Acties:
  • +1 Henk 'm!
Specs van de nieuwe Shield.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AXJqvMb.gif

Japanse stream link beschikbaar:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=1ti9rFafwTw]

[ Voor 56% gewijzigd door RayNbow op 05-01-2017 08:34 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Geen nieuwe Tegra soc in de nieuwe shield TV, specs van de Switch nog steeds giswerk :X

Edit: ik zag het niet staan, die plaatjes leiden af :P

[ Voor 48% gewijzigd door AstralizeR op 05-01-2017 10:07 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 09:03
AstralizeR schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:46:
[...]

Geen nieuwe Tegra soc in de nieuwe shield TV, specs van de Switch nog steeds giswerk :X

Edit: ik zag het niet staan, die plaatjes leiden af :P
De kans blijft aanwezig dat ze voor de switch een andere soc gebruiken. Maar ik stel langzaam mijn verwachtingen een beetje bij. Aan de andere kant waarom zou nvidia een update uitbrengen van de shield als het geen verbetering is. De vraag is dan alleen waar wordt die verbetering gerealiseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat het voor nvidia niet waard is om een compleet nieuwe soc te ontwikkelen voor alleen een nieuwe android tv. Sowieso profiteerd het apparaat maar weinig van een betere soc omdat de meeste mensen het als een media centrum gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

KraveN schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:49:
De kans blijft aanwezig dat ze voor de switch een andere soc gebruiken. Maar ik stel langzaam mijn verwachtingen een beetje bij. Aan de andere kant waarom zou nvidia een update uitbrengen van de shield als het geen verbetering is. De vraag is dan alleen waar wordt die verbetering gerealiseerd?
Er staat wel X1, maar niet specifiek welke GPU architectuur deze chip gebruikt. ;)
Verder denk ik omdat de X1 nog steeds een krachtige chip is en meer dan voldoende voor het streamen.
Ja, je kan er ook games op spelen/streamen en zelfs zeer goed op emuleren maar de chip is best wel overkill voor alleen streamen, en de verbetering in de nieuwe shield lijkt daarom alleen de controller/remote en wat nieuwe features (middels software upgrade oude shield?).

Bij de Switch staat nog altijd het verhaal "Custom Tegra chip". Geen K1, X1 of X2.
Duimen dus dat het de 1 TFLOPS haalt zodat er hopelijk wat meer 3rd party games geport worden.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ubisoft support voor de Shield = inzicht in hoe Ubisoft de Switch zal steunen?
Sorry if this has already been discussed, but the new Shield is getting the following support from Ubi-Soft: For Honor, Watch Dogs 2, and AC: Syndicate. Also, The Witness, Tomb Raider, and Shadowgun Legends will be available at launch.

Considering the similar architecture with the Switch, it seems like a strong possibility that at least some of those could be Switch-bound, no?

Link:
http://www.digitaltrends....ed-shield-tv-at-ces-2017/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
http://www.eurogamer.net/...of-the-wilds-release-date Volgens eurogamer komt zelda uit op launch in de vs en Japan, in europa is het nog niet duidelijk. Dit zou dan overeen komen met wat andere lekkers zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:50:

[...]
Dat zou wel bijzonder zijn dat Ubisoft (oke waarschijnlijk doet Nvidia dat zelf) die games naar de shield tv porten, lijkt me niet dat daar echt een markt voor is. Misschien dat ze de streaming dienst bedoelen en anders worden de games inderdaad naar de switch geport en lijken de switch en shield tv zoveel op elkaar dat Ubisoft die dan maar meteen mee pikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52
Wat denken jullie van dit:
http://www.insidegamer.nl...-naar-zwakke-pcs-mogelijk
nieuws: Nvidia kondigt GeForce Now-streamingdienst aan voor Windows en macOS

De tool Geforce Now is al beschikbaar voor de Shield van Nvidia. Het zou geen onlogische stap om de tool naar de Switch te brengen. Hoe tof zou het zijn als nVidia dit zou doen? Ik snap dat Nintendo wellicht dan niet alle games wil toelaten via de dienst, maar een selectie zou al heel wat zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 05-01-2017 13:38 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:13:

De tool Geforce Now is al beschikbaar voor de Shield van Nvidia. Het zou geen onlogische stap om de tool naar de Switch te brengen. Hoe tof zou het zijn als nVidia dit zou doen? Ik snap dat Nintendo wellicht dan niet alle games wil toelaten via de dienst, maar een selectie zou al heel wat zijn.
Poe die kans acht ik erg klein. Of Nintendo moet een percentage van de inkomsten krijgen voor de mensen die het op de switch gebruiken. Ik zou het wel verder een mooie feature vinden, maar ik zie die streaming diensten de komende jaren nog niet uitbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:32
Zeror schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:13:

Maar werkt dit ook met een slechte internetverbinding? Kan me bijna niet voorstellen dat er geen lag is. Verder heb ik geen idee hoe goed het werkt en zou ik het graag op de switch zien. Nintendo kennende willen ze alles wel zoveel mogelijk in eigen hand hebben dus verwacht er de komende tijd weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52
Nieuwevolger schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:18:
[...]

Poe die kans acht ik erg klein.
Ik acht die kans ook klein, maar het zou voor Nintendo een mooie en makkelijke manier zijn om meer games naar de Switch te kunnen halen. Aan de andere kant zou nVidia hun eigen Shield tablet wel ten dode opschrijven als ze dit naar de Switch zouden brengen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Latency voor zulke diensten vrij goed hoor, prima om veel singelplayer games te spelen. Het gemiddelde internet wat we hier in Nederland hebben is ook snel genoeg ervoor. Maar op het moment is er gewoon nog niet echt vraag voor zulke diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Nieuwevolger schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:24:
Latency voor zulke diensten vrij goed hoor, prima om veel singelplayer games te spelen. Het gemiddelde internet wat we hier in Nederland hebben is ook snel genoeg ervoor. Maar op het moment is er gewoon nog niet echt vraag voor zulke diensten.
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Ik heb wel eens PSnow geprobeerd en het werkt maar ik zou niet zeggen dat het echt lekker speelt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:23:
[...]
Ik acht die kans ook klein, maar het zou voor Nintendo een mooie en makkelijke manier zijn om meer games naar de Switch te kunnen halen. Aan de andere kant zou nVidia hun eigen Shield tablet wel ten dode opschrijven als ze dit naar de Switch zouden brengen.
Denk dat dat laatste wel mee valt. De shield tv wordt voornamelijk als media centrum of luxe chromecast gebruikt, terwijl de switch een mobiele console is voor console (Voornamelijk Nintendo) games. Sowieso is die dienst ook wel beschikbaar voor laptops, dan zou het ook niet uitmaken als de switch het ook kan. Denk dat Nvidia liever zoveel mogelijk gebruikers van de dienst hebben dan eventueel een handjevol shield tv kopers mislopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RayNbow schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 12:50:

[...]
Lijkt er op dat het via de nieuwe streaming servers gaat, dit komt van het Nvidia blog.
The New Way to Game

The newly expanded GeForce NOW game-streaming service delivers Pascal-powered GPU performance, from the cloud, to SHIELD users.

GeForce NOW also brings a host of new games. In the coming months, gamers will be able to link their GeForce NOW and Ubisoft accounts to play titles from its award-winning catalog. Games will include Watch Dogs 2, The Division, Assassin’s Creed Syndicate and the upcoming For Honor.

https://blogs.nvidia.com/.../04/shield-tv-gaming-ces/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Hebben jullie ook gezien wat het kost? 25 dollar per 20 uur. Dat zal de Switch doelgroep nooit willen/kunnen betalen.

En zoals rajacker zegt, er zijn ook zat mensen die het niet fijn vinden spelen. Persoonlijk vind alleen lokaal streamen speelbaar voor bepaalde type games, zoals met Steam link of de originele Shield.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Nieuwevolger schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:46:
[...]
Lijkt er op dat het via de nieuwe streaming servers gaat, dit komt van het Nvidia blog.
The New Way to Game
Leek me ook heel sterk dat het puur op de Shield zou draaien, hoe ga je dat doen op de 16gb versie :P
Daarbij is de Shield nou ook weer niet zo krachtig om zulke AAA titels te kunnen draaien, tenzij de X1 in de nieuwe Shield wel flink verbeterd is maar dat betwijfel ik.
Avioto schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:12:
Hebben jullie ook gezien wat het kost? 25 dollar per 20 uur. Dat zal de Switch doelgroep nooit willen/kunnen betalen.

En zoals rajacker zegt, er zijn ook zat mensen die het niet fijn vinden spelen. Persoonlijk vind alleen lokaal streamen speelbaar voor bepaalde type games, zoals met Steam link of de originele Shield.
Dat zou dan een duur geintje worden om Zelda BoTW 100% uit te spelen. Als het een beetje lijkt op Skyrim zal ik ook die game pas uitspelen na 200 uur omdat het te leuk is maar wat aan te kloten in zulke sandbox games. _O- ...en vergeet de nieuwe Xenoblade niet, als die ook minstens 60 uur gemaplay (story) heeft en veel extra's.

Ik heb naast een Shield ook een Steam Link (2 zelfs), maar heb nog nooit de Shield gebruikt om games te streamen omdat de Steam Link dit al perfect doet, met als enige nadeel dat mijn monitor aan moet blijven om te kunnen streamen.

[ Voor 49% gewijzigd door AstralizeR op 05-01-2017 14:31 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Ondertussen is de Nintendo Switch site vernieuwd: http://www.nintendo.com/switch/
Erachter niet de Belgische of Nederlandse site.

Daarnaast weten we dat het event in het japans gaat zijn met Engelse voice over.
Nintendo NL en BE hebben aangekondigd in het Nederlands updates te geven via Twitter tijdens het event.

Daarnaast is er dezelfde dag voor ons nog een Nintendo Treehouse om 15.30 onze tijd.

Weet iemand trouwens of Nintendo ook hands-on events voor de Switch gaat organiseren in België/Nederland ?
Heb namelijk gelezen dat ze dit zullen doen in verschillende steden in Amerika en Engeland.

K.W.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KoensSocialL schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 21:22:
Weet iemand trouwens of Nintendo ook hands-on events voor de Switch gaat organiseren in België/Nederland ?
Heb namelijk gelezen dat ze dit zullen doen in verschillende steden in Amerika en Engeland.
Nog niets gezien over Nederland, wel Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
Dan ben je een dag te laat.

Hopelijk komt Zelda met launch uit, dan is het meteen een preorder zodra het mogelijk is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:27:
[...]

Dan ben je een dag te laat.

Hopelijk komt Zelda met launch uit, dan is het meteen een preorder zodra het mogelijk is.
Als ik jou was zou ik niet op donderdag 5 uur s'ochtends klaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Nieuwevolger schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:30:
[...]

Als ik jou was zou ik niet op donderdag 5 uur s'ochtends klaar zitten.
Oeps :). Maar op vrijdag zit ik ook niet zo vroeg klaar.

Als ik de namen hoor in de video hierboven lijkt het alsof Nintendo toch wel de nodige ontwikkelaars aan het werk heeft gezet. En ik hoop ook nog op een Denpa men 2.0

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
A modest 245 pond? Das bijna 300 euro toch? Hrm 286 volgens google...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zeggen er ook bij dat seasons of heaven er veel belovend uit ziet, terwijl die nog niet een dev kit hebben. Lijkt nogal gespeculeerd op eerdere geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sagat schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:43:
A modest 245 pond? Das bijna 300 euro toch? Hrm 286 volgens google...
.

Brexit slaat harder toe dan je lief is dus het kan zomaar dat die prijs 1 op 1 word vertaald naar euro's.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 12:19:
[...]

.

Brexit slaat harder toe dan je lief is dus het kan zomaar dat die prijs 1 op 1 word vertaald naar euro's.
Dat val nog wel mee hoor, volgens deze site is 245 pond gelijk aan 286 euro en 302 dollar. Meestal zijn de euro en dollar prijzen gelijk, de pond zit er meestal onder.
http://www.wisselkoers.nl/calculator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Gebaseerd op geruchten of te vroeg informatie gelekt.
https://www.reddit.com/r/...ssue_of_maximum_pc_and_i/

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ongeveer 250 gbp gaat waarschijnlijk €279-€299 worden, al gok ik op het laatste. De Xbox One S, PS4 en PS4 Slim hadden een adviesprijs van 260 pond in GB. Dat is om te rekenen naar 300 dollar/euro ;)

Die prijs is wat mij betreft goed voor een gamesysteem, al blijft de vraag wat je er voor terug krijgt. Ben erg benieuwd naar de specs, mocht er een Pascal-based Tegra inzitten, dan vind ik de Switch zeker z'n prijs waard.
Of ik hem ga aanschaffen is afhankelijk van de games.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
Richh schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 14:52:
Ongeveer 250 gbp gaat waarschijnlijk €279-€299 worden, al gok ik op het laatste. De Xbox One S, PS4 en PS4 Slim hadden een adviesprijs van 260 pond in GB. Dat is om te rekenen naar 300 dollar/euro ;)

Die prijs is wat mij betreft goed voor een gamesysteem, al blijft de vraag wat je er voor terug krijgt. Ben erg benieuwd naar de specs, mocht er een Pascal-based Tegra inzitten, dan vind ik de Switch zeker z'n prijs waard.
Of ik hem ga aanschaffen is afhankelijk van de games.
Om heel eerlijk te zijn. Als er geen Pascal generatie in zit maar de games goed lopen, er goede titels verschijnen en plezier hoog is, dan zou het prima moeten zijn. Althans voor mij wel. Toen de SNES uitkwam keek ik ook niet naar de specs tussen de systemen, ik had gewoon plezier. Ik verwacht hetzelfde als dadelijk de Switch uitkomt, dat ik gewoon plezier kan hebben.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
batumulia schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 14:57:
[...]

Om heel eerlijk te zijn. Als er geen Pascal generatie in zit maar de games goed lopen, er goede titels verschijnen en plezier hoog is, dan zou het prima moeten zijn. Althans voor mij wel. Toen de SNES uitkwam keek ik ook niet naar de specs tussen de systemen, ik had gewoon plezier. Ik verwacht hetzelfde als dadelijk de Switch uitkomt, dat ik gewoon plezier kan hebben.
Ergens ben ik dat wel met je eens hoor :) waarschijnlijk ga ik 'm sowieso ook wel kopen... De specs hebben echter wel een redelijk direct verband met hoe lang het systeem mee gaat. Een krachtig systeem houd het waarschijnlijk langer vol. En mogelijke PS4/Xbone ports maken de Switch voor mij extra interessant. Ook hebben de specs een relatie tot de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48

Megalodon86

Enzyme X

300 euro?! Verkocht! 3DS XL is ook al 200...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat de prijs ook wordt, je moet je bedenken dat je bij consoles altijd krijgt waarvoor je betaald. Dus mocht de switch 300 euro kosten, het ook ongeveer 300 euro kost om te produceren en te leveren. Je moet ook niet verwachten dat Nintendo door een wonder gratis onderdelen krijgt van andere fabrikanten. Zelf betaal ik liever wat meer en daardoor een luxer apparaat, maar dat geldt zeker niet voor iedereen.

De launch line up/periode klinkt tenminste veel belovend. Met een 3D Mario, Zelda, mario kart 8 port en splatoon port. Daarnaast lijken Xenoblade X, super smash bros en pokemon sun/moon een switch versie te krijgen in het eerste jaar. Dan heb je meteen een aantal pareltjes en echte "must plays".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08
Nintendo blijft een redelijke garantie voor 5-10-15 toppers? Dat is zelfs in een no 3rd party situatie al interesant. Afhankelijk of alles je smaak is natuurlijk. Ik koop hem toch voor erbij.

Gisteren was ik even in een hotel en had het zeker leuk gevonden om even via tablet mode te gamen. Neem je toch makkelijker mee dan je hele ps of xb. En toch leuker dan met alle respect een 3 ds game. Dat zeg ik verkeerd. Maar puur de experience met een echte joypad, groter scherm en betere gfx heeft de switch hardware op papier mijn voorkeur.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Technische gezien is de 3ds best wel treurig, maar een beetje beter dan de psp uit 2005. Maar hij heeft wel een aantal hele goeie games. In dat op zich kan Nintendo al hele grote stappen maken met de switch, of het nou een maxwell of pascal gpu krijgt. Maar goed, als je kijkt kijkt dat Apple met z'n mobiele SoC's in 2 jaar de prestaties kunnen verdubbelen, ben je wel meteen future proof en inprincipe elke game die 30 fps draait op de tegra x1, zou dan 60 fps kunnen draaien op de x2. Of games die geen 1080p halen docked en 720p undocked met de x1 in de toekomst zouden dat met de x2 wel kunnen halen. 3rd party games zouden in theorie ook makkelijker te porten zijn van de ps4/xbox met meer kracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
We krijgen op vrijdag de 13de (als dat maar goed gaat..) een tweede presentatie die gericht is op de games voor de Switch. Is om 15:30 uur.

http://www.xgn.nl/nieuws/...h-livestream-aangekondigd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:07:
[...]

Hmm als die devkits niet te duur zijn krijg ik er zin in om zelf wat te gaan bouwen :p
Nog geen prijzen bekend (als in, openbaar op een site), maar deze reddit draad geeft misschien een idee van de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
2000 valt best mee toch? Althans, voor een consument vind ik het veel, maar voor kleine developers moet dat toch wel te betalen zijn. Zou fijn zijn om weer eens wat mooie nieuwe dingen te zien op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:19
Lekker Ventje schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:04:
We krijgen op vrijdag de 13de (als dat maar goed gaat..) een tweede presentatie die gericht is op de games voor de Switch. Is om 15:30 uur.

http://www.xgn.nl/nieuws/...h-livestream-aangekondigd
Dat wordt een dag om naar uit te kijken met 2 verschillende streams. Ga proberen de game sites maar te mijden voordat ik de stream/herhaling heb gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb 4G op mijn iPad dus ik verwacht voor ik thuis ben beide streams al wel gezien te hebben. Maar vergeet ook tweakers dan niet te mijden (en andere techsites).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het grappige is dat je al gespoild wordt als je via het nintendo youtube kanaal de stream terug zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 09:03
Daarnaast moet je dan tegenwoordig ook nieuwssites niet specifiek game of tech gerelateerd ontwijken. Denk aan nu.nl en misschien zelfs wel NOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Kortom, de hele dag geen internet en hopen dat je geen collega's in de buurt hebt die ook gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:19
Lekker Ventje schreef op zondag 8 januari 2017 @ 08:54:
Kortom, de hele dag geen internet en hopen dat je geen collega's in de buurt hebt die ook gamen :)
Haha, dagje onderduiken op de hei }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nikkei (Japanse krant) zegt dat de switch omgerekend 250 dollar gaat kosten. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1331891

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 8 januari 2017 @ 17:36:
Nikkei (Japanse krant) zegt dat de switch omgerekend 250 dollar gaat kosten. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1331891
Grote kans dus dat het hier 250 EUR zal zijn en dat is dan in lijn met de 200 GBP informatie van LKD.

Edit: ...wat dus ook aangehaald wordt in de NeoGAF draad. :p

[ Voor 8% gewijzigd door RayNbow op 08-01-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kans zit er nu dik in dat het basis model 250 dollar/euro gaat kosten, had ik eerste instantie nooit verwacht eigenlijk. Maar het is wel een hele aantrekkelijke prijs voor veel mensen, z'n prijs is voor ouders met kleine kinderen ook wel het overwegen waard. Ben dan ook meteen benieuwd of er nog een duurder model komt met meer opslag en hoeveel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Benieuwd of er voor dat geld een fatsoenlijk display in kan zitten.
Vrees alweer voor zon crappy 50-euro-speelgoedwinkel-kindertablet-scherm :(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op zondag 8 januari 2017 @ 18:51:
Dat denk ik niet. Maar verwacht ook geen 900 euro kostend iPadscherm.

Onthoud dat de Switch, en elke andere console, in de eerste plaats speelgoed is. En niet een techgadget. En dit zie je bij Nintendo bij alle producten. Ze zijn gemaakt op degelijkheid en stevigheid. Je kan zonder problemen een Wii U gamepad van anderhalve meter op de grond laten vallen. Op wat krasjes na zal het scherm gewoon heel blijven. Doe je hetzelfde met een iPad / iPhone dan kan je er een nieuw scherm in laten zetten. Dus ga er maar van uit dat er geen glas in zit, dat het scherm een coating heeft tegen krassen, etc.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan de ene kant zit het er wel aan te komen dat Nintendo voor z'n 'speelgoed' scherm kiest, maar ik zou het wel heel jammer vinden. Naar het scherm kijk je altijd en een mooi scherm maakt de games ook mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
matthijst schreef op zondag 8 januari 2017 @ 18:51:
Dat is vrijwel onmogelijk als je kijkt in hoeveel producten tegenwoordig mooie schermen zitten. Die kosten zijn de laatste jaren hard omlaag gedrukt.
Het feit alleen al dat het om 1280x720 op 6.2" gaat zit het qua scherpte al goed vergeleken met 50 euro speelgoed tablets en de Wii U gamepad.
Het zal niet super zijn. Maar je gaat de Switch waarschijnlijk op tablet afstand houden en niet op smartphone afstand. Ik maak me daar niet zo veel zorgen over.

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de meer dan 100 euro kostende VTech Storio Max. Dat is 1024 x 600 op 7 inch (169.55 PPI). Je gaat van de Wii U van NTSC resolutie (480p) naar HD(-ready 720p). Dat is een grote stap. Namelijk van 158.01 naar 236.87 PPI.

[ Voor 15% gewijzigd door Fleximex op 08-01-2017 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fleximex schreef op zondag 8 januari 2017 @ 19:39:
[...]

Dat is vrijwel onmogelijk als je kijkt in hoeveel producten tegenwoordig mooie schermen zitten. Die kosten zijn de laatste jaren hard omlaag gedrukt.
Het feit alleen al dat het om 1280x720 op 6.2" gaat zit het qua scherpte al goed vergeleken met 50 euro speelgoed tablets en de Wii U gamepad.
Het zal niet super zijn. Maar je gaat de Switch waarschijnlijk op tablet afstand houden en niet op smartphone afstand. Ik maak me daar niet zo veel zorgen over.
Er zijn nog veel meer factoren dan alleen de resolutie, die misschien nog wel belangrijker zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
€250,- of €300,- mij maakt 't niks uit.
Ben eerder benieuwd naar de specs (en dan ook bv naar accuduur) en welke launchtitles er beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:05

Turfschipper

Hup NAC

Voor mij mag die best meer kosten, als die maar zo sterk mogelijk wordt. Maar ik wil hem als handheld, en dan zit ik in principe al goed. Want het wordt sowieso de beste handheld ooit, welke chips ed er ook in zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zondag 8 januari 2017 @ 19:44:
[...]

Er zijn nog veel meer factoren dan alleen de resolutie, die misschien nog wel belangrijker zijn.
Zoals?

Gezien ik een duidelijke opsomming van belangrijke factoren in een spelcomputerscherm heb aangegeven en jij 0 factoren hebt genoemd waarin, volgens jou, het scherm te kort zal schieten..

1. Het is geen iPad van 900 euro. Als Nintendo er een dergelijk scherm in zou stoppen zou de Switch gewoonweg onbetaalbaar worden voor de doelgroep van de Nintendo games 8-16 jaar.
2. Het scherm moet voldoen aan de eis dat het tegen een stoodje kan. Kijk maar naar verschillende "rugged" smartphones / tablets. Die zijn bijna altijd minder op het technische vlak, maar ze kunnen altijd beter tegen een stoodje.
3. Het kan geen glazen scherm zijn, want die verbrijzelen zodra ze vanaf 10 cm hoogte contact met de vloer maken. Dit is mijn iPhone 6 overkomen, en voor 100+ euro kreeg ik er een nieuw scherm in.
En dat is gelijk punt 4. Er kan geen scherm van 100+ euro in het ding zitten als je verwacht dat hij 250-300 euro kost.

Verder weet je 0,0 over het scherm wat er in zit. De enige keer dat je het echte scherm gezien kan hebben is van de TV clip onder zwaar studiolicht. ja, elk scherm ziet er minder uit in die condities tenzij het scherm er speciaal voor gemaakt is.

Ik voermoed dat het scherm vergelijkbaar is met dat van de N3DS(XL), wat erg goede schermen zijn, met alleen een veel hogere resolutie dan de 3DS.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2017 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
PSP en PS Vita vond ik al prima.
Wii U vond ik een rukscherm :)
Ben blijer met glimmende schermen denk ik :D
Ga de Switch sowieso halen, voor de Nintendo Exclusives.

Geen idee of deze al gepost was. Formaat vergeleken met andere portable apparaten:

[ Voor 28% gewijzigd door matthijst op 08-01-2017 23:53 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het PSVita scherm was het slechtste scherm wat ik ooit in een handheld heb gehad. Gelukkig is de LCD versie echt 100x beter. ik speel veel in het donker en op de originele Vita kreeg je dan lelijke vlekken op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind goeie zwart waarde, mooie kleuren, goed contrast en goeie kijk hoeken belangrijker dan een resolutie van 1080p ipv 720p.

In dat filmpje lijkt de grote ook wel mee te vallen. Lijkt meer op een grote handheld dan een tablet.

[ Voor 29% gewijzigd door Nieuwevolger op 09-01-2017 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
Verwijderd schreef op zondag 8 januari 2017 @ 23:53:
Het PSVita scherm was het slechtste scherm wat ik ooit in een handheld heb gehad. Gelukkig is de LCD versie echt 100x beter. ik speel veel in het donker en op de originele Vita kreeg je dan lelijke vlekken op het scherm.
Geen last van gehad met de 1st gen Oled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:06
Nieuwevolger schreef op maandag 9 januari 2017 @ 00:00:
Ik vind goeie zwart waarde, mooie kleuren, goed contrast en goeie kijk hoeken belangrijker dan een resolutie van 1080p ipv 720p.

In dat filmpje lijkt de grote ook wel mee te vallen. Lijkt meer op een grote handheld dan een tablet.
Je kan beide vergeten, gaat natuurlijk gewoon een 720p el-cheapo scherm worden dat tegen een stootje kan. Je moet de Switch dan ook gewoon als een relatief goedkope tablet zien met acceptabele hardware en een controller. Het enige verschil met een normale tablet is dat grote partijen nu games gaan ontwikkelen voor een op ARM-gebaseerd apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:59
Er gaan ook geruchten dat je dat ding in de toekomst in een VR-bril kan proppen.

1080p lijkt me dan geen overbodige luxe en ook niet onrealistisch. De Nexus 7 uit 2013 had een full HD IPS scherm voor 250 euro en tegenwoordig heb je tablets voor 200 euro met een nog stuk hogere resolutie. Het zou me zelfs niets verbazen als het gunstiger is om een full HD scherm te nemen omdat 720p schermpjes steeds lastiger te leveren zullen zijn.

Maar het blijft uiteraard Nintendo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1080P Stationary en 720P Portable klinkt aannemelijk en VR zou ook nog mogelijk zijn... hoe dan ook nog maar een paar daagjes https://www.ebgames.ca/Switch ik hoop dat de wereld klaar is voor Switch! en hoop dat Nintendo gereed en uitgerust is voor de strijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 8 januari 2017 @ 23:53:
ik speel veel in het donker en op de originele Vita kreeg je dan lelijke vlekken op het scherm.
Psyonara schreef op maandag 9 januari 2017 @ 00:34:
[...]

Geen last van gehad met de 1st gen Oled.
Dat is OLED-eigen: het Mura effect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op maandag 9 januari 2017 @ 00:35:
[...]

Je kan beide vergeten, gaat natuurlijk gewoon een 720p el-cheapo scherm worden dat tegen een stootje kan. Je moet de Switch dan ook gewoon als een relatief goedkope tablet zien met acceptabele hardware en een controller. Het enige verschil met een normale tablet is dat grote partijen nu games gaan ontwikkelen voor een op ARM-gebaseerd apparaat.
Het is niet het eerste apparaat die dat doet ;)

Ken je deze?
Afbeeldingslocatie: https://vignette4.wikia.nocookie.net/zelda/images/1/15/Game_Boy_Advance.png/revision/latest?cb=20100924002753

Of elke andere Nintendo handheld die erna kwam? Allemaal hadden ze ARM CPUs ;)
Nieuwevolger schreef op maandag 9 januari 2017 @ 00:00:

Feitelijk wil je een IPS scherm. :+ Die zit in de meeste NN3DSXL. En het scherm is net zo groot als die van de Wii U gamepad. Wat groot genoeg is.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2017 07:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zijn er nog mensen die een bingokaart gaan maken? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien er op de dag zelf een tweede presentatie voor de Games is, weet ik eigenlijk niet echt wat we kunnen verwachten. Ik vermoed een duidelijk overzicht van de functies van het apparaat (helemaal de zaken waar nog onduidelijkheid over was), een paar first party games, misschien een hoge piet van Nvidia on stage voor wat techspecs (dat zal uniek zijn voor Nintendo, maar het is mogelijk), een adembenemde trailer van Zelda (dat weet ik vrijwel zeker), een paar third party games, duidelijk beeld van het besturingssysteem en natuurlijk de release date en de prijs in de VS en Japan. (EU prijzen worden door retailers bepaald)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

http://www.ign.com/boards...witchmas-day-8.454908138/
Zag dit al eerder bij Obe1 voorbij komen en al lult ie vaak ook nergens over is dit nu blijkbaar bevestigd door LKD en Liam Robertson. (zegt nog steeds niks natuurlijk)

30min volledig opgeladen batterij klinkt heel fijn maar er was al eerder iets gelekt over een 30min fast charge die dan de batterij voor 60% zou opladen. Als je met een 60~70% charge 2 a 3 uur kunt spelen vind ik dat wel acceptabel.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij high end smartphones is het scherm en de soc meestal de hoogste kosten post, dus het is niet gek dat daar dan het geld op moet worden bespaard.

Met de prestaties verwacht ik dat ze gaan praten over alle functies van de switch, de prijs en aankondiging trailers van games die we op korte termijn kunnen verwachten. Met het treehouse zullen ze dan gameplay showen van die games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ik ga de Switch toch eerder vergelijken met de Shield TV van (retail) 199,- en dan missen we alleen nog een 720p schermpje die Nintendo vast in bulk inkoopt ergens uit china. voorbeeld Nexus 5 scherm.
Kan dus best een goed LCD scherm in zitten voor 250,- ...(AM)OLED is een ander verhaal :P

[ Voor 5% gewijzigd door AstralizeR op 09-01-2017 11:46 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:37:
Ik ga de Switch toch eerder vergelijken met de Shield TV van (retail) 199,- en dan missen we alleen nog een 720p schermpje die Nintendo vast in bulk inkoopt ergens uit china. voorbeeld Nexus 5 scherm.
Kan dus best een goed LCD scherm in zitten voor 250,- ...(AM)OLED is een ander verhaal :P
OLED panelen schijnen tegenwoordig goedkoper te zijn dan LCD's.
Zeker de 5" smartphone displays die in iedere chinaphone zitten kosten geen ruk omdat ze in hele flinke massaproductie zitten. Dat zijn echter geen 720p 6,2" displays, die zie je eigenlijk nooit op telefoons :P

Nog een paar dagen en we zullen het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Wat moet je hier mee? Bedoelt hij de technische kant? De rest weten we toch al.

http://nl.ign.com/nintend...azen-door-nintendo-switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Lekker Ventje schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:01:

Het Gaat Nvidia ook om de verkoop, dus is het niet meer dan logisch dat zij van WC-Eend ze het de hemel in prijzen. Maar ben reuze benieuwd, m'n wekker gaat 4:45 uur... bakkie koffie er bij en streamen maar 8)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Als Nintendo serieus is over de VR dan zou het best logisch zijn als er een 1440p in zou zitten. Er zijn natuurlijk ook games die zelf met een ver teruggeclockte Tegra 1440p soepel kunnen laten zien.
Laat developers gewoon kiezen op welke resolutie de game draait in docked en mobile mode. De PS4 Pro games hebben vaak ook opties. Enhanced 1080p of 4K bijvoorbeeld.
Voor VR kan het trouwens ook zijn dat de Switch gewoon met USB-C de stroomvoorziening krijgt en dus de volle kracht van de Tegra chip kan gebruiken.

Ik denk echt dat een scherm niet zo duur is. Vooral omdat Nintendo verwacht 2 miljoen Switches te verkopen in maart alleen al. Dat is echt veel en drukt de kosten bij de leverancier voor de onderdelen.

Je hebt namelijk ook die breakdowns van de prijs van een iPhone of Galaxy S. Die kosten qua onderdelen 200-250 dollar. Het (high end) scherm kost meestal rond de 50 dollar.
Verder is de Switch eerlijk gezegd een log/dik ding vergelijken met al die dunne tablets en smartphones. Zo heeft de Galaxy S7 een speciale heat sink met vloeistof zodat er in de als maar dunner wordende smartphone meer en snellere chips gestopt kunnen worden.
Dat soort technische snufjes hoeft een Switch niet eens te hebben.

Ja, die smartphones kosten 700+ euro bij launch. Maar daar moeten ook gigantische marges op gemaakt worden, want die verkopen geen dure software (a.k.a. games). En 600 vs 700 euro maakt voor Apple en Samsung niet veel uit. Het verkoopt toch wel.
Consoles worden vaak met minimale winst of soms zelfs verlies verkocht omdat er naast de hardware zelf, ook nog veel games (en soms accessoires) verkocht worden.
Komt ook nog eens bij dat het gerucht gaat dat Nvidia Nintendo een goede deal heeft gegeven op de Tegra chip.

Ik denk dat het best moet kunnen. Nintendo kennende zal het wel 720p worden en dan zou ik niet eens verbaasd zijn als de Switch voor laag in de 200 euro verkocht wordt (£179, €199, $199 :Y)
Ik weet niet hoeveel andere kosten zoals reclame, het verschepen, etc er nog bij komen. Maar is 140 dollar aan onderdelen en 60 dollar aan de rest zo raar? Dan verkoopt Nintendo het tegen de kostprijs.
Edit: Winkels maken natuurlijk ook nog een marge. Maar toch. Moet kunnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53
Lekker Ventje schreef op maandag 9 januari 2017 @ 14:01:

Misschien draait die fan wat harder dan we verwachten :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
http://gonintendo.com/sto...event-mentions-splatoon-t splatoon is bevestigd lijkt het erop.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1332093 Geruchten dat de switch maar heel beperkt beschikbaar is op launch (bij gamestop tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Vrijdagochtend dus klaar zitten om een aantal reserveringen uit te zetten!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:04:
Vrijdagochtend dus klaar zitten om een aantal reserveringen uit te zetten!
Ik heb al sinds afgelopen juli een pre-order bij Gamemania staan, ik zit wel goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk zullen van die smerige handelaren ook wel klaar zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik wacht op vrijdag voor ik een preorder zet. Heb een hele zooi kadobonnen van Bol en het is dus het voordeligste voor mij om daar te bestellen. Ik ga er vanuit dat Bol zelf ook gewoon bij release kan leveren, tenzij Nintendo het spelletje van slecht leveren bij release weer gaat spelen zoals bij de Wii en Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
Ik heb de switch niet op pre order staan. Ervaring is dat de MM ze wel voldoende zal hebben. Was met de WiiU ook zo en anders komt hij later wel.
Zelda staat al sinds jaar en dag op pre order voor de WiiU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Lekker Ventje schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:45:
Ik wacht op vrijdag voor ik een preorder zet. Heb een hele zooi kadobonnen van Bol en het is dus het voordeligste voor mij om daar te bestellen. Ik ga er vanuit dat Bol zelf ook gewoon bij release kan leveren, tenzij Nintendo het spelletje van slecht leveren bij release weer gaat spelen zoals bij de Wii en Wii U.
Qua aantal zal Nintendo voor de launch er genoeg maken: zeker 2 miljoen. Maar de vraag is hoeveel daarvan in Nederlandse winkels komt te liggen. Het kan best zijn dat de US er 1,25 miljoen, Japan 0,25 miljoen en Europa 0,5 miljoen krijgt. Dan zijn ze schaars.
Het ligt er natuurlijk aan hoeveel hype er vrijdag ontstaat, maar ik denk dat je moet pre orderen als je 'm op launch wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Preorder zal ook geen garantie geven. Had dat bij de Wii U ook gedaan en vlak voor release kreeg Game Mania de mededeling dat ze minder consoles kregen dan eerder toegezegd. Is Zelda geen launch game dan maakt het mij ook niet zoveel uit, anders wel graag op de release dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Het kan erger. Ik zat bij bol.com voor mijn PS4 pre-order in de groep van de 2de levering. De 1ste levering was 29 november, 2de levering 13 december en de 3de levering was 28 december.

Ik dus die vrijdag 13 december (het was ook wel te voorspellen met die datum ;)) wachten. Shit, waar blijft ie nu? Krijg ik die dag deze mail:

Beste heer/mevrouw,

Afgelopen maandag heb je een e-mail van ons ontvangen waarin we je laten weten dat jouw PlayStation 4 uiterlijk vandaag geleverd wordt.

Helaas moeten we je teleurstellen. Wij hebben namelijk een fout gemaakt die tot gevolg heeft dat jouw PlayStation 4 vandaag niet geleverd zal worden. We vinden dit heel erg vervelend en begrijpen goed dat jij je waarschijnlijk net zo voelt.

De extra PlayStations die wij hebben ontvangen van onze leverancier, zijn gestuurd naar een groep klanten die eigenlijk achter jou in de ‘rij’ stond. We kunnen deze fout niet terugdraaien en doen daarom een beroep op je geduld. We horen spoedig van de leverancier wanneer er nieuwe consoles beschikbaar zijn. Zodra we dit weten, sturen we je direct een e-mail en zorgen ervoor dat jij je PlayStation zo snel mogelijk in huis hebt.

Als dank voor je geduld en om het wachten te verzachten, bieden we je een cadeaubon aan ter waarde van 25 euro.

_O-

Iedereen (of in elk geval een groot deel) van de 2de levering was omgewisseld met de 3de levering. Twee weken langer moeten wachten. Die 25 euro kortingscode maakte het overigens wel goed :P

Er waren toen 4 leveringen. Ook de 3de levering was toen vol gepre-orderd, so to speak. Dat liep toen storm.

Als het een dikke presentatie is vrijdag, dan kan je zoiets als hierboven wel verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 16:05

Turfschipper

Hup NAC

Ik wil hem zeker hebben, maar wacht wel eerst even af of er geen kinderziektes inzitten of zo. Bovendien wil ik minimaal 1 nieuwe 2D mario, of die 2 3ds versies, is ook goed. Als dat er niet is, dan wacht ik daar ook nog op.

Zelda is niks voor mij, en 3D mario vind ik minder vet dan 2D.

En games als pacman, mspacman, galaga, ghost and goblins ed, die zullen ook niet meteen beschikbaar zijn lijkt me he?

Hoop ook dat de shmups de Switch weten te vinden, en dan in het bijzonder die van Cave. Zou heel graag Deathsmiles 1 en 2 erop willen.

[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 10-01-2017 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fleximex schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 00:23:
Het kan erger. Ik zat bij bol.com voor mijn PS4 pre-order in de groep van de 2de levering. De 1ste levering was 29 november, 2de levering 13 december en de 3de levering was 28 december.
Ik heb ooit eens een Sony e-reader bij Bol.com gepreoorderd. Kwamen ze met een dag ervoor dat ze er niet genoeg hadden, dus ik direct gecancelled (want hij was ook bij coolblue te koop, en daar wél op voorraad) bleek een dag later dat de pre-order (die eerst status geannuleerd had) niet te annuleren was en ik de dag ná de release twee keer dezelfde e-reader in huis had! Gelukkig wel kunnen terugsturen.

iig heeft dat mij geleerd nooit, maar dan ook nooit, iets bij Bol.com te pre-orderen. Verder pre order ik ook niet als ik een voorschot moet doen. (Mijn pre order bij Gamemania was voor de tijd dat ze dat vereisten bij de Switch)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2017 05:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Klopt, ik zag dat je bij Game Mania een voorschot moet doen en dat vertik ik na mijn Wii U ervaring. Heb de Wii U toen ergens anders vandaan gehaald.
Ik verwacht ook dat als de presentatie goed is en de specs voldoen aan de verwachtingen dat je dan niet te lang moet wachten met de preorder. Hopelijk produceren ze er genoeg en volgen de batches elkaar snel op bij tekorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Lekker Ventje schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:38:
Preorder zal ook geen garantie geven. Had dat bij de Wii U ook gedaan en vlak voor release kreeg Game Mania de mededeling dat ze minder consoles kregen dan eerder toegezegd. Is Zelda geen launch game dan maakt het mij ook niet zoveel uit, anders wel graag op de release dag.
Maar ik heb hem op de dag van de launch toen gewoon gehaald bij de MM, daar stonden ze stapels hoog..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gynnad schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 07:34:
[...]

Maar ik heb hem op de dag van de lunch toen gewoon gehaald bij de MM, daar stonden ze stapels hoog..
Dat was een goede lunch :+

Ik had mijn Wii U voor de launch bij BartSmit gereserveerd (zonder aanbetaling) en op de launchdag met de post ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 18-09 10:03
Koopje hoor bij Mediamarkt duitsland

http://www.mediamarkt.de/...3ds-konsolen-2191472.html 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shin magami tensei 25e verjaardag website geopend, een game smt game voor de switch ligt voor de hand liggend http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1332337

2 miljoen stuks wereldwijd op launch lijkt me vrij weinig eigenlijk, met de wii u kreeg Nederland (en de us weer te veel) er ook heel weinig. Maar als je vrijdag ochtend meteen besteld (of gewoon nu pre orderen) moet je nog wel vooraan staan.
Maar een wereldwijde launch zijn vrij zeldzaan altijd. Volgens mij was alleen de wii u daarvoor de enigste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Bij mij was de pre-order ook bij Game Mania. Heb ook geen aanbetaling hoeven doen. Normaal doe ik geen pre-orders, maar toen mijn vrouw zei dat ze graag weer een handheld wilde hebben en twee dagen later de Switch aangekondigd werd, heb ik meteen deze in pre-order gezet.

Mooiste pre-order voor mij ooit was met de Vanilla WoW CE. Deze was op de site van Free Record Shop geloof ik maar een halve dag online. Was al bang dat ik hem niet zou ontvangen, maar netjes een dag voor release kn ik hem installeren :D

Yavu Steam Profile Lanithro

Pagina: 1 ... 30 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic