Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:52:
Yep. Klaar ben je. Nintendogames op PS4.
Kan Microsoft ook meteen hetzelfde doen en kappen met de Xbox.
Scheelt weer ruimte rondom de tv :)
Of Nintendo Games op de AppleTV4, de hardware is krachtiger als de Switch en zo gebruik ik die ook nog eens :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizoku94
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-11-2023
matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:52:
Yep. Klaar ben je. Nintendogames op PS4.
Kan Microsoft ook meteen hetzelfde doen en kappen met de Xbox.
Scheelt weer ruimte rondom de tv :)
en Sony vervolgens ook wanneer game streaming gemeen goed is en dan staat er alleen je setup box nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:51:
[...]

Dat zei ik ook al eens onder een bericht op de frontpage maar daar waren de fans het totaal niet mee eens.
Toch zou het helemaal geen slimme zet zijn.

De potentiële afzetmarkt van een Nintendo game zou daarmee een factor 20 groter worden.

Nintendo is natuurlijk een speelgoed fabrikant en daardoor focussen ze zich ook nog op een console maar als ze een development studio zouden worden zou het ze behoorlijk voor de wind gaan verwacht ik.
Precies.

Iedereen vindt Mario games vet. Maar ik ken niemand met een Wii U...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:49:
[...]

Een hedendaagse tablet blaast een WiiU tablet uit het water natuurlijk maar fijn dat jij er plezier van hebt.
Oh en welke tablet dan want mijn K1 kan niet sneller bufferen en ook iPhones en iPads zijn niet sneller en als je het wilt uit testen je bent welkom :)

Serieus ik heb alles al getest het enige wat sneller kan is mijn PC via vast internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Exclusives maken voor mij toch het platform. Zo kocht ik een ps4 op de release maar heb maar 1 spel in al die jaren ervoor gekocht omdat de exclusives me niet aanspreken.

De 2DS XXL (:+) zou ik waarschijnlijk alleen kopen voor Zelda. Duur grapje zeker aangezien ik ook nog haast onaangeraakte Wii U heb staan.

Jammer dat we geen Wave Race, F-Zero of StarFox gezien hebben. Een van die titels erbij en ik was zeker verkocht. Splatoon of Mario kunnen me weinig boeien.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:51
Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:53:
[...]

Of Nintendo Games op de AppleTV4, de hardware is krachtiger als de Switch en zo gebruik ik die ook nog eens :P
Gebruik hem 99% van de tijd voor MrMC.

Maar ben blij dat Apple nooit werk heeft gemaakt van een goede gamecontroller voor de ATV, of een goede controllerhouder met sticks voor de iPhone, want dan konden al die consoles bijkant de deur uit :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:30:
[...]

Precies zoals ik het zeg: je loopt vooral te drammen dat het allemaal ruk is, dus wat had jij dan verwacht, waardoor het wel "goed" zou zijn?
Of is Nintendo sowieso verloren wat jou betreft. Im dat geval vraag ik me af waarom je je nog zo druk maakt in een Switch topic.
Zal het eens uitgebreid toelichten.

Vind de switch een mooi ding om te zien, design is zeer geslaagd imo.
De controllers (die 2 halve) lijken me op een gegeven moment te beperkt maar echt ermee spelen zal dat moeten bevestigen of ontkrachten.
Wat ik heb gezien van het scherm lijkt het best goed te zitten dus daar was ik wel blij mee.

De prijs is wat ik voorspelde, al tijden, en verbaasde me niet.

De power, alhoewel niemand hem hier in actie heeft gezien, lijkt nu erg matig te zijn. Ook dat was te voorspellen. Vind dat een serieus probleem.
Zie wel toekomst als handheld aangezien het de krachtigste ooit is maar als home console realistisch gezien bijna kansloos als de 3rd party hem niet massaal gaat adopteren, vertroetelen en verwennen.

Wat mijn echt tegen viel was de lineup. Die is inmiddels een klucht geworden.

Zelda komt op mij over als een regelrechte WiiU port ... Niet iets wat ik verwacht anno 2017 op de nieuwste console.
MK8 spelen we al jaren en je krijgt wederom een port met wat extra DLC ... en dat niet eens met de launch, mag je op wachten.
Mario weten we te weinig van maar wat ik zag wederom een hoog WiiU gehalte en mario gaat een kant op die ik mischien niet zo graag zie.

Partygames boeien mij niks, zijn leuk in trailers en onder invloed, verders gebeurt daar doorgaans niks mee.

Opvallend is dat meesten hier altijd zo resoluut zijn dat Nintendo hard inzet op de single player ipv multiplay.
Ondertussen zie ik weinig kwaliteits single player staan.
MK8 bijv is single player niet heel lang leuk. Hetzelfde geld voor Bomberman, Splatoon, etc.

MIjn droom line up was een Switch HQ Zelda versie, Metroid, Nieuwe Mario, en Fzero.
Daar kan ik best mee leven tot begin 2018 ...

Mensen praten over game leegte en dat is wat ik zie met deze line up... tenzij je 3/4 jaar jezelf met zelda kunt vermaken denk ik dat actieve gamers het begrip leegte zullen begrijpen. bijvoorbeeld, vElen hier speelden al op een WiiU dus hoelang houd een MK8 je echt opnieuw bezig ?

Nee, als ik dit allemaal zo zie dan is het meeste mijn inziens wel ruk als console ja.
Ik vind het wel onderwerp ansich wel interessant want ik ben en blijf een Nintendo liefhebber, echter wel 1 zonder oogkleppen.
Nog niks is helemaal zeker want niemand hier werkt bij Nintendo Japan en mischien gaan ze ons verassen en zo zullen er gaanderweg hier bepaalde zaken wellicht duidelijker worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JehannesWeggen schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:55:
[...]

Oh en welke tablet dan want mijn K1 kan niet sneller bufferen en ook iPhones en iPads zijn niet sneller en als je het wilt uit testen je bent welkom :)

Serieus ik heb alles al getest het enige wat sneller kan is mijn PC via vast internet.
Ik weet niet wat een K1 is verder maar de discussie WiiU tablet vs normale tablet ga ik hier niet voeren want dat is natuurlijk nergens op gebaseerd, verdiep je eens in de materie van hedendaagse draadloze technieken, nieuwe mobiele chipsets en data overdracht en je zou weten dat het onzin is wat je zegt.

Misschien is het in jou specifieke situatie zo maar markt breed absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:58:
[...]

Ik weet niet wat een K1 is verder maar de discussie WiiU tablet vs normale tablet ga ik hier niet voeren want dat is natuurlijk nergens op gebaseerd, verdiep je eens in de materie van hedendaagse draadloze technieken, nieuwe mobiele chipsets en data overdracht en je zou weten dat het onzin is wat je zegt.

Misschien is het in jou specifieke situatie zo maar markt breed absoluut niet.
Mijn persoonlijke ervaring is van elke markt van Tablets, Smartphones, Consoles, Computers inclusief Apple, Handhelds, Streaming devices en niets combineert gaming en streaming zo goed als WiiU voor die centen.

Dat jij in de ICT zit is prachtig maar de zoveelste die Nintendo onderschat en de techniek niet weet ? want de K1 is Nvidia Shield en Nvidia levert grotendeels de Switch en jij zit juist op een Nintendo forum en begint over tablets en Nintendo producten mee te praten dus waarom niet verder praten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JehannesWeggen schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:08:
[...]

Mijn persoonlijke ervaring is van elke markt van Tablets, Smartphones, Consoles, Computers inclusief Apple, Handhelds, Streaming devices en niets combineert gaming en streaming zo goed als WiiU voor die centen.

Dat jij in de ICT zit is prachtig maar de zoveelste die Nintendo onderschat en de techniek niet weet ? want de K1 is Nvidia Shield en Nvidia levert grotendeels de Switch en jij zit juist op een Nintendo forum en begint over tablets en Nintendo producten mee te praten dus waarom niet verder praten :)
Ik zit niet op een Nintendo forum hoor. Dat moet iemand anders zijn met dezelfde Nickname.

Ik kom eigenlijk vrijwel nergens actief op fora behalve hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:12:
[...]

Ik zit niet op een Nintendo forum hoor. Dat moet iemand anders zijn met dezelfde Nickname.

Ik kom eigenlijk vrijwel nergens actief op fora behalve hier op Tweakers.
Erg vreemd.. Donstil in "Het Nintendo Switch-topic" wat is dit dan _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
Dit is geen nintendo forum.

Kunnen we het nu weer gewoon over dingen hebben die wel interessant zijn?

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:57:
Zal het eens uitgebreid toelichten.
Dat had je misschien eerder moeten doen, maakt een hoop duidelijk ;)
Vind de switch een mooi ding om te zien, design is zeer geslaagd imo.
De controllers (die 2 halve) lijken me op een gegeven moment te beperkt maar echt ermee spelen zal dat moeten bevestigen of ontkrachten.
Wat ik heb gezien van het scherm lijkt het best goed te zitten dus daar was ik wel blij mee.
Yep, vond hetzelfde. Blij dat het scherm goed lijkt. Apparaat op zich ziet er vrij degelijk uit. Die controllertjes los, tsja, lijkt ook met dat tussenstuk een beetje krap op elkaar.
De power, alhoewel niemand hem hier in actie heeft gezien, lijkt nu erg matig te zijn. Ook dat was te voorspellen. Vind dat een serieus probleem.Zie wel toekomst als handheld aangezien het de krachtigste ooit is maar als home console realistisch gezien bijna kansloos als de 3rd party hem niet massaal gaat adopteren, vertroetelen en verwennen.
Denk ik ook. Voor alle nieuwe games die op de 3 "grote" consoles uitkomen is er weinig reden om die op de Switch te kopen. Portable gamen is leuk, maar de prijzen van games op Switch liggen waarschijnlijk ook nog eens hoger dan voor XB/PS4.
Ze zouden een soort budgetline met oude klassiekers moeten uitbrengen. Kan wel wat games verzinnen die ik best nog 's op een handheld zou willen spelen.
Wat mijn echt tegen viel was de lineup. Die is inmiddels een klucht geworden. Zelda komt op mij over als een regelrechte WiiU port ... Niet iets wat ik verwacht anno 2017 op de nieuwste console.
Beetje raar grafisch stijltje is het. Vond The Windwaker daardoor niks. Super Mario Sunshine ook niet trouwens.
MK8 spelen we al jaren en je krijgt wederom een port met wat extra DLC ... en dat niet eens met de launch, mag je op wachten.
Heb m'n Wii U na heel korte tijd weer verkocht, maar kan me idd voorstellen dat als je een U hebt staan de Switch extra teleurstellend is.
Mario weten we te weinig van maar wat ik zag wederom een hoog WiiU gehalte en mario gaat een kant op die ik mischien niet zo graag zie.
Ik dacht eerst dat die New York bende het spel was, gelukkig blijkt dat maar een level te zijn en lijken er ook "normalere" Mario-levels in te zitten, maar dat is afwachten.
Partygames boeien mij niks, zijn leuk in trailers en onder invloed, verders gebeurt daar doorgaans niks mee.
Zelfde. Nooit gespeeld. Naja, Wii Sports, als je dat een party game kan noemen.
Opvallend is dat meesten hier altijd zo resoluut zijn dat Nintendo hard inzet op de single player ipv multiplay. Ondertussen zie ik weinig kwaliteits single player staan.
MK8 bijv is single player niet heel lang leuk. Hetzelfde geld voor Bomberman, Splatoon, etc.
Ook benieuwd, lijken me van die koop-ik-wel-op-marktplaats-spellen, vooral omdat de prijzen waarschijnlijk gewoon rond de 60 euro liggen.
MIjn droom line up was een Switch HQ Zelda versie, Metroid, Nieuwe Mario, en Fzero.
Daar kan ik best mee leven tot begin 2018 ...
Misschien tussen nu en 2018, maar Nintendo die al hun topgames op dag 1 uitbrengt? :+
Mensen praten over game leegte en dat is wat ik zie met deze line up... tenzij je 3/4 jaar jezelf met zelda kunt vermaken denk ik dat actieve gamers het begrip leegte zullen begrijpen.
Oh eens. Ben zelf van het 1x uitspelen en verkopen. En niet eens die 100%-halen onzin, gewoon naar het einde spelen en klaar. Maar goed, speel dus ook niet heel veel spellen. Laatste tijd Uncharted, last of Us, Tomb Raider en wat PSVR-spul. Switch zou puur voor "erbij" zijn, want (die paar) Nintendo-games O+
En als er wat van dat oude spul uitkomt (Sonic bv.) misschien portable wel leuk als je 's lang moet vliegen, of op een hotelkamer op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 je klinkt op Tweakers je ziet h ttps :// Tweakers . net

2 je klinkt op Forum en ziet h ttps:// gathering. tweakers. net

3 je klikt op Hardware & Spielerij Algemeen en ziet inderdaad https:// gathering. tweakers. net/ forum/ list_topics/ 12

4 je klikt op Het Nintendo Switch-Topic maar daar staat https:// gathering. tweakers. net/ forum/ list_messages/ 1640209

Dus kijkend naar de informatie zie ik dat het hier via via een Nintendo forum is of.. ok een Switch forum :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dit is nou een topic geen forum. Welkom op het internet _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:28:
[...]

Dit is nou een topic geen forum. Welkom op het internet _O-
En weet Tweakers dat ook want de informatie spreekt voor zich :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:57
Ga eens on topic kleuters!

Ik zie weer ontzettend veel aannames net als toen de switch reveal trailer er kwam en nadat dat ding bij Jimmy Fallon te zien was. Misschien even wachten tot in ieder geval de pers dat ding in handen heeft gehad voordat we het ding nu alweer doodverklaren of de hemel in prijzen.

[ Voor 84% gewijzigd door RaijRaij op 13-01-2017 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JehannesWeggen schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:30:
[...]

En weet Tweakers dat ook want de informatie spreekt voor zich :)
Ja dat weet Tweakers ook. Jij begrijpt het alleen verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lars1134
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-07-2023
Er is geen Miiverse en Streetpass voor de Nintendo Switch.

http://gonintendo.com/sto...ve-miiverse-or-streetpass

Groot gemis, zeker van Miiverse, naar mijn opinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:31:
[...]

Ja dat weet Tweakers ook. Jij begrijpt het alleen verkeerd.
Zonder gekheid zekers dat het hier geen Nintendo forum is maar de letterlijke informatie pagina zegt van wel :)

Excuus SmooK en whiteclear.. het was een heftige dag en ik ga nog even met Everquest 3D verder.

[ Voor 14% gewijzigd door Tri Force op 13-01-2017 23:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Kappen nou ik probeer het draadje te volgen voor vandaag en ik moet 25 pagina's doorspitten met nieuws en spannende zaken, maar ik zie daarbij 80% bullsh*t offtopic kleuter gedrag. Ga ajb via prive chat verder..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
whiteclear schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:37:
Kappen nou ik probeer het draadje te volgen voor vandaag en ik moet 25 pagina's doorspitten met nieuws en spannende zaken, maar ik zie daarbij 80% bullsh*t offtopic kleuter gedrag. Ga ajb via prive chat verder..
Jou bericht hierover maakt het dan natuurlijk ook niet overzichtelijker 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ienni1983
Ik zal nog 1 ding doen dat niet ontopic is.

*facepalm*

En we gaan weer verder over de Nintendo Switch.

Jammer dat de Switch geen 4K is.

Ik ben binnenkort in de markt voor een 4k televisie :D

Maar gelukkig heb ik aan een 1080P televisie al genoeg aangezien de switch maar 900p is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
Ik zie liever reacties over jullie off-topic geneuzel dan jullie daadwerkelijke penismeting over of je tablet sneller is dan de wiiu tablet.

Ik ben na deze officiële releasetrailer nog steeds positief over de Switch maar ik denk niet dat ik hem op release al hoef te hebben. Bij de wii u had ik na de onthulling helemaal niet de behoefte om deze te kopen en die is er dan ook nooit gekomen dus wat dat betreft gaat het weer de goede kant op qua mijn Nintendo gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiteclear
Ik ben wel hyped. Dat was ik al met de Switch trailer afgelopen oktober. En zeker na het zien van de laatste trailer van Zelda, dat ziet er echt gaaf uit. Ben ook erg benieuwd naar Sonic.

Hoop wel op een bundel incl Zelda, maar ik denk niet dat die komt. Dan hadden ze dat denk ik wel onthult. Of de Zelda bundel komt later nadat iedereen al een "kale" switch gekocht heeft.

Prijs vind ik wel tegenvallen. Had meer gehoopt op €249. Maar goed, €309 heb ik er wel voor over.

Ben erg benieuwd naar Hands-On filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ai, maar verder wel een vrij negatief verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lars1134
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik heb een Wii U en een 3DS die ik nog bijna dagelijks opstart. De 3DS is voor mij een van de meest geliefde gaming apparaten die ik ooit bezit heb. Toch ga ik de Switch op dit moment niet in huis halen. De Wii U was nou niet bepaald een doorslaand succes, en op Xenoblade 2 na is Zelda de enigste Nintendo game waar mijn hart sneller van gaat kloppen dit jaar.

Gelukkig heb ik een Wii U voor Zelda en lijken Nintendo en 3rd party developers de 3DS in ieder geval in 2017 nog voor een groot deel te ondersteunen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:58:
[...]

Eens. En terecht overigens, Eurogamer beschrijft vrijwel perfect mijn gevoelens bij de Switch. Must read, imho http://www.eurogamer.net/...t-on-paper-its-in-trouble

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:58:
[...]

Het is ook altijd opmerkelijk dit soort ervaringen, want Gamespot zei dat de Wii U-versie beter draait met een stabielere framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:49
De grootste grap lijkt mijn inziens nog die 3rd party Controller Grip dingen voor je mini controllers waarbij er in 1 geval het pookje in het midden beland naar wat ik vermoed een zeer onhandige plek nabij het midden en bij de andere de 4 druktoetsen dit issue hebben :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online

[ Voor 47% gewijzigd door NotSoSteady op 14-01-2017 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ze zijn niet echt te spreken over de controler opties zo te zien. Ook melden ze dat het scherm prima is maar je niet wegblaast. Toch twee belangrijke factoren binnen de ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:19

SomerenV

It's something!

Ik vind vooral het concept van de Switch heel erg vet. Een portable en console in één, met extra features zoals loskoppelbare controllers. Probleem is daarbij dat het apparaat niet zal uitblinken in beide categorieën. Het zal een 'oke' console zijn en het zal een 'oke' handheld zijn. En de afwezigheid van grote 3rd-party ontwikkelaars baart me zorgen. Ubisoft is er wel bij, maar die is volgens mij redelijk close met Nintendo, maar van EA alleen Fifa (maar dat brengen ze overal op uit) en van Bethesda krijgen we het vrij oude Skyrim. Een apparaat als de Switch met titels van de Xbox One of PS4 lijkt me een stuk vetter. On the go Forza Horizon 3 spelen, of Uncharted. Met vrienden Tekken spelen, of Street Fighter 5. En waar je ook bent online in kunnen stappen in een potje Battlefield 1 of Call of Duty.

Maar goed, de Switch als apparaat vind ik erg vet en het idee erachter spreekt me erg aan. Maar de lineup in zijn geheel voor dit hele jaar is op z'n best matig. 299 euro is te duur (want voor minder heb je krachtigere, bewezen en volwaardige consoles). Betaalde multiplayer is een aparte zet gezien de geschiedenis die Nintendo heeft met online (lees: liepen altijd jaren achter op de rest). Elke maand een gratis (S)NES game die je na die maand kunt kopen (Seriously? Geef gewoon weg. Dat is echt een dode koe voor de zoveelste keer uitmelken).

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Donstil schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:31:
[...]

Ze zijn niet echt te spreken over de controler opties zo te zien. Ook melden ze dat het scherm prima is maar je niet wegblaast. Toch twee belangrijke factoren binnen de ervaring.
Nou ja ze konden er moeilijk een hoge kwaliteit 1440p display indouwen. Dat zou de prijs verhogen, accuduur nog verder verlagen en ook de performance zwaar beinvloeden. Een goed genoeg scherm en 720p is prima voor on the go imo.

Bedoel alles is beter als het 3DS scherm niet :P

[ Voor 8% gewijzigd door blmp op 14-01-2017 00:37 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:31:
[...]

Tja, dat is ook een beetje het lot van een apparaat dat meerdere op meerdere manieren kan worden gebruikt. Perfect zal het nooit worden.
blmp schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:33:
[...]

Nou ja ze konden er moeilijk een super hoge kwaliteit 1440p display indouwen. Dat zou de accuduur nog verder verlagen en waarschijnlijk ook de performance zwaar beinvloeden. Een goed genoeg scherm en 720p is prima voor on the go imo.
Een scherm van hogere kwaliteit heeft niet automatisch een hogere resolutie.

[ Voor 33% gewijzigd door NotSoSteady op 14-01-2017 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ze moeten echt iets met die oude games gaan doen.
Breng een lading Wii U games uit ofzo, hoe moeilijk kan het zijn.
Of maak een best of snes/nes/n64 serie, zodat je vrij snel een ladinkje spellen hebt om te spelen.

Wvb het scherm zijn ze wel positief toch? Alleen zegt ie dat het geen wow, ala retina is.

[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 14-01-2017 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Wat betreft de 3rd party support denk ik dat als ze bijvoorbeeld een battlefield uit zouden brengen op de switch deze toch niet veel verkocht zou worden daar de ervaring beter is op een xbox/ps4. In het verleden had je bijvoorbeeld wiiu ports van black ops en Fifa en deze waren zeer treurig. Wat dat betreft zou er voor mij niks mis mee zijn als ze hun games op andere platforms uit zouden brengen. Denk alleen dat de japanse trots de komende jaren daarvoor nog teveel in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Daarom: wat last gen topgames erop uitbrengen.
Niet iedereen heeft alles al gespeeld. Maar idd: nieuwe spellen die op xb/PS4 uitkomen ga je niet op Switch kopen. Graphics zijn niet alles, maar je hebt niet voor niks retina apparaten en 4K TV's: als je kunt kiezen tussen hetzelfde spel met mooiere graphics op TV of matige graphics onderweg (als ze ze al geport krijgen) dan denk ik dat thuis gamen wint.

[ Voor 79% gewijzigd door matthijst op 14-01-2017 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Nintendo had gewoon een line-up moeten hebben met vijf kaskrakers, waaronder een nieuwe Pokémon- en Mario-game. Het is volgens mij allemaal niet zo heel moeilijk, maar die Japanse cultuur zorgt voor heel veel problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

matthijst schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:36:
Ze moeten echt iets met die oude games gaan doen.
Breng een lading Wii U games uit ofzo, hoe moeilijk kan het zijn.
Of maak een best of snes/nes/n64 serie, zodat je vrij snel een ladinkje spellen hebt om te spelen.

Wvb het scherm zijn ze wel positief toch? Alleen zegt ie dat het geen wow, ala retina is.
Dat zou echt zelfmoord zijn :+ "Mensen, we hebben een nieuwe console! Hier heb je wat oude games!" 1 best of zou wel cool zijn. Een tiental games van de N64, Gamecube en Wii. En dan niet voor de volle mep maar voor 20 euro ofzo. Een beetje op de nostalgie inspelen zonder dat je er de hoofdprijs voor wilt hebben. Of Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy voor drie tientjes.

Maar simpelweg oude games een voor een opnieuw uitbrengen vind ik een beetje cheap (geldt ook voor andere ontwikkelaars/uitgevers). Bij zo'n Super Mario bundel kunnen ze tenminste nog zeggen "Om de tijd tot Super Mario op de Switch te overbruggen hebben we de drie voorgangers voor drie tientjes!" Geloof maar dat dat als zoete broodjes over de toonbank gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zoiets inderdaad :)
Was niet van plan elke oude game opnieuw te kopen maar een stuk of 5-10 op een cartridge lijkt me wel wat. Nog niet gelezen wat die Sonic game is, maar dacht/hoop dat dat er zoeen is?

Edit: Sonic is een remake van best of levels.
Niet eens alle oude games speelbaar erbij.

[ Voor 18% gewijzigd door matthijst op 14-01-2017 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:42
Rocket League zou het goed moeten doen, maar is volgens mij ook al eerder als suggestie langs geweest.
Party/Co-op Games is mogelijk wel ideaal.

Trine series, Battleblock Theater/Speedrunners/tricky Towers/Magicka (Mits dat goed werkt met controller) En Broforce just to name a few.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

matthijst schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:46:
Zoiets inderdaad :)
Was niet van plan elke oude game opnieuw te kopen maar een stuk of 5-10 op een cartridge lijkt me wel wat. Nog niet gelezen wat die Sonic game is, maar dacht/hoop dat dat er zoeen is?
Ja, maar als ik de prijzen zie voor Virtual Console dan weet ik ook dat dit never nooit gaat gebeuren. Hoe de fuck kun je het in je hoofd halen om nog 8 euro te vragen voor SNES-games? En 10 euro voor N64-games? Dat is gewoon keihard uitmelken. Voor een tientje kun je op Steam echt legio retegoeie games vinden die véél recenter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SmooK schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:39:
Wat betreft de 3rd party support denk ik dat als ze bijvoorbeeld een battlefield uit zouden brengen op de switch deze toch niet veel verkocht zou worden daar de ervaring beter is op een xbox/ps4. In het verleden had je bijvoorbeeld wiiu ports van black ops en Fifa en deze waren zeer treurig. Wat dat betreft zou er voor mij niks mis mee zijn als ze hun games op andere platforms uit zouden brengen. Denk alleen dat de japanse trots de komende jaren daarvoor nog teveel in de weg zit.
Nou Battlefield1 "overal" kunnen spelen klinkt me eigenlijk best wel tof. Sync van de stats via EA en hopla, thuis lekker op de PS4Pro en dan onderweg op de switch.

De switch heeft alleen geen dpad dus dat is wel wat onhandig maar verder zou ik daar wel een switch voor kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ienni1983
*doet ook even een pikmin 4 dansje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Donstil schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:49:
[...]

Nou Battlefield1 "overal" kunnen spelen klinkt me eigenlijk best wel tof. Sync van de stats via EA en hopla, thuis lekker op de PS4Pro en dan onderweg op de switch.

De switch heeft alleen geen dpad dus dat is wel wat onhandig maar verder zou ik daar wel een switch voor kopen.
Alleen gaat een Battlefield 1 nooit fatsoenlijk draaien op de hardware van de Switch en daar zit het probleem. Nintendo loopt op dat vlak vanaf dag 1 al achter. Ze moeten het dus vooral van first party hebben en... dat is een karige bedoeling. Je moet echt een belachelijk sterke first party lineup hebben wil je het kunnen overleven zonder 3rd party support. En dat hebben ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

SomerenV schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:42:
[...]

Dat zou echt zelfmoord zijn :+ "Mensen, we hebben een nieuwe console! Hier heb je wat oude games!" 1 best of zou wel cool zijn. Een tiental games van de N64, Gamecube en Wii. En dan niet voor de volle mep maar voor 20 euro ofzo. Een beetje op de nostalgie inspelen zonder dat je er de hoofdprijs voor wilt hebben. Of Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy voor drie tientjes.

Maar simpelweg oude games een voor een opnieuw uitbrengen vind ik een beetje cheap (geldt ook voor andere ontwikkelaars/uitgevers). Bij zo'n Super Mario bundel kunnen ze tenminste nog zeggen "Om de tijd tot Super Mario op de Switch te overbruggen hebben we de drie voorgangers voor drie tientjes!" Geloof maar dat dat als zoete broodjes over de toonbank gaat.
Zou wel wat zien in een soort 'catch-up' bundles of compilatie bundles inderdaad. Heb je geen Wii gehad (of wil je ze opnieuw kopen ;) ) dan kan je alle <gamefranchise> games van de Wii in een bundle kopen of zo.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SomerenV schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:51:
[...]

Alleen gaat een Battlefield 1 nooit fatsoenlijk draaien op de hardware van de Switch en daar zit het probleem. Nintendo loopt op dat vlak vanaf dag 1 al achter. Ze moeten het dus vooral van first party hebben en... dat is een karige bedoeling. Je moet echt een belachelijk sterke first party lineup hebben wil je het kunnen overleven zonder 3rd party support. En dat hebben ze niet.
Ja dat is jammer idd, een typische nintendo launch weer. Het wordt elke generatie weer een klein stukje meer een niche product, tot we over 15 jaar zeggen "Weet je nog. Toen maakte nintendo zelf nog hardware"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Dat probleem bedoelde ik ook. Als er al 3rd party support was in het verleden dat was de release op de nintendo console vrijwel altijd de mindere broeder. Als je dan de keuze hebt tussen de nintendo versie of die van playstation of xbox dan was de keuze snel gemaakt. 3rd party exclusives zijn natuurlijk een ander verhaal hoewel dit vooral bij de wii voornamelijk shovelware was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Donstil schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:56:
[...]

Ja dat is jammer idd, een typische nintendo launch weer. Het wordt elke generatie weer een klein stukje meer een niche product, tot we over 15 jaar zeggen "Weet je nog. Toen maakte nintendo zelf nog hardware"
Nintendo heeft de mazzel dat ze een flinke financiële reserve hebben. Hierdoor kunnen ze makkelijk risico's nemen en serieuze klappen opvangen. Dus ook al flopt de Switch, dan nog zal het geen serieuze gevolgen hebben voor de korte of lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zo... op Amazon.de ook maar vast 1 Pro Controller pre-ordered :)
Ik wil er hoe dan ook 2 zodra Mario Kart 8 Deluxe uitkomt... Hebben al afgesproken met wat vrienden om dat bij ons thuis op de 120" projectie te gaan doen :D

Bezoek mag dan fijn met de Joy-Con prullaria spelen :9

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Richh schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:11:
[...]

Eens. En terecht overigens, Eurogamer beschrijft vrijwel perfect mijn gevoelens bij de Switch. Must read, imho http://www.eurogamer.net/...t-on-paper-its-in-trouble
Het is dus een toppertje als handheld (ondanks de accu duur), maar een slechte console (WiiU+). Dus dan rest de vraag of je een handheld of console verwacht / wilt. Persoonlijk had ik op een goede console gehoopt (één die mee kon met XBOX en PS) aangezien ik niet echt game op handhelds (ook niet op tablet / telefoon).

Maar goed we gaan het zien, maar dit wordt niet een day one aankoop. Uiteindelijk zal ik de switch vast wel kopen (net alle Nintendo handhelds en consoles), misschien de eerste revisie van de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

SomerenV schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:59:
[...]

Nintendo heeft de mazzel dat ze een flinke financiële reserve hebben. Hierdoor kunnen ze makkelijk risico's nemen en serieuze klappen opvangen. Dus ook al flopt de Switch, dan nog zal het geen serieuze gevolgen hebben voor de korte of lange termijn.
Tuurlijk heeft dat wel serieuze gevolgen, dat zou namelijk twee flops achter elkaar betekenen en een hoop schade aan de naam Nintendo. Kan je wel veel geld hebben, maar als niemand meer vertrouwen heeft in je producten dan houd het toch echt op (hoe spijtig ook).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lars1134 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:35:
Er is geen Miiverse en Streetpass voor de Nintendo Switch.

http://gonintendo.com/sto...ve-miiverse-or-streetpass

Groot gemis, zeker van Miiverse, naar mijn opinie.
Zeker jammer, maar aan de andere kant vreesde ik hiervoor. De Switch heeft een capacitive touchscreen, dus dat zet al heel snel een streep door tekenapplicaties. De resistive touchscreens van de 3DS en Wii U lenen zich daar beter voor.
SomerenV schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:49:
[...]

Ja, maar als ik de prijzen zie voor Virtual Console dan weet ik ook dat dit never nooit gaat gebeuren. Hoe de fuck kun je het in je hoofd halen om nog 8 euro te vragen voor SNES-games? En 10 euro voor N64-games? Dat is gewoon keihard uitmelken. Voor een tientje kun je op Steam echt legio retegoeie games vinden die véél recenter zijn.
Omdat het geen universele regel is dat een product minder waard dient te worden naar mate het ouder wordt.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lars1134 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:08:
Ik heb een Wii U en een 3DS die ik nog bijna dagelijks opstart. De 3DS is voor mij een van de meest geliefde gaming apparaten die ik ooit bezit heb. Toch ga ik de Switch op dit moment niet in huis halen. De Wii U was nou niet bepaald een doorslaand succes, en op Xenoblade 2 na is Zelda de enigste Nintendo game waar mijn hart sneller van gaat kloppen dit jaar.

Gelukkig heb ik een Wii U voor Zelda en lijken Nintendo en 3rd party developers de 3DS in ieder geval in 2017 nog voor een groot deel te ondersteunen.
In tegenstelling tot wat ik hoopte denk ik dat je op de WiiU straks exact dezelfde Zelda game hebt, alleen je kunt hem niet in het vliegtuig spelen.
Dus, je kunt hem daar nog wel voor kopen en daar nog zoet mee zijn.
Tegen de tijd dat je daar klaar mee bent ennje de 3DS beu bent is er veel meer voor de switch te krijgen en kan je alsnog switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ienni1983 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:49:
Ik zal nog 1 ding doen dat niet ontopic is.

*facepalm*

En we gaan weer verder over de Nintendo Switch.

Jammer dat de Switch geen 4K is.

Ik ben binnenkort in de markt voor een 4k televisie :D

Maar gelukkig heb ik aan een 1080P televisie al genoeg aangezien de switch maar 900p is.
Juist met een 4k tv wordt het allemaal duidelijker hoe de switch achterloopt. Kijk, dat je geen netflix via dat ding dan doen op fatsoenlijke kwaliteit boeit niet zo want welke 4k heeft geen smart gedeelte met de netflix app ? Al die internet zooi zoals browsers, netflix en dergelijke zijn vaak features die de meesten nooit gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
whiteclear schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:51:
Ik ben wel hyped. Dat was ik al met de Switch trailer afgelopen oktober. En zeker na het zien van de laatste trailer van Zelda, dat ziet er echt gaaf uit. Ben ook erg benieuwd naar Sonic.

Hoop wel op een bundel incl Zelda, maar ik denk niet dat die komt. Dan hadden ze dat denk ik wel onthult. Of de Zelda bundel komt later nadat iedereen al een "kale" switch gekocht heeft.

Prijs vind ik wel tegenvallen. Had meer gehoopt op €249. Maar goed, €309 heb ik er wel voor over.

Ben erg benieuwd naar Hands-On filmpjes.
Reken maar dat er een Zelda bundel komt. Vrijwel altijd is die gekomen waarbij je dan ook een limited edition controller oid had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
YouTube: The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Wii U (E3 2016) vs. Switch...

Vergelijkingsvideo van Zelda op de WiiU en Switch. Gelukkig heb ik mijn handen niet gebrand aan de WiiU omdat ik al een voorgevoel had dat deze console ging floppen.

Ik had mijn hoop dan wel gevestigd op de Switch. Ik vond de presentatie tegenvallen, net zoals de line-up. Omdat ik geen WiiU heb of heb gehad heb ik er weinig moeite mee om nu die Switch aan te schaffen. Zelda rechtvaardigt dat nu eenmaal in mijn ogen.

Weet je, ik verwacht nu echt van Nintendo een top E3 anders zie ik weer een flop aandienen. Mario Kart 8 komt gelukkig wel eind april en ook deze is zo goed als nieuw voor mij omdat ik deze alleen speelde bij een maat afentoe.

Daarna is het lang wachten op Mario. Een Wave Race ergens dit jaar of een aankondiging had voor mij al een hoop goedgemaakt. Al die gekke techdemogames" kunnen mij niet warm maken.

Kom op Nintendo laat mij mijn jeugd herinneren. Ik game nu al jaren meer op de consoles van Sony en Microsoft terwijl het gamen voor mij echt is begonnen op een NES en vooral de SNES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Nintendo over waarom ze voice chat via een mobiele telefoon laten lopen ipv de Switch zelf.

http://www.ign.com/articl...nline-approach-for-switch

When asked why voice chat for Nintendo Switch will be tied to a mobile app, Reggie said, "we want to reinforce the capability to take your experience with you on the go.... The ability to do matchmaking, voice chat through your phone, it's a hell of a lot more convenient than having a gamer headset stuck into your backpack trying to do that. That's why we're doing it the way we are. We see the convenience, we see the ease of delivery. We think it's going to lead to a better experience."

Later in het artikel zeggen ze echter:

With regard to why Switch won't have StreetPass support—a feature that allows 3DS users to exchange game information when passing others with the handheld—Young highlighted the fact that Switch is first and foremost home console, despite also supporting portable play.

Man, heeft niemand nou door dat die Reggie ontzettend nep en 'gemaakt' overkomt na al die jaren.

Via de mobiel voice chat deed ik 10 jaar geleden....gratis....

Ik vraag me echt af wat het gaat worden met die online service gezien Nintendo daar niet echt een sterke naam heeft. Ben ook benieuwd naar de kosten waar ze nog niks over zeggen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Is het bekent of iets van de WiiU hardware forward compatible blijft naar de switch?

Ik had toen der tijd alles voor de Wii verkocht, om het vervolgens weer opnieuw te kopen voor de WiiU. Ik wil die fout niet nog een keer maken :).

Ik kan er echter niet veel over vinden en ik sta op het punt om de WiiU te verkopen.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:42
SomerenV schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:59:
[...]

Maar die risico's lijken ze juist niet te willen lopen, waarom anders van die hoge prijzen voor de console, maar vooral ook voor de games? Ik ga er althans even vanuit dat de prijzen die eurogamer noemde accuraat zijn (ik heb het topic gister niet meer helemaal gevolgd omdat ik er niet de hele dag mee wou vullen).

Ook het vragen van geld voor online play lijkt mij een gigantisch risico voor een console die veelal als tweede staat. Bij de Wii u vond ik gratis online een belangrijk voordeel omdat het dan iets minder erg is als ik er niet zoveel op speel, ik kan nog steeds af en toe een potje Mario kart online spelen. Maar ik ga echt niet een abonnement nemen om eens in de zoveel weken nog eens te karten, dat vind ik het dan niet waard.

Wat betreft de prijs van games, daar gaat ook weer mee spelen dat Nintendo games nauwelijks in prijs dalen met leeftijd. Ik weet dat sommigen argumenteren dat het ook niet logisch is dat een game goedkoper wordt want het is toch nog steeds dezelfde goede game, maar de realiteit is gewoon dat ik door wat langer te wachten voor ik games koop op mijn Xbox one nu al (ik heb hem nog geen half jaar) een enorme verzameling games heb zonder een kapitaal uitgegeven te hebben en dat zou me bij Nintendo nooit lukken.

Al met al is de tco mij gewoon echt te hoog en ik verwacht dat ik daar niet de enige in zal zijn. Als dat gaat betekenen dat deze console weer tegen gaat vallen in verkoop aantallen en support, dan mag Nintendo misschien wel nog genoeg geld hebben, maar op een gegeven ogenblik accepteren de aandeelhouders het ook niet meer dat die berg geld maar langzaam opgegeten wordt.

We hebben de verandering het afgelopen jaar al gezien met de release van een Mario game op telefoons, iets wat voorheen ondenkbaar leek. Het zou mij niets verbazen als de switch ook tegen gaat vallen qua succes, en stiekem zou ik dat persoonlijk helemaal niet erg vinden. Ja, het is jammer als Nintendo dan niet meer innovatief kan zijn in hardware en besturing van games, maar ik zou het eigenlijk toch best cool vinden als ik over een paar jaar gewoon Nintendo games op mijn Xbox (scorpio of two of whatever) kan spelen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:59:
[...]

Dit is natuurlijk gewoon fanboy geleuter, tussen "ik ga lekker op mijn Nintendo Switch spelen" en "ik ga lekker op mijn Nintendo NX spelen" zit helemaal geen verschil. Dat is maar net hoe het product in eerste instantie genoemd wordt.

Als de nieuwe Console "Nintendo 2587" had geheten zei iedereen "ik ga lekker op mijn Nintendo 2587 spelen"

Had een boom een paal geheten en een paal een boom dan had niemand dat raar gevonden :)
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Hoe je een product noemt heeft een groot effect op hoe effectief het kan zijn.

NX heeft bv meerdere betekenissen. Nintendo 10 (NES 1, SNES 2, N64 3, GC 4, Wii 5, Wii U 6, GB 7, GBC 8, GBA 9, DS 10, 3DS 11, NX 12.. damn dat gaat fout) óf Nintendo Cross een systeem die een kruising tussen een handheld en een console is.
Verder is de N uit NX een afkorting voor "Nintendo". Dus het is niet Nintendo NX, maar Nintendo X of NX. Ook hier gaat het keihard fout, want mensen zullen zeggen van "hé ik ga op mijn X spelen!" Wat héél makkelijk verkeerd begrepen kan worden.

NX een slechtere naam dan Wii U.

De naam Nintendo Switch vind ik een erg leuke naam. Want de naam omschrijft het apparaat. Je Switched van TV naar handheld. Of van handheld naar TV. En je kan er leuke woordgrapjes mee maken (geloof het of niet, maar dit is heel erg handig om een merknaam sterk te maken).

Bottom line: is Nintendo Switch een betere naam dan NX? Ja, ik vind van wel.
Ga je het afkorten naar NS dan krijg je, in Nederland, hele andere problemen :P

Verder hoef je het er niet eens mee te zijn, maar noem het dan svp geen "fanboy geleuter". Dank je.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2017 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
The_Bird schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 08:34:
Nintendo over waarom ze voice chat via een mobiele telefoon laten lopen ipv de Switch zelf.

http://www.ign.com/articl...nline-approach-for-switch

When asked why voice chat for Nintendo Switch will be tied to a mobile app, Reggie said, "we want to reinforce the capability to take your experience with you on the go.... The ability to do matchmaking, voice chat through your phone, it's a hell of a lot more convenient than having a gamer headset stuck into your backpack trying to do that. That's why we're doing it the way we are. We see the convenience, we see the ease of delivery. We think it's going to lead to a better experience."

Later in het artikel zeggen ze echter:

With regard to why Switch won't have StreetPass support—a feature that allows 3DS users to exchange game information when passing others with the handheld—Young highlighted the fact that Switch is first and foremost home console, despite also supporting portable play.

Man, heeft niemand nou door dat die Reggie ontzettend nep en 'gemaakt' overkomt na al die jaren.

Via de mobiel voice chat deed ik 10 jaar geleden....gratis....

Ik vraag me echt af wat het gaat worden met die online service gezien Nintendo daar niet echt een sterke naam heeft. Ben ook benieuwd naar de kosten waar ze nog niks over zeggen.
Het voice/Friends gedeelte wil je toch juist geïntegreerd! Maar goed waarschijnlijk verwacht ik zaken als pc gamer die niet voor de hand liggen. Hoewel de PS3/4 en Xbox dit volgens mij wel ondersteunen. Tot nu toe zou ik graag Zelda spelen maar dat is dan ook eigenlijk het enige. Mario en Mario kart zijn altijd goed voor uren spelplezier maar voor mij nog geen must buy. Parental control ziet er wel erg goed uit! Ik wacht voorlopig met de aanschaf en wacht op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Ik vind het echt wel schandalig dat ze gewoon een uitgemelkte mario kart in de markt zetten, had echt wel wat meer verwacht van Nintendo. Dat ze het dan ook nog niet lukken om op de release date van de Switch (bewust of onbewust) het spel verkoopklaar te hebben maakt het voor mij een compleet lachertje. Ik hoop echt dat de Switch slaagt, maar op deze manier een launch aanpakken maakt het voor mij een raadsel wat ze nu willen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd of pokemon stars gepland staat voor holiday 2017, nu mario dat ook is. Zou natuurlijk wel kunnen, maar een 3e versie van een pokemon game komt meestal over 1,5/2 jaar. Z'n grote ramp is een magere launch line up ook weer niet, consoles bloeien het hartst in het 3e en 4e jaat meestal. 3ds had ook een moeizame start, maar een price drop en goeie software heeft het zaakje goed geholpen. Als er met black fridays goeie deals komen met zelda, mario of eventueel pokemon is het voor veel mensen al een stuk aantrekkelijker, dan heeft de switch ook al een aardige software libary met hopelijk nog wat soeps waar we in de toekomst naar uit kunnen kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:15
Zo mijn bestelling is compleet. Gisteren kon ik niet achteraf betalen voor de pro controller bij bol.com maar inmiddels wel.

Mijn orders bij bol:
* switch grey
* zelda limited edition
* pro controller

Let the wait begin >.<

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:03
Als Mario kart en splatoon online betaald worden, ofwel achter het abonnement systeem. Dan ga ik iig die al niet aanschaffen. Splatoon en Mario kart zijn erg leuk online, maar niet betaald. Daar speel ik het dan weer te weinig voor.

En hopen dat WiiU controllers zoals de pro ook gebruikt kunnen worden. Kan het niet echt vinden. Heb er zelf namelijk twee in bezit. En anders komt het later wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 14-01-2017 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Arunia schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 09:43:
Als Mario kart en splatoon online betaald worden, ofwel achter het abonnement systeem. Dan ga ik iig die al niet aanschaffen. Splatoon en Mario kart zijn erg leuk online, maar niet betaald. Daar speel ik het dan weer te weinig voor.
Dat worden ze, althans MK sowieso lees ik net op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Ik ben echt benieuwd naar het online plan van Nintendo:
-Welke games gebruiken er voice chat?
-Kan je alleen voice chatten met vrienden?
-Zijn er weer friend codes?
-En het belangrijkste: hoe duur gaat het zijn?

Over de gratis game die je krijgt is wel meer bekend:

http://www.polygon.com/20...ch-monthly-games-not-free

Je krijgt dus 1 nes of snes game die je een maand kan spelen, met online play. (Ben dan ook benieuwd hoeveel van die games singleplayer zullen zijn)
Wil je hem daarna spelen dan moet je er voor betalen. Groot contrast met het aanbod bij Xbox en PSN dus. Die online fee kan maar beter zeer laag zijn want tot nu klinkt het niet best.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk niet dat Nintendo in de positie is meer dan 20/30 euro per jaar te vragen voor online, maar met Nintendo weet je het nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Is er iets genoemd over backward compatibiliteit? Nou heeft mijn zoontje zo een 8 bekende games via de EShop gekocht.

Ik kan mij goed voorstellen dat zombiu port niet mogelijk is ivm de integratie van de wiiu gamepad maar Mario kart 8, super smash brothers of Mario maker werkt ook zonder tv. _/-\o_

Of mogen we straks voor de deluxe Mario kart 8 de volle prijs betalen?.....

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Ryatzu schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 09:42:
Zo mijn bestelling is compleet. Gisteren kon ik niet achteraf betalen voor de pro controller bij bol.com maar inmiddels wel.

Mijn orders bij bol:
* switch grey
* zelda limited edition
* pro controller

Let the wait begin >.<
Ik kan geen Zelda Limited Edition vinden bij bol. Is deze al ergens te pre-orderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:02
whiteclear schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:04:
[...]

Ik kan geen Zelda Limited Edition vinden bij bol. Is deze al ergens te pre-orderen?
De zoekfuntie van Bol.com laat niet alles zien inderdaad. Hier is de link, alleen niet meer te orderen. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Xerox op 14-01-2017 10:05 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Kun je games straks ook digitaal kopen, ik ben eigenlijk al paar jaar klaar met fysieke media en bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat kan met de U toch al?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:07:
[...]

De switch is met zijn dock gewoon een Console natuurlijk, daardoor is vergelijken met de huidige consoles prima. Niets mis mee.

Er zitten wat gimmicks bij de Switch natuurlijk en dat moet ook welk omdat Nintendo weer laat komt in de huidige Console generatie maar denk de gimmicks even weg en je hebt gewoon een product om spelletjes op te spelen, net zoals een PS4/XboxOne
Nintendo legt de focus niet op de console, maar de speelervaring en de content, nogmaals, de specificaties en de games kunnen vergeleken worden, maar het is nutteloos.

PS4 en xbox kan ik ook afkraken door mijn PC erbij te halen, maar ik bereik er niets mee. In de meeste gevallen krijg ik nog meer unieke spellen op de PC, dan op de xbox en ps4.

De Switch heb ik al ge-preordered, omdat ik nu al weet dat er goede en unieke content voor beschikbaar komt. Ik zie het meer als een uitgebreide handheld console en niet als directe concurrent van Microsoft en Sony.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:10

S2S

(jarig!)
Ach ik denk dat ze binnen het half jaar de Switch verkopen voor 249,99... de prijs klopt gewoon niet..

Is niet in verhouding met de mark, de prijzen van de games ook niet.

[ Voor 41% gewijzigd door S2S op 14-01-2017 10:49 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:48:
Ach ik denk dat ze binnen het half jaar de Switch verkopen voor 249,99... de prijs klopt gewoon niet..

Is niet in verhouding met de mark, de prijzen van de games ook niet.
Volgens mij lopen de pre-orders als warme broodjes. Hoop daar dus maar niet al te hard op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:44
Ik bind de prijs echt wel meevallen. Daar zit wel een stuk sentiment bij maar ach, veel games op de nintendo zijn replayable voor jaren. Terwijl dit voor mij op de Xbone alleen de fifas en de forzas zijn.
Ik denk er sterk aan om deze Switch toch te gaan pre-orderen terwijl ik dit bij andere consoles nog niet heb gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:10

S2S

(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:02:
[...]

Volgens mij lopen de pre-orders als warme broodjes. Hoop daar dus maar niet al te hard op.
Dat gaat altijd zo met Nintendo producten, wij fanboys kopen de Nintendo's en dan is het gebeurd ;) Jan met de pet denkt: duur voor een handheld / console..

Als je al een Xbox one en PS4 voor 250 kan krijgen.

Was met WiiU niet anders..

Die pre-orders zeggen echt niets..

[ Voor 22% gewijzigd door S2S op 14-01-2017 11:24 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GameCube ports is daar al wat over gezegd? Want dat blijft voor mij de beste Nintendo console ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:13:
[...]

Dat gaat altijd zo met Nintendo producten, wij fanboys kopen de Nintendo's en dan is het gebeurd ;) Jan met de pet denkt: duur voor een handheld / console..

Als je al een Xbox one en PS4 voor 250 kan krijgen.

Was met WiiU niet anders..

Pre-orders zeggen wel degelijk iets. Dat de Wii U het vervolgens niet wist uit te buiten en momentum verloor is bekend. Waardoor dat kwam is ook bekend. Dat Nintendo het nu anders gat doen is ook al bekend. Dat Nintendo nu wel al behoorlijk wat hype weet te creëren, ook onder de niet Nintendo fans is ook bekend.

Een X1 en PS4 zijn geen hybride consoles. Graag appels met appels vergelijken en niet appels met peren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Voor diegene die het nog niet gezien hebben, bij Bol.com is de
Nintendo Switch Pro Controller nu te pre-orderen!

2x

Wel duur geintje inmiddels :/
Nintendo Switch 309 / 2x Pro Controller 130 / Screen protector 15 / Case 27 / Zelda en MK8D 120
Toch 600 euro voor 4 controllers (1 set Joy-Con en 2 Pro) / 2 games (en 2 niet perse benodigde accessoires).
S2S schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:13:
[...]
Indien die Pre-orders -> orders blijven en hij verkoopt als zoete broodjes dan zegt dat voor 3rd party wel degelijk iets. Het probleem is meer de vraag OF 3rd Party er al voor aan het ontwikkelen is en wanneer ze klaar zijn. Indien de volgende lading games pas maart 2018 komen heeft Nintendo een probleem. Niet voor de Nintendo die hards natuurlijk want die zitten, zoals ikzelf, voornamelijk op 1st/2nd party games te wachten of wellicht zelfs remakes.

Voor- en nadeel van het falen van de WiiU en de vergelijkbare power van de NSwitch is wellicht dat ondergewaardeerde/slecht verkochte WiiU games een re-released gaan krijgen op de Switch. Ik heb de Switch links laten liggen en ik denk velen met mij. Ik ken werkelijk NIEMAND die een WiiU in huis heeft ondanks dat er wel leuke games voor zijn uitgekomen.

Kom maar op met die Metroids en Mario's van de WiiU voor een gereduceerde prijs >:)

[ Voor 52% gewijzigd door Thalaron op 14-01-2017 11:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aangezien de kracht een beetje te vergelijken is met een opgevoerde ps3/xbox360/wiiu, wat voor oude ports zouden jullie graag zien? Ik zie ports dark souls, mass effect, bioshock, portal, batman arkham series en red dead redemption wel zitten, allemaal gemist vorige generatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:57:
Aangezien de kracht een beetje te vergelijken is met een opgevoerde ps3/xbox360/wiiu, wat voor oude ports zouden jullie graag zien? Ik zie ports dark souls, mass effect, bioshock, portal, batman arkham series en red dead redemption wel zitten, allemaal gemist vorige generatie.
Legend of Zelda, Skyward Sword HD
Zou voor mij een directe aankoop zijn. Ik heb deze op de Wii niet gespeeld omdat ik die Wii-Motes en brakke looks beu was. De WiiU overgeslagen duss...

Super Mario 3D World
New Super Mario Bros. + New Super Luigi U
Super Mario Maker
Paper Mario: Color Splash
Yoshi's Woolly World

Multi-Platform games hoeven van mijzelf niet en ik denk voor veel anderen dat dit te laat zal zijn.
Denk vooral aan exclusives van Nintendo zelf voor de WiiU die door het gebrek aan interesse voor de WiiU niet uit de verf gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:57:
Ik zit niet te wachten op ports.
Wel zit ik te wachten op goude oude waar een nieuwe verbeterde opvolger van komt. Zoals X-Wing vs Tie-Fighter, Een Freelancer met gigantische multiplayer en meer van dat soort dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van mij mogen ze ook wel een boel wii u games porten en een paar wii toppertjes remasteren. De concurrentie doet het ook schaamteloos. Heb ze allemaal niet gespeeld dus mij hoor je niet klagen, als ze het doen moeten ze wel met eerlijke prijzen komen. 30 euro voor een port van een Wii U game en 40 voor een remaster.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:33
Nieuwevolger schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:18:
Van mij mogen ze ook wel een boel wii u games porten en een paar wii toppertjes remasteren. De concurrentie doet het ook schaamteloos. Heb ze allemaal niet gespeeld dus mij hoor je niet klagen, als ze het doen moeten ze wel met eerlijke prijzen komen. 30 euro voor een port van een Wii U game en 40 voor een remaster.
Ik heb liever dat ze de Switch tablet wat streaming software geven waardoor hij als vervanging van de WiiU tablet is te gebruiken... dan hoef ik geen tweede WiiU als backup te kopen voor al mijn spellen die ik ooit al voor Wii of WiiU kocht, en kan ik ze op mijn tv blijven spelen (met de WiiU console in de kast uiteraard).

Maar goed - ziet er naar uit dat we all spellen nogmaals mogen kopen... :(

[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 14-01-2017 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Thalaron schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:46:
Voor diegene die het nog niet gezien hebben, bij Bol.com is de
Nintendo Switch Pro Controller nu te pre-orderen!

2x

Wel duur geintje inmiddels :/
Nintendo Switch 309 / 2x Pro Controller 130 / Screen protector 15 / Case 27 / Zelda en MK8D 120
Toch 600 euro voor 4 controllers (1 set Joy-Con en 2 Pro) / 2 games (en 2 niet perse benodigde accessoires).
600 euro vind ik toch wel erg aan de hoge kant voor wat je ervoor terug krijgt.
en dan hou ik met (en 2 niet perse benodigde accessoires) rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kun je de dock eigenlijk ook horizontaal gebruiken zodat ik hem in een kast kan leggen? Geen zin in zo'n plastic stand op mijn av meubel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
En toen kwam de aankondiging:

Er is weinig goed nieuws bij gekomen wat mij betreft (Eigenlijk niets wat ik al wist, behalve de nieuwe Mario trailer).

Dan het negatieve, en daardoor gaat de switch waarschijnlijk de tweede nintendo console worden die ik niet direct oppik bij launch, met mogelijkheid dat ik hem helemaal niet koop:

- Betaalde online services, ECHT? Ik snap dat als je een feature rijke online service hebt met veel games die mensen veel gebruiken dat je daar geld voor kan vragen (of niet en toch verdien je er geld mee zoals Steam). Maar voor een platform wat zulke slechte service heeft voor online content, zo'n gehandicapte eshop en zo weinig games (ik kan enkel denken aan Mario cart, Xenoblade & Splatoon als games met online opties). Ik vind het schofterig.

- De techniek. Ja ik weet dat Nintendo op het innovatieve zit en technische vooruitgang geen prioriteit is. Maar als je een platform uitbrengt en er direct al opmerkingen zijn over framerate drops in je nieuwe Zelda. Dan doe je iets verkeerd. Ik zie nu iets meer 3rd partij developers klaar staan, maar ik denk dat dit door deze houding volgend jaar weer een Nintendo only platform gaat worden.

- Prijzen van games.
Mijn huidige games pak ik voor 30-40 euro op in de nintendo eshop voor AAA games, ik lees nu dat ik 60 euro mag gaan betalen voor Nintendo's 1-2 switch en die box game. Echt Nintendo?

- Line up is te klein om een nieuwe console te verantwoorden. De 1-2 switch en de box game zouden bij de console moeten geleverd moeten worden, 60 euro per game heb ik er niet voor over (nog geen eens 15 Euro per game). Ik zie dit meer als tech demo's. Wat blijft er dan als Switch titel over? Niets, Zelda komt ook naar de wii u. Ik heb nooit moeite met het wii u platform gehad (op zijn technische achterstand na, en voor betere graphics hoef ik de switch niet te kopen).

Het platform kwam al met gebreken: Het gebrek aan content, de games die nooit aanbiedingen hebben (ik kan 4 jaar oude mario games kopen voor exact dezelfde prijs als 4 jaar geleden), het gebrek aan eye candy. Het weegt op dit moment haast niet op. Op dit moment zie ik geen reden om een switch te kopen voor Zelda, gezien deze ook op Wii U uitkomt en het er alle schijn naar heeft dat ik niets qua prestaties zal missen.

Ik denk erover na om de console nog eens te bekijken als Mario uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Switch Zelda draait op 1080, Wii U op 720.
En Switch heeft mooiere graphics.

Maar goed, als je een Wii U hebt staan zou ik nu ook geen 300 euro extra uitgeven alleen daarvoor.

[ Voor 48% gewijzigd door matthijst op 14-01-2017 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
matthijst schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:42:
En Switch heeft mooiere graphics.

Maar goed, als je een Wii U hebt staan zou ik nu ook geen 300 euro extra uitgeven alleen daarvoor.
Ik heb niet eens een tv die 1080 aankan. :P Maar of op de switch het mooier is, ik weet het niet. Wat ik nu doorkrijg is dat het een handheld is die qua prestaties op hetzelfde niveau zit.

Ik hoop dat ze de aankomende Mario ook zullen porten naar de Wii U, dan is mijn keuze eigenlijk voor het gehele jaar vrij simpel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:21:
Kun je games straks ook digitaal kopen, ik ben eigenlijk al paar jaar klaar met fysieke media en bevalt me prima.
Ja. Zelda is echter al iets van 13-14 gieg volgens de Japanse Nintendo site, dus je interne opslag zal niet voldoende zijn als je volledig digitaal wil gaan.
matthijst schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:42:
Het schijnt dat Zelda docked op 900p draait.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Juke! schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:33:
[...]

600 euro vind ik toch wel erg aan de hoge kant voor wat je ervoor terug krijgt.
en dan hou ik met (en 2 niet perse benodigde accessoires) rekening.
Op zich ben ik het daar mee eens.
Echter heb ik destijds voor dat bedrag ook een PS3 voor 600 euro met 1 controller en geen game uitgegeven.
Natuurlijk is dit niet helemaal eerlijk om te vergelijken maar... ik kocht hem echter puur als Blu-Ray speler dus tsjah... wat is duur. Het is wel veel geld natuurlijk.
RayNbow schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:48:
[...]

Ja. Zelda is echter al iets van 13-14 gieg volgens de Japanse Nintendo site, dus je interne opslag zal niet voldoende zijn als je volledig digitaal wil gaan.

[...]

Veel games op de Xbox en PS4 draaien daar ook op?
Liever FHD Native natuurlijk maar ik denk dat het vooralsnog geen groot issue zal zijn.

Hier liever 900p 60FPS dan 1080p 30FPS in elk geval :)

[ Voor 31% gewijzigd door Thalaron op 14-01-2017 12:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
init6 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:46:
[...]

Ik heb niet eens een tv die 1080 aankan. :P Maar of op de switch het mooier is, ik weet het niet. Wat ik nu doorkrijg is dat het een handheld is die qua prestaties op hetzelfde niveau zit.

Ik hoop dat ze de aankomende Mario ook zullen porten naar de Wii U, dan is mijn keuze eigenlijk voor het gehele jaar vrij simpel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
RayNbow schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:48:
[...]

[...]

Reports right now say that, when docked, the Nintendo Switch version of The Legend of Zelda: Breath of the Wild plays in 900p at 30fps. That could change between now and launch, if Nintendo manages some more optimization.

While playing the game at the Switch event in Europe, Eurogamer was told that Nintendo aims to bring Zelda: Breath of the Wild up to 1080p at 60fps when docked. Let’s hope they make that mark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 00:11:
[...]

Opvallend hoeveel MIJN ervaring lijkt op wat hier beschreven is ....
Pagina: 1 ... 42 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic