Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:08
stin00 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:53:
V&A aangeboden: OnePlus 2 64GB Zwart - Sealed

Gast vraagt €600 voor z'n one plus two, smerige handelaren :D
Proberen kan geen kwaad he :p
Hoe minder er in omloop zijn hoe meer ze waard zijn. Sommigen hebben er veel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Laatst online: 19:38
stin00 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:53:
V&A aangeboden: OnePlus 2 64GB Zwart - Sealed

Gast vraagt €600 voor z'n one plus two, smerige handelaren :D
Inderdaad :9 Hier is hij te koop voor 457,- incl. verzendkosten. Ik heb hier zelf de Note 5 gekocht die niet te koop is in Europa.

Als je hem dan toch eerder wilt hebben en er 50,- meer voor over hebt..

http://www.eglobalcentral...tone-black-oxygen-os.html

[ Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 31-08-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
*edit*

[ Voor 93% gewijzigd door 418O2 op 31-08-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kosmetdesnor123
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-06 12:09
Heb mijn Oneplus Two verkocht na een week gebruiken. Voor mij was de matige accu-duur toch wel echt een bottleneck. Hiervoor een iPhone 6 gehad, Oneplus One en Nexus 5: daarmee kwam ik de dag volledig door.

Bij mijn Oneplus Two zag ik de procenten er gewoon af vallen terwijl ik 'm gebruikte om bijvoorbeeld te internetten. Werd 's ochtends wakker, vervolgens 30 minuten in de bus naar werk en dan was ik al op 80%... Dat is gewoon niet leuk meer!

Voorderest: prachtig toestel, zeer premium look en feel, fingerprint deed het helemaal prima en hij werd bij intensief gamen gemiddeld warm. Ook het scherm is echt fantastisch.

Zeker kopen als je vertrouwd op een firmware update m.b.t. batterij (of als je een gemiddelde gebruiker bent die niet continue op z'n telefoon zit).

edit: ik heb 'm overigens voor 550 euro verkocht. Zelf gekocht voor 525 dus ik sla er nog een klein slaatje uit... Maar voel me niet aangesproken i.v.m. "vieze handelaartjes" ... Gewoon het vrije-markt principe.

[ Voor 12% gewijzigd door Kosmetdesnor123 op 31-08-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

We hebben een OnePlus 2 Rooten en Custom Rom topic! zie: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie282
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 23:22
Hallo,

Ik heb vanmorgen een invite in mijn mailbox gekregen. Deze heb ik perongeluk geclaimd, is er hier iemand die de one plus two wil kopen?

Groeten,

Joost van Tricht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
jopie282 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:42:
Hallo,

Ik heb vanmorgen een invite in mijn mailbox gekregen. Deze heb ik perongeluk geclaimd, is er hier iemand die de one plus two wil kopen?

Groeten,

Joost van Tricht
Daarvoor hebben we dit topic [OnePlus 2] Invite-topic

enne, de groeten doen we al autmatisch hier aan elkaar op het forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie282
  • Laatst online: 10-09 23:22
Maar daar staan hele duidelijke regels over een invite op toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
jopie282 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:05:
Maar daar staan hele duidelijke regels over een invite op toch?
Als er daar duidelijke regels over staan, is het zeker niet de bedoeling het hier te plaatsen en die regels te negeren. Dit topic is over de ervaringen met het toestel, niet over dingen zoals invites en hoe hem aan te schaffen/prijzen.

Ik snap dat het als nieuw lid wat streng/ondoorzichtig kan zijn, maar zo is het wel overzichtelijk en weet iedereen waar hij aan toe is.

[ Voor 14% gewijzigd door Bartske op 02-09-2015 16:12 ]

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Ik ben heel erg geinteresseerd in de Oneplus reeks. Maar nu lijkt het er op dat de OPO een echte flagshipkiller was voor een mooie prijs met alle opties en dat de OPT eigenlijk maar een slappe sequal is als opvolger en 25% duurder.

Het lijkt er erg op in mijn ogen dat ze met de OPO een hype hebben gecreëerd om zo met de OPT er een commercieel slaatje uit te slaan of iig meer terug te verdienen. Alles lijkt nauwelijk echt beter krijg ik het idee. Ook de score op Antutu is nauwelijks hoger.

Wie kan beargumenteren dat ik een OPT moet kopen ipv een OPO ter vanging van mijn Galaxy S3? Want ik zie het nog even niet.

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Guru1000 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:35:
Ik ben heel erg geinteresseerd in de Oneplus reeks. Maar nu lijkt het er op dat de OPO een echte flagshipkiller was voor een mooie prijs met alle opties en dat de OPT eigenlijk maar een slappe sequal is als opvolger en 25% duurder.

Het lijkt er erg op in mijn ogen dat ze met de OPO een hype hebben gecreëerd om zo met de OPT er een commercieel slaatje uit te slaan of iig meer terug te verdienen. Alles lijkt nauwelijk echt beter krijg ik het idee. Ook de score op Antutu is nauwelijks hoger.

Wie kan beargumenteren dat ik een OPT moet kopen ipv een OPO ter vanging van mijn Galaxy S3? Want ik zie het nog even niet.
Ik denk er precies hetzelfde over, daarom dat ik de OPT zal overslaan.

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Dan koop je toch een OPO? Als je geen reden ziet waarom de OP2 beter is dan een OPO dan is de OPO een uitstekende aankoop voor een hele nette prijs.

• Guru1000
Misschien zie ik nog dingen over het hoofd waarom hij echt beter is. Ik ben best bereid om meer te betalen dat is het niet en een finger print scanner is best handig. Het prijsverschil is niet echt groot te noemen, maar alleen 100,- betalen voor de fingerprint scanner vindt teveel als de batterij duur weer slechter is dan de OPO.

De reden dat ik mijn S3 weg doe is omdat de accu het geen dag meer vol houdt en hij traag wordt/is.

[ Voor 19% gewijzigd door Guru1000 op 03-09-2015 13:05 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Zelf heb ik een OPO en daar ben ik wel tevreden over.
Goed toestel. Snel genoeg. 64GB opslagruimte voor idd een mooie prijs (ook nu nog wel).

Zelf had ik meer verwacht van de OPT. Zeker qua batterij.
Ik laat de OPT dan voorlopig ook varen en hou mijn OPO nog even lekker.

Als je geen fingerprint nodig hebt. En accuduur belangrijk is, dan is een OPO nog steeds een mooie aanbieding als je het mij vraagt

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Droid

Ik heb nu sinds gisteren de OPT en ik kan zeker zeggen dat ik m fijner vind dan de OPO. De telefoon zelf ligt al fijner in de hand en voelt meer premium aan. Ook zegt een antutu score niet alles, je moet niet verwachten dat een score verdubbelt tegenover de voorganger aangezien de 801 ook al een goede processor was. De OPT staat wel bovenaan in t lijstje van antutu. Ook het scherm is weer van wat betere kwaliteit in mijn ogen. De camera is tov de OPO zeker verbeterd, focust nu sneller door de laser autofocus en maakt betere fotos in donkere omstandigheden. Vingerafdrukscanner is erg handig en werkt erg goed (sneller dan bij de iPhone 6). Over de batterij kan ik nog niet veel zeggen, sinds 7:00 vanmorgen in gebruik en nu nog 60%. Dit is mijn mening over de OPT na een dag :p

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
Gisteren kreeg ik mijn invite ook binnen. Ik heb nog even kort getwijfeld maar toch maar besteld. Gelijk ook maar bamboe achterkant, screenprotector, micro USB adapter en de flip-cover erbij besteld.
Nu kijken wanneer hij komt.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
Die adapters kosten 1,30 in china via ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mij OPT nog niet volledig in gebruik maar mis wel een aantal features t.o.v. de OPO:
- beperkte camera opties, alleen Beauty, HDR en Clear Image opties, max 12.4MP op 4:3
- ik mis heel wat opties in quick settings, zoals LTE, audio etc. De brightness slider krijg ik niet weg.
- mis de de adaptive brightness en live display feautures van cyanogenmod.
- geen extended desktop.
- privacy guard features van cm zijn uitgebreider.

Voordeel: Oxygen OS is nog volop in ontwikkeling dus softwarematig kan er nog veel verbeterd worden

Verder nog dingen die opvallen tot nu toe:
- Veranderen van backcover is supermakkelijk.
- Fingerprint sensor is top.
- Schakelaar voor uitzetten notificaties aan de zijkant vind ik erg handig.
- Dual sim nog niet gebruikt maar lijkt me erg handig voor o.a. op vakantie.
- vind hem persoonlijk bij normaal gebruik (nog) niet duidelijk sneller dan de OPO. heb bij zowel de OPT als de OPO in developer options window en transition animation en animator duration op .5x gezet.
- ga overstappen naar KPN en vandaar dat ik de overstap naar de OPT heb gemaakt voor de LTE frequenties dat was een minpuntje van de OPO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
@Axel23: je zegt dat je de adaptive brightness mist, maar het is toch waardeloos als je avonds in bed ligt dat het ding maximaal licht geeft en je hem zelf lager moet instellen en de volgende dag op straat het ding weer hoger moet zetten.

Lees net dat het een extra instelling is op de auto brightness. Die gebruikte ik toch al nooit, wil gewoon full automatic

[ Voor 21% gewijzigd door Guru1000 op 07-09-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik mijn OPO nu heb ingesteld adaptive + live display past hij zich automatisch aan, dus 's avonds verandert de kleurtemperatuur en is het niet fel voor je ogen, in tegenstelling tot de OPT daar moet ik brightness handmatig terugbrengen...
Heb het toestel pas net dus ken nog niet alle opties maar vooralsnog kan ik geen auto instelling vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 22:44
Zijn er nog (of al) tweakers met OnePlus 2 aardingsproblemen?

YouTube: OnePlus Two "Home Button/scanner" lag when grounding the frame OTA 2.0.2

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:07

BPP

Toch wel belachelijk hoe sommigen denken een slaatje te kunnen slaan uit OP producten. Het lijkt wel Apple. Ik zie nu iemand die de OP2 voor 530 aanbiedt. Het grote voordeel van de OP was juist dat hun producten relatief laag zijn geprijsd. Maar voor 500+ krijg je vergelijkbare producten met de G4, S6, M9 etc. En wél :P met NFC en minder gezeik met garantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Parshift
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 12:27
Helaas wel :/

En er zijn er behoorlijk wat, maar nog steeds stilte van Oneplus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:34
Als er meerdere gevallen zijn, onafhankelijk van elkaar gaat elke fabrikant er naar kijken. Hoewel het vaak prettig Is om te horen dat ze het gaan onderzoeken, is menigeen fabrikant niet erg goed in de communicatie omtrent dit soort zaken. Maar dat ze het onderzoeken staat vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Knip, geen invites

[ Voor 85% gewijzigd door The Wizard op 09-09-2015 09:59 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:56
Haha wat een dubbel gevoel toch. Vrijwel geen interesse in de OP2, niet aangemeld op de lijst voor een invite en dan gisteren toch een invite ontvangen (blijkbaar grote batch verstuurd) als koper van de OP1.

Mijn nieuwsgierigheid om nieuwe toestellen te proberen tracht de bovenhand te nemen op de rationaliteit... van zo'n OP2 geraak je dan weer wel vlotjes af met amper verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 september 2015 @ 03:40:
Ik heb een key voor invite voor een oneplus 2 maar ga hem zelf niet halen, wie wil stuur een pm en dan krijgt de eerste die zich meldt hem. :)
Gemakkelijker om het hier te posten. [OnePlus 2] Topic voor shareable Invites

Gisteren via een gulle tweaker een OPT invite mogen ontvangen en direct besteld met een screen protector en ander achterkantje. Ben zeer benieuwd hoe hij aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=44885037,noline]BPP schreef op dinsdag 08 september 2015
En wél :P met NFC en minder gezeik met garantie.
NFC, oké. Mijn eigen ervaringen met de garantieafwikkeling door HTC [M9] en Samsung [S6 camera module defect, 1 maand zonder telefoon gezeten en teruggekregen met extra gebreken] zijn echter ook niet denderend. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickoNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 14:25
Voor de mensen die hem al ontvangen hebben, misschien een gekke vraag, maar komt de OP2 met een oplader? Ik heb hem zojuist besteld maar de EU OP1 charger was out of stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parshift
RickoNL schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:55:
Voor de mensen die hem al ontvangen hebben, misschien een gekke vraag, maar komt de OP2 met een oplader? Ik heb hem zojuist besteld maar de EU OP1 charger was out of stock.
Ja hoor, er zit gewoon een lader bij.

• BraX
  • Laatst online: 04-09 16:22
Weet niet of dit het juiste topic is, maar ga het toch vragen :+

Ik heb inmiddels mijn OPT besteld en zit met een vraag.
De OPT heeft DualSim. Op dit moment loop ik rond met een Oneplus One voor prive en een oude nokia voor mijn telefoonverkeer voor mijn werk.
Nou zou het heel mooi zijn om de DualSim functionaliteit van de OPT te gaan gebruiken voor

Prive:
  • Whatsapp
  • Social
  • Prive gesprekken
Werk:
  • Exchange Email
  • Zakelijke gesprekken
Nu is het mogelijk om te kunnen switchen tussen sim's en je kan aangeven welke sim meestal actief moet zijn, in mijn geval zal dat Prive zijn.
Maar is het ook mogelijk om met de Gebruikersprofielen bijvoorbeeld een Werk account aan te maken zodat ik alles User-interface wise splits.
Dus bijvoorbeeld bepaalde apps voor het ene account wel beschikbaar en voor andere niet.
Ook heel handig zou zijn om de contacten te kunnen splitsen tussen deze accounts.

Heeft hier iemand ervaring mee? Anders wordt het nog even zelf prusten binnenkort :P

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
itsFuzeh schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:03:
[...]
Over de batterij kan ik nog niet veel zeggen, sinds 7:00 vanmorgen in gebruik en nu nog 60%. Dit is mijn mening over de OPT na een dag :p
Nerot1x schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:49:
Zal hierbij een paar vragen beantwoorden:
- Levenbatterij is het nog te vroeg voor helaas, kom hier later op terug.

- Nog geen bugs gehad, in mn ene avondje spelen.

Ik zal morgen de foto's en scherm verder testen, en een oogje houden op de batterij. To be continued.
Mannen hoe is het met de batterij? Ben toch wel benieuwd.

Ook naar andere hierop volgende ervaringen :)

• Droid
Vandread schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:28:
[...]

[...]

Mannen hoe is het met de batterij? Ben toch wel benieuwd.

Ook naar andere hierop volgende ervaringen :)
Batterij gaat voor mij makkelijk een dag mee. Krijg ongeveer 5 uur of meer screen on time.
Heb alleen sinds vandaag bij mijn recente apps geen clear button meer, deze is opeens verdwenen. Ook rebooten helpt niet.

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
5 uur SOT is netjes hoor 👍

Samsung Flip 7

• allesvooriphone
  • Laatst online: 12-09 17:48
De zoekfunctie gaf geen duidelijke uitsluiting. Kan je nou wel in dollars betalen of niet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
allesvooriphone schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:13:
De zoekfunctie gaf geen duidelijke uitsluiting. Kan je nou wel in dollars betalen of niet..?
nee

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkman7
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02-2021
Ik ben toch erg benieuwd waarom mensen die nu een Oneplus One hebben en die daar erg tevreden over zijn, een Oneplus TWO "MOETEN" hebben. Dat ding heeft een relatief vlotte doch gebrekkige chipset die te heet wordt, wat zaken als levensduur en battery-life niet erg in de hand zullen werken. Zelfs andere grote merken zoals sony gaan die 810 2.1 chip gebruiken die lager is geklokt om zo te trachten de temperatuur "in bedwang te houden" iets dat zowieso amper lukt.

Waarom zou je dan niet wachten op hardware dat wel gewoon een goede architectuur heeft ? Stond zelf op het punt de ONE te kopen een maand nadat het Invite systeem was opgeheven. Twee van mijn collega's hadden al een ONE dus ik kende het apparaat al enigszins En ik heb behoorlijke ervaring met Android en custom roms e.d. Echter toen de TWO werd aangekondigd besloot ik nog even te wachten, maar gezien de traagheid waarmee het invite systeem wordt afgehandeld en het amateurisme waarmee dit gepaard gaat; geen communicatie, beloftes die niet waargemaakt worden; een 2016 Flagship Killer die niet eens een 2015 Flagship bij kan houden... Ik bedoel de ONE was echt een goede telefoon voor zijn tijd. Kwam ook als een verrassing voor vele concurrenten, maar de TWO is gewoon een swing and a miss, als je het mij vraagt. Daarom ben ik aan de ene kant ook dankbaar dat ze zo traag waren, anders had ik dat ding waarschijnlijk blindelings, op hype, gekocht ( nog voor de eerste reviews).

Om mijn wachttijd wat te vergemakkelijken kocht ik maar een S3 neo van Samsung en knalde daar meteen een CM 12.1 Rom op ( 5.1.1) en ik moet zeggen dat ding draait fantastisch op die rom en ik wil nu zelfs geen ONE meer ( overkill voor mij). Ik wacht dus wel weer verder. Wellicht dat de "THREE" weer een goed apparaat zal worden, maar met de TWO slaan ze de plank volledig mis. Mijns inziens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Ik heb dual sim nodig, anders zou ik hem ook overslaan en ik wil kijken of ik hem door de zaak kan laten betalen... dus heb alleen de telefoon esteld, ga op vakantie, laat hem op de zaak afleveren en daarna zie ik wel ;) Oneplus One is verder echt een perfect toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkman7
Vandread schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:27:
Ik heb dual sim nodig, anders zou ik hem ook overslaan en ik wil kijken of ik hem door de zaak kan laten betalen... dus heb alleen de telefoon esteld, ga op vakantie, laat hem op de zaak afleveren en daarna zie ik wel ;) Oneplus One is verder echt een perfect toestel.
Goed verhaal, lekker kort ;) hehe

Duidelijk verhaal, bij dual sim zijn er weinig echt goede performance gerichte toestellen dus begrijp ik je volkomen. Voor mij was dat eigenlijk een mooie bijkomstigheid van de TWO, want loop ook met een oost-europeese Sim en een NL sim en nu 2 toestellen. Echter heb ik de 2e 1 a 2 x per jaar nodig dus dan is het niet zo erg om met een 2e toestel rond te banjeren. Als ik ze dagelijks nodig had was het wel een ander verhaal geweest inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Werkt de vingerafdruk-scanner eigenlijk met de vernieuwde app van ING? Dit vraag ik omdat ING het bij de update expliciet over Samsung-toestelen heeft.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
pven schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:39:
Werkt de vingerafdruk-scanner eigenlijk met de vernieuwde app van ING? Dit vraag ik omdat ING het bij de update expliciet over Samsung-toestelen heeft.
Ik kan de link zo even niet meer vinden maar ik heb ergens gelezen dat alleen samsung (en iPhone) ondersteund wordt totdat android M gemeengoed is. Nee dus.

ING is trouwens goed bezig met gebruiksgemak! Inloggen zonder code en gemakkelijk contactloos betalen met je telefoon! Maar natuurlijk niet met de OPT :+

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
  • Laatst online: 12-09 17:48
Ik heb een invite van een vriend kunnen krijgen hoe kan je deze nu overzetten naaar mijn account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
allesvooriphone schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:56:
Ik heb een invite van een vriend kunnen krijgen hoe kan je deze nu overzetten naaar mijn account?
Zie [OnePlus 2] Topic voor shareable Invites, daar is het in uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
allesvooriphone schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 10:56:
https://www.reddit.com/r/...r_opt_invite_even_if_its/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
Ik las vandaag een stuk op androidworld dat ze dit jaar nog met een nieuwe gaan komen. Ik zit nog steeds in twijfel, ik moet/wil een nieuwe telefoon.

Iemand al info gezien over het derde toestel welk ze gaan lanceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Guru1000 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:54:
Ik las vandaag een stuk op androidworld dat ze dit jaar nog met een nieuwe gaan komen. Ik zit nog steeds in twijfel, ik moet/wil een nieuwe telefoon.

Iemand al info gezien over het derde toestel welk ze gaan lanceren?
Officiele informatie is er nog niet. De geruchten lopen uiteen van Oneplus Two mini tot aan toevoeging van NFC en micro SD. Helaas dus nog niks confimed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Rond de kerst zou het 3e toestel er zijn. Of aangekondigd worden (was volgens mij nog onduidelijk).
Het gaat hierbij niet om een OP3. Dus geen opvolger van de 2. Maar om een extra toestel.
Wat, volgens Pei, weer een geweldig toestel moet worden.
Uiteindelijke specs zijn niet bekend. Groot, Klein, NFC ja of nee etc.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
een oneplus two mini zou niet verkeerd zijn met een 4,8 a 5,0 inch scherm. Hmm nog even wachten dus.

Verwijderd

Alex Candea schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 09:24:
Ik ben toch erg benieuwd waarom mensen die nu een Oneplus One hebben en die daar erg tevreden over zijn, een Oneplus TWO "MOETEN" hebben. Dat ding heeft een relatief vlotte doch gebrekkige chipset die te heet wordt, wat zaken als levensduur en battery-life niet erg in de hand zullen werken. Zelfs andere grote merken zoals sony gaan die 810 2.1 chip gebruiken die lager is geklokt om zo te trachten de temperatuur "in bedwang te houden" iets dat zowieso amper lukt.
Hij wordt niet te heet. Dus dat argument valt af :)

De enige keer dat ik hem warm voel worden is tijdens het opladen.

Ik heb hem woensdag besteld en vrijdag binnen. Bevalt goed tot nu toe. Ik kom van een iPhone 6 af. Scherm is wel minder dan een iPhone 6. Minder contrast.
Accuduur gaan we zien.. zit sinds gisteravond op een full charge. Wat youtube en een hele nacht standby, vanochtend wat internetten en youtube.. 69% nu. 1,5 uur screen on.

Wat opvalt is dat de fingerprint sneller is dan mn iPhone. Afgaande op de reviews had ik dat andersom verwacht.

Verder kreeg ik met geen mogelijkheid m'n e-mail gekoppeld en moest ik eerst Exchange services via een apk instaleren. Er zit geen e-mail client op behalve gmail?

• Darkman7
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:04:
[...]

Hij wordt niet te heet. Dus dat argument valt af :)

De enige keer dat ik hem warm voel worden is tijdens het opladen.

Ik heb hem woensdag besteld en vrijdag binnen. Bevalt goed tot nu toe. Ik kom van een iPhone 6 af. Scherm is wel minder dan een iPhone 6. Minder contrast.
Accuduur gaan we zien.. zit sinds gisteravond op een full charge. Wat youtube en een hele nacht standby, vanochtend wat internetten en youtube.. 69% nu. 1,5 uur screen on.

Wat opvalt is dat de fingerprint sneller is dan mn iPhone. Afgaande op de reviews had ik dat andersom verwacht.

Verder kreeg ik met geen mogelijkheid m'n e-mail gekoppeld en moest ik eerst Exchange services via een apk instaleren. Er zit geen e-mail client op behalve gmail?
Te heet is uiteraard relatief, dat snap ik ook wel. Dat die vingerafdruk sensor sneller is was juist al vanaf het begin duidelijk ook in reviews. Maar ik vertrouw Apple voor geen meter wat vingerafdruk sensor en Oneplus nog minder dus dat is een feature die ze van mij weg hadden kunnen laten. Hoe dan ook blij dat je er tevreden mee bent en het zal vast geen al te slecht ding zijn, maar het is niet meer in de mate van wat de ONE was in zijn tijd en dan vind ik 400 euro toch wat te veel geld.Hoe dan ook veel plezier er mee.

De ONE had ook nog eens als voordeel dat er CM 12 op kwam vanaf de fabriek en later 12.1 als ik me niet vergis. Dat Oxygenos heeft nog wat bugs e.d. en niet alle apps zijn even goed vertegenwoordigd. Het zal vast wel iets rapper zijn als de featureset 10x zo klein is t.o.v. Cyanogenmod, maar dat was tenminste echt een stabiel ding. De two zonder CM is dan ook een dealbreaker ( voor mij) want de CM builds zitten kwa security en beheerbaarheid van je device stukken beter in elkaar. Ik vraag me af waarom ze niet verder zijn gegaan met elkaar... Als je om het even welk toestel aanschaft dat hardwarematig goed in elkaar zit en je kunt er een goede stabiele CM build op zetten, dan ben je klaar. Oftewel ik sla deze generatie lekker over en ik zie het over een jaar of wat wel weer...

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:45
Ik heb hiervoor een opo gehad en er was één ding waar ik mij aan ergerde maar eigenlijk nooit iemand over hoorde.
Het scherm wat maar vet en stroef bleef aanvoelen en niet schoon te krijgen was.
Heb nu een S6 deze is met 1 veeg schoon en altijd glad.
Heeft de opt dit ook?

[ Voor 0% gewijzigd door ComTech op 12-09-2015 17:26 . Reden: Spelling ]

Verwijderd

Ik heb CM op al mijn (Android) telefoons gehad. Het is een mooie ROM, maar veel features gebruik ik toch niet.

Ik moet wel zeggen, nu na wat normaal gebruik zeg maar, dat ik wel wat dingen ben tegen gekomen;
- Camera app hing twee keer waardoor ik geen foto kon maken
- Fingerprint werkt nu een stuk minder dan gister en hoewel hij, als hij het doet, sneller is dan m'n iPhone.. is m'n iPhone veel betrouwbaarder. Een voorbeeld; ik wil hem net unlocken en hij reageert gewoon helemaal niet. Vervolgens gaat na 4x drukken ofzo het scherm aan met de mededeling dat ik de code moet intypen. Daarna zit ik in een app en druk ik op home.. niet werken.. na een paar keer drukken opent hij Google Now (long press is dat). Tja..beetje jammer hoor. Wellicht heeft het er mee te maken dat de accu ook bijna leeg is.
Dan mis je wel de drukknop van een iPhone zeg maar. Ik ben zo gewend geraakt aan fingerprint unlock dat het voor mij een deal breaker is als het niet perfect werkt.

Over de accu. In m'n vorige post zat hij op 69% met 1,5 uur. Nu op 8% en bijna 4 uur (gisteravond opgeladen). Twee dagen gaat het dus niet worden, iets dat ik makkelijk haal met m'n iPhone. Elke avond in pluggen dus.. jammer..

Ik heb ook een Oneplus One gehad, dat was wel andere koek kwa accuduur.

Ik denk dat ik vrij stevig mijn telefoon gebruik, nooit werd hij warm. Ik game niet overigens. Wel even een spelletje gebrobeerd (Clash of Titans dacht ik), maar word niet warm zoals mijn HTC One M7 dat bijv wel deed tijdens gamen. Dus wat mij betreft is het temp issue een papieren iets en niet iets dat in de praktijk voorkomt. Hij zal vast throttlen op de achtergrond, maar ik merk niets iig.

Kwa software ook prima op de camera hang na dan. 1 van de dingen die ik echt haatte aan m'n iPhone was de dialer en man man.. wat is dat een verademing toch op Android. Dat wanneer ik een "M" in typ hij gelijk met "Marleen" komt.. want het is een smartphone en die weet dat ik Marleen wil bellen. M'n iPhone komt met "Peter de Jong" ofzo als ik een "M" in druk.. want daar zit blijkbaar een M in?? Echt zo kansloos is dat. Of dat ik zelf een favorites list moet maken op m'n iPhone.. ik bedoel, waarom? Wat dat aangaat is een iPhone geen smartphone, maar gewoon een hele dure app-player met camera.
Ik bel veel, dus voor mij is dit wel een dingetje.

Toch moet ik wel zeggen, als het op "snappyness" aankomt wint de iPhone (dik). Ding is gewoon altijd snel. Android voelt altijd laggy hoe snel ze ook zijn. Scherm van de iPhone is ook beter.. ik kan alleen niet wennen aan IOS op een telefoon....

Weer geen perfecte smartphone dus helaas :+
ComTech schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 17:25:
Ik heb hiervoor een opo gehad en er was één ding waar ik mij aan ergerde maar eigenlijk nooit iemand over hoorde.
Het scherm wat maar vet en stroef bleef aanvoelen en niet schoon te krijgen was.
Heeft de opt dit ook?
Ik weet wat je bedoelt. Had ik ook. M'n vingers plakken eraan zeg maar en met 1 hand bedieden kan hij dan zo uit je handen vallen (paar near misses gehad). Met OPT geen last van, maar daar zit ook een screenprotector op al uit de fabriek.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2015 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:01:
Toch moet ik wel zeggen, als het op "snappyness" aankomt wint de iPhone (dik). Ding is gewoon altijd snel. Android voelt altijd laggy hoe snel ze ook zijn. Scherm van de iPhone is ook beter.. ik kan alleen niet wennen aan IOS op een telefoon....

Weer geen perfecte smartphone dus helaas :+
Wellicht helpt het om de animatietijden te halveren? Dat doe ik eigenlijk standaard op m'n android devices, dat is al een wereld van verschil.

Ik heb de OPT zelf helaas nog niet in mijn handen gehad, maar vind het scherm van mijn OPO dikke prima. Om een goede balans te vinden tussen stroef/vingerprintmagneet zou je verschillende glass protectors kunnen proberen. Ik heb er toentertijd een stuk of 5 gekocht op eBay, paar euro per stuk, die zijn lekker smooth. Eens in de zoveel tijd breekt er eentje en dan plak ik er gewoon een nieuwe op ;)

[ Voor 26% gewijzigd door pimsaint op 13-09-2015 06:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
pimsaint schreef op zondag 13 september 2015 @ 04:27:
[...]

Wellicht helpt het om de animatietijden te halveren? Dat doe ik eigenlijk standaard op m'n android devices, dat is al een wereld van verschil.
Inderdaad, dat doe ik ook altijd. Dat geeft de hele telefoon meteen een stuk sneller gevoel.
Je stelt dat in via Settings -> Developer options -> Window/Transition/Animator animation scale. Ik stel hem altijd in op .5x, dat is 2x sneller dan normaal.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parshift
ComTech schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 17:25:
Heeft de opt dit ook?
De screenprotector die standaard geïnstalleerd zit op de OPT, laat veel meer vingerafdrukken toe dan het scherm zelf. Ik heb hem er direct afgehaald en alles is veel makkelijker schoon te houden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Laatst online: 04-09 16:22
Misschien ook goed om te melden; als je van de Oneplus One komt dat er Nano-Simkaarten benodigd zijn voor de Oneplus Two en dus niet micro zoals dat bij OPO nog het geval was. Nu moet ik KPN weer lastig gaan vallen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/902TLtq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LblL8SV.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b9XslHn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/902TLtq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pd5JHEk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7n420r7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kPLHZSp.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RVi8jto.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wqj4xEO.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4AWcMzF.jpg

Binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:41
verkeerde topic

[ Voor 89% gewijzigd door acemoo op 14-09-2015 12:56 . Reden: verkeerde topic. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijne 7 september besteld (normal shipping). Hij is op dit moment onderweg van Amsterdam naar het oosten dus hij zal vanavond of morgen wel binnen zijn. Weet niet of je er wat aan hebt maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielZify
  • Laatst online: 20-07 17:47
http://www.phonearena.com/reviews/OnePlus-2-Review_id4075

Ouch..... :/

[ Voor 4% gewijzigd door nielZify op 14-09-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
Tja, ik zou ook tot deze conclusie komen als je alles alleen vergelijkt met de Samsung Note 5. Heb de review door gelezen en moet zeggen dat je het met een korreltje zout moet nemen. Maar kan dat natuurlijk pas met zekerheid zeggen als ik mijn eigen exemplaar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:05

Sandyman538

SandstorM [148839]

Arghh, eerder in dit topic gereageerd dat een OPT eigenlijk niet beter is dan een OPO, maar krijg ik net een invite in de mail en begin toch te twijfelen om mijn OPO in te ruilen voor een OPT.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_DB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-09 17:47
Sandyman538 schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:48:
Arghh, eerder in dit topic gereageerd dat een OPT eigenlijk niet beter is dan een OPO, maar krijg ik net een invite in de mail en begin toch te twijfelen om mijn OPO in te ruilen voor een OPT.
Ik had juist hetzelfde, toch maar besteld.
Nu eens zien of ik het een goed toestel vind.
Anders houd ik mijn One bij een doe ik de Two terug weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
Jezus wat voor een hoes is dat? Hij wordt bijna twee keer zo groot. 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Guru1000 schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:38:
Je bedoelt:

Ik vind dat niet zo'n mooie hoes die jij uitgezocht hebt voor je telefoon. Door die hoes lijkt de omvang van de telefoon behoorlijk toe te nemen, maar misschien lijkt dit zo door de foto. Zelf zou ik niet kiezen voor zo'n hoes, aangezien ik van subtiel zwart hou en als dat er niet is ik de telefoon zonder hoes gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
Sandyman538 schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:44:
[...]

Je bedoelt:

Ik vind dat niet zo'n mooie hoes die jij uitgezocht hebt voor je telefoon. Door die hoes lijkt de omvang van de telefoon behoorlijk toe te nemen, maar misschien lijkt dit zo door de foto. Zelf zou ik niet kiezen voor zo'n hoes, aangezien ik van subtiel zwart hou en als dat er niet is ik de telefoon zonder hoes gebruik.
haha. Nee, wansmaak moet gewoon benoemd worden. >:) :9 :P

Zit maar wat te geinen hoor. :+

Maar omdat de omvang al niet gering is van het toestel en vervolgens er nog zo'n grote hoes om heen te doen wordt het er niet beter op. Dus is het een speciale hoes met een bepaalde functie anders dan alleen een stootbumper?

[ Voor 20% gewijzigd door Guru1000 op 14-09-2015 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Guru1000 schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:38:
Dat heet nou Otterbox ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Guru1000 schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:22:
[...]

haha. Nee, wansmaak moet gewoon benoemd worden. >:) :9 :P

Zit maar wat te geinen hoor. :+
Check, zo niet meegekregen.
Maar omdat de omvang al niet gering is van het toestel en vervolgens er nog zo'n grote hoes om heen te doen wordt het er niet beter op. Dus is het een speciale hoes met een bepaalde functie anders dan alleen een stootbumper?
Met 4 van deze jongens kun je in principe de westerschelde kering nabouwen, dus ik snap je punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Sandyman538 schreef op maandag 14 september 2015 @ 19:31:
[...]

Check, zo niet meegekregen.

[...]

Met 4 van deze jongens kun je in principe de westerschelde kering nabouwen, dus ik snap je punt.
Ik werk in de evenementen techniek waarbij telefoons helaas nogal wat te verduren krijgen op een dag. Zonder dikke hoes is helaas geen optie of ik moet elk kwartaal een nieuwe toestel willen kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:11
Iemand toevallig interesse in een invite? Heb net via de mail een shareable invite gekregen.

edit: en weg..

[ Voor 8% gewijzigd door injectx op 14-09-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Klein probleem met de recent apps op de OPT. Ik had dus eerst een google zoekbalk en een clear button bij de recent apps, maar deze zijn opeens weg. Iemand enig idee hoe ik deze terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Volgens deze review zit de OP2 vol met bloatware en dat wordt ook als negatief punt omschreven. Daar ben ik het helemaal mee eens, ware het niet dat de niet-Chinese modellen geen bloatware bevatten (mits je Google apps niet als bloatware beschrijft). Misschien hadden ze dus een internationale versie moeten kopen of OxygenOS zelf flashen zodat ze geen bloatware hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Oeh, otterbox! Wat heb je daarvoor betaald? :)

offtopic:
(Mijn toestel is bijna onderweg hoop ik, is nog niet traceerbaar via DHL.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
pven schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:57:
[...]

Oeh, otterbox! Wat heb je daarvoor betaald? :)

offtopic:
(Mijn toestel is bijna onderweg hoop ik, is nog niet traceerbaar via DHL.)
25 euro, verkopen ze direct bij OP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
midego schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:59:
[...]

25 euro, verkopen ze direct bij OP :)
Ohoh, had ik die mee moeten bestellen? (Verkeerde topic.)

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 15-09-2015 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• midego
pven schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:03:
[...]

Ohoh, had ik die mee moeten bestellen? (Verkeerde topic.)
Kan ook achteraf nog :)
https://oneplus.net/otterbox-case-for-oneplus-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:56
Sandyman538 schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:48:
Haha, nét hetzelfde meegemaakt.

'Neeuh ik hoef helemaal geen OPT, echt géén interesse, ik hou het bij mijn OPO'

*pling*

"you received an invite, 24u geldig"

"F*CK, wat doe ik er nou mee...toch maar bestellen gewoon om hem eens gehad te hebben en dan weer te verkopen...nou...misschien...nee...ja...Ik doe het!!"

*surft naar website oneplus*

*claim invite*¨

*this invite has expired* WTF!!!!! 8)7 |:(

1 minuut te laat, echt ik zweer het je. :o
Geldig tot 18u49, ik was er om 18u50.

Maar verder nog steeds geen interesse eigenlijk. Zo'n invite krijgen doet gewoon wat met je. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Bah...
https://jira.cyanogenmod....nt-tabpanel#comment-77377

Nu zeker geen OPT voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Drwho1 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:02:
[...]
Maar verder nog steeds geen interesse eigenlijk. Zo'n invite krijgen doet gewoon wat met je. :P
Zeker waar. Uiteindelijk een nachtje over geslapen en hem in V&A gezet dat ik hem wel voor een andere tweaker wilde bestellen tegen kostprijs. Daar kwam wat reactie op, dus inmiddels besteld, maar dan niet voor mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Tot de tijd dat het gefixed is in CyanogenOS kun je toch gewoon OxygenOS blijven gebruiken? Daar schijnt het vele malen beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Pimorez schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:46:
[...]

Tot de tijd dat het gefixed is in CyanogenOS kun je toch gewoon OxygenOS blijven gebruiken? Daar schijnt het vele malen beter te zijn.
Ik heb op de OPO oxygen ook geprobeerd, maar daar is het net zo slecht. Geen idee of dat op de OPT ook zo is

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 15-09-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Zal ongetwijfeld een hardware probleem zijn die distorted audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens velen op het oneplus forum zijn ze een beetje de weg kwijt bij OnePlus:
Het leren zakje (pouch) voor je OnePlus Two schijnt namelijk plm.100 Euro te gaan kosten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:37:
Zal ongetwijfeld een hardware probleem zijn die distorted audio.
Wellicht een device met een productiefout maar het is zeker niet zo in alle OP2's.
https://www.reddit.com/r/...2_vs_opo_audio_recording/

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29

Oekol

waka waka hey hey

Zijn er hier nog extra ervaringen met de OP2? Ik wilde hem heel graag hebben en als dat invite systeem er niet was geweest had ik hem allang in mijn handen gehad. Door de invites ben ik juist reviews gaan kijken etc en word ik steeds minder enthousiast.

Nu meen ik mij te herinneren dat OnePlus dit jaar twee mobieltjes zou aankondigen, dus ook nog 1 in het najaar van dit jaar. Klopt dit of heb ik dit gedroomd?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 23:59
Leoon. schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:27:
Zijn er hier nog extra ervaringen met de OP2? Ik wilde hem heel graag hebben en als dat invite systeem er niet was geweest had ik hem allang in mijn handen gehad. Door de invites ben ik juist reviews gaan kijken etc en word ik steeds minder enthousiast.

Nu meen ik mij te herinneren dat OnePlus dit jaar twee mobieltjes zou aankondigen, dus ook nog 1 in het najaar van dit jaar. Klopt dit of heb ik dit gedroomd?
Ik heb gisteren mijn OPT ontvangen, en ik moet zeggen dat ik er tot nu toe zeer tevreden van ben.
Ik heb geen klachten over het geluid, vingerprint scanner doet het perfect (geen grounding probleem), ...

Het enige wat mij tot nu toe wat tegenvalt is de batterij, maar dat komt omdat ik er nu ook veel mee bezig ben en nog niet overal de juiste instellingen op heb staan. Met een software update van OxygenOS zou dit natuurlijk ook kunnen verbeteren.

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Weet niet wat ik moet doen. Ik heb een OPO waar ik tevreden mee ben, maar moet sinds kort iedere week een paar dagen naar Duitsland (zeker nog tot halverwege volgend jaar). Wil dus ook een Duitse sim om daar bereikbaar te zijn, goedkope data etc etc. Wilde eerst een 2e telefoon nemen en ze dan beide rondzeulen, maar nu ik lees dat de OPT dual sim is...

2 telefoons ronddragen? Kijken of ik een OPT kan bemachtigen? Of is er nog een andere dual-sim optie die ik niet ken (en die niet slechter is dan m'n OPO)?

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
Northside schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:49:
Weet niet wat ik moet doen. Ik heb een OPO waar ik tevreden mee ben, maar moet sinds kort iedere week een paar dagen naar Duitsland (zeker nog tot halverwege volgend jaar). Wil dus ook een Duitse sim om daar bereikbaar te zijn, goedkope data etc etc. Wilde eerst een 2e telefoon nemen en ze dan beide rondzeulen, maar nu ik lees dat de OPT dual sim is...

2 telefoons ronddragen? Kijken of ik een OPT kan bemachtigen? Of is er nog een andere dual-sim optie die ik niet ken (en die niet slechter is dan m'n OPO)?
Tsja of je beter 2 telefoons kan blijven ronddragen of een OPT kan kopen moet je zelf weten, dat hangt te veel af van wat je zelf wil, heb je er het geld voor over? Voor de verschillen tussen OPO en OPT verwijs ik je naar de reviews.

Een andere Dual-sim, vergelijkbaar met OPO of OPT? Niet of nauwelijks. Zo veel telefoons met Dual-sim zijn er niet en dat zijn meestal niet echte top modellen. Vaak zijn dat eerder goedkopere China Phones. Het enige merk dat ik zo kan bedenken met Dual-sim telefoons van prima kwaliteit is Huawei, maar ik ben niet genoeg op de hoogte om je naar een concreet model te kunnen verwijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:27:

Dat er in december nog een model van OnePlus uitkomt heeft Carl gezegd in een interview hier, zie laatste alinea.

Voor mij zijn de pro's o.a. de hardware schakelaar voor het uitzetten van de notificaties, de gewichtsverdeling, de look en feel, de eenvoudig te verwisselen style swap covers, het scherm en de algehele bouwkwaliteit die voelt lekker robuust aan. Softwarematig geen onnodige rommel meegeleverd, het kunnen uitzetten van de on-screen navigatie knoppen, aanpassen van de led indicator, en de privacy instellingen.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:36:
[...]

Dat er in december nog een model van OnePlus uitkomt heeft Carl gezegd in een interview hier, zie laatste alinea.

Voor mij zijn de pro's o.a. de hardware schakelaar voor het uitzetten van de notificaties, de gewichtsverdeling, de look en feel, de eenvoudig te verwisselen style swap covers, het scherm en de algehele bouwkwaliteit die voelt lekker robuust aan. Softwarematig geen onnodige rommel meegeleverd, het kunnen uitzetten van de on-screen navigatie knoppen, aanpassen van de led indicator, en de privacy instellingen.
Thanks voor je antwoord, ik wist dat ik het ergens gelezen had :)

Ik denk dat ik voor de zekerheid wacht tot die aangekondigd wordt en dan kan ik altijd nog kiezen voor de OP2. Heb nu een samsung galaxy 4 en vind vooral de batterij erg tegenvallen. Maar aan de andere heb ik in tegenstelling tot mijn samsung galaxy 2 deze telefoon nooit geroot. CM mod op de SG2 was toendertijd echt een verademing. Ik denk dat ik mijn levensduur van de huidige SG4 misschien nog wel kan verlengen mocht ik niet echt een opvolger vinden.

Verder zijn ze wel echt van iets creëren/overdrijven bij dat OnePlus:
There's going to be a second phone this year, before the end of the year. Hopefully for Christmas.

It may or may not be (higher spec'd than the OnePlus 2). When I saw the prototype for that phone I was like 'holy s--- that's going to be my daily driver' but then when the OnePlus 2 production version came out it's also super nice, so its really hard to decide now what to use.

It's going to be amazing, but today I'm not going to talk about it.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kryziek
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:39

Kryziek

bb || !bb

Leoon. schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:48:
[...]

Ik denk dat ik voor de zekerheid wacht tot die aangekondigd wordt en dan kan ik altijd nog kiezen voor de OP2. Heb nu een samsung galaxy 4 en vind vooral de batterij erg tegenvallen. Maar aan de andere heb ik in tegenstelling tot mijn samsung galaxy 2 deze telefoon nooit geroot. CM mod op de SG2 was toendertijd echt een verademing. Ik denk dat ik mijn levensduur van de huidige SG4 misschien nog wel kan verlengen mocht ik niet echt een opvolger vinden.

[...]
Zelf heb ik ook twee jaar een S4 gehad en ik kan je vertellen dat hij een stuk sneller word en beter met de batterij omgaat als er Cyanogenmod o.i.d. op staat. :)

Heb nu een Lumia 640, maar na twee maand ben ik Windows Phone helemaal zat.. Het werkt... Maar eigenlijk voor mij toch weer net niet. Heb dus ook maar een OPT besteld bij iemand anders die een invite had. 9/9 besteld en vandaag ging hij naar processing.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Northside schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:49:

De keuze is niet heel groot, maar de Asus Zenfone 2 (de ZE551ML Intel-versie en de ZD551KL "Selfie" versie) en de dualsim versie van de Sony Xperia M4 Aqua zijn m.i. de directe concurrenten als je het hebt over officiele Europese toestellen, geen Chinese imports. Beide via Amazon Frankrijk te koop.

• Guru1000
Leoon. schreef op donderdag 17 september 2015 @ 00:48:
[...]

[...]
Ik heb een SG S3 en is nog aardig goed afgezien dat de batterij niet meer super is en het allemaal wat trager gaat. Met de S4 moet je nog wel een jaartje kunnen doen als je het mij vraagt. Economisch gezien is een toestel na 3,5 a 4 jaar pas op. Ik heb de mijne nu 3 jaar en 3 maanden en met een nieuwe accu zou ik hem nog een jaar langer kunnen houden.

De OPT komt in aanmerking als opvolger, ik wacht alleen op het tweede model wat gaat komen dit jaar. Ik hoop alleen op een 4,8 of 5 inch toestel met minimaal dezelfde specs en liever een iets lagere prijs. De prijsstijging van de OPO naar de OPT gaat namelijk nergens over behalve commercieel gewin voor oneplus.

• nielZify
  • Laatst online: 20-07 17:47

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Guru1000 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:55:
Die adapters kosten 1,30 in china via ebay.
Linkje hiernaar? Ik heb wat moeite de juiste zoektermen te vinden lijkt het. :/

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:45
Vandaag m'n OPT ontvangen.
Eerste indruk mooi toestel lekker snel .
Heb nog niet veel geinstalleerd wil eerst de bootloader unlocken om eventueel in de toekomst te rooten zonder dat ie dan weer alles wist. (nu staat er nog niks op).
Maar ik krijg bij het omzetten van de schakelaar deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.j-des.nl/forumafbeeldingen/Screenshot_2015-09-17-19-40-35.png

Wat bedoelen ze met apparaatbeveiligingsfuncties?
Vingerafdrukscanner?
Zal toch niet.....

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
ComTech schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:13:
Heb nog niet veel geinstalleerd wil eerst de bootloader unlocken om eventueel in de toekomst te rooten zonder dat ie dan weer alles wist. (nu staat er nog niks op).

[afbeelding]

Vingerafdrukscanner?
Zal toch niet.....
Ik zou zeggen, probeer het uit. Zet de schakelaar om en kijk of alles nog werkt. Werkt de vingerafdrukscanner niet meer en wil je terug? Dan zou de schakelaar omzetten genoeg moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
ComTech schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:13:

[afbeelding]

Vingerafdrukscanner?
Zal toch niet.....
Ik verwacht dat ze apparaatbeveiliging die vaak vanuit bedrijven vereist wordt dan niet meer werkt.
Ik moet bijvoorbeeld minimaal een code gebruiken (ipv swipen) als ik ook m'n mail op m'n telefoon wil kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Beekforel schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:11:
[...]

http://m.aliexpress.com/search.htm?keywords=Micro+USB-c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
Beekforel schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:11:
[...]

http://www.ebay.nl/itm/US...18415?hash=item2a56a8a18f

Alstu. Ik had ze met een week in huis.
Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de OnePlus 2, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.
- Rooten en Custom Rom's: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's
- RMA aanvragen en service: [OnePlus] RMA & Support.