[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:
  • 46.716 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:08
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:30:
[...]

Helaas krijg ik een error als ik de code gebruik op de NA server.
Ik heb het een uur geleden gebruikt op de NA server en het werkte voor mij wel. Maar nu probeer ik het op een ander account en werkt het idd niet meer. Helaas ;(

Van een forum geplukt: Latest Update: The code was limited to 100 000 people, it seems to have been used up now. Good luck regardless!

[ Voor 32% gewijzigd door blonderulez op 16-06-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
een campaign met t8jes is in ieder geval op zich al triest. WG lijkt wel Nederlands te worden zo krenterig worden ze daar..... Voor mij totaal geen interessante tank om voor te spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:40:
hey, zie ik nu hedenmorgen een micropatch van 8mb aan de client toegevoegd worden? Nieuw stukje Ruski spyware, gekoppeld aan de rigged matchmacking en RNG no doubt :)

EDT: @Mr_size: je hebt er een nieuwe YT subscriber bij, goed en fijn commentaar bij je filmpjes. Ga je aanbevelen aan wat clanleden, wellicht ook degenen die Nederlandstalig prettig vinden.
Thanks, leuk om te lezen ;) Ga richting de 100 subs inmiddels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:20:
[...]

Goed bezig! Krijg je dan een speciale medaille of een 5% bonus, of werkt YouTube niet net als WG :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
En we zijn weer keurig netjes door WG onder de 60% WR geplaatst. Vooral weer door het spelen van light tanks, enige potje dat ik wel win is als ik in mijn Bulldog ge ammo racked wordt door een IS-6. Typisch WoT. Ik vraag me echt af hoe ik überhaupt op 60% ben beland, ik snap er eerlijk gezegd niets van. Ik heb niet het idee dat ik er zelf veel mee te maken heb, voelde me vandaag weer een passagier ipv een bestuurder. Niets mocht: vage crits, misses, standaard minstens 3 arties per game, enemies die meer top tiers hebben, werkelijk alles is van stal gehaald om mij vooral geen potjes te laten winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
Confirmation bias is een geweldig iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:09
Afbeeldingslocatie: https://db.tt/WKpzK4jl
Carry-on :D

Replay: http://wotreplays.com/sit...lingrad-appieheijn-fv3805

[ Voor 32% gewijzigd door Appie Heijn op 17-06-2015 02:20 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
User schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:07:
Tja, ik ben eigenlijk ook een 60% speler, maar WG wil dat nog niet toegeven en heeft me nog steeds in het verkeerde vakje staan :'(

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Mr_Size schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:58:
En we zijn weer keurig netjes door WG onder de 60% WR geplaatst. Vooral weer door het spelen van light tanks, enige potje dat ik wel win is als ik in mijn Bulldog ge ammo racked wordt door een IS-6. Typisch WoT. Ik vraag me echt af hoe ik überhaupt op 60% ben beland, ik snap er eerlijk gezegd niets van. Ik heb niet het idee dat ik er zelf veel mee te maken heb, voelde me vandaag weer een passagier ipv een bestuurder. Niets mocht: vage crits, misses, standaard minstens 3 arties per game, enemies die meer top tiers hebben, werkelijk alles is van stal gehaald om mij vooral geen potjes te laten winnen :D
Ik zie je niet meer schrijven dat arty jou elke keer moet hebben, dus dat is wel een mooie positieve ontwikkeling ;)
Ik moet alleen afblijven van die missies, ik kom daardoor vaak nog meer in een tunnelvisie waardoor alles bagger gaat.
Maar goed, bijna die Franse t10 tank binnen en dan zijn we weer bij :)
Hopelijk komen er binnenkort weer wat nieuwe t10's bij.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Mr_Size schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:58:
Gisteren had ik een paar vage battles, ook veel misses, bounces en criticals erin...
Een van die battles was in mijn FV215b, dit ding heeft een freaking accurate gun en lekkere pen met AP en APCR. Nja.. 3 bounces op een Tiger II, 3 misses terwijl hij volledig in mijn crosshair was... Ernaar een stuk of 3 bounces op een IS-7 zijn lower front plate, zowel met AP als met APCR.... Ernaar nog eens een critical op een Object 704 zijn zijkant en ernaar een bounce op zijn front...

Soms heb ik echt zoiets van; WG pls stahp, no bulli pls.

En vooral als ik dan de snapshots zie van super inaccurate guns.. Of een E100 die de front van een IS-7 penetreert met een AP shell..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 07:37:
[...]

Tja, ik ben eigenlijk ook een 60% speler, maar WG wil dat nog niet toegeven en heeft me nog steeds in het verkeerde vakje staan :'(
Bel ff naar Minsk dan, wordt het zo voor je opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:34:
[...]
Bel ff naar Minsk dan, wordt het zo voor je opgelost. :)
Tja, maar dan moet ik weer salaris in gaan leveren...... 8)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:47:
[...]

Tja, maar dan moet ik weer salaris in gaan leveren...... 8)
*mompelmompel*ISU-130*mompelmompel*

We kunnen vast wel een speciale RNG bonus op die bak regelen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:07:
Ja leuk, we weten het. Blijkbaar ben ik niet de enige die het heeft, *kuch* Cold *kuch*. Whatever.

@Bean, was idd nog vergeten te melden dat ik gisteren een arty shell van een 212 kreeg in mijn E50M: 1650 HP weg. Tuuuuuuuuurlijk. Paar potjes later, een bizarre loss in mijn AMX 30. Een enemy 50 120 is zo'n beetje het hele potje gespot geweest, op Redshire in het midden dus geen cover. Wij hebben 2 arties in ons team: miss, miss, miss, miss, 100 dmg, miss, miss, etc, etc. De enemy arty mag mijn E50M, die veel beter bepantserd is, wel voor 1,6K dmg hitten, maar arties in mijn team krijgen het niet voor elkaar een 50 120 te raken die nog minder armor heeft en echt een huge target is. Potje verloren uiteindelijk en die 50 120 overleeft het potje en doet 6K dmg.
Het is gewoon fucking bs, dan maar confirmation bias. En bovenstaande is geen uitzondering, dat is regel. Ja, weer confirmation bias. Fuck dat, als ik al mijn games van gisteren achter elkaar zou uitzenden dan zou je zien hoe het er elke battle aan toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:04:
[...]

Ja leuk, we weten het. Blijkbaar ben ik niet de enige die het heeft, *kuch* Cold *kuch*. Whatever.

