Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:03
Ik wacht het rustig af, pre-orderen is vaak vragen om problemen.

Of je ontvangt iets niet op de gewenste dag of de services liggen plat :( en kun je alsnog niks, etc.

Er is een kleine kans dat ik toch een pre-order inschiet, maar dan moet ik vrijdag wel omver geblazen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Nieuwevolger schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:10:
Shin magami tensei 25e verjaardag website geopend, een game smt game voor de switch ligt voor de hand liggend http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1332337

2 miljoen stuks wereldwijd op launch lijkt me vrij weinig eigenlijk, met de wii u kreeg Nederland (en de us weer te veel) er ook heel weinig. Maar als je vrijdag ochtend meteen besteld (of gewoon nu pre orderen) moet je nog wel vooraan staan.
Maar een wereldwijde launch zijn vrij zeldzaan altijd. Volgens mij was alleen de wii u daarvoor de enigste.
van mij mag dat wel een Tokyo Mirage Sessions 2 zijn :P
Sowieso zal ik de Switch niet preorderen, nooit gedaan met consoles, vooral vanwege de lackluster launch lineups. Ik wacht wel af voordat ik een Switch ga halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KraveN schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:21:
Ik wacht het rustig af, pre-orderen is vaak vragen om problemen.

Of je ontvangt iets niet op de gewenste dag of de services liggen plat :( en kun je alsnog niks, etc.

Er is een kleine kans dat ik toch een pre-order inschiet, maar dan moet ik vrijdag wel omver geblazen worden.
Niets is zo erg dan 10 winkels moeten af te gaan waar er geen te vinden zijn. Een preorder is handig want je weet vrijwel zeker dat er één voor je klaarligt. Daarbij pre-order ik zonder aan te betalen, als ik op de dag van de release geen bericht heb kan ik alsnog de Mediamarkt binnenlopen en met een Switch naar buiten lopen.

Verder verwacht ik minimaal een launch Mario-game, dus dan moet hij er bij mij direct komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Zelf wacht ik nog even tot vrijdag na de presentatie, dan is de prijs bekend en zullen er meer winkels pre-orders gaan accepteren. Én wie weet wil ik 'm opeens niet meer na de presentatie :+

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Why de fuck maken ze elke keer zo'n schaarste :/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmavdv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03:03
Marketing strategie? Apple doet dat bijvoorbeeld ook en het werkt best wel goed.

Wat betreft pre-orderen, dat ga ik doen bij een of andere speelgoedwinkel, dat is me bij de WII namelijk erg goed bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Emmavdv schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:36:
Marketing strategie? Apple doet dat bijvoorbeeld ook en het werkt best wel goed.

Wat betreft pre-orderen, dat ga ik doen bij een of andere speelgoedwinkel, dat is me bij de WII namelijk erg goed bevallen.
Dat is inderdaad een goede. Daar koopt de 'normale' consument zijn/haar games en consoles en die doen vaak niet aan Pre-Orders en lopen een keertje langs. De gamers onder ons bestellen deze bij game speciaalzaken als Game Mania waardoor deze snel uitverkocht raken op die plekken.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:24:
[...]

Why de fuck maken ze elke keer zo'n schaarste :/
Logistieke redenen. Je kunt niet uit het niets in 1x tig miljoen consoles uit een hoed toveren. Stel dat ze al sinds augustus aan het produceren zijn en dat ze de 2M units in maart kunnen shippen, dan ligt de maandelijkse output ongeveer op 200-300 duizend units.

Zie ook:
Emmavdv schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:36:
Het is een onzinnige marketingstrategie. Schaarste betekent dat je aan veel mensen een NEE moet verkopen. Consument niet blij, fabrikant geen geld.

Of willen we zeggen dat Nintendo ook schaarste creeerde met de Wii?

Afbeeldingslocatie: http://garaph.info/shipmentcompare.php//daydatemode/0/dayend/1300/lineweight/2/width/700/height/400/title/There+are+more+Wiis+available+than+any+near-launch+home+console+ever./systemregion-0/N64_WW/systemregion-1/GCN_WW/systemregion-2/Wii_WW/systemregion-3/PS1_WWold/systemregion-4/PS2_WWold/systemregion-5/PS3_WW/systemregion-6/Xbox_WW/systemregion-7/X360_WW/

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 09:27:
[...]

Niets is zo erg dan 10 winkels moeten af te gaan waar er geen te vinden zijn. Een preorder is handig want je weet vrijwel zeker dat er één voor je klaarligt. Daarbij pre-order ik zonder aan te betalen, als ik op de dag van de release geen bericht heb kan ik alsnog de Mediamarkt binnenlopen en met een Switch naar buiten lopen.

Verder verwacht ik minimaal een launch Mario-game, dus dan moet hij er bij mij direct komen :)
Daar heb je inderdaad een punt, echter leg ik mijzelf daar persoonlijk makkelijker bij neer dan wanneer ik iets in pre-order heb staan en niet op tijd wordt geleverd. Maar laten we eerst vrijdag afwachten en hopen dat het een positief verhaal wordt waardoor ik een pre-order wil plaatsen :+.

Hoe ging die reclame ook al weer van Heineken "And now we wait...."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Inmiddels ook een pre-order geplaatst maar dan bij
http://www.game-outlet.nl...tendo-switch-console.html

Wilde in eerste instantie wachten tot vrijdag maar als de console echt daadwerkelijk schaars zal zijn bij de release dan wil ik niet 10 winkels af willen gaan.

Aangezien game-outlet alleen maar goeie reviews heeft (en ook over de communicatie) en ik weet dat ze nog niet veel pre-orders hebben (gevraagd via contact, ze hadden er nog geen 10), toch daar de pre-order geplaatst.

Voordeel bij hun?:
* Je krijgt uiteraard het verschil terug als de echte prijs bekend is (maar je betaald niet ontzettend veel op dit moment).
* Je wordt goed op de hoogte gehouden over je pre-order
* Console wordt 1 dag voor de release datum verzonden zodat je hem op release dag binnen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Wanneer ik een pre-order plaats waarbij ik moet betalen wil ik ook gegarandeerd op de dag van release een console in huis hebben maar krijg teveel signalen dat dit dus niet gaat gebeuren.

Ben benieuwd wat ze vrijdag gaan zeggen maar ik heb er een beetje een hard hoofd in dat ik toch weer achter het net ga vissen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Touchdomex schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:30:
Wanneer ik een pre-order plaats waarbij ik moet betalen wil ik ook gegarandeerd op de dag van release een console in huis hebben maar krijg teveel signalen dat dit dus niet gaat gebeuren.

Ben benieuwd wat ze vrijdag gaan zeggen maar ik heb er een beetje een hard hoofd in dat ik toch weer achter het net ga vissen :+
Tja pre-order + langs een winkel is je beste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ryatzu schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:31:
[...]

Tja pre-order + langs een winkel is je beste kans.
Dat is ook precies wat ik ga doen :+ Alleen dan nog vrees ik het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Touchdomex schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:33:
[...]

Dat is ook precies wat ik ga doen :+ Alleen dan nog vrees ik het ergste.
Tja pre-order is ook nooit een garantie, kan zo zijn dat winkels helemaal geen voorraad krijgen.
Heb het wel eens meegemaakt dat een winkel in Gouda wel voorraad kreeg maar een winkel in Rotterdam weer niet. You never know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:09
Ik plaats gewoon een pre-order bij de Media Markt webshop met betalen bij afhalen. Veel meer kans, dan bij die gare winkels die er misschien 1 of 2 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
NotSoSteady schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:41:
Ik plaats gewoon een pre-order bij de Media Markt webshop met betalen bij afhalen. Veel meer kans, dan bij die gare winkels die er misschien 1 of 2 krijgen.
Zelfs dat is niet altijd mogelijk bij mediamarkt (we zijn toch niet gek!)
Maar mocht het wel kunnen dan doe ik dat uiteraard ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ryatzu schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:01:
[...]

Zelfs dat is niet altijd mogelijk bij mediamarkt (we zijn toch niet gek!)
Maar mocht het wel kunnen dan doe ik dat uiteraard ook.
Nee, maar daar komt vrijdag verandering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel wii u's kreeg nederland bij launch? 3000 volgens mij destijds dacht ik. Dan zullen sommige winkels er niet meer dan 3 krijgen bij z'n aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:41:
MM is juist een gare winkel wat betreft pre-orders. Helemaal als je bedenkt dat hun online voorraad niet overeenkomt met die in de winkels. Gamemania is daarin 100x beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:39:
[...]

MM is juist een gare winkel wat betreft pre-orders. Helemaal als je bedenkt dat hun online voorraad niet overeenkomt met die in de winkels. Gamemania is daarin 100x beter :)
Gaat mij ook niet om de winkels, bestel online en daarna afhalen (staat los van elkaar). Werkt altijd uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
Wat is jullie ervaring met de console een dag eerder al in huis hebben? Weet dat het bij spellen lang niet altijd mogelijk is om het een dag voor de release al op te halen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Gamestop:
I just got an update from my friend, as they had their meeting:
  • Friday pre-orders will go live, and you'll be able to pre-order the switch and games (no word on the online/in store pickup though)
  • Nintendo has only slated stores for 10-15 pre-order units per store (here we go again, NES classic all over again)
  • Breath of the Wild will 100% be a launch title.
  • Zelda accessories are coming out for the switch at launch.
  • Amiibos for botw will be out 2-3 weeks before switch launch.
  • A 3D Mario game is coming out at launch as well, but no name was given for the title.
  • Gamestop will be getting pre-order promotional material between now and Thursday this week for in store advertising.
  • Gamestop is stating a March 17th release date for the Switch.
  • Gamestop has the SKU's for the units, but no pricing from Nintendo at the moment.
Edit: Game-Outlet gaf aan bij aan tot nu toe de pre-orderes waarschijnlijk te kunnen uitleveren. Dus wellicht hebben hun ook al iets van een aantal doorgekregen.

Edit 2: Nu is ook deze info zojuist geplaatst:
https://www.reddit.com/r/...t_gamestop_managers_both/
Both managers said that they had just gotten off a conference call with corporate. To put that into perspective, they shipped 2 million Nintendo classics.

[ Voor 23% gewijzigd door Ryatzu op 10-01-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07
Gynnad schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:05:
Wat is jullie ervaring met de console een dag eerder al in huis hebben? Weet dat het bij spellen lang niet altijd mogelijk is om het een dag voor de release al op te halen..
Hangt puur af van de winkel, het personeel en Nintendo zelf. Ik zou er bij voorbaat niet op rekenen dan ben je iig niet teleurgesteld als je geen winkel kan vinden die eerder begint met verkopen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ryatzu schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:06:
Gamestop:

[...]

Edit: Game-Outlet gaf aan bij aan tot nu toe de pre-orderes waarschijnlijk te kunnen uitleveren. Dus wellicht hebben hun ook al iets van een aantal doorgekregen.

Edit 2: Nu is ook deze info zojuist geplaatst:
https://www.reddit.com/r/...t_gamestop_managers_both/

[...]
Tja, ik had ook niet verwacht dat ze zouden zeggen dat ze de pre-orders pas na 5 maanden gaan uitleveren. :+

Grote retailers krijgen natuurlijk veel grotere leveringen dan een winkel als Game-Outlet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
NotSoSteady schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:44:
[...]

Tja, ik had ook niet verwacht dat ze zouden zeggen dat ze de pre-orders pas na 5 maanden gaan uitleveren. :+

Grote retailers krijgen natuurlijk veel grotere leveringen dan een winkel als Game-Outlet.
Ach nummer 8 bij een kleinere winkel is alsnog meer kans dan bij een grote retailer die waarschijnlijk vanaf moment van pre-order de eerste paar minuten al 10 tallen pre-orders binnen krijgt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Lang geleden maar ik had de Wii echt 5 dagen voor de release ofzo.
Destijds bij bartsmit.com besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn eerste 3DS game op de dag voor de release van de 3DS zelf ontvangen :P Kon er dus pas een dag later mee spelen 8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb mijn Switch op 2 mei bij de GameMania gereserveerd, en een tijdje geleden ook al aanbetaald. Ik ga er van uit dat ik em op de launchdag wel heb :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:47
Ik had hem al gepre-orderd bij GM in Juni. In November kreeg ik een telefoontje dat ik 50 euro moest aanbetalen voor 31 December, en dat mijn pre-order anders werd geannuleerd. Dus dat heb ik maar gedaan, uit angst dat ik anders geen zou hebben op launch. Maar goed nu weet ik het ook niet zeker, maar ik hoop dat ze me na vrijdag meer duidelijkheid kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Chester schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:38:
Ik heb mijn Switch op 2 mei bij de GameMania gereserveerd, en een tijdje geleden ook al aanbetaald. Ik ga er van uit dat ik em op de launchdag wel heb :P
Ik had dus sinds oktober een preorder bij gamemania. Echter kwam ik er pas laat achter dat je een aanbetaling moest doen. Ik dacht nah die preorder zal wel weg zijn. Net gebeld, nee hoor je preorder staat nog, zolang je maar voor de release datum een aanbetaling doet dan blijft hij staan. Dus morgen alsnog maar even langs om aan te betalen en te vragen of mijn preorder dan nog wel op de juiste plek staat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LKD tweets:
Switch press event units do not feature HDCP protection. Capture will be limited to set titles.
Some Switch games will be monitored to prevent capture by press.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de Switch reveal nou op donderdagochtend (dus woensdag op donderdag nacht) of op vrijdagochtend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:43
Richh schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 20:36:
Is de Switch reveal nou op donderdagochtend (dus woensdag op donderdag nacht) of op vrijdagochtend?
Vrijdagochtend 5:00 de Switch en om 15:30 de games.

Mocht ik het fout hebben dan verbeteren ze me wel :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
Ik hoor Windwaker, Ico, The Last Guardian, etc etc. Maar mij doet het misschien nog wel meer denken aan The Witness. Misschien wel mijn beste game van 2016. Een mysterieus eiland met veel sfeer. Ik zie het wel zitten:
Eigenlijk is het al bedtijd, maar je pakt je Switch erbij, alle lampen uit en je gaat helemaal op in de wereld.
Nu ik er zo over nadenk. Ik hoop dat The Witness nog op de Switch uitkomt :)

Edit:
De video heeft jammer genoeg wel veel compressie (de kleuren zien er wat flets uit). Ik snap niet waarom niet alle trailers in 1440p of 4K geupload naar YouTube worden. Je kan namelijk ook upscalen vanaf 1080p. En ook al is het dan geen 1440p of 4K, je max bitrate ligt dan veel hoger.

[ Voor 27% gewijzigd door Fleximex op 10-01-2017 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Switch-accessoires van pauperbudget accessoire bouwer Hori: https://twitter.com/DroidXAce/status/818935085026148352

[ Voor 40% gewijzigd door Richh op 10-01-2017 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Linkje3 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:45:
Ik had hem al gepre-orderd bij GM in Juni. In November kreeg ik een telefoontje dat ik 50 euro moest aanbetalen voor 31 December, en dat mijn pre-order anders werd geannuleerd. Dus dat heb ik maar gedaan, uit angst dat ik anders geen zou hebben op launch. Maar goed nu weet ik het ook niet zeker, maar ik hoop dat ze me na vrijdag meer duidelijkheid kunnen geven.
Ik heb ook een pre-order staan, maar heb helemaal niets gezien over een aanbetaling. Ga er van uit dat de pre-order gewoon blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 10:03
Ik heb ook een aanbetaling moeten doen in de winkel. Maar wat is het probleem dan? Als hun op de release dag niet leveren heb je het recht deze te annuleren. Sowieso heb je het recht om een bestelling te kunnen herroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
whiteclear schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:44:
Ik heb ook een aanbetaling moeten doen in de winkel. Maar wat is het probleem dan? Als hun op de release dag niet leveren heb je het recht deze te annuleren. Sowieso heb je het recht om een bestelling te kunnen herroepen.
Ik doe niet graag aanbetalingen voor een product. Ik heb mijn reservering online gedaan dus niet in een winkel. Het is een Pickup And Collect pre-order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 20-09 18:07
Staat nu ook op de frontpage: nieuws: Uitgelekte documenten tonen fightstick voor Nintendo Switch

Ik vind dit plaatje wel interessant:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C11xQXJXcAE1f39.jpg

Mapje voor cartridges is misschien niet zo boeiend, maar het feit dat we nu een formaat kunnen zien hoe dat de cartridge eruit ziet wel. Die hadden we volgens mij nog niet gezien.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 11-01-2017 09:53 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-08 20:09
Eens even alle producten doorgekeken. Dat zijn toch wel een hoop Zelda BoTW producten. Dat ziet er dan lijkt me toch wel uit dat Zelda bij launch op de Switch komt. Zou het raar vinden als je al bergen accessoires van een game hebt, terwijl je nog 2 maanden op de game zelf moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Worden we net als met de Wii straks overspoeld met goedkope plastic accessoires, de Seal of Quality staat niet meer voor een kwaliteits-product meer gewoon dat er een licentie is gegeven.

heb wel mijn vraagtekens bij die protector die ook om de joy-cons zit, dat is alleen handig on the go, dat gaat vast niet meer in de dock passen :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Een LAN adapter voor 30 euro. Dat is wel duur voor een console die ook als home console te boek moet staan. Tien euro zou een normalere prijs geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Fleximex schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:41:
Een LAN adapter voor 30 euro. Dat is wel duur voor een console die ook als home console te boek moet staan. Tien euro zou een normalere prijs geweest zijn.
Zou de Wii/Wii U adapter er niet gewoon op werken?.. lijkt me allemaal USB namelijk,
Die zit off-brand rond de 15 euro

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Nu online
Net aanbetaling gedaan bij de game mania, ik vroeg op welke plek ik stond.
Nee meneer dat kunnen we niet inzien, maar we hebben geen berichten gehoord dat er schaarste zal zijn met de levering dus u zult gewoon de console bij release hebben.

Pre-order stond sinds 21-oktober.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryatzu op 11-01-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 10:22
Ryatzu schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:16:
Net aanbetaling gedaan bij de game mania, ik vroeg op welke plek ik stond.
Nee meneer dat kunnen we niet inzien, maar we hebben geen berichten gehoord dat er schaarste zal zijn met de levering dus u zult gewoon de console bij release hebben.

Pre-order stond sinds 21-oktober.
Ik heb nog helemaal geen pre-order gedaan :/ ...
Misschien handig om eens te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 18:26
Niekserr schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:46:
[...]

Ik heb nog helemaal geen pre-order gedaan :/ ...
Misschien handig om eens te doen.
Kans op schaarste is toch nihil, ik zou me er in elk geval niet druk om maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fleximex schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:41:
Nee op het dock had zo'n poort gewoon moeten zitten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke gameplay, maar ziet er wel uit als een game die ik in 2012 op de WiiU ook had kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AstralizeR schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:56:
[...]

Zou de Wii/Wii U adapter er niet gewoon op werken?.. lijkt me allemaal USB namelijk,
Die zit off-brand rond de 15 euro
Die is compatible. Is al bevestigd via gelekte documenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:05
Ook maar ff gepreorderd bij GM.
Zelda was het enige spel dat je er "nu" bij kon reserveren.
17 maart gokken ze op.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Bomberman71 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:26:
[...]

Nee op het dock had zo'n poort gewoon moeten zitten ....
Tja, maar toch makkelijk verdienen. Dat is natuurlijk een tactiek die uitstekend werkt; een goedkoop basispakket met dure accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Vrijdag om 05.00 is de Direct dacht ik?
Klopt het nou ook dat er 2e direct is, gefocust op de games?
Hoe laat is die?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
The_Bird schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:37:
Vrijdag om 05.00 is de Direct dacht ik?
Klopt het nou ook dat er 2e direct is, gefocust op de games?
Hoe laat is die?
Als je terug leest zal je zien dat dit ongeveer rond 15:30 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

De officiele LIVE stream is vanaf 05:00 uur onze tijd te zien.
Er is pas later in de middag een stream met Nederlandse ondertiteling beschikbaar.

De 2e stream is er om 15:30 inderdaad en die focust op de games. (Nintendo Treehouse LIVE)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Lanithro schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:41:
[...]

Als je terug leest zal je zien dat dit ongeveer rond 15:30 is.
Thanks, ik ben benieuwd, met name naar de 3rd party support. Het gebrek daar aan heeft de Wii U genekt. (al moet ik zeggen dat het 1e jaar de 3rd party support best redelijk was maar dit nam al snel af.)

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
Wat verwacht iedereen eigenlijk te zien komende vrijdag ?

Persoonlijk ben ik geïnteresseerd in de volgende zaken :

- Hardware! Hoe krachtig is de switch en wat kunnen we met deze kracht?
- Hoe wordt de switch gepositioneerd? handheld, console, mix, etc
- Hoe zit de interface/OS in elkaar, kan ik meer dan bijvoorbeeld gamen, denk aan netflix, etc
- Hoe gaat de support zijn van andere studio's ? Denk aan EA, Ubisoft, etc

Nu zijn een deel van deze vragen deels in te vullen alleen hoop ik daar vrijdag meer duidelijkheid over te krijgen. Het game aanbod zonder 3rd party zal vast groot genoeg zijn, vooral single player en dat is goed, maar het blijft toch altijd mooi om vrienden/familie in te maken met online multiplayer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 15:54
release data.

verder hoop ik wat nieuwe games voorbij te zien komen, denk hierbij aan nieuwe 3rd party games, maar ook nieuwe titel in bestaande IP van Nintendo zelf.

en het zou natuurlijk leuk zijn om te zien wat voor functies de switch verder heeft.

PS je kan Netflix kijken op de Wii U dus ik denk dat de switch het ook wel kan, zou in ieder geval wel zo logisch zijn.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
KraveN schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:50:

- Hoe zit de interface/OS in elkaar, kan ik meer dan bijvoorbeeld gamen, denk aan netflix, etc

Nu zijn een deel van deze vragen deels in te vullen alleen hoop ik daar vrijdag meer duidelijkheid over te krijgen. Het game aanbod zonder 3rd party zal vast groot genoeg zijn, vooral single player en dat is goed, maar het blijft toch altijd mooi om vrienden/familie in te maken met online multiplayer :P
Verwacht er niet te veel van, niet lullig bedoeld maar Nintendo's kracht ligt niet op zwaar grafische games.

Das toch wel bekent of ben ik gek? Beide is mogelijk, alleen gedocked zal die een hogere GPU clock hebben

Ben ik wel benieuwd naar, de Wii (U) interface vind ik zo traag.. voor touch werkt het wel prima. Alleen het design vind ik persoonlijk erg saai :P

Das ook al bekent, ook al weet je nog niet wat voor games eruit gaan komen:
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/2001266517.png

Persoonlijk ben ik benieuwd naar de prijs en game titels die gaan komen :) Super Mario Galaxy 3 please!

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik wil gewoon Zelda en een nieuwe Sunshine :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KraveN schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:50:

Nintendo kennende ga je enkel antwoord krijgen op het tweede :P ik denk dat de presentatie daar voornamelijk over gaat, met op de tweede plaats games.
- Ik sluit niet uit dat die Nvidia CEO on stage komt om wat te vertellen over de hardware ("ohja we doen een 10nm chip en het scherm heeft een g-sync achtige implementatie" :9 :9 ) maar vroeger zei Nintendo nooit wat over specificaties. Dikke kans dat ze dat deze keer ook niet doen. In het geval van de Wii U kwam er pas duidelijkheid over de specificaties toen mensen 'm uit elkaar haalden en met serieuze hardware de chip bestudeerden.
- Het OS wordt enkel zeer beperkt tussendoor getoond, denk niet dat daar een serieuze deep dive op komt. Dat je er Netflix op kan kijken lijkt me een no-brainer btw, misschien niet op launch maar dat gaat er sowieso komen.
- Er zullen zeker een hoop games getoond worden, maar wat kan je dan zeggen over de third party support? Dat zal de tijd pas uitwijzen. 3rd party games zijn afhankelijk van de kopers, als genoeg core gamers de Switch kopen gaan er ook wel games komen en andersom niet.

Ik verwacht een €249 pricetag op March 17, zoals ik al eerder voorspelde en nu overal ook wordt genoemd :P Niet dat ze het gaan vertellen, maar ik verwacht nog altijd een 16nm Pascal-GPU en ongeveer 1TFLOP aan performance, -25% portable.
En verder een hoop demo's van wat je met de nieuwe hardware kan en een stapel games.

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 11-01-2017 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Richh schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:45:
[...]
- Ik sluit niet uit dat die Nvidia CEO on stage komt om wat te vertellen over de hardware ("ohja we doen een 10nm chip en het scherm heeft een g-sync achtige implementatie" :9 :9 ) maar vroeger zei Nintendo nooit wat over specificaties. Dikke kans dat ze dat deze keer ook niet doen. In het geval van de Wii U kwam er pas duidelijkheid over de specificaties toen mensen 'm uit elkaar haalden en met serieuze hardware de chip bestudeerden.
"Vraag ons niet hoe, maar we hebben voor de Switch, samen met Intel, een chip ontwikkeld met een GTX1080Ti en een i7 processor." O-) (https://www.reddit.com/r/...w_leak_changes_everything)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fleximex schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:49:
[...]

"Vraag ons niet hoe, maar we hebben voor de Switch, samen met Intel, een chip ontwikkeld met een GTX1080Ti en een i7 processor." O-) (https://www.reddit.com/r/...w_leak_changes_everything)
Ik ken 'm :)

To be fair, 10nm in maart is helemaal niet ondenkbaar en adaptive sync is (naast dat het een veel betere ervaring geeft) energiezuiniger en kost eigenlijk niks meer.
Maargoed, Nintendo en nieuwerwetse tech, de laatste geruchten spreken nog altijd over 20nm :')

Anyhow... een 3D Metroid van Retro Studio's en ik ga 'm kopen no matter what.

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 11-01-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Was dit gerucht overigens al gepost? De Switch zou $249,99 gaan kosten: https://www.reddit.com/r/...ndo_switch_us_price_leak/

Tegelijk ook deze die weer $299,99 beweert:
https://www.reddit.com/r/...leak_2_electric_boogaloo/

Altijd grappig dat hoe dichter je bij de waarheid (a.k.a. de presentatie) komt, hoe meer geruchten er komen. Vrijdagochtend weten we het natuurlijk wél zeker.

[ Voor 38% gewijzigd door Fleximex op 11-01-2017 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KraveN
JerX schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:42:
[...]

Verwacht er niet te veel van, niet lullig bedoeld maar Nintendo's kracht ligt niet op zwaar grafische games.

Das toch wel bekent of ben ik gek? Beide is mogelijk, alleen gedocked zal die een hogere GPU clock hebben

Ben ik wel benieuwd naar, de Wii (U) interface vind ik zo traag.. voor touch werkt het wel prima. Alleen het design vind ik persoonlijk erg saai :P

Das ook al bekent, ook al weet je nog niet wat voor games eruit gaan komen:
[afbeelding]

Persoonlijk ben ik benieuwd naar de prijs en game titels die gaan komen :) Super Mario Galaxy 3 please!
Je hebt een aantal goede punten. Ik verwacht ook niet dat een switch top notch gaat zijn, hoeft ook niet maar wat kunnen we dan wel met de hardware aanwezig ? Dus ik hoop voorbeelden te zien van de kracht mogelijk met de switch en ik vergelijk het dan niet met een PC, ps4, xbox.

De switch kun je inderdaad gebruiken als console en als handheld , maar de vraag is wat is de insteek geweest. Was het doel een opvolger voor de Wii U te creëren met 3ds functies of juist andersom. Mobiliteit boven prestaties of juist andersom, middenweg :).

Die lijst is inderdaad bekend, maar nog niet met welke games. Leuk als bijvoorbeeld EA één of andere pim pam pet uitbrengt maar ik hoop meer op aankondigen van Fifa, battlefield in de maak/port zijn. Moet de hardware natuurlijk wel in mee kunnen. Want daarmee zou je potentieel een grotere doelgroep kunnen aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
KraveN schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 16:14:
[...]

Je hebt een aantal goede punten. Ik verwacht ook niet dat een switch top notch gaat zijn, hoeft ook niet maar wat kunnen we dan wel met de hardware aanwezig ? Dus ik hoop voorbeelden te zien van de kracht mogelijk met de switch en ik vergelijk het dan niet met een PC, ps4, xbox.

De switch kun je inderdaad gebruiken als console en als handheld , maar de vraag is wat is de insteek geweest. Was het doel een opvolger voor de Wii U te creëren met 3ds functies of juist andersom. Mobiliteit boven prestaties of juist andersom, middenweg :).

Die lijst is inderdaad bekend, maar nog niet met welke games. Leuk als bijvoorbeeld EA één of andere pim pam pet uitbrengt maar ik hoop meer op aankondigen van Fifa, battlefield in de maak/port zijn. Moet de hardware natuurlijk wel in mee kunnen. Want daarmee zou je potentieel een grotere doelgroep kunnen aanspreken.
Ik denk dat de games grafisch te vergelijken zullen zijn met die van de Xbox 360 en PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:10
Je bedoelt in handheld-mode, mag ik hopen. Als dat docked zou zijn zou dat wel een tegenvaller zijn, de Wii U zit daar al een stuk boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fleximex schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:56:
Was dit gerucht overigens al gepost? De Switch zou $249,99 gaan kosten: https://www.reddit.com/r/...ndo_switch_us_price_leak/

Tegelijk ook deze die weer $299,99 beweert:
https://www.reddit.com/r/...leak_2_electric_boogaloo/

Altijd grappig dat hoe dichter je bij de waarheid (a.k.a. de presentatie) komt, hoe meer geruchten er komen. Vrijdagochtend weten we het natuurlijk wél zeker.
Ik werd geflamed omdat ik voorspelde dat hij HIER minstens 299 euro gaat kosten voor een werkbare versie.
Wat bedoel ik daarmee ? Een versie die uitgerust is zodat je aan de gang kan, Nintendo heeft er namelijk een handje van om premium en budget versies te releasen van hardware zodat je met de goedkope versie nog eens 50 euro kan uitgeven voor zaken die je nodig gaat hebben of die je veel geklooi gaan besparen.

Iedereen vond 299 euro niet realistisch want dat was de doodsteek, bla bla bla bla bla.
Let maar op, 299 op zijn minst !
De new3dsXL kwam ook op de markt voor 200 euro en daar zat niet eens een lader bij.

De Switch moet baanbrekend zijn als ik de mensen en optimisten hier mag geloven dus 299 euro is HEEL realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:05
Dingen die me boeien:
- scherm
- datum
- zelda?
- performance
- accuduur

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

matthijst schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:56:
Dingen die me boeien:
- scherm
- performance
- accuduur
En niet te vergeten voice chat, in ieder geval met vrienden!

[ Voor 3% gewijzigd door Bisamrat op 11-01-2017 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

we zullen zien of deze schreeuwlelijk gelijk heeft. _/-\o_

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:04

S2S

Richh schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:45:
[...]

Ik verwacht een €249 pricetag op March 17, zoals ik al eerder voorspelde en nu overal ook wordt genoemd :P Niet dat ze het gaan vertellen, maar ik verwacht nog altijd een 16nm Pascal-GPU en ongeveer 1TFLOP aan performance, -25% portable.
En verder een hoop demo's van wat je met de nieuwe hardware kan en een stapel games.
€249,99 denk ik zelf ook. Architectuur, 16nm Maxwell (met kans op zelfs 20nm) met enkele Pascal toevoegingen. Nintendo houdt van hadware die beproeft is.. beetje zoals NASA :+
1 TFLOP met meeste shaders op fp16 en 500 MFLOP met fp32.(Docked) En alles daartussen als mix..

En in portable mode 35 - 40 % verlies.. dus rond de 500 MFLOP.. krachtig genoeg. Ik heb er zin in ongeacht de specs. Ik heb mij WiiU al verkocht.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 17:44:
[...]

Ik werd geflamed omdat ik voorspelde dat hij HIER minstens 299 euro gaat kosten voor een werkbare versie.
Wat bedoel ik daarmee ? Een versie die uitgerust is zodat je aan de gang kan, Nintendo heeft er namelijk een handje van om premium en budget versies te releasen van hardware zodat je met de goedkope versie nog eens 50 euro kan uitgeven voor zaken die je nodig gaat hebben of die je veel geklooi gaan besparen.

Iedereen vond 299 euro niet realistisch want dat was de doodsteek, bla bla bla bla bla.
Let maar op, 299 op zijn minst !
De new3dsXL kwam ook op de markt voor 200 euro en daar zat niet eens een lader bij.

De Switch moet baanbrekend zijn als ik de mensen en optimisten hier mag geloven dus 299 euro is HEEL realistisch.
En de eerste goalposts worden al verplaatst... Eerst was het “minimaal 299" en nu is het "minimaal 299 voor de werkbare versie". Mijn bookmarks staan op het eerste ;)
De Wii U was het enige Nintendo systeem ooit met een basic en een premium sku. Ik denk trouwens niet dat Nintendo dat met de Switch gaat doen maar vooruit. Ik verwacht 1 systeem van €249.

Ik kan je voor alles wat je noemt een weerwoord geven maar dat heeft iedereen in dit topic al meermaals gedaan. Overmorgen kom je er zelf achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

S2S schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:36:
[...]

€249,99 denk ik zelf ook. Architectuur, 16nm Maxwell (met kans op zelfs 20nm) met enkele Pascal toevoegingen. Nintendo houdt van hadware die beproeft is.. beetje zoals NASA :+
1 TFLOP met meeste shaders op fp16 en 500 MFLOP met fp32.(Docked) En alles daartussen als mix..

En in portable mode 35 - 40 % verlies.. dus rond de 500 MFLOP.. krachtig genoeg. Ik heb er zin in ongeacht de specs. Ik heb mij WiiU al verkocht.
Met kans op zelfs 20nm? Je weet hoe raar het woord 'zelfs' klinkt in deze context? Ik heb namelijk liever 16 dan 20nm ;) Ik ga er maar vanuit dat je het andersom bedoelt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Thrace Grumble op 11-01-2017 19:03 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:53:
[...]

En de eerste goalposts worden al verplaatst... Eerst was het “minimaal 299" en nu is het "minimaal 299 voor de werkbare versie". Mijn bookmarks staan op het eerste ;)
De Wii U was het enige Nintendo systeem ooit met een basic en een premium sku. Ik denk trouwens niet dat Nintendo dat met de Switch gaat doen maar vooruit. Ik verwacht 1 systeem van €249.

Ik kan je voor alles wat je noemt een weerwoord geven maar dat heeft iedereen in dit topic al meermaals gedaan. Overmorgen kom je er zelf achter :)
We gaan het zien !
Betwijfel of we vrijdag de prijs gaan zien die men hier in NL gaat hanteren maar wellicht weten we dan wat meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:53:
[...]

Incorrect. De New Nintendo 3DS is ook gelijk in twee verschillende versies uitgebracht NN3DS en NN3DSXL.

Er wordt zoveel onzin in dit topic geroepen en gezegd alsof het de waarheid is. Maar dat wel met 0,0 onderbouwing. Mensen, wacht gewoon op vrijdag dan weten we alles wat we moeten weten over de Switch.
Bomberman71 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:02:
[...]

We gaan het zien !
Betwijfel of we vrijdag de prijs gaan zien die men hier in NL gaat hanteren maar wellicht weten we dan wat meer.
Het is een Japanse presentatie gericht op het Japanse publiek. Dus ga er maar niet van uit ;) Verder heeft Nintendo nog nooit in Europa prijzen genoemd voor hun consoles. (Prijzen worden door retailers bedacht en die kijken vaak naar de VS)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een video van ex-GameTrailers personeel promoten:

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:04:
[...]

Incorrect. De New Nintendo 3DS is ook gelijk in twee verschillende versies uitgebracht NN3DS en NN3DSXL.

Er wordt zoveel onzin in dit topic geroepen en gezegd alsof het de waarheid is. Maar dat wel met 0,0 onderbouwing. Mensen, wacht gewoon op vrijdag dan weten we alles wat we moeten weten over de Switch.
FOUT ! Vrijdag gaan hun echt geen specsheets delen, benchmarks draaien en de exacte prijzen per land presenteren.
Wat je gaat zien is Game Candy en de mooie kanten van hun product.
Als jij denkt dat je dan inhoudelijk echt veel meer weet heb je het echt mis, hun gaan echt niet in op de vele vragen van mensen die twijfelen aan oa de power.

Beetje een auto presentatie op de Autosalon, Ziet er prachtig uit, puike prestaties, ongekende dynamiek, en super zuinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:04

S2S

Thrace Grumble schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 18:56:
[...]

Met kans op zelfs 20nm? Je weet hoe raar het woord 'zelfs' klinkt in deze context? Ik heb namelijk liever 16 dan 20nm ;) Ik ga er maar vanuit dat je het andersom bedoelt :+
Nee is Nintendo :+ Die doen altijd iets achterstevoren met hun hardware.... dus de kans is groter dat het 20nm wordt.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
RayNbow schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:06:
Even een video van ex-GameTrailers personeel promoten:
[video]

:p
Easy Allies is zo geweldig. Leuke groep gasten, met leuke video's. Ook de reactie video's op persconferenties zijn altijd geweldig. Gewoon Gametrailers, maar met misschien wel meer wekelijkse content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

S2S schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:11:
[...]

Nee is Nintendo :+ Die doen altijd iets achterstevoren met hun hardware.... dus de kans is groter dat het 20nm wordt.
Haha, true :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:08:
[...]

FOUT ! Vrijdag gaan hun echt geen specsheets delen, benchmarks draaien en de exacte prijzen per land presenteren.
Wat je gaat zien is Game Candy en de mooie kanten van hun product.
Als jij denkt dat je dan inhoudelijk echt veel meer weet heb je het echt mis, hun gaan echt niet in op de vele vragen van mensen die twijfelen aan oa de power.

Beetje een auto presentatie op de Autosalon, Ziet er prachtig uit, puike prestaties, ongekende dynamiek, en super zuinig.
Daarom schreef ik ook alles wat je moet weten. Niet alles wat er te weten is. De kracht van het apparaat interesseert mij enkel op het Tweakers-vlak. Maar daarbuiten heb ik werkelijk maar in één ding interesse: Games. Games. En nog meer games. En daar krijgen we genoeg van te zien.

Wat ik vermoed:
1. Duidelijke overzicht van de functies van het systeem. Dingen als touchscreen, wel/geen camera, ir besturing, nfc, bluetooth, USB-C.
2. Een korte lineup van games (met meer in de 2e presentatie).
3. Een grote Zelda presentatie.
4. Een onderbreking met wat Zelda muziek.
5. en een knaller als afsluiter: Pokémon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:14:
[...]

Daarom schreef ik ook alles wat je moet weten. Niet alles wat er te weten is. De kracht van het apparaat interesseert mij enkel op het Tweakers-vlak. Maar daarbuiten heb ik werkelijk maar in één ding interesse: Games. Games. En nog meer games. En daar krijgen we genoeg van te zien.

Wat ik vermoed:
1. Duidelijke overzicht van de functies van het systeem. Dingen als touchscreen, wel/geen camera, ir besturing, nfc, bluetooth, USB-C.
2. Een korte lineup van games (met meer in de 2e presentatie).
3. Een grote Zelda presentatie.
4. Een onderbreking met wat Zelda muziek.
5. en een knaller als afsluiter: Pokémon.
Ach, voor de WiiU zagen we al jaren allerlei previews van games, keer op keer ..
Tot op heden is er nog niks duidelijk mbt tot bijv. Zelda op de WiiU om maar een voorbeeld te noemen.
Wat je dus nu gaat zien wilt niet altijd zeggen dat het er ook echt of binnenkort komt.

Jij verwacht een grote Zelda presentatie ? Reken er maar niet op.

[ Voor 4% gewijzigd door Bomberman71 op 11-01-2017 19:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:04:
[...]

[...]

Het is een Japanse presentatie gericht op het Japanse publiek. Dus ga er maar niet van uit ;) Verder heeft Nintendo nog nooit in Europa prijzen genoemd voor hun consoles. (Prijzen worden door retailers bedacht en die kijken vaak naar de VS)
De New 3DS was geen nieuw systeem maar een revisie. Beide devices waren hardwarematig hetzelfde, alleen het scherm verschilde. Dat is natuurlijk heel wat anders dan de opslagruimte.

En meestal kan je twee nullen van de Yen-prijs afhalen om in de buurt van de dollar/europrijs te komen. Je kan er dan natuurlijk een tientje of twee naast zitten, maar een goede richting krijgen we sowieso.
Daarbij is deze Direct wellicht voor Japan, maar Nintendo laat niet voor niks dit ding met Engelse voice over rond gaan en promoot de stream niet voor niks wereldwijd. Ik verwacht eigenlijk wel een dollarprijs, maar dat weet ik niet zeker.

Edit: ik verwacht natuurlijk wel Zelda materiaal, maar de echte deep dive is voor de tweede direct. De eerste is voor de hardware, gecombineerd met showreels.

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 11-01-2017 19:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:35:
[...]

Ach, voor de WiiU zagen we al jaren allerlei previews van games, keer op keer ..
Tot op heden is er nog niks duidelijk mbt tot bijv. Zelda op de WiiU om maar een voorbeeld te noemen.
Wat je dus nu gaat zien wilt niet altijd zeggen dat het er ook echt of binnenkort komt.

Jij verwacht een grote Zelda presentatie ? Reken er maar niet op.
Dat is juist de tactiek van Nintendo. We weten nog helemaal niets over het verhaal in de game. Ik heb het vorig jaar na E3 ook gezegd: het verhaal krijg je te zien zodra je het spel start. Niet eerder.

Verder heeft Nintendo tot nu toe best veel info over het spel hier en daar vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:35:
Niks?

De game staat gepland voor dit jaar voor de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:47:
[...]

Niks?

De game staat gepland voor dit jaar voor de Wii U.
Staat ie al 5 jaar ... Er zijn hier mensen die hebben hem al bijna 2 jaar in pre-order.
Was eerst zomer 2016 ... toen eind 2016, toen werd het maart 2017 en Inmiddels is die datum ook weer verdwenen.

Inmiddels is het WiiU platform opgedoekt en is praktisch gezien dood ...
Mensen die dat anders zien mogen dat aan mij uitleggen.

Besides, mensen die zich nu nog druk maken om Zelda voor de WiiU en dus anno 2017 nog een WiiU hebben zijn zeer waarschijnlijk Nintendo fans, die kopen de Switch toch wel, vroeg of laat.

De vraag: WAAROM zou je dan in hemelsnaam de WiiU versie van de nieuwste Zelda kopen ?
De Switch versie zal sowieso beter zijn, dat is een gegeven ....

[ Voor 37% gewijzigd door Bomberman71 op 11-01-2017 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Als de game voor de Switch uitkomt, komt ie ook voor de Wii U uit. Zou niet weten waarom die versie uitgesteld zou moeten worden.

Als er vrijdag een releasedatum genoemd wordt zal de prijs toch ook wel bekend gemaakt worden. Anders is het lastig voor bedrijven om preorders aan te nemen als ze mensen niets kunnen zeggen over de prijs.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-08 20:09
http://www.gamesradar.com...d-a-teaser-is-on-the-way/

Toch blijf ik hier wel op hopen. Niet per se dat het een exclusive is, maar het zou echt mooi zijn als beyond good and evil 2 er op uit komt (en sowieso al uitkomt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Oh hee een switch topic :+

Spannend, over iets meer dan 24 uur weten we wat de bedoeling gaat zijn :)
Enkele voorspellingen van mij:
- 250 dollar prijs
- Breath of the Wild launchtitel, maar ik zeg dat de WiiU versie op releasedag van de switch ook te koop zal zijn.
- 1 SKU, dus geen modellen met meer memory, bundels, extra contoller, kleurtjes, etc.
- 1 andere grote Nintendo launchtitel uit deze lijst: Mario Kart, Smash Bros, Splatoon. De andere twee voordat het 2018 is.
- 1 minder grote Nintendo launchtitel, misschien iets nieuws, misschien iets wat al een tijdje stil ligt.
- Nieuwe 3D mario pas later.
- Ports van third party games die al langere tijd op een ander systeem beschikbaar (Skyrim, Darksouls) zijn, of al aangekondigd zijn en later verschijnen
- Een hele rits dingen die we voor 2019 kunnen verwachten.
- Indies.... minstens 5 minuten gelul over indies.
- Een third party technisch praatje over geschikt maken van hun engine of middleware zonder iets te zeggen over games.
- Iets voor loyale Nintendo fans, kan vanalles zijn van VC games die gratis te downloaden zijn als je ze al had, of korting op een digitale game als je iets al had op de WiiU of 3DS.
- Geen Pokemon stars (of hoe het zou gaan heten).

En ja, ik durf het te zeggen... de nadelen:
- Wij krijgen de switch pas maanden later als de VS en andere regio's.
- Wel regiolock
- Meer dan 250 euro voor ons: ik zeg 289 euro. (dollarprijs=europrijs + btw)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
BlackMage schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 00:00:
Oh hee een switch topic :+

Spannend, over iets meer dan 24 uur weten we wat de bedoeling gaat zijn :)
Enkele voorspellingen van mij:
- 250 dollar prijs
- Breath of the Wild launchtitel, maar ik zeg dat de WiiU versie op releasedag van de switch ook te koop zal zijn.
- 1 SKU, dus geen modellen met meer memory, bundels, extra contoller, kleurtjes, etc.
- 1 andere grote Nintendo launchtitel uit deze lijst: Mario Kart, Smash Bros, Splatoon. De andere twee voordat het 2018 is.
- 1 minder grote Nintendo launchtitel, misschien iets nieuws, misschien iets wat al een tijdje stil ligt.
- Nieuwe 3D mario pas later.
- Ports van third party games die al langere tijd op een ander systeem beschikbaar (Skyrim, Darksouls) zijn, of al aangekondigd zijn en later verschijnen
- Een hele rits dingen die we voor 2019 kunnen verwachten.
- Indies.... minstens 5 minuten gelul over indies.
- Een third party technisch praatje over geschikt maken van hun engine of middleware zonder iets te zeggen over games.
- Iets voor loyale Nintendo fans, kan vanalles zijn van VC games die gratis te downloaden zijn als je ze al had, of korting op een digitale game als je iets al had op de WiiU of 3DS.
- Geen Pokemon stars (of hoe het zou gaan heten).

En ja, ik durf het te zeggen... de nadelen:
- Wel regiolock
Nintendo heeft al aangekondigd dat het een wereldwijde lancering betreft. Daarnaast heeft een retailer in Engeland al een gegarandeerde pre-order voor 199 pond gelanceerd. Ik kan me haast niet voorstellen dat zij van plan zijn om op ieder exemplaar 50 pond bij te moeten leggen.

https://www.gameseek.co.u...tendo-switch-console#desc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bomberman71 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:49:
[...]

Staat ie al 5 jaar ... Er zijn hier mensen die hebben hem al bijna 2 jaar in pre-order.
Was eerst zomer 2016 ... toen eind 2016, toen werd het maart 2017 en Inmiddels is die datum ook weer verdwenen.

Inmiddels is het WiiU platform opgedoekt en is praktisch gezien dood ...
Mensen die dat anders zien mogen dat aan mij uitleggen.

Besides, mensen die zich nu nog druk maken om Zelda voor de WiiU en dus anno 2017 nog een WiiU hebben zijn zeer waarschijnlijk Nintendo fans, die kopen de Switch toch wel, vroeg of laat.

De vraag: WAAROM zou je dan in hemelsnaam de WiiU versie van de nieuwste Zelda kopen ?
Waarom zal de switch versie beter zijn? Ik krijg de hele tijd het gevoel dat de switch niet krachtiger is dan de U.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex

Dat wordt het niet. Het wordt dan of 249 of 299. Maar ik denk dat ze de europrijs gelijk houden aan de dollarprijs. Die speling is er namelijk vaak. De UK versie wordt qua absolute waarde 50 pond minder dan de dollar en europrijs. Er wordt gewoon meer winst in het ene dan het andere land gemaakt. Dat is normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maart 2017 staat op de Nederlandse, Amerikaanse en Japanse Nintendo website. Dus nee.

Verder: Shovel Knight Treasure Trove is aangekondigd voor de Nintendo Switch (en alle consoles waar het spel nu op uit is) hier komt binnenkort de "Spectre Knight" uitbreiding voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MrVegeta schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 00:18:
[...]

Waarom zal de switch versie beter zijn? Ik krijg de hele tijd het gevoel dat de switch niet krachtiger is dan de U.
Maar wat zou de reden van Nintendo zijn om een nieuwe console uit te brengen die net zo krachtig is als de voorganger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 19:49:
[...]

Je moet ook geen game preorderen als er geen specifieke datum is opgegeven. Informeer maar eens bij mensen die een PS3 kochten voor The Last Guardian of Final Fantasy Versus XIII. ;)

Er zijn ook mensen die de GameCube versie van ZTP kochten. Ik zou zeggen, vraag het hen waarom zij die versie kochten in plaats van de Wii versie.
MrVegeta schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 00:18:
[...]

Geschat wordt dat de Switch uit de dock op 1.5x het niveau zit van de Wii U, maar dit zijn zoals gezegd schattingen.

Verder lijkt de Switch versie van BotW beter te draaien op de Switch op basis van beelden die getoond werden tijdens The Tonight Show with Jimmy Fallon, al moet wel gezegd worden dat deze vergelijking alleen eerlijk is als de build die op de Switch draaide ongeveer even oud was als de build die we op de Wii U hardware gezien hebben.

Voor fun, hier is een plaatje van een Tegra X1 chip:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/01/NVIDIA-Tegra-X1-Super-Chip_11-635x334.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door RayNbow op 12-01-2017 07:31 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic