Eens... En dat geeft Nintendo ook toe bij Zelda, de draw distance is hoger en textures hier en daar beter, maar het is een port van de Wii U (waarvoor hij ook gemaakt is) en het is exact hetzelfde spel op beide.Lanithro schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:25:
[...]
Amen to that.![]()
Nintendo kijkt naar de markt en ziet wat er mist. Het heeft op het moment geen nut om te concurreren met Sony en MS. Deze hebben de markt grotendeels in handen dus gaan ze niet mee doen in een wedstrijd die ze sowieso wel gaan verliezen. Ze kijken naar de markt en proberen daar de gaten te vullen. Ik kijk (weer) naar de Wii. Nintendo richtte zich niet op de Hardcore markt, maar op de Casual markt. Met de WiiU hebben ze dat weer geprobeerd maar het grote succes is uitgebleven. Die markt is verzadigd geraakt. Nu hebben ze weer gekeken naar de markt en die mist een goede Handheld/Tablet met goede graphics.En als ik Zelda en Mario bekijk is ze dit zeer goed gelukt. En hou er rekening mee dat vaak in het begin van een console nog niet alle kracht volledig benut wordt. Zeker niet door third parties. Vaak weet men pas na een paar games hoe ze goed alles moeten optimaliseren.
Splatoon en MK8 zijn dat eigenlijk ook, daar is aan de hand van het videomateriaal ook weinig tot niks gedaan. Nu is geen enkele game hetzelfde maar de enige echte game die voor de Switch is gemaakt is Mario Odyssey, en dat zie je er wel aan. (niet de poor aliasing) maar ook hier heb ik het idee gameplay over graphics. Ben wel zeer benieuwd wat er nog komen gaat.
SW-1682-5926-5204