@Bean, was idd nog vergeten te melden dat ik gisteren een arty shell van een 212 kreeg in mijn E50M: 1650 HP weg. Tuuuuuuuuurlijk. Paar potjes later, een bizarre loss in mijn AMX 30. Een enemy 50 120 is zo'n beetje het hele potje gespot geweest, op Redshire in het midden dus geen cover. Wij hebben 2 arties in ons team: miss, miss, miss, miss, 100 dmg, miss, miss, etc, etc. De enemy arty mag mijn E50M, die veel beter bepantserd is, wel voor 1,6K dmg hitten, maar arties in mijn team krijgen het niet voor elkaar een 50 120 te raken die nog minder armor heeft en echt een huge target is. Potje verloren uiteindelijk en die 50 120 overleeft het potje en doet 6K dmg.
Het is gewoon fucking bs, dan maar confirmation bias. En bovenstaande is geen uitzondering, dat is regel. Ja, weer confirmation bias. Fuck dat, als ik al mijn games van gisteren achter elkaar zou uitzenden dan zou je zien hoe het er elke battle aan toe gaat.
Heeft niets met confirmation bias te maken, is gewoon een combinatie van RNG plus de vaardigheden van je teammaten/vijanden. Die twee maken het soms leuk, en soms uitermate frustrerend. Dat jij wel 1650 HP vangt kan net zo goed door een slechte speler met goede RNG, en dat die 50/120 geen shells vangt kan ook te wijten zijn aan een goede speler met slechte RNG. Ik heb gisteren voor de lol even 3 potjes in de GCG gespeeld; de ene keer raak je een E100 in de zijkant voor ruim 1500HP :9~ en de andere keer splash je vol ingezoomd op de koepel een WT-E100 voor 300 HP :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
p0st schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:32:
[...]

Heeft niets met confirmation bias te maken, is gewoon een combinatie van RNG plus de vaardigheden van je teammaten/vijanden. Die twee maken het soms leuk, en soms uitermate frustrerend. Dat jij wel 1650 HP vangt kan net zo goed door een slechte speler met goede RNG, en dat die 50/120 geen shells vangt kan ook te wijten zijn aan een goede speler met slechte RNG. Ik heb gisteren voor de lol even 3 potjes in de GCG gespeeld; de ene keer raak je een E100 in de zijkant voor ruim 1500HP :9~ en de andere keer splash je vol ingezoomd op de koepel een WT-E100 voor 300 HP :F
Het heeft wel met confirmation bias te maken. Zoals jij het brengt is de 'correcte manier'. Als in: Je realiseren dat het de ene keer mee zit en de andere keer tegen zit. Maar als je gaat beweren dat het je altijd tegen zit en hele rijen voorbeelden kan geven dan is dat confirmation bias:
Confirmation bias, also called myside bias, is the tendency to search for, interpret, or recall information in a way that confirms one's beliefs or hypotheses.
Het is gewoon statistisch aantoonbaar dat Size, Cold, jij, ik en iedereen in dit topic dezelfde RNG heeft.

Edit: Om nog maar niet te spreken van de wet van grote getallen in combinatie met een RNG van 25%.

[ Voor 3% gewijzigd door User op 17-06-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:39:
[...]
Het heeft wel met confirmation bias te maken. Zoals jij het brengt is de 'correcte manier'. Als in: Je realiseren dat het de ene keer mee zit en de andere keer tegen zit. Maar als je gaat beweren dat het je altijd tegen zit en hele rijen voorbeelden kan geven dan is dat confirmation bias:

[...]
Het is gewoon statistisch aantoonbaar dat Size, Cold, jij, ik en iedereen in dit topic dezelfde RNG heeft.

Edit: Om nog maar niet te spreken van de wet van grote getallen in combinatie met een RNG van 25%.
Okay I stand corrected, had zelf een interpretatie gemaakt van wat confirmation bias kon zijn :9
Precies wat jij zegt = hoe het is :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:13:
[...]
*mompelmompel*ISU-130*mompelmompel*

We kunnen vast wel een speciale RNG bonus op die bak regelen. :*)
Een prefered matchmaking van max tier 6 zie ik eigenlijk wel zitten :D Dan kan die RNG doen wat ie wil maar dan schiet je altijd wel iets kapot ;)
p0st schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:45:
[...]
Okay I stand corrected, had zelf een interpretatie gemaakt van wat confirmation bias kon zijn :9
Precies wat jij zegt = hoe het is :>
Lol, maar het verhaal klopt inderdaad. Dat je de ene dag vooral de RNG mee hebt zitten en de andere dag juist niet toont al aan dat het echt RNG is. Als het iedere dag een paar potjes mee zou zitten en daarna een paar niet moet je juist eens goed gaan kijken want dat is nl. precies niet wat een goede RNG doet (al is dat wel wat je onbewust verwacht van een RNG). Iemand die een rijtje van 111111 ziet staan vind dat nu eenmaal minder random dan 152436 terwijl je toch echt op beide evenveel kans hebt als je een RNG getal tussen 1 en 999999 wilt hebben ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:05:
[...]

Een prefered matchmaking van max tier 6 zie ik eigenlijk wel zitten :D Dan kan die RNG doen wat ie wil maar dan schiet je altijd wel iets kapot ;)
Max tier 6 op een tier 8 tank.

I approve! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:41
Net als een tier 10 game op Province *kuch* I approve :P
Doet me een beetje denken aan de reversed case, de KV1-Sport tier 6 premium with only tier 8 matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Hmmmm welke zal ik als eerste T9 Heavy nemen? Ik heb de IS-8 en de AMX 50 120 unlocked staan(En de Waffenträger auf Pz. IV maa rdat terzijde)...

Mijn stats op de AMX 50 100 zijn ronduit bedroevend en op de IS-3 goed maar vind alle twee de tanks erg leuk om te spelen.

Ik wil ze alle drie maar de cashflow laat dat niet toe helaas...

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Orandajin schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:55:
Hmmmm welke zal ik als eerste T9 Heavy nemen? Ik heb de IS-8 en de AMX 50 120 unlocked staan(En de Waffenträger auf Pz. IV maa rdat terzijde)...

Mijn stats op de AMX 50 100 zijn ronduit bedroevend en op de IS-3 goed maar vind alle twee de tanks erg leuk om te spelen.

Beide hebben een lange grind naar de topgun voor de boeg. En beide hebben een totaal andere speelstijl maar die wel min of meer vergelijkbaar is met hun tier 8 versie (al moet je de IS8 meer als een medium spelen en niet te veel op de armour vertrouwen). Met de gun op de Pz. IV kan je tenminste al meespelen :) Maar die tier 10 is dan weer kapot generfed...

Gisteren sinds lang nog eens wat potjes gespeeld. Het ging nog redelijk goed om na een lange break en zonder geliefde mods op een crappy laptop te moeten spelen. Toch wat leuke nieuwe features ontdekt... ingame platoons maken, platooneis missies weg, clan bestaat nog na wat drama, ... leuk! Helaas nog wel veel zeikerds in de ingame chat en knullige accuracy. Vanavond nog eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Orandajin schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:55:

Wacht op een Top of the Tree.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
Zal ik zeker doen, ondertussen XP & Credits sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 10:52
Mr_Size schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:20:
[...]

Mijn zoon vind de de nederlandse taal erg fijn!
Hij wel slecht voor de WN8 score, maar hij heeft er veel plezier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Bean77 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:44:
[...]

wat een grappige tank zeg :)
Lekker potje alleszins Size!

De Leopard speelt blijkbaar gelijkaardig aan de Luchs?
Zelf heb ik de Leopard al wel unlocked (en gekocht maar heb nog geen crew) maar heb voor het moment nog te veel fun in de Luchs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26

jdh009

FP ProMod
Ben bezig met een project maar kan de bronbestanden niet vinden. Weet iemand hoe je zelf zo'n custom mapskin kunt maken?

http://wot-lol.ru/gonkiwo...ace-turnir-48-010615.html

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 19:07
jdh009 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:18:
Ben bezig met een project maar kan de bronbestanden niet vinden. Weet iemand hoe je zelf zo'n custom mapskin kunt maken?

http://wot-lol.ru/gonkiwo...ace-turnir-48-010615.html
Bekijk de originele packages in volgende map "\Games\World_of_Tanks\res\packages" de bestanden met extensie pkg kan je gewoon openen met winzip of winrar.

Voor maps heb je "gui.pkg" nodig voor de mapicons, en de rest zit in individuele map packages bijvoorbeeld de map himmelsdorf is "04_himmelsdorf.pkg".

Ik kan straks op TS wel wat meer uitleg geven is wat gemakkelijker.

[ Voor 3% gewijzigd door KeiFront op 17-06-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Vandaag mocht er ineens weer van alles. Eerste 9 potjes op rij allemaal wins. Daarna nog wat lights gespeeld, dus nog wat losses gepakt, maar toch op 70,5% WR uitgekomen en een WN8 van 3,7K. Random shizzle is random, ik doe exact hetzelfde kunstje als gisteren. Nu geen vage crits, constant arty op mijn nek, etc, etc. Zelfs snipen met een VK 2801 van > 400m op Tier 9 tanks mocht, ik pende bijna alles (gebruik de 7,5 cm) en zette er zelfs een in de fik 8)7

Zelfs een potje bijna mijn eerste pools medal gepakt, maar bleef steken op 9 kills. Toen waren de enemies op :+

Oh ja, nog 5K Xp en dan heb ik de bat chat *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 17-06-2015 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:31:
Vandaag mocht er ineens weer van alles. Eerste 9 potjes op rij allemaal wins. Daarna nog wat lights gespeeld, dus nog wat losses gepakt, maar toch op 70,5% WR uitgekomen en een WN8 van 3,7K. Random shizzle is random, ik doe exact hetzelfde kunstje als gisteren. Nu geen vage crits, constant arty op mijn nek, etc, etc. Zelfs snipen met een VK 2801 van > 400m op Tier 9 tanks mocht, ik pende bijna alles (gebruik de 7,5 cm) en zette er zelfs een in de fik 8)7

Zelfs een potje bijna mijn eerste pools medal gepakt, maar bleef steken op 9 kills. Toen waren de enemies op :+
ZIE JE WEL DAT 'UNICUMS' BETERE RNG KRIJGEN VAN WARGAMING!!!!111!!1!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
User schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 18:33:
[...]
ZIE JE WEL DAT 'UNICUMS' BETERE RNG KRIJGEN VAN WARGAMING!!!!111!!1!!!
ZIE JE WEL DAT UNICUMS GEEN ARTY OP HUN DAK MEER KRIJGEN NADAT ZE EROVER GEKLAAGD HEBBEN !!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Working as intended :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
p0st schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:32:
[...]

Fixed :9

En uiteraard mee eens, als voelt het wel 'zuur' dat ik 5-6 avonden volop landing tournaments moet spelen om het voorrecht te hebben om voor +/-40 euro een tank te kopen, terwijl mensen in de betere clans met land door met 2 of 3 aanvallen mee te doen 'm gratis krijgen.

Maar goed, "dan moet ik maar beter spelen" of "ik kies er zelf voor om geld te lappen", beide waar :>
Ik vind de campaign tot nu toe erg leuk, de eerste dagen ging het erg slecht maar daar is verandering in gekomen nadat de leiding heeft besloten alle belangrijke battles door een mainteam te laten spelen.

Ik had niet verwacht de tank gratis te gaan krijgen, maar aangezien ik in het main team zit en we gisteren de 3e missie hebben volbracht lijkt het er wel op dat het gaat gebeuren :>

Wins tegen lgend, prime en fame oa (bij fame was ik er helaas niet bij lol). Moet zeggen dat er in ebay een aantal erg goede fc's zitten. Verder valt het gezeur ook wel mee, omdat wordt geprobeerd iedereen in de top 30 te krijgen en als we zo doorgaan krijgen we 45 licenses die we niet eens allemaal kunnen gebruiken volgens mij

Dit is mn eerste ervaring met een campaign en dit smaakt naar meer. Mooiste moment tot nu toe is wel de win voor missie 3 tegen prime gisteren, iedereen harstikke happy ip ts, ook de mensen die niet meespeelden en supergoed gefcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Ik heb nog wel een vraag over de t32 en de campaign aangezien ik deze tank vooral speel.

De vraag is, 90 of 105 als je full gold schiet. Als ik naar de stats kijk is het verschil in dpm minimaal, maar is de 90 wel nauwkeuriger en je schiet vaker dus handig tegen low hp tanks en decappen

Verder zit ik er aan te denken om toch met cola te spelen, tot nu toe op safe gespeeld met repair first aid en blusser. Zit eraan te denken om repair blusser en cola te nemen, heb alleen geen jack of all trades op de commander. Hmm keuzes.

Of repair first aid en cola. Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Vraag aan je FC wat hij het liefste heeft in je tank.
Bij ons in de clan wordt dat altijd gedaan. Ik speel met food in me t54lwt aangezien die niet zo vaak vlam vat, maar natuurlijk bij de 1e battle gelijk in de hens dat ding. Toch maar gewoon laten zitten die food, met bia en vents krijg je toch wel wat mooie extra bonussen.

T32 gebruiken wij trouwens amper. Maar het is maar net wat de FC wil.
gotfurrr schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:26:

Ik had niet verwacht de tank gratis te gaan krijgen, maar aangezien ik in het main team zit en we gisteren de 3e missie hebben volbracht lijkt het er wel op dat het gaat gebeuren :>
En dan nog even de map leaven om snel weer de missies opnieuw te kunnen doen. Zo flauw van WG dat dan je missie herstarten. Echt BS als je het mij vraagt. Maar de tank is je gegund hoor, en zeker ook een paar oude clanmaten die nu in de leiding zitten bij E-BAY. Nu hopen dat ik hem zelf ook nog kan bemachtigen, zal een zware dobber worden ben ik bang :9

[ Voor 45% gewijzigd door Bigsexy3 op 18-06-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
zo.. amx 30b ook in de garage. Jammer dat ik alleen de m60 mis van de t10's.
ik vind die amx30b wel erg lelijk met die mega toren op zijn koepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
De Nieuwe test server is online: linkje

Patchnotes voor de tanks:
- China
121:

Dispersion on the move of the 121 suspension reduced by 14%
Dispersion on hull traverse of the 121 suspension reduced by 14%
Aiming time of the 122 mm 60-122TG gun for the 121 turret reduced from 2.7 to 2.3 s.
Reload time of the 122 mm 60-122TG gun for the 121 turret reduced from 9.6 to 9.3 s.
Dispersion on turret traverse of the 122 mm 60-122TG gun reduced by 14%.
Penetration of the Chuan bei-472 shell for the 122 mm 60-122TG gun reduced from 258 to 235 mm.
Penetration of the Po-122 shell for the 122 mm 60-122TG gun reduced from 340 to 320 mm.
110:

Penetration of the Tuo chuan-412G shell for the 100 mm 62-100T gun reduced from 265 to 250 mm.

WZ-111 model 1-4:

Penetration of the Tuo chuan-412G shell for the 100 mm 62-100T gun reduced from 265 to 250 mm.
Aiming time of the 130 mm 59-130T gun for the WZ-111 turret reduced from 2.9 to 2.7 s.
Penetration of the Chuan bei-482 shell for the 130 mm 59-130T gun reduced from 244 to 232 mm.
Penetration of the Po-130 shell for the 130 mm 59-130T gun reduced from 340 to 300 mm.

WZ-120:

Dispersion on the move of the WZ-120 suspension reduced by 11%.
Dispersion on hull traverse for the WZ-120 suspension reduced by 11%.
Dispersion on the move of the WZ-120 model 3 suspension reduced by 12%
Dispersion on hull traverse for the WZ-120 model 3 suspension reduced by 12%.
- Frankrijk
AMX 30 1er prototype:

Penetration of the OCC-105-F1 shell for the 105 mm mle. F1 gun increased from 320 to 330 mm.
Penetration of the OFL-105-F1 shell for the 105 mm mle. F1 gun reduced from 260 to 242 mm.
AMX 30 B:

Penetration of the OCC-105-F1 shell for the 105 mm mle. F1 gun increased from 320 to 330 mm.
Penetration of the OFL-105-F1 shell for the 105 mm mle. F1 gun reduced from 260 to 242 mm.
AMX 50 Foch (155):

Dispersion on the move of the AMX 50 Foch (155) suspension reduced by 10%
Dispersion on hull traverse for the AMX 50 Foch (155) suspension reduced by 10%.
Aiming time of the 155 mm AC SA58 gun for the AMX 50 Foch (155) turret reduced from 3 to 2.8 s.
Dispersion on gun traverse of the 155 mm AC SA58 gun reduced by 10%.
Penetration of the AP-T T368 shell for the 155 mm AC SA58 gun reduced from 293 to 280 mm.
Penetration of the HEAT T267 shell for the 155 mm AC SA58 gun reduced from 395 to 370 mm.
AMX AC mle. 48:

Penetration of the Frt.Prf. mle. 1945 shell for the 120 mm AC SA46 gun reduced from 325 to 282 mm.
Penetration of the Prf. mle. 1943 shell for the 120 mm AC SA46 gun reduced from 257 to 241 mm.
AMX 50 120:

Penetration of the Frt.Prf. mle. 1945 shell for the 120 mm SA46 gun reduced from 325 to 282 mm.
Penetration of the Prf. mle. 1943 shell for the 120 mm SA46 gun reduced from 257 to 241 mm.
Bat.-Châtillon 25 t:

Dispersion on the move of the Batignolles-Châtillon 25 t suspension reduced by 12%.
Dispersion on hull traverse of the Batignolles-Châtillon 25 t suspension reduced by 12%.
Dispersion on turret traverse of the 105 mm mle. 57 (D. 1504) gun reduced by 12%.
Penetration of the OFL-105-E1 shell for the 105 mm mle. 57 (D. 1504) gun reduced from 259 to 241 mm.
- Duitsland
Waffenträger auf E 100:

Penetration of the Pzgr 43 shell for the 12,8 cm Kanone L/61 gun reduced from 352 to 320 mm.
Rhm.-Borsig Waffenträger:

Penetration of the Pzgr 40 shell for the 12,8 cm Kanone 44 L/55 gun reduced from 311 to 280 mm.
Waffenträger auf Pz. IV:

Penetration of the Pzgr 43 shell for the 12,8 cm Kanone L/61 gun reduced from 352 to 320 mm.
Penetration of the Pzgr 40 shell for the 12,8 cm Kanone 44 L/55 gun reduced from 311 to 280 mm.
Leopard Prototyp A:

Dispersion on the move of the Leopard Prototyp A1 suspension reduced by 9%
Dispersion on hull traverse for the Leopard Prototyp A1 suspension reduced by 9%.
Dispersion on the move of the Leopard Prototyp A2 suspension reduced by 10%
Dispersion on hull traverse for the Leopard Prototyp A2 suspension reduced by 10%.
Penetration of the APDS-T M392 shell for the 10,5 cm L7A1 gun reduced from 268 to 243 mm.
Penetration of the HEAT-T T384E4 shell for the 10,5 cm L7A1 gun reduced from 330 to 310 mm.
Penetration of the Pzgr 40/48 shell for the 9 cm Bordkanone gun reduced from 259 to 240 mm.
Aiming time of the 10,5 cm L7A1 gun for the Porsche Standardpanzer turret reduced from 2.3 to 2.1 s.
Reload time of the 10,5 cm L7A1 gun for the Porsche Standardpanzer turret reduced from 11.1 to 10.5 s.
Dispersion on turret traverse of the 10,5 cm L7A1 gun reduced by 12%.
Leopard 1:

Dispersion on the move of the Leopard 1 suspension reduced by 33%.
Dispersion on hull traverse for the Leopard 1 suspension reduced by 33%.
Aiming time of the 10,5 cm Bordkanone L7A3 gun for the Leopard 1 turret reduced from 1.9 to 1.8 s.
Reload time of the 10,5 cm Bordkanone L7A3 gun for the Leopard 1 turret reduced form 8.7 to 8.3 s.
Penetration of the APDS-T M392 shell for the 10,5 cm Bordkanone L7A3 gun reduced from 268 to 243 mm.
Penetration of the HEAT-T T384E4 shell for the 10,5 cm Bordkanone L7A3 gun reduced from 330 to 310 mm.
Indien-Panzer:

Penetration of the Pzgr 40/48 shell for the 9 cm Bordkanone gun reduced from 259 to 240 mm.
E 50 Ausf. M:

Dispersion on the move of the E 50 Ausf. M suspension reduced by 14%.
Dispersion on hull traverse of the E 50 Ausf. M suspension reduced by 14%.
Crossing capacity of the E 50 Ausf. M suspension on solid terrain increased by 18%.
Crossing capacity of the E 50 Ausf. M suspension on medium terrain increased by 15%.
Crossing capacity of the E 50 Ausf. M suspension on soft terrain increased by 9%.
Aiming time of the 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K gun for the E 50 Ausf. M turret reduced from 2.1 to 2 s.
Reload time of the 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K gun for the E 50 Ausf. M turret reduced from 9.6 to 9 s.
Penetration of the Pzgr 40 K shell for the 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K gun reduced from 270 to 240 mm.
Penetration of the Gr 39 H1A K shell for the 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K reduced from 330 to 310 mm.
Jagdpanzer E 100:

Penetration of the PzGr 46 shell for the 17 cm Pak gun reduced from 299 to 278 mm.
Penetration of the Gr 46 H1A shell for the 17 cm Pak gun reduced from 420 to 370 mm.
VK 45.02 (P) Ausf. A:

Penetration of the Pzgr 39 L shell for the 10,5 cm Kw.K. L/52 gun increased from 200 to 208 mm.
E 50:

Penetration of the Pzgr 40 G shell for the 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K gun reduced from 270 to 260 mm.
E 75:

Penetration of the Pzgr 39 L shell for the 10,5 cm Kw.K. L/52 gun increased from 200 to 208 mm.
Penetration of the Pzgr 40 shell for the 10,5 cm Kw.K. L/68 gun reduced from 285 to 250 mm.
E 100:

Penetration of the Pzgr 42 shell for the 15 cm Kw.K. L/38 gun increased from 235 to 243 mm.
Penetration of the Gr 39 H3A G shell for the 15 cm Kw.K. L/38 reduced from 334 to 325 mm.
VK 45.02 (P) Ausf. B:

Penetration of the Pzgr 40 shell for the 10,5 cm Kw.K. L/68 gun reduced from 285 to 250 mm.
Tiger II:

- Japan
STB-1:

Dispersion on the move of the STB-1 suspension reduced by 12%.
Dispersion on hull traverse for the STB-1 suspension reduced by 12%.
Aiming time of the 105 mm Rifled Gun for the STB-1 turret reduced from 2.3 to 2.1 s.
Dispersion on turret traverse of the 105 mm Rifled Gun reduced by 14%.
Penetration of the L28A1 shell for the 105 mm Rifled Gun reduced from 258 to 245 mm.
Penetration of the M456 shell for the 105 mm Rifled Gun reduced from 330 to 320 mm.
Type 61:

Dispersion on the move of the STA-4 suspension reduced by 12%.
Dispersion on hull traverse for the STA-4 suspension reduced by 12%.
Dispersion on the move of the Type 61 suspension reduced by 14%.
Dispersion on hull traverse for the Type 61 suspension reduced by 14%.
Penetration of the M318A1 shell for the 90 mm Gun Type 61 reduced from 218.7 to 218 mm.
Dispersion on turret traverse of the 105 mm Rifled Gun reduced by 14%.
Penetration of the L28A1 shell for the 105 mm Rifled Gun reduced from 258 to 245 mm.
Penetration of the M456 shell for the 105 mm Rifled Gun reduced from 330 to 320 mm.
STA-1:

Penetration of the M318A1 shell for the 90 mm Gun Type 61 reduced from 218.7 to 218 mm.
- Engeland
Tortoise:

Penetration of the APDS L1 shell for the 120 mm AT Gun L1A1 reduced from 326 to 300 mm.
Penetration of the AP-T L1 shell for the 120 mm AT Gun L1A1 reduced from 259 to 240 mm.
Charioteer:

Penetration of the APDS L-28 shell for the 105 mm AT Gun L7 reduced from 268 to 240 mm.
FV4005 Stage II:

Penetration of the AP Mk. 1 shell for the 183 mm L4 gun reduced from 310 to 285 mm.
FV4004 Conway:

Penetration of the APDS L1 shell for the 120 mm AT Gun L1A1 reduced from 326 to 300 mm.
Penetration of the AP-T L1 shell for the 120 mm AT Gun L1A1 reduced from 259 to 240 mm.
FV215b (183):

Penetration of the AP Mk. 1 shell for the 183 mm L4 gun reduced from 310 to 285 mm.
FV4202:

Dispersion on the move of the FV4202 suspension reduced by 17%.
Dispersion on hull traverse for the FV4202 suspension reduced by 17%.
Aiming time of the 105 mm Royal Ordnance L7A1 gun for the FV4202 turret reduced from 2.1 to 1.9 s.
Dispersion on turret traverse of the 105 mm Royal Ordnance L7A1 gun reduced by 17%.
Penetration of the APDS L-28 shell for the 105 mm Royal Ordnance L7A1 gun reduced from 268 to 240 mm.
Centurion Mk. 7/1:

Penetration of the APDS L-28 shell for the 105 mm Royal Ordnance L7A1 gun reduced from 268 to 240 mm.
-Amerika
T54E1:

Penetration of the HVAPDS-T T279 shell for the 105mm Gun T140E2 reduced from 255 to 245 mm.
Penetration of the AP M318 shell for the 90 mm Gun T178 increased from 173 to 181 mm.
T57 Heavy Tank:

Penetration of the HEAT-T M469 shell for the 120 mm Gun T179 reduced from 340 to 310 mm.
T69:

Penetration of the AP M318 shell for the 90 mm Gun T178 increased from 173 to 181 mm.
M48A1 Patton:

Aiming time of the 105 mm Gun M68 for the M87 turret reduced from 2 to 1.8 s.
Dispersion on turret traverse of the 105 mm Gun M68 reduced by 33%.
Penetration of the APDS-T M392 shell for the 105 mm Gun M68 reduced from 268 to 243 mm.
Penetration of the HEAT-T T384E4 shell for the 105 mm Gun M68 reduced from 330 to 310 mm.
Penetration of the APCR T29E3M2 shell for the 105 mm Gun T5E1M2 reduced from 265 to 250 mm.
T110E3:

Penetration of the AP M111E1 shell for the 155 mm AT Gun T7E2 reduced from 295 to 280 mm.
Penetration of the APCR M112E1 shell for the 155 mm AT Gun T7E2 reduced from 375 to 330 mm.
T110E4:

Dispersion on the move of the T110E4 suspension reduced by 10%.
Dispersion on hull traverse for the T110E4 suspension reduced by 10%.
Dispersion on turret traverse of the 155 mm AT Gun T7E2 reduced by 17%.
Penetration of the AP M111E1 shell for the 155 mm AT Gun T7E2 reduced from 295 to 280 mm.
Penetration of the APCR M112E1 shell for the 155 mm AT Gun T7E2 reduced from 375 to 330 mm.
T28 Prototype:

Penetration of the APCR T62 shell for the 120 mm AT Gun T53 reduced from 297 to 280 mm.
T110E5:

Penetration of the HEAT-T M469 shell for the 120 mm Gun M58 reduced from 340 to 310 mm.
M103:

Penetration of the AP T32 shell for the 105 mm Gun T5E1 increased from 198 to 205 mm.
Penetration of the HEAT-T M469 shell for the 120 mm Gun M58 reduced from 340 to 310 mm.
M46 Patton:

Penetration of the APCR T29E3M2 shell for the 105 mm Gun T5E1M2 reduced from 265 to 250 mm.
Penetration of the AP M77 shell for the 90 mm Gun T15E2M2 increased from 180 to 190 mm.
Penetration of the HVAP M304 shell for the 90 mm Gun T15E2M2 reduced from 268 to 240 mm.
T95:

Penetration of the APCR T62 shell for the 120 mm AT Gun T53 reduced from 297 to 280 mm.
T28:

M26 Pershing:

Penetration of the AP M77 shell for the 90 mm Gun T15E2M2 increased from 180 to 190 mm.
Penetration of the HVAP M304 shell for the 90 mm Gun T15E2M2 reduced from 268 to 240 mm.
T32:

Penetration of the AP T32 shell for the 105 mm Gun T5E1 increased from 198 to 205 mm.
T29:

T30:

Dispersion on the move of the T80E3A suspension reduced by 8%.
Dispersion on hull traverse for the T80E3A suspension reduced by 8%.
Dispersion on the move of the T84E38 suspension reduced by 9%.
Dispersion on hull traverse for the T84E38 suspension reduced by 9%.
- Sovjet Unie
IS-3:

Penetration of the BR-471D shell for the 122 mm BL-9 gun reduced from 265 to 255 mm.
Object 430 Version II:

Penetration of the ZUBK4 shell for the 100 mm D-54 gun reduced from 330 to 300 mm.
Penetration of the ZUBK4 shell for the 100 mm M-63 gun reduced from 330 to 300 mm.
Object 430:

Dispersion on the move of the Object 430 suspension reduced by 14%.
Dispersion on hull traverse for the Object 430 suspension reduced by 14%.
Aiming time of the 100 mm U-8TS gun for the Object 430 turret reduced from 2.3 to 2.1 s.
Penetration of the ZUBK4M shell for the 100 mm U-8TS gun reduced from 330 to 310 mm.
Penetration of the UBR-412PB shell for the 100 mm U-8TS gun reduced from 264 to 232 mm.
Object 140:

Dispersion on the move of the Object 140 suspension reduced by 25%.
Dispersion on hull traverse for the Object 140 suspension reduced by 25%.
Aiming time of the 100 mm U-8TS gun for the Object 140 turret reduced from 2.1 to 1.9 s.
Penetration of the ZUBK4M shell for the 100 mm U-8TS gun reduced from 330 to 310 mm.
Penetration of the UBR-412PB shell for the 100 mm U-8TS gun reduced from 264 to 232 mm.
Object 263:

Dispersion on the move of the Object 263 suspension reduced by 18%.
Dispersion on hull traverse for the Object 263 suspension reduced by 18%.
Penetration of the UBR-482M shell for the 130 mm S-70A gun reduced from 290 to 280 mm.
T-62A:

Dispersion on the move of the T-62A suspension reduced by 20%.
Dispersion on hull traverse for the T-62A suspension reduced by 20%.
Aiming time of the 100 mm U-8TS gun for the T-62A turret reduced from 2 to 1.8 s.
Object 268:

Penetration of the UBK551M shell for the 152 mm M64 gun reduced from 395 to 375 mm.
Object 416:

Penetration of the ZUBK4 shell for the 100 mm M-63 gun reduced from 330 to 300 mm.
SU-122-54:

Penetration of the UBR-412B shell for the 100 mm D-54S gun increased from 219 to 226 mm.
IS-8:

Penetration of the BR-471D shell for the 122 mm BL-9 gun reduced from 265 to 255 mm.
Penetration of the BK-9 shell for the 122 mm M62-T2 gun reduced from 340 to 300 mm.
Penetration of the BR-472 shell for the 122 mm M62-T2 gun reduced from 258 to 240 mm.
KV-4:

Penetration of the UBR-420PM shell for the 107 mm ZiS-24 gun reduced from 289 to 255 mm.
ST-I:

Penetration of the BK-9 shell for the 122 mm M62-T2 gun reduced from 340 to 300 mm.
Penetration of the BR-472 shell for the 122 mm M62-T2 gun reduced from 258 to 240 mm.
SU-101:

Penetration of the UBR-412B shell for the 100 mm D-54S gun increased from 219 to 226 mm.
Object 704:

Penetration of the UBR-551 shell for the 152 mm BL-10 gun reduced from 286 to 276 mm.
Penetration of the UBR-551P shell for the 152 mm BL-10 gun reduced from 329 to 320 mm.
Т-54:

Penetration of the UBR-412 shell for the 100 mm LB-1 gun increased from 175 to 183 mm.
Penetration of the ZUBK4 shell for the 100 mm D-10T2S gun reduced from 330 to 300 mm.
Penetration of the ZUBK4 shell for the 100 mm D-54 gun reduced from 330 to 300 mm.
ISU-152:

Penetration of the UBR-551 shell for the 152 mm BL-10 gun reduced from 286 to 276 mm.
Penetration of the UBR-551P shell for the 152 mm BL-10 gun reduced from 329 to 320 mm.
IS-3:

Т-44:

Penetration of the UBR-412 shell for the 100 mm LB-1 gun increased from 175 to 183 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

N.a.v. de patchnotes even de stok in het hondenhok gooien... Russian bias!

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 19:08
Nieuwe poging. Bonuscode FMS58V86BA voor 1 dag premium. Werkte voor mij op de NA server. Weet niet of die op de EU server werkt, en hoelang hij het doet (e.g hoeveel er uit gegeven worden). Laat maar weten in de berichten of hij het op de EU server ook doet / NA nog steeds doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

blonderulez schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:50:
Nieuwe poging. Bonuscode FMS58V86BA voor 1 dag premium. Werkte voor mij op de NA server. Weet niet of die op de EU server werkt, en hoelang hij het doet (e.g hoeveel er uit gegeven worden). Laat maar weten in de berichten of hij het op de EU server ook doet / NA nog steeds doet.
Thank you!

The code has been successfully redeemed. You will receive your bonus within a few minutes.

(EU server)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Hm, hier niet (meer) of ik had al een keer zo'n key gehad.

@Changes, wow them nerfs. Pijnlijk voor sommige tanks. Wel interessant de buffs voor de F4202, nog sneller aimen en accurater schieten, maar wel met minder pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rianata schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:36:
N.a.v. de patchnotes even de stok in het hondenhok gooien... Russian bias!
Russian bias? Al naar de 121 gekeken? :9
iTitus schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:16:
@Changes, wow them nerfs. Pijnlijk voor sommige tanks. Wel interessant de buffs voor de F4202, nog sneller aimen en accurater schieten, maar wel met minder pen
Check the Cent 7. ;(

Rest in piece old friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
User schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:31:
[...]
Russian bias? Al naar de 121 gekeken? :9

[...]
Check the Cent 7. ;(

Rest in piece old friend.
Ja ik zag het, zelfde gun he :( Ik had hem al verkocht tbh voor de credits en omdat ik mijn crew overgezet had. Ookal heb ik nu een crew over dankzij de bromwell...

Is 121 getting viable now as med, not sure, in ieder geval beter dan eerst :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
iTitus schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 21:43:
[...]

Ja ik zag het, zelfde gun he :( Ik had hem al verkocht tbh voor de credits en omdat ik mijn crew overgezet had. Ookal heb ik nu een crew over dankzij de bromwell...

Is 121 getting viable now as med, not sure, in ieder geval beter dan eerst :9~
Dat was ie al. Hij doet nu al niet veel onder voor de Object 140 qua snapshotten. Gewoon briljant om gasten te snapshotten voor 440 alpha. :9

Also, op dit moment hebben de Object 140 en T-62A pas een hogere damage output na 20 seconden constant schieten. Dat wordt nu dus nog langer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
Al drie dagen heb ik last van lucht ebola en dat werkelijk alles tegenzit. Heb amper plezier deze week gehad :(

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Om eerlijk te zijn snap ik geen reet van de pen nerf. Heeft de game totaal niet nodig. Doe nou eens een keer wat aan die random arties en/of 3 arties per game. Veel irritanter.

@Kepro, we begonnen lekker met 4 wins in 5 potjes. Daarna was het ineens over. Waar de 1e 5 potjes ik met mijn ogen blind 2x 4K dmg mocht doen, werden we ineens getrolled door de MM:

-Een dieprood bot 2 mans heavy platoon op T10, terwijl wij T9 zijn en de tegenstanders veel meer meds heeft.... Op een open map als Sand River. GOH, HOE ZOU DAT AFLOPEN WG?

-2 potjes op rij heeft de tegenstander een top tier meer, 1 van die potjes had de tegenstander zelfs 2(!) t9's meer en daar stond niets tegenover in de zin dat wij meer T8's hadden. GOH, WIE ZOU DAT POTJE GAAN WINNEN WG?

-En natuurlijk weer de klassieker: een potje waarin onze arty het op Prokhorovka voor elkaar krijgt 300 dmg te doen.... Terwijl er op de hill 5 minuten lang targets werden gespot. En hun arty doet >2K dmg en maakt 2 kills.

Geen van die shit in de 1e 5 potjes, daarna ineens 4 potjes dikke bs zoals bovenstaand. Nog 1 potje solo gedaan, dat was gelukkig gunstige MM en een competent team. 6 van de 10 potjes wins, tijd om te stoppen.

En ja, ik weet het. Niemand hoeft de 2 woorden te typen. Ben al lang blij dat ik op 60% kon eindigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
How terrible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
User schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:10:
[...]
Dat was ie al. Hij doet nu al niet veel onder voor de Object 140 qua snapshotten. Gewoon briljant om gasten te snapshotten voor 440 alpha. :9

Also, op dit moment hebben de Object 140 en T-62A pas een hogere damage output na 20 seconden constant schieten. Dat wordt nu dus nog langer. :9
Mooi van de 121, denk daar nog een leuke type59 crew in met 5 crewskills en het kan leuk worden :)

T29 ook mooi wat extra pen erbij, nog meer een beest van een tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Wat was de gedachten achter de nieuwste patch van WG om alle mediums eens even te nerfen op de pen?

Ik moet trouwens wel even zeggen,
Wauw de buffs op de leo1 maakt het weer interessant om met die tank weer te gaan spelen.

[ Voor 39% gewijzigd door mhindrik op 19-06-2015 08:39 ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Bean77 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 07:51:
[...]

Mooi van de 121, denk daar nog een leuke type59 crew in met 5 crewskills en het kan leuk worden :)

T29 ook mooi wat extra pen erbij, nog meer een beest van een tank :)
Jup, 121 wordt weer teruggekocht binnenkort :9~ ooit verkocht omdat ik credits nodig had, nu opeens weer een interessante tank, wellicht ook voor CW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
mhindrik schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:38:
Wat was de gedachten achter de nieuwste patch van WG om alle mediums eens even te nerfen op de pen?
Mediums die alles kunnen yolopennen.
p0st schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:59:
[...]

Jup, 121 wordt weer teruggekocht binnenkort :9~ ooit verkocht omdat ik credits nodig had, nu opeens weer een interessante tank, wellicht ook voor CW!
-3 gun depression in CW? I'd rather not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
PASCUCCI BLIJKT LUCKY TE ZIJN :X

Ik dacht gister op Himmelsdorf, in mijn Cromwell, mijn 1e Pascucci binnen gehaald te hebben. Blijk ik een LUCKY medal te hebben.

Er stonden 2 arty dicht bij elkaar en ik al schietend erin geramd. Dacht de ene gekilld door rammen te hebben en de ander door een schot. Daarna de 3e arty uitgeschakeld. Blijkt ik een arty niet gekilld te hebben, maar blijkt hij door zijn eigen arty te zijn uitgeschakeld. @$#%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:00:
[...]

[...]

-3 gun depression in CW? I'd rather not.
Ghehe, niet in de klassieke Medium rol in ieder geval idd _/-\o_ maar als wendbare heavy hybride zijn er vast maps te verzinnen waar 'ie bruikbaar is/wordt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
tsja als ze die gun depressie ook nog ten gunste hadden aangepast, dan was het helemaal een uber tank. Maar dan was het ook een Russische tank geworden en daar past mijn type crew dan weer niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Heb ik iets gemist of staat er een nieuwe tank in de shop :o

ISU-122S, Soviet Tier VII tank destroyer
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/?item=1319

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dlCVPO5.png

[ Voor 17% gewijzigd door p0st op 19-06-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nieuwsartikel moet waarschijnlijk nog online komen.

Stronk planning, WG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:18
p0st schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:37:
Heb ik iets gemist of staat er een nieuwe tank in de shop :o

ISU-122S, Soviet Tier VII tank destroyer
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/?item=1319

[afbeelding]
Dat is toch de tank die de Russen al kregen toen wij de Bromwell konden kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
User schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:00:
[...]
Maar ik hou van mediums die kunnen yolopennen.
Dat was nou net mijn specialiteit. Nou moet ik nog gewoon mikken ook nog.

Nou ja dan maar yolopennen met de obj704.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:38:

Stronk planning, WG.
Haha internal communication stronk 8)7
TheBrut3 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:50:
[...]

Dat is toch de tank die de Russen al kregen toen wij de Bromwell konden kopen?
Klopt inderdaad, en mooi HD model gelijk, I like! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
3900+ DPM stronk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
Holy f**k that stats....

http://tanks.gg/en/wot/isu-122s

30€?? Hmmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Ik zie nochtans maar 3,297.68 DPM en het verschil met de SU-122-44 is niet zo groot eigenlijk (3,050.36 DPM) die +-26€ kost.
Worth it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

kreezjie schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:22:
Ik zie nochtans maar 3,297.68 DPM en het verschil met de SU-122-44 is niet zo groot eigenlijk (3,050.36 DPM) die +-26€ kost.
Worth it?
3900+ is met Food+BIA+Rammer+Vents :)
En tsja, dat bepaal je zelf natuurlijk, voor mij (en User) wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
p0st schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:23:
[...]

Max DPM is 3995.nogwat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
p0st schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:23:
Aha ok :) Ik vergelijk echter liever de standaard waarden.
Lol, fair enough :)

btw, wat is dan de max dpm van de SU-122-44?

[ Voor 7% gewijzigd door kreezjie op 19-06-2015 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
3619 dpm met vent, rammer en food...Nog gruwelijk veel. De SU-122-44 heeft ook een snellere traverse en topsnelheid...

[ Voor 56% gewijzigd door Orandajin op 19-06-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: http://ic.pics.livejournal.com/dibie/67804164/61835/61835_original.jpgWat klopt hier niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:18
Schaduw, sporen van de tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dat is het enige wat je opvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neeee! Highway wordt veranderd. Dat was samen met Malinovka de map waarop ik het gemakkelijkste LT-15 kon doen. De bosjes in het midden geven meestal een gemakkelijke 2 à 3k spotting damage, en met nog wat eigen schade erbij is het een uitstekende map voor de eerste twee LT-15's. Bovendien is er een stuk minder concurrentie voor die positie dan voor de bosjes op Malinovka en Prokhorovka.

En of dat nog niet erg genoeg is wordt ook Prokhorovka veranderd. R.I.P. bosje op E1. Erg jammer, ik vond Lights een leuke, unieke klasse voornamelijk vanwege de mogelijkheid om (ongezien) te spotten. Op deze manier worden het snelle mediums met slechtere MM :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
User schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:38:

Stronk planning, WG.
Stelletje EU amateurs, de weekend bonussen zijn ook nog niet bekend gemaakt. Op de RU server uiteraard 2 dagen geleden, hoe moeilijk is het nu om dat even te plaatsen?? pfff prutsers.

Als het enigzins op de RU acites lijkt hebben we wel weer eindelijk equip discount.

Ow en wat die penetratie nerfs betreft, ik zie dat mijn teergeliefde E100 juist meer AP pen krijgt, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Het feit dat er een Braziliaanse en Argentijnse vlag hangt?

Of bedoel je dat witte streepje aan de linker voorkant?

(de tracks en schaduwen lijken mij correct btw)

[ Voor 9% gewijzigd door kreezjie op 19-06-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
kreezjie schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:17:
[...]

Het feit dat er een Braziliaanse en Argentijnse vlag hangt?

Of bedoel je dat witte streepje aan de linker voorkant?
Er is geen kanonmantel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
User schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:18:
[...]
oh lol, nu je het zegt, dat kanon staat gewoon vast gemonteerd op de turret?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:25
User schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:18:
[...]
Weinig verschil met de huidige variant :+
Afbeeldingslocatie: http://guides.gamepressure.com/worldoftanks/gfx/word/438298225.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
ThomasG schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:35:
[...]
Weinig verschil met de huidige variant :+
Dat vond ik eerst ook maar de huidige versie wil ik nog het voordeel van twijfel geven maar de nieuwe mantlet is toch wel duidelijk vast aan de turret? Of droom ik? maw, je kan dit kanon niet naar boven of beneden bewegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ehhh, ik zie daar gewoon een beweegbare kanonmantel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

0 graden gun depression/elevation 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
gewoon hele grote mantlet die de hele turret voorkant beslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
Volgens mij is dat gewoon een brede gun mantlet hoor...De Panther heeft die toch ook zo?

Edit: Ik zie al wat er bedoeld wordt, de gun mantlet lijkt star bevestigd aan de turret... :+

[ Voor 35% gewijzigd door Orandajin op 19-06-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
_Anvil_ schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:55:
gewoon hele grote mantlet die de hele turret voorkant beslaat?
Volgens mij is dat gewoon een brede gun mantlet hoor...De Panther heeft die toch ook zo?
Akkoord...en vertel dan eens waar jullie zien dat deze mantlet kan bewegen? En bekijk dan vooral de aansluiting van de mantlet op de turret...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Iemand ervaringen met de ISU 122-S? Is het wel of niet prefered mm? Ik lees steeds ja en nee overal maar geen echt duidelijk antwoord.

Ik voel het kriebelen voor 30e..

[ Voor 41% gewijzigd door FSXnoob op 19-06-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:17

Fordox

00101010

Volgens mij was het de onhistorische My Little Pony embleempje wat dat was toen nog niet op de TV in de oorlog...

[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 19-06-2015 17:41 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Vedrano schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:09:
Iemand ervaringen met de ISU 122-S? Is het wel of niet prefered mm? Ik lees steeds ja en nee overal maar geen echt duidelijk antwoord.

Ik voel het kriebelen voor 30e..
Hij heeft geen prefered matchmaking. Maar goed, dat heeft de SU122-44 ook niet.
Je kunt dus max tier 9 zien.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Heeft de 122S trouwens een speciale crew ala Bromwell ?

Net een landing battle gedaan, zagen we dit :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uzE4PRB.jpg

Bug or "Feature" ?
voor diegene die het niet doorhebben, normaal zie je niet je tegenstanders
-edit- 2e battle ook weer

[ Voor 24% gewijzigd door Zertaxka op 19-06-2015 18:51 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
[quote]Zertaxka schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:24:

ja, je krijgt brothers in arms erbij en de tweede skill begint alsof het de eerste skill is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zertaxka schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:24:

Net een landing battle gedaan, zagen we dit :
[afbeelding]

Bug or "Feature" ?
voor diegene die het niet doorhebben, normaal zie je niet je tegenstanders
-edit- 2e battle ook weer
Feature. Wij hadden het ook.

Is een 'ietwat' lompe bugfix voor de chat exploit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Vorst8 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:00:
[quote]Zertaxka schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:24:

ja, je krijgt brothers in arms erbij en de tweede skill begint alsof het de eerste skill is
Bij Berlin Trio crews kreeg je GEEN gratis BIA, wel was je eerste skill volgens mij de helft van de XP tov normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:25
iTitus schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:41:
[...]

Bij Berlin Trio crews kreeg je GEEN gratis BIA, wel was je eerste skill volgens mij de helft van de XP tov normaal
Dan ben jij een oor aangenaaid, want mijn Berlin Trio kreeg WEL gratis BIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
ThomasG schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:43:
[...]
Dan ben jij een oor aangenaaid, want mijn Berlin Trio kreeg WEL gratis BIA.
I stand corrected, mijn excuses. Ik had moeten schrijven een gratis eerste skill zoals met female crew members, daar was ik destijds sip over |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
iTitus schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:41:
[...]

Mijn Bromwell heeft toch echt als 1e skill BiA, en die kreeg ik zo van ome SerB B)
spoiler:
Na een kleine bijdrage voor zijn raketprogramma :P

ah net te laat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Het gevoel dat je 2k dmg doet in je cromwell en je team aan de andere kant gewoon stil staat en niks doet. Ik met een is-2 en een comet tegen over zo'n beetje de helft van het enemy team..... En dan durven ze nog te zeiken dat wij het niet goed deden. (de andere 2 beste spelers van het team waren ook naar mijn kant.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Bundle you purchased: "Charge!"
ISU-122S binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Jammer dat we dit weekend weer geen equip discount krijgen, dit i.t.t. tot de Ruski server, waar het 2 dagen terug al netjes te lezen was.. pfff. falers bij WG EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Tweede pot:
Victory!
South Coast
ISU-122S
Experience received:2.148 81.648
Battle achievements Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -2 375
Ammunition: -11 275
Total: 67 998 WN8: 3 694 (100)
11 shot, 9 hits, 8 pens
- 2651 dmg, waarvan 650 op meer dan 300 m
- 942 assisted
- 6 damaged, 2 kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Zo, campaign voorbij! Uiteindelijk geëindigd ergens rond de 5000'e plek, wat betekent dat ik binnenkort de IS5 'mag' kopen :9

Verder is die ISU-122S echt een beest haha, 2 potjes achter elkaar Ace Tanker? No problem :p
Samen met Trac, eerste match top tier, gewoon rijden en schieten, tweede match tier ix, gewoon wat apcr mee ^^
Die DPM is zo ziek dat je, nadat je geschoten hebt en even genoten hebt van je 400 damage, bijna alweer kunt schieten 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IhAb9nf.png

[ Voor 30% gewijzigd door p0st op 19-06-2015 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26

jdh009

FP ProMod
Is het mogelijk om een geluid toe toevoegen als je eigen team aan het cappen is? Heb veels te vaak niet door dat er door mijn eigen team gecapt word waardoor ik uiteindelijk toch wat damage mis die ik had kunnen doen omdat ik nog genoeg HP heb. Dit hoeft niet aanwezig te zijn maar om de 10 punten/seconde een zacht piepje zou fijn zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door jdh009 op 20-06-2015 03:56 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
No offense brotha, maar dan is je basic situational awareness nog niet goed genoeg, net als bij mij dus :)

Dan mis je waarschijnlijk nog meer belangrijke dingen, kwestie van oefenen dus..
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.