Die lijst klopt dus al niet. De nieuwe Mario game heet Odyssey en van de meeste andere games is niets gemeld.Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:46:
Bartsmit.com heeft opeens ook games, trouwens..
http://www.bartsmit.com/S...earchTerm=nintendo+switch
Super Mario Frost Land (??) http://www.bartsmit.com/n...ch-super-mario-frost-land
Super Mario Bros http://www.bartsmit.com/n...rchTerm=nintendo%20switch
Pikmin World http://www.bartsmit.com/n...rchTerm=nintendo%20switch
Minecraft http://www.bartsmit.com/n...rchTerm=nintendo%20switch
Rabbids Invasion http://www.bartsmit.com/n...o-switch-rabbids-invasion
Assassins Creed Egypt http://www.bartsmit.com/n...tch-assassins-creed-egypt
zit ik ook op te wachtenkaizoku94 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:38:
Zal er nog een Zelda bundel komen bij launch?

De binnenkant van het dock.
Beetje simpel voor 90 euro jongens :P'
Oh... en toch een beetje tech specs: http://www.nintendo.com/switch/features/
- 3 uur batterijduur als je Zelda speelt
- 6,2" touchscreen 1280x720 pixels
- 32GB opslag, uitbreidbaar met SD kaartjes.
[ Voor 30% gewijzigd door Richh op 13-01-2017 07:02 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik hoop dat de Japanse stemmen ook gewoon in de nieuwe zelda zitten. De Engelse voice over in de trailer vind ik toch echt een stuk minder (nog steeds wel acceptabel).
YouTube: The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Nintendo Switch Presentati... (Engels)
YouTube: ゼルダの伝説 ブレ... (Japans)
Voor het kopen van een 2e dock zou ik gewoon even wachten, binnen no-time is er een 3rd party dock voor de helft van de prijs.
YouTube: The Legend of Zelda: Breath of the Wild - Nintendo Switch Presentati... (Engels)
YouTube: ゼルダの伝説 ブレ... (Japans)
Voor het kopen van een 2e dock zou ik gewoon even wachten, binnen no-time is er een 3rd party dock voor de helft van de prijs.
Betekent dit dus dat je geen gratis games krijgt bij deze service, maar dat je iedere game maar een maand kunt spelen? Zo ja dan is dit een stuk slechter dan PS/Xbox, waar je de games mag houden zolang je abbo loopt.Monthly game download
Subscribers will get to download and play a Nintendo Entertainment System™ (NES) or Super Nintendo Entertainment System™ (Super NES) game (with newly-added online play) for free for a month.
[ Voor 5% gewijzigd door Linkje3 op 13-01-2017 07:06 ]
Verwijderd
De kabels zijn zo wel mooi weggewerktRichh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:00:
[afbeelding]
Oh... en toch een beetje tech specs: http://www.nintendo.com/switch/features/
- 3 uur batterijduur als je Zelda speelt
- 6,2" touchscreen 1280x720 pixels
- 32GB opslag, uitbreidbaar met SD kaartjes.
Het zou me verbazen als het zou afwijken van hoe Sony/MS het nu doet.Linkje3 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:06:
[...]
Betekent dit dus dat je geen gratis games krijgt bij deze service, maar dat je iedere game maar een maand kunt spelen? Zo ja dan is dit een stuk slechter dan PS/Xbox, waar je de games mag houden zolang je abbo loopt.
Maandelijks 1 game prima, maar maak er dan gewoon een fullpriced titel of desnoods een Gamecube titel van. Een NES game die ik inmiddels al 8x heb gekocht?Linkje3 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:06:
[...]
Betekent dit dus dat je geen gratis games krijgt bij deze service, maar dat je iedere game maar een maand kunt spelen? Zo ja dan is dit een stuk slechter dan PS/Xbox, waar je de games mag houden zolang je abbo loopt.

Ik lees veel verschillend reacties, zelf ben ik echt omver geblazen door de nieuweSuper Mario Odyssee open world/Sandbox game. Geweldig! En de Zelda trailer... Wow! Echt kippenvel. Zo vet.
Arms vond ik er ook erg gaaf uit zien en leuk om te spelen en sowieso... Xenoblade 2. Dat wordt ook zo gaaf. Mariokart eindelijk weer met Battlemode, super! Splatoon 2, ook super! En 1,2 Switch lijkt me weer erg leuk met de nieuwe uitgebreide functies van de Joy-Cons en minigames om met vrienden te spelen. Erg nieuwsgierig hoe dat in de praktijk uitpakt!
Verder... Die collector's edition van Zelda.. OMG. Must buy voor de echte fans. ZO vet!
Ook een DBZ-game, nice. Alhoewel we nog maar moeten zien hoe de kwaliteit daarvan is. De nieuwe pro-controller ziet er ook erg mooi uit en fijn dat deze nu ook alle functionaliteiten ondersteund.
Verder hoop ik erg op een nieuwe PES-game (geen fan van FIFA) en Waverace of 1080 Snowboarding. Ook ben ik erg benieuwd naar het nieuwe OS. Kijken of ze dat wat strakker en sneller hebben gemaakt, inclusief mogelijke interessante apps en hoe ze het nu gaan aanpakken met VC-games en upgrademogelijkheden/overzetten van je bestaande online gamelibrary.
Arms vond ik er ook erg gaaf uit zien en leuk om te spelen en sowieso... Xenoblade 2. Dat wordt ook zo gaaf. Mariokart eindelijk weer met Battlemode, super! Splatoon 2, ook super! En 1,2 Switch lijkt me weer erg leuk met de nieuwe uitgebreide functies van de Joy-Cons en minigames om met vrienden te spelen. Erg nieuwsgierig hoe dat in de praktijk uitpakt!
Verder... Die collector's edition van Zelda.. OMG. Must buy voor de echte fans. ZO vet!
Ook een DBZ-game, nice. Alhoewel we nog maar moeten zien hoe de kwaliteit daarvan is. De nieuwe pro-controller ziet er ook erg mooi uit en fijn dat deze nu ook alle functionaliteiten ondersteund.
Verder hoop ik erg op een nieuwe PES-game (geen fan van FIFA) en Waverace of 1080 Snowboarding. Ook ben ik erg benieuwd naar het nieuwe OS. Kijken of ze dat wat strakker en sneller hebben gemaakt, inclusief mogelijke interessante apps en hoe ze het nu gaan aanpakken met VC-games en upgrademogelijkheden/overzetten van je bestaande online gamelibrary.
[ Voor 8% gewijzigd door Terpstars op 13-01-2017 07:14 ]
Je kan de order altijd annuleren en niet direct betalenrobinvs93 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:45:
Zit nog te twijfelen om mijn pre-order bij bol.com, ik wil eigenlijk wachten tot ze de website updaten en de versie met gekleurde controllers erop zetten.
USB-C docks of breakout adapters voor andere apparaten zijn over het algemeen ook vrij prijzig hoor. Als je dat in achterhoofd houdt valt het best mee.Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:00:
[afbeelding]
Wellicht zou je zelfs een universele kunnen gebruiken. Niet dat je dan goedkoper uit bent, maar dan kan je ook andere apparaten erop aansluiten.
De recente 4chan leak was anders best correct. Hij had de naam van de nieuwe Mario goed en had Street Fighter 2 en Bomberman gelekt.Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:14:
Presentaie was wel erg Japans gericht, de lekkers zater er ook compleet naast zo te zien.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Man, wat een presentatie.
Echt een mixed bag.
Dat online geld kost is jammer maar was te verwachten. Dat je via je smartphone invites moet doen en chat ed is wel ERG goedkoop van Nintendo. (Als dit optioneel was dan zouden ze dat er wel expliciet bij melden)
Dat met die NES/Snes lijkt wat minder dan PS/Xbox (1 NES of SNES spel per maand gratis spelen is wel erg mager) maar ik ben benieuwd naar de prijzen van de online service. Snap wel dat ze geen ongelimiteerde VC er van maken door de successen van de NES mini en de waarschijnlijke opvolgers.
Geen region locking is sowieso mooi.
Batterijduur ziet er prima uit al ben ik uiteraard benieuwd naar de praktijk. Die 6 uur is altijd de ideale situatie met weinig licht, zacht geluid, geen wifi ed.
Mario ziet er goed uit maar wanneer je hem in de echte wereld stopt met "echte" mensen ziet het er wat awkward uit. Zelfde effect als met Sonic in Sonic Adventure. De fantasy werelden zien er wel goed uit. Ben daar wel benieuwd naar al kan je uit zo'n trailer nog weinig halen. De grote kerst release van dit jaar dus.
Er is veel mogelijk met die Joycon maar ik hoop dat ze het niet te gimmicky maken. Dat 12-Switch ziet er bijvoorbeeld uit als een game die je niet langer dan 2 minuten speelt tenzij je dronken bent/verkleeddoos klaar staat. Geen game die ik los zou kopen. Daarnaast lijken die joycons wel erg klein voor westers handen maar dat is persoonlijk,
Vreemd dat ze Mario Kart Deluxe niet lieten zien tijdens de show. Ziet er goed uit maar niet veel beter dan de Wii U. Ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk aan extra's bij zit maar een full price double dip zou ik er niet voor over hebben nu.
Splatoon 2 was te verwachten maar kan zeker leuk zijn. Ziet er eveneens niet heel veel mooier uit dan op de Wii U maar het lijkt ook meer een DX versie van een bestaande game te zijn dan een nieuwe, van de grond af gebouwde game.
De prijs vind ik aan de hoge kant voor van wat ik nu zie. (gebaseerd op de us prijs voor het gemak) De graphics zijn wat ik verwacht had en dat icm betaald online zou dat op max $250 moeten zitten om enigzins competief te zijn met de concurrentie. Ik wacht wel een jaar tot de prijs gedwongen is gezakt vanwege tegenvallende verkopen.
Is het trouwens al bekend wat de launch line up is?
EDIT
Nieuwe Bomberman...
YouTube: Super Bomberman R - Official Nintendo Switch Trailer
Waarom ziet dit er zo slecht uit en is de camera zo hoog gezet? Ik ben helemaal voor Bomberman maar dit ziet er niet uit als ik iets wat ik zou willen spelen.
Echt een mixed bag.
Dat online geld kost is jammer maar was te verwachten. Dat je via je smartphone invites moet doen en chat ed is wel ERG goedkoop van Nintendo. (Als dit optioneel was dan zouden ze dat er wel expliciet bij melden)
Dat met die NES/Snes lijkt wat minder dan PS/Xbox (1 NES of SNES spel per maand gratis spelen is wel erg mager) maar ik ben benieuwd naar de prijzen van de online service. Snap wel dat ze geen ongelimiteerde VC er van maken door de successen van de NES mini en de waarschijnlijke opvolgers.
Geen region locking is sowieso mooi.
Batterijduur ziet er prima uit al ben ik uiteraard benieuwd naar de praktijk. Die 6 uur is altijd de ideale situatie met weinig licht, zacht geluid, geen wifi ed.
Mario ziet er goed uit maar wanneer je hem in de echte wereld stopt met "echte" mensen ziet het er wat awkward uit. Zelfde effect als met Sonic in Sonic Adventure. De fantasy werelden zien er wel goed uit. Ben daar wel benieuwd naar al kan je uit zo'n trailer nog weinig halen. De grote kerst release van dit jaar dus.
Er is veel mogelijk met die Joycon maar ik hoop dat ze het niet te gimmicky maken. Dat 12-Switch ziet er bijvoorbeeld uit als een game die je niet langer dan 2 minuten speelt tenzij je dronken bent/verkleeddoos klaar staat. Geen game die ik los zou kopen. Daarnaast lijken die joycons wel erg klein voor westers handen maar dat is persoonlijk,
Vreemd dat ze Mario Kart Deluxe niet lieten zien tijdens de show. Ziet er goed uit maar niet veel beter dan de Wii U. Ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk aan extra's bij zit maar een full price double dip zou ik er niet voor over hebben nu.
Splatoon 2 was te verwachten maar kan zeker leuk zijn. Ziet er eveneens niet heel veel mooier uit dan op de Wii U maar het lijkt ook meer een DX versie van een bestaande game te zijn dan een nieuwe, van de grond af gebouwde game.
De prijs vind ik aan de hoge kant voor van wat ik nu zie. (gebaseerd op de us prijs voor het gemak) De graphics zijn wat ik verwacht had en dat icm betaald online zou dat op max $250 moeten zitten om enigzins competief te zijn met de concurrentie. Ik wacht wel een jaar tot de prijs gedwongen is gezakt vanwege tegenvallende verkopen.
Is het trouwens al bekend wat de launch line up is?
EDIT
Nieuwe Bomberman...
YouTube: Super Bomberman R - Official Nintendo Switch Trailer
Waarom ziet dit er zo slecht uit en is de camera zo hoog gezet? Ik ben helemaal voor Bomberman maar dit ziet er niet uit als ik iets wat ik zou willen spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door The_Bird op 13-01-2017 07:27 ]
"21 jaar DSL!"
Had de prijs toch wat lager verwacht, zeker van de accessoires, die zijn wel erg prijzig. Verder genoeg leuke games en prima console om naast de PS4 te hebben. Hoop dat ik 'm hier in Dubai paar dagen voor de officiële release date kan ophalen
Maak me alleen een beetje zorgen om online, Nintendo staat nou niet echt bekend om een goede online service en er dan ook nog voor moeten betalen..
[ Voor 9% gewijzigd door MelvinW op 13-01-2017 07:29 ]
Las trouwens dat je die ene NES of Snes die je per maand kan downloaden en spelen je wel online kan spelen. Ben benieuwd wat dat voor het aanbod gaat betekenen.
"21 jaar DSL!"
Nog wat games.... streetfighter 2, bomberman, minecraft.
SF2 lijkt op die SF2 HD Remix van de PS3 van 7 jaar terug met een paar extra karakters. Solide game maar niets opzienbarends.
Las net dat een pro controller $ 70 kost. Wow....
Las net dat een pro controller $ 70 kost. Wow....
"21 jaar DSL!"
Dock heeft blijkbaar geen 4K output (voor Netflix) en ik denk toch wel dat we voor nu kunnen zeggen dat dit de meest brakke launch line-up in jaren gaat worden. Op Zelda na is er eigenlijk niks bijzonders aangekondigd tot nu toe.
Even serieus, waar zijn alle studio's bij Nintendo mee bezig? Het was al rustig op de Wii U en 3DS de afgelopen 2 jaar...
Even serieus, waar zijn alle studio's bij Nintendo mee bezig? Het was al rustig op de Wii U en 3DS de afgelopen 2 jaar...
Joy-con kost $50...
Die prijzen vind ik vrij bizar...
Dan komt online kosten er nog bij....
En geen brede launch launch up. Dat wordt nog wat.
Die prijzen vind ik vrij bizar...
Dan komt online kosten er nog bij....
En geen brede launch launch up. Dat wordt nog wat.
"21 jaar DSL!"
Als je niet hoeft te betalen voor het online gebeuren, wacht ik het liever even af.
Ik denk dat ik ergens in de zomer wel een Switch koop. Even wat reviews afwachten.
De games die ik zou spelen zijn Zelda, Dragon Quest en hopelijk maken ze nu een nieuwe Pokemon game op de switch. Ik heb al een PC en een PS4, dus de switch zou alleen voor exclusives zijn. En om gewoon lekker op de bank, bed of bad verder te kunnen spelen. Misschien een beetje Netflixen als dat ook op het platform komt.
Ik denk dat ik ergens in de zomer wel een Switch koop. Even wat reviews afwachten.
De games die ik zou spelen zijn Zelda, Dragon Quest en hopelijk maken ze nu een nieuwe Pokemon game op de switch. Ik heb al een PC en een PS4, dus de switch zou alleen voor exclusives zijn. En om gewoon lekker op de bank, bed of bad verder te kunnen spelen. Misschien een beetje Netflixen als dat ook op het platform komt.
[ Voor 16% gewijzigd door Dubrillion op 13-01-2017 07:42 ]
Zo... Pre order de deur uit!
Nintendo Switch (Zwart)
Zelda BotW
Screenprotector (voor het geval dat... kan altijd nog retour)
Official Licensed Deluxe Opbergtas - Nintendo Switch om alles bijeen te proppen
De beelden van de nieuwe Mario staan me erg tegen helaas... Maar goed... Mario Kart + Zelda is voor mij al voldoende om de Switch aan te schaffen
Iemand die "Elite" controller al gespot?
Nintendo Switch (Zwart)
Zelda BotW
Screenprotector (voor het geval dat... kan altijd nog retour)
Official Licensed Deluxe Opbergtas - Nintendo Switch om alles bijeen te proppen
De beelden van de nieuwe Mario staan me erg tegen helaas... Maar goed... Mario Kart + Zelda is voor mij al voldoende om de Switch aan te schaffen
Iemand die "Elite" controller al gespot?
[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 13-01-2017 07:45 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Inklings in Mario Kart? Die overleven de onderwatersecties niet...

Ik ben hier wel enthousiast over! Hij gaat er dan ook zeker komen ter vervanging van mijn 3DS en mijn computer die games eigenlijk niet meer trekt! Ik wacht alleen wel met de pre-order totdat de winkels hun websites een beetje hebben geupdate en je prijzen dus kunt vergelijken.
Wat heb ik jullie voorspeld ? RichHH kom er maar in ....
Leer mij Nintendo en de Console gaming wereld kennen.
Mensen vergeet die 299 euro. Weleens gezien wat de euro doet tegenwoordig ?
Juist ja, die is nagenoeg 1 op 1 met de dollar.
Hoe kwamen wij altijd aan die prijs die hetzelfde was met de dollar terwijl de euro altijd 25% (gemiddeld) hoger was in waarde ?
Juist ja, de belastingen hier (btw) en daardoor werd het 1 op 1.
Nu ga je dat gewoon NIET redden en kom je gewoon >299 euro uit voor de Switch.
En ja, ik zei het WEDEROM ook al, de matige hardwarewordt verbloemt met onzin features en Wii achtige toestanden waar de meesten niet meer op zitten te wachten.
Zelda ? Ja mooie trailer, veel Full motion Viideo (natuurlijk mooi) maar nauwelijks echte gameplay. Geloof me dat zal niet bijzonder zijn qua graphics.
De rest van de lineup zijn games waar ik tenminste niet warm van wordt en heel veel shit die we al hebben.
Alles wat ik heb gezien kan zo van de WiiU komen, echt waar. NIKS next gen gezien.
Kijk naar MK8, lijkt identiek op MK8 op de WiiU, echt identiek en ik heb dat al ...
Ik zei het al eeder, tot nu toe ziet de startup eruit als een WiiU launch en mag je na 1 gave game (die op mij nu weinig indrukt maakt na 5 jaar !) weer tot de kerst wachten voor wat bijzonders.
ondertussen kan je ports en games spelen die we al jaren kennen en gespeeld hebben.
Veel plezier !
Hoe kwamen wij altijd aan die prijs die hetzelfde was met de dollar terwijl de euro altijd 25% (gemiddeld) hoger was in waarde ?
En ja, ik zei het WEDEROM ook al, de matige hardwarewordt verbloemt met onzin features en Wii achtige toestanden waar de meesten niet meer op zitten te wachten.
Zelda ? Ja mooie trailer, veel Full motion Viideo (natuurlijk mooi) maar nauwelijks echte gameplay. Geloof me dat zal niet bijzonder zijn qua graphics.
De rest van de lineup zijn games waar ik tenminste niet warm van wordt en heel veel shit die we al hebben.
Alles wat ik heb gezien kan zo van de WiiU komen, echt waar. NIKS next gen gezien.
Kijk naar MK8, lijkt identiek op MK8 op de WiiU, echt identiek en ik heb dat al ...
Ik zei het al eeder, tot nu toe ziet de startup eruit als een WiiU launch en mag je na 1 gave game (die op mij nu weinig indrukt maakt na 5 jaar !) weer tot de kerst wachten voor wat bijzonders.
ondertussen kan je ports en games spelen die we al jaren kennen en gespeeld hebben.
Veel plezier !
[ Voor 6% gewijzigd door Bomberman71 op 13-01-2017 07:49 ]
Zelda weegt 13,4GB: https://www.nintendo.co.jp/zelda/products.html#soft
Interne opslag is dus al voor de helft gevuld als je 'm download

Ik zei het je al .... Ik werd geflamed van alle kanten ...Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:36:
Dock heeft blijkbaar geen 4K output (voor Netflix) en ik denk toch wel dat we voor nu kunnen zeggen dat dit de meest brakke launch line-up in jaren gaat worden. Op Zelda na is er eigenlijk niks bijzonders aangekondigd tot nu toe.
Nou, dat was even lekker wakker worden of niet?Bomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:47:
Veel plezier !

We hebben het overigens altijd over de dollarprijzen gehad en je verwachte eigenlijk nog meer dan dit, dus je hoeft niet te hoog van de toren te blazen. Ik heb 299 nooit uitgesloten - heb alleen gezegd dat ik (en compleet NeoGAF en het volledige geruchtencircuit) 249 had verwacht en dat het ook prima mogelijk kon zijn.
Lol, dit heb je nooit beweerdBomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:50:
[...]
Ik zei het je al .... Ik werd geflamed van alle kanten ...

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 13-01-2017 07:51 ]
Het systeem gebruikt waarschijnlijk al een groot deel van je opslag. Dan heb je na het downloaden van Zelda nog maar 8GB vrij?MelvinW schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:49:
Zelda weegt 13,4GB: https://www.nintendo.co.jp/zelda/products.html#soft
PSN: Redrafted
Hebben ze dan gezegd hoeveel GB je hebt als opslag?Xerox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:50:
[...]
Het systeem gebruikt waarschijnlijk al een groot deel van je opslag. Dan heb je na het downloaden van Zelda nog maar 8GB vrij?
"21 jaar DSL!"
32GB, waarvan een gedeelte natuurlijk het omrekentruukje is (1024/1000 bytes in een kb) en een gedeelte opgaat aan het OS.The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:51:
[...]
Hebben ze dan gezegd hoeveel GB je hebt als opslag?
Op de Amerikaanse website staat onderin: Internal memoryThe_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:51:
[...]
32GB of internal memory, a portion of which is reserved for use by the system. Users can easily expand storage space using microSDXC cards.
Op de Amerikaanse site staat 32 gig, uitbreidbaar met microSD.The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:51:
[...]
32 GB? Dat vind ik lastig te geloven. Mijn ps3 heeft 500GB!
EDIT: ik geloof het maar blijf het zeer vreemd vinden.
[ Voor 32% gewijzigd door The_Bird op 13-01-2017 07:55 ]
"21 jaar DSL!"
Een losse dock, 80 dollar, had ik toch gelijk dat die dingen duur gingen worden vergeleken met pc docks. De joy cons en dock zouden de prijs wel hard drukken en daarom 300 dollar ipv 250.
En jouw PS3 is portable?The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:54:
Je kan er wel Micro SD(XC) kaartjes in doen... Lekker prijzig weer!The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:54:
The fuck vragen ze 90 dollar (euro?) voor een losse dock

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Tbh 2.5-3u battery life in heavy shizzle noem ik nu ook niet portable, dan is het enkel portable in de zin van afmetingen en gewicht.
Daar zit dan ook een fysieke schijf in. Switch heeft flashgeheugen.The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:54:
Vergeet niet dat je op de Switch geen games hoeft te installeren (immers de game carts zijn veel sneller dan trage blu-rays) en patches ook op de game cart passen.
Wil je digital-only gaan en alles in de E-shop kopen, dan zal je flink moeten investeren in MicroSD kaartjes. 128GB geheugenkaartjes kosten 5 tientjes.
precies dit, een ps3 komt uit 2005 ofzo toch?The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:54:
nothing stops this train
Daar heb je een goed punt.Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:56:
[...]
Daar zit dan ook een fysieke schijf in. Switch heeft flashgeheugen.
Vergeet niet dat je op de Switch geen games hoeft te installeren (immers de game carts zijn veel sneller dan trage blu-rays) en patches ook op de game cart passen.
Wil je digital-only gaan en alles in de E-shop kopen, dan zal je flink moeten investeren in MicroSD kaartjes. 128GB geheugenkaartjes kosten 5 tientjes.
"21 jaar DSL!"
Voor een apparaat dat zo adverteert met portabiliteit is niet echt prettig om al je cartridges met je mee te nemen.. Ik koop al m'n games digitaal, dus dat wordt inderdaad investeren in een grote microSD kaart.Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:56:
[...]
Daar zit dan ook een fysieke schijf in. Switch heeft flashgeheugen.
In 2005 kwamen ze ook met maximaal 60GB hoorKol Nedra schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:57:
[...]
precies dit, een ps3 komt uit 2005 ofzo toch?
Harde schijven kosten geen drol meer tegenwoordig, je hebt meer dan 1TB aan harddisk voor de prijs van een 128GB flashchip. Dat is het probleem. Harde schijven kosten veel ruimte, energie en kunnen niet tegen een schok en zijn daardoor zeer ongeschikt voor een handheld.
De Switch heeft ook niet zoveel opslag nodig, want games krijgen patches op de gamecarts zelf en hoeven geen installatie te hebben omdat de gamecarts veel sneller zijn dan trage discs.
oh echt?? dan is het zeker niet nodigRichh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:59:
[...]
In 2005 kwamen ze ook met maximaal 60GB hoorvoor 599 als je het je nog herinnert btw
Harde schijven kosten geen drol meer tegenwoordig, je hebt meer dan 1TB aan harddisk voor de prijs van een 128GB flashchip. Dat is het probleem. Harde schijven kosten veel ruimte, energie en kunnen niet tegen een schok en zijn daardoor zeer ongeschikt voor een handheld.
De Switch heeft ook niet zoveel opslag nodig, want games krijgen patches op de gamecarts zelf en hoeven geen installatie te hebben omdat de gamecarts veel sneller zijn dan trage discs.
eindelijk cartridges, voelt zoveel beter aan dan dat alles digitaal is
nothing stops this train
Op een ps4 lees je ook niets van de Blu-ray af, elk game gaat op de HDD , Blu-ray spint 10 seconden ofzo als je de game opstart en dan hoor je die niet meer de rest van de tijd.Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:56:
[...]
Vergeet niet dat je op de Switch geen games hoeft te installeren (immers de game carts zijn veel sneller dan trage blu-rays)
Mijn NN3DS gaat ook iets van 3 uur mee?Katmi schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:56:
[...]
Tbh 2.5-3u battery life in heavy shizzle noem ik nu ook niet portable, dan is het enkel portable in de zin van afmetingen en gewicht.
pricewatch: Samsung 850 EVO M.2 500GB = 167 EUR.Kol Nedra schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:57:
[...]
precies dit, een ps3 komt uit 2005 ofzo toch?
En dit gaat niet passen:

Plus dat bovenstaande bewegende onderdelen heeft...

^ ...en dat is niet een heel erg slim idee voor een draagbaar apparaat.
oh ja de PSP, damn wat irritant was dat 
psvita is/was gelukkig wel goed, tot nu toe beste handheld, maar ik verwacht dat de switch een betere handheld is dan de psvita
blijf het nog steeds jammer vinden dat de support van de psvita (behalve indiegames en JRPG) er niet meer is.
psvita is/was gelukkig wel goed, tot nu toe beste handheld, maar ik verwacht dat de switch een betere handheld is dan de psvita
blijf het nog steeds jammer vinden dat de support van de psvita (behalve indiegames en JRPG) er niet meer is.
[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 13-01-2017 08:05 ]
nothing stops this train
Wat ik een beetje jammer vindt is dat ze er een touchscreen in stoppen. Die handelingen zouden prima met de controller gedaan kunnen worden. Zet er dan een energiezuiniger scherm in want zo denderend is de accu nou ook weer niet. Dan laten ze leuk in hun initiele trailer zien dat iemand in het vliegtuig zit te spelen maar ik ga echt niet een hele vlucht m'n Switch aan een kabel hangen (als dat al mogelijk is in het betreffende vliegtuig.)
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
PS Vita heeft dan weer het nadeel dat opslagkaartjes daarvoor zwaar overpriced zijn. microSD is gelukkig niet heel prijzig.Kol Nedra schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:03:
gezien de resolutie en intensiteit van 3DS games vind ik dat ook nog altijd behoorlijk weak
Eigenlijk beide consoles genomen is het maar zwak op batterij gebied, al zal op de Switch veel afhangen van welk type game etc waarschijnlijk
Touchscreens kosten zo goed als geen energie en kosten ook geen drolbatumulia schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:05:
Wat ik een beetje jammer vindt is dat ze er een touchscreen in stoppen. Die handelingen zouden prima met de controller gedaan kunnen worden. Zet er dan een energiezuiniger scherm in want zo denderend is de accu nou ook weer niet. Dan laten ze leuk in hun initiele trailer zien dat iemand in het vliegtuig zit te spelen maar ik ga echt niet een hele vlucht m'n Switch aan een kabel hangen (als dat al mogelijk is in het betreffende vliegtuig.)
Kleine moeite in ruil voor heel veel eenvoud bij het navigeren door menu's.
Hoe komen jullie er bij dat er uberhaupt een touchscreen is?Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:07:
[...]
Touchscreens kosten zo goed als geen energie en kosten ook geen drol
Onderin deze website.Emmavdv schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:08:
[...]
Hoe komen jullie er bij dat er uberhaupt een touchscreen is?
Is gemeld in de presentatie (en in het FP artikel ook)Emmavdv schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:08:
[...]
Hoe komen jullie er bij dat er uberhaupt een touchscreen is?
Ja hallo, dan hang ik nog steeds aan een kabel toch?Kol Nedra schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:06:
ik zou zeggen, koop een powerbank bij zodat je switch het langer volhoud

Da's waar... t is gewoon een beetje frustratie over de accuduur dus probeer nu allemaal redenen aan te halen wat ze hadden kunnen doen om het beter te makenRichh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:07:
[...]
Touchscreens kosten zo goed als geen energie en kosten ook geen drol
[ Voor 58% gewijzigd door batumulia op 13-01-2017 08:13 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Snap alleen niet zo goed waarom ze met zo'n matige line-up, of krijgen we vanmiddag meer te horen over eventuele third party support?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Je zegt elke keer: trage discs, maar op welke disk doel je dan? Die wat je op de PS4/xone 1x installeert en vervolgens vanaf de HDD afspeelt? Of heb je het over films kijken met een blu-ray speler? Bij films heb je gelijk, indien we het over gaming hebben niet.Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:59:
[...]
In 2005 kwamen ze ook met maximaal 60GB hoorvoor 599 als je het je nog herinnert btw
Niet dat ik nog veel games op disk heb, vrijwel alles staat op de HDD. Maar als ik Destiny (disk versie) wil spelen dan heb ik alleen die zeer trage disk nodig met opstarten, waar je niks aan merkt aangezien het puur en alleen voor het opstarten van de 1e seconde is, daarna speelt die het spel vanaf de HDD.

Dat sowiesoGynnad schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:12:
Snap alleen niet zo goed waarom ze met zo'n matige line-up, of krijgen we vanmiddag meer te horen over eventuele third party support?
Ik heb ook een beetje het idee dat ze alleen in Maart lanceren omdat dat het einde van het Japanse fiscale jaar is. De launch was zoveel sterker geweest wanneer er ook een Mario Kart bij zou zijn.
Ik hoop dat ze vanmiddag wat meer spectaculairs laten zien want als dit het aanbod is van Nintendo zelf dan vraag ik me echt af wat ze de afgelopen jaren hebben gedaan. Nadat ze handheld en console ontwikkelafdelingen samen hadden gevoegd verwachtte ik juist meer aanbod. Ook aangezien ze de afgelopen jaren bar weinig op de Wii U hebben uitgebracht met goedkope, kale spellen als Amiibo party en de floptastische Star Fox.
Zonde ook want Nintendo heeft zo enorm veel franchises. Neem dan meer mensen aan of besteed games uit. Next Level games heeft voor de Wii bijvoorbeeld die geweldige Mario Strikers gemaakt en Sega de beste F-Zero tot nu toe.
Ik hoop dat ze vanmiddag wat meer spectaculairs laten zien want als dit het aanbod is van Nintendo zelf dan vraag ik me echt af wat ze de afgelopen jaren hebben gedaan. Nadat ze handheld en console ontwikkelafdelingen samen hadden gevoegd verwachtte ik juist meer aanbod. Ook aangezien ze de afgelopen jaren bar weinig op de Wii U hebben uitgebracht met goedkope, kale spellen als Amiibo party en de floptastische Star Fox.
Zonde ook want Nintendo heeft zo enorm veel franchises. Neem dan meer mensen aan of besteed games uit. Next Level games heeft voor de Wii bijvoorbeeld die geweldige Mario Strikers gemaakt en Sega de beste F-Zero tot nu toe.
"21 jaar DSL!"
reken er niet al teveel op, ik denk dat veel 3rd party support eerst uit de bomen kijken, 3rd party support is sinds Gamecube slecht!Gynnad schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:12:
nothing stops this train
In Frankrijk kost de Switch €349,99: https://www.amazon.fr/Nin...&keywords=Nintendo+Switch
Vraag me dan ook af of €309 bij Bol.com wel klopt, anders een erg goede deal!
Dit verwacht ik eigenlijk ook, nu ze geen console meer hebben maar meer alleen handheld/console hybrid kunnen ze alle console games en alle handheld games op 1 apparaat launchen. ik hoop dat ze dit gebrijpen in hun japanse bolletjes en dat het aanbod groots zal zijn.The_Bird schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:13:
Ik heb ook een beetje het idee dat ze alleen in Maart lanceren omdat dat het einde van het Japanse fiscale jaar is. De launch was zoveel sterker geweest wanneer er ook een Mario Kart bij zou zijn.
nothing stops this train
hmmm als je een compleet setje wilt hebben is het nog best prijzig. Ik ga wel even wachten voor ik deze aanschaf voor de meiden thuis. Of misschien toch maar een DS
Alle optische media is traag. Zowel harddisks als schijfjes hebben een erg lange toegangstijd omdat de schijf moet draaien en de leeskop zich moet verplaatsen naar het juiste plekje op de schijf. Bij flashgeheugen staat altijd de content die je nodig hebt binnen 1 milliseconde paraat. Het gaat nog niet eens over MB per seconde, waarin flash overigens ook veel sneller is overigens.LopendeVogel schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:13:
[...]
Je zegt elke keer: trage discs, maar op welke disk doel je dan? Die wat je op de PS4/xone 1x installeert en vervolgens vanaf de HDD afspeelt? Of heb je het over films kijken met een blu-ray speler? Bij films heb je gelijk, indien we het over gaming hebben niet.
Niet dat ik nog veel games op disk heb, vrijwel alles staat op de HDD. Maar als ik Destiny (disk versie) wil spelen dan heb ik alleen die zeer trage disk nodig met opstarten, waar je niks aan merkt aangezien het puur en alleen voor het opstarten van de 1e seconde is, daarna speelt die het spel vanaf de HDD.
Het probleem met de PS4/X1 is dat de blu-ray schijfjes veel te traag zijn om game data te streamen naar het systeem, op de snelheid dat jij het wil consumeren. Daarom moet je alle games installeren, omdat de harddisk wél snel genoeg is. Vaak word de schijf in een PS4/X1 enkel uitgelezen ter verificatie en worden er geen (of heel weinig) data afgelezen.
Het voordeel van flashgeheugen (en dus gamecarts) is dat je gelijk snel genoege media hebt om de game data af te streamen. Er is geen installatie nodig. Ook kan de data op een game cart worden aangepast, waardoor je patches ook niet hoeft te installeren.
Als je een 4K TV hebt zit er toch Netflix op, waarom zou je dat via een console gaan doen?Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:36:
Dock heeft blijkbaar geen 4K output (voor Netflix).
Haters everywhere but I don’t really care
En in UK 279 Pond.MelvinW schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:14:
In Frankrijk kost de Switch €349,99: https://www.amazon.fr/Nin...&keywords=Nintendo+Switch
Ik heb een 4K monitor thuismatthijst schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:18:
[...]
Als je een 4K TV hebt zit er toch Netflix op, waarom zou je dat via een console gaan doen?
Het is meer een beetje dat ik het gek vind dat het niet kan.
FIFA wel aangekondigd, maar de vraag is natuurlijk weer wordt dit de normale versie of zo'n kinderachtige versie.. sowieso pas later dit jaar, ook weer jammer..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik vind het eerder vreemd dat je had verwacht dat de Switch 4K whatever zou doenRichh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:20:
[...]
Ik heb een 4K monitor thuismaar to be fair, daar hangen al 3 apparaten aan die wel Netflix uitpoepen op 4K.
Het is meer een beetje dat ik het gek vind dat het niet kan.
Tja als ze nu een "oude" Fifa uit gaan brengen gaat niemand die kopen aangezien de volgende al over een half jaar uitkomt. Of mensen deze herfst dan voor de NS-Fifa gaan met mindere graphics ed zien we vanzelf maar ik denk dat het wel een betere keus is.Gynnad schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:21:
FIFA wel aangekondigd, maar de vraag is natuurlijk weer wordt dit de normale versie of zo'n kinderachtige versie.. sowieso pas later dit jaar, ook weer jammer..
"21 jaar DSL!"
Dus prijs vergelijkbaar met de PS4 & Xbox One, zelfde online betaalsysteem om te spelen.. Ik vond Nintendo altijd zo leuk dat ze de andere kant dan de mainstream consoles op gingen 
Nu komt hij wel in huis hoor, als de titels een beetje goed zijn, en niet "let's cash in with a HD remaster with some new goodies!" (Mario Kart)
Ik zit zelf te hopen:
Goede FF titel (misschien nieuwe Chocobo Tales)
Fantasy Life sequel voor de Switch
Animal Crossing Switch
Een weer echt goede 3d exploration mario zoals 64 & Sunshine
Oh en hopelijk een stuk minder dat gek*t zoals de Wii U "We hebben 2 schermen, maar eigenlijk is de handheld gewoon handiger en kan je de TV negeren"
Nu komt hij wel in huis hoor, als de titels een beetje goed zijn, en niet "let's cash in with a HD remaster with some new goodies!" (Mario Kart)
Ik zit zelf te hopen:
Goede FF titel (misschien nieuwe Chocobo Tales)
Fantasy Life sequel voor de Switch
Animal Crossing Switch
Een weer echt goede 3d exploration mario zoals 64 & Sunshine
Oh en hopelijk een stuk minder dat gek*t zoals de Wii U "We hebben 2 schermen, maar eigenlijk is de handheld gewoon handiger en kan je de TV negeren"
[ Voor 12% gewijzigd door corset op 13-01-2017 08:24 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hij lijkt me wat aan de lompe kant.Kol Nedra schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:03:
Vond de Vita beter qua formaat.
Haters everywhere but I don’t really care
Het is 2017, ieder device poept 4K uit, al is het voor videoThalaron schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:21:
[...]
Ik vind het eerder vreemd dat je had verwacht dat de Switch 4K whatever zou doen
Zelfs als Nintendo voor de 20nm Maxwell SoC heeft gekozen, en ze hebben dat ding gewoon van de plank getrokken, dan zou er support zijn voor 4K video output. Het is gewoon raar als dat er niet op zit.
En in Italië kost 'ie €329. Prijzen verschillen dus heel erg in Europa.
http://www.nintendo.com/switch/family-fun/ Killer functie (het filmpje is wel goed!)
En nu ff kijken op de Nederlandse Amazon...oh nee wacht..
Het is blijkbaar dus nog niet mogelijk voor zo'n groot bedrijf om in Nederland te verkopen.
Zojuist pre-order gedaan op Bol.com met Zelda.
Het is blijkbaar dus nog niet mogelijk voor zo'n groot bedrijf om in Nederland te verkopen.
Wie dit leest is gek.
Klopt, je hebt dus helemaal geen last van 1 of andere trage disk, daar waar je die niet gebruikt om te gamen.. Behalve voor dat gene wat ik zei en jij nu ook herhaalt: de verificatie.Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:18:
[...]
Alle optische media is traag. Zowel harddisks als schijfjes hebben een erg lange toegangstijd omdat de schijf moet draaien en de leeskop zich moet verplaatsen naar het juiste plekje op de schijf. Bij flashgeheugen staat altijd de content die je nodig hebt binnen 1 milliseconde paraat. Het gaat nog niet eens over MB per seconde, waarin flash overigens ook veel sneller is overigens.
Het probleem met de PS4/X1 is dat de blu-ray schijfjes veel te traag zijn om game data te streamen naar het systeem, op de snelheid dat jij het wil consumeren. Daarom moet je alle games installeren, omdat de harddisk wél snel genoeg is. Vaak word de schijf in een PS4/X1 enkel uitgelezen ter verificatie en worden er geen (of heel weinig) data afgelezen.
Het voordeel van flashgeheugen (en dus gamecarts) is dat je gelijk snel genoege media hebt om de game data af te streamen. Er is geen installatie nodig. Ook kan de data op een game cart worden aangepast, waardoor je patches ook niet hoeft te installeren.
Daarnaast kan je ook een leuke SSD plaatsen (mochten we een snelheid race houden), qua prijs toch wel redelijk gelijk aan een SD kaartje (mocht het niet inmiddels al goedkoper zijn vergeleken een simpele SD kaart; prijs per gb).
Ik baal gewoon ontzettend van Nintendo, vroeger vond ik ze overal met alles boven de concurrentie uitsteken.
Zeer toffe games, leuke grafische plaatjes, prettige controllers etc etc (gaat eigenlijk tot de Nintendo 64, misschien nog wel de GameCube), en sinds de wii is mijn interesse totaal verloren gegaan in Nintendo..
Sinds de Wii is het grafisch totaal niet meer innoverend, de controllers? Welke controllers
Dan komt de WiiU en maken ze het vind ik nog een stap erger door met een ontiegelijk lompe controller te kopen.
Natuurlijk, stel ze maken een gelijkwaardig apparaat als de PS4/XONE (die imo gewoon hetzelfde zijn, behalve vind ik de xone controller prettiger net als het OS die op de xbox draait) dan krijg je gewoon 3 soortgelijke apparaten. Onderscheiden is goed, maar ga niet bepaalde zaken volledig op de schop gooien wat het voor vele direct minder goed maakt:
Grafische krachten ontbreken (vind ik), controllers die werkelijk nergens over gaan en etc.
Portable, laat ze dat lekker op de gameboys houden (ofja, de 3DS of hoe heet het nu?), en zet daarnaast een zeer sterke home console neer. Ga niet een gameboy maken en een 50-50 gameboy/console, want dit laatste is het op elk vlak wederom NET NIET.
Uhhmm.... 1-2 Switch blijkt een full price game te zijn. Had verwacht dat het een pack-in game zou zijn. Ik vraag me af hoeveel mensen deze launchgame gaan halen.
"21 jaar DSL!"
Vaak heb je wel dat de Franse of Duitse Amazon naar BE/NL shippen op hardware , de UK niet.robinvs93 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:27:
En nu ff kijken op de Nederlandse Amazon...oh nee wacht..
Ik verwacht nog dat die prijs op Bol gaat veranderen, en niet in de positieve zin.
Brexit komt ook hard aan voor Nintendo dus. Niet best dat de Engelse meer moeten betalen, aangezien het de grootste markt in Europa is.
Gezien de trailer van de nieuwe Mario Odyssey die eind die jaar uit komt moet ik denken aan de smurfen film, waarom? het lijkt erop dat Mario in een fantasy en in een mensen wereld leeft
wellicht is dat te onderscheiden in de game.
Ben wel geschrokken van de prijs. €300 zonder pack-in game? Paid online?
Slechtste deal die je als early adopter kan krijgen. Ik verwacht tegen kerst dat er betere deals komen.
Slechtste deal die je als early adopter kan krijgen. Ik verwacht tegen kerst dat er betere deals komen.
Ligt toch in lijn met EU Amazon afdelingen ? .fr is 349 euro en .it 329 euro en 279 GBP is toch gewoon 319 euro ?Nieuwevolger schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:33:
Brexit komt ook hard aan voor Nintendo dus. Niet best dat de Engelse meer moeten betalen, aangezien het de grootste markt in Europa is.
Een PS4 pro in de UK is 349 pond , hier 399 euro , een ps4 slim 230 pond en hier 280 euro , toch allemaal in lijn van elkaar.
PS4 games zijn zelfs goedkoper voor mij op Amazon.co.uk dan hier in de MM
Plezier komt helemaal goed, dank je! Er zijn ook mensen die wel blij van iets kunnen wordenBomberman71 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:47:
Veel plezier !
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vet! Hoop dat die ook naar Nederland komt
Voor de brexit was het meestal 400 dollar in de us wordt 350 pond of 300 euro wordt 250/260 pond. Voor de engelse wordt het gewoon duurder dan eerst.Katmi schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:39:
[...]
Ligt toch in lijn met EU Amazon afdelingen ? .fr is 349 euro en .it 329 euro en 279 GBP is toch gewoon 319 euro ?
Een PS4 pro in de UK is 349 pond , hier 399 euro , een ps4 slim 230 pond en hier 280 euro , toch allemaal in lijn van elkaar.
PS4 games zijn zelfs goedkoper voor mij op Amazon.co.uk dan hier in de MM
En de Japanse box bevat geen munt, maar een Amiibo.
Klopt helemaal maar de meesten hier hebben GEEN FLAUW IDEE hoe dat werkt op een XB of PS ... Dit is al zo sinds de X360 en PS3 hoor, maar goed.Katmi schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:01:
[...]
Op een ps4 lees je ook niets van de Blu-ray af, elk game gaat op de HDD , Blu-ray spint 10 seconden ofzo als je de game opstart en dan hoor je die niet meer de rest van de tijd.
Kost een hoop.. £159, maar erg tof.
Nou volgens de geleerden hier kan je hem dan ook in de UK kopen, die hadden een preorder en prijs garantieSilversin schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:38:
Ben wel geschrokken van de prijs. €300 zonder pack-in game? Paid online?
DOEN !
Natuurlijk, er zijn zat freaks die al meer dan een half decennium op wat nieuws wachten en die betalen hier graag voor !MelvinW schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:44:
[...]
Kost een hoop..[url="https://www.amazon.co.uk/dp/B01MS6R9FG/]£159[/url] , maar erg tof.
Zal over 2 jaar wellicht een optie worden met een nieuwe dock die je dan kunt kopen voor 150 euro ofzo.Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:24:
[...]
Het is 2017, ieder device poept 4K uit, al is het voor video
Zelfs als Nintendo voor de 20nm Maxwell SoC heeft gekozen, en ze hebben dat ding gewoon van de plank getrokken, dan zou er support zijn voor 4K video output. Het is gewoon raar als dat er niet op zit.
Net zoals je nu al alles moet kopen zoals een simpele Ethernet poort, en zelfs een game bij Launch.
Jij had niks uitgesloten ... Ik heb meerdere malen over de euro gehad maar hoe het ook zei, had op al die punten steeds gelijk.Richh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:50:
[...]
Nou, dat was even lekker wakker worden of niet?![]()
We hebben het overigens altijd over de dollarprijzen gehad en je verwachte eigenlijk nog meer dan dit, dus je hoeft niet te hoog van de toren te blazen. Ik heb 299 nooit uitgesloten - heb alleen gezegd dat ik (en compleet NeoGAF en het volledige geruchtencircuit) 249 had verwacht en dat het ook prima mogelijk kon zijn.
[...]
Lol, dit heb je nooit beweerd
Onder de 299 kom je niet en zoals ik ook zei je gaat DIK boven de 300 voor een werkbare versie want je hebt er niks geen game bij.
375 inclusief game is denk ik niet ondenkbaar. En natuurlijk zal dat dan Zelda zijn. Flink meer dan de 199 en max 249 waar het gros op hoopte en waar men van overtuigd was immers anders gooide Nintendo zijn eigen ruiten in .....
En ik heb heel veel geroepen en dat ging NIET alleen over de prijs. Met name over de specs die niet bijzonder zijn en een altijd tegenvallende line-up.
Niet gaan lopen zwetsen dat ik dat nooit geroepen heb.
Wees gewoon een vent.
Bomberman, kun je niet gewoon lekker opzouten met je zwartgallige negatieve gedoe. Als de Switch je niet boeit, verziek dit forum dan niet met dat negatieve gedoe.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic