Er zijn er zat verkocht, dat is waar. Maar ik heb werkelijk nog niemand in mijn vriendenkring en op het werk (veel collega's) ermee zien spelen.
Denk dat het vanwege de prijs een schattig ding was, vaak cadeau gedaan, biertje op enne 'herinner je nog' en daar houd het vaak mee op.
Velen zijn ook gekocht als ombouw project voor een emulator station met een Rspi.
Nostalgie heeft zijn plaats, ook bij mij maar ik zou die oude meuk lekker op de console zelf spelen of op een softmodded Wii en prima.
Op de Switch de WiiU snap ik heel goed, zeker gezien het aanbod qua game tot nu toe wat erg dicht tegen de WiiU aan ligt.
Maar de schijfjes gaan niet passen dus Nintendo moet ze digitaal leveren en moet je er zoals altijd relatief VEEL voor betalen.
Voor de mensen die het gemist hebben wellicht leuk, voor Wii eigenaren een ergernis.
Ik ben juist bang dat het juist WEL de nieuwe games niet ten goede komt en het vaak als een rookgordijn gebruikt wordt om op te vullen.
Als je kijkt naar de vermoedelijke release titles dan zitten er weer veel games bij die oud zijn.
Kijk eens naar de Rayman hype, hele presentatie op YT enzo. Echt waar, dat was een WiiU launch title toendertijd.
Mooi hoor, heb hem zelf ook maar dat was toen ...
Wat ik bedoel te zeggen is dat ze uit moeten kijken in het verzanden in allemaal ouwe titles.
[
Voor 25% gewijzigd door
Bomberman71 op 16-01-2017 16:49
]