Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Fifa, jottum, met exclusief Mario karakter?

DDPEEKIW
Edit: oh wow dit was het?
[ Voor 17% gewijzigd door Origins op 13-01-2017 05:52 ]
Die gast leek in elk geval niet op die doodgraver Lurch naast hemOrigins schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 05:51:
Kom op man, door met andere games, ver van die Chandler Bing vertaler
Nog niks nieuws gezien. Fifa misschien,
Rayman, Sonic...
En Zelda zal zeker nog aan bod gaan komen.
[ Voor 40% gewijzigd door Lekker Ventje op 13-01-2017 05:56 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Goddank komt 'ie ook gewoon in het grijs beschikbaar. Hoeveel opslagruimte zou hij nou hebben?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 13-01-2017 06:06 ]
--
Het gaat nu even op de berenboot nivo zitten.
[ Voor 24% gewijzigd door Turfschipper op 13-01-2017 06:00 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik had hem nog niet ge-pre ordered maar ik ga in ieder geval niet vandaag nog naar de winkel rennen. Het is mij ook tegengevallen.Phusebox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:02:
Het wordt voor het eerst in mijn leven dat ik een pre order van een nieuwe console ga cancellen. Wat een deceptie. Had al niet al te hoge verwachtingen maar dit is nog erger.
Er kwamen behoorlijk wat games in de laatste showreel van die wel mijn interesse hadden, maar zie komen waarschijnlijk allemaal pas later (anders hadden ze 't nu wel getoond). Daar ga ik geen preorder voor plaatsen en 299 neerlappen.
Vast.mercapto schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:04:
Lekker rekken....launchgame?
Edit: Yup.
[ Voor 10% gewijzigd door Richh op 13-01-2017 06:05 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Koning Willy op 13-01-2017 06:05 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nintendo Switch wordt wereldwijd gereleased op 3 maart 2017.
Verkoopprijs is $299 in USA, zal waarschijnlijk €299,- in Europa worden. (Check your local retailer, kan dus mogelijk duurder worden)
Handheld gamemode zal tussen de 2,5 uur en 6 uur batterij hebben. Opladen kan met een USB-C kabel.
Joy-Con controllers:
Op de Joy-Con-L zit een 'Capture' button, om screenshot (en in de toekomst video's) te maken van je gameplay.
Er zijn Joy-Con kleurencombinaties: Neon Blue en Neon Red kleuren (voor nu)
De Joy-Con hebben een L en R schouderknop.
Er zit een camera in de Joy-Con die vormen en afstanden kan herkennen.
Er zit HD-rumble in, wat gebeurtenissen (vibraties) realistischer moet maken.
Joy-Cons hebben motion controls.
Nintendo Switch Online Services. Dit zal niet gratis zijn.
Product Configuration (what's in the box?):
Switch Console, Joy-Con L + R, Wrist Wraps, Joy-Con grip, Nintendo Switch dock, HDMI kabel, AC-adapter.
1 model met grijze Joy-Con, 1 model met Neon Blue en Neon Red Joy-Cons (1 van elk)
Games (meer dan 80 in ontwikkeling):
1-2-Switch (timed based competitive game) - 3 maart 2017
Arms (fighting sportsgame using expandable arms) - Spring 2017
Splatoon 2 - Summer 2017 (Splatdooly's - Een 'controller' of houder voor de Joy-Cons om Splatoon mee te spelen? Of alleen voor de presentatie?
Super Mario Odyssey (3D platform/Sandbox - Mario in 'real life' gebieden) - Holiday season 2017
Xenoblade Chronicles 2
The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 3 maart 2017.
3rd party:
Square Enix: Dragon Quest 10 en 11, Dragon Quest Heroes 1 + 2, Project Octoborn Traveler
Bethesda: The Elder Scrolls V: Skyrim
EA: FIFA (stond niet specifiek 17 bij - speciaal Nintendo Switch game) - 2017
PSN: Redrafted
SW-1682-5926-5204
Heb genoeg gezien om zeker te weten dat ik een Switch wil hebben. Zelda, Xenoblade en Dragon Quest.
Mario komt er ook, weet niet of dat soort games iets voor mij zijn want bij de 2D Mario's kwam ik nooit verder dan het tweede level. Heb het eerste level wel 100x gespeeld omdat ik er zo vrolijk van wordt. En deze Mario kan best wel eens een systemseller worden samen met Zelda.
Alleen ben ik teleurgesteld in de prijs. Ik had echt 249.99 verwacht, vind het persoonlijk geen goede zet van Nintendo... PS4 en Xbox One zitten ook rond dit bedrag en die brengen grafisch veel meer.. (maar zijn geen handhelds ik weet het, maar is preceptie straks want dit is ook een console)
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ben ik blij dat ik al een pre-order heb staan!
En het vervelende is dat 'ie nog gelijk heeft gekregen ookBomberman71 schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:45:
[...]
Ik kan jou GARANDEREN dat hij meer dan 250 euro gaat kosten !
Kortom als je niet bereid bent om tenminste 299 euro neer te tellen dan duurt het nog wel even eer jij een switch hebt.
Niet helemaal, die knoppen (SL, SR) zitten er standaard al op.Zeror schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 05:15:
L + R op een enkele joycon dmv strap
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ja want iedereen wacht elke maand smart op een goeie game, we hebben allemaal geld teveel.Phusebox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:09:
Als Zelds geen launch game was hadden ze met deze line ik echt niks verkocht. Ze moesten wel. Nu mag je tot kerst wachten voor er misschien wat anders uitkomt. Beetje zoals de WiiU in het begin.
Maar zonder zelda had ik inderdaad misschien ook wel gewacht, nog niet alle game release dates zijn bekend.
- 2-3 cinematics gezien met duidelijk fps drops
- Mario eind 2017
- Ook ziet het eruit alsof Zelda en dergelijke duidelijk cell shading gfx nodig hebben toch maar te kunnen omgaan met de zwakkere hardware in de Switch, neemt het realisme weg ( al was realisme nooit een Nintendo ding )
Duidelijk dat ze all in willen gaan met enkel Zelda en hun 2 soorten van controller kleurtjes om uit te kiezen, maar of dat genoeg is.... Zal echt voor de die hard Zelda fans zijn want op de rest van de A+ lineup wacht je al meteen tot eind 2017
Helaas misschien over een paar jaartjes.
Wat een geweldige japanse stem acteurs, de emotie druipt er van af. Ik hoop zo erg dat de japanse stemmen ook gewoon in de nederlandse release zitten.
Don't feed the trollRichh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:10:
[...]
En het vervelende is dat 'ie nog gelijk heeft gekregen ook
Dus straks ook 60 dollar/euro per jaar voor online gamingXerox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:05:
Nintendo Switch Online Services. Dit zal niet gratis zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 13-01-2017 06:15 ]
Weltrusten
DDPEEKIW
Dat was de Wii U ook niet (zoontje kocht die pas bij Kart 8 release).
Maaaaaarrrr hij gaat er komen:
Splatoon2!
Mario Odyssey!
Zelda!
Xenoblade 2!
Dat samen is al meer dan een jaar van mijn gaming tijd!!!@! (Ik bedoel mensen doen niet alleen maar gamen, toch
[ Voor 10% gewijzigd door horizon1978 op 13-01-2017 06:16 ]
- 50 USD duurder dan verwacht
- Magere launch lineup zoals nu bekend (Zelda, 1-2 switch, third party meh)
- "In all major european countries". Ik ben niet zelfverzekerd genoeg van ons land om er vanuit te gaan dat we daar bij horen
- Betalen voor online? NOPE. Echt niet.
- Niks gehoord over Mario Kart
Maar wel hoogtepunten:
- Zelda trailer. Ik ben niet zo'n fan van 3D Zelda, maar dit vind ik zelfs leuk
- Xenoblade 2. Al vind ik de character design iets teveel Kingdom Hearts, dit wil ik echt
Waar zijn de Ubisoft verrassingen, waar was Retro Studio's, waar was Mario Kart, ik zag op het einde volgens mij zelfs Rayman en Sonic. Dat wil ik zien tong Ik geef ze vanavond nog een kans bij de Treehouse video.
Wii U had al geen friendcodes meer hoorZeror schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:19:
Ze hebben ook een nieuwe online service aangekondigd. Ben benieuwd of we dan eindelijk van die friendcodes afzijn.
.. en is blijkbaar gewoon dezelfde URL
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ziiDCFAI_As]
[ Voor 15% gewijzigd door Ketho op 13-01-2017 06:26 ]
I know. Om nog even toe te voegen. Laten we hopen dat we van de Mii characters afzijn
Verwijderd
Dat hoop ik eigenlijk niet.Zeror schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:23:
[...]
I know. Om nog even toe te voegen. Laten we hopen dat we van de Mii characters afzijn
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=k-2MrYlm-io]
[ Voor 102% gewijzigd door StampVoet op 13-01-2017 06:26 ]
Ik verwachte een Rickroll toen ik klikte... maar for real dus

Staat op de US Nintendo site.
Mii was iets wat bij de Wii en Wii U hoort. Ik denk dat de Switch te volwassen is voor Mii's. Dus ik hoop dat van het systeem afstappen.
Hoop het niet want ik wil wel een procontroller, moet er niet aan denken dat ik alles met die joycons moet doen.Fleximex schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:19:
Ik weet het niet zeker, maar er wordt gezegd dat extra Joy-cons 80 dollar zijn en de pro controller 70 dollar.
Benieuwd naar de treehouse vanmiddag, als ik Zelda heb ben ik sowieso al enkele maanden zoet.
Bedenk me net wel dat als MK8 battle mode heeft, dan zal ik toch de online service moeten hebben. Hopelijk houden ze de prijs laag.
Op de Back zie je dat er gebruik gemaakt wordt van Micro-SD kaartjes.
[ Voor 50% gewijzigd door Xerox op 13-01-2017 06:29 ]
Verwijderd
En de DSi, 3DSZeror schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:25:
[...]
Mii was iets wat bij de Wii en Wii U hoort. Ik denk dat de Switch te volwassen is voor Mii's. Dus ik hoop dat van het systeem afstappen.
I WANT
Zelfde generatie in principe.
http://www.nintendo.com/switch/buy-now/
Battle Arena's in MK8, dat wordt dus een online abo....
Ik zou nog even wachten, dikke kans dat er retailers komen die 'm op 299 gaan zetten.robinvs93 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:29:
Pre-order live op bol.com
https://www.bol.com/nl/p/nintendo-switch/9200000067742249/
Zou kunnen, maar heb nog een cadeaukaart van bol.comRichh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:30:
[...]
Ik zou nog even wachten, dikke kans dat er retailers komen die 'm op 299 gaan zetten.

Wie dit leest is gek.
Toen de Wii net uit was, kostte de Wii Remote €39,- en de Nunchuck €19,-. Samen dus €58,- en even duur als de PS4 controller.BlackMage schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:31:
Niet vergeten dat de Wii Remote + Nunchuck ook veel duurder is/was als een PS4/X1 controller.
- 80 dollar voor twee Joycons
- 50 dollar voor een Joycon
- 30 dollar voor de Charging Grip
- 90 dollar voor een tweede dock (voor een tweede TV) - dit is echt fucking duur voor wat het is.
- 15 dollar voor twee stuurtjes voor MARIO KART 28 APRIL I AM HYPED
35 games op de site, inclusief niet vertoonde games!
Pre-ordered, bedankt!robinvs93 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:29:
Ik ook... van €10robinvs93 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:31:
[...]
Zou kunnen, maar heb nog een cadeaukaart van bol.com
Verwijderd
De presentatie is geheel gericht op Japan. Vandaar dat er ook een Treehouse stream is vanmiddagRichh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:36:
Waarom faalt Nintendo om mij te hypen bij een presentatie, en komt er daarna opeens allemaal shit live wat ik wel wil hebben
[...]
Ik ook... van €10
Als dat zo was hadden ze geen US prijzen genoemd en kwam EA niet on stage. Maar je hebt gelijk - ik ga vanmiddag sowieso weer kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:37:
[...]
De presentatie is geheel gericht op Japan. Vandaar dat er ook een Treehouse stream is vanmiddag
Graphicstijl van Zelda is ook niet helemaal mijn ding.
Maar goed: Zelda en Mariokart!
USB-C laden is ook wel mooi.
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
De Pro controller is ook een stuk uitgebreider, hij heeft bv motion controls en NFC aanboord. Beide zaten niet in de Wii U Pro controller.Linkje3 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:40:
De release valt samen met de Carnavalsvakantie in Limburg. Ik ga alleen mijn reservering voor de Pro Controller opzeggen als die zo duur wordt, had meer verwacht 50 zoals bij de Wii U. Dan koop ik die wel op een later moment. Wel blij dat Zelda launch is, dat rechtvaardigt een launch aankoop wel. Wat betreft Mario Kart 8 Deluxe hoop ik wel dat ze meer toevoegen dan alleen de battle modus en een paar nieuwe characters, want ik heb al eens 60 euro plus 12 voor de dlc betaald.
Een reguliere editie, een Collectors editie en een Master editie.
In de Master Editie zie ik: een kaart van Hyrule, Master Sword Statue, Nintendo Switch Sheikah Slate Carrying Case, het spel zelf (gelukkig), 24-song Soundtrack CD, Sheikah Eye Collectible Coin.
Daar heb je dan wel weer gelijk in, toch wacht ik daardoor met de pro controller. Met de Switch plus Zelda zit je toch al aan zo'n 360 euro. Anders wordt het wat veel in een maand.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:42:
[...]
De Pro controller is ook een stuk uitgebreider, hij heeft bv motion controls en NFC aanboord. Beide zaten niet in de Wii U Pro controller.
Niet echt want die komt ook op de WiiU, en als die Switch trailer indicatie was zal het grafisch gezien ook niet zo ver uit elkaar lopen tussen beide versies.Linkje3 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:40:
Wel blij dat Zelda launch is, dat rechtvaardigt een launch aankoop wel
En niet te vergeten dat de prijs op Bol op elk moment kan veranderen, staat duidelijk bij dat de prijs een indicatie is.BlackMage schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:44:
Ik betwijfel dat andere webshops goedkoper gaan worden dan de 309 van Bol.com. Want als je nu 299 dollar omrekent en er 21% btw bij rekent kom je al op 340 euro uit.
Wie dit leest is gek.
Verwijderd
Daar heb je wel gelijk in. Verder wil ik een 2e Switch base halen voor mijn 2e TV. Die zijn zo te zien ook erg duur.Linkje3 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:43:
[...]
Daar heb je dan wel weer gelijk in, toch wacht ik daardoor met de pro controller. Met de Switch plus Zelda zit je toch al aan zo'n 360 euro. Anders wordt het wat veel in een maand.
http://www.bartsmit.com/S...earchTerm=nintendo+switch
Super Mario Frost Land (??) http://www.bartsmit.com/n...ch-super-mario-frost-land
Super Mario Bros http://www.bartsmit.com/n...rchTerm=nintendo%20switch
Pikmin World http://www.bartsmit.com/n...rchTerm=nintendo%20switch
Minecraft http://www.bartsmit.com/n...rchTerm=nintendo%20switch
Rabbids Invasion http://www.bartsmit.com/n...o-switch-rabbids-invasion
Assassins Creed Egypt http://www.bartsmit.com/n...tch-assassins-creed-egypt
Dank je. Had 5 minuten eerder gekeken en toen was het nog niet.robinvs93 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 06:29:
Een hele zooi kadobonnen stukgeslagen en voor 7 tientjes de Switch en Zelda besteld
Dit topic is gesloten.
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic