Acties:
  • +3Henk 'm!
Dit topic is bedoeld voor het gratis ter beschikking stellen van OnePlus 2-invites. Hiermee willen we faciliteren
dat mensen hun invites kunnen delen in een apart topic, zodat de topics over de telefoon niet ondergesneeuwd raken.

Tevens is er dit jaar de mogelijkheid om je in te schrijven voor een invite, via deze website.

Wat is wel de bedoeling:
- plaats de invite code tussen [ mo ][ /mo ] tags (spaties verwijderen)
- eventueel de code beetje versleutelen met instructies hoe te decrypten
- als je een invite code gebruikt hebt, meld het dan met een bedankje

Wat is niet de bedoeling:
- vragen/bedelen om codes
- zeggen "DM me maar voor een code" of linken naar een website
- klagen over de ^&%$% die een code gebruikt heeft zonder het te melden
- invites gaan gebruiken om op V&A te zetten of elders te verkopen
- discussies over invites (zie verder "klagen")

Hopelijk kunnen we hiermee aan de vraag voor een topic voldoen. Hou het netjes en verpest het niet voor de anderen :)

FAQ:
*Credits for Frozen*

Over de invites:
Wanneer een OnePlus 2 wordt geboren, krijgt hij een invite mee om hem te helpen zijn thuis te vinden. Het lanceren van een tweede flagship-
product voor een veel grotere community brengt heel wat nieuwe uitdagingen met zich mee, en invites helpen ons die te managen.

We hebben het eerder gezegd, en we blijven erbij: we streven ernaar om buitengewone producten en diensten te bieden aan elke gebruiker van OnePlus. Om de beste OnePlus-ervaring te kunnen bieden en risico's klein te houden, lanceren we de OnePlus 2 met behulp van invites.

Hoelang duurt het voordat mijn OnePlus 2 arriveert?
Nadat je jouw OnePlus 2 met een invite hebt gekocht, kan het tot drie weken duren voordat we deze kunnen verzenden. Het is zeker het wachten waard, maar mocht je van mening veranderen en je bestelling willen annuleren, dan kun je dat doen in je Account voordat je bestelling de status In verwerking" heeft gekregen. We helpen je om je bestelling te annuleren en storten je geld terug."

Hoe kan ik een invite krijgen?
Je kunt een invite krijgen van vrienden die al een OnePlus 2 hebben gekocht, of door mee te doen aan onze wedstrijden en promoties.
Wil je op de hoogte worden gehouden van wedstrijden en invites, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief, sluit je aan bij onze community
op de forums, of volg ons op social media:
Facebook
Twitter
Instagram
Youtube

Hoelang zijn invites geldig?
Invites zijn gewoonlijk 24 uur geldig, en je kunt zien hoeveel tijd je hebt om er een te gebruiken zodra je hem hebt geclaimd.
Je hebt gewoonlijk een tot twee weken om invites te verzenden naar je vrienden en familie!

Hoeveel invites kan ik delen?
In het begin zal het aantal kleiner zijn, maar het worden er meer na verloop van tijd. Je zult regelmatig nieuwe invites krijgen
om weg te geven zodra de productie wordt opgevoerd. Hoe meer je deelt, hoe meer invites je krijgt om te delen.

Wanneer krijg ik invites om te delen?
Wanneer je jouw OnePlus 2 koopt, krijg je niet meteen invites om te delen, maar je zult ze krijgen.
Op basis van de voorraad versturen we handmatig invites om te delen.

Mijn invite is verlopen, kan ik een nieuwe krijgen?
Wanneer een invite verloopt, wordt de bijbehorende OnePlus 2 toegekend aan iemand anders die wacht op een invite. Jammer genoeg kunnen we invites die verlopen niet telkens opnieuw uitgeven. Wil je zeker weten dat je alle e-mails van OnePlus te zien krijgt, voeg ons e-mailadres dan toe aan
je contactpersonen om te voorkomen dat e-mails van oneplus.net in je spamfolder belanden, of worden verborgen als reclame.

Wanneer kan ik in het bezit komen van een OnePlus 2 zonder een invite?
We houden voorlopig vast aan het systeem van invites. Om in het bezit te komen van een OnePlus 2 moet je door een andere eigenaar
van een OnePlus 2 worden uitgenodigd, of meedoen aan onze wedstrijden en promoties. Volg ons voor de meest recente informatie.

[Voor 62% gewijzigd door CLB op 29-07-2015 20:10]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 06:06
Bedankt voor deze :)

iPhone 12 Pro Max

Acties:
  • 0Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:39

Acties:
  • 0Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 09:45
Dit zal inderdaad wel een druk topicje worden...
Thanks!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daanoz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:28
Inschrijven voor left overs kan nog altijd hier: https://oneplus.net/nl/invites

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sdh2978
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-06 23:57
Thnx. Over paar uurtjes weten we meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:26
sdh2978 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 23:07:
Thnx. Over paar uurtjes weten we meer.
Volgens mij nog een dag...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Kunnen de TVPs even achterwege blijven? :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-06 13:49

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

gambieter schreef op zondag 26 juli 2015 @ 23:17:
[mbr]Kunnen de TVPs even achterwege blijven? :) [/]
TVP?

Volgens de website kan je dus wat invites krijgen:
"We reserve some invites for special cases.
Sign up for the reservation list – you’ll have a chance to get an invite if any are left unused."
Je moet je daarvoor dus wel inschrijven voor de nieuwsbrief.

FAQ:

"Over de invites:
Wanneer een OnePlus 2 wordt geboren, krijgt hij een invite mee om hem te helpen zijn thuis te vinden. Het lanceren van een tweede flagship-product voor een veel grotere community brengt heel wat nieuwe uitdagingen met zich mee, en invites helpen ons die te managen.

We hebben het eerder gezegd, en we blijven erbij: we streven ernaar om buitengewone producten en diensten te bieden aan elke gebruiker van OnePlus. Om de beste OnePlus-ervaring te kunnen bieden en risico's klein te houden, lanceren we de OnePlus 2 met behulp van invites.

Hoelang duurt het voordat mijn OnePlus 2 arriveert?
Nadat je jouw OnePlus 2 met een invite hebt gekocht, kan het tot drie weken duren voordat we deze kunnen verzenden. Het is zeker het wachten waard, maar mocht je van mening veranderen en je bestelling willen annuleren, dan kun je dat doen in je Account voordat je bestelling de status In verwerking" heeft gekregen. We helpen je om je bestelling te annuleren en storten je geld terug."

Hoe kan ik een invite krijgen?
Je kunt een invite krijgen van vrienden die al een OnePlus 2 hebben gekocht, of door mee te doen aan onze wedstrijden en promoties. Wil je op de hoogte worden gehouden van wedstrijden en invites, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief, sluit je aan bij onze community op de forums, of volg ons op social media:Hoelang zijn invites geldig?
Invites zijn gewoonlijk 24 uur geldig, en je kunt zien hoeveel tijd je hebt om er een te gebruiken zodra je hem hebt geclaimd. Je hebt gewoonlijk een tot twee weken om invites te verzenden naar je vrienden en familie!

Hoeveel invites kan ik delen?
In het begin zal het aantal kleiner zijn, maar het worden er meer na verloop van tijd. Je zult regelmatig nieuwe invites krijgen om weg te geven zodra de productie wordt opgevoerd. Hoe meer je deelt, hoe meer invites je krijgt om te delen.

Wanneer krijg ik invites om te delen?
Wanneer je jouw OnePlus 2 koopt, krijg je niet meteen invites om te delen, maar je zult ze krijgen. Op basis van de voorraad versturen we handmatig invites om te delen.

Mijn invite is verlopen, kan ik een nieuwe krijgen?
Wanneer een invite verloopt, wordt de bijbehorende OnePlus 2 toegekend aan iemand anders die wacht op een invite. Jammer genoeg kunnen we invites die verlopen niet telkens opnieuw uitgeven. Wil je zeker weten dat je alle e-mails van OnePlus te zien krijgt, voeg ons e-mailadres dan toe aan je contactpersonen om te voorkomen dat e-mails van oneplus.net in je spamfolder belanden, of worden verborgen als reclame.

Wanneer kan ik in het bezit komen van een OnePlus 2 zonder een invite?
We houden voorlopig vast aan het systeem van invites. Om in het bezit te komen van een OnePlus 2 moet je door een andere eigenaar van een OnePlus 2 worden uitgenodigd, of meedoen aan onze wedstrijden en promoties. Volg ons voor de meest recente informatie."
bron: https://oneplus.net/nl/invites geraadpleegd op 26 juli 2015

[Voor 96% gewijzigd door Frozen op 26-07-2015 23:38]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23-05 12:27
terug vind post

Voor als je het topic wil volgen maar inhoudelijk niets bijdraagt.

Ik heb mijn invite aangevraagd. Als ze early adopters afgaan zit ik wel goed. Hoewel ik twijfel of ik al wat anders wil. En of OnePlus van hun fouten leert (slechte rma, slechte schermen, slechte digitizers, slechte feedback)

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:38
Ben heel benieuwd hoe snel het zal gaan, was gelukkig op tijd met inschrijven.
Ben iets van 18000. Mocht het snel lukken dan zal ik natuurlijk alle invites gratis aan de Tweakers geven.

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik sta op 52 67 >:) , ik koop er zelf één en als ik nieuwe invites krijg gaan die zeer zeker hier verschijnen :)

Het nummer blijft gestaagd oplopen :/

[Voor 19% gewijzigd door melvinnie op 27-07-2015 09:35]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:28
418O2 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 23:23:
[...]
Ik heb mijn invite aangevraagd. Als ze early adopters afgaan zit ik wel goed.
Ik vraag me af of ze dat doen. Als je je nu inschrijft, krijg je gewoon te zien 'je bent nummer zoveel van zoveel'. Ik hoop dat ze die mailadressen screenen om te zien of er trouwe klanten bij zitten. Ik was niet echt een early adopter, maar heb wel twee OPO's gekocht, dus hopelijk krijg ik daardoor dan ook een streepje voor.

Maar ik verwacht het niet. Is ook niet zo'n punt, want ook ik twijfel nog of upgraden wel zin heeft...

Punctuality is the politeness of kings

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 23:51

om3ega

I identify as..

Volgens mij is 1600h vandaag NL tijd het event of heb ik dan scheel zitten rekenen? :D (July 27, 07:00 p.m. PT)

Ervaring is het archief van onze stommiteiten.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06 23:19
4 uur in de ochtend

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 23:51

om3ega

I identify as..

Ja , je hebt gelijk .. AM / PM ff door elkaar gehaald :) dus 28-07 4:00 in de ochtend.. :)

Ervaring is het archief van onze stommiteiten.

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:11
Krijgen early adopters (i.e. vroege forum members) nou nog voorrang bij het verstrekken van de invites? Daar was toch sprake van?

• melvinnie
  • Niet online
floriz87 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:49:
Krijgen early adopters (i.e. vroege forum members) nou nog voorrang bij het verstrekken van de invites? Daar was toch sprake van?
Zeker, dat staat ook in een tekst van een modje op het OnePlus forum.

• mdrop
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
melvinnie schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:14:
[...]

Zeker, dat staat ook in een tekst van een modje op het OnePlus forum.
Dat is idd vaker gerept en kan ook best de waarheid zijn, zelf op plaats 6.*** terecht gekomen, ondanks dat ik geen bevestiging kreeg van mn aanmelding de eerste paar uur en ik tijdens het inschrijven als MANY zag staan ipv een aantal.

• melvinnie
  • Niet online
mdrop schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:46:
[...]

Dat is idd vaker gerept en kan ook best de waarheid zijn, zelf op plaats 6.*** terecht gekomen, ondanks dat ik geen bevestiging kreeg van mn aanmelding de eerste paar uur en ik tijdens het inschrijven als MANY zag staan ipv een aantal.
Ik geloof daar ook zeker in, ik heb misschien 20 aanmeldingen via vrienden weten te regelen maar ik geloof niet dat ik daardoor gezakt ben van 24700 naar 52, nu 101 overigens. Ben al lid sinds het begin dat het forum online is dus dat zal zeker wel de oorzaak zijn.

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-01 11:22
Misschien handig om de volgende link ook te noemen

https://twitter.com/searc...til%3A2017-12-20&src=typd

Met deze link kan je zoeken naar alles wat begint met account.oneplus.net/invite/claim op twitter van 28 juni t'/m 20 december 2017 (Zal wel lang genoeg zijn :P)

Natuurlijk alleen van toepassing als de invite links op dezelfde manier worden opgebouwd.

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-05 21:48
Melding op de reserveringslijst:: Oops, a lot of people are trying to sign up right now, please try again in a few minutes!

niet allemaal tegelijk mensen ;)

[Voor 12% gewijzigd door Mel33 op 27-07-2015 11:04]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

melvinnie schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:48:
Ik geloof niet dat ik daardoor gezakt ben van 24700 naar 52, nu 101 overigens.
Waar zie / check je dat?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• melvinnie
  • Niet online
Op de invite pagina je e-mail opnieuw invullen dan krijg je te zien welke positie je hebt.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-05 21:52
Begrijp ik nu goed dat je hoger op de lijst komt als je de link uit de mail deelt via bijv Twitter en Facebook?

Ik was ongeveer 20k, maar kan helaas de status niet checken.

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• mdrop
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Edzeau schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:53:
Begrijp ik nu goed dat je hoger op de lijst komt als je de link uit de mail deelt via bijv Twitter en Facebook?

Ik was ongeveer 20k, maar kan helaas de status niet checken.
Voor zover ik het een beetje kan volgen heeft het te maken met meerdere factoren, onder andere de volgende maar niet enkel de volgende;

* Tijd aanwezig op de OP community
* Activiteit op de OP community
* Delen op sociale media + impact daarvan (Aantal volgers + clicks)

Deze dingen lijken veel belangrijker dan het moment van inschrijven op de lijst, mede hierdoor stijgen en/of dalen mensen ook constant. Ik ben in het laatste uur 20 plekken gezakt, dit zal te maken hebben met mensen die omhoog 'schieten' door bovenstaande factoren.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

En ook geen statusupdates of "ik ook" posts svp, dus ook niet op welke positie je staat. Is dit nu zo moeilijk? :)

melvinnie schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:16:
Op de invite pagina je e-mail opnieuw invullen dan krijg je te zien welke positie je hebt.
Hmm krijg gewoon weer een mailtje dat ik ben ingeschreven...
Ach was met inschrijven al nummer 4500 ofzo, prima dus, maar altijd leuk cijfertjes >:)

Nog een keer m'n emailadres erin gefrot haha: 199,353 / 265,238 8)7

Had me ingeschreven op 25 juli, 15.30 en kreeg mail: You signed up for the Reservation List for the OnePlus 2! Naar aanleiding van 'zo kun je checken' nog een keer via die site m'n emailadres erin geplempt en toen kreeg ik eerst weer mailtje, 27 juli 12.45: Successful sign-up for the reservation list Dus heb twee mailtjes gehad op twee verschillende dagen en kan nu pas dat statusnummer checken... Das gekkig natuurlijk!

Was vrij vroeg te vinden op het OnePlus-forum enzo, dus ik gok dat er ergens iets niet goed zit >:)

[Voor 48% gewijzigd door CLB op 27-07-2015 16:10]

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 20:42
Ik zie t niet expliciet staan, maar krijg je als eigenaar van een Oneplus one ook "eerder" een invite?

• THWIT
stefijn schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:27:
Ik zie t niet expliciet staan, maar krijg je als eigenaar van een Oneplus one ook "eerder" een invite?
Nee. Waarschijnlijk niet.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:44
Azerion schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:55:
Misschien handig om de volgende link ook te noemen

https://twitter.com/searc...til%3A2017-12-20&src=typd

Met deze link kan je zoeken naar alles wat begint met account.oneplus.net/invite/claim op twitter van 28 juni t'/m 20 december 2017 (Zal wel lang genoeg zijn :P)

Natuurlijk alleen van toepassing als de invite links op dezelfde manier worden opgebouwd.
0 results...

Iemand al achter hoe de invites zijn opgebouwd dit keer? Of zijn er gewoon 0 tweets?
Dit ;) Codes zijn hetzelfde als vorig jaar xxxx-xxxx-xxxx-xxxx

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

GEEN statusupdates of "ik ook" posts. Je positie op de lijst is totaal irrelevant, dit topic is voor invites, er zijn weer wat posts weg.

Verpest het nou niet voor de anderen.

[Voor 11% gewijzigd door gambieter op 28-07-2015 11:20]

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:44
gambieter schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:17:
[mbr]GEEN statusupdates of "ik ook" posts. Je positie op de lijst is totaal irrelevant, dit topic is voor invites, er zijn weer wat posts weg.

Verpest het nou niet voor de anderen.[/]
Je positie op de lijst kan toch wel relevant zijn? Zodat je een beetje weet hoe groot deze wachtlijst is en straks wellicht een indicatie kan zijn wanneer je een invite kan ontvangen?

Of is het hier niet de bedoeling om te discussiëren over het invite systeem en sec alleen codes te plaatsen?

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 20:37
Even voor de helderheid...de reservations list waarop je nu kan inschrijven en je positie kan checken is iets anders dan de lijst voor invites??? Iedereen maakt zich druk om de reservations list maar die is volgens mij alleen voor overgebleven invites. Er staat tenslotte 'Sign up for the reservation list – you’ll have a chance to get an invite if any are left unused.'. Begrijp ik het goed? Ik sta op plek 7240 maar als dat alleen voor overgebleven invites is maak ik me niet meer zo druk, dan is de kans verkeken denk ik.

En weet iemand of ze al zijn begonnen met het verspreiden van invites en het verschepen van de telefoons?

[Voor 9% gewijzigd door michielvz op 29-07-2015 21:12]

michielvz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:11:
En weet iemand of ze al zijn begonnen met het verspreiden van invites en het verschepen
Invites wel, die waren onder andere al te claimen tijdens de virtuele presentatie...
Smartphones naar kopers nog niet, maar naar distributiecentra overal ter wereld hopelijk wel.

• michielvz
Ik bedoel eigenlijk invites voor mensen die zich hebben ingeschreven. Dus dat de lijst ook korter wordt :-)

• thedon46
  • Laatst online: 15-05 17:01
Vanaf wanneer kunnen we de invites gaan verwachten? of is dat nog niet bekend gemaakt?

• melvinnie
  • Niet online
thedon46 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:09:
Vanaf wanneer kunnen we de invites gaan verwachten? of is dat nog niet bekend gemaakt?
Nee dat is nog niet bekend maar dat zal waarschijnlijk pas op de 11e gebeuren ben ik bang. Ik had gehoopt dat ze de reserveringslijst ondertussen wel zouden sluiten. Ik ben van plaats 52 naar plaats 900+ gezakt en dat komt alleen maar omdat je zonder inschrijving op andermans link kan klikken om hem te laten stijgen.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-04 17:23
melvinnie schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:50:
[...]

Nee dat is nog niet bekend maar dat zal waarschijnlijk pas op de 11e gebeuren ben ik bang. Ik had gehoopt dat ze de reserveringslijst ondertussen wel zouden sluiten. Ik ben van plaats 52 naar plaats 900+ gezakt en dat komt alleen maar omdat je zonder inschrijving op andermans link kan klikken om hem te laten stijgen.
Ik zat op 2164. Zit nu op 214,058 xD #@#%!

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• michielvz
Wat die lijst betreft waar je nu nog op kan inschrijven. Er staat bij dat het voor invites zijn die nog niet zijn gebruikt maar die al wel een keer zijn uitgedeeld. Op basis van die tekst verwacht ik niet dat er veel mensen zijn die via die lijst aan een OP2 kunnen komen. Of begrijp ik het verkeerd?

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-05 17:37
Denk dat ze die lijst deels gebruiken om te bepalen hoeveel OP2s ze gaan maken. Maar dat in het begin als de invites nog erg gewild zijn dat de reservatie lijst inderdaad niet zo hard zal gaan.

• Valentijn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-05 20:09
Niemand weet geloof ik zeker of ze vanaf 1 beginnen en dan naar boven werken, of dat het gewoon weer een 'loterij' is. Zo ja, is het een loterij voor de 'leftovers' van de initiële loterij

Ik sta zelf op pos 100k. Maar een vriend van mij heeft een OPO, en ik mag zijn invite hebben. ik schat mijn kansen via dat kanaal t grootst. (via persoon met OPO in bezit)

@br men, vergeet niet dat ze 20-50x zo grote oplage hebben aan het begin. In theorie zal t dus veeeel sneller gaan als waar we nu bang voor zijn. de hype mindfuckt je. Want persoonlijk heb ik het erover met mijn vrienden. en dat is precies wat ze willen

[Voor 26% gewijzigd door Valentijn op 30-07-2015 22:51]

Keep it cool

Anoniem: 648660

Valentijn schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:49:
Niemand weet geloof ik zeker of ze vanaf 1 beginnen en dan naar boven werken, of dat het gewoon weer een 'loterij' is. Zo ja, is het een loterij voor de 'leftovers' van de initiële loterij

Ik sta zelf op pos 100k. Maar een vriend van mij heeft een OPO, en ik mag zijn invite hebben. ik schat mijn kansen via dat kanaal t grootst. (via persoon met OPO in bezit)

@br men, vergeet niet dat ze 20-50x zo grote oplage hebben aan het begin. In theorie zal t dus veeeel sneller gaan als waar we nu bang voor zijn. de hype mindfuckt je. Want persoonlijk heb ik het erover met mijn vrienden. en dat is precies wat ze willen
Krijg je automatisch een invite dan? Als je al een OPO hebt?
Ken wel wat mensen met een OPO maar niet gehoord dat zij een invite hebben gekregen

• THWIT
Anoniem: 648660 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 03:20:
[...]

Krijg je automatisch een invite dan? Als je al een OPO hebt?
Ken wel wat mensen met een OPO maar niet gehoord dat zij een invite hebben gekregen
Nee dat is dus ook niet zo. Hooguit dat wij dan hoger op die invitelijst staan, maar zelfs dat is volgens mij niet t geval.

• Valentijn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-05 20:09
THWIT schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:59:
[...]

Nee dat is dus ook niet zo. Hooguit dat wij dan hoger op die invitelijst staan, maar zelfs dat is volgens mij niet t geval.
Ik heb meerdere keren gelezen dat ze vroege supporters, zoals OPO owners prioriteit hebben (zie, reddit AMA)

Keep it cool

Anoniem: 648660

Hoelang denken jullie dat het zal duren om er eentje te bemachtigen? Hou zelf rekening met een maand a anderhalf, wat denken jullie?

• Nmgn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:30
Anoniem: 648660 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 18:09:
Hoelang denken jullie dat het zal duren om er eentje te bemachtigen? Hou zelf rekening met een maand a anderhalf, wat denken jullie?
Die periode heb ik zelf ook in gedachte, ik hoop het in ieder geval. OP zegt zelf meer invites beschikbaar te hebben, maar goed het het bedrijf is inmiddels een stuk bekender dan ten tijde van de One dus er zal vast meer vraag zijn.

• Anoniem: 444220
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Hopelijk ook binnen twee maanden. Mijn schoonvader wil er ook een, dus wordt zwaar.

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:38
melvinnie schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:50:
[...]

Er klopt sowieso geen klap van die lijst. Ik heb me zondagochtend ingeschreven en stond op plek 54. Jij zakt naar 900 en ik zit op 763 nu en ik denk dat max 2 mensen mijn link op FB heeft gebruikt. Geen idee hoe ze het doen maar eerlijk gaat het niet.

Waar vui zit, zit geen glans!

• melvinnie
  • Niet online
Dibbuz schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:10:
[...]

Er klopt sowieso geen klap van die lijst. Ik heb me zondagochtend ingeschreven en stond op plek 54. Jij zakt naar 900 en ik zit op 763 nu en ik denk dat max 2 mensen mijn link op FB heeft gebruikt. Geen idee hoe ze het doen maar eerlijk gaat het niet.
Dat gaat het ook niet: https://medium.com/@JakeC...ation-system-120ea1a7ad82

• melvinnie
  • Niet online
Gelukkig hebben ze aangekondigd dat ze maatregelingen gaan nemen tegen deze "Hackers" en de reservatielijst gaat opgeschoond worden, ik neem aan dat ze gewoon alle @mailinator adressen weghalen uit de lijst.

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 14:47
melvinnie schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:19:
[...]

Gelukkig hebben ze aangekondigd dat ze maatregelingen gaan nemen tegen deze "Hackers" en de reservatielijst gaat opgeschoond worden, ik neem aan dat ze gewoon alle @mailinator adressen weghalen uit de lijst.
Er zijn echter honderden (zo niet duizenden) fake/temporary email domeinen, ben benieuwd of ze dat gaan doen. Daarnaast zou je in principe ook op je eigen domein flink wat email adressen kunnen aanmaken, lijkt me relatief fail-safe.

• p1lot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-05 09:26
injectx schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:04:
[...]

Er zijn echter honderden (zo niet duizenden) fake/temporary email domeinen, ben benieuwd of ze dat gaan doen. Daarnaast zou je in principe ook op je eigen domein flink wat email adressen kunnen aanmaken, lijkt me relatief fail-safe.
Ook de eenvoudige fake mailadressen zijn toch goed te verwijderen met een scripjte?
Ik vind het wel gek dat ze aankondigen dat ze op de hoogte zijn van het misbruik, maar aan het aantal bijkomende reservations te zien, worden fake mails niet pro-actief geblokkeerd?

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 14:47
p1lot schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:58:
[...]

Ook de eenvoudige fake mailadressen zijn toch goed te verwijderen met een scripjte?
Ik vind het wel gek dat ze aankondigen dat ze op de hoogte zijn van het misbruik, maar aan het aantal bijkomende reservations te zien, worden fake mails niet pro-actief geblokkeerd?
Nou sommige domeinen worden geblokeerd, je kunt deze dan ook niet gebruiken, maar anderen werken wel weer.Ik weet wel nog dat je in het begin (toen er nog 10.000 aanmeldingen waren) geen bevestiging hoefde te gebruiken, je kon gewoon email adressen invullen om hogerop te komen. Dit hebben ze relatief snel aangepast met een activatielink.

• melvinnie
  • Niet online
10 uur CEST (onze tijd) gaan de eerste invites naar de mailboxen worden gestuurd! Houd je mail in de gaten!

• rolex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-06 14:47
Er zijn al die een invite hebben ontvangen en de OPT hebben besteld.

• JulianSL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-04 18:00
De eerste batch is nog niet al te groot, 50.000 stuks las ik ergens. Dus zal wel weer lang moeten wachten helaas.

• jerring1980
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-06 19:30
JulianSL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:19:
De eerste batch is nog niet al te groot, 50.000 stuks las ik ergens. Dus zal wel weer lang moeten wachten helaas.
dat betekent dat ze misschien niet eens mensen vanaf de reservationlijst benaderen bij de eerste batch?

Aangezien OPO eigenaren eerst worden benaderd?

• JulianSL
jringel77 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:21:
[...]

dat betekent dat ze misschien niet eens mensen vanaf de reservationlijst benaderen bij de eerste batch?

Aangezien OPO eigenaren eerst worden benaderd?
Early supporters en Early forum members die active zijn krijgen ze eerst. Als deze ze niet claimen dan gaan de invites naar de reservatie lijst.

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-05 08:20
JulianSL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:23:
[...]

Early supporters en Early forum members die active zijn krijgen ze eerst. Als deze ze niet claimen dan gaan de invites naar de reservatie lijst.
Maar hier gaat 24u over, dus nog zeker tot morgen wachten.

• JulianSL
Mattehh schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:24:
[...]

Maar hier gaat 24u over, dus nog zeker tot morgen wachten.
Ja, maar dan moet je nog wel in de top van de reservatielijst zitten.

• Dima_2005
  • Laatst online: 30-05 09:08

Dima_2005

T.net-verslaafde

Vandaag krijgen de eerste 50 mensen op de reservelijst ook alvast een invite.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-05 06:46

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Dima_2005 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:43:
De eerste 50 ja? Niet 5000 maar letterlijk 50? Dat is wel weinig haha

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• jerring1980
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-06 19:30
Dima_2005 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:43:
haha 50 is dus eigenlijk niks als je kijkt hoeveel er nu op staan, ook al zijn er veel nepaccounts op de reservatielijst denk ik.

Dat zal nog wel even duren voordat ik de invite krijg. Toch ga ik hem kopen, ik vind hem duidelijk de beste dual sim

• Dima_2005
  • Laatst online: 30-05 09:08

Dima_2005

T.net-verslaafde

Nuja, 50 op reservelijst he. Naar het schijnt gaan vandaag zo'n 500 forum-accounts ook een invite krijgen en natuurlijk ook iedereen die een fysieke invite heeft kunnen bemachtigen (tijdens de events)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• michielvz
*knip* lees de topicwaarschuwing, geen statusupdates

[Voor 82% gewijzigd door gambieter op 11-08-2015 11:48]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Modbreak:Ik zie alleen maar gebabbel over het invite-systeem, maar geen invites. Dit is niet bedoeld als een discussietopic over invites en wanneer je kunt bestellen, maar voor het delen van invites :)

• Foxy66
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-11-2020
Je zou kunnen gokken, er zijn maar; 18,446,744,073,709,551,616 mogelijkheden... :) 8)7

• JulianSL
Ondanks de modbreak wil ik even doorgeven dat het sharen van invites nu (denk ik) nog niet kan. Als je een invite krijg is deze gekoppeld aan je account emailadres. Oftewel je kan je invite niet sharen alleen je account :S

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Ik heb wat posts verplaatst naar [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen. Nogmaals: dit topic is alleen bedoeld voor het delen van invites, niet voor bestellen, waar te kopen, meningen over het toestel, etc.

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JulianSL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:13:
Ondanks de modbreak wil ik even doorgeven dat het sharen van invites nu (denk ik) nog niet kan. Als je een invite krijg is deze gekoppeld aan je account emailadres. Oftewel je kan je invite niet sharen alleen je account :S
Bron?

• N00bi3
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 15:44
We kunnen met zn allen nog eventjes wachten denk ik. :(
Ze gaan het opsturen van invites wat ''terug draaien'' m.a.w. zet de OPTmaar op je brief naar sint/kerstman.

https://forums.oneplus.ne...128/page-24#post-12487777

• jordystuif
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-04 13:26
*knip* goed bedoeld maar niet de bedoeling, zie de topicwaarschuwing

[Voor 91% gewijzigd door gambieter op 14-08-2015 13:25]

• JulianSL
*knip* geen V&A hier, zie de topicwaarschuwing

[Voor 73% gewijzigd door gambieter op 14-08-2015 13:25]

• JulianSL
Er is trouwens door de community een site opgericht (approved by mods) om je eigen referral link te bekijken maar ook die van anderen. http://renssmit.be/oneplus_data/
Je kan al zien dat de eerste 19k referrals heeft en heel waarschijnlijk door fraude.
Moet je nagaan dat de top al zo veel nep accounts heeft.

• MadCyberlion
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03 23:54
In tegenstelling tot de vorige keer bij de OPO gebeurt er hier op dit moment bitter weinig? :?

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:26
MadCyberlion schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:13:
In tegenstelling tot de vorige keer bij de OPO gebeurt er hier op dit moment bitter weinig? :?
Vorige keer was ook 3 maand of meer nadat de OnePlus is uitgekomen

• MadCyberlion
  • Laatst online: 18-03 23:54
bottom line schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:17:
[...]

Vorige keer was ook 3 maand of meer nadat de OnePlus is uitgekomen
Op het nederlandse deel van het Forum van OPT is het veel drukker.

• MuFFIN 007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-04 23:10
Dus eigenlijk heeft nog niemand hier, die het toestel heeft, ook een invite gedeeld? Dan loopt het inderdaad beter op het OnePlus forum 8)7

• Scylin
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03-2022
MuFFIN 007 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 04:27:
Dus eigenlijk heeft nog niemand hier, die het toestel heeft, ook een invite gedeeld? Dan loopt het inderdaad beter op het OnePlus forum 8)7
Ze hebben nog geen shareable invites uitgestuurt, dus nogal logisch dat er niks geshared is :p

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:32

LankHoar

Langharig tuig

Wat houdt iemand eigenlijk tegen om zoiets als 10 minute mail te gebruiken voor zijn/haar uitnodiging om hogerop te komen? Ik ben het niet van plan, houd niet van cheaten, maar het lijkt me dat er genoeg wel zoiets doen...

OnePlus kom nou met die invites! Grrr :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• Scylin
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03-2022
LankHoar schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:56:
Wat houdt iemand eigenlijk tegen om zoiets als 10 minute mail te gebruiken voor zijn/haar uitnodiging om hogerop te komen? Ik ben het niet van plan, houd niet van cheaten, maar het lijkt me dat er genoeg wel zoiets doen...

OnePlus kom nou met die invites! Grrr :+
Meerendeel van die sites zullen wel geblacklist zijn neem ik aan, maar er word nog steeds genoeg gecheat met die reservation list... Maar dat hele invite gedoe is volgens mij zo random als wat. Ze werken met een tier systeem ofzo volgens Oneplus zelf, maar er zijn mensen die geen OPO hebben, geen early forum member/supporter zijn, en niet eens zo laag in de reservation list staan die al invites hebben gekregen.. Gewoon geluk hebben.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Modbreak:Hoeveel duidelijker moet de topicwaarschuwing zijn? GEEN posts met "DM me maar" of er op in gaan, of ander gebedel. Er zijn wat posts weg van mensen die het blijkbaar moeilijk vinden om roze tekstblokken te zien.

• ThePrutser
  • Laatst online: 30-03 16:31

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Ik heb een invite die nog maar 12 uur geldig is, ik zie er namelijk toch vanaf de OP 2 aan te schaffen, alleen hoe ik deze kan delen is me niet helemaal duidelijk...

Hier is in ieder geval de code, wees er snel bij.

OnePlus 2

Expires in 00d 12h 39m 18s

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Als het niet lukt laat me het even weten. Ook als het wel gelukt is ....

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

• tak77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
het lukt niet .. systeem geeft aan dat invite al geclaimd is. :'(

DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C

• sdh2978
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-06 23:57
tak77 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:00:
het lukt niet .. systeem geeft aan dat invite al geclaimd is. :'(
Nee die is al door iemand gebruikt zonder het te melden. Helaas...

• 418O2
Members only:

Ik ga hem toch niet gebruiken. Nog 2 uurtjes geldig volgens mij. Staat wel bij dat hij alleen door mijn emailadres gebruikt kan worden, maar ik weet niet of echt zo is.

[Voor 35% gewijzigd door 418O2 op 31-08-2015 10:10]

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:44
418O2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:10:
Members only:

Ik ga hem toch niet gebruiken. Nog 2 uurtjes geldig volgens mij. Staat wel bij dat hij alleen door mijn emailadres gebruikt kan worden, maar ik weet niet of echt zo is.
Ik heb je een DM gestuurd, de invite is namelijk alleen geldig via je eigen emailadres.

• 418O2
Krijg meerdere DM's, maar de invite is niet shareable en ik ga mijn emailadres niet aanpassen of andere trucs uithalen, helaas.

• jrn88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 12:09
418O2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:29:
Krijg meerdere DM's, maar de invite is niet shareable en ik ga mijn emailadres niet aanpassen of andere trucs uithalen, helaas.
Toch bedankt voor het delen :)

• JakeOfOz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-05 11:43
Als je een OnePlus koopt (zij het met invite van hier), dan krijg je er toch ook automatisch weer nieuwe invites bij? is het een idee om te zeggen dat je er dan hier ook weer eentje plaatst als soort van dank? Dan zijn ook niet alle codes elke keer op.

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:26
JakeOfOz schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:33:
Als je een OnePlus koopt (zij het met invite van hier), dan krijg je er toch ook automatisch weer nieuwe invites bij? is het een idee om te zeggen dat je er dan hier ook weer eentje plaatst als soort van dank? Dan zijn ook niet alle codes elke keer op.
Die shareable invites gaan nog wel even op zich laten wachten....
Was bij de OPO ook zo...

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JakeOfOz schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:33:
Nadat je het toestel gekocht hebt, krijg je binnen een maand een aantal invites die je kunt uitdelen. Dus niet direct na aanschaffen, ze laten meestal wel even op zich wachten.

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-05 15:39

parsnep

Cloud-Master

418O2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:10:
Members only:

kreeg jij ook zo een pagina zoals bij de foto oneplus 2

V&A | Everything to the Cloud!!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Ben even benieuwd hoe de mensen die hier invites hebben geshared aan de invites komen? Ik dacht dat er voorlopig nog helemaal geen invites beschikbaar zouden komen?

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• parsnep

parsnep

Cloud-Master

LankHoar schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:11:
Ben even benieuwd hoe de mensen die hier invites hebben geshared aan de invites komen? Ik dacht dat er voorlopig nog helemaal geen invites beschikbaar zouden komen?
ik kreeg er vanochtend opeens een in mijn email van oneplus

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

parsnep schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:17:
[...]

ik kreeg er vanochtend opeens een in mijn email van oneplus
Stond je op de reserve wachtlijst, had je al een OPO, of hoe komt het dat ze je er een sturen? ;-)

• parsnep

parsnep

Cloud-Master

LankHoar schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:18:
[...]

Stond je op de reserve wachtlijst, had je al een OPO, of hoe komt het dat ze je er een sturen? ;-)
ik sta nog steeds in de lijst als 60000 ste, geen idee waarom ik hem kreeg, was wel vroeg aanwezig op hun forums als member alleen niet zo veel post gedaan

Pagina: 1 2 3 ... 8 Laatste

Let op:
~[html]<h1>Geef de codes hier in MO-tags, geen "DM me maar" of links naar V&A

GEEN GEBEDEL OM INVITES.</h1>~[/html]

Zie https://www.reddit.com/r/...r_opt_invite_even_if_its/ voor hoe je persoonlijke invite kunt delen.

Geen statusupdates of andere "ik ben nr XXX" posts".

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee