag 29 januari 2017 @ 14:56:
De oplage van de NES Mini was gewoon te klein.
We weten in ieder geval nu dat de oplage 1.5M was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:59:
[...]

Niet backwards compatibel wil uiteraard nog niet uitsluiten dat de Switch geen Virtual Console ondersteuning gaat bieden voor bv WiiU games. *wishful thinking, i know*
VC = emulatie, WIi U emulatie staat nog in de kinderschoenen en daar zijn moderne PCs amper krachtig genoeg voor. Maw. dat gaat niet gebeuren.
3DS games zou wel kunnen, gezien 3DS games op een ARM cpu draaien (zoals de Switch) maar je hebt dan wel twee schermen die je op één scherm moet tonen en je verliest het 3D effect. Maar zelfs dat verwacht ik niet. Misschien een paar DS games, maar ik denk voornamelijk: NES, SNES, GB/GBC, GBA, N64, GC, Dreamcast (:p), en een paar andere sega consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:26
Bomberman71 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:56:
Ik hoop gewoon dat de basis gaat kloppen:

- 3rd party support !
- Functioneel en snappy OS
- goede online MP
- voldoende Nintendo exclusives

Als die kloppen dan komt het wel goed.
BC en Virtual console enzo is voor mij allemaal bijzaak, net zoals Netflix en Youtube enzo.
Heb goede herinneringen aan oudere games hoor maar ik houd mijn console en games dus kan altijd terug grijpen en er zijn ook emulatoren en softmods voor allerlei hardware dus genoeg opties om die oude meuk her te beleven op de originele hardware of een ander platform.

Het is ongelovelijk wat je kunt doen op een 10 inch tablet en een Wiimote met arcade controller eraan.
Daar zou geen Switch tegen aan kunnen waar en wanneer dan ook ter wereld als het gaat om die ouwe meuk van de NES en Snes.
Helemaal eens met bovenstaande. Ik hoop gewoon dat de basis goed is. Voor de rest hebben we nog altijd RetroPie :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:51:
[...]

Zelfs dat niet:

[...]

Echt behoorlijk dom met zo weinig games. Digitaal moet dat echt wel kunnen. En bovendien tegenstrijdig omdat ze elders aangeven NES en SNES spellen maandelijks gratis aan te bieden.
Tot nu toe gaven ze alleen aan dat fysieke games niet BC zijn, en nu ineens dit. Denk dus dat het ook niet klopt, gezien de tegenstrijdigheid. Ik blijf hoop houden

[ Voor 23% gewijzigd door Steven030 op 01-02-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven030 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:09:
[...]

Echt behoorlijk dom met zo weinig games. Digitaal moet dat echt wel kunnen. En bovendien tegenstrijdig omdat ze elders aangeven NES en SNES spellen maandelijks gratis aan te bieden.
Tot nu toe gaven ze alleen aan dat fysieke games niet BC zijn, en nu ineens dit. Denk dus dat het ook niet klopt, gezien de tegenstrijdigheid. Ik blijf hoop houden
Nes en Snes games zijn eenvoudig te emuleren en kost dus niet veel effort, lees weinig tijd, lees weinig geld.
Bij de wat recentere games zal dat niet eenvoudig gaan en zal je dus de games moeten gaan porten naar de WiiU toe en dat kost veel tijd en veel geld. Kosten baat is dan niet altijd gunstig. Niet iedereen zit erop te wachten en zeker niet iedereen wil er ook nog voor gaan betalen.

Zo simpel werkt het.

Als jij denkt dat Nintendo dingen doet voor jou als klant dan heb je het mis, het is een miljarden bussiness en het draait om geld, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Bomberman71 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:32:
[...]

Nes en Snes games zijn eenvoudig te emuleren en kost dus niet veel effort, lees weinig tijd, lees weinig geld.
Bij de wat recentere games zal dat niet eenvoudig gaan en zal je dus de games moeten gaan porten naar de WiiU toe en dat kost veel tijd en veel geld. Kosten baat is dan niet altijd gunstig. Niet iedereen zit erop te wachten en zeker niet iedereen wil er ook nog voor gaan betalen.

Zo simpel werkt het.

Als jij denkt dat Nintendo dingen doet voor jou als klant dan heb je het mis, het is een miljarden bussiness en het draait om geld, meer niet.
Ik merk alleen op dat het tegenstrijdig is. Ze zeggen:
-De Switch is met geen andere console BC
-Er komen games van de NES en SNES
Dat klopt dus niet? In andere interviews zeiden ze dan ook: de Switch is niet BC met fysieke games, en dat is logisch met de cartridges

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Backwards compatible wil zeggen dat een oude game direct af te spelen is op het apparaat. Dat is ook niet het geval, alleen aangepaste versies van games werken er op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Via de Virtual Console kun je games van oudere systemen spelen. Dat is geen backwards compatibility, want dat betekent dat je je oude games kan nemen, in het nieuwe systeem kan prikken, en dan kan gaan spelen. Je kunt een NES spel niet in de switch drukken en dan gaan, maar je kunt wel een NES dat speciaal draait op de Switch digitaal kopen en dan spelen.

Dat er een aantal oude systemen die geëmuleerd kunnen worden via de virtual console worden ondersteunt, betekent niet dat dat ook kan met games van recente consoles. Emulatie van die systemen vereist teveel systeemkracht.

Edit: Wat Plasman zegt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Steven030 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:36:
[...]

Ik merk alleen op dat het tegenstrijdig is. Ze zeggen:
-De Switch is met geen andere console BC
-Er komen games van de NES en SNES
Dat klopt dus niet? In andere interviews zeiden ze dan ook: de Switch is niet BC met fysieke games, en dat is logisch met de cartridges
Backwards Compatible != Virtual Console.

De naam zegt het al, Virtual Console is virtueel, oftewel emulatie.
Backwards Compatible is hardwarematig. Zowel de 3DS als de Wii U zijn vergelijkbaar met hun voorganger (alleen sneller) en kunnen daardoor hardwarematig games van de vorige generatie uitvoeren.

Bij de Switch is dit niet het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Thrace Grumble schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:59:
[...]

Precies, zie ook geen sleuf in de switch, waar die gc, wii(U) discs in zouden moeten passen, laat staan die van de (s)nes en n64 🙊😉

Maar speelbaar zullen ze vroeg of laat wel worden. Die schatkamer laten ze echt niet dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Aha, dank jullie wel voor de uitleg, op mij kwam het als hetzelfde over, als in dat VC een manier is om BC te zijn. Maar in dit geval maakt BC mij helemaal niets uit. Ik hoop dat VC goed werkt en op den duur een mooi aanbod aan oude games heeft! (En hopelijk uiteindelijk zelfs wat Wii U games)

[ Voor 9% gewijzigd door Steven030 op 01-02-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het net met iemand over 3rd party support voor de Switch en al snel kwam de naam van game developer "Treasure" voorbij.

Weet iemand hier op het forum of Nintendo Treasure aanboord heeft voor de Switch?

Je hoort bijna nooit iets van Treasure terwijl ze in het verleden toch aardig leuke exclusives naar Nintendo brachten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:04:
Ik had het net met iemand over 3rd party support voor de Switch en al snel kwam de naam van game developer "Treasure" voorbij.

Weet iemand hier op het forum of Nintendo Treasure aanboord heeft voor de Switch?

Je hoort bijna nooit iets van Treasure terwijl ze in het verleden toch aardig leuke exclusives naar Nintendo brachten..
Here's The Full List Of Developers And Publishers Supporting The Nintendo Switch is wat ik heel snel vond met Google. Nintendo Switch and Wii U third party partners compared (even naar beneden scrollen).

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 01-02-2017 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Treasure zit er helaas niet tussen, kon het lijstje wel maar wist niet dat het de volledige lijst was.

Het meest blij word ik van Platinum Games; Momenteel werken ze aan een Switch exclusive waarover verder nog niets bekend is gemaakt.

Bayonetta 3, Vanquish 2 of misschien wel een nieuwe IP?

Bij Platinum games verwacht iig wel dat ze wederom met een knaller komen waar Playstion en Xbox fans jaloers op zullen gaan zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bierautomaat
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-08 18:38
Zouden ondertussen al 70 devs aan 100+ titels werken. Meer dan aangekondigd tijdens de presentatie.

https://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2017/170201_2e.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Leuk stukje van angry joe die een handson heeft gehad.

Die controllers zijn afzonderlijk toch wel te klein om mee te spelen. Zelfs dat kleine meidje wat er bij zat vond ze te klein en ongemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Hihi, Autodesk. Wist ik niet dat ze ook games maken. Of zal dat zijn omdat met hun programma's games worden gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:24:
Bayonetta 3, Vanquish 2 of misschien wel een nieuwe IP?
Natuurlijk Wonderful 102. :p
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HBdQBEA.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kbloem schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:34:

[video]

Die controllers zijn afzonderlijk toch wel te klein om mee te spelen. Zelfs dat kleine meidje wat er bij zat vond ze te klein en ongemakkelijk.
Iets wat de mensen met een gezond boerenverstand eigenlijk al een beetje wisten.
De vorm en het formaat was voor de release al te zien en je kon toen al afleiden dat het compact was.
Bedoeld als een controller in geheel die je dan moest opsplitsen als je ze verdeeld en dan ook nog horizontaal gebruiken.

Was met de Wiimote ook al ruk en alleen bij gebrek aan beter te gebruiken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Bomberman71 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:42:
[...]

Iets wat de mensen met een gezond boerenverstand eigenlijk al een beetje wisten.
De vorm en het formaat was voor de release al te zien en je kon toen al afleiden dat het compact was.
Bedoeld als een controller in geheel die je dan moest opsplitsen als je ze verdeeld en dan ook nog horizontaal gebruiken.

Wacht nu gewoon es af, ik kan ook zo een aantal interviews/handsons quoten/linken waar in staat dat het WEL goed bruikbaar is en mensen juist positief verrast zijn door de Joycons.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OttomaansKind
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-09-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:14
Van dat soort reclames krijg ik toch altijd een beetje ongemakkelijke uitslag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik van deze reclame niet omdat het, zij het overdreven, wordt laten zien dat het een veelzijdig apparaat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:35:
[...]

Hihi, Autodesk. Wist ik niet dat ze ook games maken. Of zal dat zijn omdat met hun programma's games worden gemaakt?
Ja. Havok (physics engine) en Unity (game engine) staan er ook tussen, dit zijn ook geen game devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:56:
Ik van deze reclame niet omdat het, zij het overdreven, wordt laten zien dat het een veelzijdig apparaat is
Het mooiste vind ik het subtiele einde waarbij de Switch wordt gedockt en overschakelt naar de tv output.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
kbloem schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:34:

[video]

Angry Joe is kritisch en heel vaak TE kritisch, 9 van de 10 keer bashed hij iets de grond in wat super onterecht is (Voorbeeld is zijn ghostbusters review, de originele characters uit zowel niet het origineel als de reboot waren niet inbegrepen... hier komen min punten voor(serieus Joe?)). Probeer maar eens ze reviews te kijken... er komt weinig positiefs meer uit, helaas want in het begin vond ik zijn kritiek juist wel goed en terecht. Angry Joe is ook duidelijk een youtuber geworden die het nog om het geld doet want de eerste en beste video die wordt geclaimed bij hem moet die een video over maken. Laatste keer bedacht die slim te zijn door aan te geven dat hij de Switch gaat kopen maar als Nintendo zijn video claimed hij nooit meer een video ervoor zou maken (like Nintendo gives a damn, 1 gast met teveel kritiek minder voor ze).

Helaas is Angry Joe's kritiek voor mij niets meer waard, jammer want ik waardeerde zijn vroegere videos en inzet enorm namelijk.

@bomberman71 sorry quotede verkeerde :)

[ Voor 21% gewijzigd door Kadardar op 01-02-2017 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 13:42:
[...]

Je kunt ook alleen maar beren op de weg zien...

In handheld mode, is de vorm en formaat gewoon goed.

In de houder heeft hij ook een normaal formaat.

Als 2 losse Joycons in bv Arms is het juist wel fijn dat ze klein zijn, als je dan een paar zware controllers in de hand hebt wordt je het nog wel een keer zat. (Lijkt me, heb er nog niet mee gespeeld)

Gebruik je ze als losse controllers zoals in multiplayer met Mario Kart, zie ik het als een mooie optie om zonder extra controllers te kopen, toch met meer mensen kan spelen. (Scheelt toch weer een extra controller kopen als je dit niet vaak doet).

Vind je dit niet fijn, koop je toch extra pro controllers, zoals je al bij iedere andere console moet doen?

Dus ik snap niet hoe je dit als minpunt kunt zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha, denk dat het in praktijk tegen gaat vallen hoeveel sjans je krijgt met een meisje die naast je zit in de bus, als je de switch erbij pakt.

Valt ook wel op dat al die jongeren een verdomd luxe en hip appartement hebben, als dat de standaard is ga ik ook maar overwegen om naar Vancouver te verhuizen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:11:
Je kunt ook alleen maar beren op de weg zien...
Wel aardig dat iemand zoveel tijd steekt in een produkt dat hij niet eens gaat kopen.
Puur om medetweakers voor een slechte keus te behoeden. O+

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Foutje van Nintendo Portugal: Nintendo Switch Dev Menu - A Nintendo Portugal fail.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EXM84HQ.png

Devkits met 64 GB interne opslag. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:19:
[...]

Haha, denk dat het in praktijk tegen gaat vallen hoeveel sjans je krijgt met een meisje die naast je zit in de bus, als je de switch erbij pakt.

Valt ook wel op dat al die jongeren een verdomd luxe en hip appartement hebben, als dat de standaard is ga ik ook maar overwegen om naar Vancouver te verhuizen.
Als een Switch mij aan een vrouw kan helpen, komt dat ding toch eerder in huis dan wat ik nu gepland heb, haha. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:26:
[...]

Wel aardig dat iemand zoveel tijd steekt in een produkt dat hij niet eens gaat kopen.
Puur om medetweakers voor een slechte keus te behoeden. O+
Of hij is gewoon een gigantische troll.

Afbeeldingslocatie: https://poster.keepcalmandposters.com/4297536.jpg
Zeror schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:58:
[...]

Als een Switch mij aan een vrouw kan helpen, komt dat ding toch eerder in huis dan wat ik nu gepland heb, haha. :P
Idd, het is de poging waard :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Zeror schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 14:58:
[...]

Haha, ik denk toch dat ik (als vrouw zijnde) dit toch ga ontkrachten :P Al kan ik natuurlijk ook alleen voor mezelf spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Maar dat heeft natuurlijk niks met de switch te maken 🙊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Scenario:
Je gaat de bus in en gaat naast een vrouw zitten, je pakt je Switch erbij en speelt Mario Kart. Je zegt tegen de vrouw "hey wil je met mij Switch spelen? :) Vrouw zegt ja... je geeft de controller, bijna bij je halte vond je het leuk? Ja zegt de vrouw :) wisselt nummers uit en tadah :) date meer, speelt meer Mario Kart van het een kom het ander en There ya go :)

Toen werd je wakker :P

[ Voor 8% gewijzigd door Kadardar op 01-02-2017 16:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
Nu ga je het idee achter HD Rumble pas echt begrijpen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Kadardar schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:56:
Scenario:
Je gaat de bus in en gaat naast een vrouw zitten, je pakt je Switch erbij en speelt Mario Kart. Je zegt tegen de vrouw "hey wil je met mij Switch spelen? :) Vrouw zegt ja... je geeft de controller, bijna bij je halte vond je het leuk? Ja zegt de vrouw :) wisselt nummers uit en tadah :) date meer, speelt meer Mario Kart van het een kom het ander en There ya go :)

Toen werd je wakker :P
In de bus heb je geen tafeltje om hem op te zetten :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Wat me wel opvalt in die lange reclame is dat die studenten die in de grote aula zitten Spaltoon 2 spelen.
In deze reclame voor Mario Kart zijn diezelfde dat spel aan het "Spelen"
Valt daardoor echt hard op dat het beeld erover is geplakt.

Maar even kort over die lange reclame, ik miste Karen erin O-)

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

KoensSocialL schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:29:
Wat me wel opvalt in die lange reclame is dat die studenten die in de grote aula zitten Spaltoon 2 spelen.
In deze reclame voor Mario Kart zijn diezelfde dat spel aan het "Spelen"
Valt daardoor echt hard op dat het beeld erover is geplakt.

Maar even kort over die lange reclame, ik miste Karen erin O-)
In Portugal zijn ze vergeten de schermen er in te plakken..

http://www.nintendolife.c...ted_portuguese_commercial

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Switch add voor de superbowl:

YouTube: Nintendo Switch Super Bowl LI Commercial - Extended Cut

Eerste keer dat Nintendo een add heeft bij de superbowl? Goed bezig!

[ Voor 63% gewijzigd door Thrace Grumble op 01-02-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Dope commercial :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kadardar schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:56:
Scenario:
Je gaat de bus in en gaat naast een vrouw zitten, je pakt je Switch erbij en speelt Mario Kart. Je zegt tegen de vrouw "hey wil je met mij Switch spelen? :) Vrouw zegt ja... je geeft de controller...
Vrouw schrikt zich rot en zegt: "Dat is wel een heel kleintje, ik kan 'em amper vasthouden, dat beloofd weinig goeds voor eventuele "andere" spelletjes die we sames zouden kunnen spelen". _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Of je handen lijken er juist groter door. Dat schijnt een ding te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Oeps |:( :P Wel grappig ergens!
Reclame lijkt ook van YouTube te zijn afgehaald intussen

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Thrace Grumble schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:39:
Switch add voor de superbowl:

YouTube: Nintendo Switch Super Bowl LI Commercial - Extended Cut

Eerste keer dat Nintendo een add heeft bij de superbowl? Goed bezig!
Het is leuk gedaan, ben benieuwd wat de (groot)ouders die niet bekend zijn met games ervan vinden. Ze laten toch flink wat motion control zien, hopelijk is het duidelijk genoeg dat dit geen Wii is (probleem van de WiiU). De belangrijkste feature moet natuurlijk het on the go zijn, wat hopelijk zo duidelijk genoeg is

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RayNbow in "Het Nintendo Switch-topic" ? :p

3) He says Nintendo currently "studies" VR + will add VR to Switch once they figure out how users can play for hours without problems. /end

1) Just in: Nintendo president Kimishima tells the Nikkei Switch's online service will be priced at 2-3,000 yen ($17.50 - $26.50) *YEARLY*.

[ Voor 37% gewijzigd door RayNbow op 01-02-2017 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:49:
[...]

Vrouw schrikt zich rot en zegt: "Dat is wel een heel kleintje, ik kan 'em amper vasthouden, dat beloofd weinig goeds voor eventuele "andere" spelletjes die we sames zouden kunnen spelen". _O-
Mijn Joy-con zegt niets over mijn andere joy-con ;) O-)
Nu met HD rumble ^_^
quote: https://twitter.com/serkantoto/status/826842861878468608
3) He says Nintendo currently "studies" VR + will add VR to Switch once they figure out how users can play for hours without problems. /end
Ga me toch ff afvragen hoe ze dat precies willen gaan doen qua specs... de ps4 had er een pro versie voor nodig in ieder geval.
quote: https://twitter.com/serkantoto/status/826841955111890944
1) Just in: Nintendo president Kimishima tells the Nikkei Switch's online service will be priced at 2-3,000 yen ($17.50 - $26.50) *YEARLY*.
Das nog een redelijke prijs... maar is Yen geen 0% belasting? ik heb echt geen idee hoe we hier een mooie berekening voor kunnen maken... iemand die zich geroepen voelt?

[ Voor 50% gewijzigd door Kadardar op 01-02-2017 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Meevaller, de onlineservice kost peanuts in vergelijking met PSN en XBL:

https://twitter.com/serkantoto/status/826841955111890944 ($17,50 - $26,50 per jaar, omgerekend vanaf de Yen)

[ Voor 16% gewijzigd door Thrace Grumble op 01-02-2017 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk, als we een beetje Nintendo's prijzen volgen dat we op 30 euro kunnen reken voor per jaar.
Pagina: 1 ... 67 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic