Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
SteveWoz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:29:
Nieuwe gameplay beelden Super Mario Odyssey

[video]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:21
BlackMage schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:35:
[...]

Ja, a 40 euro per stuk vindt Nintendo dat vast ook ideaal :+
Meh :P
ik zie de smiley, maar toh moet ik reageren.
Dit is natuurlijk een ideale game voor een kleinere, beperkte controller, mocht cod of bf of zelfs fifa (oh wacht die was toch al aangekondigd?)komen... ja die games lijken me moeiliker via de JC

[ Voor 27% gewijzigd door Sagat op 17-01-2017 20:43 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op een joy con mis je eigenlijk niet zoveel meer knoppen als op de 3ds, alleen geen dpad. Inprincipe zouden alle games met een vaste camera goed speelbaar moeten zijn, dus fifa eigenlijk ook wel. Mario bros, mario kart en smash bros zouden allemaal goedspeelbaar moeten zijn met die dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:49:
Op een joy con mis je eigenlijk niet zoveel meer knoppen als op de 3ds, alleen geen dpad. Inprincipe zouden alle games met een vaste camera goed speelbaar moeten zijn, dus fifa eigenlijk ook wel. Mario bros, mario kart en smash bros zouden allemaal goedspeelbaar moeten zijn met die dingen.
Voor Smash is een dpad (voor taunts) en C-stick (quick smashes) toch wel handig en die missen op een enkele JoyCon. :+

(Het is wel vele malen beter dan een enkele Wiimote.)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Ik denk dat de meeste games die uberhaubt multiplayer op 1 systeem kunnen prima met een halve joycon werken. Natuurlijk zal een volledig setje met grip of pro beter zijn, daar hoef je niet aan te twijfelen. Maar je kan alle essentiële delen van het spel besturen.

Enige uitzonderingen natuurlijk: Ik verwacht dat partygames ala Mario Party wel een volledig setje (minus grip) vereisen als je alle minigames wil kunnen doen.

En virtual console games van N64 of hoger zullen ook niet werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlackMage schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:16:
Natuurlijk zal een volledig setje met grip of pro beter zijn, daar hoef je niet aan te twijfelen.
Bij sommige spellen zou een Pro waarschijnlijk beter zijn. Ik neem aan dat een Pro controller telt als een enkel BlueTooth apparaat en een JoyCon-paar als twee. Bij 4P multiplayer kun je geen 4 JoyCon-pairs gebruiken (2*4=8 > 7 max aantal actieve verbonden BlueTooth apparaten).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Iets heel doms, maar kunnen Wiimotes ook koppelen? Dan heb je snel genoeg controllers.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:21
Volgende games zijn inmiddels te bestellen / preorderen bij de Mediamarkt:
- Zelda (Switch versie): http://www.mediamarkt.nl/...-of-the-wild-1493414.html
- 1-2-Switch: www.mediamarkt.nl/nl/prod...v-1-2-switch-1493416.html
- Arms: http://www.mediamarkt.nl/...ands-bv-arms-1493418.html
- Mario Kart 8 Deluxe: www.mediamarkt.nl/nl/prod...art-8-deluxe-1493417.html

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Señor Sjon schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:31:
Iets heel doms, maar kunnen Wiimotes ook koppelen? Dan heb je snel genoeg controllers.
Best een goeie vraag eigenlijk. Ik kan mij voorstellen dat de originele Wiimotes misschien niet goed genoeg zijn, maar de Wiimote Plus wellicht wel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Señor Sjon schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:31:
Dat weet nog niemand. Tenminste, als iemand het zou weten dan was er vast over verteld.

Er is geen reden waarom niet, behalve dat Nintendo graag geld verdienen wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kijk ook eens naar de data... arms 30 juni, MK 28 april.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
Señor Sjon schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:41:
[...]

Mario Kart 8 Deluxe release date is 28 April

Arms release date is onbekend, behalve in de lente. 30 juni is de laatste dag van de lente :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
[...]

Klopt had het gezien, ik ga zelf ook alleen maar voor Zelda. Mario Kart wil ik sowieso eerst weten wat de verschillen zijn en of er eventueel nog inruil mogelijkheden zijn o.i.d. want ik heb de Wii U versie al + DLC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Gynnad schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:54:
[...]

Klopt had het gezien, ik ga zelf ook alleen maar voor Zelda. Mario Kart wil ik sowieso eerst weten wat de verschillen zijn en of er eventueel nog inruil mogelijkheden zijn o.i.d. want ik heb de Wii U versie al + DLC's
Het is de oude game inclusief alle DLC met wat nieuwe characters en battle mode.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:06:
Wat ik meestal doe bij een console launch is een groot en een klein spel halen. Voor mij is dat dan bv Zelda + bomberman. En dan in april MarioKart + Puyo Puyo Tetris (als die dan uitkomt, staat nu voor de "lente"), en later ARMS etc.
Ik dacht ergens gezien te hebben dat Puyo Puyo Tennis een game is die enkel in Japan uitkomt. Maar aangezien de Switch regiovrij is, moet je er wel op een bepaalde manier aan kunnen komen denk.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Vandaag, na lang twijfelen toch m'n pre order gecancelled. Vind de launch line-up toch te mager voor een day one aanschaf en wacht wel op een mooie bundel. Ik doe Zelda lekker op de WIIU en haal de switch wel als er 4/5 must have titels voor zijn. Tot die tijd nog genoeg te spelen, inclusief gemiste WIIu toppers zoals DK, Xenoblade, Toad en nog een hele rits PS4 games.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Kijk eens naar die prijzen, en dan bedoel ik voor dat ARMS en die 12 Switch ...
Tjonge jonge jonge .....

En die tetris game, leuk ook iets wat rechtstreeks uit 2005 lijkt te komen. Niks mis mee ansich als je een Tetris liefhebber bent maar $40 is gewoon krankzinnig.
Dit zijn van die games die niet meer als een beetje App moeten kosten. 10 euro en that's it.
--_-- schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:53:
Moet wel toegeven dat ik graag uncharted en battlefield zou willen spelen. Dus als nintendo het nog echt verprutst koop ik alsnog een ps4, maar voorlopig nog positief.
Instappen ! Nu .. Ga je geen spijt van krijgen.
Geloof me, daar heb je nu meer aan dan aan de Switch en voor minder dan 300 euro stap je nu in met een Ps4 en uncharted 4 en bij Sony heb je regelmatig acties voor de digitale games en koop je net als ik de Deluxe BF1 voor 40 euro !!! Daar koop je nog niet eens dat flauwe 1 2 switch spel voor.
Daarbij zijn er zoveel top games te krijgen dat je gegarandeerd niet hoeft te vervelen tot volgend jaar.
Met de Switch moet je dat allemaal maar afwachten of je moet echt iedere titel pakken die voorbij komt.

Tegen de tijd dat je weer wat extra centen hebt kijk je weer eens naar de Switch zoals ik.
Dan zijn er games en duurder wordt het niet. Wellicht special version en mischien al een revisie van de accu of weet ik wat.

Win Win situatie

[ Voor 70% gewijzigd door Bomberman71 op 17-01-2017 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTHEEBO1 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:59:
Vandaag, na lang twijfelen toch m'n pre order gecancelled. Vind de launch line-up toch te mager voor een day one aanschaf en wacht wel op een mooie bundel. Ik doe Zelda lekker op de WIIU en haal de switch wel als er 4/5 must have titels voor zijn. Tot die tijd nog genoeg te spelen, inclusief gemiste WIIu toppers zoals DK, Xenoblade, Toad en nog een hele rits PS4 games.
Als je al een wii u hebt is het prijstechnisch handiger om idd ff te wachten. Verstandig..

Ik heb geen wii u, dus ik ga wel direct voor de switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:01:
[...]

Als je al een wii u hebt is het prijstechnisch handiger om idd ff te wachten. Verstandig..

Ik had hetzelfde gedaan, alleen met het argument 'Zelda is op zichzelf al 450 euro waard' kon ik mezelf nu dus niet overtuigen 😉

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:01:
[...]

Aan de andere kant zal Zelda op de Switch langer zijn waarde behouden dan Zelda op de Wii U

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:29
Nieuw Nintendo Switch reclame. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:04
Ik wilde nog even een Wii U kopen vanwege Mario Kart 8, maar wat zijn die dingen nog duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik wou dat de switch 250 euro was, dat was gezien de hardware in mijn ogen een veel betere prijs geweest. Gezien de zeer zeer magere launch line-up en de hoge prijs ga ik de kat zeker uit de boom kijken. Ik zou hem alleen voor Zelda halen en heel misschien Mario kart, maar die komt pas later. Mario Odyssee komt pas rond kerst en dan heb je de voor mij interessante games wel gehad.

Wel jammer, ik was tot de presentatie flink gehyped..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zeror schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:58:
[...]

Ik dacht ergens gezien te hebben dat Puyo Puyo Tennis een game is die enkel in Japan uitkomt. Maar aangezien de Switch regiovrij is, moet je er wel op een bepaalde manier aan kunnen komen denk.
Puyo Puyo Tetris is al bijna 3 jaar uit in Japan :+ Nog niet voor de switch natuurlijk.

Maar wereldwijde release voor de Switch is aangekondigd, alsmede PS4 release in het westen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gynnad schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:04:
[...]

Aan de andere kant zal Zelda op de Switch langer zijn waarde behouden dan Zelda op de Wii U
Welke waarde ? Hoeveel denk je straks dat er op de markt zijn ...
Het is juist de WiiU versie die je minder tegen gaat komen en mensen dan willen kopen.

vrijwel Iedereen met een Switch koopt hem straks erbij met Zelda, dus aan wie ga je hem verkopen ?
Sure, voor 25 euro raak je hem wel kwijt hoor maar welke 'waarde' heb je het dan over.
Nu is alles goud waard van de Switch en straks met release en tekorten ook even mischien, zodra de winkels ze weer hebben vind je alleen maar koopjesjagers die 199 euro bieden voor je switch en 20 euro voor Zelda.
TTHEEBO1 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:03:
[...]

Ik had hetzelfde gedaan, alleen met het argument 'Zelda is op zichzelf al 450 euro waard' kon ik mezelf nu dus niet overtuigen 😉
Heel verstandig ... Echt waar.
Kopen kan altijd nog.

[ Voor 44% gewijzigd door Bomberman71 op 17-01-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
voxxel schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:05:
Ik wou dat de switch 250 euro was, dat was gezien de hardware in mijn ogen een veel betere prijs geweest. Gezien de zeer zeer magere launch line-up en de hoge prijs ga ik de kat zeker uit de boom kijken. Ik zou hem alleen voor Zelda halen en heel misschien Mario kart, maar die komt pas later. Mario Odyssee komt pas rond kerst en dan heb je de voor mij interessante games wel gehad.

Wel jammer, ik was tot de presentatie flink gehyped..
Hmm ik heb ook nog m'n twijfels. Wil sowieso Zelda gaan spelen, maar zou dat eventueel ook voor de Wii U kunnen doen aan de andere kant die Switch komt er toch nog wel een keer, gaat hij over een half jaar / jaar goedkoper zijn? Zo niet dan kan ik de Switch net zo goed nu bestellen en de Wii U verkopen zodat ik dat deels als 'inruilbedrag' kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:05:
Ik wilde nog even een Wii U kopen vanwege Mario Kart 8, maar wat zijn die dingen nog duur.
Die ga je niet nieuw kopen natuurlijk ... 2e hands kopen gewoon !
Nog 1 maand en ze staan overal online en dan gewoon toeslaan. Koop je meteen de toppers erbij voor een prikkie want mensen willen hun Switch halen en kunnen de centen gebruiken.
Gynnad schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:11:
[...]

Hmm ik heb ook nog m'n twijfels. Wil sowieso Zelda gaan spelen, maar zou dat eventueel ook voor de Wii U kunnen doen aan de andere kant die Switch komt er toch nog wel een keer, gaat hij over een half jaar / jaar goedkoper zijn? Zo niet dan kan ik de Switch net zo goed nu bestellen en de Wii U verkopen zodat ik dat deels als 'inruilbedrag' kan gebruiken.
Reken er maar niet op dat de Switch ook maar een euro goedkoper is over een half jaar.
Mischien rond de kerst een voordeel door een gamebundel maar Nintendo is echt niet van het afprijzen in het eerste jaar. ik verwacht dat de verkopen best wel leuk gaan dus ze houden het mooi in stand.
Tenminste dat is zoals ik Nintendo dat inmiddels al 25 jaar heb zien doen.

Een stunt van een MM met een btw aktie oid daar gelaten.

[ Voor 50% gewijzigd door Bomberman71 op 17-01-2017 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voxxel
Gynnad schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:11:
[...]

Als ik een WiiU had zou ik die waarschijnlijk wel inruilen voor een Switch. Maar ik wacht sowieso even de eerste launch gekte af. Even kijken hoe men er over denkt na een maandje ofzo. Dan is de eerste hype er wel vanaf en zullen mensen er iets objectiever naar kijken.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Bomberman71 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:14:
[...]

Die ga je niet nieuw kopen natuurlijk ... 2e hands kopen gewoon !
Nog 1 maand en ze staan overal online en dan gewoon toeslaan. Koop je meteen de toppers erbij voor een prikkie want mensen willen hun Switch halen en kunnen de centen gebruiken.

[...]

Reken er maar niet op dat de Switch ook maar een euro goedkoper is over een half jaar.
Mischien rond de kerst een voordeel door een gamebundel maar Nintendo is echt niet van het afprijzen in het eerste jaar. ik verwacht dat de verkopen best wel leuk gaan dus ze houden het mooi in stand.

Er zijn uberhaubt nog maar ernstig weinig winkels die een nieuwe Wii U verkopen :P

Straks vind je nog sneller een nieuwe Vita :+
BTW actie sluit altijd alle game hardware en software uit helaas :+

[ Voor 11% gewijzigd door BlackMage op 17-01-2017 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
BlackMage schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:24:
[...]

Er zijn uberhaubt nog maar ernstig weinig winkels die een nieuwe Wii U verkopen :P

Straks vind je nog sneller een nieuwe Vita :+
Ze zijn overal wel te koop hoor, maar gek genoeg online of in de pricewatch maar weinig te vinden.

Zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bomberman71 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:00:
[...]

Kijk eens naar die prijzen, en dan bedoel ik voor dat ARMS en die 12 Switch ...
Tjonge jonge jonge .....

En die tetris game, leuk ook iets wat rechtstreeks uit 2005 lijkt te komen. Niks mis mee ansich als je een Tetris liefhebber bent maar $40 is gewoon krankzinnig.
Dit zijn van die games die niet meer als een beetje App moeten kosten. 10 euro en that's it.
Je hoeft ze niet te kopen natuurlijk. :+
[...]

Instappen ! Nu .. Ga je geen spijt van krijgen.
Geloof me, daar heb je nu meer aan dan aan de Switch en voor minder dan 300 euro stap je nu in met een Ps4 en uncharted 4 en bij Sony heb je regelmatig acties voor de digitale games en koop je net als ik de Deluxe BF1 voor 40 euro !!! Daar koop je nog niet eens dat flauwe 1 2 switch spel voor.
Daarbij zijn er zoveel top games te krijgen dat je gegarandeerd niet hoeft te vervelen tot volgend jaar.
Met de Switch moet je dat allemaal maar afwachten of je moet echt iedere titel pakken die voorbij komt.

Tegen de tijd dat je weer wat extra centen hebt kijk je weer eens naar de Switch zoals ik.
Dan zijn er games en duurder wordt het niet. Wellicht special version en mischien al een revisie van de accu of weet ik wat.

Win Win situatie
Ik zou gewoon een PC kopen. :P Het is natuurlijk suf om te vergelijken met een console die al een jaar of 2 op de markt is.
Bomberman71 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:10:
[...]

Welke waarde ? Hoeveel denk je straks dat er op de markt zijn ...
Het is juist de WiiU versie die je minder tegen gaat komen en mensen dan willen kopen.

vrijwel Iedereen met een Switch koopt hem straks erbij met Zelda, dus aan wie ga je hem verkopen ?
Sure, voor 25 euro raak je hem wel kwijt hoor maar welke 'waarde' heb je het dan over.
Nu is alles goud waard van de Switch en straks met release en tekorten ook even mischien, zodra de winkels ze weer hebben vind je alleen maar koopjesjagers die 199 euro bieden voor je switch en 20 euro voor Zelda.
[...]
Heel verstandig ... Echt waar.
Kopen kan altijd nog.
Je bedoelt net als Twilight Princess voor de GameCube toen de Wii al uit was en ook TP als titel had? Denk niet dat mensen hard op zoek gingen naar de GC versie (die overigens ook door de Wii geslikt werd). Nee, dat heeft echt de boel gestuwd. :P Met een beetje mazzel hebben we twee Zelda's op de Switch in de komende jaren, net als de Wii. En de Wii kon ook de GC versie afspelen (zeker in de beginjaren van de Wii, latere versies niet meer).

Overigens hoefde je voor de Wii de eerste 1-1,5 jaar nooit naar een aanbieding te zoeken, dat kreng ergens op voorraad vinden was al moeilijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
voxxel schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:26:
[...]

Ze zijn overal wel te koop hoor, maar gek genoeg online of in de pricewatch maar weinig te vinden.
Vandaag bij de Jumbo niet gezien hoor. :+

Maar

- Bol.com verkoopt ze zelf niet meer (Alleen externen)
- Niet meer te vinden op MediaMarkt site
- GameMania heeft nog slechts 8 winkels waar een Wii U (Mario Maker Bundel) op voorraad is
- Nedgame heeft alleen nog een tweedehandse
- Intertoys en Bartsmit niks meer
- Wehkamp lijkt nog minimaal 1 Mario Maker bundel te hebben

Ik denk dat het veilig is om te zeggen:
De Wii U past in het rijtje van Dreamcast en Vita als console van grote fabrikant waarbij de oude eerder verdween uit de schappen voordat de nieuwe te koop was.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:29
BlackMage schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:03:
[...]

Maar

- GameMania heeft nog slechts 8 winkels waar een Wii U (Mario Maker Bundel) op voorraad is

De Wii U past in het rijtje van Dreamcast en Vita als console van grote fabrikant waarbij de oude eerder verdween uit de schappen voordat de nieuwe te koop was.

Vandaag gewoon nog Nintendo Wii U Mario Maker bundels gezien in de MediaMarkt. Ze hebben wel meer niet op de website wat nog wel genoeg in de winkels staat.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:54:
[...]

Ik zou gewoon een PC kopen. :P Het is natuurlijk suf om te vergelijken met een console die al een jaar of 2 op de markt is.
Wat is er suf aan ? waarom gaat die vergelijking dan niet op ? Zitten in dezelfde prijsklasse.
Een PC dat is pas suf.
Om een beetje fatsoenlijk te gamen ben je 3x zoveel kwijt en dan heb ik het niet eens over alle practische ongemakken.

[...]
Je bedoelt net als Twilight Princess voor de GameCube toen de Wii al uit was en ook TP als titel had? Denk niet dat mensen hard op zoek gingen naar de GC versie (die overigens ook door de Wii geslikt werd). Nee, dat heeft echt de boel gestuwd. :P Met een beetje mazzel hebben we twee Zelda's op de Switch in de komende jaren, net als de Wii. En de Wii kon ook de GC versie afspelen (zeker in de beginjaren van de Wii, latere versies niet meer).

Overigens hoefde je voor de Wii de eerste 1-1,5 jaar nooit naar een aanbieding te zoeken, dat kreng ergens op voorraad vinden was al moeilijk genoeg.
Met de WiiU versie kan je niks in de Switch dus die issue is er niet, Maar ik denk dat er genoeg WiiU eigenaren zijn zie Mk8 zien en dat wel geloven (spelen ze al jare) en ook de Motion funnies zoals Arms en 1 2 Switch gaan bij hun geen hoge ogen gooien.
Denk dat er toch best wel wat mensen zijn die niet willen upgraden nu door de kosten (tegen de 400 ben je minstens kwijt) en die 'downtime' willen overbruggen met Zelda.
Denk dat je een 2ehandse Zelda op WiiU zo kwijt bent en er straks meer voor vangt als de Switch versie over 4 maanden als de nieuwigheid er af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 00:28
Zou mooi zijn als nintendo switch games wel gewoon btw korting krijgen bij mediamarkt. Scheelt toch weer iets. Accessoires zullen helaas er wel buiten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
BlackMage schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:03:
[...]

Maar

Online zie je ze inderdaad niet zoveel meer, maar loop maar een Intertoys of Bart Smit binnen en grote kans dat ze de WiiU gewoon verkopen. Zelfde voor de media markt. In Leiden en Den Haag in elk geval wel.

Zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Frankvbr schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:13:
Zou mooi zijn als nintendo switch games wel gewoon btw korting krijgen bij mediamarkt. Scheelt toch weer iets. Accessoires zullen helaas er wel buiten vallen.
Soms zijn ze nog wel een flexibel met hun regeltjes (bijv met apple apparatuur), maar nog nooit hebben ze iets qua gaming mee laten doen.

Maar wellicht dat ze ooit nog de 3 games = 2 betalen actie hebben. Nintendo games zijn traditioneel relatief waardevast dus dan kan je mooi scoren. Maar helaas zijn de laatste keren hun game acties 4=3 ipv 3=2 geweest. Stuk minder lucratief, als je uberhaubt al 4 games kan vinden die je wilt en nog niet hebt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik ga sowieso geen 2 consoles kopen en heb bewust op de aankondiging van de switch gewacht. Waarom ik ondanks de goede deals geen ps4 gekocht is omdat ik nog steeds bij ieder spel het idee heb dat ik het al eens gedaan heb. Uncharted 4 ziet er prachtig uit en lijkt me ook leuk, maar ik heb 1 t/m 3 al gedaan. Mooier ja maar een nieuwe ervaring mwah. En mario kart hd en ook nog mee te nemen is toch wel vet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bomberman71 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:09:
[...]

Wat is er suf aan ? waarom gaat die vergelijking dan niet op ? Zitten in dezelfde prijsklasse.
Een PC dat is pas suf.
Om een beetje fatsoenlijk te gamen ben je 3x zoveel kwijt en dan heb ik het niet eens over alle practische ongemakken.

[...]
Lol, je doet er ook 3x langer mee zonder elke keer nieuwe controllers te hoeven kopen. Maar zullen we daar maar niet over uitweiden. ;)
[...]

Met de WiiU versie kan je niks in de Switch dus die issue is er niet, Maar ik denk dat er genoeg WiiU eigenaren zijn zie Mk8 zien en dat wel geloven (spelen ze al jare) en ook de Motion funnies zoals Arms en 1 2 Switch gaan bij hun geen hoge ogen gooien.
Denk dat er toch best wel wat mensen zijn die niet willen upgraden nu door de kosten (tegen de 400 ben je minstens kwijt) en die 'downtime' willen overbruggen met Zelda.
Denk dat je een 2ehandse Zelda op WiiU zo kwijt bent en er straks meer voor vangt als de Switch versie over 4 maanden als de nieuwigheid er af is.
Heel de WiiU is gewoon slecht verkocht, zo groot is die doelgroep niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
Señor Sjon schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:26:
Heel de WiiU is gewoon slecht verkocht, zo groot is die doelgroep niet.
De Wii U is ca 14 miljoen keer verkocht. Er bestaat geen maatstaaf waarin je dat slecht kan noemen. Er zijn weinig producten die zoveel verkocht zijn.

14 miljoen mensen hebben plezier beleefd aan de Wii U. 14.000.000.

Of de Wii U een commercieel succes was weet alleen Nintendo. Wij noemen het allemaal een flop, maar is dat wel zo? Hebben ze onder de streep een rood getal? Of een zwarte? Ik durf het niet te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nintendo schreef rode cijfers, dus lijkt me niet. En het gaat om 14m wereldwijd. Van de Wii waren er meer dan 100m, PS4 50+m in een jaar minder. Xone zweeft zo rond de 20m.

Maar ik denk dat de verkopen in Nederland niet zo hoog zijn geweest. Ik ken echt niemand met zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Daarnaast is de Wii U natuurlijk behoorlijk overschaduwd door Ps4 en Xbox One waardoor het een 'slechte' console lijkt.

Edit: Lijstje games in de TS bijgewerkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 18-01-2017 01:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:21
Nou het is zeker geen geslaagde console. Veel te weinig releases, een slome user interface, veel te veel accessoires /verschillende controllers nodig en een internet ervaring van 10 jaar terug. Nee ik koop altijd alle consoles en de Wii U staat als enige niet meer aangesloten.

Dat er een paar toppers voor verschenen zijn is leuk, maar dat maakt het geen geslaagde console. Ken zo veel mensen om me heen die de Wii U hadden gekocht als er wat meer system sellers waren geweest, maar het was nog net geen dore droge woestijn. Splatoon was echt goed, maar niet om veel nieuwe mensen te lokken.

En dan denk je dat ze niks meer uitbrengen op de Wii U om te knallen met de volgend console en dan krijg je deze magere line up om de oren. 1 goede game die je op de Wii U ook kan kopen, 2 nieuwe games die grappig zijn voor de casual speler, wat remakes, ports en een sloot indie games.

Ubi neemt niet eens de moeite om een nieuwe Rayman aan de Switch te binden en komt met een oude game aanzetten met wat extra,s

Bomberman zal echt wel leuk zijn als partygame maar zit toch echt op een niveau dat een gemiddelde indie studio dat ook kan voor €10 - €15,- en het is echt niet meer van deze tijd om dat als full release aan te kondigen.

De €80,- controllers worden overal al als te klein bestempeld dus wil je relaxt gamen met grote mensenhanden dan kan je weer een pro controller halen, maarja daar kan je natuurlijk niet alles mee spelen.

Het grote voordeel is natuurlijk dat de Switch eigenlijk meer handheld dan een console is, maar het probleem is weer dat heel veel games die nu op de 3ds uniek zijn weer niet kunnen op de Switch. Geen stylus en alles moet ook speelbaar zijn op het grote scherm.

Dit hele stuk zal wel weer met man en macht verdedigd worden hier, maar dit is hoe ik het zie als groot Nintendo fan (tot aan de GC).

Ook vind ik het lachwekkend dat ze geld gaan vragen voor een online service voor ze zich bewezen hebben. Ja het is gratis tot de herfst, maar zet eerst maar eens iets goeds neer en kondig dan maar aan dat je geld nodig hebt om het verder te verbeteren. Sony heeft tenminste eerst laten zien dat ze in de buurt van Xbox live konden komen voor ze de gamers met 5-6 games per maand gingen lokken. Niet met 1 oude retro titel die je 1 maand mag spelen, maar met een aanbod dat je eigenlijk niet kon laten liggen.

De laatste reden waarom ik denk dat Nintendo het kwijt is heeft te maken met hetgene waarom de Wii zo'n succes is geworden. De standaard bundel met Wii sport die iedereen een compleet pakket gaf waar je mee aan de slag kon en die gelijk duidelijk maakte wat je met die console kon. Kennissen, vrienden en buren kochten om die reden de console ook. Nu krijg je een console met 2 controllers. Wil je met 4 man spelen dan veel succes, want er zijn geen games aangekondigd die je competetief omstebeurt kan doen. Bowlen was niet voor niets zo populair. En nu mag je weer even €80 neerleggen voor een setje TE kleine controllers die er net zo ergonomisch uit zien als mijn buik.

Als deze console wel een succes wordt dan ben ik blij voor ze, maar zelf verwacht ik er echt helemaal niks van helaas. En zelfs na deze lap tekst heb ik nog steeds mijn pre-order staan met grote hoop op meer positief nieuws.

Voor nu lijkt het alleen maar of er zolang mogelijk met Zelda is gewacht terwijl de game al klaar was. Simpelweg omdat ze niks anders te bieden hebben momenteel. Zonde dat ze niet wat later releasen met een beter aanbod.

Als een console eenmaal het stempel heeft dat er weinig games op uit komen dan komt het er bijna niet meer vanaf. Kijk maar hoe er door "buitenstaanders" naar de Wii U werd/wordt gekeken. Leuk maar weinig toekomst.

De PS3 heeft dat probleem ook gehad maar toen zijn ze met zakken geld gaan strooien en zijn ze naar uitgevers gegaan om ze om hulp te vragen en te laten zien dat de ze volledig achter de console stonden (zijn ze met de Vita helaas weer vergeten). Ook dat zie ik Nintendo niet doen, want die vinden erg graag het wiel uit op eigen kracht.

Ironisch dat de sterkste kant van Nintendo ook gelijk de zwakste is.

Het mooie is dat 1 Pokemon game deze hele console een zeer waarschijnlijk succes kan maken dus hopelijk komen ze daar mee ook al zal het niet voor mij zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 18-01-2017 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edmin schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:41:
Ik ken Extreme consoles niet, maar dit tweeten ze als skin sets:
[afbeelding][afbeelding]
Oh! zelfs al zouden er geen Special editions van Switch komen dan kunnen wij tenminste zelf naar smaak aanpassen oOo https://www.amazon.com/Ni...-Protection/dp/B01MZ9QJ0Y deze heeft bijna hetzelfde motief als Windwaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou vreemd kijken als deze Bokoblins hetzelfde trucje als Link deed in WW om zich in een ton verstoppen :+ en elkaar dan ook nog van een heuvel duwen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Fijn om weer te lezen dat bomberman hier weer de ps4 en xbox loopt te vergelijken met de switch ( en zelfs loopt te promoten )

Aub ontopic houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie de Switch ook niet als PS4/Xbox One vervanger,
maar als een handheld/console om leuke spellen zoals
Mario en Zelda op te spelen die op de PS4/Xbox One
niet te spelen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

JehannesWeggen schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 04:12:
[...]

Oh! zelfs al zouden er geen Special editions van Switch komen dan kunnen wij tenminste zelf naar smaak aanpassen oOo https://www.amazon.com/Ni...-Protection/dp/B01MZ9QJ0Y deze heeft bijna hetzelfde motief als Windwaker
Ja, ze schijnen voor allerlei consoles dit soort skins te maken en custom airbrush dingetjes te doen. Leuk voor de liefhebber idd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Señor Sjon schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:54:
[...]

Ik zou gewoon een PC kopen. :P
Alweer? Ik heb in december al een nieuwe PC gekocht... Ik denk dat m'n 6850K/GTX1080 nog wel een tijdje mee kan. :X

:+
Beakzz schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 01:54:
En dan denk je dat ze niks meer uitbrengen op de Wii U om te knallen met de volgend console en dan krijg je deze magere line up om de oren. 1 goede game die je op de Wii U ook kan kopen, 2 nieuwe games die grappig zijn voor de casual speler, wat remakes, ports en een sloot indie games.
Maar als je naar 2017 in z'n geheel kijkt, hoeveel/welke spellen van de Switch zou je aanschaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Nedgame heeft zijn pre-orders (opnieuw) open gegooid en er komen steeds meer berichten dat game mania ondertussen al weet hoeveel exemplaren ze gaan krijgen.

Grijs:
https://www.nedgame.nl/ni...switch---grey/3022538701/

Gekleurd:
https://www.nedgame.nl/ni...ch---red-blue/2348216685/

Helaas geen achteraf betalen bij pre-orders.
Aangezien de pre-order opnieuw opengaat vraag ik me ten sterkste af of je dan de switch niet later geleverd gaat krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Ryatzu op 18-01-2017 08:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:10
http://www.volkskrant.nl/...s-met-een-derde~a2821246/

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ryatzu schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 07:55:
Nedgame heeft zijn pre-orders (opnieuw) open gegooid en er komen steeds meer berichten dat game mania ondertussen al weet hoeveel exemplaren ze gaan krijgen.

Grijs:
https://www.nedgame.nl/ni...switch---grey/3022538701/

Gekleurd:
https://www.nedgame.nl/ni...ch---red-blue/2348216685/

Helaas geen achteraf betalen bij pre-orders.
Aangezien de pre-order opnieuw opengaat vraag ik me ten sterkste af of je dan de switch niet later geleverd gaat krijgen.
Dit stond in de mail van Nedgame:
De Nintendo Switch pre-order staat nu weer beperkt open, de aantallen zijn gegarandeerd voor dag 1 levering.
Verder kan je "afhalen bij winkel" selecteren, dan betaal je in de winkel :)
En toen kwamen ze met het Nintendo 3DS ambassador programma waarin ze een aantal gratis GBA VC en NES VC games aan vroege kopers hebben gegeven. Die GBA games zijn zelfs verder nooit in de eShop op de 3DS gekomen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:34

S2S

De Mediamarkt heeft alle switches er weer afgehaald.. die weten ook niet wat ze willen :P

Wel Zelda bundel, geen Zeda bundel.. prijs weg.

[ Voor 23% gewijzigd door S2S op 18-01-2017 08:23 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:06:
[...]

[...]

[...]

En toen kwamen ze met het Nintendo 3DS ambassador programma waarin ze een aantal gratis GBA VC en NES VC games aan vroege kopers hebben gegeven. Die GBA games zijn zelfs verder nooit in de eShop op de 3DS gekomen.
In dat geval, afhalen dan maar :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
[...]

[...]

Dat inderdaad. Ik had het net na openen van de preorders (de eerste batch) op die manier gedaan. Met name omdat de prijs evt. nog op en neer kon gaan (de vrijdag van de aankondiging).

Scheelt ook dat ik in de stad werk en ik vaak vlak langs Nedgame loop tijdens mijn lunchwandeling. Wij hadden er overigens 2 in de bestelling staan (m'n vrouw wilt er sowieso uiteindelijk ook een (als 3DS vervanging), en is bang voor NES Mini praktijken).

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen goede vergelijking ... 3ds is er 100 jaar en nu met de switch beginnen ze met het uitfaseren ervan en dus flink afprijzen. Het is dus straks ook gedaan met de software voor die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Klopt, had er ook 1, maar bedoelde: Nintendo doet wat handig is. Als de Switch over een aantal maanden slecht verkoopt kunnen ze de prijs prima omlaag gooien, zie 3DS :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Bomberman71 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:19:
[...]

Geen goede vergelijking ... 3ds is er 100 jaar en nu met de switch beginnen ze met het uitfaseren ervan en dus flink afprijzen. Het is dus straks ook gedaan met de software voor die dingen.
Oh ja, want dat was natuurlijk niet met de eerste 3DS :D
Onverbeterlijk die Bomberman _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Bij coolblue nu ook te pre-orderen!
Voor het eerst sinds de aankondiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
matthijst schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:23:
[...]

Klopt, had er ook 1, maar bedoelde: Nintendo doet wat handig is. Als de Switch over een aantal maanden slecht verkoopt kunnen ze de prijs prima omlaag gooien, zie 3DS :)
Wat mij handiger lijkt dat ze doen, is als ze toch een online subscription willen introduceren dat ze dan in plaats van een NES of SNES game uitlenen voor een maand die game dan geven aan hun subscriber net zoals Sony en MS dat ook doen voor hun subscribers. Zelfs hun snappen nog dat je niet zomaar geld kunt stelen (want dat is het gewoon) zonder daar wat tegenover te zetten.

Stieken hoop ik ook dat Nintendo hard faalt en die hele service een dikke flop word zodat ze misschien een keer hun gedachten op de juiste plaats zetten en iets neerzetten wat echt goed is.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
CRoNiXX schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:28:
Bij coolblue nu ook te pre-orderen!
Voor het eerst sinds de aankondiging!
Holy ..... coolblue is wel goed met de prijzen zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Overigens is er een topic voor de bestellingen e.d.: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verschillen tussen Zelda op de Switch en Wii U:
[q]
  • Both launch on the same day, March 3.
  • Both have a frame rate of 30fps.
  • Both versions of the game offer the same content.
  • On a TV, the Nintendo Switch version of the game renders in 900p while the Wii U version renders in 720p.
  • The Nintendo Switch version has higher-quality environmental sounds. As a result, the sound of steps, water, grass, etc. are more realistic and enhance the game’s Open-Air feel.
  • The physical copy of the Wii U version will require 3GB of available memory on the Wii U system or an external drive.
  • Some icons, such as onscreen buttons, differ between the two versions.
  • A Special Edition and Master Edition of the Wii U version are not available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Het lijkt erop dat ze de 2 versies echt zo veel mogelijk identiek wilde houden.
Opzich logisch, ik verwacht dat deze zelda game de grondlegger zal worden voor alle toekomstige zelda games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Ryatzu schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:32:
[...]

Holy ..... coolblue is wel goed met de prijzen zeg 8)7
Idd erg aan de prijzige kant vergeleken met de concurrenten...
Maarja, ik had nog wat Coolblue bonnen. Dus onder de streep valt het mee voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Dus qua game verschilt er niks behalve een hogere resolutie en iets beter sounddesign.
Had toch wat meer exclusieve Switch dingen verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:24:
[...]

Oh ja, want dat was natuurlijk niet met de eerste 3DS :D
Onverbeterlijk die Bomberman _O-
Ja doe maar lollig.
Het was allemaal heel duidelijk, Nintendo prijst nieuw spul niet snel af. Mensen rekenen dat de switch in het verloop van dit jaar goedkoper wordt maar dat kan je gerust vergeten.

Jij komt met de 3ds aan zetten. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Bomberman71 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:40:
[...]

Ja doe maar lollig.
Het was allemaal heel duidelijk, Nintendo prijst nieuw spul niet snel af. Mensen rekenen dat de switch in het verloop van dit jaar goedkoper wordt maar dat kan je gerust vergeten.

matthijst heeft gewoon een goed punt hoor, de verkoopprijs van de 3DS bleek bij introductie ook "te hoog" voor de mensen. Nintendo reageerde hier toen op door de prijs te verlagen en de early adopters, die dus wel de hoofdprijs hadden betaald, te compenseren.

Ik zie dit zelf nu ook niet snel gebeuren, maar wie weet wat Nintendo doet wanneer de verkoopresultaten na een half jaar tegenvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Jammer dat ik mijn bol.com bonnen niet verzilverd had in mijn account, daardoor de 309 euro pre-order en überhaupt de pre-order daar misgelopen. GameMania zegt mijn pre-order kwijt te zijn ook al heb ik een kassabon ervan... dus geen Switch voor mij. Als ik er op de releasedag geen heb dan hoef ik er ook helemaal geen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Phusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:47:
Jammer dat ik mijn bol.com bonnen niet verzilverd had in mijn account, daardoor de 309 euro pre-order en überhaupt de pre-order daar misgelopen. GameMania zegt mijn pre-order kwijt te zijn ook al heb ik een kassabon ervan... dus geen Switch voor mij. Als ik er op de releasedag geen heb dan hoef ik er ook helemaal geen.
Dan verziler je die toch bij een game? Dan bespaar je daar op.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Ik denk wel dat de Switch goedkoper wordt in de loop van dit jaar
- Binnen enkele maanden, als elke retailer weer voorraad heeft, stabiliseert de prijs ergens. Ongetwijfeld ergens lager dan wat de meesten nu voor de preorder hebben moeten betalen.
- Dan heb je altijd nog zaken die iets onder de 'stabiele' prijs gaat zitten. Denk aan mediamarkt.
- Ik verwacht rond de kerst een bundel. Mario Kart Deluxe of Zelda, geen nieuwere games zoals Mario of Splatoon.

Ik verwacht niet binnen een jaar een echte pricedrop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Lanithro schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:50:
[...]

Dan verziler je die toch bij een game? Dan bespaar je daar op.
Bol.com bonnen zijn alleen handig op artikelen die overal hetzelfde kosten of goedkoper zijn bij bol.com (en die kun je op een hand tellen). Ik had genoeg bonnen voor de switch + accessoires en game.

Maar goed, ik kan dus toch geen Switch meer krijgen op de release nu, met dank aan GameMania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:16
Phusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:53:
[...]

Bol.com bonnen zijn alleen handig op artikelen die overal hetzelfde kosten of goedkoper zijn bij bol.com (en die kun je op een hand tellen). Ik had genoeg bonnen voor de switch + accessoires en game.

Maar goed, ik kan dus toch geen Switch meer krijgen op de release nu, met dank aan GameMania.
Want, wat heeft GameMania gedaan?

Edit: Oeps, lees het al

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Phusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:53:
[...]

Dat kan nog wel, bij Coolblue, maargoed dat kost dan wel 349,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveWoz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:29:
Nieuwe gameplay beelden Super Mario Odyssey

[video]
Super Mario GTA :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
CRoNiXX schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:56:
[...]

Dat kan nog wel, bij Coolblue, maargoed dat kost dan wel 349,-
Ja, thanks but no thanks. Kansloos bedrijf dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:58
Phusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:59:
[...]

Ja, thanks but no thanks. Kansloos bedrijf dat.
Dan ben jij de 1% denk ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bomberman71 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:40:
[...]

Ja doe maar lollig.

Ben je nou zo dom?
De 3DS werd binnen een paar maanden na release afgeprijsd.
Daar heb ik het over :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Hahaha, die staat er niet lang op denk ik :9

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CRoNiXX schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:56:
Dat kan nog wel, bij Coolblue, maar goed dat kost dan wel 349,-
Wellicht wat duurder inderdaad, maar voordeel is wel, dat CoolBlue een steengoede service heeft. Met die van Bol.com (gelukkig?) geen ervaring mee, behalve dat ze wel snel reageerden op mijn vraag over de levering van de Switch (zie eerder in dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:38:
[...]

Het lijkt erop dat ze de 2 versies echt zo veel mogelijk identiek wilde houden.
Opzich logisch, ik verwacht dat deze zelda game de grondlegger zal worden voor alle toekomstige zelda games.
Ik ben niet verbaasd want in de uren aan gameplay die we inmiddels hebben kunnen zien zag je dat duidelijk.

De basis voor de volgende Zelda?
Ze zullen mischien wel moeten want als ik zie dat deze versie al redelijk op zijn tenen loopt op de Switch en het in feite WiiU graphics met wat meer resolutie Is dan bied dat weinig perspectieven voor een grotere step-up zeg maar.
Je kan altijd de boel optimaliseren maar ik verwacht niet dat het een wereld van verschil gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Bomberman71 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:02:
[...]

Ik ben niet verbaasd want in de uren aan gameplay die we inmiddels hebben kunnen zien zag je dat duidelijk.

De basis voor de volgende Zelda?
Ze zullen mischien wel moeten want als ik zie dat deze versie al redelijk op zijn tenen loopt op de Switch en het in feite WiiU graphics met wat meer resolutie Is dan bied dat weinig perspectieven voor een grotere step-up zeg maar.
Je kan altijd de boel optimaliseren maar ik verwacht niet dat het een wereld van verschil gaat maken.
Ik kan me herinneren dat de eerste beelden er grafischer veel mooier uit zagen.
Lijkt me stug dat ze die op betere hardware hadden laten zien dan de switch.
Denk dat ze grafisch de switch en de wiiu gelijk wilde houden (zover mogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AstralizeR schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:01:
[...]

Hahaha, die staat er niet lang op denk ik :9
Ik moest eigenlijk al aan GTA denken toen ik de originele trailer zag. En zelfs nadat Mario verscheen dacht ik van "GTA met Mario?" Iets als in een leuke samenwerking tussen Rockstar en Nintendo. Maar algauw besefte ik dat er 0,0 GTA in de game zit :+

Ondanks dat heb ik er erg veel zin in om Super Mario Odessy te spelen. Het is zeker iets unieks en ziet er gewoon erg leuk uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Ik las dat rockstar LA noire misschien naar de Switch brengt. Nu heb ik die game niet gespeeld, las dat het niet zo bijzonder was. Maar... als de switch deze game kan draaien, zou die dan ook GTA V kunnen draaien?

Of is LA noire toch wel een minder zware game?

Mocht GTA V wel komen, dan is dat wel ene knaller denk ik die het verschil kan maken. Geen nieuwe game, maar afgelopen maand nog wel de best vekochte game van the uk geloof ik.

Moet je voorstellen, GTA V op een handheld.... heel vet, ;) .

[ Voor 31% gewijzigd door Turfschipper op 18-01-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LA Noire is een PS3 / XBOX 360 game, net als GTA 5 trouwens. Maw. dat moet de Switch opzich wel kunnen draaien (incl. GTA 5)
Persoonlijk zou ik liever een vervolg op Chinatown Wars willen zien (origineel op de DS). Maar voorlopig is LEGO City Undercover al genoeg.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 09:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zit eigenlijk niet eens te wachten op een game als GTA op de Switch (of überhaupt Rockstar games op de Switch), laat ze hun tijd liever in wat anders steken, zoals een nieuwe game ipv oude koeien uit te blijven melken. Zou mij eigenlijk ook niet verbazen als er geen games van ze komen, de doelgroep is immers iets anders dan de grootste groep Switch-gamers waarschijnlijk zullen zijn.

Sinds iemand ooit is mijn GTA Online account had gehacked en Rockstar support ronduit ruk is, ben ik wel zo'n beetje klaar met Rockstar.

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 18-01-2017 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
CH40S schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:11:
Ik zit eigenlijk niet eens te wachten op een game als GTA op de Switch, laat ze hun tijd liever in wat anders steken, zoals een nieuwe game ipv oude koeien uit te blijven melken.

Sinds iemand ooit is mijn GTA Online account had gehacked en Rockstar support ronduit ruk is, ben ik wel zo'n beetje klaar met Rockstar.
GTA 1 of 2, ja.
De GTA's die daarna uit zijn gekomen, nee niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:10:
LA Noire is een PS3 / XBOX 360 game, net als GTA 5 trouwens.
Ok, dus technisch moet het mogelijk zijn? Hmm.... ok....

Zou het dan wel heel gek vinden als ze wel LA noire doen en geen gta. Ok.... ff afwachten wat er van waar is.

--

Ik denk dat het voor elke switch liefhebber goed zal zijn als dergelijke games komen. Of je ze nu speelt of niet. Hoe meer goed verkopende games, hoe meer andere games er zullen komen.

Ik spring een gat in de lucht als er een fatsoenlijke call of duty op komt. Al zal ik die nooit gaan spelen (denk ik). Maar het zorgt voor goede verkoop en andere ontwikkelaars stappen ook in.

Dus hoe meer games, hoe beter. Soort van sneeuwbal effect.

[ Voor 39% gewijzigd door Turfschipper op 18-01-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Turfschipper schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:13:
[...]

Ok, dus technisch moet het mogelijk zijn? Hmm.... ok....

Zou het dan wel heel gek vinden als ze wel LA noire doen en geen gta. Ok.... ff afwachten wat er van waar is.

--

Ik denk dat het voor elke switch liefhebber goed zal zijn als dergelijke games komen. Of je ze nu speelt of niet. Hoe meer goed verkopende games, hoe meer andere games er zullen komen.

Ik spring een gat in de lucht als er een fatsoenlijke call of duty op komt. Al zal ik die nooit gaan spelen (denk ik). Maar het zorgt voor goede verkoop en andere ontwikkelaars stappen ook in.

Dus hoe meer games, hoe beter. Soort van sneeuwbal effect.
Tja, laten we eerst eens beginnen om allemaal skyrim te kopen.
Ze gaan vaak pas ontwikkelen als ze de verkoop cijfers zien van een bepaald spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik denk zelf dat Skyrim niet hetzelfde gewicht kan dragen als gta of een call of duty. Maar inderdaad, die game moet het eigenlijk gewoon goed doen he, om een beetje vertrouwen bij de ontwikkelaars te krijgen.

Maar, de receptie is maar lauwtjes. Ik denk dat als rockstar morgen GTA V aan kondigt het internet ontploft. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CH40S schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:11:
Ik zit eigenlijk niet eens te wachten op een game als GTA op de Switch (of überhaupt Rockstar games op de Switch), laat ze hun tijd liever in wat anders steken, zoals een nieuwe game ipv oude koeien uit te blijven melken.
Precies ... Anders blijf je maar vervallen in het oude en blijft de PS3 X360 vergelijking bestaan en werpt dat een smet op het systeem.
Er staat al genoeg oud spul op de release lijst. Tijd voor nieuwe games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:27
Phusebox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:32:
[...]

Als je onder goede service schaart dat je belt voor een telefoon en abonnement dat je met spoed nodig hebt voordat je naar de VS vertrekt, met nog 3 dagen tot vertrek, dat CoolBlue belooft dit binnen 24u te leveren, niets laat horen en de eerste gemaakte afspraak (tijdstip en alles afgesproken) niet nakomt. Vervolgens bij navraag een tweede afspraak maakt op dag 2, ook die niet nakomt en dan vrolijk zegt, sorry we kunnen de telefoon toch pas over 2 weken leveren. Als service krijg je dan 5 euro korting.

Als dat jouw idee van goede service is. En zo heb ik nog wel meer voorbeelden van CoolBlue uit ervaring.
Wel even in acht nemende dat jij waarschijnlijk al eerder wist dat je naar de USA moest en op 3 dagen voor vertrek pas aan een telefoon denkt, in dat geval had ik een gewone telco winkel opgezocht, en als het argument dan wordt ja maar daar waren de levertijden van het toestel te lang dan had je met een zonnebril en blindegeleidehond kunnen zien aankomen dat CB het ook niet ging halen he

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
voxxel schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:00:
Mag het gezever over pre-orders en de kwaliteit van verschillende webwinkels in het andere topic? :)

Persoonlijk vond ik dit een heel erg interessant interview met Reggie Fils-Aimé:

[video]
Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/dcaa5k61n/Schermafbeelding_2017_01_18_om_10_01_04.png
Crafting? decoraties? :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 15:50

jeka

Support your local club.

Ik als niet fanboy wordt toch wel enthousiast van de nieuwe Zelda. Als er ook nog een goede pokemon game komt dan ga ik overstag!

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:14

m0nk

16-09-2003 15.15

jeka schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:05:
Ik als niet fanboy wordt toch wel enthousiast van de nieuwe Zelda. Als er ook nog een goede pokemon game komt dan ga ik overstag!
Hier ook, koop hem voornamelijk voor Zelda. En Splatoon 2 voor mijn zoontjes.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
voxxel schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:00:
Mag het gezever over pre-orders en de kwaliteit van verschillende webwinkels in het andere topic? :)

Persoonlijk vond ik dit een heel erg interessant interview met Reggie Fils-Aimé:

[video]
wat een hoop bull shit over de pricepoints, hij kan het mooi vertellen, dat ze bewust verschillende prijzen hanteren voor bv zelda en 12 switch, maar daarmee blijft 12 switch nog steeds 30-40 euro te duur.

wel goed om te weten dat ze bezig zijn met virtual console en aankopen koppelen e.d.
Ik heb geen wii u, maar het lijkt erop dat wat je op de u hebt gekocht je wellicht gelijk op de switch kan zetten

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:06
Bomberman71 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 17:43:
[...]

Jullie zullen er wat van vinden, ik vind dat prima. Ik vergelijk het met voetbal.
Echte voetbalfans kijken meer dan alleen studiosport, die staan ook langs het veld en gaan eens een wedstrijd kijken bij hun club. Niet de 17 miljoen ´echte´ fans die we iedere 2 jaar hebben met het EK en de WK. Je kent dat wel, opeens megafan, oranje auto, wuppies op de hoedenplank en automatisch de bondscoach zijn.
Heerlijk je vergelijking, jij bent dus zo'n voetbalfan die er niet vanaf het begin van het seizoen bij is om z'n club te supporten, want immers ga je pas over op koop seizoenspas als er voldoende te 'doen / zien' is:
Ik kijk sinds 10 jaar wel steeds de kat uit de boom en stap niet direct meer in de console gekte. Niet op Xbox, Niet op PS, en zeker niet bij Nintendo.
Ik ga pas mee draaien als er voldoende te doen is.
Wees blij dat er mensen zijn die niet de kat uit de boom kijken en Nintendo support vanaf de eerste dag, die geven mensen zoals jou weer een reden om later de console aan te schaffen omdat er een install base is en dus waarschijnlijk ook meer animo voor ontwikkelaars om er games voor te ontwikkelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 12:51
Op het moment dat Nintendo het nieuwe beloningssysteem aankondigde, hebben zij zook gezegd dat dit iets met de NX te maken had meen ik mij te herinneren. Dat zou dus nu met de Switch zijn. Ik ben erg benieuwd wat voor invulling dit gaat krijgen en of die anders is dan dat het nu met de 3DS en de Wii U is. Heeft iemand hier al meer over gehoord?
Pagina: 1 ... 52 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic