Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

barrymossel schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:24:
[...]
Klopt, net als HD tv's in 2010 ofzo ;)
Oké, waar kun je NFC voor gebruiken dan tegenwoordig?

Contactloos betalen. Dat wil ik niet, laat mij maar 'ouderwets' m'n pas ergens insteken, m'n pincode invoeren en bewust geld van m'n rekening af halen

Die NFC tags bij de bios. Nee, ook die ga ik niet gebruiken ooit.

Verder? (Serieuze vraag hoor, ik weet echt niet waar het verder voor wordt gebruikt ;) )

En die vingerafdruk scanner. Ik vind het wel een leuke gimmick. Of het nodig is? Nee natuurlijk niet, maar ik vind het wel grappig.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Mu.siQ schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:29:
[...]

Contactloos betalen. Dat wil ik niet, laat mij maar 'ouderwets' m'n pas ergens insteken, m'n pincode invoeren en bewust geld van m'n rekening af halen

Verder? (Serieuze vraag hoor, ik weet echt niet waar het verder voor wordt gebruikt ;) )

En die vingerafdruk scanner. Ik vind het wel een leuke gimmick. Of het nodig is? Nee natuurlijk niet, maar ik vind het wel grappig.
Dat is ook niet wat ik zeg. Maar NFC heeft mijn inziens bij een mobiele telefoon meer mogelijke toepassingen dan een vingerafdrukscanner...

Maar zoiets als dit bijvoorbeeld: http://www.belkin.com/us/p/P-G3A2000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Geen Quick Charge is sowieso al een minpunt, maar wat deze telefoon heeft is veel slechter dan geen Quick Charge. Als de fabrikant al aangeeft dat het 3 uur en 20 minuten duurt om hem op te laden, wat in de realiteit dan waarschijnlijk nog langer duurt, dan vind ik dat ze er beter gewoon micro-usb 3.1 in hadden kunnen doen. Het duurt nu alleen zolang omdat ze een feature wilden toevoegen die nog niet eens fatsoenlijk ondersteundt wordt.. Goed, future-proof zal het wel zijn, maar het lijkt mij verstandig om eerst ervoor te zorgen dat je telefoon de features die nu al goed ondersteunt (en gebruikt) worden heeft, en je dan pas te focussen op de toekomst.

Ik had liever NFC en/of Quick Charge/Wireless Charge gezien dan usb type C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
pieterbas99 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:37:
Goed, future-proof zal het wel zijn, maar het lijkt mij verstandig om eerst ervoor te zorgen dat je telefoon de features die nu al goed ondersteunt (en gebruikt) worden heeft, en je dan pas te focussen op de toekomst.
Nu kun je dus je telefoon niet opladen bij het gros van je vrienden. En future-proof bij een telefoon waarvan ze hopen dat je hem komend jaar vervangt is ook een beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

[...]

Ik heb een systeemcamera, als ik hem tegen mijn telefoon houdt start de bijbehorende app en maken ze automatisch verbinding met elkaar. Super makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:08:
[...]

Mooi hè die verschillende soorten gebruikers. Blijkbaar gebruik jij je telefoon heel veel en heel intensief. Maar voor mij is quick charge weer totaal overbodig, aangezien ik makkelijk een dag haal met een keer laden en hem elke nacht aan de lader leg.

Als een fabrikant alle partijen blij zou willen maken, zouden alle partijen teleurgesteld zijn in de hoge prijs...
Blijkbaar ben ik niet de enige.
Want de meeste klagen over batterij.
En met quick charge los je al wat op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:04:
[...]

Blijkbaar ben ik niet de enige.
Want de meeste klagen over batterij.
En met quick charge los je al wat op
Bij de OPO? Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 10:08
[...]

Ik gebruik het om mijn camera mee te koppelen en ook regelmatig om te verbinden met van die losse draadloze boxjes van vrienden. Van die JBL speakertjes, weet je wel? Daarnaast hoor ik dat mensen soms van die tags thuis hebben, bijv in de auto of naast t bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:04

OzzieMann

PSN: OzzieMann

THWIT schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:33:
[...]

Ik gebruik het om mijn camera mee te koppelen en ook regelmatig om te verbinden met van die losse draadloze boxjes van vrienden. Van die JBL speakertjes, weet je wel? Daarnaast hoor ik dat mensen soms van die tags thuis hebben, bijv in de auto of naast t bed.
Inderdaad.
NFC tag in de autohouder, telefoon erin en Bluetooth gaat aan en maakt verbinding met entertainment systeem van auto.
NFC tag op de dressoirkast, telefoon 's avonds erop en gaat dan in slaapstand. Alle verbindingen uit, enkel bellen staat dan nog aan en dan alleen voor een selectie van ingestelde nummers.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Klopt, net als HD tv's in 2010 ofzo ;)

[...]

Laat jij vaak je telefoon achter bij mensen die je niet vertrouwt? (Of ga je misschien vreemd?) Zo nee, dan snap ik deze gimmick niet genoeg. Dan zie ik meer in waterdichtheid. Regen, toilet, lompe mensen die drank over je heen gooien... etc.
Jij doet je deur dus ook niet op slot als je van huis gaat begrijp ik? :D
Die fingerprintsensor is juist een prima en veilige manier om niet elke keer een toegangscode in te hoeven toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Ik ben al een tijdje verschillende topics aan het volgen over nieuwe telefoons. Mijn HTC one m7 wordt steeds trager, batterij is al vervangen, Android Revolution staat erop, maar ben op zoek naar iets nieuws.

Binnenkort ga ik met mijn nieuwe baan starten en zal ik veel onderweg zijn. Inplaats van de hele tijd 2 telefoons bij me te hebben, ben ik opzoek naar een telefoon met duel sim. De OPT komt in de aanmerking hiervoor.

Alleen ben ik benieuwd wat jullie erover denken? Zou de OPT als zakelijke telefoon gebruikt kunnen worden? Ik zit met een aantal dingen:

- Oxygen OS, net nieuw.. kunnen nog bugs inzitten, is altijd met nieuw OS, maar hoe zit het met de updates vanuit One Plus?
- Batterijduur, ik zal hem gedurende de dag intensief gebruiken, ik ken alleen mensen om me heen die Sony telefoons hebben die meer dan een dag meegaan.
- Qualcomm 810 processor, veel over gelezen.. er zou een update van deze versie zijn (810.1) in de One plus two zitten, maar zag toch dat er hitte problemen zijn.

Denken jullie dat de OPT goed genoeg is als zakelijke telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
G-PHREAK schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:06:
[...]

Jij doet je deur dus ook niet op slot als je van huis gaat begrijp ik? :D
Die fingerprintsensor is juist een prima en veilige manier om niet elke keer een toegangscode in te hoeven toetsen.
Natuurlijk doe ik de deur op slot, want ik vertrouw mensen die ik niet ken niet zomaar.

Mijn telefoon houd ik altijd bij me en laat ik niet onbeheerd op (bijv.) straat achter.

(Je vergelijking gaat dus niet echt op...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 10:12
[...]

Ik heb op mijn werk, en hier lokaal in het ziekenhuis, geen mogelijkheid om zonder nfc te betalen. Maar zoals ik hierboven al meermaals heb aangegeven zijn er voor zover ik weet geen bankapps die de opo ondersteunen. Nfc is dus alleen nuttig voor het schakelen van profielen of het verbinden met andere media (in het geval van oneplus).

En voorlopig voorzie ik geen veranderingen op het gebied van autorisatie en betalen met nfc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
barrymossel schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:25:
[...]

Natuurlijk doe ik de deur op slot, want ik vertrouw mensen die ik niet ken niet zomaar.

Mijn telefoon houd ik altijd bij me en laat ik niet onbeheerd op (bijv.) straat achter.

(Je vergelijking gaat dus niet echt op...)
Ik ook niet, echter kan je telefoon gestolen worden, kan je hem verliezen etc. Dan heb ik toch liever dat m'n telefoon gelockt is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
BTBoy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:08:

- Oxygen OS, net nieuw.. kunnen nog bugs inzitten, is altijd met nieuw OS, maar hoe zit het met de updates vanuit One Plus?
- Batterijduur, ik zal hem gedurende de dag intensief gebruiken, ik ken alleen mensen om me heen die Sony telefoons hebben die meer dan een dag meegaan.
- Qualcomm 810 processor, veel over gelezen.. er zou een update van deze versie zijn (810.1) in de One plus two zitten, maar zag toch dat er hitte problemen zijn.

Denken jullie dat de OPT goed genoeg is als zakelijke telefoon?
In principe was de OPO echt een prima telefoon, doordat de OPT nu dual sim heeft, zou dat hem erg geschikt maken als zakelijke telefoon voor jou.
Wat betreft je puntjes;
- Elke nieuwe telefoon heeft wel wat bugs in t begin, ook bij merken als Samsung en Apple. Oxygen loopt inmiddels ook al wel een half jaartje op de OPO dus in principe hebben ze er al flink mee kunnen sleutelen. Ik denk dat niet het stikt van de bugs. De nieuwheid van Oxygen zal er hooguit voor zorgen dat er relatief weinig speciale features/gimmicks op zitten.

- De batterijduur van de OPO was ook echt ruim genoeg om de dag mee door te komen. In principe zou OnePlus dus moeten weten hoe ze dat moeten maken. In de eerste berichten over de Two zou de accuduur wat minder zijn, maar het is wachten op de uitgebreidere reviews die de komende tijd zullen verschijnen om precies te zien hoe lang de batterij meegaat.

- Software updates hebben bij de telefoon van HTC (die ook een 810 processor heeft) de problemen opgelost. Daarnaast heeft OnePlus dus als het goed is de verbeterde versie van de 810 ingebouwd die geen last van de problemen heeft. Ook nu is het wachten op de berichten die de komende tijd in de media verschijnen. Het is te vroeg voor een definitief antwoord, maar hoorde hier al geluiden dat de telefoon warm kan worden ( flink warm zelfs) maar niet problematisch warm als bij die andere telefoons.

Beantwoordt dit een beetje je vragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THWIT schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:52:
Daarnaast heeft OnePlus dus als het goed is de verbeterde
versie van de 810 ingebouwd die geen last van de problemen heeft.
Dat is geen 'halleluja-oplossing' hoor, zoals veel media misschien doen geloven.
Er is iets aangepast aan de chipset, maar bij de Sony Xperia Z3+ heeft dat geleid tot... niks.
OnePlus heeft zelf aangegeven nog wat aanpassingen te hebben gedaan aan het toestel zodat de warmte wat meer uitvloeit en niet op één centraal punt blijft hangen wat tot problemen kan leiden, maar at is afwachten idd

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
CLB schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:01:
[...]

Dat is geen 'halleluja-oplossing' hoor, zoals veel media misschien doen geloven.
Er is iets aangepast aan de chipset, maar bij de Sony Xperia Z3+ heeft dat geleid tot... niks.
OnePlus heeft zelf aangegeven nog wat aanpassingen te hebben gedaan aan het toestel zodat de warmte wat meer uitvloeit en niet op één centraal punt blijft hangen wat tot problemen kan leiden, maar at is afwachten idd
Niet voor niks zei ik dat dit nog te vroeg is voor een definitief antwoord en inderdaad, als een fabrikant als OnePlus van tevoren weet dat die chip warm kan worden kunnen ze er bij het maken ervan rekening mee houden. Software Tweaks, zoals bij die andere toestellen later pas beschikbaar kwamen, maar ook hardwarematige aanpassingen. En daarmee had OnePlus natuurlijk een streepje voor. Bij hun waren de warmte problemen inmiddels bekend waardoor ze er bij het toestelontwerp rekening mee konden houden, terwijl dat bij Sony of HTC natuurlijk te laat was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Laat jij vaak je telefoon achter bij mensen die je niet vertrouwt? (Of ga je misschien vreemd?) Zo nee, dan snap ik deze gimmick niet genoeg. Dan zie ik meer in waterdichtheid. Regen, toilet, lompe mensen die drank over je heen gooien... etc.
Door middel van dual sim maak je hem juist uitermate geschikt voor een sim van je werk. En als je dan helemaal je werk telefoon vervangt word je vaak ook verplicht om een pin op je telefoon te zetten door het toevoegen van een exchange mail account bijvoorbeeld. Dan is zo'n vingerscan echt super handig, iedere keer dat invullen van die code is uitermate irritant.

En qua NFC, ken zelf niemand die het dagelijks gebruikt. Heel soms wil ik nog wel eens een foto sturen via NFC of een link delen, maar voor de rest echt totaal niet. Zou het dus ook niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:17

DarkSide

theres no place like ::1

Ja en volgens mij draait hij ook iets langzamer dan in bv een M9.
Dit om hem zo cool mogelijk te houden.

Het is gewoon even afwachten op goede reviews wat hij echt gaat doen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Zenety schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:11:
[...]

Door middel van dual sim maak je hem juist uitermate geschikt voor een sim van je werk. En als je dan helemaal je werk telefoon vervangt word je vaak ook verplicht om een pin op je telefoon te zetten door het toevoegen van een exchange mail account bijvoorbeeld. Dan is zo'n vingerscan echt super handig, iedere keer dat invullen van die code is uitermate irritant.

En qua NFC, ken zelf niemand die het dagelijks gebruikt. Heel soms wil ik nog wel eens een foto sturen via NFC of een link delen, maar voor de rest echt totaal niet. Zou het dus ook niet missen.
Daar heb je natuurlijk gelijk in. De kans dat het handig is bestaat zeker. In theorie. Net als dat ontgrendelen via je gezicht handig zou kunnen zijn.

Voor mij persoonlijk niet echt een meerwaarde dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
OnePlus 2: World’s First Product Launch in VR
https://youtu.be/y02aDqOqcmg

[ Voor 49% gewijzigd door floriz87 op 29-07-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:58
barrymossel schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:34:
[...]

Daar heb je natuurlijk gelijk in. De kans dat het handig is bestaat zeker. In theorie. Net als dat ontgrendelen via je gezicht handig zou kunnen zijn.

Voor mij persoonlijk niet echt een meerwaarde dus.
Voor mij is een vingerprintscanner eigenlijk een harde eis geworden, sinds ik het gewend ben met een iPhone 5s. Werk verplicht een ingewikkelde code (geen 0000 of 1234 e.d.), die hoef ik nu nooit in te typen ideaal!
Wel grappig dat je nu aangeeft dat het voor jou persoonlijk geen meerwaarde heeft, de 3 voorgaande berichten snapte je uberhaupt nog niet wat de meerwaarde zou kunnen zijn, zoveel mensen zoveel wensen zullen we maar zeggen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Hands-on review van TechRadar: http://www.techradar.com/.../oneplus-2-1300253/review

Weinig interessants, en je moet wel even door de voorbarige conclusies heen lezen. Het lijkt er wel op dat er weer het nodige aan software-updates doorheen moet voordat het toestel bug-vrij is en optimaal benut wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 15:20
Bedankt voor het antwoord, we gaan het zien wat de reviews gaan zeggen!
THWIT schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:52:
[...]

In principe was de OPO echt een prima telefoon, doordat de OPT nu dual sim heeft, zou dat hem erg geschikt maken als zakelijke telefoon voor jou.
Wat betreft je puntjes;
- Elke nieuwe telefoon heeft wel wat bugs in t begin, ook bij merken als Samsung en Apple. Oxygen loopt inmiddels ook al wel een half jaartje op de OPO dus in principe hebben ze er al flink mee kunnen sleutelen. Ik denk dat niet het stikt van de bugs. De nieuwheid van Oxygen zal er hooguit voor zorgen dat er relatief weinig speciale features/gimmicks op zitten.

- De batterijduur van de OPO was ook echt ruim genoeg om de dag mee door te komen. In principe zou OnePlus dus moeten weten hoe ze dat moeten maken. In de eerste berichten over de Two zou de accuduur wat minder zijn, maar het is wachten op de uitgebreidere reviews die de komende tijd zullen verschijnen om precies te zien hoe lang de batterij meegaat.

- Software updates hebben bij de telefoon van HTC (die ook een 810 processor heeft) de problemen opgelost. Daarnaast heeft OnePlus dus als het goed is de verbeterde versie van de 810 ingebouwd die geen last van de problemen heeft. Ook nu is het wachten op de berichten die de komende tijd in de media verschijnen. Het is te vroeg voor een definitief antwoord, maar hoorde hier al geluiden dat de telefoon warm kan worden ( flink warm zelfs) maar niet problematisch warm als bij die andere telefoons.

Beantwoordt dit een beetje je vragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:06
nickvanozzie schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:10:
[...]

Inderdaad.
NFC tag in de autohouder, telefoon erin en Bluetooth gaat aan en maakt verbinding met entertainment systeem van auto.
NFC tag op de dressoirkast, telefoon 's avonds erop en gaat dan in slaapstand. Alle verbindingen uit, enkel bellen staat dan nog aan en dan alleen voor een selectie van ingestelde nummers.
Hoe stel je dat in? Is dat met een specifieke app? Welke tags gebruiken jullie, want ik las dat sommige niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
superiscch schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:47:
[...]

Hoe stel je dat in? Is dat met een specifieke app? Welke tags gebruiken jullie, want ik las dat sommige niet werken.
offtopic:
NFC tags van Trigger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 13:35
Mijn Galaxy S3, inmiddels 3 jaar oud heeft ook (als een van de eerste smartphones) NFC. Heb destijds tags besteld die ik kon programmeren, ik denk dat ik het een week heb volgehouden.

Betaal tegenwoordig wel regelmatig contactloos met m'n pinpas, maar of ik nu m'n portomonee of m'n telefoon uit mijn broek pak; daar zit geen verschil in.

NFC heeft voor mij dus eigenlijk totaal geen toegevoegde waarde, geen probleem dat de OP2 het niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 23:55
Het lijkt erop dat mijn eventuele invite(s) hun weg naar dit forum spoedig na ontvangst zullen vinden, nu blijkt dat de SAR-waarden van de OP2 verdubbelden t.o.v. van de OPO en, terwijl binnen de wettelijke maxima, aanzienlijk hoger liggen dan die van bijvoorbeeld, een G3 - om maar een zijstraat te noemen.

[ Voor 14% gewijzigd door retspan op 30-07-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:41
The LG G4 SAR rating value is official and it is edging dangerously close to legal limits at 1.43W/kg, according to the testing document published by the Federal Communications Commission (FCC).
Het lijkt zeker niet de enige met hoge sar waardes te zijn.
Ook van de m9 en de nexus 6 zag ik al een sar bericht

PS: was de g3 niet de telefoon met de laagste sar waardes van 2014?

[ Voor 9% gewijzigd door acemoo op 30-07-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Hoe meer ik die OnePlus Two bestudeer, hoe meer ik mijn One waardeer.

Voor 299 gekocht. Lekker licht en dun, CyanogenOS out of the box, NFC werkt gewoon, de hele dag batterij en zo niet dan heeft iedereen een kabeltje in huis om m op te laden; 100% in ruim een uur. En ik kan me niet herinneren dat ik hem ooit te traag vond.

(Van de SAR waardes heb ik geen weet)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

retspan schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:30:
Het lijkt erop dat mijn eventuele invite(s) hun weg naar dit forum spoedig na ontvangst zullen vinden, nu blijkt dat de SAR-waarden van de OP2 verdubbelden t.o.v. van de OPO en, terwijl binnen de wettelijke maxima, aanzienlijk hoger liggen dan die van bijvoorbeeld, een G3 - om maar een zijstraat te noemen.
O dat is vervelend. Dit zijn wel heel hoge waardes.
-edit laat maar-

[ Voor 15% gewijzigd door Vmu op 31-07-2015 10:58 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

retspan schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:30:
Dat zijn US SAR waarden.
De NL specs zijn een stuk lager: Head: 0.428 W/kg, Body: 0.205 W/kg

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
http://nl.hardware.info/n...utm_campaign=hardwareinfo

Volgens dit bericht zijn er wel contactpunten voor NFC aanwezig en is het dus mogelijk dat er een cover komt van OP of third party zodat je wel NFC hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

DigitalError schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 14:29:
http://nl.hardware.info/n...utm_campaign=hardwareinfo

Volgens dit bericht zijn er wel contactpunten voor NFC aanwezig en is het dus mogelijk dat er een cover komt van OP of third party zodat je wel NFC hebt.
Hmm meen toch gelezen te hebben dat Carl pei zelf gezegd te hebben dat NFC fysiek gewoon niet aanwezig was. Dus aan contactpunten oid heb je niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:11
barracuda1957 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:19:
Heb nu een Chinese versie opo gekocht bij coolicool maar wil geen systeem updates meer doen loopt vast ktijg geen.nieuw updates meer
Heb je de Two gekocht of de One? En heb je hem al thuis? Zo ja, zou wel verrassend snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
OPO = oneplus one ;)

Aangezien de OPT meedere LTE bands gaat ondersteunen, gok ik dat de chinese versie geen band 20 ondersteund, maar kan nergens de technische verschillen vinden dus kan het niet met zekerheid zeggen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Oja klopt zie het nu.. dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ik heb net een hele rits offtopicberichten moeten verwijderen. Lees aub de topicwaarschuwing, die staat er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:07

BPP

Interview met Pei.http://www.usatoday.com/story/tech/2015/08/02/oneplus-carl-pei-interview/30947799/

Geen NFC omdat hij verwacht dat het pas over 1- 1,5 jaar echt zal gaan lopen en mensen dan wel een andere telefoon (OP3?) zullen kopen.

Verwacht binnen 5 jaar in het rijtje Apple en Samsung te staan.

Komt waarschijnlijk voor het einde vh jaar een nieuwe OP uit, waar hij helemaal weg van is en gebruikt als zijn dagelijkse telefoon.

Ken hem natuurlijk niet, maar hij komt op mij nogal arrogant over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
BPP schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:17:
Interview met Pei.http://www.usatoday.com/story/tech/2015/08/02/oneplus-carl-pei-interview/30947799/

Geen NFC omdat hij verwacht dat het pas over 1- 1,5 jaar echt zal gaan lopen en mensen dan wel een andere telefoon (OP3?) zullen kopen.

Verwacht binnen 5 jaar in het rijtje Apple en Samsung te staan.

Komt waarschijnlijk voor het einde vh jaar een nieuwe OP uit, waar hij helemaal weg van is en gebruikt als zijn dagelijkse telefoon.

Ken hem natuurlijk niet, maar hij komt op mij nogal arrogant over.
Artikel net gelezen. Weer een nieuwe OnePlus aan het einde van het jaar? Lijkt me eigenlijk vrij stug. En zo ja zou het eerder een upgrade van de OnePlus Two zijn lijkt me. Misschien zijn er toch wat throttling/temp. issues met de Snapdragon 810?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Een beetje arrogantie mag best vind ik.
En over NFC heeft ie ook wel een beetje gelijk. Zelf vind ik het ook jammer. En kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de telefoon met NFC opeens 50,- duurder zou uitvallen.
Maar kans is groot dat wanneer ING betalen met de smartphone echt in productie heeft ik idd al aan een OP3 oid zit te denken. Dus wie weet ga ik nog overstag en kijk ik uit naar een OP2.

Voor wat betreft nog een telefoon ben ik niet heel overtuigd. Natuurlijk is het goed om te groeien.
En meerdere opties qua telefoons is goed.
Maar als ik een OP2 koop en over een paar maanden is daar een S versie van of een OP3 met betere specs (en nfc) dan voel ik me toch een beetje genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
DarkSide schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:40:
Maar als ik een OP2 koop en over een paar maanden is daar een S versie van of een OP3 met betere specs (en nfc) dan voel ik me toch een beetje genaaid.
Precies, dit dus. Ben bang dat OnePlus eventuele tekortkomingen bij de 2 wil goedmaken met een upgrade versie, beetje het Apple idee dus.

[ Voor 17% gewijzigd door injectx op 03-08-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elke fabrikant brengt toch nieuwe toestellen uit, dat zie ik niet echt als 'genaaid'...
Ze bespreken het openlijk, zelfs voordat de twee op de markt is, dus je kan zelfs nog wachten ook.
Tevens laat het je OnePlus 2 toch niet minder werken dan, toestel werkt ook dan nog steeds goed hoor ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

CLB schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:05:
Elke fabrikant brengt toch nieuwe toestellen uit, dat zie ik niet echt als 'genaaid'...
Ze bespreken het openlijk, zelfs voordat de twee op de markt is, dus je kan zelfs nog wachten ook.
Tevens laat het je OnePlus 2 toch niet minder werken dan, toestel werkt ook dan nog steeds goed hoor ;)
Ik lees het nu pas. En zie het niet op hun website staan.
Ja elke fabrikant brengt nieuwe toestellen uit. En ja ook OP doet dat (Anders was de 2 er niet gekomen en zal de 3 er ook niet komen).
Maar meestal kan je wel een jaar genieten van je toestel. Dus als OP nu de 2 uitbrengt. In maand 8 van het jaar. Dan verwacht je toch een jaar te kunnen genieten van je flagship killer.
En niet over 4 maanden al achter te lopen.

Tenzij de OP2+ of hoe hij ook gaat heten opeens wel 599 gaat kosten. Dan hebben we het over een heel ander type toestel. Dat bedoel ik. Een OP mini oid zou ik zeker waarderen.
En meerdere opties ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik lees tegenstrijdige verhalen. Kan je in de OP2 nu wel of geen SD-kaart kwijt?

Dank @ hieronder! :)

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 03-08-2015 14:42 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
pven schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:38:
Ik lees tegenstrijdige verhalen. Kan je in de OP2 nu wel of geen SD-kaart kwijt?
Geen sd-kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Ik heb het artikel niet gelezen maar lees nu ineens overal dat oneplus voor het einde van het jaar met nog een ander toestel komt. Hoezo is ie niet bang dat dit soort uitspraken de verkoop van de OP2 enorm gaat drukken? Vooral met al die klachten over tekortkomingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 20:26
pimsaint schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:24:
Ik heb het artikel niet gelezen maar lees nu ineens overal dat oneplus voor het einde van het jaar met nog een ander toestel komt. Hoezo is ie niet bang dat dit soort uitspraken de verkoop van de OP2 enorm gaat drukken? Vooral met al die klachten over tekortkomingen?
Die Carl heeft al gezegd dat OP3 pas in 2016 komt op de twitters, zie https://twitter.com/getpeid

[ Voor 3% gewijzigd door Maaark op 03-08-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
injectx schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:29:
[...]

Artikel net gelezen. Weer een nieuwe OnePlus aan het einde van het jaar? Lijkt me eigenlijk vrij stug. En zo ja zou het eerder een upgrade van de OnePlus Two zijn lijkt me. Misschien zijn er toch wat throttling/temp. issues met de Snapdragon 810?
Het is ook geen update van de OP2. Bron: https://www.reddit.com/r/...ostlaunch_edition/ctpyy0z

Waarschijnlijk gaat het dus om een OPO Mini, zoals de geruchten eerder dit jaar al de rondte deden.

Verder heeft Carl Pei in één van de interviews laten weten dat toen hij het toestel zag, hij iets zei in de trand dat het zijn daily driver zal zijn. Specs van de OPO maar kleiner formaat dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Maaark schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:29:
[...]

Die Carl heeft al gezegd dat OP3 pas in 2016 komt op de twitters, zie https://twitter.com/getpeid
Ah okay. Hij zal t dan wel niet over de OP3 hebben maar ik heb t artikel nu wel gelezen en daar spreekt hij over een toestel dat hopelijk nog vóór kerst uitkomt. Ook meent ie dat uiteindelijk alleen Apple, Samsung en OnePlus overleven in de smartphone markt. Ik geloof er zelf niet echt in maar dat zou betekenen dat ze alle andere Chinese (opkomende) merken uit de markt drukken. En dus met goedkope superphones moeten blijven komen.

In het artikel geeft ie ook toe dat NFC (pas) over ruim een jaar waarschijnlijk een stuk noodzakelijker is.

Nice Carl! Vergeet je aub de NFC niet in t kerstmistoestel?

edit:
Pimorez was me voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag is of dit toestel volledig naar behoren zal werken, vanaf de eerste toestellen die de deur uitgaan op 11 augustus, in België met betrekking tot de netwerkconnectie en 4G frequenties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:45:
Wat ik me afvraag is of dit toestel volledig naar behoren zal werken, vanaf de eerste toestellen die de deur uitgaan op 11 augustus, in België met betrekking tot de netwerkconnectie en 4G frequenties?
Volgens mij worden alle 4G frequenties die in NL en België gebruikt worden ondersteund.
Als QC enigszins op orde is dan zou de eerste batch net zo goed als de laatste moeten zijn, of dat zo is weten we denk ik pas in de loop van september als de eerste klachtenregens langs geweest zijn (en we kunnen bepalen of we een korreltje zout moeten gebruiken of een emmer bij de beoordeling van de klachten... :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Weet de banden in Belgie niet. Maar in NL zijn alle grote banden iig ondersteund. itt de OPO is dit een verbetering.
Op de site van OP staat als het goed is welke frequenties ondersteund worden.
Dan zou je zelf kunnen zoeken welke freqeunties / banden er in belgie gebruikt worden door welke provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De OnePlus One werkte al (volledig) op het 4G-netwerk in Belgie, ook de OnePlus 2 doet dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
Ben nu wel aan het twijfelen tussen de OP2 en de Moto X Style (komt in September uit).
Tegenover de OP2 heeft de Moto wat voordelen, zoals:
- Quad HD scherm
- NFC
- Turbo charge accu
- 21mp camera (hoeft niet perse beter te zijn)
- SD kaart lezer
- Zelf te kiezen kleuren (aluminium, rand, cover).
- Water afstotende coating

Design is dan wel weer anders dan de OP2 dus kwestie van smaak.

[ Voor 7% gewijzigd door injectx op 05-08-2015 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Laatst online: 12:56
CLB schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:32:
De OnePlus One werkte al (volledig) op het 4G-netwerk in Belgie, ook de OnePlus 2 doet dit :)
Hoe bedoel je 'volledig'? Gedeeltelijk eerder vanwege het ontbreken van enkele frequenties, vooral de o zo veelgebruikte band 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

injectx schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:09:
Ben nu wel aan het twijfelen tussen de OP2 en de Moto X Style (komt in September uit).
Tegenover de OP2 heeft de Moto wat voordelen, zoals:
- Quad HD scherm
- NFC
- Turbo charge accu
- 21mp camera (hoeft niet perse beter te zijn)
- SD kaart lezer
- Zelf te kiezen kleuren (aluminium, rand, cover).
- Water afstotende coating

Design is dan wel weer anders dan de OP2 dus kwestie van smaak.
De moto's zijn mooie toestellen.
maar QHD is voor mij niet echt nodig. Qua resolutie zie je het echt amper (het paneel kan wel beter zijn qua kleuren etc. Maar de resolutie is voor mij overkill).

Turbo charging kan idd handig zijn.
SD kaart ook. Maar ik heb genoeg aan 64GB

Dan is er nog de prijs. Meende dat de Style 399 gaat kosten voor de 16gb.
En zal dus duurder worden dan de OP2. Als je al een SD kaartje hebt liggen van 32GB kan het interessant zijn. Ik moet die nog kopen dus qua prijs zal het geen concurent worden.
Desalniettemin hou ik hem wel in de gaten.
Drwho1 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:24:
[...]

Hoe bedoel je 'volledig'? Gedeeltelijk eerder vanwege het ontbreken van enkele frequenties, vooral de o zo veelgebruikte band 20.
volgens deze lijst Wikipedia: List of LTE networks in Europe
zie ik dat alleen mobistar band 20 gebruikt. En die gebruikt ook band 3.
Dus heb je volgens mij wel volledige 4g dekking.

[ Voor 19% gewijzigd door DarkSide op 05-08-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkSide schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:31:
Dat is ook hoe ver mijn informatie reikte inderdaad...
Altijd begrepen dat de OPO geen enkel probleem had met 4G in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
[...]

De moto's zijn mooie toestellen.
maar QHD is voor mij niet echt nodig. Qua resolutie zie je het echt amper (het paneel kan wel beter zijn qua kleuren etc. Maar de resolutie is voor mij overkill).

Turbo charging kan idd handig zijn.
SD kaart ook. Maar ik heb genoeg aan 64GB

En zal dus duurder worden dan de OP2. Als je al een SD kaartje hebt liggen van 32GB kan het interessant zijn. Ik moet die nog kopen dus qua prijs zal het geen concurent worden.
Desalniettemin hou ik hem wel in de gaten.
Klopt, QHD is voor mij ook niet echt nodig en ik vind het 1080p scherm in de OP2 een van de beste keuzes van het toestel. Qua scherpte zie je het inderdaad niet, of je moet er al echt op gaan hangen. Met het 1080p scherm zorgen ze wel voor de beste performance, die ook nog wel een hele tijd zal meegaan.

Zelf heb ik nu een LG G3 met 64GB SD kaartje en vind ik het wel wat zonde om mijn kaartje te laten verstoffen, mocht ik een OP2 kopen. SD kaart vind ik altijd handig voor Titanium Backup (backup apps, settings) en installeren van nieuwe ROM's.

Edit: Buiten dat heb ik nog 2 (dure :( ) LG wireless chargers (1 op werk, 1 thuis) welke ik met de OP2 ook niet meer kan gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door injectx op 05-08-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:25
Hij staat ook bij mij op de shortlist, de OPT en de Moto X Style/Pure. Wacht ook de Note 5 nog even af en ben zelfs nieuwsgierig naar de nieuwe windows toestellen.
Als het toch de motorola wordt dan zal ik hem samenstellen via de US motomaker en daar vandaan meenemen. De prijs is bepaald op $399 (zonder tax, 6% in FL) maar kan dus oplopen naar gelang je bijv leer of een houten achterkant neemt. Juist die customizations spreken mij aan, al is een goede camera erg belangrijk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Laatst online: 12:56
[...]

[...]

volgens deze lijst Wikipedia: List of LTE networks in Europe
zie ik dat alleen mobistar band 20 gebruikt. En die gebruikt ook band 3.
Ik dacht dat Base de frequentie ook gebruikte. Heb nog tijd bij hen gezeten met mijn opo en 4g was niet veel soeps.
Nu bij mobistar via mvno. Band 3 ontbreken bij de 2de grootste operator van BE is niet meteen volledige dekking naar mijn gevoel.
Maar we wijken af ;)

De OP2 laat ik passeren, overtuigt me niet genoeg om de upgrade te maken. Ik gebruik nfc wel bijvoorbeeld.

Motorola komt ook sterk uit de hoek, maar ik wacht vooral op de nieuwe huawei Nexus.

[ Voor 12% gewijzigd door Drwho1 op 05-08-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
[...]
En zal dus duurder worden dan de OP2. ..
Net vernomen dat de Style hier in europa 499 gaat kosten voor 32GB (retail) en 529 via Motomaker. Dat is toch aanzienlijk meer dan de OP2. Nu neig ik toch weer net wat meer naar de OP2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

injectx schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:50:
[...]

Net vernomen dat de Style hier in europa 499 gaat kosten voor 32GB (retail) en 529 via Motomaker. Dat is toch aanzienlijk meer dan de OP2. Nu neig ik toch weer net wat meer naar de OP2.
Die prijs he :9
Toch een mooi USP van OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:25
[...]

529 scheelt best nog iets ivg met de OPT. Maar waterafstotend microSD kaart optie en in mindere mate QHD maken het nog steeds wel een contender. En niet te vergeten de near stock Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerring1980
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-09 13:56
Voor mij wordt het zeker de OPT, aangezien ik dual sim nodig heb en dit is dan veruit de beste keus, zelfs zonder nfc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 11:55
jringel77 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:16:
Voor mij wordt het zeker de OPT, aangezien ik dual sim nodig heb en dit is dan veruit de beste keus, zelfs zonder nfc
Inderdaad, dual sim is ook de reden dat ik nu naar de OPT aan het kijken ben :)
Maarja, vooraleer ik een invite te pakken heb :O :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisbartmaar
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-09 19:20
Goedeavond,

Zit met een vraagje!
Ik was aan het uitzoeken of er meerdere kleuren zijn. Zover ik uitgezocht heb zijn er alleen "SwapStyle" covers. Maar zijn dit echt van die flipcovers? Die wil ik namelijk niet. Maar zo'n mooie houten achterkant lijkt me geweldig.

Groetjes Bart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
hetisbartmaar schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:22:
Goedeavond,

Zit met een vraagje!
Ik was aan het uitzoeken of er meerdere kleuren zijn. Zover ik uitgezocht heb zijn er alleen "SwapStyle" covers. Maar zijn dit echt van die flipcovers? Die wil ik namelijk niet. Maar zo'n mooie houten achterkant lijkt me geweldig.

Groetjes Bart.
de swapstyle covers zijn de achterkantjes. onder andere die van bamboe.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
RocketKoen schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 20:24:
[...]

de swapstyle covers zijn de achterkantjes. onder andere die van bamboe.
Styleswap*

De hoesjes die jij niet wilt zijn flipcovers. StyleSwap covers zijn dus de Bamboo, Kevlar, Rosewood, Black Apricot en Sandstone Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-06 12:43
Is het hier toegestaan mijn OP2 link te geven? Zodat ik hoger in de queue kom en dan dus sneller 1 kan kopen en weer nieuwe invites krijg die ik kan doorgeven hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Nerot1x schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:53:
Is het hier toegestaan mijn OP2 link te geven? Zodat ik hoger in de queue kom en dan dus sneller 1 kan kopen en weer nieuwe invites krijg die ik kan doorgeven hiero.
lijkt me niet, er zijn er al een paar verwijderd. plus: het is nog irritant ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
DigitalError schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:00:
[...]

lijkt me niet, er zijn er al een paar verwijderd. plus: het is nog irritant ook.
Ja kan ik begrijpen, naja helaas. Sta nu op 11k van de 2.7mil.. schiet al op :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisbartmaar
Pimorez schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:07:
[...]

Styleswap*

De hoesjes die jij niet wilt zijn flipcovers. StyleSwap covers zijn dus de Bamboo, Kevlar, Rosewood, Black Apricot en Sandstone Black.
Het zijn dus flipcovers? Is de achterkant van de OP2 dan gewoon zwart?
Groetjes Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
hetisbartmaar schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 22:29:
[...]

Groetjes Bart
de styleswap covers (bamboo, cevlar etc.) zijn geen flipcovers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
[...]

Groetjes Bart
StyleSwap covers zijn GEEN flipcovers. StyleSwap is alleen het achterkantje. Het zorgt niet voor extra bescherming oid. Standaard krijg je de Sandstone Black, dus het zal zwart zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisbartmaar
DigitalError schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 22:32:
[...]

de styleswap covers (bamboo, cevlar etc.) zijn geen flipcovers.
Hardstikke bedankt! Ben al een stuk zekerder van mijn keuze!
Groetjes Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:52
CLB schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:47:
[...]

Dat is ook hoe ver mijn informatie reikte inderdaad...
Altijd begrepen dat de OPO geen enkel probleem had met 4G in België.
Alledrie de belgische netwerken zijn gestart met alleen 1800MHz/band 3, maar tegenwoordig is er al zodanig veel 800MHz/band 20, dat je buiten de steden vaak LTE mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
[...]

Groetjes Bart
Styleswap zijn de verwisselbare achterkantjes. Zo kon je bij de OPO de sandstone black achterkant vervangen door Bamboe.
Bij de Two heb je nu wat meer opties. (Kevlar etc.)
Daarnaast heb je Flipcovers. Dit zijn de hoesjes met flap die over de voorkant gaat. Deze zijn van (nep?) leer en beschikbaar in een aantal kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hangt ervanaf wanneer je het wilt kopen.
Oneplus zal de prijs niet zomaar verlagen terwijl bij andere merken waar je fysiek winkels heb de prijzen wel dalen. Over een half jaar is de OPT nog steeds 399 euro en de motorla x al richting de 400 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
Verwijderd schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 11:11:
[...]

Hangt ervanaf wanneer je het wilt kopen.
Oneplus zal de prijs niet zomaar verlagen terwijl bij andere merken waar je fysiek winkels heb de prijzen wel dalen. Over een half jaar is de OPT nog steeds 399 euro en de motorla x al richting de 400 euro.
True, de OPO is zelfs in het afgelopen jaar zelfs duurder geworden in Europa ivm koerscorrectie van de slechte euro. Pas vlak voor de lancering van de Two werd de prijs verlaagd, terwijl de meeste telefoons vaak al snel na lancering beginnen te dalen in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nou, 11 augustus is het zover. Dan worden de invites verspreid. Ik sta zelf op 18.000 nog wat, dus opzich redelijk bovenaan. Niet heel snel een OPO kunnen bemachtigen maar wil wel graag een OPT. Mijn abonnement van KPN (met 4G) gaat begin september in, dus dan wil ik hem graag hebben. Ben benieuwd hoe snel het zou gaan. Zal wel niet in de early-adopters etc horen.

Ben ook wel benieuwd naar de standaard accessoires die mee te leveren is. Dat was opzich ook prima geregeld bij de OPO :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Mu.siQ schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:28:
Nou, 11 augustus is het zover. Dan worden de invites verspreid. Ik sta zelf op 18.000 nog wat, dus opzich redelijk bovenaan. Niet heel snel een OPO kunnen bemachtigen maar wil wel graag een OPT. Mijn abonnement van KPN (met 4G) gaat begin september in, dus dan wil ik hem graag hebben. Ben benieuwd hoe snel het zou gaan. Zal wel niet in de early-adopters etc horen.

Ben ook wel benieuwd naar de standaard accessoires die mee te leveren is. Dat was opzich ook prima geregeld bij de OPO :)
Weet je zeker dat je daar nog steeds staat?
Ik stond toen ik me aanmelde op 25.000 nogwat, maar laatst keek ik even (door gewoon hetzelfde mailadres opnieuw in te vullen) en toen stond ik al 70.000 nogwat... :+ . Iedereen schijnt druk bezig te zijn om met likes en weet ik veel wat op te schuiven in de rij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Smobbo schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:34:
[...]

Weet je zeker dat je daar nog steeds staat?
Ik stond toen ik me aanmelde op 25.000 nogwat, maar laatst keek ik even (door gewoon hetzelfde mailadres opnieuw in te vullen) en toen stond ik al 70.000 nogwat... :+ . Iedereen schijnt druk bezig te zijn om met likes en weet ik veel wat op te schuiven in de rij!
Kansloos systeem weer met dat opschuiven adhv likes 8)7 als je er later bij was had je gewoon pech vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
Sta moment op 6k van de bijna 3mil :> hoop dat ik een beetje bij een van de eerste weggegeven invites hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:28

Christiano007

Ich bin der champion

Mu.siQ schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 17:28:

Wat zou de levertijd zijn vanaf 11 augustus? Dag of 3?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 20:26
Christiano007 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:34:
[...]

Wat zou de levertijd zijn vanaf 11 augustus? Dag of 3?
Ik ga uit van de standaard DHL levertijden inderdaad, dan zit je ook op 3-5 dagen als je die standaard delivery pakt volgens mij. Met priority wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
Zit ondertussen op plaats 3k en heb een simpel trucje om mezelf hoger te krijgen. Ik wil dit eigenlijk doorgeven aan Oneplus maar zal geen idee hebben hoe ik het makkelijkst met ze in contact kom. Ben van 160k gister naar 3k nu, zonder script oid.. en kostte me circa 20 minuten, als ik een script zou schrijven, zou ik notime vooraan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
Nerot1x schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:15:
Zit ondertussen op plaats 3k en heb een simpel trucje om mezelf hoger te krijgen. Ik wil dit eigenlijk doorgeven aan Oneplus maar zal geen idee hebben hoe ik het makkelijkst met ze in contact kom. Ben van 160k gister naar 3k nu, zonder script oid.. en kostte me circa 20 minuten, als ik een script zou schrijven, zou ik notime vooraan staan.
En je gaat "het trucje" zeker nu niet met ons delen hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
THWIT schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:24:
[...]

En je gaat "het trucje" zeker nu niet met ons delen hè?
Dat is het niet zozeer eerlijk gezegt. Ik wil dit eigenlijk doorgeven aan Oneplus zodat men dit niet hard kan misbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
Nerot1x schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 22:36:
[...]

Dat is het niet zozeer eerlijk gezegt. Ik wil dit eigenlijk doorgeven aan Oneplus zodat men dit niet hard kan misbruiken.
Dat is erg goed van je.
In dat geval raad ik je de support pagina aan: https://oneplus.net/support
Van hieruit kan je kiezen of je contact wil opnemen met de livechat (dan benader je ze wel echt live, gaat dus lekker snel) of dat je officieel een ticket wil plaatsen.

Edit: Zelf geeft OnePlus aan, dat in geval van belangrijke/dringende zaken (misschien vind je dit er dus ook wel onder vallen), je het best gewoon kunt bellen (NL Support: +31-20-8085-890 ) of een ticket in kan sturen, aangezien de chat eigenlijk alleen voor "general troubleshouting" is. Een normaal ingestuurd ticket duurt echter enkele dagen voor die behandeld wordt, dus mocht je graag een ticket willen sturen, dan kan je ook in de chat vragen een ticket aan te maken die als het ware een voorkeursbehandeling krijgt.
Dus: mocht je niet willen bellen, ga dan naar de chat en leg je situatie uit. Vraag of ze een ticket voor je op kunnen stellen met hogere urgentie, dan is dat de meest efficiënte manier.

[ Voor 41% gewijzigd door THWIT op 08-08-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
THWIT schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:42:
[...]

Dat is erg goed van je.
In dat geval raad ik je de support pagina aan: https://oneplus.net/support
Van hieruit kan je kiezen of je contact wil opnemen met de livechat (dan benader je ze wel echt live, gaat dus lekker snel) of dat je officieel een ticket wil plaatsen.

Edit: Zelf geeft OnePlus aan, dat in geval van belangrijke/dringende zaken (misschien vind je dit er dus ook wel onder vallen), je het best gewoon kunt bellen (NL Support: +31-20-8085-890 ) of een ticket in kan sturen, aangezien de chat eigenlijk alleen voor "general troubleshouting" is. Een normaal ingestuurd ticket duurt echter enkele dagen voor die behandeld wordt, dus mocht je graag een ticket willen sturen, dan kan je ook in de chat vragen een ticket aan te maken die als het ware een voorkeursbehandeling krijgt.
Dus: mocht je niet willen bellen, ga dan naar de chat en leg je situatie uit. Vraag of ze een ticket voor je op kunnen stellen met hogere urgentie, dan is dat de meest efficiënte manier.
Thanks voor de info. Live chat doet het volgens mij niet echt, ik klik erop en de pagina refreshed enkel. Heb een ticket gemaakt.. bellen op een zondag gaat em vast ook niet worden.

Bedankt tot dusver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
Nerot1x schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 00:13:
[...]

Thanks voor de info. Live chat doet het volgens mij niet echt, ik klik erop en de pagina refreshed enkel. Heb een ticket gemaakt.. bellen op een zondag gaat em vast ook niet worden.

Bedankt tot dusver!
Hou ons op de hoogte! :) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
Dit is al aangekaart, zie het invite-topic. Oneplus heeft ook al gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
michielvz schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 12:56:
Dit is al aangekaart, zie het invite-topic. Oneplus heeft ook al gereageerd.
Kan nergens de invite topic vinden.. link perhaps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
Nerot1x schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 14:58:
[...]

Kan nergens de invite topic vinden.. link perhaps?
[OnePlus 2] Invite-topic

Michielvz bedoelt vervolgens deze post: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44686968, waar ook naar een bepaalde "invitelist hack" wordt gelinkt.

[ Voor 26% gewijzigd door THWIT op 09-08-2015 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
THWIT schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:11:
[...]

[OnePlus 2] Invite-topic

Michielvz bedoelt vervolgens deze post: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44686968, waar ook naar een bepaalde "invitelist hack" wordt gelinkt.
Ja, die van Jake Cooper is oud nieuws, mijne werkt anders maar principe is redelijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THWIT
Nerot1x schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:14:
[...]

Ja, die van Jake Cooper is oud nieuws, mijne werkt anders maar principe is redelijk hetzelfde.
Nouja, dan is het goed dat je er melding van maakt toch. Maar voor nu, laten we de discussie hierover maar voortzetten in dat Invite-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisbartmaar
Eerste Invites worden om 10 uur weg gegeven. Officiële aankondiging op OnePlus Forum. Weet niet of ik een link erheen mag plaatsen. Als het niet mag, wil een moderator dan mijn bericht verwerken?

Link https://forums.oneplus.ne...day-find-out-more.337330/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

https://oneplus.net/nl/2?...mpaign=aug-11-sales-begin

Geen idee wie die tekst heeft geschreven, maar wat een slecht stuk is dat. Er staan woorden in die vandaag de dag nergens meer gebruikt worden.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de OnePlus 2, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.
- Rooten en Custom Rom's: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's
- RMA aanvragen en service: [OnePlus] RMA & Support.