Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Maar wat wil je dan?

Een van de grootste zeurpunten van veel gamers was dat de Wii U qua specs niet goed genoeg was. Wil Nintendo dat gezeur weghalen ga je onderdelen gebruiken die duurder zijn en je dus vanzelf in de prijs range van ps4 & x1 gaat komen.

't is ook nooit goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
AstralizeR schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:47:
ouch... http://seekingalpha.com/n...rie-cuts-nintendo-neutral De prijs van 299 klopt dan wel, maar er wordt nergens gesproken over twee losse apparaten :?

en nog wat info...
http://www.nintendo-insid...x-rumours-surface-online/

as always, take with a pinch of salt. :+
Op die site van SeekingAlpha staat deze reactie:
"... As a gamer, $300 is perfect price point for NX to sit next to my PS4. "
Dit is zo'n reactie waar ik mij al een tijdje zorgen over maak bij Nintendo. Afgelopen twee console heeft Nintendo een familie console laten zien. Maar de echte gamer wilt dat blijkbaar niet. Wanneer kan Nintendo nu weer eens een hoofdconsole maken ipv een 'erbij'-console? Dat vraag ik me al een hele tijd af.
Ik heb nog hoop dat de NX dit misschien kan zijn, maar het is wel noodzakelijk dat Nintendo moderniseert en meer luistert naar wat spelers willen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• horizon1978
Wat de gamers willen? Dat is eigenlijk ook weer noodles.

Kijk naar de verkopen en ze willen CoD, Battlefield, Fifa en GTA heb ik het idee.

Bij ons is de Wii U de hoofdconsole. Er is geen andere console. De PC draait alleen voor MineCraft (op game gebied).
De Wii U line up, ik val in herhaling, is voor mij de beste line up die ik mij als gamer kan wensen (XCX, Splatoon, MK8, Smash, Yoshi, Cpt.Toad, 3D World) op dit moment. Wellicht dat een Mario Galaxy mist deze generatie of een Luigi Mansion voor de Wii U maar dat is binnen de marge. Sensible World of Soccer wordt ook niet meer gemaakt.

Dus wat ik als speler wil is een console die ook weer zo'n unieke en sterke line up presenteert. En ik wil geen Fifa, Cod, GTA, Battlefield, Last of Us etc.
Maar voor de andere spelers, de ps4'ers e.d., wel dus noodzaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
horizon1978 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:18:
Maar wat wil je dan?

Een van de grootste zeurpunten van veel gamers was dat de Wii U qua specs niet goed genoeg was. Wil Nintendo dat gezeur weghalen ga je onderdelen gebruiken die duurder zijn en je dus vanzelf in de prijs range van ps4 & x1 gaat komen.

't is ook nooit goed.
Nintendo is eigenlijk genoodzaakt een keuze te maken, ofwel tussen een familieconsole voor $199, ofwel een core-console voor inderdaad 299-399. Optie 1 heeft te magere specs voor de doelgroep van optie 2, en optie 2 heeft een te hoge prijs voor optie 1.
Nu lijkt het erop dat Nintendo voor optie 2 gaat kiezen, ja dat gaan investeerders niet leuk vinden want die kennen de grootste Nintendo-successen uit de periode dat optie 1 van kracht was.

Wat ik wil? Optie 2. Maar het gaat er niet om wat ik wil; Nintendo is een bedrijf dat winst wil maken, en moet daarom dus de keuze maken die ze het beste lijkt.

Er is ook nog een optie 3 trouwens: een apparaat lanceren wat uniek is en daarmee iedereen wil hebben. De Wii was dat een beetje: niet de lage prijs van een handheld, toch kocht iedereen er eentje. Sony's PS2 deed dat door een DVD-speler voor een bijzonder lage pricetag te introduceren.
En dan heb je nog het subsidiëren van hardware, al zie ik dat Nintendo niet doen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:28

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Er zal toch ook wel een flinke markt zijn van 30 plussers die nu een playstation of xbox hebben staan maar nintendo nog een warm hart toe dragen? Althans ik zelf behoor tot die groep. Een nieuwe nintendo console met up to date hardware en een nieuwe zelda game zal voor mij een instant buy zijn. En dan betaal ik liever €299,- of meer. Een lage prijs van €199,- zou me eerder afschrikken dan over de streep trekken. Puur omdat ik me niet kan voorstellen dat de hardware dan veel voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakarim schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:59:
Er zal toch ook wel een flinke markt zijn van 30 plussers die nu een playstation of xbox hebben staan maar nintendo nog een warm hart toe dragen? Althans ik zelf behoor tot die groep. Een nieuwe nintendo console met up to date hardware en een nieuwe zelda game zal voor mij een instant buy zijn. En dan betaal ik liever €299,- of meer. Een lage prijs van €199,- zou me eerder afschrikken dan over de streep trekken. Puur omdat ik me niet kan voorstellen dat de hardware dan veel voorstelt.
Ik denk dat een aantal van dat soort mensen ook genieten van de wii u. Maar de gamecube en n64 hebben ondanks z'n killer games ook niet echt goed verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij gaat de NX meer naar de richting van de Gamecube qua prijs en prestaties en aanbod en gaat iets aanbieden wat anders is dan de rest... maar dat anders wordt Wii anders of WiiU anders ?

Het vreemde is als de NX wel console met handheld combineerd waarom hoor je niks van de Studio's die voor de 3DS ontwikkelen ? de kans op succes zou juist door het gecombineerd aanbod software zijn van Nintendo zelf en derde partij 3DS op één platform.

Als het gerucht waar is dan zou ik als Nintendo hun als eerste bedienen met informatie en dan pas de rest en er is nog niets gelekt... bij Nintendo zelf of tweede of derde ontwikkelaars helemaal niets en nog 5 maanden te gaan! dus is het gerucht onzin of staat de Gamewereld te trillen op hun benen door die NDA ?

De spelers willen Nintendo software gecombineerd met derde partij met stevige specificaties voor een leuke prijs en de Gamecube had dit aardig toch ? ook de Gameboy player heeft wel een vergelijking met het Dockstation gerucht ;)

De prijzen zijn voor mij irrelevant als het om Nintendo gaat en ik zal wel bij de minderheid horen maar deze prijzen van 300 euro voor het basis systeem en de keuze om nog eens 150 euro uit te geven voor het uitgebreid pakket zijn toch mooie prijzen als het betekent dat je overal kunt gamen wanneer je maar wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Richh schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:50:
[...]

Nintendo is eigenlijk genoodzaakt een keuze te maken, ofwel tussen een familieconsole voor $199, ofwel een core-console voor inderdaad 299-399. Optie 1 heeft te magere specs voor de doelgroep van optie 2, en optie 2 heeft een te hoge prijs voor optie 1.

-knip-
Ik wil optie 2. Ik zou graag willen dat Nintendo weer op het niveau komt waar ze ooit waren met NES/SNES (mischien N64 en GC ook nog wel een beetje).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
horizon1978 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:41:
Wat de gamers willen? Dat is eigenlijk ook weer noodles.

Kijk naar de verkopen en ze willen CoD, Battlefield, Fifa en GTA heb ik het idee.

Bij ons is de Wii U de hoofdconsole. Er is geen andere console. De PC draait alleen voor MineCraft (op game gebied).
De Wii U line up, ik val in herhaling, is voor mij de beste line up die ik mij als gamer kan wensen (XCX, Splatoon, MK8, Smash, Yoshi, Cpt.Toad, 3D World) op dit moment. Wellicht dat een Mario Galaxy mist deze generatie of een Luigi Mansion voor de Wii U maar dat is binnen de marge. Sensible World of Soccer wordt ook niet meer gemaakt.

Dus wat ik als speler wil is een console die ook weer zo'n unieke en sterke line up presenteert. En ik wil geen Fifa, Cod, GTA, Battlefield, Last of Us etc.
Maar voor de andere spelers, de ps4'ers e.d., wel dus noodzaak.
Ik begrijp je punt en zou de NX ook daarvoor kopen maar toch vind ik het interessant dat volgens de geruchten bijvoorbeeld de FF VII remake, FF XV en Beyond Good & Evil 2 op de NX komen. Goede 3rd party games die wel binnen het nintendo wereldje passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluw schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:43:
[...]

Ik begrijp je punt en zou de NX ook daarvoor kopen maar toch vind ik het interessant dat volgens de geruchten bijvoorbeeld de FF VII remake, FF XV en Beyond Good & Evil 2 op de NX komen. Goede 3rd party games die wel binnen het nintendo wereldje passen.
Games als Fifa, cod, bf en gta op je platform zijn juist belangrijk, dat zijn nou net de games waar de grote massa naar uit kijkt en de hype is. Het gemis van gta 5 op de wii u was z'n beetje meteen al het begin van het einde. Nintendo zegt altijd dat ze een familie console maken, maar wat is dat waard als de games waar die de meeste mensen willen niet erop uit komen. Juist een grote variatie aan games maakt een console aantrekkelijk voor iedereen, Microsoft is toch ook bezig met games als Gears of war maar ook met sea of thieves en recore, zelfde geld voor Sony. Juist third party games van 2k, activision, ea, ubisoft en square enix kunnen de line up van Nintendo mooi aanvullen en een zo breed mogelijk publiek aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:37:
[...]

Ik wil optie 2. Ik zou graag willen dat Nintendo weer op het niveau komt waar ze ooit waren met NES/SNES (mischien N64 en GC ook nog wel een beetje).
Optie 2.

Liever iets meer uitgeven zodat Nintendo meer kan investeren in hun eigen software en steun kan krijgen van derde partij doordat de spelers laten zien dat hun een goede prijs willen betalen voor exclusiviteit en derde partij :)

Mijn aandacht gaat eerst naar software als Zelda en Draqon quest en hopelijk komt er XCX 2 en Metroid prime 4 maar software als Beyond good and evil 2 en Bayonetta 3 zijn zeer smakelijk!

De WiiU heeft ook software als Deus ex, Splinter cell, Batman, COD, dus waarom de NX dit soort software niet zal krijgen geen idee.. zou kunnen door de mindere verkoop tegenover Nintendo hun eigen software maar als de NX meer verkoopt dan de WiiU dan zal derde partij wel volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:24:
[...]

Games als Fifa, cod, bf en gta op je platform zijn juist belangrijk, dat zijn nou net de games waar de grote massa naar uit kijkt en de hype is. Het gemis van gta 5 op de wii u was z'n beetje meteen al het begin van het einde. Nintendo zegt altijd dat ze een familie console maken, maar wat is dat waard als de games waar die de meeste mensen willen niet erop uit komen. Juist een grote variatie aan games maakt een console aantrekkelijk voor iedereen, Microsoft is toch ook bezig met games als Gears of war maar ook met sea of thieves en recore, zelfde geld voor Sony. Juist third party games van 2k, activision, ea, ubisoft en square enix kunnen de line up van Nintendo mooi aanvullen en een zo breed mogelijk publiek aanspreken.
Ben het met je eens, het gemis van gta en de normale fifa zijn bijna een reden om over te stappen naar een andere console. Snap eigenlijk ook niet zo goed waarom nintendo ook niet gewoon een console bouwt die ook die spellen support.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gynnad schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:32:
[...]

Ben het met je eens, het gemis van gta en de normale fifa zijn bijna een reden om over te stappen naar een andere console. Snap eigenlijk ook niet zo goed waarom nintendo ook niet gewoon een console bouwt die ook die spellen support.
Ik denk ook dat het komt omdat ze bij Nintendo op kantoor niet goed hun best doen hun banden met third party ontwikkelaars te krijgen. Bijvoorbeeld indie games brengen op de wii u was een hele tijd een stuk lastiger dan de ps4 of xbox one. Het wordt nu wel eens echt tijd dat Nintendo z'n contacten moet onderhouden. Sony kreeg met de psvita en psp genoeg ports van ps2 en ps3 games van bijvoorbeeld EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Als je wint heb je vrienden
Rijen dik echte vrienden
Als je wint nooit meer eenzaam
Zolang je wint"

Aldus een oud liedje.

Zodra Nintendo weer succesvol met de nieuwe console zullen third party ontwikkelaars weer als strontvliegen bij een verse vlaai rondzoemen. Flopt de PS5, dan zullen third party ontwikkelaars ook Sony net zo hard laten vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat roepen ze ondertussen al 20 jaar :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Tweakarim schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:59:
Hier ook zo'n 30 plusser.
Een Nintendo console met up to date specs waardoor ook bijvoorbeeld gta gespeeld kan worden is precies wat ik zoek. Zeker omdat Nintendo altijd prima party games heeft (bv Mario kart) waardoor het ook leuk is om met de kinderen eens een spelletje te spelen.
Tel daar de nieuwe Zelda bij op en het is instabuy hier.
Met kinderen leuk spelletjes spelen en als ze eenmaal in bed liggen wat serieuze games spelen is voor mij een console die veel gebruikt zal gaan worden.

PlayStation heeft gewoon niet genoeg leuke games voor de hele familie. Xbox geen ervaring mee heb ik nooit gehad.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Franko P. schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:26:
PlayStation heeft gewoon niet genoeg leuke games voor de hele familie. Xbox geen ervaring mee heb ik nooit gehad.
Xbox is wat kindvriendelijker dan Playstation. Daar zijn meer spellen op verkrijgbaar voor de jonge spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Zeror schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 12:45:
[...]

Xbox is wat kindvriendelijker dan Playstation. Daar zijn meer spellen op verkrijgbaar voor de jonge spelers.
:o

Doel jij op de huidige of de vorige generatie van Xbox? 360 had zeker wat leuke games voor de kids maar de huidige dus niet.

Overigens is Nintendo sowieso naar mijn mening altijd de betere keuze voor kids, erg veel keuze en hun apparaten werken ook duidelijk voor alle leeftijdsgroepen, er is voor iedereen wat (al valt dat wat tegen op de Wii U, tenzij je net als ik zich kapot vermaakt met Pikmin en Mario Kart :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Huidige niet? Oh, dacht dat deze Xbox die lijn wel zou doortrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Zeror schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:39:
Huidige niet? Oh, dacht dat deze Xbox die lijn wel zou doortrekken.
Misschien anders, er zijn wel wat kindervriendelijke games op de Xbox One, maar minder dan op de 360.

En wat er wel is heeft de PC, PS4 of Wii U ook (multiplatform).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Nintendo heeft ook vaak meer games die voor alle leeftijden leuk zijn. Op de wiiu speel ik veel Mario kart of Mario 3d world met de neefjes en nichtjes. Op de ps4 heb ik weinig.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

rajackar schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 22:00:
Nintendo heeft ook vaak meer games die voor alle leeftijden leuk zijn. Op de wiiu speel ik veel Mario kart of Mario 3d world met de neefjes en nichtjes. Op de ps4 heb ik weinig.
Dat is hier ook niet anders, al willen ze wel eens GTA5 spelen maar dat kan dan weer gemakkelijk via de Steam Link en op die manier spelen we ook veel van de Lego spellen.

Anyway…
Als we nou alle clickbaits, (reclame)nieuws websites, en forums naast elkaar leggen dan zou je bijna gaan geloven dat er deze week nieuws naar buiten komt en dan staat aankomende vrijdag (21e) in het vizier als mogelijke reveal date.

Maar goed alles linkt naar elkaar en jat nieuws van elkaar zonder het goed te checken.
zoals de geruchten van dit account die klakkeloos werden overgenomen en verspreid. _O-

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 12:27:
[...]

Dat is hier ook niet anders, al willen ze wel eens GTA5 spelen maar dat kan dan weer gemakkelijk via de Steam Link en op die manier spelen we ook veel van de Lego spellen.

Anyway…
Als we nou alle clickbaits, (reclame)nieuws websites, en forums naast elkaar leggen dan zou je bijna gaan geloven dat er deze week nieuws naar buiten komt en dan staat aankomende vrijdag (21e) in het vizier als mogelijke reveal date.

Maar goed alles linkt naar elkaar en jat nieuws van elkaar zonder het goed te checken.
zoals de geruchten van dit account die klakkeloos werden overgenomen en verspreid. _O-
Dat is ook een troll account haha, volgens mij was iemand al een keer erin ingetrapt in dit topic door het zelfde twitter account.

Volgende week is de aandeelhouders bijeenkomst van Nintendo, verwacht wordt dat Nintendo daarvoor of tijdens de bijeenkomst duidelijkheid geeft over de NX, anders kan het nog wel een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Geen idee hoor, maar is het gebruikelijk eerst je aandeelhouders te informeren over je nieuwe product?

Of komt die vergadering nu toevallig samen met de verwachte aankondiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:34:
Geen idee hoor, maar is het gebruikelijk eerst je aandeelhouders te informeren over je nieuwe product?

Of komt die vergadering nu toevallig samen met de verwachte aankondiging?
z'n vergadering is al een hele tijd van te voren gepland. Maar je gaat denk ik niet zomaar je console 1 of 2 weken na de vergadering houden, dan kan je het net zo goed meteen er voor doen. Die aandeelhouders vergadering zijn er zodat aandeelhouders weten waar ze aan toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
De aandeelhouders zullen waarschijnlijk al een tijdje op de hoogte zijn van wat de NX is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

horizon1978 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:50:
De aandeelhouders zullen waarschijnlijk al een tijdje op de hoogte zijn van wat de NX is.
Dat lijkt me niet. Dan koop ik straks wat aandelen Nintendo en dan weet ik het ook :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
horizon1978 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:50:
Dat denk ik ook. Zou een beetje vreemd zijn dat ontwikkelaars (die devkit hebben) al wel een idee hebben wat de NX is en de aandeelhouders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:54:
[...]

Dat denk ik ook. Zou een beetje vreemd zijn dat ontwikkelaars (die devkit hebben) al wel een idee hebben wat de NX is en de aandeelhouders niet.
Ik denk dat alleen een paar grote aandeelhouders er van af weten, maar z'n meeting is er ook voor mensen met een handjevol aandelen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Als we alle geruchten mogen geloven dan weten wij het binnen 2 weken ook!
Het hele internet gaat er nu op los. Overal duiken weer mooie verhalen op.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ik vond dit nog wel even leuk om te delen, zit op zich wel wat in 8)
https://www.reddit.com/r/...k_confirms_friday_unveil/

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand op twitter beweerd dat Nintendo medewerkers een mail hebben gekregen dat er vrijdag wat wordt aangekondigd. Natuurlijk puur Nintendo style om de NX te aankondigen op de dag van de grootste release van het jaar en een dag voor de rdr 2 trailer.

Gesproken over rdr2, geen NX versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwevolger schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:31:
Gesproken over rdr2, geen NX versie.
Welicht dat Rockstar ook nog niks van de NX afweet en daarom daar niks er voor aankondigt. Maar misschien wekt de onthulling wel hun interesse en komt ie ook naar de NX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Het klopt inderdaad dat veel ontwikkelaars niks van de NX afweten en ook maar een handje vol van hun een dev-kit/software kit hebben.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:40:
[...]

Welicht dat Rockstar ook nog niks van de NX afweet en daarom daar niks er voor aankondigt. Maar misschien wekt de onthulling wel hun interesse en komt ie ook naar de NX.
De nx moet sowieso net zo krachtig als en xbox one zijn, dat gaat niet gebeuren als het eurogamer gerucht waar is en het een tablet is. Als het een homeconsole is dan mogen games als rdr2 eigenlijk niet missen.

nieuwste gerucht op neogaf, de NX wordt active gekoeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Nieuwevolger op 18-10-2016 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Zeror schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:40:
[...]

Of ze zijn er al wel mee bezig maar mogen nog niets zeggen?
Zou wel gaaf zijn trouwens, vrijdag nx reveal, zaterdag rdr2 trailer waar doodleuk het nintendo nx logo ook bij staat. :)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Dus... *pakt alvast de zoutpot*
Nu iedereen gokt op een bekendmaking vrijdag a.s. (voor zover dat waar was) komt ineens weer anders nieuws naar buiten. Meerdere bronnen (o.a. Wall street journal) melden dat Nintendo mogelijk alleen gaat praten over hun plannen om de NX bekend te maken, en vrijdag al helemaal niks hoeven te verwachten.

Zou Nintendo dan pas in januari iets bekend gaan maken aan het publiek, het is ook niet zo dat hij een week daarna al in de winkels ligt. Nu eerst rustig de Wii U uitfaseren en nog wat 3Ds titels uitbrengen en dan 100% de focus leggen op de NX.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Naast een fan van de Nintendo games heb ik ook een Playstation 4. Daar heb ik vorige week de Playstation VR bril voor binnengekregen. Sony levert de Playroom VR-suite met allerlei spelletjes mee. Eén van die spellen is Robot Rescue. Dat is in feite een Super Mario-kloon, compleet met muntjes en nare monstertjes die je moet platstampen, in VR. Je zit compleet in de spel wereld. Je kunt helemaal om je heen kijken. Je wordt bijna bang als je over de rand in de peilloze diepte kijkt en bent heel zorgvuldig om het robotje dat je bestuurt niet in de diepte te laten vallen. Dit is echt een wake-up call voor Nintendo: als Ninty geen VR-bril levert bij de NX (wat zou dat een super ultra verrassing zijn), laat ze dan als de bliksem games voor de Playstation VR gaan ontwikkelen. Super Mario Galaxy en Mario Kart in VR, dat zou geweldig zijn. Voor mij is VR echt de nieuwe manier van gamen. Als je de kans hebt moet je de PSVR zeker eens uitproberen in een winkel! VR moet je zelf ervaren, een filmpje op Youtube kan die ervaring gewoon niet overbrengen.

[ Voor 4% gewijzigd door BamSlam_ op 19-10-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

BamSlam_ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:24:
....
Super Mario Galaxy en Mario Kart in VR, dat zou geweldig zijn. Voor mij is VR echt de nieuwe manier van gamen. Als je de kans hebt moet je de PSVR zeker eens uitproberen in een winkel! VR moet je zelf ervaren, een filmpje op Youtube kan die ervaring gewoon niet overbrengen.
Nou, nou.. werk je toevallig voor Sony? :+
Anyway, ik denk niet dat Nintendo zo snel iets zal gaan doen met VR
zie ook: nieuws: Nintendo: virtual reality is nog niet klaar voor mainstream-markt
En spellen van Nintendo op de PS4?... Er is nog veel oud zeer tussen die twee bedrijven dus dat kan je wel vergeten.

Daarbij heb ik zelf een Oculus en Gear VR, en dat was wel even leuk maar gebruik ze amper nog... misschien ligt het aan de spellen hoor.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Naast een fan van de Nintendo games heb ik ook een Playstation 4. Daar heb ik vorige week de Playstation VR bril voor binnengekregen. Sony levert de Playroom VR-suite met allerlei spelletjes mee. Eén van die spellen is Robot Rescue. Dat is in feite een Super Mario-kloon, compleet met muntjes en nare monstertjes die je moet platstampen, in VR. Je zit compleet in de spel wereld. Je kunt helemaal om je heen kijken. Je wordt bijna bang als je over de rand in de peilloze diepte kijkt en bent heel zorgvuldig om het robotje dat je bestuurt niet in de diepte te laten vallen. Dit is echt een wake-up call voor Nintendo: als Ninty geen VR-bril levert bij de NX (wat zou dat een super ultra verrassing zijn), laat ze dan als de bliksem games voor de Playstation VR gaan ontwikkelen. Super Mario Galaxy en Mario Kart in VR, dat zou geweldig zijn. Voor mij is VR echt de nieuwe manier van gamen. Als je de kans hebt moet je de PSVR zeker eens uitproberen in een winkel! VR moet je zelf ervaren, een filmpje op Youtube kan die ervaring gewoon niet overbrengen.
Geheel off-topic:
Ik denk dat VR net als 3D gedoemd is te mislukken. Het is veel te duur voor de massa en het is een 1 persoons ervaring. Gezellig als je met zijn vieren LBP doet 8)7

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AstralizeR schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:20:
Dus... *pakt alvast de zoutpot*
Nu iedereen gokt op een bekendmaking vrijdag a.s. (voor zover dat waar was) komt ineens weer anders nieuws naar buiten. Meerdere bronnen (o.a. Wall street journal) melden dat Nintendo mogelijk alleen gaat praten over hun plannen om de NX bekend te maken, en vrijdag al helemaal niks hoeven te verwachten.

Zou Nintendo dan pas in januari iets bekend gaan maken aan het publiek, het is ook niet zo dat hij een week daarna al in de winkels ligt. Nu eerst rustig de Wii U uitfaseren en nog wat 3Ds titels uitbrengen en dan 100% de focus leggen op de NX.
Als het niet deze of volgende week wordt, kan het nog wel eind november/december worden als pokemon sun/moon en de nes uit zijn. Begrijpelijk als Nintendo geen aandacht daar van wilt aftrekken.
Nintendo gaf al aan dat ze VR nog niet geschikt vinden, begrijp ook wel dat ze nog 5 jaar willen wachten tot VR groter en beter is geworden. Maar bijna al hun titels zijn erg geschikt voor VR: metroid, mario party, mario kart, 3d mario, animal crossing, pokemon en nintendo dogs.

Sowieso had Sony als voordeel dat de psvr een afzet markt had bij launch van 45 miljoen ps4 bezitters, terwijl nintendo bij nul moet beginnen. Dan wordt het allemaal wel erg duur in 1x. Zoang nintendo ook z'n eigen hardware maakt gaan ze de concurrend ook niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
AstralizeR schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:36:
Nou, nou.. werk je toevallig voor Sony? :+
Nee. Erewoord.
Anyway, ik denk niet dat Nintendo zo snel iets zal gaan doen met VR
zie ook: nieuws: Nintendo: virtual reality is nog niet klaar voor mainstream-markt
In mijn optiek is de PSVR hard bezig om het tegendeel te bewijzen.
En spellen van Nintendo op de PS4?... Er is nog veel oud zeer tussen die twee bedrijven dus dat kan je wel vergeten.
Och, er zit een iOS-versie aan te komen van Mario. Als het maar slecht genoeg gaat is oud zeer snel vergeten. ;)
Daarbij heb ik zelf een Oculus en Gear VR, en dat was wel even leuk maar gebruik ze amper nog... misschien ligt het aan de spellen hoor.
Probeer die PSVR nou gewoon eens en oordeel zelf. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 19-10-2016 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Nintendo begrijpt de potentie van VR. Ze zijn het niet voor niks aan het onderzoeken. Echter richt Nintendo zich altijd op de hele familie. Dat betekent dat kinderen ook van alle diensten veilig gebruik moeten kunnen maken (dus ook VR als ze dit zouden hebben). Onderzoek van Nintendo wijst uit dat de huidige generatie VR daar helaas nog niet geschikt voor is. Vandaar ook het bericht dat Nintendo er op dit moment nog niks mee wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:46
BamSlam_ schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:12:
In mijn optiek is de PSVR hard bezig om het tegendeel te bewijzen.
460 euro (voor 1 persoon) + 284 euro voor de PS4 indien je deze nog niet in bezig hebt.

Indien je het voor andere zaken als PS4 wilt gebruiken ben je evengoed deze kosten + extra kwijt.
744 euro voor een console zonder games gaat er niet in bij "Mainstream" publiek gok ik zo.

Ik heb ooit een Fanatec racestuur gekocht, geschikt voor Xbox 360 en PS3 en dat was iets van 400 euro... werd voor gek verklaard... En ik (en omgeving) ben fanatieker dan "gemiddeld".

--

Nintendo mag al niet meer dan 300 euro vragen omdat men anders naar de concurrent gaat lopen.
De laatste echte Nintendo Gameconsole voor mij was de GameCube. Daarna is het mijn inziens een dure stofzuiger geworden waarbij ik hoop dat ze ooit weer voor de "hardcore" gamers gaan. Ergens zou ik willen dat ze enkel nog software zouden maken. Nintendo kwaliteit games op Xbox/PS consoles! Maar goed het is nog even afwachten wat de NX exact gaat worden. Ik ben bang dat het een soort dure portable gaat worden met beperkte "home" power... maar time will tell!

Van mij van VR een even snelle dood als 3D maken overigens. Geef mij maar een 130"+ 4K Projectie met lage inputlag voor de toekomst ;-) Beter dat dan met een helm op mijn hoofd in de woonkamer.. Maar dat is mijn mening uiteraard. Ik zeg niet dat VR geen vette ervaring kan geven overigens... voor mij hoeft het echter niet.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Thalaron schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:29:
[...]

460 euro (voor 1 persoon) + 284 euro voor de PS4 indien je deze nog niet in bezig hebt.

Indien je het voor andere zaken als PS4 wilt gebruiken ben je evengoed deze kosten + extra kwijt.
744 euro voor een console zonder games gaat er niet in bij "Mainstream" publiek gok ik zo.

Ik heb ooit een Fanatec racestuur gekocht, geschikt voor Xbox 360 en PS3 en dat was iets van 400 euro... werd voor gek verklaard... En ik (en omgeving) ben fanatieker dan "gemiddeld".

--

Nintendo mag al niet meer dan 300 euro vragen omdat men anders naar de concurrent gaat lopen.
De laatste echte Nintendo Gameconsole voor mij was de GameCube. Daarna is het mijn inziens een dure stofzuiger geworden waarbij ik hoop dat ze ooit weer voor de "hardcore" gamers gaan. Ergens zou ik willen dat ze enkel nog software zouden maken. Nintendo kwaliteit games op Xbox/PS consoles! Maar goed het is nog even afwachten wat de NX exact gaat worden. Ik ben bang dat het een soort dure portable gaat worden met beperkte "home" power... maar time will tell!

Van mij van VR een even snelle dood als 3D maken overigens. Geef mij maar een 130"+ 4K Projectie met lage inputlag voor de toekomst ;-) Beter dat dan met een helm op mijn hoofd in de woonkamer.. Maar dat is mijn mening uiteraard. Ik zeg niet dat VR geen vette ervaring kan geven overigens... voor mij hoeft het echter niet.
Tja dat is persoonlijk. Ik vind de immersion in VR echt super cool maar er zijn gewoon nog geen echte games.
Maatje van mij heeft een Vive en daar heb ik me uitstekend mee vermaakt. Het is bizar dat je in VR niet van een plank uit een gebouw af wil stappen terwijl je weet dat er niets kan gebeuren. Maar na één keer heb je dat wel gezien.
Ik denk dat Nintendo het heel goed in schat dat VR nog niet klaar is.
Ik hoop vooral dat de NX niet te veel een gimmick is.
Zoals hierboven ook al eens genoemd, de gamecube was voor mij ook de laatste "echte" Nintendo console. Hij staat hier nog steeds in de huiskamer en ik ben nu aan het kijken hoe ik een HDMI mod kan doen om hem te blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat er in de toekomst zeker wel een markt voor VR is. Mensen vergeten dat games echt niet alleen gemaakt te worden voor vr, maar een aangepaste versie van een bestaande game is meestal voldoende, kijk naar resident evil 7 en race games, zowel met en zonder VR te spelen. Zolang de kleine vr userbase door gaat met met veel content te kopen wordt het vanzelf wel lucratief om je game aan te passen voor VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb ook al een tijdje met VR mogen spelen. Alhoewel Sony het op hun console aan de man probeert te brengen zou ik, persoonlijk, nóóit een VR bril halen voor een console. Op dit moment zijn de brillen voor de PC gewoon beter (en duurder, I know). Wellicht dat over een paar jaar de hardware van zowel machine als bril beter te te betalen zijn. Wat mij betreft is dat een goed moment voor Nintendo om in te stappen, niet nu.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveWoz
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:17:
Nintendo begrijpt de potentie van VR. Ze zijn het niet voor niks aan het onderzoeken. Echter richt Nintendo zich altijd op de hele familie. Dat betekent dat kinderen ook van alle diensten veilig gebruik moeten kunnen maken (dus ook VR als ze dit zouden hebben). Onderzoek van Nintendo wijst uit dat de huidige generatie VR daar helaas nog niet geschikt voor is. Vandaar ook het bericht dat Nintendo er op dit moment nog niks mee wilt doen.
Dat is volgens mij alleen vanaf de Wii zo.

Daarnaast is Nintendo natuurlijk huiverig voor VR sinds hun Virtual Boy-fiasco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
SteveWoz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:36:
[...]

Dat is volgens mij alleen vanaf de Wii zo.

Daarnaast is Nintendo natuurlijk huiverig voor VR sinds hun Virtual Boy-fiasco.
Nee, daarvoor ook al. Kijk maar naar de NES en SNES in Japan. De console heet niet voor niets FAMIly COMputer (Famicom) daar. ;)

Btw. wat vinden jullie van de Smach Z?
nieuws: Steam Machine-handheld Smach Z staat opnieuw op Kickstarter

Behoorlijke concurrent voor de NX (afgaand op de geruchten wat de NX mogelijk gaat zijn). Ik denk dat we hiermee ook wel kunnen zien wat ongeveer de kracht van de NX kan zijn. De prijs van dit apparaat komt ongeveer overeen met de geruchten van wat de NX gaat kosten. Ik ben erg benieuwd.

[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 19-10-2016 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Zeror schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:02:
[...]

Nee, daarvoor ook al. Kijk maar naar de NES en SNES in Japan. De console heet niet voor niets FAMIly COMputer (Famicom) daar. ;)

Btw. wat vinden jullie van de Smach Z?
nieuws: Steam Machine-handheld Smach Z staat opnieuw op Kickstarter

Behoorlijke concurrent voor de NX (afgaand op de geruchten wat de NX mogelijk gaat zijn). Ik denk dat we hiermee ook wel kunnen zien wat ongeveer de kracht van de NX kan zijn. De prijs van dit apparaat komt ongeveer overeen met de geruchten van wat de NX gaat kosten. Ik ben erg benieuwd.
En nu wil Nintendo de core gamers gaan aanspreken met de NX, ben benieuwd of we dan achievements gaan zien in games.

Die Smach Z heeft wel een stevig prijskaartje en geen cartridge slot!? :+ , hij komt dus NA de release van de NX uit, dus geen concurrent imo.

En ik denk nog steeds niet dat er een handheld bij zit, maar of het apparaat zelf mobiel is maybe maar, het is gewoon een console gok ik :9

*Edit: met mobiel bedoel ik dat het misschien heel simpel via de dongle van de ene tv naar de ander is te streamen. Alleen even de dongle in de TV boven en gamen maar

[ Voor 6% gewijzigd door AstralizeR op 19-10-2016 15:25 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is net zo hard een concurrend van handhelds als die chinese android apparaten met een paar buttons erop. Het apparaat zelf is leuk bedacht, maar moet nog eerst de crowdfunding halen. Trouwens het apparaat wordt duurder in de winkel dan als je hem fund.

De kracht vergelijking gaat ook niet op, dat is een x86 soc van amd uit 2015, terwijl de nx misschien een tegra x1 of x2 krijgt. Dan kan je de kracht het best vergelijken met de nieuwste smartphones als de iphone 7 en google pixel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-08 20:09
Nouja, de vraag is niet zozeer of de Smach Z het doel gaat halen, de vraag is meer of er daarna nog wat van komt. Inmiddels ziet het er wel veelbelovend uit (meer dan de vorige keer), maar het gebeurt regelmatig dat crowdfunding producten niet de verwachte levertijd halen. Al helemaal als ze er nog een aantal extra functies aan toe gaan voegen, mochten ze zo erg boven hun doelstelling komen.

Nu ze na een aantal uur al 200.000 hebben behaald, verwacht ik wel dat ze een aantal stretch goals behalen. Denk dus eigenlijk niet dat die levertijd en releasedatum haalbaar zijn.

Nog minder concurrent voor de NX dus, als je het mij vraagt (mochten de geruchten juist zijn over het handheld gedeelte uiteraard).

Edit: En al helemaal na de reacties te hebben gelezen bij het nieuwsbericht over de Smach Z

[ Voor 6% gewijzigd door TheFlexos op 19-10-2016 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Of de Smach Z zij doel gaat halen is eigenlijk niet belangrijk. Het is wel interessant wanneer je de geruchten van de NX naast de feiten van die Smach Z legt. Geeft naar mijn inziens wel hoop voor wat Nintendo zou kunnen bieden met de NX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFlexos
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-08 20:09
Zelf ben ik nooit zo'n fan van feiten naast geruchten leggen :+
Al helemaal als de "feiten" dus blijkbaar niet zo betrouwbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
Meeste van de stretch goals zijn of een onderdeel wat zo te vervangen moet zijn, of software wat eigenlijk sowieso al vrij makkelijk te draaien moet zijn (behalve win 10)... Emulators? Kodi? Alsof dat niet op elke linux bak zou draaien?
Maar ik zou hoe dan ook even de top comment bij dat artikel lezen... Als je in zoiets geïnteresseerd bent zou ik eerder naar de GPD Win kijken.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben trouwens nog steeds benieuwd wat het verschil gaat zijn als je de game in handheld mode speelt en tv mode. In handheld mode kan de soc nooit op volle toeren door de hitte en energie verbruik. Ben dan benieuwd of je dan in tv mode veel prestatie winst kan halen, als er inderdaad een active koeler in het apparaat zit kan het al veel schelen kwa hitte. En of de hub naar de tv dan nog extra soc heeft die mee helpt betere graphics op het scherm te toveren. Dat klinkt mooi, maar maakt het ook meteen duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Ik zie net dat super ghouls and ghosts op het nintendo platform uit komt vandaag.

Dat kan zomaar een topper voor mijn nx handheld worden. Zulke games mis ik enorm. Hoop dat het een goede game is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 15:07
Nintendo heeft zojuist een NX preview trailer aangekondigd op hun Facebookpagina. https://m.facebook.com/Ni.../1148438781907240/?type=3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Franko P.

Franko P.

Hit it.

Dat is dus om 4 uur vanmiddag Nederlandse tijd als ik het goed heb.

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Grote Smurf schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 03:10:
Nintendo heeft zojuist een NX preview trailer aangekondigd op hun Facebookpagina. https://m.facebook.com/Ni.../1148438781907240/?type=3
Hyperdehype :) Ben benieuwd.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk :) Tijd om de popcorn van stal te halen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Het werd tijd, benieuwd wat we te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Woop woop, can't wait!

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Grote Smurf schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 03:10:
De aankondiging van de trailer op de Nintendo site zelf:
https://www.nintendo.nl/N...-uur-te-zien-1148672.html

En het bericht op Tweakers natuurlijk:
nieuws: Nintendo presenteert NX-console donderdagmiddag

Met veel beter nieuws had ik vandaag niet wakker kunnen worden :)

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 20-10-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Wow, ik moest even een paar keer in m'n ogen wrijven... (standaard elke ochtend)
Ben benieuwd hoe het Reddit forum er nu uit ziet _O-

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word ook eens wakker, ik had eigenlijk minsten vrijdag verwacht, maar dit is niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:19
Hier ga ik echt voor zitten om vier uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Ik verwacht vanmiddag een soort teaser, niet meer.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Nu maarten hopen dat we daadwerkelijk gaan zien waarom de NX uniek is een niet alleen een render van het doosje zoals bij de eerste Wii onthulling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:46
ph4ge schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:37:
Ik verwacht vanmiddag een soort teaser, niet meer.
Dit inderdaad... hopelijk geven ze wat meer informatie al ben ik er bang voor.
Al zou een plaatje van hoe de console eruit ziet al redelijk wat informatie geven in dit geval :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een 'preview trailer'? Oftewel, we gaan een vage zwarte schim zien?

Ik ben wel enorm benieuwd :) Ein-de-lijk meer info!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Tja, eigenlijk ook wel jammer. Als je nog niets weet kan het nog alles zijn en als je het eenmaal weet valt er altijd wel iets tegen ;)
Ik vind het ook wel leuk om al die bizarre theorieën fe lezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Haha, ja allemaal Mario figuren die met z'n allen om de NX heen staan, en de cameraman wanhopig ziet proberen er tussen te komen om vervolgens net als die er bijna bij is de NX weer terug achter de gordijnen ziet verdwijnen.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:14:
Een 'preview trailer'? Oftewel, we gaan een vage zwarte schim zien?

Ik ben wel enorm benieuwd :) Ein-de-lijk meer info!
Met een goeie 3 minuten trailer kan ik maanden op voort beduren :)

Wel grappig dat nog veel mensen denken dat de nx een normale console wordt in het nieuwsbericht, die zullen nog raar op kijken als het een handheld word.

[ Voor 20% gewijzigd door Nieuwevolger op 20-10-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:27:
[...]

Met een goeie 3 minuten trailer kan ik maanden op voort beduren :)

Wel grappig dat nog veel mensen denken dat de nx een normale console wordt in het nieuwsbericht, die zullen nog raar op kijken als het een handheld word.
Of andersom. :+

Of gezien geruchten zover gaan dat het een Hybride is...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:35:
[...]

Of andersom. :+

Of gezien geruchten zover gaan dat het een Hybride is...
Na alles wat ze bij ubisoft en pokemon hebben gezegd, wordt het tenminste geen normale console. Als het een hybrid wordt, dan zit er sowieso een handheld erbij (er zijn dan 2 mogelijkheden, het wordt een handheld die je aan je tv kan aansluiten of het zijn 2 apparaten).

Trouwens de maker van bayonneta had de aankondiging geretweed, een tease?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Om 17:00 vandaag is ook de RDR2 trailer. Zal er een NX logo naast het Xbone en PS4 komen te staan? Het is bijna té toevallig... :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Alles is nog steeds gebaseerd op geruchten, dus iedereen denkt en zegt wat anders.
Hopelijk krijgen we voldoende info in die korte preview om een goed beeld te vormen, kun je vanaf dan mooi zien welke bronnen waar zijn en of misschien Eurogamer zich diep moet schamen.

Ik kan me in een aantal voorbeelden van andere bronnen goed vinden, vooral als Nintendo zelf zegt dat het zich wel distantiëren van de Wii U, dan lijkt het wel onlogisch een console uit te brengen in de vorm van een Gamepad?

Denk dan toch eerder een Basis station met een optionele tablet (duurdere bundel?) waarop je het spel in uitgeklede vorm kan spelen.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Aangezien dat filmpje maar 3 minuten gaat duren ben ik wel huiverig dat we niet veel meer dan een vage hint en een naam gaan krijgen. Misschien wat gameplay waar je niet heel veel uit op kan maken en dan waarschijnlijk een datum waarop er meer info komt aan het einde.
Maar ik hoop op meer natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricyosma
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-05 10:21
it's happening people. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

GERUCHT: De NX zou dus al in september worden aangekondigd

Dit betekend dus dat het Mario gerucht wel waar kan zijn, maar wel een raar verhaal dat het spel niet goed liep. Wie weet omdat Iwata er niet meer is om bugs te squashen binnen een week _/-\o_

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
ReCreator schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:48:
Om 17:00 vandaag is ook de RDR2 trailer. Zal er een NX logo naast het Xbone en PS4 komen te staan? Het is bijna té toevallig... :)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CvLC8ObWYAEFrbN.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://twitter.com/LaurakBuzz/status/788903182168690688

Expect NX official name to be revealed tomorrow, alongside the look of the device. Not launch line up. Zelda BOTW NX shown.

Als dit waar is met een klein beetje de nieuwe mario ben ik gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

rajackar schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:09:
Aangezien dat filmpje maar 3 minuten gaat duren ben ik wel huiverig dat we niet veel meer dan een vage hint en een naam gaan krijgen. Misschien wat gameplay waar je niet heel veel uit op kan maken en dan waarschijnlijk een datum waarop er meer info komt aan het einde.
Maar ik hoop op meer natuurlijk ;)
Zo mooi, 1 iemand hierboven zegt dat ie met een filmpje van 3 minuten blij zou zijn en nu duurt t dus sowieso maar 3 minuten?

Behalve als iemand een andere bron heeft hou ik de tijd gewoon open. Alles tussen een 10 sec teaser en 30 minuten preview 😁

Ik ben erg benieuwd iig!

Ik verwacht idd hoe het eruit ziet, de naam, misschien klein beetje footage.

[ Voor 5% gewijzigd door philipnorth op 20-10-2016 12:36 ]

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YouTube: weather om in de stemming te komen, Een time laps van zelda botw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben heel bang voor een filmpje met gebrekkig Engels pratende Japanner die niet goed kan uitleggen wat de NX nu is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 3 uur na maanden wachten en weten eindelijk wat de nx is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Zeror schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:58:
Ik ben heel bang voor een filmpje met gebrekkig Engels pratende Japanner die niet goed kan uitleggen wat de NX nu is.....
Of 2.50 min Reggie en Bill die de NX kwijt zijn, en dan 10sec de NX in beeld met naam en sub titel... stay tuned for more news coming januari 2017 _O-

Edit: Internet would explode!

[ Voor 4% gewijzigd door AstralizeR op 20-10-2016 13:04 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Een hele speciale NX verrassing
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CvNO0jNXYAAEHQd.jpg:large

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

philipnorth schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:40:
[...]

Zo mooi, 1 iemand hierboven zegt dat ie met een filmpje van 3 minuten blij zou zijn en nu duurt t dus sowieso maar 3 minuten?

Behalve als iemand een andere bron heeft hou ik de tijd gewoon open. Alles tussen een 10 sec teaser en 30 minuten preview 😁

Ik ben erg benieuwd iig!

Ik verwacht idd hoe het eruit ziet, de naam, misschien klein beetje footage.
Dat is naar buiten gekomen via het Japanse twitter kanaal van Nintendo.
Het zou dus maar om een reveal trailer van 3 minuten gaan. Daarna kleppen ze er waarschijnlijk nog 57 minuten over verder zonder nog meer info te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Ik wacht met spanning af, ik hoop op iets echt spectaculairs.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Ah ok prima!

Niks gezegd dan 😊

Ben erg benieuwd. Persoonlijk hoop ik toch het meest op een home console meer in de lijn van de n64/cube met specs van deze tijd. Het gaat mij vooral om ninty exclusives, maar wat multi platform zou wel fijn zijn. Dan wordt de nx gewoon de main console. Net als nu de Wii u eigenlijk, maar nu kriebelt het af en toe toch om er ook een ps4 of xone bij te halen.

2 uurtjes en we weten meer. Fijn tijdens de zwemles van mijn dochter 😃

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuck, ik besef me ook net dat ik om 4 uur naar de tandarts moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47

NSG

Je weet niks!

De NX is waterdicht? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Neeeeeeeee.... dit is de nieuwe mario sunshine! :Y

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Sunshine 2, ik hoop erop! Moet zeggen dat Mario Paper Color Splash mij ook een beetje aan Sunshine doet denken <3

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

JerX schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:20:
Sunshine 2, ik hoop erop! Moet zeggen dat Mario Paper Color Splash mij ook een beetje aan Sunshine doet denken <3
Volgens de geruchten speelt het als een Mario game maar is het niet de volgende 3D world of Galaxy :X

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zouden deze filmpjes de NX versie zijn van zelda? http://www.insidegamer.nl...breath-of-the-wild-videos
BOTW ziet er nog steeds geweldig uit.

Opvallend is dat deze filmpjes in 720p zijn, maar dat waren de andere zelda botw trailers ook.

Trouwens op de Nintendo site staat dood leuk next home gaming system.
http://www.nintendo.com/ Nu wil ik helemaal weten wat de NX is.

[ Voor 51% gewijzigd door Nieuwevolger op 20-10-2016 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

AstralizeR schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:17:
[...]

Neeeeeeeee.... dit is de nieuwe mario sunshine! :Y
met die blik eerder Mario "Where the sun doesn't shine" ;)

Pagina: 1 ... 14 ... 96 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic