matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:05:
[...]
Tsja, da's vrij suf.
Ik ben allang blij dat er een goed scherm in lijkt te zitten

En dat Zelda, Mariokart en 3D Mario uitkomen (zie net de trailer op de FP, gelukkig niet het hele spel in de New York straat-stijl, maar ook old-school Mario).
Accuduur zou langer mogen, maar zou hem toch alleen portable in vliegtuig gebruiken en daar heb je tegenwoordig USB-laders in stoelen (of powerbank mee).
Het gaat om het grotere plaatje ...
Als Nintendo praat over accuduur dan zijn de getallen altijd rooskleuriger dan de realiteit dus als dat tegenvalt dan heb ik nieuws voor je. Is met alles zo, tablets, auto verbruik, smartphone ... Valt altijd tegen.
Natuurlijk kan je laden maar de bedoeling van een handheld is dat je wel even vooruit kan, en ik denk dat dat gaat tegenvallen.
Doe dan 2 controllers voor input en nog even Multiplayer en die accu red de 2 uur niet hoor. Dat voorspel ik jou.
Zelda wordt ik niet warm van, sorry. Ben een fan maar ik wacht al meer dan 5 jaar ! Wat ik zie is de beta versie van de WiiU met leuke FMV eromheen wat je 1x kijkt. Had stiekem verwacht dat ze er voor de Switch een schepje bovenop zouden doen maar met de schaarse gameplay footage moet ik concluderen dat het gewoon een 1 op 1 port wordt van de WiiU versie die dan nu eindelijk klaar is.
Goed nieuws voor WiiU gamers, slecht nieuws voor de Switch want je moet het met een past gen game (zo ziet het eruit) 5 jaar mee doen waarschijnlijk.
Hier zat ik dus FOUT 
Ik had verwacht dat de Switch versie mindblowing zou zijn tov de eerder getoonde WiiU footage maar met wat ik gezien heb lijkt met enorm op elkaar.
Wellicht een teken dat het een WiiU powerhouse is in een kleiner jasje en portable.
Begrijp me niet verkeerd, het zal best een dijk van een game zijn en daar gaat het om, MAAR je wilt starten met een game die je het gevoel geeft dat je een nieuwe console hebt die iets laat zien wat eerder niet mogelijk was. Ja, je kan ermee op pad.
Het scherm, ja footage lijkt goed, zeker waar. Maar laten we even wachten tot hij er is en er daadwerkelijk mee gespeeld is.