Mensen, ik heb heel even de tijd genomen om wat onder elkaar te zetten met data erbij dus je kan het zo opzoeken.
Nu opeens zeg ik dit en dat en heb bepaalde zaken nooit beweerd.
Kijk zelf eens.
zondag 13 november 2016 10:45
Bomberman71
quote:
TheDuJa schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:21:
Ik heb erg veel zin in deze console. Nintendo is toch wel het platform waar ik altijd met een lach achter zit.
Verder vraag ik me wel of hoe de uitwerking wordt en hoe snel de Switch kapot zal gaan bij normaal gebruik. Ook zou ik het niet meer als 250 euro waard vinden...
Ik kan jou GARANDEREN dat hij meer dan 250 euro gaat kosten !
Kortom als je niet bereid bent om tenminste 299 euro neer te tellen dan duurt het nog wel even eer jij een switch hebt.
-----------------------------------------------------------
zondag 13 november 2016 13:36
Bomberman71
Het is heel simpel jongens ... je hebt hier te maken met een een DSXL op steroïden, een groter scherm, dock en de afneembare controllers.
No way dat die ook maar iets in de buurt komt van de DSXL, en die koste ook gewoon bijna 200 euro en dan mocht je er een oplader bijkopen.
Let op mijn woorden, tenminste 299 en waarschijnlijk meer richting de 349.
Eer je met de WiiU kon spelen was je ook meer dan 300 kwijt destijds.
-----------------------------------------------------------
maandag 14 november 2016 20:50
Bomberman71
quote:
Richh schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:14:
[...]
Wat weet jij er nou van
199/249 is volgens mij helemaal geen rare prijs.
Ach ik heb meer ervaring in jaren op dit gebied dan de meesten hier leeftijd in jaren hebben.
Maar eh als ik ongelijk heb dan hoor ik het graag in Maart. We zullen zien !
-------------------------------------
maandag 14 november 2016 22:40
Bomberman71
quote:
Richh schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:19:
[...]
Ik denk dat je je verkijkt op wat ik weet van de huidige game industrie

maargoed, ik ga 'm bookmarken.
Voor de duidelijkheid: jij verwacht een minimale prijs van 349 voor het goedkoopste model, en ik verwacht een prijs van 249, toch?
En wie gelijk heeft mag de ander mietje noemen?

Overigens gaan we het horen op 12 januari tijdens de volledige aankondiging, dus nog voor maart
Niet helemaal ! Ik verwacht 299 euro of hoger (tot wel 349 euro), dus absoluut NIET onder de 299 ...
Overigens de aankondiging is leuk maar meestal is de prijs dan nog een raadsel of onduidelijk (in Echte euro's dan).
Bookmarken is prima

---------------------------
dinsdag 15 november 2016 15:11
Bomberman71
Dit is nou precies het gezeik de laatste 4 jaren met Nintendo ...
We hebben discussies over de release van een game, discussie over een game die wellicht gecancelled wordt, een discussie over wel of niet nep Switch, etc etc etc.
Steeds maar uitkijken naar games die een half jaar tot een jaar verder liggen (met mazzel).
Op basis van aanverwante artikelen conclusies trekken mbt game releases.
Men is meer bezig met speculeren dan daadwerkelijk gamen lijkt wel.
Op de andere consoles zijn er gewoon heel veel gave titels dat het andersom is en je dus ten alle tijden kan kiezen uit wat moois. Natuurlijk zijn niet alle genres evengoed vertegenwoordigt maar er zit genoeg moois tussen.
Straks bij release heb je wellicht een mooie Mario erbij zitten maar na 2 maanden heb je die ook uit (of veel eerder) en dan kan je weer wachten.
Je ziet het nu met Zelda, nu 4 jaar na de release van de WiiU nog steeds niets en de daadwerkelijke release is niet eens hard.
-----------------------------------
zondag 20 november 2016 21:11
Bomberman71
quote:
Turfschipper schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:39:
Ik hoop dat die joy padjes aan de zijkant ook vervangen kunnen worden voor fatsoenlijke padjes, zodat je een normale controller kan gebruiken met triggers en alle knoppen.
Zal zeker gebeuren maar dat zal een losse controller worden die apart verkocht wordt. Zagen we tot nu toe bij de Wii, WiiU en nu ook weer want dit is niks.
Nee, nog nooit mee gespeeld of in het echt gezien maar iedereen die al wat jaartjes speelt weet dat niemand deze halve controllers daadwerkelijk gaat uitdelen in het park of in het skatepark om met zijn allen lekker te gamen.
Als je thuis gaat gamen wil je gewoon een goede console in handen en dan zullen die halve dingen met opvulstuk niet echt optimaal zijn.
Kunnen we allemaal bij de hand doen maar we hebben de evolutie van de controller gezien, en ook de Pro controller van de WiiU wijkt nog maar nauwelijk af van de gemiddelde PS XB controller en dat is voor een reden.
---------------------------------------
maandag 2 januari 2017 23:35
Bomberman71
Het gezeik begint nu al .... Iets dat ik (tegen het zere been van velen hier) al eerder voorspelde.
https://gamerant.com/nintendo-switch-no-current-gen-port/
Nogmaals heren, Je KAN NIET in een tablet formaat dezelfde power stoppen als wat in zware consoles en dikke PC gfx cards zit voor $300.
Onmogelijk ! Dat red je niet met de huidige technieken qua processing power, voeding en warmteregulatie.
Als dat wel zo was dan werden die dikke grafische kaarten niet meer verkocht en zat in iedere laptop ook zo´n magische chip.
Velen geloven heilig in de Pascal hype maar het is echt niet zaligmakend, zeker niet binnen het budget.
Kortom, de nieuwe generatie Gameboy met een HDMI out in de dock.
Ja noem me een eikel en een zeikerd maar ik ben een Nintendo fan van het eerste uur en heb ook de leeftijd om daadwerkelijk Nintendo te hebben gespeeld vanaf het eerste uur en niet alleen van horen zeggen en Youtube filmpjes en emulatie.
Ik ben daarom echter wel kritisch en zie al jaren de verkeerde koers bij Nintendo op console vlak en steek dat niet onder stoelen of banken.
-----------------------------
Lijkt me een duidelijk verhaal ...