Dit topic is bedoeld voor het gratis ter beschikking stellen van OnePlus 2-invites. Hiermee willen we faciliteren dat mensen hun invites kunnen delen in een apart topic, zodat de topics over de telefoon niet ondergesneeuwd raken. Tevens is er dit jaar de mogelijkheid om je in te schrijven voor een invite, via deze website. Wat is wel de bedoeling: - plaats de invite code tussen [ mo ][ /mo ] tags (spaties verwijderen) - eventueel de code beetje versleutelen met instructies hoe te decrypten - als je een invite code gebruikt hebt, meld het dan met een bedankje Wat is niet de bedoeling: - vragen/bedelen om codes - zeggen "DM me maar voor een code" of linken naar een website - klagen over de ^&%$% die een code gebruikt heeft zonder het te melden - invites gaan gebruiken om op V&A te zetten of elders te verkopen - discussies over invites (zie verder "klagen") Hopelijk kunnen we hiermee aan de vraag voor een topic voldoen. Hou het netjes en verpest het niet voor de anderen ![]() FAQ: *Credits for Frozen* Over de invites: Wanneer een OnePlus 2 wordt geboren, krijgt hij een invite mee om hem te helpen zijn thuis te vinden. Het lanceren van een tweede flagship- product voor een veel grotere community brengt heel wat nieuwe uitdagingen met zich mee, en invites helpen ons die te managen. We hebben het eerder gezegd, en we blijven erbij: we streven ernaar om buitengewone producten en diensten te bieden aan elke gebruiker van OnePlus. Om de beste OnePlus-ervaring te kunnen bieden en risico's klein te houden, lanceren we de OnePlus 2 met behulp van invites. Hoelang duurt het voordat mijn OnePlus 2 arriveert? Nadat je jouw OnePlus 2 met een invite hebt gekocht, kan het tot drie weken duren voordat we deze kunnen verzenden. Het is zeker het wachten waard, maar mocht je van mening veranderen en je bestelling willen annuleren, dan kun je dat doen in je Account voordat je bestelling de status In verwerking" heeft gekregen. We helpen je om je bestelling te annuleren en storten je geld terug." Hoe kan ik een invite krijgen? Je kunt een invite krijgen van vrienden die al een OnePlus 2 hebben gekocht, of door mee te doen aan onze wedstrijden en promoties. Wil je op de hoogte worden gehouden van wedstrijden en invites, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief, sluit je aan bij onze community op de forums, of volg ons op social media: • Youtube Hoelang zijn invites geldig? Invites zijn gewoonlijk 24 uur geldig, en je kunt zien hoeveel tijd je hebt om er een te gebruiken zodra je hem hebt geclaimd. Je hebt gewoonlijk een tot twee weken om invites te verzenden naar je vrienden en familie! Hoeveel invites kan ik delen? In het begin zal het aantal kleiner zijn, maar het worden er meer na verloop van tijd. Je zult regelmatig nieuwe invites krijgen om weg te geven zodra de productie wordt opgevoerd. Hoe meer je deelt, hoe meer invites je krijgt om te delen. Wanneer krijg ik invites om te delen? Wanneer je jouw OnePlus 2 koopt, krijg je niet meteen invites om te delen, maar je zult ze krijgen. Op basis van de voorraad versturen we handmatig invites om te delen. Mijn invite is verlopen, kan ik een nieuwe krijgen? Wanneer een invite verloopt, wordt de bijbehorende OnePlus 2 toegekend aan iemand anders die wacht op een invite. Jammer genoeg kunnen we invites die verlopen niet telkens opnieuw uitgeven. Wil je zeker weten dat je alle e-mails van OnePlus te zien krijgt, voeg ons e-mailadres dan toe aan je contactpersonen om te voorkomen dat e-mails van oneplus.net in je spamfolder belanden, of worden verborgen als reclame. Wanneer kan ik in het bezit komen van een OnePlus 2 zonder een invite? We houden voorlopig vast aan het systeem van invites. Om in het bezit te komen van een OnePlus 2 moet je door een andere eigenaar van een OnePlus 2 worden uitgenodigd, of meedoen aan onze wedstrijden en promoties. Volg ons voor de meest recente informatie. |
[Voor 62% gewijzigd door CLB op 29-07-2015 20:10]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit