Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:30
Tja, was een beetje laat :p Snapte de vorige opmerking niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Toch ook al raar dat ze Skyrim laten zien in een promo video en dan gaan ontkennen dat het komt :F
Zal heus wel vaker gebeuren maar is anders wel een beetje misleiding.

Weet ook niet of ik die (opnieuw) zou kopen, heb 'm al op de PC gespeeld en was inmiddels ook al begonnen met de Special Edition. Het zou dan wel een launch game moeten zijn en aimen met gyro-controls (vooral als archer/thief 8) )

Verder ga ik denk ik ook de kat wat uit de boom kijken, al die ports die vermoedelijk gaan komen zijn voor mij nog niet meteen een reden om de Switch te gaan kopen @ launch. Hoop echt dat er nog een leuke verassing gaat komen of dat de ports dusdanig veel nieuws bevatten dat het een tweede aankoop waard is en daardoor toch een pre-order ga doen na de 'echte' reveal in januari :9

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Misschien dat het gaat om de Skyrim demo ipv de Switch ;) laat maar

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 22-11-2016 10:47 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:17:
[...]

Misschien dat het gaat om de Skyrim demo ipv de Switch ;)
Dat lijkt wat onwaarschijnlijk als je het gedeelte leest wat ik oorspronkelijk had weggelaten:
What do you think of the Switch, Nintendo's newly announced console that is portable but also hooks up to your TV?
I love it. I got to play it. I will tell you – well, maybe that's an N.D.A. thing. One of the best demos I've ever seen. Probably the best demo I've ever seen. At E3.

Was it a Nintendo game?
I mean the device itself. I think it's really smart what they're doing. We're definitely going to be supporting it. It's the first time we've done something on Nintendo. If you don't count the old NES stuff. Home Alone. Or Where's Waldo?

Can you really bring Skyrim with you on the go?
It's the same game on the TV and on the other screen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Uh ja, je hebt gelijk. Hij noemt al het NDA dingetje. Dus het gaat hier waarschijnlijk over het prototype/devkit versie welke hij gezien heeft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Aha duidelijk... Valt mij inderdaad ook wel op dat er veel over ports wordt gesproken. Nou ik zit er niet op te wachten om weer Mario Kart 8 te kopen + wat extra's voor de Switch... Waarschijnlijk doen ze dit alleen maar om te zorgen dat ze op release dag genoeg titels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Opzich geen probleem om ports erbij te hebben. Bij de release van PS4/Xbox One was dat niet heel veel anders. Daar waren ook titels bij die ook op de PS3/X360 waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:54
Er!k schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:03:
Aha duidelijk... Valt mij inderdaad ook wel op dat er veel over ports wordt gesproken. Nou ik zit er niet op te wachten om weer Mario Kart 8 te kopen + wat extra's voor de Switch... Waarschijnlijk doen ze dit alleen maar om te zorgen dat ze op release dag genoeg titels hebben.
Zeror schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:35:
Opzich geen probleem om ports erbij te hebben. Bij de release van PS4/Xbox One was dat niet heel veel anders. Daar waren ook titels bij die ook op de PS3/X360 waren.
Is ergens ook wel logisch als je het mij vraagt.
Ik (en volgens mij wel meer mensen met mij), heb geen WiiU in huis en op deze manier is de basis met interessante spellen een stuk breder. De switch is/wordt geen primaire console hier in huis en ik koop hem vooral voor de vaste titels (opgegroeid met die loodgieter). Dat ik dan ook alsnog MK8 kan spelen straks vind ik alleen maar een plus..

[ Voor 22% gewijzigd door RHE218 op 22-11-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:25
RHE218 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:11:

Is ergens ook wel logisch als je het mij vraagt.
Ik (en volgens mij wel meer mensen met mij), heb geen WiiU in huis en op deze manier is de basis met interessante spellen een stuk breder. De switch is/wordt geen primaire console hier in huis en ik koop hem vooral voor de vaste titels (opgegroeid met die loodgieter). Dat ik dan ook alsnog MK8 kan spelen straks vind ik alleen maar een plus..
En je kan het nog simpeler stellen (imho ofcourse) remasters is geld. Kijk naar de ps4. Hoeveel remasters zijn er geweest? en ze blijven komen, dat gebeurd alleen als het commercieel interresant is.

En hoevaak heeft nintendo de orginele 3 (4 met lost levels) super mario games uitgebracht? Nes, snes, gba, wii annniversary cd, VC wii, VC wii u......?

If you code it, they will come.......ofzo :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:54
Sagat schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:57:
[...]

En je kan het nog simpeler stellen (imho ofcourse) remasters is geld. Kijk naar de ps4. Hoeveel remasters zijn er geweest? en ze blijven komen, dat gebeurd alleen als het commercieel interresant is.

En hoevaak heeft nintendo de orginele 3 (4 met lost levels) super mario games uitgebracht? Nes, snes, gba, wii annniversary cd, VC wii, VC wii u......?

If you code it, they will come.......ofzo :P
Mooi, field of dreams...
Maar je hebt zeker gelijk, helemaal als de port (naar ik aanneem) relatief weinig moeite kost.. Je zou (vanuit "developer" oogpunt) gek zijn als je het niet deed. Of het goed is voor de ontwikkeling van spellen in het algemeen is een ander punt waar ik mijn vingers niet aan ga branden

[ Voor 8% gewijzigd door RHE218 op 22-11-2016 17:04 . Reden: Iets preciezer geweest.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
haha, de gamemarkt anno 2016, je hebt de keuze uit remasters, of fifa x, of generic shooter x, die allemaal gruwelijk day 1 patches hebben, en waarvan de online pas goed werkt als het spel een week uit is? Tuurlijk er zijn uitzonderingen (op de wii u? ) maar als ik het nieuws en vooral forum volg komt het daar wel op neer.

Geen fan van online zijn helpt daar zeker bij, ik koop goedkoop 'oude' sp games (6-12 maanden ofzo), en speel die op mijn gemakje. oh en desondanks wel ps plus en elke maand 'gratis' een paar games bij de collectie.........is voor mij als gamer zonder tijd/budget 'helemaal mooi' :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
Sagat schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:13:
haha, de gamemarkt anno 2016, je hebt de keuze uit remasters, of fifa x, of generic shooter x, die allemaal gruwelijk day 1 patches hebben, en waarvan de online pas goed werkt als het spel een week uit is? Tuurlijk er zijn uitzonderingen (op de wii u? ) maar als ik het nieuws en vooral forum volg komt het daar wel op neer.

Geen fan van online zijn helpt daar zeker bij, ik koop goedkoop 'oude' sp games (6-12 maanden ofzo), en speel die op mijn gemakje. oh en desondanks wel ps plus en elke maand 'gratis' een paar games bij de collectie.........is voor mij als gamer zonder tijd/budget 'helemaal mooi' :D
Vroeger had je Battletoads, Ninja Gaiden en een shitload aan Nes games die met geen mogelijkheid waren uit te spelen omdat ze of te moeilijk waren of flink vol met glitches zaten. Dus geef mij maar patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Weer een Foxcon "leak"

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Zo te zien al uit de lucht gehaald :P

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Skarloc schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:37:
[...]

Zo te zien al uit de lucht gehaald :P
Het staat in spoiler tags :P
hier een van de videodiscussies over de "leak"

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Goh. Dit doet me toch ergens aan denken...

.. het ligt zo op de tong...

spoiler:
Twilight Princess

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Neem aan dat ze ook wel een losse dock gaan uitbrengen toch? Dan ben je in ieder geval niet gebonden aan 1 plek voor je console.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Phusebox schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:32:
Neem aan dat ze ook wel een losse dock gaan uitbrengen toch? Dan ben je in ieder geval niet gebonden aan 1 plek voor je console.
Zou zelfs stom als ze dat niet doen. Dat haalt namelijk wel een stukje van de mobiliteit weg wat nou net zo mooi is aan de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Net even het YouTube filmpje bekeken, zou gaaf zijn als hij echt 1080p is en ook een betere GPU dan verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ca. 230 euro, dat valt nog wel mee... Alleen weet ik nog niet of ik dat moet vergelijken met Wii U of 3DS prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik wacht eigenlijk nog met betalen in ponden omdat de waarde van de pond vanzelf naar beneden gaat :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12:52
kon wel eens een dikke hit worden als deze prijs klopt...mijn pre-order gaat de deur uit als hij in nederland te pre-orderen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:10:
[...]

Goh. Dit doet me toch ergens aan denken...

.. het ligt zo op de tong...

spoiler:
Twilight Princess
Dus dan krijgen we op de switch 2/U en 4k remake ook? :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 22-09 15:30

Goner

What can I do you for ?

Er!k schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:54:
Zoo... Mijn Wii U en 3DS zijn de deur uit. Nu wachten op de Switch :)
Nou, hopelijk voor jou gaat alles volgens planning en wordt de release niet 6 maanden uitgesteld >:)
Vanwaar de haast ? Kan me nl niet voorstellen dat 2e hands kadootjes met de Kerst erg in trek zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Goner op 23-11-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ach maakt er toch niet zoveel meer gebruik van, en de tweedehands prijzen zie ik niet meer stijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 13:03
Is er al een prijs bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Er zijn nu alleen nog maar geruchten en de pre-orders. Hieronder één van GameStop:

'UK retailer GameSeek is taking preorders for the Nintendo Switch with a guaranteed price of GBP £198.50 (USD$246.79).' = € 232,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:03
Michel242186 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:34:
kon wel eens een dikke hit worden als deze prijs klopt...mijn pre-order gaat de deur uit als hij in nederland te pre-orderen is.
Ik heb persoonlijk niet zo'n haast. Wacht wel tot er een leuke system-seller bij uit komt.

pricewatch: Nintendo Switch
Hij is te pre-orderen overigens ;-)

Game Outlet
Score: 4.5 (15)
Pre­order
€ 369,-
€ 373,95
"De prijs en datum zijn nog fictief. De Nintendo Switch is wel al te pre-orderen maar als de officiele prijs bekend wordt krijg je het bedrag wat je te veel betaald hebt terug."

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij was maanden terug al te pre-orderen, bij Gamemania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12:52
Thalaron schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 05:59:
[...]

Ik heb persoonlijk niet zo'n haast. Wacht wel tot er een leuke system-seller bij uit komt.

pricewatch: Nintendo Switch
Hij is te pre-orderen overigens ;-)

Game Outlet
Score: 4.5 (15)
Pre­order
nou ik wacht nog ff op coolblue of mediamarkt game outlet zal ook wel prima zijn...maar ken ik wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Hij staat bij mij in reservering bij de GameMania en ik nog geen aanbetaling hoeven doen. Ik wacht nog even de prijs af. Nog iets meer dan en maand wachten en dat weet ik of ik hem ga annuleren of niet...

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Denk dat ze met de XBO en PS4 prijzen rekening moeten houden en zeker niet boven de 299 moeten gaan zitten. Denk ook wel dat het rond die prijs zal worden, misschien net iets erboven 329 ofzo, maar 379 zou in mijn ogen echt teveel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De prijzen maakt mij weinig uit het is maar net wat je ervoor krijgt een Switch basic voor omstreeks de 250 euro klinkt goed.

Maar ik betaal liever omstreeks de 400 euro voor een Collectors bundel van Breath of the wild inclusief Dock en Pro controller dan een PS4 Pro.

Het is maar net je smaak en wat je ervoor over hebt maar Zelda is altijd mijn smaak en de Switch lijkt mij Het ideale platform te worden :)

Voor nu houd Nintendo de 3DS erbij maar uiteindelijk zal de Switch ook deze software erbij krijgen en als het een redelijk succes wordt.

Dan blijft Nintendo met Nvidia op ARM doorgaan dus wees gerust dat er voor jaren en jaren software komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:24

Dhrax

Prog Lord

JehannesWeggen schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:08:
Maar ik betaal liever omstreeks de 400 euro voor een Collectors bundel van Breath of the wild inclusief Dock en Pro controller dan een PS4 Pro.
Eens. We mogen toch aannemen dat Nintendo een totaal pakket gaat bieden die prijs technisch (tov de basis bundel) zo interessant is dat mensen deze willen hebben. Dit was bij de WiiU toch feitelijk ook zo, de WiiU basic (de witte) heb ik direct overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Ik heb destijds ook direct de premium editie genomen van de Wii U. Ben benieuwd of de Switch ook streetpass functies gaat krijgen. Als het dan toch een hybride console wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 19:39

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

In hoeverre zal de gameplay van Breath of the Wild anders zijn op de Switch dan de Wii U. Er zit nogal een verschil tussen de controlers toch?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:44
Valt wel mee toch? Twee analoge sticks en knoppen op de verwachte plekken...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bovengemiddeld
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-07 11:23
Gezien de architectuur redelijk veel op die van android lijkt, is er al iets bekend over de OS?

Zou het persoonlijk jammer vinden als je een bewerkte android krijgt die enkele nintendo exclusives kan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 19:39

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Finraziel schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:00:
Valt wel mee toch? Twee analoge sticks en knoppen op de verwachte plekken...
Dus BotW gaat geen gebruik maken van het scherm in de controller van de Wii-U om de gameplay mee aan te passen? Of de gyroscoop die er in zit?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
MrVegeta schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:10:
[...]

Dus BotW gaat geen gebruik maken van het scherm in de controller van de Wii-U om de gameplay mee aan te passen? Of de gyroscoop die er in zit?
Heb het niet echt gevolgd, maar volgens mij is het toch redelijk zeldzaam dat het scherm in de gamepad echt op zo'n manier gebruikt wordt dat het onmisbaar is... Meestal is het hooguit om even makkelijik een kaart te zien of items te selecteren of zo, wat ook prima in een pauze menu kan.
En gyroscoop zou op de Switch wellicht ook kunnen? Ik hoop eigenlijk dat ze dat dit keer ook in de nieuwe pro controller bouwen, zodat je bv Splatoon ook goed kunt spelen er mee. Ik heb Splatoon zelf net ontdekt als heerlijke game, maar om eerlijk te zijn geef ik de voorkeur aan spelen met de roller omdat ik dan gewoon relaxt mijn armen kan laten liggen omdat er minder gericht hoeft te worden... Die tablet controller wordt best zwaar als je hem de hele tijd omhoog moet houden om mee te richten.

[ Voor 31% gewijzigd door Finraziel op 28-11-2016 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
piotrbre schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:07:
Gezien de architectuur redelijk veel op die van android lijkt, is er al iets bekend over de OS?

Zou het persoonlijk jammer vinden als je een bewerkte android krijgt die enkele nintendo exclusives kan spelen..
Ik denk dat Nintendo gewoon zijn eigen OS gebruikt voor de Switch... Heb nog niets gehoord over Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Finraziel schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:15:
[...]

Heb het niet echt gevolgd, maar volgens mij is het toch redelijk zeldzaam dat het scherm in de gamepad echt op zo'n manier gebruikt wordt dat het onmisbaar is... Meestal is het hooguit om even makkelijik een kaart te zien of items te selecteren of zo, wat ook prima in een pauze menu kan.
En gyroscoop zou op de Switch wellicht ook kunnen? Ik hoop eigenlijk dat ze dat dit keer ook in de nieuwe pro controller bouwen, zodat je bv Splatoon ook goed kunt spelen er mee. Ik heb Splatoon zelf net ontdekt als heerlijke game, maar om eerlijk te zijn geef ik de voorkeur aan spelen met de roller omdat ik dan gewoon relaxt mijn armen kan laten liggen omdat er minder gericht hoeft te worden... Die tablet controller wordt best zwaar als je hem de hele tijd omhoog moet houden om mee te richten.
Motion Controls bij Splatoon is awesome! Ook mey dynamo rollers. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piotrbre schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:07:

Nintendo maakt over het algemeen altijd zijn eigen OS. Ik zou niet weten waarom ze daar dit maal vanaf zouden wijken :P

Het gebruik van Android lijkt mij overigens totaal uitgesloten. Zonder Google is het namelijk vrij nutteloos om er Android op te zetten, en met Google zou Nintendo alle licentieinkomsten verhuizen naar Google. Om maar niet te beginnen met hoe slecht geoptimaliseerd Android is voor games...
Ik ben groot fan van Android, maar Nintendo doet zich er goed aan om zich te distantiëren van de bestaande tablets.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als de switch android krijgt, is het al gecracked voor dat die officieel gereleased is. Zie het niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bovengemiddeld
Er!k schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:07:
[...]

Ik denk dat Nintendo gewoon zijn eigen OS gebruikt voor de Switch... Heb nog niets gehoord over Android?
Ik ook niet, alleen doet de handheld mij een beetje denken aan de NVIdea shield (waar ook een soortgelijke tegra videochip inzit). Ik moet er niet aan denken dat ze gewoon een custom android erop knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:46
piotrbre schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:46:
[...]

Ik ook niet, alleen doet de handheld mij een beetje denken aan de NVIdea shield (waar ook een soortgelijke tegra videochip inzit). Ik moet er niet aan denken dat ze gewoon een custom android erop knallen.
Wat is daar mis mee dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
piotrbre schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:46:
[...]

Ik kan het zo niet vinden maar ik meen dat ze al hebben aangegeven dat ze GEEN Android gaan gebruiken.
Het zou me niets verbazen wanneer ze met NVidia samenwerken om het OS te maken voor een zo goed mogelijke intergratie met de Tegra chip. NVidia is er natuurlijk ook bij gebaat dat ze voet op de Consolemarkt krijgen!

Ik had ook op YouTube een filmpje gezien waarbij bovenstaande verwacht werd. Tevens werd daarin aangegeven waarom de Switch vermoedelijk de performance boven verwachtingen zal gaan uitkomen. Hij maakte de vergelijking met Apple hun keuze om PowerPC achter zich te laten en over te stappen op Intel wat ook een enorme performance per Watt boost gegeven had.

Hoe dan ook ga ik hem halen :)
De Wii was een tegenvaller maar had het een poging gegeven. Controller staat me niet aan en IMO was het een gemiste kans hem niet op zijn minst HDMI te geven voor aansluit gemak. De Switch overgeslagen omdat wederom de controller me niet aanstond en achteraf blij dat ik hem niet gekocht heb omdat DE game (Zelda) toch ook direct naar de Switch komt :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 04:34:
[...]. De Switch overgeslagen omdat wederom de controller me niet aanstond en achteraf blij dat ik hem niet gekocht heb omdat DE game (Zelda) toch ook direct naar de Switch komt :)
Euhm.. De Wii U bedoel je? En als je naar de Switch qua controls kijkt is die vrijwel gelijk aan de Wii U. Helemaal als je bv naar de Wii U pro controller kijkt. En er zijn al 2 Zelda games op de Wii U uitgekomen ;)
(Hyrule Warriors niet meegerekend).

Al met al was / is de Wii U een goede console geweest die gewoon heel slecht verkocht is. Ik hoop dat ze dan ook de grote Wii U games gaan porten naar de Switch (wat er wel op lijkt).

Verder over het Android verhaal. Nintendo gaat NOOIT Android gebruiken. Android is open source, dus gaat Nintendo er een groot probleem mee krijgen om te voorkomen dat mensen illegale kopieën gaan spelen. Ik vermoed dat Nintendo gewoon weer doorbouwt op hun eigen OS wat eigenlijk sinds de GameCube op elk apparaat draait (incl. de handhelds) of ze gaan over op Linux (zie NES Mini) maar dan helemaal dichtgetimmerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2016 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 06:48:
[...]
Euhm.. De Wii U bedoel je? En als je naar de Switch qua controls kijkt is die vrijwel gelijk aan de Wii U. Helemaal als je bv naar de Wii U pro controller kijkt. En er zijn al 2 Zelda games op de Wii U uitgekomen ;)
(Hyrule Warriors niet meegerekend).
Ik doelde meer op die tablet controller.
Uiteraard heb de de Pro Controller. Wat bij mij mee heeft gespeeld om de gehele generatie (Wii U / PS4 / XOne) over te slaan was aanschaf van huis rond die periode. Nu heb ik recent maar een game PC besteld (moet nog binnenkomen) en zal daarnaast de Wii Switch halen.

Gezien ik nu eigenlijk pas weer zin/tijd heb om te gamen zag ik het nut er niet van in om er nu nog een aan te schaffen :) De Wii U was, wanneer je die tablet weg denkt, op zich prima geweest als ik hem direct had kunnen halen / gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat is de tablet wel de beste toevoeging die de Wii U gebracht heeft. Helemaal in games als Super Mario Maker en Splatoon. Verder is de Switch ook (gewoon) een tablet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:08:
Ondanks dat is de tablet wel de beste toevoeging die de Wii U gebracht heeft. Helemaal in games als Super Mario Maker en Splatoon. Verder is de Switch ook (gewoon) een tablet...
Mjah, ik heb gewoon geen zin om net 2 schermen bezig te zijn. Dat was destijds ook de rede waarom ik de DS links liet liggen. De Switch is IMO geen tablet maar een HomeConsole met Tablet als portable optie. Hoe dan ook heb je slechts 1 scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thalaron schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 07:58:
[...]

Mjah, ik heb gewoon geen zin om net 2 schermen bezig te zijn. Dat was destijds ook de rede waarom ik de DS links liet liggen. De Switch is IMO geen tablet maar een HomeConsole met Tablet als portable optie. Hoe dan ook heb je slechts 1 scherm.
9 van de 10 Wii U games kan je alleen op de GamePad of alleen op de TV spelen. Er zijn werkelijk maar een paar games die echt eisen dat je met beide druk bezig bent (Star Fox Zero bv), en die games zijn idd minder. Maar om daarom de Wii U als geheel af te schieten? Bij de (3)DS werkt het een stuk beter en ergens vind ik het jammer dat ze er van af stappen voor de handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bovengemiddeld
Dan wordt het in mijn ogen weer "zo'n" apparaat. Nintendo onderscheid zich altijd door aparte software en hardware ten opzichte van de concurrentie. Zou het eeuwig zonde vinden als ze dat weggooien voor een goedkope android rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ze hebben hier de kans om de software op de Hardware te schrijven. Iets wat Apple ook doet. Hierdoor heb je een veel stabieler systeem en minder bloatware dan als je Android gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
BS argument eerlijk gezegt, PS Vita Os is ook gebasseerd op Android. En bloatware is opzich optioneel.

Je kan een OS maken zoals je wil. En dat Nintendo zich altijd moet onderscheiden nekt hun ook vaak genoeg.

Als Nintendo hardware wil/blijven produceren moet het ook succesvol zijn kwa verkopen. Zeker op lange termijn voor je het weet stoppen ze er mee.
En krijgen we alleen nog maar een Mini Nes/snes en of andere nostalgische apparaten. Wat ook zonde zal zijn voor een bedrijf als dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psyonara schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:51:
BS argument eerlijk gezegt, PS Vita Os is ook gebasseerd op Android.
Euhm wat?

Vrijwel ieder OS is gebaseerd op dezelfde kernel als waar Linux op draait. De kernel van de Vita kent dus zijn oorsprong in hetzelfde als waar de Android-kernel op gebaseerd is. Wat daarop draait, is echter volledig door Sony ontwikkeld, en dat is waar het om gaat. Het is onmogelijk om een APK bestand te installeren op de Vita, en nee dat kan ook niet via een paar simpele hacks ofzo.

Nintendo maakt heel diep weg ook gebruik van de meest basale basis gebaseerd op de Linux-kernel, maar opnieuw: dat zie je nergens in het hele OS terug.
En bloatware is opzich optioneel.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Die 2 zinnen zet je appart?

Je kan een OS configureren zoals je wilt en of van scratch bouwen. Juiste optimalisatie en weet ik veel wat je er aan kan toe voegen.
Hoe dan ook het kost tijd en resources (De ene meer dan de ander).
Nintendo doet vaak wat ze altijd doen, zich proberen te onder scheiden en zo hun eigen plekje vinden waar ze kunnen leven/overleven. Maken vaak beloftes die ze uiteindelijk niet waar maken.
Wat al sinds de N64 gebeurd en vind het altijd zonde dat ze nooit voledig die dingen waar maken.

Traditonele consoles is iets van het verleden, hedendaagse trend is Mobile gaming (AKA smartphone games die veel microtrans acties vragen zonder diepgaande gameplay)

Nu vind ik de Switch een leuk idee, maar maak me zorgen wat het ding wel en of niet kan. En de mogelijke beloftes die Nintendo voor de zoveelste keer niet waar maakt.
Ja ze doen leuke innovatieve dingen, maar als ze er geen succes van maken is het ook binnen enkele jaren afgelopen net als met de WII U.

En dan komen ze alleen maar met Pokemon go achtige dingen.
Nintendo's playerbase word ook kleiner schijnt het. en de Diehard fans kan Nintendo niet in Business houden op die manier.

Als Nintendo slim is zouden ze ondersteuning toe kunnen laten voor U-play/EA Origin/Steam. Dan kun je er nog wat meer mee.

En een Android omgeving is mits scheiding van het speel gedeelte nog niet zo'n slecht idee. Kun je er ook nog andere toepassingen mee doen.

Maakt het wel weer handzamer en hoef je niet voor diegene die graag tablets gebruiken niet 2 van die tegels mee te nemen maar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Psyonara schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:51:
BS argument eerlijk gezegt, PS Vita Os is ook gebasseerd op Android. En bloatware is opzich optioneel.

Je kan een OS maken zoals je wil. En dat Nintendo zich altijd moet onderscheiden nekt hun ook vaak genoeg.

Als Nintendo hardware wil/blijven produceren moet het ook succesvol zijn kwa verkopen. Zeker op lange termijn voor je het weet stoppen ze er mee.
En krijgen we alleen nog maar een Mini Nes/snes en of andere nostalgische apparaten. Wat ook zonde zal zijn voor een bedrijf als dat.
Vita is niet gebaseerd op Android. Eerder gebaseerd op Linux aangezien het op een Linux Kernel draait.
Bloatware is in dit geval niet optioneel omdat als je AOSP gaat gebruiken je vast zit aan dingen/apps van Google die je gewoon niet nodig hebt en dus instabiliteit kan veroorzaken. In dat geval is Alles wat je niet nodig hebt bloatware.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Psyonara schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:25:
Je kan een OS configureren zoals je wilt en of van scratch bouwen. Juiste optimalisatie en weet ik veel wat je er aan kan toe voegen.
Het is geen taart waar je 'even wat melk en eieren aan toe kan voegen', dat is juist een van de essentiële dingen waarom je verhaal nergens op slaat :P Optimalisatie betekent (oa) zo min mogelijk processen die op de achtergrond draaien. Hoe meer Android je erbij pakt, hoe meer achtergrondtaken er zijn en hoe slechter geoptimaliseerd het is. Android is, net als besturingssystemen als Windows en OSX, helemaal niet geschikt voor een gaming-only systeem om die reden. Je draait altijd shit op de achtergrond die je niet nodig bent.
Het is dan ook de reden waarom Nintendo altijd een eigen OS heeft ontwikkeld en dat zal blijven doen. En waarom de PS Vita dus niet is gebaseerd op Android, zoals je eerder zei.
Nintendo doet vaak wat ze altijd doen, zich proberen te onder scheiden en zo hun eigen plekje vinden waar ze kunnen leven/overleven. Maken vaak beloftes die ze uiteindelijk niet waar maken.
Wat al sinds de N64 gebeurd en vind het altijd zonde dat ze nooit voledig die dingen waar maken.
Best wel onzin. Welke beloftes is Nintendo niet nagekomen?
Als je een gaming-bedrijf wil zien wat zijn beloftes niet nakomt, dan moet je de vaporware E3 van Sony in 2005 eens kijken. Daar toonden ze zogenaamde ingame beelden van games die nooit uitgekomen zijn ofwel er beter uitzien dan wat we inmiddels 10 jaar later ingame kunnen renderen. Wel een sterke techniek om kopers bij Microsoft weg te trekken, maar oke nu dwaal ik af :)
Nintendo leeft behoorlijk prima, maakt nog altijd winst ondanks de Wii U. Van 'overleven' is geen sprake.
Traditonele consoles is iets van het verleden, hedendaagse trend is Mobile gaming (AKA smartphone games die veel microtrans acties vragen zonder diepgaande gameplay)
De PS4-verkoopcijfers en eveneens Steam zijn dat totaal niet met je eens.
Een smartphonegame levert minder op dan Mario Kart 8 op de Wii U (enkele uitzonderingen zoals Candy Crush, Clash of Clans en Pokémon Go - op 2 handen wel te tellen - daargelaten).

Er is een reden dat geen enkele game uitgever een serieus budget in een smartphonetitel stopt. De grote winstmakers uit het mobiele landschap zijn startups (die weinig te verliezen hadden) en partijen als Gameloft die het risico spreiden over tientallen verschillende games.
Nu vind ik de Switch een leuk idee, maar maak me zorgen wat het ding wel en of niet kan. En de mogelijke beloftes die Nintendo voor de zoveelste keer niet waar maakt.
Welke beloftes bedoel je precies? Hell, Nintendo heeft nog geen 3 minuten hype-footage uitgebracht, er is praktisch nog geen reet bekend over het hele apparaat, laat staan beloftes gemaakt, en jij maakt je nu al druk over het breken ervan 8)7
Ik adviseer je om tot 13 januari te wachten, dan gaat Nintendo daadwerkelijk dingen vertellen. Dan pas gaan ze beloftes doen die eventueel gebroken kunnen worden.
Als Nintendo slim is zouden ze ondersteuning toe kunnen laten voor U-play/EA Origin/Steam. Dan kun je er nog wat meer mee.
En dan 20% van je omzet afstaan aan de concurrent? 8)7

Dat jij het fijn zou vinden omdat je dan geen Nintendo-console meer hoeft aan te schaffen, leuk voor jou... maar Nintendo zet liever een console weg waar ze bij iedere transactie die je via Nintendo's systeem doet, geld aan verdienen. Dat is hoe de business werkt, dat is hoe het management van Nintendo door wil gaan en dat is wat aandeelhouders interessant vinden.

Je kan er wel vanuit gaan dat er bij Nintendo een shitload aan 'slimme' marketingmensen loopt die non-stop afwegingen maakt of het verstandig is om nog een nieuwe console uit te brengen. Die hebben nu geopperd om een hybride systeem te lanceren, dat is volgens de mensen die er voor geleerd hebben de meest winstgevende keuze.

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 29-11-2016 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ik hoop wel dat de console regio vrij wordt, is toch echt een achterhaald iets. Digitale games kunnen uitlenen aan vrienden zou ook wenselijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Phusebox schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:42:
Ik hoop wel dat de console regio vrij wordt, is toch echt een achterhaald iets. Digitale games kunnen uitlenen aan vrienden zou ook wenselijk zijn.
Dat lijkt me meer een wens/eis van retailers? Anders gaat iedereen immers massaal games importeren vanwege de prijzen. Andere redenen voor regio locks zou ik niet weten wat het nut is voor Nintendo zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op woensdag 30 november 2016 @ 06:55:Andere redenen voor regio locks zou ik niet weten wat het nut is voor Nintendo zelf?
Wat dacht je van verschillen qua wetgeving per land/regio? Licentierechten en royalties op het gebied van muziek en bijv. stemacteurs? Er zijn vele partijen betrokken met elk hun eigen belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Hm vind deze artikelen niet echt goed voor de promotie van de Switch.
EA zegt zegt dat ze welgeteld 1 spel in ontwikkeling hebben voor de Switch. Goh, welke zal dat zijn. Vast niet FIFA.
Take-Two zegt alleen dat Nintendo wanhopig is op third party support om het een succes te maken en kijken eerst of het een succes wordt en dan zien we wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Lanithro schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:24:
[...]

EA zegt zegt dat ze welgeteld 1 spel in ontwikkeling hebben voor de Switch. Goh, welke zal dat zijn. Vast niet FIFA.
Take-Two zegt alleen dat Nintendo wanhopig is op third party support om het een succes te maken en kijken eerst of het een succes wordt en dan zien we wel verder.
Nou ja... Ze zijn beiden gewoon nogal vaag en zeggen niks specifieks. Dan kun je dus allerlei kanten op redeneren en jij lijkt er nu het negatiefst mogelijke in te lezen.
EA zegt dat er een major game uit komt. Dat wil niet expliciet zeggen dat er maar één game in ontwikkeling is, alleen dat ze zich op dit moment nog niet verder vast leggen.
Take Two heeft niks aan te kondigen, maar wie heeft dat wel al gedaan? De switch zelf is nog niet eens officieel aangekondigd en ik zou eerst daar eens op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Finraziel schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:32:
[...]

Nou ja... Ze zijn beiden gewoon nogal vaag en zeggen niks specifieks. Dan kun je dus allerlei kanten op redeneren en jij lijkt er nu het negatiefst mogelijke in te lezen.
EA zegt dat er een major game uit komt. Dat wil niet expliciet zeggen dat er maar één game in ontwikkeling is, alleen dat ze zich op dit moment nog niet verder vast leggen.
Take Two heeft niks aan te kondigen, maar wie heeft dat wel al gedaan? De switch zelf is nog niet eens officieel aangekondigd en ik zou eerst daar eens op wachten.
Daar heb je een punt, maar ik vind dit soort uitspraken altijd tricky. Als Nintendo zijn zou ik er niet heel blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lanithro schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:24:
[...]

Ben ik wel met je eens hoor, het is (nog) geen PS4 reveal waarbij de ene na de andere third party met IP zit te strooien.
Maar laten we wel zijn: het is totaal anders dan hoe het bij de Wii en Wii U ging. Uitgevers zijn lichtelijk enthousiast, en dat is to be fair ook het enige wat ze mogen zijn. Immers, ook al is een systeem perfect voor de core-doelgroep, dan is het nog maar de vraag of mensen het daadwerkelijk gaan kopen. Ik snap dat die partijen dat even gaan afwachten. Meer kan je businesstechnisch ook niet verwachten.

Beide partijen mogen ook nog niks aankondigen trouwens, dat komt allemaal pas over ongeveer 6 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Stardew Valley komt naar de Switch (gaat wel ten koste van de Wii U versie).

http://www.insidegamer.nl...le-versie-over-twee-weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Nice, lijkt me een leuke titel. En ik hoop toch echt ooit nog eens een next-gen FIFA te kunnen spelen op een Nintendo console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou het een beetje zwak van ea zijn als ze alleen met fifa 17 komen aankakken. Dan heb je meer aan titanfall, battlefield of zelfs mass effect (kans lijkt me klein dat die bij launch al voor de switch beschikbaar is). Dan wacht ik liever op de switch versie van fifa 18 die gelijk met de xbox of ps4 versie komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik heb veel interesse in dit concept :) de PS4 wordt nauwelijks aangeraakt. Misschien als het vervolg van 'the last of us' en Gran Turismo er eindelijk zijn. Ja, er zijn best leuke spellen op maar tot op heden valt het voor mij een beetje tegen :p Nu maakte 'the last of us' een heleboel goed.

Ik heb het idee dat deze ook zeker in huis gaat komen, Zelda. Blijven heerlijke games en die multiplayers mis ik ook wel een beetje :( Mario kart etc. Dit ga ik zeker volgen ^^

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nieuwevolger schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:56:
Zou het een beetje zwak van ea zijn als ze alleen met fifa 17 komen aankakken. Dan heb je meer aan titanfall, battlefield of zelfs mass effect (kans lijkt me klein dat die bij launch al voor de switch beschikbaar is). Dan wacht ik liever op de switch versie van fifa 18 die gelijk met de xbox of ps4 versie komt.
Als ze wat leuks ermee willen dan moeten ze er iets unieks van maken wat ze uit gaan brengen. Niet de zoveelste Fifa of Mass Effect maar echt iets eigens.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:54:
[...]

Als ze wat leuks ermee willen dan moeten ze er iets unieks van maken wat ze uit gaan brengen. Niet de zoveelste Fifa of Mass Effect maar echt iets eigens.
Net als of EA of wat voor uitgever ook uit liefdadigheid een game exclusive voor de switch maakt, zodat het uniek is. Voor exclusive game gaat altijd wel een deal of een reden vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nieuwevolger schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:23:
[...]

Net als of EA of wat voor uitgever ook uit liefdadigheid een game exclusive voor de switch maakt, zodat het uniek is. Voor exclusive game gaat altijd wel een deal of een reden vooraf.
Nee dat absoluut niet maar weet niet of de Switch geboden is bij de zoveelste half gare port van EA. Die draaien namelijk op andere platformen veel beter en dus op de Switch net niet en dan als je toch meer mogelijkheden hebt op de beste console in huis en dat zou dan niet de switch zijn.

Denk dat games zoals unravel of maybe zelfs in een duitser universum cuphead het op een platform als de switch beter gaat doen omdat die meer op gameplay leunen dan op volle grafische pracht. Daar is de grafische pracht secundair. Dat is wat je imho moet hebben bij dit soort games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:37:
[...]

Nee dat absoluut niet maar weet niet of de Switch geboden is bij de zoveelste half gare port van EA. Die draaien namelijk op andere platformen veel beter en dus op de Switch net niet en dan als je toch meer mogelijkheden hebt op de beste console in huis en dat zou dan niet de switch zijn.

Denk dat games zoals unravel of maybe zelfs in een duitser universum cuphead het op een platform als de switch beter gaat doen omdat die meer op gameplay leunen dan op volle grafische pracht. Daar is de grafische pracht secundair. Dat is wat je imho moet hebben bij dit soort games.
De onderscheidende functie van de switch is dat je de games ook mobiel kan spelen, dit gaat dan inderdaad ten koste van betere graphics. Het is maar net wat je als consument prefereert. Zolang ontwikkelaars goed tijd stoppen in een game porten naar de switch en de boel goed optimaliseren zouden ze prima op de switch kunnen draaien (maar goed, goeie ports zijn niet van zelf sprekend, ontwikkelaars hebben soms niet eens de tijd op een goeie pc port te maken, recente voorbeelden zijn no man's sky, dishonered 2 en mafia 3).

Maar sowieso zijn (vooral de populaire) third party games belangrijk, omdat het missen ervan een goeie reden is om niet een switch te kopen. De meeste consumenten zitten helemaal niet te wachten om meerdere consoles te kopen, als je dan van Mario houd, maar ook van Fifa en battlefield zit je met een probleem en kiezen consumenten als nog voor playstation of xbox. Sowieso is het missen van franchises als GTA, COD, FIFA en GTA dodelijk, deze games verkopen meer consoles dan z'n alle andere games samen samen voor microsoft en playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Zou voor mij echt meerwaarde zijn. Ik speel nu bijv. al jaren FIFA op de PC met een XBOX controller, met de Switch kun je dan inderdaad ook mobile gamen. Ik denk ook dat de kwaliteit nooit helemaal gelijk zal zijn aan de PS4/XBOX/PC versies; maar als de functionaliteit wel hetzelfde blijft... (dus geen halfbakken port met de helft weggelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Er!k schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:07:
Zou voor mij echt meerwaarde zijn. Ik speel nu bijv. al jaren FIFA op de PC met een XBOX controller, met de Switch kun je dan inderdaad ook mobile gamen. Ik denk ook dat de kwaliteit nooit helemaal gelijk zal zijn aan de PS4/XBOX/PC versies; maar als de functionaliteit wel hetzelfde blijft... (dus geen halfbakken port met de helft weggelaten).
en ik ben juist heel erg bang dat dit wel heel erg gaat gebeuren zoals dat nu eigenlijk elke afgelopen generatie dit wel is gebeurd. Ik ben te vaak teleurgesteld hierin dat ik ondertussen zit ja care.

Zelfde als je het goed wil doen moet je crossplay ondersteunen. Zodat je gewoon normaal online kan spelen tegen de andere spelers op andere consoles. Dat zou iets toevoegen namelijk en dan maakt het weinig uit welk platform je speelt, je doet het allemaal tegen andere spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vannacht zijn de game awards met nieuwe beelden van zelda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 16:05

Turfschipper

Hup NAC

Ik denk dat het mega goed zou zijn als ea met juist fifa komt. Maar dan inderdaad gewoon dezelfe versie zoals op de ps en xbox.

Die game verkoopt gewoon heel goed en kan zomaar heel veel hardcore gamers over de streep trekken, mobiel fifa spelen, welke fifa speler wilt dat nou niet?

Maar zogezegd, dan moet het wel een volledige fifa zijn!

Een paar van zulke games, die een groot publiek aanspreken, en de switch wordt een succes dat door alle partys ondersteund gaat worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 01-12-2016 22:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

*O*

[ Voor 12% gewijzigd door AstralizeR op 02-12-2016 07:54 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werd ik om half 5 vannacht wakker en wou ik de game awards kijken, deed de wifi het niet -.- . Daarna even gekeken via 4g, had ik net Zelda gemist. Voor de rest zijn er vette dingen aangekondigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En GameXplain heeft de analysis machine al gestart:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Toch jammer dat het er zo Gamecube uitziet... Blurry textures, low polygon count....

Ja de sfeer is altijd tof, maar toch. Blijft het jammer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Phusebox schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:44:
[...]

Toch jammer dat het er zo Gamecube uitziet... Blurry textures, low polygon count....

Denk dat het nodig is om de maximale performance eruit te kunnen halen en persoonlijk ben ik wel heel erg van deze manier van ontwerpen. Hierdoor kun je wat tijdlozer te werk gaan zonder dat de graphics teveel dateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit zou je dus echt nooit op de GameCube kunnen krijgen. The Wind Waker was voor de GameCube al een zware taak, en dit ziet er vele malen beter uit.

Nee een dergelijk inmense open wereld zou nooit op de GameCube of zelfs Wii kunnen draaien.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Het is een enorme open wereld, we zien nu voor het eerst dat er veel meer in de wereld zit en te doen is
en de quests, events en hun physics engine vreet ook veel resources van de goeie oude Wii U.
Het is daarnaast ook een art-style waarbij al veel rechte lijnen gebruikt worden, de poly count verhogen zou dat misschien niet veel goed doen. Wie weet willen ze wel 1080@60fps halen op de Switch

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Juist door de art style kan het mooi mee komen met de huidige games, al merk je wel dat het allemaal strakker kan op de wii u versie. Dat verwacht ik dan ook van de switch versie, dat de boel net wat strakker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
[...]

Ik vind het juist een hele mooie stijl die ze hebben gepakt. Dit spreekt mij echt aan. Kan dan ook niet wachten om deze te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik neem aan dat het geposte filmpje van de Switch kwam en niet de Wii U, dus ik verwacht eerder slechtere graphics op de Wii U dan betere op de Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:11:
Ik neem aan dat het geposte filmpje van de Switch kwam en niet de Wii U, dus ik verwacht eerder slechtere graphics op de Wii U dan betere op de Switch.
Hier is Wii U footage:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26
Ze mogen wel eens met voice acting komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

rejer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:27:
Het lijkt mij juist een zeer bewuste keuze van Nintendo om dat niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rejer schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:27:
"Hey Listen!"

Nee, Zelda is beter af zonder voice acting. En Nintendo kiest daar idd ook voor. De immersie van de game wereld is juist dat je er zelf de stemmen van de karakters bij verzint (dus de tekst leest) waardoor je een deel uit gaat maken van de wereld van de games. Net zoals de hoofdrolspeler "Link" heet, hij is de verbinding tussen jou (de speler) en de game wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Voice acting is inderdaad geen must.

Ik blijf de grafische stijl mooi vinden. En toch is het knap wat Nintendo uit de Wii U weet te toveren (met wat extra hulp van Monolith).
Pagina: 1 ... 24 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic