Inplaats van boven en onder elkaar links en rechts van elkaar.Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:39:
[...]
Maar wel een scherm. Hoe ga je 2 schermen die feitelijk 1 groot portret-modus-scherm zijn, in een horizontaal scherm proppen? Naast elkaar? Dat ziet er natuurlijk niet uit. En ze zijn niet even groot in resolutie.
Ik maakte ook alleen het voorbeeld dat het kan, of het lekker zou werken is punt 2 maar er zou hier en daar wat moeten veranderd wil je dit kunnen bereiken.
Qua resolutie zou ik me eigen niet druk maken, daar verzinnen ze wel wat op en anders is het zwart stukje op je scherm, alsof je daar aan zou ergeren.
We kunnen allemaal heel zwart wit denken en zeggen een DS moet boven en onder elkaar want dat zijn we gewend maar als er genoeg mensen zijn die het willen kan het altijd anders.
Je zou hem ook nog verticaal kunnen flippen en een nieuw kickstandje bij kunnen laten kopen als je het allemaal zo graag wilt.
^is natuurlijk weer een mooie cash grab voor Nintendo.
In minder dan 5 minuten heb ik dit bij elkaar bedacht... lijkt me sterk dat een zaal vol japanners dit niet zouden kunnen bedenken en ontwikkelen.
Owh lol echt? ik heb eerlijk gezegd nog nooit een ds game op de wiiu gespeeldVerwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:48:
Je omschrijft dan ook één van de modussen van de DS VC op de Wii U
[ Voor 17% gewijzigd door Kadardar op 19-01-2017 14:49 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]