Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Er is een rapport van Eurogamer over de touch mogelijkheden van de Switch, en dat touch in TV modus met IR werkt (wat in één van de JoyCon controllers verwerkt zou zijn).
Bron: http://www.nintendolife.c...ter_on_joy-con_controller
http://www.eurogamer.net/...-a-6-2-multi-touch-screen
Verwijderd
Great minds
Als ze naast IR ook nog eens motion control in de controllers bouwen kan je idd ook gewoon Wii Virtual Consoles games gaan verwachten
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2016 19:04 ]
Monster Hunter XX (Double Cross) for 3DS announced, launching March 18, 2017 in Japan... Nintendo Switch's release misschien ook op 18 maart?Nieuwevolger schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:04:
Als het goed is, is er over een uur de Japanse monster hunter direct.
Tumdumdum! SpannendRayNbow schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:26:
[...]
Monster Hunter XX (Double Cross) for 3DS announced, launching March 18, 2017 in Japan... Nintendo Switch's release misschien ook op 18 maart?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
lol, een paar posts hiervoor zeg je nog geruchten moe te zijn...Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:58:
Gerucht:
Er is een rapport van Eurogamer over de touch mogelijkheden van de Switch, en dat touch in TV modus met IR werkt (wat in één van de JoyCon controllers verwerkt zou zijn).
Bron: http://www.nintendolife.c...ter_on_joy-con_controller
http://www.eurogamer.net/...-a-6-2-multi-touch-screen
Was 17 maart niet ergens al als launch datum genoemd voor de Switch? Tenminste ik heb echt die datum in mijn hoofd. Dus de 18e voor Monster Hunter past dan mooi.RayNbow schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 19:26:
[...]
Monster Hunter XX (Double Cross) for 3DS announced, launching March 18, 2017 in Japan... Nintendo Switch's release misschien ook op 18 maart?
[ Voor 29% gewijzigd door horizon1978 op 27-10-2016 20:38 ]
Maar opzich wel potentie om de wiiu richting de speelkamer te laten vertrekken:-)
En een gerucht: LPVG: Switch prototype powered by USB-C
[ Voor 31% gewijzigd door RayNbow op 27-10-2016 22:35 ]
Onderstaande Reddit topic geeft het mooi weer, het centre waar de presentatie wordt gehouden schijnt erg speciaal te zijn: http://www.reddit.com/r/nintendoswitch/comments/59n9gy/_/
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Thrace Grumble schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 23:55:
Ik ben erg benieuwd naar de live presentatie volgend jaar. Toch totaal iets anders dan een Nintendo Direct, geeft goede hoop!
Onderstaande Reddit topic geeft het mooi weer, het centre waar de presentatie wordt gehouden schijnt erg speciaal te zijn: http://www.reddit.com/r/nintendoswitch/comments/59n9gy/_/
God yes, Reggie will show his toned and oiled body projected from all 4 sides while screaming his body is Reggie looking all serious like, wearing 2 Switches for undergarments and jumping around while siminously playing the Mario jump sound. Then they continue with fireworks and a whole team of Japanese businessmen dressed for the occassion will get on stage starting to do push-ups, kung-fu moves and nun-chuck fighting. Gordon I mean Morgan Freeman will voice-over a trailer with Nintendo's past and explain why we should be excited for Switch. Crowd will cheer and motorcycles will go through the crowd to finally reach the stage where they will jump through rings of fire while holding torches burning the backdrop spelling out Nintendo.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zo krijg je enorm veel mensen die je switch gaan kopen.
Ik zal nooit een 3ds kopen, maar de switch haal ik misschien wel
[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 28-10-2016 08:56 ]
nothing stops this train
Gaat hem niet worden. Je hebt geen tweede scherm.Kol Nedra schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:56:
Als ze slim zijn gaan ze alle 3ds games die vanaf launch rond switch ook op de switch gaan releasen.
Een 2DS kost nog minder dan 100 euro, waar wacht je op?Kol Nedra schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 08:56:
Als ze slim zijn gaan ze alle 3ds games die vanaf launch rond switch ook op de switch gaan releasen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Met een resolutie van 720p hoeft dat ook niet.Lanithro schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:02:
[...]
Gaat hem niet worden. Je hebt geen tweede scherm.
De resolutie van de 3DS vergeleken met 720p:

Sowieso is dit een van de vele "leaks" zonder enige vorm van bewijs: Weeral puur wishful thinking van fanboys.
[ Voor 23% gewijzigd door boe2 op 28-10-2016 09:20 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Deze leak komt van dezelfde bron als de eerdere leaks die allemaal waar bleken te zijnSowieso is dit een van de vele "leaks" zonder enige vorm van bewijs: Weeral puur wishful thinking van fanboys.
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2016 09:21 ]
nog steeds een boel geld, ik zal alleen handheld gamen op vakantieRichh schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:10:
[...]
Een 2DS kost nog minder dan 100 euro, waar wacht je op?
nothing stops this train
Die thread is sowieso briljant.
"Hey, (give) to me your younger brother."
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
https://www.bloomberg.com...esident-tatsumi-kimishima

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Ik heb een X1 en omdat ik er maar 500GB in heb zitten koop ik mijn games op disc. Dan is het echt niet tof als er alsnog vele GB's op de HD gezet moeten worden. Met een cartridge kan je dit denk ik voorkomen, het is uit zichzelf al een stuk sneller en daarnaast kan je er ook safegames op wegschrijven. Ik zie enkel voordelen eigenlijk. En ik wil best een paar euro meer neerleggen omdat het een andere gegevensdrager is.
Verwijderd
Het is dan ook de minimale grootte. Zoals dat bij de 3DS 1GB was, terwijl je nu ook games hebt van 4GB op de 3DS.
Verwijderd
Dat ligt maar net aan de verkopen van de Switch. De Wii werd niet genegeerd, ontwikkelaars en uitgevers waren zelfs bereid om er vele aanpassingen voor te doen.SmooK schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:37:
Nadeel is dat cardridges duurder zijn en dat als developers hun games aan moeten passen de switch gewoon gepasseerd gaat worden
Daarnaast zou het erg fijn zijn als er idd optimalisatie plaatsvind voor de Switch, anders hoeven andere uitgevers hun producten überhaupt niet naar de Switch te brengen omdat ze dan inferieur zijn kwalitatief gezien aan hetgeen Nintendo zelf levert.
Mijn reactie was een reactie op de post van Richh dat 16 gieg zat is.Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:42:
[...]
Het is dan ook de minimale grootte. Zoals dat bij de 3DS 1GB was, terwijl je nu ook games hebt van 4GB op de 3DS.
Omg. Okay, I'll explain this as calmly and clearly as possible...
So...Soraya Saga has a history of retweeting Nintendo Directs before the event happens. Turns out that every time she retweets the announcement (whether it's a day or the week before), news of Monolith Soft's game occurs at the event.
I have gathered info that she retweeted the following events, all of which Xenoblade Chronicles X made an appearance:
-Wii U Direct on January 23, 2013
-Nintendo Direct @ E3 2013
-E3 Digital Event 2014
-Nintendo Direct (November 5, 2015)
Based on Soraya Saga's history and looking at her latest retweets (NCL, NoA, & NoE) of the Switch Presentation, there's a possibility that Monolith Soft will be presenting their next project at the event!
Xenoblade x kwam eind 2015 uit, een aankondiging van een game begin 2017 is dan aardig snel, maar ik ga zekers niet klagen als het wel gebeurd
Nee maar na de begin dagen kun je de wii ook niet echt bestempelen als een 3rd party succes. Of het moet zijn dat je al die shovelware kon waarderen. In het begin was iedereen wel bereid om zijn of haar game aan te passen maar na verloop van tijd werd de wii ook gewoon overgeslagen.Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:43:
[...]
Dat ligt maar net aan de verkopen van de Switch. De Wii werd niet genegeerd, ontwikkelaars en uitgevers waren zelfs bereid om er vele aanpassingen voor te doen.
Daarnaast zou het erg fijn zijn als er idd optimalisatie plaatsvind voor de Switch, anders hoeven andere uitgevers hun producten überhaupt niet naar de Switch te brengen omdat ze dan inferieur zijn kwalitatief gezien aan hetgeen Nintendo zelf levert.
[ Voor 8% gewijzigd door RaijRaij op 29-10-2016 17:04 ]
Switch komt op 12 januari.
Voor de duidelijkheid dit was een grapje, nl.hardware.info heeft nog wel eens wat fout als het om (console) gaming gaat
[ Voor 35% gewijzigd door Nieuwevolger op 30-10-2016 12:25 ]
Nintendo onthult op 12 januari details van de Switch, niet de console zelf.Nieuwevolger schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:10:
https://nl.hardware.info/...-lancering-switch-console
GTA VI - All aboard the hype train!!
Oh! het zou zo maar kunnen dat Monolith iets mee brengt en wat het is een vervolg van XCX of een Remaster of een nieuw project maakt niet uit
Het is nog te vroeg voor Wii Remasters maar van mij mogen ze wel komen voor 30 euro per deel zoals Skyward sword, Pandoras tower, Last story, Fire emblem path of radiance, Radiant dawn, Tales of symphonia, Grandia 2, Skies of arcadia, en natuurlijk Xenoblade chronicles!
Omdat Switch waarschijnlijk alles via Digitaal of Cartridge doet gaat de eShop veel interessanter worden dan wat het op het moment is en je kunt vrij gemakkelijk digitaal op cartridge verplaatsen.
Dit vondt ik ook interessant Wikipedia: Nintendo Power (cartridge) waarom Nintendo hier niet verder mee is gegaan... geen idee maar ik vindt Switch een combinatie worden van Nostalgie en Innovatie
Hey Nv bedankt voor de info en mag ik jouw eens een bericht sturen over PS3 en PS4 RPG's ? wou graag jouw mening horen wat nu handiger zou zijn.. naast dat er aardig wat interesse in Switch bij derde partij waaronder Studio's die bekend zijn door hun jrpgs zijn er ook geruchten dat er PS ports gaan komenNieuwevolger schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:10:
https://nl.hardware.info/...-lancering-switch-console
Dat zou heel goed mogen hoorJehannesWeggen schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:24:
[...]
Hey Nv bedankt voor de info en mag ik jouw eens een bericht sturen over PS3 en PS4 RPG's ? wou graag jouw mening horen wat nu handiger zou zijn.. naast dat er aardig wat interesse in Switch bij derde partij waaronder Studio's die bekend zijn door hun jrpgs zijn er ook geruchten dat er PS ports gaan komen
WoWs.. helderziend of puur toeval maar er zat geen één minuut tussen
Kijk even in je inboxJehannesWeggen schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 12:27:
[...]
WoWs.. helderziend of puur toeval maar er zat geen één minuut tussenbedankt voor de reactie en enthousiasme en zou het nu kunnen of later vandaag
Bedankt en ben niet zo Rapido als jouw
Ik zie ni no kuni 2 nog wel naar de switch komen, aangezien die als tined exclusive voor de ps4 is aangekondigd.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik zie een didey kong racer wel gebeuren als eerst mario kart 8,5 releasen. Dan heb ik liever een didey kong racer dan mario kart 9 die maar weinig verschil heeft met z'n voorganger.
Verwijderd
Is van Rare, dus dat lijkt me nietZeror schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 11:36:
Of Diddy Kong Racing.
DKC, tsja, gewoon supervette single-player game met een leuk multiplayer aspect. Alhoewel ik voor multiplayer gewoon naar Mario Kart zou grijpen.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ik denk dat f-zero wel een goed idee is. Goede race games zijn sowieso schaars op een Nintendo console, daarbij was F-zero op de gamecube één van de beste spellen daarop naar mijn mening. Had eigenlijk gehoopt dat er al lang een nieuwe F-zero zou zijn voor de 3ds. Vind ik ook veel vetter om te spelen dan Forza of Gran Turismo.Nieuwevolger schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 13:16:
Ik heb z'n gevoel dat we f zero niet zo snel meer gaan zien, de generatie gamers die zijn opgegoeid met de ps2/gamecube geven al geen zak om dat genre, laat staan de wii/ps3 generatie. Wipe out op de ps3 was ook geen succes.
Ik zie een didey kong racer wel gebeuren als eerst mario kart 8,5 releasen. Dan heb ik liever een didey kong racer dan mario kart 9 die maar weinig verschil heeft met z'n voorganger.
Wipe out vond ik in vergelijking met F-zero ook geen zak aan eigenlijk.
Probleem wat je bij de N64 Vs. PlayStation 1 altijd zag bij 3rd party games was dat op de N64 Cartridges altijd puur de game stond, alle video content was er zo'n beetje uitgesloopt, terwijl men op de PSX helemaal los ging met videos (ook in de game verwerkt).Nieuwevolger schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 13:08:
Ontwikkelaars zullen waarschijnlijk hun games zo weinig mogelijk ruimte mee geven. Op een miljoen sales scheelt een prijs verschil van 1 of 2 euro op 16 gb ipv 32 behoorlijk wat. Man, ben echt benieuwd wat voor (third party) games we kunnen verwachten.
Het zou me ook niet verbazen als Nintendo naar een business model met alleen vouchers in de doosjes aan het toewerken is. Bij de 3DS en Wii U bundels zitten tegenwoordig altijd vouchers i.p.v. een fysieke game.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ja, maar Diddy Kong is wel van Nintendo. Nintendo kan hier dus best een nieuwe game van maken. Of aan Mario Kart een adverture mode toevoegen. Dan ben ik ook al blij.
Dit https://mynintendonews.co...aar-is-coming-to-nintendo is geen Metroid of Fzero of Diddy kong maar het lijkt mij wel een leuke toevinging ook al kun je dit soort op Android vinden.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Of een volwaardige opvolger van Ice Climber
Momenteel vermaak ik mij wel goed met Sonic Racing: Transformed. Echt een top spel
[ Voor 26% gewijzigd door Sir_Hendro op 01-11-2016 15:40 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ahh! Wild Gunman! Die vond ik echt zoooooo cool vroegerZeror schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:47:
Wat als Nintendo nu eens de strijd aangaat met Red Dead door te komen met een nieuwe Wild Gunman.![]()
Of een volwaardige opvolger van Ice Climber
Ik denk toch wel dat ik dit apparaatje ga halen, de prijs valt erg mee en ja ik weet dat een Pi dit vele malen beter kan, maar toch is het tof.
[ Voor 11% gewijzigd door Mschrijver88 op 02-11-2016 23:05 ]
Bedankt en zekers heel tof! de derde video die van Luis daar wordt gezegd dat een Powahbank de NES mini kan PowahrenMschrijver88 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 23:05:
De NES CLASSIC unboxing filmpjes komen online YouTube: nes classic een leuk zoethoudertje tot maart?
Ik denk toch wel dat ik dit apparaatje ga halen, de prijs valt erg mee en ja ik weet dat een Pi dit vele malen beter kan, maar toch is het tof.
Vindt dit zekers de moeite waard om het eens te halen maar om nu nog voor de Switch een Nes mini te halen.. denk dat ik liever het nieuws afwacht en mogelijk komt er via de eShop alle Nintendo software beschikbaar voor de Switch
Lijkt mij een realistische releasedatum. Even een lijstje:
- Nintendo released immers al zijn software en hardware op een vrijdag
- Switch released in maart 2017
- Nintendo wil 2 miljoen Switches verkopen in die ene maand
Dat maakt 3, 10, 17, 24 en 31 maart een optie. 31 maart zou betekenen dat ze 2 miljoen systemen op launchday weg moeten zetten, dat gaat 'm niet worden. 24 maart lijkt mij ook te krap.
Ik denk dat 10 of 17 maart een realistische verwachting is
Verwijderd
Niet helemaal waar. Er zijn releases geweest die hier van afweken. Maar over het algemeen wel.Richh schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:33:
[...]
Lijkt mij een realistische releasedatum. Even een lijstje:
- Nintendo released immers al zijn software en hardware op een vrijdag
- Switch released in maart 2017
Dat maakt 3, 10, 17, 24 en 31 maart een optie. 31 maart zou betekenen dat ze 2 miljoen systemen op launchday weg moeten zetten, dat gaat 'm niet worden. 24 maart lijkt mij ook te krap.
Ik denk dat 10 of 17 maart een realistische verwachting is
Verschepen, niet verkopen.Richh schreef op donderdag 03 november 2016 @ 10:33:
De reden dat 17 maart aannemelijk is is vanwege de Monster Hunter XX release op 18 maart.
Even een vraagje... excuus als het al eerder voorbij is gekomen:X Nintendo switch krijg BC lijkt me? Is dit het geval, hoe gaat dat in zijn werk met discs?
Ben enorm hyped voor de switch
Verwijderd
Dit is al bevestigt door Nintendo.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2016 12:06 ]
Zonde!!!Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:06:
De Switch heeft geen BC.
Verwijderd
En voor 3DS games is het systeem gewoon heel anders (geen 2e scherm, geen 3D).
Je gaat straks gewoon een paar Wii U / 3DS "remakes" zien in het 1e jaar. Denk aan Smash Bros, MarioKart, Super Mario Maker, Splatoon, etc.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2016 12:10 ]
Het beste waar je op kan hopen, en ik verwacht wel een beetje dat Nintendo hier wel iets mee gaat doen, is dat bepaalde Wii U games als downloadgame beschikbaar worden gesteld via de Nintendo eShop voor Switch (of hoe die webstore dan ook mag gaan heten).mfreriks schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:05:
Even een vraagje... excuus als het al eerder voorbij is gekomen:X Nintendo switch krijg BC lijkt me? Is dit het geval, hoe gaat dat in zijn werk met discs?
Verder moeten we alleen maar blij zijn dat Nintendo de bejaarde hardwarearchitectuur van de GameCube/Wii/Wii U eens laat varen voor een nieuwe architectuur. Ja, dat gaat ten koste van BC, maar nieuwe games zien er dan veel beter uit.
Waarom koop je geen Wii U voor Wii U games?
De enige reden dat ik mijn WiiU nog heb is om de software en dit is een handvol maar toch is het waard om hiervoor de Console te houden dus op één of andere manier deze software over te halen naar Switch zou ideaal zijn.
Als er kosten bij komen geen probleem van mijn part betaal ik 10 euro tot 20 euro per spel om deze over te brengen maar.. om gewoon even een spel opnieuw te kopen voor omstreeks de 30 euro a 40 euro nee dank u Nintendo.
Het zal vast technisch mogelijk om WiiU software te porten en ik vindt een soort van compensatie ook wel terecht maar het moet wel beveiligd worden door alle software te registreren van WiiU naar Switch en Januari duurt nog maar 3 maanden
Ik herinner me dat je met de Wii U het via Miiverse moest doen; het lukte me maar niet een screenshot naar bijvoorbeeld imgur via de Wii U te uploaden
Imgur zou wel moeten werken. Zodra je op imgur kiest voor "browse" zou de Wii U browser je optie moeten voorschotelen welk scherm je wilt uploaden.Ketho schreef op donderdag 03 november 2016 @ 14:50:
Ik herinner me dat je met de Wii U het via Miiverse moest doen; het lukte me maar niet een screenshot naar bijvoorbeeld imgur via de Wii U te uploaden
Volgens mij heeft Nintendo alleen gezegd dat ze geen fysieke BC hebben van WiiU en 3DS. Wat in geval van de WiiU logisch is, aangezien er geen discs in de Switch gaan.Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:06:
De Switch heeft geen BC.
Ik verwacht dat als de Switch een vliegende verkoopstart maakt, Nintendo een aantal WiiU toppers gaat porten naar de Switch. DK, Zelda HD's, etc. Ik hoop dat er dan een speciale actie komt voor mensen die die games al op WiiU hebben.
Ik hoop alleen dat ze niet te veel porten en te veel remasteren, ik wordt als die remakes en remasters en ports langzaamaan zat op de PC en PS4, moet niet nog erbij hebben dat de Switch dat fijntjes na doet.Pantostie schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:36:
[...]
Volgens mij heeft Nintendo alleen gezegd dat ze geen fysieke BC hebben van WiiU en 3DS. Wat in geval van de WiiU logisch is, aangezien er geen discs in de Switch gaan.
Ik verwacht dat als de Switch een vliegende verkoopstart maakt, Nintendo een aantal WiiU toppers gaat porten naar de Switch. DK, Zelda HD's, etc. Ik hoop dat er dan een speciale actie komt voor mensen die die games al op WiiU hebben.
Ports en remasters zijn prima, maar niet te veel aangezien dit gaming jaar vooral om ports , remasters en buggy games draaide.
Remasters zijn nou eenmaal te lucratief om te missen voor een bedrijf. Gta 5 is een remaster en de op een na beste verkochte game van de generatie.
Van wat is GTA V een remaster van?Nieuwevolger schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:04:
Als de ontwikkelaars van mario kart, super smash bros en splatoon meteen met vervolg zijn gestart, zouden wel binnen het eerste jaar van de switch klaar kunnen zijn en daardoor zou een port niet nodig zijn. Maar als de studio met wat anders bezig en dus een vervolg nog wel even op zich laat wachteb zie ik een port/remaster zeker gebeuren. Een remaster van bayonetta en xenonlade x zie ik ook wel gebeuren.
Remasters zijn nou eenmaal te lucratief om te missen voor een bedrijf. Gta 5 is een remaster en de op een na beste verkochte game van de generatie.
GTA 1 (nieuw spel)
GTA London (aangepaste GTA 1)
GTA 2 (nieuw spel)
GTA 3 (nieuw spel)
GTA Vice City (nieuw spel)
GTA San Andreas (nieuw spel)
GTA 4 (nieuw spel)
GTA Ballad of Gay Tony / Lost and Damned (speelt zich af in GTA 4 wereld en tijdlijn maar met andere karakters)
GTA V (nieuw spel)
Handheld varianten niet meegeteld.
De game op de ps3/360 eerst is gereleased?Mizgala28 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:58:
[...]
Van wat is GTA V een remaster van?
GTA 1 (nieuw spel)
GTA London (aangepaste GTA 1)
GTA 2 (nieuw spel)
GTA 3 (nieuw spel)
GTA Vice City (nieuw spel)
GTA San Andreas (nieuw spel)
GTA 4 (nieuw spel)
GTA Ballad of Gay Tony / Lost and Damned (speelt zich af in GTA 4 wereld en tijdlijn maar met andere karakters)
GTA V (nieuw spel)
Handheld varianten niet meegeteld.
Dat valt reuze mee hoor, kijken alleen naar de remasters van de the last of us, uncharted collection en masterchief collection. Meestal huren Sony en Microsoft nog een derde party in op dit klusje te doen. Het kost een beetje moeite, maar je verdient er veel op terug.Michielgb schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:18:
Gezien het feit dat de SoC arm-based wordt zou ik niet zo snel concluderen dat er ports van Wii U games naar de Switch komen. Het is niet makkelijk om PowerPC-based games te porten en om te emuleren is de Switch waarschijnlijk niet krachtig genoeg.
Dat is geen remaster, Rockstar was al bezig met de andere console en PC varianten toen de PS3/X360 versies bijna af waren.Nieuwevolger schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:06:
[...]
De game op de ps3/360 eerst is gereleased?
Het is voor Nintendo die altijd wat moeite heeft een goeie stroom aan titels beschikbaar te hebben natuurlijk erg slim om de toppers van de WiiU naar de switch te brengen. Ik verwacht dat veel 3DS gamers een Switch halen en die hebben misschien geen WiiU die kunnen dan ineens veel goede games spelen.Mizgala28 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:47:
[...]
Ik hoop alleen dat ze niet te veel porten en te veel remasteren, ik wordt als die remakes en remasters en ports langzaamaan zat op de PC en PS4, moet niet nog erbij hebben dat de Switch dat fijntjes na doet.
Ports en remasters zijn prima, maar niet te veel aangezien dit gaming jaar vooral om ports , remasters en buggy games draaide.
Daarbij zijn de Zelda HD's een must voor iedere zelda fan. En volgens mij heeft Nintendo niet vaak een buggy game gereleased, dus daar hoef je je ook niet druk om te maken. Uiteraard moet dit naast een goede line up van nieuwe games komen te staan. Maar meer keuze is altijd beter!
Omdat een remaster inhoudt dat een game opgepoetst wordt voor (eventueel) een nieuw systeem.SmooK schreef op donderdag 03 november 2016 @ 20:43:
Het is compleet dezelfde game met opgepoetste plaatjes, hoezo is dit geen remaster?
GTA V was al in de planning voor PC, PS4 en Xbox One echter waren ze nog niet klaar met die games terwijl de PS3 en XBOX 360 versies al wel af waren, het is dan geen remaster omdat ze die game voor die consoles en PC al sowieso zouden uitbrengen, stel je voor dat ze nu ineens GTA San Andreas of GTA 4 opnieuw voor PC, PS4 en Xbox One uitbrengen met betere grapics dan is dat WEL een remaster/HD remake aangezien die games dan na enkele jaren opnieuw voor nieuwere generatie consoles met verbeterde grapics uitkomen waar in het geval van GTA V het gewoon door werken was aan de console versies die al aangekondigd waren.
Zelf heb ik bv ook GTA V niet meteen gekocht ook al had ik een 360. Ik wou geen geld uitgeven aan een mindere versie, maar wachtte liever op de versie op een krachtiger systeem.
Ook bij een game als the last of us zijn er natuurlijk altijd mensen die hem nog niet gespeeld hebben en zelfs mensen die dat wel hebben en hem toch kopen, maar de meeste echte fans van Sony en dat type games zullen dat waarschijnlijk wel al gedaan hebben. Die zijn dan toch minder geneigd om opnieuw een premium prijs neer te leggen voor wat betere graphics.
Gamertag: FinrazielNL
Volgens mij werkt dat anders, geen idee of dat met GTA V ook zo was maar vaak als er ook een PC versie van een spel uitkomt maken ze een spel en verlagen ze de eventuele grapics om zo de boel uit te brengen op zwakkere consoles.SmooK schreef op donderdag 03 november 2016 @ 23:56:
Ze hebben de game niet vanaf 0 opgebouwd maar alle assets die ze hadden voor de ps3 versie verbeterd en wat dingen toegevoegd/uitgebreid/verbeterd/opgepoetst/geremastered. Anders gezegd, na het spelen van de ps3 versie voelde de ps4 versie als een remaster(een hele goede).
Ik had ooit een docu gezien betreffende dat op YouTube, als ik die vind post ik het hier.
Het lijkt er op, dat op andere platformen gekochte spellen niet compatibel zullen zijn met de Switch. Voor het inladen van spellen laat het onthullingsfilmpje een geheugenkaartje zien, niet een CD, met een sterk afwijkende vorm van eerdere Nintendo kaartjes. Er werd verder geen andere gleuf getoont, dus de hoop op compatibiliteit is summier. Het enige draadje is nog, dat er uberhaupt weinig functies zijn aangekondigd en er dus genoeg ruimte voor speculatie is.mfreriks schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:05:X Nintendo switch krijg BC lijkt me? Is dit het geval, hoe gaat dat in zijn werk met discs?
Dit staat natuurlijk los van spellen die mogelijk direct over het internet ingeladen kunnen worden. Dat is alleen nooit een dienst geweest die gratis was voor mensen met een eerder kopie van een vorig spel platform, dus ik denk dat dit ook nu een betaalde dienst zal zijn.
Dit topic is gesloten.
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic