Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Waarom zouden ze een "For Nintendo Switch" auto oplader uitbrengen als je hem niet kan opladen in de auto?

bron: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaizoku94
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2023
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:35:
[...]

Nou dat is dus het probleem, als de huidige specs kloppen dan is de tablet niet/nauwelijks op te laden via een Accupack of USB stekker in een vliegtuig oid.

Dan levert de voeding minder dan de pad nodig heeft.
dat zal wel degelijk gaan hoor met een accupack je hebt er zat die quik charging ondersteunen en usb3.0 wat voldoende power kan opleveren om de switch op te laden tijdens het spelen. Moet je alleen geen krent zijn en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. wat betreft de usb stekkers heb je gelijk als je die zal vinden zal het meeste usb 2.0 zijn en dat zal echt onvoldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:59

S2S

fZeroNewbie schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:44:

P.s. ja, ik ben een Nintendo fanboy!
Ik ook, en kritisch van karakter... zie ze niet graag falen, maar het is en blijft Nintendo en die zijn op hun Japans eigenwijs.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Natuurlijk is het ding op te laden onderweg, met een auto-adapter, powerbank of zelfs een usb-zon-energie-lader. Maar dan duurt het natuurlijk wat langer.

Ik maak me wel zorgen over het gebruik van het apparaat. Als ie tijdens het spelen van Zelda (bijv) meer energie gebruikt dan een USB (2amp) lader kan leveren, dan wil dat dus zeggen dat je accu nog steeds leegloopt tijdens het spelen en je dus niet met een lege accu kan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
fZeroNewbie schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:45:
Waarom zouden ze een "For Nintendo Switch" auto oplader uitbrengen als je hem niet kan opladen in de auto?

bron: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
Dit is dan ook een gewone autolader. Die is niet voor de switch maar binnen het CRM pakket van BOL gekoppeld aan de switch 8)7

Edit: Is zogenaamd wel voor de switch maar in de basis is het gewoon een Chinese autolader natuurlijk. Staan ook niet eens specificaties bij.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 15-01-2017 11:51 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BlackMage schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:47:
Natuurlijk is het ding op te laden onderweg, met een auto-adapter, powerbank of zelfs een usb-zon-energie-lader. Maar dan duurt het natuurlijk wat langer.
Haha dat laatste. Nee dat gaat hem echt niet worden hoor.

Alles wat 1A/2A gaat leveren zal niet voldoende zijn onderweg voor spelen+laden en helaas is zeker 80% van de spullen max 2A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytheone
  • Laatst online: 23-09 21:36
S2S schreef op zondag 15 januari 2017 @ 09:13:
Mediamarkt heeft nu de Switch grijs doodleuk op 329 euro staan, ben ik blij dat ik hem voor 309 gepreorderd heb vrijdag, en een bon in de mail met dat bedrag.

Ding wordt steeds duurder... lol
Het valt me op dat mediamarkt nog steeds pre-orders accepteert terwijl vrijwel elke andere website al lang en breed door hun voorraad is. Hebben ze echt zo veel binnengekregen of blijven ze gewoon pre-orders accepteren zelfs als ze door hun voorraad heen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:15
Oh kan, heb zon Xiaomi waarmee het lukt.
Niet dat ik dat gebruik trouwens, want zit nooit lang genoeg zonder "echte" stroom :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:51:
[...]

Oh kan, heb zon Xiaomi waarmee het lukt.
Niet dat ik dat gebruik trouwens, want zit nooit lang genoeg zonder "echte" stroom :)
Bewaren en gebruiken voor de switch dan :)
Roytheone schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Het valt me op dat mediamarkt nog steeds pre-orders accepteert terwijl vrijwel elke andere website al lang en breed door hun voorraad is. Hebben ze echt zo veel binnengekregen of blijven ze gewoon pre-orders accepteren zelfs als ze door hun voorraad heen zijn?
Ze hebben sowieso nog niets binnengekregen natuurlijk. Die dingen worden natuurlijk nog niet uitgeleverd.

MediaMarkt staat hier helaas wel bekend om. Gewoon orders blijven accepteren en dan pas later leveren.

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 15-01-2017 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Haha dat laatste. Nee dat gaat hem echt niet worden hoor.

Alles wat 1A/2A gaat leveren zal niet voldoende zijn onderweg voor spelen en lader en helaas is zeker 80% van de spullen max 2A
Het maakt die accu echt niet uit met hoeveel stroom hij wordt opgeladen. Sterker nog, hoe minder hoe beter (warmteontwikkeling minder=beter voor levensduur). Maar je moet met zo'n zonnelader natuurlijk niet verwachten dat ie binnen de tijd dat de zon op is opgeladen is :+ Maar het zou me wel verbazen als het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

[...]

Geen flauw idee, maar ga er maar vanuit de de Mediamarkt de meeste switches geleverd gaat krijgen. (zo was het in de afgelopen 10 jaar)
Ik heb altijd op launch dag zo een console of portable op kunnen halen bij de Mediamarkt,(zonder preorder) mits je op tijd er bent.

We weten ook helemaal niet wie er allemaal preorderd, maar het zijn vast wij fan boys... en die maken de voorraad niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:33
Wat ik begreep van bol.com is dat geen enkele winkel weet hoeveel ze gaan krijgen. Dus look dat pre-orders er zijn en dat er bij bepaalde winkels nog steeds een order geplaatst kan worden, maar ga er maar van uit dat veel orders later geleverd/gehaald kunnen gaan worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytheone
  • Laatst online: 23-09 21:36
S2S schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:54:
[...]

Geen flauw idee, maar ga er maar vanuit de de Mediamarkt de meeste switches geleverd gaat krijgen. (zo was het in de afgelopen 10 jaar)
Ik heb altijd op launch dag zo een console of portable op kunnen halen bij de Mediamarkt,(zonder preorder) mits je op tijd er bent.

We weten ook helemaal niet wie er allemaal preorderd, maar het zijn vast wij fan boys... en die maken de voorraad niet op.
Dat weet ik nog niet zo zeker. Nintendo staat er om bekend om maar erg weinig consoles/handhelds te leveren tijdens launch, en bij de meeste andere sites kon je binnen een paar uur al niet meer pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:43:
[...]

Nee hoor dat is geen onzin.

Edit: Ook de andere fabrikanten hebben ervaring met throttling dat is niet iets wat alleen Nvidia kan en of de APU uit de switch daadwerkelijk custom is valt nog maar te bezien. Voor zover het er nu uitzien is het gewoon de chip uit de shield TV.
Dat is een aanname, nogmaals, wacht even met dit soort uitspraken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:51:
MediaMarkt staat hier helaas wel bekend om. Gewoon orders blijven accepteren en dan pas later leveren.
Dat komt denk ik omdat geen enkele vestiging (en de webshop is ook een vestiging) weet hoeveel ze krijgen van Metro (moederbedrijf). Hoe Metro de voorraad verdeeld is afhankelijk van de vraag en hoe meer pre-orders ze op hun lijst hebben staan, hoe sneller Metro genegen is om wat meer units naar die vestiging te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:16:
Dat is een aanname, nogmaals, wacht even met dit soort uitspraken.
Als we allemaal wachten dan is er ook geen discussie hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Opzich niet heel erg want als tablet klokt hij zichzelf toch al terug. Het is alleen vervelend als de switch uren als console gebruikt gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaizoku94
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:32:
[...]

- De nieuwe Snapdragons zijn krachtiger.
- De Apple A10X is veel krachtiger (maar misschien niet beschikbaar)
- Ze hadden zelf iets kunnen ontwerpen.

Kijk ik snap wel dat de prijs laag moest blijven enz maar zeg als schrijver van bovenstaand artikeltje dat dan, praat er niet ellenlang omheen en kom
Met allemaal excuses.
Het gerucht is dat Nintendo niet wilde wachten dus de kans op een betere chipset dan een maxwell is dan al weg aangezien die het beste was destijds(De tijd dat de hardware werd bedacht).

die laatste regel van je opsomming verklapt eigenlijk al dat je niet weet hoe ingewikkeld het is om een goede chipset te ontwikkelen al had Nintendo vanaf het moment dat de Wii u uit kwam zich gericht op een eigen chipset had deze nu nog niet zo goed geweest als een maxwell en dan heb ik het niet eens over de belachelijke grote investeringen die Nintendo zou moeten doen om het te realiseren.

verder zijn de nieuwe snapdragons nog niet uit even als de A10X en als die uit komen zal het echt niet denderend veel beter zijn dan een maxwell chipset. de snapdragon 820 is even snel als de maxwell en de snapdragon is dan nog iets van een jaar nieuwer. De A10X van apple wordt een stuk beter dan z'n voorganger A9X en waarschijnlijk volgens geruchten beter dan de tegra x1 maar hier vergelijk je weer een oudere chipset met een nieuwere. De pascal chipset zal de A10X waarschijnlijk weer voorbij gaan even als elke snapdragon. Nintendo moet voor de pascal chipset gaan dat lijkt me de beste optie.

Maar ze wachten waarschijnlijk helaas niet ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Maar dat is ook niet erg toch, dat doen CPU's en GPU's in je pc ook. Die kunnen korte tijd wat hoger en als de boel te warm wordt dan gaan ze automatisch lager. Daarom zeggen ze ook wat hun base clock speed en boost clock speed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:23:
[...]

Opzich niet heel erg want als tablet klokt hij zichzelf toch al terug. Het is alleen vervelend als de switch uren als console gebruikt gaat worden.
MDave van NeoGAF testte een Shield TV, niet een draagbare variant, die dus al na een aantal minuten de kloksnelheid terugschroefde naar 768 MHz (he, da's een bekend getal) omdat het z'n hitte niet kwijt kon.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RayNbow schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:27:
[...]

MDave van NeoGAF testte een Shield TV, niet een draagbare variant, die dus al na een aantal minuten de kloksnelheid terugschroefde naar 768 MHz (he, da's een bekend getal) omdat het z'n hitte niet kwijt kon.
Mm laten we hopen dat Nintendo zijn games ontwikkeld op 768MHz snelheid dan. Anders kan dat nog wel eens een vervelend staartje krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:30:
[...]

Mm laten we hopen dat Nintendo zijn games ontwikkeld op 768MHz snelheid dan. Anders kan dat nog wel eens een vervelend staartje krijgen.
De berichtgeving van Eurogamer (wat ook hier op de frontpage werd gerapporteerd) dat volgens bepaalde bronnen de Switch GPU gedockt op 768 MHz draaide. Als dit klopt, dan houdt Nintendo al rekening mee dat de Switch onder alle omstandigheden een constante performance moet leveren.

Ik bedoel, het laatste wat we willen is iets als dit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BxJtWFd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RayNbow schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:35:
[...]

De berichtgeving van Eurogamer (wat ook hier op de frontpage werd gerapporteerd) dat volgens bepaalde bronnen de Switch GPU gedockt op 768 MHz draaide. Als dit klopt, dan houdt Nintendo al rekening mee dat de Switch onder alle omstandigheden een constante performance moet leveren.

Ik bedoel, het laatste wat we willen is iets als dit:
[afbeelding]
Ooh dat zou wel mooi zijn. Maakt hem ook een heel stuk minder krachtig dan de directe concurentie maar oké.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sowieso kan je tablet en smartphone chips moeilijk met elkaar vergelijken, de A9X is bijvoorveeld ongeveer net zo snel als de A10. Maar de A9x vreet wel meer energie en kan hoger worden geklocked (de ipad pro 12,9 inch haalt betere prestaties dan de 9,7 inch). En nu valt de switch kwa grote (wel wat dikker) precies tussen tablets en smartphones, plus het heeft nog een koeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:38:
[...]

Ooh dat zou wel mooi zijn. Maakt hem ook een heel stuk minder krachtig dan de directe concurentie maar oké.
Die paar megahertz maken er niet direct een PS4 Pro van hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Welke directe concurrentie?
Het is toch sowieso geen concurrentie voor XB/PS4?

Als je de snelste en grafisch beste thuisconsole wilt koop je een PS4 Pro.

[ Voor 33% gewijzigd door matthijst op 15-01-2017 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S

S2S

Zo grappig dat gepraat over krachtigheid .. totaal van onderbelang bij Nintendo producten.

Dat vind je bij de concurrent, Sony en MS, die staan er in mijn huishouden trouwens ook.
Nintendo is van de gameplay en nieuwe spelervaringen.

Wil je krachrig dan moet je niet bij Nintendo blijven, die maken al vanaf de NES/Gameboy gebruik van beproefde chips (en dan ook niet cutting edge) hun hardware.

De Gameboy was al zwaar verouderd toen hij uitkwam, toch waren ze iedereen te slim af, de games op dat ding zijn nog steeds geniaal, ik speel er nog regelmatig op, vooral warioland is nog tof, met zn grote sprite.

Met als uitzondering de slim opgezette gamecube, die aardig meekwam met de Xbox.

[ Voor 25% gewijzigd door S2S op 15-01-2017 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:40:
Welke directe concurrentie?
Het is toch sowieso geen concurrentie voor XB/PS4?

Als je de snelste en grafisch beste thuisconsole wilt koop je een PS4 Pro.
XBO en PS4 zijn alleen een concurrent wanneer een klant maar 1 apparaat kan kopen met een bepaald budget en iets voor thuis wil. Als een klant iets wil dat makkelijk kan worden losgekoppeld en meegenomen kan worden, dan vallen XBO en PS4 al best snel af. :p

(Het kan wel... ik bedoel, ik heb ook wel eens m'n Wii U ontkoppeld en meegenomen naar vrienden/collega's, maar het is niet iets wat ik graag doe. :p)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaizoku94
S2S schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:43:
Zo grappig dat gepraat over krachtigheid .. totaal van onderbelang bij Nintendo producten.

Dat vind je bij de concurrent, Sony en MS, die staan er in mijn huishouden trouwens ook.
Nintendo is van de gameplay en nieuwe spelervaringen.

Wil je krachrig dan moet je niet bij Nintendo blijven, die maken al vanaf de NES/Gameboy al gebruik van beproefde chips (en dan ook niet cutting edge) hun hardware.

Met als uitzondering de slim opgezette gamecube, die aardig meekwam met de Xbox.
in mijn geval gaat het niet om de kracht van het apparaat maar wel de efficiëntie aangezien een pascal chipset vele malen efficiënter wordt zou dat ook meer accu duur betekenen(en wat meer performance :D )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RayNbow schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:43:
[...]

XBO en PS4 zijn alleen een concurrent wanneer een klant maar 1 apparaat kan kopen met een bepaald budget en iets voor thuis wil. Als een klant iets wil dat makkelijk kan worden losgekoppeld en meegenomen kan worden, dan vallen XBO en PS4 al best snel af.
Dat zei ik eerder hier ook al idd. Consumenten kunnen hun geld maar 1x uitgeven en dan is kracht gewoon erg belangrijk want kracht geeft "de zelfde games als je vriendjes".

Daarin gaat nintendo het op deze manier toch weer afleggen tegen de concurentie. We kunnen er lang of kort over praten maar in de winkel komen ze naast elkaar te liggen en dat maakt het toch wel degelijk concurentie van elkaar.

Daarbij komt ook dat als je een console/Handheld deelt met je broertje of zusje dat ding dus ik de Dock moet blijven. Want als kind1 weg gaat dan is dat voor kind2 de tijd om te spelen, dat spelen kn dan vervolgens niet als kind1 dat ding mee neemt.

Kijk voor ons Tweakers is dat misschien allemaal geen probleem maar een bedrijf draai je helaas niet alleen op de verkopen van users op Tweakers.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 15-01-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

kaizoku94 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:50:
[...]

in mijn geval gaat het niet om de kracht van het apparaat maar wel de efficiëntie aangezien een pascal chipset vele malen efficiënter wordt zou dat ook meer accu duur betekenen(en wat meer performance :D )
Snap ik, maar die chipset is nieuwer en dus minder beproeft en ook duurder, en dus niet Nintendo :P Zou ik er ook wel in willen hebben zitten, mischien over 4 jaar als er een Switch slim uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Benieuwd hoeveel mensen er nog zijn die nog geen XB1 of PS4 hebben staan en dus echt nog moeten kiezen tussen deze drie. Beide zijn al ruim 3 jaar te koop.

Ik neem aan dat Nintendo gokt op mensen die hem erbij willen hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door matthijst op 15-01-2017 12:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:52:
Daarbij komt ook dat als je een console/Handheld deelt met je broertje of zusje dat ding dus ik de Dock moet blijven. Want als kind1 weg gaat dan is dat voor kind2 de tijd om te spelen, dat spelen kn dan vervolgens niet als kind1 dat ding mee neemt.
RayNbow in "Het Nintendo Switch-topic" ergens in oktober:
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/MXCpwquK7vARdlYF0fC-N_TziB1d2wQYn1J28Ai1tBQ.png?w=384&s=764ca40269b7d974c17f15e6acd8325f
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:56:
Benieuwd hoeveel mensen er nog zijn die nog geen XB1 of PS4 hebben staan en dus echt nog moeten kiezen tussen deze drie. Beide zijn al ruim 3 jaar te koop.

Nou de verkoop van de Xbox One trok de laatste maanden juist enorm aan en ook de PS4Slim en PS4Pro doen het erg goed.

Mensen met alleen nog maar een last gen console zijn er zeker.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlackMage
Wat betreft de concurrentiepositie van de switch, kijk dit filmpje maar eens.

In het kort: Nintendo is een Japans bedrijf met grote focus op hun eigen markt. In Japan is het allemaal net even wat anders dan hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

/me steekt hand op
ik heb een xbox360 staan waarvoor nog steeds een flink aanbod is aan leuke titels dankzij de tweedehands markt. De Wii staat er ook nog voor dat Nintendo-gevoel in side scrollers en party games.

Lang getwijfeld om een PS4 slim op te pikken, maar nu Nintendo zo dichtbij is met de Wii U-opvolger gaat er geen PS meer komen.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Whow dit is ook wel een domper zeg.
De maandelijkse games bij de betaalde online dienst zijn alleen die maand "gratis" te spelen.

http://nl.ign.com/m/ninte...-games-zijn-tijdelijk-bes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:10:
Whow dit is ook wel een domper zeg.
De maandelijkse games bij de betaalde online dienst zijn alleen die maand "gratis" te spelen.

http://nl.ign.com/m/ninte...-games-zijn-tijdelijk-bes
inderdaad dat vind ik ook erg zuur zeker als je de meeste snes/nes games nog gewoon heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er wordt verwacht dat de ps4 de 100 miljoen gaat halen voor eind 2019 en de xbox one z'n 50-60 miljoen stuks. Vooral veel kinderen en andere casual gamers kopen een console pas veel later in de levensduur en is een lage prijs heel belangrijk voor. Je ziet dan ook dat alleen games die zich op de casual markt richten beter verkopen op het eind van de console levensduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
BlackMage schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:00:
Wat betreft de concurrentiepositie van de switch, kijk dit filmpje maar eens.

In het kort: Nintendo is een Japans bedrijf met grote focus op hun eigen markt. In Japan is het allemaal net even wat anders dan hier.

[video]
Wel herkenbaar, die mannetjes in de metro met een Vita/PSP :D
Benieuwd of ik d'r in april Switches in het openbaar ga zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Shuhei Yoshida (van Sony) aan het spioneren bij Nintendo:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C2H3IfxWEAECljo.jpg
:+

Hands-on ervaring van iemand van Easy Allies:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Noemenswaardig ook dat hij een Apple iPhone 7Plus gebruikt en geen Sony Experia telefoon :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Ik moet nog kiezen haha. Maar denk dat XB1 afvalt, hoef geen 2e PC in huis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:28:
[...]

Noemenswaardig ook dat hij een Apple iPhone 7Plus gebruikt en geen Sony Experia telefoon :+
Die valt door de mand (hij heeft blijkbaar alle 2) https://mobile.twitter.co...status/782079298459070464

Acties:
  • +3 Henk 'm!
BlackMage schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:18:
[...]

Die accu gaat vast wel te vervangen zijn, maar wellicht niet zo eenvoudig. Mensen vervangen ook accu's van iPhones immers.

Voor de kerstdagen hebben we de nieuwe mario, mario kart en splatoon. Ik kan me eigenlijk geen betere kerst lineup bedenken?

Zelda was in Juni al zo goed als klaar. Toen hebben mensen het al op de WiiU gespeeld bij de E3. De vraag of het een releasetitel zou worden was denk ik meer een economische vraag en geen technische.
Je koopt geen Switch om je druk te maken over het vervangen van een accu.
Daarbij kan zoiets dan best wel wat kosten omdat het een incourante accu is en derhalve prijzig.
Bij smartphones gaan ze met miljoenen tegelijk en dat drukt de prijs en ben je voor 2 tientjes meestal wel klaar.
We gaan het wel zien met de accu, NIEMAND weet hoe die echt zal zijn en hoe snel die degradeerd en alles wat ermee samen hangt.

Houd je niet te vast aan exacte data bij Nintendo. Niet denken omdat het kerst straks is dat de game er MOET zijn. NIntendo heeft wel vaker data niet gehaald en ze releasen pas als het echt af is in hun ogen.
Ze hebben wel vaker onlogische dingen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja de iPhone gebruikt hij zo te zien. Die andere is een krijgertje en ligt in de la van zijn bureau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Snap sowieso niet dat mensen zich er zó druk om maken.
Koop hem nu als je Zelda wilt spelen, Mariokart eind april, en gewoon van nieuwe gadgets houdt.
Wacht tot aan de kerst voor een bundel en een pricedrop :)
Wacht nog wat langer voor een V2 :)

Of koop een PS4 en kijk niet meer achterom 8)

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 15-01-2017 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:24
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:39:
[...]

Daarbij kan zoiets dan best wel wat kosten omdat het een incourante accu is en derhalve prijzig.
Bij smartphones gaan ze met miljoenen tegelijk en dat drukt de prijs en ben je voor 2 tientjes meestal wel klaar.
We gaan het wel zien met de accu, NIEMAND weet hoe die echt zal zijn en hoe snel die degradeerd en alles wat ermee samen hangt.

Houd je niet te vast aan exacte data bij Nintendo. Niet denken omdat het kerst straks is dat de game er MOET zijn. NIntendo heeft wel vaker data niet gehaald en ze releasen pas als het echt af is in hun ogen.
Ze hebben wel vaker onlogische dingen gedaan.
Dat laatste vind ik dan wel weer top aan Nintendo. Geen half gare games omdat er een deadline gehaald moet worden. Hoe frustrerend het soms ook kan zijn, liever een game die echt volledig goed werkt.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:39:
[...]

- Ik zei dat juist om aan te geven dat je je er geen zorgen over hoeft te maken
- Incourant? Straks zijn er miljoenen Switches in omloop, vast wel een ondernemende Chinees die er accu's voor gaat maken. Die koop je straks voor 8 euro van eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog steeds teleur gesteld dat titanfall 2 of call of duty zijn aangekondigd voor launch. Een shooter op launch was helemaal niet verkeerd geweest.

De hd rumble schijnt ook heel goed te werken. Ben alleen bang dat ontwikkelaars zulke gimmicks weer links laten liggen. Maar bijvoorbeeld dat je voelt dat je inkt aan het spuiten bent met splatoon of je voelt dat je aan schieten bent met een normaal geweer lijken me leuke toevoegingen. Maar de ondersteuning van gimmicks op consoles vallen meestal al snel weg.

[ Voor 55% gewijzigd door Nieuwevolger op 15-01-2017 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:11
S2S schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:54:
[...]

We weten ook helemaal niet wie er allemaal preorderd, maar het zijn vast wij fan boys handelaren... en die maken de voorraad niet op gooien ze op eBay/Marktplaats om met winst door te verkopen en anders onder WKOA retour te sturen kosteloos.
Heb hem even aangepast zoals ik het verwacht n.a.v. de run op de Nintendo Mini NES Classic Edition

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Thalaron schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:21:
Heb hem even aangepast zoals ik het verwacht n.a.v. de run op de Nintendo Mini NES Classic Edition
Inderdaad, maar vraag me af of de hype hier ook zo groot voor gaat zijn. Als je de negatieve reacties hier leest.
Geen feestdagen voor de deur, dat helpt.

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 15-01-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals ik eerder al poste denken velen dat je een powerpack kan koppelen en klaar.
Je moet serieuse packs hebben omdat ze niet allemaal krachtig genoeg zijn.
Net als met voedingen met een te laag amperage, je ziet dan dat hij gaat laden maar het gaat enorm lang of met een negatief rendement als het apparaat operationeel is.
Powerpacks om dit soort apparaten te laden en minimaal 1 volle charge te geven met normale snelheid koop je doorgaans niet voor 15 euro. Er komt dan snel weer 30 euro bij voor wat fatsoenlijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S

S2S

Thalaron schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:21:
[...]

Maar een NES is de NINTENDO, compleet niet te vergelijken naar mijn mening, daar is altijd vraag naar...
Want de casuals hadden en willen die ook. Iedereen kent letterlijk de NINTENDO. :+

En is een betaalbaar ding, 60 euro.. de switch niet..

[ Voor 17% gewijzigd door S2S op 15-01-2017 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S2S schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:33:
[...]

Zal best, maar jammer dan ;) :+ preorder staat voor die prijs.

Persoonlijk vind ik dat Nintendo compleet de plank mis slaat met 339 om het aantrekkelijk te maken voor iedereen. Het is tenslotte een familie console. Voelt voor mij aan als een Wii U / 3DS herhaling, met straks een snelle prijsverlaging.

Grafisch is het tot nu toe niet echt beter dan WiiU en kwa prijs ook niet beter dan de concurentie. En kwa games zijn het nog Wii U games..
Grafisch heeft de Switch meer kracht en kun je wel zien tussen breath of the wild WiiU en Switch en er komt ook een Remaster van Xenoblade chronicles X en ik vondt Xenoblade chronicles 2 er mooi uitzien maar met DQ heroes was er wel iets verschil tussen PS4 en Switch.. mogelijk de resolutie of slechte kwaliteit video ?

De algemene consument zal het verschil nauwelijks of niets zien tussen WiiU en Switch dus Nintendo moet bezig om dit erg duidelijk te maken met of het verschil in Functies of dat Switch toch iets meer of beter is want een tweede overgang van Wii naar WiiU :F zit niemand op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Klanten binden heet dat ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:24:
[...]

Inderdaad, maar vraag me af of de hype hier ook zo groot voor gaat zijn. Als je de negatieve reacties hier leest.
Geen feestdagen voor de deur, dat helpt.
Het voordeel is wel dat de leveringen altijd erg beperkt zijn bij Nintendo. Als je bij de eerste batch zit dan is door verkopen wel een mogelijkheid verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kaizoku94 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:17:
[...]

inderdaad dat vind ik ook erg zuur zeker als je de meeste snes/nes games nog gewoon heb liggen.
En wees nou eerlijk. Al die SNES games bijv. Die we al 1000x gespeeld hebben zijn heel even weer leuk .. Daarna is het alweer snel gedaan en speel je er jaren niet meer mee.
Nostalgie is vaak enorm overgewaardeerd en is gekoppeld aan de tijdsgeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:44:
[...]

Dat laatste vind ik dan wel weer top aan Nintendo. Geen half gare games omdat er een deadline gehaald moet worden. Hoe frustrerend het soms ook kan zijn, liever een game die echt volledig goed werkt.
Dat is ook zo en dat is ook goed.
Het probleem is dat sommige extreem lang duren en soms zelfs nooit gereleased worden.
Beiden voorbeelden gezien.
Een project dat te lang duurt wordt niet zelden ingehaald door de tijd, kijk naar Gran Turismo destijds op de PS3. Duurde te lang, 25 vertragingen en uiteindelijk niet eens zo geweldig want inmiddels waren er hele goede alternatieven op de markt.

Met Zelda bijvoorbeeld ben ik bang dat je die ruim 5 jaar niet terug gaat zien in het spel.
Soms zijn het soms de games die uit het niets komen veel indruk weten te maken.
Net als met films hebben sequals altijd de extra druk dat het het voorgaande moet overtreffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
S2S schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:40:
[...]

Maar een NES is de NINTENDO, compleet niet te vergelijken naar mijn mening, daar is altijd vraag naar...
Want de casuals hadden en willen die ook. Iedereen kent letterlijk de NINTENDO. :+

En is een betaalbaar ding, 60 euro.. de switch niet..
Of het lukt of niet is de vraag. Maar wanneer je onder WKOA kosteloos alles retour kan sturen kunnen ze het nog wel proberen ;)

Pre-orders niet accepteren met achteraf betalen zou ook helpen. Ik heb de mijne met CC pre-ordered omdat ik geen zin heb om 2 maanden vooraf geld over te gaan lopen maken met risico op b.v. Faillisement en geld kwijt.

Ik wil hem hoe dan ook voor Mario Kart met battle arena's dus ik vermaak me wel met Zelda erbij tot de zomer. Anders heb ik ook nog mijn game PC.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:45:
[...]

- Ik zei dat juist om aan te geven dat je je er geen zorgen over hoeft te maken
- Incourant? Straks zijn er miljoenen Switches in omloop, vast wel een ondernemende Chinees die er accu's voor gaat maken. Die koop je straks voor 8 euro van eBay.
Niet als je die niet eenvoudig kan wisselen want dan gaat het niet op grote schaal gebeuren zoals met smartphones wel gebeurt.
Een smartphone is iets wat vrijwel iedereen op deze planeet zo'n beetje heeft. Die dingen staan dag en nacht aan en er is geen artikel op deze planeet wat zo onderhevig is aan laad/ontlaad cycli.

Er zullen best miljoenen Switches verkocht worden maar het aantal mensen dat accu's gaat wisselen zal een fractie zijn.
Laten we eerst maar eens kijken hoe de accu het gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:44:
[...]

Het voordeel is wel dat de leveringen altijd erg beperkt zijn bij Nintendo. Als je bij de eerste batch zit dan is door verkopen wel een mogelijkheid verwacht ik.
Er zullen vast wel gekken zijn die een Switch van een scalper kopen als ze zelf achter het net vissen. Maar vast niet veel, want na 2 maand kunnen ze vast alweer alle nieuwe orders de volgende dag verschepen.

Met de Mini NES is het een ander verhaal, ten eerste was die voorraad (naar geruchten) ca 10% van wat ze verwachten dat de Switch doet. En ten tweede komen er meer switchen, niet meer Mini Nessen (tenminste dat is wat men tot op heden denkt)

Iedereen kan proberen om meerdere preorders te doen en het door te verkopen als ze meer krijgen. Maar dan is die persoon wel een aso die het verdient om die dingen met minimaal 50 euro verlies te verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Switch + Zelda --> 395 euro.
Als je daar nog winst op wilt maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:18:
Nog steeds teleur gesteld dat titanfall 2 of call of duty zijn aangekondigd voor launch. Een shooter op launch was helemaal niet verkeerd geweest.

De hd rumble schijnt ook heel goed te werken. Ben alleen bang dat ontwikkelaars zulke gimmicks weer links laten liggen. Maar bijvoorbeeld dat je voelt dat je inkt aan het spuiten bent met splatoon of je voelt dat je aan schieten bent met een normaal geweer lijken me leuke toevoegingen. Maar de ondersteuning van gimmicks op consoles vallen meestal al snel weg.
Titanfall 2 gespeeld ? Ik wel, en kan je vertellen dat je dat kunt vergeten ...
Tenminste als je het grafisch maar ook dynamisch een beetje intact wilt houden.
Het is werkelijk waar prachtig en loopt enorm soepel. Ik speel het wel op de PS4pro overigens en een UHD scherm.
Het heeft weinig zin om dat soort games die wel een grafisch zwaartepunt hebben te releasen op 2013 prestaties en daarmee de naam te bedoezelen.

Het is eigenlijk heel simpel, als je een echte gamer bent die graag allerlei genres speelt en zich niet vast hecht aan 1 systeem/merk dan heb je gewoon een PC/XB1/PS4 nodig met daarbij een Nintendo !
Dan pluk je eigenlijk vrijwel alle vruchten en heb je niet die gaten die vallen tussen releases en ben jij als consument de uiteindelijke winnaar.
Als je je vast pint aan 1 systeem denk ik dat je gewoon teveel moois mist.

[ Voor 16% gewijzigd door Bomberman71 op 15-01-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:08:
[...]

Niet als je die niet eenvoudig kan wisselen want dan gaat het niet op grote schaal gebeuren zoals met smartphones wel gebeurt.
Een smartphone is iets wat vrijwel iedereen op deze planeet zo'n beetje heeft. Die dingen staan dag en nacht aan en er is geen artikel op deze planeet wat zo onderhevig is aan laad/ontlaad cycli.

Er zullen best miljoenen Switches verkocht worden maar het aantal mensen dat accu's gaat wisselen zal een fractie zijn.
Je kan nu ook nog PS Vita accu's kopen. Zie ze al voor 14 euro op eBay staan. En dat is een ding die nooit zo populair is geweest en nu bijna niemand meer interesseert. Vita accu's zijn ook niet zomaar te vervangen zonder schroevendraaier en enige knowhow.

Sterker nog, je kan ook nog steeds accu's kopen voor de Gameboy Micro (zie ze al staan voor een tientje). Een ding die 10 jaar geleden voor het laatst verkocht werd, bijna niemand had en waar je ook niet eenvoudig de accu kon verwisselen.

Ik voorspel echt geen problemen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:24:
[...]

Je kan nu ook nog PS Vita accu's kopen. Zie ze al voor 14 euro op eBay staan. En dat is een ding die nooit zo populair is geweest en nu bijna niemand meer interesseert. Vita accu's zijn ook niet zomaar te vervangen zonder schroevendraaier en enige knowhow.

Sterker nog, je kan ook nog steeds accu's kopen voor de Gameboy Micro (zie ze al staan voor een tientje). Een ding die 10 jaar geleden voor het laatst verkocht werd, bijna niemand had en waar je ook niet eenvoudig de accu kon verwisselen.

Ik voorspel echt geen problemen hoor :)
Denk je dat die Vita accu's jaren geleden ook zo goedkoop waren ? Dus in tijden dat mensen er nog daadwerkelijk mee speelden.
Nu zijn de prijzen laag omdat je ze aan de straatstenen niet meer kwijt raakt, zelfde voor de Gameboy.
Het aantal mensen dat ze nu nog kopen is minimaal.

Maar goed, de accu boeit nu nog niet ... Laten we eerst maar eens zien wat de Switch doet in de praktijk en hoe de games zich ontwikkelen.
Met name zonder dat laatste hoef je je helemaal niet druk meer te maken over de accu en evt vervanging.

[ Voor 11% gewijzigd door Bomberman71 op 15-01-2017 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:24
BlackMage schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:08:
[...]

Er zullen vast wel gekken zijn die een Switch van een scalper kopen als ze zelf achter het net vissen. Maar vast niet veel, want na 2 maand kunnen ze vast alweer alle nieuwe orders de volgende dag verschepen.

Met de Mini NES is het een ander verhaal, ten eerste was die voorraad (naar geruchten) ca 10% van wat ze verwachten dat de Switch doet. En ten tweede komen er meer switchen, niet meer Mini Nessen (tenminste dat is wat men tot op heden denkt)

Iedereen kan proberen om meerdere preorders te doen en het door te verkopen als ze meer krijgen. Maar dan is die persoon wel een aso die het verdient om die dingen met minimaal 50 euro verlies te verkopen :P
Je bent toch zelf zo dom om € 50,00 meer te betalen voor de console, als je er op in gaat.

Ik had op de eerste dag een mini NES en had dat in een topic gemeld. Krijg ik een PM van iemand die hem direct voor € 160,00 op wilde halen. Dit heb ik maar gedaan (Ik heb overigens nog de oude NES met de games). Vervolgens weer een pre-order geplaatst en bij de tweede batch had ik weer een mini NES.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:52:
[...]

Dat zei ik eerder hier ook al idd. Consumenten kunnen hun geld maar 1x uitgeven en dan is kracht gewoon erg belangrijk want kracht geeft "de zelfde games als je vriendjes".

Daarin gaat nintendo het op deze manier toch weer afleggen tegen de concurentie. We kunnen er lang of kort over praten maar in de winkel komen ze naast elkaar te liggen en dat maakt het toch wel degelijk concurentie van elkaar.

Kijk voor ons Tweakers is dat misschien allemaal geen probleem maar een bedrijf draai je helaas niet alleen op de verkopen van users op Tweakers.
Deze situatie zal vaak voorkomen maar daar is Switch niet voor bedoelt..

1 speler kan onderweg of thuis offline of online spelen.
2 spelers kunnen op één Switch onderweg of thuis samen spelen of tegen elkaar.
8 spelers kunnen locaal spelen van coop tot versus van 4 tot 8.. (kan nu moeilijk Consoles zeggen) Hybrides ?
Dit vindt ik meer dan genoeg mogelijkheden en zou niet weten welk product meer diversiteit bied dus misschien ligt het wel aan de Consument ?

Als de consument nu eens zou nadenken van laten wij onze WiiU en of 3DS houden en een Switch erbij halen omdat wij met x aantal personen zijn dan hoeft Nintendo niet te proberen om het perfecte vermaak te creëren.

De consument kan voor nu ook beter van Nintendo eerste en tweede partij software uitgaan met kans op wat extras en als dat niet genoeg dan zou ik voor iets anders gaan ongeacht welk vriendje wat speelt..

Maar die derde partij dat is nu op het moment en dat kan een dag en nacht verschil uitmaken als Nintendo toch besluit om ook 3DS software naar Switch te halen dan is er meer eerste en tweede en derde partij op Switch dan Sony en Microsoft bij elkaar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:27:
[...]

Denk je dat die Vita accu's jaren geleden ook zo goedkoop waren ? Dus in tijden dat mensen er nog daadwerkelijk mee speelden.
Nu zijn de prijzen laag omdat je ze aan de straatstenen niet meer kwijt raakt, zelfde voor de Gameboy.
Het aantal mensen dat ze nu nog kopen is minimaal.
Andersom juist, accu's voor huidige systemen zijn goedkoper.

Met de populariteit van Retro-consoles zullen zulke dingen niet snel goedkoper worden omdat niemand ze zogenaamd wil, maar juist duurder omdat er altijd wel een gek is die zn Gameboy Micro wil pimpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:18:

Precies, die motion spullen verdwijnen vaak naar de achtergrond is gebleken de afgelopen 10 jaar.
Kijk naar de WiiU, dat was ook baanbrekend met het extra scherm in je controller enzo.

Maar wat hebben ze er daadwerkelijk mee gedaan ?
Het parcours zichtbaar tijdens het rijden met MK8 ? Een inventory schermpje ?
Het mooiste vond ik het scannen van de ruimtes in ZombiiU maar verder heb ik weinig meerwaarde gezien.

Sure, je kon de game erop streamen maar ik speelde zelf liever op de HD tv als op dat fletse schermpje.

Bij andere consoles zie je de motion hardware nauwelijks meer terug komen. kinetic van MS was best geavanceerd enzo maar uiteindelijk blijken mensen niet te zichten wachten op voice commando's, gestures en gezwaai enzo.
Mischien alleen nog leuk voor een groep jonge meisjes die willen dansen maar ik vrees dat mensen na een half uurtje die tech demo's te hebben gedraaid zoals in 1 2 game er wel klaar mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 17:27
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:36:
[...]

Sure, je kon de game erop streamen maar ik speelde zelf liever op de HD tv als op dat fletse schermpje.
En ik vind dat persoonlijk juist een gigantisch pluspunt, lekker gamen op de bank terwijl je vriendin (of wie dan ook) gewoon naast je tv kan kijken. Maar ieder zo zijn ding natuurlijk, daarvoor heb ik ook een laptop ipv een desktop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JehannesWeggen schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:33:
De consument kan voor nu ook beter van Nintendo eerste en tweede partij software uitgaan met kans op wat extras en als dat niet genoeg dan zou ik voor iets anders gaan ongeacht welk vriendje wat speelt..
Ja dat is natuurlijk heel leuk en snel neer getikt op een forum maar in de praktijk werkt dat nou een maal niet zo, jij hebt duidelijk nog geen ervaring met kinderen in de categorie.

"Pappa mijn hele klas speelt game X en ik wil dat graag ook"
"Nou zoon luister, je kunt veel beter vertrouwen op de first en second party support van onze Nintendo Console" 8)7
matthijst schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:11:
Switch + Zelda --> 395 euro.
Als je daar nog winst op wilt maken....
Switch zonder Zelda heb ik nu in de pre-order voor 309,- als ik die geleverd krijg wordt verkopen voor 409,- een eitje.
BlackMage schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:08:
[...]

Zo dan ken jij de Markt niet zo te lezen, er zijn er zat welke 100,- meer betalen om zo niet 2 maanden te hoeven wachten. Dat is vrijwel elke release zo, maakt niet zoveel uit of het een Smartphone, gameconsole of zelfs een drone is, er is altijd leuk geld te verdienen als je op release wat voor handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:33:
[...]

Deze situatie zal vaak voorkomen maar daar is Switch niet voor bedoelt..

1 speler kan onderweg of thuis offline of online spelen.
2 spelers kunnen op één Switch onderweg of thuis samen spelen of tegen elkaar.
8 spelers kunnen locaal spelen van coop tot versus van 4 tot 8.. (kan nu moeilijk Consoles zeggen) Hybrides ?
Dit vindt ik meer dan genoeg mogelijkheden en zou niet weten welk product meer diversiteit bied dus misschien ligt het wel aan de Consument ?

Als de consument nu eens zou nadenken van laten wij onze WiiU en of 3DS houden en een Switch erbij halen omdat wij met x aantal personen zijn dan hoeft Nintendo niet te proberen om het perfecte vermaak te creëren.

Maar die derde partij dat is nu op het moment en dat kan een dag en nacht verschil uitmaken als Nintendo toch besluit om ook 3DS software naar Switch te halen dan is er meer eerste en tweede en derde partij op Switch dan Sony en Microsoft bij elkaar :*)
Het is enorm duidelijk dat de huidige consument (en al jaren lang) een ander beeld van gamen heeft.
Het gezellig met vrienden op de bank zitten heeft schijnbaar geen prio en men kijkt meer naar het Genre en het aanbod van games.

Het is niet voor niets dat de populaire titels verkopen en dat de PS4 bijvoorbeeld zoveel verkoopt.

Ik denk dat het onderweg gamen niet zo belangerijk is voor de meesten, die spelen wel op hun smartphone of tablet.
Niet alles reflecteren op ons als Nintendo liefhebber, wij zijn een vreemde eend in de bijt wat dat betreft.

De meesten gamers spelen het liefst op de PC, PS4 en XB1. En als ze Nintendo spelen is dat vaak een side console.

Enne het zijn niet allemaal FPS op de andere consoles. Wel eens The Witcher 3 gezien en gespeeld ? Dat is gewoon een hele gave game.
Rise of the Tombraider net zo, niet te vergelijken met de oude TR.
Er is veel meer dan Mario, Zelda, MK en Splatoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
creapYYY schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:40:
[...]

En ik vind dat persoonlijk juist een gigantisch pluspunt, lekker gamen op de bank terwijl je vriendin (of wie dan ook) gewoon naast je tv kan kijken. Maar ieder zo zijn ding natuurlijk, daarvoor heb ik ook een laptop ipv een desktop :)
Ieder zo zijn keuze. Ik game meestal niet dat mijn meisje naast me zit, vind ik niet echt gezellig als ik op ga in mijn game en me moet afsluiten met een headset enzo. Maar goed het is een keuze.

Vergeet overigens niet dat je met een PS4 ook gewoon je games remote kan spelen op de Vita, een beetje fatsoenlijke Tablet, een laptop en zelfs de macbook !
Ziet er prima uit, kost niks extra en muv snelle FPS werkt het prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
[...]

Precies, die motion spullen verdwijnen vaak naar de achtergrond is gebleken de afgelopen 10 jaar.
Kijk naar de WiiU, dat was ook baanbrekend met het extra scherm in je controller enzo.

Het parcours zichtbaar tijdens het rijden met MK8 ? Een inventory schermpje ?
Het mooiste vond ik het scannen van de ruimtes in ZombiiU maar verder heb ik weinig meerwaarde gezien.

Bij andere consoles zie je de motion hardware nauwelijks meer terug komen. kinetic van MS was best geavanceerd enzo maar uiteindelijk blijken mensen niet te zichten wachten op voice commando's, gestures en gezwaai enzo.
Mischien alleen nog leuk voor een groep jonge meisjes die willen dansen maar ik vrees dat mensen na een half uurtje die tech demo's te hebben gedraaid zoals in 1 2 game er wel klaar mee zijn.
Inderdaad, dat is wel een trend die Nintendo herhaalt met zn producten:
- DS 2e scherm en touch, oh wat was dat boeiend, alle games moesten en zouden er iets mee doen. Kreeg je van die gedrochten zoals Phantom Hourglass. Later gewoon wat menu-items enzo.
- Wii motion controls. Super vet, aan het begin. Totdat de lol er af was.
- 3DS stereoscopisch 3D. Eerst leuke ideeen zoals in Mario 3D Land, waar je echt puzzels moest oplossen met dieptezicht. Nu paar jaar later, Pokemon Sun/Moon, een first party game die 3D alleen nog maar in een minigame gebruikte, verder nergens.
- Wii U, super idee met dat asynchrone multiplayer. Maar niemand wachtte erop, dus downgrade het tot een 2e schermpje waar er zelfs first party games (DK:TF) waren die het scherm gewoon helemaal niet gebruikten.

En ik denk ook eigenlijk dat Nintendo binnen een paar jaar terugkomt op de gimmick van de Switch. Ik denk dat Nintendo nog een Switch console uitbrengt die niet te switchen is. Dat kan een vaste zijn, gewoon een kastje naast de tv zonder scherm, of een kleinere portable zonder los te koppelen joycons. Je mag me erop aanspreken als dat niet binnen 5 jaar gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 17:27
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:49:
[...]

Ieder zo zijn keuze. Ik game meestal niet dat mijn meisje naast me zit, vind ik niet echt gezellig als ik op ga in mijn game en me moet afsluiten met een headset enzo. Maar goed het is een keuze.

Vergeet overigens niet dat je met een PS4 ook gewoon je games remote kan spelen op de Vita, een beetje fatsoenlijke Tablet, een laptop en zelfs de macbook !
Ik doe dat uiteraard niet 24/7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:56:
Dan kan je eindeloos wachten want elk half jaar zijn er wel technologische vernieuwingen (of prijsdalingen) die ook het overwegen waard zijn om erin te stoppen. Nu hebben mensen ruim voor het kerstseizoen de kans om kennis te maken met de Switch, zijn de eerste voorraden al verkocht en zijn de eventuele tekorten opgevangen. Het is aan businessanalisten om daarin afwegingen te maken, wie zijn wij om het beter te weten?
Ik speel nog catch up, dus mogelijk heeft iemand wat ik nu ga aanhalen al gezegd, maar ik denk dat iedereen de line up, op zijn minst mager vind. Het is niet zo dat je ontzettend veel keuze heb qua games om aan te schaffen. Geen flame, dit is iets wat we vaker hebben meegemaakt.

Nu zeggen sommigen, ik kijk over een paar maanden wel of het game aanbod beter is.....stel het was kerst of bij ons sk tijd......dan zeg je......die switch heeft geen leuke games.......platform x, y of z wel.
Als ninty geluk heeft, koop je dan een ds......maar waarschijnlijker een ps4 of xb1 (de wii u zal wsl alleen door verzamelaar of handelaars die er nog brood in zien gekocht worden lijkt me, of door consumenten indien deze gedumpt wordt.....maar een standaard, enigsinds half geinformeerde consument gaat die niet meer halen imho) .
In het huidige scenario is de console als bijna een jaar uit als het feestdagen tijd is en is er dan wel een behoorlijkke keuze (ieder geval naast zelda ook mario kart en toch ook de sonic adventure achtige mario lijke me wel, en hopelijk toch ook wat meer 3rd party dan er nu is.
Dus ja, ik snap deze manier van launchen wel (en idd is er dan ook een heel jaar om te produceren en iederen te voorzien van daadwerkelijk spullen die gekocht kunnen worden, dat was al gezegd paar post boven waar ik nu lees :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:11:
[...]

Titanfall 2 gespeeld ? Ik wel, en kan je vertellen dat je dat kunt vergeten ...
Tenminste als je het grafisch maar ook dynamisch een beetje intact wilt houden.
Het is werkelijk waar prachtig en loopt enorm soepel. Ik speel het wel op de PS4pro overigens en een UHD scherm.
Het heeft weinig zin om dat soort games die wel een grafisch zwaartepunt hebben te releasen op 2013 prestaties en daarmee de naam te bedoezelen.

Het is eigenlijk heel simpel, als je een echte gamer bent die graag allerlei genres speelt en zich niet vast hecht aan 1 systeem/merk dan heb je gewoon een PC/XB1/PS4 nodig met daarbij een Nintendo !
Dan pluk je eigenlijk vrijwel alle vruchten en heb je niet die gaten die vallen tussen releases en ben jij als consument de uiteindelijke winnaar.
Als je je vast pint aan 1 systeem denk ik dat je gewoon teveel moois mist.
Titanfall 1 was ook op de xbox 360, het had soms wel frame drops onder de 30 fps, maar was wel speelbaar. YouTube: Titanfall Xbox 360 Frame-Rate Tests
cod: Advance warfare had ook nog wel een prima frame rate op de xbox 360. YouTube: Call of Duty Advanced Warfare: Xbox One vs Xbox 360/PS3 Gameplay Fra...

Maar je hebt wel gelijk dat maar weinig mensen voor de switch versie zouden gaan kiezen en het voor EA bijna geen zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:41:
[...]

Ja dat is natuurlijk heel leuk en snel neer getikt op een forum maar in de praktijk werkt dat nou een maal niet zo, jij hebt duidelijk nog geen ervaring met kinderen in de categorie.

"Pappa mijn hele klas speelt game X en ik wil dat graag ook"
"Nou zoon luister, je kunt veel beter vertrouwen op de first en second party support van onze Nintendo Console" 8)7

[...]

Switch zonder Zelda heb ik nu in de pre-order voor 309,- als ik die geleverd krijg wordt verkopen voor 409,- een eitje.

[...]

Zo dan ken jij de Markt niet zo te lezen, er zijn er zat welke 100,- meer betalen om zo niet 2 maanden te hoeven wachten. Dat is vrijwel elke release zo, maakt niet zoveel uit of het een Smartphone, gameconsole of zelfs een drone is, er is altijd leuk geld te verdienen als je op release wat voor handen hebt.
Hangt van de persoon af er zijn ook genoeg ouderen die niets met Sony en MS te maken willen hebben en juist voor Nintendo gaan maar in het algemeen kan jouw punt zo zijn dat de verkoop op vriendjes politiek werkt.

Maar daarom zeg ik ook het wordt dag en nacht verschil als Switch de software van 3DS erbij krijgt dan is het andersom en heeft de vriendengroep meer Nintendo software dan software van Playstation en Microsoft bij elkaar.

Dit jaar zal de Switch het zelf moeten redden maar voor volgend jaar staat ook nog geen 3DS opvolger gepland dus.. daarom zie ik de Switch als vervanger van 2DS en 3DS en deze software verkoopt altijd.

[ Voor 31% gewijzigd door Tri Force op 15-01-2017 16:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Real-time map in Splatoon voor tactische doeleinden... plus minigames terwijl je aan het wachten bent in de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:00:
[...]

Titanfall 1 was ook op de xbox 360, het had soms wel frame drops onder de 30 fps, maar was wel speelbaar. YouTube: Titanfall Xbox 360 Frame-Rate Tests
cod: Advance warfare had ook nog wel een prima frame rate op de xbox 360. YouTube: Call of Duty Advanced Warfare: Xbox One vs Xbox 360/PS3 Gameplay Fra...

Maar je hebt wel gelijk dat maar weinig mensen voor de switch versie zouden gaan kiezen en het voor EA bijna geen zin heeft.
Het heeft gewoon geen zin om jaren oude versies van huidige games op de markt te brengen voor nieuwe consoles. Mensen willen doorgaans de nieuwste versies spelen !
Iets wat NU populair is willen ze op inhaken en willen ze aan mee doen.
Daarom vind ik MK8 dlx zo jammer, oude wijn in nieuwe zakken en dat terwijl men 3 jaar de tijd heeft gehad. Arena's, en een paar extra's maken dat niet tot een nieuwe game, vooral niet voor de trouwe Nintendo spelers want die hebben dat snel inmiddels grijs gedraaid ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RayNbow schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:06:
[...]

Real-time map in Splatoon voor tactische doeleinden... plus minigames terwijl je aan het wachten bent in de lobby.

[video]
Zo Productplacement Alert.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:08:
[...]

Het heeft gewoon geen zin om jaren oude versies van huidige games op de markt te brengen voor nieuwe consoles. Mensen willen doorgaans de nieuwste versies spelen !
Ik vind het mooi hoe je jouw eigen mening blijft projecteren op de hele wereld ondanks het feit dat vrijwel iedereen in dit topic je tegenspreekt. Dit nog naast het feit dat er óók genoeg nieuwe games aangekondigd zijn en er op de E3 in juni vast nog meer aangekondigd worden, en het feit dat je allerlei aannames maakt over de grafische kracht van de Switch die je zonder hands-on ervaring helemaal niet kan maken.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:06:
[...]

[video]
Ja, en wat nog meer in al die jaren dat we ermee gespeeld hebben ?

Ik vond het extra scherm uiteindelijk geen meerwaarde hebben tijdens het gamen. Het is ook niet voor niets dat uiteindelijk een extra screencontroller nooit gekomen is. Daar was sprake van en die zou komen, nooit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:49:
[...]

Inderdaad, dat is wel een trend die Nintendo herhaalt met zn producten:
- DS 2e scherm en touch, oh wat was dat boeiend, alle games moesten en zouden er iets mee doen. Kreeg je van die gedrochten zoals Phantom Hourglass. Later gewoon wat menu-items enzo.
- Wii motion controls. Super vet, aan het begin. Totdat de lol er af was.
- 3DS stereoscopisch 3D. Eerst leuke ideeen zoals in Mario 3D Land, waar je echt puzzels moest oplossen met dieptezicht. Nu paar jaar later, Pokemon Sun/Moon, een first party game die 3D alleen nog maar in een minigame gebruikte, verder nergens.
- Wii U, super idee met dat asynchrone multiplayer. Maar niemand wachtte erop, dus downgrade het tot een 2e schermpje waar er zelfs first party games (DK:TF) waren die het scherm gewoon helemaal niet gebruikten.

En ik denk ook eigenlijk dat Nintendo binnen een paar jaar terugkomt op de gimmick van de Switch. Ik denk dat Nintendo nog een Switch console uitbrengt die niet te switchen is. Dat kan een vaste zijn, gewoon een kastje naast de tv zonder scherm, of een kleinere portable zonder los te koppelen joycons. Je mag me erop aanspreken als dat niet binnen 5 jaar gebeurd.
Zie ik ook nog wel gebeuren als de switch de eerste 2 jaar wii u level aan sales haalt. Nintendo al de gimmicks schapt en het tij probeert te keren met een 5 inch apparaat, wat dan gewoon een gameboy/psp 2.0 is. Ik denk dat juist de joy-cons en de megeleverde dock heel erg op de prijs drukken voor Nintendo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:33
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:08:
[...]

Iets wat NU populair is willen ze op inhaken en willen ze aan mee doen.
Daarom vind ik MK8 dlx zo jammer, oude wijn in nieuwe zakken en dat terwijl men 3 jaar de tijd heeft gehad. Arena's, en een paar extra's maken dat niet tot een nieuwe game, vooral niet voor de trouwe Nintendo spelers want die hebben dat snel inmiddels grijs gedraaid ....
Misschien eens tijd dat jij op vakantie gaat? We weten het onderhand wel. Jij zal geen switch halen, vraag me serieus af wat jij hier je tijd aan het verdoen bent.

Ik ben een trouwe nintendo speler, heb de wiiu gehad met mario kart en ga hem weer aanschaffen. Waarom? Replay value voor local coop. Dus hou aub je mond dicht, je spreekt niet voor de hele wereld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:44
Die bomberman wat een vervelend mannetje. Ik denk dat de preview van Tweakers (reviews: Nintendo Switch: console voor thuis en onderweg erg aangeeft dat het nog aan de games mag liggen.
Hier 3ds speler van de eerste uurtjes, we kregen na een half jaar een tegoed om 10 SNES en NES classics op de 3ds te downloaden omdat de 3ds binnen een half jaar 50 euro goedkoper werd. Er waren een aantal games toen des tijds. Moet je nu eens kijken wat je allemaal voor top spellen kunt spelen op de 3DS(XL). Erg zin in de switch, kan niet wachten :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
NMe schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:12:
[...]

Ik vind het mooi hoe je jouw eigen mening blijft projecteren op de hele wereld ondanks het feit dat vrijwel iedereen in dit topic je tegenspreekt. Dit nog naast het feit dat er óók genoeg nieuwe games aangekondigd zijn en er op de E3 in juni vast nog meer aangekondigd worden, en het feit dat je allerlei aannames maakt over de grafische kracht van de Switch die je zonder hands-on ervaring helemaal niet kan maken.
Apart dat je mij specifiek aanvalt op aannames. Iedereen doet aannames, van Tweakers tot gamespot tot ons hier in het forum. Niemand van ons werkt bij Nintendo en weet de skinny.
Wij moeten het dus doen met wat we zien en vooral met de info die we juist NIET hebben.
Iets niet vermelden zegt soms net zoveel namelijk.

Het is overduidelijk dat vrijwel niemand van zijn stoel is geblazen van wat men gezien dus ik denk dat velen die mening delen.
Ik spreek gewoon normaal Nederlands, gebruik geen schuttingtaal en kom eerlijk terug op dingen die ik eerder zei, ook als ik het mis had.
Als we alles hier 100% wisten was er geen discussie en nu net na vrijdag is er duidelijk wat meer chatter.
Volgens mij was dit een Nederlands forum waar we gewoon konden dicussieren en dat niet alleen maar Switch promo hoeft te zijn.

Ik heb al vaker verteld hoe ik in Nintendo sta en heb op dat vlak meer ervaring dan de meesten hier.
Denk ook dat ik meer hardware heb (gehad) en kan mezelf dus een fanboy noemen. Als ik dan teleurgesteld ben in de Switch en dat deel ben ik dan opeens een Troll ?
Ik ben zelfs eigenaar van een WiiU, kortom ik denk dat ik mijn Nintendo hart wel op de juiste plaats heb zitten.

Ik heb het idee dat jij je persoonlijk aan mij stoort. En in jouw functie als admin heb je de macht om mij weg te drukken met de klik van een muisknop, dat is geen geheim.
Als je dat graag wilt dan moet je dat vooral doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryatzu schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:19:
[...]

Misschien eens tijd dat jij op vakantie gaat? We weten het onderhand wel. Jij zal geen switch halen, vraag me serieus af wat jij hier je tijd aan het verdoen bent.

Ik ben een trouwe nintendo speler, heb de wiiu gehad met mario kart en ga hem weer aanschaffen. Waarom? Replay value voor local coop. Dus hou aub je mond dicht, je spreekt niet voor de hele wereld.
Nee klopt, ik spreek voor mezelf net zoals jij dat doet.
Er zijn hier mensen die dit topic bekijken ivm de evt aanschaf, die willen mischien ook andere meningen horen van hoeha switch en ik doe mijn 3e pre-order.
Jammer dat het delen van een mening hier opeens een issue is. Je hoeft mijn posts overigens niet verplicht te lezen.

Krijg overigens voldoende thumbs up hier op sommige posts, ben dus niet de enige.

P.s. Hebt NOOIT gepost dat ik hem niet zal halen. Zeker niet direct en wacht af ... wellicht in 2018 als er een andere lineup is en een revisie van de hardware.

Fwiw, heb mijn WiiU gekocht in 2014, om dezelfde reden .. vond de aanschaf toen de moeite waard (2e hands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryatzu schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:19:
[...]

Kijkend naar mijn lijst is het wat gemixed maar ik ga eerst voor nieuwe software en ports worden zeer gewaardeerd :)

1 Breath of the wild WiiU.
2 Xenoblade chronicles 2.
3 DQ heroes 2.
4 DQ heroes 1.
5 Mario odyssey.
6 Xenoblade chronicles XHD.
7 Splatoon 2.
8 Breath of the wild Switch.
9 Mario kart 8 Deluxe.
10 Seasons of heaven, of Rime, of Fire emblem warriors.

Deze lijst is zo even opgenoemd en kan zo ook weer veranderen maar ik ga zekers naast nieuwe software ook ports halen met name Xenoblade en Mario of het nu om Land of Party of Kart gaat :*) hier kun je inderdaad niet genoeg van krijgen trouwens ook Yoshi en Donkey kong en Splatoon en Pikmin mag niet vergeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:41:
We gaan het zien, heb 'm ook voor 309 staan, maar verwacht dat hij op release ook wel te krijgen is als je naar een winkel gaat. Benieuwd wie die 100 euro extra betalers dan zijn, liggen dan waarschijnlijk te snurken bij Nintendonieuws en posten klaarblijkelijk niet hier, of op welk forum dan ook (want iedereen klaagt over de prijs) :D
Dacht het met de Mavic, sjongejonge, al die jankerds die 50 euro al teveel vonden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
http://www.marktplaats.nl...c1b&previousPage=lr&pos=6

Hij heeft er slechts 40 besteld ;w

Van mij mogen ze voor dit soort praktijken lijfstraffen invoeren >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
Bomberman71 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:49:
[...]

Denk dat ik de Switch vooral "los" zou gebruiken. Niet per se onderweg, maar gewoon lekker hangend op de bank/bed/stoel :)
Zie de dock als een veredeld laadstation :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-10 07:36
Thalaron schreef op zondag 15 januari 2017 @ 16:54:
http://www.marktplaats.nl...c1b&previousPage=lr&pos=6

Hij heeft er slechts 40 besteld ;w

Van mij mogen ze voor dit soort praktijken lijfstraffen invoeren >:)
Ach ja, als hij er ook 40 geleverd krijgt en ze toch niet kwijtraakt. Ik wacht wel wat het doet en op een bundel met een CE console van zelda

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
SpoekGTi schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:00:
[...]

Ach ja, als hij er ook 40 geleverd krijgt en ze toch niet kwijtraakt. Ik wacht wel wat het doet en op een bundel met een CE console van zelda
Probleem is dat wanneer je ze niet kwijtraakt je met achteraf betalen i.c.m. WKOA 0.0% risico loopt.
Mijn inziens zou een webshop dit soort praktijken alleen moeten uitleveren wanneer er 1: voldoende voorraad is voor andere potentiële kopers en 2: Gezien het duidelijk een geval is van "niet voor eigen gebruik" zou de wet moeten toestaan dat bij dergelijke afnames er geen gebruik mag worden gemaakt van WKOA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Als ie hier rap weg is even de grens over naar Saturn/Mediamarkt/Gameshop.
Wii daar toen ook gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

matthijst schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:03:
Als ie hier rap weg is even de grens over naar Saturn/Mediamarkt/Gameshop.
Wii daar toen ook gehaald :)
Dat heb ik in het verleden ook gedaan... ga ik nu ook doen als ik er geen kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoekGTi schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:00:
[...]

Ik denk dat het een prank is...
Niemand gaat tussen de 700en 900 euro betalen, echt niet.
40 kopen kost een kapitaal en die dan niet kwijtraken voor veel meer prijs is een flinke gok.
Pagina: 1 ... 45 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic