Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:05:
[...]

Ik denk dat het een prank is...
Niemand gaat tussen de 700en 900 euro betalen, echt niet.
40 kopen kost een kapitaal en die dan niet kwijtraken voor veel meer prijs is een flinke gok.
Al die tokkies op marktplaats.. Zal wel een scam zijn en zo niet gewoon fake, kan hier geen humor van inzien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:17

S2S

(jarig!)
Ja tokkies en hun belachelijk lage biedingen.. man wat heb ik een hekel aan marktplaats. Soms heb ik gewoon zin om het spul wat ik verkoop weg te gooien, of eerst in elkaar te trappen, dan de fik erin en dan de vuilinbak in.. heb ik er tenminste nog plezier aan gehad.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
S2S schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:30:
Ja tokkies en hun belachelijk lage biedingen.. man wat heb ik een hekel aan marktplaats. Soms heb ik gewoon zin om het spul wat ik verkoop weg te gooien, of eerst in elkaar te trappen, dan de fik erin en dan de vuilinbak in.. heb ik er tenminste nog plezier aan gehad.
Kopers op Marktplaats zijn vreselijk idd maar dat zijn wel voornamelijk de sloebers die op 2e hands dingen afkomen. De mensen die bij mij doorgaans nieuwe producten op release kopen zijn altijd heel netjes. De keuze uit reacties is ook altijd reuze, kort lid of lage biedingen krijgen geen eens reactie.

Afgelopen iPhone release had ik nog een nette man aan de deur, gekocht voor 929,- en op mp gezet voor 1199,-, Reageerde een man, keurig mailtje, dus afgesproken, hij betaald en nog even staan praten, blijkt dat hij zelf geen tijd heeft om naar de winkel te gaan en het elk jaar zo doet. Kost hem 300,- maar geeft hem wel zekerheid van slagen. Zo kan het ook, niet voor iedereen is alles gelijk natuurlijk.

De Nintendo releases zijn altijd zo schaars dat ik dit jaar niet anders verwacht eigenlijk en zoals hierboven al vermeld, WKOA dus komt er na 12 dagen niemand dan gaat hij gewoon retour. Geld verdienen met 0% risico.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ook laatst m'n ps4 voor een scherpe prijs op marktplaats, krijg je als nog van die mensen die een berichte sturen met een belachelijk laag bod. Dan heb je ook gewoon de neiging om ze naar het andere kant van het land te sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:41:
Had ook laatst m'n ps4 voor een scherpe prijs op marktplaats, krijg je als nog van die mensen die een berichte sturen met een belachelijk laag bod. Dan heb je ook gewoon de neiging om ze naar het andere kant van het land te sturen.
Stond laatst een mooie op de dumpert, iemand had het adres van de Efteling opgegeven, toen die koper met zijn belachelijk lage bod contact opnam zei de verkoper "jij gelooft toch in sprookjes" :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 00:28
Jammer dat hier zoveel gediscussieerd wordt over of het wel of geen succes wordt. Hier kunnen we nog maanden mee doorgaan, maar het is gewoon moeilijk te voorspellen, ook voor professionals. Liefst zie ik hier meer details over de switch.

Vraag me zelf bijvoorbeeld af of het mogelijk zal zijn om de Switch aan de sluiten op tv zonder docking station. Op lagere resolutie dan. Ik zie mezelf dat ding wel meenemen naar vrienden zonder Switch, maar dan speel je toch liever op tv zonder docking station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Wel jammer dat er in NL niet ergens een paar demo-modellen staan.
Hopelijk voor 3 maart nog ergens.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Frankvbr schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:02:
Vraag me zelf bijvoorbeeld af of het mogelijk zal zijn om de Switch aan de sluiten op tv zonder docking station. Op lagere resolutie dan. Ik zie mezelf dat ding wel meenemen naar vrienden zonder Switch, maar dan speel je toch liever op tv zonder docking station.
Tot nu toe lijkt het erop dat de dock redelijk standaard is en dat het waarschijnlijk mogelijk is om een willekeurige USB-C naar HDMI kabel zou kunnen gebruiken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
RayNbow schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:07:
[...]

Tot nu toe lijkt het erop dat de dock redelijk standaard is en dat het waarschijnlijk mogelijk is om een willekeurige USB-C naar HDMI kabel zou kunnen gebruiken.
Is power over hdmi mogelijk? Want anders zit je dan wel met dat isue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Frankvbr schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:08:
[...]

Dat is er niet.
Tenzij je hem aan een USB-C monitor hangt maar dat moet de switch dan wel ondersteunen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
Frankvbr schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.pkroyalty.com/wp-content/uploads/isimages/DHUCHDMI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
Dat is inderdaad wel een goede optie, goedkoper en kleiner dan een extra dockingstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:06:
Wel jammer dat er in NL niet ergens een paar demo-modellen staan.
Hopelijk voor 3 maart nog ergens.
Zo ver weg is 3 maart ook weer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Frankvbr schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:15:
[...]

Dat is inderdaad wel een goede optie, goedkoper en kleiner dan een extra dockingstation.
Mijn gok is dat dit niet werkt.. Anders heeft het weinig zin om een docking station tegen dat bedrag te verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:16
danielkraak schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:16:
[...]

Mijn gok is dat dit niet werkt.. Anders heeft het weinig zin om een docking station tegen dat bedrag te verkopen..
De vraag is natuurlijk wat het docking station precies voor functie heeft. Voor mij komt het nu over als een houder waar je de Switch in plaatst, deze via USB-c opgeladen wordt en het beeld via HDMI naar de TV wordt geplaatst.

Als dat zo is, zou zo'n adapter mogelijk dat werk ook kunnen verrichten.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
danielkraak schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:16:
[...]

Heb je een punt. Maar er zijn ook genoeg mensen die een dure Sony of Microsoft hdmi-kabel kopen, 'speciaal voor ps4/xbox'. Hetzelfde geldt voor andere access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken jullie dat de pro controller een must is voor Zelda? Of zijn de joy-cons icm de joy-grip afdoende? Zit een beetje te twijfelen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Frankvbr schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:19:
[...]

Heb je een punt. Maar er zijn ook genoeg mensen die een dure Sony of Microsoft hdmi-kabel kopen, 'speciaal voor ps4/xbox'. Hetzelfde geldt voor andere access.
Ik hoop met jullie mee. :)

Wellicht dat er ook nog goedkope Chinese clones van komen. Voor zo een dock is dat niet zo een probleem (zolang hij je Switch maar niet opblaast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:16:
[...]

Zo ver weg is 3 maart ook weer niet..
7 weken, dan kunnen ze idd komende week wel wat demo-units gaan plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:21:
Denken jullie dat de pro controller een must is voor Zelda? Of zijn de joy-cons icm de joy-grip afdoende? Zit een beetje te twijfelen hierover.
Tenzij er motion zaken gedaan moeten worden met 2 losse, zeg maar pijl en boog imitatie, dan denk ik dat je met de pro beter af bent.
In het verleden was de pro controller altijd beter dan de standaard controller, zowel op de wii en de U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat nog niemand met het idee kwam om een foto te maken van de binnenkant van het dock en de onderkant van de switch. Neem aan dat het de bedoeling is om om de switch in de usb-c uitgang zien te krijgen als je hem in het docked stopt en er verder niks meer is aangesloten. Je zou dan denken dat je met z'n adapter als hierboven hem ook op de tv kan aansluiten. Of Nintendo moet dit software matig blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xerox schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:18:
[...]

De vraag is natuurlijk wat het docking station precies voor functie heeft. Voor mij komt het nu over als een houder waar je de Switch in plaatst, deze via USB-c opgeladen wordt en het beeld via HDMI naar de TV wordt geplaatst.

Als dat zo is, zou zo'n adapter mogelijk dat werk ook kunnen verrichten.
Ik betwijfel het.
Ze hebben niet voor niets de dock los te koop want wie zou de dure dock nou kopen als je zowel het laden als hdmi goedkoop kan oplossen.
Ze kunnen eenvoudig die functies blokkeren tenzij de Nintendo certified hardware gevonden wordt.

De tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:23:
[...]

Tenzij er motion zaken gedaan moeten worden met 2 losse, zeg maar pijl en boog imitatie, dan denk ik dat je met de pro beter af bent.
In het verleden was de pro controller altijd beter dan de standaard controller, zowel op de wii en de U.
Laatste speelervaring Zelda is met de gamecube, dus ik zoek eigenlijk een vergelijkbaar iets als die controller en dan lijkt de pro-controller er het meeste op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:26:
Dat nog niemand met het idee kwam om een foto te maken van de binnenkant van het dock en de onderkant van de switch. Neem aan dat het de bedoeling is om om de switch in de usb-c uitgang zien te krijgen als je hem in het docked stopt en er verder niks meer is aangesloten. Je zou dan denken dat je met z'n adapter als hierboven hem ook op de tv kan aansluiten. Of Nintendo moet dit software matig blokkeren.
Dat laatste zou mij niet verbazen en zelfs logisch vinden.
Zie het vanuit een garatie issue, goedkope chineze laders en andere wazige aanverwante artikelen. Even advocaat van de duivel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de andere kant zou Zelda gewoon met de meegeleverd controller te spelen moeten zijn, en heeft Nintendo misschien nieuwigheden in het control scheme opgenomen. Eigenlijk moet je ook de uitdaging uitgaan daarin mee te gaan en het een kans geven. Als het echt ruk is kan ik altijd later nog de pro-controller halen. Conclusie is dat ik aanschaf van de pro-controller uitstel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1333760
De nintendo switch kom trouwens ook niet met de joy-con charger (kost 30 dollar). De enige manier om je joy-cons op te laden is hem aan je switch te hangen als die docked is. Dus als ze op zijn en je hebt geen extra controllers kan je niet verder spelen of als je 2 setjes hebt, kan je er maar 1 tegelijk opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:26:
[...]

Laatste speelervaring Zelda is met de gamecube, dus ik zoek eigenlijk een vergelijkbaar iets als die controller en dan lijkt de pro-controller er het meeste op.
Als je geen motion gedoe moet doen waarbij je losse kleine controllers moet gebruiken tbv de gameplay dan denk ik dat je beter af bent als je graag wat meer controller in je handen hebt.
Heb die extra controller op de Wii ook gehad want ik vond de wiimotes erg matig tenzij je van motion afhankelijk was en op de WiiU was de screencontroller erg groot, zwaar en als het scherm geen rol speelde (vaak) dan speelde ik graag met de pro.

Laat ik het anders zeggen, als je xbox en ps controllers fijn vind dan heb je met de pro een goed keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:31:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1333760
De nintendo switch kom trouwens ook niet met de joy-con charger (kost 30 dollar). De enige manier om je joy-cons op te laden is hem aan je switch te hangen als die docked is. Dus als ze op zijn en je hebt geen extra controllers kan je niet verder spelen of als je 2 setjes hebt, kan je er maar 1 tegelijk opladen.
Zal voor de meesten geen issue zijn.
Zolang hij die dingen maar oplaad ook als alles uit is zeg maar.
Zal wel moeten eigenlijk want als hij aan staat en je in dock speelt kan je ze er aan hangen om te laden.

De extra uitgave is overigens niet een probleem, want als je inzet op de family experience met zeg 2 a3 kids en dus samen wilt karten dan ben je een paar honderd euro verder en dan maakt 30 niks meer uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Bomberman71 op 15-01-2017 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:30:
Aan de andere kant zou Zelda gewoon met de meegeleverd controller te spelen moeten zijn, en heeft Nintendo misschien nieuwigheden in het control scheme opgenomen. Eigenlijk moet je ook de uitdaging uitgaan daarin mee te gaan en het een kans geven. Als het echt ruk is kan ik altijd later nog de pro-controller halen. Conclusie is dat ik aanschaf van de pro-controller uitstel.
Slim, eerst kijken hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Afbeeldingslocatie: https://cdn0.vox-cdn.com/thumbor/Li4zbjwQPM9wy-xBZumeIeXunLg=/1600x0/filters:no_upscale()/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/7803833/nintendo_switch_dock_back_960.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 15:58
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:05:
[...]

Ik denk dat het een prank is...
Niemand gaat tussen de 700en 900 euro betalen, echt niet.
40 kopen kost een kapitaal en die dan niet kwijtraken voor veel meer prijs is een flinke gok.
Mwah, als je het kapitaal hebt om dit te doen en genoeg pre orders kan plaatsen.
als je er:
En voor het gemak reken ik 350 als base verkoop prijs ipv 330
20 verkoopt voor 400 = 20 x50 = 1000 winst
10 voor 450 = 10 * 100 winst = 1000 winst
en nog 10 voor 500 ( dit wordt al wat moeilijker natuurlijk, maar er zijn volgens mij best veel personen die idd ala het iphone voorbeeld best wat extra willen betalen, en idd misschien wel 1 die het zo graag wil dat zelfs 600 of 700 te doen is......dus gemiddeld lukt dan 10 voor 500 vast wel. 10 * 150 = 1500 winst

3500 winst? met idd wsl dan nog wel de mogelijk heid om onverkochte eenheden terug te sturen met WKOA? Ik heb nu spijt dat ik er ook niet een of zelfs 2 of 3 heb gepreordered.
Ik heb helaas geen 14k in mijn binnenzak voor het 40 aantal.

Then again......ik heb wel last van zo'n zeur stemmetje in mijn hoofd. Vind dit niet netjes voor mijn mede gamers.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:56
Ik wil ook met 4 spelers kunnen spelen met Mario Kart. Dus voor mij heb ik hoe dan ook 2 controllers extra nodig. Gezien 1 Joy-Con met extra grip (wil 1vs1 gewoon normaal kunnen spelen) €110 kost en 2 Pro's €130 was voor mij die keuze snel gemaakt. Indien ik geen local multiplayer zou spelen zou ik ook even afwachten hoe die Joy-Con met grip speelt.

Dus voor enkel solo zou ik geen Pro controller direct aanschaffen zolang ik hem niet getest heb zoals hij geleverd wordt.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:40:
[...]

Mwah, als je het kapitaal hebt om dit te doen en genoeg pre orders kan plaatsen.
als je er:
En voor het gemak reken ik 350 als base verkoop prijs ipv 330
20 verkoopt voor 400 = 20 x50 = 1000 winst
10 voor 450 = 10 * 100 winst = 1000 winst
en nog 10 voor 500 ( dit wordt al wat moeilijker natuurlijk, maar er zijn volgens mij best veel personen die idd ala het iphone voorbeeld best wat extra willen betalen, en idd misschien wel 1 die het zo graag wil dat zelfs 600 of 700 te doen is......dus gemiddeld lukt dan 10 voor 500 vast wel. 10 * 150 = 1500 winst

3500 winst? met idd wsl dan nog wel de mogelijk heid om onverkochte eenheden terug te sturen met WKOA? Ik heb nu spijt dat ik er ook niet een of zelfs 2 of 3 heb gepreordered.
Ik heb helaas geen 14k in mijn binnenzak voor het 40 aantal.

Then again......ik heb wel last van zo'n zeur stemmetje in mijn hoofd. Vind dit niet netjes voor mijn mede gamers.
Ach dat laatste moet niks uitmaken, vrije handel van goederen in dit land.
Als je morgen 40 iphones gaat kopen heb je dat gevoel niet lijkt me.
Er is niks illegaals aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Iets met fatsoen en moraal.
Net als die onzin met concertkaartjes.

Het zou verboden moeten worden (mijn mening). Vreemdgaan is overigens ook niet illegaal, dus laten we dat ook allemaal maar gaan doen omdat het mag?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:44:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/40Idny0.jpg

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:44:
[...]

Vind dat vrije handel en wat de gek er voor geeft altijd zo'n onzin. Als jij bijvoorbeeld tickets of collectors editions of nes minis opkoopt met als doel andere mensen een poot uit te draaien ben je eigenlijk gewoon een smeerlap die te lam is om zijn geld op een normale manier te verdienen. Maar goed er zijn hier wel meer mensen die dat soort dingen een 'slimmigheidje' vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bent inderdaad een hele zware lul, maar er valt verdomd veel geld mee te verdienen. Kan vakken vullen bij de albert heijn niet tegen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:11
Een grote troef waarmee Nintendo uitpakt is dat je de Switch eenvoudig mee kunt nemen naar je vrienden om een potje te gamen. Maar stel dat je daar de Switch op de tv wil aansluiten, dan moet je wellicht ook het docking station meenemen - aangezien daar de hdmi-poort op zit?

Of is het mogelijk dat de tablet ook een soort van video-output bevat? Bijvoorbeeld om een kabel van usb-c naar hdmi aan te sluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:50
Iemand op reddit heeft een mooie lijst gemaakt
Afbeeldingslocatie: https://s29.postimg.org/sadl213k7/IMG_0310.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dat is nog onbekend. Heb zon kabel liggen dus 3 maart maar 's proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hmm, hoewel er op de Amerikaanse site vermeld wordt dat Joy-Cons ook als een blauw paar en een rood paar beschikbaar zouden zijn, heb ik tot nu toe alleen de blauw-rood combinatie gezien.
Tweakmans schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:05:
Een grote troef waarmee Nintendo uitpakt is dat je de Switch eenvoudig mee kunt nemen naar je vrienden om een potje te gamen. Maar stel dat je daar de Switch op de tv wil aansluiten, dan moet je wellicht ook het docking station meenemen - aangezien daar de hdmi-poort op zit?

Of is het mogelijk dat de tablet ook een soort van video-output bevat? Bijvoorbeeld om een kabel van usb-c naar hdmi aan te sluiten?
Lees even de laatste pagina van de thread door? :)

Edit: vanaf hier: Frankvbr in "Het Nintendo Switch-topic"

[ Voor 5% gewijzigd door RayNbow op 15-01-2017 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:49:
[...]

Iets met fatsoen en moraal.
Net als die onzin met concertkaartjes.

Het zou verboden moeten worden (mijn mening). Vreemdgaan is overigens ook niet illegaal, dus laten we dat ook allemaal maar gaan doen omdat het mag?
Een concert is tijdelijk en soms eenmalig.
De Switch kan jij straks 1000 stuks van kopen als je wilt, mischien niet met de release maar daarna wel.
Je doet net alsof mensen iets kopen en daarmee anderen vernietigen.

Chill out, het is een spelcomputer.
Hij is nog jaren te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Off-topic gezwam over al dan niet doorverkopen.
Vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 03:56
matthijst schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:15:
Off-topic gezwam over al dan niet doorverkopen.
Vermoeiend.
Ach, met de launch line-up van de Switch doen ze je eerder een dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Alleen een stuk plastic dus en daar durven ze 90 euro voor te vragen.

Ben trouwens benieuwd of ze in Mario Kart Deluxe nu ook alle Toad kleuren hebben. Zodat je die kan kiezen net als bij Yoshi bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:12:
[...]

Een concert is tijdelijk en soms eenmalig.
De Switch kan jij straks 1000 stuks van kopen als je wilt, mischien niet met de release maar daarna wel.
Je doet net alsof mensen iets kopen en daarmee anderen vernietigen.

Chill out, het is een spelcomputer.
Hij is nog jaren te koop.
Ik geef alleen aan dat ik het triest vind dat mensen hier misbruik van maken. Ik zorg gewoon dat ik mijn pre-orders op tijd heb gemaakt zodat ik er verder geen last van heb.

Die link van net op PU.nl staat een filmpje van Digital Foundry met gameplay van Zelda :)
Directe link:
YouTube: Let's Play Zelda: Breath of the Wild on Nintendo Switch

Ik hoop stiekem dat ze het nog voor elkaar krijgen om Zelda op de Switch met TV modus naar 1080p 30fps getilt krijgen... maar dat zal wel niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Thalaron op 15-01-2017 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bisamrat schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:19:
[...]

Alleen een stuk plastic dus en daar durven ze 90 euro voor te vragen.
Ik zie al meer op dat plaatje dan enkel plastic, toch vind ook ik het vrij hoog aan de prijs. Maar goed, als het dan enkel plastic is met wat kabeltjes wat weerhoud je ervan om zelf een replica te (laten) maken met een 3D printer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bedankt, keurige link naar een objectieve view van 2 heren die er klaarblijkelijk wel verstand van hebben.
Gezien het feit dat hun hands on ervaring hebben vind ik hun comment meer dan een speculatie.
Op basis van wat ze hebben laten zien (15 minuten pure gaming footage), en hun commentaar hoef ik mijn indruk niet bij te stellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:37

Polycom

Poes van goud

Heb alles een beetje zitten terug kijken en kan toch niet anders constateren dat de switch niet meer dan een WiiU portable is. Grafisch liggen de verwachtingen bij een nintendo console sowieso niet hoog maar oh oh oh wat is dit karig. (Zie zelda performance video). Wat mij betreft mag Nintendo zo snel mogelijk een 3rd party developer worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PuDy schreef op zondag 15 januari 2017 @ 19:37:
Heb alles een beetje zitten terug kijken en kan toch niet anders constateren dat de switch niet meer dan een WiiU portable is. Grafisch liggen de verwachtingen bij een nintendo console sowieso niet hoog maar oh oh oh wat is dit karig. (Zie zelda performance video). Wat mij betreft mag Nintendo zo snel mogelijk een 3rd party developer worden.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Link niet meer herken. Ook deden de animaties die ik daar zag me aan Prince of Persia denken, vooral het rennen is in mijn herinnering minder soepel als die van Zelda TWW.
Zal hem morgen eens aanzetten en nog eens goed kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
In die lijst van reddit staat constructor HD, gaaf dat die ook naar de switch komt! Wist niet eens dat ze met een HD versie bezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Ondanks dat ik dat ook heel graag zou zien gebeuren... Nintendo is daar veel te koppig en trots voor. En gezien hun reserves zal dat niet snel gebeuren denk ik zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb alles een beetje zitten terug kijken en kan toch niet anders constateren dat de switch niet meer dan een WiiU portable is.
Wat had je dan verwacht? Een magische PS4 machine in een 6" tablet?
Wat mij betreft mag Nintendo zo snel mogelijk een 3rd party developer worden.
Shuhei (van Sony) is het daar niet mee eens. ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• matthijst
Belachelijk dat ze niet de kracht van de PS4 in een handheld hebben kunnen proppen met 12 uur speeltijd on the go, voor €249,-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Hmm interesting. Schijnbaar zit er 'Touchsense' in het Nintendo Switch display, wat blijkbaar een soort haptic feedback in het touchscreen is (3D Touch-achtig of zo).

http://www.digitaltrends....ouchsense-tech-to-switch/

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
blmp schreef op zondag 15 januari 2017 @ 20:14:
Hmm interesting. Schijnbaar zit er 'Touchsense' in het Nintendo Switch display, wat blijkbaar een soort haptic feedback in het touchscreen is (3D Touch-achtig of zo).

http://www.digitaltrends....ouchsense-tech-to-switch/
Zeker interessant. In ieder geval niet iets wat terug te vinden is in het laatste patent (ik zie niets in het schema voor het tablet deel), maar het is wel iets waar Nintendo veel eerder een patent op heeft aangevraagd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Vandaag eens al het nieuws voor de Nintendo Switch doorgenomen. Mijn conclusie is dat € 400,00 echt te veel is om de nieuwe Zelda: Breath Of The Wild te gaan spelen. Okay, Super Mario Odyssey komt er ook nog aan en Mario Kart 8 Deluxe is leuk, maar gewoon te weinig vernieuwing om weer een 'full price' aanschaf te verantwoorden. En dan heb ik het nog niet eens over de extra additionele hardware prijzen gehad.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Ik weet dat ik in ieder geval wel een switch ga halen. Dit is voor mij een perfecte combinatie, de Wii U off screen play vond ik ook briljant en nu kan ik het apparaat mee naar een andere ruimte nemen.

De graphics heb ik weinig moeite mee, de Wii U vind ik voor nintendo games ook mooi genoeg en dat is toch wat ik het meeste speel op een nintendo console. Ik hoop alleen dat Nintendo de vaart er in kan houden met het lanceren van top games.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +4 Henk 'm!
RayNbow schreef op zondag 15 januari 2017 @ 20:03:
[...]

Wat had je dan verwacht? Een magische PS4 machine in een 6" tablet ?
Nou, lees dit forum topic eens door vanaf medio juli en kijk dan ook eens waar de posters rekening mee hielden, hun verwachtingen, etc.
Ik denk dat als je eerlijk bent je dan kunt stellen dat velen hier idd iets hadden verwacht richting de 3 jaar oude PS4 of net daaronder.
Beetje flauw om nu net te doen alsof iedereen rekening hield met een WiiU+.

Dit is NIET wat ik vond, mijn mening is erg duidelijk, maar wat jouw mede posters schreven in aanloop naar de release. Objectiever en eerlijker kan niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Bomberman71 op 15-01-2017 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Weet er iemand wanneer er hands-on events worden gehouden in België/Nederland?

In dit bericht van oktober wordt er wel over gesproken maar tot nu toe geen enkele informatie verschenen..

Wil hem toch eerst in het echt ervaren voor ik de knoop doorhak om hem wel of niet te kopen

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoensSocialL schreef op zondag 15 januari 2017 @ 20:49:
Weet er iemand wanneer er hands-on events worden gehouden in België/Nederland?

In dit bericht van oktober wordt er wel over gesproken maar tot nu toe geen enkele informatie verschenen..

Wil hem toch eerst in het echt ervaren voor ik de knoop doorhak om hem wel of niet te kopen
Die momenten zijn reeds geweest in allerlei landen voor media en dergelijke.
Ik verwacht niet dat er nog komen, zeker gezien de korte tijd tot release. 3 maart is het zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net nog zitten kijken naar Hori accessoires.
Leuke controllers voor rond de 30 euro (naast de pro controller natuurlijk):
https://www.budgetgaming....ontroller+pad_switch.html

Verder heeft Hori ook een LAN adapter, om een directe verbinding via ethernet naar de Nintendo Switch te maken.

Edit, meer info:
http://www.nintendolife.c...ch_accessories_on_the_way

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2017 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 09:12
Op de Mediamarkt site is de Switch nog gewoon te preorderen voor 329? Ik dacht dat de preorders uitverkocht waren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

brick5492 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 20:56:
Op de Mediamarkt site is de Switch nog gewoon te preorderen voor 329? Ik dacht dat de preorders uitverkocht waren...
Ik weet niet of mediamarkt het kan garanderen, maar ze leveren i.i.g. de eerste bestellingen uit. (op volgorde) Of het daadwerkelijk geleverd kan worden, is natuurlijk de vraag.

Ik vraag mij ook af, of andere fabrikanten dus ook joy-cons gaan leveren, eigen merk?

Afbeeldingslocatie: https://images.nintendolife.com/news/2017/01/hori_has_a_wide_range_of_nintendo_switch_accessories_on_the_way/attachment/10/original.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dat lijkt wel een blokje oid waarmee je de joycons aan elkaar kunt klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 20:58:
[...]

Ik weet niet of mediamarkt het kan garanderen, maar ze leveren i.i.g. de eerste bestellingen uit. (op volgorde) Of het daadwerkelijk geleverd kan worden, is natuurlijk de vraag.

Ik vraag mij ook af, of andere fabrikanten dus ook joy-cons gaan leveren, eigen merk?
correct me if i'm wrong maar volgens mij verkopen ze geen controllers maar gaat het over het hoesje wat om de controller zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:06:
Dat lijkt wel een blokje oid waarmee je de joycons aan elkaar kunt klikken?
Ja, denk het ook, zat verkeerd te kijken op de afbeelding. Maar het zou leuk zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 22:37

Polycom

Poes van goud

Ik geef gewoon mijn mening maar meteen wordt er ontzettend zuur gedaan. Veel plezier met jullie nieuwe Nintendo boys.

Ik zie het als volgt; je bent misschien een (home) console gamer en/of een on-the-go gamer. Nu heb je een console die beide (naar mijn mening) zeer matig neer zet. Grafisch beneden pijl, zeer karige (launch) line-up en een herhaling van zetten.

[ Voor 55% gewijzigd door Polycom op 15-01-2017 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 20:46:
[...]

Nou, lees dit forum topic eens door vanaf medio juli en kijk dan ook eens waar de posters rekening mee hielden, hun verwachtingen, etc.
Dat is dus nog voor de reveal trailer toen we alleen geruchten hadden wat de NX zou kunnen zijn. Toen gingen trouwens wel al het gerucht dat de NX geen XBO/PS4 prestaties zou evenaren.

Zonder al te veel zekerheid kon de NX nog van alles zijn, dus dat kan je mensen niet aanrekenen.
Ik denk dat als je eerlijk bent je dan kunt stellen dat velen hier idd iets hadden verwacht richting de 3 jaar oude PS4 of net daaronder.
Beetje flauw om nu net te doen alsof iedereen rekening hield met een WiiU+.
Echter na de revealtrailer uit oktober kon je je gaan realiseren dat in zo'n tablet geen hardware kon zitten die PS4-levels aan performance kon uitpersen.

Toen het slechte VentureBeat artikel uitkwam heb ik op de FP en hier aangegeven dat de 1 TFLOP performance met een korrel zout moest worden genomen. Een schatting van 500-750 GFLOP zou veel realistischer zijn (deze schatting van Thraktor was nog voordat de 768 MHz kloksnelheid door Eurogamer naar buiten was gebracht).

Met wat nu bekend is wordt de performance geschat op 1.5x Wii U op de lage kloksnelheid en 3-4x Wii U op de hogere docked kloksnelheid.
jouw mede posters
Aparte woordkeus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PuDy schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:13:
Ik geef gewoon mijn mening maar meteen wordt er ontzettend zuur gedaan. [...] Nu heb je een console die beide (naar mijn mening) zeer matig neer zet.
Misschien omdat men zulke meningen een beetje zat is? ;) Zo werd er bijv. onder elk Surface nieuwsartikel ook telkens herhaald dat zo'n ding een matige tablet was en een matige laptop was. De value proposition van de Switch is duidelijk. Het is een apparaat voor mensen die een enkel apparaat willen die zowel de rol van console als handheld kan vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
PuDy schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:13:
Ik zie het als volgt; je bent misschien een (home) console gamer en/of een on-the-go gamer. Nu heb je een console die beide (naar mijn mening) zeer matig neer zet. Grafisch beneden pijl, zeer karige (launch) line-up en een herhaling van zetten.
Grafisch is het niks vergeleken met PS4/XB, maar wat heb je on the go verder voor opties?
Zou leuk zijn als Sony nalv. de Switch toch weer een poging waagt voor een handheld.
Vita2, met DS4 controllerstijlknoppen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14

Megalodon86

Enzyme X

De negativiteit rondom de Switch en eigenlijk alles van Nintendo begint me aardig te irriteren. Ik heb nu al een paar jaar een Wii U en dat ding staat vrijwel elke dag aan. Zowel ikzelf als mijn vrouw en zoon hebben er ontzettend veel plezier mee. Sinds de kerst ook een PS4, maar dat resulteert alleen maar in méér gamen, niet in een verschuiving van de Wii U naar de PS4.

Ik denk dat veel mensen zeiken over iets waar ze niks vanaf weten. Sowieso is er voor kinderen onder de 10 jaar ontzettend veel te beleven met de Nintendo consoles en dat is alleen maar méér met de Switch, die ook meekan naar een andere kamer of zelfs naar buiten. Het is jammer dat hij ruim 300 euro kost (en we net een PS4 hebben), want anders had ik er twee besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
--_-- schreef op zondag 15 januari 2017 @ 18:52:
[...]

Vind dat vrije handel en wat de gek er voor geeft altijd zo'n onzin. Als jij bijvoorbeeld tickets of collectors editions of nes minis opkoopt met als doel andere mensen een poot uit te draaien ben je eigenlijk gewoon een smeerlap die te lam is om zijn geld op een normale manier te verdienen. Maar goed er zijn hier wel meer mensen die dat soort dingen een 'slimmigheidje' vinden.
Ach ja dat vind ik altijd van die zielige praat. Dat is hetzelfde als een timmerman die afgeeft op iemand die in een BMW rijd. Het is jaloezie niet meer en niet minder.
Huh geen koeling? Ik had begrepen dat er in dat docking ding ook koeling zat zodat daar de kracht van dat ding omhoog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:36:
Huh geen koeling? Ik had begrepen dat er in dat docking ding ook koeling zat zodat daar de kracht van dat ding omhoog kan.
Lijkt er niet op.
Misschien dat het gedockt minder boeit dat hij warm wordt en de fan hard gaat blazen?
Qua irritatie door de herrie, omdat ie dan verder weg staat.
En de accu natuurlijk niet rap wordt leegetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:37:
[...]

Lijkt er niet op.
Misschien dat het gedockt minder boeit dat hij warm wordt en de fan hard gaat blazen?
Qua irritatie door de herrie, omdat ie dan verder weg staat.
En de accu natuurlijk niet rap wordt leegetrokken.
Als ik zo nog eens naar het plaatje kijk zie ik rechts boven wel iets van koel ribben oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 03:56
Hoe zit het eigenlijk met locale multiplayer en meerdere Switch consoles. Kan dat? En werkt dit met een enkele gamecard, zoals bij diverse 3DS games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
[...]

Ach ja dat vind ik altijd van die zielige praat. Dat is hetzelfde als een timmerman die afgeeft op iemand die in een BMW rijd. Het is jaloezie niet meer en niet minder.

[...]

Nee hoor, ik hoef geen paar euro extra te verdienen op zo'n manier. Daarbij levert een timmerman gewoon een dienst, iemand die alles opkoopt niet he? Je vergelijking slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
--_-- schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:43:
[...]

Nee hoor, ik hoef geen paar euro extra te verdienen op zo'n manier. Daarbij levert een timmerman gewoon een dienst, iemand die alles opkoopt niet he? Je vergelijking slaat nergens op.
Ik lever ook een dienst, een dienst van Pre-order plaatsen voor iemand die daar geen tijd voor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHFT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 09:18
Megalodon86 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:35:
De negativiteit rondom de Switch en eigenlijk alles van Nintendo begint me aardig te irriteren. Ik heb nu al een paar jaar een Wii U en dat ding staat vrijwel elke dag aan. Zowel ikzelf als mijn vrouw en zoon hebben er ontzettend veel plezier mee. Sinds de kerst ook een PS4, maar dat resulteert alleen maar in méér gamen, niet in een verschuiving van de Wii U naar de PS4.

Ik denk dat veel mensen zeiken over iets waar ze niks vanaf weten. Sowieso is er voor kinderen onder de 10 jaar ontzettend veel te beleven met de Nintendo consoles en dat is alleen maar méér met de Switch, die ook meekan naar een andere kamer of zelfs naar buiten. Het is jammer dat hij ruim 300 euro kost (en we net een PS4 hebben), want anders had ik er twee besteld.
Op hardware gebied valt er weinig op te vitten me dunkt. Waar Nintendo wel serieus de mist is gegaan, is bij hun uitermate zwakke game line-up bij de launch en drie maanden voor de release weten we eigenlijk niet veel meer overhet toestel zelf, zelfs de specs weten we niet.

Ik kijk er naar uit maar blijf momenteel wel sceptisch...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:16
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:45:
[...]

Ik lever ook een dienst, een dienst van Pre-order plaatsen voor iemand die daar geen tijd voor had.
Even ter aanvulling: alles is mijn mening. Alles vallen we hier over...
1: Een Pre-order plaatsen op jouw naam en doorverkopen voor de originele prijs? Dit is een dienst.
2: Een Pre-order plaatsen op naam van de ander? Dit is een dienst.
3: Een Pre-order plaatsen op jouw naam en doorverkopen voor een hogere (belachelijke) prijs? Dit is geen dienst, maar een (absurde) manier om geld af te troeven van mensen die geen tijd hadden om een Pre-order te plaatsen.
Het is Ik vind het prima om, bij optie 3 bijvoorbeeld, een kleine vergoeding hiervoor te vragen/krijgen. Originele verkoopprijs/aankoopprijs is dan €329,- en je vraagt er €349 voor. Dit vind ik nog kunnen. Maar om er dan €449,- voor te vragen, vind ik te ver gaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Xerox op 15-01-2017 21:53 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Xerox schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:48:
3: Een Pre-order plaatsen op jouw naam en doorverkopen voor een hogere (belachelijke) prijs? Dit is geen dienst, maar een (absurde) manier om geld af te troeven van mensen die geen tijd hadden om een Pre-order te plaatsen.
Ja dat kan jij vinden maar het staat de kopers gelukkig vrij om een andere mening te hebben en die hebben ze zeker. Ik verlicht niemand tot kopen, heeft iemand het idee belazerd te worden (nog nooit mee gemaakt trouwens) dan gaan ze vanzelf naar een ander.
Xerox schreef op zondag 15 januari 2017 @ 21:48:
Maar om er dan €449,- voor te vragen, vind ik te ver gaan.
En dat is je goed recht

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 15-01-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Zojuist de Wii U al verkocht, klaar voor de switch!

Waar hebben jullie hem ge-preorderd?

[ Voor 28% gewijzigd door ndonkersloot op 15-01-2017 22:09 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Scalpen is gewoon erg laag. Je doet niemand een dienst, alleen jezelf. Als je gewoon nadat je eerste binnen is de rest annuleert dan gaan die naar de eerstvolgende in de rij. Op die manier niks mis met meerdere pre-orders om je kans te verhogen om op 3 maart zelf 1 te hebben :)

En ja het is je goed recht om het wel te doen. Er is een meme die hier van toepassing is:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/40Idny0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petermetroid
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 14:11
Tiwazz schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:01:
Zojuist de Wii U al verkocht, klaar voor de switch!

Waar hebben jullie hem ge-preorderd?
Bij Bol.com voor €309,-.

Nu nog 6 lange weken wachten tot hij uitkomt. Hopelijk worden er ook genoeg geleverd maar ik ben bang dat dit niet het geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Er staat nu op bol.com dat hij niet meer leverbaar is. https://www.bol.com/nl/p/nintendo-switch/9200000067742249/

Kun je pre order bij MM ook altijd nog annuleren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een reactie op opkopen tickets, hardware, phones ed die werkelijk kant nog wal raakt. Natuurlijk is het jaloezie, daarom is er zeker reeds vele jaren geleden een wetsvoorstel ingediend om aan deze jaloezie tegemoet te komen. Dat je je tot zulke dingen moet verlagen om aan je centen te komen, geen goed woord voor over.

Bron: eerstekamer.nl, voorstel 31.461

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:43:
[...]

Een reactie op opkopen tickets, hardware, phones ed die werkelijk kant nog wal raakt. Natuurlijk is het jaloezie, daarom is er zeker reeds vele jaren geleden een wetsvoorstel ingediend om aan deze jaloezie tegemoet te komen. Dat je je tot zulke dingen moet verlagen om aan je centen te komen, geen goed woord voor over.

Bron: eerstekamer.nl, voorstel 31.461
Nou niet aan "mijn centen" maar gewoon aan meer centen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 20:44

MazeWing

The plot thickens...

Qua hardware had ik hoogstens wat meer verwacht wanneer de switch in de dock zou zitten. Dat er dan extra gpu kracht beschikbaar zou komen a la de Surface Book. Nu is het gewoon een soort mobiele WiiU met iets beter scherm.

Waar ik wel erg teleurgesteld in ben is de line-up van games die gaan komen. Deze is uitermate zwak en misschien wel het eerste grote probleem voor de switch. Daarnaast is een game zoals 12 switch niets meer dan een verzameling tech demo's die er, net zoals Wii sports, gratis bij had moeten zitten. De prijs die Nintendo hier voor vraagt is ronduit absurd!

De tijd zal leren hoe de switch het gaat doen. Ik ben echter nog niet overtuigd en denk dat Nintendo heel rap wat grote games moet aankondigen, voordat het vertrouwen binnen een jaar al weg is...

Wat betreft het doorverkopen met flinke winst: dat is marktwerking. En alhoewel de verkopers triest zijn, zijn de kopers van dit soort producten (en die dit soort praktijken in stand houden) nog triester!

[ Voor 11% gewijzigd door MazeWing op 15-01-2017 22:49 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Waarom denkt men dat iedereen meteen een Nintendo Switch wil, dit was bij de Wii U toch ook niet zo?

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 15-01-2017 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:57:
Waarom denkt men dat iedereen meteen een Nintendo Switch wil, dit was bij de Wii U toch ook niet zo?
Eerste batch was toen wel uitverkocht als ik het me goed kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ach ja, die Mini NES was geld op te verdienen, dus schijnbaar is de nieuwe gok de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:59:
[...]

Eerste batch was toen wel uitverkocht als ik het me goed kan herinneren.
Maar volgens mij was de tweede batch er behoorlijk snel toen, als ik het me goed herinner. En die stonden gewoon toen overal in de schappen.
matthijst schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:59:
[...]

Ach ja, die Mini NES was geld op te verdienen, dus schijnbaar is de nieuwe gok de Switch.
NES Mini had met € 59,00 een veel grotere doelgroep en iedereen kent de NES, daardoor een grotere emotionele waarde. Daarbij ook nog eens een release voor de feestdagen en door vele websites als het meest hotte item voor Sint en Kerst gebombardeerd. En veel 'oudere' hadden meer te besteden en dus ook meer geld over om een NES mini in bezit te krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door Jumpman op 15-01-2017 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petermetroid
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 14:11
Simpelweg omdat er veel mensen zijn die erg enthousiast zijn over de Switch. Het is een spannend nieuw concept waaf velen wel benieuwd naar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:59:
[...]

We geloven gewoon allemaal in het succes van dat ding, dat moet hier toch wel onderschreven worden dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem is dat het geen gok is, de inkoper mag het dood leuk weer terug brengen. Komt die weer terug in de schappen, fijn voor de gene die hem dan koopt, apparaat is overal naar toe gesleept terwijl de nieuwe koper dat niet weet.

Met 1 2 switch lijkt het erop dat heel budget naar de acteurs gaat die de in de tutorials spelen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 04-09 15:04
MazeWing schreef op zondag 15 januari 2017 @ 22:46:
Qua hardware had ik hoogstens wat meer verwacht wanneer de switch in de dock zou zitten. Dat er dan extra gpu kracht beschikbaar zou komen a la de Surface Book. Nu is het gewoon een soort mobiele WiiU met iets beter scherm.
Zoveel GPU kracht heeft een Surface Book niet hoor :+ Tenzij je die met een dedicated GPU bedoeld. En ik hoop niet dat je verwachtte dat een ding van 300 euro de zelfde performance krijgt als een ding van 2000 euro?
Waar ik wel erg teleurgesteld in ben is de line-up van games die gaan komen. Deze is uitermate zwak en misschien wel het eerste grote probleem voor de switch. Daarnaast is een game zoals 12 switch niets meer dan een verzameling tech demo's die er, net zoals Wii sports, gratis bij had moeten zitten. De prijs die Nintendo hier voor vraagt is ronduit absurd!
Hoeveel vraagt Nintendo hier voor dan? :+ Maar goed, ik houd mezelf niet voor de gek, dat zal waarschijnlijk wel 40 euro zijn. Maar dat is nog niet bekend.
De tijd zal leren hoe de switch het gaat doen. Ik ben echter nog niet overtuigd en denk dat Nintendo heel rap wat grote games moet aankondigen, voordat het vertrouwen binnen een jaar al weg is...
Ze moeten momentum houden. En opzich, als ze alles wat ze hebben aangekondigd uitbrengen op de verwachte tijd dan komt dat wel goed voor het eerste jaar. Maar daarna moet er meer komen.
Wat betreft het doorverkopen met flinke winst: dat is marktwerking. En alhoewel de verkopers triest zijn, zijn de kopers van dit soort producten (en die dit soort praktijken in stand houden) nog triester!
Can't argue with that :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ook deze game nog gevonden op Bol.com, wist er al een tijdje van af dat hij naar PS4, XB1, Wii U, Windows en Linux zou komen, maar nu komt hij in plaats van Wii U naar de Switch, release date 31-12-2017.

https://www.bol.com/nl/p/..._all&originalSection=main

Gebaseerd op idee van Banjo-Kazooie, die ook in oudere Nintendo en Xbox spellen zaten. Welke consoles precies weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Jumpman schreef op zondag 15 januari 2017 @ 23:02:
Maar volgens mij was de tweede batch er behoorlijk snel toen, als ik het me goed herinner. En die stonden gewoon toen overal in de schappen.
Klopt, release was op vrijdag, heb 'm toen maandag opgepikt bij Mediamarkt.
NES Mini had met € 59,00 een veel grotere doelgroep en iedereen kent de NES, daardoor een grotere emotionele waarde. Daarbij ook nog eens een release voor de feestdagen en door vele websites als het meest hotte item voor Sint en Kerst gebombardeerd. En veel 'oudere' hadden meer te besteden en dus ook meer geld over om een NES mini in bezit te krijgen.
Dat bedoelde ik ook :)
Aangezien daar geld op te verdienen was (feestdagen + limited) verwacht men het schijnbaar voor de Switch ook. Wel grappig: topic staat vol met klagers dat hij te duur is, terwijl dit toch de doelgroep zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BlackMage schreef op zondag 15 januari 2017 @ 23:04:
[...]

Zoveel GPU kracht heeft een Surface Book niet hoor :+ Tenzij je die met een dedicated GPU bedoeld. En ik hoop niet dat je verwachtte dat een ding van 300 euro de zelfde performance krijgt als een ding van 2000
Ik neem aan dat hij de techniek van een extra GPU in een Dock bedoelt en niet de daadwerkelijke hardware.

Pagina: 1 ... 46 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic