Ik weet niet een wat miivese is en waarom ik daar een tekening moet droppen....ik ben dus officieel geen fan

ondanks dat ik een nes,snes,n64,cube en wii heb en tientallen, misschien wel meer dan 100, games)
Nou ja dan maar als ninty noobd instappen.
Echter waar ik het wel mee eens ben, console launchs zuigen
Veel consoles met launch gekocht, maar met de wii generatie daar eigenlijk mee gestopt (eerst een x360, toen ie al ruim een jaar uit was, daarna wii en uitendelijk een ps3). Je weet gewoon wat voor kinderziektes er zijn, en vaak zijn ze zelfs al gefixed
Verder is er gewoon weinig keuze (en dus niet alleen bij deze launch), tuurlijk zelda ziet er geweldig uit, maar verder.....dus ja, lekker wachten voor mij, en heel misschien nog die wii u mee pikken (die moeten toch echt wel een keer minder dan 300 euro nieuw gaan kosten

, maar juist doordat je een tablet hebt, met een touch screen wil ik die toch bij voorkeur nieuw)
Echter.....eerst console die mijn collective mag gaan joinen wordt de xb one. Wedenschap van mijn vrouw gewonnen. Mijn zoon wil graag fifa 17 dus kijken of ik een bundel van vinden van een s met fifa voor 17 euro, gaat misschien nog even duren, maar lukt vast wel binnen een paar maandjes, als ik daar op uitgekeken ben zijn er vast meer switch games en wil ik die wii u misschien niet eens meer.
Enige u game die ik nog niet gehoord heb als zeer wsl switch remake is pokken. Maar dat kan bijna niet uitblijven. Mario 2d komt vast ook nog wel een keer, al dan niet als heruitgave of wat niews, en 3d world en misschien de galay games ook nog wel. Oh toad treasure tracker lijkt me toch ook wel grappig, maar ook die lijkt me vrij geheid weer terug te komen.