Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxRenéxX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-06 09:03
Dext schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:32:
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen:

Our servers are overloaded, please try again later. Sorry for the inconvenience.

Het zit er denk ik gewoon niet in. Ik ben er nu al een paar keer tijdens het betalen uitgeklapt en nu bovenstaande melding. Hemeltergend...
Ik kwam er uiteindelijk doorheen door rustig te refreshen op https://oneplus.net/nl/oneplus-2. Soms lukt het wel en kwam ik weer bij de cart. Ging er weer iets mis en moest ik opnieuw beginnen. Heb nu wel een order geplaatst. Hopelijk helpt dit.

Edit: Het zal alleen wel 3 jaar duren voordat het ding binnenkomt, gezien de drukte :'). Snel vergeten dat ik het überhaupt besteld heb. Dan sta ik later opeens voor een leuke verrassing. Althans... dat is het idee, niet dat het mij gaat lukken om het te vergeten. Oh, waarom ben ik met online bestellingen ook zo ongeduldig :(

[ Voor 20% gewijzigd door XxRenéxX op 12-10-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 23:22
Hier ook gelukt met blijven refreshen, 64 gb variant met een connector erbij besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dext
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-09-2024
Niekjuh schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:38:
Hier ook gelukt met blijven refreshen, 64 gb variant met een connector erbij besteld :)
Zonder heel dramatisch te doen. Het is bij de laatste poging ook gelukt. _/-\o_ Ik was er eerlijk gezegd wel klaar mee. Het heeft 1.5 uur geduurd, maar de bestelling is er doorheen. En vanaf nu zal ik nooit meer iets zeggen over mensen die voor de Apple store gaan liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxRenéxX
  • Laatst online: 25-06 09:03
Dext schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:43:
[...]

Zonder heel dramatisch te doen. Het is bij de laatste poging ook gelukt. _/-\o_ Ik was er eerlijk gezegd wel klaar mee. Het heeft 1.5 uur geduurd, maar de bestelling is er doorheen. En vanaf nu zal ik nooit meer iets zeggen over mensen die voor de Apple store gaan liggen. ;)
Nou toch wel wat zeggen daarover. Dit doe ik in ieder geval nooit meer, het voelt ontzettend sneu om zo je best te moeten doen om 400+ euro te betalen voor iets. Een bizarre gewaarwording.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:38

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Dext schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:43:
En vanaf nu zal ik nooit meer iets zeggen over mensen die voor de Apple store gaan liggen. ;)
Nou, er is wel een verschil tussen een dag en een nacht voor de ingang gaan liggen met je slaapzak, of rond openingstijd aankloppen op een rustige maandagmorgen en om 12:01 onder de voet gelopen te worden door een aanstormende meute. Bij de Apple store gaat het ieder geval nog op order van binnenkomst :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

hier ook op de valreep nog besteld...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:09
Iemand gelukt om de 16gb versie te bestellen?
Stond hier out of stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
ComTech schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:34:
Iemand gelukt om de 16gb versie te bestellen?
Stond hier out of stock.
Je kan beter een 64gb pakken voor die 40 euro extra.
Als er wat films opstaan enzo, is hij zo vol en van die 16gb heb je daadwerkelijk al maar 14gb over

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
jurgenb1990 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 14:54:
[...]

Je kan beter een 64gb pakken voor die 40 euro extra.
Als er wat films opstaan enzo, is hij zo vol en van die 16gb heb je daadwerkelijk al maar 14gb over
Dat weet ik heb zelf de 64gb versie maar voor de vrouw wilde ik kijken of ik de 16gb te pakken kon krijgen.
Die gebruikt toch alleen whatsapp en candycrush heb je geen 64gb voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jero_B
  • Laatst online: 13-09 21:06
ComTech schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:12:
[...]

Dat weet ik heb zelf de 64gb versie maar voor de vrouw wilde ik kijken of ik de 16gb te pakken kon krijgen.
Maar ook geen toestel van 400 euro toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
ComTech schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:12:
[...]

geef er dan gewoon een samsung s4 ofzo haha

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:59
Voor de OnePlus X heb ik een nieuw topic aangemaakt: OnePlus X \[Ervaringen & Discussie hier kunnen we dan in alle rust discussieren over de vermoedelijke specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:17
Sinds zaterdag ook mijn OnePlus Two in huis. Ik had hem op dinsdagochtend besteld, op vrijdag stond er een koerier aan de deur, helaas was ik nog niet thuis.

Toestel bevalt tot op heden prima, ik moet nog wel even wennen aan de grote van het scherm (ik kom van een Galaxy S3).

Reden om voornamelijk voor dit toestel te kiezen is het feit dat hij in het flagship segment zit en de dual-sim optie.

Aangezien ik een telefoon van de zaak heb, ideaal. Niet meer rondsjouwen met 2 toestellen. Daarnaast kan ik gebruik maken van de zakelijke data (4G), terwijl mijn Simyo kaart enkel 3G heeft. Enig nadeel in het dual-sim verhaal is dat je niet per contactpersoon kan kiezen welke SIM hij dient te gebruiken.

Ik ben nog wel op zoek naar USB-C kabels. Er is een mogelijkheid om ze te bestellen via AliExpress, ik zit echter niet te wachten op 10+ dagen shipping. Heeft iemand een goedkoop (Nederlands) alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Dix0r schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 16:04:
Sinds zaterdag ook mijn OnePlus Two in huis. Ik had hem op dinsdagochtend besteld, op vrijdag stond er een koerier aan de deur, helaas was ik nog niet thuis.

Toestel bevalt tot op heden prima, ik moet nog wel even wennen aan de grote van het scherm (ik kom van een Galaxy S3).

Reden om voornamelijk voor dit toestel te kiezen is het feit dat hij in het flagship segment zit en de dual-sim optie.

Aangezien ik een telefoon van de zaak heb, ideaal. Niet meer rondsjouwen met 2 toestellen. Daarnaast kan ik gebruik maken van de zakelijke data (4G), terwijl mijn Simyo kaart enkel 3G heeft. Enig nadeel in het dual-sim verhaal is dat je niet per contactpersoon kan kiezen welke SIM hij dient te gebruiken.

Ik ben nog wel op zoek naar USB-C kabels. Er is een mogelijkheid om ze te bestellen via AliExpress, ik zit echter niet te wachten op 10+ dagen shipping. Heeft iemand een goedkoop (Nederlands) alternatief?
Ik bestel kabels en stekkers vaak via Ebay bij een of andere 'free shipping' boer.
Duurt wel langer, maar kost bijna helemaal niks.

Hoe bevalt jou de accuduur tot nu toe? Ik kom van een Huawei G750 die nog niet vervangen moest worden ware het niet dat het ding kuren begint te vertonen, maar de accuduur daarvan is prima (2 dagen bij matig gebruik, 1 volle dag (dus niet alleen werkdag) bij intensief gebruik).

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 12-10-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 11:09
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/hs5ehi.png
Sinds gistermiddag 13:00 ontkoppeld van de lader. Screentime is 4u15m

Edit: screentime toegevoegd
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/10cp307.png

[ Voor 25% gewijzigd door StephanO1990 op 12-10-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Wat heb je vooral gedaan in die 4 uur schermtijd? Games? Of een beetje bellen/browsen/door de settings pielen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Kan iemand bevestigen of backup & restore gewoon werkt zoals bij standaard Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
HTT-Thalan schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:48:
Wat heb je vooral gedaan in die 4 uur schermtijd? Games? Of een beetje bellen/browsen/door de settings pielen :P.
Ik speel geen games op mijn telefoon, dus het is veel browsen, Youtube, Spotify en Whatsapp gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Jero_B schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:14:
[...]

Maar ook geen toestel van 400 euro toch :D
Ach ze wilde eigenlijk een nog duurdere telefoon (Iphone) maar vind de mijne ook wel mooi.
En dan kan ik nog eens een styleswap cover uitwisselen :)
jurgenb1990 schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:16:
[...]

geef er dan gewoon een samsung s4 ofzo haha
Nee doe maar niet dan komt ze na een maand al dat candycrush zo langszaam start :P
(en kost ook nog €300-,)

Heb nog geprobeerd een 64Gb versie aan te schaffen maar helaas kwam ik er niet door.
Ik wacht wel tot ik eventueel shareable invites krijg die heb ik nog steeds niet gehad.

[ Voor 0% gewijzigd door ComTech op 12-10-2015 20:36 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik vraag me af of ik bij de aanschaf van mijn OP2 uit de "open sale" ook een invite krijg om weer aan een ander te geven. En dan moet ik eens goed nadenken wie ik daar blij mee ga maken, eerst even onder familie/vrienden/collega's polsen.

Ik heb even wat reviews gekeken (meeste mensen doen dat voor de aanschaf) en het lijkt een goeie koop te zijn. Mijn motivatie was vooral een behoorlijke dual-sim phone te kopen die niet gelijk een S6 Duo (600+ euro) was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik kreeg het toestel ongeveer een uur geleden binnen en mijn eerste indruk is positief.

Het toestel voelt solide aan, vingerafdrukscanner is handig (terwijl ik sceptisch was over het nut), het scherm is mooi en alles voelt responsief aan. Ook Oxygen OS kan ik waarderen, hoewel ik wel Nova launcher gebruik vanwege mijn voorkeuren wat betreft homescreens.

Nu eens kijken hoe hij bevalt na langer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
HTT-Thalan schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 20:53:
Ik vraag me af of ik bij de aanschaf van mijn OP2 uit de "open sale" ook een invite krijg om weer aan een ander te geven. En dan moet ik eens goed nadenken wie ik daar blij mee ga maken, eerst even onder familie/vrienden/collega's polsen.

Ik heb even wat reviews gekeken (meeste mensen doen dat voor de aanschaf) en het lijkt een goeie koop te zijn. Mijn motivatie was vooral een behoorlijke dual-sim phone te kopen die niet gelijk een S6 Duo (600+ euro) was.
Ja, die invites ga je krijgen. Hoeveel en op welke termijn is alleen nooit duidelijk bij OnePlus, dat is een kwestie van geluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUTCHSPiRiT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04 09:55
Heb mijn vader ingeschakeld om er een voor me te bemachtigen vandaag. Na een uur kwam hij er door, maar PayPal werkte niet mee. Weer een uur later werd de order gecancelled omdat er dus niet betaald was... Net maar even een support-ticket aangemaakt om te bezien of we alsnog mogen betalen... Eigenlijk te gek voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 17:07
DUTCHSPiRiT schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:40:
Heb mijn vader ingeschakeld om er een voor me te bemachtigen vandaag. Na een uur kwam hij er door, maar PayPal werkte niet mee. Weer een uur later werd de order gecancelled omdat er dus niet betaald was... Net maar even een support-ticket aangemaakt om te bezien of we alsnog mogen betalen... Eigenlijk te gek voor woorden.
Ik hoop dat het je gelukt is want hij staat op dit moment op uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:48
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_218003.html?wid=3

Ik heb deze besteld, en deze komt vandaag of morgen binnen. Moet ik hier nog een Europese rom op zetten of iets dergelijks of is deze gewoon ready to use? Op het moment dat ik nog bepaalde software nodig heb, waar kan ik deze dan downloaden? Op de site van OnePlus word ik zelf niet veel wijzer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Beavbusi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:43:

Ik heb deze besteld, en deze komt vandaag of morgen binnen. Moet ik hier nog een Europese rom op zetten of iets dergelijks of is deze gewoon ready to use? Op het moment dat ik nog bepaalde software nodig heb, waar kan ik deze dan downloaden? Op de site van OnePlus word ik zelf niet veel wijzer...
Let wel op dat je geen LTE 800MHz aankunt met dit model. Voor jou misschien niet belangrijk, maar wellicht wel voor anderen die nu ook dit toestel gaan bestellen.

Geen idee of je er een Europese ROM op kunt zetten. Na unlocken van de bootloader moet je in principe alles kunnen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
pvtonger schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:13:
[...]

Let wel op dat je geen LTE 800MHz aankunt met dit model. Voor jou misschien niet belangrijk, maar wellicht wel voor anderen die nu ook dit toestel gaan bestellen.

Geen idee of je er een Europese ROM op kunt zetten. Na unlocken van de bootloader moet je in principe alles kunnen flashen.
Oh wat betekend dit voor mij? En waar kan ik die dingen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:00
Beavbusi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:18:
[...]

Wat dit voor jou betekend ligt er aan welke provider je hebt. Tmobile gebruikt 800mhz niet, Vodafone en KPN wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Oke ik heb Vodafone, dus dat is wel balen dan. Heb gehoord dat 4g in de grote steden wel werkt, dus dan zou dat voor mij niets uitmaken. Stom dat ik daar niet naar heb gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Beavbusi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:18:
[...]
Misschien niks. Dit zijn de ondersteunde frequenties van het toestel:
2G: GSM 850/900/1800/1900MHz
3G: WCDMA 850/900/1900/2100MHz
4G: FDD-LTE 1800/2100/2600MHz

Kijk dan bij http://maps.mobileworldlive.com/ naar de frequenties die jouw provider aanbiedt. KPN, Vodafone en Tele2 bieden LTE/4G op 800MHz aan. Daar zul je dus niet overal 4G hebben. Maar de telefoon werkt verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn LED laat alle kleuren van de regenboog zien, terwijl er geen notificaties zijn. Meer mensen last van?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mo
  • Laatst online: 20:28
Fried schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:41:
ik ben er nog niet achter hoe ik hem op tril-modus zet.. dus geen geluid. kan ik zelf bijv die schakelaar links instellen? zou handig zijn om een tril-modus te hebben en een compleetstil-modus....
Het is mogelijk om dit met tasker te doen er is een officiele treath op het forum van Oneplus over hoe dit moet ;)

https://forums.oneplus.ne...r-to-all-vib-none.369263/

succes d:)b

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Laatst online: 20:28
Beavbusi schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:43:

Hou er wel rekening mee dat deze niet alle 4G banden in nederland pakt. eigenlijk alleen maar de 1800mhz band.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal offtopicreacties zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Ik vind de autofocus niet heel denderend. Met name van dichtbij heeft ie moeite met scherpstellen. Misschien dat de laser-autofocus van de LG G3 gewoon heel goed is, maar die van de OPT is duidelijk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
pven schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:38:
Mijn LED laat alle kleuren van de regenboog zien, terwijl er geen notificaties zijn. Meer mensen last van?
Merkte het vandaag ook idd.
Heb sowieso dat het paars eerste blauw wordt, dan kort paars en daarna rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Net twee invites ontvangen voor de OP2, ik blijf erover twijfelen of ik er een moet nemen of dat ik moet wachten op de Nexus 6p. Geld is het probleem niet zo zeer, of het nou ~400 of ~600 is. Wat zeggen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
De telefoon werkt trouwens perfect, alleen ven afwachten of de 4g het ook altijd gaat doen. Had hem ook met 6 dagen binnen dus dat is lang niet gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:42
Als ze even duur waren, had ik de 6P gekocht Melvinnie. Al is het alleen maar voor de kale android en snelle updates! Maar ze kosten nu eenmaal niet hetzelfde, dus ben ik voor de OPT gegaan! (Komende vanaf een Samsung Note 3)

[ Voor 32% gewijzigd door Sahi_NL op 13-10-2015 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
melvinnie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:55:
Net twee invites ontvangen voor de OP2, ik blijf erover twijfelen of ik er een moet nemen of dat ik moet wachten op de Nexus 6p. Geld is het probleem niet zo zeer, of het nou ~400 of ~600 is. Wat zeggen jullie?
Ik heb de OPT een 1.5 maand ongeveer nu hij bevalt prima maar ik zit ook te twijfelen om een Nexus 6p te nemen en de OPT te verkopen.
Wat kleine dingen waar ik me aan stoor (software issues en de camera ).
Als ik nu geen OPT had of een invite kreeg ging ik toch wachten op de N6P .
Maar ik kreeg een invite toen er nog weinig over de nieuwe Nexus telefoons bekend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
melvinnie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:55:
Ik vind de nexus 6p niet mooi. Binnenkort ben ik ook de eigenaar van een oneplus 2. Zal laten weten hoe hij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren een OnePlus Two in mijn bezit. Prachtige telefoon. Lekker soepel. Ik kom van een Moto G van 2 jaar oud.

Toestel is groot maar doenbaar. Ik moet al niets anders meer hebben. 6" is te groot voor mij.

Telefoon typt ook lekker met 2 handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion2k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-05 11:34
Sinds gisteren werkt mijn home knop niet meer. Ik heb het toestel nu vier weken. Hij reageert niet meer op vingerafdrukken, de home functie. Ook niet als ik met de settings van de knop speel, nieuwe vingerafdrukken wil configureren en na een reboot. Op het oneplus forum las ik dat een factory reset ook niet hielp.

Hopelijk hoeft hij niet terug gestuurd te worden. Toch jammer, want mijn ervaring met de oneplus one is ontzettend positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/k3oi86.png
Ik mis bij recente apps een kill-all knopje. Is dit een fout, of zit deze optie niet meer in de os? Nu moet ik handmatig alle apps afsluiten. In dit forum wordt de OP2 ook genoemd m.b.tm dit probleem: https://forums.oneplus.ne...disappeared.295499/page-2. Safe mode opstarten werkt trouwens niet in mijn geval.

Daarnaast vind ik de standaard camera app niet fijn. Ik ben overgegaan op CameraNextV10: http://forum.xda-develope...12-cameranextmod-t3086513. Weet iemand of dan dingen zoals laserfocus nog steeds functioneren?
Ik vind het een fijne app die een stuk sneller werkt. Er wordt trouwens in de XDA-thread gesproken over een nieuwe camera app, dus die zal denk ik spoedig volgen.

[ Voor 3% gewijzigd door StephanO1990 op 14-10-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephanO1990 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:33:
...
Ik mis bij recente apps een kill-all knopje. Is dit een fout, of zit deze optie niet meer in de os? Nu moet ik handmatig alle apps afsluiten. ...
Ik zie ook dat je de Google search bar mist, wellicht heb je een setting verandert waardoor die "X" button ook niet meer zichtbaar is? Hij staat nl. wel in diezelfde regel aan de rechterkant (ook bij de laatste OS update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 22:12
Weet iemand hoe je een screenshot maakt op het toestel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:43:
[...]

Ik zie ook dat je de Google search bar mist, wellicht heb je een setting verandert waardoor die "X" button ook niet meer zichtbaar is? Hij staat nl. wel in diezelfde regel aan de rechterkant (ook bij de laatste OS update).
Thanks, dan zal ik even moeten kijken in de instellingen. Misschien in de Apex Launcher een dergelijke instelling toegepast.
NehcslowZ schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:54:
Pwr en vol down ingedrukt houden.

[ Voor 18% gewijzigd door StephanO1990 op 14-10-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:00
NehcslowZ schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 12:54:
Power button lang inhouden krijg je een menu.
Reboot, shutdown en screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 22:12
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Sinds gisteren ook 'n OP2, niet superveel anders dan de OPO natuurlijk. Vind dit toestel wat chiquer ogen. Verschil tussen OxygenOS en CM valt ook wel mee, al mis ik 'n paar dingen.

Ik zie graag 'n percentage van de accu in 't cirkeltje, moet ik nog eens uitzoeken. Ook 't ledje als m'n telefoon aan de lader ligt vind ik niet fijn (dat doet de mijne namelijk vooral 's nachts en dan wil ik slapen).

Verder werken de gestures bij mij niet om camera en zaklamp te starten en vond ik longpress back button om een app te sluiten ook wel handig.

Voor de rest redelijk wat als vanouds in kunnen stellen :Y

[ Voor 13% gewijzigd door Eric_Cantona op 14-10-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Eric_Cantona schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:35:
Ik zie graag 'n percentage van de accu in 't cirkeltje, moet ik nog eens uitzoeken. Ook 't ledje als m'n telefoon aan de lader ligt vind ik niet fijn (dat doet de mijne namelijk vooral 's nachts en dan wil ik slapen).

Verder werken de gestures bij mij niet om camera en zaklamp te starten en vond ik longpress back button om een app te sluiten ook wel handig.
Je kan de batterij indicator veranderen in een batterijtje, een cirkel en een percentage, voor zover ik weet geen combinatie daarvan. Verder staan de gestures by default uit, dus ik weet niet of je die al aan hebt gezet? Ook moet je redelijk drukken om de beweging voor elkaar te krijgen, voor mij vergelijkbaar als je de vingerafdrukscanner indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
lllustrious schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:51:
[...]

Je kan de batterij indicator veranderen in een batterijtje, een cirkel en een percentage, voor zover ik weet geen combinatie daarvan.
Ik weet niet of t bij de OnePlus 2 hetzelfde is (zal dus eigenlijk wel niet dan), maar bij OPO met Cyanogen is dit wel mogelijk.
Instellingen-> statusbalk -> accupercentage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

lllustrious schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:51:
[...]

Je kan de batterij indicator veranderen in een batterijtje, een cirkel en een percentage, voor zover ik weet geen combinatie daarvan. Verder staan de gestures by default uit, dus ik weet niet of je die al aan hebt gezet? Ook moet je redelijk drukken om de beweging voor elkaar te krijgen, voor mij vergelijkbaar als je de vingerafdrukscanner indrukt.
Heb de opties gezien, bij cm kun je dus 'n cirkel met percentage krijgen.

Gestures staan aan, moet wat harder drukken inderdaad. Dan voel je 'n tril. Bij de scanner hoef ik dat juist helemaal niet.
THWIT schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:03:
[...]

Ik weet niet of t bij de OnePlus 2 hetzelfde is (zal dus eigenlijk wel niet dan), maar bij OPO met Cyanogen is dit wel mogelijk.
Instellingen-> statusbalk -> accupercentage
Nee dus, helaas.

[ Voor 18% gewijzigd door Eric_Cantona op 14-10-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Zit er op de oneplus two standaard een screenprotector als je hem uit de doos haalt? Lijkt wel zo, maar krijg hem erniet makkelijk van af. Dan maar even laten zitten als het zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Beavbusi schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 18:41:
Zit er op de oneplus two standaard een screenprotector als je hem uit de doos haalt? Lijkt wel zo, maar krijg hem erniet makkelijk van af. Dan maar even laten zitten als het zo is
Yep zit een screen protector op af fabriek.
Vond het een slechte dus gelijk eraf gehaald gaat wat lastig begin bij de speakergrill bovenaan nagel eronder en je trekt hem er zo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Welke raad jij aan? Wil zo''n zwarte ottercase ook en misschien dat tempered glass dingetje van de site. De ottercases zijn nu alleen niet te verkrijgen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb wel eens een ottercase gehad om een iPhone4S en ik vond het maar een lomp ding.
Beschermt goed, maar wel een beetje teveel van het goeie misschien (ik weet niet wat voor beroep of omgeving je hebt dat je die bescherming wellicht juist nodig vind).

De G750 is ondanks de flip cover al behoorlijk gehavend maar dat was dan weer zo'n cheap toestel (gekocht als tryout) dat me dat niet veel deed. Met de OPT wil ik wel voorzichtiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
HTT-Thalan schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:36:
Ik heb wel eens een ottercase gehad om een iPhone4S en ik vond het maar een lomp ding.
Beschermt goed, maar wel een beetje teveel van het goeie misschien (ik weet niet wat voor beroep of omgeving je hebt dat je die bescherming wellicht juist nodig vind).

De G750 is ondanks de flip cover al behoorlijk gehavend maar dat was dan weer zo'n cheap toestel (gekocht als tryout) dat me dat niet veel deed. Met de OPT wil ik wel voorzichtiger zijn.
Ik dus ook en ben nogal van het lompe met mijn telefoons dus zoek een goede bescherming deze keer. Iemand anders tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:29
Het verbaast me een beetje dat er nog geen enkele post (althans volgens de search) over de komst van marshmallow naar dit toestel is.

Is er al enig idee of en op welke termijn de OPT Android 6.0 krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Beavbusi schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:42:
[...]

Ik dus ook en ben nogal van het lompe met mijn telefoons dus zoek een goede bescherming deze keer. Iemand anders tips?
Er schijnt al een hele goeie screenprotector op te zitten (factory installed) en je kunt er direct een flip cover bij bestellen. Zoniet kun je daar ook een hoop varianten van op eBay vinden. Otterbox beschermt natuurlijk ook wel tegen stof en spatwater - waar heb jij momenteel de meeste moeite mee qua schades?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Eric_Cantona schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:35:
Ook 't ledje als m'n telefoon aan de lader ligt vind ik niet fijn (dat doet de mijne namelijk vooral 's nachts en dan wil ik slapen).
Je kunt niet zoals bij de OPO naar instellingen > scherm en verlichting > acculed, onderaan selecteren?

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
HTT-Thalan schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:51:
[...]

Er schijnt al een hele goeie screenprotector op te zitten (factory installed) en je kunt er direct een flip cover bij bestellen. Zoniet kun je daar ook een hoop varianten van op eBay vinden. Otterbox beschermt natuurlijk ook wel tegen stof en spatwater - waar heb jij momenteel de meeste moeite mee qua schades?
Laten vallen over het algemeen. Mijn HTC onem8 was ook nog eens in te water gevallen 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Beavbusi schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:22:
[...]

Laten vallen over het algemeen. Mijn HTC onem8 was ook nog eens in te water gevallen 😬
Dan moet je gewoon een Huawei kopen, die van mij is al honderden keren uit mijn handen gekletterd met én zonder hoes erom en leeft nog steeds oOo. Die van mijn vrouw idem ditto en die heeft ondertussen ook een nachtje bij -18 (per ongeluk in de vriezer gestopt - don't ask). Een hoes doet natuurlijk ook maar zoveel bovenop de stootvastheid van het toestel zelf, en ik heb nog geen flauw idee hoe stevig of valbestendig de OPT is.

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 14-10-2015 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

mark de man schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 22:03:
[...]

Je kunt niet zoals bij de OPO naar instellingen > scherm en verlichting > acculed, onderaan selecteren?
Ik heb alleen 'n kopje weergave, daar wordt niks aangegeven. Onder kopje persoonlijk-aanpassing staan de led-notificaties om de kleuren te kiezen, maar geen uitschakelmogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Beavbusi schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:14:
Welke raad jij aan? Wil zo''n zwarte ottercase ook en misschien dat tempered glass dingetje van de site. De ottercases zijn nu alleen niet te verkrijgen helaas.
Ik heb via onderste site

http://www.oneplus-shop.nl/oneplus-two/back-cases/

deze
ORZLY FLEXI-SLIM CASE ROOD
en deze aangeschaft, ben zeer tevreden van beide producten.
Diztronic Ultra TPU Case Grijs OnePlus Two

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
NVT schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:07:
[...]

Ik heb via onderste site

http://www.oneplus-shop.nl/oneplus-two/back-cases/

deze
ORZLY FLEXI-SLIM CASE ROOD
en deze aangeschaft, ben zeer tevreden van beide producten.
Diztronic Ultra TPU Case Grijs OnePlus Two

Gr,
Waarom heb jij deze beide besteld? Lijken nogal gelijkwaardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
pelt schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:00:
Het verbaast me een beetje dat er nog geen enkele post (althans volgens de search) over de komst van marshmallow naar dit toestel is.

Is er al enig idee of en op welke termijn de OPT Android 6.0 krijgt?
Heb maandag eentje besteld en daarnet even gegoogled. Geen definitieve data te vinden. Maar de geruchten rekenen op januari/februari in 2016 Gewoon even geduld hebben dus. De devs zijn ook druk met oxygen echt goed te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Beavbusi schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 18:13:
[...]

Waarom heb jij deze beide besteld? Lijken nogal gelijkwaardig?
Diztronic is steviger, de rode vond ik leuk kan ik afwisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
THWIT schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:53:
[...]

En dat bewijst dus maar weer hoe sterk de marketingstrategie van OnePlus is... Kost heel wat minder dan die wereldwijde TV-reclames van Samsung, maar 't weet jou wel meteen over de streep te trekken.
Absoluut, maar nevertheless heb ik het toestel (ongeopend) meteen te koop gezet: V&A aangeboden: OnePlus 2 64GB Zwart (Gesealed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Heb de Oneplus 2 gister binnen gekregen. Overgenomen van een mede tweaker (Ruffzz).

Volgende punten bevallen me tot dusver.

- bouw kwaliteit
- vingerafdruk scanner
- scherm
- bel kwaliteit
- camera kwaliteit

Wat bevalt me minder

- batterij
- camera snelheid (autofocus is in het donker niet snel).
- google searchbar

Ik heb het toestel ook even vergeleken met mijn Jiayu S3. Deze draait extreme 5.1

Apps:

De apps starten sneller op met de Jiayu s3. De oneplus 2 is echter sneller uitgeladen. Er lijkt een delay te zitten in het opstarten van de apps op de oneplus 2. Voor mij niet hinderlijk.

Camera:

De autofocus op de Jiayu s3 is sneller maar de fotos zijn wel minder scherp dan op de Oneplus 2.

Scherm:

Vind het scherm op de oneplus 2 mooier. Betere kleurweergave, maar dit is persoons gebonden.

Speakers:

Vind de speakers op de Oneplus 2 beter. Het geluid klinkt wat voller. De Jiayu S3 kan echter wel vele malen harder.

Bel kwaliteit:

De Oneplus 2 klinkt wat voller. De Jiayu s3 is scheller.

Batterij:

De batterij van de Jiayu s3 is vele malen beter. Betere standby tijd, maar gaat ook langer mee met browsen, videos etc. Hoop dat oneplus nog een update uitbrengt om dit te optimaliseren.

[ Voor 8% gewijzigd door bangsat op 17-10-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Eric_Cantona schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:27:
[...]

Ik heb alleen 'n kopje weergave, daar wordt niks aangegeven. Onder kopje persoonlijk-aanpassing staan de led-notificaties om de kleuren te kiezen, maar geen uitschakelmogelijkheid.
Hmm, denk ook niet dat het bij meldingen of accu oid te vinden is.

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb het nu al een paar keer gehad dat het scherm niet meer uit zichzelf uitgaat. Wat ik dan doe is of het scherm handmatig dimmen, of de telefoon herstarten waarna hij weer automatisch dimt.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is zonder herstart?

Ik krijg net een melding dat Oxygen 2.1.1 beschikbaar is. Vanavond (ofzo) maar eens kijken, want daarna moet ik weer root'en.

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 19-10-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:06:

Ik krijg net een melding dat Oxygen 2.1.1 beschikbaar is. Vanavond (ofzo) maar eens kijken, want daarna moet ik weer root'en.
2.1.1 is sinds vorige week al beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:26:
[...]

2.1.1 is sinds vorige week al beschikbaar.
Raar dat ik die melding niet eerder heb gehad. Hoe dan ook: interessant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:41:
[...]

Raar dat ik die melding niet eerder heb gehad. Hoe dan ook: interessant. :)
Gaat bij OP altijd geleidelijk. Zij geven de update niet voor iedereen tegelijk vrij. Je hebt zelf ook de mogelijkheid om handmatig te scannen op updates: Instellingen --> Over de telefoon --> Systeemupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik krijg die update niet voor elkaar omdat m'n toestel verankerd zou zijn. Betekent dat, dat ik 'm geroot heb? Krijg 't nergens gevonden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Eric_Cantona schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:11:
Ik krijg die update niet voor elkaar omdat m'n toestel verankerd zou zijn. Betekent dat, dat ik 'm geroot heb? Krijg 't nergens gevonden ook.
Als je hem geroot hebt of andere wijzigingen aangebracht aan het systeem dan faalt de update.
Hij kijkt of er iets gewijzigd is in /system dacht ik.
Had zelf een andere DPI waardoor de update ook faalt.
Even alles terugzetten en dan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:17
Ik begin me inmiddels toch wel erg te irriteren aan een bug in de software. Heeft iemand enig idee of er een oplossing voor is, of waar ik mijn bug in kan leggen?

Wanneer je gebruik maakt van de dual-sim functie, heb je in het SIM Cards menu de optie om bij Calls je prefered kaart te kiezen. Ik heb de optie 'Ask every time' gekozen i.v.m. werk/prive. Wat er gebeurd is dat er random na ongeveer 1 dag toch een prefered SIM gekozen word. Met als resultaat dat ik vanochtend mijn baas aan het bellen was met mijn privenr.

Edit:
Inmiddels ook een thread gevonden waar dit issue besproken word

https://forums.oneplus.ne...ual-sim-bug.371786/page-3

[ Voor 12% gewijzigd door Dix0r op 19-10-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Eric_Cantona schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:11:
Als je m geroot hebt moet je de OP2 handmatig updaten via de recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

itsFuzeh schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:00:
[...]

Als je m geroot hebt moet je de OP2 handmatig updaten via de recovery.
Waar kan ik de zips vinden?
Zelf al gezocht? Iets meer eigen input wordt zeer gewaardeerd

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 24-10-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBouwman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-08 17:07
Kiezen jullie SwiftKey of Google keyboard en waarom? Op dit moment ben ik swiftkey aan het proberen maar de instellingen app lagt enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
TheBouwman schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:39:
Kiezen jullie SwiftKey of Google keyboard en waarom? Op dit moment ben ik swiftkey aan het proberen maar de instellingen app lagt enorm.
Ik gebruik Swiftkey omdat ik de app al een jaar of twee gebruik en het een prima toetsenbord is. Het was altijd ook echt beduidend beter dan andere apps en het standaard toetsenbord. Met name de aanpassingsmogelijkheden en voorspelling van woorden zijn erg goed. De voorspelling "leert" bepaalde voorkeuren aan en dat is erg handig. Je gebruikt namelijk best vaak bepaalde combinaties van woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 12:50
ComTech schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:47:
Had vandaag iets geks.
Ik schakel het scherm meestal uit door 1 van de onscreen knoppen lang ingedrukt te houden dit heb ik zo ingesteld.
Nu pakte ik de telefoon een tijdje later weer stond de verlichting (blauw) nog aan van die knoppen.
Dat vreet wel batterij denk...
Zal het eens een tijdje met de knop zelf doen kijken of het daaraan ligt.
Het is mij ook een aantal keer opgevallen dat de blauwe leds van de 2 hardware knoppen soms nog aan blijven wanneer het scherm uit staat. Ik doe mijn scherm altijd uit door middel van de aan/uit knop aan de zijkant..

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
IseT schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:01:
[...]

Het is mij ook een aantal keer opgevallen dat de blauwe leds van de 2 hardware knoppen soms nog aan blijven wanneer het scherm uit staat. Ik doe mijn scherm altijd uit door middel van de aan/uit knop aan de zijkant..

Same hier! Ik heb zelf het idee dat het een combinatie van uitzetten + fingerprint-sensor is. Ik heb het echter nog niet kunnen reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
[...]

Ik heb af en toe hetzelfde probleem met de leds. Door het scherm aan- en uit te zetten is het weer opgelost.

Des te vreemder vind ik dat als ik m'n telefoon met de knop aan de zijkant sluimer en een paar seconden daarna wil ik m weer gebruiken, dat de telefoon m'n afdruk herkent, want hij trilt eventjes, maar het beeldscherm gaat niet aan. Een tweede keer scannen en hij gaat wel meteen weer aan.

[ Voor 0% gewijzigd door StephanO1990 op 21-10-2015 00:07 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Laatst online: 17-06 14:23
Gisteren geprobeerd het voicemailnummer in te stellen zodat je met langdrukken op de 1 meteen je voicemail kunt bellen, echter weigert Oxygen het nummer op te slaan (Fout met oproepinstellingen. Kan het voicemailnummer niet wijzigen).
Iemand anders ook dit probleem?
(Heb overigens T-Mobile)

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Swype, maar eigenlijk alleen omdat ik die al jaren gebruik en geen zin heb in iets nieuws. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 20:59
Swiftkey! Ik vind het een super handig toetsenbord. De skins, indeling en grootte zijn aan te passen. De voorspelling is naar mijn mening de beste die er is!

Ik heb het bij mij ingesteld dat er standaard een cijfer rij boven in staan. Ideaal op zo'n groot scherm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Mr. Happy schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 07:27:
Gisteren geprobeerd het voicemailnummer in te stellen zodat je met langdrukken op de 1 meteen je voicemail kunt bellen, echter weigert Oxygen het nummer op te slaan (Fout met oproepinstellingen. Kan het voicemailnummer niet wijzigen).
Iemand anders ook dit probleem?
(Heb overigens T-Mobile)
Werkt hier wel goed, Vodafone overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Laatst online: 17-06 14:23
Eric_Cantona schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:32:
[...]

Werkt hier wel goed, Vodafone overigens.
Dan ligt het wss aan t-mobile... dan zal ik ze toch maar even lastigvallen ;)

Net T-Mobile gesproken: "dit ondersteunen ze niet..." 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Happy op 21-10-2015 15:38 ]

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
rens-br schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:46:
[...]

Swiftkey! Ik vind het een super handig toetsenbord. De skins, indeling en grootte zijn aan te passen. De voorspelling is naar mijn mening de beste die er is!

Ik heb het bij mij ingesteld dat er standaard een cijfer rij boven in staan. Ideaal op zo'n groot scherm!
Precies, ik gebruik het voornamelijk vanwege de automatische taal herkenning. Ik gebruik vollop 3 talen en hoef sinds Swiftkey nooit meer na te denken in welke taal ik ga typen voor ik ga schrijven.

Heerlijk toestenbord en kan niet meer zonder. De skins kunnen me overig gestolen worden, de meest eenvoudige heeft de voorkeur bij mij
[...]

Ik heb er juist last van als ik double tap op home knop mijn toestel vergrendel. Dan moet ik hem wakker maken en via de knop aan de zijkant drukken en dan gaan ze wel mee uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Inmiddels met Xposed m'n wensen voor elkaar gekregen:
- cirkel batterij met percentage
- datum en weekdag in statusbalk
- internetsnelheid in statusbalk
- vergrendelscherm opschonen (telefoon- en camera-icoon weg)
- Led uitgeschakeld.

Allemaal via Gravitybox, werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Roobje schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 17:40:
[...]

Ik heb er juist last van als ik double tap op home knop mijn toestel vergrendel. Dan moet ik hem wakker maken en via de knop aan de zijkant drukken en dan gaan ze wel mee uit
Dat kun je instellen bij instellingen-knoppen
Daar kun je van elke hardware knop instellen wat hij doet bij dubbel tap lang ingedrukt houden wat ze doen .
Waarschijnlijk dus ingesteld dat bij dubbel tap op de homeknop het scherm vergrendeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
ComTech schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:00:
[...]

Dat kun je instellen bij instellingen-knoppen
Daar kun je van elke hardware knop instellen wat hij doet bij dubbel tap lang ingedrukt houden wat ze doen .
Waarschijnlijk dus ingesteld dat bij dubbel tap op de homeknop het scherm vergrendeld.
Jôh, heb het ook over het blauwe lichten die aan blijven als je je telefoon laat slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
Roobje schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:32:
[...]

Jôh, heb het ook over het blauwe lichten die aan blijven als je je telefoon laat slapen
8)7 ben niet helemaal wakker denk (beetje drukke dag gehad)

Heb het probleem met de verlichting van de hardware knoppen trouwens nog niet meegemaakt op versie 5.1.1 van oxygenOs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _birdie_
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:06
Ik heb een update failed van de system software 2.1.1 (geen root) .. zegt update failed (na zeer trage download van 78mb) en blijft om de update vragen .. en ja facebook doet het niet echt lekker (dat zou deze update moeten oplossen). Iemand zelfde probleem ?

Android A54, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M2, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Iemand al benchmarks gedraaid? Hier een schamele 55k. Niet echt denderend. Volle batterij. 64 bit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pimorez schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:18:
[...]

Same hier! Ik heb zelf het idee dat het een combinatie van uitzetten + fingerprint-sensor is. Ik heb het echter nog niet kunnen reproduceren.
Heb ook nog een kleine bug ontdekt.
1) Stel je gebruikt fingerprint scanner voor te unlocken.
2) Phone is unlocked en je laat het scherm uitgaan. Maar je hebt de instellingen zo ingesteld dat hij niet direct locked als het scherm uit is.
3) Dan ben ik vaak niet zeker of hij nu locked is of niet, want hij locked na 10 seconden ofzo.
4) Ik gebruik fingerprint scanner opnieuw en toestel trilt zoals dat hij unlockt. Maar hij doet gewoonweg niets. Als ik dan de aan/uit-knop indruk komt het scherm tevoorschijn, unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:42:
[...]

Heb ook nog een kleine bug ontdekt.
1) Stel je gebruikt fingerprint scanner voor te unlocken.
2) Phone is unlocked en je laat het scherm uitgaan. Maar je hebt de instellingen zo ingesteld dat hij niet direct locked als het scherm uit is.
3) Dan ben ik vaak niet zeker of hij nu locked is of niet, want hij locked na 10 seconden ofzo.
4) Ik gebruik fingerprint scanner opnieuw en toestel trilt zoals dat hij unlockt. Maar hij doet gewoonweg niets. Als ik dan de aan/uit-knop indruk komt het scherm tevoorschijn, unlocked.
Ik herken exact dit probleem. Ik heb het een paar post hierboven beschreven, maar de jouwe is duidelijker ;)
Bij de tweede keer met fingerprint unlocken en het is wel in orde. Dat zou bij jou ook het geval moeten zijn lijkt me.
Pagina: 1 ... 10 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de OnePlus 2, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.
- Rooten en Custom Rom's: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's
- RMA aanvragen en service: [OnePlus] RMA & Support.