Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:51:
[...]

Jij had niks uitgesloten ... Ik heb meerdere malen over de euro gehad maar hoe het ook zei, had op al die punten steeds gelijk.
Onder de 299 kom je niet en zoals ik ook zei je gaat DIK boven de 300 voor een werkbare versie want je hebt er niks geen game bij.

375 inclusief game is denk ik niet ondenkbaar. En natuurlijk zal dat dan Zelda zijn. Flink meer dan de 199 en max 249 waar het gros op hoopte en waar men van overtuigd was immers anders gooide Nintendo zijn eigen ruiten in .....

En ik heb heel veel geroepen en dat ging NIET alleen over de prijs. Met name over de specs die niet bijzonder zijn en een altijd tegenvallende line-up.
Niet gaan lopen zwetsen dat ik dat nooit geroepen heb.

Wees gewoon een vent.
Ook dat 'werkbare versie' was een verplaatsing van de goalposts. Dat zei je pas toen er wel hele sterke geruchten op 249 uitkwamen :P
De specs zijn niet bekend gemaakt.
Over de line-up heb je het helemaal niet gehad. Ja, over weinig 3rd party games, maar dat die in eerste instantie zouden missen was iedereen wel met je eens en dat heb ik zelf ook herhaald: als de doelgroep een Switch koopt, dán komen er games.
Ik heb het nu over de launch line up die gewoon heel karig is. Daar heb je het nooit over gehad.

En de Switch schijnt een prima scherm te hebben ;) https://twitter.com/akirareiko/status/819800891788144641
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:47:
[...]

Zal over 2 jaar wellicht een optie worden met een nieuwe dock die je dan kunt kopen voor 150 euro ofzo.
Net zoals je nu al alles moet kopen zoals een simpele Ethernet poort, en zelfs een game bij Launch.
Zo werkt dit technisch dus niet. De hardwarematige HDMI connector is technisch 100% hetzelfde, het dock kan weinig verschil maken. Het gaat erom wat de SoC uitpoept, zelfs in het slechtste geval zou die 4K moeten doen.
Ik verwacht een firmware update die het doet, of Nintendo is gewoon lui.

Oh en lol. Iedere console lanceert zonder pack in game (behalve de Wii, maar iets zegt me dat je daar een hekel aan had). En iedere handheld komt zonder ethernet port. Ieder Nintendo device komt standaard zonder dus dat is ook een no-brainer :P
Hij heeft gewoon wifi a/c dus wat moet je met een kabel?

[ Voor 24% gewijzigd door Richh op 13-01-2017 09:00 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Lekker Ventje schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:55:
Bomberman, kun je niet gewoon lekker opzouten met je zwartgallige negatieve gedoe. Als de Switch je niet boeit, verziek dit forum dan niet met dat negatieve gedoe.
Een evenwichtige discussie moet prima kunnen, zowel met positieve als negatieve meningen. Wil je dat niet dan kan je altijd een apart topic openen waarbij je absoluut geen kritiek op Nintendo mag uiten.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Ach, als het 1080 upscaled (zoals andere consoles) en 60 fps haalt vind ik het wel best. Hoop niet op 30fps ;(

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38
Welles nietes spelletjes hebben we weinig aan denk ik...

Zelf vind ik hem wel duur (zonder game!), ondanks dat ik het wel begrijp voor de hardware. Maar ik denk niet dat ik er een ga kopen en ben benieuwd of het goed aan gaat slaan. Nintendo consoles gaan traditioneel veel minder sterk in de aanbieding dus in de praktijk zijn ze echt veel duurder dan de concurrentie, en dan moet je wel echt graag mobiel willen kunnen gamen of een grote Nintendo fan zijn.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:57:
[...]

Een evenwichtige discussie moet prima kunnen, zowel met positieve als negatieve meningen. Wil je dat niet dan kan je altijd een apart topic openen waarbij je absoluut geen kritiek op Nintendo mag uiten.
Van een evenwichtige inbreng is geen sprake. Het is zeiken om het zeiken en dat al maanden lang in dit topic. Doe jezelf dan een plezier en stop met die zelfkastijding en vertrek gewoon denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:11
Duurt lang voor dat Mediamarkt hem (of andere sites) hem op de site hebben staan. Bol.com heeft hem natuurlijk al langer staan, maar ik begreep dat die niet altijd op de dag van de release leveren, ga liever even langs de mediamarkt die een paar 100 meter verder op zit..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinvs93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 20:58
AstralizeR schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:01:
[...]

Ach, als het 1080 upscaled (zoals andere consoles) en 60 fps haalt vind ik het wel best. Hoop niet op 30fps ;(
https://twitter.com/akirareiko/status/819815148894326785

Wie dit leest is gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:08

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Thalaron schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:55:
The fuck vragen ze 90 dollar (euro?) voor een losse dock :X
Dat is voor mij ook wel een lompe zet vooral omdat die er niet standaard bij zit van wat ik lees... Wil graag zo'n dock maar voor de rest denk ik dat ik die zeker in het begin niet ga kopen :/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:31
robinvs93 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:27:
En nu ff kijken op de Nederlandse Amazon...oh nee wacht..

Het is blijkbaar dus nog niet mogelijk voor zo'n groot bedrijf om in Nederland te verkopen.
Zojuist pre-order gedaan op Bol.com met Zelda.
De Switch ook besteld? kan 'm nog niet vinden op de site?

Presentatie ben ik niet van onder de indruk eerlijk gezegd(geen aandacht voor Mario Kart Deluxe 8)7), wel van het apparaat zelf. Ziet er goed draagbaar uit, simpel om te switchen en compleet qua features. 3rd party is geen must voor mij, daar is de ps4 toch beter in. Hoewel draagbare Skyrim zelfs na 6 jaar wel iets heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19-09 16:59
300 euro, karige launch lineup. Precies de rede dat ik nooit een console op launch koop.

Alhoewel ik moet wel zeggen dat een Xenoblade 2/die SMT teaser/Splatoon 2 me wel aanspreken voor dit moment. Botw komt voor mij gewoon op de WiiU (geen rede om een Switch alleen voor te halen).
wellicht als er later wat meer uitkomt dat ik em haal, maar dat zal pas volgend jaar ofzo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 19:11
Huh, hoe wordt het pakket dan verkocht? Alleen het scherm, lijkt me toch dat er gewoon een dock bij zit zodat je ook op TV kunt spelen, of wat bedoelen jullie met een dock?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Dock zit er standaard bij hoor, of wil je gewoon een extra bestellen dan vind ik 90 euro ook wel absurd idd

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

- 1, 2 Switch
- The Legend of Zelda: BotW
- Just Dance 2017
- Has Been Heroes
- Snipperclips
- Super Bomberman R
- Disgaea 5 Complete
- Puyo Puyo Tetris
- Rayman Legends
- Steep
- Skylanders: Imaginators
- I Am Setsuna

Hoe kan je dit een karige launch line-up noemen? Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een launch line-up van andere consoles gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

AstralizeR schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:10:
Dock zit er standaard bij hoor, of wil je gewoon een extra bestellen dan vind ik 90 euro ook wel absurd idd
Oh ja als die er standaard bij zit en het is extra.... Veel geld voor een simpel stukje plastic met wat connectoren. Daar gaat de aftermarket wereld zich op uitleven want veel doet het niet zo'n dock zelf. Alle hardware zit toch in de Switch.

Was eventjes bang dat het er standaard niet in zit :+ Kwam nergens tegen wat er nu precies in zit.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinvs93
  • Laatst online: 17-09 20:58
LCHero schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:08:
[...]

De Switch ook besteld? kan 'm nog niet vinden op de site?

Presentatie ben ik niet van onder de indruk eerlijk gezegd(geen aandacht voor Mario Kart Deluxe 8)7), wel van het apparaat zelf. Ziet er goed draagbaar uit, simpel om te switchen en compleet qua features. 3rd party is geen must voor mij, daar is de ps4 toch beter in. Hoewel draagbare Skyrim zelfs na 6 jaar wel iets heeft.
Ja hij is te pre-orderen voor 309 euro.
Ook zelda staat er ergens tussen

https://www.bol.com/nl/p/nintendo-switch/9200000067742249/

Wie dit leest is gek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Touchdomex schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:12:
[...]

Oh ja als die er standaard bij zit en het is extra.... Veel geld voor een simpel stukje plastic met wat connectoren. Daar gaat de aftermarket wereld zich op uitleven want veel doet het niet zo'n dock zelf. Alle hardware zit toch in de Switch.

Was eventjes bang dat het er standaard niet in zit :+ Kwam nergens tegen wat er nu precies in zit.
Afbeeldingslocatie: https://sickr.files.wordpress.com/2017/01/nintendo_switch_contents.jpg?w=760&h=428

Edit: Wel heel jammer dat er geen spel bij zit voor die prijs

[ Voor 5% gewijzigd door AstralizeR op 13-01-2017 09:14 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:56:
[...]

En de Switch schijnt een prima scherm te hebben ;) https://twitter.com/akirareiko/status/819800891788144641

Hij heeft gewoon wifi a/c dus wat moet je met een kabel?
En omdat die gast dat zegt is dat direct zo ? Is dat uberhaupt de daadwerkelijke product versie ?
Denk dat we daar zelf wel over oordelen als de console te koop is en men over de Wow factor heen zijn.

Wat moet je met kabel ? En jij zit op tweakers.
Vriend, er zit een dock bij, het is perfect om dan een poort te hebben want iedereen weet dat als je de kans hebt om een kabel te pluggen dan zit je altijd beter dan welke wifi standaard dan ook.
Het gaat erom dat het op een dock makkelijk kan en zeker met multiplayer gaming is dat geen overbodige luxe.

Maar goed, de Switch heeft het niet dus nu is ethernet in 1x onzin en ouderwets en overbodig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

AstralizeR schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:13:
[...]

[afbeelding]

Edit: Wel heel jammer dat er geen spel bij zit voor die prijs
Als spellen rond de 40/45 zijn zoals nu bij de 3DS vind ik het nog prima. Ben je ongeveer 350 kwijt voor het complete pakket en kan je spelen. Vind ik acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robinvs93 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:12:
[...]

Waarom die prijs betalen ?
Je kon hem volgens de geleerden hier in de UK pre-orderen met prijs garantie !! Kwam je op nooit meer dan 249 uit. oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:11:
- 1, 2 Switch - WarioWare achtig. Meh
- The Legend of Zelda: BotW - Wii U game, too
- Just Dance 2017 Wii U game, too
- Has Been Heroes - indie
- Snipperclips - indie
- Super Bomberman R - ook geen AAA-titel, maar vooruit
- Disgaea 5 Complete - Japanse game waar je van moet houden
- Puyo Puyo Tetris - Tetris? Dat is een gratis app
- Rayman Legends - Is al uit op alle platformen
- Steep - Is al uit op alle platformen
- Skylanders: Imaginators - Is al uit op alle platformen
- I Am Setsuna - Japanse game waar je van moet houden. Is al uit voor zelfs de PS Vita.

Hoe kan je dit een karige launch line-up noemen? Dan heb je waarschijnlijk nog nooit een launch line-up van andere consoles gezien..
Sorry hoor, maar er zit echt helemaal niks bij wat ook maar enige productiewaarde heeft, én nog niet uit is op andere platformen. Op Zelda na, dan. En die komt ook naar de Wii U.

De Wii U had zelfs een veel betere launch lineup trouwens, het probleem was daar meer dat het na de launch direct inkakte.

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 13-01-2017 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:14:
[...]

En omdat die gast dat zegt is dat direct zo ? Is dat uberhaupt de daadwerkelijke product versie ?
Denk dat we daar zelf wel over oordelen als de console te koop is en men over de Wow factor heen zijn.

Wat moet je met kabel ? En jij zit op tweakers.
Vriend, er zit een dock bij, het is perfect om dan een poort te hebben want iedereen weet dat als je de kans hebt om een kabel te pluggen dan zit je altijd beter dan welke wifi standaard dan ook.
Het gaat erom dat het op een dock makkelijk kan en zeker met multiplayer gaming is dat geen overbodige luxe.

Maar goed, de Switch heeft het niet dus nu is ethernet in 1x onzin en ouderwets en overbodig 8)7
Dan kijk je toch de video? Maar wacht gerust af.
Ik zeg niet dat ethernet overbodig of nutteloos is, ik zeg dat we prima zonder kunnen. Ik durf te wedden dat 95% van de Nederlanders zijn console via wifi heeft verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Coolblue geeft een prijs weer van 349 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:57:
[...]

Dank u !
Maar zoals wel vaker mag men niet teveel afwijken van de gedeelde mening.
Zeker nu het feest (want dit was de presentatie waarin alles duidelijk werd) tegen valt worden sommige nog sacherijniger als gewoon de feiten op tafel komen:

- Je red het niet met 300 euro
- je red het niet met 349 euro als je wilt spelen (geen Game inbegrepen)
- Niks over mega specs gezien dus dat betekent altijd niks bijzonder oftwel past gen specs en dus tegenvaller anno 2017
- Lineup is teleurstellend
- Serieus wachten op volgende Nintendo exclusive zoals Mario .. Of je de nieuwe style van spelen leuk vind of niet
- Zelda actual game footage is niks bijzonders en veel beelden die we al bijna 2 jaar zien.
- Dure accesoires
- Online gaming dienst die betaald moet worden

Ja sorry, moet ik dan maar de schijn ophouden.
Dit is een SWITCH topic en daar moeten we INHOUDELIJK praten over dat ding.
Ik doe dat.

Als je wilt sugarcoaten moet je dat doen in een whatsapp groepje ofzo ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Touchdomex schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:16:
[...]

Als spellen rond de 40/45 zijn zoals nu bij de 3DS vind ik het nog prima. Ben je ongeveer 350 kwijt voor het complete pakket en kan je spelen. Vind ik acceptabel.
Dat zie ik wel gebeuren met een aantal spellen, begrijpelijk niet met BoTW (59,99).
Hoop iig niet weer de volle mep te moeten betalen voor Mario Kart 8, en Splatoon 2, die feitelijk niet meer zijn dan (HD) upgrades of alleen extra content hebben maar ben bang van wel ;(

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

AstralizeR schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:23:
[...]

Dat zie ik wel gebeuren met een aantal spellen, begrijpelijk niet met BoTW (59,99).
Hoop iig niet weer de volle mep te moeten betalen voor Mario Kart 8, en Splatoon 2, die feitelijk niet meer zijn dan (HD) upgrades of alleen extra content hebben maar ben bang van wel ;(
Dat zijn dan ook niet de spellen die ik wil. Daarvoor kan ik de WiiU misbruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:16:
[...]

Sorry hoor, maar er zit echt helemaal niks bij wat ook maar enige productiewaarde heeft, én nog niet uit is op andere platformen. Op Zelda na, dan. En die komt ook naar de Wii U.
Jij vind dat er niets bij zit wat enige productiewaarde heeft. Dat is een mening, een die ik niet deel. Zo kan een goed uitgewerkte Bomberman voor vele bedrijven/personen al wel een reden zijn om er een te kopen voor op de werkvloer/verjaardagen.
De Wii U had zelfs een veel betere launch lineup trouwens, het probleem was daar meer dat het na de launch direct inkakte.
De Wii U had een geweldige launch line-up. Dat klopt, dat was zwaar boven gemiddeld. Andere consoles halen dat veelal bij lange na niet. Ik kan me eigenlijk maar weinig echt interessante launch line-up's bedenken waar meer dan 1 topper in zat. Deze is dus redelijk gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:20:
[...]

Ironisch hoe die game begon als Wii U launch exclusive...
Goed opgelet !
Idd, we zijn weer terug in 2012 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Ach met een username als de jouwe moet je iig blij zijn met de nieuwe Bomberman ;)

Prijzen van de games is trouwens een interessant punt. Is daar al iets over bekend?
Ik zou zelf verwachten dat de games WiiU/consoleprijzen zullen krijgen over het algemeen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:55
Ik had graag tijdens de presentatie ook iets meer over de toekomst van de Switch en Nintendo gezien. Gaat alles richting 1 platform en kunnen we ook oude en toekomstige 3DS games op de Switch verwachten of blijft er ondanks de (semi) portability van de Switch een aparte handheld line-up bestaan. Vind persoonlijk de prijs makkelijker te verantwoorden als in de toekomst ook games zoals pokemon voor de Switch beschikbaar komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die rpg van de ontwikkelaars van bravely second ziet er wel heel mooi uit. Ben ook benieuwd of we nog xenoblade 1 en x ports/remasters gaan zien en waar was super smash bros? Zouden ze met een vervolg bezig zijn ipv een port?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:25:
[...]

Jij vind dat er niets bij zit wat enige productiewaarde heeft. Dat is een mening, een die ik niet deel. Zo kan een goed uitgewerkte Bomberman voor vele bedrijven/personen al wel een reden zijn om er een te kopen voor op de werkvloer/verjaardagen.

[...]

De Wii U had een geweldige launch line-up. Dat klopt, dat was zwaar boven gemiddeld. Andere consoles halen dat veelal bij lange na niet. Ik kan me eigenlijk maar weinig echt interessante launch line-up's bedenken waar meer dan 1 topper in zat. Deze is dus redelijk gemiddeld.
Bomberman wil ik je geven, ja. Het is geen AAA-game zoals Killzone Shadow Fall, Driveclub, Dead Rising 3 of Knack, maar oke. Zelda heb je dan ook nog, maar die komt ook naar Wii U.

Komop, je moet toegeven dat dit heel erg karig is in vergelijking met alle eerdere concurrentie.

Splatoon, Mario Kart of wat voor Nintendo IP dan ook had een hoop goed gemaakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 13-01-2017 09:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Bazziek schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:28:
Ik had graag tijdens de presentatie ook iets meer over de toekomst van de Switch en Nintendo gezien. Gaat alles richting 1 platform en kunnen we ook oude en toekomstige 3DS games op de Switch verwachten of blijft er ondanks de (semi) portability van de Switch een aparte handheld line-up bestaan. Vind persoonlijk de prijs makkelijker te verantwoorden als in de toekomst ook games zoals pokemon voor de Switch beschikbaar komen.
Ik denk dat ze de 3DS pas wegstrepen als de Switch een succes blijkt te zijn. Wat je ook van de Switch vindt, het is een gok. Als ze nu al zeggen dat de 3DS weggaat bederft dat sowieso de 3DS verkopen maar hebben ze ook niks om op terug te vallen.

Pokemon verwacht ik niet zo snel na Sun/Moon. Daarbij is er nog een punt:
Betaald online zal immers ook een impact hebben op Pokemon. Gamefreak zal daar niet blij mee zijn aangezien ze het samen kunnen spelen door iedereen een belangrijk punt vullen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:29:
[...]

Bomberman wil ik je geven, ja. Het is geen AAA-game zoals Killzone Shadow Fall, Driveclub, Dead Rising 3 of Knack, maar oke. Zelda heb je dan ook nog, maar die komt ook naar Wii U.

Komop, je moet toegeven dat dit heel erg karig is in vergelijking met alle eerdere concurrentie.

Splatoon, Mario Kart of wat voor Nintendo IP dan ook had een hoop goed gemaakt.
Pak even 5 willekeurige launch line-up's van de afgelopen 20 jaar en leg die er eens naast. Dit is echt niet onder gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:27:
[...]

Ach met een username als de jouwe moet je iig blij zijn met de nieuwe Bomberman ;)

Prijzen van de games is trouwens een interessant punt. Is daar al iets over bekend?
Ik zou zelf verwachten dat de games WiiU/consoleprijzen zullen krijgen over het algemeen.
Yup, verwacht snel prijzen van 69 euro voor de Tier 1 games zoals Zelda en dergelijke.
Andere games zullen rond de 59 euro zijn schat ik zo in.

Blij met Bomberman ... Ach, ik kan die spelen (meer dan een 10 tal versies) op mijn Diverse NDS'en (heb er een stuk of 4 liggen)
Het is 1 van mijn faves maar daar koop ik geen Switch voor. Bomberman moet Bomberman blijven maar goed mischien verassen ze me maar ik betwijfel het.

het zal voorlopig veel goedkope ports zijn om het een beetje te vullen met 1 tot 3 stuks tier 1 games en daar moet je het mee doen tot kerst.
Ik loop niet warm voor games die ik al jaren speel en nog steeds kan spelen op mijn uitgebreide console/handheld collectie.

[ Voor 34% gewijzigd door Bomberman71 op 13-01-2017 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Maar kunnen we nu oude mario games downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:33:
[...]

Pak even 5 willekeurige launch line-up's van de afgelopen 20 jaar en leg die er eens naast. Dit is echt niet onder gemiddeld.
Voor het geval je het gemist had: ik noemde een paar launchgames van de Xbox One en de PS4.
De Wii had naast Zelda nog killer app Wii Sports. En Red Steel, Rayman Raving Rabbids en zelfs Call of Duty. Ook de PS3 lanceerde met Resistance: Fall of Man, MotorStorm en Ridge Racer.

Geen van alle lijstjes is vergelijkbaar met eigenlijk alleen Zelda en Bomberman.

Sowieso was een launch lineup van 20 titels niet meer dan normaal de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-08 20:09
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:34:
[...]

Yup, verwacht snel prijzen van 69 euro voor de Tier 1 games zoals Zelda en dergelijke.
Andere games zullen rond de 59 euro zijn schat ik zo in.
Op het moment staan, op bijvoorbeeld http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/games/nintendo-switch-1, de spellen voor 59 euro. Ziet er naar uit dat het meeste gewoon 59 euro kost.

Zou zo maar kunnen dat de prijs wordt verhoogt naar 69, volgens mij staan de prijzen namelijk nog niet vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:33:
[...]

Als een andere lineup slecht is zeggen we dat ook. Waarom zouden we voor Nintendo's lineup niet kritisch zijn?

Zelf vond ik de Gamecube wel een goede launch lineup hebben:

opean launch: May 3, 2002

2002 FIFA World Cup
Batman: Vengeance
Bloody Roar: Primal Fury
Burnout
Cel Damage
Crazy Taxi
Dave Mirra Freestyle BMX 2
Disney's Tarzan Freeride
Donald Duck: Quack Attack
Driven
ESPN International Winter Sports 2002
International Superstar Soccer 2
Luigi's Mansion
Sonic Adventure 2: Battle
Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader
Super Monkey Ball
Tony Hawk's Pro Skater 3
Universal Studios Theme Parks Adventure
Wave Race: Blue Storm
XG3: Extreme G Racing

Sowieso 2 aardige Nintendo-games, paar fraaie 3rd party exclusives met Rogue Squadron en Monkey Ball en veel andere 3rd party waar.

De Wii had natuurlijk als killer app Wii Sports die er gratis bij zat. Dat alleen was al genoeg om mensen te overtuigen.

De killer app van de Switch is een game die ook voor de Wii U uitkomt met daarbij een aantal niet baanbrekende 3rd party games. Dat is een behoorlijk verschil.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Hmmm...... ik zie siberia 3 staan. Siberia, was dat niet zo een old school point and click adventure?

Beetje traag maar dat was wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die ceo van EA moet wel scheid hebben om naar Japan te vliegen om Fifa 18 aan te kondigden.

Zelda heeft het wel in zich om in 1x de beste game van de generatie te worden, in dat opzich heb je meer aan 1 topper dan 3 opvullers. Maar voor de rest is het wel magertjes ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:44:
[...]

Nou volgens de geleerden hier kan je hem dan ook in de UK kopen, die hadden een preorder en prijs garantie :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

DOEN !
Nah, heb een waardebon twv €150 voor Bol.com. Ik wacht wel tot er een Zelda bundel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheFlexos schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Op het moment staan, op bijvoorbeeld http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/games/nintendo-switch-1, de spellen voor 59 euro. Ziet er naar uit dat het meeste gewoon 59 euro kost.

Zou zo maar kunnen dat de prijs wordt verhoogt naar 69, volgens mij staan de prijzen namelijk nog niet vast.
Er staat nog NIKS vast .. Gaat nog 10000x veranderen.
Reken op het volgende, Kale console 300+ en games zoals het altijd was en dan is 59-69 heel realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
Touchdomex schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:07:
[...]

Dat is voor mij ook wel een lompe zet vooral omdat die er niet standaard bij zit van wat ik lees... Wil graag zo'n dock maar voor de rest denk ik dat ik die zeker in het begin niet ga kopen :/
Huh wacht wat?
Zit er geen Dock bij?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:31
robinvs93 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:12:
[...]

Bedankt, gelijk besteld met Zelda erbij. Accessoires doe ik later wel als alles erop staat. Extra dock bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 17:02
matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:52:
[...]

Huh wacht wat?
Zit er geen Dock bij?
Jawel. De losse dock is voor de mensen die 2 tv's hebben en maar één Switch willen aanschaffen.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:42:
[...]

Nah, heb een waardebon twv €150 voor Bol.com. Ik wacht wel tot er een Zelda bundel komt.
Was meer sacractisch bedoeld ... Mensen denken echt dat pre-orders bindend zijn en dat die bedrijven dan zelf het verschil betalen, yeah right ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zillasaur
  • Laatst online: 12-09 16:51
Ondertussen heeft Bol.com ook al de Rood/Blauwe variant beschikbaar:
https://www.bol.com/nl/p/...83930/?s2a=#product_title

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:52
Andere kleur staat nu ook live bij bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...83930/?s2a=#product_title

EDIT: Achteraf betalen is bij deze versie niet meer mogelijk! Andere versie lukt mij wel!

EDIT 2: Bol.com heeft inmiddels achteraf betalen uitgezet voor alle 2 de switch versies!

[ Voor 44% gewijzigd door Ryatzu op 13-01-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 13:25
heb nu ook een pre-order staan bij bol...had de kids de switch beloofd, maar mis nu wel een aantal titels...eerst nog geen mario kart geen splatoon helaas...of mis ik een mooie multiplayer titel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:16:
[...]

Waarom die prijs betalen ?
Je kon hem volgens de geleerden hier in de UK pre-orderen met prijs garantie !! Kwam je op nooit meer dan 249 uit. oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo
Ik neem aan dat die 71 niet je geboortejaar is?
Je gedraagt je namelijk als een sneue kleuter |:(

Hoe vaak blijf je je "voorspelling" nog herhalen?
Alsof die 250/300 een fuck uitmaakt. De meesten kopen hem sowieso al om Zelda.

[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 13-01-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preordered bij bol.com inclusief nieuwe Zelda: 368,99. Moet er eigenlijk nog wel de pro controller bij hebben maar die kon ik zou gauw niet vinden bij Bol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie Nintendo ook nog niet zo snel de 3ds opgeven. Pokemon sun/moon en mario maker verkopen nog als een malle. Er komt nog een pikmin en yoshi wollie world op uit van Nintendo zelf. Daarnaast komen nog grote namen uit Japan zoals monster hunter, games van level-5 en dragon quest 11(de versie die het meest verkocht gaat worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
en besteld :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Het is toch geen vervanger van de 3DS?
Ding is huge :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:53:
[...]

Was meer sacractisch bedoeld ... Mensen denken echt dat pre-orders bindend zijn en dat die bedrijven dan zelf het verschil betalen, yeah right ...
Oh zo, betwijfel het =P

Wordt net zo hard geannuleerd =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:23

TF

bla bla

Is er ook een 2d versie van Mario aangekondigd? Ik neem toch aan dat ze hier nog wel mee komen. Dan is het een instant buy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Klein beetje teleurgesteld in het hele gebeuren.

Wat is nu onbedingt systemseller van dit ding? Het onderweg verder gamen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:23:
- Niks over mega specs gezien dus dat betekent altijd niks bijzonder oftwel past gen specs en dus tegenvaller anno 2017
Zeg maar eens wat voor specs er volgens jou in hadden moeten zitten. ;)

(Bonuspunten als je er een realistische prijs en accuduur aan vast kunt plakken.)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-09 09:15

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Zijn er al mensen die deze link is opgevallen:

http://www.nintendo.com/g...|-|-|-|-|featured|des|-|-

[ Voor 3% gewijzigd door TriLithium op 13-01-2017 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Juke! schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:05:
Klein beetje teleurgesteld in het hele gebeuren.

Wat is nu onbedingt systemseller van dit ding? Het onderweg verder gamen?
Ja. Dat is ook de reden voor de matige graphics anno 2017 en de hoge prijs.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:10
zit echt al tijden te twijfelen om een Wii U te kopen ... die sla ik nu mooi over en heb de Switch met Zelda besteld ..... heerlijk weer een Nintendo in huis ..... hopelijk :X

Hoop ook dat de "classics" (vooral snes) te spelen zullen zijn

[ Voor 14% gewijzigd door Cardwizard op 13-01-2017 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Het wordt voor mij waarschijnlijk pas als het vakantiegeld er is... Komt een dure reparatie aan de auto aan voor ongeveer 1350 euro.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ze hadden dat 1-2 Switch er gratis bij moeten doen.
Ziet er op die filmpjes wel geinig uit, maar 60 euro om het te testen lijkt me vrij veel.
Terwijl dat wel een spel lijkt waarmee je systemen verkoopt (Wii Sports stijl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Lanithro schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:13:
Het wordt voor mij waarschijnlijk pas als het vakantiegeld er is... Komt een dure reparatie aan de auto aan voor ongeveer 1350 euro.
Je hebt dan als troost dat het niet zo'n fiasco als de NES mini zal worden en je de console gewoon in de winkel kunt ophalen. Al zal het de eerste paar weken wel even goed zoeken worden mocht de console aanslaan bij het grote publiek.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

matthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:16:
Ze hadden dat 1-2 Switch er gratis bij moeten doen.
Ziet er op die filmpjes wel geinig uit, maar 60 euro om het te testen lijkt me vrij veel.
Terwijl dat wel een spel lijkt waarmee je systemen verkoopt (Wii Sports stijl).
Precies, dit is een gimmick demo voor misschien een paar avonden "fun". We weten er nog niet zoveel over maar mijn eerste indruk is: Het is geen singleplayer game met diepgang. En er dan AAA prijzen voor gaan rekenen gaat mij ook te ver :'( Dit had bij het systeem moeten zitten.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mensen, ik heb heel even de tijd genomen om wat onder elkaar te zetten met data erbij dus je kan het zo opzoeken.
Nu opeens zeg ik dit en dat en heb bepaalde zaken nooit beweerd.
Kijk zelf eens.

zondag 13 november 2016 10:45
Bomberman71
quote:
TheDuJa schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:21:
Ik heb erg veel zin in deze console. Nintendo is toch wel het platform waar ik altijd met een lach achter zit.
Verder vraag ik me wel of hoe de uitwerking wordt en hoe snel de Switch kapot zal gaan bij normaal gebruik. Ook zou ik het niet meer als 250 euro waard vinden...

Ik kan jou GARANDEREN dat hij meer dan 250 euro gaat kosten !
Kortom als je niet bereid bent om tenminste 299 euro neer te tellen dan duurt het nog wel even eer jij een switch hebt.

-----------------------------------------------------------
zondag 13 november 2016 13:36
Bomberman71
Het is heel simpel jongens ... je hebt hier te maken met een een DSXL op steroïden, een groter scherm, dock en de afneembare controllers.
No way dat die ook maar iets in de buurt komt van de DSXL, en die koste ook gewoon bijna 200 euro en dan mocht je er een oplader bijkopen.
Let op mijn woorden, tenminste 299 en waarschijnlijk meer richting de 349.
Eer je met de WiiU kon spelen was je ook meer dan 300 kwijt destijds.

-----------------------------------------------------------
maandag 14 november 2016 20:50
Bomberman71
quote:
Richh schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:14:
[...]
Wat weet jij er nou van :p
199/249 is volgens mij helemaal geen rare prijs.

Ach ik heb meer ervaring in jaren op dit gebied dan de meesten hier leeftijd in jaren hebben.
Maar eh als ik ongelijk heb dan hoor ik het graag in Maart. We zullen zien !

-------------------------------------
maandag 14 november 2016 22:40
Bomberman71
quote:
Richh schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:19:
[...]
Ik denk dat je je verkijkt op wat ik weet van de huidige game industrie :P maargoed, ik ga 'm bookmarken. Voor de duidelijkheid: jij verwacht een minimale prijs van 349 voor het goedkoopste model, en ik verwacht een prijs van 249, toch?
En wie gelijk heeft mag de ander mietje noemen? :+
Overigens gaan we het horen op 12 januari tijdens de volledige aankondiging, dus nog voor maart ;)

Niet helemaal ! Ik verwacht 299 euro of hoger (tot wel 349 euro), dus absoluut NIET onder de 299 ...
Overigens de aankondiging is leuk maar meestal is de prijs dan nog een raadsel of onduidelijk (in Echte euro's dan).

Bookmarken is prima :)F
---------------------------
dinsdag 15 november 2016 15:11
Bomberman71
Dit is nou precies het gezeik de laatste 4 jaren met Nintendo ...
We hebben discussies over de release van een game, discussie over een game die wellicht gecancelled wordt, een discussie over wel of niet nep Switch, etc etc etc.
Steeds maar uitkijken naar games die een half jaar tot een jaar verder liggen (met mazzel).
Op basis van aanverwante artikelen conclusies trekken mbt game releases.
Men is meer bezig met speculeren dan daadwerkelijk gamen lijkt wel.
Op de andere consoles zijn er gewoon heel veel gave titels dat het andersom is en je dus ten alle tijden kan kiezen uit wat moois. Natuurlijk zijn niet alle genres evengoed vertegenwoordigt maar er zit genoeg moois tussen.

Straks bij release heb je wellicht een mooie Mario erbij zitten maar na 2 maanden heb je die ook uit (of veel eerder) en dan kan je weer wachten.
Je ziet het nu met Zelda, nu 4 jaar na de release van de WiiU nog steeds niets en de daadwerkelijke release is niet eens hard.
-----------------------------------
zondag 20 november 2016 21:11
Bomberman71
quote:
Turfschipper schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:39:
Ik hoop dat die joy padjes aan de zijkant ook vervangen kunnen worden voor fatsoenlijke padjes, zodat je een normale controller kan gebruiken met triggers en alle knoppen.

Zal zeker gebeuren maar dat zal een losse controller worden die apart verkocht wordt. Zagen we tot nu toe bij de Wii, WiiU en nu ook weer want dit is niks.
Nee, nog nooit mee gespeeld of in het echt gezien maar iedereen die al wat jaartjes speelt weet dat niemand deze halve controllers daadwerkelijk gaat uitdelen in het park of in het skatepark om met zijn allen lekker te gamen.
Als je thuis gaat gamen wil je gewoon een goede console in handen en dan zullen die halve dingen met opvulstuk niet echt optimaal zijn.
Kunnen we allemaal bij de hand doen maar we hebben de evolutie van de controller gezien, en ook de Pro controller van de WiiU wijkt nog maar nauwelijk af van de gemiddelde PS XB controller en dat is voor een reden.

---------------------------------------
maandag 2 januari 2017 23:35
Bomberman71
Het gezeik begint nu al .... Iets dat ik (tegen het zere been van velen hier) al eerder voorspelde.

https://gamerant.com/nintendo-switch-no-current-gen-port/

Nogmaals heren, Je KAN NIET in een tablet formaat dezelfde power stoppen als wat in zware consoles en dikke PC gfx cards zit voor $300.
Onmogelijk ! Dat red je niet met de huidige technieken qua processing power, voeding en warmteregulatie.
Als dat wel zo was dan werden die dikke grafische kaarten niet meer verkocht en zat in iedere laptop ook zo´n magische chip.
Velen geloven heilig in de Pascal hype maar het is echt niet zaligmakend, zeker niet binnen het budget.
Kortom, de nieuwe generatie Gameboy met een HDMI out in de dock.

Ja noem me een eikel en een zeikerd maar ik ben een Nintendo fan van het eerste uur en heb ook de leeftijd om daadwerkelijk Nintendo te hebben gespeeld vanaf het eerste uur en niet alleen van horen zeggen en Youtube filmpjes en emulatie.
Ik ben daarom echter wel kritisch en zie al jaren de verkeerde koers bij Nintendo op console vlak en steek dat niet onder stoelen of banken.
-----------------------------

Lijkt me een duidelijk verhaal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:56

RMX

Heb ik hier mijn wekker voor gezet... Wat een tegenvaller.

Je ziet gewoon dat de 3rd party support om te janken is. Zeker als ze van EA Fifa tonen? En wat games die nog volop in ontwikkeling zijn.

Het scherm schijnt wel super helder te zijn en maar 300 gram:
https://twitter.com/akirareiko/status/819800891788144641

Een tijd terug vertelde ze dat ze de Switch heel geheim wilde houden ivm de concurrentie zodat ze dit niet na konden bouwen. Ik verwachte een verborgen geheime feature. Geen idee wat. HD Rumble?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• matthijst
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:22:
Mensen, ik heb heel even de tijd genomen om wat onder elkaar te zetten met data erbij dus je kan het zo opzoeken.
dude, no one cares

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee natuurlijk niet .. Het is ook niet leuk om te zien dat die zeikerd gelijk had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:26:
[...]

Nee natuurlijk niet .. Het is ook niet leuk om te zien dat die zeikerd gelijk had.
Lol, noem je jezelf nou een zeikerd :w

Anyhow, ik zei 249 jij 349. Het zit er precies tussenin. Er was in dat stuk geen sprake van valuta, laat staan dat de Nederlandse prijs volledig bepaald is.

[ Voor 23% gewijzigd door Richh op 13-01-2017 10:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Als je maar genoeg met hagel schiet zal je altijd wel eens iets raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik verbaas me er ook over dat er geen Pokémon-game is, soms snappen ze er bij Nintendo echt niks van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:28:
Ik verbaas me er ook over dat er geen Pokémon-game is, soms snappen ze er bij Nintendo echt niks van.
Waarschijnlijk verkoopt de 3DS nog veel te leuk en willen ze dat voorlopig nog niet opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
Ach, gun iedereen die zo'n ding koopt een super tijd.

Ik wacht zelf wel tot een mooi pakket in de aanbieding is(vermoedelijk ergens winter 2017/2018:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:29:
[...]

Waarschijnlijk verkoopt de 3DS nog veel te leuk en willen ze dat voorlopig nog niet opgeven.
Tja, ik geef niks om Pokémon, maar gezien het succes van Pokémon Go zou je toch verwachten dat ze hier iets speciaals mee zouden doen. Ik had dat in ieder geval wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
<knip>

[ Voor 96% gewijzigd door Grotman op 13-01-2017 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

$80 voor twee joycon controllers :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een nieuwe Pokémon game laat zeker 2 jaar op zich wachten, Game Freak kennende.

Een remaster zou dit najaar kunnen komen, maar die laten ze echt nog niet zien zolang Sun en Moon nog verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
<knip>

[ Voor 96% gewijzigd door Grotman op 13-01-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

NotSoSteady schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:30:
[...]

Tja, ik geef niks om Pokémon, maar gezien het succes van Pokémon Go zou je toch verwachten dat ze hier iets speciaals mee zouden doen. Ik had dat in ieder geval wel gedaan.
Het probleem voor Nintendo is dat Pokemon niet van hun is. Dat is van Game freak, die de games exclusief voor Nintendo maken. Dat zorgt ervoor dat Nintendo niet zomaar orders kan geven ed. Dat is bijvoorbeeld ook van de redenen waarom de Pokemon in Mario Maker zo beperkt waren en er geen muziek/effecten van de games gebruikt is.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch logisch ..
Nintendo heeft de smaak te pakken:

Maak een Pokemon voor op smartphone en je pakt MEGA winsten in maanden tijd.
Maak een Pokemon voor een Nintendo console/handheld en je pakt maar een fractie.

Wat dat je dat makkelijker te maken was ?

Juist ja .. Dat gaan ze herhalen.
Kijk eens naar de weg die Mario is ingeslagen, ik vermoed dat ze afstevenen naar een soort genre dat een brug zal moeten slaan straks op tablets en smartphones.
Je zal dus de oer mario game uiteindelijk los moeten laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:33:
[...]

Het probleem voor Nintendo is dat Pokemon niet van hun is. Dat is van Game freak, die de games exclusief voor Nintendo maken. Dat zorgt ervoor dat Nintendo niet zomaar orders kan geven ed. Dat is bijvoorbeeld ook van de redenen waarom de Pokemon in Mario Maker zo beperkt waren en er geen muziek/effecten van de games gebruikt is.
Maar zijn zij er ook niet bij gebaat om te profiteren van een nieuwe console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:40:
[...]

Plezier komt helemaal goed, dank je! Er zijn ook mensen die wel blij van iets kunnen worden :)
Ik gun iedereen gaming plezier en ben zelf een Nintendo fan van de puurste soort.
ECHTER, ik ben daarom wel extra kritisch en ga niet zitten te sugarcoaten wat zuur is.

Zeg nou zelf, ben je nu helemaal in je nopjes met alles wat Nintendo tot nu toe heeft laten zien ?
Gaat er echt een nieuwe wereld voor je open ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

NotSoSteady schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:34:
[...]

Maar zijn zij er ook niet bij gebaat om te profiteren van een nieuwe console?
Als die succesvol is...ja. Nu weten we dat nog niet.
Wat we wel weten is dat Sun/Moon enorm goed verkopen en wanneer je nu een DX versie van die game aankondigt het mensen kan ontmoedigen om de 3DS games te kopen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
<knip> Nu weten we het wel

[ Voor 89% gewijzigd door Grotman op 13-01-2017 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:36:
[...]

Als die succesvol is...ja. Nu weten we dat nog niet.
Wat we wel weten is dat Sun/Moon enorm goed verkopen en wanneer je nu een DX versie van die game aankondigt het mensen kan ontmoedigen om de 3DS games te kopen.
Ik had zelf meer gedacht aan een koppeling met Pokémon Go of iets dergelijks, lijkt me toch dat je daar iets mee had kunnen doen wat relatief snel te ontwikkelen was. Je spreekt daarmee direct een gigantische userbase aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nog niet heb gelezen of kunnen vinden is wat er allemaal in de dock zit. Hebben jullie hier iets over kunnen vinden ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:34:
[...]

Dat is toch logisch ..
Nintendo heeft de smaak te pakken:

Maak een Pokemon voor op smartphone en je pakt MEGA winsten in maanden tijd.
Maak een Pokemon voor een Nintendo console/handheld en je pakt maar een fractie.

Wat dat je dat makkelijker te maken was ?

Juist ja .. Dat gaan ze herhalen.
Kijk eens naar de weg die Mario is ingeslagen, ik vermoed dat ze afstevenen naar een soort genre dat een brug zal moeten slaan straks op tablets en smartphones.
Je zal dus de oer mario game uiteindelijk los moeten laten.
Ik zou zeggen doe een belletje naar Japan. Misschien zoeken ze nog een ervaren consolegamer die wat business cases kan uitwerken ;)

Serieus. Lees asjeblieft eens wat interviews van alle gasten die bij Nintendo rondlopen. Check de jaarcijfers. Een game als Pokémon Go levert geld op, maar het is maar een fractie ten opzicht van een goedlopende console. Denk ook aan de tijdspanne, hoe lang kan je leven van een console en hoe lang van een app? Hoe zeker ben je van het succes van een app?

De reden dat Mario en Pokémon naar smartphones komen is om de merken bekender te maken onder de jeugd, zodat zij een 3DS met Sun of Moon gaan kopen. Dat tientje voor Mario Run levert ze echt niet genoeg op om een volledige platformer te realiseren.

Als de rekenhoofden in Japan gedacht hadden dat ze meer konden verdienen door alle grote games naar PS4/X1 te brengen en alle handheld games naar iOS/Android, dan hadden we vandaag geen Switch gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 13-01-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Genoeg, dit gaat echt nergens over

[ Voor 54% gewijzigd door Grotman op 13-01-2017 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 17:02
Jongens, kom op. Laat het zitten. De switch komt eraan voor wie het wilt. We zien wel wat alles gaat worden.

PSN: Redrafted

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje teleurgesteld in hetgeen getoond is. Blijkbaar ben ik niet de enige want aandeel Nintendo is al flink gekelderd, voornamelijk omdat ze prijs blijkbaar te hoog vonden.

edit: nu met bron

PS, is er een manier om berichten van bepaalde mensen te verbergen, wordt een beetje erg misselijk van een bepaald persoon hier op dit forum.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2017 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zillasaur
  • Laatst online: 12-09 16:51
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:39:
Wat ik nog niet heb gelezen of kunnen vinden is wat er allemaal in de dock zit. Hebben jullie hier iets over kunnen vinden ?
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/9bbcl9388f9y.png

Bron: https://www.reddit.com/r/...ont_and_back_of_the_dock/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

NotSoSteady schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:39:
[...]

Ik had zelf meer gedacht aan een koppeling met Pokémon Go of iets dergelijks, lijkt me toch dat je daar iets mee had kunnen doen wat relatief snel te ontwikkelen was. Je spreekt daarmee direct een gigantische userbase aan.
Ze hebben gezegd dat op een 'bepaald moment' Sun/Moon zullen kunnen koppelen met Go.
(Heb zelf het idee dat dat zo vaag is omdat ze zelf nog niet weten hoe en dit niet geanticipeerd hadden maar dat is het officieele antwoord)

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:35:
[...]

Ik gun iedereen gaming plezier en ben zelf een Nintendo fan van de puurste soort.
ECHTER, ik ben daarom wel extra kritisch en ga niet zitten te sugarcoaten wat zuur is.

Zeg nou zelf, ben je nu helemaal in je nopjes met alles wat Nintendo tot nu toe heeft laten zien ?
Gaat er echt een nieuwe wereld voor je open ?
Snap niet dat je zoveel "meer" verwachtte.
Zelda, Mariokart onderweg en 3D Mario rond de kerst. Klinkt als Nintendo.

Ja, de prijs had lager gekund, of 1-2 Switch zou gratis kunnen zijn, maar verder?
Dacht je werkelijk dat Nintendo al hun topgames op release zou uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:42:
Beetje teleurgesteld in hetgeen getoond is. Blijkbaar ben ik niet de enige want aandeel Nintendo is al flink gekelderd, voornamelijk omdat ze prijs blijkbaar te hoog vonden.
Het marktaandeel van ieder bedrijf daalt na een grote aankondiging, het is hét moment om je aandelen te verkopen. Daar kan je zeker geen conclusies aan vast knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:41:
[...]

Ik zou zeggen doe een belletje naar Japan. Misschien zoeken ze nog een ervaren consolegamer die wat business cases kan uitwerken ;)

Serieus. Lees asjeblieft eens wat interviews van alle gasten die bij Nintendo rondlopen. Check de jaarcijfers. Een game als Pokémon Go levert geld op, maar het is maar een fractie ten opzicht van een goedlopende console. Denk ook aan de tijdspanne.

De reden dat Mario en Pokémon naar smartphones komen is om de merken bekender te maken onder de jeugd, zodat zij een 3DS met Sun of Moon gaan kopen. Dat tientje voor Mario Run levert ze echt niet genoeg op om een volledige platformer te realiseren.

Als de rekenhoofden in Japan gedacht hadden dat ze meer konden verdienen door alle grote games naar PS4/X1 te brengen en alle handheld games naar iOS/Android, dan hadden we vandaag geen Switch gezien.
De switch is ook een Imago product voor Nintendo.
De laatste 5 jaar was het imago tanende en dat zag je aan alles, daar is binnen 1 jaar tijd verandering in gekomen door met name Pokemon Go.
Want vrijwel niemand in NL (percentage gewijs) boeit Zelda wat .. Wij liefhebbers zijn een hele kleine groep.
Nu opeens zag je Nintendo overal terug en zelfs de Switch op TV bij de diverse tech topics in gossip programma's.
De winsten van PokemonGo maar ook Mario Run zijn niet misselijk en zullen ook de verkoop van de Switch in ieder geval niet benadelen.

Dus ben het NIET met je eens. De winsten maken wel degelijk verschil en de Switch zal side by side gaan lopen met steeds meer crossplatform games.

Let op, die games zullen straks (deels) integrated zijn, dus dat je Mobile gaming data vergaard die je op de switch verder kan gebruiken en zaken unlocken, etc.
Pagina: 1 ... 36 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic