Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Emmavdv schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:27:
Op het moment dat Nintendo het nieuwe beloningssysteem aankondigde, hebben zij zook gezegd dat dit iets met de NX te maken had meen ik mij te herinneren. Dat zou dus nu met de Switch zijn. Ik ben erg benieuwd wat voor invulling dit gaat krijgen en of die anders is dan dat het nu met de 3DS en de Wii U is. Heeft iemand hier al meer over gehoord?
Het viel mij wel op dat ik sinds een week voor de aankodiging van de switch nergens meer mijn nintendo punten (of hoe dat heet) aan uit kon geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 12:51
Zspirit schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:30:
[...]

Het viel mij wel op dat ik sinds een week voor de aankodiging van de switch nergens meer mijn nintendo punten (of hoe dat heet) aan uit kon geven.
Bedoel je de sterrenpunten? Want die waren al een hele tijd niet meer uit te geven. Ik bedoel My Nintendo. Via dit kun je gouden punten sparen door het kopen van spellen, en zilveren punten door het halen van taken in miitomo en super mario run en andere meer algemene achievements, zoals het wekelijk bezoeken van de website en de e-shop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het is heel simpel, je vindt de aanschaf het waard of je vindt dat niet. Als je genoeg redenen ziet om die 300 euro te betalen dan moet je dat gewoon doen. Als je nog niet overtuigd bent, houdt je de hand nog even op de knip.

Is er trouwens nog iets van media aandacht geweest rondom de NIntendo Switch presentatie? Ik bedoel daarmee op televisie bij bijv. RTL Z of andere talkshows? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Emmavdv schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:32:
[...]

Bedoel je de sterrenpunten? Want die waren al een hele tijd niet meer uit te geven. Ik bedoel My Nintendo. Via dit kun je gouden punten sparen door het kopen van spellen, en zilveren punten door het halen van taken in miitomo en super mario run en andere meer algemene achievements, zoals het wekelijk bezoeken van de website en de e-shop.
Ja ik weet dat de sterren verleden tijd zijn ik doel inderdaad op die mynintendo coins.
Er zijn drie verschillende soorten maar buiten die mario run kan ik de andere momenteel niet uigeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
Zspirit schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:58:
[...]

Ja ik weet dat de sterren verleden tijd zijn ik doel inderdaad op die mynintendo coins.
Er zijn drie verschillende soorten maar buiten die mario run kan ik de andere momenteel niet uigeven.
Ze hebben hier inderdaad wat aanpassingen gedaan, maar als je naar deze site gaat:

https://my.nintendo.com/reward_categories

En dan naar beneden scrollt, dan kun je kiezen wat voor soort beloning je wilt en kun je dus ook andere dingen krijgen dan beloningen in super mario run. Natuurlijk niet als je alles al hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Emmavdv schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:08:
[...]

Ze hebben hier inderdaad wat aanpassingen gedaan, maar als je naar deze site gaat:

https://my.nintendo.com/reward_categories

En dan naar beneden scrollt, dan kun je kiezen wat voor soort beloning je wilt en kun je dus ook andere dingen krijgen dan beloningen in super mario run. Natuurlijk niet als je alles al hebt :)
Aha die pagina kon ik laatst dus niet vinden.
Wel enkel troep eigenlijk, die mario run dingen zijn aardig wel maar verder is het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
Zspirit schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:11:
[...]

Aha die pagina kon ik laatst dus niet vinden.
Wel enkel troep eigenlijk, die mario run dingen zijn aardig wel maar verder is het niets.
Ja, daarom hoop ik ook dat er iets fatsoenlijks komt aan beloningen op het moment dat de Switch er is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik heb de mediamarkt Zelda Bundle nog kunnen pre orderen maar is nu inderdaad weg. Hopelijk kunnen ze hem leveren want als ik de verhalen hier zo lees over teveel pre orders aannemen bij MM.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
Mag ik vragen waarom men pre-ordert? Ik wacht ook met enige spanning af, na jaren ps4/xbox te hebben gespeeld, maar waarom zou ik er per se vanaf dag 1 bij willen zijn, zijn degenen die pre-orderen niet bang dat het straks toch niet zo dope is als het in eerste instantie leek? Ikzelf ga gewoon de eerste maand/2 maanden als een kat uit de boom kijken of de console goed wordt gereviewed enzo, misschien dat er tegen de zomer ook bundels enzo komen. Waarom zo vroeg er bij zijn, ben benieuwd (is geen "kritiek" ofzo maar gewoon interesse :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Laatst online: 12-06 18:10
ilyasse15 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:32:
Mag ik vragen waarom men pre-ordert? Ik wacht ook met enige spanning af, na jaren ps4/xbox te hebben gespeeld, maar waarom zou ik er per se vanaf dag 1 bij willen zijn, zijn degenen die pre-orderen niet bang dat het straks toch niet zo dope is als het in eerste instantie leek? Ikzelf ga gewoon de eerste maand/2 maanden als een kat uit de boom kijken of de console goed wordt gereviewed enzo, misschien dat er tegen de zomer ook bundels enzo komen. Waarom zo vroeg er bij zijn, ben benieuwd (is geen "kritiek" ofzo maar gewoon interesse :)).
Nou ik heb de Switch ook ge pre orderd omdat ik graag op 3-3 de nieuwe zelda wil spelen.
Valt het tegen? verkoop ik hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Je kan ook andersom redeneren.Stel dat dat wel zo goed is dan mag je dit samen met anderen vanaf de eerste dag ervaren en kun je er meteen over mee praten.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:38:
[...]

[...]

Die was daar eerst 309 toch? :+
Inderdaad... was :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:55
Goeie vraag, ik had eigenlijk in mijn hoofd om em ook bij de release te halen / pre-orderen, maar bij de aankondiging had ik geen tijd en nu na enige twijfel en goed kijken naar de games bij de release heb ik besloten te wachten op mario kart, (of wellicht eerder als er nog een andere game uitkomt die me aanstaat).

Zelda spreekt me niet zo aan, wellicht kan ik die later een keer uitproberen/lenen en ben ik toch over, maar op dit moment zou ik geen 60 euro aan zelda willen uitgeven en is dat voor mij dus niet de reden om een switch gelijk te kopen.

Dus zonder zelda, wat blijft er dan over op 3 maart... 12 switch voor 50 euro, nee dank je, als ie erbij had gezeten had ik wellicht nog de switch voor de gein op de release willen hebben, maar niet voor 50 euro. bomberman en skylanders.. meh.. er had op zijn minst een goede mario game bij moeten zitten bij de release.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Heb deze vraag zelf ook een beetje, al begrijp ik het wel je wilt het gewoon zo snel mogelijk, omdat je het toch wel zou kopen. Ben eigenlijk vooral benieuwd naar hoelang het zal duren om een Switch te vinden na launch (woon vlak bij de grens dus Duitsland is ook mogelijk)? Aangezien ik verwacht dat die 2 mil. wereldwijd toch snel op is en we dan weer kunnen wachten, maar hoelang..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen waarom men pre-ordert?
De kick om een nieuwe console vanaf dag 1 in huis te hebben terwijl op dat moment bijna niemand 'em nog heeft of er op heeft gespeeld.

Waarom liggen er mensen voor de winkels te slapen zodra er een nieuw i-Phone uitkomt en de volgende ochtend voor het eerst in de winkel ligt?

Zelf behoor ik niet (meer) tot deze groep maar ik begrijp het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:06
Moddie schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:54:
[...]

Heb deze vraag zelf ook een beetje, al begrijp ik het wel je wilt het gewoon zo snel mogelijk, omdat je het toch wel zou kopen. Ben eigenlijk vooral benieuwd naar hoelang het zal duren om een Switch te vinden na launch (woon vlak bij de grens dus Duitsland is ook mogelijk)? Aangezien ik verwacht dat die 2 mil. wereldwijd toch snel op is en we dan weer kunnen wachten, maar hoelang..
Meestal maak je een goede kans net over de grens bijvoorbeeld Kleve, let wel op dat een Gamestop vaak 25 euro of meer bovenop de retail prijs zet als ze ook maar vermoeden dat de Switch moeilijk leverbaar is. Saturn is de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
Dit vind ik dan weer onbegrijpelijk als het waar blijkt te zijn:

https://mynintendonews.co...-multimedia-applications/

Bijna iedereen lijkt tegenwoordig wel Netflix te hebben. En natuurlijk kan iedereen dat al op een of andere manier thuis of onderweg kijken, maar het is gewoon een pluspunt als je zoveel mogelijk functionaliteiten op één apparaat hebt.
Nu gaat het als negatief worden gezien dat Netflix ontbreekt terwijl als het er wel (bij launch) bij zit, mensen denken: Hey, dat is ook handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:37
Terpstars schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:24:

Bijna iedereen lijkt tegenwoordig wel Netflix te hebben. En natuurlijk kan iedereen dat al op een of andere manier thuis of onderweg kijken, maar het is gewoon een pluspunt als je zoveel mogelijk functionaliteiten op één apparaat hebt.
Nu gaat het als negatief worden gezien dat Netflix ontbreekt terwijl als het er wel (bij launch) bij zit, mensen denken: Hey, dat is ook handig.
Tja dat ligt aan netflix zelf en niet aan nintendo.
Maar iedereen kan zelf iets ontwikkelen aangezien de SDK gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Ryatzu schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:25:
[...]

Tja dat ligt aan netflix zelf en niet aan nintendo.
Maar iedereen kan zelf iets ontwikkelen aangezien de SDK gratis is.
Lijkt mij iets dat aan hun beide ligt maar dat kun je niet weten, Misschien dat Netflix niet mee wilt werken of misschien dat Nintendo niet meewerkt. De enige die er last van heeft is de eindgebruiker.

Had leuk geweest als het er bij launch wel bij zat.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
En waarom zou je Netflix ook nog eens daarop willen hebben als je het ook al op je TV, Chromecast, RPi, Horizon Box, whatever kan hebben?! Netflix wordt als iets heiligs gezien door sommigen, maar ik vind het voor 10 euro per maand duur betaald naast je televisieabonnement.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04

Een bedrijf als Netflix wil dat een apparaat HDCP doet om te voorkomen dat je dan inhoud opneemt en verspreid (ondanks dat het toch al op grote schaal gebeurd, maar dat terzijde).

Het zou me niks verbazen als de Switch gewoon helemaal geen HDCP kan, en dat dat de reden is dat zulke dingen niet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stukjes uit een Japanse ARMS stream:

Charging your gloves' special ability (i.e. electric) then stunning.
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/336/32213019182_6c31f2e4e2_o.gif

Nullifying a throw by punching it (68 sec mark on the counter).
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/414/31551855223_a74af624ec_o.gif

Ninjara dashing out of blocking a super but gets caught at the stage borders.
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/518/32213306642_4668c2c0fe_o.gif

Getting thrown out of a super. Interestingly, Ninjara's arm health indicator resets after the first hit of the throw.
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/1/258/32243188671_40a508c178_o.gif

Gehele videos:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zGGiQ5QCYaI][YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=J3E6DVBF90k]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 10:59
Señor Sjon schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:32:
En waarom zou je Netflix ook nog eens daarop willen hebben als je het ook al op je TV, Chromecast, RPi, Horizon Box, whatever kan hebben?! Netflix wordt als iets heiligs gezien door sommigen, maar ik vind het voor 10 euro per maand duur betaald naast je televisieabonnement.
Ik geef zelf ook al toe dat iedereen op één of andere manier Netflix kan kijken ;) Dat is mijn punt ook niet. Feit is dat het nu als een negatief punt gezien gaat worden, terwijl je zeker bij zoiets belangrijks als de launch van een nieuw product gewoon wil dat dat product zo positief mogelijk in het nieuws komt.
Volgens mij is het niet zo moeilijk voor Nintendo om ervoor te zorgen dat er een Netflix app voor de Switch beschikbaar komt (mits dat technisch mogelijk is uiteraard).

Bovendien, als je je Switch meeneemt voor onderweg en een keertje geen zin hebt om te gamen is het gewoon fijn om de mogelijkheid te hebben Netflix te kunnen kijken. Dat scheelt je weer een laptop of tablet om mee te nemen.

Dat jij nog een televisieabonnement hebt is geen argument en vind ik ouderwets, maar is natuurlijk je eigen keuze. Bovendien delen heel veel mensen hun Netflix abbo met vrienden en/of familie waardoor je geen 10 euro per maand betaalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Het is toch gewoon fijn om er Netflix op te kunnen kijken? Op mijn telefoon is het beeld te klein, ik heb geen tablet en neem vaak liever geen laptop mee op reis.

Het is niet echt een minpunt, maar het zou wel een pluspunt zijn als het er wel op zat.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk hebben ze gekeken naar wie er op de Wii U Netflix kijkt. Dat zullen er vast niet veel zijn. Ik zie zelf ook de toegevoegde waarde niet. Ik vond het op de PS3 ook al niet fijn om de controller als remote te gebruiken en door die klotemenu's heen te scrollen met een pookje/diagpad. Via telefoon naar SmartTV/Chromecast gaat prima. Volgens mij koopt niemand een Nintendo met als puntje dat ze dan ook ineens Netflix op TV kunnen zien.

Also, het zwaar speculatieve artikel zegt "at launch", dus dat sluit nog niet alles uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk anders altijd al Netflix thuis op de PS4 (Pro) en Xbox One S met veel plezier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Terpstars schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:16:
[...]

Ik geef zelf ook al toe dat iedereen op één of andere manier Netflix kan kijken ;) Dat is mijn punt ook niet. Feit is dat het nu als een negatief punt gezien gaat worden, terwijl je zeker bij zoiets belangrijks als de launch van een nieuw product gewoon wil dat dat product zo positief mogelijk in het nieuws komt.
Volgens mij is het niet zo moeilijk voor Nintendo om ervoor te zorgen dat er een Netflix app voor de Switch beschikbaar komt (mits dat technisch mogelijk is uiteraard).

Bovendien, als je je Switch meeneemt voor onderweg en een keertje geen zin hebt om te gamen is het gewoon fijn om de mogelijkheid te hebben Netflix te kunnen kijken. Dat scheelt je weer een laptop of tablet om mee te nemen.

Dat jij nog een televisieabonnement hebt is geen argument en vind ik ouderwets, maar is natuurlijk je eigen keuze. Bovendien delen heel veel mensen hun Netflix abbo met vrienden en/of familie waardoor je geen 10 euro per maand betaalt.
Dan maar ouderwets. :P Op TV heb ik ook de (opvolger van) Myprime XL met de HBO content. En ik kan ook on the move kijken met de app. Ideaal op vakantie toen Disney Jr. niet in het pakket zat in het vakantiehuisje. Kids ook weer blij met hun dagelijkse shot Mickey en Sofia.

De keren dat ik onderweg ben zit ik 99% van de tijd achter het stuur, dus Netflix lijkt me dan geen topper.

Ik kan dit echt niet als een USP van de Switch bestempelen, zeker niet gezien de hoeveelheid apparaten die het al kunnen afspelen. Straks moet er ook nog een Facebook app op 8)7 (yuck!).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:49
Señor Sjon schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:29:
[...]

Dan maar ouderwets. :P Op TV heb ik ook de (opvolger van) Myprime XL met de HBO content. En ik kan ook on the move kijken met de app. Ideaal op vakantie toen Disney Jr. niet in het pakket zat in het vakantiehuisje. Kids ook weer blij met hun dagelijkse shot Mickey en Sofia.

De keren dat ik onderweg ben zit ik 99% van de tijd achter het stuur, dus Netflix lijkt me dan geen topper.

Ik kan dit echt niet als een USP van de Switch bestempelen, zeker niet gezien de hoeveelheid apparaten die het al kunnen afspelen. Straks moet er ook nog een Facebook app op 8)7 (yuck!).
Of Netflix wel of niet ouderwets en/of duur is laat ik in het midden, maar ik vind het zeer handig voor de kleine (on demand en groot aanbod - 10x beter dan Disney Jr. ;) ). En als je dan geen iPads, tablets etc. hebt kan het wel een mooie toevoeging zijn voor zo'n Switch. Het is in theorie ook gewoon een extra scherm. En dat kan dus handig zijn.
USP? Neuh. Handig? Wellicht... In ieder geval een relatief goedkope tablet (goedkoop scherm).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04

Misschien komt dat op een later tijdstip. Ik kan mij voorstellen dat voor Netflix de prioriteit niet hoog ligt voor de Switch. Wanneer het apparaat populairder wordt, zou dit weleens kunnen veranderen en zul je zien dat Netflix er wel een app voor maakt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:58
Ik zou het graag op de Switch zien. Dit zou juist voor mij die extra push zijn als het ''tablet'' idee ook een beetje goed is/wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:55
Dubrillion schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:50:
Ik zou het graag op de Switch zien. Dit zou juist voor mij die extra push zijn als het ''tablet'' idee ook een beetje goed is/wordt.
zou op zich wel relaxed zijn als je een beperkt setje musthave tablet apps op de switch kan krijgen (mag ook pas na de release :)). de tablet wordt hier door de kids veel gebruikt voor spellen, youtube en netflix. Met de eigen games, youtube, netflix en een fatsoenlijke browser, kan je een flink aantal zaken (ook) op de switch doen waar je anders de tablet voor zou pakken.
Verder zou je ook nog kunnen denken aan een mail/contact/agenda gebeuren, maar persoonlijk zou voor mij youtube, netflix en een browser genoeg zijn.

Met een touchscreen en de rest van de hardware is het natuurlijk gewoon een tablet, daarnaast heb je 32 GB opslag, dus dat hoeft ook geen probleem te zijn.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Verkeerde topic. Lees even de topicwarning :)

[ Voor 86% gewijzigd door Grotman op 18-01-2017 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb even een hoop reacties verplaatst naar het Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic. Probeer aub op te letten waar je post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:45
Señor Sjon schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:29:
[...]

Het is geen USP, maar dan blijft het nog wel een SP. In dit topic zie ik opvallend veel reacties van mensen die totaal naar het eigen gebruik kijken om te zeggen of iets nuttig is of niet. Er zijn vrij veel mensen die helemaal niet 5/6 apparaten hebben liggen waar op je Netflix kan kijken en die het wel een pluspunt vinden als een console dat kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Denk dat het ook een leeftijd ding is. Ik zit niet te wachten op een Jack of all trades, but master of none. Dat is de Switch eigenlijk al. Dus ik ben wat wars van nog meer verrommeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:38:
Denk dat het ook een leeftijd ding is. Ik zit niet te wachten op een Jack of all trades, but master of none. Dat is de Switch eigenlijk al. Dus ik ben wat wars van nog meer verrommeling.
Precies ! Focus op gaming ...
We hebben al genoeg devices die van alles kunnen
We hebben al genoeg remakes in de release lijst staan

Meer focus op wat nieuwe Quality games op dat ding, daar is ie voor.
Met de aankomende smartphones heb je een scherm dat net zo groot is of zelfs iets groter als de Switch, 4x de kwaliteit, kan uren langer op de accu en dat allemaal in het formaat van een fatsoenlijke smartphone nu.
Kortom, zonde van de tijd om daar aandacht aan te besteden op een Switch op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 08:26
In december een n3ds XL gekocht met pokemon. Achteraf gezien gebruik ik hem niet veel. Verwacht dan meer van de Switch als ik de 'echte' consolespellen er op kan spelen. Maar dit jaar ook een huis bouwen, dus eigenlijk past het niet in budget. Misschien dan toch maar de 3ds verkopen, dan nog beetje bijleggen voor de switch 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

josstie85 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:15:
In december een n3ds XL gekocht met pokemon. Achteraf gezien gebruik ik hem niet veel. Verwacht dan meer van de Switch als ik de 'echte' consolespellen er op kan spelen. Maar dit jaar ook een huis bouwen, dus eigenlijk past het niet in budget. Misschien dan toch maar de 3ds verkopen, dan nog beetje bijleggen voor de switch 😇
Als je nog wat aanraders zoekt, je kunt tweedehands best leuke spellen krijgen. AC: New Leaf is zeer vermakelijk en kun je dagelijks toch best wat tijd in zinken (de game observeert real-time en winkels hebben sluitingstijden, sommige beestjes komen pas 's avonds of 's middags naar buiten etc), Bravely Default en Bravely Second zijn ook erg leuk als je van turn-based RPG houdt (FF met een andere naam), zo kun je er vast nog wel meer vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josstie85
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 08:26
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:23:
[...]

Als je nog wat aanraders zoekt, je kunt tweedehands best leuke spellen krijgen. AC: New Leaf is zeer vermakelijk en kun je dagelijks toch best wat tijd in zinken (de game observeert real-time en winkels hebben sluitingstijden, sommige beestjes komen pas 's avonds of 's middags naar buiten etc), Bravely Default en Bravely Second zijn ook erg leuk als je van turn-based RPG houdt (FF met een andere naam), zo kun je er vast nog wel meer vinden :)
Klinkt goed, maar zou hem alleen onderweg gebruiken op vakantie of als mijn vriendin per se de tv in gebruik wil hebben. Heb er nog even voor om er over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Señor Sjon schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:38:
Helemaal met je eens, maar voor Nintendo is het niet echt realistisch om zich op ons "oudjes" te focussen. Dan hadden de controllers wel wat groter geweest :+ Er is nu eenmaal een groep die wel zoveel mogelijk shit op 1 apparaat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prulleman schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:12:
[...]

wat een hoop bull shit over de pricepoints, hij kan het mooi vertellen, dat ze bewust verschillende prijzen hanteren voor bv zelda en 12 switch, maar daarmee blijft 12 switch nog steeds 30-40 euro te duur.

wel goed om te weten dat ze bezig zijn met virtual console en aankopen koppelen e.d.
Ik heb geen wii u, maar het lijkt erop dat wat je op de u hebt gekocht je wellicht gelijk op de switch kan zetten
Je kan goed zien dat het een marketing man is met duidelijke media training, oftewel weinig zeggen omdat je het antwoord niet weet of wilt geven, maar tegen het einde aan de standaard zin 'wat ik wel kan vertellen is .....' .. Iedereen die ooit media training heeft gehad herkend dat.

Vond het een heel veilig interview en beloofd mijn inziens niet veel goeds. De arrogantie die het bedrijf tegenwoordig heeft.

Ik zal het uitleggen:

Price standpoint: is duidelijk maar zoals reeds verteld, 1 2 switch is te duur.
Zelda kan je max voor vragen maar vrijwel niemand zit op motion games te wachten, maak die dan in ieder geval betaalbaar.
Nu haal je met die dure prijs indirect het 'geweldige'motion verhaal een beetje onderuit.

Virtual console: Helemaal niks goed om te weten .. heb je gehoord wat hij zegt ? Vanaf nu gaan ze dat dus koppelen zodat je daar nu wel wat aan hebt. Oftewel, eerdere aankopen kan je denk ik vergeten en mag je opnieuw doen. Hun nieuwe systeem treed nu pas in werking.

Smartphone integratie: Die gaat een rol spelen in met name de comms ... Een mega fout in mijn ogen. Als je voor een dienst moet betalen dan mogen ze ook een fatsoenlijke voice comms systeem hebben.
Nee nu heb je geen headphone nodig als je on the go bent.
Alsof mensen via de speaker on the go communiceren ! Ze hebben on the go toch wel een headset of dopjes bij 8)7 Kijk eens in het OV dan zie je niet anders.
Mensen die niet thuis spelen zullen dat nauwelijks op speaker doen dus via een smartphone is gelul.
Gewoon, in mijn ogen, een zwaktebod en wellicht te weinig ervaring op dat vlak om dat goed te krijgen via game servers.
Ook het selecteren van groups en dergelijke wil ik op het scherm doen, wil niet lopen klooien op een smartphone en dan weer 'Switchen' .... Verklaart mischien wel de naam O-)

Multiplay met 1 cart: Heel verhaal over hun innovatie op dat gebied en veer in de kont maar zegt er niks over, geen commentaar. Zegt genoeg denk ik.

Zelda Switch vs WiiU: Switch laad wat sneller en is wat soepeler, je beweegt wat soepeler door de wereld heen, de ervaring is soepeler, etc etc. Krijg niet echt het gevoel dat hij uberhaupt echt het spel serieus gespeeld heeft.

Wiiu lessons learned: de grote fout bij de WiiU was de grote tussen pauzes tussen geweldige games ! Nu zorgen ze voor een verdeelde flow ... Yeah right, grotendeels remakes, oude titels uit het verleden in nieuw jasje. Laten we eerlijk zijn, nu is Zelda de game, simpel zat en daarna de echte grote trekker wordt Mario Oddysee.
Daartussen in veel remakes (oa MK8) en wat leuke games hoor maar niet iedereen boeit Bomberman, speciale tetris, Minecraft, etc. Allemaal leuke games voor de liefhebbers maar geen Gems zeg maar.

Oh ja 1 2 switch, a brandnew concept :O

Wat helemaal bijzonder was dat een aantal belangerijke vragen niet terug kwamen waar velen het over hebben:

- Hoe zit het met de hardware, is die wel future proof. Lijkt nu al niet veel verschil te maken met de WiiU ?
- Hoe zit het met 3rd party software mbt grote titels ? Is daar al wat voor bekend ? En dan niet doelend op remakes van jaren oude titels maar next gen games die nu erg populair zijn.

Nee, ik vond het helemaal niet zo goed.
Het doet me denken aan dit stukje van Steve Jobs die uitlegt hoe het werkt:

YouTube: Steve Jobs - The Lost Interview

Steve legt als geen ander uit hoe het werkt als marketing people de boel gaan leiden ipv product engineers.

Je mag er van vinden wat je wilt. De meesten vinden me een zeikerd en dat mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Niet online
Xenoblade Chronicles 2 trailer staat online...

Ik weet het niet, de art style ligt mij niet.

[ Voor 31% gewijzigd door init6 op 18-01-2017 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
init6 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:51:

[video]
Echt iets voor de Japanse markt en hier en door wat overseas liefhebbers maar ik verwacht weinig pre-orders hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Niet online
Bomberman71 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:55:
[...]

Echt iets voor de Japanse markt en hier en door wat overseas liefhebbers maar ik verwacht weinig pre-orders hier.
De versie op de Wii U was geweldig, het is jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik vraag me af hoe snel hij hier uit zal komen. Xenoblade Chronicles X deed er ook ruim een jaar over om van Japan naar EU / US te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Switch gaat dus Zelda in 30FPS@900P renderen... ouch. Hoe komen ze nou weer aan 900P? Belangrijker nog, gaan ze net als de Wii weer achteraan hobbelen qua resolutie.

Ach, misschien verkoop ik hem wel weer als ik Zelda uitgespeeld heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Señor Sjon schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:20:
Switch gaat dus Zelda in 30FPS@900P renderen... ouch. Hoe komen ze nou weer aan 900P? Belangrijker nog, gaan ze net als de Wii weer achteraan hobbelen qua resolutie.

Liever iets lagere reso en 60FPS :'(

Dat is wel zonde.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Wii U is hij 720p30 en (met meer grote drops) op de Switch is hij docked 900p30 (iets wat je bij de meeste PS4 / XBOX ONE games ook ziet) en opgeschaald naar 1080p. Op de tablet haalt hij de volle resolutie van het scherm 720p30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03

Ik denk dat ze gewoon de framedrops willen minimaliseren. Er moet gewoon teveel gerenderd worden in die open world vermoed ik. Mariokart is dan wel weer 1080P60. Ik vind het een beetje moeilijk in te schatten op het moment hoe sterk de console nou echt is. Vooral de intro van de de trailer van Zelda ziet er echt goed uit, of het stuk waar hij met zonsondergang op het strand rijd ziet er echt fenomenaal uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:37
Cryostorm schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:25:
[...]

Ik denk dat ze gewoon de framedrops willen minimaliseren. Er moet gewoon teveel gerenderd worden in die open world vermoed ik. Mariokart is dan wel weer 1080P60. Ik vind het een beetje moeilijk in te schatten op het moment hoe sterk de console nou echt is. Vooral de intro van de de trailer van Zelda ziet er echt goed uit, of het stuk waar hij met zonsondergang op het strand rijd ziet er echt fenomenaal uit.
De game is nog niet uit en het wordt al geroepen dat het laag is.
Neem het met een korreltje zout en wacht op de release hoe het draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
Ryatzu schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:26:
[...]

De game is nog niet uit en het wordt al geroepen dat het laag is.
Neem het met een korreltje zout en wacht op de release hoe het draait.
True. Terwijl het eigenlijk niks uitmaakt aangezien de meeste games van de xbone ook op die resolutie draaien. Nu hoor je ook niemand er meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vergelijk het ook met mijn PC waar 1080p@60FPS peanuts is met een GTX970. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Señor Sjon op 18-01-2017 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:28:
Hoe ga je dat vergelijken? Je PC draait geen Legend of Zelda Breath of the Wild. Je, weet niet wat het spel van de hardware vraagt.

Bv. De Switch doet MK8DLX ook gewoon op een soepele 1080p60, zelfs in multiplayer.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Señor Sjon schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:28:
Je bedoelt die GTX970 die groter is als de hele Switch zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

init6 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:51:

[video]
Ligt het aan mij, of zie ik al fps drops in de video? Hoop het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Ik hoop toch echt dat we deze keer in Europa met Japanse stemmen kunnen spelen.
[...]

Xenoblade X is vaker in VS verkocht dan in Japan.

[ Voor 29% gewijzigd door horizon1978 op 18-01-2017 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nou, de 1080p tv staat al sinds 2011 in de huiskamer en die bestonden al even langer. Dan mag ik 7 jaar nadien van een nieuw console toch wel verwachten dat ie 1080p draait?

In mijn geval wel, heb een of ander ding met drie koelers. :P Maar die heb ik ook alweer 2,5 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Nou nou, ik merk ineens wel heel veel negativiteit. De Switch is nog niet eens uit, 3 maart pas. In die tijd komen er misschien nog wel aankondigingen van nieuwe games, en wordt er vast ook wel nieuwere informatie bekend gemaakt, wie weet over Virtual Console met GC games. (Hoop het zo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryostorm
Resident evil 4 of eternal darkness on the go. Ik blijf hopen inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:33:
Nou, de 1080p tv staat al sinds 2011 in de huiskamer en die bestonden al even langer. Dan mag ik 7 jaar nadien van een nieuw console toch wel verwachten dat ie 1080p draait?

In mijn geval wel, heb een of ander ding met drie koelers. :P Maar die heb ik ook alweer 2,5 jaar
De Switch doet ook gewoon 1080p60 in MarioKart en nog een aantal andere games.. (de meeste)

Daarbij zijn veel PS4 / XBOX ONE games ook <1080p..

http://www.ign.com/wikis/...esolutions_and_Framerates

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Als het aan dit bericht ligt, gaat EA naast FIFA nog meer games uitbrengen: http://www.nintendolife.c...ays_eas_patrick_soderlund

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Stefan22 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:40:
Als het aan dit bericht ligt, gaat EA naast FIFA nog meer games uitbrengen: http://www.nintendolife.c...ays_eas_patrick_soderlund
Die beloftes van EA vertrouw ik niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:42:
[...]

Snap ik, vanwege Wii U, maar misschien wel iets om rekening mee te houden. Toch een beetje hoop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Stefan22 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:33:
Nou nou, ik merk ineens wel heel veel negativiteit.
Die heb je na elke presentatie. De PS4 en XBO waren ook niet heel overtuigend toen ze gepresenteerd werden, met vooral hardware die wel héél erg achterloopt op wat PC's tegenwoordig kunnen. Daar werd ook enorm veel over gezeurd maar volgens mij heeft het niet heel veel verschil gemaakt voor met name Sony's verkopen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
NMe schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:45:
[...]

Die heb je na elke presentatie. De PS4 en XBO waren ook niet heel overtuigend toen ze gepresenteerd werden, met vooral hardware die wel héél erg achterloopt op wat PC's tegenwoordig kunnen. Daar werd ook enorm veel over gezeurd maar volgens mij heeft het niet heel veel verschil gemaakt voor met name Sony's verkopen. :P
Ja alleen het verschil is dat je bij Sony wist dat het wel snor zit met hun third party support en zij daadwerkelijk wel hun populaire IP's uitbrengen. Nintendo heeft in mijn ogen met de wii u daar echt in gefaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emmavdv
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:42:
[...]

Al helemaal niet als je kijkt naar hoe ontzettend enthousiast die meneer FIFA aan het aankondigen was :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:45:
[...]

Niet overtuigend? Ze werden aangekondigd met the witcher 3, cyberpunk 2077, watch dogs, the division, battlefield 4, destiny, metal gear solid 5, final fantasy 15 en kingdom hearts 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Alle games media zijn erg enthousiast over de presentatie van Zelda BotW op de Switch in portable en docked mode. Digital Foundry analyseerde de beelden opnieuw en geeft aan dat deze build al nagenoeg helemaal op 30fps blijft lopen. Oké, 60 FPS was beter geweest, maar gezien het feit dat de media juist heel erg positief is, is dat toch bemoedigende informatie?

Zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:52:
[...]

Niet overtuigend? Ze werden aangekondigd met the witcher 3, cyberpunk 2077, watch dogs, the division, battlefield 4, destiny, metal gear solid 5, final fantasy 15 en kingdom hearts 3.
Veel PS4 gebruikers klaagden het eerste jaar steen en been over het gebrek aan goede games. Dat is overigens bij vrijwel elke nieuwe console het eerste jaar. Waar PS4 gebruikers ook veel over klaagde was dat er games uitkwamen die voor de PS3 ontwikkeld waren. Switch gebruikers kunnen daar straks ook over klagen, ook dat is bij nieuwe consoles vaak het geval namelijk.

Eigenlijk wordt er in het eerste jaar van een nieuwe console altijd vrij veel geklaagd. De Switch zal daar geen uitzondering op zijn. Rationele mensen kunnen dat vast in perspectief plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cryostorm schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:48:
[...]

Ja alleen het verschil is dat je bij Sony wist dat het wel snor zit met hun third party support en zij daadwerkelijk wel hun populaire IP's uitbrengen. Nintendo heeft in mijn ogen met de wii u daar echt in gefaald.
Met de Wii U wel, maar met de Switch vind ik het wel meevallen. Tenminste vier van de belangrijkste IP's (Zelda, Splatoon, Mario, Mario Kart) in het eerste jaar na release met nog een aantal best interessant uitziende nieuwe IP's en third party games. Ik vind het aanbod in elk geval genoeg om de prijs te rechtvaardigen. :)
Nieuwevolger schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:52:
[...]

Ik had het dan ook niet over de game-lineup maar de ontvangst van de console zelf. Het gerant op de specs van die dingen was toch echt wel aanwezig. Het leuke is: waar dat bij PS4 en XBO heel erg belangrijk is zijn de specs voor de Switch eigenlijk aardig van ondergeschikt belang omdat bij Nintendo de meerwaarde veel meer in de unieke IP's en in de totaal andere manieren van spelen zit. Andere doelgroep, andere eisen aan hardware.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

900P doet de concurrentie ook gewoon. Dus de "betere" grafische consoles trekken ook geen 1080p:

Game
Xbox One
PS4

Assassin's Creed IV: Black Flag
900p @ 30fps [n]
1080p @ 30fps [n]

Assassin's Creed Syndicate
900p @ 30fps [n]
900p @ 30fps [n]

Assassin's Creed Unity
900p @ 30fps [n]
900p @ 30fps [n]

Battlefield 4
720p @ 60ps [n]
900p @ 60fps [n]

Battlefield: Hardline
900p @ 60fps[n]
900p @ 60fps [n]

En vele anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:04:
[...]

Veel PS4 gebruikers klaagden het eerste jaar steen en been over het gebrek aan goede games. Dat is overigens bij vrijwel elke nieuwe console het eerste jaar. Waar PS4 gebruikers ook veel over klaagde was dat er games uitkwamen die voor de PS3 ontwikkeld waren. Switch gebruikers kunnen daar straks ook over klagen, ook dat is bij nieuwe consoles vaak het geval namelijk.

Eigenlijk wordt er in het eerste jaar van een nieuwe console altijd vrij veel geklaagd. De Switch zal daar geen uitzondering op zijn. Rationele mensen kunnen dat vast in perspectief plaatsen.
Inderdaad, op het eind van de generatie worden meestal alle grote games gereleased om te profiteren van de grote userbase. Daarna is het investerings periode om games te maken met nieuwe 'next-gen' engines. Sommige mensen denken nog steeds dat ontwikkelaars in 2 jaar wat in elkaar kunnen flansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:29:
[...]

Hoe ga je dat vergelijken? Je PC draait geen Legend of Zelda Breath of the Wild. Je, weet niet wat het spel van de hardware vraagt.

Bv. De Switch doet MK8DLX ook gewoon op een soepele 1080p60, zelfs in multiplayer.
We kunnen allemaal wel voorspellen dat The Witcher 3 bijvoorbeeld een stuk meer vraagt van hardware dan BotW zal vragen. Hoe groot de wereld van Zelda ook is, want er zijn veel minder details in de wereld en in de cellshaded achtige graphics. Het lijkt me vrij duidelijk dat de Switch geen krachtpatser wordt en daar zet Nintendo ook niet op in.

Dat zijn vergelijking nergens op slaat is waar, maar zoals jij het zegt lijk je nog te denken dat de Switch echt een powerhouse zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefan22 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:40:
Weet sowieso niet of ik wel blij wordt van games van EA. Die zitten nauwelijks in mijn game libraries op elk platform. Ongeinspireerde copy-paste garbage is het meestal, die gewoon elk jaar het volgende deeltje eruit willen rammen waar de mannetjes in korte broeken er net weer iets beter uitzien. Het is maar wat je wil uit een game denk ik dan maar... Enkel Bioware kan nog wat moois uit komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
60 fps is bij veel games ook maar overschat hoor. Heb nog nooit iemand horen klagen over de fps van destiny of forza: horizon 3. Kan me wel voorstellen als je met je neus op een monitor zit met muis en toetsenbord, je het een stuk beter ervaard. Maar dat doe je normaal gesproken niet met een console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen staren zich te blind op resoluties, terwijl je van 2-3 meter afstand het verschil tussen 720p en 1080p op een TV al nauwelijks/niet kunt zien. Grote 1080p TVs hebben zulke lage pixels per inch dat als je er met je neus op zou zitten met 1080p resolutie dat het nog steeds een pixelfeest is.

Je kunt beter 720p met hogere kwaliteit textures en een beetje antialiasing hebben ipv 1080p met allemaal concessies.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:38:
Mensen staren zich te blind op resoluties, terwijl je van 2 meter afstand het verschil tussen 720p en 1080p op een TV al nauwelijks kunt zien. Grote 1080p TVs hebben zulke lage pixels per inch dat als je er met je neus op zou zitten met 1080p resolutie dat het nog steeds een pixelfeest is.
Je zou kunnen beargumenteren dat met zo weinig pixels op je tv, dat je juist al die pixels zou moeten benutten om toch zoveel mogelijk detail te behouden. :+

Maar dat is natuurlijk afhankelijk van de gebruikte art style van het spel. De wat meer "cartoon" stijl, zoals veel Nintendo games hebben of games zoals Overwatch hebben er natuurlijk minder baat bij dan games die een realistischere stijl hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Nieuwevolger schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:30:
60 fps is bij veel games ook maar overschat hoor. Heb nog nooit iemand horen klagen over de fps van destiny of forza: horizon 3. Kan me wel voorstellen als je met je neus op een monitor zit met muis en toetsenbord, je het een stuk beter ervaard. Maar dat doe je normaal gesproken niet met een console.
Dan heb je niet goed opgelet. Er wordt heel veel geklaagd juist over framerates onder de 60. Persoonlijk vind ik het geen dealbreaker of zaligmakend, maar een game in 60 fps speelt gewoon veel lekkerder dan een game in 30 fps. En zo denkt bijna iedereen er over die veel met 60 fps heeft gespeeld.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik zou bijna alleen maar klagen. Merk het direct bij MarioKart 8 wanneer die in 30FPS loopt en dat vind ik echt veel minder fijn dan de 60FPS die het normaal loopt.

Uiteindelijk is 30FPS best mogelijk maar ligt heel erg aan de game. Bepaalde games is niet een heel groot issue maar titels zoals Zelda waarbij snelle actie is zeker wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 18-01-2017 18:00 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 09:27
Señor Sjon schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:33:

Mag jij verwachten maar de switch lijkt volgens Engadget in ieder geval BotW op maar 900p te renderen en 30fps de Wii U versie moet het doen met 720p op 30fps

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Als EA een fatsoenlijke Fifa maakt, vergelijkbaar met xbox/ps4 dan zou ik toch wel blij zijn met een portable fifa. Wellicht één van de weinige hier maar toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Heb met Forza nooit te klagen eigenlijk, maar ik ben van de generatie dat je een turbo knop op je 486 had die ervoor zorgde dat je ipv 10-15fps wel 25fps kreeg in doom op 320x200

Tis tegenwoordig nooit goed ;)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
SpoekGTi schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:04:
[...]

Heb met Forza nooit te klagen eigenlijk, maar ik ben van de generatie dat je een turbo knop op je 486 had die ervoor zorgde dat je ipv 10-15fps wel 25fps kreeg in doom op 320x200

Tis tegenwoordig nooit goed ;)
Ik ben ook van die generatie, maar mijn standaard is wel meegegroeid met de ontwikkelingen in de techniek.

Zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:00:
[...]

Ik zou bijna alleen maar klagen. Merk het direct bij MarioKart 8 wanneer die in 30FPS loopt en dat vind ik echt veel minder fijn dan de 60FPS die het normaal loopt.

Uiteindelijk is 30FPS best mogelijk maar ligt heel erg aan de game. Bepaalde games is niet een heel groot issue maar titels zoals Zelda waarbij snelle actie is zeker wel.
Vind ik onzin, zelda reageert precies het zelfde op 30 fps in een actie volle scene. Dat 60fps vloeiender aanvoelt. Maakt de gameplay voor mij niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:15:
[...]

Vind ik onzin, zelda reageert precies het zelfde op 30 fps in een actie volle scene. Dat 60fps vloeiender aanvoelt. Maakt de gameplay voor mij niet beter.
Het kan voor veel mensen wel een belangrijk onderdeel van de gameplay zijn. Voor mij is het verhaal ook belangrijk, maar het totaalplaatje moet goed zijn. 30FPS is wel erg weinig voor deze tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
voxxel schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:13:
[...]

Ik ben ook van die generatie, maar mijn standaard is wel meegegroeid met de ontwikkelingen in de techniek.
Tuurlijk bij mij ook wel, maar ik ga niet lopen mieren dat een game maar 30fps op 900p loopt ipv 1080p op 60Fps. Immers voor mij voldoet de gameplay en laten we wel zijn het verschil in fps zou je dan nog kunnen merken mits je geen screentearing gaat ervaren of een input lag hebt van 20ms maar dat iets op 900p of 1080p draait sorry hoor maar ik zie het niet als ik er 3,5meter vang zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
horizon1978 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:33:
[...]

Dat zou fijn zijn, ja. Maar goed, in het geval Xenoblade X was ik iig blij dat Carina Reeves een optie was als avatar voice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Laatst online: 17-09 21:46
[...]

Het eerste deel had deze optie wel, dus ik verwacht van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
Er gaat een gerucht dat LA noire geremastered op de switch zou komen. Iemand die daar nog op zit te wachten? Vond LA noire niet echt het beste spel, die hoofdpersoon alleen al irriteerde me mateloos. Mja zou wel mooi zijn als rockstar iets voor de switch uitbrengt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Britse TV reclame:

Laat vrij duidelijk alle aspecten van de Switch zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:50
Zou Mario kart 8 deluxe 60 fps draaien met 4 spelers tegelijk wanneer via de tv wordt gespeeld ? Aan de beelden te zien leek dat wel zo.

Edit: http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1333637
Toch niet :P

[ Voor 20% gewijzigd door rudyman85 op 18-01-2017 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ja, dus ...... De laatste keer dat ik het controleerde zaten wij in Nederland.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• --_--
Bomberman71 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:07:
[...]

Ja, dus ...... De laatste keer dat ik het controleerde zaten wij in Nederland.
Jezus christus zeg wat heb jij een kinderachtige manier van 'discussiëren'. Eerst lullen over typisch Japans en wat onzin, vervolgens heeft iemand een goed argument krijg je dit. Als je een troll bent ben je wel heel actief en heb je geen leven. Als je serieus bent..tsjah dat is misschien nog wel erger ook 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hebben we precieze verkoopcijfers eigenlijk? Op NeoGAF wordt Volkampf als salestracker (voor het hele westen) gebruikt en die was in april 2016 360K keer gekilld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
--_-- schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:43:
[...]

Jezus christus zeg wat heb jij een kinderachtige manier van 'discussiëren'. Eerst lullen over typisch Japans en wat onzin, vervolgens heeft iemand een goed argument krijg je dit. Als je een troll bent ben je wel heel actief en heb je geen leven. Als je serieus bent..tsjah dat is misschien nog wel erger ook 7(8)7
Ik vrees dat het echt is :D

Goeie reclame wel, die UK d:)b

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

--_-- schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:43:
[...]

Nou, nou, daar word je doodmoe van af en toe, zat ook al te denken aan een ultimate troll.

OT: Hier heb ik (nog) geen commercial op TV gezien, benieuwd of die er uberhaupt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:21:
[...]

Weet sowieso niet of ik wel blij wordt van games van EA. Die zitten nauwelijks in mijn game libraries op elk platform. Ongeinspireerde copy-paste garbage is het meestal, die gewoon elk jaar het volgende deeltje eruit willen rammen waar de mannetjes in korte broeken er net weer iets beter uitzien. Het is maar wat je wil uit een game denk ik dan maar... Enkel Bioware kan nog wat moois uit komen.
Ondanks dat is het wel fijn om een bekende titel als FIFA beschikbaar te hebben op het platform, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Sorry, maar ziet hij nou Spike niet @ 21:20 helemaal rechts in beeld 8)7

SW-1682-5926-5204

Pagina: 1 ... 53 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic