Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemiste kans. Jammer. De prijs gaat natuurlijk nergens over.

Ik bedoel, zelfs een kleuter kan de pakketten beter samenstellen. Gooi een 1-2-Switch in de standaard pack en je hebt een degelijk instapmodel. Maar de prijzen voor de controllers, hahahahahahhahaha.

Nee. Ik wacht wel tot het dingetje is gekraakt, dan is het gratis spellen spelen, dan is de hardware nog te doen. Wat een koekenbakkers zijn het toch ook bij Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-08 20:09
Eigenlijk had ik wel een mario kart verwacht bij de launch. Voor mij een reden om hem dan gelijk aan te schaffen. Echter vind ik de launchgames niet genoeg om hem nu te pre-orderen. Alsnog ga ik hem wel kopen, maar ik wacht er nog even een aantal maandjes mee. Tot er wat meer games uit zijn gekomen die mij wat meer aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:52
The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:33:
[...]

Het probleem voor Nintendo is dat Pokemon niet van hun is. Dat is van Game freak, die de games exclusief voor Nintendo maken. Dat zorgt ervoor dat Nintendo niet zomaar orders kan geven ed. Dat is bijvoorbeeld ook van de redenen waarom de Pokemon in Mario Maker zo beperkt waren en er geen muziek/effecten van de games gebruikt is.
Buiten het feit dat het succes van Pokémon Go nog vrij recent is en je niet zomaar een nieuwe game ontwikkelt, zou het voor beide partijen bijzonder interessant zijn om snel met een Switch game op de proppen te komen. Ze hoeven elkaar daar echt niet langdurig van te overtuigen :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om eerlijk te zijn is het wel pijnlijk dat Nintendo zich toch voor een groot deel op kinderen richt en vervolgens met peperdure accesoires komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
<knip>

[ Voor 97% gewijzigd door Grotman op 13-01-2017 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:41:
[...]

Ik zou zeggen doe een belletje naar Japan. Misschien zoeken ze nog een ervaren consolegamer die wat business cases kan uitwerken ;)

Serieus. Lees asjeblieft eens wat interviews van alle gasten die bij Nintendo rondlopen. Check de jaarcijfers. Een game als Pokémon Go levert geld op, maar het is maar een fractie ten opzicht van een goedlopende console. Denk ook aan de tijdspanne, hoe lang kan je leven van een console en hoe lang van een app? Hoe zeker ben je van het succes van een app?

De reden dat Mario en Pokémon naar smartphones komen is om de merken bekender te maken onder de jeugd, zodat zij een 3DS met Sun of Moon gaan kopen. Dat tientje voor Mario Run levert ze echt niet genoeg op om een volledige platformer te realiseren.

Als de rekenhoofden in Japan gedacht hadden dat ze meer konden verdienen door alle grote games naar PS4/X1 te brengen en alle handheld games naar iOS/Android, dan hadden we vandaag geen Switch gezien.
Een Pokémon-game kan natuurlijk ook zorgen voor hogere verkopen van de Switch. Het lijkt mij dat mensen die Pokémon Go spelen eerder geneigd zijn om een Switch aan te schaffen wanneer er iets vergelijkbaars is te verkrijgen. Je geeft zelf al aan dat het de bedoeling is om de merken bekender te maken, zorg dan ook dat je ze kan koppelen aan alle consoles die je uitbrengt.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 13-01-2017 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:47:
[...]

De switch is ook een Imago product voor Nintendo.
De laatste 5 jaar was het imago tanende en dat zag je aan alles, daar is binnen 1 jaar tijd verandering in gekomen door met name Pokemon Go.
Want vrijwel niemand in NL (percentage gewijs) boeit Zelda wat .. Wij liefhebbers zijn een hele kleine groep.
Nu opeens zag je Nintendo overal terug en zelfs de Switch op TV bij de diverse tech topics in gossip programma's.
De winsten van PokemonGo maar ook Mario Run zijn niet misselijk en zullen ook de verkoop van de Switch in ieder geval niet benadelen.

Dus ben het NIET met je eens. De winsten maken wel degelijk verschil en de Switch zal side by side gaan lopen met steeds meer crossplatform games.

Let op, die games zullen straks (deels) integrated zijn, dus dat je Mobile gaming data vergaard die je op de switch verder kan gebruiken en zaken unlocken, etc.
Ik verwacht ook zeker wel dat we meer mobile games gaan zien. Dat heeft Nintendo zelf ook gezegd. Integrated games en apps verwacht ik zeer zeker, en misschien meer titels om naamsbekendheid te vergaren ook wel.

Maar de Mario platformers, de klassieke Nintendo titels? Die blijven echt nog wel even op Nintendo hardware, in ieder geval zolang de huidige mensen bij Nintendo aan de top staan.
NotSoSteady schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:50:
[...]

Een Pokémon-game kan natuurlijk ook zorgen voor hogere verkopen van de Switch. Het lijkt mij dat mensen die Pokémon Go spelen eerder geneigd zijn om een Switch aan te schaffen wanneer er iets vergelijkbaars is te verkrijgen. Je geeft zelf al aan dat het de bedoeling is om de merken bekender te maken, zorg dan ook dat je ze kan koppelen aan alle consoles die je uitbrengt.
Dat is ook precies wat ze doen. Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik zie geen koppeling tussen Go en Sun/Moon verschijnen eigenlijk. Al is het maar omdat Go een game is van Niantic en Sun/Moon van GameFreak.

[ Voor 20% gewijzigd door Richh op 13-01-2017 10:53 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:42:
[...]

Ik ben duidelijk de laatste groep .. De echte Nintendo liefhebber met daadwerkelijke ervaring.
Wat zielig is dit gejank nu ik gewoon dingen citeer die nu de waarheid zijn en mensen je dan opeens 'sneu' vinden.

Eerst zeggen dat je dat nooit zei en nu het op tafel ligt ben je sneu, zeikerd, kleuter.
Zielig om er zo over door te drammen.
Who gives a shit wat iemand op internet gezegd heeft.
je mekkert maar door en door en door.
ben je stiekem een vrouw :+

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:28:
[...]

Lol, noem je jezelf nou een zeikerd :w

Anyhow, ik zei 249 jij 349. Het zit er precies tussenin. Er was in dat stuk geen sprake van valuta, laat staan dat de Nederlandse prijs volledig bepaald is.
Jazeker, want ik weze ben ik dat ook en ik weet zeker dat velen mij zo zien. Stoort me overigens niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:50:
Om eerlijk te zijn is het wel pijnlijk dat Nintendo zich toch voor een groot deel op kinderen richt en vervolgens met peperdure accesoires komen.
De papa's en mama's van deze wereld zullen daar inderdaad niet super blij mee zijn...

Aan de andere kant; ik vraag me af of Nintendo nog het "alleen recht" op kids heeft. Ik ben in de jaren '90 met Nintendo opgegroeid. Tegenwoordig hebben ze toch allemaal een XB1/PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:52:
[...]

Zielig om er zo over door te drammen.
Who gives a shit wat iemand op internet gezegd heeft.
je mekkert maar door en door en door.
ben je stiekem een vrouw :+
Oh shit ... betrapt ! Jij hebt me door ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

NotSoSteady schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:50:
[...]

Heb je helemaal gelijk in. Go heeft ook een boost gegeven aan de verkopen van de 3DS games.

De vraag is echter wanneer het het beste moment is om een potentiele game voor de Switch aan te kondigen (en uit te brengen) zodat je niet de 3DS verkopen beschadigd maar wel die boost krijgt die jij terecht benoemd. Lastige vraag.

Ze hadden wellicht bij de aankondiging kunnen zeggen dat er een Pokemon game uitkomt voor de Switch zonder specifiek te zijn.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Afterbirth+ announced voor de Switch.. shit >_< Ga ik hem dan toch halen?

Mario
Zelda
Binding of Isaac

als ze een BoI Amiibo uitbrengen,is de keuze gemaakt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:50:
[...]

Leer toch eens lezen man ... En na het lezen vorm dan een beeld.

Ik ben JUIST de man die negatief was en dus WEINIG verwachte .. Veel van hetzelfde, lange wachttijden voor games, hoge prijzen, etc etc etc.
Mischien ligt het aan mij maar ik denk dat weinigen het somberder in zagen als ik, derhalve verwachte ik er dus weinig van.
Dan klopt het toch precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:53:
[...]

De papa's en mama's van deze wereld zullen daar inderdaad niet super blij mee zijn...

Aan de andere kant; ik vraag me af of Nintendo nog het "alleen recht" op kids heeft. Ik ben in de jaren '90 met Nintendo opgegroeid. Tegenwoordig hebben ze toch allemaal een XB1/PS4?
Velen wel ! Het is een misverstand dat Nintendo alleen de kids catert.
Zeker tegenwoordig is het mobile gaming voor kids grotendeels overgenomen door smartphones en tablets en veel kinderen zullen met de kerst blijer zijn met een PS als met een Nintendo onder de boom.
Puur en alleen door de samenleving waarin ook kids GTA en COD en dergelijke willen spelen.
Af en toe is er een opleving net als met Ambio, Pokemon Go, en meer van die side steps maar de kids willen mee praten op school over de stoere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:56:
[...]

Dan klopt het toch precies?
Voor mij klopte het met mijn verwachting.
Velen hier zagen het veels te rooskleurig en hebben geen idee hoe die industrie echt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 15:28

Thermometer

Whoop Whoop!

TheFlexos schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:49:
Eigenlijk had ik wel een mario kart verwacht bij de launch. Voor mij een reden om hem dan gelijk aan te schaffen. Echter vind ik de launchgames niet genoeg om hem nu te pre-orderen. Alsnog ga ik hem wel kopen, maar ik wacht er nog even een aantal maandjes mee. Tot er wat meer games uit zijn gekomen die mij wat meer aanspreken.
Nintendo heeft dit niet gecommuniceerd in de presentatie (niet zo slim van ze vind ik), maar dichtbij launch (28 april) komt Mario Kart 8 DeLuxe uit voor de switch. Basically Mario Kart 8 met alle DLC en nieuwe content (nieuwe items, battle mode, nieuwe maps, etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:59:
[...]

Velen hier zagen het veels te rooskleurig en hebben geen idee hoe die industrie echt werkt.
Gelukkig ben jij de expert en kan je ons alles erover vertellen :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:20
Ben toch wel benieuwd of Mario run, wat nu een mobiele game is, ook geleverd wordt als 'app' voor de switch :) mag natuurlijk wel alleen een mobile game blijven natuurlijk.

[ Voor 21% gewijzigd door rudyman85 op 13-01-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:50:
Is nooit echt hun grote doelgroep geweest.
Zeker de laatste jaren zijn het de volwassen Nintendo fans die wel geld hebben te besteden.
Alsof ouders altijd naar de winkels renden om een nieuwe console voor hun kinderen te kopen ... Nee daar was het altijd te duur voor.
Ga maar eens kijken naar de Top 25 Nintendo games allertijden... Welke zijn dan echt gefocused op kinderen ?

Op de 3DS enzo zag je wel meer de kids focus maar dan met name door 3rd party die inspelen op recente kinderfilms, speelgoed, etc

[ Voor 18% gewijzigd door Bomberman71 op 13-01-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

rudyman85 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:00:
Ben toch wel benieuwd of Mario run, wat nu een mobiele game is, ook geleverd wordt als 'app' voor de switch :) mag natuurlijk wel alleen een mobile game blijven natuurlijk.
Het zou briljant zijn als ze verbinding kunnen maken tussen de phone app en de switch om zo iets van extra levels oid te kunnen krijgen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 13:28

Dhrax

Prog Lord

*verwijderd*

[ Voor 96% gewijzigd door Dhrax op 13-01-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:59:
Tsja, da's vrij suf.

Ik ben allang blij dat er een goed scherm in lijkt te zitten :)
En dat Zelda, Mariokart en 3D Mario uitkomen (zie net de trailer op de FP, gelukkig niet het hele spel in de New York straat-stijl, maar ook old-school Mario).
Accuduur zou langer mogen, maar zou hem toch alleen portable in vliegtuig gebruiken en daar heb je tegenwoordig USB-laders in stoelen (of powerbank mee).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Teleurgesteld hier, had gehoopt op iets van Pokemon.
Nog zeker geen reden om hem direct te kopen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Ik lees op nu.nl het volgende:

'In de zomer verschijnt ook een onlinedienst van Nintendo, die tijdelijk gratis zal zijn. Via een smartphone- of tablet-app wordt het mogelijk om contact op te nemen met andere spelers van bepaalde games, en om ze uit te dagen. Vanaf de herfst moet een nog niet bekend bedrag worden betaald voor deze dienst.'

Bedoelen ze hier dus mee dat er pas een online dienst van de zomer beschikbaar is en tot die tijd er dus geen online multiplayer mogelijk is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

creapYYY schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:07:

'In de zomer verschijnt ook een onlinedienst van Nintendo, die tijdelijk gratis zal zijn. Via een smartphone- of tablet-app wordt het mogelijk om contact op te nemen met andere spelers van bepaalde games, en om ze uit te dagen. Vanaf de herfst moet een nog niet bekend bedrag worden betaald voor deze dienst.'

Bedoelen ze hier dus mee dat er pas een online dienst van de zomer beschikbaar is en tot die tijd er dus geen online multiplayer mogelijk is?
Nintendo zegt zelf (http://www.nintendo.com/switch/online-service/) dat online multiplayer in maart komt en tot de "fall" gratis is, maar dat andere features pas komen zodra de betaalde versie gelanceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:01:
[...]

Is nooit echt hun grote doelgroep geweest.
Zeker de laatste jaren zijn het de volwassen Nintendo fans die wel geld hebben te besteden.
Alsof ouders altijd naar de winkels renden om een nieuwe console voor hun kinderen te kopen ... Nee daar was het altijd te duur voor.
Ga maar eens kijken naar de Top 25 Nintendo games allertijden... Welke zijn dan echt gefocused op kinderen ?

Op de 3DS enzo zag je wel meer de kids focus maar dan met name door 3rd party die inspelen op recente kinderfilms, speelgoed, etc
Alle pokemons staan in die lijst, samen met mario en misschien dan nog zelda of animal crossing. Metroid is misschien de enige die niet geschikt is voor jonkies van Nintendo z'n ip's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 23:13

Volgens mij zeiden ze in de presentatie dat de online dienst TOT de zomer gratis is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44

Van wat ik begrepen heb is dat na de zomer de onlinedienst betaald wordt en tot die tijd je gebruik maakt van een trail periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-08 20:09
Thermometer schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:00:
[...]

Nintendo heeft dit niet gecommuniceerd in de presentatie (niet zo slim van ze vind ik), maar dichtbij launch (28 april) komt Mario Kart 8 DeLuxe uit voor de switch. Basically Mario Kart 8 met alle DLC en nieuwe content (nieuwe items, battle mode, nieuwe maps, etc).
Dat heb ik inderdaad meegekregen. Maar toch zit er bijna twee maanden tussen de launch en de release van mario kart. Dan wacht ik ook minstens die twee maanden af, kan ik ook lekker rustig reviews lezen en gameplay bekijken etc. Wellicht zelfs een overkopen van iemand die hem tegen vind vallen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Ik ben ergens eigenlijk een soort van blij verrast met alle aankondigingen. Okee, de prijs valt me een klein beetje tegen, maar stiekem had ik verwacht dat de prijs die koers zou zijn. De games die getoond werden vind ik niet slecht ogen alleen ben ik benieuwd wat de toekomst verder gaat bieden. De launch lineup is niet grandioos, maar ik kan me ook niet echt meer herinneren wanneer dat wel zo was voor Nintendo.
Ik denk dat ik hem misschien wel ga halen, maar niet direct. Ik wacht wel af tot er nog betere games komen.

Wat betreft die online; Ik begreep dat het tot de herfst gratis zou zijn en daarna betaald. En vanaf het moment dat er betaald wordt, krijg je ook gratis spellen zoals bij Playstation en Xbox nu ook het geval is.

[ Voor 17% gewijzigd door cri0s op 13-01-2017 11:12 ]

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 13:28

Dhrax

Prog Lord

Wat een gezeik om de prijs. Als de Switch voor 199 in de winkel zou komen dan kregen we weer het gedram "dat het goedkope meuk" zou zijn en nu is het weer te duur ... man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!
330 euro bij de duitste amazon lees ik, benieuwd wat de media markt gaat doen met de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Laatst online: 17:02
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:13:
330 euro bij de duitste amazon lees ik, benieuwd wat de media markt gaat doen met de prijs.
Hetzelfde bij de Spaanse Amazon. Zeker benieuwd! Ook wat Bol.com gaat doen.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
Dhrax schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:13:
Wat een gezeik om de prijs. Als de Switch voor 199 in de winkel zou komen dan kregen we weer het gedram "dat het goedkope meuk" zou zijn en nu is het weer te duur ... man man man
Voor 199 hadden ze een verkoopsucces te pakken en zou het de best verkopende console in 2017 worden. Alleen zouden ze ook flink verlies op een unit maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 12:47
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:13:
Dat ga ik even navragen voor je.

Edit: Iemand de link naar cooblue pre-order site? kan m niet vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Mavors op 13-01-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:05:
[...]

Tsja, da's vrij suf.

Ik ben allang blij dat er een goed scherm in lijkt te zitten :)
En dat Zelda, Mariokart en 3D Mario uitkomen (zie net de trailer op de FP, gelukkig niet het hele spel in de New York straat-stijl, maar ook old-school Mario).
Accuduur zou langer mogen, maar zou hem toch alleen portable in vliegtuig gebruiken en daar heb je tegenwoordig USB-laders in stoelen (of powerbank mee).
Het gaat om het grotere plaatje ...
Als Nintendo praat over accuduur dan zijn de getallen altijd rooskleuriger dan de realiteit dus als dat tegenvalt dan heb ik nieuws voor je. Is met alles zo, tablets, auto verbruik, smartphone ... Valt altijd tegen.
Natuurlijk kan je laden maar de bedoeling van een handheld is dat je wel even vooruit kan, en ik denk dat dat gaat tegenvallen.
Doe dan 2 controllers voor input en nog even Multiplayer en die accu red de 2 uur niet hoor. Dat voorspel ik jou.

Zelda wordt ik niet warm van, sorry. Ben een fan maar ik wacht al meer dan 5 jaar ! Wat ik zie is de beta versie van de WiiU met leuke FMV eromheen wat je 1x kijkt. Had stiekem verwacht dat ze er voor de Switch een schepje bovenop zouden doen maar met de schaarse gameplay footage moet ik concluderen dat het gewoon een 1 op 1 port wordt van de WiiU versie die dan nu eindelijk klaar is.
Goed nieuws voor WiiU gamers, slecht nieuws voor de Switch want je moet het met een past gen game (zo ziet het eruit) 5 jaar mee doen waarschijnlijk.

Hier zat ik dus FOUT :( Ik had verwacht dat de Switch versie mindblowing zou zijn tov de eerder getoonde WiiU footage maar met wat ik gezien heb lijkt met enorm op elkaar.
Wellicht een teken dat het een WiiU powerhouse is in een kleiner jasje en portable.

Begrijp me niet verkeerd, het zal best een dijk van een game zijn en daar gaat het om, MAAR je wilt starten met een game die je het gevoel geeft dat je een nieuwe console hebt die iets laat zien wat eerder niet mogelijk was. Ja, je kan ermee op pad.

Het scherm, ja footage lijkt goed, zeker waar. Maar laten we even wachten tot hij er is en er daadwerkelijk mee gespeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Het lijkt er bijna op dat Bol.com te voorbarig is geweest... Ze geven overigens zelf ook aan dat de prijs een indicatie is.

Oké, wellicht dus € 330,-. Dat vind ik toch best veel geld, als je het afzet tegen de XB1/PS4.

Nintendo maakt het zichzelf ook niet makkelijk, door steeds zo'n "in between" console te lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb vannacht niet gekeken dus misschien nog niet alles precies duidelijk maar is de release lineup nou zo enorm matig?

Ik zie helemaal geen games van de grote studio's, er zou toch support komen van die studios?

Voor nu geloof ik er nog niet in. Leuk voor fans, of voor zelda maar daar houd het wel op zo te zien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:19:
Ik heb vannacht niet gekeken dus misschien nog niet alles precies duidelijk maar is de release lineup nou zo enorm matig?

Ik zie helemaal geen games van de grote studio's, er zou toch support komen van die studios?

Voor nu geloof ik er nog niet in. Leuk voor fans, of voor zelda maar daar houd het wel op zo te zien.
Vanmiddag om 15:30 uur onze tijd komt er een Treehouse stream. Hierin gaan ze games toelichten, misschien ook wel meer games aankondigen voor de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cri0s schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:10:
Ik ben ergens eigenlijk een soort van blij verrast met alle aankondigingen. Okee, de prijs valt me een klein beetje tegen, maar stiekem had ik verwacht dat de prijs die koers zou zijn. De games die getoond werden vind ik niet slecht ogen alleen ben ik benieuwd wat de toekomst verder gaat bieden. De launch lineup is niet grandioos, maar ik kan me ook niet echt meer herinneren wanneer dat wel zo was voor Nintendo.
Ik denk dat ik hem misschien wel ga halen, maar niet direct. Ik wacht wel af tot er nog betere games komen.

Wat betreft die online; Ik begreep dat het tot de herfst gratis zou zijn en daarna betaald. En vanaf het moment dat er betaald wordt, krijg je ook gratis spellen zoals bij Playstation en Xbox nu ook het geval is.
Wat heb je aan een gratis service waar je nauwelijks wat mee kan ? Multiplayen met welke game ?
6 maanden lang MK8 ... Een game die we letterlijk al jaren multigame kunnen spelen op de WiiU ...
De games moeten nog echt komen en eer die er zijn is er nog maar weinig tot niets van dat aanbod over.

En dan maar hopen dat ze het netwerk op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Game Outlet heeft de Switch nu voor €303,- erop staan, dit was eerst €369,-. Weet niet of dit een 'lokkertje' zal zijn, of dat zij werkelijk deze prijs hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:41
Dus, een Zelda, BotW MASTER edition....maar ja wordt weer eens niet geshipped naar de EU :( Op Amazon.com te pre orderen.....

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:09:
[...]

Alle pokemons staan in die lijst, samen met mario en misschien dan nog zelda of animal crossing. Metroid is misschien de enige die niet geschikt is voor jonkies van Nintendo z'n ip's.
Dat kinderen het spelen wilt niet zeggen dat het daar specifiek voor bedoeld is.
De diverse pokemons zag je op de handhelds, daar lag wel meer de nadruk maar de top25 op de consoles zit weinig focus voor specifiek de kids.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Fijne recap
Xerox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:21:
[...]

Vanmiddag om 15:30 uur onze tijd komt er een Treehouse stream. Hierin gaan ze games toelichten, misschien ook wel meer games aankondigen voor de Switch.
Ooh cool. Dan ga ik dat wel even kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:41
Op basis van de reacties in het topic en nieuwssites een beetje teleurgesteld. Ik ben dan misschien ook geen Nintendo kenner, maar volgens mij tasten we nog redelijk in het duister over de specifieke specs en kracht van de switch. Ik had verwacht dat Nvidia een praatje zou doen over de ontwikkeling. Maar goed verkeerd gedacht dus. De prijs is hoog en zeker anders dan gehoopt, nu kan ik het makkelijk betalen, maar het is een drempel. Ondanks dat EA FIFA heeft aangekondigd is dat alvast positief in mijn ogen, ze zijn in ieder geval bezig met het platform. Betalen voor multiplayer was te verwachten, maar ik hoop dat je niet alleen kan communiceren met vrienden via je telefoon. Althans zo lees ik het wel op de website onder het online services stuk. Ik zie de switch nog steeds als optie voor mijn kinderen maar dan wil ik eerst meer zien van de interface en mogelijkheden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:21:
[...]

Wat heb je aan een gratis service waar je nauwelijks wat mee kan ? Multiplayen met welke game ?
6 maanden lang MK8 ... Een game die we letterlijk al jaren multigame kunnen spelen op de WiiU ...
De games moeten nog echt komen en eer die er zijn is er nog maar weinig tot niets van dat aanbod over.

En dan maar hopen dat ze het netwerk op orde hebben.
Jij weet nog helemaal niet wat het te bieden heeft. Dit zijn enkel een handjevol games die Nintendo showcased. Wellicht kan Xenoblades online. De 3e versie van Gen7 Pokemon zou ook naar de Switch komen (en dit heeft zeker online-mogelijkheden), hopelijk rollen ze ook een nieuwe Super Smash Bros uit, dat heeft ook een groot online-component. Skyrim heeft mods, wellicht gaan we dat net als op de PS/PC terugzien op de Switch. Ergo, genoeg met online potential. Het lijkt alsof je enkel in dit topic aanwezig bent om te speculeren en negatief te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:52
Xerox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:24:
Game Outlet heeft de Switch nu voor €303,- erop staan, dit was eerst €369,-. Weet niet of dit een 'lokkertje' zal zijn, of dat zij werkelijk deze prijs hanteren.
Heb contact met ze gehad, is de nieuwe echte prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Ryatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:33:
[...]

Heb contact met ze gehad, is de nieuwe echte prijs.
Alleen jammer dat je vooraf moet betalen. Achteraf betalen bij afhalen had een betere optie geweest, weet je zeker dat het €303,- is en anders annuleer je 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 19:11
Benieuwd wat we vanmiddag te zien zijn, hoop eigenlijk dat er nog een paar 3rd party games komen die op korte termijn uitkomen..

Op deze pagina staan de games die tot nu toe al bekend zijn: http://www.nintendo.com/g...de/?pv=true#filter/switch

Mario staat voor Holiday 2017, is dat de zomer of is dat kerst?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:41
Gynnad schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:41:
Benieuwd wat we vanmiddag te zien zijn, hoop eigenlijk dat er nog een paar 3rd party games komen die op korte termijn uitkomen..

Op deze pagina staan de games die tot nu toe al bekend zijn: http://www.nintendo.com/g...de/?pv=true#filter/switch

Mario staat voor Holiday 2017, is dat de zomer of is dat kerst?
Kerst, Holiday melding is altijd Kerst

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is al een screenshot van het OS te zien:

Afbeeldingslocatie: https://images.nintendolife.com/news/2017/01/heres_your_first_look_at_the_nintendo_switch_user_interface/attachment/0/large.jpg

Zo te zien zijn Miis nog steeds van de partij.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2017 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oh.. :O verslapen op een dag als vandaag.. wat is er allemaal gebeurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Xerox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:38:
[...]

Alleen jammer dat je vooraf moet betalen. Achteraf betalen bij afhalen had een betere optie geweest, weet je zeker dat het €303,- is en anders annuleer je 'm.
Doe je het toch bij Bol.com. Heb ik ook gedaan, hoefde niet te betalen en dan zie ik op launch wel of ik hem laat komen of dat het een schaarste wordt en hij op marktplaats gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JehannesWeggen schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:45:
Oh.. :O verslapen op een dag als vandaag.. wat is er allemaal gebeurd ?
De switch is aangekondigd zonder games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:45:
[...]

Doe je het toch bij Bol.com. Heb ik ook gedaan, hoefde niet te betalen en dan zie ik op launch wel of ik hem laat komen of dat het een schaarste wordt en hij op marktplaats gaat.
Heb ik inderdaad gedaan. In het verleden alleen het nadeel gehad dat ze de prijzen omhoog hadden gegooid. Ik zie het wel. Nog 2 maanden te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:53
Donstil schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:45:
[...]

Het lijkt erop dat je daar ook niet meer kunt reserveren zonder te betalen. Althans, ik krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Laatst online: 18-09 13:38
Snapt iemand waarom halve controllers 50 euro kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kashika schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:48:
Snapt iemand waarom halve controllers 50 euro kosten?
Halve controllers? Het zijn héle controllers, alleen maar met een paar knopjes minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Laatst online: 18-09 13:38
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:49:
[...]

Halve controllers? Het zijn héle controllers, alleen maar met een paar knopjes minder.
Je kan een bundel kopen voor 80 euro ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
beste-spellen schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:48:
[...]

Het lijkt erop dat je daar ook niet meer kunt reserveren zonder te betalen. Althans, ik krijg het niet voor elkaar.
Dat heeft volgensmij met je trackrecord van doen daar. Ik bestelde er nooit en moest bij grote aankopen altijd vooruit betalen.

Nu heb ik dit jaar al mijn games er gehaald. De kerst cadeaus en een PS4Pro waardoor ik relatief gezien veel heb besteed en kan het ineens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Rossi46 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:17:
Het lijkt er bijna op dat Bol.com te voorbarig is geweest... Ze geven overigens zelf ook aan dat de prijs een indicatie is.

Oké, wellicht dus € 330,-. Dat vind ik toch best veel geld, als je het afzet tegen de XB1/PS4.

Nintendo maakt het zichzelf ook niet makkelijk, door steeds zo'n "in between" console te lanceren.
Heb al betaald, dus ben benieuwd wat er gebeurt als ze de prijs aanpassen. Denk niet dat ik er veel van ga merken dan.

Er zijn de maanden na de release genoeg games te spelen. Op andere sites worden ook games genoemd die niet genoemd zijn.
Voor mij is de line up veel beter dan destijds met de Wii U.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwacht dat ze nog wat aan het opsparen zijn voor de E3, zoals metro's nieuwe ip, pokemon stars, super smash bros, de mario x rabbids game en beyond good and evil 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Waarom zouden ze dat doen, je wilt toch een dikke line-up hebben bij de release van je console? Als je nu mondjesmaat games released dan valt dat bij de meeste mensen niet meer zo op, dus minder reden om die console nog te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 10:42
Hebben ze het nog over de hardware specs gehad? gezien dat dat nog steeds semi geruchtigheid is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
Gynnad schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:56:
Waarom zouden ze dat doen, je wilt toch een dikke line-up hebben bij de release van je console? Als je nu mondjesmaat games released dan valt dat bij de meeste mensen niet meer zo op, dus minder reden om die console nog te kopen.
Denk dat dat nogal meevalt. Ouders met kids die een console willen zijn denk ik toch eerder geneigd om een switch te halen, zeker als je je kids tijdens een lange autorit de mond kunt snoeren met een spelletje. Meeste mensen kopen een console ook niet meteen met de launch, dat zijn voornamelijk hardcore spelers. Ik zie het ding het nog goed gaan doen, het concept is gewoon goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:56:
Je wil een constante stroom en geen droge perioden. Van de games die gelijk beschikbaar zijn zullen doorsnee mensen er 1 of 2 kopen en daarna nieuwere games. Het kan dus voor een uitgever veel beter zijn om die drukte tijden launch te ontwijken en pas daarna de game uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Gamemania geeft een prijs van 330,- aan :)

Redelijke prijs dacht ik zo... heb mn pre-order daar sinds dag 1 staan dus ben er wel tevreden mee:)

EDIT: ofja, sinds dag 1... 24-10... volgens mij was ik er redelijk optijd bij.

[ Voor 76% gewijzigd door mfneed op 13-01-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:22
Pre order is geplaatst, heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:00:
[...]

Je wil een constante stroom en geen droge perioden. Van de games die gelijk beschikbaar zijn zullen doorsnee mensen er 1 of 2 kopen en daarna nieuwere games. Het kan dus voor een uitgever veel beter zijn om die drukte tijden launch te ontwijken en pas daarna de game uit te brengen.
Daar heb je een goed punt, hopelijk is het dan niet al te lang wachten op nieuwe games. Is het bekend hoeveel uur gameplay er is voor Zelda?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit zou mij in ieger geval over de streep trekken:
https://www.gamnesia.com/...coming-to-nintendo-switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Heb hem bij bol.com gereserveerd met achteraf betalen aangezien hij daar goedkoper is dan bij GM. Als de prijs niet veranderd annuleer ik mijn GameMania pre-order en vraag ik mijn 50 euro inleg terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Vanmiddag komt hij beschikbaar in de webshop van Mediamarkt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ENW5vwq6kr9I3jSUMBr2cW2W/full.jpg

Ik ben zo blij als een klein kind.

De nieuwe Zelda heeft mij over gehaald.

Nog een kleine twee maanden geduld.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:00:
[...]

Gelukkig ben jij de expert en kan je ons alles erover vertellen :+
Ach tot nu toe zat ik het meest bij de realiteit ja ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm ook maar bij Bol.com besteld met achteraf betalen. Ik zie wel hoe dit verloopt. Verzenden ze 'm niet vóór vrijdag 3 maart dan haal ik hem bij GM, doen ze dat wel dan bij Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met het pre orderen? Ik wil de switch pre orderen maar ben er niet helemaal zeker van. Als je het bedrag hebt afgerekend kunnen ze dan nog bij jou komen om te vragen om bij te dokken wanneer de vraagprijs word verhoogd?

Bij Yourgamezone is de prijs namelijk ook gezakt naar 309,99 en met de actiecode januarymadness gaat er 7,5% vanaf dus prijs ≈ 291 (met verzend)

http://www.yourgamezone.n...urgamezone/Products/28999

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xerox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:43:
Er staan op de Amerikaanse website van Nintendo 3 versies van Breath of the Wild.
Een reguliere editie, een Collectors editie en een Master editie.
In de Master Editie zie ik: een kaart van Hyrule, Master Sword Statue, Nintendo Switch Sheikah Slate Carrying Case, het spel zelf (gelukkig), 24-song Soundtrack CD, Sheikah Eye Collectible Coin.
Erg bedankt dit scheelt mij zoeken en het ziet er allemaal heerlijk uit voor die centen 8) take meh money!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maak je nu niet te druk om de beste aanbieding want de prijzen gaan nog 100x veranderen.
We zagen NU al verschillende prijzen bij hetzelfde bedrijf in de tijd van een paar uur.
Sommigen zullen ook wellicht pakketen verkopen (console + game en controller) voor een betere prijs dus ik zou nu ZEKER NIET pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:15:
Heeft er iemand ervaring met het pre orderen? Ik wil de switch pre orderen maar ben er niet helemaal zeker van. Als je het bedrag hebt afgerekend kunnen ze dan nog bij jou komen om te vragen om bij te dokken wanneer de vraagprijs word verhoogd?

Bij Yourgamezone is de prijs namelijk ook gezakt naar 309,99 en met de actiecode januarymadness gaat er 7,5% vanaf dus prijs ≈ 291 (met verzend)

http://www.yourgamezone.n...urgamezone/Products/28999
Ik zelf ga voor de Mediamarkt, als ik me niet vergis konden we toen de Wii U een dag voor de release in de avonduren al ophalen en toen lagen er genoeg.

Ga er vanuit dat als ik hem pre-order bij de Mediamarkt dat ik hem zeker op de dag van de release kan halen. Bol.com hoor ik van velen dat ze niet altijd leveren op de dag van de release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beste-spellen
JehannesWeggen schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:17:
Erg bedankt dit scheelt mij zoeken en het ziet er allemaal heerlijk uit voor die centen 8) take meh money!
Ik wacht nog even die collecties af voordat ik de switch ga bestellen. Zou toch graag de Master Collection hier in NL zien! :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zillasaur
  • Laatst online: 12-09 16:51
Gynnad schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:12:
Vanmiddag komt hij beschikbaar in de webshop van Mediamarkt..
Dank je, ik was net de Nintendo categorie aan het controleren en zag deze verschijnen. Een paar minuten later was deze niet meer te zien.

http://www.mediamarkt.nl/...switch-grijs-1480908.html
http://www.mediamarkt.nl/...ood-en-blauw-1480909.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:20
Vergeet niet de release van yooka leeyle http://www.playtonicgames.com/games/yooka-laylee/ 11 april, switch versie releasedatum wordt daar helaas nog niet genoemd. Mogelijk dat de switch versie dan ook uitkomt

[ Voor 21% gewijzigd door rudyman85 op 13-01-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:09:
[...]

Maandelijks 1 game prima, maar maak er dan gewoon een fullpriced titel of desnoods een Gamecube titel van. Een NES game die ik inmiddels al 8x heb gekocht? :X
Ik ben nooit geen fan geweest van online kosten en vondt de tactiek van Sony en MS misleidend dus ik ga Nintendo ook geen extra centen geven voor Online en een "gratis" spel tenzij er een duidelijk systeem komt wat er mogelijk is.

Zoals je krijgt en behoud een spel van keuze ongeacht of je een actief abonnement hebt of je krijgt maandelijks punten via My Nintendo en dat je die kunt spenderen naar keuze op Switch of 3DS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Link van media markt geeft dus ook 309 euro. Aangezien retailer de prijs zelf mogen bepalen en de boel de komende tijd toch wel uitverkocht is, is het niet zo gek dan in andere landen de prijs hoger is. Als je trouwens bij een niet zo bekende webshop besteld, grote kans dat hun maar een hele kleine voorraad krijgen. Dus misschien dat je dan als nog langer moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Gynnad schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:20:
[...]

Ik zelf ga voor de Mediamarkt, als ik me niet vergis konden we toen de Wii U een dag voor de release in de avonduren al ophalen en toen lagen er genoeg.

Ga er vanuit dat als ik hem pre-order bij de Mediamarkt dat ik hem zeker op de dag van de release kan halen. Bol.com hoor ik van velen dat ze niet altijd leveren op de dag van de release.
Nu wou ook niemand dat ding hebben. Denk dat het met de Switch wel anders is, zeker met een Zelda release.

Iemand al een Zelda+Switch box gespot?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beste-spellen
Zillasaur schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:23:
[...]

Dank je, ik was net de Nintendo categorie aan het controleren en zag deze verschijnen. Een paar minuten later was deze niet meer te zien.

Thanks, daar gereserveerd met optie "afhalen in winkel". Hoef je ook niets vooruit te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Señor Sjon schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:28:
[...]

Nu wou ook niemand dat ding hebben. Denk dat het met de Switch wel anders is, zeker met een Zelda release.

Iemand al een Zelda+Switch box gespot?
WiiU lanceerde met een nieuwe Mario. Denk dat het publiek dat voor een console met een nieuwe Mario gaat groter is dan voor een nieuwe Zelda.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terpstars schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:10:
Ik lees veel verschillend reacties, zelf ben ik echt omver geblazen door de nieuweSuper Mario Odyssee open world/Sandbox game. Geweldig! En de Zelda trailer... Wow! Echt kippenvel. Zo vet.
Arms vond ik er ook erg gaaf uit zien en leuk om te spelen en sowieso... Xenoblade 2. Dat wordt ook zo gaaf. Mariokart eindelijk weer met Battlemode, super! Splatoon 2, ook super! En 1,2 Switch lijkt me weer erg leuk met de nieuwe uitgebreide functies van de Joy-Cons en minigames om met vrienden te spelen. Erg nieuwsgierig hoe dat in de praktijk uitpakt!

Verder... Die collector's edition van Zelda.. OMG. Must buy voor de echte fans. ZO vet!
Ook een DBZ-game, nice. Alhoewel we nog maar moeten zien hoe de kwaliteit daarvan is. De nieuwe pro-controller ziet er ook erg mooi uit en fijn dat deze nu ook alle functionaliteiten ondersteund.

Verder hoop ik erg op een nieuwe PES-game (geen fan van FIFA) en Waverace of 1080 Snowboarding. Ook ben ik erg benieuwd naar het nieuwe OS. Kijken of ze dat wat strakker en sneller hebben gemaakt, inclusief mogelijke interessante apps en hoe ze het nu gaan aanpakken met VC-games en upgrademogelijkheden/overzetten van je bestaande online gamelibrary.
Inderdaad echt helemaal geweldig! alleen Xenoblade 2 en Zelda al en dan die Collectors editie en dan nog de toekomstige software :*) vanaf Maart voorlopig geen PC meer nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Linkje3 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:11:
Heb hem bij bol.com gereserveerd met achteraf betalen aangezien hij daar goedkoper is dan bij GM. Als de prijs niet veranderd annuleer ik mijn GameMania pre-order en vraag ik mijn 50 euro inleg terug.
Ervaring mee?
Krijg je gewoon geld terug, of GM punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben benieuwd wat CoolBlue gaat doen. Momenteel zijn ze best prijzig voor het apparaatje en kun je niet pre-orderen. Alternatief ga ik preorderen bij Bol.com, dan heb ik de console + Zelda BotW, voor nagenoeg hetzelfde bedrag als enkel de console bij CoolBlue.

Al zou ik het liefste pre-orderen bij CoolBlue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:30:
[...]

WiiU lanceerde met een nieuwe Mario. Denk dat het publiek dat voor een console met een nieuwe Mario gaat groter is dan voor een nieuwe Zelda.
Klopt, alleen de WiiU werd al lauw ontvangen voor launch. De hype nu is wel wat groter. Veel mensen hebben de WiiU overgeslagen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:13:
[...]

Ach tot nu toe zat ik het meest bij de realiteit ja ...
haha, nee hoor. Want je weet precies evenveel als wij weten. Wat nog vrijwel 0 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Het zal me niets verbazen dat de prijzen nog aangepast gaan worden. Als Mediamarkt hem voor 309 aanbied zullen veel bedrijven die hem voor 350 aanbieden wel gaan zakken. 40 euro is een significant verschil. Uiteraard kunnen de lage prijzen ook omhoog gaan, maar dat vermoed ik niet.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
[...]

Thanks, heb hem ook besteld bij de Mediamarkt in Eindhoven! Nu nog wachten op Zelda..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:34:
[...]

haha, nee hoor. Want je weet precies evenveel als wij weten. Wat nog vrijwel 0 is.
Je hebt helemaal gelijk, er is nog kans dat de Switch toch slechts 199 euro gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb 'm gelijk besteld :)
Pagina: 1 ... 37 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic