Redondo1982 schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 09:52:
Leuk ding en nieuw idee van Nintendo. Zal goed bevallen bij de allerkleinste onder ons. Kan me niet voorstellen dat je als volwassene hiermee gaat lopen. Helaas pas in 2017 leverbaar en een gemiste kans van Nintendo, want anders zou het een leuk Sinterklaas- of Kerstkado zijn geweest.
Ik wel. Nintendo komt voor mij op het goede moment met deze console.
's Avonds als de tv bezet is kan ik mooi een spelletje doen, daarna kan pa voor de tv verder gamen.
Heb het hier al eerder geschreven, echte party games/familie spellen zijn bij sony en ms niet te vinden.
Kan nu al niet wachten om tegen mn zoon en dochter te gaan mario karten.
Ook ben ik regelmatig een paar dagen van huis ivm werk, ik verblijf dan in hotels. Switch is waarschijnlijk het eerste wat ik in mn tas stop. Het is dodelijk saai in een hotel, met vaak een beperkt zenderaanbod op tv, prima avondvuller dit.
Het zal sommige hardcore gamers misschien niet aanspreken, maar de 30 plus groep die is opgegroeid met de Nes zal hier echt wel warm voor lopen. Voordeel van die groep is dat ze wat meer te besteden hebben, en dankzij de Nes zijn er genoeg fans van het Nintendo aanbod.
Het valt me hier en daar wel op dat de groep 'echte gamers' het niets vinden, maar wat als Nintendo een console had neergezet die qua specs de ps4 pro evenaart? Dan heb je daar ineens console nummer 3 die waarschijnlijk de zelfde spellen gaat krijgen als de ps4 en xbox one.
Die markt is al redelijk verzadigd, en voor de spellen waar Nintendo zo goed mee scoort hebben ze helemaal niet zoveel rekenkracht nodig.
Laat maar komen die Switch!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.