Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Filmpjes hebben ook allemaal aliasing, maar de render afstand lijkt wel iets beter.Nieuwevolger schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:29:
Zouden deze filmpjes de NX versie zijn van zelda? http://www.insidegamer.nl...breath-of-the-wild-videos
BOTW ziet er nog steeds geweldig uit.
Opvallend is dat deze filmpjes in 720p zijn, maar dat waren de andere zelda botw trailers ook.
Ja ik weet het nu ook niet meer.. vooral veel verwarring door dit:Nieuwevolger schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:29:
Trouwens op de Nintendo site staat dood leuk next home gaming system.
http://www.nintendo.com/ Nu wil ik helemaal weten wat de NX is.
• The Japanese Twitter account describes NX as a 'totally new gaming concept', and advises that the initial unveiling will be about three minutes long.
• The official Nintendo of America website describes it as 'Nintendo's next home gaming system'.
Wow dat is absurd, hoe kun je dat volgen? ...Ben benieuwd wat het aandeel gaat doen na de reveal
[ Voor 17% gewijzigd door AstralizeR op 20-10-2016 14:59 ]
SW-1682-5926-5204
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Gewoon te bekijken op Nintendo.nlrajackar schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:03:
Waar is die stream straks eigenlijk?
-Xbox Gamertag: Dbongers
Misschien wil jouw tandarts wel meekijkenNieuwevolger schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:08:
Als ik straks in de wachtkamer zit bij de tandarts, hoop ik niet dat ik halvewege het filmpje wordt opgeroepen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hoor je heel zacht uit de praktijkruimte dit deuntje afspelen.

SW-1682-5926-5204
ps. nog 30 minuten
...nog 25min.
SW-1682-5926-5204
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Daarna nog 57 minuten wachten op de 3 minuten durende video.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
En dan om 4 uur klapt de server van Nintendo eruit
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
UiteraardZeror schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:55:
[...]
En dan om 4 uur klapt de server van Nintendo eruit
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
daarom moet je naar nintendo.nl gaanThrace Grumble schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:56:
Nintendo.com heeft het nu al zwaar te verduren..
Zwaar? Ik kom er na de laatste F5 al niet meer opThrace Grumble schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:56:
Nintendo.com heeft het nu al zwaar te verduren..
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 152% gewijzigd door Gynnad op 20-10-2016 16:07 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
altijd gamepads bij je !!! multiplayer etc...
Idee met de controllers aan het schermpje is vet!!!
[ Voor 25% gewijzigd door Njay op 20-10-2016 16:05 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
[ Voor 75% gewijzigd door Thrace Grumble op 20-10-2016 16:05 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Geen nieuwe games volgens mij te zien.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
SW-1682-5926-5204
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Inderdaad, hij moet wel goed stevig zijn als je die controllers er meerdere keren per week uit trekt !ph4ge schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:05:
Het idee is in ieder geval mooi. Ben erg benieuwd naar de uitwerking; is het ding een beetje stevig (gaat het niet kapot bij het uit elkaar trekken, voelt het niet gammel), ligt het prettig in de hand en is het een beetje krachtig?
Geen nieuwe games volgens mij te zien.
Cloud ☁️
Bij Nintendo zat bouwkwaliteit traditioneel wel goedDownloader_NL schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:06:
[...]
Inderdaad, hij moet wel goed stevig zijn als je die controllers er meerdere keren per week uit trekt !
Dussuh, portable coop ook!
Ik dacht idd skyrim te zien?
Slim en een instant buy
Lijkt erop, idd. Levels komen mij niet bekend voor.rajackar schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:03:
Is dat een nieuwe mario?
Maar ik ben hyped hoor. Dit ziet er als een tof apparaat uit, er zijn nog normale controllers te gebruiken (zoals de Pro Controller van de WiiU), en mogelijk betere third party support dus?
Het enige waar ik nu mijn twijfels bij ga hebben... Is het docking station een extra kostenpost, of hoe gaat het werken, want ik weet vrijwel zeker dat m'n vrouw er ook een wilt hebben (met name voor handheld gaming).
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Alleen wel met 'cartridges'.SandaX schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:07:
De Wii U maar dan enkel de tablet en dan beter uitgevoerd!
Slim en een instant buy
Ik vind die tab controller van de Wii U wel heel erg plastic aanvoelen hoor. (hij werkt nog wel gelukkigrajackar schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:06:
[...]
Bij Nintendo zat bouwkwaliteit traditioneel wel goed
Cloud ☁️
Volgens mij beelden uit 3D World.
Verder kan het aan het filmpje liggen maar het was allemaal vrij choppy, en vooral het handheld stuk met Zelda
SW-1682-5926-5204
Het kan nooit vergelijkbaar zijn met PS4 en XB1, zij hebben net alle techniek in een SLIM en S variant weten te gieten en de Nintendo Switch is nog kleiner met een scherm en een accu.Gynnad schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:08:
Ziet er ongelooflijk tof uit, zoals verwacht een handheld die je ook op TV kunt spelen. Ben wel ontzettend benieuwd naar de inhoud van de accu/batterij, want op het scherm lijkt het ook gewoon HD te zijn. Mocht de Nintendo Switch ook EA games e.d. gaan ondersteunen dan kan het wel eens de Sony en Microsoft gaan verslaan.
Benieuwd wat ie moet gaan kosten en wat de specs zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
$299,00 is de verwachting.Lekker Ventje schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:10:
Lijkt op een nieuwe open wereld Mario?
Benieuwd wat ie moet gaan kosten en wat de specs zijn.
Zou Nintendo een techniek hebben gevonden dat je een deel van de GPU en CPU kracht achter laat in het docking station? Omdat je dat toch niet gebruikt op een klein scherm bij een lagere resolutie?Jumpman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:09:
Het kan nooit vergelijkbaar zijn met PS4 en XB1, zij hebben net alle techniek in een SLIM en S variant weten te gieten en de Nintendo Switch is nog kleiner met een scherm en een accu.
Haha, idd.. op naar een nieuw topic of naam aanpassen
SW-1682-5926-5204
Maar er zit wel een dockingstation bij (granted, ook klein) dus ik verwacht dat die misschien ook nog wat hardware bevat, zodat je misschien beter beeld op je TV krijgt dan op je handheld. Nu zit er ook geen fullhd scherm in de handheld.Jumpman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:09:
[...]
Het kan nooit vergelijkbaar zijn met PS4 en XB1, zij hebben net alle techniek in een SLIM en S variant weten te gieten en de Nintendo Switch is nog kleiner met een scherm en een accu.
[ Voor 87% gewijzigd door G4mert op 20-10-2016 16:17 ]
Insta buy denk ik wel ja
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ik persoonlijk denk zelf dat er in het apparaatje/dock waar die in gezet wordt extra hardware zit om het renderen op full HD mogelijk te maken. En dat het scherm/tablet zelf een lagere resolutie heeft waardoor het renderen minder zware processing nodig heeft.Jumpman schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:09:
[...]
EDIT: LOTG was mij voor
Qua games ziet het er erg goed uit, maar ik ben eigenlijk vooral benieuwd of je die tablet straks ook voor meer traditionele tablet zaken kunt gebruiken zoals webbrowsen. Ideaal zou zijn als je het ding naar Android kunt booten, maar daar durf ik niet echt op te hopen. Het zou het wel gelijk een hele makkelijke aanschaf maken als hij een reguliere tablet volledig kan vervangen én een killer game console is
Gamertag: FinrazielNL

[ Voor 15% gewijzigd door rajackar op 20-10-2016 16:14 ]
Bij o.a. 1:27 zie je nog een andere controller...Finraziel schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:12:
Ziet er erg goed uit, comfort lijkt me eigenlijk best ok al zul je denk ik wel echt een losse controller willen voor thuis spelen (dat ding waar je ze in schuift wat helemaal aan het begin gebruikt werd lijkt me niet echt comfortabel).
PSN id: NL_SToRM
Gewoon dit topic. Ik ga de topicstart aanpassen. Komende dagen flink wat info zoeken.AstralizeR schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:11:
[...]
Haha, idd.. op naar een nieuw topic of naam aanpassen
Meer info:
https://www.nintendo.nl/N...systeem-zien-1148687.html
Zie je toch, kan je toch met fysieke controllers samen spelen ergens zonder extra mee te nemenSToRM666 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:14:
Ziet er geinig uit, maar ik snap het nut niet van de verwijderbare controllers bij de tablet. Laat die eraan zitten en dan kun je toch de gewone controller gebruiken om op tv te spelen?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
505 Games
Activision Publishing, Inc.
ARC SYSTEM WORKS Co.,Ltd.
ATLUS CO.,LTD.
Audiokinetic Inc.
Autodesk, Inc
BANDAI NAMCO Entertainment Inc.
Bethesda
CAPCOM CO., LTD.
Codemasters®
CRI Middleware Co., Ltd.
DeNA Co., Ltd
Electronic Arts
Epic Games Inc.
Firelight Technologies
FromSoftware, Inc.
Frozenbyte
GameTrust
GRASSHOPPER MANUFACTURE INC.
Gungho Online Entertainment, Inc.
HAMSTER Corporation
Havok
INTI CREATES CO., LTD.
KOEI TECMO GAMES CO., LTD.
Konami Digital Entertainment Co., Ltd.
LEVEL-5 Inc.
Marvelous Inc.
Maximum Games, LLC
Nippon Ichi Software, Inc.
Parity Bit Inc.
PlatinumGames Inc.
RAD Game Tools, Inc.
RecoChoku Co.,Ltd.
SEGA Games Co., Ltd.
Silicon Studio Corporation
Spike Chunsoft Co., Ltd.
SQUARE ENIX CO., LTD.
Starbreeze Studios
Take-Two Interactive Software, Inc.
Telltale Games
THQ Nordic
Tokyo RPG Factory Co., Ltd.
TT Games
UBISOFT
Ubitus Inc.
Unity Technologies, Inc.
Warner Bros. Interactive Entertainment
Web Technology Corp.
Hieronder zie je een aantal ontwikkelaars en uitgevers die hebben aangekondigd dat ze de Nintendo Switch zullen ondersteunen:
505 Games
ATLUS CO.,LTD.
Audiokinetic Inc.
Autodesk, Inc
Bethesda
CAPCOM CO., LTD.
Codemasters®
CRI Middleware Co., Ltd.
DeNA Co., Ltd
Electronic Arts
Epic Games Inc.
Firelight Technologies
FromSoftware, Inc.
Frozenbyte
GameTrust
HAMSTER Corporation
Havok
INTI CREATES CO., LTD.
LEVEL-5 Inc.
Marvelous Inc.
Maximum Games, LLC
Parity Bit Inc.
PlatinumGames Inc.
RAD Game Tools, Inc.
RecoChoku Co.,Ltd.
SEGA Games Co., Ltd.
Spike Chunsoft Co., Ltd.
SQUARE ENIX CO., LTD.
Starbreeze Studios
Telltale Games
THQ Nordic
TT Games
UBISOFT
Ubitus Inc.
Unity Technologies, Inc.
Web Technology Corp.
Cloud ☁️
Toch wel flinke support tot nu toe op papier
[ Voor 49% gewijzigd door philipnorth op 20-10-2016 16:19 ]
Ja, daar doelde ik ook opGenomDalar1983 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:14:
[...]
Bij o.a. 1:27 zie je nog een andere controller...
Dat demonstreren ze ook in het filmpje, zet de tablet voor je neus neer met de ingebouwde kickstand en je kunt rustig zitten met de controllers in je handen zonder dat je het scherm omhoog moet houden of omlaag moet kijken. Beter voor je nekSToRM666 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:14:
Ziet er geinig uit, maar ik snap het nut niet van de verwijderbare controllers bij de tablet. Laat die eraan zitten en dan kun je toch de gewone controller gebruiken om op tv te spelen?
Gamertag: FinrazielNL
Bevestigd? Want dan ziet het er wel goed uit!rajackar schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:16:
Lijst met 3rd party ontwikkelaars:
505 Games
ATLUS CO.,LTD.
Audiokinetic Inc.
Autodesk, Inc
Bethesda
CAPCOM CO., LTD.
Codemasters®
CRI Middleware Co., Ltd.
DeNA Co., Ltd
Electronic Arts
Epic Games Inc.
Firelight Technologies
FromSoftware, Inc.
Frozenbyte
GameTrust
HAMSTER Corporation
Havok
INTI CREATES CO., LTD.
LEVEL-5 Inc.
Marvelous Inc.
Maximum Games, LLC
Parity Bit Inc.
PlatinumGames Inc.
RAD Game Tools, Inc.
RecoChoku Co.,Ltd.
SEGA Games Co., Ltd.
Spike Chunsoft Co., Ltd.
SQUARE ENIX CO., LTD.
Starbreeze Studios
Telltale Games
THQ Nordic
TT Games
UBISOFT
Ubitus Inc.
Unity Technologies, Inc.
Web Technology Corp.
Hopelijk krijgen we dan ook de volledige spellen, zoals FIFA en niet weer zo'n 'play' variant zoals bij de Wii
[ Voor 4% gewijzigd door Gynnad op 20-10-2016 16:18 ]
Ok, dat had ik even gemist. Ik heb nog nooit een Nintendo console gehad, maar aangezien ik graag platform spellen speel zou het voor mij ook best interessant kunnen zijnHeatWave schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:15:
Zie je toch, kan je toch met fysieke controllers samen spelen ergens zonder extra mee te nemen.
PSN id: NL_SToRM
Wat opvalt is dat het ook allemaal remakes zijn, of is hier sprake van backwards-compatible?
SW-1682-5926-5204
Yep, komt van nintendo.comGynnad schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:17:
[...]
Bevestigd? Want dan ziet het er wel goed uit!
Maaruh guys, dat dock is toch veel te klein voor extra graphics power???
Denk dat we dat wel af kunnen schrijven.
Tevens vraag ik mij af hoeveel kracht dit apparaat daadwerkelijk zal gaan hebben gezien de beperkte afmeting en hij zal het ook lang vol moeten kunnen houden (warmte ontwikkeling).
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik verwacht niet dat die basketbal game 'first party' is.AstralizeR schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:18:
Leuke lijst, helaas alleen 1st party (op Skyrim na?) te zien in het filmpje
Wat opvalt is dat het ook allemaal remakes zijn, of is hier sprake van backwards-compaitble?
Alleen maar een punt dat kapot kan gaan, als ze permanent er op zaten is docken ook prima mogelijk.
Er is ook een switch pro controller, dat geeft al aan dat met de switch controller niet optimaal is.
Nothing to see here
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Dit topic is gesloten.
Discussies over prijzen en bestellingen horen niet hier thuis, maar in dit topic: Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic