460 euro (voor 1 persoon) + 284 euro voor de PS4 indien je deze nog niet in bezig hebt.
Indien je het voor andere zaken als PS4 wilt gebruiken ben je evengoed deze kosten + extra kwijt.
744 euro voor een console zonder games gaat er niet in bij "Mainstream" publiek gok ik zo.
Ik heb ooit een Fanatec racestuur gekocht, geschikt voor Xbox 360 en PS3 en dat was iets van 400 euro... werd voor gek verklaard... En ik (en omgeving) ben fanatieker dan "gemiddeld".
--
Nintendo mag al niet meer dan 300 euro vragen omdat men anders naar de concurrent gaat lopen.
De laatste echte Nintendo Gameconsole voor mij was de GameCube. Daarna is het mijn inziens een dure stofzuiger geworden waarbij ik hoop dat ze ooit weer voor de "hardcore" gamers gaan. Ergens zou ik willen dat ze enkel nog software zouden maken. Nintendo kwaliteit games op Xbox/PS consoles! Maar goed het is nog even afwachten wat de NX exact gaat worden. Ik ben bang dat het een soort dure portable gaat worden met beperkte "home" power... maar time will tell!
Van mij van VR een even snelle dood als 3D maken overigens. Geef mij maar een 130"+ 4K Projectie met lage inputlag voor de toekomst ;-) Beter dat dan met een helm op mijn hoofd in de woonkamer.. Maar dat is mijn mening uiteraard. Ik zeg niet dat VR geen vette ervaring kan geven overigens... voor mij hoeft het echter niet.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW