Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Beyond Good & Evil mocht dan wel door de pers goed ontvangen zijn maar commercieel gezien een flop. Dus voor de fans van het spel leuk mocht er een vervolg komen, al dan niet exclusief voor een NX, maar het is geen "system-seller".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
Het ligt vast aan mij, maar... Wat was er zo bijzonder aan beyond good and evil? Ik heb de hd versie op Xbox 360 en heb laatst een stukje gespeeld, maar het kon mijn aandacht eigenlijk niet vast houden. Was hij gewoon goed voor zijn tijd of zo?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:38:
Het ligt vast aan mij, maar... Wat was er zo bijzonder aan beyond good and evil? Ik heb de hd versie op Xbox 360 en heb laatst een stukje gespeeld, maar het kon mijn aandacht eigenlijk niet vast houden. Was hij gewoon goed voor zijn tijd of zo?
Ik denk dat de hype er is omdat er tegenwoordig bijna alleen maar zo "realistisch" mogelijke games moeten uitkomen, helemaal van westerse uitgevers.

En ten tweede omdat ubi de game ooit heeft aangekondigd maar zins dien altijd vaag deed of de game wel of niet uit komt.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

horizon1978 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:05:
Beyond Good & Evil mocht dan wel door de pers goed ontvangen zijn maar commercieel gezien een flop. Dus voor de fans van het spel leuk mocht er een vervolg komen, al dan niet exclusief voor een NX, maar het is geen "system-seller".
Ik heb alleen het origineel destijds gespeeld en daar heb ik hele goede herinneringen aan. Misschien moet je nog een stukje verder of misschien is het in mijn herinnering beter.
Het was eigenlijk een soort sci zelda met een leuke open wereld, leuk uitgewerkte karakters, mooie levels en creatieve puzzels. Gooi daar nog wat leuke side quests, mini games en een goed verhaal tegenaan en je hebt een prima game.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Finraziel
Het klinkt mij allemaal nogal onwaarschijnlijk, maar ja het is natuurlijk Nintendo, die doen vaker rare dingen die soms ineens heel goed uitpakken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet niet waar de buren dat gerucht vandaan toveren, maar ik lees het nergens anders. Hardware info moet je niet zijn voor console nieuws, ik zou er een paar korrels zout bij pakken.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Nieuwevolger schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:10:
[...]

Ik weet niet waar de buren dat gerucht vandaan toveren, maar ik lees het nergens anders. Hardware info moet je niet zijn voor console nieuws, ik zou er een paar korrels zout bij pakken.
Ik neem al het nieuws dat niet direct van Nintendo komt met twee pakken zout. Vind het wel grappig om al die speculaties te lezen en ben echt benieuwd waar Nintendo mee aan komt zetten.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Het is en blijft een gerucht, gek dat ze dit zo laat nog plaatsen zonder bron.
Afgelopen weekend werd dit geplaatst op verschillende websites, maar kort daarna alweer afgeserveerd als fake.

Al met al klinkt het hele verhaal niet zo gek, maar voelt ook wel een beetje aan alsof iemand alle geruchten bij elkaar in een blender heeft gestopt. Of alles waar is merken we hopelijk snel genoeg.

Nintendo ligt nu ook constant onder vuur op Twitter of Facebook als ze weer iets anders plaatsen dan nieuws over de NX, en dat hebben ze ook een beetje zelf gedaan.

Als ze nu gewoon zeggen in oktober of november komt er nieuws zal de rust ook wel weer wat terug keren, het is nu een grote puinhoop _O-

SW-1682-5926-5204

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Het was ook niet zo handig van Nintendo om dit te "censureren", ze hebben het recht om hun bedrijfsgeheimen te beschermen alleen hebben ze dit verkeerd aangepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Dat van die modules lijkt me redelijk absurd. Maar we zullen zien.
Ik vraag me trouwens af in hoeverre dat draagbare nu echt een goede zet is. Van de week wat cijfers over de portable console markt gezien en er is al jaren een structurele daling te zien in deze markt. In ga er vanuit dat de 3ds nog wel winst maakt maar de trend is duidelijk en al jaren bezig. En als je dan bedenkt dat de home console markt juist groeit is het een vreemde zet om een console te maken die juist minder is als home console om ook draagbaar te kunnen zijn. Het lijkt alsof ze wat gas terug nemen in een markt die het goed doet om meer te kunnen doen in een markt die juist een krimp laat zien.
Maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat Nintendo met iets onverwachts succesvol is. Helaas zou het ook niet de eerste keer zijn dat ze de plank volledig mis slaan.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

AstralizeR schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:26:
[...]

Het is en blijft een gerucht, gek dat ze dit zo laat nog plaatsen zonder bron.
Afgelopen weekend werd dit geplaatst op verschillende websites, maar kort daarna alweer afgeserveerd als fake.

Al met al klinkt het hele verhaal niet zo gek, maar voelt ook wel een beetje aan alsof iemand alle geruchten bij elkaar in een blender heeft gestopt. Of alles waar is merken we hopelijk snel genoeg.

Nintendo ligt nu ook constant onder vuur op Twitter of Facebook als ze weer iets anders plaatsen dan nieuws over de NX, en dat hebben ze ook een beetje zelf gedaan.

Als ze nu gewoon zeggen in oktober of november komt er nieuws zal de rust ook wel weer wat terug keren, het is nu een grote puinhoop _O-
Dat doen de buren wel vaker, die hadden ook bericht gepost dat ps4 pro patches misschien betaald kunnen worden, dat deden ze nadat sony het had ontkracht...
rajackar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:14:
Ik vraag me trouwens af in hoeverre dat draagbare nu echt een goede zet is. Van de week wat cijfers over de portable console markt gezien en er is al jaren een structurele daling te zien in deze markt. In ga er vanuit dat de 3ds nog wel winst maakt maar de trend is duidelijk en al jaren bezig. En als je dan bedenkt dat de home console markt juist groeit is het een vreemde zet om een console te maken die juist minder is als home console om ook draagbaar te kunnen zijn. Het lijkt alsof ze wat gas terug nemen in een markt die het goed doet om meer te kunnen doen in een markt die juist een krimp laat zien.
Maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat Nintendo met iets onverwachts succesvol is. Helaas zou het ook niet de eerste keer zijn dat ze de plank volledig mis slaan.
In japan is het juist omgekeerd, daar is console gaming aan het verkleinen en handheld gaming nog steeds aardig populair. Probleem van nintendo is dat system sellers als pokemon, yokai watch, monster hunter en animal crossing allemaal niet naar de homeconsole komen.
Sowieso zit nintendo dan al met het probleem dat al dik 60 miljoen mensen een ps4 of xbox hebben en ze ook nog eens moeten concurrereb met de ps4 pro en scorpio. Vandaar dat ze op een andere markt gaan richten denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nieuwevolger schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:35:

In japan is het juist omgekeerd, daar is console gaming aan het verkleinen en handheld gaming nog steeds aardig populair. Probleem van nintendo is dat system sellers als pokemon, yokai watch, monster hunter en animal crossing allemaal niet naar de homeconsole komen.
Sowieso zit nintendo dan al met het probleem dat al dik 60 miljoen mensen een ps4 of xbox hebben en ze ook nog eens moeten concurrereb met de ps4 pro en scorpio. Vandaar dat ze op een andere markt gaan richten denk ik.
Tja, daar heb je best een goed punt. Het is nogal lastig om je in te knokken in een markt die al verdeeld is.
Ik kan me zelfs voorstellen dat als de NX succesvol is dat Nintendo ook weer een voet tussen de deur geeft in de home console markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rajackar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:39:
[...]

Tja, daar heb je best een goed punt. Het is nogal lastig om je in te knokken in een markt die al verdeeld is.
Ik kan me zelfs voorstellen dat als de NX succesvol is dat Nintendo ook weer een voet tussen de deur geeft in de home console markt.
Of ze zijn zo succes vol dat ze doorgaan met het concept van de nx. Vergeet niet dat je de nx volgens de geruchten op je tv kan aansluiten en als de graphics van het niveau wii u zijn hoeft dat niet compleet achterhaald te zijn.
Nintendo zit nu ook in een lastig pakket door hun release schema waardoor ze nu een beetje altijd achter de feiten aanlopen inplaats van ervoor zoals met de wii.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
rajackar schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:14:
Dat kon nog wel eens best mee gaan vallen. AMD was een tijdje terug al bezig met de ontwikkeling van een externe GPU en had daar inmiddels een paar werkende versies van, waarmee je dan een licht laptopje of netbookje kon maken, die je dan eenmaal thuis in een dock drukt die hem met een dikke GPU met extra voeding verbindt en op die manier kan dat simpele ding ineens gewoon volwaardige PC-games draaien.

Vervang in dat scenario "laptop" door "handheld" en wie weet wat er dan ineens gaat gebeuren...
Seal64 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:02:
[...]

Dat kon nog wel eens best mee gaan vallen. AMD was een tijdje terug al bezig met de ontwikkeling van een externe GPU en had daar inmiddels een paar werkende versies van, waarmee je dan een licht laptopje of netbookje kon maken, die je dan eenmaal thuis in een dock drukt die hem met een dikke GPU met extra voeding verbindt en op die manier kan dat simpele ding ineens gewoon volwaardige PC-games draaien.

Vervang in dat scenario "laptop" door "handheld" en wie weet wat er dan ineens gaat gebeuren...
Zulke dingen klinken duur en het is maar de vraag of console gamers hier op wachten. Maar goed, zolang je het niet probeerd weet je het ook nooit.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Het gaat me ook voornamelijk om de software support. Het lijkt me een drama om software te ontwikkelen die in alle scenario's goed werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
Nieuwevolger schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:13:
[...]

Zulke dingen klinken duur en het is maar de vraag of console gamers hier op wachten. Maar goed, zolang je het niet probeerd weet je het ook nooit.
Die vraag kun je over de afgelopen tien jaar van Nintendo stellen. Zat iemand te wachten op de motion controls van de Wii? De dubbele schermen van de DS? Het 3D effect van de 3DS of de tablet controller van de WiiU? Ik denk dat we inmiddels wel kunnen zeggen dat alleen die laatste niet lekker uit de verf is gekomen, maar de rest is uiteindelijk goed aangeslagen, gezien de verkopen van die systemen.

Het hele punt daarachter is dat je straks eigenlijk geen onderscheid meer zou hebben tussen "console gamer" en "handheld gamer". Qua kosten zal het misschien iets meer worden, maar dat zal ook wel meevallen, de connectie was voor zover ik weet een Thunderbolt lijntje over USB. Die voeding moeten ze toch wel meeleveren.

Ik ben het echter met rajackar eens dat software een leukere uitdaging zal zijn. That being said, Sony en Microsoft zijn effectief al precies hetzelfde aan het doen, alleen doen zij het met twee standalone apparaten - hun games moeten straks ook op zowel de standaard als de 4K versie van hun console gaan werken. Nintendo zou dat dan met de NX ook gaan doen, maar dan met één device dat kan schakelen tussen de "standaard" en "4K" standen. Al denk ik niet dat de NX 4K gaat doen, als ze slim zijn houden ze het op 1080p @ 60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seal64 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:02:
[...]

Inderdaad ik vindt deze ontwikkelingen van AMD en dit NX gerucht interessant en aannemelijk het zou ook een uikomst zijn voor Console gamers en Handheld gamers om het één te doen of beiden :)

Deze Module kan via een Riser cable gaan wat maar een paar euro kost of het duurdere Thunderbolt of misschien heeft Nintendo zelf iets ontwikkeld en via een Bridge kan het Dockstation en Portable met elkaar aangesloten worden ;)

Volgens de geruchten combineerd de NX Wikipedia: Game Boy Player met Wikipedia: Nintendo 64 accessories met Wikipedia: Wii U GamePad en met http://www.amd.com/en-us/...hnologies-gaming/xconnect :*) het wordt een Kunstwerk van Innovatie en Nostalgie!

[ Voor 4% gewijzigd door Tri Force op 30-09-2016 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
JehannesWeggen schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:15:
[...]

Inderdaad ik vindt deze ontwikkelingen van AMD en dit NX gerucht interessant en aannemelijk het zou ook een uikomst zijn voor Console gamers en Handheld gamers om het één te doen of beiden :)

Deze Module kan via een Riser cable gaan wat maar een paar euro kost of het duurdere Thunderbolt of misschien heeft Nintendo zelf iets ontwikkeld en via een Bridge kan het Dockstation en Portable met elkaar aangesloten worden ;)

Volgens de geruchten combineerd de NX Wikipedia: Game Boy Player met Wikipedia: Nintendo 64 accessories met Wikipedia: Wii U GamePad en met http://www.amd.com/en-us/...hnologies-gaming/xconnect :*) het wordt een Kunstwerk van Innovatie en Nostalgie!
AMD heeft daar zelf inderdaad een verbinding voor - ik weet niet zeker of dat Thunderbolt is of niet, maar AMD maakt zijn technieken eigenlijk altijd gewoon openlijk bruikbaar, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nvidia die alles proprietary houden. FreeSync versus Gsync, daarvoor SLI versus CrossFire, CUDA versus OpenCL, AMD houdt dingen graag open. Hun interconnect zal dus ook niet duur zijn. Bovendien, als de hele chipset van AMD komt zal daar echt niet het volle pond voor gerekend gaan worden.

Ik denk alleen niet dat je al die leuke add-ons hoeft te verwachten :+ Als ze dat gewoon via de virtual console doen kunnen ze er nog een keer voor cashen - ik hoop dan ook van harte dat ze straks gewoon een accountsysteem introduceren waar alle aankopen voor WiiU en 3DS al in zitten, en dan ook voor de NX beschikbaar zijn. Dus niet voor de WiiU betalen en dan nog eens voor de 3DS, of voor de Wii en dan bijbetalen voor de WiiU versie. Daar kwam je vijf jaar geleden nog wel mee weg, maar vandaag de dag pikt niemand dat meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Miyamoto heeft wat onthuld!!

spoiler:
Het personage Super Mario is 24/25 jaar oud. :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seal64 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:49:
[...]

AMD heeft daar zelf inderdaad een verbinding voor - ik weet niet zeker of dat Thunderbolt is of niet, maar AMD maakt zijn technieken eigenlijk altijd gewoon openlijk bruikbaar, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Nvidia die alles proprietary houden. FreeSync versus Gsync, daarvoor SLI versus CrossFire, CUDA versus OpenCL, AMD houdt dingen graag open. Hun interconnect zal dus ook niet duur zijn. Bovendien, als de hele chipset van AMD komt zal daar echt niet het volle pond voor gerekend gaan worden.

Ik denk alleen niet dat je al die leuke add-ons hoeft te verwachten :+ Als ze dat gewoon via de virtual console doen kunnen ze er nog een keer voor cashen - ik hoop dan ook van harte dat ze straks gewoon een accountsysteem introduceren waar alle aankopen voor WiiU en 3DS al in zitten, en dan ook voor de NX beschikbaar zijn. Dus niet voor de WiiU betalen en dan nog eens voor de 3DS, of voor de Wii en dan bijbetalen voor de WiiU versie. Daar kwam je vijf jaar geleden nog wel mee weg, maar vandaag de dag pikt niemand dat meer.
Excuus Seal ik kreeg geen notificatie van jouw reactie... AMD heeft eigen middelen om het NX 3 delen gerucht waar te maken van APU tot Crossfire en Xconnect het zou mogelijk zijn maar de technisch details gaat mij te ver.

Hopelijk komt er inderdaad één bibliotheek van alle Nintendo software van fysiek en dowloads inclusief al gekochte software want dan zullen huidige Ninty spelers ook eerder de NX hardware kopen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:40
Zeror schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:53:
Miyamoto heeft wat onthuld!!

spoiler:
Het personage Super Mario is 24/25 jaar oud. :+
Afbeeldingslocatie: http://www.nfxd.co.za/nothing-to-see-here.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xD bedankt voor het luchtig moment Zeror en avec en Ray :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Dude...

Afbeeldingslocatie: http://www.double-xp.com/wp-content/uploads/2016/09/148_dxp_msc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Gezien de ongeduldige maatschappij van nu zouhet mij niet verbazen als de NX slecht gaat verkopen door die stilte (of in ieder geval een slechte start erdoor).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Zat er ook aan te denken. En eerlijk gezegd, het blije verwachtings gevoel is er bij mij ook wel een beetje af. Wachten ben ik beu, en heb zoiets, ik zie het nu wel een keer.

Omgekeerde hype bij mij, en dat kan nooit de bedoeling zijn.

Hoop zo een mega vette handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Ik vrees voor Nintendo dat ze te laat zijn nu met de NX. De PS4 en XBox One S zijn al voor ongeveer €270 te krijgen dus Nintendo moet al gelijk aan dat bedrag of een stuk lager gaan zitten als ze ook op maximaal full HD zitten. En als games al makkelijk te porten zouden zijn naar de NX dan hebben ze als enige voordeel de Nintendo games en daar zaten de meeste gamers nu ook niet meer op te wachten gezien de slechte verkopen van de Wii U.
Wellicht dat de nieuwe Zelda en een Metroid zoals de fans willen daar verandering in kunnen brengen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 06:55:
als enige voordeel de Nintendo games en daar zaten de meeste gamers nu ook niet meer op te wachten gezien de slechte verkopen van de Wii U.
Toch zie ik vaak genoeg port-begging discussiedraadjes op sommige plekken van het internet verschijnen. Bereid je maar alvast voor op het gejammer als blijkt dat Beyond Good & Evil 2 een nxclusive is. :+

* RayNbow zet de popcorn alvast klaar.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RayNbow schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 07:19:
[...]

Toch zie ik vaak genoeg port-begging discussiedraadjes op sommige plekken van het internet verschijnen. Bereid je maar alvast voor op het gejammer als blijkt dat Beyond Good & Evil 2 een nxclusive is. :+

* RayNbow zet de popcorn alvast klaar.
Ach we weten hoe Ubisoft is met hun "exclusives". Zie Rayman Legends (exclusief voor Wii U aangekondigd, werd tweemaal uitgesteld en ging daarbij ook "multiplatform") en Zombi U, wat slechts tijdelijk een exclusive was.

Ik koop daarom ook geen Ubisoft games. (Tenzij Beyond Good & Evil 2 een gemiddelde reviewscore krijgt van 8+)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2016 09:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Ik snap dat nooit zo, het een uitgever kwalijk nemen dat mensen die jouw favoriete platform niet hebben een game ook mogen spelen... Als de game goed is en op jouw platform beschikbaar is, wat maakt het dan nog uit of het ook op een ander platform verkocht wordt?

Ergens kan ik me wel voorstellen dat het vervelend is omdat het lastiger wordt de aanschaf van het platform voor jezelf te verantwoorden, maar als je er rustig over nadenkt moet je toch tot de conclusie komen dat het eigenlijk helemaal niks uitmaakt. Eventueel zou je nog kunnen denken dat het je favoriete platform schaadt omdat er nu minder spelers naar dat platform komen, maar als het multiplatform gaan van een of twee games genoeg is om een console de afgrond in te trekken dan had die console misschien gewoon geen bestaansrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:00:
[...]

Ach we weten hoe Ubisoft is met hun "exclusives". Zie Rayman Legends (exclusief voor Wii U aangekondigd, werd tweemaal uitgesteld en ging daarbij ook "multiplatform") en Zombi U, wat slechts tijdelijk een exclusive was.

Ik koop daarom ook geen Ubisoft games. (Tenzij Beyond Good & Evil 2 een gemiddelde reviewscore krijgt van 8+)
Met die gedachte wordt de nx wel een wii u 2.0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:00:
[...]

Eerdere geruchten gaven echter aan dat BG&E2 door Nintendo zou worden gefund (op een vergelijkbare manier als hoe Bayonetta 2 gefinancierd werd). Mocht dat het geval zijn dan is de kans redelijk klein dat de game op een ander platform verschijnt.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Csksf0kWAAAPGP3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door RayNbow op 03-10-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 06:55:
Ik vrees voor Nintendo dat ze te laat zijn nu met de NX. De PS4 en XBox One S zijn al voor ongeveer €270 te krijgen dus Nintendo moet al gelijk aan dat bedrag of een stuk lager gaan zitten als ze ook op maximaal full HD zitten. En als games al makkelijk te porten zouden zijn naar de NX dan hebben ze als enige voordeel de Nintendo games en daar zaten de meeste gamers nu ook niet meer op te wachten gezien de slechte verkopen van de Wii U.
Wellicht dat de nieuwe Zelda en een Metroid zoals de fans willen daar verandering in kunnen brengen.
De NX hoeft niet met XB en PS in prijs en prestatie te concurreren omdat Nintendo al jaren (Wii vanwege de hardware en besturing) niet meer met de rest concurreert.

Als het gerucht waar is dat NX een Hybride wordt van Handheld en Consoles dan heb je voor meerprijs twee in één of je kun het apart kopen en later het ander toevoegen en mogelijk zijn de Modules een vorm van Upgrades.

Dan is derde partij die XB en PS wel ondersteunen irrelevant voor Nintendo vanwege de derde partij ondersteuning die hun handhelds altijd gekregen hebben en verder gaan met derde partij software voor één geheel Platform ;)

Software als Breath of the wild verkoopt miljoenen op de WiiU en NX en de Zelda Amiibo's gaan een nieuw record vestigen! ik koop alle 3 Amiibo's of 2 apart als er één in de Breath of the wild collectors edition zit maar ik hoop op een Collectors edition van de NX zelf net als Windwaker :D

Waarom geloof ik dat ondanks het maar geruchten zijn dat NX inderdaad een Hybride ?

Nintendo heeft geprobeerd om de concurrentie aan te gaan met XB en PS maar krijgt geen derde partij dus probeert het nu anders om een spiraal van Hardware verkoop X Software verkoop te creëeren en hun Handheld verkoop kun dit garanderen.

Onkosten besparing om alle software voor één Platform te ontwikkelen en uit te brengen en elk spel bereikt een breder publiek en deze handheld of console spelers zullen mogelijk ook geïnteresseerd zijn in het ander.

Juist omdat Nintendo zo geheimzinnig doet over de NX geeft aan dat hun een Gouden ei aan het broeden zijn en iedereen van Spelers tot Concurrentie wacht gespannen af wat voor Kuiken het wordt en inderdaad de NX gaat de concurrentie wel aan maar dan op de Nintendo manier :*)

Het succes van NX hangt niet af van de Prijs en Specificaties maar het hangt van de Timing en Voorsprong af en dat kun je in het verleden zien met XB en PS toen deze een standaard voor Consoles creëerden is de derde partij voor Nintendo telkens minder geworden.

Sony kon niet tegen de handhelds van Nintendo op terwijl de PSP prachtige software had die ook op de PS waren omdat Ninty al een voorsprong had en deze was succesvol en is nog steeds succesvol.

Het blijft speculatie maar stel dat Nintendo een console met handheld gaat Fuseren en deze kan communiceren met Smart devices (telefoon en tablets etc.) en PC wat heeft deze machine te vrezen ?

Sony met consoles en handhelds en smartphones en tablets en laptops of Microsoft met consoles en computers en laptops en smartphones en tablets kies er één of beiden want de NX wordt een succes door meer inkomsten en minder onkosten.

Sony en Microsoft zeggen echt niet tegen Nintendo "gefeliciteerd met het succes ga uw gang wij vinden het best" en gaan vrolijk naar het Gouden kuiken kijken en dat zijn hun nog maar want er was al Nvidia shield en nu blijkt deze Morpeus 300X er te zijn en wat zou nog meer mobiel en thuis te gebruiken zijn ?

De Timing en Voorsprong is juist de Sleutel voor succes en als de NX een gewone Console is waarom dan deze geheimzinnigheid ? en waarom is er niets bekend over de opvolger van de 3DS ? de 3DS is van 2011 en de XL van 2012 de 2DS van 2013 en de New van 2014/2015 _/-\o_ Nintendo goes Hybride!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:32:
Ik snap dat nooit zo, het een uitgever kwalijk nemen dat mensen die jouw favoriete platform niet hebben een game ook mogen spelen... Als de game goed is en op jouw platform beschikbaar is, wat maakt het dan nog uit of het ook op een ander platform verkocht wordt?

Ergens kan ik me wel voorstellen dat het vervelend is omdat het lastiger wordt de aanschaf van het platform voor jezelf te verantwoorden, maar als je er rustig over nadenkt moet je toch tot de conclusie komen dat het eigenlijk helemaal niks uitmaakt. Eventueel zou je nog kunnen denken dat het je favoriete platform schaadt omdat er nu minder spelers naar dat platform komen, maar als het multiplatform gaan van een of twee games genoeg is om een console de afgrond in te trekken dan had die console misschien gewoon geen bestaansrecht.
Het wordt inderdaad ook niet makkelijk gemaakt met Exclusive hier en Exclusive daar maar juist dit zijn redens voor een Console en de combinatie van WiiU en PC werkt voor mij maar ik kijk ook af en toe wat voor PS4 exclusives er zijn en erbij komen.

Vooral Uncharted, Bloodborne, Horizon zero dawn, Last guardian, Nioh, Tales of serie en de rest van Japanse RPG series zijn goede excusen voor een tweedehands PS4 Slim maar dit jaar wordt nog besteed aan de WiiU en PC en volgend jaar de NX en WiiU of PC en daarna.. misschien wel NX en PS4S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

hmmm.. tja, wat moeten we hier nou weer van denken

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

AstralizeR schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:09:
Geen idee. Een filmpje van een uur. Kun je aangeven wat je precies bedoelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
AstralizeR schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:09:
Doh, dat idee van verder blijven spelen is het meest oorspronkelijke NX gerucht dat er ooit is geweest volgens mij.

Het is gewoon de handheld/console hybride zoals verwacht.
Tenminste dat heb ik iig (niet als enige) ook al eens geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
horizon1978 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:32:
[...]

Doh, dat idee van verder blijven spelen is het meest oorspronkelijke NX gerucht dat er ooit is geweest volgens mij.
Dat was zelfs al het idee bij de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zoveelste gerucht van Nintendo goes Hybride over bijna twee jaar http://nintendonews.com/n...s-next-gen-hardware-name/ en Nintendo heeft het niet één keer ontkracht!

Er is nog steeds niets officieel bekend behalve dan dat NX samen kan werken met WiiU, 3DS, PC, Tablet, Smartphone maar verder is er ook niets ontkend...

Heeft Ninty zoveel Humor om deze Grap 2 jaar lang door te laten gaan of kan het gerucht niet ontkend worden maar ook niet bevestigd vanwege de Ogen en Oren van de concurrentie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Thanks!
Ik lees hierin wel dat het spel dat je meeneemt niet per se hetzelfde spel is. Ze zeggen duidelijk dat het een mobiele variant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Mwa, niet heel hard... Die rumors hebben we toch ook eerder gehoord? 3 a 4 keer een Wii U is nog net wat onder een Xbox One (voor zover je gigaflops zo met elkaar kunt vergelijken). Daar werd eerder hier ook over gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:44:
[...]

Mwa, niet heel hard... Die rumors hebben we toch ook eerder gehoord? 3 a 4 keer een Wii U is nog net wat onder een Xbox One (voor zover je gigaflops zo met elkaar kunt vergelijken). Daar werd eerder hier ook over gesproken.
Als de geruchten kloppen, dan zou het kunnen dat de hub van de nx dus extra kracht heeft. Want een tablet kan denk ik op het moment niet zo krachtig zijn als een xbox one. Plus het gerucht dat dan de console versie van een game anders kan zijn dan de handheld versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwe Beyond Good & Evil game officieel bevestigd door Ubisoft.

lees op Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:16:
Nieuwe Beyond Good & Evil game officieel bevestigd door Ubisoft.

lees op Facebook
Die zien we dus ook pas weer over 3 jaar, moet je ook nog hopen dat vivendi, ubisoft overneemt want dan kunnen we de game waarschijnlijk wel weer vergeten. Benieuwd wat Ubisoft Montpellier al die tijd heeft gedaan, want beyond good and evil 2 is nog maar in pre development.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
JehannesWeggen schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:25:
[...]

De NX hoeft niet met XB en PS in prijs en prestatie te concurreren omdat Nintendo al jaren (Wii vanwege de hardware en besturing) niet meer met de rest concurreert.

Als het gerucht waar is dat NX een Hybride wordt van Handheld en Consoles dan heb je voor meerprijs twee in één of je kun het apart kopen en later het ander toevoegen en mogelijk zijn de Modules een vorm van Upgrades.

Dan is derde partij die XB en PS wel ondersteunen irrelevant voor Nintendo vanwege de derde partij ondersteuning die hun handhelds altijd gekregen hebben en verder gaan met derde partij software voor één geheel Platform ;)

Software als Breath of the wild verkoopt miljoenen op de WiiU en NX en de Zelda Amiibo's gaan een nieuw record vestigen! ik koop alle 3 Amiibo's of 2 apart als er één in de Breath of the wild collectors edition zit maar ik hoop op een Collectors edition van de NX zelf net als Windwaker :D

Waarom geloof ik dat ondanks het maar geruchten zijn dat NX inderdaad een Hybride ?

Nintendo heeft geprobeerd om de concurrentie aan te gaan met XB en PS maar krijgt geen derde partij dus probeert het nu anders om een spiraal van Hardware verkoop X Software verkoop te creëeren en hun Handheld verkoop kun dit garanderen.

Onkosten besparing om alle software voor één Platform te ontwikkelen en uit te brengen en elk spel bereikt een breder publiek en deze handheld of console spelers zullen mogelijk ook geïnteresseerd zijn in het ander.

Juist omdat Nintendo zo geheimzinnig doet over de NX geeft aan dat hun een Gouden ei aan het broeden zijn en iedereen van Spelers tot Concurrentie wacht gespannen af wat voor Kuiken het wordt en inderdaad de NX gaat de concurrentie wel aan maar dan op de Nintendo manier :*)

Het succes van NX hangt niet af van de Prijs en Specificaties maar het hangt van de Timing en Voorsprong af en dat kun je in het verleden zien met XB en PS toen deze een standaard voor Consoles creëerden is de derde partij voor Nintendo telkens minder geworden.

Sony kon niet tegen de handhelds van Nintendo op terwijl de PSP prachtige software had die ook op de PS waren omdat Ninty al een voorsprong had en deze was succesvol en is nog steeds succesvol.

Het blijft speculatie maar stel dat Nintendo een console met handheld gaat Fuseren en deze kan communiceren met Smart devices (telefoon en tablets etc.) en PC wat heeft deze machine te vrezen ?

Sony met consoles en handhelds en smartphones en tablets en laptops of Microsoft met consoles en computers en laptops en smartphones en tablets kies er één of beiden want de NX wordt een succes door meer inkomsten en minder onkosten.

Sony en Microsoft zeggen echt niet tegen Nintendo "gefeliciteerd met het succes ga uw gang wij vinden het best" en gaan vrolijk naar het Gouden kuiken kijken en dat zijn hun nog maar want er was al Nvidia shield en nu blijkt deze Morpeus 300X er te zijn en wat zou nog meer mobiel en thuis te gebruiken zijn ?

De Timing en Voorsprong is juist de Sleutel voor succes en als de NX een gewone Console is waarom dan deze geheimzinnigheid ? en waarom is er niets bekend over de opvolger van de 3DS ? de 3DS is van 2011 en de XL van 2012 de 2DS van 2013 en de New van 2014/2015 _/-\o_ Nintendo goes Hybride!
Als Nintendo niet met de XBox en de PS4 in prijs en prestatie hoeft te concurreren vraag ik me af waarom de Wii U zo slecht verkocht is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
Lekker Ventje schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

Als Nintendo niet met de XBox en de PS4 in prijs en prestatie hoeft te concurreren vraag ik me af waarom de Wii U zo slecht verkocht is.
De grootste marketing faal ooit. Nintendo doet veel goed, veel eigezinnig maar de marketing van de Wii U was prut van de laagste plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
horizon1978 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:34:
[...]

De grootste marketing faal ooit. Nintendo doet veel goed, veel eigezinnig maar de marketing van de Wii U was prut van de laagste plank.
Eigenlijk is het best een prestatie wat Nintendo met de Wii U heeft gedaan, de doelgroep weet niet eens van het bestaan van de Wii U, door de waardeloze naam. De tablet voegt nauwelijks maar weinig toe om het prijsverschil met de ps3 en xbox360 te verantwoorden. De Wii U was behoorlijk prijzig voor wat je kreeg. Maar vooral het jaar tussen de launch en Wii U en ps4/xboxone hadden ze alle kansen moeten grijpen, maar ze grepen er geen één. Pas in 2014 kwamen de goeie exclusives, maar de Wii U was eigenlijk al verloren toen de release der releases, GTA 5 niet naar de Wii U kwam, plus andere grote releases als bioshock infinite en battlefield 4. Als je er over nadenkt is het best wel knap werk voor een multinational als Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

De WiiU heeft geweldige eerste partij software (Breath of the wild moet zelfs nog komen) inclusief een paar Exclusives als Xenoblade X, Bayonetta 2, Fast racing Neo maar de derde partij ontbreekt nogal.

Software verkoopt Hardware en als de NX inderdaad een Hybride is dan zal de meeste derde partij wat nu de 3DS steunt vervolgen op de NX en dan is de hardware en software van Nintendo totaal anders dan Sony en MS.

Wat Horizon zegt en wat al vaker gezegd is was ook de Marketing van Nintendo..... een aparte strategie en ondanks dat er aardig wat exclusiviteit had ik vrij vroeg in gedachten dat Nintendo de hoop opgaf met de WiiU en gewoon hun verplichting wilden nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Eigenlijk is het best een prestatie wat Nintendo met de Wii U heeft gedaan, de doelgroep weet niet eens van het bestaan van de Wii U, door de waardeloze naam. De tablet voegt nauwelijks maar weinig toe om het prijsverschil met de ps3 en xbox360 te verantwoorden. De Wii U was behoorlijk prijzig voor wat je kreeg. Maar vooral het jaar tussen de launch en Wii U en ps4/xboxone hadden ze alle kansen moeten grijpen, maar ze grepen er geen één. Pas in 2014 kwamen de goeie exclusives, maar de Wii U was eigenlijk al verloren toen de release der releases, GTA 5 niet naar de Wii U kwam, plus andere grote releases als bioshock infinite en battlefield 4. Als je er over nadenkt is het best wel knap werk voor een multinational als Nintendo.
Inderdaad maar uit het drama in het begin zijn wel weer dingen als Amiibo en Splatoon uitgekomen en kijkend naar het succes lijken beiden te blijven en de Breath of the wild Amiibo's zien er werkelijk prachtig uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:59:
[...]

Inderdaad maar uit het drama in het begin zijn wel weer dingen als Amiibo en Splatoon uitgekomen en kijkend naar het succes lijken beiden te blijven en de Breath of the wild Amiibo's zien er werkelijk prachtig uit :)
Yep, Nintendo heeft gelukkig ter compensatie dat veel IP's van Nintendo altijd als een malle verkopen zoals vooral Mario en Pokemon, maar ook in mindere mate natuurlijk Zelda, fire emblem, animal crossing en als nieuwkomer Splatoon. Ook Amiibo's hebben de financiële schade kunnen beperken plus ze gaan straks mooi zak centje verdienen aan de NES mini en Mario run.

Maar ze moeten voor de NX zeker aan de bak om te zorgen dat het een succes word, anders kan Nintendo wel eens heel erg de andere kant opgroeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nieuwevolger schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 15:44:
[...]

Zelfs falen doen ze op hun eigen manier haha ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:09:
[...]

Yep, Nintendo heeft gelukkig ter compensatie dat veel IP's van Nintendo altijd als een malle verkopen zoals vooral Mario en Pokemon, maar ook in mindere mate natuurlijk Zelda, fire emblem, animal crossing en als nieuwkomer Splatoon. Ook Amiibo's hebben de financiële schade kunnen beperken plus ze gaan straks mooi zak centje verdienen aan de NES mini en Mario run.

Maar ze moeten voor de NX zeker aan de bak om te zorgen dat het een succes word, anders kan Nintendo wel eens heel erg de andere kant opgroeien.
Inderdaad en daarom is het zo belangrijk dat Nintendo zoveel mogelijk onafhankelijk blijft en investeerd in hun zelf en tweede partij ;)

De WiiU was financieel geen succes en zonder de hulp van hun Handhelds en Amiibo's waren de gevolgen nog zwaarder geweest maar ze staan op het moment er niet eens zo slecht voor door deze hulp.

Hopelijk gaat Nintendo voor hun zelf en de spelers en de concurrentie een pad bewandelen die anders is dan de rest met hun eigen hardware en software en een groot aanbod en keuze hier in want dan hebben hun vrij spel om hier in te blijven investeren.

Als het Hybride gerucht waar is dan heeft Nintendo een ijzersterk product welke meerdere markten kan bedienen met minder onkosten dus waarom doet de rest het niet ?

Sony kan (er zijn geruchten dat sony al onderzoek had gedaan) wel met een vergelijkbaar systeem komen met de PS en PSP maar dan moeten hun aan de ene kant met de Consoles tegen MS op en de andere kant tegen de Handhelds van Nintendo en dan hun concurrentie strijd nog in de rest.

Microsoft zou een Platform kunnen creëren van Windows en XB en Windows Tablet maar MS heeft niet alleen Sony en Nintendo als concurrentie voeg daar Apple, Samsung, Huawei, etc..

Steam zou de echte Concurrent van het NX gerucht zijn door simpel Tablets en Smartphones toe te voegen aan Steam met volwaardige software ondersteuning.. er zijn al ontwikkelingen als https://steamcommunity.com/workshop/browse en nu lijkt het weinig maar Valve blijft maar groeien net als hun Ambitie.

Maar goed eerst de NES mini en de ontmoeting van Mario en Apple dan is er mooi wat olie op het vuur om de NX te onthullen en warm te onthalen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
Eenvoudige countermove tegen Steam zou zijn om BlueStack toe te voegen aan de NX mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
horizon1978 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:18:
Eenvoudige countermove tegen Steam zou zijn om BlueStack toe te voegen aan de NX mogelijkheden.
Oh weer iets geleerd! bedankt hori deze ken ik niet en ziet er erg interessant uit :)

Nintendo heeft gezegd dat NX ook met PC en Tablet en Smartphone kan werken dus kunnen wij zoiets als Bluestack verwachten maar dan iets van hun zelf of van DeNa ?

De ultieme oplossing (voor mij tenminste) zou een eShop app op Steam zijn en een Steam app in de eShop :D beste van twee totaal verschillende werelden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NX Subreddit mods "verifying" the the source of NX *RUMORS.*
Rumors:

Marketing

"Interact with your game on the go." phrase seen on a poster.
Strong co-branding effort with a Mario launch title on many posters.
Console is currently set to launch with least 4 titles on deck.
Stores should be receiving demo units around February.
Base price point seems to be sitting at $299.99

Bundle

The NX is currently set to have a bundle option.
The contents of this bundle is currently unknown.
Bundle price is currently sitting at $399.99

Packaging

The packaging for the NX will be slightly larger than the Wii U's packaging.
The packaging is relatively clean and simple and is similar to the Wii U in terms of package design.
The color scheme for the packaging is white and blue (compared to the Wii U's blue and black).
The packaging still says "NX" however there is still no indication if this is a placeholder or the final name.
The areas of the packaging that would usually depict the hardware were blurred and redacted by Nintendo in attempt to keep it hidden.

Features and Specs

4k streaming has been mentioned. - What this likely means is playback of content such as Netflix, etc. Not gameplay.
1080p and 60fps are being used by the marketing teams in relation to gameplay on to the console portion. I've heard unconfirmed rumblings of 900p for the infamous hybrid part of the device.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Klinkt als aannemelijk en juist omdat het een hapklare brok is zegt mijn verstand misschien.. mijn Gamerhartje hoopt.. en mijn Nintendo hartje begint te kloppen van Please take meh money _/-\o_

De NX handheld voor 300 euro en om thuis te gamen bijvoorbeeld de Bundle voor 150 euro met het Dockstation welke extra rekenkracht heeft en nog een Module als Upgrade alles voor 450 euro.

Maar het gerucht was dat Nintendo eerst de Handheld zou lanceren en later zou de Console volgen.. een Bundle zou kunnen betekenen Vertraging of andere plan van aanpak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

De bundel zou ook een mario of zelda pakket met 2e controller o.i.d. kunnen zijn. Het lijkt mij juist zo onlogisch dat er dan eerst een handheld komt met een (beknopte?) "on the go" spelerservaring. :?

Er is ook volgens mij nergens een gerucht opgedoken dat beweerd dat er aparte spellen komen voor de home console en handheld, wat het verhaal van Boogie2988 "take a form of the game with you" ..versterkt, en de geruchten van een aparte handheld die je los koopt en alle games op kunt spelen zonder de home console, weer afzwakt.

...maar correct me if i'm wrong :P

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Op neogaf nemen ze deze geruchten al met een grote korrel zout. Net als of een reddit gebruiker beter geinformeerd is dan een site als eurogamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:01:
Op neogaf nemen ze deze geruchten al met een grote korrel zout. Net als of een reddit gebruiker beter geinformeerd is dan een site als eurogamer.
Voorlopig is dit mijn korreltje zout:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q5PiupaMMcHVetHpVfAgrnkO/full.jpg

De geruchten zullen qua grote lijnen in de juiste richting zijn, maar de details zullen wel gaan verschillen vermoed ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd of al die grote releases in februari en maart nog invloed hebben op de launch van de NX. Vooral voor de ps4 komen dan een paar grote titels aan, veel van japanse bodum. Zoals kingdom hearths, resident evil 7, gravity rush, ff12 remaster, yakuza 0, persona 5. Maar deze games zijn nog niks vergeleken met horizon, mass effect 4 en waarschijnlijk ook south park en ik dacht ook ghost recon.

Of nintendo moet zorgen dat een paar van deze jongens ook meteen naar de nx komen, dan launched de nx ook meteen sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• horizon1978
[b][message=48676399,noline]Maar deze games zijn nog niks vergeleken met horizon,
Niets valt te vergelijken met een horizon. _/-\o_ ;)

Enfin, geruchten blijven geruchten. Wordt leuk om terug te lezen wat correct was. Zal altijd iemand zijn die zei: "Ik zei het toch!"
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

horizon1978 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:44:
[...]

Niets valt te vergelijken met een horizon. _/-\o_ ;)

Enfin, geruchten blijven geruchten. Wordt leuk om terug te lezen wat correct was. Zal altijd iemand zijn die zei: "Ik zei het toch!"
:)
Dit: Thrace Grumble in "Nintendo NX - Nieuws en geruchten topic" ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha dat is precies zoals het gerucht wat vorige week op dook, van die gezette youtuber. Zou toch wat zijn, 2 maanden van te voren voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
ah de geruchten molen loopt weer. *sips tea*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ja, we hebben er weer eentje :z
An artist and good friend whom I went to High School with works at TT Games. We will learn what the NX is within 14 days.
bron: https://twitter.com/CozimoHP/status/785451337043603456

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we hopen dat die wel juist is, dan vervallen alle andere geruchten direct. En ja, Nintendo had al Q4 gezegd voor de aankondiging, dus het lijkt me redelijk. Helemaal als je bedenkt dat de NES Mini volgende maand uitkomt dus willen ze dan daar op richten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Dit gaat de laatste keer worden dat ik een beetje hoop hou dat een bron klopt. ;)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
https://pbs.twimg.com/media/CukObWuWEAAIHjr.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CukObWuWEAAIHjr.jpg

Nintendo Duo klinkt wel logisch, zal dat dan de naam worden ?

[ Voor 31% gewijzigd door NeP2013 op 12-10-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Wel een typische Nintendo naam.Het zou kunnen zou ik zeggen. Wel lastig met het beschermen van het copyright misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

rajackar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:34:
Wel een typische Nintendo naam.Het zou kunnen zou ik zeggen. Wel lastig met het beschermen van het copyright misschien.
Moeten ze de naam registreren dan?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Touchdomex schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:38:
[...]

Moeten ze de naam registreren dan?
Het lijkt me dat ze graag willen dat er niet opeens allerlei goedkope chinese consoles op de markt komen die nintedo duo heten of iets dergelijks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

rajackar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:45:
[...]

Het lijkt me dat ze graag willen dat er niet opeens allerlei goedkope chinese consoles op de markt komen die nintedo duo heten of iets dergelijks ;)
China trekt zich sowieso weinig aan van dit soort regels maar snap wat je bedoelt. Als ze echt iets unieks willen doen dan moeten ze ook een unieke naam krijgen.

Maybe is dit gewoon het evenement maar nog niet de gehele naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Touchdomex schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:48:
[...]

China trekt zich sowieso weinig aan van dit soort regels maar snap wat je bedoelt. Als ze echt iets unieks willen doen dan moeten ze ook een unieke naam krijgen.

Maybe is dit gewoon het evenement maar nog niet de gehele naam?
Het maakt niet uit of China zich daaraan houdt. Want ook Chinese bedrijven moeten zich hier aan de regels houden. Als het goed getrademarket is kun je een kopie niet in het normale winkel kanaal verkopen. Zonder trademark kan dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

rajackar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:52:
[...]

Het maakt niet uit of China zich daaraan houdt. Want ook Chinese bedrijven moeten zich hier aan de regels houden. Als het goed getrademarket is kun je een kopie niet in het normale winkel kanaal verkopen. Zonder trademark kan dat wel.
Dat soort apparaten komen toch ook nooit op onze markt? :X Uberhaupt al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
rajackar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:34:
De naam Duo vastleggen zal waarschijnlijk wel niet gaan. Nintendo Duo kan wel vastgelegd worden. Vaak worden dergelijk namen samen met het product- of bedrijfsnaam vastgelegd.\

Naam Duo klinkt wel Nintendo-achtig ja. Lomp net als de naam Wii U (gewoon Wii vond ik nog wel gaan) :+

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 12-10-2016 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Touchdomex schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

Dat soort apparaten komen toch ook nooit op onze markt? :X Uberhaupt al niet.
Natuurlijk wel. Maar nu zijn ze goed te onderscheiden als goedkope rommel. Als een trademark niet goed vast ligt zouden die fabrikanten dezelfde naam zelfs kunnen gebruiken.
Zeror schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:03:
[...]

De naam Duo vastleggen zal waarschijnlijk wel niet gaan. Nintendo Duo kan wel vastgelegd worden. Vaak worden dergelijk namen samen met het product- of bedrijfsnaam vastgelegd.\

Naam Duo klinkt wel Nintendo-achtig ja. Lomp net als de naam Wii U (gewoon Wii vond ik nog wel gaan) :+
Wellicht kun je zelfs Duo in combinatie met game console vastleggen. Ik ben geen jurist maar volgens mij kan dat wel zit ik me nu te bedenken. Dus dan zou zo'n naam prima kunnen.
Ik ben niet direct fan van deze naam maar het zou me niet verbazen als het blijkt te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Meh... allemaal kreukels in het papier van een te grote inktdekking op een vers geprint 80 grams A4-tje :+

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
AstralizeR schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:08:
Meh... allemaal kreukels in het papier van een te grote inktdekking op een vers geprint 80 grams A4-tje :+
De nodige jpeg-artifacts niet meegerekend zeker. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

:+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cuj64vCVYAAudEi.jpg

Zo kun je natuurlijk alles wel namaken.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Hahaha! Wat me ook al opviel is dat Nintendo zonder hoofdletter geschreven stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Grappige hieraan is dat ditzelfde lettertype steeds terug komt.

Verwacht ook eerder een beeldmerk die de trend doorzet zoals de 3Ds en Wii (U), dat het beeldmerk uitstraalt wat het apparaat is... zeg nou zelf, wat moet dit voorstellen?

Maaaaaaar... het zal mij niks verbazen dat Nintendo een nieuwe richting in gaat slaan, want dit 'Nintendo' rood is wel eens genoemd eerder dit jaar. :Y

Edit: Het lettertype is AvantGarde LT Book Bold, deze wordt ook gebruikt bij de Nintendo Direct
Nintendo schrijf hun naam daarin ook altijd met een hoofdletter.

[ Voor 15% gewijzigd door AstralizeR op 12-10-2016 16:45 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Volgens mij is het zo dat deze photoshop is gemaakt NA de 'leak' van het plaatje. Tenminste, dat begreep ik.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Thrace Grumble schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:51:
Volgens mij is het zo dat deze photoshop is gemaakt NA de 'leak' van het plaatje. Tenminste, dat begreep ik.
Dat klopt, er zijn inmiddels meer gemaakt en daarom zei ik ook dat eigenlijk alles wel na te maken is.
(kijk maar naar China :+ )

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:35:
Grappige hieraan is dat ditzelfde lettertype steeds terug komt.

Verwacht ook eerder een beeldmerk die de trend doorzet zoals de 3Ds en Wii (U), dat het beeldmerk uitstraalt wat het apparaat is... zeg nou zelf, wat moet dit voorstellen?

Maaaaaaar... het zal mij niks verbazen dat Nintendo een nieuwe richting in gaat slaan, want dit 'Nintendo' rood is wel eens genoemd eerder dit jaar. :Y

Edit: Het lettertype is AvantGarde LT Book Bold, deze wordt ook gebruikt bij de Nintendo Direct
Nintendo schrijf hun naam daarin ook altijd met een hoofdletter.
Van mij mag Nintendo in de richting gaan van Innovatie en Nostalgie zoals een rood met grijs en een vleugje zwart of wit kleuren thema en cartridges maar dus wel vernieuwend zoals het Hybride gerucht.

De NES mini zou dan ook uitstekend erbij aansluiten en kan de hartjes vast verwarmen :D hoe het met de Naam en Letters komt geen idee.. zal wel goed komen toch net als de rest.

Was nog wat aan het Googelen en staat Mario run voor iOS nog steeds gepland in December ? als de NES mini in November komt en Mario run in December dan is het Vuur aardig opgestookt voor De onthulling toch :*) misschien wel samen met Apple Oh wat een show zou dat zijn!

[ Voor 10% gewijzigd door Tri Force op 13-10-2016 03:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
JehannesWeggen schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 03:24:
[...]

Van mij mag Nintendo in de richting gaan van Innovatie en Nostalgie zoals een rood met grijs en een vleugje zwart of wit kleuren thema en cartridges maar dus wel vernieuwend zoals het Hybride gerucht.

De NES mini zou dan ook uitstekend erbij aansluiten en kan de hartjes vast verwarmen :D hoe het met de Naam en Letters komt geen idee.. zal wel goed komen toch net als de rest.

Was nog wat aan het Googelen en staat Mario run voor iOS nog steeds gepland in December ? als de NES mini in November komt en Mario run in December dan is het Vuur aardig opgestookt voor De onthulling toch :*) misschien wel samen met Apple Oh wat een show zou dat zijn!
Bedoel je deze game? https://itunes.apple.com/nl/app/super-mario-run/id1145275343

Raar dat dit wel al klaar staat in de Store maar het lijkt nog geen volledige game !? Ik kan het niet testen, geen iOS device.

[ Voor 6% gewijzigd door NegativeFreak op 13-10-2016 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NegativeFreak schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:36:
[...]

Bedoel je deze game? https://itunes.apple.com/nl/app/super-mario-run/id1145275343

Raar dat dit wel al klaar staat in de Store maar het lijkt nog geen volledige game !? Ik kan het niet testen, geen iOS device.
Het is slechts een placeholder in de store. De game komt pas eind van het jaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NegativeFreak schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:36:
[...]

Inderdaad deze is het dank je Negative :) het wordt al een tijd gepromoot en komt in December beschikbaar en het is een Historisch moment voor Apple en Nintendo.

Omdat de NES mini komt in November en Mario run in December lijkt mij dat NX in December onthuld wordt er is ook spraak dat iemand van Nintendo via Twitter heeft gezegd dat er dit jaar nog nieuws komt over het systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

ouch... http://seekingalpha.com/n...rie-cuts-nintendo-neutral De prijs van 299 klopt dan wel, maar er wordt nergens gesproken over twee losse apparaten :?

en nog wat info...
http://www.nintendo-insid...x-rumours-surface-online/

as always, take with a pinch of salt. :+

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:47:
ouch... http://seekingalpha.com/n...rie-cuts-nintendo-neutral De prijs van 299 klopt dan wel, maar er wordt nergens gesproken over twee losse apparaten :?

en nog wat info...

Een hogere prijs betekend normaal gesproken wel een beter apparaat. Maar het is wel linke soep om met een hogere prijs te concurreren dan de 2 concurrenten. Nintendo z'n handhelds waren juist een groot succes door de lage prijzen en interresant voor de jonkies daar door. Meestal was een gameboy of ds wel 3x zo goedkoop als een playstation. Maar de jonkies markt speelt nu vooral op tablets en smartphones van papa en mama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Des te meer reden dat een hoge prijs riskant is lijkt me... meer kans dat papa en mama zoiets hebben van lange neus, speel maar met de tablet.
Maar goed, zolang we nog steeds niet precies weten wat voor apparaat het wordt is het allemaal koffiedik kijken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Hangt er natuurlijk heel erg vanaf hoe het neergezet gaat worden. Hogere prijs voor meer gimmicks of hogere prijs voor meer kwaliteit. Ik ben zelf erg geïnteresseerd als ze een beetje conservatief zijn, het liefst normale controllers. Of het dan een combi van draagbaar en thuisconsole is maakt me niet uit. Ben heel benieuwd naar deze generatie! Heb Nintendo na de gamecube links alten liggen maar de berichten dat ze meer energie in games gaan steken geeft me hoop (wat natuurlijk ook echt nodig is).

[ Voor 7% gewijzigd door Sluw op 14-10-2016 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:47:

en nog wat info...

Het meest interessante is imo nog:
A long-in-the-works revamp to the company's consoles -- the NX, coming next week -- is liable to come at a price that will result in a "major" disappointment for volume sales, the firm says.
Verder kan ik me ergens wel vinden in die uitspraak. Een systeem dat hoger geprijsd wordt als de concurrentie van Sony en Microsoft, terwijl Nintendo de grootste successen weet te maken tussen 99 en 249 dollar (DS/Wii/3DS), de kans dat dat fout gaat is wellicht groter.

Ja, ik zie ook liever een systeem met hele dikke specs, zoals de meeste core gamers denk ik. Maar als ze de massa willen bereiken is dat lastig voor de bijkomende prijs.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-08 20:09
Het scheelt natuurlijk wel dat de concurrentie tussen Nintento consoles tegen Playstation/Xbox niet vergelijkbaar als die van Playstation tegen Xbox. Ik ben eerder geneigd een Nintento spelcomputer te halen naast mijn pc, dan een Xbox/Playstation. Is natuurlijk ook heel persoonlijk maar toch.
Pagina: 1 ... 13 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic