Kijk, die hard Nintendo fans vinden meestal NIETS leuk buiten de exclusives om, een hele kleine groep mensen.RayNbow schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:13:
[...]
Welke gave titels dan? De enige titel op dit moment die ik niet kan spelen maar wel mogelijk geïnteresseerd in ben is P5. Voor de rest heb ik nog een groot genoege backlog aan 3DS/Wii U games.
Ik schaar mezelf wel als nintendo fan maar heb geen oogkleppen op en sta ook open voor andere games, welke gave games dan ?
- Rise of the Tombraider .. geweldig mooi
- Battlefield serie, vooral de meest recente BF1 is echt geweldig
- Destiny, prachtige MMO FPS
- Streetfighter V
- Unraveled
- The witcher 3
- Nieuwste Ratchet & Clank
Zo maar even een greep van dit jaar en een mix van Adventure, platform, FPS en ouderwetse fighting game.
Idd, geen party games (alhoewel SF5 het altijd leuk doet) maar wie heeft tegenwoordig nog de tijd om met z'n 4en samen te komen om een spel te spelen op 1 scherm ?
Ik denk dat als je een echte game liefhebber bent er MEER is dan Nintendo exclusives alleen.
Tier 1 console gaming is MEER dan alleen call of duty tegenwoordig. Ook prachtige adventure games en zelfs wat leuke platform en indie games.
Niet alleen mijn mening maar schijnbaar ook die van de meeste gamers op deze planeet gezien de verkopen. Cijfers zeggen genoeg.