Om eerlijk te zijn snap ik geen reet van de pen nerf. Heeft de game totaal niet nodig. Doe nou eens een keer wat aan die random arties en/of 3 arties per game. Veel irritanter.
@Kepro, we begonnen lekker met 4 wins in 5 potjes. Daarna was het ineens over. Waar de 1e 5 potjes ik met mijn ogen blind 2x 4K dmg mocht doen, werden we ineens getrolled door de MM:
-Een dieprood bot 2 mans heavy platoon op T10, terwijl wij T9 zijn en de tegenstanders veel meer meds heeft.... Op een open map als Sand River. GOH, HOE ZOU DAT AFLOPEN WG?
-2 potjes op rij heeft de tegenstander een top tier meer, 1 van die potjes had de tegenstander zelfs 2(!) t9's meer en daar stond niets tegenover in de zin dat wij meer T8's hadden. GOH, WIE ZOU DAT POTJE GAAN WINNEN WG?
-En natuurlijk weer de klassieker: een potje waarin onze arty het op Prokhorovka voor elkaar krijgt 300 dmg te doen.... Terwijl er op de hill 5 minuten lang targets werden gespot. En hun arty doet >2K dmg en maakt 2 kills.
Geen van die shit in de 1e 5 potjes, daarna ineens 4 potjes dikke bs zoals bovenstaand. Nog 1 potje solo gedaan, dat was gelukkig gunstige MM en een competent team. 6 van de 10 potjes wins, tijd om te stoppen.
En ja, ik weet het. Niemand hoeft de 2 woorden te typen. Ben al lang blij dat ik op 60% kon eindigen