JaySparda schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:05:
[...]

Helaas moeten we nog ff wachten op een officiele aankondiging. :'(
Inderdaad het wachten valt niet mee en de geruchten gaan alle richtingen in en uit.. maar als je interesse in de NX hebt door Nintendo software dan is het wachten het waard! er komt van alles aan en Zelda is het begin nog maar ;)

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

AstralizeR schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:12:
Omdat er geen vorm van samenwerking is als Nintendo soc's van nVidia gaat afnemen, daarom snap ik ook niet zo goed waarom nVidia er eigenlijk bij staat.

speaking of... duiken toch weer meer geruchten op over een AMD soc
[video]
Ik zou deze gast niet al te serieus nemen. Zijn hart zit op de goede plek maar hij wil te graag ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een nieuw gerucht (eerder oude geruchten in een Mixer en klaar) waar best wel eens waarheid in kan zitten http://gonintendo.com/stories/categories/5-rumors.

De kans dat Cartridges worden gebruikt lijkt mij waar en ook een uitstekende zet vooral als NX inderdaad één platform wordt voor Ninty al hun software.

De 720P resolutie van deze Handheld of Gamepad zou kunnen want mijn K1 Shield heeft 1080P maar de spellen op Android kun je nog niet vergelijken met Consoles.

Dsplit besturing.. lijkt mij een optie want vele zweren bij Dpad anders heeft de NX een beperkte keuze in besturing onderweg maar thuis zul je de NX Docken en dan verder via Pro controllers spelen.

Het zal mij benieuwen maar er zal vandaag of morgen wel officieel nieuws komen of dat iemand zijn of haar mond voorbij praat :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 08:24
nou waar het bij regeringen en sony en apple en microsoft niet lukt qua info lukt het Nintendo aardig goed om niks te laten lekken...

Heb de Wii u overgeslagen maar ben zeer benieuwd wat dit gaat doen en hoe de ondersteuning gaat zijn van derde partijen ...

Geruchten van Handheld en aansluiten op tv via dockingsysteem klinken op zich goed, en hoop ook dat het wat toekomstgericht is qua hardware ! .. maar als ze de boel willen hypen moet dat wel voor de kerst gaan doen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Gandalf68 schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:52:
nou waar het bij regeringen en sony en apple en microsoft niet lukt qua info lukt het Nintendo aardig goed om niks te laten lekken...
Zelfs iets te goed, er is dus helemaal niets bekend over het nieuwe systeem, alleen dat het in maart 2017 beschikbaar gaat zijn.
Las het elders ook al, als Nintendo zo geheim blijft doen weet straks niemand iets van het nieuwe systeem en blijft het bij de massa gewoon onbekend.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De heer Miyamoto https://mynintendonews.co...-to-play-a-nintendo-game/ prachtige woorden en mooie reclame wat geen geld kost maar juist geld opbrengt.

Een feestje voor Splatoon en Nintendo https://www.gamnesia.com/...e-shows-japan-game-awards gefeliciteerd :)

[ Voor 25% gewijzigd door Tri Force op 19-09-2016 04:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Tokyo Games Show is dus niet gebruikt om iets bekend te maken.
Volgende data die nu genoemd worden zijn 20~22 september. :P

Of op de 23e, dan bestaat Nintendo 127 jaar! *O*

[ Voor 17% gewijzigd door AstralizeR op 19-09-2016 10:23 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
AstralizeR schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:41:
Tokyo Games Show is dus niet gebruikt om iets bekend te maken.
Volgende data die nu genoemd worden zijn 20~22 september. :P

Of op de 23e, dan bestaat Nintendo 127 jaar! *O*
ik verwacht niks bijzonders in september. ik ga op oktober :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
ricyosma schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:41:
[...]

ik verwacht niks bijzonders in september. ik ga op oktober :P
Eerlijk gezegd zou ik niet verbaasd zijn als Nintendo het pas in maart 2017 aankondigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Haha. Zo van: Dit is de NX. Volgende week ligt ie in de winkels! :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is momenteel elke dag even kijken naar NX nieuws maar mogelijk gaat de NES Mini eerst nog aandacht krijgen in November net voor de Kerstdagen.. het is een lang jaar geweest en dan zijn er nog 3 maanden over :p

Edit...

Had vandaag nog niet naar NX nieuws gezocht en er zijn meerdere sites die het over een Direct hebben in September en er is gerucht dat Retailers naar Nintendo Duitsland worden uitgenodigd... een slechte grap of zou er serieus iets gaan gebeuren ???

[ Voor 38% gewijzigd door Tri Force op 20-09-2016 02:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

JehannesWeggen schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 01:48:
Het is momenteel elke dag even kijken naar NX nieuws maar mogelijk gaat de NES Mini eerst nog aandacht krijgen in November net voor de Kerstdagen.. het is een lang jaar geweest en dan zijn er nog 3 maanden over :p

Edit...

Had vandaag nog niet naar NX nieuws gezocht en er zijn meerdere sites die het over een Direct hebben in September en er is gerucht dat Retailers naar Nintendo Duitsland worden uitgenodigd... een slechte grap of zou er serieus iets gaan gebeuren ???
Waarschijnklik geen van beide. Er zijn gewoon heel veel mensen die ieder klein dingetje dat gebeurt uitvergroten naar een waarschijnlijke aankondiging of iets anders NX gerelateerd.
Voorbeeld:Een fabrikant heeft regelmatig contact met zijn retail kanaal en nodigt deze dus ook uit voor briefings etc. Dit gebeurt meestal minimaal eens per jaar maar misschien ook vaker. Normaal zou dit door niemand opgepikt worden maar nu leggen een aantal mensen alles onder een vergootglas en zien hier een teken in. Deze zelfde mensen weten waarschijnlijk helemaal niet dat dit soort meetings normaal zijn en dat is ook precies waarom je er op de grotere game sites niets over leest. Zij weten namelijk wel hoe dit allemaal werkt en zien er niets speciaals in.
Dit is even een voorbeeldje van hoe dit zou kunnen werken.
Tipje: geloof dus niet alles wat je leest want bepaalde mensen willen overal een teken in zien.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JaySparda
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:02
rajackar schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:59:
[...]

Waarschijnklik geen van beide. Er zijn gewoon heel veel mensen die ieder klein dingetje dat gebeurt uitvergroten naar een waarschijnlijke aankondiging of iets anders NX gerelateerd.
Voorbeeld:Een fabrikant heeft regelmatig contact met zijn retail kanaal en nodigt deze dus ook uit voor briefings etc. Dit gebeurt meestal minimaal eens per jaar maar misschien ook vaker. Normaal zou dit door niemand opgepikt worden maar nu leggen een aantal mensen alles onder een vergootglas en zien hier een teken in. Deze zelfde mensen weten waarschijnlijk helemaal niet dat dit soort meetings normaal zijn en dat is ook precies waarom je er op de grotere game sites niets over leest. Zij weten namelijk wel hoe dit allemaal werkt en zien er niets speciaals in.
Tipje: geloof dus niet alles wat je leest want bepaalde mensen willen overal een teken in zien.
Ik zag een Mario hoofd op mijn geroosterd :+ boterham

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb net wat zitten zoeken naar de soc van de iphone 7 en het is een monster. De iphone 7 laat elke andere smartphone rondjes draaien. Als je nagaat dat de NX pas over een half jaar komt is een soc met dezelfde gpu of misschien nog wel wat krachtiger zeker niet onrealistisch, een wat mindere cpu zou niet zoveel uit moeten maken voor een handheld.

Als je kijkt hoe hard apple gaat met z'n arm chips mag intel best wel bang worden, op de high end markt zal intel natuurlijk apple altijd wel voorblijven, maar voor energie zuinige soc's zijn de soc's van apple superieur. Met deze snelheid van ontwikkeling zou het niet eens gek zijn dat de PS5 een ARM architectuur krijgt aangezien Sony met de PS4 al koos voor een budget CPU met een lage energie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nieuwevolger schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:06:
Ik heb net wat zitten zoeken naar de soc van de iphone 7 en het is een monster. De iphone 7 laat elke andere smartphone rondjes draaien. Als je nagaat dat de NX pas over een half jaar komt is een soc met dezelfde gpu of misschien nog wel wat krachtiger zeker niet onrealistisch, een wat mindere cpu zou niet zoveel uit moeten maken voor een handheld.

Als je kijkt hoe hard apple gaat met z'n arm chips mag intel best wel bang worden, op de high end markt zal intel natuurlijk apple altijd wel voorblijven, maar voor energie zuinige soc's zijn de soc's van apple superieur. Met deze snelheid van ontwikkeling zou het niet eens gek zijn dat de PS5 een ARM architectuur krijgt aangezien Sony met de PS4 al koos voor een budget CPU met een lage energie gebruikt.
Het lijkt me sterk (lees: absoluut onmogelijk) dat er een Apple chip in de NX komt 8)7
En dat betekend dat Nintendo alleen toegang heeft tot de techniek waarvan jij net zegt dat de apple soc daar rondjes omheen loopt. Ergo, dat levert dus niets op voor big N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:24:
[...]

Het lijkt me sterk (lees: absoluut onmogelijk) dat er een Apple chip in de NX komt 8)7
En dat betekend dat Nintendo alleen toegang heeft tot de techniek waarvan jij net zegt dat de apple soc daar rondjes omheen loopt. Ergo, dat levert dus niets op voor big N.
Ik bedoel meer dat nvidia of wie dan ook een gelijkwaardige chip kan maken, ik wou alleen laten zien wat de techniek allemaal kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nieuwevolger schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:29:
[...]

Ik bedoel meer dat nvidia of wie dan ook een gelijkwaardige chip kan maken, ik wou alleen laten zien wat de techniek allemaal kan.
Dat snap ik. Ik probeerde aan te geven dat dat helemaal niet zo makkelijk is als jij het voor doet komen. Em vergeet ook niet dat apple zowel de hardware als de software maakt en kan ontwikkelen met 100% aansluiting tussen de twee. Daar zit ook een enorme performance winst die je niet zomaar haalt als je 3rd party hardware gebruikt. En ja, het is ook op de ARM architectuur gebaseerd maar het ontwerp is verder helemaal van Apple. Helaas gaat die vergelijking dus niet helemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:59:
[...]

Bedankt Raja dan is het duidelijk de gang van zaken en niets meer en wij wachten het verder af :)
JaySparda schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:17:
[...]

Ik zag een Mario hoofd op mijn geroosterd :+ boterham
Oh! dat is een wel heel speciale boterham ;)
Nieuwevolger schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:29:
[...]

Het is mooi dat je het van alle mogelijke kanten bekijkt en blijf het doen ik doe dat ook maar tot zover heeft AMD de grootste kans om de NX te leveren met hulp van Macronix en Foxconn.

Het gerucht dat NX een Hybride wordt en werkt met Cartridges kan bijna niet anders... ook al is daar niets officieel over bevestigd tenminste dan is mijn hoop en zou een logische stap van Ninty zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door BM op 20-09-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JehannesWeggen schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:58:
[...]

Het is mooi dat je het van alle mogelijke kanten bekijkt en blijf het doen ik doe dat ook maar tot zover heeft AMD de grootste kans om de NX te leveren met hulp van Macronix en Foxconn.

Het gerucht dat NX een Hybride wordt en werkt met Cartridges kan bijna niet anders... ook al is daar niets officieel over bevestigd tenminste dan is mijn hoop en zou een logische stap van Ninty zijn.
Nintendo doet nooit wat logisch lijkt. En zolang de geruchten puur geruchten zijn (en dat zijn ze nog steeds) geloof ik er echt 0,0 van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

JehannesWeggen schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:58:
[...]

Ik zet mijn geld op de nVidia geruchten.
Eurogamer is doorgaans erg goed ingelicht door bronnen bij developers. Ze hadden maanden van te voren ook de PS4pro 100% correct voorspeld. En ja, ze hebben ook wel eens de plank mis geslagen maar alles bij elkaar lijkt dat me het meest aannemelijk.
Maar we zullen zien. Misschien moeten we een pooltje starten in het topic hier en dan kijken wie er straks gelijk hadden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaySparda
rajackar schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:57:
[...]

Ik zet mijn geld op de nVidia geruchten.
Eurogamer is doorgaans erg goed ingelicht door bronnen bij developers. Ze hadden maanden van te voren ook de PS4pro 100% correct voorspeld. En ja, ze hebben ook wel eens de plank mis geslagen maar alles bij elkaar lijkt dat me het meest aannemelijk.
Maar we zullen zien. Misschien moeten we een pooltje starten in het topic hier en dan kijken wie er straks gelijk hadden ;)
Ik denk persoonlijk ook aan een Tegra soc, hopelijk een gemodificeerde X2..

Maar ja, tijd zal het leren wie het dichts bij zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Neem niet aan dat een (indie)developer een NDA hoeft te tekenen als het daadwerkelijk om iets simpels als de Mini NES gaat ofzo...

Edit: die hastag kan daarom nog wel "clickbait" zijn :P

[ Voor 12% gewijzigd door AstralizeR op 20-09-2016 14:36 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

AstralizeR schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:35:
Neem niet aan dat een (indie)developer een NDA hoeft te tekenen als het daadwerkelijk om iets simpels als de Mini NES gaat ofzo...

Edit: die hastag kan daarom nog wel "clickbait" zijn :P
Of hij krijgt een devkit of wat info. Nog steeds geen enkele echte indicatie dat er een aankondiging komt ;)
Ik zeg overigens niet dat hij er per sé niet komt. Ik zeg alleen maar dat de hype op dit moment zo groot is dat heel het internet zijn adem inhoudt als iemand bij Nintendo een scheet laat ;)

En dat lijkt me niet nodig. Tenzij je door een bizar toeval in die kamer bent. Dan is het waarschijnlijk een goed idee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Nu komt er opeens nieuws naar buiten dat er Pokemon games gaan komen op de NX - toch een handheld/hybrid? :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AstralizeR schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:23:
Nu komt er opeens nieuws naar buiten dat er Pokemon games gaan komen op de NX - toch een handheld/hybrid? :P
Zegt nog steeds weinig. Er zijn meerdere Pokemon games op de consoles geweest. ;) Verder denk ik eerder dat de NX een Platform gaat worden (dus losse console en handheld op 1 OS) dan is het nogal logisch dat Pokemon naar de NX gaat komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Dat is waar, maar wat er verder gezegd wordt door Ishihara:
"The NX is trying to change the concept of what it means to be a home console device or a hand-held device”
beetje rare/vage uitspraak

[ Voor 7% gewijzigd door AstralizeR op 20-09-2016 15:33 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik gelezen, maar dat geeft nog steeds niet 100% aan dat het om 1 apparaat gaat. Sterker nog, dat geeft nog meer water op het idee dat het een platform is met een console en een losse handheld. (Die dan op een manier met elkaar samenwerken)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:36:
Dat had ik gelezen, maar dat geeft nog steeds niet 100% aan dat het om 1 apparaat gaat. Sterker nog, dat geeft nog meer water op het idee dat het een platform is met een console en een losse handheld. (Die dan op een manier met elkaar samenwerken)
Klinkt ook meer aannemelijker dat het een platform is met een handheld en een "home" console
Je kent het gerucht over de MH nog wel denk ik :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Toch wel weer mooi NX nieuws vandaag :)

The Pokemon company gaat games maken voor de NX is door de CEO bevestigd.

http://www.ign.com/articl...s-support-for-nintendo-nx

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:30
Ik hoop heel erg dat het de 3d pokemon gaat zijn waar ik al jaren op wacht. Een volledig open wereld waar je de pokemon gewoon in ziet rond lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hoge verwachting, ze hebben straks eindelijk de hardware om games op console level uit te brengen. Kan me voorstellen dat de de grote sprong in graphics voor sommige Japanse ontwikkaars een lastige word. De overgang van de ps2 naar ps3 is voor veel Japanse ontwikkelaars ook te veel geworden. De pokemon company heeft absoluut het budget wel, maar het kan wel een hele klus worden al die pokemons over te zetten naar een gedetailleerde engine. Voordeel van de 3ds was voor ontwikkelaars door de weinig power ook niet zo erg was dat sommige games er niet zo gedetailleerd eruit zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Mizojojo schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:42:
Ik hoop heel erg dat het de 3d pokemon gaat zijn waar ik al jaren op wacht. Een volledig open wereld waar je de pokemon gewoon in ziet rond lopen.
Ik verwacht dat niet al zou dat natuurlijk wel mooi zijn. Ga er maar vanuit dat het gewoon weer een pokemon game wordt zoals alle anderen alleen dan een beetje grafisch wat opgepoetst. Ze gaan echt niet een compleet nieuw soort Pokemon game maken als de game die ze nu maken al 20 jaar lang een succesformule is.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 20-09-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:30
Zeror schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:01:
[...]

Ik verwacht dat niet al zou dat natuurlijk wel mooi zijn. Ga er maar vanuit dat het gewoon weer een pokemon game wordt zoals alle anderen alleen dan een beetje grafisch wat opgepoetst. Ze gaan echt niet een compleet nieuw soort Pokemon game maken als de game die ze nu maken al 20 jaar lang een succesformule is.
Ik verwacht het ook niet, maar hoop er stiekem wel op. Dan komt die NX er sowieso alleen al voor dat spel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Mizojojo schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:42:
Volgens deze beschrijving zou Pokemon Go jouw ultieme game moeten zijn. De grafische kwaliteit van die wereld is het mooiste dat je ooit zult zien ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:33
rajackar schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:03:
[...]

Volgens deze beschrijving zou Pokemon Go jouw ultieme game moeten zijn. De grafische kwaliteit van die wereld is het mooiste dat je ooit zult zien ;)
Als AR niet zo in de kinderschoenen zou staan, en augmented pokémon nu daadwerkelijk ook een onderdeel van de wereld zouden vormen door middel van object herkenning; ipv zoals nu ergens in het ledige lijken te zweven, dan zou het een stapje in de juiste richting zijn voor Go. Als pokémon dan ook nog eens in wat logischere wijze aanwezig zouden zijn binnen de wereld, dat will zeggen niet nagenoeg alleen maar binnen stedelijk gebied maar juist meer binnen een natuurlijk habitat, dan zou dat des te mooier zijn.

Maar desondanks, gaat er toch niets boven het spelen van dit soort spellen vanuit huis ;).

Ben in ieder geval benieuwd wat voor een Pokémon spel het voor de NX zal worden. En of het daadwerkelijk een echt Pokémon spel is, en niet simpelweg nog een spin-off game zoals de voorgaande Nintendo consoles ze ook hebben gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Er is schijnbaar een gerucht dat beweerd dat er een speciale europe-only NX event voor developers gaande is deze week in Duitsland. Mocht dat waar zijn, gaan we wellicht nog wat info krijgen komende week.

Zeror schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:45:
Er is schijnbaar een gerucht dat beweerd dat er een speciale europe-only NX event voor developers gaande is deze week in Duitsland. Mocht dat waar zijn, gaan we wellicht nog wat info krijgen komende week.
Nee gekkie, dat gaat over retailers. Die kunnen het over van alles hebben zoals de verkopen van pokemon en weet ik veel wat, misschien ook wel over de nx.

• Zeror
Nieuwevolger schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:54:
[...]

Nee gekkie, dat gaat over retailers. Die kunnen het over van alles hebben zoals de verkopen van pokemon en weet ik veel wat, misschien ook wel over de nx.
Dan nog. Het kan nog steeds een aanleiding zijn voor een onthulling van de NX. ;)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zeror schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:57:
[...]

Dan nog. Het kan nog steeds een aanleiding zijn voor een onthulling van de NX. ;)
Er zullen uiteraard feitjes lekken maar of je wat ermee kan geen idee want eigenlijk is het nog steeds speculatie.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Goeiemorgen :+
HappyNintendoFan:

This is what've heard so far about the NX from multiple sources:

Source 1 in EU: "Home Console + Go Controller"
Source 2 in EU: "Home Console is more powerful than PS4"
Source 3 in USA: "Home Console + Streaming features to the Handheld"
Source 4 in JPN: "DMP has won a design win, New DMP tech adopted for the Handheld"
Source 4 in JPN: "DMP has received the final go in august 2016"
Source 4 in JPN: "DMP design win for a future Nintendo device"
Source 5 in USA: "DMP Stocks will explode soon"
Source 6 in USA: "Games planned for handheld device for holiday 2017"
Source 7 in EU: "AMD Home Console with on the Go Controller"

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goedemiddag ;)

NX is weer aardig in het nieuws met Pokemon en Ubisoft maar er is nog steeds niets tastbaars.. wat de heer Ishihara zei over de NX "probeert het concept te veranderen van wat het betekent om een console of een handheld device te zijn" is eigenlijk al eerder gezegd maar dan met zijn woorden.

Het blijft mooi om NX nieuws te horen maar het kan nog alle kanten opgaan van Handheld en Console in één of beiden apart met Cartridges inplaats van Discs of lees ik de woorden verkeerd en bedoelt Ishihara "bepaal zelf waarvoor je de NX gebruikt als Handheld of Console of beide" vele sites veranderen wat er daadwerkelijk in het Interview is gezegd.

• JaySparda
prachtige geruchten...ben benieuwd welke een echte feit zal zijn :9

• AstralizeR

AstralizeR

Ach zal vast wel niks van kloppen, en is die alleen maar op clicks uit daarom ook geen directe link geplaatst naar zijn website. Maar het is iedere dag wel spannend of er al iets meer bekend is :D

SW-1682-5926-5204

Er wordt op het internet ook rond gespeculeerd dat de nx niet in 2016 wordt aangekondigd omdat ze daarmee hun holiday sales kunnen kannibaliseren van de wii u, 3ds en pokemon. Op zich is het een best goed argument. Op dit moment kan de nx net zo goed volgende maand worden aangekondigd als over 3 maanden. We moeten geduld hebben.

• ricyosma
Nieuwevolger schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:09:
Er wordt op het internet ook rond gespeculeerd dat de nx niet in 2016 wordt aangekondigd omdat ze daarmee hun holiday sales kunnen kannibaliseren van de wii u, 3ds en pokemon. Op zich is het een best goed argument. Op dit moment kan de nx net zo goed volgende maand worden aangekondigd als over 3 maanden. We moeten geduld hebben.
nintendo heeft zelf gezegd er word gesproken over de NX nog dit jaar. wiiu is dood, ze missen niks daar meer aan. pokemon verkoopt altijd hoeven ze geen zorgen te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
ricyosma schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:14:
[...]

nintendo heeft zelf gezegd er word gesproken over de NX nog dit jaar. wiiu is dood, ze missen niks daar meer aan. pokemon verkoopt altijd hoeven ze geen zorgen te maken.
Dood is de Wii U niet, eerder stervende (ik zie iets als een dode console als er nog uitsluitend shovelware of helemaal niks meer ervoor uitkomt).

Alleen nog de Paper Mario dit jaar en volgend jaar de remake van Darksiders 1 en ik denk dat het alles is wat de Wii U nog van grotere titels krijgt, qua shovelware is er zat troep van Skunk Software en RCMIDIAX (vreselijke games, ze durven nog geld te vragen voor ook).

3DS krijgt echter nog genoeg titels waaronder ergens volgend jaar een Monster Hunter, Dragon Quest 8 en dit jaar Pokemon Sun & Moon, 3DS blijft sowieso nog volgend jaar games krijgen dus de enige reden dat ik mij kan bedenken dat de NX de verkopen van de Wii U EN de 3DS kannibaliseert is omdat NX werkelijk ook een handheld is.

Tijd laat het zien maar Nintendo mag wel opschieten, ze moeten van de NX geen 2de Sega Saturn die "uit het niets" kwam.
De WiiU is nog springlevend door Splatoon, Mariokart, Smash brosh, Xenoblade X etc. je komt ook nog genoeg online spelers tegen en daar komt Breath of the wild nog bij :D

Zolang het NX verhaal onduidelijk is ga ik met Breath of the wild voor de WiiU editie plus de 3 Amiibo's! en wie oh wie gaat direct voor de NX en wie oh wie kijkt eerst naar zijn of haar WiiU collectie en wat de NX bied aan software.

Oh en over de verkoop van 2DS en 3DS heeft op korte termijn weer Records verbroken! is het puur geluk of strategie ? ik ben aardig goed in Klaverjassen en Poker en vindt de uitdaging geweldig maar een kaartspel met Ninty.. nee dank je ik pass :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
De Wii u heeft, voor mij, momenteel de beste line up aan Games sinds de hoogtij dagen van de Commodore Amiga.

Dus voor mij is de Wii u zeker nog niet dood.

[ Voor 18% gewijzigd door horizon1978 op 23-09-2016 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig, 2 dagen geleden kwam iemand bij neogaf met hetzelfde idee voor de nx, het zou echt bij nintendo passen. Lenovo heeft ook een tablet met een beamer, de techniek is er dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Alweer? Bij de revolution (later de wii) zou ook een projector zitten achter dat mysterieuze klepje waar later gewoon de SD kaart lezer achter bleek te zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

horizon1978 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 00:11:
De Wii u heeft, voor mij, momenteel de beste line up aan Games sinds de hoogtij dagen van de Commodore Amiga.

Hij staat hier nog wel onder in het TV meubel, en er wordt nog wel op gespeeld.
We zouden bijna nog een xbox one er bij kopen omdat er nu even niks meer voor de Wii U uit komt, maar ik keek naar het lijstje games en werd er nou niet echt vrolijk van (zelfde geld voor de PS4 overigens) dan zijn de spellen op de Wii U (imo) leuker, en hoop dat die trend doorzet met de NX. Voor nu is het even geduld hebben.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
horizon1978 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 00:11:

Ik wil graag voorbeelden zien :>

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AstralizeR schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:07:
[...]

We zouden bijna nog een xbox one er bij kopen omdat er nu even niks meer voor de Wii U uit komt, maar ik keek naar het lijstje games en werd er nou niet echt vrolijk van (zelfde geld voor de PS4 overigens) dan zijn de spellen op de Wii U (imo) leuker, en hoop dat die trend doorzet met de NX. Voor nu is het even geduld hebben.
Inderdaad het aanbod voor de WiiU is prachtig maar ik heb een PC erbij en het plan voor nu is om de WiiU en de PC te houden maar software als Horizon zero dawn, Uncharted, Bloudborne, Nioh, Nier, The last guardian spreekt mij ook erg aan.

Het vervelende met Sony is dat hun niets met Modding willen doen en dat is één heel belangrijk punt voor mij.. ondanks dat Skyrim remaster en Fallout 4 er prachtig uitziet zijn er nog steeds mods nodig (de PC heeft mij te verwend door de jaren) dus afwachten of Sony zich bedenkt.

Het is ook afwachten hoe de Pro en Scorpio gaan verkopen en wat deze machines kunnen van 1080P tot VR en 4K want het wordt allemaal met Rozengeur en Maneschijn verteld en verkocht maar eerst maar zien en dat kan niet in een dag of jaar bewezen worden.

De hardware van Scorpio spreekt mij erg aan maar of het genoeg is om de PC voor 3 a 4 jaar bij te houden.. eerst zien en dan geloven dus weer afwachten en dan is nog het punt van PS5 en XB2 wat dezen doen met software van deze generatie.

Het kan ook nog zo gaan dat NX derde partij ondersteuning krijgt en dan zou een WiiU + NX of PC + NX meer dan genoeg voor mij zijn en zou de PS leuk zijn voor de Exclusives maar niet nodig vanwege tijdgebrek en een Scorpio zou een goedkoop alternatief zijn voor de PC maar het is een kwestie van tijd dat de PC weer een goedkoper alternatief is.

Voor mij is het Nintendo en Sony en MS afwachten en door de WiiU en PC is het wachten geen probleem en voor anderen die geen PC of PS of XB erbij hebben kijk eens naar tweedehands dan kun je iemand anders en jezelf blij maken voor een paar centen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• horizon1978
weszz schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:03:
[...]

Ik wil graag voorbeelden zien :>
Kijk, Amiga had bijvoorbeeld al Sensible World of Soccer & Monkey Island 2. Dan spreek je al over twee van de beste spellen sinds het begin der gaming tijden. De lijst daarvoor zou te lang worden waar ik fun aan heb gehad.

Wii U is gewone topkwaliteit:

Mario Kart 8, grafische wondertje, heerlijke gameplay
Splatoon, hey, horizon speelt eindelijk een online shooter. Top spel en motion controls > mouse+keyboard ;)
Smash Bros Wii U, heerlijk met paar man op de bank spelen maar ook fijn om online langs de oren te krijgen.

Kijk, alleen al die drie spellen kun je blijven spelen en dat doe ik dan ook nog steeds al zijn ze meer dan een jaar oud. Een spel is niet na drie maanden afgeschreven.

Verder:
Xenoblade Chronicles X, die open wereld!!! En een fijne gameplay, diepgang en gewoon goed,
Yoshi Woolly World, casual relaxte platform game met top grafische finesse.
Cpt Toad,3d puzzel Mario variant, iets minder casual maar goed en uitdagend
Mario 3d world, toppertje
Super Mario Maker/NSMB Wii U, de oerplatformer en zelf levels maken, verveeld nooit

Meer? Ja!
Fatal Frame V: Wii U voor "kleine kinderen"? Take this: shit your pants. ;)
Lego City Undercover
Zelda remakes
Star Fox

Zal best nog wat vergeten maar dat zijn teveel spellen voor de tijd die ik kan gamen. Te weinig tijd om ze allemaal aandacht te kunnen geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricyosma
oke sorry ik bedoelde niet dood in de zin van weinig games ect ect. ik heb er zat games op en veel gespeeld pls :'( . ik bedoel dood in games worden uitgebracht, verkopen ect. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Breath of the wild is het beste antwoord ook omdat je dan 3 Zelda's op één console hebt (historisch moment 3 delen op één Console) en er is zekerheid dat je dan ook je gegevens Cave of shadows over kan nemen voor Wolf link in Breath of the wild ;)

Breath of the wild NX versie zal ook wel de Wolf link ondersteunen maar in hoe ver de NX software zelf als Windwaker en Twilight princess ondersteunt is afwachten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
Splatoon blijft een dingetje voor Nintendo. Zie de link van Raynbowz... Splatoon uit 2015 is tot beste spel van 2016 gekozen in Japan. Vraag me niet de details.
Maar in Japan is de userbase van Splatoon heel erg groot (groter dan MK8!) en belangrijk voor Nintendo. Die wil je houden als je met een nieuw systeem komt. Zeker in je thuisland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
horizon1978 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:28:
Splatoon blijft een dingetje voor Nintendo. Zie de link van Raynbowz... Splatoon uit 2015 is tot beste spel van 2016 gekozen in Japan. Vraag me niet de details.
In 2015 won Yo-kai Watch 2, een spel uit 2014. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

AstralizeR schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:07:
[...]

Ik heb recentelijk goedkoop op Marktplaats een Xbox One gescoord en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Zeker minder goede exclusives als de Wii U, of beter gezegd heel ander type games. Ik kante echter prima vermaken met Halo 5, straks lekker Gears 4 proberen enz enz. Het is lang geleden dat ik dat soort games kon spelen. Wil je een goede racer (Mario Kart 8 is een geweldige game, maar soms wil je eens iets anders) dan kan je prima terecht op de Xbox. En zo zie ik het als een heel mooi aanvullend product.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 15:07:
[...]

Ik heb recentelijk goedkoop op Marktplaats een Xbox One gescoord en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. Zeker minder goede exclusives als de Wii U, of beter gezegd heel ander type games. Ik kante echter prima vermaken met Halo 5, straks lekker Gears 4 proberen enz enz. Het is lang geleden dat ik dat soort games kon spelen. Wil je een goede racer (Mario Kart 8 is een geweldige game, maar soms wil je eens iets anders) dan kan je prima terecht op de Xbox. En zo zie ik het als een heel mooi aanvullend product.
Misschien had ik even moet beter moeten onderbouwen, ik heb naast de Wii U nog een prima PC (net gebouwd overigens) daar kun je dan wel geen Halo 5 op spelen, maar Microsoft brengt wel heel veel spellen uit voor Windows 10 en zolang ze dat blijft doen is het de aanschaf (nog) niet waard... voor mij in ieder geval. ;)

Wat mij wel leuk leek was de Rare Replay collectie.. weer even die oude platformers spelen op de bank.
* Hopen dat Yooka Laylee ook voor de NX uitkomt :9

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
Het is ook maar net wat voor deal je tegenaan loopt... Ik was ook niet meer van plan om een Xbox One te kopen eigenlijk, om dezelfde reden (heb een PC), maar heb er toch een opgepikt voor zo'n 216 euro met 2 games en inclusief Kinect (ja die is ook dood, maar er zijn wel een paar erg vermakelijke games voor). Dat was het voor mij wel waard om hem hier neer te zetten en toch ook die xbox games te kunnen spelen wanneer ik daar zin in heb.

Tijdgebrek blijft echter een probleem, mijn Wii U krijgt ook eigenlijk echt te weinig aandacht van me ook al heb ik daar ook nog te spelen games voor liggen en zijn er nog voldoende die ik nog niet eens gekocht heb maar eigenlijk nog best zou willen spelen :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

wederom weer eentje van SuperMetalDave maar vond het wel interessant.

[YouTube: https://youtu.be/DFqtIIDFGzM]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben eigenlijk benieuwd of Nintendo de 3ds uiteindelijk als een succes bestempeld, de psp verkocht z'n 80 miljoen keer maar werd ook niet als een succes bestempeld. Nintendo heeft het "geluk" dat z'n eigen games als animal crossing, mario en pokemon altijd wel als een malle verkopen, plus het succes van yokai watch en monster hunter op de 3ds. Maar de 3ds heeft wel een veel kleiner lijstje met top sellers als je die vergelijkt met bijvoorbeeld de xbox one en ps4.

Ik denk als de nx inderdaad die tablet word van de eurogamer geruchten het weer moet gaan mikken voor z'n 60-80 miljoen sales, dit zijn geen onrealistische cijfers als de nx een mooi apparaat word met killer games. Maar de glorie tijden van de ds en de gameboy kunnen ze denk ik wel vergeten, daar voor is de concurrentie met de smartphone/tablet te groot, helemaal omdat Japanse uitgevers ook steeds meer gaan focussen op mobiel.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
AstralizeR schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:48:
wederom weer eentje van SuperMetalDave maar vond het wel interessant.

[video]
Pfff... als die gast een beetje door zou praten dan zou dat filmpje maar half zo lang hoeven te zijn, ik val er bij in slaap :P

Gamertag: FinrazielNL

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 10:37
Volgens mij gaan we enorm verrast worden met de reveal. Ik hoop zo dat het compatible met 'andere' hardware!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Wat moet je hier van denken?

http://www.n1ntendo.nl/ar...ek-om-wii-us-te-bestellen

Als er vanaf oktober geen Wii U's meer geleverd worden zal de NX toch geen maanden meer wegblijven?

[ Voor 3% gewijzigd door Lekker Ventje op 25-09-2016 09:55 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 25 september 2016 @ 09:54:
Wat moet je hier van denken?

http://www.n1ntendo.nl/ar...ek-om-wii-us-te-bestellen

Als er vanaf oktober geen Wii U's meer geleverd worden zal de NX toch geen maanden meer wegblijven?
Winkeliers hebben zelf nog een voorraad liggen. Als die voorraad bijna op is, hebben ze nog een kans om de voorraad aan te vullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ik hoop dat dit een aanwijzing is dat Nintendo nu toch eens die NX gaat aankondigen. Je kan het niet maken om je huidige generatie console niet te leveren zonder aankondiging van de nieuwe. Die aankondiging moet nu toch echt wel gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
RayNbow schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:07:
[...]

Winkeliers hebben zelf nog een voorraad liggen. Als die voorraad bijna op is, hebben ze nog een kans om de voorraad aan te vullen.
Klopt, maar zou Nintendo echt na komende week 5 maanden lang geen consoles meer leveren en op de 3DS gaan draaien terwijl er nog wel titels voor de Wii U uitkomen?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maar zouden die titels de verkopen van de Wii U laten stijgen? Een conservatieve schatting is dat in die 5 maanden maximaal zo'n 200k Wii U's verkocht zouden kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:50
Lekker Ventje schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:33:
[...]

Klopt, maar zou Nintendo echt na komende week 5 maanden lang geen consoles meer leveren en op de 3DS gaan draaien terwijl er nog wel titels voor de Wii U uitkomen?
Op mijn lijstje staat eigenlijk nog maar één game die eventueel nog een system seller had kunnen zijn - The Legend of Zelda. En die wordt ook op de NX uitgebracht, dus dan krijg je hetzelfde effect als op de Wii met Twilight Princess, die verkocht ook beter dan op de Cube waar hij eigenlijk voor ontwikkeld was.

Er komen nog wel een paar WiiU games, maar het is niet veel meer. De enige die me nog een beetje trekt is Yooka-Laylee en ik moet nog zien of ik die dan op de WiiU haal of gewoon van Steam af trek. Ik heb ook nog wat gehoord over een Darksiders-port (dus niet DS2, maar het origineel) aangezien Nordic, of THQ Nordic zoals ze nu door het leven gaan, de DS franchise weer een beetje vlot probeert te trekken, maar die heb ik op de PC al.
Buiten dat komt er nauwelijks nog iets uit, en niets daarvan staat bij mij op de wishlist. Ik twijfel al sterk of Zelda er op de WiiU bij mij nog gaat komen, maar dat zal vooral afhankelijk zijn van wat de NX gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat hier nog gekocht gaat worden voor de Wii U is Paper Mario. Volgens mij is dat nooit een game geweest die veel consoles heeft weggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Naja ik heb stiekem het gevoel dat Nintendo de NX ergens volgend jaar aankondigd en uitstelt, zou een domme zet zijn maar als de huidige geruchten kloppen hebben ze nog maar amper 6 maanden voor de aankondiging, dat is extreem kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Mizgala28 schreef op zondag 25 september 2016 @ 15:49:
Naja ik heb stiekem het gevoel dat Nintendo de NX ergens volgend jaar aankondigd en uitstelt, zou een domme zet zijn maar als de huidige geruchten kloppen hebben ze nog maar amper 6 maanden voor de aankondiging, dat is extreem kort.
En waarom zou dat kort zijn? Het kan prima zijn dat de productie van de hardware al begonnen is en games al een tijd in ontwikkeling zijn.
Ben benieuwd naar je redenering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Opzich zou je in 3 maanden net zoveel kunnen doen als 6 maanden voor de tijd tussen de aankondiging en de release. Taak is bij z'n aankondiging dat we weten wat het apparaat is, wat we kunnen verwachten en zorgen dat het nieuws de mensen bereikt. Ook moet je media previews laten maken en de console op beurzen voor de consument neerzetten. Probleem is alleen dat Nintendo z'n beetje elke grote beurs ontloopd met hun release schema.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
rajackar schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:14:
[...]

En waarom zou dat kort zijn? Het kan prima zijn dat de productie van de hardware al begonnen is en games al een tijd in ontwikkeling zijn.
Ben benieuwd naar je redenering.
Sega Saturn, lijkt mij duidelijk.

Als ze te laat de boel aankondigen zullen andere devlopers niet genoeg tijd hebben om games te ontwikkelen voor de NX, want hoeveel devs hebben nu werkelijk toegang tot de kit? Meestal niet zo veel.

Met andere woorden grote kans op games "droogte", dus een langere periode zonder games erdoor.

Wat heeft dit met Saturn te maken? Die kwam uit het niets, er was ook bij lange na niet genoeg aandacht ervoor en aangezien Nintendo vaak de grotere beurzen ontloopt zijn de grootste bronnen van aandacht niet gebruikt.

En aangezien ze niks zeiden tijdens de E3 is er niks bekend, en de volgende E3 zorgt onnodig voor vertraging dus is dat geen optie.

[ Voor 21% gewijzigd door Mizgala28 op 25-09-2016 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Ik kan niet wachten.. hype hype!!!

Ze hebben Zelda overigens al tig keer uitgesteld dus ik geloof echt niet dat ze die weer uit gaan stellen omdat de NX later komt. Volgens mij heeft Nintendo het allemaal prima voor elkaar en kijken ze meer naar de timings van andere fabrikanten (bv. Apple) om meer die lijn te volgen, sort of.

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Mizgala28 schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:26:
[...]

Sega Saturn, lijkt mij duidelijk.

Als ze te laat de boel aankondigen zullen andere devlopers niet genoeg tijd hebben om games te ontwikkelen voor de NX, want hoeveel devs hebben nu werkelijk toegang tot de kit? Meestal niet zo veel.

Met andere woorden grote kans op games "droogte", dus een langere periode zonder games erdoor.

Wat heeft dit met Saturn te maken? Die kwam uit het niets, er was ook bij lange na niet genoeg aandacht ervoor en aangezien Nintendo vaak de grotere beurzen ontloopt zijn de grootste bronnen van aandacht niet gebruikt.

En aangezien ze niks zeiden tijdens de E3 is er niks bekend, en de volgende E3 zorgt onnodig voor vertraging dus is dat geen optie.
Tja, aan de ene kant heb je wel een punt maar het lan prima dat veel devs al aan het ontwikkelen zijn. Lijkt me wel logisch als je ziet hoevel devs al uitspraken hebben gedaan over de NX. En Nintendo heeft zelfs aan gezegd dat ze niet de fout van de wiiu willen herhalen door te weinig games te hebben. Maar ja het blijft speculatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ik verwacht momenteel nog even een focus op de laatste grote WiiU titels. Paper Mario bijvoorbeeld. Als die hun aandacht gehad hebben, verwacht ik pas een NX aankondiging. Mijn nieuwe verwachting is dat Nintendo eind oktober/begin november de NX aankondigd

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 25-09-2016 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Goede avond,

Veels nieuws (*kuch* geruchten *kuch*) vandaag opgedoken over de NX die mogelijk in (test) productie is gegaan bij Foxconn. Er is ook een schets opgedoken van een medewerker die (blijkbaar) ook de PS4 slim en Neo had geschetst voor die bekend waren gemaakt door Sony. (bron NeoGAF/YouTube en google) :w

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +2 Henk 'm!
AstralizeR schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:02:
Goede avond,

Veels nieuws (*kuch* geruchten *kuch*) vandaag opgedoken over de NX die mogelijk in (test) productie is gegaan bij Foxconn. Er is ook een schets opgedoken van een medewerker die (blijkbaar) ook de PS4 slim en Neo had geschetst voor die bekend waren gemaakt door Sony. (bron NeoGAF/YouTube en google) :w
Helaas:
Well, as a Chinese, I found some one in that a9vg thread just points out this image is from somebody's yy(imagination) in tieba.baidu.com(another chinese form like reddit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Zeror schreef op zondag 25 september 2016 @ 21:30:
Ik verwacht momenteel nog even een focus op de laatste grote WiiU titels. Paper Mario bijvoorbeeld. Als die hun aandacht gehad hebben, verwacht ik pas een NX aankondiging. Mijn nieuwe verwachting is dat Nintendo eind oktober/begin november de NX aankondigd
Alleen Paper Mario komt er nog aan toch? Misschien dat je gelijk hebt en daarna de aankondiging komt.
Laten we het hopen. Het begint wat speculatie nu wel bizarre vormen aan te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Er komen nog meer grote titels. Just Dance bijvoorbeeld ook nog deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Zeror schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:08:
Er komen nog meer grote titels. Just Dance bijvoorbeeld ook nog deze maand.
Maar Paper Mario is toch de "Nintendo published" titel? En op Zelda na waarschijnlijk de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
Oke ben nieuw in dit Topic.
Zou het kunnen zijn dat Nintendo even afwacht wat bv.. Sony doet kwa PS VR die komt 13 October al uit.
Mocht dat erg aanslaan dat ze misschien ook iets overwegen in die richting.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

FreakGIB schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:20:
Zou het kunnen zijn dat Nintendo even afwacht wat bv.. Sony doet kwa PS VR die komt 13 October al uit.
Nee dat kan eigenlijk niet.
Nintendo heeft aan de aandeelhouders aangegeven dat de NX uiterlijk maart 2017 uit gaat komen. Dit is één van de weinige dingen die we echt zeker weten.
Dat betekent dat ze nu nog maximaal 6 maanden hebben tot de release en dat is veel te weinig om een product nog zo ingrijpend aan te passen. Het zou mij niet verbazen als de NX nu al in productie is en als dat niet zo is dan is de productie capaciteit zeker al ingekocht en zijn ze druk met het inrichten van de productie lijnen. En dan heb ik het nog niet eens over de bestellingen voor onderdelen etc. Behalve enkele kleine details kunnen ze echt niets meer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
FreakGIB schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:20:
Doen ze niet, Nintendo heeft aangegeven niks met VR te gaan doen (wat goed is, VR is pure gimmick voor 95% van de games...)

Daarnaast zouden ze de tijd ook niet voor hebben, de release is niet zo ver meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 26-09-2016 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Het kan wel zijn dat Nintendo iets gaat doen met AR. Daar leent een handheld hybride zich wel weer voor. Maarja zolang we niks weten, blijft het gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-08 21:57
Mizgala28 schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:30:
[...]

Doen ze niet, Nintendo heeft aangegeven niks met VR te gaan doen (wat goed is, VR is pure gimmick voor 95% van de games...)

Daarnaast zouden ze de tijd ook niet voor hebben, de release is niet zo ver meer.
Oke ik heb me niet helemaal ingelezen kwa Nintendo laatste console van hun is de Wii
en die staat al jaren uit
Maar of VR een gimmick is voor de meeste games Ja misschien voor de bestaande games maar ik heb 2 weken geleden even de PSVR mogen proberen op zo'n demo dag van Sony en ik was toch erg onder de indruk en heb ook meteen de PSVR besteld.
Battlezone VR was erg cool om te doen en ook valkyrie VR en RIGS.
Andere games waar ik naar uit kijk zijn Golem en Farpoint en nog een aantal games.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
FreakGIB schreef op maandag 26 september 2016 @ 15:31:
[...]

Oke ik heb me niet helemaal ingelezen kwa Nintendo laatste console van hun is de Wii
en die staat al jaren uit
Maar of VR een gimmick is voor de meeste games Ja misschien voor de bestaande games maar ik heb 2 weken geleden even de PSVR mogen proberen op zo'n demo dag van Sony en ik was toch erg onder de indruk en heb ook meteen de PSVR besteld.
Battlezone VR was erg cool om te doen en ook valkyrie VR en RIGS.
Andere games waar ik naar uit kijk zijn Golem en Farpoint en nog een aantal games.
Ik vond het tegenvallen vooral omdat de grapics minder zijn in VR ondanks dat de PSVR de VR verzorgt en de PS4 de game zelf.

Was alleen leuk in Driveclub, maar andere games voelden minder aan.

Leuk bedacht, maar persoonlijk vind ik VR niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ik verwacht ook zeker geen VR bril van Nintendo o.i.d. hoe succesvol de PS VR ook maar mag hopen te worden (highly doubt it). Als er iemand "kopieert" is het eerder Sony van Nintendo zolang het een verbetering is natuurlijk. Nintendo doet graag zijn eigen ding, en dat pakt soms goed uit soms wat minder (Virtual Boy)

Ze doen nu alleen wel heel erg geheimzinnig over de NX en willen dat niemand het idee meteen gaat implementeren/toevoegen. Als we de geruchten mogen geloven zie ik nog steeds niet in waarom er niks bekend is gemaakt, dus het moet dan iets bijzonders zijn. :)

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo gaat niet de VR in, maar juist de AR. Zie ook bv het projector patent van vorige week.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2016 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

https://mynintendonews.co...nx-page-and-price-at-350/
Heftig prijsje als 't waar is... dat zou dan hier wel op €399,99 uitkomen denk ik.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

AstralizeR schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:45:
https://mynintendonews.co...nx-page-and-price-at-350/
Heftig prijsje als 't waar is... dat zou dan hier wel op €399,99 uitkomen denk ik.
Ligt eraan wat je allemaal krijgt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Moet dan eigenlijk wel een console zijn met dus mogelijk een scherm erbij en niet alleen een handheld.
De 3DS was rond de €250,- in het begin?

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als het eurogamer gerucht en die prijs waar zijn verwacht je wel echt een premium tablet met high end soc, geen goedkoop design en ook meteen de adapter erbij. De prijs is voor de jonkies vrij onintressant, maar dat betekend dat de 'hardcore' gamer er ook een luxer apparaat voor terugkrijgen. Maar het blijven geruchten allemaal.

Myiamoto zij zelf ook al dat ze vr er nog niet klaar voor vonden, ze zeiden er ook bij dat sony met z'n bril kwamen omdat ze door het succes van de ps4 z'n risico kunnen nemen, in z'n positie zit nintendo niet. Sowieso is de techniek nog niet ver genoeg om een echt goeie vr ervaring te geven die de hoge aanschraf prijs verantwoors. De resolutie moet hoger en de beperkte kracht van een console nog hoger. Logisch dat sommige bedrijven dan meer inzetten in ar.
Pagina: 1 ... 12 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic