|
[Voor 100% gewijzigd door psychoclown op 20-05-2015 09:18]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[Voor 100% gewijzigd door psychoclown op 20-05-2015 09:18]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
[Voor 13% gewijzigd door p0st op 29-04-2015 09:17]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
In sommige opzichten is het een stap vooruit ten opzichte van WN8, in andere opzichten komt het uberhaupt niet in de buurt van WN8.crusader1983 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:09:
Yeey
Wat vinden jullie van de nieuwe XTEstandaard
Veel te veel gericht op de topspelers. Dat ben ik niet, dus daardoor voor mij niet interessant.crusader1983 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:09:
Yeey
Wat vinden jullie van de nieuwe XTEstandaard
Dat linkje kwam niet ergens uit. Maar toch gevonden, bedankt!p0st schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:24:
p0st m0ds
- Updated entire modpack to 0.9.7
- Replaced old crosshair file (with the annoying message), unfortunately this breaks the artillery shell travel time (now displays ~NaN)
- Removed the mod that removes all the fog from the maps
Link: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/381061-
Shuttle st20g5
Er is *ergens* een losse mod die de shell travel time laat zien, samen met de actuele accuracy en resterende aimtijd. Ik heb um alleen hier niet bij de hand, herinner me er vanavond even aan dat ik hem opzoek.p0st schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:24:
p0st m0ds
- Replaced old crosshair file (with the annoying message), unfortunately this breaks the artillery shell travel time (now displays ~NaN)
Link: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/381061-
Dan pas je de kleurschaal aan?Ilikebananas schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 23:34:
[...]
Veel te veel gericht op de topspelers. Dat ben ik niet, dus daardoor voor mij niet interessant.
Will do sir, zou mooi zijn!User schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:09:
[...]
Er is *ergens* een losse mod die de shell travel time laat zien, samen met de actuele accuracy en resterende aimtijd. Ik heb um alleen hier niet bij de hand, herinner me er vanavond even aan dat ik hem opzoek.
Ik had 'even niks te doen opt werk': Clicketyclick
[Voor 22% gewijzigd door User op 29-04-2015 09:35]
Mooi deze installeer ik vanavond weer. Alweer een bedankje!p0st schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:24:
p0st m0ds
Download Pagina Link
Je kan gewoon in de xvm config je carousel aanpassen. Heb je de modpack van p0st niet voor nodig hoor.Mr_Size schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 23:11:
Maar ff snel de 1e XVM versie gedownload van de site, had standaard de WG rating aan, lel. Wel veranderd op de site, maar had blijkbaar moeten restarten en couldn't be bothered. Wel lekker om meteen met XVM te spelen, ben dat toch wel heel erg gewend.
De mod van p0st z'n pack die ik nog het meest heb gemist is de Multi Caroussel mod, hehe. Dat gescroll de hele tijd door je tanks.. Mooi dat ie weer up-to-date is p0st![]()
Vanavond toch aardig wat potjes gespeeld, helaas geen enkele keer de Overlord map..
[Voor 0% gewijzigd door Zaagmans op 29-04-2015 09:43. Reden: vraagteken vervangen door punt]
- Ruud
Het gaat me niet om de kleurenschaal, het gaat me om de puntenschaal. Het is een schaal van 100 punten en de bovenste 25 punten zijn voor de top 1 percentiel, de bovenste 40 punten voor het top 5 percentiel en de bovenste 50 punten (de heft van de schaal) voor de top 10 percentiel. Omdat ik daar niet tussen zit is het voor mij dus lastiger om mijn persoonlijke progressie te zien dan met WN8, de schaalverdeling is immers minder fijn in het onderste deel (50 punten voor 90% van de spelers). Daarnaast vind ik een schaalverdeling met duizendtallen prettiger dan een schaalverdeling met tientallen.
Thanks! Ga ik ff mee knutselenUser schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:48:
En speciaal voor Post, het topic van de mod zodat ie hem kan aanpassen zoals ie wil.
Also, arf arf.
Geen dank, hopelijk werkt 'ie goed! Had een bericht van iemand waarbij de zoom in sniper mode niet verder dan 1x ging, had ik zelf geen last van gisteravond dus weet (nog) niet of dat aan het modpack ligt of aan zijn configuratie..Catscratch schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:39:
[...]
Mooi deze installeer ik vanavond weer. Alweer een bedankje!
Euh, de volledige schaal loopt van 0 naar 2000.Ilikebananas schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:48:
[...]
Het gaat me niet om de kleurenschaal, het gaat me om de puntenschaal. Het is een schaal van 100 punten en de bovenste 25 punten zijn voor de top 1 percentiel, de bovenste 40 punten voor het top 5 percentiel en de bovenste 50 punten (de heft van de schaal) voor de top 10 percentiel. Omdat ik daar niet tussen zit is het voor mij dus lastiger om mijn persoonlijke progressie te zien dan met WN8, de schaalverdeling is immers minder fijn in het onderste deel (50 punten voor 90% van de spelers). Daarnaast vind ik een schaalverdeling met duizendtallen prettiger dan een schaalverdeling met tientallen.
TEFF: E
0..299: 1 - very bad player
300..499: 2 - bad player
500..699: 3 - satisfactory
700..899: 4 - below average
900..1099: 5 - medium
1100..1299 6 - above average
1300..1549: 7 - good
1550..1799: 8 - Great
1800..1999: 9 - Master
2000+: E - Expert (the top 100 players on this technique)
TEFF - the exact value rating (range from 0 to 2000)
E - a brief rating value (takes one character - from 1 to 9, E for the top 100 players)
Oh, nice. Ben al volgens die rating een ''Great'' speler.User schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:54:
[...]
Euh, de volledige schaal loopt van 0 naar 2000.
Een Google Translate van KoreanRandom:
[...]
Dat is een andere schaal dan degene die ik had gevonden, ik zal vanavond eens kijken waar die vandaan komt...User schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:54:
[...]
Euh, de volledige schaal loopt van 0 naar 2000.
Een Google Translate van KoreanRandom:
[...]
Ik zie in mijn Service Record bij xTE ook een score staan van 0-99, misschien iets mis in de config?Ilikebananas schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:29:
[...]
Dat is een andere schaal dan degene die ik had gevonden, ik zal vanavond eens kijken waar die vandaan komt...
FYI: Je kan niet je WN8 rating op de TEFF schaal plakken...SurfBoy schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:04:
[...]
Oh, nice. Ben al volgens die rating een ''Great'' speler.Maar ik blijf gewoon WN8 gebruiken.
De TEFF schaal is vier-cijferig, de xTE schaal is is twee-cijferig. De twee-cijferige schaal wordt meestal gebruikt op plekken waar niet al te veel ruimte is. Hier een screenie van een config die gewoon TEFF gebruikt in battles, wat de standaard XVM config afaik ook doet.p0st schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:32:
[...]
Ik zie in mijn Service Record bij xTE ook een score staan van 0-99, misschien iets mis in de config?
[Voor 53% gewijzigd door User op 29-04-2015 12:43]
Ow, dacht dat het gewoon over je WN8 ging en dat daar die score uitkwam.User schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:32:
[...]
FYI: Je kan niet je WN8 rating op de TEFF schaal plakken...
TEFF/XTE is trouwens een per tank rating, geen overall rating.
Je kan het beste gewoon een installer downloaden zoals Alsains modpack installer. Hier staan heel veel mods in en je kan zelf selecteren welke je wilt. Er zit ook een preview venster bij. Daar staat ook gewoon bij welke mods je mag gebruiken. Sommige mods zijn niet toegestaan op bijvoorbeeld de NA server en dat staat er dan ook bij.TheBrut3 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:00:
Even een vraag over die mod(s).
Als ik het zo lees, en eventueel wat wil gebruiken, moet ik dus bij elke update de oude mod weg gooien en de nieuwe installeren?
Hebben die mod-packs zelf geen update functie?
Indien ik wat wil gebruiken, wat mag wel en wat niet? En welke zijn echte aan/afraders?
(Ik heb dat stukje Mods in de beginpost gelezen)
Nop, je moet gewoon dan de nieuwe installer downloaden van de site en als je het via de loadinf gebruikt heb je gewoon de lijst met al je mods die je gebruikt en hoef je alleen maar op installeren te drukken.TheBrut3 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 11:33:
Maar die update zichzelf dan ook mee als WoT een update krijgt?
ja prima premium, ookal heb ik er nog niet heel veel mee gespeeld. beetje traag af en toe, maar gewoon erg fun om te spelen en dat laatste vind ik redelijk belangrijkUser schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:35:
Zijn hier trouwens nog anderen die de T-54 First Prototype hebben?
Ik heb er gister alleen een redelijk aantal strongholds mee gedaan, nog geen randoms. Maar als ik zie wat ik in strongholds allemaal al bounce, moet het met gewone tier 8 potjes al helemaal hilarisch zijn. 90mm zijpantser is belachelijk op een medium.gotfurrr schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:00:
[...]
ja prima premium, ookal heb ik er nog niet heel veel mee gespeeld. beetje traag af en toe, maar gewoon erg fun om te spelen en dat laatste vind ik redelijk belangrijk
Nog nietUser schreef op woensdag 29 april 2015 @ 13:35:
Zijn hier trouwens nog anderen die de T-54 First Prototype hebben?
Van wat ik in de strongholds gezien heb is hij het zeker wel waard, totdat je in een tier 10 pot terecht komt.p0st schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:05:
[...]
Nog nietis het wat User, ook om naast de Type 59 te hebben? En is de credit potential wat?
[Voor 4% gewijzigd door User op 29-04-2015 14:10]
Moet je even op de site van XVM instellen. Er zijn nu heel wat settings bijgekomen.Vedrano schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:37:
Zijn de vlag-icoontjes bij xvm weg of heb ik het verpest bij het installeren van alles? Bij de vorige patch was het NL, toen EU en nu zie ik geen een vlag meer?
Ja daar heb ik handmatig een vlag gekozen, maar zie het niet in-game hmmSurfBoy schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:41:
[...]
Moet je even op de site van XVM instellen. Er zijn nu heel wat settings bijgekomen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
[Voor 12% gewijzigd door JulesvH op 29-04-2015 19:27]
Gefeliciteerd. Heb vorige week ook mijn eerste tier 10 gekocht, de amx 50b. Alleen daar is mijn winrate toch wel wat minder in. Staat nu na iets van 60 battles op 40%.... Is zelfs 38 geweest.MrJ schreef op woensdag 29 april 2015 @ 19:24:
Na 32 games in mijn eerste T10 - de IS7- een 72% wr.
Iets zegt mij dat dit een erg vergevingsgezinde tank is.
[Voor 22% gewijzigd door Kepro op 29-04-2015 21:14]
Wel tevreden over je dmg?SurfBoy schreef op woensdag 29 april 2015 @ 20:12:
[...]
Gefeliciteerd. Heb vorige week ook mijn eerste tier 10 gekocht, de amx 50b. Alleen daar is mijn winrate toch wel wat minder in. Staat nu na iets van 60 battles op 40%.... Is zelfs 38 geweest.
Godfather Bodybuilding topic reeks
[Voor 5% gewijzigd door wsLy op 29-04-2015 22:43]
[Voor 15% gewijzigd door leekers op 30-04-2015 08:04]
"Beautiful Clean Coal"
Mijn dank hiervoor,xVJ schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:09:
laatste serie bonuscodes van Alienware is uit (1d prem +cola)
Tnx!xVJ schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:09:
umm, nee. Ik krijg gewoon de bevestiging "key sent" die ik vorige week kreeg, ook in een andere browser.xVJ schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:09:
[Voor 33% gewijzigd door Joindry op 30-04-2015 09:56]
T57 Heavy is toch ook nog wel vergelijkbaar en iets vergevingsgezinder door stukjes armor hier en daar. De snellere reload zorgt ook voor gemak als je nog niet goed bent in timen etc. Hij legt het wel weer af in gold ammo en accuracy over distanceJoindry schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:17:
Als ik vandaag mocht kiezen kocht ik nobrainer de 50B.
Ik koos enkel tussen de 50B en de IS-7.iTitus schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:31:
[...]
T57 Heavy is toch ook nog wel vergelijkbaar en iets vergevingsgezinder door stukjes armor hier en daar. De snellere reload zorgt ook voor gemak als je nog niet goed bent in timen etc. Hij legt het wel weer af in gold ammo en accuracy over distance
Eigenlijk zijn het gewoon totaal 2 verschillende tanks die allebei een eigen speelwijze hebben.iTitus schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:59:
Klopt, want T57 is geen sniper. Maar een city map waar je iedere 25 seconde een clip kan legen in een straat. En in cover reloaden. Maar wat Orzanel hier doet is ook niet iets wat vergevingsgezind is. Was hij in het begin close combat aangegaan had hij nooit zoveel damage kunnen doen en was hij waarschijnlijk eerder dood gegaan.
Een tier X verkopen die nog wel eens voor CW gebruikt wordt, zou ik nooit doensQuarecoW schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:28:
Serieus, heeft iemand de t110e4??
Het ligt vast aan mij, maar ik ben zo ongelofelijk slecht in dat ding. Ik denk er werkelijk aan om 'm te verkopen..
En zelfs dan moet je nog geluk hebben dat je in je eentje die flank kan spotten, een goede map hebt en niet compleet gesteamrolled wordt door het andere team..Joindry schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:13:
Twee devoten meehebben in arty maakt het wel stukje makkelijker natuurlijk. Op een bepaald punt vraagt een of hij even de andere kant van de map mag ondersteunen, wordt ie vriendelijk doch dringend verzocht dat toch maar even niet te doen... Toont nog maar eens mooi aan dat deze missies complete onzin zijn voor 99% van de spelersbase.
Correct:bbc schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:57:
Ik heb nog niet kunnen inloggen vandaag, maar naar het schijnt is de BatChat 25t de volgende top of the tree. Ik heb het ding unlocked
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik heb alle light missies solo gedaan, alleen diegene waar je in platoon moet spelen in platoon. Overige missies kunnen perfect solo gedaan worden. Uiteraard helpt het een berg als je moet spotten als je 2 arty platoonmaatjes hebt die alles nuken wat jij voor hun lit.Joindry schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:13:
Twee devoten meehebben in arty maakt het wel stukje makkelijker natuurlijk. Op een bepaald punt vraagt een of hij even de andere kant van de map mag ondersteunen, wordt ie vriendelijk doch dringend verzocht dat toch maar even niet te doen... Toont nog maar eens mooi aan dat deze missies complete onzin zijn voor 99% van de spelersbase.
In september of zo stonden de eerste berichten over de AMX 30B op for the record. Ik heb dus daily doubles gedaan zonder accelerated crew training en had dus al voldoende XP voor de tier 9. Mijn credits gaan nu wel gebruikt worden voor de BC25t. Die andere zal moeten wachten.Joindry schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:32:
Denk wel dat je veel 1390's zal zien rondrijden dan. Met die nieuwe tanks én ze verdienen beter. Had ik voldoende tijd, ik had mischien ook toegehapt.
Anoniem: 609743
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 609743 op 30-04-2015 19:46]
Is helemaal geen premium mafkees, en oorspronkelijke vraag ja, en nee die is niet traag.gotfurrr schreef op woensdag 29 april 2015 @ 14:00:
[...]
ja prima premium, ookal heb ik er nog niet heel veel mee gespeeld. beetje traag af en toe, maar gewoon erg fun om te spelen en dat laatste vind ik redelijk belangrijk
[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 420503 op 30-04-2015 19:37]
Ze hadden het over de "t54 First prototype" en dat is wel een premium.
Informeer jezelf eens een beetje beter voordat je iemand een mafkees noemt, mafkees.Anoniem: 420503 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:36:
[...]
Is helemaal geen premium mafkees, en oorspronkelijke vraag ja, en nee die is niet traag.
[Voor 48% gewijzigd door redwing op 30-04-2015 21:44]
[removed]
[Voor 3% gewijzigd door Titus op 01-05-2015 00:14]
Speciaal voor jou/jullieUser schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:06:
GG no re, het hebben van een S3AL tag is een nog grotere arty-magneet dan redelijke stats. Platoonmaat met unicum stats en zonder S3AL tag wordt niet geartied en ik, met (veel) slechtere stats* en wel een S3AL tag word continue geartied.
Also, een batchat arty:
1200 schade op mij.
1700 schade op Coldzero.
1600 schade op een andere platoonmaat.
Arty confimed weak, WG pls buff.
Ja, maar als er dan arty in een potje zit, heb je er ook direct 5.jantje 2 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:53:
Bekend verhaal, eergisteren batchat58. oneshot mijn AMX 30 en met tweede shot me platoonmaat in conqueror. Waarom een foch 155 of leopard raken als je ook t9s kan oneshotten.
Maarja gelukkig is het over het algemeen wel iets rustiger met arty op de server door de queue times.
Wanneer er geen arty is, wordt het ineens een stuk leuker ^^
Gelukkig nog niet veel gehad, 1x nadat patch uit is gekomen. Meestal 3.User schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:53:
[...]
Ja, maar als er dan arty in een potje zit, heb je er ook direct 5.
Liever nog gewoon elke game zonder arty. Boring spul altijd, zowel om te spelen als om tegenover je te hebben. Het verpest echt een heel stuk van de vrijheid in het spel die je anders wel zou hebben.jantje 2 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:58:
[...]
Gelukkig nog niet veel gehad, 1x nadat patch uit is gekomen. Meestal 3.
Maarja liever 10 keer geen arty en dan één game 5 dan elke game 3 arties.
[removed]
Zelfde! Moet nog 550k en ga de rhm niet verkopen. Vaak zijn tanks die ik koop even later in de aanbieding, dus als je even op mij wacht...sQuarecoW schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:49:
Zo, binnen twee weken ofzo van de RHM naar de WT auf PZ. Nu nog het geld
The_Zohan schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:19:
ik heb net een aantal keren 10 gold gekregen voor overwinningen. Weet iemand of dat nieuw is of dat ik dat nooit eerder heb gezien?
redwing schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:27:
Leuke missies deze maand trouwens. dagelijks 10 gold voor de eerste 3 gevechten die je wint en in de top10 staat. Als je dat dagelijks doet haal je bijna 1k gratis gold op !
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Er speelt momenteel een matchmaking bug die lights en artillery uitsluit van sommige battles. Het resultaat is een gigantische queue met wachttijden tot 4-5 minuten.Orandajin schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:28:
Vandaag lijkt het wel onmogelijk om Lights te spelen...![]()
Elke keer tussen de 700~800 wachtende lights tegenover gemiddeld 100 van andere klasses...
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Hmm, voor lights is dat inderdaad een bug. Voor arty zou ik het toch eerder een langverwachte feature willen noemenwvdveer schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:34:
[...]
Er speelt momenteel een matchmaking bug die lights en artillery uitsluit van sommige battles. Het resultaat is een gigantische queue met wachttijden tot 4-5 minuten.
[removed]
1 light en 14 arties!Orandajin schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:35:
Aha! verklaart een hoop. Maar 2 complete teams lights lijkt me eigenlijk ook wel een keertje erg leuk en dynamisch!!
[Voor 6% gewijzigd door TheBrut3 op 01-05-2015 14:48]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details