Haha, je moet gewoon een lower tier arty pakken en een snel schietende gun er op zetten. 1e potje 2 counter kills, en daarna nog 2k damage.
Minimaal tier 6... 
Edit: De M44 maar eens afgestoft...

Edit: De M44 maar eens afgestoft...
[Voor 46% gewijzigd door Ilikebananas op 28-07-2015 21:57]
Ik heb het met de 212A en tier VII gun erop gedaan
Maar Bert kan opzich ook, of M12 of die franse bak. Overigens de autolader BC arty is ook een aardige 

Fair enough, je krijgt de tank plus een garageslot cadeau. Neemt niet weg dat het weer een typische WG-bundel is voor EU en dat €99,99 veel geld is om in één keer uit te geven aan een F2P-game.User schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:09:
Hoeveel kost 30.500 gold ook alweer?

ik geef het liever in kleine gedeeltes uit, dan mis ik het minder, ook al ben ik volgens mij uiteindelijk meer kwijt.

Nou, gister m'n eerste reguliere tier 8 gekocht. Met m'n premium tier 8's haal ik tot nog toe een whopping 37% winrate, maar het zijn pas 57 battles. Toch hoop ik met m'n Centurion een wat normalere winrate te halen (overall is bijna 55% nu).

Ik ben benieuwd. Geen armor, groot doelwit, niet al te hoge DPM, lage topsnelheid. Maar ook een goede gun depression en fatsoenlijke hp/ton, dus vrij mobiel en een goede pen voor een tier 8.
Om eerlijk te zijn is het een revamp van mijn meest succesvolle video ooit: Hoe krijg je teamspeak 3 Overlay werkend met World of Tanks:
PS: De update was ook wel nodig, want de oude guide werkte niet meer

[Voor 15% gewijzigd door pkregting op 29-07-2015 11:44]
4,1K dmg en 5 kills voor een Ace op T10??Kepro schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:05:
Een 'Kepro'tje'. 2e game in de AMX 30B en meteen de Ace tanker gehaald.![]()
http://wotreplays.com/site/2047775#redshire-kepro-amx_30_b

De keren dat ik in mijn E50-M een 1st class heb gehaald met minimaal 6K dmg en 4 kills zijn niet op 1 hand te tellen. Toch nog nooit de Ace gehaald.
Wordt die 30B dan zo weinig gespeeld atm?
[Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 29-07-2015 13:16]
Geen idee maar vind het wel jammer dat deze ace zo makkelijk is. Krijg er geen voldoening uit in tegen stelling de ace op de batchat of E50m. De ace op de AMX 30Prot ligt weer bizar hoog...Mr_Size schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:03:
[...]
4,1K dmg en 5 kills voor een Ace op T10??![]()
![]()
De keren dat ik in mijn E50-M een 1st class heb gehaald met minimaal 6K dmg en 4 kills zijn niet op 1 hand te tellen. Toch nog nooit de Ace gehaald.
[video]
AMX 30b stats zijn idd nog niet volledig. Ik zit 3,7k avg damage met 950 assist. na 170 games. en Xte rating is 80. terwijl alles boven server top ligt. 3rde mark is daardoor volgens mij ook extreem moeilijk te halen. Met 4,7k avg combined zou een 3de mark zo binnen moeten zijn namelijk. Dit is denk ik ook de rede waarom ace zo laag ligt. 1681 is natuurlijk wel heel weinig.Mr_Size schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:03:
[...]
![]()
Nice, kan ik Teamspeak eindelijk gaan updatenpkregting schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:43:
Om eerlijk te zijn is het een revamp van mijn meest succesvolle video ooit: Hoe krijg je teamspeak 3 Overlay werkend met World of Tanks:
[video]

Editje:
Ingame kanaal Gathering of Tanks wordt niet meer gebruikt? Ik heb een half jaartje gemist...
[Voor 8% gewijzigd door Riegah op 29-07-2015 16:03]
Wauw,
Du moment dat ik mijn incinerator missie uitzet voor een andere zet ik 2 vehicles OP RIJ in de brand in mijn Cromwell. Het fucking eerstvolgende potje ook echt...
FUUUUUUU :|(
Du moment dat ik mijn incinerator missie uitzet voor een andere zet ik 2 vehicles OP RIJ in de brand in mijn Cromwell. Het fucking eerstvolgende potje ook echt...
FUUUUUUU :|(
[Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 29-07-2015 20:09]
Alleen de echte die-hards loggen daar regelmatig in.Riegah schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:48:
[...]
Nice, kan ik Teamspeak eindelijk gaan updaten. Nooit meer gedurfd nadat ik het op basis van je vorige video eindelijk aan de praat had gekregen.
Editje:
Ingame kanaal Gathering of Tanks wordt niet meer gebruikt? Ik heb een half jaartje gemist...
Zucht en het is weer eens zo ver, elke pot verliezen in 2 minuten met 15-2.
20 potjes volgehouden, morgen weer een kans......
20 potjes volgehouden, morgen weer een kans......
Ik heb juist een bazendag vandaag. Alles zat mee. Hoop carries met Kepro en vanmiddag met Poderosoo gedaan.
Hoogtepunt:

Eindelijk de ace op de E-50M
Hoogtepunt:

[Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 29-07-2015 21:29]
je had gewoon geluk van mij nodigMr_Size schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:29:
Ik heb juist een bazendag vandaag. Alles zat mee. Hoop carries met Kepro en vanmiddag met Poderosoo gedaan.
Hoogtepunt:
[afbeelding]

Ik citeer;
Mr_Size schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:03:
[...]
![]()
[Voor 4% gewijzigd door Kepro op 29-07-2015 21:33]
Tja lol. Ik heb er toch echt 138 potjes voor nodig gehad, dit was mijn 1e Ace ooit in dat ding 

Die SPG-10-4 is echt retarded! (twee unspotted arties afschieten) Ik kan echt bijna niets meer voor mijn team doen, ik zit alleen maar achter tracers aan te jagen. Mijn wn8 is de afgelopen dagen dik onder de 1000 

Anders support je je team in het begin en gaat dan arty jagen...?Ilikebananas schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 00:14:
Die SPG-10-4 is echt retarded! (twee unspotted arties afschieten) Ik kan echt bijna niets meer voor mijn team doen, ik zit alleen maar achter tracers aan te jagen. Mijn wn8 is de afgelopen dagen dik onder de 1000
Het is al lastig genoeg wanneer je vanaf het begin al countert. De meeste arty beweegt netjes na ieder schot en als ze dat al niet deden, dan wel na je eerste poging. Daarnaast, als je te lang wacht en ze worden gespot ben je ook te laat.wsLy schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 04:55:
[...]
Anders support je je team in het begin en gaat dan arty jagen...?
Ik probeer het nu afwisselend met de M44 en de T92/CGC. De eerste is wat weinig accuraat, maar je kunt wel relatief veel schieten en hopelijk op minder alerte arty. Die laatste twee hebben een big-ass splash, zodat het wat minder belangrijk is om je target precies te raken. Het meest dichtbij wat ik tot nu toe in 70 battles ben gekomen is één kill en eentje op nog een paar hp.
Bij alle andere missies kun je gewoon (min of meer) normaal bijdragen aan een battle. Bij deze lukt dat niet, als je een serieuze kans wilt maken hem te halen.
Er zijn geruchten dat die inderdaad dat die naar EU komt binnenkort. Of we er blij mee moeten wezen is een ander verhaal. Geen idee waarom iedereen een slechtere caern op T7 wil spelen.Harm30 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:15:
iemand ook een idee of wij ook de fv201 (a45) krijgen op de EU server?
Heb liever een special voor een T8 prem dan voor een lousy langzame T7 prem. Maar volgens mij loopt iedereen alleen te huilen omdat andere servers hem al wel mochten grinden en EU nog niet.
Wat een goed begin van de dag.... Ben bezig met de grind voor de MOE 3 op de A-44 en meteen om de credits bij elkaar te spelen voor de volgende tank. Zat helaas op het begin van de dag op 93% na een paar tegenvallende potjes gister iets terug gevallen van 94%. Twee potjes gespeeld en nu al genoeg gezien om bijna te stoppen. Eerste game op Malinovka, start goed waardoor ik in de noordelijke spam een scoutbosje kan nemen waar ik voor ik naar de linker flank(7-9 lijn) ga even kan spotten wat van hen omhoog gaat. Rijd er een su-122-44 van een blauwe speler achter me en begint op me te schieten omdat ik in zijn bosje sta. Ik negeer het maar hij blijft schieten en killt me, met als resultaat dat ik maar 263 spotting heb. Volgen de game zit ik weer bij hem in het team, eerste wat ie doet na de start is zijn gun op mij richten en ammoracked me... 0 damage. Resultaat: Terug naar 89%. Ticket ingediend maar verwacht er weinig van.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD
ik probeer alle britse tanks in mijn garage te krijgen. vandaar dat ik hem wil hebbenjantje 2 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:21:
[...]
Er zijn geruchten dat die inderdaad dat die naar EU komt binnenkort. Of we er blij mee moeten wezen is een ander verhaal. Geen idee waarom iedereen een slechtere caern op T7 wil spelen.
Heb liever een special voor een T8 prem dan voor een lousy langzame T7 prem. Maar volgens mij loopt iedereen alleen te huilen omdat andere servers hem al wel mochten grinden en EU nog niet.

gametag: estruqiarixs
Zie deze link, binnenkort dus in de premium shop: http://forum.worldoftanks...ailable-in-the-gift-shop/Harm30 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:15:
iemand ook een idee of wij ook de fv201 (a45) krijgen op de EU server?
https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/
Even tekst doorlezen, bleek iemand op de NA shop gekeken te hebben inplaats van EU shop. Oftewel niets op die manier confirmed.ed31 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:00:
[...]
Zie deze link, binnenkort dus in de premium shop: http://forum.worldoftanks...ailable-in-the-gift-shop/
Had het topic vanochtend vroeg gelezen, toen was er nog niemand zo wakker dat het NA shop wasjantje 2 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:04:
[...]
Even tekst doorlezen, bleek iemand op de NA shop gekeken te hebben inplaats van EU shop. Oftewel niets op die manier confirmed.
Rekt.Harm30 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:56:
[...]
ik probeer alle britse tanks in mijn garage te krijgen. vandaar dat ik hem wil hebben
Lekker danjdh009 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:48:
Wat een goed begin van de dag.... Ben bezig met de grind voor de MOE 3 op de A-44 en meteen om de credits bij elkaar te spelen voor de volgende tank. Zat helaas op het begin van de dag op 93% na een paar tegenvallende potjes gister iets terug gevallen van 94%. Twee potjes gespeeld en nu al genoeg gezien om bijna te stoppen. Eerste game op Malinovka, start goed waardoor ik in de noordelijke spam een scoutbosje kan nemen waar ik voor ik naar de linker flank(7-9 lijn) ga even kan spotten wat van hen omhoog gaat. Rijd er een su-122-44 van een blauwe speler achter me en begint op me te schieten omdat ik in zijn bosje sta. Ik negeer het maar hij blijft schieten en killt me, met als resultaat dat ik maar 263 spotting heb. Volgen de game zit ik weer bij hem in het team, eerste wat ie doet na de start is zijn gun op mij richten en ammoracked me... 0 damage. Resultaat: Terug naar 89%. Ticket ingediend maar verwacht er weinig van.

Bij het laatste potje is ie wel meteen gebant, gelukkig. Maar heb alles netjes opgestuurd en dus hopen dat hier wat aan gedaan word.Mr_Size schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:32:
[...]
Lekker danAls je 2 replays kan laten zien naast jouw ticket dan mag ik toch aannemen dat WG daar wel wat mee doet. 2 potjes op rij is wel heul bizar, wat een moron.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD
Gezien hij al automatisch gebanned is, wat denk je zelf?
een automatische ban is voor een vrij korte periode toch meestal? ik kan me voorstellen dat WG op een gegeven moment zelf langere bans gaat uitdelen. tenminste, dat las ik ergens op reddit.
Lol... sinds die 'Red ball arty mod' bekender is geworden gebruiken mensen dit als excuus als ze gecounterd worden. Daarstraks was ik arty aan het counteren en werd ik direct uitgemaakt voor 'cheater' 'red ball arty user'. Moet je maar niet blijven staan als je geschoten hebt 

Automatische bans lopen ook aardig rap op. Onze grote vriend photomorti heeft meerdere automatische 3 maand bans gekregen wegens teamkillen.gotfurrr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:58:
een automatische ban is voor een vrij korte periode toch meestal? ik kan me voorstellen dat WG op een gegeven moment zelf langere bans gaat uitdelen. tenminste, dat las ik ergens op reddit.
Alleen dacht ik dat je na de 3 maanden ban een half jaar of permanente ban kreeg...User schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:14:
[...]
Automatische bans lopen ook aardig rap op. Onze grote vriend photomorti heeft meerdere automatische 3 maand bans gekregen wegens teamkillen.
best een aardige avond. Wat meer focus zou me goed doen, merk ik. Ik ben met 8K games nog steeds zwevende tussen geel en groen, terwijl resultaten als deze niet bepaald zeldzaam voor me zijn. Ik grind gewoon nog te veel lijnen, denk ik.
AMX 40... brrrr... De enige tank hoger dan Tier II die ik volledig heb geskipt met free XP 
Maar 478 dmg in een T-54 is niet echt goed voor je WN8 nee. Dat heeft niets met veel grinden te maken, meer met op de goede plek staan schat ik zo in
Ik had echt een rare avond. Ik werd een paar potjes volledig ge trolled door RNG, maar ben toch nog 'weggekomen' met 3,4K WN8 en 64% WR.
Vooral de Franse autoladers zijden collectief NON tegen mij vandaag. Ik stond stilstaand fully aimed te unloaden in mijn 13 90 op een enemy 13 90 die door het water aan het ploeteren was en dus als een slak voortbewoog: Miss, Miss, Bounce, Miss, Miss en hij is in cover. Ok, ga ik wel ff reloaden voor 43 sec, GG RNG...
Potje later in de AMX 50 100: zelfde liedje, ik sta stil, fully aimed op de zijkant van een one shot T-54: Miss, Miss, Miss, Crit, Miss en hij is in cover. No problem, ik reload wel weer ff voor 45 sec. Echt wtf
Dat potje wel uiteidenlijk gewonnen tho, omdat wij als platoon 11 kills deden en Kepro en ik nog 3K dmg each hadden. Dat is ook de reden dat ik verder niet al te hard mag klagen eigenlijk
Zoals ik al zei, een rare avond...

Maar 478 dmg in een T-54 is niet echt goed voor je WN8 nee. Dat heeft niets met veel grinden te maken, meer met op de goede plek staan schat ik zo in

Ik had echt een rare avond. Ik werd een paar potjes volledig ge trolled door RNG, maar ben toch nog 'weggekomen' met 3,4K WN8 en 64% WR.
Vooral de Franse autoladers zijden collectief NON tegen mij vandaag. Ik stond stilstaand fully aimed te unloaden in mijn 13 90 op een enemy 13 90 die door het water aan het ploeteren was en dus als een slak voortbewoog: Miss, Miss, Bounce, Miss, Miss en hij is in cover. Ok, ga ik wel ff reloaden voor 43 sec, GG RNG...
Potje later in de AMX 50 100: zelfde liedje, ik sta stil, fully aimed op de zijkant van een one shot T-54: Miss, Miss, Miss, Crit, Miss en hij is in cover. No problem, ik reload wel weer ff voor 45 sec. Echt wtf

Dat potje wel uiteidenlijk gewonnen tho, omdat wij als platoon 11 kills deden en Kepro en ik nog 3K dmg each hadden. Dat is ook de reden dat ik verder niet al te hard mag klagen eigenlijk

[Voor 109% gewijzigd door Mr_Size op 30-07-2015 23:06]
Ik begrijp nu waarom, inderdaad. Ik heb helaas de Free XP niet; bovendien is het jouw schuld. Ik besloot de Franse Light lijn op te gaan na je BatChat reviewMr_Size schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:48:
AMX 40... brrrr... De enige tank hoger dan Tier II die ik volledig heb geskipt met free XP

Allereerst: ik ben nog geen goede medium speler. Heb me tot nu toe vooral op Heavies en TD's gericht. Het is overduidelijk dat iok mijn rol nog moet ontdekken. Van de drie medium lijnen die ik nu speel (T-54, Indien, Panther) heb ik alleen in de 30.01M en de T34-85 een Ace badge gehaald. In de Indien zal het me niet gebeuren, vermoed ik.Maar 478 dmg in een T-54 is niet echt goed voor je WN8 nee. Dat heeft niets met veel grinden te maken, meer met op de goede plek staan schat ik zo in
De T-54 speel ik nog met de stock gun. Deze pot was een volledige TierX bezetting en ik kreeg het voorelkaar om in mijn eentje tegenover een Object140 terecht te komen, die halverwege steun kreeg van een E-50M. Kansloos, ik kon zelfs niet meer vluchten.
Met 3K damage op Tier VIII mag je niet klagen over een paar crits, iddIk had echt een rare avond. Ik werd een paar potjes volledig ge trolled door RNG, maar ben toch nog 'weggekomen' met 3,4K WN8 en 64% WR.
Potje later in de AMX 50 100: zelfde liedje, ik sta stil, fully aimed op de zijkant van een one shot T-54: Miss, Miss, Miss, Crit, Miss en hij is in cover. No problem, ik reload wel weer ff voor 45 sec. Echt wtf :|(
Dat potje wel uiteidenlijk gewonnen tho, omdat wij als platoon 11 kills deden en Kepro en ik nog 3K dmg each hadden. Dat is ook de reden dat ik verder niet al te hard mag klagen eigenlijkZoals ik al zei, een rare avond...

waar ik vooral een betere wn8 door heb gekregen is ervoor te zorgen dat je minder potten hebt met een paar 100 damage, de echt goede games komen vanzelf maar bij mij ging het echt lang minder omdat ik teveel games had met 400 damage ofzo omdat ik er te agro in yolo'de (alhoewel ik net weer een paar heerlijke 400dmg tier 8 potten had
)
verder (imho) is het zo dat bepaalde tiers en tanks zorgen voor een vertekent beeld van wn8 (duh), maar ik vind dit echt nogal extreem. Zelf vind ik het veeeeeel lastiger om op tier X stabiel een wn8 te halen van 3k (of lager nog) op de meeste tanks. en, wat anders, de tanks verschillen nogal, stel ik doe 6kdmg in aan e50 -> 12k wn8 en in een t54 krijg je dan bijvoorbeeld 8k wn8 (getallen zijn compleet verzonnen, maar het gaat om het idee).
Allemaal oud nieuws voor de meesten, maar het verbaast me nog steeds een beetje
Zelf vind ik tier 9, 7 en 6 eigenlijk nog het meest vage wn8 scores geven, vaag als in hoog. Maar ik dwaal af, ik wilde eigenlijk ook nog vragen of ik de enige ben die tierX veel lastiger vind dan lagere tier tanks en wat ik er aan kan doen
-edit-
en wat ik dus kut vind is dat ik de e50 de meest geweldige tank uit het spel vind, maar dat je daar relatief makkelijk tussen de 3k-4.5k wn8 mee haalt en dat ik em daarom maar niet meer speel

verder (imho) is het zo dat bepaalde tiers en tanks zorgen voor een vertekent beeld van wn8 (duh), maar ik vind dit echt nogal extreem. Zelf vind ik het veeeeeel lastiger om op tier X stabiel een wn8 te halen van 3k (of lager nog) op de meeste tanks. en, wat anders, de tanks verschillen nogal, stel ik doe 6kdmg in aan e50 -> 12k wn8 en in een t54 krijg je dan bijvoorbeeld 8k wn8 (getallen zijn compleet verzonnen, maar het gaat om het idee).
Allemaal oud nieuws voor de meesten, maar het verbaast me nog steeds een beetje

Zelf vind ik tier 9, 7 en 6 eigenlijk nog het meest vage wn8 scores geven, vaag als in hoog. Maar ik dwaal af, ik wilde eigenlijk ook nog vragen of ik de enige ben die tierX veel lastiger vind dan lagere tier tanks en wat ik er aan kan doen

-edit-
en wat ik dus kut vind is dat ik de e50 de meest geweldige tank uit het spel vind, maar dat je daar relatief makkelijk tussen de 3k-4.5k wn8 mee haalt en dat ik em daarom maar niet meer speel

[Voor 8% gewijzigd door gotfurrr op 30-07-2015 23:26]
Oeps sorryEd_L schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:11:
Ik begrijp nu waarom, inderdaad. Ik heb helaas de Free XP niet; bovendien is het jouw schuld. Ik besloot de Franse Light lijn op te gaan na je BatChat review

Dus succes ermee

En verder moet je in meds niet meteen je HP gaan traden, zeker niet met hogere tiers en al helemaal niet stock. Snipe eerst wat, of zorg in ieder geval dat je mede mediums op jouw flank hebt. Pas in mid en end game ga je HP traden met de tegenstander en/of flanken. Dat is in a nutshell hoe meds werken denk ik, maar is idd wel hard to master.. Veel oefenen!
Vanavond was echt om te huilen. Wou een aantal missies halen voor de T55A en daarvoor solo gaan spelen om de vaart er meer in te houden...
Wins/Battles: 6 (22) (27.3%)
Was echt om te huilen af en toe, veelal dit soort teams:
http://imgur.com/5DkE2x0
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
yes goed advies, vooral het hp traden in het begin is erg lastig om af te leren. Verder is het wel handig dat je alle plekjes kent op de mappen waar je naar toe kan rushen om in het begin een paar schoten in de zijkant van heavies te plaatsen waarna je kan relocaten op basis van hoe je eigen team zich verdeelt.Mr_Size schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:23:
[...]
Oeps sorryMaar de Bat chat grind is echt een hele aparte wat dat betreft, want alleen de Lorraine is verder een med. Imho werd de lijn pas leuk met de 13 90, zelfs de ELC was niet aan mij besteed. Maar dat kan ook aan mij liggen, want ik ben niet echt een goede light speler.
Dus succes ermee
En verder moet je in meds niet meteen je HP gaan traden, zeker niet met hogere tiers en al helemaal niet stock. Snipe eerst wat, of zorg in ieder geval dat je mede mediums op jouw flank hebt. Pas in mid en end game ga je HP traden met de tegenstander en/of flanken. Dat is in a nutshell hoe meds werken denk ik, maar is idd wel hard to master.. Veel oefenen!
Dat laatste ben ik nog steeds slecht in en is volgens mij een van de moeilijkste dingen in het spel, zodra je dat door hebt op elke map ben je klaar met wot

Vandaag de m44 aangeschaft voor de SPG missies. Tot vandaag had ik alleen de S-51 en FV304 staan. De S-51 loopt me te vaak te trollen de laatste tijd.. Die heb ik ook verkocht nu. De FV304 heeft gewoon te weinig range voor bijvoorbeeld de counter arty missies.
En de M44 is leuk hehe, vooral de HEAT shells
Morgen nog SPG 15 voor de T28 HTC halen en dan door voor de volgende tank.
En de M44 is leuk hehe, vooral de HEAT shells

Morgen nog SPG 15 voor de T28 HTC halen en dan door voor de volgende tank.
M44 is erg precies, voor een long range SPG dan 

Jup, dat soort onzin heb ik dus al dagen lang.Rianata schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:25:
Vanavond was echt om te huilen. Wou een aantal missies halen voor de T55A en daarvoor solo gaan spelen om de vaart er meer in te houden...
[afbeelding]
Vandaag ook weer een paar potjes geprobeerd, resultaat: 0% WR.
Doei WoT, het waren 4 fantastische dagen, tot nooit meer ziens

@ Size, dat potje op Swamp met z'n 3en was super spannend!! 

“Once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny, consume you it will.””wsLy schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 00:06:
..de M44 is leuk..
Yoda
Was vroeger wel zo maar ik denk dat er nu een soort van afkoelperiode tussen zit. Als je maar lang genoeg niks doet zakt de lengte van de volgende ban.wsLy schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:26:
[...]
Alleen dacht ik dat je na de 3 maanden ban een half jaar of permanente ban kreeg...
Zo.. 3e battle heb ik de SPG 15 missie completed voor de T28 HTC.
Het begon al goed toen ik 2 hits op een AMX CDC deed die full speed reed op 850m
Het begon al goed toen ik 2 hits op een AMX CDC deed die full speed reed op 850m

Oh noes, dat is onmogelijk!wsLy schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:08:
Ja heerlijk is dat. Had vorige week ook al een surprise buttsex 1200dmg met de M12 op de achterkant van een CDC die net een hoekje om probeerde te sneaken.wsLy schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:08:
Zo.. 3e battle heb ik de SPG 15 missie completed voor de T28 HTC.
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch is 3500dmg niet verkeerd. Veel met HEAT geschoten?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ja, toen ze stil bleven staan of maar 4-5m bewogen ben ik HEAT gaan schieten.Mojo schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:12:
[...]
Ja heerlijk is dat. Had vorige week ook al een surprise buttsex 1200dmg met de M12 op de achterkant van een CDC die net een hoekje om probeerde te sneaken.
Toch is 3500dmg niet verkeerd. Veel met HEAT geschoten?
M44 is echt de broken arty van tier 6 lol. in ESL zie je niets anders dan M44's ook. Heat damage is zo sterk op die artywsLy schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:13:
[...]
Ja, toen ze stil bleven staan of maar 4-5m bewogen ben ik HEAT gaan schieten.
Yep, 240mm penetration met 700 avg damage.jantje 2 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:27:
[...]
M44 is echt de broken arty van tier 6 lol. in ESL zie je niets anders dan M44's ook. Heat damage is zo sterk op die arty
Alhoewel ik ook al 3 bounces heb gehad en een aantal detracks met die shells vandaag

Maar het is een fijne SPG voor de missies moet ik zeggen.
Mensen, tijd voor een gratis code (één dag premium en nog wat).
http://eu.alienwarearena.com/giveaways/the-world-of-tanks-bonus-code-key-giveaway
http://eu.alienwarearena.com/giveaways/the-world-of-tanks-bonus-code-key-giveaway
Thx. Bonuscode is binnen. De alienware site gaf een uur wachttijd aan, maar ik had hem binnen 2 minuten in de mailbox 

Welke muis; Ik heb onlangs een muis van de steel serie, sensei gekocht. Op zich goed maar bij het in close up richten op het doel trilt de aanwijzer erg. Als je snel naar het doel beweegt duurt het te lang voor ik de trillende aanwijzer op het doel stil krijg. Heel vervelend. Ik heb de snelheid verlaagd, frequentie verlaagd, helpt wel iets maar het blijft een probleem. Heeft iemand een idee??
andere muismat proberen.dick53 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:55:
Welke muis; Ik heb onlangs een muis van de steel serie, sensei gekocht. Op zich goed maar bij het in close up richten op het doel trilt de aanwijzer erg. Als je snel naar het doel beweegt duurt het te lang voor ik de trillende aanwijzer op het doel stil krijg. Heel vervelend. Ik heb de snelheid verlaagd, frequentie verlaagd, helpt wel iets maar het blijft een probleem. Heeft iemand een idee??
Met muismatjes en stofjes ben ik ook in de weer; zwarte onderlaag, witte onderlaag, stroef of soepel bewegen. Maar er zijn WOT spelers veel sneller dan ik met aimen en raken. De oplossing zit toch ook in de muis.
Hoe bedoel je trillen? Is het dat de muis overdreven reageert als je een kleine beweging maakt? Of echt dat als je de muis los laat de aim blijft bewegen in beeld?dick53 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:55:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Met een AIM moet de muispointer blijven bewegen volgens mij. Nee als ik de muispointer op een doel wil zetten dan komt de muis er meestal eerst naast, uit een vloeiende handbeweging dan en dan nog twee soms drie keer corrigeren en dan is het goed. Dat duurt te lang en moet sneller.wontcachme schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:53:
[...]
Hoe bedoel je trillen? Is het dat de muis overdreven reageert als je een kleine beweging maakt? Of echt dat als je de muis los laat de aim blijft bewegen in beeld?
Heb je niet toevallig server-side crosshair aanstaan..? Check dat eens onder settings.
Mmm ik gebruik wel crosshair maar zie geen server side staan. Wel op crosshair de muisgevoeligheid arcade en sluipschutter drastisch verlaagd (staan standaard hoog in combinatie met m'n gevoelige muis te hoog denk ik) en dat helpt al flink. Instellingen uittesten. Dank voor deze tip.wsLy schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:59:
Heb je niet toevallig server-side crosshair aanstaan..? Check dat eens onder settings.
Dit bedoelde ik.dick53 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:33:
[...]
Mmm ik gebruik wel crosshair maar zie geen server side staan. Wel op crosshair de muisgevoeligheid arcade en sluipschutter drastisch verlaagd (staan standaard hoog in combinatie met m'n gevoelige muis te hoog denk ik) en dat helpt al flink. Instellingen uittesten. Dank voor deze tip.
Als ik langzaam wil corrigeren met de muis, bijvoorbeeld ver af op een target. Heb ik vaak ook moeite om hem precies te krijgen. Hij gaat dan een beetje schokkig zoals je aangeeft. Ik denk gewoon instellingen van de muis. De meeste zeggen lage settings ingame en hoger settings muis. ( of precies andersom i dunno anymore )dick53 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:33:
[...]
Mmm ik gebruik wel crosshair maar zie geen server side staan. Wel op crosshair de muisgevoeligheid arcade en sluipschutter drastisch verlaagd (staan standaard hoog in combinatie met m'n gevoelige muis te hoog denk ik) en dat helpt al flink. Instellingen uittesten. Dank voor deze tip.
Probleem is dat ik zo gewend ben aan deze instelling dat als ik het verander ik de eerst komende tijd er niets van zal bakken

Denk ook een keer een fatsoenlijke muismat aanschaffen die prulleria die je overal bijkrijgt is nou niet echt het beste wat je kan krijgen

en het beste is die uit of aan te hebben staan (server side recticle)? Ik heb hem momenteel aan en lijkt goed te gaan
Ik kom niet verder dan 3 x 22 euro op fast2play.de......is het elders nog goedkoper te krijgen?iTitus schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:48:
[...]
User schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:09:
Hoeveel kost 30.500 gold ook alweer?
minder dan 54 euro met Jgdtiger 8.8 bundels atm
Als je de JT88 al hebt dan heb je aan 3 bundels genoeg voor die hoeveelheid goud, dus vandaar dat hij waarschijnlijk maar 54 euro ervoor uit hoeft te geven.Distael schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:24:
[...]
Ik kom niet verder dan 3 x 22 euro op fast2play.de......is het elders nog goedkoper te krijgen?
Ik heb de bundels op ebay gekocht voor ~80 euro. Ik had er 4 gekocht omdat ik de JT88 nog niet had, maar ik heb dus een JT8.8, 35000 goud, 4x7 dagen premium en 4 garage slots gekregen voor 80 euro.. de prijs van dit is normaal:
Jagdtiger 8.8: 36,78 euro
35000 goud: 118,44 euro
4x7 dagen premium: 21 euro
4x garage slot (a 300 goud per stuk): ~6 euro
Totaal: 182,22 euro
Nou.. dan heb ik een verdomd goede deal gedaan

Ah vandaar. Thanks....had zelf ook al een JT88 gekocht, maar wil nu wel weer een jaartje premium spelen....dat maakt het grinden toch net even wat leuker.
Wacht met premium kopen tot komende week. Gamescom en verjaardag special, dus waarschijnlijk ook korting op premiumDistael schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:41:
Ah vandaar. Thanks....had zelf ook al een JT88 gekocht, maar wil nu wel weer een jaartje premium spelen....dat maakt het grinden toch net even wat leuker.

ebay, maar de codes zijn verlopen dus ze worden niet meer te koop aangeboden. Fast2play codes zullen ook niet meer werken...Distael schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:24:
[...]
Ik kom niet verder dan 3 x 22 euro op fast2play.de......is het elders nog goedkoper te krijgen?
Ik dacht premium te kopen met het goud van de Jagdtiger....meestal is de korting alleen op de bundels toch?
edit: eh...op fast2play en kinguin staan ze gewoon nog te koop?
edit: eh...op fast2play en kinguin staan ze gewoon nog te koop?
[Voor 24% gewijzigd door Distael op 31-07-2015 16:50]
Yes, een RNG missie gehaald
MT-12: The Incinerator voor de T55A, twee tanks of een tank 2x in de fik zetten
http://imgur.com/LkD9EAM

http://imgur.com/LkD9EAM
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
De beste Heavy die er is op T7. En de KV3 natuurlijk.Xeodopel schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:30:
Mooi die nieuwe Top of the Three. ik stond op het punt om vanavond de T29 te kopen. Ik wacht daar nog maar een paar dagen mee. Scheelt toch weer credits.
Hopelijk speelt die T29 een beetje lekker.
Dat is het dus. Aangezet en het trillen op en rond het doel is over. Wel gaat het vizier erg traag naar het doel maar dat moet ik nog ff afstellen met een hogere gamegevoeligheid en hogere muisgevoeligheid. Bedankt voor deze tip.idef1x schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:09:
en het beste is die uit of aan te hebben staan (server side recticle)? Ik heb hem momenteel aan en lijkt goed te gaan
Eindelijk twee ongespotte arties weten te killen...
Congratulations!
For successful completion of personal missions you receive the following rewards:
Added: Large Repair Kit (x7), Large First Aid Kit (x7), Automatic Fire Extinguisher (x7)
...Na ongeveer 130 battles met 750 WN8 en 35% winrate
:
Uiteindelijk in een potje op mines in mijn T92 alleen maar tussen de huisjes op zuid lopen splashen, daar stonden er drie. Blij dat dat drama voorbij is, kan ik weer gewoon damage doen!
Congratulations!
For successful completion of personal missions you receive the following rewards:
Added: Large Repair Kit (x7), Large First Aid Kit (x7), Automatic Fire Extinguisher (x7)
...Na ongeveer 130 battles met 750 WN8 en 35% winrate

Uiteindelijk in een potje op mines in mijn T92 alleen maar tussen de huisjes op zuid lopen splashen, daar stonden er drie. Blij dat dat drama voorbij is, kan ik weer gewoon damage doen!

En nu ga je eindelijk een toegevoegde waarde zijn voor je team? Kappa.Ilikebananas schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 23:20:
Eindelijk twee ongespotte arties weten te killen...
Congratulations!
...Na ongeveer 130 battles met 750 WN8 en 35% winrate:
In dit teamspel doet iedereen toch zijn best om een goede bijdrage te leveren aan het team en er samen iets moois van te maken? Ik voel me achteraf beschaamd dat ik zo lang mijn persoonlijk gewin voor het teambelang heb gesteld...wsLy schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
En nu ga je eindelijk een toegevoegde waarde zijn voor je team? Kappa.

Lousy special is crap.. Zelfs niet eens T8 korting. Geen equipment korting, consumables niet. Crew retraining niet.iTitus schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 18:15:
No tier IX-X kortingen?
http://worldoftanks.eu/en...rgaming-anniversary-2015/
We pompen zeker niet genoeg geld in WG om er iets voor terug te krijgen. O, wacht

Zie Rita, de special is mager omdat er nog een "super special" met gamescom komt.
Wel 15% op 180 en 360 dagen prem btw.
Wel 15% op 180 en 360 dagen prem btw.
Zoiets zei ik ook op Reddit. Maar dat was dus een extreem snelle manier om downvotes te farmen. 

Heb zojuist de cromwell unlocked. Leuke tank eerste pot gelijk missie MT-14 gehaald. Nu proberen de modules te unlocken want de stock gun is nogal uhmm.. ruk.
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Ja, de Cromwell komt pas tot bloei met de topgun. Dan is het gelijk ook de beste T6 med waar je heel veel fun aan gaat beleven 
Ondertussen heeft Xcessive de dikste IS-3 pot die ik ooit gezien heb gespeeld:

Ondertussen heeft Xcessive de dikste IS-3 pot die ik ooit gezien heb gespeeld:
Wat maar weer afwachten is want onderhand kennen we WG-EU wel een beetje.iTitus schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 10:13:
Zie Rita, de special is mager omdat er nog een "super special" met gamescom komt.
Trouwens een onzin excuus want in 2013 en 2014 hadden we ook 1e week Wargaming Anniversary en 3e week Gamescom Special en die waren beiden goed. ( 2013 - WG - Gamescom en 2014 - WG - Gamescom )
Tenzij ze van de Wargaming Anniversary gaan afstappen en die gaan vervangen door de mijlpalen/verjaardagen van de games individueel, kan je niet anders zeggen dat deze "special" wel heel magertjes is. Zeker in vergelijking met voorgaande jaren en zelfs met sommige normale "specials".
Maar goed ik wacht het wel af wat er gaat komen.
Had toch graag de nodige tier 8, 9 en 10 met korting willen halen, zeker omdat toch wel de VKB/Maus voor HT-12: Sturdy Armor T55a (3x je HP blocked) bijna een must is.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Was er de voorgaande jaren ook een WoT Anniversary special in Augustus?
Dit jaar is de vijfde verjaardag van WoT en de zeventiende van WG, welke is belangrijker/unieker?
Ik heb trouwens HT12.3 met de T32 gedaan. Met de M6A2E1 issie super makkelijk maar die heeft bijna niemand.
Dit jaar is de vijfde verjaardag van WoT en de zeventiende van WG, welke is belangrijker/unieker?
Ik heb trouwens HT12.3 met de T32 gedaan. Met de M6A2E1 issie super makkelijk maar die heeft bijna niemand.
[Voor 24% gewijzigd door User op 01-08-2015 12:38]
Daarom zeg ik toch ook :User schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 12:36:
Was er de voorgaande jaren ook een WoT Anniversary special in Augustus?
Kan de T32 wel eens proberen. Met de IS7 kom ik elke keer net een paar honderd tekort omdat de ene keer tracks wel/niet mee tellen.Zertaxka schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 12:25:
Tenzij ze van de Wargaming Anniversary gaan afstappen en die gaan vervangen door de mijlpalen/verjaardagen van de games individueel, kan je niet anders zeggen dat deze "special" wel heel magertjes is. Zeker in vergelijking met voorgaande jaren en zelfs met sommige normale "specials".
Benieuwd naar de WG stand op de Gamescom, heb kaarten voor de woensdag met een aantal vrienden. Zal een stuk rustiger zijn omdat die dag niet voor het grote publiek is 

De vorige WoT Anniversary specials waren altijd in april, de WG Anniversary was altijd in augustus, beide specials waren altijd erg goed. Dit is de eerste keer dat ze beide in augustus zijn. En in augustus is er dus ook de gamescom special. No way dat WG drie zeer goeie specials op een rij zet.
En tbh, zo slecht is deze special helemaal niet. x3 crew XP, korting op alle tiers tot tier 8 en korting op premium account is best nice imo.
En tbh, zo slecht is deze special helemaal niet. x3 crew XP, korting op alle tiers tot tier 8 en korting op premium account is best nice imo.
Ik heb alvast even gebruik gemaakt om met de 15k gold terug te investeren naar WG
360 dagen premium erbij.
Wat staat ie mooi te blinken

[Voor 36% gewijzigd door Joindry op 01-08-2015 13:09]
Leuk is dat he, keihard goud verspillen in WoT en toch gratis spelen.Joindry schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 13:06:
Ik heb alvast even gebruik gemaakt om met de 15k gold terug te investeren naar WG360 dagen premium erbij.
[afbeelding]

Binnenkort maar eens proberen een T-44-122 te regelen.

[Voor 6% gewijzigd door User op 01-08-2015 13:13]
Premium tanksEd_L schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 13:28:
Wat zijn die goudkleurige tanks? 3x MoE?
Maak de special nog wat beter en iedereen loopt weer te janken dat er dan teveel weekndwarriors uit hun grot komenUser schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 13:03:
De vorige WoT Anniversary specials waren altijd in april, de WG Anniversary was altijd in augustus, beide specials waren altijd erg goed. Dit is de eerste keer dat ze beide in augustus zijn. En in augustus is er dus ook de gamescom special. No way dat WG drie zeer goeie specials op een rij zet.

Ik ben weer terug in Nederland en het is inmiddels alweer tijd voor een nieuw deel.
Vanaf morgen ga ik de TS ook weer een flinke update geven.
[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51
Vanaf morgen ga ik de TS ook weer een flinke update geven.
[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.