Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:25
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:15:
Ik hoop zelf dat eShop titels van de Wii U ook speelbaar zijn op de Switch. Heb nog een aantal retro-titels staan die ik in de sale heb gekocht (GS 1/2) die goed speelbaar zouden zijn in het vliegtuig of tijdens een anderzijds lange reis :)
Ik mis nu eigenlijk crossplay van de retrotitels die ik kocht op de WiiU naar mijn 3DS.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

cri0s schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:23:
[...]

Ik mis nu eigenlijk crossplay van de retrotitels die ik kocht op de WiiU naar mijn 3DS.
Ik denk dat het grootste struikelpunt daar is dat de emulator niet lekker loopt en ook nooit zal lopen. De New 3DS kan SNES emuleren (soms ook niet helemaal lekker, afzijdig van de eShop SNES titels), maar GBA and beyond zal al teveel zijn. Golden Sun zou er bijvoorbeeld niet lekker op draaien.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2017 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:25:
[...]

Ik denk dat het grootste struikelpunt daar is dat de emulator niet lekker loopt en ook nooit zal lopen. De New 3DS kan SNES emuleren (soms ook niet helemaal lekker, afzijdig van de eShop SNES titels), maar GBA and beyond zal al teveel zijn. Golden Sun zou er bijvoorbeeld niet lekker op draaien.
Dit...zou echt niet mogen. Waarom kan de 3ds niet aan wat een RPI van 1/5 van de prijs wel kan.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Denko schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:40:
[...]

Dit...zou echt niet mogen. Waarom kan de 3ds niet aan wat een RPI van 1/5 van de prijs wel kan.
Uhm...bij een RPI zitten geen displays (incl. touch), geen case, geen accu en weinig ontwerp om maar wat te noemen. Daar naast hebben ze zo goed als geen marketing en nemen ze waarschijnlijk genoegen met minder winst. Appels en peren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:50
Nieuwe info van game mania website:
Belangrijk: Bij het plaatsen van een pre-order voor de Nintendo Switch wordt een aanbetaling van €25,- gevraagd. Momenteel nemen we alleen pre-orders aan voor de grijze Nintendo Switch console. Zodra we meer informatie hebben over de beschikbaarheid kunnen we ook pre-orders aannemen voor de versie met de gekleurde Joy-Con controllers. Alle klanten met een pre-order op de grijze Nintendo Switch console worden dan gecontacteerd en krijgen voorrang om een kleur te kiezen.
Ah opzich wel fijn dat mocht je grijze pre-order er nog niet zijn dat je dan wellicht over kan op de gekleurde _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Beakzz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:47:
[...]

Uhm...bij een RPI zitten geen displays (incl. touch), geen case, geen accu en weinig ontwerp om maar wat te noemen. Daar naast hebben ze zo goed als geen marketing en nemen ze waarschijnlijk genoegen met minder winst. Appels en peren..
Klopt, maar tussen de GBA en de new3ds zit wel bijna 15 (?) jaar ontwikkeling. en 40x als ik mag gokken de processorkracht. Je gaat me niet wijsmaken dat met emulatie dat niet mogelijk is ondertussen.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Beakzz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:47:
[...]

Daar heeft Denko het ook niet over. Het gaat er om wat er beweerd wordt. De Switch zal geen goede emulator kunnen worden omdat... Hij stelt dan ook zijn vraagtekens bij wat er beweerd wordt. Een RPI kan zonder problemen een GBA emuleren en die draait ook op de ARM architectuur. Het zou dus makkelijke mogelijk zijn. Ik denk ook wel dat de Switch dit zou moeten kunnen. Het zou niet lastig moeten zijn voor Nintendo om een Emulator te bouwen voor de Switch. Ik geef toe, een NDS wordt misschien lastig vanwege het 2 schermen gebeuren.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
de wii u kan de nintendo ds al emuleren, dus dat moet de switch minimaal ook kunnen. Hopelijk is de gamecube en 3ds dan ook mogelijk. Alhoewel het dubbele scherm van de 3ds niet praktisch is om te emuleren. Net even opgezocht de ps2 emulator van de ps4 draait de games op 4x z'n hoge resolutie, dus hopelijk is dat ook mogelijk met gamecube games en 8x de resolutie van N64 games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:40:
[...]

de eerste rPi had een CPU van 1GHz en 256MB RAM, de eerste 3DS-lijn 200MHz en 128MB RAM, de n3DS heeft er eentje van 800MHz. Daarbij, zoals eerder genoemd, bij de 3DS zit een mooie casing, waar tevens alle knoppen op zitten, een touch screen, een 3D-capable scherm, een accu, speakers, 1GB interne storage, wifi, een OS. Dus om te zeggen dat de prijs niet in verhouding staat is een beetje vreemd. Met enkel een rPi ben je er nog lang niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Lanithro schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:52:
[...]

