Dat is misschien wel waar, maar ik heb een speciale i.v.m. het niet goed functioneren van mijn gehoor, dus ik zou het toch wel fijn vinden als ik die gewoon kan aansluitenBomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:22:
[...]
Zoiets koop je voor 3 euro tegenwoordig.
BT betwijfel ik ivm lag die je doorgaans hebt ... met spotify merk je dat niet maar met gaming wel.
Verwijderd
En waarom zouden ze Engels moeten spreken? Nintendo is een Japans bedrijf. En in tegenstelling tot Nederlanders zijn Japanners erg gesteld op hun taal en cultuur.Turfschipper schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:12:
Kunnen ze die gehele top van Nintendo niet eens een cursus Engels aanbieden. Ik vind dat onbegrijpelijk voor zo een groot bedrijf.
Het enige wat ik persoonlijk jammer vind is dat er maar één stream voor alle regios was. Ik had veel liever een speciale Europese stream gehad. Maar ondanks dat vind ik het ook niet zo erg.
De grootte en hoeveelheid tekst in een spel als Xenoblade 2 zegt me dat ze die niet voor eind 2018 in EU / USA beschikbaar kunnen hebben (tenzij de ontwikkeling ervan al heel ver gevordered is).Lekker Ventje schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:22:
Fire Emblem Warriors en Xenoblade 2 zouden nog dit jaar uit moeten komen volgens Daily Nintendo.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2017 20:27 ]
Holy shit.... dit melken xD
Ignorance Is Bliss
Heel simpel, jaren wachten en ondertussen gaat de gaming industrie door.Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:56:
Hoe kan je nou niet opgewonden raken van zelda?
Open world gaming is niks nieuws meer, dikke soundtracks zijn bijna standaard geworden, en wat ik tot nu toe gezien heb oogt enorm 2012 ...
Nee, niet impressed. En dat als eigenaar van vrijwel alle Zelda games incl. Remakes en special editions en 3stuks gouden Zelda Gba, 3dsxl, en new3dsxl.
Ja je zou me een fanboy kunnen noemen.
Iedereen in de youtube chat praat over plaatsvervangende schaamte, moet ik het wel mee eens zijn met dit spel
Wie dit leest is gek.
Verwijderd
Hmm. Ik vind het echt een prachtig apparaat om naar te kijken, en de games (minus Mario en de Dance games) spreken mij ook wel aan. Alleen: Het merendeel komt ook op de PS4 uit (minus Zelda dan) en die heeft ook prima remote play functionaliteit. Natuurlijk niet zo elegant als de Switch maar ok.
De launch line-up vind ik nogal triest. Ik wil het apparaat graag leuk vinden en kopen...maar de games waar ik het voor zou doen komen ook allemaal op de PS4 uit, behalve Zelda dan.
Even de kat uit de boom kijken.
De launch line-up vind ik nogal triest. Ik wil het apparaat graag leuk vinden en kopen...maar de games waar ik het voor zou doen komen ook allemaal op de PS4 uit, behalve Zelda dan.
Even de kat uit de boom kijken.
Mischien zit het wel erop .. de Vita had het wel dus het zou moeten kunnen lijkt mij.Emmavdv schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:24:
[...]
Dat is misschien wel waar, maar ik heb een speciale i.v.m. het niet goed functioneren van mijn gehoor, dus ik zou het toch wel fijn vinden als ik die gewoon kan aansluiten
dat is niet helemaal waar wat je zegt, al hoewel er sommige games zijn die je gratis op je ps4 kon downloaden als je de ps3 versie had aangeschaft. Was dat aantal echt heel beperkt en meestal moest je als nog betalen €10-€15 om de game te downloaden. En bij sommige games had je zelfs nog een verplichte promotie code nodig die bij de ps3 verkochte versie werd meegeleverd. maar die werd dan weer in een beperkte periode bij die game meegeleverd had je je game daarvoor of na gekocht pech...Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:10:
[...]
Yup ook al heb je eerlijk gekocht msg je weer €€€€ aftikken.
Op de PS4 versie van eerder gekochte games op de PS3 gewoon gratis downloaden.
Nintendo zal dat nooit doen, dat hebben ze al bewezen in het verleden.
Was al een crime een console release pack game (digitaal mbv code) op je nieuwe WiiU te krijgen nadat de eerste defect was geraakt.
en in tegenstelling tot wat jij verkondigt (misschien omdat je niet tevreden bent met de switch/Nintendo) had Nintendo er voor gezorgd dat je alle vc aankopen op de wii ook op de wii u kan spelen zonder te betalen !!! of promotie codes !! dus ik zou nog even afwachten wat Nintendo verkondigt in plaats van de conclusies van deze tweaker over te nemen
WTF...dat tafeltennis spel..om te janken.
Wie dit leest is gek.
Vaag spel, dat tafeltennis.
Allemaal van die 1x proberen dingetjes: samurai, tafeltennis.
Allemaal van die 1x proberen dingetjes: samurai, tafeltennis.
Haters everywhere but I don’t really care
Ze doen het erom, dit kan niet anders.
Ignorance Is Bliss
Cardwizard schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:45:
lol , nog even en ik annuleer hem weer...
Ook dit eetspel, what tthe..

Wie dit leest is gek.
Ik was ondanks de (tegenvallende) geruchten toch vrij positief, tot vandaag.
Uitgaande van een prijs van €329, zonder games, vind ik de Switch niet echt value for money. Ik wacht de bundels even af, ongetwijfeld komen er t.z.t. vast wel MK8, Spla2oon en BotW bundels uit.
Uitgaande van een prijs van €329, zonder games, vind ik de Switch niet echt value for money. Ik wacht de bundels even af, ongetwijfeld komen er t.z.t. vast wel MK8, Spla2oon en BotW bundels uit.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Hier moet je wel heel dronken voor zijn
Wat een onzin zeg, spreek je voor jezelf. Sony is ook Japans, die doen dat toch ook niet?Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:25:
[...]
En waarom zouden ze Engels moeten spreken? Nintendo is een Japans bedrijf. En in tegenstelling tot Nederlanders zijn Japanners erg gesteld op hun taal en cultuur.
En waarom Engels spreken? Omdat ongeveer 90% van je klanten die zit te kijken geen Japans spreekt. En om met ontwikkelaars, gamestudios ed te communiceren misschien?
En dan kom je eens niet als koosjes over op die persconferenties en directs ed.
Je staat toch iets te verkopen?
Sony is ook een Japans bedrijf dus snap je punt niet, vind het wel cute dat ze zich houden aan Japans en heel die filosofie van controllers delen en party games en heel dat gemeuk over de switch bovenhalen op een feestje maar dat gaat allemaal voorbij aan de ''westerse gamer''Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:25:
[...]
En waarom zouden ze Engels moeten spreken? Nintendo is een Japans bedrijf. En in tegenstelling tot Nederlanders zijn Japanners erg gesteld op hun taal en cultuur.
Ik ben aan het wachten op games met steengoed verhaal die je inzuigen, niet om de Switch boven te halen op een party (
Als ze nou in plaats van resources aan dit soort ongein toewijzen, het hadden geïnvesteerd in de top games hadden we misschien wat meer goede launch titels en minder lang hoeven wachten op de nieuwe Mario 3D
[ Voor 3% gewijzigd door kaizoku94 op 13-01-2017 20:52 ]
Verwijderd
Ook Sony doen persconferencies en reveals in Japan in het Japans.Turfschipper schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:48:
[...]
Wat een onzin zeg, spreek je voor jezelf. Sony is ook Japans, die doen dat toch ook niet?
Bron?En waarom Engels spreken? Omdat ongeveer 90% vna je klanten die zit te kijken geen Japans spreekt. En om met ontwikkelaars, gamestudios ed te communiceren misschien?
Nogmaals: deze persconferentie was in Japan. Voor een Japans publiek. Van een Japans bedrijf. WAAROM zouden ze het in het Engels doen?En dan kom je eens niet als een koosjes over op die persconferenties en directs ed.
Je staat toch iets te verkopen?
En ja ik heb ook gezegd; ik had liever een aparte Amerikaanse en Europeaanse stream gehad. Want dat is wat je krijgt als je naar dergelijke streams van Sony of MS kijkt.
"adding manpower to a late software project makes it later".kaizoku94 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:50:
minder lang hoeven wachten op de nieuwe Mario 3D
Nintendo is de weg kwijt en je merkt dat ze teruggrijpen op hun innovatie apex ten tijden van de Wii.
Al die motion flauwe games waar anno 2017 vrijwel niemand meer op zit te wachten.
Al deze quasi innovatieve party games zijn het resultaat van creatieve leegte en het willen opvullen van de game schaarste .....
Al die motion flauwe games waar anno 2017 vrijwel niemand meer op zit te wachten.
Al deze quasi innovatieve party games zijn het resultaat van creatieve leegte en het willen opvullen van de game schaarste .....
Ik had "sinds de PlayStation het voortouw nam" erbij moeten zetten.Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:17:
[...]
Hangt er vanaf over welke console je praat ... De snes draaide voornamelijk op de zeer goede 3rd party support destijds !
Arcade games waren toen de bigsellers onder andere.
Daar heb je eigenlijk wel een goed punt, waar mensen vroeger de consoles van Nintendo een beetje links liet liggen omdat de specs van de non-portable consoles achterbleven en de consoles het vooral van gimmicks en bestaande IP's moest hebben en waar de portables dermate underpowered waren dat ze geen recente conventionele games aankonden zijn die twee nu dichter bij elkaar gebracht tot op het punt waarop de draagbaarheid een echte toevoeging is. Zo had ik het eigenlijk nog helemaal niet bekeken.Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:02:
[...]
Over het algemeen niet nee, maar een game als skyrim overal portable beschikbaar hebben heeft ook z'n voordelen of samen een potje fifa op vakantie. Third party games zijn vooral belangrijk om grote droogtes te voorkomen. Alleen op exclusives voortborduren kan zorgen dat er een half jaar lang niks noementswaardig uit komt.
Je bedoelt te zeggen dat Nintendo niet innovatief is in vergelijking met de eenheidsworst die Sony en Microsoft bieden? De enige vernieuwing in die twee zit hem in betere specs.Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:52:
Nintendo is de weg kwijt en je merkt dat ze teruggrijpen op hun innovatie apex ten tijden van de Wii.
[ Voor 23% gewijzigd door NMe op 13-01-2017 20:55 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik kijk nu niet de stream maar als ik de gifs en opmerkingen lees WTF. Het lijkt bijna alleen om die controllers te gaan bij de meeste games. Jammer... Ik was er bij de Wii al geen voorstander van altijd al het gevoel dat het random was terwijl je voor je gevoel hetzelfde deed. Ik wacht nog op mooie games.
Bron? Hoezo een bron voor zo iets obvious, laat het 80% zijn. Maw, iedereen die niet uit japan komt spreekt beter engels dan japans...Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:52:
[...]
Ook Sony doen persconferencies en reveals in Japan in het Japans.
[...]
Bron?
[...]
Nogmaals: deze persconferentie was in Japan. Voor een Japans publiek. Van een Japans bedrijf. WAAROM zouden ze het in het Engels doen?
En ja ik heb ook gezegd; ik had liever een aparte Amerikaanse en Europeaanse stream gehad. Want dat is wat je krijgt als je naar dergelijke streams van Sony of MS kijkt.
Jij hebt het over deze persconferentie, ik heb het over alle persconferenties, tv uitzendingen en presentaties. Ze doen het altijd, of ze nu in tokio staan of op de E3.
Het is tergend, kneuterig en ouderwets.
[ Voor 4% gewijzigd door Turfschipper op 13-01-2017 20:58 ]
Ik heb liever dat een Japans bedrijf in het Japans presenteert. Alles wat dan lost in translation raakt is niet meer hun fout maar die van degene die het vertaalt. Engelse vertalingen uit Japan zijn veelal dramatisch, Japanners die Engels spreken over het algemeen ook. Dan liever gewoon Japans met ondertitels.Turfschipper schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:55:
[...]
Bron? Hoezo een bron voor zo iets obvious, laat het 80% zijn.
Jij hebt het over deze persconferentie, ik heb het over alle persconferenties, tv uitzendingen en presentaties. Ze doen het altijd, of ze nu in tokio staan of op de E3.
Nu is het veel te laat inderdaad. Maar dit hebben ze ook ooit in een vroeg stadium moeten inplannen en het had mooi geweest als ze hadden gefocust op grotere launch titles. of in ieder geval een A - AAA game uitbrengen om de ene maand of per kwartaal het eerste jaar.RayNbow schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:52:
[...]
"adding manpower to a late software project makes it later".
Verwijderd
Als je een Amerikaanse stream van Nintendo kijkt heb je meestal Treehouse en/of Reggie. Die spreken allemaal prima Engels. Wanneer personen als bv Miyamoto in een dergelijke stream is spreekt hij Japans met een Engelse tolk of hij spreekt heel slecht Engels.
Europese streams is vrijwel altijd Shibata aan het woord en, ja zijn accent is wat vreemd, hij spreekt goed Engels.
Europese streams is vrijwel altijd Shibata aan het woord en, ja zijn accent is wat vreemd, hij spreekt goed Engels.
Een Zelda-game en een Mario-game tegelijk uitbrengen is een slecht plan. De enige zekerheid die Nintendo heeft is dat de sterke IP's à la Mario, Zelda, Pokémon, etc. toch wel verkopen, dus die zullen ze een beetje moeten spreiden om omzet te kunnen blijven maken. Het zou pas klote zijn als ze allebei bij launch al beschikbaar zouden zijn en je daarna meer dan een jaar moet wachten op een nieuwe game van een Nintendo-IP.kaizoku94 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:57:
[...]
Nu is het veel te laat inderdaad. Maar dit hebben ze ook ooit in een vroeg stadium moeten inplannen en het had mooi geweest als ze hadden gefocust op grotere launch titles. of in ieder geval een A - AAA game uitbrengen om de ene maand of per kwartaal het eerste jaar.
Maar dat doen ze juist niet. Deden ze het maar, alles in het japans en ondertiteling.NMe schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:57:
[...]
Ik heb liever dat een Japans bedrijf in het Japans presenteert. Alles wat dan lost in translation raakt is niet meer hun fout maar die van degene die het vertaalt. Engelse vertalingen uit Japan zijn veelal dramatisch, Japanners die Engels spreken over het algemeen ook. Dan liever gewoon Japans met ondertitels.
Er staat altijd een japanner in het japans, en een vertaler er naast. Hoveel E3 shows en persconferenties moeten wij nog aangluren voordat ze snappen dat dat niet werkt en je zo alle swung en snelheid uit zo een presentatie haalt?
Om de maand een A-AAA game uitbrengen? Dus iets van 6 games in het eerste jaar?kaizoku94 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:57:
[...]
Nu is het veel te laat inderdaad. Maar dit hebben ze ook ooit in een vroeg stadium moeten inplannen en het had mooi geweest als ze hadden gefocust op grotere launch titles. of in ieder geval een A - AAA game uitbrengen om de ene maand of per kwartaal het eerste jaar.
In willekeurige volgorde:
- Zelda
- Mario
- Mario Kart
- Splatoon
- Xenoblade
- Fire Emblem Warriors
Heb je een goed punt idd. Waarschijnlijk dus niet.Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:02:
[...]
Wat denk jezelf ? Die van de WiiU gaan het ect niet doen hoor ...
Wat dat betreft is het net Apple, je kan alles opnieuw kopen dus de premium prijs betalen.
Als het wel zo was dan hadden ze dat wel vermeld, immers dat is positief nieuws.
Niets aan te dien, zijn ergere dingen.
Gaan we ons echt druk maken over het engels van een presentatie ?Turfschipper schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:55:
[...]
Bron? Hoezo een bron voor zo iets obvious, laat het 80% zijn. Maw, iedereen die niet uit japan komt spreekt beter engels dan japans...
*knip*
[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 13-01-2017 21:07 ]
Jeetje wat een rant hier weer. Sorry maar ik werd helemaal leip toen ze zelda lieten zien. Die game is zowiezo maanden lang veel plezier. Ik koop niet games om deze vervolgens binnen een paar weken uit te spelen. Dus mario eind dit jaar is perfect. Mario kart in aprik voor de leuke coop avonden.
Kom maar op, switch!
Kom maar op, switch!
[ Voor 95% gewijzigd door NMe op 13-01-2017 21:07 ]
Och serieus......... en het bericht van de troll laat je weer staan.
Pffffffff
Edit
Ok, ook weg.
Maar je had mijn bericht niet helemaal weg hoeven halen. Dat heb je bij hem ook niet gedaan.
Pffffffff
Edit
Ok, ook weg.
Maar je had mijn bericht niet helemaal weg hoeven halen. Dat heb je bij hem ook niet gedaan.
[ Voor 43% gewijzigd door Turfschipper op 13-01-2017 21:09 ]
Dat niet eens. Het is een update van SSF2HD Remix. Een game uit 2008 (!) met een paar extra karakters erbij. Heb er op de Ps3 wel van genoten toendertijd, al zijn de animaties niet zo vloeiend omdat ze het wilden spiegelen aan de frame data van het origineel.Turfschipper schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:26:
Is die street fighter nu een downgraded fight game? Of een oldschool remake? Of een gloednieuwe maar dan met oude stijl grafix?
Hoopte op een meer 'hedendaagse' streetfighter.
Hedendaagse SF draait niet op de NS, Daarnaast is SF5 exclusief voor PS4.
"21 jaar DSL!"
YouTube: Nintendo Switch-presentatie 2017 - Overzicht games
Zit er hele dag al mee, welke game is dat tussen 0:57 en 1:00?
Zit er hele dag al mee, welke game is dat tussen 0:57 en 1:00?
Turfschipper schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:08:
Maar je had mijn bericht niet helemaal weg hoeven halen.
offtopic:
Commentaar op moderatie zie ik met liefde tegemoet in de feedbacktopics of in mijn DM, niet in het topic waar het nog verder de discussie verstoort. Als er nog iets in je bericht had gestaan dat géén flame was dan had ik het laten staan, overigens.
Commentaar op moderatie zie ik met liefde tegemoet in de feedbacktopics of in mijn DM, niet in het topic waar het nog verder de discussie verstoort. Als er nog iets in je bericht had gestaan dat géén flame was dan had ik het laten staan, overigens.
Nouja zeg....... lees het nog maar eens terug dan. Alleen de laatste zin snap ik. De 1ste alinea was een normale post.NMe schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:10:
[...]
offtopic:
Maar goed trollen worden nu eenmaal regelmatig in het zadel geholpen hier. En dan van diegene, die helaas ff hapt op het aas van de troll, alles van verwijderen.
Ach ja, alles went hoor.
[ Voor 15% gewijzigd door Turfschipper op 13-01-2017 21:16 ]
Voorlopig komen er voldoende games uit voor de eenheidsworsten, en ja de specs verbeteren en daar blijft het bij. Iets wat werkt hoef je niet te voorzien van poespas.NMe schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:53:
[...]
Je bedoelt te zeggen dat Nintendo niet innovatief is in vergelijking met de eenheidsworst die Sony en Microsoft bieden? De enige vernieuwing in die twee zit hem in betere specs.Ik vraag me ook af of er "niemand op zit te wachten," een snelle rondvraag in mijn vriendengroep leert me dat Nintendo toch nog best wel populair is gezien het aantal pre-orders, ook met deze magere lijst aan launchtitels.
Nu lijkt het meer op weer motion funnies toe te voegen die naar mijn weten niemand heeft gemist of nog op zit te wachten.
Denk dat de reacties wereldwijd inmiddels genoeg zeggen ...
Leuk die gimmicks als de rest op orde is. Nu is dat met wat wij weten nog niet zo.
Indrukwekkend .. The Bird kent zijn games ... Hulde !The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:08:
[...]
Dat niet eens. Het is een update van SSF2HD Remix. Een game uit 2008 (!) met een paar extra karakters erbij. Heb er op de Ps3 wel van genoten toendertijd, al zijn de animaties niet zo vloeiend omdat ze het wilden spiegelen aan de frame data van het origineel.
is de switch in nederland al ergens te pre-orderen?
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Daar zijn vandaag inmiddels 20 paginas mee gevuld.ntzv schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:14:
Zeker weten we het niet en ik HOOP dat ik fout zit maar nogmaals het is best een flink voordeel ($$$) voor WiiU eigenaren met dat ding dus als het zo is dan zou ik dat van het dak schreeuwen als Nintendo.Henkje.doc schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:02:
[...]
Heb je een goed punt idd. Waarschijnlijk dus niet.
Niets aan te dien, zijn ergere dingen.
Dit geheim houden heeft geen enkele meerwaarde voor hun.
We hopen allemaal al weken dat jij het helemaal fout hebt bomberman.
Ik ga ff een paar uurtjes dit topic laten rusten. Kan iemand niet velen helaas, ;-).
Ik ga ff een paar uurtjes dit topic laten rusten. Kan iemand niet velen helaas, ;-).
Stukje over de ervaring met HD Rumble:
For instance, one of the mini-games in 1,2 Switch asks you to guess how many marbles are in a box. You move the controller left to right in your palm and the vibrations simulate what it would feel like to roll a box of marbles. The sensation, while bizarre, totally did feel like what would happen if you rolled a closed-box of marbles back and forth between your hands.
Redelijk typische Nintendo release: topspel op release, 2 maandjes later nog een, paar maandjes erna weer wat...
Ik denk dat ze op zich met die kleine controllertjes wat leuks verzonnen hebben. Jammer dat 1-2 Switch er niet gewoon bij zit, maar dat zal ongetwijfeld een package worden richting de zomervakantie. Mooi apparaat voor op de achterbank op vakantie ook lijkt me, als je kinderen hebt. Of als dronken party games je ding zijn.
Ik vind het wel mooi zo. Wat er van mij anders had gemogen:
- iets compacter apparaat, want hij lijkt me vrij lomp om mee te nemen.
- 3rd party games. Batman, COD, GTA, dat soort, beetje de klassiekers, maar dan handheld.
- een racespel (waar is m'n Ridge Racer
)
Als ze me echt blij willen maken, brengen ze hun oude Games er downloadbaar op uit, beetje opgepoetst desnoods (Mario 64, Waverace, Golden Eye, Perfect Dark etc)
Ik denk dat ze op zich met die kleine controllertjes wat leuks verzonnen hebben. Jammer dat 1-2 Switch er niet gewoon bij zit, maar dat zal ongetwijfeld een package worden richting de zomervakantie. Mooi apparaat voor op de achterbank op vakantie ook lijkt me, als je kinderen hebt. Of als dronken party games je ding zijn.
Ik vind het wel mooi zo. Wat er van mij anders had gemogen:
- iets compacter apparaat, want hij lijkt me vrij lomp om mee te nemen.
- 3rd party games. Batman, COD, GTA, dat soort, beetje de klassiekers, maar dan handheld.
- een racespel (waar is m'n Ridge Racer
Als ze me echt blij willen maken, brengen ze hun oude Games er downloadbaar op uit, beetje opgepoetst desnoods (Mario 64, Waverace, Golden Eye, Perfect Dark etc)
Verwijderd
Mijn persoonlijke mening over de Switch. Ben je het er niet mee eens, blijf dan vooral scrollen.
1. De Console. De Switch ziet er uit als een goede console om met 1 of 2 spelers direct uit de doos te kunnen spelen. Ik ben erg blij dat de JoyCon grip standaard bij elke Switch geleverd word. Zo heb je een controller die redelijk veel op een Switch Pro controller lijkt. Voor 9/10 games moet dit genoeg zijn en is een aanschaf van een Pro controller niet direct noodzakelijk.
2. De functies van de console / accessoires. De console heeft een capacative touchscreen, microsd tot (iig) 256GB en USB-C voor opladen. Dit is erg handig en voldoet aan de standaarden van vandaag.
De JoyCon controllers en de Pro Controller hebben o.a. Motion controls, "HD" feedback, NFC, IR, gyro, en genoeg knoppen voor alle games. Zelfs een losse JoyCon controller is genoeg voor de meeste Multiplayer.
3. De games. Zoals ik een hoop pagina's terug aangegeven heb, gaat Nintendo de games gespreid uitbrengen. Naast het overduidelijke nadeel (kleine launch line-up) heeft dit ook een paar grote voordelen:
a. Je hoeft niet in één keer een hoop geld neer te tellen als je alle nieuwe games wil hebben.
b. Er zullen minder snel droogtes van games ontstaan, iets wat bij de Wii U een gigantisch probleem was in het eerste jaar. En naar mijn mening de doodsteek voor die console is geweest.
c. Je hebt meer om naar uit te kijken en dat houd het lekker spannend.
Verder komen er genoeg grote Nintendo games (Zelda, MarioKart 8 DLX, Splatoon 2, Mario, Fire Emblem Warriors) uit dit jaar om makkelijk tot 2018 genoeg te gamen te hebben.
Doe daar een aantal kleinere games en indie games bij en je hebt een erg leuke mix.
Verder heb je ook een paar grote en een paar kleinere third party games (Lego City Undercover, Skyrim, Fifa, etc) om je zoet te houden.
4. De nadelen. En eigelijk kan ik er maar twee noemen:
De prijs, en vooral die van de accessoires. Nintendo gaat hier grof geld aan verdienen, dat mag duidelijk zijn, maar goed meer dan één extra set JoyCon controllers max. en één of twee Pro Controllers heb je niet nodig als je met bv vier spelers wil spelen. Wil je met twee spelers spelen heb je eigenlijk al genoeg met het basismodel of wanneer je één Pro Controller koopt. (Twee JoyCon controllers samen hebben evenveel knoppen als 1 Pro Controller als je ze op de Grip zet)
en.. Betaald online. Het werd bij de Wii aangekondigd dat Nintendo mogelijk in de toekomst een betaalde online service zou bieden, en die tijd is nu gekomen. Ergens wel begrijpelijk.
Al met al is voor mij de Hype voor de Switch nog nooit zo hoog geweest en ik kan haast niet wachten op 3 maart.
Sorry voor de lange post.
1. De Console. De Switch ziet er uit als een goede console om met 1 of 2 spelers direct uit de doos te kunnen spelen. Ik ben erg blij dat de JoyCon grip standaard bij elke Switch geleverd word. Zo heb je een controller die redelijk veel op een Switch Pro controller lijkt. Voor 9/10 games moet dit genoeg zijn en is een aanschaf van een Pro controller niet direct noodzakelijk.
2. De functies van de console / accessoires. De console heeft een capacative touchscreen, microsd tot (iig) 256GB en USB-C voor opladen. Dit is erg handig en voldoet aan de standaarden van vandaag.
De JoyCon controllers en de Pro Controller hebben o.a. Motion controls, "HD" feedback, NFC, IR, gyro, en genoeg knoppen voor alle games. Zelfs een losse JoyCon controller is genoeg voor de meeste Multiplayer.
3. De games. Zoals ik een hoop pagina's terug aangegeven heb, gaat Nintendo de games gespreid uitbrengen. Naast het overduidelijke nadeel (kleine launch line-up) heeft dit ook een paar grote voordelen:
a. Je hoeft niet in één keer een hoop geld neer te tellen als je alle nieuwe games wil hebben.
b. Er zullen minder snel droogtes van games ontstaan, iets wat bij de Wii U een gigantisch probleem was in het eerste jaar. En naar mijn mening de doodsteek voor die console is geweest.
c. Je hebt meer om naar uit te kijken en dat houd het lekker spannend.
Verder komen er genoeg grote Nintendo games (Zelda, MarioKart 8 DLX, Splatoon 2, Mario, Fire Emblem Warriors) uit dit jaar om makkelijk tot 2018 genoeg te gamen te hebben.
Doe daar een aantal kleinere games en indie games bij en je hebt een erg leuke mix.
Verder heb je ook een paar grote en een paar kleinere third party games (Lego City Undercover, Skyrim, Fifa, etc) om je zoet te houden.
4. De nadelen. En eigelijk kan ik er maar twee noemen:
De prijs, en vooral die van de accessoires. Nintendo gaat hier grof geld aan verdienen, dat mag duidelijk zijn, maar goed meer dan één extra set JoyCon controllers max. en één of twee Pro Controllers heb je niet nodig als je met bv vier spelers wil spelen. Wil je met twee spelers spelen heb je eigenlijk al genoeg met het basismodel of wanneer je één Pro Controller koopt. (Twee JoyCon controllers samen hebben evenveel knoppen als 1 Pro Controller als je ze op de Grip zet)
en.. Betaald online. Het werd bij de Wii aangekondigd dat Nintendo mogelijk in de toekomst een betaalde online service zou bieden, en die tijd is nu gekomen. Ergens wel begrijpelijk.
Al met al is voor mij de Hype voor de Switch nog nooit zo hoog geweest en ik kan haast niet wachten op 3 maart.
Sorry voor de lange post.
18e komt er een fire emblem direct.
https://mobile.twitter.co...status/819963941422059521
[ Voor 50% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-01-2017 21:30 ]
Verwijderd
Jup vermoedelijk voor Fire Emblem Warriors en Fire Emblem op de mobiel.Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:30:
18e komt er een fire emblem direct.
Wel jammer dat, wanneer je op b.v. Bol.com "Nintendo Switch" zoekt je als bovenste vermelding het volgende krijgt
;
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
En op verschillende andere sites Ethernet Switches lol
"Switch" is wat dat betreft een onhandige naam. NX had mijn inziens een prima de definitieve naam kunnen zijn gebleven
"Switch" is wat dat betreft een onhandige naam. NX had mijn inziens een prima de definitieve naam kunnen zijn gebleven
[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 13-01-2017 21:37 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Verwijderd
Ik vind het eerder humor dan jammerThalaron schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:37:
Wel jammer dat, wanneer je op b.v. Bol.com "Nintendo Switch" zoekt je als bovenste vermelding het volgende krijgt;
Daarbij vind ik de naam NX juist slecht, het zegt namelijk niets. Net als Wii U, mensen denken van "Wii die kennen we al". Ik denk dat weinig mensen zouden zeggen van ik ga lekker op mijn NX spelen. Alle reclame rondom de Nintendo Switch is dan ook "Nintendo Switch", maw. "ik ga lekker op mijn Nintendo Switch spelen!" dit geeft heeft het apparaat een persoonlijkheid en mensen kunnen zich er makkelijk aan verbinden...
Just my € 0,02.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2017 21:43 ]
Hoe bedoel je SF V PS4 exclusief ? pricewatch: Street Fighter V, PC (Windows) via Steam kun je aardig wat SF delen vinden dus de serie zou ook op Switch kunnen komen.The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:08:
[...]
Dat niet eens. Het is een update van SSF2HD Remix. Een game uit 2008 (!) met een paar extra karakters erbij. Heb er op de Ps3 wel van genoten toendertijd, al zijn de animaties niet zo vloeiend omdat ze het wilden spiegelen aan de frame data van het origineel.
Hij is blijkbaar 'console exclusive' :JehannesWeggen schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:40:
[...]
Hoe bedoel je SF V PS4 exclusief ? pricewatch: Street Fighter V, PC (Windows) via Steam kun je aardig wat SF delen vinden dus de serie zou ook op Switch kunnen komen.
Hey guys, big news: Street Fighter V is coming and will be console exclusive to the PlayStation 4. ... That's right; PS4 owners will now be able to lay the smack down against PC owners and vice-versa, a first for the Street Fighter series!Dec 6, 2014
https://blog.eu.playstati...-v-ps4-console-exclusive/
Daarbij kan de Switch qua performance SFV simpelweg niet aan.
"21 jaar DSL!"
Verwijderd
Maar ja, dat kon de PS4 ook niet. Gezien de gigantische problemen die ik met het spel had op de launchdag. Lokale singleplayer werkte voor geen meter, online multiplayer werkte nog slechter. Die "game" heb ik ook gauw weer terug naar de winkel gebracht. En dat is iets wat ik zéér zelden doe.The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:43:
[...]
Hij is blijkbaar 'console exclusive' :
Hey guys, big news: Street Fighter V is coming and will be console exclusive to the PlayStation 4. ... That's right; PS4 owners will now be able to lay the smack down against PC owners and vice-versa, a first for the Street Fighter series!Dec 6, 2014
Verwijderd
Het kan nu ook bij Mediamarkt voor €309,-ntzv schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:14:
http://www.mediamarkt.nl/...th=&query=switch+nintendo
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2017 21:53 ]
Was idd met release echt slecht ... Was gewoon een port en weinig aan besteed. Na patches werkte het wel.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:45:
[...]
Maar ja, dat kon de PS4 ook niet. Gezien de gigantische problemen die ik met het spel had op de launchdag. Lokale singleplayer werkte voor geen meter, online multiplayer werkte nog slechter. Die "game" heb ik ook gauw weer terug naar de winkel gebracht. En dat is iets wat ik zéér zelden doe.
Voor de PS4 was het niet te zwaar ofzo maar puur een goedkope, snelle en dus slordige port in 1e instantie.
Laatst nog gekocht online voor 10 euro .. Leuk voor dat bedrag om af en toe weer eens dat SF gevoel te krijgen ...
Dit is natuurlijk gewoon fanboy geleuter, tussen "ik ga lekker op mijn Nintendo Switch spelen" en "ik ga lekker op mijn Nintendo NX spelen" zit helemaal geen verschil. Dat is maar net hoe het product in eerste instantie genoemd wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:39:
[...]
Ik vind het eerder humor dan jammer
Daarbij vind ik de naam NX juist slecht, het zegt namelijk niets. Net als Wii U, mensen denken van "Wii die kennen we al". Ik denk dat weinig mensen zouden zeggen van ik ga lekker op mijn NX spelen. Alle reclame rondom de Nintendo Switch is dan ook "Nintendo Switch", maw. "ik ga lekker op mijn Nintendo Switch spelen!" dit geeft heeft het apparaat een persoonlijkheid en mensen kunnen zich er makkelijk aan verbinden...
Just my € 0,02.
Als de nieuwe Console "Nintendo 2587" had geheten zei iedereen "ik ga lekker op mijn Nintendo 2587 spelen"
Had een boom een paal geheten en een paal een boom dan had niemand dat raar gevonden
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Niet mee eens, zo kan ik ook tientallen 'exclusive' nintendo games noemen. Ik word zelf een beetje moe van personen die een PS4 of xbox gaan vergelijken met de switch. In mijn ogen snap je dan nog steeds niet wat het doel van nintendo is. Op YouTube kun je een aantal video's hierover vinden.The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:43:
[...]
Vreemd dat je dat nu al kunt concluderen dat er voor Switch niets aan te passen is maar goed wat ik vreemder vindt is waarom SF V zo zwaar draait dat PS4 er moeite mee had want het ziet er niet grafisch overweldigend uit plus het spel is simpel vergeleken met open wereld of sandbox wereld.The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:43:
[...]
Wii U was daarentegen gewoon een domme naam om te kiezen. Te veel verwarring, te weinig nieuw.Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:59:
[...]
Dit is natuurlijk gewoon fanboy geleuter, tussen "ik ga lekker op mijn Nintendo Switch spelen" en "ik ga lekker op mijn Nintendo NX spelen" zit helemaal geen verschil. Dat is maar net hoe het product in eerste instantie genoemd wordt.
Als de nieuwe Console "Nintendo 2587" had geheten zei iedereen "ik ga lekker op mijn Nintendo 2587 spelen"
Had een boom een paal geheten en een paal een boom dan had niemand dat raar gevonden
De switch is met zijn dock gewoon een Console natuurlijk, daardoor is vergelijken met de huidige consoles prima. Niets mis mee.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:03:
[...]
Niet mee eens, zo kan ik ook tientallen 'exclusive' nintendo games noemen. Ik word zelf een beetje moe van personen die een PS4 of xbox gaan vergelijken met de switch. In mijn ogen snap je dan nog steeds niet wat het doel van nintendo is. Op YouTube kun je een aantal video's hierover vinden.
Er zitten wat gimmicks bij de Switch natuurlijk en dat moet ook welk omdat Nintendo weer laat komt in de huidige Console generatie maar denk de gimmicks even weg en je hebt gewoon een product om spelletjes op te spelen, net zoals een PS4/XboxOne
Ooh dat zeker.outlandos schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:04:
Wii U was daarentegen gewoon een domme naam om te kiezen. Te veel verwarring, te weinig nieuw.
Hun doel is een doel wat niet aanslaat in de westerse wereld, niemand zit hier te wachten tot je vriend opdaagt op een BBQ in de zomer en een Switch bovenhaalt met 2 joycons zodat je wat kan 1-2-switch'en of kan boxen tijdens de BBQVerwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:03:
[...]
Ik word zelf een beetje moe van personen die een PS4 of xbox gaan vergelijken met de switch. In mijn ogen snap je dan nog steeds niet wat het doel van nintendo is. Op YouTube kun je een aantal video's hierover vinden.
Vergelijken is een natuurlijk iets, iedereen wilt iets goed voor zijn geld
Ofwel betaal ik nu 300+ voor een switch en kan ik wat Zelda of 1-2-switch spelen op launch of ik betaal iets van een 260 voor een ps4 slim en kan verschillende top games spelen de komende maanden.
Jij spreekt over het doel van Nintendo, maar zit je zelf te wachten tot je ergens je switch kan boven halen en iemand een halve controller geven om wat te schieten of te boxen ?
Buiten dat heb je enkel nog het ''Nintendo franchise'' argument maar Zelda komt ook op de WiiU, Mario Kart is retesaai alleen en op de open wereld Mario versie is het nog een 3/4de van een jaar wachten.
Het is wel een apparaat voor erbij idd.
Als de keus tussen een Ps4 of Switch gaat lijkt me dat duidelijk
Als de keus tussen een Ps4 of Switch gaat lijkt me dat duidelijk
Haha daar sla je de spijker op zijn kop idd. Met zulke reclames laat Nintendo goed zien dat ze de westerse wereld totaal niet begrijpen.Katmi schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:10:
[...]
Hun doel is een doel wat niet aanslaat in de westerse wereld, niemand zit hier te wachten tot je vriend opdaagt op een BBQ in de zomer en een Switch bovenhaalt met 2 joycons zodat je wat kan 1-2-switch'en of kan boxen tijdens de BBQ
Lekker switchen met je perfect gebalanceerde multiculturele vriendengroep op het dak terras van je loft in NewYork

Heb een ps4 gehad en na een maand weer verkocht. Geen coop games en de games draaien dramatisch slecht op de console ( frame drops). Ps4/xbox spelers zijn een doelgroep die kijkt naar 1080p en de beste/mooiste grafics.Katmi schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:10:
[...]
Hun doel is een doel wat niet aanslaat in de westerse wereld, niemand zit hier te wachten tot je vriend opdaagt op een BBQ in de zomer en een Switch bovenhaalt met 2 joycons zodat je wat kan 1-2-switch'en of kan boxen tijdens de BBQ
Ofwel betaal ik nu 300+ voor een switch en kan ik wat Zelda of 1-2-switch spelen op launch of ik betaal iets van een 260 voor een ps4 slim en kan verschillende top games spelen de komende maanden.
Jij spreekt over het doel van Nintendo, maar zit je zelf te wachten tot je ergens je switch kan boven halen en iemand een halve controller geven om wat te schieten of te boxen ?
Buiten dat heb je enkel nog het ''Nintendo franchise'' argument maar Zelda komt ook op de WiiU, Mario Kart is retesaai alleen en op de open wereld Mario versie is het nog een 3/4de van een jaar wachten.
Mensen die hier speciaal komen posten over hoe slecht de switch is zitten blijkbaar te twijfelen om weg te stappen van hun huidige console.
De Switch is kwa hardware minder, dus dat beloofd niet veel goeds in jouw visie dan.Ryatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:15:
[...]
Heb een ps4 gehad en na een maand weer verkocht. Geen coop games en de games draaien dramatisch slecht op de console ( frame drops).
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 13-01-2017 22:18 ]
AMENKatmi schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:10:
[...]

En ja MK8 is idd retesaai .... Dacht dat ik dat als enige vond.
MK7 veel meer fun mee gehad.
Zucht reageer anders gewoon niet als je geen verstand heb. Laat ik het zo zeggen, mijn stock oudere gameboy heeft nog betere games dan de ps4 kwa gameplay. Wanneer drinkt het mensen nou eens door dat hardware niet de game maakt! >.<Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:18:
[...]
De Switch is kwa hardware minder, dus dat beloofd niet veel goeds in jouw visie dan.
Wat had jij verwacht?Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:21:
[...]
AMEN![]()
En ja MK8 is idd retesaai .... Dacht dat ik dat als enige vond.
MK7 veel meer fun mee gehad.
Ben wel benieuwd want schijnbaar is dit allemaal ruk?
Voor mij is de Switch niet een console met handheld of andersom maar een wonderlijke machine die wonderlijke software laat zien net als destijds met de WiiU dus ik heb zelf nooit aan MS en Sony gedacht als ik met Nintendo bezig was.Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:07:
[...]
De switch is met zijn dock gewoon een Console natuurlijk, daardoor is vergelijken met de huidige consoles prima. Niets mis mee.
Er zitten wat gimmicks bij de Switch natuurlijk en dat moet ook welk omdat Nintendo weer laat komt in de huidige Console generatie maar denk de gimmicks even weg en je hebt gewoon een product om spelletjes op te spelen, net zoals een PS4/XboxOne
[...]
Ooh dat zeker.
XB1 en PS4 waren beperkte computers die een overschot aan software hadden met leuke graphics voor de centen maar voor ander gebruik zoals browsen en streaming waren beiden net zo handig als hun voorgangers.. WiiU was naast gaming ook ideaal als Tablet en de Switch gaat mijn K1 overbodig maken.
Het blijft gewoon waar dat producten van Nintendo en Sony en Microsoft consoles of handhelds of hybrides zijn en dus met elkaar vergeleken kunnen worden maar naast dat Nintendo een ander soort software bied zijn ook de functies anders of gewoon beter maar dat vindt ik
Nu ruim een jaar PS4 en sinds kort zelfs de Pro en herken hier NIETS van ...Ryatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:15:
[...]
Heb een ps4 gehad en na een maand weer verkocht. Geen coop games en de games draaien dramatisch slecht op de console ( frame drops). Ps4/xbox spelers zijn een doelgroep die kijkt naar 1080p en de beste/mooiste grafics.
Mensen die hier speciaal komen posten over hoe slecht de switch is zitten blijkbaar te twijfelen om weg te stappen van hun huidige console.
Geen coop ? Multiplayer is 1 en al coop en daar kom je bijna van om.
Wat een onzin

Damn , echt wel een waste dan om The last of us meer dan 200 game of the year rewards te geven, of 8.8 million sales van Uncharted 4, of 53 million ps4 consoles.Ryatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:22:
[...]
Laat ik het zo zeggen, mijn stock oudere gameboy heeft nog betere games dan de ps4 kwa gameplay.
Die ruk gameplay op ps4 ook

Leg de ondergang van de WiiU dan eens uit ...Ryatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:22:
[...]
Zucht reageer anders gewoon niet als je geen verstand heb. Laat ik het zo zeggen, mijn stock oudere gameboy heeft nog betere games dan de ps4 kwa gameplay. Wanneer drinkt het mensen nou eens door dat hardware niet de game maakt! >.<
Zoveel haat 
Jullie hadden toch niet verwacht dat je in een portable PS4 Pro graphics zou krijgen?
Jullie hadden toch niet verwacht dat je in een portable PS4 Pro graphics zou krijgen?
????????matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:23:
[...]
Wat had jij verwacht?
Ben wel benieuwd want schijnbaar is dit allemaal ruk?
Wat bedoel je ?
JehannesWeggen schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:23:
[...]
Voor mij is de Switch niet een console met handheld of andersom maar een wonderlijke machine die wonderlijke software laat zien net als destijds met de WiiU dus ik heb zelf nooit aan MS en Sony gedacht als ik met Nintendo bezig was.
XB1 en PS4 waren beperkte computers die een overschot aan software hadden met leuke graphics voor de centen maar voor ander gebruik zoals browsen en streaming waren beiden net zo handig als hun voorgangers.. WiiU was naast gaming ook ideaal als Tablet en de Switch gaat mijn K1 overbodig maken.
Het blijft gewoon waar dat producten van Nintendo en Sony en Microsoft consoles of handhelds of hybrides zijn en dus met elkaar vergeleken kunnen worden maar naast dat Nintendo een ander soort software bied zijn ook de functies anders of gewoon beter maar dat vindt ik

Precies zoals ik het zeg: je loopt vooral te drammen dat het allemaal ruk is, dus wat had jij dan verwacht, waardoor het wel "goed" zou zijn?
Of is Nintendo sowieso verloren wat jou betreft. Im dat geval vraag ik me af waarom je je nog zo druk maakt in een Switch topic.
Ik vind het een leuk ding en ik ga hem zeker aanschaffen, maar wel voornamelijk als handheld gebruiken. Games die grafische kracht vereisen speel ik wel op de Pro of pc.
De WiiU handig als tablet ..... BWAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAJehannesWeggen schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:23:
[...]
Voor mij is de Switch niet een console met handheld of andersom maar een wonderlijke machine die wonderlijke software laat zien net als destijds met de WiiU dus ik heb zelf nooit aan MS en Sony gedacht als ik met Nintendo bezig was.
Nee, het is nog niet eens de helft van ps4 pro graphics maar een Switch + game is wel bijna even duur dan een ps4 pro....matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:27:
Zoveel haat
Was het 250 geweest met Zelda in een bundel hadden we een heel andere discussie
Dat er geen ps4 gfx opzitten is 1 ding, maar dat het ding +-50 duurder is dan een ps4 slim is een ander.
Bedankt NSS
Jazekers en ik heb zelfs een onweerstaanbaar aanbod voor jou.. als je hier eens op bezoek komt met jouw tablet dan gaan wij zien of jouw tablet sneller kan browsen en HD streamen op de tv of mijn WiiU en als jij wint dan kun je mijn hele WiiU collectie meenemen maar als ik win dan laat je jouw tablet liggenBomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:30:
[...]
De WiiU handig als tablet ..... BWAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHA
Geef me eens een aaa-A game met local coop. En dan het liefst een race game? ( Fifa of andere sport games tellen niet mee. )Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:25:
[...]
Nu ruim een jaar PS4 en sinds kort zelfs de Pro en herken hier NIETS van ...
Geen coop ? Multiplayer is 1 en al coop en daar kom je bijna van om.
Wat een onzin
Online multiplayer =! Coop
Coop staat voor samen gamen in dezelfde kamer tegelijk.
http://co-optim.us/1a7UUEM
Een geweldige lijst hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door Ryatzu op 13-01-2017 22:41 ]
Tja, een game hoeft niet automatisch goedkoper te worden omdat de console grafisch minder krachtig is. Sinds de komst van de Xbox One en PS4 is er op het gebied van gameplay nou ook niet echt veel veranderd.Katmi schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:32:
[...]
Nee, het is nog niet eens de helft van ps4 pro graphics maar een Switch + game is wel bijna even duur dan een ps4 pro....
Dat er geen ps4 gfx opzitten is 1 ding, maar dat het ding +-50 duurder is dan een ps4 slim is een ander.
Dan waren er nog steeds geen andere gamesKatmi schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:32:
Nintendo moet het vooral hebben van hun eigen series vrees ik, waarbij het wel mooi is dat hij portable is, aangezien dat lastig is met xbox/Ps4.
Voor alle games die multiplatform uitkomen zou ik sowieso altijd de PS4 versie halen. Switch koop ik voor Mario & co.
Is er al iets bekend over een nieuwe Metroid game?
http://www.xbmcfreak.nl/
Wanneer dringt het nou eens tot mensen door dat gameplay en graphics prima hand in hand kunnenRyatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:22:
[...]
Zucht reageer anders gewoon niet als je geen verstand heb. Laat ik het zo zeggen, mijn stock oudere gameboy heeft nog betere games dan de ps4 kwa gameplay. Wanneer drinkt het mensen nou eens door dat hardware niet de game maakt! >.<

Waarom tellen Fifa of andere spot games niet mee?Ryatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:38:
Geef me eens een aaa-A game met local coop. En dan het liefst een race game? ( Fifa of andere sport games tellen niet mee. )
Ze verkopen beter dan alles wat Nintendo maakt met Local Coop.
Waarom moet hij zijn tablet dan laten liggen? Je bent toch zo blij met de WiiU tabletJehannesWeggen schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:37:
[...]
Jazekers en ik heb zelfs een onweerstaanbaar aanbod voor jou.. als je hier eens op bezoek komt met jouw tablet dan gaan wij zien of jouw tablet sneller kan browsen en HD streamen op de tv of mijn WiiU en als jij wint dan kun je mijn hele WiiU collectie meenemen maar als ik win dan laat je jouw tablet liggen

[ Voor 52% gewijzigd door Donstil op 13-01-2017 22:45 ]
Er zijn lekkers die zeggen dat eraan gewerkt wordt.Erhnam schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:42:
Is er al iets bekend over een nieuwe Metroid game?
Omdat derde partij studio's zo weinig willen doen en zoveel mogelijk willen verdienen met zo weinig mogelijk risico en kun jij mij zeggen waarom de Wii dat succes is geworden met die specificaties verschillen ?Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:27:
[...]
Leg de ondergang van de WiiU dan eens uit ...
Er moet wel iets tegenover staan en mijn broertje heeft nog een tablet nodigDonstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:43:
[...]
Wanneer dringt het nou eens tot mensen door dat gameplay en graphics prima hand in hand kunnen
[...]
Waarom tellen Fifa of andere spot games niet mee?
Ze verkopen beter dan alles wat Nintendo maakt met Local Coop.
[...]
Waarom moet hij zijn tablet dan laten liggen? Je bent toch zo blij met de WiiU tablet
Toch vind ik dat een riskante strategie van Nintendo. Mijn gevoel zegt dat de "goodwill" rondom Mario & Co steeds verder afbrokkelt.matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:40:
[...]
Dan waren er nog steeds geen andere games
Nintendo moet het vooral hebben van hun eigen series vrees ik, waarbij het wel mooi is dat hij portable is, aangezien dat lastig is met xbox/Ps4.
Voor alle games die multiplatform uitkomen zou ik sowieso altijd de PS4 versie halen. Switch koop ik voor Mario & co.
Vroeger had iedereen een Nintendo. Daarna kwam de tijd dat Nintendo een serieus alternatief was. Momenteel is Nintendo een niche.
Ik denk soms dat ze beter af zijn als ze games gaan ontwikkelen voor de XB1 en PS4...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Wii U was allemaal mweh. Herhaling van de Wii. Dat crappy "touch"screen 
Ik hoop dat ze nu met dat portable multiplayer gebeuren weer een beetje zo'n Wii Sports hype kunnen creëren.

Ik hoop dat ze nu met dat portable multiplayer gebeuren weer een beetje zo'n Wii Sports hype kunnen creëren.
Een hedendaagse tablet blaast een WiiU tablet uit het water natuurlijk maar fijn dat jij er plezier van hebt.JehannesWeggen schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:48:
[...]
Er moet wel iets tegenover staan en mijn broertje heeft nog een tablet nodig
Verkopen. Scheelt toch weer op die €329 voor de SwitchDonstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:43:
[...]
Waarom moet hij zijn tablet dan laten liggen?
Dat zei ik ook al eens onder een bericht op de frontpage maar daar waren de fans het totaal niet mee eens.Rossi46 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 22:49:
Ik denk soms dat ze beter af zijn als ze games gaan ontwikkelen voor de XB1 en PS4...
Toch zou het helemaal geen slimme zet zijn.
De potentiële afzetmarkt van een Nintendo game zou daarmee een factor 20 groter worden.
Nintendo is natuurlijk een speelgoed fabrikant en daardoor focussen ze zich ook nog op een console maar als ze een development studio zouden worden zou het ze behoorlijk voor de wind gaan verwacht ik.
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 13-01-2017 22:53 ]
Yep. Klaar ben je. Nintendogames op PS4.
Kan Microsoft ook meteen hetzelfde doen en kappen met de Xbox.
Scheelt weer ruimte rondom de tv
Mag Sony nog een keer een poging doen met een portable, die dan standaard alle games op lagere resolutie geschaald kan spelen.
Kan Microsoft ook meteen hetzelfde doen en kappen met de Xbox.
Scheelt weer ruimte rondom de tv
Mag Sony nog een keer een poging doen met een portable, die dan standaard alle games op lagere resolutie geschaald kan spelen.
[ Voor 31% gewijzigd door matthijst op 13-01-2017 22:54 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic