[F1] Seizoen 2015 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste
Acties:
  • 267.784 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03
StealthyPeanut schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:18:
[...]

Als je nou die complete aanfluiting in de studio opheft; Geen Kamphuis (wat een kansloze presentator is dat), geen dure studio meer, geen gasten meer, geen publiek. Gewoon 1 iemand extra op locatie met Olav. Dat verbetert de kwaliteit van alles en iedereen.
Dit ja, ik snap ook heel dat concept van die studio niet. Als ze dat zouden opheffen kunnen ze (denk ik) makkelijk een mannetje meesturen met Olav.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:21
Die studio gebruiken ze ook voor de andere sporten die ze uitzenden.

En het is een mooi stuk om reclame in te proppen...

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:20
Imo is de vraag of wat de gemiddelde tweaker wil gelijk staat met wat de gemiddelde F1 kijker wil.

De meerderheid van de kijkers zal zelden een F1 nieuws website bezoeken en zal de informatie uit de studie best nuttig vinden, zoals bijvoorbeeld mijn vader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gaan we volgend jaar Stoffel Vandoorne in actie zien bij mclaren f1?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:53:
gaan we volgend jaar Stoffel Vandoorne in actie zien bij mclaren f1?
Moeilijk te zeggen. McLaren F1 zit vast aan de oudjes/vergane glorie en hun 'opleiding' zit vol met goede mensen als Stoffel, Kevin en Nyck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

StealthyPeanut schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:18:
[...]

Als je nou die complete aanfluiting in de studio opheft; Geen Kamphuis (wat een kansloze presentator is dat), geen dure studio meer, geen gasten meer, geen publiek. Gewoon 1 iemand extra op locatie met Olav. Dat verbetert de kwaliteit van alles en iedereen.
Die studio bij F1 lijkt ook iets typisch Nederlands. En dat komt ook weer omdat Olav nu te weinig middelen heeft om een uur vol te krijgen.
En die Kamphuis zit daar zeker niet voor niets.

En qua Sport1: ze zijn ook gezwicht voor Olav op locatie i.p.v. Van Dam in een studio.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:13
Tralapo schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:58:
[...]
Moeilijk te zeggen. McLaren F1 zit vast aan de oudjes/vergane glorie en hun 'opleiding' zit vol met goede mensen als Stoffel, Kevin en Nyck.
Button zie ik nog wel vertrekken voor zijn contract (2 jaar contract) erop zit.
Alonso (3 jaar contract) blijft denk ik zitten. Al is het maar omdat McLaren zijn ervaring duur betaalt en die ervaring ook wel prettig is als ze straks wel een competitieve auto hebben.
Aan de andere kant laat STR zien dat het met 2 rookies ook kan :)
Kevin is de eerste in lijn denk ik als er plek komt.

Mocht Honda in de toekomst toch aan een ander team motoren gaan leveren liggen daar weer mogelijkheden.
Al is het maar dat je je tijdens een test in de kijker kan rijden. Ocon reedt gisteren toch mooi die Force India naar een 2e plek tijdens de test. Natuurlijk...test..zegt niet... maar hij stond voor Verstappen en dat zal hem goed gedaan hebben.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
MrSleeves schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:17:
[...]

Die studio bij F1 lijkt ook iets typisch Nederlands. En dat komt ook weer omdat Olav nu te weinig middelen heeft om een uur vol te krijgen.
En die Kamphuis zit daar zeker niet voor niets.

En qua Sport1: ze zijn ook gezwicht voor Olav op locatie i.p.v. Van Dam in een studio.
De studio is op zich niet het probleem. Ik ben realistisch genoeg om in te zien dat het makkelijker en goedkoper is om een voorbeschouwing van een uur te maken in een studio die je toch al hebt en die niets staat te doen in Amsterdam.

De kwaliteit van het programma daar kan je zeker over discussieren.

[ Voor 5% gewijzigd door SnowDude op 24-06-2015 11:59 ]

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sanderb schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:23:
Ocon reedt gisteren toch mooi die Force India naar een 2e plek tijdens de test. Natuurlijk...test..zegt niet... maar hij stond voor Verstappen en dat zal hem goed gedaan hebben.
bedenk wel dat FI met dikke upgrades en nieuw pakket rijdt, daar waar TR zo goed als ongewijzigd is gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Speaking about FI. De nieuwe neus gezien? Bijzonder ding.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CIQVyUWVEAEeebs.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CIQVx6pUEAAK2C8.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

williams ook nieuw 'truukje' om airflow bij banden te controlleren, zou 'loophole' zijn in regelement

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CIP9yBjVEAAeQFl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
himlims_ schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:03:
williams ook nieuw 'truukje' om airflow bij banden te controlleren, zou 'loophole' zijn in regelement

[afbeelding]
Gister was de conclusie dat het echt illegaal zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:06
Tralapo schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:01:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ook een nieuwe voorvleugel zo te zien. Voorvleugel lijkt enorm op de red bull voorvleugel, het schijnt dat een ex-red bull ontwerper zich ook heeft ontfermt over de vjm08b.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

himlims_ schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:03:

[afbeelding]
Illegaal in elk opzicht, ook bevestigt door Scarbs. Ze hebben het vermoedleijk gedaan om te kijken hoe hun wagen reageert op meer downforce, maar dan op een goedkope en snelle manier gevonden. Kan zijn dat ze iets in het vat hebben, maar voordat ze kostbare resources erop zetten kijken of het wel de een goede uitwerking heeft.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Tralapo schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:01:

[afbeelding]

[afbeelding]
Haha neusgaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:42

Hoogie2004

Whohooooo

Dat nog geen enkel ander team dit heeft bedacht... Men wilde altijd een zo smal mogelijke neus, voor een zo clean mogelijke stroom lucht onder de auto, dit is simpel, en briljant :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die fi neus ziet er dan weer niet slecht uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Vet die neus van de FI. Mooi om te zien dat er toch nog eens wat andere dingen geprobeerd worden.

En makkelijk met neus wisselen die handvaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

himlims_ schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:42:
[...]

bedenk wel dat FI met dikke upgrades en nieuw pakket rijdt, daar waar TR zo goed als ongewijzigd is gebleven.
Mwa de STR heeft ook zeker wel updates gehad tijdens Oostenrijk, en afaik komen er nog een aantal kleine bij voor volgende race.

Het verschil zat hem echter dan de twee snelste tijden gisteren (#1 Wehrlein - merc, en #2 Ocon - FI) waren gereden op super softs, en Verstappen reed op softs slechts drie tienden langzamer dan Wehrlein, anderhalf op Ocon. Voor zover het uitmaakt uiteraard, op een testdag :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tweede testdag Red Bull Ring Spielberg Oostenrijk.

Laatste update: 18:00:51 [einde sessie]
Coureur Team Chassis Tijd Vers. Ronden
1. Rosberg Mercedes GP W06 1:09.113 117
2. Gutierrez Ferrari SF15-T 1:09.931 +0.818 110
3. Bottas Williams FW37 1:10.029 +0.916 79
4. Wittmann Toro Rosso STR10 1:10.103 +0.990 158
5. Wehrlein Force India VJM08 1:10.253 +1.140 132
6. Palmer Lotus E23 1:10.373 +1.260 110
7. Alonso McLaren MP4-30 1:10.718 +1.605 104
8. Ricciardo Red Bull Racing RB11 1:10.757 +1.644 116
9. Nasr Sauber C34 1:10.922 +1.809 138

[ Voor 69% gewijzigd door hardware-lover op 24-06-2015 18:40 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Die Wehrlein heeft het maar mooi bekeken. Lekker rondrijden in de DTM én testen voor Mercedes én Force India.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnowDude schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:40:
Ze zouden Jos kunnen vragen, die ziet toch op het circuit :D
Kalff was toentertijd zo goed omdat hij de coureurs goed genoeg kende dat ze hem wel even wilden spreken en dat hij ook genoeg achtergrondkennis had om de juiste dingen te vragen, zonder dat zijn eigen positie of ego hem in de weg zat. Dat zullen niet veel mensen hebben. Jos lijkt me inderdaad een goede daarvoor, al heeft die wel andere dingen te doen op het moment.

Ik word wel een beetje moe van dat eeuwige gezanik op het Nederlandse commentaar. Mensen hebben altijd kritiek gehad op Mol, maar als er dan een vervanger komt is dat nooit een verbetering. Blijkbaar is hij 1) niet zo slecht als men zichzelf voorhoudt en 2) zijn goede commentatoren dun gezaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heel stoer die nieuwe neus van Force India

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
Nouja, ik bijvoorbeeld vind Rick Winkelman ook een hele goede commentator (die de vrije trainingen & NASCAR doet).
Maar vanochtend werd hij nog afgekraakt.

Zoveel smaken, zoveel wensen.

Hoe dan ook, alles is beter dan die van 2 jaar terug (van Dam volgens mij?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:37
Ryur schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:07:
Nouja, ik bijvoorbeeld vind Rick Winkelman ook een hele goede commentator (die de vrije trainingen & NASCAR doet).
Maar vanochtend werd hij nog afgekraakt.

Zoveel smaken, zoveel wensen.

Hoe dan ook, alles is beter dan die van 2 jaar terug (van Dam volgens mij?)
Rick W is geen hoogvlieger, maar ik stoor me er ook absoluut niet aan. Weet waar hij het over heeft, doet het wel aardig met de twittervragen.

Sorry hoor, maar sport1 vraagt maar 15 euro per maand en heeft niet zo heel veel leden.

SkySports is 45 pond per maand in een land wat ook nog eens 4x meer inwoners heeft. Ja, dan heb je idd een hoger budget tot je beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:38:
[...]

Ik word wel een beetje moe van dat eeuwige gezanik op het Nederlandse commentaar. Mensen hebben altijd kritiek gehad op Mol, maar als er dan een vervanger komt is dat nooit een verbetering. Blijkbaar is hij 1) niet zo slecht als men zichzelf voorhoudt en 2) zijn goede commentatoren dun gezaaid.
Dit dus^^

En dan zijn er mensen die komen met Doornbos als 2e man naast Olav of zelfs vervanger?!
Laat me alsjeblieft niet lachen zeg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik denk dat Doornbos een prima toevoeging kan zijn, maar niet als commentator, maar als insider.

Ik denk ook dat voor Albers hetzelfde geldt. Wel kennis, maar gewoon niet kunnen brengen. Eigenlijk, is voor mij de beste sidekick van Olav.... Jos Verstappen. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar volgens mij is hij echt degene die er het meest geschikt voor is, naast heel misschien Kalff

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40
Doornbos naast Olav klonk goed... In 2004. Vwb de studio voorbeschouwing, ik vond een knop op mijn tv ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Heeft niemand Doornbos dan gezien een tijdje terug bij RTL Late Night en hoe ie zit/zat te ijlen -zo zou ik het bijna willen noemen- in de studio?? Hij vertelt gewoon dingen die compleet niet waar zijn of hij legt dingen gewoon fout uit, en dan ook nog echt op zo'n toon dat ie het allemaal supergoed weet want hij is ex F1 coureur.

Ik kan er niet naar luisteren :X

Jos Verstappen daarentegen lijkt me top naast Olav. Die man weet er veel over en kan zichzelf met recht ex F1 coureur noemen. Kent veel mensen in de wereld. En heeft notabene een zoon die erin rijdt!
Maar helaas lijkt me dat niet erg waarschijnlijk. Misschien over 10 jaar. Maar dan is Olav al wel weg denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
AzzKickah schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:40:
Heeft niemand Doornbos dan gezien een tijdje terug bij RTL Late Night en hoe ie zit/zat te ijlen -zo zou ik het bijna willen noemen- in de studio?? Hij vertelt gewoon dingen die compleet niet waar zijn of hij legt dingen gewoon fout uit, en dan ook nog echt op zo'n toon dat ie het allemaal supergoed weet want hij is ex F1 coureur.

Ik kan er niet naar luisteren :X
Dat hij verteld uit ervaring is niet erg, wel dat hij het brengt als "toen ik nog bij red bull reed", en dat elke keer weer.

Zelfs toen hij bij het sport 1 racing launch event stond wist hij het op die manier te brengen... daar loop ik op stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:30
Firesphere schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:28:
Ik denk dat Doornbos een prima toevoeging kan zijn, maar niet als commentator, maar als insider.

Ik denk ook dat voor Albers hetzelfde geldt. Wel kennis, maar gewoon niet kunnen brengen. Eigenlijk, is voor mij de beste sidekick van Olav.... Jos Verstappen. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar volgens mij is hij echt degene die er het meest geschikt voor is, naast heel misschien Kalff
Bijkomend voordeel, hij is al op locatie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

http://www.nu.nl/formule-...formule-1-team-lotus.html

Oftewel, we kopen ons oude team terug. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zullen Grosjean en Maldonado blij mee zijn.... Eindelijk van die Renault motor af, komt ie bijna meteen weer terug :+

Zelfde geld voor de rest van de monteurs natuurlijk, heb je een competitief pakket, moet je je sterkste punt weer inleveren omdat de hoge bazen alles verkopen. Die verkoop kon wel eens behoorlijk slecht zijn voor de moraal daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
Gaat er zondag iemand nog naar Italia a Zandvoort? Iemand nog tips qua parkeren voor me? Dat schijnt drama te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Danielson schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:08:
Gaat er zondag iemand nog naar Italia a Zandvoort? Iemand nog tips qua parkeren voor me? Dat schijnt drama te zijn?
Parkeer thuis en ga met de trein, of ga heel vroeg en volg de parkeer borden. Vorig jaar met de historic grandprix ben ik gewoon terug naar huis gereden. ik kon hem echt niet kwijt.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:44

pinda powerrr

Slow down...

Italiaanse auto kopen, aanmelden bij club en parkeren op de paddock 8)

Als ik zie hoe druk het is daar, ben ik blij met mijn vaste plekje.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 07:52
Ik ga zondag ook. Ik pak de trein met de 2 kids. In de spoordeel winkel een retour zandvoort voor 22 euro. Hoop er rond half elf te zijn, mooi optijd voor de eerste run van Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Wat ik eigenlijk altijd doe, is in haarlem op de eerste kruising rechtsaf slaan. dan rij je bovenlangs. Ik heb het idee dat dit scheelt, maar dat kan zo maar tussen mijn oren zitten.

https://www.google.nl/map...m2!1d4.544213!2d52.387708

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

iemand uit brabant die plek over heeft?
* himlims_ is autoloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Heren, hou het ontopic. Voor Italia kan beter een meettopic in VV gemaakt worden. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Als Renault inderdaad Lotus zou terug kopen, kan er wel weer een ander team naar een Mercedes motor overstappen. (Red Bull? :P)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Eigenlijk zou het beter zijn als elke leverancier max 3 teams (incl eigen) mag voorzien. En dan bij voorkeur een beetje gelijkwaardige motoren. Horner zegt dat laatste nu ook, voor de sport is het beter als Renault en Honda extra mogelijkheden krijgen. In 2008 is dat ook toegestaan voor de toenmalige V8 van Renault.

Met 4 leveranciers met elk 3 teams kan je dus 22 24 auto's op de grid krijgen. En is er dus meer ontwikkeling en strijd mogelijk. Nu weet je bij bepaalde circuits al dat teams met mindere auto's door hun motor vooraan staan. En dat die andere teams er eigenlijk niks aan kunnen doen. Bij voorkeur dan ook nog een van de drie teams een junior team maken, met wellicht zelfs een junior wk.

Wat ik wel leuk zou vinden is het volgende

Mercedes, Force India, Sauber
Ferrari, Torro Rosso (blijft toch Minardi), Haas
Renault, Red Bull, Williams (in een Williams hoort een Renault)
McLaren, Marussia en dan nog een nieuw team

Eigenlijk altijd een fabriekteam, een Privateers team en een junior team.

Update: ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
BlauweFles schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:54:
Met 4 leveranciers met elk 3 teams kan je dus 22 auto's op de grid krijgen.
4 * 3 * 2 = 24 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BlauweFles schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:54:
Eigenlijk zou het beter zijn als elke leverancier max 3 teams (incl eigen) mag voorzien.
Dit is momenteel al de regel (Sporting Regulations, 13.3)
A major car manufacturer may not directly or indirectly supply engines for more than three teams of two cars each without the consent of the FIA. For the purposes of this Article 13.3, a major car manufacturer is a company whose shares are quoted on a recognised stock exchange or the subsidiary of such a company.
Er staat echter ook een uitzondering in, dat je het wel mag als de FIA het toestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 21:07

Wom

Toch kun je vraagtekens zetten bij de lange termijnvisie van Renault. Dat wisselen tussen team en leverancier moet toch ook flink wat geld kosten.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Señor Sjon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:31:
[Mbr]Heren, hou het ontopic. Voor Italia kan beter een meettopic in VV gemaakt worden. :)[/]
Gedaan.

Mystikal in "Italia a Zandvoort"

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

YakuzA schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:35:
Als Renault inderdaad Lotus zou terug kopen, kan er wel weer een ander team naar een Mercedes motor overstappen. (Red Bull? :P)
Red Bull (uit naam van Horner), heeft al aangegeven beslist geen klanten-motor te willen hebben (zelfs niet gratis van Ferrari), omdat ze dan nooit de gelegenheid zullen krijgen om weer wereldkampioen te worden. Ze zouden worden afgeserveerd met een klanten-motor die 30-60 pk minder zal presteren dan wat er achter in een Mercedes (die zelf eigenlijk al niet willen), of Ferrari hangt. Red Bull zegt op dit moment, het is Renault of het is niets.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 21:21

iichel

Gazoooo

Renault koopt Lotus en blijft met een Merc achterin rondtuffen. Iedereen happy.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dit jaar niet. voorgaande hadden we geboekt bij Centerparcs Zandvoort. Op tijd met de trein van Haarlem waar we de auto hadden geparkeerd.(5pers. 1 auto)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

iichel schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:18:
Renault koopt Lotus en blijft met een Merc achterin rondtuffen. Iedereen happy.
Lijkt me stug dat Renault daar als koper mee akkoord gaat. Een particulier als Williams komt daar mee weg, of McLaren, maar Renault zelf.. nee.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
hardware-lover schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:01:
[...]

Red Bull (uit naam van Horner), heeft al aangegeven beslist geen klanten-motor te willen hebben (zelfs niet gratis van Ferrari), omdat ze dan nooit de gelegenheid zullen krijgen om weer wereldkampioen te worden. Ze zouden worden afgeserveerd met een klanten-motor die 30-60 pk minder zal presteren dan wat er achter in een Mercedes (die zelf eigenlijk al niet willen), of Ferrari hangt. Red Bull zegt op dit moment, het is Renault of het is niets.
Ik ben wel benieuwd wat de waarheid is. Want wat ik ook lees is dat elke motor hetzelfde moet zijn omdat de fia een homogene motor aanneemt en deze moeten ze voor elk team maken. Wel hebben ze het voordeel dat ze als eerste weten hoe ze het beste de motor in kunnen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

packaging en brandstof samenstelling kunnen een limiterende factor zijn inderdaad, net als rand componenten (intercooler, radiator, koeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
De Fia zou de motoren gewoon random aan de teams kunnen aanwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Mclaren kreeg vorig jaar een identieke motor als het works team van Mercedes, maar de exacte koelingvereisten en dimensies verkregen ze (bewust?) pas vlak voor de start van het seizoen. Mclaren reed de eerste overzee-se races met veel te veel koeling en dus inefficiënte aero. Daarnaast kun je als klantenteam ook geen 'eisen' stellen aan de motor.

Als works team werk je samen met de engine manufacturer mbt packaging, koeling etc etc. Hoewel Mclaren Honda daar vooralsnog ook weinig mee opgeschoten is ;).

RB zal nooit voor lange termijn klant worden bij Mercedes/Ferrari/Honda; dan tekenen ze effectief voor maximaal P2 en dat is iets wat DM absoluut niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alwind schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:00:
[...]
Ik ben wel benieuwd wat de waarheid is. Want wat ik ook lees is dat elke motor hetzelfde moet zijn omdat de fia een homogene motor aanneemt en deze moeten ze voor elk team maken. Wel hebben ze het voordeel dat ze als eerste weten hoe ze het beste de motor in kunnen bouwen.
Interessant artikel, niet zozeer heel recent geplaatst (maart 2015), maar inhoudelijk nog wel up to date verwacht ik. Het commentaar onder het artikel is minstens zo interessant; http://www.formula1blog.c...tomers-get-equal-engines/

Overigens denk ik zelf dat Mercedes nog zoveel ruimte heeft in hun totaalpakket, dat ze het gat met o.a. Ferrari, nog veel groter kunnen laten zijn dan het nu steeds is, zo rond de seconde. Dat Ferrari in Maleisië heeft kunnen winnen heeft meer met de slordigheid van Mercedes te maken gehad in dat weekend dan met Ferrari zelf.

Edit: Leuk filmpje. Link "geleend" vanuit het Verstappen forum; https://www.facebook.com/...p/videos/990845870966340/

Edit 2: Max Verstappen & The Tale of two Toro Rosso

Edit 3: 2015 Austria - Canal+ On-Board Highlights

[ Voor 34% gewijzigd door hardware-lover op 26-06-2015 13:35 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Je post wordt met de dag beter hardware-lover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Laatste (edit3): Leuk om te zien dat Alonso uit de wagen springt en direct naar Raikkonen gaat.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wat leuke oude F1 auto's zie ik nu rijden in Goodwood :)

http://www.f1today.net/nl/nieuws/202949/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Uiteraard ben ik een ontzettende fan van Max... maar ook van Sainz... beiden doen het gewoon erg goed...

Irriteren jullie je ook iedere keer zo aan de commentaren onder zulke artikelen? Iemand schrijft een artikel over Max. Max wordt in het artikel niet op het hoogste voetstuk geplaatst (maar toch nog steeds op een heel hoog voetstuk), en gelijk zijn er allemaal mensen die zogenaamd objectief Max gaan verdedigen in de commentaren onder het stuk. En guess what: alle namen onder het stuk hebben een verdomd Nederlandse inslag. Ik vind het een beetje zielig overkomen hoe onze landgenoten menen Verstappen overal te moeten verdedigen. Het is misschien een beetje lullig, maar als landgenoot die zo fel op een bericht over Max reageert wordt je bij voorbaat niet serieus genomen... dus laat het dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

asing schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:16:
[...]

Tnx, gevecht Max - Pastor vanaf 22:20 :9
Zie op 27:00 het verschil in snelheid. Max heeft een veel betere exit maar is kansloos.

Wel gave beelden!
P.O. Box schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:21:
[...]

Uiteraard ben ik een ontzettende fan van Max... maar ook van Sainz... beiden doen het gewoon erg goed...

Irriteren jullie je ook iedere keer zo aan de commentaren onder zulke artikelen? Iemand schrijft een artikel over Max. Max wordt in het artikel niet op het hoogste voetstuk geplaatst (maar toch nog steeds op een heel hoog voetstuk), en gelijk zijn er allemaal mensen die zogenaamd objectief Max gaan verdedigen in de commentaren onder het stuk. En guess what: alle namen onder het stuk hebben een verdomd Nederlandse inslag. Ik vind het een beetje zielig overkomen hoe onze landgenoten menen Verstappen overal te moeten verdedigen. Het is misschien een beetje lullig, maar als landgenoot die zo fel op een bericht over Max reageert wordt je bij voorbaat niet serieus genomen... dus laat het dan ook...
Klopt. Je hebt nu ook een hele nieuwe reeks 'fans' die F1 nu (een beetje) volgt puur door Max. Misschien reageren die wel het felst ;).

[ Voor 70% gewijzigd door Vos op 26-06-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
[...]

Ja, dat viel mij ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:57
[...]

Achja dat hou je toch wel per land.
Op Autosport forum is Hamilton zo'n beetje een heilige en de beste coureur ooit, onder alle Engelsen. Zie ook het commentaar onder dat stuk, waarbij hij Hamilton onder 'the greatest ever' geschaard worden door de schrijver.

Even vergeten dat Hamilton nu gewoon de allerbeste auto onder zijn kont heeft zitten, en Rosberg nooit helemaal kansloos is geweest afgelopen seizoen, en dit seizoen ook weer kort volgt. Dat was bij Vettel of Schumacher wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
JPM85 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:51:
[...]

Op Autosport forum is Hamilton zo'n beetje een heilige en de beste coureur ooit, onder alle Engelsen. Zie ook het commentaar onder dat stuk, waarbij hij Hamilton onder 'the greatest ever' geschaard worden door de schrijver.

Even vergeten dat Hamilton nu gewoon de allerbeste auto onder zijn kont heeft zitten, en Rosberg nooit helemaal kansloos is geweest afgelopen seizoen, en dit seizoen ook weer kort volgt. Dat was bij Vettel of Schumacher wel anders.
Het gaat vooral om de toon van de reacties. Die zijn echt beneden peil. Sainz wordt afgedaan als een pannekoek en max als de nieuwe messias. En ook vrij agressief soms ook. Allemaal tokkie-reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik ben bang dat, zolang Max in het F1 circuit zijn rondjes blijft draaien, de Pro/Contra discussies keer op keer terug blijven komen, dus zeer waarschijnlijk nog voor jaren en jaren (mag ik hopen). Nu zit iedereen er op te springen dat hij zo snel mogelijk in een Mercedes moet komen zitten maar daar zit ik dan eerlijk gezegd weer niet op te wachten, als de übermacht van Mercedes voorlopig zo blijft. Ik heb liever dat ie het gereedschap krijgt om ze allemaal op te jagen, ik denk dat ik daar veel meer van kan genieten dan roemloos voorop te rijden ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Laatst online: 21:40
Adlermann schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:08:
[...]

Het gaat vooral om de toon van de reacties. Die zijn echt beneden peil. Sainz wordt afgedaan als een pannekoek en max als de nieuwe messias. En ook vrij agressief soms ook. Allemaal tokkie-reacties :)
Haha tja als je denkt dat alleen maar "leuke" "gezellige" "normale" mensen F1 volgen kijk dan in Spa maar eens om je heen ;w . Naar verhouding met voetbal gelukkig weinig knokken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
hardware-lover schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:11:
Ik ben bang dat, zolang Max in het F1 circuit zijn rondjes blijft draaien, de Pro/Contra discussies keer op keer terug blijven komen, dus zeer waarschijnlijk nog voor jaren en jaren (mag ik hopen). Nu zit iedereen er op te springen dat hij zo snel mogelijk in een Mercedes moet komen zitten maar daar zit ik dan eerlijk gezegd weer niet op te wachten, als de übermacht van Mercedes voorlopig zo blijft. Ik heb liever dat ie het gereedschap krijgt om ze allemaal op te jagen, ik denk dat ik daar veel meer van kan genieten dan roemloos voorop te rijden ;)
En laat hem ook nog maar een paar jaar bij een Torro Rosso rijden. Hij is jong en zal zeker nog wel fouten maken, of misschien een kleine terugval krijgen. Liever daar, dan bij een top team.

Gewoon ervaring op doen, goed leren en geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Volgend jaar Rosberg in de Ferrari (hij gaat weg omdat hij niet van Hamilton kan winnen).
Max in de Mercedes naast Hamilton :)

/wishfull thinking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hoogie2004 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:17:
Volgend jaar Rosberg in de Ferrari (hij gaat weg omdat hij niet van Hamilton kan winnen).
Max in de Mercedes naast Hamilton :)

/wishfull thinking
Er is op dit moment al ruimschoots aandacht voor Bottas van Ferrari (inclusief een geplaatst en afgewezen bod wordt gezegd), zal ook een stuk beter betaalbaar zijn dan Rosberg (die al een dik contract heeft lopen bij Mercedes). Dan is er ook nog ene Hulkenberg die momenteel hot is door zijn behaalde resultaten van de afgelopen twee weekenden. Maar daar schijnt Ferrari dan weer minder happig op te zijn, het Duitse aandeel in het team zou dan net wat te groot worden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
JPM85 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:51:
[...]

Als je het verstappen topic leest op het autosport forum lijkt het wel alsof er alleen maar Nederlanders participeren daar.

Een greep uit wat quotes:
Finally Max in front of Sainz.

This will not chance anymore. The days of being behind his teammate are over. Carlos will not like it much for the rest of the season.

Learning days are over, and Max will beat Jr. on every track from now on. Hope his car / engine will hold and it will stay this way.

More points = better. (cripple logic here) hahaha
It's not the engine what makes him faster than Carlos Jr, it's the ammount of self confidence. It has reached it's point where he will not be beaten by his teammate anymore. (this time had to come sooner than later) ....
I am fed up with staying nice about Carlos Junior. The little crybaby must simply be glad he got a drive, remember how he was janking about Max getting the seat before him? Because, HOW can he ever be better, if he is A.) signed later to the team ?? and B.) with lesser finishes this season so far, Max has already more points.
Conclusion, Carlos needs engine troubles of Max, botched pit stops of Max and Max not being able to overtake because of lack of BHP to win from Max...?
Carlos not having the talent to drive as accurate as Max is going to be hurt by high tyre degradation because of driving with the higher downforce, so I'm afraid, unless there's going to be some rain, he's going to have a difficult afternoon.
Fanboyzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Kan me altijd zo verbazen over het feit dat mensen hun gelijk willen halen. Geniet gewoon van beide coureurs en laten we hopen dat ze beide heel erg ver gaan komen. Max is een toptalent, maar Sainz net zo goed. Beide nog heel veel te leren en nu al kunnen ze zich op momenten meten met de grote.

Beetje offtopic, maar doet me denken aan de PS4 vs X1 discussie. Eeuwig en eeuwig die discussie dat de ene beter is dan de andere....who fucking cares? Koop degene die jij het beste vindt en geniet ervan. Of beter nog: koop ze beide en speel de titels op de console die jij wilt!

Wat dat betreft is het internet wel een walhalla voor fanboys...

Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/duty_calls.png

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-06-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

StealthyPeanut schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:46:

Wat dat betreft is het internet wel een walhalla voor fanboys...

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://blog.blackmilkclothing.com/.a/6a00d834a16dcf69e201bb08264077970d-500wi

Hij kwam niet meer naar bed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ach fanboys.. Iedereen is er wel één, ik ook. Ik probeer mezelf alleen zoveel mogelijk tegen te houden hier niet in mee te gaan. Denk dat het aardig lukt, want volgens mij weten velen hier niet voor welk team ik ben. Of heb ik nu een slechte zelfreflectie? :P Het probleem is dat elke fanboy op zijn manier wel gelijk heeft, want er is geen meetbaar standaard over wat wel of niet goed is, de reden dat we ook met afgeleiden werken. Net wiskunde dat echte leven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
fynrd1 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:14:
Ach fanboys.. Iedereen is er wel één, ik ook. Ik probeer mezelf alleen zoveel mogelijk tegen te houden hier niet in mee te gaan. Denk dat het aardig lukt, want volgens mij weten velen hier niet voor welk team ik ben. Of heb ik nu een slechte zelfreflectie? :P Het probleem is dat elke fanboy op zijn manier wel gelijk heeft, want er is geen meetbaar standaard over wat wel of niet goed is, de reden dat we ook met afgeleiden werken. Net wiskunde dat echte leven. :+
Volgens mij ben je voor Feyenoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

SnowDude schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:25:
[...]

Yep for sure. Dat denk ik ook altijd.
En voor McLaren denk ik.

Bij mijzelf verschilt het per seizoen qua team eigenlijk wel. Natuurlijk wel een of twee iets meer favorieten, net als bij de rijders.
Ik beschouw mezelf wel absoluut als neutrale kijker. Maar ik zie bijvoorbeeld dan wel weer liever HAM wereldkampioen worden dan ROS. Mocht ROS het echter wel worden zal ik daar geen traan om laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:57
Requiem19 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:29:
[...]

Als je het verstappen topic leest op het autosport forum lijkt het wel alsof er alleen maar Nederlanders participeren daar.

........

Fanboyzzzz
Klopt, voor mij de reden om dat topic niet meer als serieus te beschouwen.
10/15 jaar geleden trouwens hetzelfde als met Jos, die opgehemeld/verheerlijkt werd door een bepaalde user :)

Ik wilde alleen zeggen dat iedere nationaliteit hun persoon verheerlijkt, en dat kan voor ons als 'normale' F1 fans irriteren. Sainz / Nasr / Verstappen / Ocon / Vandoorne / Fuoco zijn gewoon een greep uit de talenten waarvan we zeker een aantal jaar kunnen gaan genieten, net zoals we hebben kunnen doen van Button / Alonso / Schumacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:14:
Denk dat het aardig lukt, want volgens mij weten velen hier niet voor welk team ik ben. Of heb ik nu een slechte zelfreflectie? :P
Red Bull
Stier in je avatar/icon
Je site heet "floatingwings" en gaat over aero, dus Newey is jouw Hero. O+
En op je site heb je Baumgartner van Red Bull stratos op je achtergrond.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

SnowDude schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:25:
Die was niet zo moeilijk denk ik :P
Denk het niet aangezien ik *O* oOo :w _/-\o_ als ze weer uitgevallen zijn.
enchion schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 18:28:
[...]
Red Bull
Stier in je avatar/icon
Je site heet "floatingwings" en gaat over aero, dus Newey is jouw Hero. O+
En op je site heb je Baumgartner van Red Bull stratos op je achtergrond.
Heb wel veel respect voor RedBull, maar absoluut geen fan. Newey idem, floatingwings is meer het knipoogje naar de achterliggende natuurkunde. Mijn avatar heeft trouwens niks met sport te maken, maar je ziet dus de Bull en de Bear, iets uit de financiële wereld.

En aangezien het door mijn lichaam heen stroomt, pompt mijn hart harder voor alles wat Duits en Italiaans is. Ben altijd fan geweest van Schumacher, en Ferrari sinds 1994 (toen kwam ik op een leeftijd dat ik het kon volgen), en altijd ook fan geweest van Vettel. Qua favoriete ingenieurs kom ik uit op Rory Byrne en Ross Brawn. Ik ben een beste fanboy eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Haha geinig :) Maar Vettel.. daar ben ik persoonlijk geen grote fan van. Ook niet van Ferrari, maar ik gun ze wel wat meer succes dan de afgelopen jaren, dus ik vond het leuk en goed dat Vettel zo snel won met de Ferrari dit jaar.
Ik vind dan ook het feit dat Vettel zoveel beter presteert dan Raikkonen meer zeggen over Raikkonen dan over Vettel. :)

Uit die onboard-samenvatting een stuk of wat posts terug blijkt naar mijn mening ook overduidelijk dat het zijn eigen fout was, die crash in ronde 1.
En ik kan het niet uitstaan dat we geen onboard beelden van die crash krijgen vanaf de auto van Alonso. Des te meer omdat je wel onboard beelden ziet van zijn auto van ietsjes na de crash, als ie al van de auto van Raikkonen is afgehaald.
Er wordt hier wat verzweeg'n!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AzzKickah schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 19:54:
Haha geinig :) Maar Vettel.. daar ben ik persoonlijk geen grote fan van. Ook niet van Ferrari, maar ik gun ze wel wat meer succes dan de afgelopen jaren, dus ik vond het leuk en goed dat Vettel zo snel won met de Ferrari dit jaar.
Ik vind dan ook het feit dat Vettel zoveel beter presteert dan Raikkonen meer zeggen over Raikkonen dan over Vettel. :)
Toen hij zijn eerste GP won op Monza, was hij voor mij meteen de opvolger van Schumacher, helaas heeft hij 4 wereldtitels bij het verkeerde team gewonnen ;). Ik ben wel het type team fan, dus voor mezelf was ik stiekem fan van Vettel, maar kon hem uiteraard wel wurgen toen hij Alonso 4 seizoenen lang naar huis reed. Een vriend van mij, die overigens helemaal niks met Formule 1 heeft, zat mij dan ook vrijwel elk raceweekend te pesten. Bij zijn vierde wereldtitel, had hij een vest van Ferrari besteld, en daar groot op "Vettel numero uno!" opgeschreven. Toen Vettel dus won in Maleisië, kreeg die een leuke foto in z'n inbox :D
Uit die onboard-samenvatting een stuk of wat posts terug blijkt naar mijn mening ook overduidelijk dat het zijn eigen fout was, die crash in ronde 1.
En ik kan het niet uitstaan dat we geen onboard beelden van die crash krijgen vanaf de auto van Alonso. Des te meer omdat je wel onboard beelden ziet van zijn auto van ietsjes na de crash, als ie al van de auto van Raikkonen is afgehaald.
Het was een rare crash, mijn indruk was dat hij geen moment bezig is geweest met het controleren van zijn wheelspin. Hij bleef maar doorschakelen, wellicht met het idee dat hij de controle wel weer terug kreeg bij het opschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AzzKickah schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 19:54:
[knip]

Je hebt gelijk, het was Alonso die de schuldige was! 8)

Vroeguhh was alles beter, toch? In ieder geval overzichtelijker ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oY4mjWm.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 27-06-2015 15:29 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Knopje voor de radio en eentje voor her drinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Erapaz schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:14:
Knopje voor de radio en eentje voor her drinken?
Ik zou zeggen: Eéntje voor "aan" en ééntje voor "uit". Daarom waren er destijds zoveel uitvallers: Per ongeluk het verkeerde knopje :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

radio en pit limiter gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Pitlane speed limit kwam toch pas na Imola 1994?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Laatst online: 22:01
Kon je je tenminste op het racen concentreren en niet op het schakelpaneel, benzinemeter en bandenslijtage en al die andere zaken als DRS zone etc etc..................wat een achteruitgang toch eigenlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door aveenhuysen op 27-06-2015 20:55 ]

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Pit limiet was er toen nog niet. Ik denk iets van direct clutch ivm spinnen en radio. Als er überhaupt al radio van coureurs naar team was toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:12
Op het F1 wheel in mijn sim zijn de draaiknoppen nep, dat is een stuk overzichtelijker ;) .

Heb een beetje een dubbel gevoel bij dat gedraai aan die knoppen. Aan de ene kant vind ik het razend knap van de coureurs dat ze elk vrij moment aan die dingen lijken te pielen.

Aan de andere kant gaat alle aandacht die ze daaraan besteden ten koste van het rijden. Je ziet coureurs soms voor elke bocht een instelling op het stuur veranderen, zou daar horendol van worden. Vind het veranderen van de fuel-mixture op de lange rechte stukken al arbeidsintensief :) .

Voor wat betreft de knoppen op die 1993 Sauber: als ze dezelfde kleuren hebben gehouden is die groene 'pedal'. Waarschijnlijk de koppeling, aangezien het stuur al wel flippers heeft. Die rode gok ik op radio.

[ Voor 14% gewijzigd door alexbl69 op 28-06-2015 00:31 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeleken met een torro rosso stuur is de layout van het stuurwiel van die Sauber ook wel een zooitje hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je voor de situaties waar iets niet gaat zoals het moet gaan er een optie op het stuurwiel zit zodat je niet langs de pit moet, en dat je in 99% van de gevallen maar een paar knoppen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Max en Bernie hadden een gezellig gesprek, zie F1.com :+

En een relevante quote die aansluit bij de vorige discussie:

I tell my engineers they should not overload me...sometimes I switch off the display in my car!

Afbeeldingslocatie: http://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/interviews/2015/6/in-conversation--bernie-ecclestone-and-max-verstappen/_jcr_content/featureContent/pullquote_1/image.img.640.medium.jpg/1435332355048.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Tralapo op 28-06-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Zo, rake klappen in dat gesprek. Max vindt dat het allemaal weer sneller en luider moet, teveel gedoe om het racen heen .. gedurfde uitspraken :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Arfman schreef op zondag 28 juni 2015 @ 10:50:
Zo, rake klappen in dat gesprek. Max vindt dat het allemaal weer sneller en luider moet, teveel gedoe om het racen heen .. gedurfde uitspraken :)
Ik vind het een prachtig interview. Gewoon eerlijk, zowel Bernie als Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:23
En Max moet zorgen dat hij te vriend blijft met mannen als Bernie, en Bernie heeft weer jongens als Max nodig voor de sport :-)

Ik weet eigenlijk niet of er onder de coureurs gasten zitten die het niet goed met Bernie kunnen vinden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Goodwood Festival of Speed Top 20 Hill-Climb Shoot-Out op Sky F1 in het komende uur :) Met Button in de rood-witte McLaren van Senna als ik het goed heb :) (MP4/6 ? )

Oh hmm, is schijnbaar alleen een shoot-out van de 'supercars'... :/

Nu wel een F1-lijkende auto. Ik weet het dus simpelweg niet :P

Wel echt heel erg leuk zeg, die Hill Climb! Allemaal totaal verschillende auto's, heel erg leuk om de verschillen te zien.

[ Voor 49% gewijzigd door AzzKickah op 28-06-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Formule E maar het past beter hier: Nelson Piquet Jr dreigt het kampioenschap te verliezen aan Buemi, gebruikt een stuk minder energie, verslaggever: "hij hoopt op een safety car". Jammer voor hem dat Alonso geen dienst terug kan doen :+

En goh, iemand crasht en een SC. De geldstromen maar eens in de gaten houden ;)

(dat Buemi een blundertje maakte en spinde maakt ook een verschil)

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 28-06-2015 17:42 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

AzzKickah schreef op zondag 28 juni 2015 @ 16:26:
Goodwood Festival of Speed Top 20 Hill-Climb Shoot-Out op Sky F1 in het komende uur :) Met Button in de rood-witte McLaren van Senna als ik het goed heb :) (MP4/6 ? )

Oh hmm, is schijnbaar alleen een shoot-out van de 'supercars'... :/

Nu wel een F1-lijkende auto. Ik weet het dus simpelweg niet :P

Wel echt heel erg leuk zeg, die Hill Climb! Allemaal totaal verschillende auto's, heel erg leuk om de verschillen te zien.
Was inderdaad leuk om te zien. Vooral die laatste Mini die stiekem een Nissan was. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Was vroeger alles beter? Het geluid in ieder geval wel. Vandaag op Zandvoort weer kunnen genieten van een gillende Ferrari V12 en de Red Bull V8.
Ik ga elk jaar naar Italia a Zandvoort en had wat "gemengde gevoelens" omtrent het gebeuren van vandaag. Tenslotte hadden alle merkenclubs ineens nog maar een kleine betekenis op dit evenement dat draait op liefhebbers van Italiaanse auto's.
Het was uitverkocht en dat was goed te merken, jeetje wat druk. Toch blij met een parkeerplek op de paddock, ik had mij nog op tijd aangemeld bij een club.

Het draaide natuurlijk compleet om Max Verstappen. En ik moet toegeven, het was supergaaf om hem te zien rijden samen met zijn pa. Natuurlijk waren Jan Lammers, Frits van Eerd en Arie Luijendijk ook aanwezig en dus waren er voldoende coureurs om alle F1 bolides (Red Bull, Minardi, Ferrari en Coloni) veel rondjes te laten rijden.

Conclusie: F1 leeft behoorlijk en Max zorgt voor een ongekende sensatie en beleving van de sport in Nederland.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2Ddq316.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pbkbref.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Als dat de tweede (of derde?) run van Max was dan stond je naast me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Benotti schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:34:
Als dat de tweede (of derde?) run van Max was dan stond je naast me :+
Dit was de sessie samen met Jos. Tweede rondje reed Max "een beetje" sneller dan Jos :P
Heb wel een foto met beide auto's er op, maar die is niet echt goed gelukt.

Edit:
Tweede sessie was op intermediate banden vanwege de regen. Eerste sessie was op super softs.

[ Voor 12% gewijzigd door pinda powerrr op 28-06-2015 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Filmpje?

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 27 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.

Welke zender zendt wat uit?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.