Daar heeft Denko het ook niet over. Het gaat er om wat er beweerd wordt. De Switch zal geen goede emulator kunnen worden omdat... Hij stelt dan ook zijn vraagtekens bij wat er beweerd wordt. Een RPI kan zonder problemen een GBA emuleren en die draait ook op de ARM architectuur. Het zou dus makkelijke mogelijk zijn. Ik denk ook wel dat de Switch dit zou moeten kunnen. Het zou niet lastig moeten zijn voor Nintendo om een Emulator te bouwen voor de Switch. Ik geef toe, een NDS wordt misschien lastig vanwege het 2 schermen gebeuren.
Hij had het over 1/5 de prijs van een 3DS en ik gaf hem gewoon antwoord :)

Logica is mij ook niet vreemd, maar ik weet ook dat Nintendo heel graag zijn oude spellen nogmaals verkoopt. Dus er moet een reden zijn dat het niet goed werkt. Het is ook niet voor niets dat Snes games alleen op de new 3DS werken. Het kan natuurlijk een extra reden voor de consument zijn om oude hardware te vervangen, maar on the long run hadden ze er meer aan gehad om GBA en Snes titels vanaf het begin te verkopen denk ik.

Of ze zijn gewoon erg slecht in emulators bouwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het had allemal gekund maar in de linkerzak zit iets wat vergelijkbaar is met Switch en er hangt een Joycon achtig iets bij en VR ? het is nog niet ontkracht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:09:
[...]

Of ze zijn gewoon erg slecht in emulators bouwen :+
Het struikelpunt met emulators is dat ze nooit perfect zijn en dat elke game weer net andere settings moet hebben, wat weer extra resources vreet. Daarom hebben emulators ook zoveel opties, "hacks" en presets voor bepaalde games. Daar kan zelfs Nintendo niets aan doen, want de hardware komt gewoon niet overeen. Veel games hadden zelfs specifieke hardware in de cartridge zitten voor allerlei functies. Ook de emulator op de rPi zijn lang niet perfect, niet altijd de volle framerate en ook niet alles speelt op de juiste snelheid. Juist het willen spelen van oude games op hogere resoluties, screen ratios met allerlei filters en verbeteringen zorgt voor meer obstakels.

Lees deze bijvoorbeeld eens, erg educatief:
http://arstechnica.com/ga...-a-perfect-snes-emulator/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2017 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Die emulators zijn gewoon heel slecht. Als het al emulators zijn... zou me niks verbazen als ze iets anders toepassen. Immers hebben ze toegang tot de broncode van de games, dus misschien dat ze het opnieuw compileren ofzo. Die VC games zijn meer dan 100mb, met een emulator en een rom ben je nog geen 10% van die ruimte nodig.

De Wii U doet overigens SNES games niet eens goed, ik krijg regelmatig slowdowns waar ze niet horen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het zou VEEL leuker zijn als je met een nieuwe console niet steeds blijft denken aan emulatie maar dat je gewoon verder kan gamen en de toekomst in gaat.
Het is erg opvallend hoeveel mensen zich druk maken om de GC, N64 en Wii emulatie en dergelijke.
Het zijn toch allemaal games die we al 10x uitgespeeld hebben toch ? We hebben die console waarschijnlijk nog staan ook met de daarbij horende controller.

Waarom zo bezig zijn met emulatie en de Virtual console enzo ?

Snap best de mensen die nog een Wii hebben en daar niks meer mee doen en die dan softmodden en dan je oude faves op kan draaien, leuk.
Maar met een nieuwe Switch moet je toch bezig zijn met het heden ?

Mischien ten overvloede maar met die Online dienst en die belachelijke semi-free game vraag ik me af of het een 1 april grap is.
Wie wilt er nu serieus anno een NES od Snes game spelen (en hun kiezen waarschijnlijk welke game ook nog) en dan ook nog eens aanschaffen ?
Je bent inmiddel 25-30 jaar verder ..... Ik vind het schandalig eigenlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:20:
Die emulators zijn gewoon heel slecht. Als het al emulators zijn... zou me niks verbazen als ze iets anders toepassen. Immers hebben ze toegang tot de broncode van de games, dus misschien dat ze het opnieuw compileren ofzo. Die VC games zijn meer dan 100mb, met een emulator en een rom ben je nog geen 10% van die ruimte nodig.

De Wii U doet overigens SNES games niet eens goed, ik krijg regelmatig slowdowns waar ze niet horen.
Het meest voor de hand liggende antwoord op de grootte is het moeten ondersteunen van verschillende talen en het verschil tussen 50hz/60hz uit de goede oude PAL/NTSC-tijden. Voor elke taal/config zal een andere rom moeten worden geladen.
Bomberman71 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:25:

Wie wilt er nu serieus anno een NES od Snes game spelen (en hun kiezen waarschijnlijk welke game ook
Ik heb bepaalde games niet gespeeld en wil deze niet op een PC in elkaar klooien en met een toetsenbord spelen. Ik heb een aantal VC titels gekocht en zou deze graag op de Switch spelen, aangezien deze portable is. Alles op 1 plek zou mooi zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:26:
[...]

Het meest voor de hand liggende antwoord op de grootte is het moeten ondersteunen van verschillende talen en het verschil tussen 50hz/60hz uit de goede oude PAL/NTSC-tijden. Voor elke taal/config zal een andere rom moeten worden geladen.
De VC gebruikt altijd de NTSC-versie/timing dacht ik. En die oude games hadden gewoon Engels als taal of Japans. Niks daar tussen in :+ En dan nog, Mario World is een rom van 500kb. Zelfs met 20 talen zie ik geen reden waarom de download meer dan 20mb moet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Helemaal portable zou ik best graag een paar klassiekers spelen die ik nog niet heb gespeeld (z'n beetje allemaal dus voor mij).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:28
Nostalgie, games niet gespeeld, omdat het kan. Voornamelijk de WiiU games mogen ze van mij wel op Virtual Console uitbrengen gezien de WiiU door mij en veel anderen is overgeslagen. Grafisch maakt het ook niet super veel uit t.o.v. nieuwe Switch games duss...
Snap best de mensen die nog een Wii hebben en daar niks meer mee doen en die dan softmodden en dan je oude faves op kan draaien, leuk.
Maar met een nieuwe Switch moet je toch bezig zijn met het heden ?
Stel je Wii gaat defect, kan je mooi je game herbeleven met de Switch, niet dat ik op Wii games zit te wachten (op Zelda Skyward Sword na dan...)
Wie wilt er nu serieus anno een NES od Snes game spelen (en hun kiezen waarschijnlijk welke game ook nog) en dan ook nog eens aanschaffen ?
Gezien de matige interesse in de Mini NES blijkbaar niemand..?
Je bent inmiddel 25-30 jaar verder ..... Ik vind het schandalig eigenlijk.
Nogmaals, nostalgie. Blijkbaar is dat niet aan jou besteed.

Uiteraard heb ik liever nieuwe topgames! Maar om direct alles wat ooit uitgekomen als niet relevant weg te zetten...

Je hebt ook nog nooit in je leven een film voor een 2e keer gezien omdat die ZO goed was?
Zolang het niet in de weg staat van het uitbrengen van nieuwe games zie ik geen bezwaar :)

"The Godfather" films moet ik ook nog een keer kijken wanneer ik er tijd/zin in heb. Ook oude films die ik nog niet gezien heb. Maar omdat iets oud is wilt dat niet zeggen dat het niet de moeite waard is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 16-01-2017 16:42 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snes games hebben meestal nog wel een leuke style en zien er daar door nog prima uit. Op nes games zit ik totaal niet op te wachten eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:38:
[...]

Gezien de matige interesse in de Mini NES blijkbaar niemand..?
Er zijn er zat verkocht, dat is waar. Maar ik heb werkelijk nog niemand in mijn vriendenkring en op het werk (veel collega's) ermee zien spelen.
Denk dat het vanwege de prijs een schattig ding was, vaak cadeau gedaan, biertje op enne 'herinner je nog' en daar houd het vaak mee op.
Velen zijn ook gekocht als ombouw project voor een emulator station met een Rspi.

Nostalgie heeft zijn plaats, ook bij mij maar ik zou die oude meuk lekker op de console zelf spelen of op een softmodded Wii en prima.

Op de Switch de WiiU snap ik heel goed, zeker gezien het aanbod qua game tot nu toe wat erg dicht tegen de WiiU aan ligt.
Maar de schijfjes gaan niet passen dus Nintendo moet ze digitaal leveren en moet je er zoals altijd relatief VEEL voor betalen.

Voor de mensen die het gemist hebben wellicht leuk, voor Wii eigenaren een ergernis.

Ik ben juist bang dat het juist WEL de nieuwe games niet ten goede komt en het vaak als een rookgordijn gebruikt wordt om op te vullen.
Als je kijkt naar de vermoedelijke release titles dan zitten er weer veel games bij die oud zijn.

Kijk eens naar de Rayman hype, hele presentatie op YT enzo. Echt waar, dat was een WiiU launch title toendertijd.
Mooi hoor, heb hem zelf ook maar dat was toen ...
Wat ik bedoel te zeggen is dat ze uit moeten kijken in het verzanden in allemaal ouwe titles.

[ Voor 25% gewijzigd door Bomberman71 op 16-01-2017 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:37:
[...]

De VC gebruikt altijd de NTSC-versie/timing dacht ik. En die oude games hadden gewoon Engels als taal of Japans. Niks daar tussen in :+ En dan nog, Mario World is een rom van 500kb. Zelfs met 20 talen zie ik geen reden waarom de download meer dan 20mb moet zijn.
Volgens mij kun je ook gewoon de games in het Spaans enzo krijgen in de eShop :+ en zullen die netjes meegaan als jij je console op Duits zet. Ik kan me ook voorstellen dat elke emulator in z'n eigen sandbox draait en libraries voor de gamepad streaming en andere meuk nodig heeft. Daarbij komt natuurlijk ook integratie met de Wii U zelf, Miiverse, je kunt Save States maken, de icoontjes op het Home Scherm etc etc.

Er zal vast een goede reden voor zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Nieuwevolger schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:42:
Snes games hebben meestal nog wel een leuke style en zien er daar door nog prima uit. Op nes games zit ik totaal niet op te wachten eigenlijk.
Nostalgie maakt alles mooi :) Paperboy en Nintendo world cup kan ik bijvoorbeeld nog steeds spelen zonder last te hebben van de graphics. ook niet zo gek met al die pixel games van de laatste jaren. Alsof het nooit weg is geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb voor de zekerheid maar even contact opgenomen met Bol.com, waar ik mijn pre-order heb gedaan en gevraagd hoe het zit met levering (aangezien ik ook betaald heb). Ik kreeg daarbij van Bol.com de bevestiging dat ik op 3 maart de Switch met BoTW limited edition ga ontvangen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14

Megalodon86

Enzyme X

Die winkels zullen wel een storm van mailtjes gehad hebben afgelopen dagen haha. Allemaal early adopter die in de stress zijn over hun levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
CH40S schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:53:
Ik heb voor de zekerheid maar even contact opgenomen met Bol.com, waar ik mijn pre-order heb gedaan en gevraagd hoe het zit met levering (aangezien ik ook betaald heb). Ik kreeg daarbij van Bol.com de bevestiging dat ik op 3 maart de Switch met BoTW limited edition ga ontvangen! :)
Heb je de Switch besteld voor 309 euro of 329 besteld?
Ikzelf toen hij nog 309 was dus ik verwacht dat ik ook wel op tijd zal zijn geweest.

Maar... Tenzij Bol.com weet hoeveel ze er krijgen kunnen ze er lijkt me weinig van zeggen of ze op releasedatum kunnen leveren?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Megalodon86 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:56:
Die winkels zullen wel een storm van mailtjes gehad hebben afgelopen dagen haha. Allemaal early adopter die in de stress zijn over hun levering.
Moet zeggen, ik had het Zaterdagavond gevraagd en twee uur later kreeg ik antwoord, super snel dus van Bol.com!
Thalaron schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:57:
Heb je de Switch besteld voor 309 euro of 329 besteld?
Ikzelf toen hij nog 309 was dus ik verwacht dat ik ook wel op tijd zal zijn geweest.

Maar... Tenzij Bol.com weet hoeveel ze er krijgen kunnen ze er lijkt me weinig van zeggen of ze op releasedatum kunnen leveren?
Ik heb 309 betaald. Mochten ze later nog komen om die 17 euro, maak ik die ook gewoon over. :)

[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 16-01-2017 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:14:
Jehannes bedankt voor de 50 meldingen _O-

Hoop ook dat de VC games native een hogere resolutie krijgen zoals op de dolphon emulator. Al is het 720p, dat is al een inmens verschil tegen over 240p en ook 540p.
Oh.. excuus dat was ik vergeten :F is het storend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14

Megalodon86

Enzyme X

CH40S schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:58:
[...]
Moet zeggen, ik had het Zaterdagavond gevraagd en twee uur later kreeg ik antwoord, super snel dus van Bol.com!
Dat siert ze. Hoewel het natuurlijk vrij standaard beantwoord kan worden, als je steeds (ongeveer) dezelfde vraag krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Megalodon86 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:59:
Dat siert ze. Hoewel het natuurlijk vrij standaard beantwoord kan worden, als je steeds (ongeveer) dezelfde vraag krijgt :)
Dat vind ik niet erg, zolang het antwoord ook echt hetzelfde is. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou VEEL leuker zijn als je met een nieuwe console niet steeds blijft denken aan emulatie maar dat je gewoon verder kan gamen en de toekomst in gaat.
Het is erg opvallend hoeveel mensen zich druk maken om de GC, N64 en Wii emulatie en dergelijke.
Het zijn toch allemaal games die we al 10x uitgespeeld hebben toch ? We hebben die console waarschijnlijk nog staan ook met de daarbij horende controller.

Wat je hier zegt gaat voor mij persoonlijk voor 100% op en de Virtual console kan mij persoonlijk dan ook gestolen worden.

Wil ik op de NES spelen dan haal ik deze uit de kast en sluit ik 'em aan op mijn televisie en het zelfde geldt voor mijn SNES, N64, GC met Gameboy player, Wii en Wii U.

Ik ben dan ook een (retro)gamer met 2000+ fysieke games en 18 verschillende consoles in huis.

We zitten nu in een digitaal tijdperk en mede door het succes van Steam hebben fysieke games aan populariteit verloren.

Ook willen veel gamers niet meerdere systemen hebben omdat ze het niet allemaal tegelijkertijd kwijt kunnen in een doorsnee stereo meubel en hebben ze geen zin of tijd om er zelf een meubel voor te maken. Verder verkopen ook velen hun vorige console om de prijs van hun nieuwe console te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:58:
[...]

Het went... :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

JehannesWeggen schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:58:
[...]

Op zich hoef je niet een heel topic van +-jes te voorzien. Het lijkt me ook redelijk nutteloos. Ik had ook een aardige lading te pakken ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same hier, gelukkig maar. Helaas (maar verwacht) was het niet mogelijk om tussen kleuren te switchen. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 15:17

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

http://www.nu.nl/games/43...exemplaren-voorkomen.html

Over de Switch zegt Fils-Aime het volgende: "We hebben publiekelijk verklaard dat we wereldwijd twee miljoen exemplaren gaan verschepen tijdens lancering, wat in essentie de eerste maand is." De focus van Nintendo is volgens Fils-Aime om te zorgen dat "iedereen die een Nintendo Switch wil er een kan kopen".

Gelukkig maar :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de bundel Switch+Zelda bij de MM gereserveerd (het is wat mij betreft niet pre-orderen als het allemaal vrijblijvend en redelijk anoniem is)

Mocht ie in de tussentijd nog ergens goedkoper opduiken dan kan ik altijd nog de reservering cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mooi, hoef ik die vraag niet ook nog te stellen. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:22:
http://www.nu.nl/games/43...exemplaren-voorkomen.html

Over de Switch zegt Fils-Aime het volgende: "We hebben publiekelijk verklaard dat we wereldwijd twee miljoen exemplaren gaan verschepen tijdens lancering, wat in essentie de eerste maand is." De focus van Nintendo is volgens Fils-Aime om te zorgen dat "iedereen die een Nintendo Switch wil er een kan kopen".

Gelukkig maar :)
Alleen heeft Reggie Fils-Aime weinig over Europa te zeggen.

iig heb ik bericht teruggekregen van de Gamemania dat het een fout op de website was, maar dat mijn pre-order nog gewoon in hun systeem stond. Wel vroegen ze me om 25 euro aanbetaling te doen, dus dat heb ik zojuist gedaan. Nu heb ik een pre-order bij de Gamemania en bij de Mediamarkt. Ik vermoed dat ik zéker bij één van de twee op tijd was.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2017 17:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:30:
[...]

Alleen heeft Reggie Fils-Aime weinig over Europa te zeggen.
"wereldwijd"

[ Voor 46% gewijzigd door NMe op 16-01-2017 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja "wereldwijd" maar je weet niet hoe ze de verdeling doen. Hij belooft alleen een gunstige verdeling voor de VS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:35:
[...]

Ja "wereldwijd" maar je weet niet hoe ze de verdeling doen. Hij belooft alleen een gunstige verdeling voor de VS.
Euhm:
So what I would say is this: Two million for essentially the first month is a huge number, especially when you look and see that this is not peak seasonality. This is essentially the first three weeks of March. Our focus is making sure that the consumer who wants to buy a Nintendo Switch can buy a Nintendo Switch. That’s how we build our supply chain, that’s how we think through the amount of product that’s available.
Hij zegt niks over de VS. Hij heeft het over 2 miljoen wereldwijd en ervoor zorgen dat iedereen die er een wil er een kan kopen. Nergens een "in de VS" te bekennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:37:
[...]

Euhm:

[...]

Hij zegt niks over de VS. Hij heeft het over 2 miljoen wereldwijd en ervoor zorgen dat iedereen die er een wil er een kan kopen. Nergens een "in de VS" te bekennen.
Je hebt gelijk, ik lees het nu.nl bericht nu nog een keer en zie daar dat hij het over de NES Mini Classic edition heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:37:
[...]

Euhm:

[...]

Dat, en die dingen zijn regiovrij, right? Je zou er eentje kunnen bestellen uit het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32

bAdmuTs

mAzE

Aangezien mijn leverdatum op 31-03-17 staat en ik er vroeg bij was (07:19) heb ik die vraag nu al 3x gesteld aan bol.com. Zou terugkoppeling krijgen maar tot op heden niet gehad dus net nog maar een keer gevraagd.
Bol.com
Om een lang verhaal kort te maken, Nintendo heeft ons niet gezegd hoeveel we er kunnen verkopen. Hierdoor hebben we hem op pre-order gezet, maar we weten niet hoeveel mensen hem op 3 maart kunnen verwachten. Daarom hebben we een tweede batch, nu op 31 maart. Maar we horen binnenkort (Ik weet niet wanneer...) hoeveel we krijgen, dus het kan nog aangepast worden.
Schiet ik dus nog niks mee op 8)7

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:45:
[...]

Aangezien mijn leverdatum op 31-03-17 staat en ik er vroeg bij was (07:19) heb ik die vraag nu al 3x gesteld aan bol.com. Zou terugkoppeling krijgen maar tot op heden niet gehad dus net nog maar een keer gevraagd.

[...]

Keihard falen, dus. Daar is bol.com erg goed in. Iets wat ik persoonlijk ook ondervonden heb met een eerdere bestelling (wat ik al eerder in dit topic heb aangegeven)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2017 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1334549

Erg interessante discussie. Een Foxconn-leaker heeft heel wat stuff al voor de reveal bevestigd, wat nu waar blijkt te zijn. Hij beweerde ook wat dingen op hardware-vlak (16nm Pascal SoC) die Eurogamers beweringen tegenspreken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:09:
[...]

Op zich hoef je niet een heel topic van +-jes te voorzien. Het lijkt me ook redelijk nutteloos. Ik had ook een aardige lading te pakken ;)
Okies dan probeer ik rustig te lezen en minder d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:40:
[...]

Dat, en die dingen zijn regiovrij, right? Je zou er eentje kunnen bestellen uit het buitenland.
Dan heb je in elk geval de garantie dat je 'm niet op 3 maart hebt. :+
[...]

[...]

Hmm, ik hoop dat het first come, first serve is dan. Ik was er nog bij toen 'ie op 309 euro stond, dus hopelijk was ik vroeg genoeg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:03
9:50 besteld bij Bol.com en krijg dit als reactie. Biedt weinig hoop:

We hebben meer nieuws. De releasedatum van de Nintendo Switch staat momenteel op 31 maart, en dit is ook de leverdatum van het product. De leverdatum is uitgesteld vanwege de enorme populariteit, waardoor we onze voorraad continu blijven aanvullen. Zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je hierover een bevestigingsmail. We begrijpen dat dit teleurstellend nieuws is, maar we weten zeker dat het het wachten waard is. wink-emoticon Heb je verder nog vragen? Stel ze gerust!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zillasaur
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 16:51
[...]

Ik heb hem op vrijdag rond 06:45 besteld, maar in mijn bestelling zie ik wel een leverdatum op 03-03. Ik hoop dat de bevoorrading niet te gelimiteerd is, ik zou denken dat je wel redelijk op tijd zou zijn om 07:19. Ik kan me herinneren dat de pre-orders rond 06:30 open zijn gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik heb mijn bestelling om half 1 geplaatst maar er staat voor mij ook nog gewoon 3 maart. Maar goed, ik heb nog niets betaald, als ze niet kunnen leveren vind ik 'm tegen die tijd wel ergens anders en cancel ik m'n order bij Bol.com wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Het is nog even (on)geduldig afwachten allemaal maar ik heb het idee dat ze er nu al een potje van maken bij bol.com.

Toen ik bestelde kreeg ik een bevestiging met de Switch op waarschijnlijk binnen 8 weken en Zelda waarschijnlijk binnen 12 weken (toen was er nog geen leverdatum bekend). De datum van Zelda is daarna op de 31ste gezet en de Switch blijkbaar ook ondanks dat er nu op de site de 3de staat.

Edit: nou gaat het mij er niet om dat ik niet eventueel wat langer kan wachten maar het is meer een principe kwestie.

[ Voor 13% gewijzigd door bAdmuTs op 16-01-2017 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytheone
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 19:06
Deze berichten over bol.com stemmen me niet heel erg hoopvol over mijn pre-order bij media markt aangezien ik pas zaterdag ochtend heb ge-preordered :(

[ Voor 20% gewijzigd door Roytheone op 16-01-2017 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Mijn pre-order bevestiging kreeg ik om 6:33 (besteld met achteraf betalen). Ik heb nog geen mailtje over verandering gehad en ook de site zegt nog 3-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Hier om 8:00 besteld bij bol.com en ook nog steeds op 3-3-2017

Gelukkig had ik ook al vij game mania een order lopen. Hun leveren de gekleurde versie van de console eerst aan de mensen die een preorder voor de grijze hebben (als ze niet genoeg grijze binnen krijgen). Denk dat ik vrijwel zeker ben van minstens 1

[ Voor 67% gewijzigd door Ryatzu op 16-01-2017 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Roytheone schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:13:
Deze berichten over bol.com stemmen me niet heel erg hoopvol over mijn pre-order bij media markt aangezien ik pas zaterdag ochtend heb ge-preordered :(
Ben benieuwd inderdaad. Had hem zelf vrijdag aan het begin van de avond besteld. Hopelijk krijgen ze wel genoeg voorraad binnen en krijgen we geen rare fratsen.

[ Voor 4% gewijzigd door blmp op 16-01-2017 19:22 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pumpkin_
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-04-2024
Vreemd, wat ik te horen kreeg van bol.com is dat de eerste batch van de switch is uitverkocht, en dat deze allemaal op de dag van release geleverd worden. Verder komt er nog een tweede batch die nog niet te pre-orderen is, deze wordt niet geleverd op de releasedatum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb mijn pre-order geplaatst bij MediaMarkt, de Nintendo Switch + Zelda bundel, en in de bevestigingsmail stond bij mij ook 3-3-2017. Nog geen mail gekregen dat dit veranderd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Bij Bol.com om 07:37 pre-order de deur uitgedaan op vrijdag. Staat bij mij online ook gewoon no op levering 03-03-2017. Verwacht dat die wel geleverd zal worden en anders 2e batch lijkt me wel logisch. Niet echt een ramp ofzo maar het zou jammer zijn. Wil Zelda uit hebben voor Mario Kart 8 uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefan22 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:34:
Ik heb mijn pre-order geplaatst bij MediaMarkt, de Nintendo Switch + Zelda bundel, en in de bevestigingsmail stond bij mij ook 3-3-2017. Nog geen mail gekregen dat dit veranderd is.
'Online verkrijgbaar vanaf 3-3-17' Nog even afwachten :) Wat dat betreft was bol beter geweest denk ik achteraf, maar goed, we gaan het zien...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2017 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:56
Mijn preorder staat ook nog gewoon op 3-3-2017 met een prijs van 309.- bij mijn bestellingen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:50:
[...]

'Online verkrijgbaar vanaf 3-3-17' Nog even afwachten :) Wat dat betreft was bol beter geweest denk ik achteraf, maar goed, we gaan het zien...
Er stond in de mail onder aflevering dat ik hem 3-3-2017 kon ophalen bij de MediaMarkt in mijn buurt (die ik dus gekozen heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stefan22 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:52:
[...]

Er stond in de mail onder aflevering dat ik hem 3-3-2017 kon ophalen bij de MediaMarkt in mijn buurt (die ik dus gekozen heb)
Ah, afhalen, dat zou goed kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 19:52:
[...]

Ah, afhalen, dat zou goed kunnen :)
Ja, beetje verkeerd in mijn post gezet dus, excuses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Nintendo er inmiddels 2 miljoen 'verkocht' in pre-orders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:00:
Heeft Nintendo er inmiddels 2 miljoen 'verkocht' in pre-orders?
Lijkt me aannemelijk. Maar of het er nu 500.000 of 5.000.000 zijn weet hooguit Nintendo zelf lijkt me...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
[...]

[...]

Ah het majoras maak debacle :) die ken ik, bol weet niets laat staan de mensen op de helpdesk en de chat de een zegt dit de ander zegt dat.

Nu wel blij dat ik de console lekker laat afwachten ;) geen stress of ik nou de 3de of de 31ste kan gamen. Redt het nog wel even op mijn Wii U

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

SpoekGTi schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:27:
[...]

Nu wel blij dat ik de console lekker laat afwachten ;) geen stress of ik nou de 3de of de 31ste kan gamen. Redt het nog wel even op mijn Wii U
Niks in de preorder geeft wel een bepaalde mate van rust 😄. Twijfel zelf nog tussen preorder van de switch (kan dus nog langer duren dan 03-03) of binnenkort een 2de hands Wii U met een aantal spellen en later in alle rust de switch 😊.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net geannuleerd bij Bol.com, had al netjes betaald, heb het idee dat dan automatisch je bestelling naar achteren schuift "omdat je toch al betaald hebt". Jammer, maar helaas. Wacht het wel even af, levering 31-3 is te laat dan begint het buitenseizoen alweer (gamen doe ik in de donkere maanden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
bAdmuTs schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:38:
[...]

Niks in de preorder geeft wel een bepaalde mate van rust 😄. Twijfel zelf nog tussen preorder van de switch (kan dus nog langer duren dan 03-03) of binnenkort een 2de hands Wii U met een aantal spellen en later in alle rust de switch 😊.
Sowieso, even wachten met een Wii U. Die zullen vast goedkoper worden in april/mei.

En als je nog geen Wii U hebt en van Nintendo games houdt, gewoon doen :P Misschien geen commercieel succes (dat weet feitelijk alleen Nintendo), maar nog steeds een erg vermakelijke console met (hier kan je vast een hele discussie over beginnen, maar niet in dit topic :+) de beste Nintendo games ooit gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:38:
[...]

Je kan natuurlijk ook op de release wachten, ik denk dat de Wii U dan redelijk goedkoop wordt in de 2e handsmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:44:
Net geannuleerd bij Bol.com, had al netjes betaald, heb het idee dat dan automatisch je bestelling naar achteren schuift "omdat je toch al betaald hebt". Jammer, maar helaas. Wacht het wel even af, levering 31-3 is te laat dan begint het buitenseizoen alweer (gamen doe ik in de donkere maanden).
Puur uit nieuwsgierigheid... wanneer precies had je de bevestiging van je pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:45:
[...]

Puur uit nieuwsgierigheid... wanneer precies had je de bevestiging van je pre-order?
13 januari, 09:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

BlackMage schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:44:
[...]

Sowieso, even wachten met een Wii U. Die zullen vast goedkoper worden in april/mei.

En als je nog geen Wii U hebt en van Nintendo games houdt, gewoon doen :P Misschien geen commercieel succes (dat weet feitelijk alleen Nintendo), maar nog steeds een erg vermakelijke console met (hier kan je vast een hele discussie over beginnen, maar niet in dit topic :+) de beste Nintendo games ooit gemaakt.
[...]

Je kan natuurlijk ook op de release wachten, ik denk dat de Wii U dan redelijk goedkoop wordt in de 2e handsmarkt.
Dat is misschien wel een slim plan, ik verlies er toch niks mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Uhh heb je nou zelf geannuleerd of is het automatisch gebeurd?
Als het automatisch gebeurd is, hoelaat/wanneer had je de order geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf geannuleerd, oorspronkelijke leverdatum was 3 maart, die belofte is geschonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:49:
Zelf geannuleerd, oorspronkelijke leverdatum was 3 maart, die belofte is geschonden.
Maar ik neem aan dat je een mailtje kreeg van de nieuwe leverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie op de bestelling was iets van 'levering binnen 8 weken' oid. Bij inloggen kon ik zien dat de levering op 31 maart zou plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:51:
Reactie op de bestelling was iets van 'levering binnen 8 weken' oid. Bij inloggen kon ik zien dat de levering op 31 maart zou plaatsvinden.
Die melding van 8 weken had ik ook met de pre-order van de LE van BotW, die staat nog netjes op 3-3-2017

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:51:
Hmm bij mij staat nog steeds
Wordt bezorgd op: 03-03-2017

Op het product pagina staan vragen en heeft bol.com een reactie op gegeven:
Op dit moment wachten wij nog op informatie over beschikbare voorraad. Zodra wij meer weten hierover zullen we dit communiceren.

Groet,
Marloes van bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Ik heb een pre order staan sinds november bij GameMania maar niks van hen gehoord en ook niks hoeven aanbetalen. Zal wel weer fout gaan.

Ben iemand die iets graag op de release dag wil hebben dus als zij er geen voor me hebben dat laat ik de Switch maar voor wat het is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat het enthousiasme voor de switch ook wel wat getemperd was door Bomberman hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:58:
Ik moet zeggen dat het enthousiasme voor de switch ook wel wat getemperd was door Bomberman hoor...
Wauw, dan ben jij wel heel makkelijk te beïnvloeden. 8)7 :F
Maakt niet uit, nu heb je je plek afgestaan voor iemand anders die de console wel graag wilt.
Phusebox schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:57:
Ik heb een pre order staan sinds november bij GameMania maar niks van hen gehoord en ook niks hoeven aanbetalen. Zal wel weer fout gaan.

Ben iemand die iets graag op de release dag wil hebben dus als zij er geen voor me hebben dat laat ik de Switch maar voor wat het is.
Gewoon even bellen, wellicht staat je telefoon nummer niet goed in hun systeem.
Pre-order in november is echt nog wel vroeg. Grote kans dat je hem bij release wel krijg.

[ Voor 43% gewijzigd door Ryatzu op 16-01-2017 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:58:
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Laatst online: 05-02-2023
Vreemd, ik heb 13 januari om 10:48 bevestiging gehad, (met ideal betaald) maar bij mij staat nog gewoon 03-03-2017...

Ik hoop dat ik hem dan ook krijg!

Anders zaterdagochtend het land door om alle mediamarkt/gameshops langs te gaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
Wolfjerolfje schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:10:
[...]

Vreemd, ik heb 13 januari om 10:48 bevestiging gehad, (met ideal betaald) maar bij mij staat nog gewoon 03-03-2017...

Ik hoop dat ik hem dan ook krijg!

Anders zaterdagochtend het land door om alle mediamarkt/gameshops langs te gaan :P
Uhh release is op een vrijdag? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zowel de Switch als Zelda besteld. De Switch stond op binnen 8 weken en Zelda op binnen 12 weken leveringstermijn. Dat vond ik toen al wat verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:13:
Ik had zowel de Switch als Zelda besteld. De Switch stond op binnen 8 weken en Zelda op binnen 12 weken leveringstermijn. Dat vond ik toen al wat verdacht.
Kan nergens bij mijn order zien over de levertermijn in weken.
Als dat jouw reden was tot annuleren (omdat je dacht dat de levertijd later was) dan heb je nu denk een domme fout gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar in je bestelling bevestingsmailtje mailtje Ryatzu, 'bezorgmoment'. Online stonden beide overigens vandaag op 31 maart bezorging. Dat is de reden dat ik uiteindelijk heb moeten cancellen. Helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
Ryatzu schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:12:
[...]

Uhh release is op een vrijdag? :D
Klopt, maar moet ook nog werken... maar misschien kan ik dan beter vrij nemen :P
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:13:
Helemaal vreemd...die staat bij mij ook gewoon op 03-03-2017

we wachten het maar gewoon af... heeft geen zin om nu ergens anders nog te pre-orderen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:18:
Kijk maar in je bestelling bevestingsmailtje mailtje Ryatzu, 'bezorgmoment'. Online stonden beide overigens vandaag op 31 maart bezorging. Dat is de reden dat ik uiteindelijk heb moeten cancellen. Helaas pindakaas.
Email gecontroleer, de switch en zelda limited edition staat beide binnen 8 weken.
Is toch niets mis mee? Maar inderdaad wel raar dat online bij je switch order staat 31 maart, wellicht omdat je een gecombineerde order had met zelda? Dan is het te verklaren. Volgens mij leverd bol.com geen delen van een order uit maar alles te gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Enfin, misschien heb ik inderdaad iemand anders blijgemaakt. Zelf kan ik nu de reviews afwachten en eind dit jaar een Zelda special edition kopen (als ie dan nog verkocht wordt...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:24:
Enfin, misschien heb ik inderdaad iemand anders blijgemaakt. Zelf kan ik nu de reviews afwachten en eind dit jaar een Zelda special edition kopen (als ie dan nog verkocht wordt...)
limited edition is limited dus nee, of tweedehands.
Wellicht komt er wel een zelda switch bundle nog uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. ik bedoel een Zelda bundel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nintendolife.c...can_be_expanded_up_to_2tb

De Switch ondersteund MicroSD kaarten tot 2TB. Dus als je echt geld te veel hebt... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:20:
Same hier, gelukkig maar. Helaas (maar verwacht) was het niet mogelijk om tussen kleuren te switchen. :'(
Ik zou ook geen andere kleur willen. ;)
NMe schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:28:
Mooi, hoef ik die vraag niet ook nog te stellen. :+
Ik dacht al dat ik niet de enige met de vraag zou zijn, dus vandaar even gepost, hahaha! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
Bol.com lieverd altijd in meerdere delen uit, zelfs als er 1 of 2 dagen tussen zit... althans, dat is mijn ervaring.

Afbeeldingslocatie: https://s28.postimg.org/3wzf7vei1/Screen_Shot_2017_01_16_at_21_28_47.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:49
Bij mij staat de Switch op 03-03-2016, maar zelda die in in een andere bestelling heb gedaan, staat op 31-03-2016, hoop dat ze wel tegelijk komen. Heb niet zo veel aan dat ding zonder een spel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:26:

De Switch ondersteund MicroSD kaarten tot 2TB. Dus als je echt geld te veel hebt... :p
2TB is de theoretische max van SDXC kaartjes :)

Momenteel is 256 het grootst verkrijgbare Micro SDXC kaartje en ik denk dat we 512 nog wel gaan krijgen....

Maar daarna zal UFS wel mainstream worden. Einde van een tijdperk :+

edit: Typo :x

[ Voor 3% gewijzigd door BlackMage op 16-01-2017 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Lordsauron schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:37:
Bij mij staat de Switch op 03-03-2016, maar zelda die in in een andere bestelling heb gedaan, staat op 31-03-2016, hoop dat ze wel tegelijk komen. Heb niet zo veel aan dat ding zonder een spel :P
Ik heb beiden (Switch + Zelda BotW (limited edition)) op 3 maart staan. :)
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:26:

Die MicroSD support gaat nog leuk worden voor de modding community, gok ik zo.

[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 16-01-2017 21:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:37:
[...]

2TB is de theoretische max van SDXC kaartjes :)

Momenteel is 256 het grootst verkrijgbare Micro SDXC kaartje en ik denk dat we 512 nog wel gaan krijgen....

Maar daarna zal UFS wel mainstream worden. Einde van een tijdperk :+

edit: Typo :x
Dat weet je natuurlijk niet zeker. Maar het is iig mooi te zien dat ze niet begrenst zijn op geheugenformaat.
De prijs van 256GB valt trouwens best mee als je dit zo bekijkt:
https://www.bol.com/nl/l/...filter_N/21306/index.html
Pagina: 1 ... 49 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic