Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gameshop twente heeft hem zelfs voor 299
https://www.gameshop-twen...2&&staat2ehands_id=244383
Mediamarkt duitsland heeft hem nog op 350 staan.

Moet ook zeggen dat de nes/snes games me geen ene reet interesseren. Ben geen retro gamer en ook niet opgegroeid ermee. Benieuwd wat de prijs wordt van de online dienst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
<knip>

[ Voor 95% gewijzigd door Grotman op 13-01-2017 12:41 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Vanaf nu iedereen weer normaal, de emoties lopen bij sommigen echt te hoog op. Het is natuurlijk prima om je mening te geven, maar na één keer weten we het wel. Elkaar uitschelden is overigens niet prima, maar dat lijkt me duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:45:
[...]

Natuurlijk, er zijn zat freaks die al meer dan een half decennium op wat nieuws wachten en die betalen hier graag voor !
Bedankt.. mag ik nu nog van vandaag genieten of kan ik beter mijn kooi weer ingaan :+ oh wacht eerst nog een Nintendo pilletje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:30:
[...]

WiiU lanceerde met een nieuwe Mario. Denk dat het publiek dat voor een console met een nieuwe Mario gaat groter is dan voor een nieuwe Zelda.
Dat denk ik ook inderdaad. Voor mij maakt het wat minder uit, ik heb 'm net bij Bol gepre-ordered, Zelda en Mario vind ik allebei leuk. Maar ik verbaas me er wel over dat het nog zo lang gaat duren tot er een Mario-game uitkomt. Hopelijk weten ze het gat tot dan een beetje leuk te vullen met andere games.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Heb de uitzending niet live gevolgd, maar is er al meer informatie bekendgemaakt over het 'Deluxe'-aspect van Mario Kart 8? Op het eerste gezicht zie ik enkel wat nieuwe karakters (uit Splatoon) en wat Arena-gedoe. Afgaande op de onderstaande beelden zie ik geen nieuwe tracks? Dat lijkt (voor mij) toch wel het belangrijkste om de game eventueel aan te schaffen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Grotman schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:43:
Modbreak:Vanaf nu iedereen weer normaal, de emoties lopen bij sommigen echt te hoog op. Het is natuurlijk prima om je mening te geven, maar na één keer weten we het wel. Elkaar uitschelden is overigens niet prima, maar dat lijkt me duidelijk.

[ Voor 73% gewijzigd door NMe op 13-01-2017 12:51 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakmans schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:45:
Heb de uitzending niet live gevolgd, maar is er al meer informatie bekendgemaakt over het 'Deluxe'-aspect van Mario Kart 8? Op het eerste gezicht zie ik enkel wat nieuwe karakters (uit Splatoon) en wat Arena-gedoe. Afgaande op de onderstaande beelden zie ik geen nieuwe tracks? Dat lijkt (voor mij) toch wel het belangrijkste om de game eventueel aan te schaffen...

[video]
Features:

Race your friends in the definitive version of Mario Kart 8, only on Nintendo Switch!
Race as every character on every track from the Wii U version, including DLC characters and tracks.
Pop some balloons in the revamped Battle mode, complete with Balloon Battle and Bob-omb Blast.
Battle on new courses, like Urchin Underpass and Battle Stadium, or returning ones, such as GCN Luigi's Mansion and SNES Battle Course 1.
Inkling Girl & Inkling Boy from Splatoon, King Boo, Dry Bones, and Bowser Jr. join the roster!
Players can choose a new Smart Steering feature which makes driving and staying on the track easy for novice players and kids even at 200cc
Three new vehicles have been added, two are even inspired by Splatoon
Carry two items at the same time
Returning items include Boo, the item stealing ghost, and the Feather, which gives you a high jump in battle mode.
Play your friends in local wireless multiplayer with up to 8 players.
Drive through in 1080p HD quality in TV mode
Play on the go with handheld mode and play anytime, anywhere

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
Sonic Mania lijkt me ook wel mooi.
Naja, "mooi": leuk om weer eens te spelen met een controller.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hier de trailer van Breath of the Wild met Japanse stemmen:

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Geen niewue racebanen dus. Wel een paar battle arena's.
Leuk dat ze de veer terugbrengen al vraag ik me af hoe praktisch dat is in de huidige Mario KArt.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:48:
http://www.nintendo.com/g...ario-kart-8-deluxe-switch

Features:

Race your friends in the definitive version of Mario Kart 8, only on Nintendo Switch!
Race as every character on every track from the Wii U version, including DLC characters and tracks.
Pop some balloons in the revamped Battle mode, complete with Balloon Battle and Bob-omb Blast.
Battle on new courses, like Urchin Underpass and Battle Stadium, or returning ones, such as GCN Luigi's Mansion and SNES Battle Course 1.
Inkling Girl & Inkling Boy from Splatoon, King Boo, Dry Bones, and Bowser Jr. join the roster!
Players can choose a new Smart Steering feature which makes driving and staying on the track easy for novice players and kids even at 200cc
Three new vehicles have been added, two are even inspired by Splatoon
Carry two items at the same time
Returning items include Boo, the item stealing ghost, and the Feather, which gives you a high jump in battle mode.
Play your friends in local wireless multiplayer with up to 8 players.
Drive through in 1080p HD quality in TV mode
Play on the go with handheld mode and play anytime, anywhere
Thanks! Toch een paar leuke features. Terug zoals vroeger twee items kunnen pakken gaat de multiplayer weer een stuk hectischer maken... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34

hmr

CH40S schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:32:
Ik ben benieuwd wat CoolBlue gaat doen. Momenteel zijn ze best prijzig voor het apparaatje en kun je niet pre-orderen. Alternatief ga ik preorderen bij Bol.com, dan heb ik de console + Zelda BotW, voor nagenoeg hetzelfde bedrag als enkel de console bij CoolBlue.

Al zou ik het liefste pre-orderen bij CoolBlue.
Achteraf betalen lijkt opeens niet meer mogelijk bij een bestelling van de Switch + Zelda

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zo jammer dat de Master Edition van Zelda nog niet is bevestigd voor buiten de US ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hmr schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:51:
[...]

Achteraf betalen lijkt opeens niet meer mogelijk bij een bestelling van de Switch + Zelda
Een kwartier geleden nog wel, weet ik uit ervaring...

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 13-01-2017 12:55 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Seroczynski schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:50:
Hier de trailer van Breath of the Wild met Japanse stemmen:

[video]
Nou voor het eerst dat ik zeg dat ik de Engelse versie beter vind klinken :/

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Chester schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:52:
Zo jammer dat de Master Edition van Zelda nog niet is bevestigd voor buiten de US ;(
De Master Edition is de Collector's Edition? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:41
Precies, heb nu de collectors edition bij bol.com gepreorderd. Hoop ook dat er een Wii U CE komt. De console kan nog wachten. Wacht op een Zelda + LE Console bundel

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De Switch is Regio Free, dus je zou 'm kunnen importeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
SpoekGTi schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:07:
[...]

Precies, heb nu de collectors edition bij bol.com gepreorderd. Hoop ook dat er een Wii U CE komt. De console kan nog wachten. Wacht op een Zelda + LE Console bundel
Ik kan m niet vinden op bol?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:09:
[...]

De Switch is Regio Free, dus je zou 'm kunnen importeren :+
Klopt, maar dan heb ik het niet op de releasedag ;(
CH40S schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:07:
[...]
De Master Edition is de Collector's Edition? :?
http://www.nintendo.com/g...ild-master-edition-switch

[ Voor 36% gewijzigd door Chester op 13-01-2017 13:11 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:02
dannbla schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:09:
[...]

Ik kan m niet vinden op bol?
Hier :)

Geen referrals aub.

[ Voor 12% gewijzigd door Grotman op 13-01-2017 13:33 ]

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Bedankt, heb meteen m'n bestelling aangepast :9

[ Voor 7% gewijzigd door Grotman op 13-01-2017 13:34 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco D Ishtar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-08 13:54
Jammer dat die special edition bij Bol een uitgeklede master edition is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bedankt, ik heb gelijk maar bij Bol gepreordered. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Grotman op 13-01-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Bedankt. Toch vreemd dat ie met de normale zoekfunctie niet te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dannbla schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:16:
[...]

Bedankt. Toch vreemd dat ie met de normale zoekfunctie niet te vinden is.
De console vind je ook niet als je enkel zoekt bij Bol. Daar had ik net even Google voor nodig. :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 13-01-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
CH40S schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:17:
[...]
De console vind je ook niet als je enkel zoekt bij Bol. Daar had ik net even Google voor nodig. :)
nvm :)

[ Voor 6% gewijzigd door dannbla op 13-01-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:34
Laat maar... :)

[ Voor 95% gewijzigd door barrymossel op 13-01-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Dat is niet de special edition van de Switch game.
dannbla schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:18:
[...]

Heb je daar ook een linkje van :P ?
Hier ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Xerox op 13-01-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dannbla schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:18:
Heb je daar ook een linkje van :P ?
Kom op. Zo moeilijk is het niet. [google=Nintendo Switch site:bol.com].

Moet zeggen; de Pro-controller voor de Switch is behoorlijk prijzig. Werkt de Pro-controller van de WiiU ook gewoon op de Switch? Want dat scheelt me even een 65 euro.

[ Voor 35% gewijzigd door CH4OS op 13-01-2017 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
De makers van Wonder Boy: The Dragon's Trap - een moderne versie van de Sega-game uit 1989 - hebben vandaag aangekondigd dat hun game dit jaar ook op Nintendo's Switch verschijnt. Zelf ben ik erg gecharmeerd van de tekenstijl die in de onderstaande trailer is te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tweakmans schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:26:
De makers van Wonder Boy: The Dragon's Trap - een moderne versie van de Sega-game uit 1989 - hebben vandaag aangekondigd dat hun game dit jaar ook op Nintendo's Switch verschijnt. Zelf ben ik erg gecharmeerd van de tekenstijl die in de onderstaande trailer is te zien.

[video]
Ik denk dat Legends (van jouw avatar ;) ) ook nog wel op de Switch verschijnt.

@Hieronder: Kijk aan! Dat wist ik niet eens, hahaha!

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 13-01-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
CH40S schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:28:
[...]
Ik denk dat Legends (van jouw avatar ;) ) ook nog wel op de Switch verschijnen.
Is al aangekondigd.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gynnad schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:56:
Waarom zouden ze dat doen, je wilt toch een dikke line-up hebben bij de release van je console? Als je nu mondjesmaat games released dan valt dat bij de meeste mensen niet meer zo op, dus minder reden om die console nog te kopen.
Deze presentatie hadden ze het voornamelijk over de functies van de switch en daar naast vooral veel games gericht op de Japanse markt naast zelda en mario. Ik zie ze met de treehouse ook niet nog wat nieuws aan te kondigen. Misschien dat er het één en ander met een direct wordt aangekondigd of geteased. Maar daar naast is toch de E3 de plek om grote games aan te kondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:32:
Deze presentatie hadden ze het voornamelijk over de functies van de switch en daar naast vooral veel games gericht op de Japanse markt naast zelda en mario. Ik zie ze met de treehouse ook niet nog wat nieuws aan te kondigen. Misschien dat er het één en ander met een direct wordt aangekondigd of geteased. Maar daar naast is toch de E3 de plek om grote games aan te kondigen.
Dan is het wel een beetje vreemd dat Nintendo of America de presentatie heeft gedaan ipv Nintendo Japan zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
CH40S schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:39:
[...]
Dan is het wel een beetje vreemd dat Nintendo of America de presentatie heeft gedaan ipv Nintendo Japan zelf.
Eeeeuhm... De presentatie is wel degelijk gedaan door Nintendo Japan. Reggie kwam aan het einde even kort in beeld om Zelda te promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit tweet tom phillips van eurogamer (die met het gerucht van het concept van de switch kwam) is daar nu in Japan https://twitter.com/tomphillipsEG

Dit tweet hij over de Fifa versie, dat gaat dus weer niks worden ben ik bang voor.
I've heard FIFA Switch is based off of the 360/PS3 versions which still get made

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij is Zelda, Xenoblade, Dragon Quest al genoeg maar een Metroid prime Remake of een deel 4! oh aub en dank u _/-\o_ dat wordt een system seller waar velen op wachten en Metroid zou ook Het excuus zijn voor Nintendo om met VR bezig te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:44:
Dit tweet tom phillips van eurogamer (die met het gerucht van het concept van de switch kwam) is daar nu in Japan https://twitter.com/tomphillipsEG

Dit tweet hij over de Fifa versie, dat gaat dus weer niks worden ben ik bang voor.
I've heard FIFA Switch is based off of the 360/PS3 versions which still get made
Dat is geen verrassing lijkt me. Het is hetzelfde als met de Wii toen, Nintendo krijgt de grafisch zwakkere ports met bepaalde unieke eigenschappen doordat ze grafisch niet mee kunnen komen met de huidige generatie.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Lanithro schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:41:
Eeeeuhm... De presentatie is wel degelijk gedaan door Nintendo Japan. Reggie kwam aan het einde even kort in beeld om Zelda te promoten.
Hmmm, dacht ergens gelezen te hebben dat Nintendo of America de presentatie gaf. Weet alleen even niet meer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Misschien weet iemand hier het. Gaat MK Deluxe sinds MK DD eindelijk weer eens een 60fps 4-player (splitscreen) mode krijgen? Als de Switch krachtiger zou zijn dan de WiiU dan zou dat makkelijk moeten kunnen, dunkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag dan hopen dat de switch versie van Fifa op wat voor manier dan ook ondersteuning heeft voor 1 joy-con per man zodat je tenminste samen kan spelen, zodat je niet overal extra joy-cons als back up bij je moet hebben.

EA had sowieso wel met wat meer mogen komen, battlefield 1 porten is dan misschien wel lastig. Maar titanfall 2 zou gewoon mogelijk moeten zijn (titanfall 1 met dezelfde graphics en engine kwam ook uit op de xbox 360) of op z'n minsten plant vs zombies garden warfare.

2K, Activision en Bethesda zijn ook nog lekker zuinig met respectievelijk alleen nba2k18, skylanders en skyrim. Kom op, dan had je ook wel maffia 3, call of duty en fallout4 of dishonered2 kunnen aankondigen.

[ Voor 17% gewijzigd door Nieuwevolger op 13-01-2017 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:51:
Misschien weet iemand hier het. Gaat MK Deluxe sinds MK DD eindelijk weer eens een 60fps 4-player (splitscreen) mode krijgen? Als de Switch krachtiger zou zijn dan de WiiU dan zou dat makkelijk moeten kunnen, dunkt mij.
Niks over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:24
Goed bezig Nintendo, 349 euro in bv Nederland en 329 euro in andere landen, incl. Duitsland.

Amazon.de is zo te zien als de pre-order voorraad heen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 16:25
Wat een teleurstellend apparaat. Kinderspul, dat is het. :(
Fijn als je normale handen hebt, om met zo'n half controllertje te spelen. Daar mag je dan ook nog eens grof geld voor neerleggen.

Een opgevoerde tablet is het feitelijk, met de specs uit hetzelfde tijdperk als de WiiU.
Ik kan niet begrijpen dat hele volksstammen hier warm voor lopen..en al helemaal niet voor dat geld.

WiiU drama 2.0 in aantocht....Jammer....
Heb de WiiU gekocht destijds, voelde me daardoor lichtelijk bedonderd, dit gaat niet nog een X gebeuren. Bye Bye Nintendo....

(maar goed dat is mijn mening) :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

loekf2 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:54:
Goed bezig Nintendo, 349 euro in bv Nederland en 329 euro in andere landen, incl. Duitsland.

Amazon.de is zo te zien als de pre-order voorraad heen.
https://www.bol.com/nl/p/nintendo-switch/9200000067742249/
329 ook in NL hoor en vanochtend als je op tijd was het zelfs 309 euro.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:22

Lagune

Its time for warp

heb hem pre-ordered bij gamemania

ik hoop dat die mario eerder uitkomt though (of Super mario 3D world switch?) en mario party

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:46
28-03-2017 Matio Kart 8 Deluxe,

Als dat klopt is mij een preorder voor de switch al veel beter te verantwoorden. Wel jammer dat ze niet even een extra team erop gezet hebben om die op launchdatum te kunnen releasen.

(http://www.nintendo.com/g...de/?pv=true#filter/switch|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|featured|des|-|-) van eerder in dit topic

Hoop ook dat ze Skyward Sword in een aangepast jasje re-releasen. Die heb ik nooit uitgespeeld omdat ik de Wii-Mote spuugzat was :X

[ Voor 16% gewijzigd door Thalaron op 13-01-2017 14:00 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

atomix9 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:56:
Wat een teleurstellend apparaat. Kinderspul, dat is het. :(
De doelgroep die Nintendo voor ogen heeft, is ook 'iets' anders dan de gemiddelde doelgroep voor de PlayStation en Xbox gamers... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:52
Thalaron schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:59:
28-03-2017 Matio Kart 8 Deluxe,

Als dat klopt is mij een preorder voor de switch al veel beter te verantwoorden. Wel jammer dat ze niet even een extra team erop gezet hebben om die op launchdatum te kunnen releasen.

(http://www.nintendo.com/g...de/?pv=true#filter/switch|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|featured|des|-|-) van eerder in dit topic
Staat toch echt april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 16:25
CH40S schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:59:
[...]
De doelgroep die Nintendo voor ogen heeft, is ook 'iets' anders dan gemiddelde doelgroep voor de PlayStation en Xbox gamers... ;)
Ik denk dat je gelijk hebt, het is meer voor de jongeren, die zo'n apparaat lekker op hun kamertje hebben en kunnen gamen. Ver weg van paps en mams...

Ik wordt te oud voor die " shit " hahaha. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

atomix9 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:01:
Ik denk dat je gelijk hebt, het is meer voor de jongeren, die zo'n apparaat lekker op hun kamertje hebben en kunnen gamen. Ver weg van paps en mams...

Geen idee of je te oud bent ervoor. :) Ik ben zelf 30+. Maar franchises als Zelda en SuperSmash blijven mij enorm boeien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:46
Oops... nachtdienst gehad... nog scheel... gaat terug naar bedzzzz

Maar goed. Ik kan me herinneren dat de Wii maanden moeilijk verkrijgbaar was en ik ga er vanuit dat Nintendo geen pricedrop zal geven binnen 1.5 maanden. Hoe dan ook is voor mij Zelda genoeg voor een pre order :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
[...]

Dank je voor het compliment...
Ik mag bijna lid worden van Max :)

http://www.n1ntendo.nl/ar...d-voor-de-nintendo-switch

Dragon Ball en de Tales of serie komen ook naar de Switch heeft Namco Bandai gezegd.

En Fast RMX (gaat mij te snel).

http://www.n1ntendo.nl/ar...ch-met-eerste-screenshots

[ Voor 29% gewijzigd door Lekker Ventje op 13-01-2017 14:07 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bol.com heeft het dus aangepast na 329. Op de media markt site staat die nog wel voor 309 en gameshop twente voor 299.

Snap eigenlijk ook niet waarom mario kart 8 gewoon niet op launch is. Net als of een port met wat extra's zoveel tijd nodig heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:34
[...]

Nou denk dat het niet alleen voor jongeren is. Ik ben 35 en loop hier toch echt wel warm voor, terwijl ik dit geld echt nooit over zou hebben voor een PS4 of Xbox. Mooie van dit apparaat is dat - buiten dat hij portable is - ik leuk met m'n gezien én vrienden kan spelen.

Als we er dan toch leeftijden aan moeten koppelen denk ik dat het tot 16 en vanaf 30 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
barrymossel schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:06:
[...]

Nou denk dat het niet alleen voor jongeren is. Ik ben 35 en loop hier toch echt wel warm voor, terwijl ik dit geld echt nooit over zou hebben voor een PS4 of Xbox. Mooie van dit apparaat is dat - buiten dat hij portable is - ik leuk met m'n gezien én vrienden kan spelen.

Als we er dan toch leeftijden aan moeten koppelen denk ik dat het tot 16 en vanaf 30 is...
Dit! Vergeet niet dat de reveal trailer alleen maar 20-30 + leeftijds personen in zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:06:
Snap eigenlijk ook niet waarom mario kart 8 gewoon niet op launch is. Net als of een port met wat extra's zoveel tijd nodig heeft.
Zelda is de launch titel uit de stal van Nintendo zelf. Is dus puur strategische keuze, om zoveel mogelijk van beide games te verkopen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 13-01-2017 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
Poe, ik moet toch bekennen dat de BotW trailer me wel warm heeft gemaakt voor deze console. Ik speel normaal op PC (heb voorheen wel een N64 en een X360 gehad) maar voor zulke exclusives overweeg ik wel om het systeem aan te schaffen.

Ik vind nog steeds leuk dat Nintendo met elke console een aantal 'gewaagde' ideeën durft uit te werken. Van de nieuwe Xbox en Playstation versies vind ik dat er toch veel op safe gespeeld wordt, in plaats van echt iets nieuws te proberen. Die controllers die los te koppelen en op meerdere manieren te gebruiken en te combineren zijn, dat vind ik leuk!

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beste-spellen schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:20:
[...]

Ik wacht nog even die collecties af voordat ik de switch ga bestellen. Zou toch graag de Master Collection hier in NL zien! :9~
Inderdaad dat is een wijs besluit en niet dat ik niet enthousiast ben over Switch en Zelda want integendeel het is alles wat ik gehoopt had maar weet zelfs nog niet welke versie eerst te bestellen.. WiiU versie om Twilight princess, Windwaker, Hyrule warriors aan te vullen of eerst de Switch inclusief Zelda ?

Er wordt zekers in Maart één Zelda besteld en als er een collectors Switch bundel komt met Breath of the wild dan is de keuze makkelijk maar zo niet dan ga ik liever in Februari verder met Twilight princess en Cave of Shadows om in de stemming te komen en voor te bereiden op Zelda WiiU en verder gaan met Link en Wolf link :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
ik hoop zo op een mooie Final Fantasy op de Switch. de Final Fantasy 7 remake of nog beter een Final Fantasy 8 remake.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
Lanithro schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:18:
ik hoop zo op een mooie Final Fantasy op de Switch. de Final Fantasy 7 remake of nog beter een Final Fantasy 8 remake.
Ik zou wel een Final Fantasy Crystal Chronicles 2 willen zien. Heerlijke coop! (Alleen dit keer de computer die de mana vasthoudt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Xerox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:20:
[...]

Ik zou wel een Final Fantasy Crystal Chronicles 2 willen zien. Heerlijke coop! (Alleen dit keer de computer die de mana vasthoudt)
Ik vond dat eigenlijk een Game van niets. Heb dat spel maar iets van 4 uur gespeeld en daarna snel weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Lanithro schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:21:
[...]

Ik vond dat eigenlijk een Game van niets. Heb dat spel maar iets van 4 uur gespeeld en daarna snel weer verkocht.
Moet wel zeggen dat ik het alleen met 3 anderen heb gespeeld. Solo vond ik er ook geen reet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
SpoekGTi schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:07:
[...]

Zelfde heb ik ook gedaan, hopen dat er nog de Master Edition komt. Heb in ieder geval op achteraf betalen gezet, jammer dat de console al naar 329 ging, die heb ik maar snel bij MM besteld voordat ie ook duurder wordt. Consoles doen toch niet mee aan de BTW actie.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-05 15:06
Señor Sjon schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:22:
[...]

Zelfde heb ik ook gedaan, hopen dat er nog de Master Edition komt. Heb in ieder geval op achteraf betalen gezet, jammer dat de console al naar 329 ging, die heb ik maar snel bij MM besteld voordat ie ook duurder wordt. Consoles doen toch niet mee aan de BTW actie.
Ik heb hem helaas al bij bol besteld voor 329 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Ik zat eigenlijk nog te twijfel over red/blue of grijs, aangezien de twee kids hier ook hun voorkeuren hebben. ;) Maar die beslissing is nu wat sneller genomen.

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 13-01-2017 14:26 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Kan je trouwens bij achteraf betalen nog steeds waardebonnen inwisselen als je een betalings link krijg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Ryatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:27:
Kan je trouwens bij achteraf betalen nog steeds waardebonnen inwisselen als je een betalings link krijg?
Door bol.com:

"Kan ik achteraf betalen met een cadeaubon/-kaart?
Nee, dat is niet mogelijk. Zodra je bestelling is afgerond, kun je die niet meer betalen met een cadeaubon/-kaart."

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
cri0s schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:28:
[...]

Door bol.com:

"Kan ik achteraf betalen met een cadeaubon/-kaart?
Nee, dat is niet mogelijk. Zodra je bestelling is afgerond, kun je die niet meer betalen met een cadeaubon/-kaart."
Dan maar later gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolbvrobin
Señor Sjon schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:26:
Ik zat eigenlijk nog te twijfel over red/blue of grijs, aangezien de twee kids hier ook hun voorkeuren hebben. ;) Maar die beslissing is nu wat sneller genomen.
Ik zou niet te lang twijfelen als ik jou was. Grijs lijkt me een beter idee btw. kunnen de kinderen geen ruzie maken over welke kleur
Ryatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:29:
[...]

Dan maar later gebruiken :)
hoeveel heb jij betaald?

[ Voor 18% gewijzigd door coolbvrobin op 13-01-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillasaur
  • Laatst online: 12-09 16:51
Señor Sjon schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:26:
Die twijfel had ik ook, maar ik denk dat ik de controllers los zal kopen als ze beschikbaar worden.
Ik zie dat Nedgame de Rood/Blauw Joy-cons paar in de lijst heeft gezet als los te kopen accessoires. Ze zijn alleen niet vooraf te bestellen, omdat Nedgame bevestigd wilt hebben van Nintendo hoeveel ze gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
coolbvrobin schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:29:
[...]

Ik zou niet te lang twijfelen als ik jou was. Grijs lijkt me een beter idee btw. kunnen de kinderen geen ruzie maken over welke kleur

[...]

hoeveel heb jij betaald?
Niet betaald, achteraf betalen toen hij 309 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Zullen ongetwijfeld wel skins uit gaan komen voor de Switch en Joy-Cons. Er is al een protector in BoTW style aangekondigd immers :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolbvrobin
Ryatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:34:
[...]

Niet betaald, achteraf betalen toen hij 309 was.
Heb je geluk... ach ja 20 euro. kan erger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osj
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02-2024

osj

bij mediamarkt besteld voor 309 lekker betalen bij afhalen.
Game wacht ik nog ff mee op site van mediamarkt staat nog niks, maar ik verwacht stiekem dat ze daar wel goedkoper zijn (is vaak toch wel zo als je kijkt naar ps4 of xbo games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
osj schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:39:
bij mediamarkt besteld voor 309 lekker betalen bij afhalen.
Game wacht ik nog ff mee op site van mediamarkt staat nog niks, maar ik verwacht stiekem dat ze daar wel goedkoper zijn (is vaak toch wel zo als je kijkt naar ps4 of xbo games.
Straks geprobeerd op deze manier, moest gewoon online betalen. helaas.

Toch kunnen doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door mfneed op 13-01-2017 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Project octophat traveller en i am setsuna zijn eigenlijk al spirtuele vervolgen van de old skool final fantasy en chrono trigger. Maar spin offs van de final fantasy serie en kingdom hearts zie ik wel zitten :) (natuurlijk ook de hoofd delen). ports van kingdom hearts 1.5, 2.5, 2.8, en final fantasy type-0, 10 en 12 remaster zouden een mooi begin zijn plus de 1 t/m 6 op de VC. En daarna natuurlijk FF7r en kingdom hearts 3. Maar ik weet niet in hoeverre Sony allemaal rechten heeft in bepaalde delen en wat mogelijk is. De 30e van deze maand wordt trouwens de 30e verjaardag gevierd van de serie, daar zal het ook het een en ander worden aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osj

osj

mfreriks schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:45:
[...]

Straks geprobeerd op deze manier, moest gewoon online betalen. helaas.

Toch kunnen doen :)
gelukkig maar (y)
ik heb de bevestiging al binnen.. twijfel nog wel om zelda te bestellen bij bol.com, maar ga denk toch wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
osj schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:49:
[...]

gelukkig maar (y)
ik heb de bevestiging al binnen.. twijfel nog wel om zelda te bestellen bij bol.com, maar ga denk toch wachten..
Stiekem beide besteld, grijs en gekleurd. Heb geen voorkeur maar als de 1 er wel is en de andere niet... dan heb ik er iig 1:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 00:40
Toen ik net over het concept van Super Mario Odyssey nadacht moest ik ineens heel erg aan de openingsscene denken van de oude Super Mario cartoon die uitgezonden werd tijdens de Super Mario Bros Super Show. Zoals iemand op de frontpage al meldde, is Mario een loodgieter uit New York. Dus dat we nu een stad zien waar Mario in rondloopt is eigenlijk vrij logisch en het werd eigenlijk ook wel tijd dat we zien waar Mario nu eigenlijk vandaan kwam voordat ie in Mushroom Kingdom verschijnt.

Check dit. Er zitten wel overeenkomsten met de nieuwe Switch game en de oude intro. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
Zou wat zijn als de FF7 Remake ook op de Switch komt, maar ik verwacht veelal spinoffs. Een World of Final Fantasy bijvoorbeeld zou zeker niet misstaan op de Switch als ik eerlijk ben. Kingdom Hearts wellicht, maar ook daar verwacht ik meer een spinoff dan een mainline game.

We zullen zien, ik ben sowieso al blij verrast dat een developer als Nippon Ichi note bene met een Launchgame komt in Disgaea 5 (weliswaar een port, maar SRPG liefhebbers zouden deze sowieso in huis moeten halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osj

osj

waar kan ik die stream kijken om 15:30? komt hij ook op youtube na afloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Nu ook bij NedGame te koop voor 329 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

osj schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:52:
waar kan ik die stream kijken om 15:30? komt hij ook op youtube na afloop?
YouTube: Nintendo Treehouse Live with Nintendo Switch

Is altijd terug te zien na afloop

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryatzu
Iemand had bol.com gebeld en kreeg dit te horen

Zojuist contact gehad met Bol.com:
Bestellingen geplaatst voor 309,- worden gewoon voor die prijs gehonoreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik denk dat ze ook geen zin hebben om duizenden bestellingen te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Ryatzu schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:57:
Iemand had bol.com gebeld en kreeg dit te horen

Zojuist contact gehad met Bol.com:
Bestellingen geplaatst voor 309,- worden gewoon voor die prijs gehonoreerd.
Klopt, vanmorgen ook voor 309,- besteld net even chat gestart en prijs kan alleen maar verlaagd worden en niet hoger dan 309,- lucky us :D ! Ook ben zeker ervan dat je hem 3 maart in huis hebt kon de support chat aangeven
Er zijn namelijk maar 2 miljoen consoles vrijgegeven dus die zullen in een mum van tijd op zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:46:
Project octophat traveller en i am setsuna zijn eigenlijk al spirtuele vervolgen van de old skool final fantasy en chrono trigger. Maar spin offs van de final fantasy serie en kingdom hearts zie ik wel zitten :) (natuurlijk ook de hoofd delen). ports van kingdom hearts 1.5, 2.5, 2.8, en final fantasy type-0, 10 en 12 remaster zouden een mooi begin zijn plus de 1 t/m 6 op de VC. En daarna natuurlijk FF7r en kingdom hearts 3. Maar ik weet niet in hoeverre Sony allemaal rechten heeft in bepaalde delen en wat mogelijk is. De 30e van deze maand wordt trouwens de 30e verjaardag gevierd van de serie, daar zal het ook het een en ander worden aangekondigd.
[quote]

KH 1.5 en 2.5 zullen nooit op Switch verschijnen. Sony heeft de exclusieve rechten voor KH 1 en 2. KH3 zal ook niet verschijnen, dat trekt de Switch gewoon niet.
Het zou me verbazen als er uberhaupt een FF voor Switch uitkomt, een mainline FF. Het publiek is er simpelweg niet voor bij de Nintendokopers.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osj

osj

pascal073 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:00:
[...]

Klopt, vanmorgen ook voor 309,- besteld net even chat gestart en prijs kan alleen maar verlaagd worden en niet hoger dan 309,- lucky us :D ! Ook ben zeker ervan dat je hem 3 maart in huis hebt kon de support chat aangeven
Er zijn namelijk maar 2 miljoen consoles vrijgegeven dus die zullen in een mum van tijd op zijn :)
toch leuk die tegengestelde berichten. Prijs gaven ze bij mij ook aan dat als je hem besteld hebt voor 309 je dat betaald, maar ze wisten niks van voorraad, aantal pre-orders en of hij dus ook 3 maart geleverd wordt. Durfde ze allemaal niet te zeggen.. We gaan het allemaal zien. (ik ga hem toch halen bij MM, was te laat voor 309 euro:()

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Zeror schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:51:
Toen ik net over het concept van Super Mario Odyssey nadacht moest ik ineens heel erg aan de openingsscene denken van de oude Super Mario cartoon die uitgezonden werd tijdens de Super Mario Bros Super Show. Zoals iemand op de frontpage al meldde, is Mario een loodgieter uit New York. Dus dat we nu een stad zien waar Mario in rondloopt is eigenlijk vrij logisch en het werd eigenlijk ook wel tijd dat we zien waar Mario nu eigenlijk vandaan kwam voordat ie in Mushroom Kingdom verschijnt.

Check dit. Er zitten wel overeenkomsten met de nieuwe Switch game en de oude intro. :)

[video]
Oh man die show was echt fout _O- Volgens geruchten komt er mogelijk een vervolg op, en gaat Mario misschien een rol(letje) spelen in de nieuwe Wreck It Ralph animatie van Disney.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik heb er zes besteld, lekker goedkoop op vakantie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Laatst online: 24-02-2021
Rare vraag misschien:

Wat ik me nu afvraag, wat is de geschatte levensduur van het apparaat?
of
Hoe lang moet dit model meegaan?

Kunnen we binnen een jaar of 2/3 een opvolger verwachten met betere hardware of is this it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

NotSoSteady schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:03:
Ik heb er zes besteld, lekker goedkoop op vakantie gaan.
Patser Scalper :+ Ik bedoel... Tof! waarom 6 eigenlijk?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Juke! schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:04:
Rare vraag misschien:

Wat ik me nu afvraag, wat is de geschatte levensduur van het apparaat?
of
Hoe lang moet dit model meegaan?

Kunnen we binnen een jaar of 2/3 een opvolger verwachten met betere hardware of is this it?
Over een paar jaar krijgen we een Switch U, waarvan niemand weet of het een add-on is, of een compleet nieuwe console is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-08 22:13
AstralizeR schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:05:
[...]

Patser Scalper :+ Ik bedoel... Tof! waarom 6 eigenlijk?
Hij gaat wachten totdat ze uitverkocht zijn en ze dan voor meer dan de reguliere prijs verkopen 8)7

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
osj schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:02:
[...]

toch leuk die tegengestelde berichten. Prijs gaven ze bij mij ook aan dat als je hem besteld hebt voor 309 je dat betaald, maar ze wisten niks van voorraad, aantal pre-orders en of hij dus ook 3 maart geleverd wordt. Durfde ze allemaal niet te zeggen.. We gaan het allemaal zien. (ik ga hem toch halen bij MM, was te laat voor 309 euro:()
Ja ik ga toch vanuit mijn berichten van de support chat dat geeft een leukere toekomst blik O+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:41
pascal073 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:07:
[...]

Ja ik ga toch vanuit mijn berichten van de support chat dat geeft een leukere toekomst blik O+ !
Screenshots maken van de chat altijd +1

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1 ... 38 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic