Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven030 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:31:
[...]

Is hij nog ergens voor die prijs te bestellen? Ik heb er gister een besteld voor 329, maar die annuleer ik in dat geval uiteraard direct?
Ja, als je doorklikt op 't artikel kom je op Amazon FR terecht:
https://www.amazon.fr/Con...&keywords=nintendo+switch

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 12:51
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Zullen vast ook wel games komen die alleen tablet mode ondersteunen door het touch screen.

De grote vraag is of er dan ook games komen die geen tablet mode ondersteunen, omdat de hardware de game anders niet kan draaien.
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, omdat vooral de stroomtoever dan de bottleneck zou moeten zijn. In het ergste geval is de batterij heel snel leeg als je niet docked zou spelen? Kijkend naar de software lijkt het me dat Nintendo dit toch in z'n OS heeft ingebouwd en niet afhankelijk is van hoe ontwikkelaars hun games implementeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Jongens, ik kan jullie melden dat het een geweldig apparaat is. Alles loopt vloeiend en het menu voelt heel natuurlijk aan. Spellen zijn super snel opgestart en het scherm is super scherp en helder. Goede kijkhoeken en het touchscreen werkt ook soepel.
Verassend genoeg is ARMS erg vermakelijk en je ligt ontzettend vaak in een deuk als jij je tegenstander weer eens verschikkelijk mist.
Ook 1 2 Switch kan erg lachen zijn maar het had inderdaad een gebundelde game moeten zijn. Zelda heb ik helaas niet kunnen spelen.

De controllers liggen lekker in de hand. Ook als ze los zijn. Verassen lekker trouwens. Iets wat ik niet verwacht had. Maar ook de Joycon Grip ligt lekker in de hand ondanks dat hij er zo lomp groot uit ziet.
De hele nacht heb ik me vermaakt met de Nintendo Switch.

Toen ging mijn wekker....

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Lanithro schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:02:
Jongens, ik kan jullie melden dat het een geweldig apparaat is. Alles loopt vloeiend en het menu voelt heel natuurlijk aan. Spellen zijn super snel opgestart en het scherm is super scherp en helder. Goede kijkhoeken en het touchscreen werkt ook soepel.
Verassend genoeg is ARMS erg vermakelijk en je ligt ontzettend vaak in een deuk als jij je tegenstander weer eens verschikkelijk mist.
Ook 1 2 Switch kan erg lachen zijn maar het had inderdaad een gebundelde game moeten zijn. Zelda heb ik helaas niet kunnen spelen.

De controllers liggen lekker in de hand. Ook als ze los zijn. Verassen lekker trouwens. Iets wat ik niet verwacht had. Maar ook de Joycon Grip ligt lekker in de hand ondanks dat hij er zo lomp groot uit ziet.

Dit is net zo echt als het avontuur van SMB2? :P
In the end it was all just a dream?

Edit, ja dus :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Zullen vast ook wel games komen die alleen tablet mode ondersteunen door het touch screen.

De grote vraag is of er dan ook games komen die geen tablet mode ondersteunen, omdat de hardware de game anders niet kan draaien.
De tijd zal het leren, ik zou me er niet druk om maken.
Feit dat 1-2 switch niet in alle modi kan spelen lijkt me overduidelijk, voorbeelden ten over en paniek om niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Steven030 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:31:
Is hij nog ergens voor die prijs te bestellen? Ik heb er gister een besteld voor 329, maar die annuleer ik in dat geval uiteraard direct?
Kijk ook even in Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic. Daar is dat topic namelijk voor bedoeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
Kadardar schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:05:
[...]

Dit is net zo echt als het avontuur van SMB2? :P
In the end it was all just a dream?

Edit, ja dus :)
Ja het was allemaal een droom. Ik werd echt wakker met de gedachte: Heb ik nou heel de nacht gedroomd over die Switch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadardar
Lanithro schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:20:
[...]

Ja het was allemaal een droom. Ik werd echt wakker met de gedachte: Heb ik nou heel de nacht gedroomd over die Switch?
The HYPE is in strong in this one :)
Hype you must!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lanithro
Kadardar schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:23:
[...]

The HYPE is in strong in this one :)
Hype you must!
Ik ben inderdaad een beetje gehyped. Dit apparaat is gewoon precies wat ik zocht. Een mooie console die je ook mee kan nemen als je een weekend weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Lanithro schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:43:
[...]

Ik ben inderdaad een beetje gehyped. Dit apparaat is gewoon precies wat ik zocht. Een mooie console die je ook mee kan nemen als je een weekend weg gaat.
Is niet erg hoor, denk dat we dat allemaal wel zijn een beetje zijn.
Als je de console koopt is het toch een teken dat je hem graag wilt.
Heb hem ook liever vandaag dan morgen maarja... releasedate is een releasedate helaas :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zo kom je al een beetje in de stemming :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:49:
[video]

Zo kom je al een beetje in de stemming :+
Damn you, hoe meer ik die trailer zie hoe meer zin ik er in krijg :D

Dit is dan niet helemaal de trailer maar de thumbnail wel

[ Voor 9% gewijzigd door Kadardar op 24-01-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Lanithro schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:02:

Bij de release van de Wii kreeg ik mijn exemplaar een paar dagen te vroeg met Zelda: Twilight Princess. Daar ben ik toen helemaal op los gegaan, volle dagen non-stop gespeeld. Dat ging op een gegeven moment zo ver dat snachts als ik wilde gaan slapen alle beelden langs kwamen flitsen en als het ware verder aan het spelen was. Enorm bizar, daar ben ik letterlijk ziek van geweest.
Lanithro schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:43:
[...]

Ik ben ook wel hyped. Vooral omdat ik op deze manier Breath of the Wild kan spelen op weg naar werk en het is natuurlijk leuk om op vakantie met mijn vriendin Mario Kart te kunnen doen zonder een huge-ass console plus televisie mee te slepen.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
Wahloh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:51:
[...]

Bij de release van de Wii kreeg ik mijn exemplaar een paar dagen te vroeg met Zelda: Twilight Princess. Daar ben ik toen helemaal op los gegaan, volle dagen non-stop gespeeld. Dat ging op een gegeven moment zo ver dat ik snachts als ik wilde gaan slapen alle beelden langs kwamen flitsen en als het ware verder aan het spelen was. Enorm bizar, daar ben ik letterlijk ziek van geweest.
Ik heb dat toen gehad bij Civ5. Ik zag in mijn dromen constant zeshoeken. Toen ben ik spontaan gestopt met het spelen van dat spel.

