Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
MrVegeta schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:51:
Cell shading is altijd makkelijker dan realistische graphics
Cel-shading is hard to get right
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Hm, laat ik het zo stellen het is makkelijker om cell shading er goed uit te laten zien op de hardware van de WiiU dan realitische graphics
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Wat dat betreft ben ik niet zo bang voor de Switch, Nintendo weet de grafische stijl voor haar eigen games in ieder geval wel goed te krijgen in de regel, zelfs op de DS vond ik Zelda/Mario eigenlijk best mooi vormgegeven.
...en nu het vervolg:RayNbow schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:08:
[...]
En GameXplain heeft de analysis machine al gestart:
[video]
Dat zou een slimme zet zijn.Lanithro schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:11:
Zal het dan zo zijn dat ze wat meer naar de standaarden gaan ipv hun eigen gang gaan?
Het is ook een portable device, en veel mensen hebben al usb-c dus ideaal als je op reis bent.
Ik ben al lang niet meer enthousiast geweest over een console, maar deze zie ik helemaal zitten!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Dat kon met de 3DS ook alRichh schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 09:55:
USB Type C betekent ook powerbanks. Meer wensen heb ik niet
https://www.amazon.com/Ge...tendo-DSIXL/dp/B0024ZT3XO
Dan moet je wel weer een speciaal kabeltje hebben en die kan je niet eventjes ophalen bij de lokale Intertoys. Het is alleen maar goed dat we naar een open standaard gaanVerwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:50:
[...]
Dat kon met de 3DS ook al
https://www.amazon.com/Ge...tendo-DSIXL/dp/B0024ZT3XO
Verwijderd
Wel bij de MediamarktRichh schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:07:
[...]
Dan moet je wel weer een speciaal kabeltje hebben en die kan je niet eventjes ophalen bij de lokale Intertoys. Het is alleen maar goed dat we naar een open standaard gaan
Maar je hebt gelijk, hoe meer standaard hoe beter
Graag een linkVerwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:49:
Wel bij de Mediamarkt
Maar je hebt gelijk, hoe meer standaard hoe beter
Verwijderd
Ze staan zo te zien niet op de website. Maar ik heb ze bij de MM in Den Haag en Rotterdam gezienNegativeFreak schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:20:
[...]
Graag een link, ik heb ieder hoekje van de mediamarkt website wel gehad
Of anders deze bij de coolblue: http://www.consoleshop.nl...-nintendo-2ds-en-3ds.html
Niet los, maar bijvoorbeeld wel bij de lader van bigben. Als je een beetje geduld hebt kun je ook een kabeltje uit China bestellen, dat is een stuk goedkoper.NegativeFreak schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:20:
[...]
Graag een link, ik heb ieder hoekje van de mediamarkt website wel gehad
Wat denken en vinden jullie hiervan. Zelf denk ik dat Nintendo dit bij veel games het toe gaat staan om zo third party ontwikkelaars niet weg te jagen. Aan de ene kant is het wel zonde als ontwikkelaars de unieke van de switch niet gaan benutten, maar ik vind het tenminste beter dan als we Battlefield 1 of Final Fantasy 15 op de switch moeten missen hierdoor.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mogelijk moet ik ook wat vaker gaan treinen, dan is een switch natuurlijk ook interresanter dan wii u (die keuze heb ik nog steeds niet gemaakt, nu nog een nieuwe (dus neit 2e hands) wiiu of switch.
Erg leuk ook het filmpje over gg, Wel jammer dat zo'n man dan moet horen dat(bijna?) niemand in zijn publiek gg speelt -_-
10 second ninja DONE
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik denk dat bij toekomstige grafische veel eisende games op een gegeven moment niet meer te downgraden valt. Games als assasins creed: unity, battlefield 1 en Final Fantasy 15 vallen echt niet nog veel verder te downgraden. Dan blijft er bijna niks meer dan een halve en afgeraffelde versie over. De games die echt onderste van het kannetje uit de ps4 en xbox halen beginnen net uit te komen. De engines zijn gemaakt voor de power van de PS4 en Xbox en kunnen niet fors worden gedowngrade. Of ontwikkelaars moeten alles op de kop gooien ervoor.Sagat schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:41:
Kan me idd niet voorstellen dat er geen verplichte handheld mode is, dan valt het hele unique concept van de switch weg. Verder zie ik het ook niet als probleem als de gfx dan iets minder mooi worden, je gaat immers ook naar een kleiner scherm.
Ze willen concureren op features, met de wii is dat commercieel geslaagd, met de wii u niet. Met de switch als gulden middenweg tussen console en handheld voorzie ik wel een markt naast de grote 2. (net zoals de ps3 en 360 prima naast de commerciele nr 1 wii stonden).
Verder mobile gaming......tsja, iemand noemde al het succes van de xb1/ps4 en steam. Ik heb angst gehad dat 'traditioneel' gamen zou verdwijnen. Maar dat gaat niet gebeuren. Het zal hooguit verplaatsen naar streaming achtige oplossingen ipv dedicated machines, maar teveel mensen houden van gaming met diepgang en zonder touch controls (wat natuurlijk in sommige gevallen prima kan werken, maar ik heb nu nog nachtmerries van sf4 op mijn iphone
10 second ninja DONE
Ben ook benieuwd verder wat de toekomst is van 'traditioneel' gamen, er zullen altijd wel franschises zijn die goed verkopen zoals Fifa, battlefield en noem ze maar op. Maar risico volle projecten als dishonered 2, titanfall 2, street fighter 5 en battleborn verkopen niet altijd even goed. Het is te hopen dat dit soort 'risico volle' projecten blijven bestaan, want dat zijn toch de games die een frisse wind door het gaming landschap houden.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1322709
Klinkt als bullshit, maar als het waar is:Nieuwevolger schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:52:
Dit is andere koek, From software heeft een versie van dark souls 3 draaien op de switch volgens geruchten
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1322709

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Waarom? Ik vermoed dat de Switch dat best wel aan zou kunnen. Gooi daar een (financiële) push van Nintendo bij (want ja, die zijn aan het pushen om zo veel mogelijk developers op de Switch te krijgen) en je hebt mogelijkheden genoeg.Thrace Grumble schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:01:
[...]
Klinkt als bullshit, maar als het waar is:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Waar Nintendo wellicht het "voordeel" heeft is dat niemand veel meer GFX verwacht dan nu op de Wii U.Nieuwevolger schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:33:
Als je nagaat dat sommige xbox one games 792p@60 of 900@30 draaien, had je dan verwacht dat die games opeens 1080p draaien op de switch? Een game als Final Fantasy 15 is op een gegeven moment niet meer verder te downgraden.
Ben ook benieuwd verder wat de toekomst is van 'traditioneel' gamen, er zullen altijd wel franschises zijn die goed verkopen zoals Fifa, battlefield en noem ze maar op. Maar risico volle projecten als dishonered 2, titanfall 2, street fighter 5 en battleborn verkopen niet altijd even goed. Het is te hopen dat dit soort 'risico volle' projecten blijven bestaan, want dat zijn toch de games die een frisse wind door het gaming landschap houden.
IMO kunnen ze daar de consument nagenoeg alleen nog mee verassen. Ik vermoed dat Nvidia echt een beest gaat afleveren voor Nintendo om zo hun voeten in de Console markt te kunnen krijgen. Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat niet Nintendo de console met verlies wilt verkopen maar wellicht dat Nvidia dat wel doet of tegen kostprijs met marktaandeel als doel.
Maar goed, we zullen zien wat Nintendo gaat brengen. Ik ben nog altijd enthousiast over deze console waarbij ik de Wii vanaf het begin al "Meh" vond en de Wii U links heb laten liggen zonder erover na te denken. Hierbij moet ik me gaan inhouden om het niet bij launch al te kopen (tenzij er natuurlijk een dikke game bij de release direct uitkomt, dan hoef ik me niet in te houden
Nintendo Switch zou zomaar eens VEEL efficiënter kunnen zijn dan de Xbox One en PS4 zijn. Maar het blijft afwachten
[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 07-12-2016 05:08 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
"When returning to TVs, they will not be required to return the system to the same dock it started at."
Omdat het mijns inziens totaal geen Nintendo game is. Ik vind het soort game niet bij Nintendo passen en daarnaast heb ik het gevoel(!!) dat de Switch niet krachtig genoeg gaat zijn. Maar ik houd goede hoop, een Soulsborne game op handheld/tv hybrid klinkt geweldig!Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:21:
[...]
Waarom? Ik vermoed dat de Switch dat best wel aan zou kunnen. Gooi daar een (financiële) push van Nintendo bij (want ja, die zijn aan het pushen om zo veel mogelijk developers op de Switch te krijgen) en je hebt mogelijkheden genoeg.
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Dat vind ik altijd onzinnig om te zeggen dat het geen Nintendo game is. Sony, xbox of pc hebben toch ook geen games die niet bij hun horen? En als de game nooit wordt uitgebracht op de switch, zal je ook nooit weten of het een succes zou worden.Thrace Grumble schreef op woensdag 7 december 2016 @ 08:10:
[...]
Omdat het mijns inziens totaal geen Nintendo game is. Ik vind het soort game niet bij Nintendo passen en daarnaast heb ik het gevoel(!!) dat de Switch niet krachtig genoeg gaat zijn. Maar ik houd goede hoop, een Soulsborne game op handheld/tv hybrid klinkt geweldig!
Ik denk dat juist rpg's, platformers, arcade racers en strategie games heel goed uit de voeten komen in de handheld mode.
Derde partij.. is afwachten wat deze gaan brengen en ik houd daar voor nu ook geen rekening mee want er komt meer dan genoeg software voor de Switch!
Nintendo probeert rekening met WiiU en 3DS te houden maar als drie platformen teveel is dan zal Switch wel alle aandacht krijgen inclusief 3DS software.
Dat is ook het vreemde.. Switch is ook ideaal om software van Gameboy tot 3DS software te porten via eShop en ook nieuwe 3DS die nog in ontwikkeling zijn voor de Switch uit te brengen.
Maar tot nu toe heeft Nintendo nog geen één keer Switch en 3DS in één adem uit gesproken terwijl dit juist de kracht van de Switch moet zijn.
Alle software op één platform die console en handheld functies combineert... maar goed Breath of the wild wordt een Wonder van een spel die alles goed gaat maken
Dan nog XCX die waarschijnlijk door Tantalus geleverd wordt en de projecten van Monolith en Retro studios wordt het met alles een prachtig Gamejaar!
Update.
Geruchten over http://www.eurogamer.net/...e-virtual-console-support opzich lijkt het klein nieuws want het gaat om de Virtual console die ook beschikbaar op Wii en WiiU en 3DS is.
Maar het kan ook groot nieuws zijn dat dit nog maar het begin is en dat via de eShop ook Wii en WiiU en 3DS software komt
[ Voor 14% gewijzigd door Tri Force op 07-12-2016 14:36 ]
Nintendo Switch in the tonight show. Live Zelda gameplay, zowel docked als undocked:
USB-C lijkt hiermee ook confirmed
[ Voor 35% gewijzigd door D3ft0n3 op 08-12-2016 07:26 ]
Ignorance Is Bliss
Edit: spuit11
[ Voor 100% gewijzigd door RayNbow op 08-12-2016 08:33 ]
Ik had BotW willen halen voor de WiiU maar als ik dit zie wil ik hem direct voor de switch hebben...D3ft0n3 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 07:24:
Wat een rust hier
Nintendo Switch in the tonight show. Live Zelda gameplay, zowel docked als undocked:
[video]
USB-C lijkt hiermee ook confirmedVerder draait het vrij soepel! Leuke eerste blik op the real thing.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 33% gewijzigd door AstralizeR op 08-12-2016 13:07 ]
SW-1682-5926-5204
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Waarschijnlijk wel wat scherper inderdaad, het zal wel 1080p draaien en de Wii U 720p?Zeror schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:42:
Je ziet wel dat de graphics een stuk scherper en meer details laten zien dan in de Wii U versie.
...en mooi stabiel ook, geen frame drops bij de explosie en bij het draaien van de camera.
SW-1682-5926-5204
Kan natuurlijk nog een prototype zijn.Phusebox schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:34:
Jammer van het crappy scherm, hopelijk wordt dat wel nog beter. Ik zie een hele irritante korrelige anti glare coating en verder een weinig contrastvol scherm.
Het is hoe dan ook afwachten tot Nintendo de uiteindelijke specs prijsgeeft. En anders wordt het wachten tot de retail versie.
Overigens staat het NeoGAF-topic al vol met screens en meer. USB type C is nu echt wel bevestigd. Ook de IR-pointer op de rechter JoyCon én de Pro Controller lijken zo goed als zeker (!).
Dat lijkt mij ook een touchscreen te bevestigen. Immers is een pointer een prima vervanger voor een touchscreen. En anders gezegd: hoe zou een pointer moeten werken op een klein scherm?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Die wil ik ook op de switch hebben denk ik.
Die Mario Run game lijkt mij ook supertof. Jammer dat ie alleen aangekondigd is voor iPhone/iPad. Hopelijk komt ie ook nog naar Android.Turfschipper schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:08:
Shit!!! Ik ben hooked voor die mario run game. Ziet er vet en leutig uit man.
FROM Software stond in de lijst van devs die de switch zou supporten dus wie weetThrace Grumble schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 21:01:
[...]
Klinkt als bullshit, maar als het waar is:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Android is toch bevestigd voor een later tijdstip?Zeror schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:10:
[...]
Die Mario Run game lijkt mij ook supertof. Jammer dat ie alleen aangekondigd is voor iPhone/iPad. Hopelijk komt ie ook nog naar Android.
Ja, komt begin 2017 geloof ik.Skarloc schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:50:
[...]
Android is toch bevestigd voor een later tijdstip?
Worden jullie overigens misselijk van die Fallon, wat een overdreven stakker zeg.
[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 08-12-2016 15:33 ]
Hier komt ie ook ff leuk voorbij op de 26e secondeNotSoSteady schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:09:
[...]
Ja, komt begin 2017 geloof ik.
Worden jullie overigens misselijk van die Fallon, wat een overdreven stakker zeg.
[YouTube: https://youtu.be/V17tXBePgfo]
heh nope, het kwam op mij niet overdreven over. Meer eindelijk iemand die daadwerkelijk iets om gamen geeft. Bij conan heb ik echt het idee dat het gemaakt is, maar die zegt ook dat hij niet veel met gamen heeft. Moet er soms wel om lachen maar soms ook te cringeworthy. Moet er ook bij zeggen dat ik beiden niet heel vaak kijkNotSoSteady schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:09:
[...]
Ben het wel met phuse eens dat het contrast er op de gamepad wat laag uitzag, hoop wel dat dit beter wordt, maar als je Reggie hoorde praten ga ik daar niet vanuit. Voor mij echter geen deal breaker omdat ik verwacht dat ik minimaal 80% van mijn tijd toch achter de tv/monitor zal gamen ipv op de pad zelf.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Je kan ook even zien dat Reggie, terwijl hij de Switch uit de dock haalt, iets op het scherm doet.Richh schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:08:
Hele goede PR move imo, en Jimmy was volgens mij daadwerkelijk enthousiast
Overigens staat het NeoGAF-topic al vol met screens en meer. USB type C is nu echt wel bevestigd. Ook de IR-pointer op de rechter JoyCon én de Pro Controller lijken zo goed als zeker (!).
Dat lijkt mij ook een touchscreen te bevestigen. Immers is een pointer een prima vervanger voor een touchscreen. En anders gezegd: hoe zou een pointer moeten werken op een klein scherm?
SW-1682-5926-5204
Nee, hij drukt maar 1 knop in. Je zag, je moest wel goed kijken, dat een popup was verschenen toen ie hem eruit haalde. De switch pauzeert het spel blijkbaar wanneer je hem uit/in zijn dockt haalt/zet. Waarschijnlijk drukte Reggie A, B of X knop ofzo in om de pauze op te heffen en verder spelen. In die staat kreeg Jimmy de Switch in handen.AstralizeR schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:39:
Hij zit niet aan het scherm, maar drukt op de ZR en X knop ofzo.. misschien even testen of die niet was vastgelopen
Ja je hebt gelijk en is eigenlijk ook best wel logisch dat ie pauzeert, en na wat inzoomen rond 7.47min. zie je wel een popup rechts op het scherm... dat zal dan wel niet van een final 'OS' build zijn.Zeror schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:51:
[...]
Nee, hij drukt maar 1 knop in. Je zag, je moest wel goed kijken, dat een popup was verschenen toen ie hem eruit haalde. De switch pauzeert het spel blijkbaar wanneer je hem uit/in zijn dockt haalt/zet. Waarschijnlijk drukte Reggie A, B of X knop ofzo in om de pauze op te heffen en verder spelen. In die staat kreeg Jimmy de Switch in handen.
SW-1682-5926-5204
Buiten dat ik vermoedelijk 90% van de tijd via de Dock zal spelen.. Liever een minder contrastrijke coating die krasbestendig is dan een helder scherm die mij het minste geringste al vol krassen zit. Beter helder EN krasvast natuurlijk ;-)Sagat schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:13:
[...]
Ben het wel met phuse eens dat het contrast er op de gamepad wat laag uitzag, hoop wel dat dit beter wordt, maar als je Reggie hoorde praten ga ik daar niet vanuit. Voor mij echter geen deal breaker omdat ik verwacht dat ik minimaal 80% van mijn tijd toch achter de tv/monitor zal gamen ipv op de pad zelf.
Aan de andere kant is een heldere coating wellicht niet handig m.b.t. reflecties en in daglicht spelen?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Geen idee of van een final OS zijn. Mag ik hopen van wel, want die zou nu toch wel klaar moeten zijn.AstralizeR schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:56:
[...]
Ja je hebt gelijk en is eigenlijk ook best wel logisch dat ie pauzeert, en na wat inzoomen rond 7.47min. zie je wel een popup rechts op het scherm... dat zal dan wel niet van een final 'OS' build zijn.
Waarschijnlijk hebben ze gekozen voor een minimalistische layout. Dit zie je ook wel terug in de UI van Zelda BOTW.
Ja klopt, het zag er niet heel goed uit. Ik hoop dat het door de studiolampen kwam. Ik verwacht geen top scherm in de Switch, maar ik kan me niet voorstellen dat dit representatief is voor hoe het er uit ziet als je hem zelf in handen hebt, dat zou wel heel matig zijn. Fingers crossed!Sagat schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:13:
[...]
Verwijderd
Het scherm is mat, waardoor de studiolampen (echt fel licht) het scherm oneven verlichten.
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2016 18:01 ]
Vond het zelf vooral een Rayman cloon welke al een hele tijd te krijgen is.Turfschipper schreef op donderdag 8 december 2016 @ 13:08:
Shit!!! Ik ben hooked voor die mario run game. Ziet er vet en leutig uit man.
Rayman loopt uit zichzelf en jij mag springen etc, exact wat ik net zag in het filmpje.
Het ziet er gewoon raar uit zo in de hoek gedrukt, het zou natuurlijk om een demo unit kunnen gaan, de joycon zag er behoorlijk versleten uit. @5.05min. Wie weet draait ie een development build ofzo.Zeror schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:34:
[...]
Geen idee of van een final OS zijn. Mag ik hopen van wel, want die zou nu toch wel klaar moeten zijn.
Waarschijnlijk hebben ze gekozen voor een minimalistische layout. Dit zie je ook wel terug in de UI van Zelda BOTW.
SW-1682-5926-5204
Bent u;
A een dokspeler
B een handheld speler
C een mixspeler
D iets anders
;-)
Ik ben een 100% B speler. Ik ga dat dok niet gebruiken denk ik, alleen als oplader. Daarom ben ik ook best benieuwd of er een handheld stand alone versie komt.
[ Voor 31% gewijzigd door Turfschipper op 08-12-2016 22:02 ]
Verwijderd
Als spyro komt wil mijn vrouw hem namelijk en dat is mooi meegenoemn als ik ga pre orderen, dan hoeft hij niet van mijn zakgeld, maar kan hij van het gezamenlijke budget
Als dit ook maar enigzins in de buurt komt van de nvidia shield is dit een top ding. De shield die ik onlangs gekocht heb is zoooo fantastisch, bizar. Nintendo en nvidia samen, werelds. 1+1=3 zeg maar.
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2016 00:20 ]
Gelet op de schermen die Nintendo in het verleden heeft afgeleverd verwacht ik ook nu weer een scherm dat enkele jaren achterloopt op de industrie. Kijk naar het WiiU scherm, lage resolutie, resistive touch, slechte contrastwaardes. 3DS is niet veel anders. Voor de prijs die je voor die dingen betaald mag je inmiddels toch wel betere schermen verwachten.
Daarnaast vind ik het knap dat de Wii u gamepad een razendsnelle verbinding heeft en daarbij snel scherm waardoor je op de Wii u gamepad geen seconde achterloopt op de console.
Enorm stevig is voor de WiiU gamepad niet echt van toepassing. Ja het breekt niet snel omdat ze zacht plastic gebruiken ipv glas, maar het zit wel vol krassen.horizon1978 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 06:43:
Je vergeet een belangrijk aspect over de scherm keuzes van Nintendo in de Wii u en 3ds: enorm stevig! Duurzaamheid is ook een ding.
Daarnaast vind ik het knap dat de Wii u gamepad een razendsnelle verbinding heeft en daarbij snel scherm waardoor je op de Wii u gamepad geen seconde achterloopt op de console.
Ik heb liever glas, ben ik er wel voorzichtig mee. Na 8 jaar smartphones heb ik nog nooit een scherm gebroken of beschadigd. Dus tja, gewoon niet lomp zijn.
Die dataoverdracht is natuurlijk ook enorm low bandwidth met een bereik van maximaal 2 tot 3 meter. Toen ik hem kocht dacht ik ah mooi kan ik ook in bed een keertje gamen of ergens anders in huis. Maar 3 meter hemelsbreed houdt het echt op.
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2016 06:50 ]
Je vergeet dat Nintendo ook rekening houdt met jongere kinderen op dat gebied.
Ben dus benieuwd hoe familie vriendelijk de bouwkwaliteit van de Switch is.
Ik weet dat NVidia speciale technieken in huis heeft om de performance te boosten wanneer er stroomtoevoer is. (Ik denk dan ook dat dit gebruikt gaat worden)
Wat ik me dan wel afvraag is hoe de switch gaat reageren op stroomtoevoer dat niet uit het dock komt.
En de levensduur van de batterij ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik zal waarschijnlijk een portable player zijn, lekker op de bank terwijl vrouwlief gossip girl kijkt
Pieken tot 40 Mbps en 180 keer per seconde een packet voor controller input.Phusebox schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 06:48:
Die dataoverdracht is natuurlijk ook enorm low bandwidth
YMMV. Sommige mensen kunnen gemakkelijk verdiepingen overbruggen, anderen halen max. een meter.met een bereik van maximaal 2 tot 3 meter.
Sommige mensen liegen, andere zijn niet bang voor de waarheid.RayNbow schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:19:
[...]
Pieken tot 40 Mbps en 180 keer per seconde een packet voor controller input.
[...]
YMMV. Sommige mensen kunnen gemakkelijk verdiepingen overbruggen, anderen halen max. een meter.
Dat is dus wel al met een plafond/vloer er tussen, dat maakt toch wel significant verschil. Die zijn ook wat steviger gebouwd aangezien je er niet doorheen wil zakken en zo. Verder zal het ook afhangen van hoe druk de ether is. In mijn appartement waar ik makkelijk 10+ WiFi netwerken zie haal ik in ieder geval nog ruim meer dan 3 meter (niet dat ik dat iets aan heb want is allemaal dezelfde ruimte en slaapkamer is op andere verdieping en andere kant op... Indeling is raar bij mij).Phusebox schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:36:
Bij mij is de situatie slaapkamer dat ik hemelsbreed de gamepad op 3 meter recht boven de console gebruik, en dan heb ik 0 bereik.
Gamertag: FinrazielNL
http://www.eurogamer.net/...e-runs-on-unreal-engine-4
Bij de eerste game lijkt het of de switch als een PR stunt wordt gebruikt om aandacht voor de game te krijgen, was bij een andere indie game ook al toen bij de nx. Waarschijnlijk hebben ze niet eens een devkit van de switch.
De 2e game kan wel wat moois worden.
De max. afstand die je kunt halen hangt af van hoe vervuild de ether is en hoeveel en wat voor muren het signaal moet passeren.Phusebox schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:31:
[...]
Sommige mensen liegen, andere zijn niet bang voor de waarheid.
Als je mazzel hebt, dan heb je een situatie als:
Mijn Wii U stond ooit bij de tv in de woonkamer. Mijn slaapkamer bevond zich vlak achter de tv met een betonnen muur er tussen. Dat was al een te groot obstakel voor de Gamepad-verbinding (afstand < 1.5m).
Op de pc heb ik Valley YouTube: Valley Launch Trailer echt een heerlijk spel die je in die wereld trekt en niet meer loslaat en Seasons of heaven lijkt mij ook dat soort spel dus kom maar op!
Op de bank met een headset zou wel kunnen en is opzich ook al een mooie optie, maar dat 'pales into comparision' met een volledige handheld wat de switch wordt. Vind dat nog steeds een geniaal concept. En het zou er zo maar voor kunnen zorgen dat ik wel meer 'mobiel' dan tv gamer zou worden qua switch.
Ben alleen bang voor de games. Mijn verwachting, 1e jaar 3rd party support, dan wordt het gat met de huidige consoles te groot en valt dat terug. Blijft over 3ds games. Die zullen wel naar de switch komen en blijven komen mits de switch die markt ook daadwerkelijk vervangt. Alleen.....kweet niet, heb het idee dat dit voornamelijk rpg's en quirky games zijn die daar op uitkomen. Heb me er nooit heel erg in verdiept ondanks dat ik een 3ds heb. Voor vakantie vermaak ik me met yoshi en mario en mijn bestaande ds games.
Verder natuurlijk de ninty games. Ik heb nog best wat wii games die ik vaker zou spelen als ik dat gemakkelijk zonder tv zou kunnen doen. Deze zullen wsl ook naar de switch komen (Zelda natuurlijk wow
Maar (heb het al een paar keer gezegd) hoop dat ik het mis heb en de glorie tijden van ninty met volledige 3rd party support terugkomen
10 second ninja DONE
Verwijderd
Gewoon zoals het nu is alleen dan met de graphics van Zelda BotW. Dan gaat dat ding natuurlijk mega verkopen
Er is nog niks aangekondigd, maar volgens meerdere bronnen komt die er wel. Codename Pokemon StarsDubrillion schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:07:
Laten ze voor de switch maar eens een fatsoenlijke Pokemon game maken.
Gewoon zoals het nu is alleen dan met de graphics van Zelda BotW. Dan gaat dat ding natuurlijk mega verkopen
SW-1682-5926-5204
Een pokemon game die meerdere regions bevat zou toch een droom zijn!AstralizeR schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:22:
[...]
Er is nog niks aangekondigd, maar volgens meerdere bronnen komt die er wel. Codename Pokemon Stars
Of een soort MMO achtig iets?
Ik ben benieuwd. Denk wel dat ik even wacht tot achter de launch om de switch te kopen.
Het budget hebben ze sowieso wel.
[ Voor 10% gewijzigd door Nieuwevolger op 09-12-2016 12:20 ]
Gewoon zoiets (ff screenshot van de nieuwe Zelda gepikt en er wat Pokemon ingezet - de combinatie werkt verrassend goed btw):RobbertDs1 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:24:
[...]
Een pokemon game die meerdere regions bevat zou toch een droom zijn!
Of een soort MMO achtig iets?
Ik ben benieuwd. Denk wel dat ik even wacht tot achter de launch om de switch te kopen.

Lekker rondhuppelen naar alles wat je kan zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 09-12-2016 12:27 ]
Ze moeten het wel perfect uitwerken maar anders inderdaad hebben ze serieus goud in de handen. Ze hebben nu veel gebieden met diversiteit. Ze hebben echt huge veel verschillende pokemons. Ze hebben alles.Lanithro schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:46:
Mocht er een Pokemon MMO komen dan hebben ze goud in handen. Ik weet zeker dat de Switch dan het grootste success kan worden voor Nintendo ooit. Je kan het uitmelken tot in den treure door steeds nieuwe regio's toe te voegen. PVP door arena's, PVP door dungeons en tegen Team Rocket enzo. Badges verdienen, Pokemon verzamelen. Och wat een potentie. Jammer dat Ninty er nog niets mee gedaan heeft.
Ik hoef het niet als een MMO te hebben. Eigenlijk liever niet. Gewoon lekker single player en door de wereld wandelen! Dat zie ik veel liever.
Als ze nu komen met een MMO dan hebben ze de boot wat gemist opnieuw
[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 09-12-2016 12:54 ]
Hoezo hebben ze dan opnieuw de boot gemist? Single player is inderdaar ook wel leuk, maar ik denk dat men het leuker vind om met samen met vrienden er op uit te gaan en om tegen andere mensen te spelen. Als is het maar een soort van spel waarmee je samen met vrienden in de wereld rond kan lopen en dan niet per se een wereld waarin iedereen rondloopt.Touchdomex schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:54:
[...]
Ze moeten het wel perfect uitwerken maar anders inderdaad hebben ze serieus goud in de handen. Ze hebben nu veel gebieden met diversiteit. Ze hebben echt huge veel verschillende pokemons. Ze hebben alles.
Ik hoef het niet als een MMO te hebben. Eigenlijk liever niet. Gewoon lekker single player en door de wereld wandelen! Dat zie ik veel liever.
Als ze nu komen met een MMO dan hebben ze de boot wat gemist opnieuw
Om anno 2016 nog te komen met een MMORPG op basis van Pokemon?Lanithro schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:59:
[...]
Hoezo hebben ze dan opnieuw de boot gemist? Single player is inderdaar ook wel leuk, maar ik denk dat men het leuker vind om met samen met vrienden er op uit te gaan en om tegen andere mensen te spelen. Als is het maar een soort van spel waarmee je samen met vrienden in de wereld rond kan lopen en dan niet per se een wereld waarin iedereen rondloopt.
Dat had 10 jaar geleden ook gekund. Toen was zoiets nog hot en happening.
[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 09-12-2016 13:03 ]
Koop hem meteen
Ik denk eerlijk gezegd dat Nintendo
Als de switch uitkomt geen nieuwe 3ds meer zal maken .
De switch is namelijk ook portable
Nog ff volhouden tot maart (Daar gaat mijn vakantie geld

Verwijderd
Al is die dan gebaseerd op Sun en Moon.AstralizeR schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:22:
[...]
Er is nog niks aangekondigd, maar volgens meerdere bronnen komt die er wel. Codename Pokemon Stars
nothing stops this train
Er worden anno 2016 nog steeds MMORPG's op de markt gebracht. En gezien de historie van de spellen, series en films, heb je een leuke basis om een goede MMORPG te maken. Ik zie het iig helemaal zitten.Touchdomex schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:01:
[...]
Om anno 2016 nog te komen met een MMORPG op basis van Pokemon?
Weet je wat ik denk dat het een beetje het probleem is wat Nintendo heeft mbt een Pokemon MMO? Nintendo wil nog iets teveel Pokemon richten op de jongere spelers (met wel genoeg uitdaging voor de oudere en volwassen spelers). Nintendo wil geen negativiteit veroorzaken in hun product. Een MMO kan betekenen dat er een verslavingsfactor aanwezig kan zijn en de kans dat dit mogelijk zich kan ontwikkelen bij kinderen, wil je als goedlopend bedrijf niet op je naam hebben staan.Touchdomex schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:54:
Ze moeten het wel perfect uitwerken maar anders inderdaad hebben ze serieus goud in de handen. Ze hebben nu veel gebieden met diversiteit. Ze hebben echt huge veel verschillende pokemons. Ze hebben alles.
Maar ik hoop ten zeerste dat Nintendo zich eraan gaat wagen en tot een Pokemon MMO kan komen.
Touchdomex schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 13:01:
[...]
Om anno 2016 nog te komen met een MMORPG op basis van Pokemon?

Wacht je bent serieus? 2 letters GO
Heb ook niet bepaald het idee dat de laatste 2 games (moon n star?) slecht verkopen? Maar geen cijfers gezien.
En op de basisschool van mijn zoon zijn de kaarten ook zwaar populair. De pokemachine denderd voort.
10 second ninja DONE
1.) Go =/= MMO, AR game is wat dichter in de buurtSagat schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:58:
[...]
![]()
Heb ook niet bepaald het idee dat de laatste 2 games (moon n star?) slecht verkopen? Maar geen cijfers gezien.
En op de basisschool van mijn zoon zijn de kaarten ook zwaar populair. De pokemachine denderd voort.
2.) Sun/Moon verkopen inderdaad zeer goed volgens mij
3.) Pokemon TCG is niet alleen onder kinderen zeer populair, worden nog steeds redelijk wat tournaments in gespeeld
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
De best verkopende Pokémon games kan je makkelijk zien als "zeer goed"corset schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:04:
[...]
1.) Go =/= MMO, AR game is wat dichter in de buurt
2.) Sun/Moon verkopen inderdaad zeer goed volgens mij
3.) Pokemon TCG is niet alleen onder kinderen zeer populair, worden nog steeds redelijk wat tournaments in gespeeld
dat wist ik nietVerwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:06:
[...]
De best verkopende Pokémon games kan je makkelijk zien als "zeer goed"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Pokemon Go is absoluut geen MMORPG. Het is een succes maar het is absoluut niet een soort spel wat je zou willen hebben op de Switch en het spel is ook nog eens van niantic en niet Nintendo.Sagat schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:58:
[...]
![]()
Ik zeg niet dat Pokemon een slecht idee is. Ik zeg dat een MMO ervan maken de potentie heeft om het een slechter pakket te maken dan dat het nu is.
Dit topic is gesloten.
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic