[F1] Seizoen 2015 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste
Acties:
  • 267.615 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Deze is ook leuk voor de toekomst, breed toepasbaar "Verstappen-slappen" (op zijn Engels). 8)

[ Voor 30% gewijzigd door hardware-lover op 04-06-2015 20:19 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:46

spartacusNLD

This is Sparta!!

ScrooLoose schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:45:
^^ dat is niet de eerste keer dit jaar, heb Hamilton dit volgens mij al 2 keer eerder zien doen, lekker lullen met de persoon naast hem als iemand anders de pers te woord staat.

Niet cool.
het kan erger..

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Marshawn Lynch SuperBowl Media day 2015 (Full Interview) Im just here so I wont get fined

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Requiem19 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:16:
Over aggressief maar in controle gesproken. Alonso Valencia 2012:
[video].

Perfect voorbeeld van aggressief, maar op de grens. Alonso is ook niet voor niets Max grote voorbeeld in F1 (zijn eigen woorden).
Heerlijk gewoon! Nooit gezien omdat ik F1 een tijdje minder heb gevolgd. Thx! :)

Mijn gedachte was trouwens, tijdens het silly season moment hier in dit topic onlangs, dat Button er over niet al te lange tijd mee stopt, Max naast Alonso komt te rijden en het e.e.a. van zijn voorbeeld kan leren.

Lijkt me niet verkeerd.

edit: Lekker stukje in de persco ook trouwens :)

[ Voor 3% gewijzigd door albino71 op 04-06-2015 20:24 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Help!!!! schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:20:
Denk dat Verstappen beter gewoon zijn mond kan houden en zich op rijden focussen. Dit soort gebekvecht heeft hij toch niks aan. Waarom zou je uberhaupt op die Massa z'n geneuzel ingaan.

Max moet gewoon uitkijken dat ie niet naast zijn schoenen gaat lopen en dit seizoen goed afmaken. Dan is het vroeg genoeg voor dit soort dingen.
Idem. Ik vind de reactie van Max nogal kinderachtig. Massa is gewoon een ouwe zuurpruim aan het worden, daar moet je niet persoonlijk op ingaan. Het ongeluk van vorig jaar Canada was ook nog eens van andere aard.
Maar goed, hij is nog 17, dus dit soort dingen moet hij ook nog leren. Soms moet je slikken. RG remt blijkbaar onder die omstandigheden eerder dan Max, als je op verse supersofts staat moet je daar rekening mee houden als achterste auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-07 21:27
albino71 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:21:
[...]

Heerlijk gewoon! Nooit gezien omdat ik F1 een tijdje minder heb gevolgd. Thx! :)

Mijn gedachte was trouwens, tijdens het silly season moment hier in dit topic onlangs, dat Button er over niet al te lange tijd mee stopt, Max naast Alonso komt te rijden en het e.e.a. van zijn voorbeeld kan leren
Zou heel goed kunnen, de Verstappens hebben namelijk nog wat te goed van Honda ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Erapaz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:27:
[...]

Idem. Ik vind de reactie van Max nogal kinderachtig. Massa is gewoon een ouwe zuurpruim aan het worden, daar moet je niet persoonlijk op ingaan. Het ongeluk van vorig jaar Canada was ook nog eens van andere aard.
Maar goed, hij is nog 17, dus dit soort dingen moet hij ook nog leren. Soms moet je slikken. RG remt blijkbaar onder die omstandigheden eerder dan Max, als je op verse supersofts staat moet je daar rekening mee houden als achterste auto.
Inderdaad.

Dit filmpje is waarschijnlijk wel voorbij gekomen: YouTube: Max Verstappen and Jos Verstappen at Spa-Francorchamps

Maar blijft tof. Hoe hard zou dat ding gaan. Van binnenuit gefilmd snap ik wel dat Jos een beetje ongemakkelijk voelde.... :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Erapaz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:27:
Ik vind de reactie van Max nogal kinderachtig. Massa is gewoon een ouwe zuurpruim aan het worden, daar moet je niet persoonlijk op ingaan. Het ongeluk van vorig jaar Canada was ook nog eens van andere aard.
Echt? Ben ik helemaal niet met je eens.
Hij reageert zeer rustig en volwassen, maar laat wel merken dat Massa beter ook even naar zichzelf kan kijken voordat hij als 'de ervaren' coureur iets roeptoetert.

Je kunt zeggen dat het voorval anders was, maar hoelang reed Massa vorig jaar al in F1?
Zou hij dus met al zijn ervaring beter hebben moeten kunnen inschatten.

Racen, betekent de limiet opzoeken op alle vlakken.
Dat houd ook in dat het wel eens fout gaat.
Het straffen van racen zal dan ook tot gevolg hebben dat coureurs niet meer risico durven te nemen.

M.i. niet de kant de de F1 op wil.

Filmpje Alonso was een prima voorbeeld trouwens. Had daar meerdere malen mis kunnen gaan, maar dat gebeurde niet.

Als Max een fractie meer naar rechts had gestuurd in Monaco, was het helemaal de gevierde man geweest. Nu minder, maar we het er nog steeds over. Dat telt ook. :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 22:51

AzzKickah

06-CENSORED

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Collision between Massa & Bernoldi (Monaco GP 2002)

Daaaag Massa.

Prima tegenopmerking van Max, niks kinderachtigs aan. Nu verder geen woorden meer aan vuil maken en een goed weekend rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-07 23:44
[...]

[...]

Autosport.com

Idd moet Max niet minder aggressief worden, dan wordt het wel een saaie boel. Maar vlak achter iemand rijdend, kun je niet op je normale rempunt remmen. Als hij dat nu niet door heeft, gaan we dit weekend wel weer een mooie crash zien :).

[video].

Perfect voorbeeld van aggressief, maar op de grens. Alonso is ook niet voor niets Max grote voorbeeld in F1 (zijn eigen woorden).
toon volledige bericht
Snif ;(

Jammer dat we Alonso dit jaar moeten missen, want hij wist toch altijd wel een paar races per jaar echt indruk te maken. Gelukkig heb ik zijn laatste dominante weekend live mogen zien.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:25

Edd

Autosport.com

Idd moet Max niet minder aggressief worden, dan wordt het wel een saaie boel. Maar vlak achter iemand rijdend, kun je niet op je normale rempunt remmen. Als hij dat nu niet door heeft, gaan we dit weekend wel weer een mooie crash zien :).
Ah.. Dat stukje van autosport.com had ik niet gelezen. Maar dat is idd wat hij moet doen.
Niet minder agressief, maar wel beter inzien wanneer hij zijn kans wel of niet kan benutten en ik acht hem slim genoeg om hiervan te leren.
[video].

Inderdaad een mooi stukje agressief rijden. Maar dat is ook niet vanaf dag 1, heeft hij ook moeten leren ;)

Bekijk op YouTube
F1 Fernando Alonso Crash with 300 km/h Monaco GP 2004

Onder het mom van net iets te gretig

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Precies, conclusie Max moet die finesses van 'je moment kiezen' nog bijslijpen. Al gaat het grotendeels al heel goed.

Nu moet ie alleen niet te arrogant worden. Button heeft hem zonuist ook op z'n vingers getikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
albino71 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:43:
[...]

Echt? Ben ik helemaal niet met je eens.
Hij reageert zeer rustig en volwassen, maar laat wel merken dat Massa beter ook even naar zichzelf kan kijken voordat hij als 'de ervaren' coureur iets roeptoetert.

Je kunt zeggen dat het voorval anders was, maar hoelang reed Massa vorig jaar al in F1?
Zou hij dus met al zijn ervaring beter hebben moeten kunnen inschatten.

Racen, betekent de limiet opzoeken op alle vlakken.
Dat houd ook in dat het wel eens fout gaat.
Het straffen van racen zal dan ook tot gevolg hebben dat coureurs niet meer risico durven te nemen.

M.i. niet de kant de de F1 op wil.

Filmpje Alonso was een prima voorbeeld trouwens. Had daar meerdere malen mis kunnen gaan, maar dat gebeurde niet.

Als Max een fractie meer naar rechts had gestuurd in Monaco, was het helemaal de gevierde man geweest. Nu minder, maar we het er nog steeds over. Dat telt ook. :)
toon volledige bericht
Zijn volledige antwoord is inderdaad rustig en profesioneel. Het gaat me puur om de sneer naar Massa dat hij de race van vorig jaar moet terugkijken. Het is een persoonlijke aanval en dat is niet nodig. Hij hoeft zich verder ook niks van Massa aan te trekken. Het enige waarvoor hij moet waken is dat hij als een brutaal snotjongetje gezien wordt die er iets te makkelijk zijn auto tussen zet. Overigens levert het wel leukere tv op dan een getrainde media pop :) En we hebben iets om over te discussiëren.

Verder zie ik niet direct de schuldige in Verstappen in de crash van Monaco. De straf vind ik dan ook te zwaar. Zijn inhaalacties achter Vettel waren dikke prima en als je op de limiet rijdt ga je er ook weleens overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Button moet niet zeiken, is wel het grootste watje in de F1. Dat hij geen braketest zou geven ok, ontvangen heeft ie er wel, maar dat niemand het doet? Bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Requiem19 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:01:

Nu moet ie alleen niet te arrogant worden. Button heeft hem zonuist ook op z'n vingers getikt..
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

http://www.autosport.com/news/report.php/id/119308
Jenson Button says he was surprised to hear Max Verstappen imply Romain Grosjean braketested him in Monaco and warned the Formula 1 rookie to be careful with remarks to journalists.

[ Voor 1% gewijzigd door Bee.nl op 04-06-2015 21:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ik vind het eigenlijk wel mooi dat Verstappen nu de oude garde een beetje wakker schud, zowel op als naast de baan.
Tikkeltje zelfverzekerdheid met een vleugje arrogantie mag wel, als hij het ook maar op de baan laat zien.
Dit jaar zal hij er nog wel doorheen komen, maar volgend jaar moet hij toch echt een paar mooie dingen gaan laten zien en meer naar vooraan (top 6?) meerijden (mits zijn auto het uithoudt natuurlijk). Misschien zelfs een podiumpje met een beetje geluk.
Anders zijn ze hem zo vergeten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:32
Mooi toch, dat we weer een Nederlandse coureur hebben in de F1 die zoveel teweeg brengt en waar internationaal over wordt gepraat. Was met Albers, Doornbos en Van de Garde wel anders. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Dan doe je Van de Garde wel iets tekort.. Die was begin dit jaar ook internationaal in het nieuws... Wel op een andere manier, maar toch. :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 11:32
Op racegebied bedoel ik.. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 11:49

krvabo

MATERIALISE!

Hij voorspelt overigens voor morgen een goede kans op regen, en voor zondag een (redelijk) kleine kans op regen, zaterdag zonnig.
Toch zonde, want dat maakt het lastiger voor max om de baan goed te leren kennen. Zeker bij een baan als Canada waar je op bepaalde plekken gewoon echt geen fouten mag maken.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het race-weekend is in ieder geval al extra vroeg begonnen blijkbaar, eens kijken wat de Team Principals bijeenkomst gaat brengen morgen. Button is trouwens recent zelf nog op de vingers getikt voor zijn uitlatingen tegen de pers betreffende de resultaten van Honda voor de rest van het seizoen. Heeft ie keurig weer teruggedraaid later, zo is men nooit te oud om te leren ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 20-07 22:38

MrSleeves

You'll thank me later.

AzzKickah schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:48:
[video]

Daaaag Massa.

Prima tegenopmerking van Max, niks kinderachtigs aan. Nu verder geen woorden meer aan vuil maken en een goed weekend rijden.
Was z'n rookie jaar en kreeg een drive-through hiervoor.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

MrSleeves schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:35:
[...]

Nog meer overeenkomsten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07 08:07

JvS

Ik heb hem zelf ook

Toch mooi :). Had de reactie van Massa wel even willen horen.

Vind dat-ie het heel relaxed en cool doet hoor. Ook al is het voorbeeld niet het allerbeste :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Moet je de persco even kijken, wordt hem later nog naar gevraagd ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:04
Steekt Alonso nou z'n middelvinger op in het bovenstaande (10+ post terug) filmpje?

En Grosjean heeft ook z'n mond opengetrokken: nu.nl. Ergens heeft hij wel gelijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

mat.hi.as schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:40:
Steekt Alonso nou z'n middelvinger op in het bovenstaande (10+ post terug) filmpje?
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Over grappige persconferenties gesproken, ik kwam deze tegen op het autosport.com forum. :D.

Bekijk op YouTube
F1 2014 Funny Press Conference in Abu Dhabi GP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Requiem19 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:49:
Over grappige persconferenties gesproken, ik kwam deze tegen op het autosport.com forum. :D.

[video]
Hahaha ja die heb ik gezien toen. Dat soort dingen kan ik dus echt blauw om liggen he :')
Eigenlijk moet je 'm 6x kijken en elke keer de hele tijd op 1 coureur letten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Can you repeat the question :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MrSleeves schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:35:
[...]
Hadden ze die ook maar aan Max gegeven dan. Oooohhh, wacht........ 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

[...]

Autosport.com

Max moet zeer zeker niet minder agressief gaan rijden. We hebben al genoeg grijze muizen die kleurloos rondrijden in de F1. En natuurlijk heeft-ie er een ervaring bij die hij ook echt wel zal gaan benutten. Het jong heet Verstappen, geen Maldonado ;)

Buiten dat heeft-ie ook geleerd dat-ie de radio met rust moet laten als-ie geniaal gaat doen ;)
[video].
Achtergrond nummer is wat raar om te horen, nadat ik gisteravond nog wat Senna tribute filmpjes heb zitten kijken met precies hetzelfde nummer. Iets met verhouding..

Wat ik tegenkwam toen ik wat doorklikte op de site van de Televaag klik hier. De titel en het bijgevoegde filmpje hebben volgens mij niet zoveel met elkaar te maken, maar ik hoor hier van der Garde toch zeggen dat er nog wel gesprekken zijn met F1 teams. Al zegt-ie ook liever in de WRC of DTM te gaan rijden.

Oh en BTW:
Boktor schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:28:
[...]

Zou heel goed kunnen, de Verstappens hebben namelijk nog wat te goed van Honda ;)
Dat dateert uit mijn hoofd uit 1999? Ik moet nog zien of Honda het ook zo ziet en zoja of Honda zo'n verzoek bij McLaren op tafel zou gaan leggen. Buiten dat, de TR doet het momenteel beter. Voor ons Nederlanders is het natuurlijk leuk als Max McLaren terugbrengt naar de top (een beetje zoals Schumacher bij Ferrari), maar me dunkt dat-ie daar nog veel te weinig ervaring voor heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door Destruction op 05-06-2015 00:36 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Wat nu Mad Max, it's Bad Max.

Bekijk op YouTube
Max Verstappen Thug Life

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
voor de geïnteresseerden, gisterenavond had radio 1 een interviewtje met Max. Zo rond kwart voor 11. Ik kan op mijn mobiel niet "scrollen" in de uitzending. wellicht lukt jullie dat wel:
http://www.radio1.nl/popu...-programma/375/2015-06-04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Requiem19 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:49:

[video]
Als ik die vraag had gekregen dan was het ongetwijfeld iets geworden als "Nouja, Button is al erg lang actief.. Maar om 'm dan maar weg te sturen omdat we er teveel hebben? Lijkt me niet reëel" :+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

P.O. Box schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 07:21:
voor de geïnteresseerden, gisterenavond had radio 1 een interviewtje met Max. Zo rond kwart voor 11. Ik kan op mijn mobiel niet "scrollen" in de uitzending. wellicht lukt jullie dat wel:
Na inzoomen lukt doorspoelen bij mij wel.
ong. Op 36 min.
wat een mannetje ook, best wat bravoure, leuk om te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Max moet wel een beetje oppassen. De helft van de sport is politiek en met zijn commentaar op grosjean heeft hij zich niet populair gemaakt. Button heeft zich er ook over uitgelaten.

Een van de redenen dat Jos ook niet meer aan de bak kwam is zijn temperament. Max heeft dat op de baan goed onder controle, maar zijn opmerkingen over de crash en aftermath daarvan doen hem geen goed.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/33015978

Ik denk echt dat iemand hem daarop moet coachen. Alleen heel snel rijden is niet genoeg. Kijk naar sainz, haalt toch meer punten. Max is pas 1 race aan de finish gekomen, alle goede kritieken ten spijt. En daarvan is het misschien meestal niet zijn schuld, maar een auto maar de finish brengen, ook eentje met mankementen, is een kwaliteit.

Hij mag best op het randje rijden, maar het was nu sterker geweest als hij zijn fout had toegegeven. Of in ieder geval niet zo hard volhouden aan zijn eigen gelijk. Niemand wint ermee. Ik heb het al eerder gezegd, hij moet zich bewijzen op de baan en niet erbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Destruction schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 00:19:
[...]

Max moet zeer zeker niet minder agressief gaan rijden. We hebben al genoeg grijze muizen die kleurloos rondrijden in de F1. En natuurlijk heeft-ie er een ervaring bij die hij ook echt wel zal gaan benutten. Het jong heet Verstappen, geen Maldonado ;)

Buiten dat heeft-ie ook geleerd dat-ie de radio met rust moet laten als-ie geniaal gaat doen ;)
Lotus heeft echt de teamradio van Toro Rosso niet nodig om die waarschuwing aan Grosjean te geven. Die geven de waarschuwing aan de hand van wat er op de baan gebeurd; de eerste paar die hij inhaalde, hadden tenslotte ook geen waarschuwing gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-07 11:22
Ik denk ook dat dit Max op de baan eerder helpt dan tegenwerkt. Er zal niemand zijn die Max nu nog een braketest durft te geven.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:45

backupdevice

Boeh!

Er zal wel een reden zijn waarom Max niet zijn verhaal aanpast.

Vergeet ook niet dat Max echt wel klaargestoomd is voor deze pers talk dor de TR marketing en Papa. Vind het goed dat hij zich niet als een klein jongetje in de hoek laat zetten. Als hij dat doet bekent hij schuld en zal later bij elk klein dingetje op de baan tegen hem gebruikt worden.

En nu.. move on. Gas erop

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Zoals ik het zie: Max zegt dat hij niet later remde dan de ronde daarvoor. Dat wil ik direct geloven. Het verschil was alleen wel dat hij 10 meter dichter bij Grosjean zat, en dat heeft waarschijnlijk direct het verschil gemaakt. Grosjean, Massa en Button moeten verder niet janken. Als ze een veilige sport willen doen moeten ze maar gaan dammen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-07 13:51
Massa > bijna exit sport
Button > bijna exit sport. Is weer in zijn BAR/Honda ritme... :X Ik vind het echt een fluke dat hij WDC is geworden. En hij ramde rustig Hamilton onbestraft de muur in in Canada. Wat dat betreft kan hij altijd veel potjes breken bij de stewards. En ach... Monza 2000(?) was pas een braketest. Volgens mij ging toen ook ene Button gehoekt de muur in. :P
Grosjean > werd altijd liefkozend Crashjean genoemd.

Nee, ik zou me inderdaad niet zoveel van die lui aantrekken. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik denk dat Button wel de beste bedoelingen heeft; en dat dit ook bij het leerproces hoort. Neem je adviezen (van wie?) aan en verbeter je jezelf daarmee?

Hopelijk kan Max het met een cleane en sterke race beantwoorden zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

BlauweFles schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:22:
Max moet wel een beetje oppassen. De helft van de sport is politiek en met zijn commentaar op grosjean heeft hij zich niet populair gemaakt. Button heeft zich er ook over uitgelaten.

Een van de redenen dat Jos ook niet meer aan de bak kwam is zijn temperament. Max heeft dat op de baan goed onder controle, maar zijn opmerkingen over de crash en aftermath daarvan doen hem geen goed.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/33015978

Ik denk echt dat iemand hem daarop moet coachen. Alleen heel snel rijden is niet genoeg. Kijk naar sainz, haalt toch meer punten. Max is pas 1 race aan de finish gekomen, alle goede kritieken ten spijt. En daarvan is het misschien meestal niet zijn schuld, maar een auto maar de finish brengen, ook eentje met mankementen, is een kwaliteit.

Hij mag best op het randje rijden, maar het was nu sterker geweest als hij zijn fout had toegegeven. Of in ieder geval niet zo hard volhouden aan zijn eigen gelijk. Niemand wint ermee. Ik heb het al eerder gezegd, hij moet zich bewijzen op de baan en niet erbuiten.
Helemaal mee eens. Het is gewoon onverstandig van Max. Het leidt allemaal af en de oudere rijders hebben vast geen zin in zo'n beidehand snotneus. Het werkt alleen maar tegen hem.

Het is slimmer om eerst resultaten te boeken en dan misschien eens je mond opentrekken.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik hou er wel van. Sinds Irvine weg is, is het policor ftw. Alsof we een veld vol Barrichello's hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-07 14:25
Lekker boeie wat de rest van hem vind. Als iedereen maar zegt ja je bent 17 en daarom verdien je extra straf zou ik ook eens wat terug zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ach joh... Wat ie gezegd heeft is ook volledig afgewogen. Hij wordt echt wel gecoached. Denk je dat Mateschitz en kornuiten zich hier niet mee bemoeien?

Red Bull is ook een merk wat graag buiten de lijntjes kleurt, en daar past Verstappen prima bij. Hij is genoeg in beeld zullen we maar zeggen.
Laat onverlet dat ie natuurlijk wel het materiaal heel moet houden in Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als hij dit weekend weer een aanrijding heeft. Dan is het hek van de dam.

Tegelijkertijd willen we een briljante inhaalrace. Alle downforce van die TR af dus, gewoon in Monza configuratie knallen!! ;--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

P.O. Box schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 07:21:
Hier geen probleem met terugluisteren op m'n telefoon.
Maar voor wie het interview wilt lezen, of niet wil doorspoelen naar het 36e minuut:

Verstappen: m'n armen waren een soort schokbrekers
http://nos.nl/l/804597

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-07 09:24
Ben ik de enige die de "uitspattingen" van Max iets typisch vind wat Senna ook gezegd zou kunnen hebben? Deed me meteen denken aan Ayrton met zijn typische antwoorden op de vragen :D.

En we moeten eens ophouden met constant weer diezelfde punten aanhalen dat Max op moet letten;

- Saintz heeft al meer punten gehaald (gek he.....met 3 DNF's waar MAX niks aan kon doen)
- Hij moet oppassen met wat hij zegt! (het is juist gaaf dat we geen PR robot in ons midden hebben van 17 jaar)

Misschien heeft hij een inschattingsfout gemaakt, misschien niet. Iets wat wij nooit zullen weten. Als Grosjean van z'n gas is gegaan, dan is dat hetzelfde als volle bak remmen met een personenauto. Informatie die wij als buitenstaanders niet kunnen bekijken of onderzoeken. Laat staan te weten komen.

En dan nog inderdaad, zoals hierboven aangehaald; de PR van RedBull bestaat niet uit 1 iemand. Die mensen zitten er bovenop en laten Max juist zijn echte kleuren laten zien. Boeiend dat hij geen beste vrienden wordt met afgeserveerde coureurs als net-niet-Massa, geluks-WK-Button en Crashjean :D.

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 05-06-2015 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ander statistiekje wat nooit genoemd wordt:
Laps spent ahead Carlos 97 Max 198

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Ja

En 17 vs 21

En pas 18 maanden in Formula auto vs 5 jaar

etc etc

Niet lullen maar knallen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StealthyPeanut schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:24:
Ben ik de enige die de "uitspattingen" van Max iets typisch vind wat Senna ook gezegd zou kunnen hebben? Deed me meteen denken aan Ayrton met zijn typische antwoorden op de vragen :D.

[...]

En dan nog inderdaad, zoals hierboven aangehaald; de PR van RedBull bestaat niet uit 1 iemand. Die mensen zitten er bovenop en laten Max juist zijn echte kleuren laten zien. Boeiend dat hij geen beste vrienden wordt met afgeserveerde coureurs als net-niet-Massa, geluks-WK-Button en Crashjean :D.
Let wel, F1 is de koningsklasse van de autosport.
Zeker in deze tijd, zitten niet alle teams PR technisch te wachten op een 'straatvechtertje'. Helemaal niet als het imago nog verder zou verschuiven naar dat van 'brokkenpiloot'.

Max is achterop gereden, hij heeft van de fia schuld en straf gekregen voor het incident. Om daarna nog met hoog en laag de schuld buiten hem zelf te plaatsen, is niet zo koninklijk.

Max heeft een foutje gemaakt, dat mogen we best accepteren.
Belangrijkste is nu wat VerstappenII zegt, vooruit kijken en focus op canada.

Wat dat betreft hebben we een mooi weekend voor de boeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Natuurlijk is het de koningsklasse, maar van je af bijten omdat een coureur je even een punt wilt maken vanwege je leeftijd, mag best en laat je ware instinct zien. En zou je met "koninklijk gedrag" net zo ver komen denk je? Zulke rijden er al genoeg rond..... teveel zeg maar.

Zoals aangegeven; er zijn 2 weken voorbij en in de tussentijd is Max precies verteld wat hij wel en niet mag zeggen. Geloof dat maar.... dus ook Red Bull is het eens met Max.

Het moet geen gewoonte worden, maar laat die jongen gewoon lekker z'n ding doen. Er zullen nog meer dubieuze dingen plaats gaan vinden. Want iemand die ten alle tijden naar voren wil om te winnen, zal ook soms de grens over gaan.

100x liever Max dan Rosberg die zit te janken dat Hamilton sneller moet rijden voor hem omdat het hem z'n banden kost. Niet janken, gewoon racen.

[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 05-06-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tsja, alsof we het altijd eens zijn met de stewards (zeg maar nooit eigenlijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Allemaal heel leuk enzo, niet eens met stewards, stoere PR praat, aggressief racen etc, maar uiteindelijk komt het neer op 1 ding:

wereldkampioen worden.

Als hij bij hoog en laag blijft beweren dat hij 0,0% schuld had aan deze crash en dat ook echt meent, gaat hij ieder seizoen 2 tot 3 keer een flinke crash veroorzaken. Dat zijn 3x 0 punten, straffen voor volgende races etc.

In plaats van alles goed te praten voor Max mag je best objectief zijn en wat common sense gebruiken. Als Nasr of Ericsson diezelfde crash veroorzaakt had, waren de commentaren hier behoorlijk anders geweest. Ik proef behoorlijk wat chauvinisme ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Tuurlijk, we zijn een Nederlands forum. Alsof je op het autosport forum iemand eens ziet zijn met een willekeurige penalty voor Lewis.

Nasr = Barrichello light. Die had ook al iets geroepen over de crash. Wat is het toch met die Brazilianen? Post-Senna zijn het wel een beetje zeurderige types. Over Ericsson hoeven we het denk ik niet te hebben. Die schrikt al als je hem inhaalt. :+ For the record, Sainz had bij uitkomen tunnel bijna een van de Saubers te pakken. Dat scheelde een paar mm meer dan de crash van Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
De discussie tussen Max en Grosjean blijft zolang de FIA de data niet gewoon vrijgeeft. Zolang dat niet gewoon gebeurd beschouw ik dit soort incidenten als een race-ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Señor Sjon schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:56:
Tuurlijk, we zijn een Nederlands forum. Alsof je op het autosport forum iemand eens ziet zijn met een willekeurige penalty voor Lewis.

Nasr = Barrichello light. Die had ook al iets geroepen over de crash. Wat is het toch met die Brazilianen? Post-Senna zijn het wel een beetje zeurderige types. Over Ericsson hoeven we het denk ik niet te hebben. Die schrikt al als je hem inhaalt. :+ For the record, Sainz had bij uitkomen tunnel bijna een van de Saubers te pakken. Dat scheelde een paar mm meer dan de crash van Verstappen.
Uiteindelijk willen we als Nederlanders toch het beste voor Max? Als we hem gaan bejubelen om zijn geweldige aggressiviteit terwijl hij constant tegen anderen aanrijdt (stel dat..), dan zijn we gewoon dom bezig.

We willen dat Max beter wordt, slimmer, Alonso-achtiger. Hij kan dat ongetwijfeld worden, maar je kunt dat alleen bereiken als mensen in je omgeving je af en toe hard de waarheid vertellen (Jos en co). Als de Nederlandse publieke opinie af en toe ook een beetje kritisch is, kan dat alleen maar helpen.

Kritiek op Max is dus, wat mij betreft, niet om hem af te zijken, maar juist om ervoor te zorgen dat hij nóg beter wordt. Dat denkstapje kan niet iedereen maken volgens mij, veel mensen zien kritiek als iets naars. Zonde, want zonder kritiek ga je veel minder hard vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 12:27

Pierre

Van nature lui!

Señor Sjon schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:56:
Sainz had bij uitkomen tunnel bijna een van de Saubers te pakken. Dat scheelde een paar mm meer dan de crash van Verstappen.
Dat zag ik vorige week nog even terug ergens, die zat er inderdaad bijna bovenop :z

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Liever niet meer Alonso... ben niet zo fan van die man. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Wat is er mis met hem? Houd je niet van hipsterbaardjes? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Denk dat hier al wat teveel verheerlijking plaats vindt in dit topic.

Te weinig kritiek.

Natuurlijk moet Max op het scherpst vd snede blijven racen en hij mag ook best zijn zienswijze geven. Maar een echte kampioen snapt ook dat het soms beter is om je waffel te houden.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Laatst online: 09:09

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ik snap nog steeds niet hoe Max hem nou heeft kunnen raken...?

Stel, Max was op punt A en Grosjean op punt B (laten we zeggen 20 meter verderop). Max ging met flinke snelheid op punt B af, maar tegen de tijd dat hij op punt B was, was Grosjean alweer op punt C (bijvoorbeeld 5 meter verderop). Enz. enz. enz. Dat gaat door tot in het oneindige dus hij kan hem nooit raken!

Dus dan zou je zeggen dat Grosjean op een gegeven moment stil heeft moeten staan. Maar dat kan ook niet leiden tot een botsing, want het kost Max dan een bepaalde tijd om de afstand tot Grosjean te halveren. Vervolgens kost het ook weer tijd om de resterende afstand te halveren etc. etc.
Dat gaat ook door tot in het oneindige, dus ook hier is een botsing niet mogelijk!

Misschien even de FIA mailen dat ze de straf van Max moeten terugdraaien, hierboven staat toch duidelijk bewijs dat er geen botsing is geweest!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kunnen we max gemauw niet afsplitsen in ander topic :X :+?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De teams keren zich tegen terugkeer van tanken:

http://www.motorsport.com...st-refuelling-return-plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
himlims_ schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:16:
kunnen we max gemauw niet afsplitsen in ander topic :X :+?
Dan houden we geen topic meer over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-07 21:31
Prachtig dit, ik kan hier alleen maar van genieten :). Je komt ook niet in de formule 1 om vriendjes te maken, op deze manier maakt hij een mooie statement en mits hij voldoende punten scoort dit seizoen komt hij ermee weg (wat ik wel zie gebeuren).

Net zoals Lewis, ik zie hem liever naast de baan dan die tamme Rosberg. Hup, sensatie mannen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Help!!!! schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:13:
Denk dat hier al wat teveel verheerlijking plaats vindt in dit topic.

Te weinig kritiek.

Natuurlijk moet Max op het scherpst vd snede blijven racen en hij mag ook best zijn zienswijze geven. Maar een echte kampioen snapt ook dat het soms beter is om je waffel te houden.
Hij is nog geen echte kampioen. Hij is 17 :+ .

Dit is gewoon een race ongeluk. Niks meer dan dat. Hij heeft hier echt wel van geleerd, dat hij de volgende keer in de smalle straten gewoon wat meer afstand moet houden. Hij zal dat ook echt wel doen, ook al zegt hij het niet.

Wat ik nog het meest bijzondere vind, is dat de rest van de race hij heel erg dicht op iedereen reed, maar hij wel elke keer anticipeerde op degene voor hem. Dus om dan meteen te zeggen dat hij dat niet doet is niet helemaal correct.

Laten we lekker kijken naar aankomend weekend :). En laat ons nog wat chauvinistischer zijn nu Max helemaal hot is. Het is meer dan 20 jaar geleden dat we echt hebben kunnen juichen voor een Nederlandse F1 coureur O+ O+ O+ O+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Alonso slaat wel de spijker op zijn kop trouwens, iets dat ik de vorige race ook riep:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/119307

Hij zegt dat het niet langer gaat om op de limiet rijden door al die regels en de F1 is naar mijn idee ook echt wel te makkelijk geworden waardoor we weinig fouten zien op de baan (het gaat enkel nog om het managen van banden, fuel en DRS/undercut gaps).

Hierdoor is het spektakel, spanning en onverwachtse zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Ik denk dat het als volgt is gegaan.

MAX zat heel dicht op GRO. Remt gewoon op hetzelfde punt maar door gebrek aan ervaring zat hij er te dicht op. Wat eigenlijk ook wel was. Bottemline, inschattingsfout.

GRO ziet MAX achter hem, doet zijn actie, remt later en laat later zijn gas los ( bewezen ) . GRO maakt ook een inschattingsfoutje want had misschien niet op dat punt naar rechts moeten gaan als er een rookie full power achter hem zit.

Thats all. Beide schuldig. Iedereen weet dat. FIA doet aan politiek en staft diegene die achterop rijdt.

De rest van de coureurs zijn allemaal van plan om zo min mogelijk te zweten en weten dat als ze maar politiek correct zijn ze langer verzekerd zijn van een contract.

Er zal een tijd komen dat ook MAX zich tov de camera;s als Button gaat gedragen. En dat is niet leuk, maar wel hoe de F1 werkt. Daarom is het ook goed dat Jos er bovenop zit, want hij weet precies hoe je niet moet gedragen als je carriere wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-07 22:13
backupdevice schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:21:
GRO maakt ook een inschattingsfoutje want had misschien niet op dat punt naar rechts moeten gaan als er een rookie full power achter hem zit.
Dus GRO mag zijn 10de plaats niet verdedigen en moet zomaar een rookie laten passeren?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-07 23:51

Arfman

Drome!

Kunnen we dat Monaco gewauwel nu eindelijk eens een keer achter ons laten?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zegt genoeg over dit seizoen als dat het interessantste is om over te praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-07 22:14
Ja en kijken naar Canada :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-07 15:54

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Laten we het er gewoon op houden dat Max en Grosjean allebei schuld hebben. Je hoeft je als rookie ook niet alles te laten zeggen. De heren die commentaar leveren hebben vast en zeker ook al genoeg crashes gehad. Dat hoort bij autosport en is er (klein) onderdeel van.

Kun je trouwens online legaal ergens de kwali's zien enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Chrosser schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:28:
Laten we het er gewoon op houden dat Max en Grosjean allebei schuld hebben. Je hoeft je als rookie ook niet alles te laten zeggen. De heren die commentaar leveren hebben vast en zeker ook al genoeg crashes gehad. Dat hoort bij autosport en is er (klein) onderdeel van.

Kun je trouwens online legaal ergens de kwali's zien enzo?
Sport1 Go O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-07 15:54

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Dacht, omdat veronica de race uitzend, dat de trainingen en kwali's daar ook wel op te zien zouden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

A1AD schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:26:
[...]

Dus GRO mag zijn 10de plaats niet verdedigen en moet zomaar een rookie laten passeren?
Dat zeg ik niet. Ik vind dat als je veel ervaring hebt je ook een inschatting kan maken of een beweging op een bepaalde plaats wel slim is al er een rookie vlak achter je zit die nog niet weet dat de straten echt zo smal zijn in Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Chrosser schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:32:
Dacht, omdat veronica de race uitzend, dat de trainingen en kwali's daar ook wel op te zien zouden zijn
Hm, zit net even te kijken, maar echt alleen de race.
Dacht dat ze de kwali weleens uitzonden, maar blijkbaar ook niet meer.
Trainingen hebben ze nooit uitgezonden volgens mij.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

backupdevice schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:33:
[...]

Dat zeg ik niet. Ik vind dat als je veel ervaring hebt je ook een inschatting kan maken of een beweging op een bepaalde plaats wel slim is al er een rookie vlak achter je zit die nog niet weet dat de straten echt zo smal zijn in Monaco.
Actief 'vrij baan' maken voor collision courses van rookies waardoor ze je zullen inhalen gaat ook canada niet gebeuren.

Ik snap dat we het met een Nederlandse bril graag willen.
Maar dat komt er niet.

In canada, ben ik benieuwd hoe Max zich kwalificeert.
Wordt het 10e en begint die als 15e? In elk geval moet hij 'veel' inhalen, dus heb je ook weer veel kans op een dnf.

Daarnaast is het circuit echt een Mercedes circuit, dus kunnen we eigenlijk de één-twee al optekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Anoniem: 601896 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:46:
[...]

Actief 'vrij baan' maken voor collision courses van rookies waardoor ze je zullen inhalen gaat ook canada niet gebeuren.

Ik snap dat we het met een Nederlandse bril graag willen.
Maar dat komt er niet.
Niet de baan vrijmaken. GRO heeft qua verdedigen niks verkeerds gedaan qua zwart/wit. Wat hij wel had kunnen doen op basis van zijn ervaring en anticeperen was misschien minder laat remmen en toch de hoek rechts afdichten.

Dan zou de rookie achter hem ook moeten reageren. Daarbij wint GRO dan dat hij niet een TR in zijn nek krijgt en dus zeker de kans van een aanrijding zou verminderen.

Snappie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:04
Edd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:40:
[...]

Hm, zit net even te kijken, maar echt alleen de race.
Dacht dat ze de kwali weleens uitzonden, maar blijkbaar ook niet meer.
Trainingen hebben ze nooit uitgezonden volgens mij.
BBC is je vriend dit weekend : http://www.bbc.com/sport/0/formula1/30704154 :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-07 14:25
Leest iedereen dit even mee. Dan wil ik de rest van het weekend niet meer lezen waar we allemaal de f1 kunnen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Modbreak:Wie maakt een waar is F1 te kijken topic in FTM? Dan link ik deze in de topicwarning. Elk raceweekend opnieuw een serie posts over waar F1 te kijken is, begint wat vervelend te worden. De regels met betrekking tot simpele zoekvraagjes gelden ook gewoon in de General Chat secties van GoT. :)

Edit
Heb de discussie verplaatst naar Actualiteit, Sport & Politiek - Terugkoppelingtopic

[ Voor 16% gewijzigd door Señor Sjon op 05-06-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kritiek op Max mag beslist maar er wordt (opnieuw) terecht aangehaald dat Max wel een hele prettige toevoeging is aan het hele F1 circus. Max naar Williams volgend jaar (tweede filmpje)?
http://motorsportstalk.nb...dockpass_pt2_150604&t=501

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 05-06-2015 12:28 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-07 20:17
hardware-lover schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:27:
Max naar Williams volgend jaar (tweede filmpje)?
Dat zou niet zo gek zijn misschien dat Mercedes hem daar wel eerst nog wat wil laten rijpen want Mercedes was al erg geïnteresseerd om Max bij hun te laten tekenen en Williams heeft ook wat Nederlandse sponsoren zoals randstad en het gedeeltelijk Nederlandse Unilever (rexona).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:55
ADDG schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:32:
[...]

Dat zou niet zo gek zijn misschien dat Mercedes hem daar wel eerst nog wat wil laten rijpen want Mercedes was al erg geïnteresseerd om Max bij hun te laten tekenen en Williams heeft ook wat Nederlandse sponsoren zoals randstad en het gedeeltelijk Nederlandse Unilever (rexona).
Alsof Red Bull hem zo maar laat gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Adlermann schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:40:
[...]

Alsof Red Bull hem zo maar laat gaan.....
Het smeermiddel heet geld. :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frisods
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03-2021
hardware-lover schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:27:
Kritiek op Max mag beslist maar er wordt (opnieuw) terecht aangehaald dat Max wel een hele prettige toevoeging is aan het hele F1 circus. Max naar Williams volgend jaar (tweede filmpje)?
http://motorsportstalk.nb...dockpass_pt2_150604&t=501
Geweldig van max , ook hier heel sterk in zijn vaardigheden m.b.t de pers.
( Nog een verstappen-slappen naar MASSA in het 2e filmpje :
Maybe he feels pressure from the younger drivers , maybe he wants to extend his career for another year.
Mensen van de pers grinneken meteen:)

Nu al zin in FP1

[ Voor 1% gewijzigd door frisods op 05-06-2015 13:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ik hem hem hier nog niet gezien maar Jos heeft inmiddels ook wat gezegd ; http://www.gpupdate.net/n...ft-altijd-iets-te-zeuren/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 22-07 11:24
frisods schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:30:
[...]

Geweldig van max , ook hier heel sterk in zijn vaardigheden m.b.t de pers.
( Nog een verstappen-slappen naar MASSA in het 2e filmpje :
Maybe he feels pressure from the younger drivers , maybe he wants to extend his career for another year.
Mensen van de pers grinneken meteen:)

Nu al zin in FP1
Vind ik eigenlijk een beetje een zwakte bod. Tuurlijk moet Massa niet zeuren maar je kunt er ook boven staan. Met dit soort commentaar schop je een hoop gevestigde coureurs onnodig tegen hun schenen.

Maargoed, er komen hier ook argumenten voorbij dat het goed is om lekker bijdehand te doen ala Schumi/Senna vroeger. Daar valt ook iets voor te zeggen, lijkt mij alleen een beetje te vroeg voor onze Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ADDG schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:32:
[...]
Er zat redelijk wat sarcasme in mijn Williams opmerking, ik doelde daarbij eigenlijk op de opmerking van Max over Massa in het interview ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-07 10:04

Wallie

Herr

Ach, veel beter toch dan al die politiek correcte figuren die in een optochtje willen rijden?

Wat maakte Senna, Schumacher, Prost etc tot van die memorabele figuren? Omdat ze gewoon raceten. Wie herinnert zich nou Vettel over 10 jaar? Best knap hoor, die WK's, maar echt een diepe indruk hebben die seizoenen niet gemaakt. Waardeloos voor de sport dus.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Een ding is zeker.
Max vergeten we in iedergeval niet gauw weer. En hij heeft nog niet eens een volledig seizoen gereden...

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wallie schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:38:
Ach, veel beter toch dan al die politiek correcte figuren die in een optochtje willen rijden?

Wat maakte Senna, Schumacher, Prost etc tot van die memorabele figuren? Omdat ze gewoon raceten. Wie herinnert zich nou Vettel over 10 jaar? Best knap hoor, die WK's, maar echt een diepe indruk hebben die seizoenen niet gemaakt. Waardeloos voor de sport dus.
Helemaal mee eens. Natuurlijk moet je niet te hard van stapel lopen en arrogant gaan worden. Dus hij moet nu gewoon weer een sterk weekend wegzetten met wat geniale inhaalacties. Maar ik hou er gewoon van dat ze zeggen wat iedereen denkt. Ipv antwoorden waar niemand op zit te wachten en totaal nietszeggend zijn.

Heeft er iemand weleens nagedacht wat er gebeurd zou zijn, als VES voorop reed en hij een MAS op deze manier in zijn rug kreeg? Ik denk dat iedereen zou roepen dat hij te jong zou zijn en niet zo extreem vroeg van zijn gas af moet gaan :F :F. En dat hij beter moet spiegelen om te weten hoe dicht er iemand achter hem zit :/

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 05-06-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
StealthyPeanut schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:51:
[...]

Helemaal mee eens. Natuurlijk moet je niet te hard van stapel lopen en arrogant gaan worden. Dus hij moet nu gewoon weer een sterk weekend wegzetten met wat geniale inhaalacties. Maar ik hou er gewoon van dat ze zeggen wat iedereen denkt. Ipv antwoorden waar niemand op zit te wachten en totaal nietszeggend zijn.

Heeft er iemand weleens nagedacht wat er gebeurd zou zijn, als VES voorop reed en hij een MAS op deze manier in zijn rug kreeg? Ik denk dat iedereen zou roepen dat hij te jong zou zijn en niet zo extreem vroeg van zijn gas af moet gaan :F :F
Ik zie het niet gauw gebeuren dat max te snel van het gas af gaat :9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:55
Grimmie187 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:35:
[...]

Vind ik eigenlijk een beetje een zwakte bod. Tuurlijk moet Massa niet zeuren maar je kunt er ook boven staan. Met dit soort commentaar schop je een hoop gevestigde coureurs onnodig tegen hun schenen.

Maargoed, er komen hier ook argumenten voorbij dat het goed is om lekker bijdehand te doen ala Schumi/Senna vroeger. Daar valt ook iets voor te zeggen, lijkt mij alleen een beetje te vroeg voor onze Max.
Ik vond de opmerking van Button wel ok, Max moet wel een beetje oppassen met wat hij tegen de journalisten zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 22-07 11:24
Wallie schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:38:

Sorry maar 4 titels op rij is 'best knap'? Er valt net zo weinig op af te dingen als de titels van Schumi bij Ferrari. Vettel behoort gewoon tot een van de grootsten in de sport.
Pagina: 1 ... 3 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.

Welke zender zendt wat uit?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.