Ik hoop persoonlijk dat er nog een keer een beetje fatsoenlijke Harry Potter game komt. Bijvoorbeeld een MMO lijkt me echt heel gaaf, maar die Lego games waren ook gaaf. Denk alleen niet dat dat gaan gebeuren, kijkende naar dat fantastic beast ook alleen zo een duffe mobile game hebt die je maar 5 minuten kan spelen om daarna in-app aankopen te moeten doen of uren te moeten wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
Ik hoop ook dat er ooit een leuke mmo uitkomt voor Nintendo. Mocht er ooit een Pokémon MMORPG uit komen, dan heeft de switch goud in handen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lorddrune
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 12:17

lorddrune

Thick as a Brick

Emmavdv schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:56:
[...]

Ik heb dat toen gehad bij Civ5. Ik zag in mijn dromen constant zeshoeken. Toen ben ik spontaan gestopt met het spelen van dat spel.

Ik hoop persoonlijk dat er nog een keer een beetje fatsoenlijke Harry Potter game komt. Bijvoorbeeld een MMO lijkt me echt heel gaaf, maar die Lego games waren ook gaaf. Denk alleen niet dat dat gaan gebeuren, kijkende naar dat fantastic beast ook alleen zo een duffe mobile game hebt die je maar 5 minuten kan spelen om daarna in-app aankopen te moeten doen of uren te moeten wachten.
Ik heb mij vroeger enorm vermaakt met de gameboy spellen van Harry Potter (tm die van de Advanced).
Een Fantastic Beasts game zie ik ook wel zitten, ben benieuwd of er nog interesse is in deze franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik begin steeds minder enthousiast te worden. Niet om gezeik in de marge over ethernet poorten enzo _O- maar toch wel het gebrek aan (voldoende) leuke games. Ja, Zelda en Mario (Kart) zijn voor mij moddervette titels, maar los daarvan loop ik niet echt warm. En ja, ps4 is een heel andere console met ook andere soort games, maar als ik kijk naar wat ik in een maand of 2 heb gespeeld op de ps4 en wat ik nog ga spelen (bloodborne, diablo 3, uncharted, last of us, ratchet & clank, god of war, ff XV, BF1) en wat er nog gaat komen (Horizon, Mass Effect Andromeda, KingdomHearts 3 etc. etc.) dan weet ik eigenlijk nu al dat de switch mij niet genoeg zal kunnen boeien qua games. Kansloos zelfs als ik lijstjes van de ps4 ernaast leg, ookal is het een andere soort games etc. we hebben het allemaal wel gehoord. Er moeten genoeg leuke spellen zijn, en tot nu toe hoor ik daar veel te weinig over. Ik ga geen 300 euro + 100 euro neerleggen om twee leuke titels te spelen en daarna elk halfjaar misschien een (half)leuke titel weer. Ik zie vele enthousiastelingen en vooral zo blijven, maar wat ga je doen na Zelda/Mario te hebben uitgespeeld? Dan wordt het een beetje een ding wat in een la ligt te verstoffen en je weleens meeneemt in de trein of op vakantie maar verder niks er mee doet. Jammer, wederom een gemiste kans wat mij betreft.

[ Voor 15% gewijzigd door ilyasse15 op 24-01-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Lanithro schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:00:
Ik hoop ook dat er ooit een leuke mmo uitkomt voor Nintendo. Mocht er ooit een Pokémon MMORPG uit komen, dan heeft de switch goud in handen.
Zoals ik het eerder verwacht.
En vergeet niet dat Online gaming bij de Switch niet gratis zal zijn, dus of een MMO hem gaat worden betwijfel ik...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
lorddrune schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:07:
[...]

Ik heb mij vroeger enorm vermaakt met de gameboy spellen van Harry Potter (tm die van de Advanced).
Een Fantastic Beasts game zie ik ook wel zitten, ben benieuwd of er nog interesse is in deze franchise.
Het valt mij sowieso op dat er vroeger van een hele hoop films ook games uit kwamen. Nu lijkt het wel of er alleen nog maar games zijn van lego variaties op films. Een Fantastic Beasts game zie ik niet meer zo snel gebeuren nu die mobile game er al is. Waarschijnlijk verwachten ze daar toch meer geld mee te kunnen verdienen, en de productiekosten liggen waarschijnlijk nog een stuk lager ook (kijkend naar de software dan, artwork weet ik niet).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Emmavdv schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:11:
[...]

Het valt mij sowieso op dat er vroeger van een hele hoop films ook games uit kwamen.
Ergens maar goed ook... op een enkele topper na was het vrijwel altijd drama...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
RayNbow schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 07:52:
Informatie over 1-2-Switch:
[afbeelding]

Het is dus mogelijk dat spellen niet alle modi ondersteunen.
Wel logisch dat koemelken en de portable mode niet samengaan 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Thalaron schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:15:
[...]

Ergens maar goed ook... op een enkele topper na was het vrijwel altijd drama...
Dat vooral ja, helaas waren de meeste film/games allemaal vandie "snel mee cashen op de goede naam van de film"-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wist nog wel vroeger dat ik harry potter 1 op de gameboy advance en een vriend harry potter 2 voor de gameboy coller. Die van mij was gewoon een actie game en deel 2 was opeens een rpg haha. Ook nog wel andere delen bij andere op de playstation/xbox gespeeld.
De lord of the rings games, gebaseerd op de films waren toen ook super populair. De markt voor deze games gebaseerd op de films zijn totaal verdwenen, soms zie je nog wel een waardeloos f2p game verschijnen op de de mobiel die aansluit op de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahloh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 10:51:
[...]

Bij de release van de Wii kreeg ik mijn exemplaar een paar dagen te vroeg met Zelda: Twilight Princess. Daar ben ik toen helemaal op los gegaan, volle dagen non-stop gespeeld. Dat ging op een gegeven moment zo ver dat snachts als ik wilde gaan slapen alle beelden langs kwamen flitsen en als het ware verder aan het spelen was. Enorm bizar, daar ben ik letterlijk ziek van geweest.
Ik heb dat in 1997 gehad met Donkey Kong Country 3. Werd als kind huilend wakker heel erg vroeg, liep naar beneden, ouders wakker.....11 stedentocht. Was helemaal appie in de war toen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
ilyasse15 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:09:
Ik begin steeds minder enthousiast te worden. Niet om gezeik in de marge over ethernet poorten enzo _O- maar toch wel het gebrek aan (voldoende) leuke games. Ja, Zelda en Mario (Kart) zijn voor mij moddervette titels, maar los daarvan loop ik niet echt warm. En ja, ps4 is een heel andere console met ook andere soort games, maar als ik kijk naar wat ik in een maand of 2 heb gespeeld op de ps4 en wat ik nog ga spelen (bloodborne, diablo 3, uncharted, last of us, ratchet & clank, god of war, ff XV, BF1) en wat er nog gaat komen (Horizon, Mass Effect Andromeda, KingdomHearts 3 etc. etc.) dan weet ik eigenlijk nu al dat de switch mij niet genoeg zal kunnen boeien qua games. Kansloos zelfs als ik lijstjes van de ps4 ernaast leg, ookal is het een andere soort games etc. we hebben het allemaal wel gehoord. Er moeten genoeg leuke spellen zijn, en tot nu toe hoor ik daar veel te weinig over. Ik ga geen 300 euro + 100 euro neerleggen om twee leuke titels te spelen en daarna elk halfjaar misschien een (half)leuke titel weer. Ik zie vele enthousiastelingen en vooral zo blijven, maar wat ga je doen na Zelda/Mario te hebben uitgespeeld? Dan wordt het een beetje een ding wat in een la ligt te verstoffen en je weleens meeneemt in de trein of op vakantie maar verder niks er mee doet. Jammer, wederom een gemiste kans wat mij betreft.
Om deze reden wacht ik sowieso ook nog een tijdje tot er meerdere leuke titels zijn die ik wil spelen. Ik krijg als het goed is vandaag een Wii U binnen die ik van een tweaker heb overgenomen. Ik realiseerde me dat nu de Wii U generatie is afgelopen er een behoorlijke bibliotheek aan games is die ik gemist heb. Tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben is de Switch hopelijk iets interessanter kwa games en prijs. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de Switch echt een gaaf apparaat en de gamer in mij wil er meteen 1 hebben. Maar rationeel gezien kan ik het nu voor mezelf niet verantwoorden.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:17:
Wist nog wel vroeger dat ik harry potter 1 op de gameboy advance en een vriend harry potter 2 voor de gameboy coller. Die van mij was gewoon een actie game en deel 2 was opeens een rpg haha. Ook nog wel andere delen bij andere op de playstation/xbox gespeeld.
De lord of the rings games, gebaseerd op de films waren toen ook super populair. De markt voor deze games gebaseerd op de films zijn totaal verdwenen, soms zie je nog wel een waardeloos f2p game verschijnen op de de mobiel die aansluit op de film.
Ik heb toen beiden gespeeld (GC versie en Advance), en voor de GC waren het beiden RPG's en voor de
Advance waren het beiden actiegames. Deel 3 voor de Advance was wel weer een RPG. Heb me met al die games overigens wel echt uren kunnen vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
voxxel schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:19:
[...]

Om deze reden wacht ik sowieso ook nog een tijdje tot er meerdere leuke titels zijn die ik wil spelen. Ik krijg als het goed is vandaag een Wii U binnen die ik van een tweaker heb overgenomen. Ik realiseerde me dat nu de Wii U generatie is afgelopen er een behoorlijke bibliotheek aan games is die ik gemist heb. Tegen de tijd dat ik daar klaar mee ben is de Switch hopelijk iets interessanter kwa games en prijs. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de Switch echt een gaaf apparaat en de gamer in mij wil er meteen 1 hebben. Maar rationeel gezien kan ik het nu voor mezelf niet verantwoorden.
Ja precies, dat is het ook bij mij. Ik vind het idee erg vet (een hybride console), maar bij gamen gaat (mij) uiteindelijk om content. En die ontbreekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
ilyasse15 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:09:
Ik snap je argumentatie zeker, maar je moet ook onthouden dat je nu de line-up van een console die al 3.5 jaar te kopen is vergelijk met een net nieuwe console. Bij de release van de PS4 en X1 viel het ook erg tegen met het aantal grote titels.
Neemt niet weg dat de 3rd party support voor de PS4 natuurlijk heel goed is en Nintendo hier eigenlijk alleen van kan dromen (denk ook nog is aan persona, yakuza, enz.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben zelf ook niet heel blij met de initiële line-up maar ik verwacht dat Nintendo op een gegeven moment kleur gaat bekennen en de 3DS uitfaseert. Daarna komen de ontwikkelstudio's die voor de 3DS ontwikkeld hebben sowieso vanzelf mee, lijkt me.

Daarnaast is het misschien ook maar goed voor mijn portemonnee dat er niet meteen tien games staan die ik hebben wil. :+ Als er elke maand een game uitkomt die ik leuk vind is dat voor mij meer dan genoeg.
boefje79 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:15:
[...]

Wel logisch dat koemelken en de portable mode niet samengaan 😂
Portable wel (da's die middelste kolom namelijk ook :P ) maar handheld niet. :Y)

/mierenneuker

[ Voor 43% gewijzigd door NMe op 24-01-2017 11:32 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:50

jeka

Support your local club.

Ik wacht sinds Pokemon Red op de gameboy al op een console variant (Ni no kuni op de ps3 was het spel wat hier nog het meest in de buurt kwam). Als die uit komt/is dan koop ik de Switch.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeka schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:32:
Ik wacht sinds Pokemon Red op de gameboy al op een console variant (Ni no kuni op de ps3 was het spel wat hier nog het meest in de buurt kwam). Als die uit komt/is dan koop ik de Switch.
Maar Ni No Kuni lijkt volgens mij qua battle helemaal niet op de Pokemon-franchise. Turn-based RPGs komen al wel naar de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeka schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:32:
Als je echt zo nodig een traditionele Pokemon game op console wilt spelen dan raad ik je aan om vals te spelen.

Zorg dat je een Gamecube met Gameboy player (inclusief de disc anders werkt 'ie niet) in je bezit krijg, en alle Pokemon games van GB t/m GBA zullen speelbaar worden op console.

Of er ooit een traditionele Pokemon game uitkomt voor de Switch durf ik nog niet te zeggen, op de Wii U verwachtte ik door de tablet controller de Game Pokemon Snap 2 wat mij de meest geschikte game leek om de tablet controller functies te benutten maar ik zat er helaas naast.

Nindendo blijft erg eigenzinnig bedrijf dat zeer moeilijk is te voorspellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:42:
[...]

Nindendo GameFreak blijft erg eigenzinnig bedrijf dat zeer moeilijk is te voorspellen
Nintendo wil niets liever dan een Pokémon game op de Switch. GameFreak echter doet nog moeilijk.

Verder blijft de 3DS zeker nog tot 2018 ondersteund worden. Wel zul je zien dat meeste games ook op de Switch uitkomen.

En of er een Pokémon game op de Switch gaat komen? Ik weet zeker van wel. Wanneer? Ik vermoed of eind 2017 of eind 2018. Gezien ik ook 100% zeker weet dat Nintendo geen opvolger van de 3DS gaat maken.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:44:
[...]

Nintendo wil niets liever dan een Pokémon game op de Switch. GameFreak echter doet nog moeilijk.
Jammer van Gamefreak, wel tof dat Nintendo er wel brood in ziet. Hopen dat Gamefreak die mening bij gaat stellen.

Ben er echt heilig van overtuigt dat een traditionele Pokemon game voor de Switch de grootste system seller allertijden kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:47:
[...]

Jammer van Gamefreak, wel tof dat Nintendo er wel brood in ziet. Hopen dat Gamefreak die mening bij gaat stellen.

Ben er echt heilig van overtuigt dat een traditionele Pokemon game voor de Switch de grootste system seller allertijden kan worden.
Er zijn toch geruchten van Pokemon Star? Bedoel toen de eerste reveal trailer kwam voor de nieuwe pokemon games toen zag je duidelijk HD 3d renders voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:48:
[...]

Er zijn toch geruchten van Pokemon Star? Bedoel toen de eerste reveal trailer kwam voor de nieuwe pokemon games toen zag je duidelijk HD 3d renders voorbij komen.
Jup. Maar dat zijn niet meer dan geruchten, ze zijn nergens bevestigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Moddie schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:29:
[...]

Ik snap je argumentatie zeker, maar je moet ook onthouden dat je nu de line-up van een console die al 3.5 jaar te kopen is vergelijk met een net nieuwe console. Bij de release van de PS4 en X1 viel het ook erg tegen met het aantal grote titels.
Neemt niet weg dat de 3rd party support voor de PS4 natuurlijk heel goed is en Nintendo hier eigenlijk alleen van kan dromen (denk ook nog is aan persona, yakuza, enz.)
Persona (of iig SMT) komt ook naar de Switch ;)

Maar goed, ik koop persoonlijk de Switch ook als een 'erbij' console. De PS4 library is inderdaad erg sterk, en om die reden heb ik ook een Pro gehaald. Multiplatforms hecht ik weinig waarde aan, aangezien ik die ook op m'n PC kan spelen, dus voor een console kijk ik vooral naar exclusives. En daar zit het met Nintendo meestal wel goed, met inderdaad de Zelda's, Mario (Kart), SSB, Fire Emblem, Pokemon, etc.

Er zullen echter ook games zijn die ik liever op de Switch dan een andere console zal spelen simpelweg vanwege de portability, zoals Disgaea. Het is verder wel een beetje een first world problem, en ik snap dat het gros van de mensen waarschijnlijk maar 1 console in huis zal halen, dus die zullen meer waarde hechten aan oa. multi platform support.

Je kan wel eindeloos verder speculeren wat een console gaat doen, maar uiteindelijk is het afwachten... Persoonlijk kijk ik dus wel erg uit naar de console, vanwege het concept, en de toch al aangekondigde lineup aan games. Het zal inderdaad niet allemaal met de release beschikbaar zijn, en dat maakt me ook niks uit. De PS4 heb ik ook pas een maand na release van de Pro gehaald, en daar heb ik ook geen tijd voor gehad om de games die ik er bij heb allemaal fatsoenlijk te spelen. Laat het maar geleidelijk komen, prima :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=49985857,noline]sanderev66 schreef op dinsdag 24 januari 2017

Gezien ik ook 100% zeker weet dat Nintendo geen opvolger van de 3DS gaat maken.
Hoe weet je dit zo zeker?

Voor mij zou het wereldnieuws zijn en de bevestiging dat de Switch de beste console game library in 'ages' tegemoet kan gaan zien.

@Grumpmeister: PS4 is sowieso al een musthave console voor de JRPG fan en ik verwacht dat het zelfde voor de Switch zal gaan gelden.

Niet het meest populaire genre in het westen maar wel een genre met een diehard fanbase.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voxxel schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:19:
[...]

Vergeet niet dat wachten vaak loont, ook qua hardware.
Het kan best zo zijn dat je rond de kerst een Switch kan kopen met wat tweaks zoals bijv. meer intern geheugen, verbeterde accu en dat soort zaken.

In console en handheld is dit geen onbekend phenomeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:39:
[...]

Maar Ni No Kuni lijkt volgens mij qua battle helemaal niet op de Pokemon-franchise. Turn-based RPGs komen al wel naar de Switch.
Dat is dan ook het enigste, valt ook nog eens makkelijk aan te passen ook. Pokemon zou makkelijk aan te passen moeten zijn naar een console versie, kijk naar dragon quest, persona 5 en ni no kuni dus. Pokemon verdient sowieso met de vingers in de neus het ontwikkelings + marketing budget terug. Probleem is alleen wel dat het team achter pokemon zich moet behoorlijk moet uitbreiden of de ontwikkelings tijd wordt erg lang. En er is ook geen garantie dat een switch versie beter verkoopt dan een 3ds versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:00:
[...]

Hoe weet je dit zo zeker?

Voor mij zou het wereldnieuws zijn en de bevestiging dat de Switch de beste console game library in 'ages' tegemoet kan gaan zien.

@Grumpmeister: PS4 is sowieso al een musthave console voor de JRPG fan en ik verwacht dat het zelfde voor de Switch zal gaan gelden.

Niet het meest populaire genre in het westen maar wel een genre met een diehard fanbase.
Voor mij zijn (J)RPG's vaak de voornaamste reden om naar een console te neigen.

De WiiU had ik toentertijd voornamelijk voor Monster Hunter gehaald, ten tijde van Mario Kart 8. Dus leuk voor lokale multiplayer, en met MH3 een heerlijke game om mezelf in te verdiepen. Ik verwacht ook wel dat Monster Hunter naar de Switch gaat komen (en hopelijk Stories ook nog naar de 3ds), wat voor mij ook wel een grote factor is van de koop. Komt ie niet, dan tja, jammer maar er zijn nog zat games om te spelen.

Ik heb in ieder geval alvast zin in maart :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Ik begreep van een vriend die al tijden probeerd een devkit van de Switch te bemachtigen dat Nintendo er nogal geheimzinnig over doet over het uitleveren ervan. Eerste gerucht zou zijn dat ze pas 3 maanden na release de de devkits uitbrengen. Latere gerucht zou dit zelfs bijstellen naar een jaar na de release.

Is dit zo is dan vraag ik me toch sterk af wat Nintendo in godsnaam mee bezig is. Hoe wil je dat de Switch een succes is als developers geen kans krijgen om content te creëren?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Grumpmeister schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:15:
[...]

Voor mij zijn (J)RPG's vaak de voornaamste reden om naar een console te neigen.

De WiiU had ik toentertijd voornamelijk voor Monster Hunter gehaald, ten tijde van Mario Kart 8. Dus leuk voor lokale multiplayer, en met MH3 een heerlijke game om mezelf in te verdiepen. Ik verwacht ook wel dat Monster Hunter naar de Switch gaat komen (en hopelijk Stories ook nog naar de 3ds), wat voor mij ook wel een grote factor is van de koop. Komt ie niet, dan tja, jammer maar er zijn nog zat games om te spelen.

Ik heb in ieder geval alvast zin in maart :)
Tokyo Mirage Sessions #FE en Xenoblade X waren beiden ook erg leuke JRPG's op de WiiU.

Er zullen ongetwijfeld JRPG's naar de Switch gaan komen en een nieuwe Monster Hunter verwacht ik in de tijd ook.

Omdat SEGA ook aan boord is hoop ik op Skies of Arcadia 2 of een nieuwe Shining Force game maarja, het huidige SEGA kennende zal dat wel bij wishfull thinking blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
Een Nintendo Console koop eigenlijk alleen maar voor de Nintendo spellen. Zolang die uit blijven komen komen er genoeg leuke spellen op de markt. Ik hoop dat er ook andere WiiU spellen geport worden zoals Super Mario 3d World. Captain Toad en Yoshi's Wooly World.
De rest kan met eigenlijk gestolen. Shooters speel ik sowieso niet op een console. RPG's zijn ook leuk. Het is alleen jammer dat er van mijn Favoriete RPG nooit een remake is van gekomen en het is jammer dat het IP in handen is van Sony. Mocht er ooit nog een Remake komen van Legend of Dragoon dan verkoop ik een nier en mijn ziel om die console aan te schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:21:
Ik begreep van een vriend die al tijden probeerd een devkit van de Switch te bemachtigen dat Nintendo er nogal geheimzinnig over doet over het uitleveren ervan. Eerste gerucht zou zijn dat ze pas 3 maanden na release de de devkits uitbrengen. Latere gerucht zou dit zelfs bijstellen naar een jaar na de release.

Is dit zo is dan vraag ik me toch sterk af wat Nintendo in godsnaam mee bezig is. Hoe wil je dat de Switch een succes is als developers geen kans krijgen om content te creëren?
Net als of shovelware het verschil gaat maken. Het belangrijkste is dat de grote studios er eerst games voor maken en dat met aanvulling van media apps en de bekende/goeie/populaire indie games. Een stapel onbekende indie games gaat geen verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan me voorstellen dat ze de geheimzinnigheid omtrent de hardware nog even zo willen houden.
Als dit namelijk minder voorsteld dan men al denkt en dat dus een feit is dan kunnen bedrijven al vroegtijdig afhaken.
Nu heb je geheimzinnigheid van Nintendo en allemaal speculatie maar ondertussen worden ze wel verkocht.
Wellicht releasen ze die kit nadat men een bepaalde hoeveelheid verkocht heeft en de userbase gebonden heeft.
Zolang ze maar uit de kosten komen maakt de leeftijd van een console hun niet veel uit denk ik.
Ze kunnen deze generatie toch niet 4 of 5 jaar rekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

En toch komen er games op de Switch uit, dan vraag ik me af hoe ze dat doen? Maw. een onzinverhaal die ongegrond is en bedoeld om de Switch in een kwaad daglicht te zetten.

Wat ik heb gelezen is dat Nintendo momenteel nog selectief is met wie er een Devkit kan bemachtigen, en dat is redelijk begrijpelijk IMHO.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2017 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:05:
[...]

Dat is dan ook het enigste, valt ook nog eens makkelijk aan te passen ook. Pokemon zou makkelijk aan te passen moeten zijn naar een console versie, kijk naar dragon quest, persona 5 en ni no kuni dus.
Ik denk dat ze gewoon een volledige nieuwe engine en game moeten bouwen, de huidige versies vallen niet te porten zonder model en texture upgrades en zijn afhankelijk van het tweede scherm.

Met dit verhaal kunnen we natuurlijk helemaal niks. "een vriend" "probeert te bemachtigen". Wat probeert hij op wat voor manier te bemachtigen dan? Er zijn al studio's die kunnen developen en daar de nodige software voor hebben, want er zijn al games in de maak en games die released worden in maart. Ook kun je op de dev portal van Nintendo gewoon de nodige tools krijgen... https://developer.nintendo.com/tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:26:
[...]

En toch komen er games op de Switch uit, dan vraag ik me af hoe ze dat doen? Maw. een onzinverhaal die ongegrond is en bedoeld om de Switch in een kwaad daglicht te zetten.
Nou de grote ontikkelaard zullen heus wel een Devkit ontvangen hebben, maar zijn ze er niet zo happig op om die devkits aan iederen uit te geven. Zoeits snap ik ook wel. Je krijgt waarschijnlijk superveel spellen die bagger zijn wat de naam van de Switch niet ten goede komt. En ja Nintendo zal ook wel een vinger in de pap hebben wat releases betreft, maar dat ze niet aan iedereen een devkit weg geven/verkopen snap ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Nintendo heeft een hele strikte policy over het uitgeven van DevKits je moet aan een heleboel eisen voldoen. Hier op kantoor staat een 3DS DevKit, erg moeilijk om aan te komen. Mijn collega zegt dat de Switch DevKit al een tijd te verkrijgen is op dezelfde plek als waar ze die 3DS DevKit vandaan hebben.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Lanithro schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:30:
[...]

Nou de grote ontikkelaard zullen heus wel een Devkit ontvangen hebben, maar zijn ze er niet zo happig op om die devkits aan iederen uit te geven. Zoeits snap ik ook wel. Je krijgt waarschijnlijk superveel spellen die bagger zijn wat de naam van de Switch niet ten goede komt. En ja Nintendo zal ook wel een vinger in de pap hebben wat releases betreft, maar dat ze niet aan iedereen een devkit weg geven/verkopen snap ik wel.
Yaght Club Games is geen grote ontwikkelaar, maar toch brengen zij al direct in maart een game uit op de
Switch (Shovel Knight). Nintendo kijkt voornamelijk naar wie er een serieuze ontwikkelaar is, gezien devkits een hoop geld kosten, en naar de historie van een ontwikkelaar.

Toch vraag ik me af waarom EA een devkit heeft gekregen :p
Wahloh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:31:
[...]

Nintendo heeft een hele strikte policy over het uitgeven van DevKits je moet aan een heleboel eisen voldoen. Hier op kantoor staat een 3DS DevKit, erg moeilijk om aan te komen. Mijn collega zegt dat de Switch DevKit al een tijd te verkrijgen is op dezelfde plek als waar ze die 3DS DevKit vandaan hebben.
Het is tegenwooridg makkelijker een Wii U of 3DS Devkit aan te schaffen ;)
http://developer.nintendo.com aanmelden, nda ondertekenen en je kan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:34:
[...]

Yaght Club Games is geen grote ontwikkelaar, maar toch brengen zij al direct in maart een game uit op de
Switch (Shovel Knight). Nintendo kijkt voornamelijk naar wie er een serieuze ontwikkelaar is, gezien devkits een hoop geld kosten, en naar de historie van een ontwikkelaar.

Toch vraag ik me af waarom EA een devkit heeft gekregen :p
Ik denk dat Ninty in dit geval heeft gekeken naar de populariteit en aangezien deze game ook al op de WiiU en N3DS is uitgekomen weten ze aan wie ze het weg geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lanithro schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:39:
[...]

Ik denk dat Ninty in dit geval heeft gekeken naar de populariteit en aangezien deze game ook al op de WiiU en N3DS is uitgekomen weten ze aan wie ze het weg geven.
Jup, dat is precies wat ik zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:34:
[...]

Het is tegenwooridg makkelijker een Wii U of 3DS Devkit aan te schaffen ;)
http://developer.nintendo.com aanmelden, nda ondertekenen en je kan beginnen.
Je bedoelt hier de SDK mee? Je kunt een DevKit namelijk niet direct vanuit Nintendo bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahloh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:41:
[...]

Je bedoelt hier de SDK mee? Je kunt een DevKit namelijk niet direct vanuit Nintendo bestellen.
Kan zeker wel ;) Als ingelogd bent kan je naar "Order hardware" gaan en daar zie je een hele lijst aan apparatuur staan.

Je kan desgewenst direct per credit card betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 12:43:
[...]

Kan zeker wel ;) Als ingelogd bent kan je naar "Order hardware" gaan en daar zie je een hele lijst aan apparatuur staan.

Je kan desgewenst direct per credit card betalen.
Je hebt gelijk maar de Switch staat er niet tussen dus dan hebben ze het toentertijd voor de 3DS ook op een andere manier verkregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 04:25:
[...]

Dat is idd goed nieuws als het waar is :)

In ander nieuws, het lijkt een "slip of the Tweet" (:p) Maar LEGO Worlds (de minecraft geïnspireerde LEGO game die binnenkort naar PC, XBOX ONE en PS4 komt) lijkt ook naar de Switch te komen.

https://twitter.com/arthur_parsons/status/823557664949075968
Nog geen 10 uur later en het is bevestigd door Warner Bros. Games (de uitgever)

http://www.nintendolife.c...ng_to_the_nintendo_switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Die 2d sonic wordt toch ook heel vet, of ben ik daar te old school voor ? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:00:
Die 2d sonic wordt toch ook heel vet, of ben ik daar te old school voor ? ;-)
Nee hoor, zeker leuk.
Niet dat ik hem opnieuw zou kopen want daar zijn dit soort VC games imo te duur voor maar altijd weer leuk om een keer te doen (Android emulator).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Bomberman71 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:30:
[...]

Nee hoor, zeker leuk.
Niet dat ik hem opnieuw zou kopen want daar zijn dit soort VC games imo te duur voor maar altijd weer leuk om een keer te doen (Android emulator).
Sonic Mania is een nieuwe game.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seroczynski schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:46:
[...]

Sonic Mania is een nieuwe game.
Nieuw niet, wel een nieuwe versie. Green Hill zone lijkt op een paar kleine verschillen na zelfs 1 op 1 overgenomen te zijn van Sonic the Hedgehog MD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:39
Wel suf dat ze niet gratis de hele oude collectie erbij doen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Is Sonic Mania al uit dan? Voor zo ver ik weer is het gewoon een nieuwe game, wellicht met wat referenties naar oude games of levels, maar niet een remaster o.i.d.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: SONIC ON SWITCH! │ Sonic Mania Preview Nintendo Switch │...]Seroczynski schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:55:
Is Sonic Mania al uit dan? Voor zo ver ik weer is het gewoon een nieuwe game, wellicht met wat referenties naar oude games of levels, maar niet een remaster o.i.d.
Ik zal de link ff voor je zoeken op YT Projared heeft de game gespeeld en Green Hill Zone leek te veel op de MD versie voor mij om het als een nieuwe game te zien (Sommige Stages schijnen wel weer nieuw te zijn).

Edit: Link Gameplay Sonic Mania

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is sonic mania een mix van oude levels en een paar nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:02:
Volgens mij is sonic mania een mix van oude levels en een paar nieuwe.
Klopt, en de kenners van het origineel zullen in de oude levels ook nog kleine verschillen in de levels ontdekken.

Misschien niet een volledig nieuwe Sonic game maar toch nog steeds leuk en interessant dat de game er zal komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:04:
[...]

Klopt, en de kenners van het origineel zullen in de oude levels ook nog kleine verschillen in de levels ontdekken.

Misschien niet een volledig nieuwe Sonic game maar toch nog steeds leuk en interessant dat de game er zal komen :)
Eind van het jaar komt er ook een nieuwe, in de montage trailer van de switch zie je 3 seconde gameplay er van. Dan zijn alle sonic behoeftes weer helemaal gevuld :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:06:
[...]

Dan zijn alle sonic behoeftes weer helemaal gevuld :) .
Een waardig vervolg op Sonic Spinball of een nieuwe Sonic allstar racing zeg ik ook geen nee tegen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:08:
[...]

Een waardig vervolg op Sonic Spinball of een nieuwe Sonic allstar racing zeg ik ook geen nee tegen hoor :)
Vraag me af of daar echt vraag voor is nog. Iedereen vraagt erom zogenaand, maar als puntje bij paaltje komt verkoopt het maar matig, volgens mij was sonic all star racing ook geen financieel succes. geldt voor heel veel oude titels eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als SEGA een game op de Switch wil uitbrengen die als een gek zal verkopen dan zeg ik Streets of Rage 4 of anders SoR 2 remastered.

Probleem met SEGA is dat het dezelfde mensen van toen niet meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Het scherm krijgt Haptic Freedback. Dit kan interessant worden voor spellen die het Touch schreen willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Lanithro schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:30:
Het scherm krijgt Haptic Freedback. Dit kan interessant worden voor spellen die het Touch schreen willen gebruiken.
Dat klinkt wel cool. Waar heb je deze informatie vandaan? Kun je een linkje posten?

BF1 Stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lanithro
Press release van Immersion.
http://ir.immersion.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=1007907

[ Voor 4% gewijzigd door Lanithro op 24-01-2017 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:30:
Dat is al op NeoGAF in twijfel getrokken. Andere nieuwssites hebben die press release vrij geinterpreteerd. Nergens in de press release wordt een touchscreen genoemd en TouchSense slaat ook op technologie die in controllers kan zitten.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Raar dat ze dan zo'n press release uitgeven waarin echt over Touch gesproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:25:
Als SEGA een game op de Switch wil uitbrengen die als een gek zal verkopen dan zeg ik Streets of Rage 4 of anders SoR 2 remastered.

Probleem met SEGA is dat het dezelfde mensen van toen niet meer zijn.
Haha, ik denk dat de meeste mensen nog nooit van de game hebben gehoord (inclusief ik). Het laatste deel kwam uit voordat ik geboren was. Wel grappig om te zien dat het grote succes van sonic uit het ds/wii tijdperk kwam. De olympische spelen games waren een groot succes en een paar normale sonic's deden het er ook goed op.
http://www.vgchartz.com/g...e=&minSales=0&results=200
In dat opzicht smachten sommige partijen weer naar die tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Er zijn zoveel goede titels van vroeger waar na de NES/SNES tijdperk geen re-release meer van is geweest. Daar valt echt nog wat uit te rebooten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
Ze moeten het Legend of Dragoon IP van Sony overnemen en die rebooten. Helaas zal dat altijd een Natte Droom van mij blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:20:
[...]

Vraag me af of daar echt vraag voor is nog. Iedereen vraagt erom zogenaand, maar als puntje bij paaltje komt verkoopt het maar matig, volgens mij was sonic all star racing ook geen financieel succes. geldt voor heel veel oude titels eigenlijk.
Het was waardeloos ! Een typische spinoff van de originele game.
De originele en de Knuckle spinoffs liepen wel maar Spinball was echt ruk net als die Mario kart kloon van een all star racing.

Vwb de game, ik heb previews gezien maar het leek sprekend op de oude game die ik in 1990/91 speelde.
Ze zullen best levels aangepast hebben maar verder is er weinig nieuws te noemen, ook grafisch niet.
Niks mis mee maar om het dan als een totaal nieuwe game uit te brengen vind ik jammer.

Dit zijn leuk games vind ik voor 5-10 euro en dan moet het echt ophouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Het wordt tijd dat Nintendo Ice Climber een nieuwe game geeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:38:
[...]

[...]

Dat is al op NeoGAF in twijfel getrokken. Andere nieuwssites hebben die press release vrij geinterpreteerd. Nergens in de press release wordt een touchscreen genoemd en TouchSense slaat ook op technologie die in controllers kan zitten.
Er zijn al video's te vinden waarin de touchscreen getoond wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:58:
[...]

Er zijn al video's te vinden waarin de touchscreen getoond wordt. ;)
Dat wil dan weer niet zeggen dat er Haptic feedback in het scherm zit. Ik heb even verder gekeken, maar ik denk Ray het bij het juiste eind heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:50:
Er zijn zoveel goede titels van vroeger waar na de NES/SNES tijdperk geen re-release meer van is geweest. Daar valt echt nog wat uit te rebooten.
*kuch* chrono trigger remake *kuck* *kuch* in de style van dragon quest 11 *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:01:
[...]

*kuch* chrono trigger remake *kuck* *kuch* in de style van dragon quest 11 *kuch*
Chrono Trigger heeft al een Remake op de NDS. Die zou je eens kunnen oppikken als je hem graag speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wahloh schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:03:
[...]

Chrono Trigger heeft al een Remake op de NDS. Die zou je eens kunnen oppikken als je hem graag speelt.
Dat is toch gewoon een port van de snes versie, met touch screen ondersteuning op het onderste scherm. Ik wil een volwaardige 3d remake zoals ff7 die krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Hopelijk is Lego World bij launch beschikbaar, dan koop ik die niet voor de XBO maar voor de Switch.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:07:
Hopelijk is Lego World bij launch beschikbaar, dan koop ik die niet voor de XBO maar voor de Switch.
Nog geen release datum bekent, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43
Bomberman71 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:54:
[...]

Het was waardeloos ! Een typische spinoff van de originele game.
net als die Mario kart kloon van een all star racing.
Die Mario Kart kloon vind ik in ieder geval beter dan Mario Kart zelf. De uitdaging in de singleplayer was echt goed . Nu moet ik zeggen dat ik ook niet veel met Mario Kart heb. Het ziet er allemaal leuk uit en de gameplay is leuk, maar het blauwe schild is voor mij echt een dooddoener in dat spel. Snap nog steeds niet dat je niet zelf mag kiezen of je die wil gebruiken. Vooraan rijden is altijd een slecht idee in Mario Kart. Vond Crash Team Racing ook vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:06:
[...]

Dat is toch gewoon een port van de snes versie, met touch screen ondersteuning op het onderste scherm. Ik wil een volwaardige 3d remake zoals ff7 die krijgt :)
Ja het is op zich een port met verbeteringen en extra content. Ik dacht dat dat voldoende voor je zou zijn.

Een remake maken van een topper die voor veel mensen een hoog nostalgie gehalte heeft pakt maar zelden goed uit. Vaak raakt de game zijn gevoel kwijt. Maar daar zal niet iedereen het mee eens zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:12:
[...]

Die Mario Kart kloon vind ik in ieder geval beter dan Mario Kart zelf. De uitdaging in de singleplayer was echt goed . Nu moet ik zeggen dat ik ook niet veel met Mario Kart heb. Het ziet er allemaal leuk uit en de gameplay is leuk, maar het blauwe schild is voor mij echt een dooddoener in dat spel. Snap nog steeds niet dat je niet zelf mag kiezen of je die wil gebruiken. Vooraan rijden is altijd een slecht idee in Mario Kart. Vond Crash Team Racing ook vele malen beter.
Ik volg je niet helemaal. Dat blauwe schild pakt #1 en iedereen in zijn/haar radius. Wat is daar op zich slecht aan? En met een lead die groot genoeg is kun je zelfs een paar van die dingen vreten en #1 blijven. Gewoon goed het driftboosten oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:12:
[...]

Ik ben een MK fan en vreemd genoeg vond ik de GC en Wii (ja echt) versie het beste.
De WiiU MK8 is natuurlijk de mooiste om te zien maar om te spelen haalt het het niet bij de voorgangers.
Voor mij persoonlijk komt dat puur door dat water level gedoe en die vreemde maglev banen enzo en ik vind de wapens slecht. Het 'pest ' gehalte is veels te laag en zelfs saai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:55:
Het wordt tijd dat Nintendo Ice Climber een nieuwe game geeft. :)
Mee eens! Kid Icarus is wat mij betreft ook welkom op de Switch :)

@Nieuwevolger: Streets of Rage was in de 90's SEGA's antwoord op Capcom's Final Fight

Het waren beat 'em up games, een genre dat tegenwoordig over is genomen door 3d hack & slash games. Juist omdat het altijd leuke games waren voor couch co-op gameplay zou het me leuk lijken als het beat 'em up genre terug komt op de Switch.

Ben zo benieuwd wat Nintendo zelf nog van plan is en of er nog (half) vergeten IP's terug zullen keren.

Eternal Darkness, Geist, Pilot Wings, Wave Race, F-Zero of 1080°c Snowboarding, wat mij betreft mogen ze stuk voor stuk terug keren naar de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:25:
[...]

Mee eens! Kid Icarus is wat mij betreft ook welkom op de Switch :)

@Nieuwevolger: Streets of Rage was in de 90's SEGA's antwoord op Capcom's Final Fight

Het waren beat 'em up games, een genre dat tegenwoordig over is genomen door 3d hack & slash games. Juist omdat het altijd leuke games waren voor couch co-op gameplay zou het me leuk lijken als het beat 'em up genre terug komt op de Switch.

Ben zo benieuwd wat Nintendo zelf nog van plan is en of er nog (half) vergeten IP's terug zullen keren.

Eternal Darkness, Geist, Pilot Wings, Wave Race, F-Zero of 1080°c Snowboarding, wat mij betreft mogen ze stuk voor stuk terug keren naar de Switch.
Terughalen heeft alleen zin als er echt een nieuwe kwaliteits game voor terug komt.
Veel mensen overschatten de waarde van nostalgie, het was toen geweldig in de tijdsgeest van toen maar vaak is het zo dat als je nu exact dezelfde game speelt dat gevoel er weer even is en heel snel verdwijnt.
Zelden lukt het om een oude titel weer leven in te blazen en dat gevoel weer helemaal te krijgen en te houden.

Wat heeft het voor zin om een 25jaar oude game in dezelfde kwaliteit te spelen op een 2017 systeem ?
Wil je het oude spul spelen dan pak je gewoon de oude console uit de kast of speelt hem op een emulator.
Als die oude Snes en Nes games kan je prima op een NDS, 3DS, Wii en WiiU (heb ik me laten vertellen) spelen. Oftewel, dat kan je nu al doen, het origineel altijd en overal spelen.

Als je op een nieuw platform allemaal van die opgravingen krijgt dan heeft het al snel een stempel en neatieve media gaat vaak sneller dan goeie. Niet iets wat je wilt in je eerste 2 jaar tenzij je een lineup hebt van hier tot Tokyo en allemaal 90+% reviews van een dozijn games, en ondertussen de mensen niet weten wat ze moeten kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:25:
Vergeet ook Double Dragon niet. Toch allemaal vergelijkbare games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:58:
[...]

Vergeet ook Double Dragon niet. Toch allemaal vergelijkbare games. :)
Streets of Rage was een Double Dragon clone ...
Zeker niet beter muv de soundtrack, die was destijds bijzonder indrukwekkend !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Bomberman; Ik bedoel niet 1 op 1 terugbrengen maar meer zoals Rayman origins/Legends: Oude 2D Rayman Gameplay maar dan aangepast aan deze tijd met alle pracht en praal. Het zelfde geld voor de New Super Mario Bros series en DK Tropical Freeze.

Ook de remastered version van Ducktales vond ik bv te gek.

De oude originele games speel ik sowieso al op de oude originele hardware en verder mag het van mij best op virtual console uitkomen.

Misschien ben ik gewoon een beetje een ouwe lul aan't worden die te veel terug kijkt naar vroeger op gaming gebied; Ik zal ook wel de enige zijn die als hij moest kiezen liever een nieuwe 2d Metroid ziet in full HD dan een nieuwe Metroid Prime first person shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De re imagination van ratchet and clank 1 was ook wel een succes, dus het kan wel. Als de het verhaal en characters de tand van de tijd hebben doorlopen, dan kan je games best wel opnieuw maken van de grond..
Pagina: 1 ... 60 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic