Acties:
  • +1 Henk 'm!
RayNbow schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:13:
[...]

Welke gave titels dan? De enige titel op dit moment die ik niet kan spelen maar wel mogelijk geïnteresseerd in ben is P5. Voor de rest heb ik nog een groot genoege backlog aan 3DS/Wii U games.
Kijk, die hard Nintendo fans vinden meestal NIETS leuk buiten de exclusives om, een hele kleine groep mensen.
Ik schaar mezelf wel als nintendo fan maar heb geen oogkleppen op en sta ook open voor andere games, welke gave games dan ?

- Rise of the Tombraider .. geweldig mooi
- Battlefield serie, vooral de meest recente BF1 is echt geweldig
- Destiny, prachtige MMO FPS
- Streetfighter V
- Unraveled
- The witcher 3
- Nieuwste Ratchet & Clank

Zo maar even een greep van dit jaar en een mix van Adventure, platform, FPS en ouderwetse fighting game.
Idd, geen party games (alhoewel SF5 het altijd leuk doet) maar wie heeft tegenwoordig nog de tijd om met z'n 4en samen te komen om een spel te spelen op 1 scherm ?

Ik denk dat als je een echte game liefhebber bent er MEER is dan Nintendo exclusives alleen.
Tier 1 console gaming is MEER dan alleen call of duty tegenwoordig. Ook prachtige adventure games en zelfs wat leuke platform en indie games.

Niet alleen mijn mening maar schijnbaar ook die van de meeste gamers op deze planeet gezien de verkopen. Cijfers zeggen genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Bomberman71 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:37:

- Streetfighter V
- Unraveled
- The witcher 3
De enige twee titels die ik daarvan interessant vind zijn Tombraider & the witcher. Maar daar is de PC voor. ;)

Enige playstation spel dat me wel in concept erg goed lijkt is Last Guardian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
horizon1978 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:50:
[...]

De enige twee titels die ik daarvan interessant vind zijn Tombraider & the witcher. Maar daar is de PC voor. ;)

Enige playstation spel dat me wel in concept erg goed lijkt is Last Guardian.
Pc, PS4, XB1 ... maakt niet uit. Het komt NIET uit voor je Nintendo en die trend lijkt zich voort te zetten.
Dat betekent dat je van release naar release van een Nintendo exclusive hobbelt met steeds een 6 maand ertussen en ondertussen jarenlang je usuals maar speelt uit verveling.

Het is geen 1992 meer dat Nintendo het platform was waar alle goede games op uit kwamen. Het is andersom, de meest gewilde games komen zelden op Nintendo uit (de laatste 5-6 jaren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:55:
[...]

Pc, PS4, XB1 ... maakt niet uit. Het komt NIET uit voor je Nintendo en die trend lijkt zich voort te zetten.
Dat betekent dat je van release naar release van een Nintendo exclusive hobbelt met steeds een 6 maand ertussen en ondertussen jarenlang je usuals maar speelt uit verveling.

Het is geen 1992 meer dat Nintendo het platform was waar alle goede games op uit kwamen. Het is andersom, de meest gewilde games komen zelden op Nintendo uit (de laatste 5-6 jaren).
Voor jou wellicht. Wat mij betreft komen de games die mij het meeste plezier schenken uit op Nintendo consoles en niet op andere consoles of pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:18:
[...]

Voor jou wellicht. Wat mij betreft komen de games die mij het meeste plezier schenken uit op Nintendo consoles en niet op andere consoles of pc.
Zoals al eerder vermeld in andere topics (we hebben al vaker meningsverschillen gehad op Nintendo gebied), jij bent de uitzondering op de regel, de die hard fan die alles cool vind van Nintendo.
Er zijn er veel meer die ook genieten van wat andere Genres en wel graag iedere 2 maanden een nieuwe game willen spelen en verder kijken dan de bezieling van Miyamoto.

[ Voor 5% gewijzigd door Bomberman71 op 15-11-2016 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:22:
[...]

Zoals al eerder vermeld in andere topics (we hebben al vaker meningsverschillen gehad op Nintendo gebied), jij bent de uitzondering op de regel, de die hard fan die alles cool vind van Nintendo.
Lang niet alles. En die hard ook niet. Ik game ook op PC en Xbox One, en daarvoor op PSP en PS3.
Er zijn er veel meer die ook genieten van wat andere Genres en wel graag iedere 2 maanden een nieuwe game willen spelen en verder kijken dan de bezieling van Miyamoto.
Dat is prima.

Waar ik tegen ageerde dat je jouw mening hier even als feit neerzet. En dat is natuurlijk gewoon onzin. Jouw mening is ook slechts jouw mening net zoals mijn mening slechts mijn mening is. En smaken verschillen nou eenmaal En daar schijn jij nogal moeite mee te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:00:
[...]

Lang niet alles. En die hard ook niet. Ik game ook op PC en Xbox One, en daarvoor op PSP en PS3.

[...]

Dat is prima.

Waar ik tegen ageerde dat je jouw mening hier even als feit neerzet. En dat is natuurlijk gewoon onzin. Jouw mening is ook slechts jouw mening net zoals mijn mening slechts mijn mening is. En smaken verschillen nou eenmaal En daar schijn jij nogal moeite mee te hebben.
Zoals vaker verteld, ik vermeld idd MIJN mening maar die wordt ook gedeeld door velen.
Zie de cijfers ! Die zijn objectief.
Als die games dan zo geweldig zijn waarom is de verkoop dan zo laag ? Waarom haakte 3rd parties massaal af ?
Waarom zien we veel onvrede onder de Nintendo liefhebbers ?

Ik herken mezelf daarin en verkondig dat <+:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:05:
[...]

Zoals vaker verteld, ik vermeld idd MIJN mening maar die wordt ook gedeeld door velen.
Leer je dan maar eens zorgvuldiger uitdrukken. Elke mening wordt overigens door velen gedeeld. Niemand is uniek in zijn meningen. Dat zegt dus ook niets.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2016 18:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:29:
[...]

Leer je dan maar eens zorgvuldiger uitdrukken. Elke mening wordt overigens door velen gedeeld. Niemand is uniek in zijn meningen. Dat zegt dus ook niets.
Stel je niet zo aan man ... Gebruik nergens schutting taal en praat gewoon normaal Nederlands.
Als je zo fijn besnaard bent doe je er goed aan bij een forum waar men discussies voert weg te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Lijkt me wel een leuk device voor op kantoor aangezien we op de PS4 vooral de couch co-op games missen hier. Al pre-orders ergens open?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:27:
Lijkt me wel een leuk device voor op kantoor aangezien we op de PS4 vooral de couch co-op games missen hier. Al pre-orders ergens open?
Er is tot nu toe maar 1 winkel bekend die preorders open heeft staan. Ik zou gewoon wachten tot januari wanneer er meer bekend gemaakt wordt en er daadwerkelijk meerdere winkels preorders accepteren.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Inderdaad even geduld, volgens de laatste geruchten zijn er straks weer twee versies (zoals de Wii U) een standaard editie met 16gb opslag en een versie met extra opslag en een (mario) game inbegrepen.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Bomberman71 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:37:
[...]

Kijk, die hard Nintendo fans vinden meestal NIETS leuk buiten de exclusives om, een hele kleine groep mensen.
Ik schaar mezelf wel als nintendo fan maar heb geen oogkleppen op en sta ook open voor andere games, welke gave games dan ?

- Streetfighter V
- Unraveled
- The witcher 3

Zo maar even een greep van dit jaar en een mix van Adventure, platform, FPS en ouderwetse fighting game.
Idd, geen party games (alhoewel SF5 het altijd leuk doet) maar wie heeft tegenwoordig nog de tijd om met z'n 4en samen te komen om een spel te spelen op 1 scherm ?

Ik denk dat als je een echte game liefhebber bent er MEER is dan Nintendo exclusives alleen.
Tier 1 console gaming is MEER dan alleen call of duty tegenwoordig. Ook prachtige adventure games en zelfs wat leuke platform en indie games.

Niet alleen mijn mening maar schijnbaar ook die van de meeste gamers op deze planeet gezien de verkopen. Cijfers zeggen genoeg.
*schepje bovenop*

Ark Survival Evolved
Persona Games
Project Cars
Uncharted
(ik ga niet door, te veel om op te noemen)

Ik ben een Nintendo fan maar eerlijk gezegd baart het mij zorgen dat het erop lijkt dat de Switch de thuisconsole en de handheld gaat vervangen, de Wii U flopte en zelfs qua Nintendo games viel het soms tegen, Splatoon en Mario Kart 8 zijn tof, Super Smash Brothers en Bayonetta 2 ook maar lang is die lijst niet.

3DS daartegen heeft veel meer titels waar ik interesse in had en die grootschalig goed zijn, alleen op PC en PS Vita heb ik meer games die ik leuk vind dan op de 3DS, 3DS is stiekem ook de financiële redder van Nintendo want terwijl de Wii U slecht verkocht deed de 3DS precies het tegenovergestelde, als de Switch flopt blijft er niks over.

Betreffende Nintendo only fans, waarheid is dat de wereld veel groter is dan Nintendo alleen en wat iemand doet is zijn of haar keuze, echter omdat iemand puur en alleen Nintendo games goed vindt betekend dat niet dat ze heillig zijn en dat andere consoles geen goede titels hebben, PS4 heeft heleboel goede titels waar de Wii U van kon dromen maar dat maakt geen van beide beter of slechter want beiden hebben eigen sterke punten, maar je kunt niet je ogen voor sluiten dat de gras aan de andere kant niet groener is, soms is dat werkelijk wel het geval.

(overigens, meeste van die PS4 titels zijn er ook gewoon voor de PC en XBO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 19:02:
[...]

*schepje bovenop*

Ark Survival Evolved
Persona Games
Project Cars
Uncharted

Ik ben een Nintendo fan maar eerlijk gezegd baart het mij zorgen dat het erop lijkt dat de Switch de thuisconsole en de handheld gaat vervangen, de Wii U flopte en zelfs qua Nintendo games viel het soms tegen, Splatoon en Mario Kart 8 zijn tof, Super Smash Brothers en Bayonetta 2 ook maar lang is die lijst niet.

3DS daartegen heeft veel meer titels waar ik interesse in had en die grootschalig goed zijn, alleen op PC en PS Vita heb ik meer games die ik leuk vind dan op de 3DS, 3DS is stiekem ook de financiële redder van Nintendo want terwijl de Wii U slecht verkocht deed de 3DS precies het tegenovergestelde, als de Switch flopt blijft er niks over.

Betreffende Nintendo only fans, waarheid is dat de wereld veel groter is dan Nintendo alleen en wat iemand doet is zijn of haar keuze, echter omdat iemand puur en alleen Nintendo games goed vindt betekend dat niet dat ze heillig zijn en dat andere consoles geen goede titels hebben, PS4 heeft heleboel goede titels waar de Wii U van kon dromen maar dat maakt geen van beide beter of slechter want beiden hebben eigen sterke punten, maar je kunt niet je ogen voor sluiten dat de gras aan de andere kant niet groener is, soms is dat werkelijk wel het geval.

Helemaal waar !

Het is eigenlijk al jaren zo dat je als echte allround gamer (en dus met een brede smaak) naast je Nintendo een PS of een XB (of beiden had).
Er zijn teveel mooie games die je zou missen als je jezelf bind aan slechts 1 platform.
De Nintendo console was voor mij altijd de veilige thuishaven zeg maar.

De laatste jaren is het (voor mij in ieder geval) zo dat ik de Nintendo bijna kan missen en dat de 'bonus' consoles juist mijn Daily drivers zijn ...... En dat is triest.
Daarbij moet ik vermelden dat ik zelfs bepaalde titels helemaal niet zo goed vind op de WiiU.
Bijvoorbeeld MK8, vind hem qua fun factor zeker niet beter als de Wii versie, mischien zelfs minder dankzij de saaie 'weapons/gifts' en dat domme onderwater en ondersteboven gedoe.
Grafisch helemaal top hoor en de soundtracks blijven goed maar meer fun ? Ik beleef dat niet zo.
Vind het veel van hetzelfde en het viel mij eigenlijk tegen.

Ik ga wel zien wat de Switch gaat doen, en Zelda zie ik dan ook wel. Ben al meer dan 2 decennia lang een fan maar ben door al het wachten wel wat minder 'geil' dan de meesten lijkt wel. Ik geloof het ondertussen wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bomberman71 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 19:28:
Het is eigenlijk al jaren zo dat je als echte allround gamer (en dus met een brede smaak) naast je Nintendo een PS of een XB (of beiden had) een PC had.
FTFY :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prima, PC ... De XB is eigenlijk al jaren in weze een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch een verrasing als er een 3d mario klaar staat op release, miyamota had op de E3 2016 gezecht dat ze bezig waren met een nieuw soort mario en in die misschien volgende e3 wouden showen http://m.ign.com/articles...w-kind-of-mario-is-coming ook was er een gerucht van de journalist van eurogamer dat de aankondiging van de switch was uitgesteld omdat de beelden van de 3d mario nog niet klaar waren. Maar ik zal niet klagen als het wel waar is :)

Vind het wel onzin dat je aan 1 platform niet genoeg aan hebt om te gamen, meestal met de desbetreffende exclusives en third party games heb je een berg aan games om te spelen. Ik heb zowel interesse in nieuwe games van 60 euro als oude games in een sale voor 10.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:44
RayNbow schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:31:
[...]

Er is tot nu toe maar 1 winkel bekend die preorders open heeft staan. Ik zou gewoon wachten tot januari wanneer er meer bekend gemaakt wordt en er daadwerkelijk meerdere winkels preorders accepteren.
Nee hoor. Gamemania accepteert vanaf de presentatie al pre-orders. Alleen zonder prijsindicatie, en inmiddels vragen ze een aanbetaling.
Bomberman71 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:58:
[...]

Prima, PC ... De XB is eigenlijk al jaren in weze een PC.
Een underpowered PC. Ik speel de voor mij interessante third party titles op een echte pc vanwege modbaarheid en betere specs.

Neemt niet weg dat ik buiten Nintendo nog heel graag op mijn PC, Sega Megadrive en PSP speel. Die hebben dan weer wat Nintendo niet biedt.

[ Voor 29% gewijzigd door Flozem op 17-11-2016 06:25 ]

Flozem schreef op donderdag 17 november 2016 @ 06:19:
[...]

Nee hoor. Gamemania accepteert vanaf de presentatie al pre-orders. Alleen zonder prijsindicatie, en inmiddels vragen ze een aanbetaling.
Gamemania is niet een winkel die op m'n radar staat. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:26
Mizgala28 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 19:02:
[...]

*schepje bovenop*

Ark Survival Evolved
Persona Games
Project Cars
Uncharted

Leukste aan de Switch wat mijn interesse deed pieken: Normale controllers haha.
Wanneer Mario Kart / Mario of Zelda uitkomt haal ik hem direct :)

Ik denk en hoop dat Nintendo hiermee juist de sweetspot gaat krijgen om voor meer mensen aan te spreken om NAAST hun "Main console en/of PC" er een te halen. Mij persoonlijk gaat het bij Nintendo enkel om First Party games. Indien Nintendo deze op andere consoles uit zou brengen zou ik geen reden hebben om een Nintendo aan te schaffen. Vergeet niet dat niet alleen mensen die een Nintendo home console maar juist ook mensen die een DS hebben hierbij interesse zullen hebben. Daarnaast vond ikzelf de DS altijd te duur voor wat ik ermee wilde en dat lost Nintendo nu even in 1 keer op! Voor mij voelt het dan ook als dat ik een nieuwe Nintendo in huis haal met DS gratis erbij. Ik zie mezelf al mijn Switch meenemen voor in mijn pauze op het werk (zit dan veelal alleen).

Naast de Switch ga ik later ook nog de Scorpio in huis halen :)

Hoop ook dat je de dock, goedkoop, los erbij aan kan schaffen. Zo kan je direct de hele zooi makkelijk meenemen naar vrienden en familie waarbij je makkelijk de boel op de TV aldaar aan kan sluiten :) Een stuk minder gedoe in elk geval dan b.v. je PS4/Xbox One mee sleuren!

[ Voor 5% gewijzigd door Thalaron op 17-11-2016 07:48 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:59:
Toch een verrasing als er een 3d mario klaar staat op release, miyamota had op de E3 2016 gezecht dat ze bezig waren met een nieuw soort mario en in die misschien volgende e3 wouden showen
Dat kan natuurlijk een andere Mario game zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Nieuwevolger schreef op woensdag 16 november 2016 @ 21:59:

Vind het wel onzin dat je aan 1 platform niet genoeg aan hebt om te gamen, meestal met de desbetreffende exclusives en third party games heb je een berg aan games om te spelen. Ik heb zowel interesse in nieuwe games van 60 euro als oude games in een sale voor 10.
Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je interesse ligt wat spellen betreft. Een Nintendo console is de laatste generaties (Gamecube, Wii, Wii U) voor mij niet aantrekkelijk genoeg geweest als enige gameplatform (en dat zal voor sommige gamers ongetwijfeld anders zijn ^_^).

Nintendo biedt met franchises als Mario en Zelda naar mijn mening iets dat je op andere consoles niet direct vindt. Daar tegenover staat dat ook Microsoft en Sony exclusives hebben die ik leuk vind (o.a. Halo, Uncharted, Heavy Rain). Als je dus maar 1 console koopt, dan moet je een afweging gaan maken. Microsoft en Sony overlappen naar mijn mening wat meer wat betreft type exclusives. De keuze bij mij werd deze generatie dan ook een keuze tussen Nintendo enerzijds en Microsoft/Sony anderzijds. Aangezien ik ook niet vies ben van een potje Fifa of Pes en ook andere 3rd party spellen zoals Rocket League en Destiny, was deze keuze om eerlijk te zijn niet heel lastig. Ik ben voor een ps4 gegaan.

Heb ik daar genoeg aan om te gamen? Ja. Mis ik het spelen van spellen zoals NSMB met mijn vrienden (zoals we op de Wii deden)? Jazeker :) het is alleen zo dat het (3rd party) aanbod op Nintendo consoles als ik kijk naar mijn interesses, gewoon vrij matig is. Daardoor zijn Nintendo consoles voor mij sinds de Gamecube, consoles die ik naast mijn hoofdplatform koop. Ik heb aan een Nintendo console niet genoeg als dat mijn enige game platform is.

De wii U heb ik overgeslagen, maar ik ben zeer geinteresseerd in de Switch. Ik kan wel weer wat Nintendo in mijn leven gebruiken ;) en als ze de prijs een beetje acceptabel weten te houden (250-300 voor de console?) dan ga ik er zeker eentje halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:58
Mijn mening dan, en ik zit in het kamp mizgala/bomberman (vette game) die ook nog is street fighter speelt d:)b (waarbij ik dan deel 5 net niet zo heel erg sterk vind, maar das een andere discussie) en dus duidelijk een goede smaak heeft :P

Seriously, sinds de n64 is het altijd zo gegaan voor de home systemen, console komt uit, er is 3rd party support, en na wat......laat ik het ruim nemen, 1,5 tot 2 jaar is het klaar.
En waarbij de n64, door het cart formaat in de cd wereld, de cube door het afwijkende cd of gdrom whatever het was formaat, en de wii en wii u door het gebrek aan power vs de competitie...dus allen nooit een echte kans gehad hebben.

Tuurlijk als je nintendo voor 'erbij/party games' hebt. Of het wel als je main platform hebt, en daarnaast ook nog een secundair systeem heb....dan boeit dat niet. En is er genoeg te doen.

Maar als ik de mening van 'ons' kamp mag samenvatten, dan is het simpel weg dat nintendo de laatste jaren niet genoeg geboden heeft voor iemand die 'serieus' gamed. Hoe goed de first party games ook zijn, er is (again imho) niet genoeg aanbod/keuze/variatie. Dus je kan het niet als je dedicated platform hebben. En de ouderen hebben met de nes en snes meegemaakt dat dit toen WEL kon.

Dat gezegd hebbende, heb ik toch wel iet wat hoop voor de switch ondanks het track record. En dat is het geniale van nintendo.....het is geen dedicated home console......en op de 3ds is volgens mij wel genoeg 3rd party en dus keuze.

Ik zit ook nog steeds in het kamp gameplay over graphics, dus als nintendo bvb een skyrim kan neerzetten die lekker speelt, dan zal het mij echt niet boeien dat het 'maar' full hd is, zonder hdr, 4x msaa/fsaa etc. Dont care. Als ze ons maar de keuze geven. Sterker nog, ondanks dat ik een 3ds heb gebruik ik em amper, maar door deze hybride oplossing echt een op een thuis en onderweg kunnen gamen vind ik geniaal. Hoop dus het aanslaat.......

Desondanks.........eerst kat uit de boom kijken. En mogelijk gaat het trouwens ook niet eens mogelijk zijn, gezien de hype zouden we zo maar 'wii taferelen' kunnen krijgen waar dus console dus in het eerste half jaar amper te koop is.

10 second ninja DONE

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40
Is er zo'n grote hype dan? Ja, bij de standaard Nintendo fans wel, maar het is dat ik het hier volg anders zou ik wellicht niet eens van het bestaan van het ding weten... Ik heb het teaser filmpje destijds gedeeld op facebook, daar heeft 1,5 persoon een like gegeven en voor de rest hoor ik er ook echt helemaal niks over buiten de standaard gamer kringen. Ik heb niet echt het idee dat er nou echt hele volksstammen om het ding staan te springen.

Gamertag: FinrazielNL

• horizon1978
Finraziel schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:23:
Is er zo'n grote hype dan? Ja, bij de standaard Nintendo fans wel, maar het is dat ik het hier volg anders zou ik wellicht niet eens van het bestaan van het ding weten... Ik heb het teaser filmpje destijds gedeeld op facebook, daar heeft 1,5 persoon een like gegeven en voor de rest hoor ik er ook echt helemaal niks over buiten de standaard gamer kringen. Ik heb niet echt het idee dat er nou echt hele volksstammen om het ding staan te springen.
Klopt, bekend nog niet echt maar de promotie is alleen op tech-gerelateerde websites verschenen.

Nintendo moet populaire youtube-vloggers inschakelen. Enzo Knol ofzo. :+

Verwijderd

Nintendo gaat ook niet voor de spreiding van een hype voor langere tijd, maar ze willen vanaf januari de hype ineens brengen met de launch redelijk kort daarna.

Dat zie je de laatste tijd ook veel in bijvoorbeeld de muziekindustrie. Neem bijvoorbeeld een Beyoncé die haar album uit het niets dropt met minimale promotie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De Switch van youtube-streamer Etika was inderdaad fake :) Het model is geknutseld door dezelfde gast die al eerder het zogenaamde 'prototype' had gemaakt.

Een making-off vind je hier YouTube: Making the Nintendo Switch
Finraziel schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:23:
De aankondigingsvideo heeft anders wel verdomd veel views gehad, en heeft een aantal dagen op 1 gestaan. Dat is alle hype die Nintendo wil hebben op dit moment. Begin 2017 zal de echte hypetrain gaan rijden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Laatst online: 22-09 18:59
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:50:
Nintendo gaat ook niet voor de spreiding van een hype voor langere tijd, maar ze willen vanaf januari de hype ineens brengen met de launch redelijk kort daarna.

Dat zie je de laatste tijd ook veel in bijvoorbeeld de muziekindustrie. Neem bijvoorbeeld een Beyoncé die haar album uit het niets dropt met minimale promotie.
Het fijne voor Beyonce is dat ze de promotie niet nodig heeft. Die heeft zo veel fans dat die toch wel verkoopt. Zijn kan het zich veroorloven zonder promotie. Nintendo heeft een klein imago verlies geleden met de Wii U en nu willen ze hoog in gaan zetten met de Switch.
Nintendo moet met een goede campagne komen. En het is inderdaad goed dat ze maar drie maanden van te voren de promotie gaan doen. Doen ze dit veel langer ebt het weg bij de mensen. Ik zit er in ieder geval niet op te wachten om 9 maanden promotie te zien van een spel/console.

Drie maanden is perfect. Geeft mensen de tijd om te sparen en te hypen.
Het inhuren van Youtubers is zeker een goed iets, maar dat moet je wel de juiste Youtubers hebben. Enzo Knol zou leuk zijn, maar die doet zoiets niet. Die zet volledig in op Minecraft. Je kunt beter een kanaal hebben als Dagelijks HaaDee die veel verschillende spellen spelen. Dit zorgt er voor dat de jongere generatie bij paps en mans gaan zitten zeuren om zo'n ding. Maar of Nintendo zoiets doet weet ik niet. Ik geloof niet dat zoiets hun marketing strategie is.

Yavu Steam Profile Lanithro

Een underpowered PC. Ik speel de voor mij interessante third party titles op een echte pc vanwege modbaarheid en betere specs.
Ja idd underpowered maar krachtig genoeg voor de meesten en vooral betaalbaar !
Een echt krachtige PC bouw je niet voor een paar honderd euro. Een beetje dikke kaart op dit moment kost je meer dan welke console dan ook.

De meesten willen dat gekloot ook niet met drivers, upgraden en FPS hunting ...
Gewoon de game erin of downloaden en gamen maar, gewoon op prima game servers met miljoenen anderen met EXACT dezelfde hardware specs en dus dezelfde beleving en optimale multiplayer afstemming.

Feit blijft dat je idd meerdere platforms zal bedienen als echte gamer met een brede interesse.
In het Nintendo gebied (daar hadden we het over) ben je tegenwoordig snel uitgekakt.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Bomberman71 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:45:
[...]

De meesten willen dat gekloot ook niet met drivers, upgraden en FPS hunting ...
Gewoon de game erin of downloaden en gamen maar (...)
Tsja, het zit ook een beetje tussen de oren. Wil niet teveel afwijken van het onderwerp, maar 'drivers, upgraden en FPS hunting' is echt niet zo bijzonder meer tegenwoordig. Als het je echt geen reet interesseert gebruik je gewoon GeForce Experience voor de grafische instellingen. Dat programma geeft je ook telkens een seintje als er nieuwe drivers zijn, welke je vervolgens bijna volledig automatische kan laten installeren. AMD heeft volgens mij ook een soortgelijk programma.
Upgraden hoef je zeker niet vaak te doen, en dat is net zo iets als je vroeger op de kleuterschool had met die houten speelgoed dingen met vormpjes. Kan bijna niet mis gaan :)

Daarnaast moet je tegenwoordig op consoles ook steeds vaker day-one patches downloaden via veel te trage servers. Vooral mijn mijn WiiU wordt ik daar nog wel eens moe van.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Seroczynski schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:55:
[...]

Daarnaast moet je tegenwoordig op consoles ook steeds vaker day-one patches downloaden via veel te trage servers. Vooral mijn mijn WiiU wordt ik daar nog wel eens moe van.
Klopt ! De one day patches zijn er zeker op consoles maar natuurlijk ook de op de PC, en eigenlijk een goede zaak want de games worden in weze steeds wat beter en zijn dus steeds speelbaarder. Vroeger had je gewoon pech en kon er niks gedaan worden na de verkoop.

Het is waar dat updates op de WiiU extreem lang duren, gaat nergens over.
Wave Race? :)
Hmm? Mijn Wii U haalt updates binnen wanneer ie in standby staat. Ik kan niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst lang moest wachten (op de allereerste paar updates na toen ik de Wii U net had).

Verwijderd

Richh schreef op donderdag 17 november 2016 @ 15:34:
De Switch van youtube-streamer Etika was inderdaad fake :) Het model is geknutseld door dezelfde gast die al eerder het zogenaamde 'prototype' had gemaakt.

Een making-off vind je hier YouTube: Making the Nintendo Switch
Jup, exact wat ik al dacht. :+

• horizon1978
RayNbow schreef op donderdag 17 november 2016 @ 19:38:
Wave Race? :)

[...]

Hmm? Mijn Wii U haalt updates binnen wanneer ie in standby staat. Ik kan niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst lang moest wachten (op de allereerste paar updates na toen ik de Wii U net had).
Enige keer dat ik op update moest wachten was bij allereerste keer Mario Kart opstarten.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:40
Seroczynski schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:55:
[...]

Tsja, het zit ook een beetje tussen de oren. Wil niet teveel afwijken van het onderwerp, maar 'drivers, upgraden en FPS hunting' is echt niet zo bijzonder meer tegenwoordig. Als het je echt geen reet interesseert gebruik je gewoon GeForce Experience voor de grafische instellingen. Dat programma geeft je ook telkens een seintje als er nieuwe drivers zijn, welke je vervolgens bijna volledig automatische kan laten installeren. AMD heeft volgens mij ook een soortgelijk programma.
Upgraden hoef je zeker niet vaak te doen, en dat is net zo iets als je vroeger op de kleuterschool had met die houten speelgoed dingen met vormpjes. Kan bijna niet mis gaan :)

Je hebt op zich gelijk, maar hetzelfde geldt voor het minderwaardig zijn van consoles. Dat zit naar mijn idee ook tussen de oren van de glorious pc master race. Natuurlijk zijn er verschillen maar als gamer die zich na jaren bijna exclusief op de pc bezig gehouden te hebben en nu redelijk exclusief op de xbox one speelt even kan ik niet zeggen dat die verschillen levensgroot zijn. Althans, niet zonder het over 4k of ultrawide en superhoge refreshrates met hele dure videokaarten te hebben want dan gaat de vergelijking scheef naar mijn idee (bij een midrange pc wordt de hogere kostprijs van de hardware nog enigszins gecovered door lager geprijsde games maar als je echt aan de top gaat zitten heb je het echt over een heel ander kostenplaatje).
Overigens loop je op een pc zo af en toe toch wel tegen problemen aan die ingewikkelder kunnen zijn hoor... op een console gaat ook wel eens wat mis maar daar komt het dan in de ergste gevallen neer op opnieuw installeren, full reset van de console of garantie claimen. Vervelend, ja, maar niet ingewikkeld. Bij een pc kom je toch eerder een situatie tegen waar je expertise nodig hebt, al is dat absoluut zeldzamer dan vroeger.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Cremaster
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 14:03
Verwachten jullie dat Konami PES op de Switch gaat releasen? Of EA Sports FIFA? Dat is het enige wat ik nu ook mis aan mijn Wii U, een serieuze voetbalgame. Ben bijna in staat alleen daarvoor al een PS4 in huis te halen, maar vind dit toch net te gek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 22:55
Gerucht: Nintendo werkt aan een nieuwe Wave Race :)

http://www.insidegamer.nl...erkt-aan-nieuwe-wave-race

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kwamen ze maar eens met interessante nieuwe IP of een nieuwe F-Zero...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Fitzierpi schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:18:
Verwachten jullie dat Konami PES op de Switch gaat releasen? Of EA Sports FIFA? Dat is het enige wat ik nu ook mis aan mijn Wii U, een serieuze voetbalgame. Ben bijna in staat alleen daarvoor al een PS4 in huis te halen, maar vind dit toch net te gek.
Dat is exact wat ik in het cube tijdperk met pes gedaan heb (die was destijds alleen in japan uit voor de cube ofzo.......als ik het me goed herinner?), ps2 erbij genomen. Heel veel plezier van die beslissing gehad.

Verder verwacht ik dat fifa 17 wel zal komen, maar of het jaar erna ook 18 komt.......dat vind ik al wat spannender. En je kan je natuurlijk afvragen hoe deze zich gaat verhouden tot de ps4 en xb one versies. Helemaal pro/scorpio.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1313334&page=14 2 bijzondere geruchten in deze thread van neogaf, de eerste is dat eurogamer met nieuws komt morgen en de tweede is een yoshi en rabbids (van rayman cross over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fitzierpi schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:18:
EA heeft toevallig 2 dagen geleden gezegd dat ze een grote game naar de switch brengen. Ik geef fifa wel een goeie kans dat die het is, sowieso brengt EA fifa naar zoveel mogelijk platformen. Ik denk dat ze fifa 17 bij launch uit brengen en daarna fifa 18 en dan gaan ze kijken of het genoeg verkoopt om ermee door te gaan op de switch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Laatst online: 12:44
Bomberman71 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:00:
[...]

Klopt ! De one day patches zijn er zeker op consoles maar natuurlijk ook de op de PC, en eigenlijk een goede zaak want de games worden in weze steeds wat beter en zijn dus steeds speelbaarder. Vroeger had je gewoon pech en kon er niks gedaan worden na de verkoop.
Vroeger waren de games niet zo complex en dacht men (ná de ET-flop en daaropvolgende crisis) wel 10 keer na voordat een game de markt in werd gerushed.

Tegenwoordig wordt alles maar snel gepubliceerd om te kunnen cashen, en laat de bugtesting en player acceptance testing vaak te wensen over. Het wordt dan gewoon gepatched... never mind dat de disc van je console game niks meer waard is zodra de servers met die kritische bugfixes offline gaan. :+
Past niet bij je eigen argument, maar ik ben het er wel mee eens dat dit van een Nintendo product eigenlijk niet kan. Die hebben product quality normaliter wat hoger in het vaandel staan. Hoewel ik goede hoop heb dat dat alleen patches zijn wat betreft extra racetracks (dlc) en matchmaking.

[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 18-11-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
offtopic:
Qua verzamelen lekker stoppen bij cube/ps2 en org xbox. Deze kan je over 1-3 jaar wsl ook wel op een pie of vergelijkbaar klein machinetje spelen, die lekker 'volblaffen' met 25 jaar game geschiedenis en gaan

Voor moderne gamers boeit het ook niet, de meerderheid koopt een game speelt deze 2-3 weken max intensief, en gaat dan lekker verder naar de volgende title, of als het een grote/populaire game is mogelijk een jaar of iig tot de volgende installment uit is (gta, battefield, cod, fifa.....forza etc)
Wat ook logisch is gezien de mp focus. Wil je over 10-20 jaar nog star wars battefront of in mindere mate fifa (want sp of couch co op) nog wel spelen als er geen tegenstanders online zijn?

Verder krijgt elke game die enigsins verkoopt tegenwoordig binen 2-3 een hd remake (Zal binnenkort wel 4k remake gaan heten |:( ) dus vanuit dat oogpunt boeit het ook niet veel als je oudere games niet meer kan spelen. Wel dezelfde zut elke keer opnieuw betalen natuurlijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
Ik hoop op een nieuwe Viewtiful Joe. Dat was een super game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe IP? Splatoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop op een verdere ontwikkeling van Steel Diver. Maak er een soort van Word of Warships van met multiplayer en onderzeeërs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wave Race zou ik kopen :)
En ben ik te hoopvol als ik denk dat Retro Studio's aan F-Zero werkt? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 18-11-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:36

SD5k

>4&X

Richh schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:42:
Wave Race zou ik kopen :)
En ben ik te hoopvol als ik denk dat Retro Studio's aan F-Zero werkt? :P
Nogal, Rare is sinds 2002 eigendom van Microsoft. :P

Ik help het hopen, maar van mij mag Sega er wel weer aan meewerken, mocht de studio die aan F-Zero GX had gewerkt überhaupt nog bestaan.

[ Voor 21% gewijzigd door SD5k op 18-11-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Sorry (spuit 11) was eerder geplaatst. 8)7

Toch wel knap gemaakt die fake Switch

called it! - formlabs printer :+

[ Voor 14% gewijzigd door AstralizeR op 18-11-2016 12:46 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:44:
[...]

Nogal, Rare is sinds 2002 eigendom van Microsoft. :P

Ik help het hopen, maar van mij mag Sega er wel weer aan meewerken, mocht de studio die aan F-Zero GX had gewerkt überhaupt nog bestaan.
En ik maar denken dat ik op tijd was met mijn ninja-edit :P kleine typo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Telt niet, is te vers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Excuus. Overheen gelezen. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:07

TF

bla bla

Ik hoop dat er ook een -niet 3d- super mario titel komt. Ik vond New Super Mario echt heel leuk. Maar de galaxy variant vind ik niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
TF schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:42:
Ik hoop dat er ook een -niet 3d- super mario titel komt. Ik vond New Super Mario echt heel leuk. Maar de galaxy variant vind ik niet zo.
En dat terwijl dat gezien wordt als 1 van de betere mario's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Laatst online: 14:07

TF

bla bla

Lanithro schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:03:
[...]

En dat terwijl dat gezien wordt als 1 van de betere mario's
Misschien verander ik niet mee :). Maar ik vind New Super Mario echt de beste Super Mario ooit. En ik had erg gehoopt op een opvolger op de Switch. Maar wat niet is.....kan nog komen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
TF schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:42:
:P
Mario Galaxy is voor mij een van de allerbeste spellen ooit. Heerlijke gameplay en level design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha. Ook dat had ik al verwacht.

En zelfs de naam Pokémon Star (wat ik dacht) zit dicht bij Pokémon Stars (volgens gerucht).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Je had ook nog Doshin the Giant :P

Volgens mij de enige game van de Nintendo die echt geflopt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
TF schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:06:
[...]

Misschien verander ik niet mee :). Maar ik vind New Super Mario echt de beste Super Mario ooit. En ik had erg gehoopt op een opvolger op de Switch. Maar wat niet is.....kan nog komen natuurlijk
Ik heb Galaxy nooit echt gespeeld, maar ik vond de besturing soms wat irritant waardoor ik vaak mis sprong. Maar Super Mario Sunshine hem ik me kostelijk mee vermaakt. Ik vond New Super Mario Borthers ook erg leuk, maar de beste? Nee dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:13
-

[ Voor 97% gewijzigd door Ryatzu op 19-11-2016 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Sagat schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:32:
Mijn mening dan, en ik zit in het kamp mizgala/bomberman (vette game) die ook nog is street fighter speelt d:)b (waarbij ik dan deel 5 net niet zo heel erg sterk vind, maar das een andere discussie) en dus duidelijk een goede smaak heeft :P

Seriously, sinds de n64 is het altijd zo gegaan voor de home systemen, console komt uit, er is 3rd party support, en na wat......laat ik het ruim nemen, 1,5 tot 2 jaar is het klaar.
En waarbij de n64, door het cart formaat in de cd wereld, de cube door het afwijkende cd of gdrom whatever het was formaat, en de wii en wii u door het gebrek aan power vs de competitie...dus allen nooit een echte kans gehad hebben.

Tuurlijk als je nintendo voor 'erbij/party games' hebt. Of het wel als je main platform hebt, en daarnaast ook nog een secundair systeem heb....dan boeit dat niet. En is er genoeg te doen.

Maar als ik de mening van 'ons' kamp mag samenvatten, dan is het simpel weg dat nintendo de laatste jaren niet genoeg geboden heeft voor iemand die 'serieus' gamed. Hoe goed de first party games ook zijn, er is (again imho) niet genoeg aanbod/keuze/variatie. Dus je kan het niet als je dedicated platform hebben. En de ouderen hebben met de nes en snes meegemaakt dat dit toen WEL kon.

Dat gezegd hebbende, heb ik toch wel iet wat hoop voor de switch ondanks het track record. En dat is het geniale van nintendo.....het is geen dedicated home console......en op de 3ds is volgens mij wel genoeg 3rd party en dus keuze.

Ik zit ook nog steeds in het kamp gameplay over graphics, dus als nintendo bvb een skyrim kan neerzetten die lekker speelt, dan zal het mij echt niet boeien dat het 'maar' full hd is, zonder hdr, 4x msaa/fsaa etc. Dont care. Als ze ons maar de keuze geven. Sterker nog, ondanks dat ik een 3ds heb gebruik ik em amper, maar door deze hybride oplossing echt een op een thuis en onderweg kunnen gamen vind ik geniaal. Hoop dus het aanslaat.......

Desondanks.........eerst kat uit de boom kijken. En mogelijk gaat het trouwens ook niet eens mogelijk zijn, gezien de hype zouden we zo maar 'wii taferelen' kunnen krijgen waar dus console dus in het eerste half jaar amper te koop is.
Mijn partner is een enorme fan van Nintendo sinds de SNES en zelf bij mijn partner merk ik dat de Wii U puur voor paar "Nintendo exclusives"gekocht werd, wel is er een flinke teleurstelling van mijn partners kant qua games op de Wii U.

3DS doet het sowieso goed trouwens.

Wij zijn beiden vooral PC gamers, echter is mijn partner altijd Nintendo en PC fan geweest, als je onze game collectie thuis bekijkt van de andere consoles merk je vooral dat wij meestal games hebben die niet beschikbaar zijn op de Nintendo systemen of PC.

Vind ik de Wii U een teleurstelling dan? De Wii U zelf niet, wat de 3rd parties en Nintendo deden echter wel.

Nogmaals hoop ik dus dat de switch wel wat wordt, al is de zure Wii U smaak in de mond van mijn partner er wel aanwezig dus de switch wordt de eerste Nintendo console waar wij de kat uit de boom kijken voordat wij deze aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de nieuwe geruchten een beetje kloppen heeft de switch een erg sterke launch line up met exclusives, en dat dan hopelijk aanvullend met een aantal third party games voor meer variatie. Hoop aan alleen wel dat de genoemde "remasters" ook echt den beetje gebruik maken van de power van de switch en nog wat extra's toevoegen, zoals nieuwe banen en personages bij mario kart en bij pokemon meer dan alleen een resolutie verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
De geruchten voor een pokemon game op switch wordt steeds geloofwaardiger. Het zou gaan om een aanvulling op pokemon sun en moon. Codenaam pokemon stars

http://kotaku.com/report-...moon-coming-to-1789134161

[ Voor 22% gewijzigd door Ryatzu op 19-11-2016 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaasf
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-11-2021
Ik hoop op een goede hd remake van castlevania IV of een goede Mega Man.
Gewoon 2d zoals vroeger.
Ik denk zelf dat je eerst een switch zonder game kan kopen en dat een paar maanden erna de special editions komen Zelda/pokemon etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQMA
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 12:01
Ik verwacht het Super Mario Platform-game terug controller (+pro) switch te gamen ipv wii mote gedoe.
Mis ie mooie tijden vooral Super Mario 64, Sunshine en Luigi Mansion deel 1.

+ Paper Mario Color Splash moest voor Switch launchday in Maart 2017, want Wii U console verkoopt niet goed, vandaar maarja. 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door TQMA op 19-11-2016 19:46 . Reden: (+controller pro) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 00:34

Turfschipper

Hup NAC

TF schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:06:
[...]

Ik hoop ook op enkele 2d mario games. Heb ik meer mee dan 3d mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als Xenoblade X naar de Switch komt, dan hoop ik stiekem toch wel op een manier om Wii U saves te importeren... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: Kinect Sports Rivals Rock-Wave Racing Gameplay Voor de mensen die willen weten hoe een eventuele wave racer er ongeveer uit kan zien op de switch, hier wat gameplay van een jetski mini game op de xbox one met kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik hoop dat die joy padjes aan de zijkant ook vervangen kunnen worden voor fatsoenlijke padjes, zodat je een normale controller kan gebruiken met triggers en alle knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:39:
Ik hoop dat die joy padjes aan de zijkant ook vervangen kunnen worden voor fatsoenlijke padjes, zodat je een normale controller kan gebruiken met triggers en alle knoppen.
Zal zeker gebeuren maar dat zal een losse controller worden die apart verkocht wordt. Zagen we tot nu toe bij de Wii, WiiU en nu ook weer want dit is niks.
Nee, nog nooit mee gespeeld of in het echt gezien maar iedereen die al wat jaartjes speelt weet dat niemand deze halve controllers daadwerkelijk gaat uitdelen in het park of in het skatepark om met zijn allen lekker te gamen.
Als je thuis gaat gamen wil je gewoon een goede console in handen en dan zullen die halve dingen met opvulstuk niet echt optimaal zijn.
Kunnen we allemaal bij de hand doen maar we hebben de evolutie van de controller gezien, en ook de Pro controller van de WiiU wijkt nog maar nauwelijk af van de gemiddelde PS XB controller en dat is voor een reden.

[ Voor 4% gewijzigd door Bomberman71 op 20-11-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:39:
Zat al in de aankondiginsvideo:

Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--xV1bfJ9h--/c_scale,fl_progressive,q_80,w_800/h2nep7v8huvyxon4qwya.png

Ook komt een speciale controller waar je beide JoyCon controllers op kan klikken zodat je op die manier ook een "pro" controller hebt.

Afbeeldingslocatie: https://nintendo.corednacdn.com/web_images/Nintendo%20Switch/Joy-Con-grip-500-wide.png

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2016 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

De bedoeling is dat ik die pro controller door de helft doe, en dan aan beide kanten van het handheld scherm schuif.

Dat is nog niet te zien.

Edit

Ah, tussen fotos zeg je dat dat er ook aan komt. Nou, ok, mooie zaak. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Turfschipper op 20-11-2016 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
RayNbow schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:02:
[video]

Als Xenoblade X naar de Switch komt, dan hoop ik stiekem toch wel op een manier om Wii U saves te importeren... :+
...... Anders kan ik weer 386 uur besteden aan xcx.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2016 @ 21:50:
[...]
Ook komt een speciale controller waar je beide JoyCon controllers op kan klikken zodat je op die manier ook een "pro" controller hebt.

[afbeelding]
Ik ga er vanuit dat dat tussenstuk er direct bij zit. Anders kan je hem immers niet gebruiken als "Home Console". De "Pro" controller lijkt me hoe dan ook een prettiger in de hand liggend beestje dus die zal ik er, zodra ik de Switch haal, direct 1 erbij doen.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nieuwevolger schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:21:
YouTube: Kinect Sports Rivals Rock-Wave Racing Gameplay Voor de mensen die willen weten hoe een eventuele wave racer er ongeveer uit kan zien op de switch, hier wat gameplay van een jetski mini game op de xbox one met kinect.
Ik vraag me af of de Switch het niveau van XBO/PS4 haalt qua graphics. Verwacht het wel maar goed mag ook wel zoveel jaar later.

Gaat me niet puur om graphics overigens, maar als het minder zou zijn dan dat is het wel erg outdated en wordt het nooit een commercieel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
horizon1978 schreef op maandag 21 november 2016 @ 00:01:
[...]

...... Anders kan ik weer 386 uur besteden aan xcx.....
Dan heb ik nog mazzel met "slechts" 106 uur om in te halen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Phusebox schreef op maandag 21 november 2016 @ 05:50:
[...]

Ik vraag me af of de Switch het niveau van XBO/PS4 haalt qua graphics. Verwacht het wel maar goed mag ook wel zoveel jaar later.

Gaat me niet puur om graphics overigens, maar als het minder zou zijn dan dat is het wel erg outdated en wordt het nooit een commercieel succes.
Sorry maar ben ik het niet mee eens. De grafics zijn mooi en dat is helaas waar alle ontwikkelaars zich op richten met als resultaat dat geen enkele game op de xbox of ps4 soepel draait. De reden waarom ik me ps4 weer verkocht heb en omdat er bijna geen party games zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ryatzu schreef op maandag 21 november 2016 @ 07:03:
[...]

Sorry maar ben ik het niet mee eens. De grafics zijn mooi en dat is helaas waar alle ontwikkelaars zich op richten met als resultaat dat geen enkele game op de xbox of ps4 soepel draait. De reden waarom ik me ps4 weer verkocht heb en omdat er bijna geen party games zijn.
Ik ben het met je eens, maar dat wil niet zeggen dat het een commercieel succes wordt. De grootste markt zijn toch de mensen die vooral naar graphics kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 21 november 2016 @ 07:33:
[...]

Ik ben het met je eens, maar dat wil niet zeggen dat het een commercieel succes wordt. De grootste markt zijn toch de mensen die vooral naar graphics kijken.
Ik denk dat je er naast zit. De grootste markt speelt spelletjes op iPhones en iPads en Androids.
En dát is de markt waar de Switch mi. voor gemaakt is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 07:42:
[...]

Ik denk dat je er naast zit. De grootste markt speelt spelletjes op iPhones en iPads en Androids.
En dát is de markt waar de Switch mi. voor gemaakt is.
Waarom zou ik een Switch kopen als ik voornamelijk game op devices die ik al heb? Die gamemarkt zijn leechers die gratis games willen op devices die ze al hebben. Die gaan geen 60 euro voor een spel betalen op een aparte console die je, ondanks zijn draagbaarheid, niet even makkelijk in je broekzak stopt en dus altijd bij je hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook een beetje het probleem van Nintendo: XBOX ONE en PS4 bezitters gaan ze over het algemeen niet over krijgen. In beide gevallen zullen er betere consoles zijn: PS4 Pro en XBOX ONE Scorpio. Mensen die Android / Apple tablets hebben zitten vast aan de 0,99 euro apps en games. Iets waar Nintendo geen winst mee zou kunnen maken.

Dan houd je de Wii U gamer, de 3DS gamer en de PSVita gamer over. Deze groepen zullen vrij makkelijk te winnen met de Switch. Vergeleken met alle is de Switch een goede verbetering. Maar die groep zal te klein zijn.

Nintendo heeft dan 2 keuzes; achter de PS4/X1 gamer of de tablet-gamer aan. Dat gaat spannend worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
Ik verwacht eerder die laatste groep als focus en alles wat van PS4/X1 komt is meegenomen voor Nintendo. En dat is dan weer de niche groep die de Nintendo exclusives graag erbij wil spelen maar ook de grote third party games op dezelfe console wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ik game sinds jaar en dag zowel op Nintendo als op Playstation. Begonnen met de Wii en PS3, en op day 1 de Wii U, de PS4, de Playstation VR als de PS4 Pro gekocht. Mijn zoon is erg content met zijn 2DS.

Bij de Switch ga ik toch de kat uit de boom kijken. OK, grafisch zal het wel net iets mooier zijn dan bij de Wii U, maar de Wii U kan nog prima meekomen met spelen als Mario Kart 8, Donkey Kong Country Tropical Freeze, Super Mario 3D World en Splatoon. Bij mij is de prikkel om meteen de Switch aan te schaffen er niet. Ik wacht wel even tot er echt goede games voor zijn en er wellicht een voordeelbundel is.

[ Voor 7% gewijzigd door BamSlam_ op 21-11-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Zeror schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:15:
[...]

Je had ook nog Doshin the Giant :P

[video]

Volgens mij de enige game van de Nintendo die echt geflopt was.
Wat een heerlijke soundtrack! Echter kan ik uit die trailer niet echt een doel opmaken van het spel. Een soort beschermer voor die eilandbewoners?

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De switch wordt in Japan waarschijnlijk wel een succes als het een splatoon, pokemon, monster hunter en etc. krijgt. Een plekje in het westen veroverrn zal niet makkelijk zijn, maar aan mario, Zelda, pokemon en super smash zal het niet liggen. Maar veel ps/xbox en pc gamers overhalen zal lastig zijn, helemaal omdat 65 miljoen gamers al een console hebben waarvan de meeste helemaal geen zin hebben om meerdere platformen te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 09-10 21:19
Ik ga de switch ook halen...puur om met mijn kids mario kart en splatoon te spelen...zulke spellen zijn er op de ps4/xbox toch minder.
En natuurlijk de nieuwe zelda...laatste keer dat ik die heb gespeeld was nog op de SNES wat een gave game was dat.
Verder heb ik mijn pc ernaast voor de rest van de games.

wij hier ook geen wii u maar wel een 2ds wilde er al 1 bijkopen maar ga nu wachten op switch.

[ Voor 13% gewijzigd door Michel242186 op 21-11-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ook bij ons komt de Switch in de woonkamer te staan. Dan kan ik met mijn oudste een beetje zijn hand oog coordinatie trainen. Maar wij hebben dan ook geen Wii U en geen 3DS... Deze wilden we net aan gaan schaffen toen de Switch aangekondigd werd. Nog even uitstellen dus.

[ Voor 36% gewijzigd door Lanithro op 21-11-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Nu online

Dhrax

Prog Lord

Hier gaat de Switch er ook zeker komen. Vorig jaar mijn WiiU verkocht aan een collega en nu mega spijt van want mijn zoontje van 4 is helemaal Mario gek en kijkt veel filmpjes van Mario Party etc op Youtube.

Nu nog een WiiU aanschaffen zie ik niet zitten en 2de hands ook niet interessant. Paar maandjes wachten nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

Komt er nou eindelijk ook een nieuwe Metroid prime? Mis bij de Wii-u toch echt de dikke old school titels. Wel een boel leuke mario's maar geen nieuwe Zelda geen nieuwe metroid prime was toch wel killing..

als ze nou met een nieuwe:
Metroid prime
Zelda( die komt er yaay)
Contra (:+, zal er waarschijnlijk nooit komen)
Star fox
Castlevania

dan zouden ze echt een vette line-up hebben.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Ze moeten de rechten van the Legend of Dragoon overnemen van Sony. Dat is zo'n ondergewaardeerd spel. Als die op een PS4 uitkomt, dan voel ik me zo onzettend hard genaaid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpiefox schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:20:
als ze nou met een nieuwe:
[...]
Contra (:+, zal er waarschijnlijk nooit komen)
Castlevania
[...]

dan zouden ze echt een vette line-up hebben.
Je weet dat de rechten van die spellen bij Konami liggen? Je weet wat Konami tegenwoordig doet met hun series? Ze maken er pachinko-machines van:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UN0Te7uTi7o]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KQ2Pe3_48hQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 21:03
Zoo... Mijn Wii U en 3DS zijn de deur uit. Nu wachten op de Switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Er!k schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:54:
Zoo... Mijn Wii U en 3DS zijn de deur uit. Nu wachten op de Switch :)
Vier maanden geen mk8, Splatoon, Smash of ander Nintendo spel.... Yikes

Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Eerlijk gezegd lag de Wii U al enige tijd stof te happen. Gebruikte de 3DS nog vaker. Straks als de Switch uit is krijg je helemaal weinig terug voor je Wii U. Leek me een ideaal moment om hem te verkopen zo voor de feestdagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
glixel: Todd Howard on Switch, seems to confirm Skyrim
Probably the best demo I've ever seen. At E3.
Switch al aanwezig op E3 achter gesloten deuren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
De E3 is al geweest dit jaar? Volgend jaar is de E3 in juni en dan is de Switch al gelanceerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RayNbow schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:42:

Switch al aanwezig op E3 achter gesloten deuren? :P
Er!k schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:49:
De E3 is al geweest dit jaar? Volgend jaar is de E3 in juni en dan is de Switch al gelanceerd...
? :p

Pagina: 1 ... 23 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic