Die jack zit op de Switch zelf, dus als je docked speelt heb je er niks aan, tenzij je 3 meter snoer hebt ofzo.
Lees niks over BT dus dat zal ook wel niet.
Als je die audio jack gewoon op je controller hebt zitten heb je nooit dat gedoe, ook niet als je on the move bent.
Richh schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:17:
[...]
Lol. Gpu en cpu zijn niet bekend en vooralsnog hebben de laatste geruchten (die gast die allemaal dingen van de presentatie voorspelde) het over een 16nm chip met zo'n 768 gflops, samen met een van de meest recente ARM chipontwerpen. Nee, dat is geen PS4 Pro, maar het komt redelijk in de buurt bij wat er maximaal mogelijk is in een handheld anno 2017. Het is alles behalve goedkoop.
Ja precies, handheld, maar iedereen noemt het ook een home console en dan loop je nu al duidelijk achter de feiten aan. Zoals ik al zei, allemaal net niet.
Specs niet bekend, ach laten we er geen doekjes om winden, dat is met een reden. Als iets spectaculair is dan hoor je dat direct. Daarbij hebben de diverse gameplay movies (inmiddels meerdere uren) al het nodige laten zien vwb power.
Audio is dus gewoon digitaal over hdmi. Geen idee wat daar mis mee is. Of verwacht jij optische audio op een handheld? Dedicated hardware in het dock daarvoor? Voor die 1% die het gaat gebruiken? De PS4 Slim heeft het ook niet.
Netwerk is wifi AC en veel future proof-er dan dat bestaat simpelweg niet. 9/10 mensen verbind hun console ook gewoon met wifi. Talloze mensen gaan echt geen ethernetpoort missen. Hell steeds minder laptops hebben er eentje.
Dat is naar de fout toe corrigeren of recht lullen wat krom is.
Juist met een dock voeg je die kleine dingen toe, immers docked betekent stationair en dan is een surround set oid helemaal niks vreemds. Een optische audio poort en Ethernet poort hadden net dat beetje extra gegeven.
Enne, niemand gebruikt ethernet voor een console ?
Dat zijn er meer dan je denkt, zeker met serieus online gamen is dat toch wel erg fijn.
Wifi AC is tof maar nog lang niet iedereen heeft een modem/router die dan aan kan. Ethernet is wel op vrijwel ieder modem/router voorhanden.
Het gaat er om dat je dan de keuze zou hebben, dat zijn die kleine dingen die het verschil maken.
Grumpmeister schreef op zondag 22 januari 2017 @ 22:55:
[...]
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie hier genoeg interessante games tussen. Ik kan me ook niet echt vinden in al het geklaag over de lineup van de games (niet zo zeer hier, maar overal online). Als de launch iets meer als Japan was, was het natuurlijk wel wat beter, maar ik kan hier ook goed mee leven.
Best een lijst idd maar lang niet alles is launch, bij lange na niet.
Een redelijk deel zal je niet eens in dit jaar zien, dat garandeer ik je. Dat heeft niks met Nintendo te maken maar zo werkt het gewoon in de game industrie.
Feit blijft, met de daadwerkelijke Launch is er bar weinig.
Is een Kickstarter game, ze zeggen zelf een release in April.
Kickstarter projecten kennende zal het nog weleens later kunnen zijn.
[
Voor 16% gewijzigd door
Bomberman71 op 23-01-2017 07:27
]