Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:05
Touchdomex schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:51:
[...]

Ja absoluut en hoop dat die dingen van de WiiU ook nog normaal gaan werken. Zou nice zijn.
Hoop idd dat de wii u pro controller ook gewoon werkt. Voor mij op dit moment een van de vragen die ik heb.
Net als eventuele 5.1 support via een normale standaard. Multiplayer hetzelfde :)

Wordt voor mij in ieder geval geen pre order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:02
Sorry, maar ik vind die Master Edition wat flut...
Het ziet er allemaal wat nep uit. De carrying case daarentegen lijkt me dan, als enige, wel leuk!

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Henkje.doc schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:58:
[...]

Hoop idd dat de wii u pro controller ook gewoon werkt. Voor mij op dit moment een van de vragen die ik heb.
Net als eventuele 5.1 support via een normale standaard. Multiplayer hetzelfde :)

Oh ja die pre-order heb ik vandaag bevestigd :+ Dus ik krijg hem wel direct :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 20:41
Xerox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:58:
Het ziet er allemaal wat nep uit. De carrying case daarentegen lijkt me dan, als enige, wel leuk!
Psst het is een game, niets is echt :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Xerox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:58:
Dan zou je de Special Edition kunnen overwegen. Dan krijg je alles behalve de Master sword speelgoed ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:02
extreme schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:00:
[...]

Dan zou je de Special Edition kunnen overwegen. Dan krijg je alles behalve de Master sword speelgoed ding.
Tot nu toe is alleen de 'Special Edition' te orderen in NL. Deze editie heeft de Master Sword en de OST. Ik kijk nog wel even. ;)

PSN: Redrafted

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Vind deze treehouse wel rommelig. Volgende keer de stagiar maar niet meer laten regelen.
Anderhalf uur bezig en we krijgen de tweede game te zien.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Neem aan dat je de game bedoelt, haha, ;-).

Lijkt me ook wel weer eens leuk, wordt voor mij toch een oldschool en 2d games handheld deze switch.

Beetje teleurgesteld in het gebrek aan games. Maar de games die ik wil, die komen toch wel hoor. Dus ik maak me geen zorgen meer.

Het schermpje lijkt er prima uit te zien. Ja.... het apparaat boeit me wel ja.

Ik heb sinds de eerste gameboy gewoon een handheld disorder tik of zo, want blijf dat toch het leukst vinden.

[ Voor 46% gewijzigd door Turfschipper op 13-01-2017 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit bomberman gespeeld, maar dit zag er idd leuk uit. Misschien voor een rustiger moment met Switch games. Eerst Zelda :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 20:24
Ik weet niet wat ik er moet van denken tot nu toe. Nog geen game gezien die mij uren gaat boeien. Ergens snap ik het niet dat moeten die mannen daar bij nintendo toch ook weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
De pro controller die er nu al is is dus ook te gebruiken op de switch?:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

braat87 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:38:
Ik weet niet wat ik er moet van denken tot nu toe. Nog geen game gezien die mij uren gaat boeien. Ergens snap ik het niet dat moeten die mannen daar bij nintendo toch ook weten?
Hoe moet Nintendo weten wat jou boeit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:08
braat87 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:38:
Je hebt zelda, mario, splatoon of je gaat voor just dance, fifa, skyrim. Of mis ik soms iets anders? brain training? Inderdaad geen idee wat jij mist en hoe zou nintendo dit moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bomberman staat nog altijd bij favorieten op speeleiland haha, niks veranderd in al die jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

mfreriks schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:38:
Dat vroeg ik me ook af, de WiiU pro controller is echt een top ding. Stiekem hoop ik nog op een Switch XXL, met grotere controllers en betere accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
Ik twijfel idd om nu die te bestellen ipv de zwarte.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
Ryatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:40:
[...]

Je hebt zelda, mario, splatoon of je gaat voor just dance, fifa, skyrim. Of mis ik soms iets anders? brain training? Inderdaad geen idee wat jij mist en hoe zou nintendo dit moeten weten.
Ik denk dat ie meer bedoeld dat ie spellen als Battlefield, Overwatch, GTA, The Witcher, etc... op de Switch had willen zien.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aimless
Ja ik was miss niet duidelijk genoeg ik heb het over de treehouse presentatie. Arms was na 10 min wel duidelijk maar daarna relatief saai om te zien. Idem voor splatoon en bomberman.
Ryatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:40:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Zeror schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:43:
[...]

Ik denk dat ie meer bedoeld dat ie spellen als Battlefield, Overwatch, GTA, The Witcher, etc... op de Switch had willen zien.
Overwatch had wellicht heel misschien wel gekund (had een instant buy geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wilde je zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ze zeggen zojuist dat mario kart 8 deluxe 1080p native draait op de tv.

720P 60fps op de tablet mode

[ Voor 18% gewijzigd door Ryatzu op 13-01-2017 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
www.yourgamezone.nl

7,5% korting met de code januarymadness

Nintendo Switch Console Rood Blauw 329,00 €
Waardebon: januarymadness (Waarde: 7.5 % ) -24,68 €
Subtotaal 304,32 €

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:39:
[...]

Hoe moet Nintendo weten wat jou boeit?
Nintendo weet heus wel dat niet iedere fan genoeg heeft aan enkel Zelda, wat tevens een Wii U release heeft.

Een 3D Mario game, Smash, Kart, Metroid, Yoshi, Kirby, Donkey Kong, Pokémon... dat is waar veel Nintendo fans op wachten. Desnoods een nieuwe spinoff die in de rij van Mario & Luigi, Paper Mario, Tennis, Football enzovoort past.

Het maakt niet heel veel uit welke titels Nintendo uit bovenstaande rijtje pakt, maar hoe dan ook is enkel Zelda gewoon te weinig. Kart is een remake, wat flauw is (en ook die is er niet op launch).
3D Mario is dan wel aangekondigd, maar die is er pas dit najaar. Dat is erg laat en het impliceert ook dat we hiermee de volledige launchyear lineup van de Switch zien; in ieder geval voor Nintendo zelf.
Dit is nog minder dan wat Microsoft aan exclusives uit poepte in launchjaar (!!!).

En laten we wel zijn: Nintendo had dit gewoon klaar moeten en kunnen hebben. De Wii U kent een lange periode van stilte, op de 3DS komt niet bijzonder veel first party meer uit. Wat hebben al die studio's gedaan? Werken er überhaupt nog mensen bij Retro Studio's? Nintendo's EAD bracht zo'n 3 games per jaar uit, 0 in 2016.

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 13-01-2017 17:56 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Het enige waar ik wel oprecht in ben teleurgsteld is dat ze niks hebben laten zien over downloadable games, zoals oude 2d marios ed.

Dat hoort er ook gewoon te zijn als die uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
Klopt ik ga heus niet weer betalen voor VC games die ik al op wii u heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komen anders nog aardig wat 3ds games uit van Nintendo. Pokemon sun/moon en mario maker 3ds zijn laats uitgekomen en pikmin, yoshi wolly world mario sport komen binnenkort ook nog uit. Jammer genoeg voor ons is capcom ook nog eerst bezig met een monster hunter voor de 3ds.

Zou 3D mario op dat event speelbaar zijn trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

braat87 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:58:
De vraag is of dat nodig is, aangezien die games vast op je account blijven staan.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:20
Toch wel zuur die deluxe versie voor de wii u gebruikers. Dit zou de mario kart 8 voor de wii u moeten zijn maarja de switch zou de wii u ook moeten zijn als je het mij vraagt :) pre order is gedaan, toch koop je een mario kart 8 dan voor de tweede keer,voelt niet oké.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:55:
[...]

Nintendo weet heus wel dat niet iedere fan genoeg heeft aan enkel Zelda, wat tevens een Wii U release heeft.

Een 3D Mario game, Smash, Kart, Metroid, Yoshi, Kirby, Donkey Kong, Pokémon... dat is waar veel Nintendo fans op wachten. Desnoods een nieuwe spinoff die in de rij van Mario & Luigi, Paper Mario, Tennis, Football enzovoort past.

Het maakt niet heel veel uit welke titels Nintendo uit bovenstaande rijtje pakt, maar hoe dan ook is enkel Zelda gewoon te weinig. Kart is een remake, wat flauw is (en ook die is er niet op launch).
3D Mario is dan wel aangekondigd, maar die is er pas dit najaar. Dat is erg laat en het impliceert ook dat we hiermee de volledige launchyear lineup van de Switch zien; in ieder geval voor Nintendo zelf.
Dit is nog minder dan wat Microsoft aan exclusives uit poepte in launchjaar (!!!).

En laten we wel zijn: Nintendo had dit gewoon klaar moeten en kunnen hebben. De Wii U kent een lange periode van stilte, op de 3DS komt niet bijzonder veel first party meer uit. Wat hebben al die studio's gedaan? Werken er überhaupt nog mensen bij Retro Studio's? Nintendo's EAD bracht zo'n 3 games per jaar uit, 0 in 2016.
Zou extreem geweldig zijn als alle games voor de Switch op dag 1 beschikbaar zou zijn. Want ja, over een half jaar, jaar, 2 jaar, 3 jaar hoef je dan tenminste geen nieuwe games te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Net de USA versie van de presentatie gekeken, hier geven ze in aan dat "in general" software geen regio lock zal hebben. Ofwel... mogelijk toch wel?... Zou erg jammer zijn indien dat een correcte interpretatie blijkt te gaan zijn in de praktijk.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:04:
Er komen anders nog aardig wat 3ds games uit van Nintendo. Pokemon sun/moon en mario maker 3ds zijn laats uitgekomen en pikmin, yoshi wolly world mario sport komen binnenkort ook nog uit. Jammer genoeg voor ons is capcom ook nog eerst bezig met een monster hunter voor de 3ds.

Zou 3D mario op dat event speelbaar zijn trouwens?
Nee, Mario is niet speelbaar werd gezegd.

- Pikmin 4 is nog altijd in development, hebben we niks van gezien.
- Yoshi's Wolly Wood is een game uit juni 2015; 2 jaar geleden; ontwikkeld door Good-Feel, een zo-goed-als second party developer.
- Mario's Sports Mix komt ook uit 2015 en was ontwikkeld door Square Enix.

De rest heb je een punt: Mario Maker was weliswaar een halve port maar kwam van EAD. Een nieuwe Pokémon was onrealistisch omdat Sun/Moon net uit zijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:10:
[...]

Zou extreem geweldig zijn als alle games voor de Switch op dag 1 beschikbaar zou zijn. Want ja, over een half jaar, jaar, 2 jaar, 3 jaar hoef je dan tenminste geen nieuwe games te kopen...
Laten we nou niet overdrijven. Nintendo heeft meer dan genoeg content en IP's om ieder jaar minimaal 5 exclusives te doen. Tel een jaartje 3DS en Wii U bij elkaar op en Nintendo haalde dat makkelijk. Het lijstje wat ik hierboven noemde is maar een begin (Star Fox, F-Zero, Pikmin, Luigi's Mansion... don't get me started).
Dit jaar krijgen we er dus maar vier. Waarvan 1 crossplatform en 1 remake. Je kan echt niet ontkennen dat dit karig is man :P

Tel daar bij op dat een superdikke userbase rond de launch ENORM zou helpen om het systeem in de kijker te spelen bij 3rd party ontwikkelaars. EA en Sega waren on stage, maar zeiden eigenlijk niks anders dan 'we kijken de kat uit de boom'.
Als je eenmaal tien miljoen Switches in jaar 1 weg zet, gaan andere ontwikkelaars het systeem ook serieuzer nemen. Als jaar 1 verloopt zoals de Wii U dat deed, dan is het verhaal bekend.

[ Voor 39% gewijzigd door Richh op 13-01-2017 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
rudyman85 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:07:
Toch wel zuur die deluxe versie voor de wii u gebruikers. Dit zou de mario kart 8 voor de wii u moeten zijn maarja de switch zou de wii u ook moeten zijn als je het mij vraagt :) pre order is gedaan, toch koop je een mario kart 8 dan voor de tweede keer,voelt niet oké.
Vraag me af of er geen inruil procedure o.i.d. komt, zou wel terecht zijn als je het mij vraagt..

Wat was er vandaag in Threehouse te zien?
- Arms
- Bomberman
- ?

Ben benieuwd of er een game bij zit die het de moeite maakt om terug te kijken..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
Arms
Extras bij de master editie van zelda
Bomberman
Mario kart deluxe

Volgende game heb ik niet opgevangen maar komt er zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

braat87 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:16:
Arms
Extras bij de master editie van zelda
Bomberman
Mario kart deluxe

Volgende game heb ik niet opgevangen maar komt er zo aan.
Street fighter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
Benieuwd of er nog een Ridge Racer komt?
Iemand daar iets over gehoord, of is die franchise dood?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 10:09
Wat ik me tevens afvraag is of er ook (3rd party) app support komt / is voor meer mogelijkheden, heb hier nog niks over gehoord. Zit er bv. een webbrowser in en Youtube, Netflix, Plex..etc apps?

En kan je films, muziek en films afspelen vanaf je memory card en zo ja welke codec support. Een groot aantal van deze functies heeft bv de PSP en Vita wel... en zou echt een gebrek zijn als het ontbreekt. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er eigenlijk ook een browser op? Dan kan het mijn tablet ook vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
Bwa daar zit ik persoonlijk niet meer op te wachten. Iedereen heeft een gsm tegenwoordig waar ge prima films op kunt kijken. En voor thuis heb je een raspberry pi voor een paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splatoon en mario kart 8 waren net, street fighter 2 komt nu op de treehouse.

De lekkers riepen allemaal dat 3d mario af zou zijn, maar blijkbaar niet dus en splatoon zou zelfs bij de launch bundel ziiten. Rabbids x Mario zou ook eerst een launch titel zijn, maar nu verzet naar September. Verwacht ook nog veel meer ports van Wii U games. Hoop nu wel omdat Nintendo straks nog maar 1 platform heeft games als luigi mansion en kid icardus elkaar een beetje snel opvolgen. Mag hopen dat Nintendo een boel opspaart voor de E3 of misschien een Nintendo direct ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-09 09:15

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Mooi om te zien zien classic graphics

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:01
matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:19:
Benieuwd of er nog een Ridge Racer komt?
Iemand daar iets over gehoord, of is die franchise dood?
Ja, iedereen is nog altijd enthousiast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:21:
Zit er eigenlijk ook een browser op? Dan kan het mijn tablet ook vervangen.
Er was in ieder geval geen browser icon te vinden in de interface (tot nu toe):
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C2B7GA3UoAAZfaR.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Is die street fighter nu een downgraded fight game? Of een oldschool remake? Of een gloednieuwe maar dan met oude stijl grafix?

Hoopte op een meer 'hedendaagse' streetfighter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:26:
Is die street fighter nu een downgraded fight game? Of een oldschool remake? Of een gloednieuwe maar dan met oude stijl grafix?

Hoopte op een meer 'hedendaagse' streetfighter.
Remake van StreetFighter 2 met nieuwe karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik ga er vanuit (en hoop) dat het na de E3 pas echt gaat lopen met games. Er zit genoeg in de pijplijn maar Nintendo moet wel zorgen voor een constante stroom.
Ik verwacht dit jaar ook nog wat van Animal Crossing te horen, daar hebben we al 3,5 jaar niets meer van gehoord.

Zelf heb ik geen klagen, Zelda en een maand later MK8. Verder heb ik nog een XBO en PS4 dus ik kom mijn tijd wel door maar ik snap dat voor sommige mensen de line up karig is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Mario Kart zal ook prijzig grapje zijn :D
Wil er hier in elk geval 2x een Pro Controller bij hebben (voor 2-4P multiplayer)
1 Pro Controller hoe dan ook gewenst voor solo play op de bank :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimless
Ik vind het eigenlijk allemaal ok. Ik game eigenlijk ook best nog maar weinig en met de wii u heb ik me best nog vermaakt. Het valt alleen op dat er veel minder games op waren die me echt aanspraken. Alleen wind waker en mario kart 8 heb ik veel gespeeld. Mario world 3d donkey Kong en Mario maker hebben hier eigenlijk altijd liggen stof happen. Dus ik zou graag nog wel eens een nintendo console willen met iets meer games die me echt boeien. Op de 3ds vermaak ik me nog altijd enorm. Wat het zelfde was op de wii en GameCube en alles daarvoor. Maar in alle eerlijkheid meer dan 10 echte goeie titels heb ik per console niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:31:
Ik ga er vanuit (en hoop) dat het na de E3 pas echt gaat lopen met games. Er zit genoeg in de pijplijn maar Nintendo moet wel zorgen voor een constante stroom.
Ik verwacht dit jaar ook nog wat van Animal Crossing te horen, daar hebben we al 3,5 jaar niets meer van gehoord.

Zelf heb ik geen klagen, Zelda en een maand later MK8. Verder heb ik nog een XBO en PS4 dus ik kom mijn tijd wel door maar ik snap dat voor sommige mensen de line up karig is.
Animal crossing komt van hetzelfde team als splatoon, aangezien ze druk bezig zijn geweest met splatoon 2 de hele tijd, zou ik een nieuwe Animal crossing aankondiging pas volgend jaar verwachten minimaal.

Nintendo had eigenlijk al die Japanse games moeten vrijstellen die binnen kort allemaal op de PS4 komen. Zoals kingdom hearts 2.8, persona 5, yakuza 0, nioh en Nier:automata, weet dus alleen niet wat voor deals Sony met hun heeft en of het allemaal mogelijk zou zijn.

kwa third party verwacht ik weinig van EA, Activision, 2k en bethesda. Nintendo mag al blij zijn als er een versie van een COD komt. Kwa westerse games moeten ze het vooral hebben van Ubisoft, Warner bros en de westerse tak van square enix. Ben benieuwd of er iets van ghost recon, south park en for honor nog naar de switch komt. Zelfde geld voor tekken 7 en injuistice 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:31:

Animal Crossing zag ik in Mario Kart dacht ik? Volgens mij zit dat wel goed :) de vraag is wanneer.
Ik heb ook geen klagen hoor :p genoeg Steam backlog. Maar ik had het graag opzij geschoven voor een Nintendo klassieker. Ik ben geen groot Zelda fan en Mario Kart 8 heb ik al 100% uitgespeeld op de Wii U, tja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

NEW IP komt er aan!!

Edit

Snipperclippers.... pffff.....

[ Voor 51% gewijzigd door Turfschipper op 13-01-2017 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bevestigd volgens deze man, de gratis snes/nes games zijn een maand beschikbaar en vervallen daarna https://mobile.twitter.co...status/819956802741747712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Las het net, dat is wel erg treurig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Turfschipper schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:46:
NEW IP komt er aan!!

Edit

Snipperclippers.... pffff.....
Wat is er pfff... aan? Dat het niet in jouw straatje valt? Als ik er namelijk objectief naar kijk is het een innovatieve coop game met een opvallende style.

Dat sexual Nintendo innuendo

Afbeeldingslocatie: https://gifyu.com/images/lol482c5.gif

[ Voor 13% gewijzigd door RayNbow op 13-01-2017 19:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 18:41:
[...]

kwa third party verwacht ik weinig van EA, Activision, 2k en bethesda. Nintendo mag al blij zijn als er een versie van een COD komt. Kwa westerse games moeten ze het vooral hebben van Ubisoft, Warner bros en de westerse tak van square enix. Ben benieuwd of er iets van ghost recon, south park en for honor nog naar de switch komt. Zelfde geld voor tekken 7 en injuistice 2.
Ik heb nog nooit een Nintendo-console gekocht voor de third party-games, en ik ken maar weinig mensen die dat wel doen. Als je een Nintendo-console koopt dan doe je het over het algemeen voor de Nintendo-IP's.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillasaur
  • Laatst online: 12-09 16:51
RayNbow schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:01:
[...]

Wat is er pfff... aan? Dat het niet in jouw straatje valt? Als ik er namelijk objectief naar kijk is het een innovatieve coop game met een opvallende style.
Ik denk niet dat het een volle 60 euro waard is, maar ik denk wel dat het een spel is die ik met mijn vriendin op de bank zou kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zillasaur schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:03:
[...]

Ik denk niet dat het een volle 60 euro waard is, maar ik denk wel dat het een spel is die ik met mijn vriendin op de bank zou kunnen spelen.
$20 volgens posts op NeoGAF.

Edit: Yup, $20: http://www.nintendo.com/games/detail/snipperclips-switch

[ Voor 11% gewijzigd door RayNbow op 13-01-2017 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Nieuwe Sonic komt ook in 2017 naar de Switch: http://www.nintendo.com/g...project-sonic-2017-switch

Hier een overzicht tot nu toe: http://www.nintendo.com/g...de/?pv=true#filter/switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Zit naar wat filmpjes te kijken op ign en nu valt me pas op hoe klein de switch wel niet is. Het is gewoon een handheld als je het mij vraagt. Dan is toch verdomt knap dat ze WiiU grafics naar een handheld krijgen. Maar als console valt het beetje tegen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bisamrat op 13-01-2017 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Valt me trouwens wel op dat er vooral 'mobile games'-achtige spellen uitkomen op de Wii U, Third Party support is nog maar ontzettend weinig over bekend of komt er helemaal niet zoals bij de Wii U? Tenminste het is apart dat die bedrijven zelf amper iets van zich laten horen, vrees het ergste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

RayNbow schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:01:
[...]

Wat is er pfff... aan? Dat het niet in jouw straatje valt?
Dat is correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Casey Neistat was op het Launch event.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lagune schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:56:
heb hem pre-ordered bij gamemania

ik hoop dat die mario eerder uitkomt though (of Super mario 3D world switch?) en mario party
Ben je nieuw bij Nintendo ? Zo niet dan weet je dat Nintendo NOOIT eerder iets released, meestal loopt het uit. Soms zelfs fors.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:21:
[...]

Ben je nieuw bij Nintendo ? Zo niet dan weet je dat Nintendo NOOIT eerder iets released, meestal loopt het uit. Soms zelfs fors.
Net zoals bij Sony en MS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Nu Zelda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juke! schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:04:
Rare vraag misschien:

Wat ik me nu afvraag, wat is de geschatte levensduur van het apparaat?
of
Hoe lang moet dit model meegaan?

Kunnen we binnen een jaar of 2/3 een opvolger verwachten met betere hardware of is this it?
Hoe moet iemand hier nou een zinnig antwoord op geven ... Dat ding is nog niet eens op de markt !
Als je iets wilt kopen voor de hele lange termijn en echt de nieuwste games wilt spelen dan denk ik dat dit GEEN goede keuze is.
Eigenlijk alleen interessant als Nintendo gaming je ding is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:31
De zwarte is ondertussen gepre-ordered bij Mediamarkt! Ik moest vanmorgen lachen toen die presentator kwam met de gekleurde joy-cons, die vloeken in mijn ogen namelijk behoorlijk. Ik heb onwijs veel zin om dat ding op te halen en me er in de voorjaarsvakantie mee te kunnen vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Emmavdv schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:41:
De zwarte is ondertussen gepre-ordered bij Mediamarkt! Ik moest vanmorgen lachen toen die presentator kwam met de gekleurde joy-cons, die vloeken in mijn ogen namelijk behoorlijk. Ik heb onwijs veel zin om dat ding op te halen en me er in de voorjaarsvakantie mee te kunnen vermaken.
Idem.... misschien zelfs wel 1 a 2 daagjes vrij nemen :P

Oh 3 Maart is op een vrijdag..... dan alleen de vrijdag vrij haha

[ Voor 7% gewijzigd door Ienni1983 op 13-01-2017 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ienni1983 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:47:
Oh 3 Maart is op een vrijdag..... dan alleen de vrijdag vrij haha
Meer tijd heb je niet nodig zonder games :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:31:
Vanmorgen gelijk een pre-order gezet bij Bol, maar dat was meer omdat het kon. Nu ik al het nieuws op een rijtje heb is mijn enthousiasme ook weer aardig weg gezakt.

- Slechtste lauch line up ooit?
- Online betaald (wil niet een 3e online abbo erbij).
- Accuduur vanaf 2,5 uur tot 6 ...Kan wel uitgaan van 2,5 - 3 uur dus met de spellen die ik wil spelen.
- Weer "1000" losse accessoires wat me bij de Wii U al enorm irriteerde en vrij prijzig ook.
- Weer dat blije motion gedoe waar ik totaal niet op zit te wachten
- De prijs zelf voor wat je krijgt

Laat de pre-order voorlopig wel staan, maar er moeten nog wel wat "must buy" games aan komen wil ik echt overstag gaan. Dit doet me veel te veel aan de Wii U denken waar ik uiteindelijk 3 games op heb gespeeld.
Slimme keuze ...
Die accu tijden zijn ALTIJD optimistisch en dus in de praktijk met gamen niet echt haalbaar of met het scherm op 25% ofzo, je kent die trucjes wel.
Je ziet aan de accesoires dat ze een blik oude wii spullen hebben open getrokken, vooral dat stuurwieltje waar je controller in kan schreeuwt 2007.
Motion was destijds even leuk maar tegenwoordig is het niks meer. Dat zie je ook op de WiiU, maar ook de hele geavanceerde motion gear op de PS4 en XB1.
Mischien gaan ze met een nieuwe toepassing komen maar ik betwijfel het ten zeerste.

De prijs is fors maar snap niet dat men verbaasd is, een nieuwe 3DS was al 199 euro dus tja wat had men dan verwacht.

Ik kijk lekker de kat uit de boom. Medio december 2017 wel verder en heb dan ook de keuze uit wat titels die er toe doen. Mocht het eerder toch allemaal extreem mee vallen kan ik altijd nog een switch kopen.

Pre-order zal je mij niet zien doen en in Maart voor de deur liggen bij gamemania ook niet.
Ik laat anderen wel early adopten en zie later wel. Duurder wordt het toch niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:31
Heeft iemand een idee of het mogelijk gaat zijn een bluetooth headset aan te sluiten op de switch? Er zit heel leuk een audiojack in, maar ik heb geen koptelefoon daarvoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe kan je nou niet opgewonden raken van zelda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zelda wat je nu ziet op die TV, dat lijkt wel een andere stijl. Is dat de dockversie of zo?

[ Voor 19% gewijzigd door Turfschipper op 13-01-2017 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Turfschipper schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:56:
Zelda wat je nu ziet op die TV, dat lijkt wel een andere stijl. Is dat de dockversie of zo?
Beetje vage graphics idd.
Artsy fartsy filter B) (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mario next :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkje.doc schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 16:58:
[...]

Wat denk jezelf ? Die van de WiiU gaan het ect niet doen hoor ...
Wat dat betreft is het net Apple, je kan alles opnieuw kopen dus de premium prijs betalen.
Als het wel zo was dan hadden ze dat wel vermeld, immers dat is positief nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:02:
[...]

Ik heb nog nooit een Nintendo-console gekocht voor de third party-games, en ik ken maar weinig mensen die dat wel doen. Als je een Nintendo-console koopt dan doe je het over het algemeen voor de Nintendo-IP's.
Over het algemeen niet nee, maar een game als skyrim overal portable beschikbaar hebben heeft ook z'n voordelen of samen een potje fifa op vakantie. Third party games zijn vooral belangrijk om grote droogtes te voorkomen. Alleen op exclusives voortborduren kan zorgen dat er een half jaar lang niks noementswaardig uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:38:
[...]

Ik heb nog nooit bomberman gespeeld
Cultuur barbaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 20:41
Bomberman op de SNES helemaal kapot gespeeld.......

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:38:
[...]

Ik heb nog nooit bomberman gespeeld
Cultuur barbaar O-)
mfreriks schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:38:
Reken daar maar niet op ... Begin maar alvast te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:02:
[...]

Wat denk jezelf ? Die van de WiiU gaan het ect niet doen hoor ...
Wat dat betreft is het net Apple, je kan alles opnieuw kopen dus de premium prijs betalen.
Als het wel zo was dan hadden ze dat wel vermeld, immers dat is positief nieuws.
Op de Wii U kon het ook, op de Wii kon het ook... ik zou niet al te snel conclusies trekken. De LAN-adapter van de Wii en Wii U werkt ook op de Switch.

To be fair, ik verwacht geen native support (daarvoor is er teveel nieuwe hardware) maar het zou me niet verbazen als je Mario Kart met (desnoods wired) Wii U Pro controller zou kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Haha, Sjezus wat ziet Mario 64 eruit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
braat87 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 17:58:
Yup ook al heb je eerlijk gekocht msg je weer €€€€ aftikken.
Op de PS4 versie van eerder gekochte games op de PS3 gewoon gratis downloaden.
Nintendo zal dat nooit doen, dat hebben ze al bewezen in het verleden.
Was al een crime een console release pack game (digitaal mbv code) op je nieuwe WiiU te krijgen nadat de eerste defect was geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Kunnen ze die gehele top van Nintendo niet eens een cursus Engels aanbieden. Ik vind dat onbegrijpelijk voor zo een groot bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik ga hem wel bij release kopen, indien beschikbaar uiteraard. Zelf heb ik wel iets aan het portable gedeelte. Ik verwacht nog meer 3rd party support maar belangrijkste zijn toch de nintendo spellen. Fire emblem warriors kan ook leuk worden :)

En het is natuurlijk vrij om te zeggen wat je wil, maar wordt dat dagen aan een stuk klagen niet vermoeiend bomberman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Als bomberman 20 euro wordt, dan haal ik hem er direct bij, toch wel wat nostalgie natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Turfschipper schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:12:
Kunnen ze die gehele top van Nintendo niet eens een cursus Engels aanbieden. Ik vind dat onbegrijpelijk voor zo een groot bedrijf.
Miyamoto spreekt Engels, maar niet super vloeiend. Ik zie niet hoe een cursus Engels daarbij gaat helpen (zeker niet als je enig zicht hebt hoe het gesteld staat met het Engels in het algemeen in Japan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat het niet te doen is voor oude Japanners om nog te leren vloeiend engels te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Japanners en Engels. Mja. Geen goede match :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Omdat zowat elke presentatie een aanfluiting is. Ik neem aan dat het slimme jongens zijn, die kunnen binnen een paar maanden redelijk Engels leren hoor.

En je wilt toch zelf ook weten wat er speelt in de gamewereld waar alles in het Engels is? Ik begrijp dat gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:15
Is gewoon puur Japans voor Japanners, zie je ook aan hun shows qua layout en heel hun gezever over hoe je een Switch op een party kunt bovenhalen en dan elkaar kan afschieten met controllers :') of hoe je zo een stukje controller kan doorgeven aan iemand langs je.

Is gewoon een andere cultuur, zie je jezelf hier al naar een feestje gaan en een switch bovenhalen en op zo een steunarmpje zetten '' eyyyyyy wie wilt er boxen of schieten '' ?

Ook wat jong bloed zou niet mis zijn bij Nintendo, iedereen op dat podium vannacht zag er minstens 50 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:02:
[...]

Hangt er vanaf over welke console je praat ... De snes draaide voornamelijk op de zeer goede 3rd party support destijds !
Arcade games waren toen de bigsellers onder andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Aan de ene kant teleurgesteld wbt de karige launch line-up, aan de andere kant verbaast het me niks. Ik laat m'n pre-order voorlopig nog wel even staan (juli Game Mania), maar neig er nu naar om Zelda op m'n WIIu te kopen (die ook pas een jaar in huis heb, en waar ik nog genoeg voor te spelen heb) en de aanschaf vd switch uit te stellen totdat er minstens 4/5 andere must play titels zijn (zoals de nieuwe Mario, echt geen interesse in rereleased WIIu games). Wellicht dat er dan ook interessante voordeelbundels te krijgen zijn.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 20:16:
Omdat zowat elke presentatie een aanfluiting is. Ik neem aan dat het slimme jongens zijn, die kunnen binnen een paar maanden redelijk Engels leren hoor.

En je wilt toch zelf ook weten wat er speelt in de gamewereld waar alles in het Engels is? Ik begrijp dat gewoon niet.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1iSmWsO7eyQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, staat ergens dat dat niet zo is dan?
We praten hier toch over game releases van Nintendo ..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Fire Emblem Warriors en Xenoblade 2 zouden nog dit jaar uit moeten komen volgens Daily Nintendo.

We praten hier inderdaad over Nintendo, de een wat positiever dan de ander. Maar jij brengt het alsof het alleen bij Nintendo zo is.

Ik zou werkelijk waar graag willen weten wat Nintendo jou ooit misdaan heeft.

[ Voor 53% gewijzigd door Lekker Ventje op 13-01-2017 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emmavdv schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 19:49:
Heeft iemand een idee of het mogelijk gaat zijn een bluetooth headset aan te sluiten op de switch? Er zit heel leuk een audiojack in, maar ik heb geen koptelefoon daarvoor :/
Zoiets koop je voor 3 euro tegenwoordig.
BT betwijfel ik ivm lag die je doorgaans hebt ... met spotify merk je dat niet maar met gaming wel.
Pagina: 1 ... 40 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic